[iPod Touch] Discussies en ervaringen Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 14 Laatste
Acties:
  • 36.972 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leftblank
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 21:07
Zody schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 13:34:
Zo, binnen is ie. Eerste reactie: syncroniseren duurt even :D
Mooi klein doosje zoals we het kennen van apple, geen poespas en grote manual, gewoon een uitklapblaadje met wat basic info. Verder kan ik bevestigen dat ik een doosje heb met Macy Gray, ik zie niets aan het schermpje, geen idee waar ik op moet letten :)
Als plaatje wordt de cover van Jay-Z's 'The Black Album' nogal eens gesuggereerd, zoals bijv http://ec1.images-amazon....I/31EPWY61RCL._SS500_.jpg, als je dan vreemde verkleuringen in 't zwarte ziet heb je 'n slecht scherm ;) (Vergelijk evt met je monitor)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 79793

Iemand als langs de winkel (media markt?) geweest om te kijken of ze daar al te koop zijn?
Ik tegen een uur of 3 even bij MM en BCC kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cache
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 30-10-2024
Als je een week 38 model hebt, heb je waarschijnlijk een goede te pakken. ;)
Geweldig dat mensen hem al binnen krijgen, lijkt er op dat Apple eindelijk aan het doorpakken is. Natuurlijk wachten wij hier allemaal op foto's en reviews!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deltananie
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 02-03 18:37
Anoniem: 79793 schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 13:54:
Iemand als langs de winkel (media markt?) geweest om te kijken of ze daar al te koop zijn?
Ik tegen een uur of 3 even bij MM en BCC kijken.
De kans dat ze wat hebben is echt minimaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zody
  • Laatst online: 16:47
Zo, eerste post vanaf een Touch? Werkt allemaal top, synchroniseren van 10gb duurde bijna 30min. Ik heb helaas geen goeie camera en de kwaliteit van mn iSight is niet super. Ik heb denk ik een goed scherm want er valt me niets op met dat plaatje. Tikken gaat ook nog best ok zo trouwens :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flatwhite
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 29-06 21:36
Zody schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 14:14:
Zo, eerste post vanaf een Touch? Werkt allemaal top, synchroniseren van 10gb duurde bijna 30min. Ik heb helaas geen goeie camera en de kwaliteit van mn iSight is niet super. Ik heb denk ik een goed scherm want er valt me niets op met dat plaatje. Tikken gaat ook nog best ok zo trouwens :)
Heb je nu trouwens ook een NL dictionary/woordenboek??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 37526

(10 gigabytes) per (30 minutes) = 45.5111111 megabit per second

Dat is nog erg netjes voor een mini-device!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 81539

The CarNagE Man schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 11:54:
[...]

Beter 3 dagen eerder dan 3 dagen later zo zeg ik het maar...
Vind het wel raar dat er zoveel verschil is in leveringen...
Mja, ze gaan bij Apple officieel de deur uit op de 28e. De APR heeft em dan op 29 of 30. Apple levert producten (in Nederland) niet van te voren, omdat ze dan al eerder in de verkoop gaan (zie VS en UK).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 20:03
Anoniem: 37526 schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 14:28:
[...]

(10 gigabytes) per (30 minutes) = 45.5111111 megabit per second

Dat is nog erg netjes voor een mini-device!
Valt mij tegen eigenlijk.. Klokje er neit bij gehad laatst, maar mn Creative Zen Touch krijgt 20GB in iig dezelfde tijd wel overgepompt met WMP..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cache
Zody, hoe is het geluid? Geen "hiss" op de achtergrond?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dawuss
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20-06 15:49

dawuss

gadgeteer

GENETX schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 14:59:
[...]

Valt mij tegen eigenlijk.. Klokje er neit bij gehad laatst, maar mn Creative Zen Touch krijgt 20GB in iig dezelfde tijd wel overgepompt met WMP..
Maar dat is een HDD player toch?

micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
GENETX schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 14:59:
[...]

Daar zit een harde schijf in, en de Touch bevat flashgeheugen, wat meestal trager is.

Edit: Met hierboven dus.

[ Voor 3% gewijzigd door RoD op 25-09-2007 15:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kethij
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 01-12-2021
Jammer wat foto's was leuk geweest.
Hoe is die verder? Kon je meteen connecten met wifi?
Kan nu niet meer wachten om mijn eigen touch! >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 37526

dawuss schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 15:06:
[...]

Maar dat is een HDD player toch?
Inderdaad, en daarnaast zegt iets mij dat de kleine printplaat ook wat zegt over de transfersnelheid. Mijn 2G Shuffle doet ongeveer 30 megabit / sec, wat ik al helemaal waanzinning knap vind voor zo'n klein spelertje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrummie
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 16:04

Scrummie

Think different

Zo jaloers op degene die hem al hebben :( Moet morgen ongeveer 6 uur treinen en wat was het dan fijn geweest zeg.. dat gaat dus niet door helaas. Ik geloof dat ik gewoon moet wachten tot de 3/4e van oktober.

