Ik had gelezen dat als je calendar.google.com intikt op je touch safari, je een speciale versie van de calendar te zien zou moeten krijgen, maar ik zie nog steeds de normale versie
dat is alleen voor de iphonesuperjohn schreef op woensdag 26 september 2007 @ 11:32:
Ik had gelezen dat als je calendar.google.com intikt op je touch safari, je een speciale versie van de calendar te zien zou moeten krijgen, maar ik zie nog steeds de normale versie
dat ben ik op dit moment aan het doen moet zo ff kijken of het effect heeft.marcellux schreef op woensdag 26 september 2007 @ 11:40:
ik had ergens gelezen dat je het geluid op de ipod harder kunt krijgen als je in itunes bij song info / opties / volume aanpassing het geluid niveau .....+ maakt en zo komen de liedjes ook met meer volume op de ipod. Maar nooit zelf nog gedaan dus!
[ Voor 40% gewijzigd door Donnie Darko op 26-09-2007 11:40 ]
ik had ergens gelezen dat je het geluid op de ipod harder kunt krijgen als je in itunes bij song info / opties / volume aanpassing het geluid niveau .....+ maakt en zo komen de liedjes ook met meer volume op de ipod. Maar nooit zelf nog gedaan dus!
Whenever people agree with me I always feel I must be wrong
Visualhub vind ik wel één van de beste programma'tjes. Ik heb het aangeschaft en het werkt echt super en een stuk sneller dan bijvoorbeeld Quicktime Pro. Ik gebruik het ook voor mijn PSP en PS3, dus voor mij was het zijn geld sowieso waard, maar zelfs alleen voor de iPod had ik dit programma'tje wel aangeschaft.Donnie Darko schreef op woensdag 26 september 2007 @ 11:02:
[...]
overigens vrij irritant dat voor windows wel gewoon gratis converters verkrijgbaar zijn en je voor mac os x.. een beduidend minder aanbod hebt en bijna allemaal software is waar je voor moet betalen zonder dat je de werking ervan kunt uittesten (ja visualhub 2 minuten in demo mode.....)
Als je iets doet, doe het dan goed.
Maar het lijkt me een koud kunstje voor Google om die speciale site ook voor de touch aan te bieden?Donnie Darko schreef op woensdag 26 september 2007 @ 11:39:
dat is alleen voor de iphone
Via de HTTP header moet dat vrij simpel te detecteren zijn.
Tuurlijk maar er moet ook verschil zijn....superjohn schreef op woensdag 26 september 2007 @ 12:11:
[...]
Maar het lijkt me een koud kunstje voor Google om die speciale site ook voor de touch aan te bieden?
Via de HTTP header moet dat vrij simpel te detecteren zijn.
Ja dit is heel makkelijk, doe je gewoon in itunes. Je merkt wel dat hierdoor het geluid een stuk harder wordt.marcellux schreef op woensdag 26 september 2007 @ 11:40:
Verwijderd
iSquint is de gratis versie van VisualHub:Donnie Darko schreef op woensdag 26 september 2007 @ 11:02:
[...]
overigens vrij irritant dat voor windows wel gewoon gratis converters verkrijgbaar zijn en je voor mac os x.. een beduidend minder aanbod hebt en bijna allemaal software is waar je voor moet betalen zonder dat je de werking ervan kunt uittesten (ja visualhub 2 minuten in demo mode.....)

Ja. Heb het ergens gezien in een filmpjeVerwijderd schreef op woensdag 26 september 2007 @ 12:52:
Weet iemand al of het mogelijk is om WiFi te gebruiken met 802.1x beveiliging?
Tesla Model 3 Performance - Tesla Model 3 Long Range - 6320Wp Oost-West
Zou je misschien een link kunnen geven voor dat filmpje? Volgens mij ondersteunt de touch 802.1x namelijk niet hoor.
[ Voor 4% gewijzigd door Cache op 26-09-2007 14:20 ]
Jaa, maar dat niet alleen. Het vervormt je muziek ook, echt vreselijk!Kethij schreef op woensdag 26 september 2007 @ 12:50:
[...]
Ja dit is heel makkelijk, doe je gewoon in itunes. Je merkt wel dat hierdoor het geluid een stuk harder wordt.
Heb het ook gedaan, aangezien ik van harde muziek houd.
VisualHub werkt erg goed, een episode van Prison Break (350mb) binnen 30min op High geconverteerd. De standaard kwaliteit is zelfs maar 20min en is ook afdoende. Bedankt!
