[iPod Touch] Discussies en ervaringen Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 13 14 Laatste
Acties:
  • 36.740 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dancing_Animal
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 00:39
Kaspers schreef op zondag 07 oktober 2007 @ 19:04:
[...]

offtopic:
Volgens mij moet je gewoon ff leren wanneer iemand wel en niet een grap maakt..
Die eerste mail was wel serieus, 2e van Geqxon was een grap ja :).
Dan mag Geqxon dat er wel even bij gaan zetten, want zo staat er natuurlijk misleidende informatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 124681

Dancing_Animal schreef op zondag 07 oktober 2007 @ 23:53:
[...]
Dan mag Geqxon dat er wel even bij gaan zetten, want zo staat er natuurlijk misleidende informatie.
Dude, als je het topic een beetje volgt zie je toch gelijk dat hij een grapje maakt en wat hij probeert te zeggen, kom op zeg :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blowthebullet
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 03-03-2023
Begreep de grap ff niet :P maarja wat moet ik nu 'serieus' nemen :s.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dancing_Animal
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 00:39
Zie je, die hierboven weet het al niet meer. Grappen maken doen we wel in de huiskamer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 192483

Even een tip voor het verwijderen van vette vingers: er zijn van die licht vochtige doekjes te koop om brillenglazen mee schoon te maken. Die lijken mij ideaal om van tijd tot tijd het scherm goed schoon te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 25-04 16:54
Anoniem: 192483 schreef op maandag 08 oktober 2007 @ 01:16:
Even een tip voor het verwijderen van vette vingers: er zijn van die licht vochtige doekjes te koop om brillenglazen mee schoon te maken. Die lijken mij ideaal om van tijd tot tijd het scherm goed schoon te krijgen.
Of gewoon een IS op de achterkant plakken: geen vingerafdrukken en geen krassen

(op de voorkant zou ik geen IS doen, heeft het niet nodig)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danplo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 24-04 23:09

danplo

The Force is strong with me

Het lukt me niet om de ipod touch te installeren op een Vista 64 bit systeem.
Hij verbind ook niet met itunes en hij vind hem als een digitale fotocamera ??
Heeft er iemand een oplossing voor dit probleem ?

Xbox Series X - NL DarthVader // Playstation 5 - Pijja82 // Twitter - MSFT_Daan // Ipad Pro // Iphone 12 Pro Max 256GB / LG OLED C8 65”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scott
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 19:16

Scott

Ik ben, dus ik tweak

Outlandos schreef op maandag 08 oktober 2007 @ 01:26:
[...]

Of gewoon een IS op de achterkant plakken: geen vingerafdrukken en geen krassen

(op de voorkant zou ik geen IS doen, heeft het niet nodig)
Maar op de voorkant komen ook vingerafdrukken ;) Ik vraag me af of dat "kan", want er zit wel vaak alcohol in die doekjes en er stond dat je hem daar niet mee moet schoonmaken. Ik denk dat het wel kan, maar ik weet het niet zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcellux
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 19-05-2022
Had het dus allemaal voor elkaar en blij en gelukkig aan iedereen laten zien hoe mooi die wel niet is. Tot ik vandaag het weer even aan de computer hing om op te laden en wat foto's te syncen en toen opeens krijg ik een wit scherm en kan ik hem dus niet meer opstarten. Als ik hem dan weer aansluit geeft die weer aan dat de ipod in een herstel-modus is. Ik weet niet goed of ik nu mijn ipod, mijzelf of de pc door de ramen ga gooien 7(8)7

Whenever people agree with me I always feel I must be wrong

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daniëlpunt
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

daniëlpunt

monkey's gone to heaven

Ik heb 'em nu een tijdje en ben er zeer tevreden mee. Heb alleen af en toe als ik aan het browsen ben dat mijn muziek uitvalt. Als ik dan verder wil spelen begint het eerste nummer uit bij bibliotheek te spelen. Hebben meer mensen dit.

