Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD
The iPod meets the iPhone: a review of the iPod touch
Idd:Leftblank schreef op maandag 17 september 2007 @ 15:21:
Ondanks dat d'r ondertussen al tig reviews gepost zijn heeft Ars Technica een mooie review gepubliceerd, met o.a. een vergelijking tussen de Touch/iPhone qua scherm (zonder 't probleem met negatieve zwart op 't scherm), 't lijkt er sterk op dat Apple toch echt verschillende schermen heeft gebruikt.
The iPod meets the iPhone: a review of the iPod touch
Fingers crossed, ik controleer de mijne al in de mac store en zo kan ik m meteen omruilen hoop ik, laat me niet oplichten.The good news is that the problem doesn't affect every iPod touch. After a lot of examination, I have failed to see the negative black effect in any of the images or videos on my iPod touch. That's cold comfort for those early adopters that have a bum screen, however.
[ Voor 6% gewijzigd door bokkow op 17-09-2007 18:55 ]
Tesla Model 3 Performance - Tesla Model 3 Long Range - 6320Wp Oost-West
Tja, ik ben benieuwd wat ze morgen gaan vertellen, als de iPhone nog dit jaar komt neem ik die veel liever. Maar als hij in 2008 komt wordt t lastigBart Meerdink schreef op maandag 17 september 2007 @ 12:02:
Zeer uitgebreide review op http://www.ilounge.com/in...pple-ipod-touch-8gb-16gb/ en het is toch wel crippleware, vrees ik, die iPod Touch. Het stuit me toch tegen de borst als ze zo veel extra moeite doen om een apparaat slechter te maken. Ik wilde een iPhone zonder telefoonfunctie maar verder identiek, wat was nou makkelijker om te maken dan dat?
Nouja sommige (we noemen het maar even) 'fouten' zouden opzich softwarematig kunnen worden gefixt. Ik vind het verder wel erg jammer dat hij op hardwaregebied geen speaker en bluetooth bevat. Een gemiste kans, want met die standaard zou je opzich best wel ff een video'tje met geluid willen kijken, zonder dat je die earphones gebruikt.Bart Meerdink schreef op maandag 17 september 2007 @ 12:02:
Zeer uitgebreide review op http://www.ilounge.com/in...pple-ipod-touch-8gb-16gb/ en het is toch wel crippleware, vrees ik, die iPod Touch. Het stuit me toch tegen de borst als ze zo veel extra moeite doen om een apparaat slechter te maken. Ik wilde een iPhone zonder telefoonfunctie maar verder identiek, wat was nou makkelijker om te maken dan dat?
Hopelijk gaat Apple toch iCal fixen met write support, krijgen we een notes app en komt de mail applicatie er ook bij. En anders wordt het hopelijk gefixt dmv hacks...
Ehm 28 September staat al vast als introductie datum..FerdiV schreef op maandag 17 september 2007 @ 18:56:
[...]
Tja, ik ben benieuwd wat ze morgen gaan vertellen, als de iPod nog dit jaar komt neem ik die veel liever. Maar als hij in 2008 komt wordt t lastig
Neem aan dat je de iPhone bedoeld?FerdiV schreef op maandag 17 september 2007 @ 18:56:
[...]
Tja, ik ben benieuwd wat ze morgen gaan vertellen, als de iPod nog dit jaar komt neem ik die veel liever. Maar als hij in 2008 komt wordt t lastig
[ Voor 78% gewijzigd door Cache op 17-09-2007 19:01 ]
Zal niet meevallen ben ik bang, mijn nano had geen volle batterij, en bovendien lijkt 't effect niet echt op te vallen in de normale menu's aangezien die niet een tint zwart hebben.bokkow schreef op maandag 17 september 2007 @ 18:51:
Fingers crossed, ik controleer de mijne al in de mac store en zo kan ik m meteen omruilen hoop ik, laat me niet oplichten.