Oooh, "klaargemaakt voor verzending"! Vanochtend stond ie nog op "wordt beoordeeld". Dit schiet tenminste op.
Oh my bad, staat er by mij ook.
Maar wordt helaas pas de 28ste verzonden.
Maar wordt helaas pas de 28ste verzonden.
[ Voor 123% gewijzigd door RnB op 26-09-2007 16:35 ]
Bij mij staat er ook klaargemaakt voor verzending, maar bij de verzenddatum staat er nog steeds 9 oktober. Bij ontvangstdatum zelfs 17 oktober. Moet dat ding via Timboektoe, of hebben ze de datums niet aangepast? 
Trouwens, die unlock problemen. Doen die zich ook voor onder Mac OS X?
Trouwens, die unlock problemen. Doen die zich ook voor onder Mac OS X?
offtopic:
Ik had even moeite met het plaatsen van dit bericht, want als ik quotes gebruik in Safari 3 beta, kapt alle tekst weg na de eerste quote
Ik had even moeite met het plaatsen van dit bericht, want als ik quotes gebruik in Safari 3 beta, kapt alle tekst weg na de eerste quote
[ Voor 255% gewijzigd door -Mous- op 26-09-2007 17:08 ]
Dillema, zou graag een iPod Touch willen halen, alleen de ruimte die het apparaatje bied is wat karig.
Ik heb nu een 8 gb Nano die bijna vol zit. Maar zo'n Touch is natuurlijk ideaal voor filmpjes e.d. Maar als ik er een paar series op zet heb ik geen/weinig ruimte over voor muziek en visa versa.
Er is natuurlijk de 16 gig variant maar die vind ik te duur, dan heb je de iPod Classic nog die voor 50 euro minder 80 gig bied. Maarja wel kleiner scherm, geen Touch screen, geen wifi (safari).
Zucht...
Ik heb nu een 8 gb Nano die bijna vol zit. Maar zo'n Touch is natuurlijk ideaal voor filmpjes e.d. Maar als ik er een paar series op zet heb ik geen/weinig ruimte over voor muziek en visa versa.
Er is natuurlijk de 16 gig variant maar die vind ik te duur, dan heb je de iPod Classic nog die voor 50 euro minder 80 gig bied. Maarja wel kleiner scherm, geen Touch screen, geen wifi (safari).
Zucht...
PSN: Arcadium86 | iRacing Profiel
VisualHub en iSquint zijn toch alleen voor macs ofniet? Welk progje kan ik dan het beste gebruiken om te converteren in vista?
Shuisman in "[iPod Touch] Discussies en ervaringen"Kethij schreef op woensdag 26 september 2007 @ 17:11:
VisualHub en iSquint zijn toch alleen voor macs ofniet? Welk progje kan ik dan het beste gebruiken om te converteren in vista?
Deze heb ik een tijdje terug eens geprobeerd en als je eenmaal door hebt hoe het werkt, is het heel simpel.
Verwijderd
Bij Dixons is mijn reservering van de 28ste naar 5 oktober verplaatst, niet te geloven dit.
Ow dit is me helemaal ontgaan... Bedankt iig!-Mous- schreef op woensdag 26 september 2007 @ 17:16:
[...]
Shuisman in "[iPod Touch] Discussies en ervaringen"
Deze heb ik een tijdje terug eens geprobeerd en als je eenmaal door hebt hoe het werkt, is het heel simpel.
Ga nu gelijk downe en dan al maar wat video's converteren, zodat ze meteen op de touch kunne zodra ik hem ontvang.
Hee,
Ik heb ook een paar vragen over de ipod touch hoop dat iemand die hem al bezit heeft het kan beantwoorden.
- Is het mogelijk om te msnen via msn web messenger.
- Kun je alle sites bekijken uit nederland zoals hyves etc.
- Is het mogelijk om een tv/radio stream te bekijken van een tv zender via de wifi.
- Is er op een veilige manier iets aan de firmware te veranderen waardoor je wel op de ipod touch afspraken kan weizigen en typen.
- Kun je powerpoint bestanden bekijken.
- kun je world documenten bekijken en wijzigen.
pff veel vragen he.
Hoop dat hier antwoord op te geven is.
Ik heb ook een paar vragen over de ipod touch hoop dat iemand die hem al bezit heeft het kan beantwoorden.
- Is het mogelijk om een tv/radio stream te bekijken van een tv zender via de wifi.
- Is er op een veilige manier iets aan de firmware te veranderen waardoor je wel op de ipod touch afspraken kan weizigen en typen.
pff veel vragen he.