Verder is het echt een top ding!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchAddick
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 24-03 13:14
Gisteren een aantal DVD's geconverteerd met Handbrake _/-\o_
Handbrake heeft al standaard templates met instellingen voor iPhone, dus dat was een piece of cake.
Een film asl Zwartboek in MP4 formaat is ongeveer 1GB groot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 37526

Wat mij trouwens te binnen schoot: Kan de iPod Touch multitasken? Kun je daadwerkelijk meerdere applicaties tegelijkertijd open hebben staan? Of enkel muziek op de achtergrond? Het zou wel eens handig kunnen zijn om tijdens het kijken van een YouTube filmpje iets in Safari op te zoeken, Safari weg te klikken en weer verder te kunnen gaan waar je was. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaspers
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 22-04 21:25
Lijkt mij gewoon te kunnen hoor :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kaspers schreef op maandag 08 oktober 2007 @ 13:13:
Lijkt mij gewoon te kunnen hoor :).
Dit had ik met mijn iPod 5G bijvoorbeeld:

-Music *klik*
-Browse Artists *klik*
-The Chemical Brothers *klik*
-Singles 93-03 *klik*
-Nummer *klik*

De muziek speelt. Ik wil hem op shuffle hebben, druk een paar keer op menu, ga naar de settings, vink het aan, ga weer terug, en druk op now-playing. Het punt was... dan kon ik dus geen stap meer omhoog doen, terug naar "Singles 93-03" of "The Chemical Brothers". Hij was het alweer vergeten.

Hetzelfde dus met games, die ik niet kon resumen omdat ze niet op de achtergrond open bleven staan. Vroeg ik mij af, misschien toch binnenkort maar aan de Touch :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaspers
Wie wil nou niet muziek kunnen luisteren tijdens het browsen op het internet..
Ik weet bijna wel zeker dat dit mogelijk is, dus multitasking moet er gewoon wel in zitten..

Mijn Touch is ook besteld btw :P.
waarom heet dat ding niet gewoon iTouch :/
owja, verrekte Logitech weer... http://itouch.logitech.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kaspers schreef op maandag 08 oktober 2007 @ 14:11:
Ik weet bijna wel zeker dat dit mogelijk is, dus multitasking moet er gewoon wel in zitten..

Dat is wel mogelijk, maar meer dat de applicatie dus echt open blijft staan. Dat je dus muziek open hebt staan, er nog een YouTube venster open staat (halverwege een film), dat je in Safari browsed en dat er een videogame op de achtergrond op pauze staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrummie
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 22-04 08:59

Scrummie

Think different

Anoniem: 37526 schreef op maandag 08 oktober 2007 @ 10:31:
Wat mij trouwens te binnen schoot: Kan de iPod Touch multitasken? Kun je daadwerkelijk meerdere applicaties tegelijkertijd open hebben staan? Of enkel muziek op de achtergrond? Het zou wel eens handig kunnen zijn om tijdens het kijken van een YouTube filmpje iets in Safari op te zoeken, Safari weg te klikken en weer verder te kunnen gaan waar je was. :)
Net even getest, en het YouTube gedeelte kan dus niet. Die springt weer naar aanbevolen filmpjes als je terug gaat vanuit Safari. Safari onthoud wel alles, tabs, pagina, waar je heen bent gescrollt, etc.

Seizoenskaarthouder Feyenoord - Vak T

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 81539

Kaspers schreef op maandag 08 oktober 2007 @ 14:11:

Omdat het een iPod is en door de naam te veranderen valt het product niet meer duidelijk onder de iPod lijn... (wat natuurlijk een grote naam is (nog groter dan Apple zelf))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 206997

Ik ben heel erg aan het twijfelen... ik heb nu een ipod nano 1 gen. 1gig. ik vind het geheugen een beetje aan de lage kant... nou ben ik erover aan het denken een psp te kopen maar als ik dit zie betwijfel ik mijn keuzes... de psp kan gamen, internetten, muziek afspelen, films afspelen, dit kan de ipod touch ook allemaal behalve gamen, en dat maakt mij de keuze heel moeilijk, vooral omdat ik al een nano heb... en daar komt nog eens bij dat de ipod touch 2 x zo duur is...
Iermand advies???