Seizoenskaarthouder Feyenoord - Vak T

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RnB
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 21:08

RnB

Scrummie schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 16:06:
Zo jaloers op degene die hem al hebben :( Moet morgen ongeveer 6 uur treinen en wat was het dan fijn geweest zeg.. dat gaat dus niet door helaas. Ik geloof dat ik gewoon moet wachten tot de 3/4e van oktober.
Mag ik vragen wanneer jij dit mooie speeltje heb besteld? Ik verwacht de mijne ook 3/4 oktober namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zody
Cache schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 15:00:
Zody, hoe is het geluid? Geen "hiss" op de achtergrond?
Geluid is prima, ik moet zeggen dat ik ook op dit gebied niet echt een fijnproever ben maar hij is zeker zo goed als de 2th gen nano die ik hiervoor dagelijks gebruikte. Ik gebruik in-ear dops van apple. Connecten ging zonder problemen, wel jammer dat het password vakje sterretjes (bolletjes) laat zien waardoor een typfout niet op valt en aangezien je even moet wennen aan het tikken koste het me twee keer om goed in te voeren.
Ik ben net de stad in geweest voor een dock bij iFactors wisten ze niet zeker of de universial dock compatible was met de Touch, lijkt mij wel maar voor de zekerheid even naar Machouse gelopen. Daar hadden ze wel een nieuwtje (voor mij) ze wisten ook daar niet of hij compatibel was, maar ze wisten wel dat ze het huidige universal dock (dat uitverkocht was) niet meer binnen kregen en dat ze heel binnenkort een nieuw dock verwachtten. Wat nieuw zou zijn aan dat dock wisten ze niet maar ik ga er sowieso op wachten. Tot die tijd gebruik ik het snoertje wel en het doorzichtige clipje om hem overeind te zetten (wat dus niet tegelijk kan).
Na de eerste keer een uurtje mee rondgelopen te hebben hing ik hem aan het snoertje en kreeg ik een popupje of ik diagnostische informatie wilde versturen (nu en in de toekomst) wat apple gaat gebruiken voor verbetering van het product.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrummie

Scrummie

Think different

Reef_91 schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 16:11:
[...]

Mag ik vragen wanneer jij dit mooie speeltje heb besteld? Ik verwacht de mijne ook 3/4 oktober namelijk.
Wat een brutale vraag zeg! ;)

Nou, besteld op de introductie datum, wat later betaald (weekje erna ofzo). Overigens een 8gb, waarschijnlijk duurt ie daarom langer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 205470

Paar foto's van mijn kant! Heb m iets na 3en mogen ontvangen :D

Afbeeldingslocatie: http://farm2.static.flickr.com/1320/1437556459_50541fcf2f.jpg
Afbeeldingslocatie: http://farm2.static.flickr.com/1075/1438419082_da7efdf39f.jpg
Afbeeldingslocatie: http://farm2.static.flickr.com/1063/1437558909_f9cca5f1d3.jpg
Afbeeldingslocatie: http://farm2.static.flickr.com/1133/1437557755_feada9c4c6.jpg

Grotere foto's zijn te vinden op www.flickr.com/photos/eriktiekstra

Hij bevalt tot nu toe prima! video's van Youtube gaan als een speer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RnB
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 21:08

RnB

Scrummie schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 16:22:
[...]

Wat een brutale vraag zeg! ;)

Nou, besteld op de introductie datum, wat later betaald (weekje erna ofzo). Overigens een 8gb, waarschijnlijk duurt ie daarom langer..
Hahaa jaa toch. O-)
Ooh echt? Ik heb ook een 8GB bestelt, maar pas een week geleden.
Wel jammer dat het zo lang moet duren, kan niet wachten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvidia
  • Laatst online: 19-09-2024
Wat zijn je eerste indrukken eriktiekstra??

Partners: AV-Solutio | Mutrox | B&W | Trinnov

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Ik had em 5 september ook meteen besteld en met CC betaald. Ik mag nu naar huis om hem te syncen :) (was om 10:26 al binnen)
Heb er zin in!
Zal mijn eerste indruk nog wel even plaatsten straks :)

[ Voor 6% gewijzigd door ReCreator op 25-09-2007 17:14 ]

"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --Christiaan--
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 11:00
Waar hebben jullie hem al zo vroeg vandaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 59489

hmm...de mijne is al vanaf 13:00 Out for Delivery....enige nadeel is dat ik hem bij me op het werk liet afleveren :( Dus ik wacht nog even rustig af

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 12609

Gaaf hoor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 30913

--Christiaan-- schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 17:16:
Waar hebben jullie hem al zo vroeg vandaan?
Gewoon van de apple online store, heb hem ook net binnen :)
Erg mooi apparaat, heb trouwens een week 37 (met macy gray doos), maar het scherm is prima, donkere scenes zijn perfect te zien. Geen last van inverted blacks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaspers
  • Laatst online: 16-06 09:55
Anoniem: 205470 schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 16:24:

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

In welk dock heb je je iTouch staan ?
Verder mooie foto's!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carfreak02
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 16:16
Schitterend .

Ik moet tot wachten tot de 4e volgens de Bestelstatus.