Hoezo oplichten? Als ie niet goed is kan je hem gewoon ruilen. Wat is er nou oplichten aan een product dat misschien niet goed werkt en je hem zo kan ruilen?bokkow schreef op maandag 17 september 2007 @ 18:51:
Fingers crossed, ik controleer de mijne al in de mac store en zo kan ik m meteen omruilen hoop ik, laat me niet oplichten.
Begrijp de ophef totaal niet, productie fout waarschijnlijk, kan gebeuren, word goed opgelost. Tuurlijk zal ik balen als ik mijne krijg en hij heeft het probleem, maar dan ruil ik hem om, en heb een goede te pakken.
Seizoenskaarthouder Feyenoord - Vak T
Ach, morgen zullen we vast wel wat over het scherm horen en mocht dat niet zo zijn dan heeft Apple nog officieel een week te gaan om het probleem op te lossen voor ons.
En Scrummie je hebt idd gelijk maar het was meer bij wijze van spreken. Dan ben ik meteen klaar en hoef ik niet nog eens terug naar de winkel bedoelde ik eig..
Anoniem: 87302
niet nodigAnd those downgrades are numerous: you don't just lose a cell phone by buying iPod touch instead of a comparable-capacity iPhone; you lose the dock
niet nodigcharger
niet nodigcamera
niet nodigexternal speaker
niet nodigmicrophone
niet echt nodigbattery life
WTF?!?!?!??screen quality
niet nodigresilient back casing
niet nodigBluetooth
niet nodigand several applications
Dat van screen quality is het echt enige serieuze ding. Ik ga de mijne kritisch (leest U mee, Apple), kritisch bekijken en als er iets mis mee is gaat ie retour
Tjaik vind en external speaker op een multimediaspeler wel handig, de competitie heeft het ook. En ik zou al helemaal overstag gaan met een writeable iCal, leuke post voor jou, maar zoals vaker niet relevant voor ons.
Riamh mé ag dul a thabhairt duit suas, ní bheidh mé in iúl duit síos
Anoniem: 37526
Inderdaad, op de iPhone zat het er meer op voor de speakerphone.Anoniem: 124681 schreef op maandag 17 september 2007 @ 23:02:
Geen speaker? Yeehaa![]()
![]()
[afbeelding]
http://fuckingirritant.nl
Anoniem: 124681
Dat er een speaker op de iPhone zit begrijp ik wel ja, maar ik vind het absoluut niet erg dat ie ontbreekt op de iPod touch. Nu zullen er vast mensen gaan roepen: "en als ik een filmpje wil kijken dan?".Anoniem: 37526 schreef op maandag 17 september 2007 @ 23:05:
[...]
Inderdaad, op de iPhone zat het er meer op voor de speakerphone.
Die hebben dan wel een punt, maar feit blijft dat al die gasten met hun irritante muziek @ speakers tegenwoordig iets te vaak naast mij zitten, volgens mij trek ik ze aan ofzo
wow, niet eens aan gedacht. Ja, voor filmpjes is een speaker wel weer handig want je wil toch wel regelmatig iets aan een maat laten zien of zo.Anoniem: 124681 schreef op maandag 17 september 2007 @ 23:13:
[...]
Dat er een speaker op de iPhone zit begrijp ik wel ja, maar ik vind het absoluut niet erg dat ie ontbreekt op de iPod touch. Nu zullen er vast mensen gaan roepen: "en als ik een filmpje wil kijken dan?".
Die hebben dan wel een punt
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Of je neemt standaard splittertje mee en hij/zij gebruikt zijn/haar eigen oortjesDarkSide schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 09:29:
Ik mis een speaker functie helemaal niet. De touch word toch persoonlijk gebruikt. En als iemand iets mee wil luisteren delen we wel even een oortje.
1) Omdat het geluid meestal brak is.