Hoop dat hier antwoord op te geven is.
Mijne is nu ook verandert in Klaargemaakt voor verzending.
Maar dit is het levertijdtopic niet.
Als ik het goed begrijp heeft niemand dus problemen met het scherm ?
Dat zou mooi zijn.
Dat zou mooi zijn.
[ Voor 3% gewijzigd door carfreak02 op 26-09-2007 17:47 ]
Word en Powerpoint staan er niet op, dus dat gaat zowiezo niet lukken. De ipod touch is nog niet gejailbreaked/gehacked en dus zitten er nog geen 3rd party application op; je kan dus niet afspraken wijzigen en typen. Hyves lijkt me wel te werken, GoT werkt ook (iemand had hier al gepost met zijn touch).michi schreef op woensdag 26 september 2007 @ 17:29:
[ Voor 9% gewijzigd door Shuisman op 26-09-2007 17:51 ]
Ok ik heb hem net besteld samen met het Apple Care pakketje :D!
- MSN kan wel, is wel een beetje buggy ik weet nog niet welke het beste is om te gebruiken, ik heb wel een hele goeie voor Skype dus het lijkt me dat dit voor MSN ook wel komt nu de iphone en touch richting europa komen (USA vooral AIM en Skype)
- Alle sites zolang niet met flash werken doen het gewoon zover ik weet
- Online radio en tv doen het niet, filmpjes wel zolang het quicktime is (getest via nederland.fm)
- "Patch" voor agenda is er ook niet
- Office bestanden kan je niet openen, PDF wel via een readertje dat in Safari zit blijkbaar
Mp3's luisteren werkt wel
- Alle sites zolang niet met flash werken doen het gewoon zover ik weet
- Online radio en tv doen het niet, filmpjes wel zolang het quicktime is (getest via nederland.fm)
- "Patch" voor agenda is er ook niet
- Office bestanden kan je niet openen, PDF wel via een readertje dat in Safari zit blijkbaar
Mp3's luisteren werkt wel
[ Voor 15% gewijzigd door Zody op 26-09-2007 18:01 ]
Heb een linkje gevonden voor msn, is eigenlijk voor iPhone maar zou op de touch ook moeten werken.
http://www.mundu.com/im/iphone/
Ik zou zeggen diegene die de touch al hebben, test het en laat het ons weten.
Er schijnt dus een speciale iPhone ebuddy website te zijn waar je kan msn'en met je iPhone, die site kan je echter alleen bereiken als je via een iPhone naar ebuddy.com surft. Ik heb ze net even gemaild of het misschien mogelijk was dat ook wij op dit site terrecht komen omdat je met een touch niet kan msnen via de normale ibuddy.
http://blog.ebuddy.com/index.php/iphone/iphone-support/
http://blog.ebuddy.com/in...ing-ebuddy-on-the-iphone/
http://blog.ebuddy.com/index.php/iphone/iphone-support/
http://blog.ebuddy.com/in...ing-ebuddy-on-the-iphone/
Ik heb geklaagd dat mn ipod later binnen komt (via mac-store) dan de early adopters die het via de apple.nl site hebben besteld die gast kon alleen zeggen:
DAT KAN NIE!!
>Jonge ik zweer je ik kan zo een handvol mensen noemen die hem heeft.
Euh ja, maar wij hebben m pas 28e
>Wat moet ik met dat antwoord?
>Je had belooft dat ik m als een van de eersten zou hebben.
Nee dat is jammer wij bellen u als we hem binnen hebben
>Lekker dan, doei!
DAT KAN NIE!!
>Lekker dan, doei!
Zelfde verhaal als bij eBuddy, je komt er alleen op als je via een iPhone op de site komt, de site die jij ziet (en ik dus ook op de touch) is de site die uitlegt hoe je met je iPhone via iphone.mundu.com in de IM komt. Ik denk echt dat het een kwestie van 1 regeltje code toevoegen is en het werkt ook op de touchKethij schreef op woensdag 26 september 2007 @ 18:34:
Heb een linkje gevonden voor msn, is eigenlijk voor iPhone maar zou op de touch ook moeten werken.
2 dagen maakt voor jou echt zo'n verschil?bokkow schreef op woensdag 26 september 2007 @ 18:36:
Ik heb geklaagd dat mn ipod later binnen komt (via mac-store) dan de early adopters die het via de apple.nl site hebben besteld die gast kon alleen zeggen:
DAT KAN NIE!!