Dock is trouwens het oude Universal Dock :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PL JNS
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 24-04 10:47
De mijne werd vandaag bezorgd, maar niemand was thuis. Alleen wel 3x klote dat TNT Express hem bezorgd, want nu moet ik hem laten bezorgen ipv afhalen op postkantoor. Naja morgen na school maar op me werk ophalen want daar word ie nu bezorgd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Montigny
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 17-09-2024
Feli! ... voor een ieder die de touch heeft. Ik ben helaas zo dom geweest om te denken dat ie eerder in de winkel zal liggen dan op de deurmat. Wat kan ik nu beter doen om alsnog zsm. de touch te bemachtigen, als nog via apple.nl bestellen of kan ik nu beter wachten tot ze in winkel (Rotterdam)
liggen, iemand enig idee hoelang dat nog gaat duren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FerdiV
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 28-06 09:20
Zody schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 16:19:
[...]

Geluid is prima, ik moet zeggen dat ik ook op dit gebied niet echt een fijnproever ben maar hij is zeker zo goed als de 2th gen nano die ik hiervoor dagelijks gebruikte. Ik gebruik in-ear dops van apple. Connecten ging zonder problemen, wel jammer dat het password vakje sterretjes (bolletjes) laat zien waardoor een typfout niet op valt en aangezien je even moet wennen aan het tikken koste het me twee keer om goed in te voeren.
Ik ben net de stad in geweest voor een dock bij iFactors wisten ze niet zeker of de universial dock compatible was met de Touch, lijkt mij wel maar voor de zekerheid even naar Machouse gelopen. Daar hadden ze wel een nieuwtje (voor mij) ze wisten ook daar niet of hij compatibel was, maar ze wisten wel dat ze het huidige universal dock (dat uitverkocht was) niet meer binnen kregen en dat ze heel binnenkort een nieuw dock verwachtten. Wat nieuw zou zijn aan dat dock wisten ze niet maar ik ga er sowieso op wachten. Tot die tijd gebruik ik het snoertje wel en het doorzichtige clipje om hem overeind te zetten (wat dus niet tegelijk kan).
Na de eerste keer een uurtje mee rondgelopen te hebben hing ik hem aan het snoertje en kreeg ik een popupje of ik diagnostische informatie wilde versturen (nu en in de toekomst) wat apple gaat gebruiken voor verbetering van het product.
De nieuwe universal dock is al te zien op apple.com de infrarood lens heeft nu een streepje ipv een rondje. Bekijk je voorkant van de dock maar eens en zoek de oude op google. BTW, in elke dock kan je iPod Touch passen, volgens mij. Want er zit toch zo'n dock adapter bij? Stukje pastic dat je in de dock moet steken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-06 11:57
Anoniem: 30913 schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 17:50:
[...]

Gewoon van de apple online store, heb hem ook net binnen :)
Erg mooi apparaat, heb trouwens een week 37 (met macy gray doos), maar het scherm is prima, donkere scenes zijn perfect te zien. Geen last van inverted blacks.
Wie staat er op week 38+ doosjes dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cache
Beide artiesten. Beetje vaag idd. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104653

Anoniem: 205470 schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 16:24:

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Off-topic: links op de eerste foto is da een externe HD? Zoja, dewelke? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaspers
  • Laatst online: 16-06 09:55

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik typ dit momenteel op mijn touch en ik moet zeggen dat ik maar 2-3keer mis heb getypt...
geluid heb ik momenteel nog niet uitgebreid getest maar volgens mij is het redelijk vergelijkbaar met de eerdere ipods. Enige jammere zijn de vingerafdrukken, met name de achterkant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104653 schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 18:55:
[...]

Off-topic: links op de eerste foto is da een externe HD? Zoja, dewelke? :)
dat is idd de iomega ultramax, 1TB...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-06 11:57
Cache schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 18:35:
Beide artiesten. Beetje vaag idd. :P
Hoe bedoel je, wie is die andere artiest dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Toen ik mijn iPod aanzette gaf hij het icoontje van 'verbinding met iTunes' en daar krijg ik hem ook niet vanaf vreemd genoeg.
iTunes vindt hem wel, en ben hem nu al aan het herstellen ;)

Hoop dat het goed komt!
Hij is wel mooi klein! Dat dan weer wel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dancing_Animal
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-06 16:39
Outlandos schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 19:10:
[...]

Corinne Bailey Rae

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kaspers schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 17:51:
[...]

In welk dock heb je je iTouch staan ?
Verder mooie foto's!
Dank je...
het is het oude universal dock. Je krijgt een stuk je bij de touch voor in die dock. Maar hij past ook in de 5g ipod video.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cache
Outlandos schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 19:10:
[...]