2) Ik me kapot irriteer aan mensen die die blikkig klinkende speakertje tot hun maximum laten gaan in de bus (kraaak kraaak kraaaaaak)
Zucht wat duren die dagen toch lang tot het zover is..
Deze is voor mijn vrouw. Maar misschien kan ie dmv icepod ook wel in de auto gemonteerd worden en dan bestel ik er ook een voor mezelf.
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Anoniem: 87350
Edit : knoop doorgehakt en het ding besteld bij Apple.nl, met kortingscoupon (€35). Ik krijg vaak mail van Apple en onderaan staat soms een coupon met korting.
[ Voor 12% gewijzigd door Dancing_Animal op 18-09-2007 14:18 ]
Is die uniek of kan ik die ook gebruiken? Indien zo, please PM!Dancing_Animal schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 13:03:
Ik weet nou echt niet meer of ik die touch nou wel of niet moet kopen. De iPhone IS een leuk ding, maar ik zie me er in de Rotterdamse metro nog niet mee zitten bellen, dan liever met m'n oude mobieltje. De touch blijft voor mij over, maar ik moet en zal er toch afspraken mee kunnen wijzigen of invoeren zeg. Ik begreep dat de hacks voor de iPhone niet allemaal werken en ik ben benieuwd of de hackerswereld te touch wel interessant genoeg vindt om de iPhone apps over te kunnen zetten. Unix heeft tenslotte ook niet op alle nano's gedraaid.
Edit : knoop doorgehakt en het ding besteld bij Apple.nl, met kortingscoupon (€35). Ik krijg vaak mail van Apple en onderaan staat soms een coupon met korting.
Alvast bedankt
Dat is een tiencijferige code die onderaan het mailtje staat en alleen geldig is bij de eerste aankoop van de klant. Maak anders effe een Apple account aan in de store, volgens mij kun je daar aanvinken of je bij hen op de mailinglijst wilt verschijnen. Het zou ook kunnen dat ik die aanbiedingen krijg omdat ik al eens wat bij ze besteld heb natuurlijk. Voor de mensen die de mailings van Apple krijgen maar de coupon niet kunnen vinden, het mailtje heet : Geef je zomer een nieuwe impuls en is van 23 aug 2007. Als iemand die mail toevallig nog heeft kun je hem misschien gebruiken of aan Outlandos overdoen.Outlandos schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 14:23:
[...]
Is die uniek of kan ik die ook gebruiken? Indien zo, please PM!
Alvast bedankt
Beetje tegenstrijdigDancing_Animal schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 14:48:
[...]
Dat is een tiencijferige code die onderaan het mailtje staat en alleen geldig is bij de eerste aankoop van de klant. Maak anders effe een Apple account aan in de store, volgens mij kun je daar aanvinken of je bij hen op de mailinglijst wilt verschijnen. Het zou ook kunnen dat ik die aanbiedingen krijg omdat ik al eens wat bij ze besteld heb natuurlijk. Voor de mensen die de mailings van Apple krijgen maar de coupon niet kunnen vinden, het mailtje heet : Geef je zomer een nieuwe impuls en is van 23 aug 2007. Als iemand die mail toevallig nog heeft kun je hem misschien gebruiken of aan Outlandos overdoen.
Maar ja... als je zo'n code hebt kun je natuurlijk altijd even vlot een nieuw account maken als je vaker wat gekocht hebt.
Fotonerd
Het enige wat mij tegen houd om hem nu te bestellen is het scherm, door het negatief weergeven van de zwartwaarde.
Er zijn toch exemplaren met een goed scherm. http://forums.macrumors.com/showthread.php?t=355779
[ Voor 16% gewijzigd door Kethij op 18-09-2007 17:13 ]
Ik zeg: binnen 15 dagen terugbrengen als het niet bevalt en ruilen voor een nieuwe?Kethij schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 16:13:
Mis de speaker functie ook totaal niet, de functies die die de touch bezit zijn voor mij perfect! En eventueel wel meer functies als er gehackt gaat worden![]()
Het enige wat mij tegen houd om hem nu te bestellen is het scherm, door het negatief weergeven van de zwartwaarde.