>Lekker dan, doei!
Bovendien heb je de Touch waarschijnlijk nog steeds als een van de eersten, als je um de 28e als krijgt!
Ik zag in het begin wat luie pixels! Dat baarde me zorgen... Het leek net stof zo klein was het. Ik kan ze inmiddels niet meer vinden. 1 pixel nog een heel klein beetje. Ben erg tevredencarfreak02 schreef op woensdag 26 september 2007 @ 17:47:
Mijne is nu ook verandert in Klaargemaakt voor verzending.
Dat zou mooi zijn.
"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."
Weet je wat beroerd is? Je TV net 3 jaar hebben en dan opeens een berg pixels hebben die het begeven en dan voel je je lullig als een van de eerste gebruikers
Maar goed daar ging het niet om, ik vind het wel heel cool dat je in de zon als je hem schuin houdt het touchraster kan zien ziet er best stoer uit, leuk als background!
As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.
Verwijderd
maakt niemand zich zorgen over wifi
dat heb je bijna nergens volgens mij alleen thuis.. behalve ik dan
en op hotspots maar dat is ook niet gratis.
of niet??
of niet??
Sow, ff langs een Apple reseller gereden (usb sync probleem met XP dutch), kabeltje in de iMac en er uit en de Touch werkt nu perfect ! Er werd nog verteld dat de iPhone daar ook (unlocked) te koop is.
- of je stopt de stekker er in -
Tja, veel scholen/universiteiten/bedrijven hebben ook gratis Wifi voor mensen die d'r wat te zoeken hebben, wat 't al vrij aantrekkelijk kan maken voor 'n flinke groep gebruikers...Verwijderd schreef op woensdag 26 september 2007 @ 19:02:
maakt niemand zich zorgen over wifi
of niet??
offtopic:
Ik maak me meer zorgen om m'n leestekens/hoofdletters
Ik maak me meer zorgen om m'n leestekens/hoofdletters
Ja ze doen er nogal vaag over namelijk ze zeggen nu weer eind van de maand. Dus ze noemen neit ecth een datum waar ze zich aan gaan moeten houden. Ik heb geen zin om tot halverwege oktober te moeten wachten...Outlandos schreef op woensdag 26 september 2007 @ 18:41:
[...]
2 dagen maakt voor jou echt zo'n verschil?
Bovendien heb je de Touch waarschijnlijk nog steeds als een van de eersten, als je um de 28e als krijgt!
Verwijderd
Ja, dat werkt dus grotendeels niet he. Want die universiteiten gebruiken 802.1x authencatie, wat de touch niet ondersteund.
Bij ons kijken ze geloof ik alleen naar MAC adressen..Verwijderd schreef op woensdag 26 september 2007 @ 19:23:
Ja, dat werkt dus grotendeels niet he. Want die universiteiten gebruiken 802.1x authencatie, wat de touch niet ondersteund.
offtopic:
Ik schaam me zo dood..
Ik dacht dat 802.1X de beveiligingen WEP en WPA(2) betekende, maar blijkbaar is dat iets anders.
Sorry jongens..
Ik schaam me zo dood..
Ik dacht dat 802.1X de beveiligingen WEP en WPA(2) betekende, maar blijkbaar is dat iets anders.
Sorry jongens..
[ Voor 74% gewijzigd door RnB op 26-09-2007 19:46 . Reden: my bad, kill hieronder ;) ]
Bedoel je niet 802.1X ? 802.1x betekend 802.1 gevolgd door a/b/g, we praten dus over de hoofdletter X he...
Zo zag ik dat ook vodn het nogal vreemd hoe mensen hier over praten terwijl ze het over de beveiliging hadden...Kaspers schreef op woensdag 26 september 2007 @ 19:39:
Bedoel je niet 802.1X ? 802.1x betekend 802.1 gevolgd door a/b/g, we praten dus over de hoofdletter X he...
Het ondersteund gewoon wifi of het de beveiliging ondersteund is maar de vraag WEP(2) en WPA iig wel..
Verwijderd
Kaspers schreef op woensdag 26 september 2007 @ 19:39:
offtopic:
Ik ben bekend met de hoofdletter, maar zou het dan niet 802.11x zijn?
Ik ben bekend met de hoofdletter, maar zou het dan niet 802.11x zijn?
Vraagje: als je m aan iTunes koppelt gaat ie dan meteen automatisch synchroniseren of kun je keuze maken in nummers die hij mag synchroniseren? Want als het eerste het geval is heb ik een probleem met 23 GB muziek en maar 14,nog iets GB beschikbare ruimte. En heb geen zin uren te wachten dat ie daar mee klaar is om vervolgens een andere selectie te moeten maken.