Zoals hierboven al gezegd is, idd Corinne Bailey Rae. Deze artiest stond eerst alleen op alle dozen. Sinds vorige week staat Macy Gray er ook op. Hoop dat het zo wat duidelijker is. :)

Idd, mooie foto's trouwens. _/-\o_

[ Voor 5% gewijzigd door Cache op 25-09-2007 19:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie Darko
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 27-06 13:03
ben de mijne inmiddels ook aan het volgooien vraagje alleen kan je bij de ipod touch ook de themes veranderen zoals je dat op de Iphone kunt doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Hmm de mijne blijft het scherm van 'Verbonden met iTunes' weergeven. En herstellen heeft niet geholpen :(

Ben heel even in het menu geweest, maar hij sprong snel weer terug.
Apple support zegt een gebruikersprobleem :( en ze wisten zelf ook nog niet al te veel...

Straks nog maar eens bellen...

Hmm ze zijn nu gesloten, dat wordt geen iPod touch voor mij vandaag.

Edit:
Ik heb wat gevonden.. kan aan Vista liggen en dan registreerd mn iPod niet goed. Even andere PC proberen.

[ Voor 23% gewijzigd door ReCreator op 25-09-2007 20:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flatwhite
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 29-06 21:36
Donnie Darko schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 19:38:
ben de mijne inmiddels ook aan het volgooien vraagje alleen kan je bij de ipod touch ook de themes veranderen zoals je dat op de Iphone kunt doen?
Themes veranderen kan alleen op een gehackte iPhone. De Touch is nog niet helemaal gehackt.
M.a.w. NEE! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The CarNagE Man
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20-05 13:42

The CarNagE Man

SüperG33K

ReCreator schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 19:40:
Hmm de mijne blijft het scherm van 'Verbonden met iTunes' weergeven. En herstellen heeft niet geholpen :(

Ben heel even in het menu geweest, maar hij sprong snel weer terug.
Apple support zegt een gebruikersprobleem :( en ze wisten zelf ook nog niet al te veel...

Straks nog maar eens bellen...

Hmm ze zijn nu gesloten, dat wordt geen iPod touch voor mij vandaag.

Edit:
Ik heb wat gevonden.. kan aan Vista liggen en dan registreerd mn iPod niet goed. Even andere PC proberen.
Hier ook... dacht dat het aan mij lag... daarvoor hebben we 1 pc met Vista en 1 met XP ;)
Ik laat wel weten of het werkt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pwain
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Ik heb de iPod Touch nog niet gezien. Maar wat ik nu zo handig vond aan de iPod Nano was dat je deze kon gebruiken met een draagkoord. Handig zo'n koordje rond je nek met de draadjes van de oortjes netjes geïntegreerd.

Ik kan me best voorstellen dat in bepaalde omstandigheden zo'n draagkoord ook handig is bij de iPod Touch. Echter lijkt het erop dat er zo geen draagkoord voor bestaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kethij
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 01-12-2021
Dus er zijn al 2 gevallen die blijven hangen in het scherm verbonden met itunes, en dit beide op vista pc?

Heb zelf alle pc's op vista draaien. Hopelijk heb ik dit probleem niet als ik mijn iTouch mag ontvangen. Laat me weten hoe dit afloopt aub! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The CarNagE Man

The CarNagE Man

SüperG33K

Kethij schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 21:16:
Dus er zijn al 2 gevallen die blijven hangen in het scherm verbonden met itunes, en dit beide op vista pc?

Heb zelf alle pc's op vista draaien. Hopelijk heb ik dit probleem niet als ik mijn iTouch mag ontvangen. Laat me weten hoe dit afloopt aub! :)
Ik ben nu bezig met het herstellen op me XP machine... hij ziet hem wel op me XP machine maar nog steeds het connect to itunes scherm...
Jullie horen van me!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cache
Laat maar, weet het al. :P

[ Voor 63% gewijzigd door Cache op 25-09-2007 21:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 68540

Zet UAC ns uit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Niet online

ReCreator

-geen-

The CarNagE Man schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 21:18:
[...]

Ik ben nu bezig met het herstellen op me XP machine... hij ziet hem wel op me XP machine maar nog steeds het connect to itunes scherm...
Jullie horen van me!
Ik heb hetzelfde probleem ook. Op de XP machine werkte het niet.
(Ik heb zelf Vista Ultimate OEM)

Ben nu een VM XP English aan het installeren.
Ik laat het ook weten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vern
  • Laatst online: 23-06 09:27

Vern

technoob

The CarNagE Man schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 21:18:
[...]

Jullie horen van me!
3 gevallen dus. Bagger, staat een topic vol op het Apple forum. Schijnt een sync probleem te zijn. Mijn XP nederlands sp2 herkent de iPod wel, maar schiet daarna op het USB en sync icoon. Oplossing zou een engels XP zijn ...

- of je stopt de stekker er in -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Vern schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 21:27:
[...]

3 gevallen dus. Bagger, staat een topic vol op het Apple forum. Schijnt een sync probleem te zijn. Mijn XP nederlands sp2 herkent de iPod wel, maar schiet daarna op het USB en sync icoon. Oplossing zou een engels XP zijn ...
Ik heb de iPod wel geregistreerd de eerste keer op Vista. Jullie ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The CarNagE Man

The CarNagE Man

SüperG33K

ReCreator schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 21:30:
[...]