Er zijn toch exemplaren met een goed scherm. http://forums.macrumors.com/showthread.php?t=355779
Alleen de eerste versies schijnen problemen te hebben. Maar de touch in Engeland schijnen wel goed te zijn.FerdiV schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 18:04:
Maargoed vind t wel ***** hoor, ik vind de Nano en de Touch beide gaaf maar allebei hebben ze problemen met het scherm en daar wordt ik echt doodziek van. Wanneer laat Apple eens horen of ze problemen hebben opgelost of dat ze er IN IEDER GEVAL em bezig zijn!
Bron?deltananie schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 18:19:
[...]
Alleen de eerste versies schijnen problemen te hebben. Maar de touch in Engeland schijnen wel goed te zijn.
Als dat echt waar is neemt het een groot deel van de angst weg.
Pre-orders schijnen nu ook te worden verzonden.
[ Voor 173% gewijzigd door Cache op 18-09-2007 19:41 ]
Verder zal er wel een hoop software voor beschikbaar komen.
Voor mij denk ik steeds meer aan een iPhone.
[ Voor 17% gewijzigd door Ronvgs op 18-09-2007 20:33 ]
Vind het erg apart als ze hier ook eerder in de winkels liggen, en de mensen die online kopen nog tot begin oktober moeten wachten..
1e post... blijkbaar is er ook een probleem met de schermen in engeland
[ Voor 28% gewijzigd door Cache op 18-09-2007 21:50 ]
Het zou aan mij kunnen liggen maar ik zie in dat mailtje bij mij echt nergens een kortingscoupon of een tiencijferige code ofzo staan.Dancing_Animal schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 14:48:
[...]
Dat is een tiencijferige code die onderaan het mailtje staat en alleen geldig is bij de eerste aankoop van de klant. Maak anders effe een Apple account aan in de store, volgens mij kun je daar aanvinken of je bij hen op de mailinglijst wilt verschijnen. Het zou ook kunnen dat ik die aanbiedingen krijg omdat ik al eens wat bij ze besteld heb natuurlijk. Voor de mensen die de mailings van Apple krijgen maar de coupon niet kunnen vinden, het mailtje heet : Geef je zomer een nieuwe impuls en is van 23 aug 2007. Als iemand die mail toevallig nog heeft kun je hem misschien gebruiken of aan Outlandos overdoen.

Bron is : ilounge forum en apple support forum
Anoniem: 182864
Antwoord:Anoniem: 87350 schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 12:59:
Vraagje. Ik loop in mijn denkbeeldige vakantieland waar het altijd lekker warm is en ik mooie foto's kan nemen. Opeens zie ik dat mijn geheugenkaart bijna vol is maar ik heb op mijn Touch nog een gig of wat vrij. Is het mogelijk om dan direct de foto's van camera naar Touch te transporteren via kabeltje?
Nee dus.Any device that treated an iPod like a mass storage device, such as the iPod Camera Connector, won't work on iPod touch. That includes voice recorders that work on the fifth-generation iPod and iPod classic, second- and third-generation iPod nanos; they do not work on iPod touch.
ilounge.com
Zie hier. Het is de onderkant van het mailtje waarvan ik de naam eerder postte. Ik hoop trouwens niet dat we te ver van de touch afdwalen.Moejo schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 20:58:
[...]