In tegenstelling tot de iPhone kan je bij de Touch handmatig je muziek beheren, ten minste dat dacht ik te hebben gezien in een video.bokkow schreef op woensdag 26 september 2007 @ 20:11:
Vraagje: als je m aan iTunes koppelt gaat ie dan meteen automatisch synchroniseren of kun je keuze maken in nummers die hij mag synchroniseren? Want als het eerste het geval is heb ik een probleem met 23 GB muziek en maar 14,nog iets GB beschikbare ruimte. En heb geen zin uren te wachten dat ie daar mee klaar is om vervolgens een andere selectie te moeten maken.
Heb zelf meer dan 100, dus het is voor mij ook een goede vraag.
[ Voor 5% gewijzigd door FerdiV op 26-09-2007 20:27 ]
Ik heb net de Invisible Shield besteld voor de Touch, $28 (nog geen 20 Euro) inc. verzendkosten.
Toch leuk meegenomen die goedkope dollar!
[ Voor 7% gewijzigd door outlandos op 26-09-2007 20:28 ]
De beheermogelijkheden qua muziek zijn voor de iPod touch (en de iPhone) niet anders dan die van alle andere iPod's. Je kunt kiezen om je complete bibliotheek te synchroniseren, alleen te synchroniseren met bepaalde afspeellijsten of alles handmatig beheren.FerdiV schreef op woensdag 26 september 2007 @ 20:27:
[...]
In tegenstelling tot de iPhone kan je bij de Touch handmatig je muziek beheren, ten minste dat dacht ik te hebben gezien in een video.
Heb zelf meer dan 100, dus het is voor mij ook een goede vraag.
“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/
waar heb je die besteld als ik vragen mag?Outlandos schreef op woensdag 26 september 2007 @ 20:27:
Ik heb net de Invisible Shield besteld voor de Touch, $28 (nog geen 20 Euro) inc. verzendkosten.
ik wil die invisible shield ook wel namelijk...
Als ik heel eerlijk moet zijn vind ik 20 euro nog steeds heel erg genaaid voor stukje plastic dat eig geen functie heeft aangezien hij krasbestendig is...Outlandos schreef op woensdag 26 september 2007 @ 20:27:
De apple store (www.apple.com) is geupdate. Er staat nu verzendkaar in 7-8 dagen. De datum van 28 september is verdwenen.
Welke shop? Ik ben erg op zoek naar een mooi hoesje voor mijn touch. Ik krijg mijn touch namelijk dit weekend of net erna. Het zou zonde zijn als er een kras op komt omdat er geen fatsoenlijk hoesje te krijgen is in nederland.Outlandos schreef op woensdag 26 september 2007 @ 20:27:
Je iPod beschermen tegen krassen noem jij geen functie?bokkow schreef op woensdag 26 september 2007 @ 21:00:
[...]
Als ik heel eerlijk moet zijn vind ik 20 euro nog steeds heel erg genaaid voor stukje plastic dat eig geen functie heeft aangezien hij krasbestendig is...
People who live in glass houses shouldn't throw stones.
Verwijderd
Het scherm van de iPod Touch is schijnbaar kras-resistant.Saeverix schreef op woensdag 26 september 2007 @ 21:12:
[...]
Je iPod beschermen tegen krassen noem jij geen functie?
Ja maar de achterkant nietVerwijderd schreef op woensdag 26 september 2007 @ 21:21:
[...]
Het scherm van de iPod Touch is schijnbaar kras-resistant.

Oei... Als je het net zo vrolijk bracht als dat je het hier omschrijft zal 't inderdaad leuk en vriendelijk gegaan zijn.bokkow schreef op woensdag 26 september 2007 @ 18:36:
DAT KAN NIE!!
>Lekker dan, doei!
Hij gaat dat invisible shield dus op de achterkant plakken?
Fotonerd
Inderdaad, ik gebruik hem voor de achterkant, denk er zelfs over de voorkant niet erop te plakken.
Ik ga ook m'n invisible shield ook enkel voor de achterkant gebruiken, de voorkant is -blijkt uit een youtube filmpje- erg kras bestendig.
Hee de store is down! Geen idee waar ik dit anders zou moeten posten want weet niet waarvoor hij down is
Wedden dat de verzenddata met een week worden verlengd?