Yepp in vista geregistreerd... nadat ik hem herstel op de xp machine krijg ik wel iedere keer het normale ipod scherm met de opties maar zodra ik terug ga dan krijg ik het sync met itunes plaatje weer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saeverix
  • Laatst online: 30-06 19:14
Haha zie ik hier: Vista = iPod Touch killer? :P

Chookity-pok

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vern
  • Laatst online: 23-06 09:27

Vern

technoob

ReCreator schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 21:30:
[...]

Nee, direct WXP dutch sp2.

- of je stopt de stekker er in -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The CarNagE Man

The CarNagE Man

SüperG33K

Het gerucht gaat dat je de taal moet omzetten naar engels en dan doet ie het...
Proberen dan maar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 203565

voor degenen die hem al hebben.
is het mogelijk om de (os) taal van NL naar English te switchen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrummie

Scrummie

Think different

Wat ben ik blij met mijn iMac ;) (niet op reageren uiteraard, wil geen Windows vs Mac discussie starten ;))

Ik wil meer gebruikerservaringen lezen! Kom op iPod Touch gebruikers :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cache
[...]

In dat topic staat ook dat je de touch eerst moet zien te activeren via een (desktop) pc/macbook waarbij het probleem zich niet voordoet. Wanneer dat gebeurd is werkt alles normaal, ook via de pc/laptop waarbij het probleem zich in de eerste instantie voordeed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Degene waarbij het wel werkt. Welk besturingssysteem / taal gebruiken hun?
Ik ben nog bezig met mn VMware sessie, maar USB wilt niet helemaal lukken ;) Mijn Vista opent gewoon iTunes...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FerdiV
Echt hoor koop een Mac ofzo :P

Maargoed, ik zag het probleem ook al op de forums van Apple staan ja. Ik hoop voor jullie dat Apple met een update ervoor komt.

Trouwens, zijn er mensen met scherm problemen en deze ook goed hebben getest? Hier ben ik erg geinteresseerd naar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 107960

Scrummie schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 22:01:
Wat ben ik blij met mijn iMac ;) (niet op reageren uiteraard, wil geen Windows vs Mac discussie starten ;))

Ik wil meer gebruikerservaringen lezen! Kom op iPod Touch gebruikers :P
Idem (MBP) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie Darko
Anoniem: 203565 schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 22:01:
voor degenen die hem al hebben.
is het mogelijk om de (os) taal van NL naar English te switchen?
ja de ipod touch is gewoon in het nederlands om te zetten :) ik heb overigens met zowel mn windows vista als mn mac os x totaal geen problemen.

klein reviewtje:

wat een klein doosje ! waar hij inkomt verder is het een lekker licht en dun dingetje (vergeleken bij mn ipod video 30gb) de koptelefoon aansluiting onderop naast de connector vind ik niet echt briljant uitgevonden maar dat zal wel aan mij liggen.
functionaliteit van de Touch zelf:

Youtube werkt geweldig, en ook de itunes wifi store is lekker snel. het browsen met safari zelf vind ik tot nu toe niet geweldig maar misschien dat dit wat meer oefening vereist het zoomen etc. gaat goed. verder ben ik nog op zoek naar een goed programma voor mac os x om video te converteren dus kan nog niet zoveel kwijt over de video kwaliteit daar ik dit alleen met mn oude ipod video bestanden kan uitproberen. het lijkt erop dat het synchroniseren minder snel is dan met mn oude ipod video maar dit moet ik zo nog eens even testen.

tot zover ben ik zeer tevreden en is het een goede vervanging van mn oude ipod.

[ Voor 56% gewijzigd door Donnie Darko op 25-09-2007 22:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

FerdiV schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 22:21:
Echt hoor koop een Mac ofzo :P

Maargoed, ik zag het probleem ook al op de forums van Apple staan ja. Ik hoop voor jullie dat Apple met een update ervoor komt.

Trouwens, zijn er mensen met scherm problemen en deze ook goed hebben getest? Hier ben ik erg geinteresseerd naar.
Ja met mijn macje ging het supersnel, met een minuutje kon ik met mn touch spelen :)
Ik heb mijn scherm goed getest en echt helemaal geen problemen, het is zelfs een week 37 versie.
Maar volgens mij is die van mij ook uit een andere fabriek dan de amerikaanse, die hebben allemaal een 9C738XXXXXX serial, maar die van mij is 1A737XXXXXX, of zou dit per regio verschillen?
Donnie Darko schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 22:27:
verder ben ik nog op zoek naar een goed programma voor mac os x om video te converteren dus kan nog niet zoveel kwijt over de video kwaliteit daar ik dit alleen met mn oude ipod video bestanden kan uitproberen. het lijkt erop dat het synchroniseren minder snel is dan met mn oude ipod video maar dit moet ik zo nog eens even testen.
Visualhub, heeft aparte settings voor ipod touch, werkt perfect.

[ Voor 27% gewijzigd door Anoniem: 30913 op 25-09-2007 22:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FerdiV
Anoniem: 30913 schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 22:32:
[...]