[HELP 8)7 ]

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 206997 op 08-10-2007 14:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchAddick
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 24-03 13:14
Anoniem: 206997 schreef op maandag 08 oktober 2007 @ 14:52:
Ik ben heel erg aan het twijfelen... ik heb nu een ipod nano 1 gen. 1gig. ik vind het geheugen een beetje aan de lage kant... nou ben ik erover aan het denken een psp te kopen maar als ik dit zie betwijfel ik mijn keuzes... de psp kan gamen, internetten, muziek afspelen, films afspelen, dit kan de ipod touch ook allemaal behalve gamen, en dat maakt mij de keuze heel moeilijk, vooral omdat ik al een nano heb... en daar komt nog eens bij dat de ipod touch 2 x zo duur is...
Iermand advies???

[HELP 8)7 ]
Je moet gewoon bedenken wat voor jou het belangrijkst is: gamen of muziek.
Als het gamen is, dan moet je de PSP nemen en anders de iPod. Ik heb beide en ik kan wel zeggen dat internetten met de PSP een vrij vervelende ervaring is vanwege die pijltjestoetsen. Dat vond ik al en nu ik de touch heb is het helemaal geen vergelijking meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 206997

superjohn schreef op maandag 08 oktober 2007 @ 15:01:
[...]

Je moet gewoon bedenken wat voor jou het belangrijkst is: gamen of muziek.
Als het gamen is, dan moet je de PSP nemen en anders de iPod. Ik heb beide en ik kan wel zeggen dat internetten met de PSP een vrij vervelende ervaring is vanwege die pijltjestoetsen. Dat vond ik al en nu ik de touch heb is het helemaal geen vergelijking meer.
ik denk er nog eens over, bedankt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leftblank
  • Nu online
Anoniem: 206997 schreef op maandag 08 oktober 2007 @ 14:52:
Iermand advies???

[HELP 8)7 ]
Tja, op een PSP kun je aanzienlijk minder prettig surfen; je kan er uberhaupt amper text mee invoeren. Op een Touch kun je idd niet gamen, maar wel zonder gedoe met memory sticks enzo films kijken en muziek luisteren, waarschijnlijk nog met betere accuduur ook - maar 't blijft een afweging ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bokkow
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 18:35
Je kunt het ook zo zien:
Ik heb mijn PSP verkocht en koop in plaats daar van nu een iPod Touch omdat ie veel meer aan mijn wensen voldoet (prettig internetten, muziek en video (beter)) en ik er vrijwel nooit op gamede. Moest het ding destijds wel echt hebben (gadget waarde was enorm toendertijd had m de dag dat ie uitkwam :p is niet anders met de touch alleen moet ik hier wel heel lang op wachten verdomme!).

Tesla Model 3 Performance - Renault Zoe ZE40 - 6320Wp Oost-West

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 201908

haha dat heb ik dus ook... vanavond staat dus me psp voor 220 eu op het internet met 4 orginele games + 1 film.. 2GB mem.. firmware 3.52 m33-4.. dus iso's kunnen ook zonder moeite ;)

en daarna ga ik een ipod touch nemen, ik luister eigenlijk alleen nog muziek..

[ Voor 49% gewijzigd door Anoniem: 201908 op 08-10-2007 15:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 121250

Kan iemand mij uitleggen hoe ik Youtube werkend krijg? Ik krijg steeds de melding "U moet eerst verbinden met iTunes en een internetverbinding om YouTube te activeren". Ik heb de nieuwste iTunes, en heb ook al nummer over gezet enzo. Ook staat automatisch updaten in iTunes niet uit ( heb de nieuwste firmware ) Kan iemand me helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcellux
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 19-05-2022
Ik heb nu al twee keer de Ipod moeten herstellen nadat hij bij het syncen opeens een wit scherm kreeg en daarna met geen mogelijkheid meer op kon starten. Iedere keer alle Apple software verwijderen en er weer opzetten om maar niet te spreken over alle muziek en foto's die weer gesynct moeten worden! Wat de oorzaak van dit alles is is me nog steeds niet duidelijk. Misschien als iemand hier, die ook Windows XP heeft , eens als hij zijn Ipod aangesloten heeft op Itunes bij Menu / Help / diagnostische test uitvoeren..../ diagnostische ipod info die test met zijn ipod kan doen!! Je kunt de resultaten dan bewaren. Bij mij staat bij Status ipod verbinding een rood bolletje! Dus als iemand met windows zo vriendelijk zou willen zijn omdat testje is uit te voeren dan graag! Heb nu iig met de man van Apple afgesproken dat er een nieuwe komt als het nog een keer voorkomt!