Het zou aan mij kunnen liggen maar ik zie in dat mailtje bij mij echt nergens een kortingscoupon of een tiencijferige code ofzo staan.En die 35,- korting is toch maar mooi meegenomen dus zou je anders ff een screen van je mailtje kunnen maken (met de nodige info geblurred natuurlijk)?
ik hoop wel dat ik een goed scherm heb... anders breng ik um gewoon trug!
http://www.youtube.com/watch?v=AJoYvgF6sTI
Wil je nou zeggen dat de Touch al te koop is in Nederland?edgarf28 schreef op woensdag 19 september 2007 @ 09:26:
ik heb 40 euro korting gekregen... maar dan bij de mediamarkt! (omdat mm middelburg 2 jaar bestaat, krijg je bij elke 100 euro 10 euro korting)
Lijkt een stuk sneller als hij dat filmpje gaat afspelen, maar als dat nou komt door wifi of door het apparaat dat is de vraag.Resinman schreef op woensdag 19 september 2007 @ 12:03:
Klopt het dat de Touch een stuk sneller is dan de iPhone? Op dit filmpje zo te zien wel:
http://www.youtube.com/watch?v=AJoYvgF6sTI
Als ze flauw gaan doen krijg je "maar" 30 euro korting.edgarf28 schreef op woensdag 19 september 2007 @ 09:26:
ik heb 40 euro korting gekregen... maar dan bij de mediamarkt! (omdat mm middelburg 2 jaar bestaat, krijg je bij elke 100 euro 10 euro korting)
Je hebt um al???edgarf28 schreef op woensdag 19 september 2007 @ 09:26:
Anoniem: 189219
Scrummie schreef op woensdag 19 september 2007 @ 12:28:
[...]
Wil je nou zeggen dat de Touch al te koop is in Nederland?
-Sander schreef op woensdag 19 september 2007 @ 12:30:
Nee, je kan ze daar gewoon pre-orderen.
seeqpod filmpje
En daarin blijkt dat de ipod overweg kan met op internet geplaatste mp3tjes en opent dit met quicktime (zo ziet het er uit althans) zou dit betekenen dat ie ook met .mov bestanden overweg kan die op een site staan geplaatst?
[ Voor 60% gewijzigd door bokkow op 19-09-2007 19:22 ]
Kan niet wachten totdat ik hem heb, ondanks de negatieve berichten.
Ik ga er gewoon van uit dat ik een goed exemplaar krijg, dan komt t wel goed.
Ja, er is zelfs een speciale trailer site van Apple voor de iPhone (en dus ook de iPhone touch): Movie trailers for your iPhone.bokkow schreef op woensdag 19 september 2007 @ 19:20:
Ik heb nu het volgende gezien wat opzichzelf al leuk is:
seeqpod filmpje
En daarin blijkt dat de ipod overweg kan met op internet geplaatste mp3tjes en opent dit met quicktime (zo ziet het er uit althans) zou dit betekenen dat ie ook met .mov bestanden overweg kan die op een site staan geplaatst?
“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/
Lijkt het nou, of heeft het scherm een rode stuck sub-pixel? Ik dacht eerst dat het misschien de camera was, maar als de vinger in de buurt komt gaat de rode pixel weg.bokkow schreef op woensdag 19 september 2007 @ 19:20:
Ik heb nu het volgende gezien wat opzichzelf al leuk is:
seeqpod filmpje
Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD
Anoniem: 109288
Via HTTP inderdaad welAnoniem: 109288 schreef op woensdag 19 september 2007 @ 22:48:
kun je dus ook een servertje draaien op je PC en dan via wifi je media vanaf pc naar je ipod streamen?
Volgens mij is het gefilmd met de Logitech Sphere. Daar zit een rood ledje in die dit effect veroorzaakt.zonoskar schreef op woensdag 19 september 2007 @ 21:49:
[...]
Lijkt het nou, of heeft het scherm een rode stuck sub-pixel? Ik dacht eerst dat het misschien de camera was, maar als de vinger in de buurt komt gaat de rode pixel weg.
"I'm not a cynic. I get up every morning hoping to find an honest man." - [Jack McCoy, Law & Order]
Ik wist niet dat dit mogelijk is, dit is wel super!Daedalus schreef op woensdag 19 september 2007 @ 20:48:
[...]