Ja met mijn macje ging het supersnel, met een minuutje kon ik met mn touch spelen :)
Ik heb mijn scherm goed getest en echt helemaal geen problemen, het is zelfs een week 37 versie.
Maar volgens mij is die van mij ook uit een andere fabriek dan de amerikaanse, die hebben allemaal een 9C738XXXXXX serial, maar die van mij is 1A737XXXXXX, of zou dit per regio verschillen?
Mmm could be interesting :)

Als we nou eens allemaal het eerste deel van de serial geven dan kunnen we kijken of dat waar is. Ik zal hem ook posten zodra ik hem heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcellux
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 19-05-2022
Heb mijn Ipod Touch 8Gb op de 15e september besteld en de status is nu veranderd naar: Klaargemaakt voor verzending !

Whenever people agree with me I always feel I must be wrong

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FerdiV
marcellux schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 22:36:
Heb mijn Ipod Touch 8Gb op de 15e september besteld en de status is nu veranderd naar: Klaargemaakt voor verzending !
Nice man, ik durf hem niet te bestellen want ik vertrouw dat garantie gedoe niet. Koop hem liever bij de Dixons of Dynabyte, anders moet je hem gaan opsturen en duurd 't nog langer voordat je hem gerepareerd terug krijgt :S

Maar nice man, dan heb je hem binnen enkele dagen al!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie Darko
FerdiV schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 22:35:
[...]

Mmm could be interesting :)

Als we nou eens allemaal het eerste deel van de serial geven dan kunnen we kijken of dat waar is. Ik zal hem ook posten zodra ik hem heb.
ik heb een 1B738GXXXXX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dancing_Animal
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-06 16:39
marcellux schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 22:36:
Het staat er bij mij ook bij en ik heb hem de 18e besteld. Ik heb tot nu toe alleen maar op de datums gelet die er bij staan eigenlijk, dus misschien stond het er al langer? Verzenddatum staat trouwens nog steeds op de 28e :(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FerdiV
Ok ik zal hier in dit bericht de lijst bijhouden dan (voor even).

Mensen op het GoT forum met goede schermen:
1A737XXXXXX = foxFX
1B738GXXXXX = Donnie Darko
1B738KXXXXX = ReCreator
1A738VHXXXX = Zody

Mensen op het GoT forum met slechte schermen:
-

Mensen op het Apple forum met goede schermen:
1A737XXXXXX
1A73XXXXXXX
9C738XXXXXX
9C738XXXXXX
9C736XXXXXX
9C736XXXXXX
9C736XXXXXX
9C7371DXXXX
9C737XXXXXX
9C737XXXXXX

Mensen op het Apple forum met slechte schermen:
9C738TXXXXX (niet heel slecht)
9C737BXXXXX
9C737XXXXXX
9C737XXXXXX
9C737BXXXXX
9C7378XXXXX
9C7367XXXXX
9C7368XXXXX
9C7367XXXXX
9C736683W4T
9C737XXXXXX
9C737XXXXXX
9C737XXXXXX
9C737XXXXXX
9C736XXXXXX
9C737XXXXXX
9C737XXXXXX
9C737XXXXXX
9C73XXXXXXX
9C737XXXXXX
9C737XXXXXX
9C737XXXXXX
9C737XXXXXX
9C737XXXXXX
9C737XXXXXX

Conclusie tot nu toe:
9C737 of 9C736 = slecht scherm (in de meeste gevallen)
9C738 = goed scherm (in de meeste gevallen)
1A of 1B = goed scherm

Als jullie niet willen dat jullie niet in deze lijst staan, dan dit gelieve even te posten :)

[ Voor 70% gewijzigd door FerdiV op 26-09-2007 00:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Ik heb hier een: 1B738KXXXXX

Werkt nog niet overigens ;)

Edit:
Oké ik heb hem aan de praat.
Even voor degene met hetzelfde probleem.

- Installeer VMWare Workstation (Ik heb 6, en het is geen gratis programma)
- Installeer een Windows XP Engelse versie SP2 er op
- Installeer iTunes
- Koppel de iPod aan en wacht... Waarschijnlijk komt er een foutmelding dat het niet lukt. maak je geen zorgen.
- Koppel de iPod af.
- Herstart iTunes
- Koppel de Ipod weer aan en het werkt

Veel succes! Ik ga nu even kijken hoe hij nou echt is ;)

[ Voor 80% gewijzigd door ReCreator op 25-09-2007 23:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrummie

Scrummie

Think different

ReCreator schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 23:07:
Ik heb hier een: 1B738KXXXXX

Werkt nog niet overigens ;)

Edit:
Oké ik heb hem aan de praat.
Even voor degene met hetzelfde probleem.

- Installeer VMWare Workstation (Ik heb 6, en het is geen gratis programma)
- Installeer een Windows XP Engelse versie SP2 er op
- Installeer iTunes
- Koppel de iPod aan en wacht... Waarschijnlijk komt er een foutmelding dat het niet lukt. maak je geen zorgen.
- Koppel de iPod af.
- Herstart iTunes
- Koppel de Ipod weer aan en het werkt

Veel succes! Ik ga nu even kijken hoe hij nou echt is ;)
Zou de multilingual pack van Microsoft installeren ook niet voldoende zijn? Kan je tussen de talen switchen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Scrummie schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 23:29:
[...]