[ Voor 5% gewijzigd door marcellux op 08-10-2007 17:38 ]

Whenever people agree with me I always feel I must be wrong

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bokkow
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 18:35
Anoniem: 121250 schreef op maandag 08 oktober 2007 @ 17:35:
Kan iemand mij uitleggen hoe ik Youtube werkend krijg? Ik krijg steeds de melding "U moet eerst verbinden met iTunes en een internetverbinding om YouTube te activeren". Ik heb de nieuwste iTunes, en heb ook al nummer over gezet enzo. Ook staat automatisch updaten in iTunes niet uit ( heb de nieuwste firmware ) Kan iemand me helpen?
Maak je wel gebruik van draadloos internet?

Tesla Model 3 Performance - Renault Zoe ZE40 - 6320Wp Oost-West

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 87302

Ik had wat foto's op de touch gezet maar de iets vreemds.
Als ik de iPod verticaal hou dan laat ie de verticale foto's horizontaal zien en als ik 'em horizontaal hou laat ie de horizontale foto's verticaal zien. Ligt dat aan de touch of de foto's?

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 87302 op 08-10-2007 19:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 121250

bokkow schreef op maandag 08 oktober 2007 @ 17:37:
[...]

Maak je wel gebruik van draadloos internet?
Ja, ik kan met de touch ook wel gewoon sites bezoeken e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ophidian
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 16:09
Ik weet niet of dit al eerder gezegd is, maar MSN op de touch werkt prima. Ik gebruik deze hiervoor:
http://www.mundu.com/im/iphone/

Zit nu gewoon op msn in de collegezaal :P

ZO SE - 5,76kWp - Shade: Low - PVoutput | NOZW APS QS1 - 3,84kWp - Shade: High - PVoutput | Volvo XC40 Pure Electric Ultimate | Volvo EX30 Plus SMSR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UMD
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 04-10-2024

UMD

You don't say

vraagje..

heeft de ipod touch ook gapless?

Of iets dergelijks als in iTunes, dat ie de nummertjes zeg maar aan mekaar mixt (crossfaden ;) )

thx!!

greetz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaspers
Ok, jailbreak is done, nu de rest nog, check TUAW blog.

of ben ik nu alweer illegaal bezig :/

[ Voor 53% gewijzigd door Kaspers op 08-10-2007 20:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fris0NL
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 10-08-2024
*whoeps*

[ Voor 101% gewijzigd door fris0NL op 08-10-2007 20:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 235807

wat doet Jailbreak dan precies? is nu de ipod touch gehackt dan? :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 235331

wie heeft dit probleem ook, en hoe is het te verhelpen: als ik mijn ipod touch aansluit wijzigd de klok instelling, en de verjaardagen uit de contactenlijst van outlook zijn allemaal 1 dag naar voren verschoven. Ik ben al terug gegaan naar fabrieksinstellingen ed, maar niets helpt.

Wie weet de oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaspers
Anoniem: 235807 schreef op maandag 08 oktober 2007 @ 21:28:
wat doet Jailbreak dan precies? is nu de ipod touch gehackt dan? :9~
Zorgt ervoor dat er 3rdparty apps kunnen worden gedraaid. Oftewel homebrew :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scott
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 19:16

Scott

Ik ben, dus ik tweak

En hij is dan toch eindelijk af: [iPod Touch] Ervaringen & Discussie Deel 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrummie
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 22-04 08:59

Scrummie

Think different

Die achterkant is wel *ERG* kras gevoelig zeg.. zitten nu al weer een paar mini krasjes op! Erg zonde.. Toch maar iets vinden om het te beschermen..

Seizoenskaarthouder Feyenoord - Vak T

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Pagina: 1 ... 13 14 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
De status van je bestelling kun je melden in Levertijd Apple producten Deel 3.