Ja, er is zelfs een speciale trailer site van Apple voor de iPhone (en dus ook de iPhone touch): Movie trailers for your iPhone.
Laat maar komen die touch, alleen hoop ik wel dat bij de NL exemplaren het scherm goed is en geen last heeft van de negatieve zwartwaardes.
Anoniem: 109288
zou dat een beetje werken (qua streamen) met een 1mbit upload? en kan safari geen ftp aan?
Ik heb op mijn PC een server draaien en dat gaat nog best snelAnoniem: 109288 schreef op donderdag 20 september 2007 @ 00:02:
[...]
zou dat een beetje werken (qua streamen) met een 1mbit upload? en kan safari geen ftp aan?
Ik ken Safari niet goed dus ik weet ook niet of hij FTP ondersteunt, maar het zal ook wel een gestripte versie zijn, dus ik denk dat je er niet op hoeft te rekenen
Anoniem: 154284
Als je video < 1mbit is kan dat wel,Anoniem: 109288 schreef op donderdag 20 september 2007 @ 00:02:
[...]
ik weet dat handbrake (dvd -> ipod touch) standaard codeerd op 960kbit + audio. dus je zou dat iets omlaag moeten schroeven zodat je goed uitkomt, vanaf 500kbps schijnt goed te zijn, dus dat kan best.
Je kan het natuurlijk ook op een webhost zetten zodat je helemaal geen problemen hebt
Oh, ik had verkeerd gelezen, dacht dat het gewoon ging om webpagina's.Anoniem: 154284 schreef op donderdag 20 september 2007 @ 00:40:
[...]
Als je video < 1mbit is kan dat wel,
ik weet dat handbrake (dvd -> ipod touch) standaard codeerd op 960kbit + audio. dus je zou dat iets omlaag moeten schroeven zodat je goed uitkomt, vanaf 500kbps schijnt goed te zijn, dus dat kan best.
Je kan het natuurlijk ook op een webhost zetten zodat je helemaal geen problemen hebt
Anyway, ik zou het gewoon binnen het netwerk houden. De touch kan 54MB/s aan, dus als je het binnen het netwerk houdt, zit je goed. Wil je echter vanaf een andere locatie films kijken die op je PC staan, dan is een webhost (met ongelimiteerd dataverkeerd, anders betaal je je scheel) inderdaad aan te raden
OptimistAnoniem: 87302 schreef op donderdag 20 september 2007 @ 00:20:
Zo zie je maar, elk nadeel heb zijn voordeel. Nu wachten we nog 10-12 dagen totdat we onze Touch binnen hebben en die zijn allemaal gecheckt door Apple. Anders zaten we nu met z'n allen met zo'n slecht scherm
(bron: macrumors)
Ja dozen met Macy Gray op de voorkant, hopen dat dit bevestigd wordt en het hele gedoe rondom de defecten schermen nu verleden tijd is! Zodat wij niet in spanning hoeven te zitten of we nu een goed of een defect scherm in de touch ontvangen.Cache schreef op donderdag 20 september 2007 @ 19:42:
De pre-orders die al geleverd zijn in de US zaten in een andere doos (andere artiest op het plaatje). Deze schijnen een goed scherm te hebben!
Apple zou hebben toegegeven dat er fouten in de eerste lijn iPod Touch's zit. Mooi nieuws natuurlijk voor de mensen die het probleem hebben..
Verder lijkt het erop dat er een 2e lijn iPod's is uitgeleverd, waaronder aan veel preorders in de US. Deze hebben een andere doos gekregen als de eerste mensen, nu met Macy Gray op de Touch ipv die andere griet. Ook andere productie nummers, met week 38 ipv 37. Deze lijken tot nu toe allemaal goed te zijn. Grote kans dat onze iPod's hier in NL gewoon allemaal goed zijn.