Zou de multilingual pack van Microsoft installeren ook niet voldoende zijn? Kan je tussen de talen switchen..
Ik heb geen idee of dit ook zou werken. Ik heb dit nog nergens gelezen in ieder geval, sorry.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 203565

Donnie Darko schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 22:27:
[...]

ja de ipod touch is gewoon in het nederlands om te zetten :) ik heb overigens met zowel mn windows vista als mn mac os x totaal geen problemen.
bedankt! ik bedoelde van NL naar Engels ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie Darko
Anoniem: 203565 schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 23:44:
[...]

bedankt! ik bedoelde van NL naar Engels ;)
hij is standaard engels ;)

• nvidia
  • Laatst online: 19-09-2024
pff veel problemen voor een mp3 speler. Eigenlijk te gek dat je voor je mp3 speler je OS moet herinstalleren. Te gek voor woorden dit!!

Partners: AV-Solutio | Mutrox | B&W | Trinnov

• Zody
ik heb 1A738VHxxxx en zoals gezegd een goed scherm :)

[ Voor 3% gewijzigd door Zody op 26-09-2007 00:10 ]

• ReCreator
  • Niet online

ReCreator

-geen-

nvidia schreef op woensdag 26 september 2007 @ 00:01:
pff veel problemen voor een mp3 speler. Eigenlijk te gek dat je voor je mp3 speler je OS moet herinstalleren. Te gek voor woorden dit!!
Had ik inderdaad niet verwacht. Maar het ligt denk ik meer aan Vista en misschie zelfs de officiele datum (28 september) dan aan de iPod zelf.

Apple support wist namelijk ook nog niks, en officiele support is vanaf 28 september.

• punica
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

punica

Longtime Member

[...]

3 gevallen dus. Bagger, staat een topic vol op het Apple forum. Schijnt een sync probleem te zijn. Mijn XP nederlands sp2 herkent de iPod wel, maar schiet daarna op het USB en sync icoon. Oplossing zou een engels XP zijn
(met de taal ingesteld op US)...

Het schijnt(volgens het apple forum) eraan te liggen, dat de windows versie niet engels zou zijn......is dit bij jullie ook het geval?????[aansluiten op een Mac schijnt zeker te werken]

[ Voor 6% gewijzigd door punica op 26-09-2007 00:43 ]

• ReCreator
  • Niet online

ReCreator

-geen-

punica schreef op woensdag 26 september 2007 @ 00:36:
[...]

Het schijnt(volgens het apple forum) eraan te liggen, dat de windows versie niet engels zou zijn......is dit bij jullie ook het geval?????[aansluiten op een Mac schijnt zeker te werken]
Ja zoals ik hierbiven zei heb ik het opgelost met een XPSP2 Engels op een VMware machine :)

Ben nu lekker CD's aan het maken in een schone library. werd tijd..
Gaat nog best rap die CD's rippen :)

• Zody
kan je een met visualhub geconverteerd videobestand gewoon in itunes slepen? (eerste video ipod :) )

• DutchAddick
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 21-06 13:18
Gisteren een avondje met de Touch gespeeld. Wat een apparaat zeg, echt geweldig! Muziek is uiteraard helemaal in orde en coverflow voegt daar een dimensie aan toe, maar het is met name safari en youtube wat geweldig is. Opzetten van internet verbinding ging weer op zijn apples: doodsimpel, en surfen is echt fenomenaal. Je krijgt pagina's compleet te zien, je kunt inzoomen, typen met het on-screen toetsenbord gaat prima. Mijn enige andere ervaring met mobiel internet is de PSP, maar dat is gewoon niet te vergelijken, omdat je dan alleen maar pijltjestoetsen hebt, waarmee je de letters moet intikken. Bovendien krijg je maar een gedeelte van een pagina te zien en moet je heel veel horizontaal en verticaal scrollen. Youtube en de iTunes music store gaat ook allemaal vlekkeloos en is een genot om mee te werken. Video kijken is erg leuk en haarscherp. Foto's idem dito.

Minpunten? Dat er geen fysieke buttons zijn om je volume te regelen of een song over te slaan is echt een gemis, nu moet je de Touch uit de slaapstand halen. En als je intensief aan het surfen of video kijken bent, loopt de batterij wel erg snel terug. Maar over het algemeen ben ik zwaar tevreden!

• DutchAddick
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 21-06 13:18
Zijn er trouwens al extra applicaties die je op de Touch kunt zetten, net als op de iPhone?
Wat zijn goed Touch websites om de ontwikkelingen te volgen (naast GoT natuurlijk O-) )?
En zijn er al hoesjes uit voor de Touch, ik ben op zoek naar een zeg maar leren etui ofzo?

Heeft iemand enig idee wanneer de Touch in de winkels komt te liggen? Ik hoor bij verschillende winkels verschillende verhalen. De een zegt vandaag of morgen en de ander geeft het over begin/half oktober...

Nu ik die berichten hier zo lees kan ik niet wachten om er 1 te gaan halen...

Anoniem: 81539

Eén dezer dagen ;) met geluk deze week anders begin volgende.

hmmz, dus vandaag nog weinig kans...

• FerdiV
DynaByte pas 17 oktober d8 ik, echt niet zo fijn allemaal. Ik wil hem via Apple bestellen maar zit met 2 problemen. Namelijk, het kan dan net zo lang duren omdat ik nu pas bestel en ik wil Apple Care maar heb geen zin om mijn iPod op te sturen als hij stuk is...

Dus het wordt w88 :( denk ik maar.

Anoniem: 184456

ik heb net ff zitten zoeken maar ik kon alleen maar berichten vinden van mensen die het nog niet gelukt was om de ipod touch te jailbreaken

• Xilantof
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 30-06 09:39

Xilantof

ik ga lopen tot de zon komt

FerdiV schreef op woensdag 26 september 2007 @ 08:15:
DynaByte pas 17 oktober d8 ik, echt niet zo fijn allemaal. Ik wil hem via Apple bestellen maar zit met 2 problemen. Namelijk, het kan dan net zo lang duren omdat ik nu pas bestel en ik wil Apple Care maar heb geen zin om mijn iPod op te sturen als hij stuk is...

Dus het wordt w88 :( denk ik maar.
Ik snap je niet... Ook je vorige posts niet. Waarom niet gewoon bij Apple bestellen? Je kunt gewoon een Apple reseller winkel inlopen mocht ie stuk gaan. Deze hebben (sommige) een reparatie afdeling die er naar kan kijken en anders kun je hem eventueel door hun op laten sturen. Denk je dat ze daar bij dixons er zelf aan gaan zitten pielen? ;)

Fotonerd

• marcellux
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 19-05-2022

Whenever people agree with me I always feel I must be wrong

• Donnie Darko
ik hoop wel dat GoPod snel een update heeft of dat er een andere manier komt om hem te uncappen. want het geluid is nu zeker bij de wat zachter opgenomen MP3's niet bepaald luid. ;)

Zody schreef op woensdag 26 september 2007 @ 01:55:
kan je een met visualhub geconverteerd videobestand gewoon in itunes slepen? (eerste video ipod :) )
Bij visualhub heb je een tabje itunes, daar kan je presets kiezen voor de iPod touch en je kan zelfs aanvinken dat ie het automatisch in itunes zet. Heel makkelijk :)

• ReCreator
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Donnie Darko schreef op woensdag 26 september 2007 @ 08:55:
ik hoop wel dat GoPod snel een update heeft of dat er een andere manier komt om hem te uncappen. want het geluid is nu zeker bij de wat zachter opgenomen MP3's niet bepaald luid. ;)
Ik vindt het geluid juist harder dan bij mijn oude nano :P
Mijn eerste bevindingen zijn eigenlijk hetzelfde las van iedereen. Wat een mooi apparaatje! Het enige nadeel is inderdaad het zappen/volume zonder fysieke knoppen. Dit zal waarschijnlijk wennen zijn, maar bij mijn oude ipod kon ik gewoon met mn hand in mijn binnenzak van de jas het volume regelen. Dat zit er nu dus ook niet meer in ;)
Ook het wifi deel wilt niet echt goed werken nog. Ik heb het thuis en op mijn werk geprobeert en daar krijg ik beide met veel moeite verbinding, wat daarna ook weer wegvalt. Hij vindt ook soms veel access points en soms geen.
Kan misschien aan de router liggen want op mijn werk en thuis hebben we dezelfde Linksys WRT300N. Misschien heeft iemand hier nog een idee over hoe dit beter te krijgen is.

Verder geen klachten, geluidskwaliteit is ook beter heb ik het idee dan mijn oude nano.

• Shuisman
  • Laatst online: 31-05 02:09
Wat ook goed werkt voor converten van video's is

http://www.videora.com/en-us/Converter/iPod/

Anoniem: 125536

Eerlijk gezegd vind ik het 'gemis' van volumeknopjes helemaal geen probleem.
Omdat de 'oortjes' bij mij toch nooit blijven zitten heb ik indertijd voor mijn iPod 5G een Sennheiser hoofdtelefoon aangeschaft en die is voorzien van zo'n handig, klein volumeregelaartje in het snoertje.
Volume van je iPod voldoende hoog instellen en voor de rest met dat regelaartje het juiste volume instellen, werkt perfekt.

• Donnie Darko
overigens vrij irritant dat voor windows wel gewoon gratis converters verkrijgbaar zijn en je voor mac os x.. een beduidend minder aanbod hebt en bijna allemaal software is waar je voor moet betalen zonder dat je de werking ervan kunt uittesten (ja visualhub 2 minuten in demo mode.....)

• The CarNagE Man

The CarNagE Man

SüperG33K

punica schreef op woensdag 26 september 2007 @ 00:36:
[...]
(met de taal ingesteld op US)...

Yepp... gewoon wachten op de update van itunes of eventjes ergens windows xp engels installeren..
Pagina: 1 ... 8 ... 14 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
De status van je bestelling kun je melden in Levertijd Apple producten Deel 3.