Ik wil niet in herhaling vallen
[ Voor 3% gewijzigd door Scrummie op 20-09-2007 20:48 ]
Dat is niet echt eerlijk in de USA en Engeland is de touch al te koop bij een beperkt aantal winkels.FerdiV schreef op donderdag 20 september 2007 @ 21:02:
Mmm de Dynabyte krijgt de iPod Touch pas de 17e (oktober) ofzo... Bij de Dixons staat verwacht 28 septemberPff ik wil hem graag van de Dynabyte, waarom krijgen die hem zo laat
Anoniem: 94847
ik denk omdat misschien eerst resellers bevoorraad worden(Dixons verkoopt ook macs, althans op hun site geloof ik) en dan pas de iPod verkopers?FerdiV schreef op donderdag 20 september 2007 @ 21:02:
Mmm de Dynabyte krijgt de iPod Touch pas de 17e (oktober) ofzo... Bij de Dixons staat verwacht 28 septemberPff ik wil hem graag van de Dynabyte, waarom krijgen die hem zo laat
Dixons moet je niet geloven.FerdiV schreef op donderdag 20 september 2007 @ 21:02:
En waarom liever Dynabyte dan een willekeurige Apple Store die ze toch wel de eerste week van oktober zullen hebben?
Anoniem: 94847
misschien moesten ze nog vertalingen maken?deltananie schreef op donderdag 20 september 2007 @ 21:28:
[...]
Dat is niet echt eerlijk in de USA en Engeland is de touch al te koop bij een beperkt aantal winkels.
Omdat je bij die 2 winkels garantie kunt nemen voor een 2e en 3e jaar extra voor 60 euro ofzo en tot nu toe heb ik daar veel profijt van gehad. Ik had zo'n oude iPod U2 (zwart wit scherm enzo) en toen kreeg ik een 5G video toen hij kapot ging!Outlandos schreef op donderdag 20 september 2007 @ 21:29:
[...]
Dixons moet je niet geloven.
En waarom liever Dynabyte dan een willekeurige Apple Store die ze toch wel de eerste week van oktober zullen hebben?
Anoniem: 37526
http://www.apple.com/nl/support/products/applecareipod.html ?FerdiV schreef op donderdag 20 september 2007 @ 21:41:
[...]
Omdat je bij die 2 winkels garantie kunt nemen voor een 2e en 3e jaar extra voor 60 euro ofzo en tot nu toe heb ik daar veel profijt van gehad. Ik had zo'n oude iPod U2 (zwart wit scherm enzo) en toen kreeg ik een 5G video toen hij kapot ging!
Apple's new iPod touch "is a great media player, and the iPod remains the best end-to-end portable solution for playing and purchasing music and video," Mossberg reports.
Read the full review here:
http://ptech.allthingsd.c...yer-short-on-battery-life
Ik heb geen status verandering, alles staat nog op verzenden 28 september
[ Voor 5% gewijzigd door marcellux op 20-09-2007 22:36 ]
Whenever people agree with me I always feel I must be wrong
Ja maar dan moet je hem zeker opsturen enzo
Anoniem: 87302 in "[iPod Touch] Discussies en ervaringen"Cache schreef op donderdag 20 september 2007 @ 19:42:
De pre-orders die al geleverd zijn in de US zaten in een andere doos (andere artiest op het plaatje). Deze schijnen een goed scherm te hebben!
Dus als ik het goed begrijp kan ik straks de Touch halen in de MM met dat extra garantie?
Dynabyte en Dixons mogen uberhaupt niets repareren aan een iPod, en moeten hem dus sowieso opsturen. Dynabyte en Dixons zijn namelijk geen Apple Service Provider. Wanneer je AppleCare neemt voor je Mac of iPod kan je deze bij een Service Provider (elke Apple Premium Reseller is een Service Provider) ter reparatie aanbieden. Eenvoudiger reparaties kunnen bij de Service Provider zelf gedaan worden.FerdiV schreef op donderdag 20 september 2007 @ 22:48:
[...]
Ja maar dan moet je hem zeker opsturen enzo
Overigens mag je wel iets meer initiatief tonen want dit had je ook eenvoudig op de website van Apple kunnen vinden.
Launching containers into space
“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/
Anoniem: 232466
Ja. Touch heeft een gewone ipodconnector en je krijgt een universele adapter meegeleverd.Anoniem: 232466 schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 13:59:
Ik heb hier een Logitech sounddock station staan. Gaat deze ook nog werken met de Ipod touch?
Die kan je dan in je sounddock plaatsen.
Anoniem: 154284
Ik heb ergens gelezen dat thirdparty docs niet meer werken (igg die van griffin) zou het dus eerst even checken.DarkSide schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 14:00:
[...]
Ja. Touch heeft een gewone ipodconnector en je krijgt een universele adapter meegeleverd.
Die kan je dan in je sounddock plaatsen.
Maar toch maar ergens een goede bevestiging krijgen
Damm das wel balen, heb echt geen zin om nog een maand te wachten.
Iemand die dit kan bevestigen of is er nog hoop dat ie volgende week dan wel de week daarna toch in de schappen komt te liggen.
Ik blijf iig hopen dat ze binnen 2 weken in de winkel liggen.
Hij wordt verwacht volgende week vrijdag (28ste
http://www.ioffer.nl/?huidig=home

En uit te breiden met SD card dus voor maar 119 euro een 4GB versie....
[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 87302 op 21-09-2007 20:30 ]
Oké dan.. dat zijn betere berichten.The CarNagE Man schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 20:23:
Ik weet niet hoe het komt maar mijn iPod Touch is verstuurd![]()
![]()
Hij wordt verwacht volgende week vrijdag (28ste) bij me te zijn...
Al verstuurd? Bij apple.nl besteld?
Misschien kan die (hopelijk) toch nog bij de nederlendse apple resellers in de schappen liggen rond de 28ste.
Yepp via apple.nl besteld... so far so good!Montigny schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 20:45:
[...]
Oké dan.. dat zijn betere berichten.
Al verstuurd? Bij apple.nl besteld?
Misschien kan die (hopelijk) toch nog bij de nederlendse apple resellers in de schappen liggen rond de 28ste.
Hij geeft aan dat hij op schema is en op de 28ste bij me moet zijn... ik kan bijna niet wachten!
Er zijn al 3th party programma;s opgedoken voor de iphone, deze kunnen denk ik ook op de ipod touch installeren en draaien. Het leukste zal zijn dat bijvoorbeeld een chat-programma word ontwikkeld die alle protocollen ondersteunt (MSN,Yahoo etc...)
Het is wel jammer dat Apple geen SDK ontwikkeld voor het platform, het zal dan pas echt een rage worden omdat men bijna elke gewenste toepassing kan vinden op het internet alleen zullen inderdaad een paar ipod's tussen zitten die crashen, dus die risico wilt Apple blijkbaar niet nemen.
En er zijn zoveel clone's te vinden op het internet maar ik denk dat de kwaliteit in die clone's drastische laag is in vergelijking met de ipod touch, € 120 is te goedkoop als je het over een toestel hebt met WIFI en een touchscreen etc.... allemaal spul dat niet voldoende is getest.
[ Voor 15% gewijzigd door Blowthebullet op 21-09-2007 22:59 ]
Dixons heeft haar levertijd ook gewijzigd naar 17 oktober. Ik was vandaag nog naar de apple store van rotterdam langs geweest en kreeg te horen dat ze apple touch pas in oktober verwachten.Outlandos schreef op donderdag 20 september 2007 @ 21:29:
[...]
Dixons moet je niet geloven.
Dit topic is gesloten.
De status van je bestelling kun je melden in Levertijd Apple producten Deel 3.