Mmm check de .com store eens, die ziet er nu vernieuwd uit. Zal dus ook met de 'onze' gebeuren.Cache schreef op woensdag 26 september 2007 @ 22:46:
Wedden dat de verzenddata met een week worden verlengd?![]()
Ja, zit er net op te kijken. Gelukkig is de datum niet veranderd. Maar idd, ze hebben een ander thema oid?
Verwijderd
En die was vanochtend dus downFerdiV schreef op woensdag 26 september 2007 @ 22:50:
[...]
Mmm check de .com store eens, die ziet er nu vernieuwd uit. Zal dus ook met de 'onze' gebeuren.
hele goede msn client http://iphone.beejive.com . Werkt als een trein
Jesus, ik wil mn iphone touch Zaterdag hebben
... ik wou het net bestellen via apple.nl... nu zie ik dat die store aan het updaten is ofzo.. dan maar effe apple bellen morgen.. Weet iemand wanneer winkels als mediamarkt hem binnen krijgen ? Zeker pas in de 1e week van okt ?!
Ik ben gisteren ff bij MM Utrecht binnen gelopen, en daar zeiden ze dat het waarschijnlijk pas 2e week oktober werd...tenminste..dat ging over de iPod Touch...de iPhone Touch ben ik ff vergeten te vragenSefaex schreef op donderdag 27 september 2007 @ 01:21:
Jesus, ik wil mn iphone touch Zaterdag hebben... ik wou het net bestellen via apple.nl... nu zie ik dat die store aan het updaten is ofzo.. dan maar effe apple bellen morgen.. Weet iemand wanneer winkels als mediamarkt hem binnen krijgen ? Zeker pas in de 1e week van okt ?!
Verwijderd
de touch staat trouwens onder een verkeerde naam op de site..
als je bij de shop op koop een ipod klikt krijg je een rijtje ipods maar er staat twee keer ipod classic ook onder het plaatje van de touch.
als je bij de shop op koop een ipod klikt krijg je een rijtje ipods maar er staat twee keer ipod classic ook onder het plaatje van de touch.
Ik hoop stiekem dat de Apple Resellers 'm vandaag krijgen. Ga morgen weekendje weg, dus dat zou wel fijn zijn. Maar weet dat 't ijdele hoop is.
Fotonerd
Dat noem ik wel 'naaierig' hun site zegt vanaf oktober. Gezond denkende mensen vinden dat netzoals mij '1 oktober'. En dus over een paar dagen ipv 2 wekenSuperbol schreef op donderdag 27 september 2007 @ 01:25:
[...]
Ik ben gisteren ff bij MM Utrecht binnen gelopen, en daar zeiden ze dat het waarschijnlijk pas 2e week oktober werd...
Heb net apple gebeld en ze zeiden dat de online store over 2 uur weer online is !!! Maar dat ik die ipod touch pas over een ander halve week binnen krijg
Ik heb hem inmiddels ook al een dag in bezit. Werkt super!
Had in eerste instantie ook het probleem dat hij bleef aangeven dat hij op iTunes aangesloten moest worden, maar na hem in een Mac geplugd te hebben deed ie het meteen.
Het scherm werkt echt super en is echt mooi beeld. WiFi werkt echt super snel, hij connect ook heel snel, sneller dan me laptop. Ben echt zeer tevreden, alleen jammer dat hij super snel vies word en onder de vingerafdrukken zit, met het doekje dat is mee geleverd krijg je de vlekken er ook niet goed af. Zo snel mogelijk maar ergens een hoesje zien te vinden want ik ben bang dat hij anders zeer snel onder de krassen zit.
Had in eerste instantie ook het probleem dat hij bleef aangeven dat hij op iTunes aangesloten moest worden, maar na hem in een Mac geplugd te hebben deed ie het meteen.
Het scherm werkt echt super en is echt mooi beeld. WiFi werkt echt super snel, hij connect ook heel snel, sneller dan me laptop. Ben echt zeer tevreden, alleen jammer dat hij super snel vies word en onder de vingerafdrukken zit, met het doekje dat is mee geleverd krijg je de vlekken er ook niet goed af. Zo snel mogelijk maar ergens een hoesje zien te vinden want ik ben bang dat hij anders zeer snel onder de krassen zit.
Psies. Hier sluit ik mij bij aan.PL JNS schreef op donderdag 27 september 2007 @ 13:47:
Ik heb hem inmiddels ook al een dag in bezit. Werkt super!
Verder: hij is wel groter en zwaarder dan de iPod mini die ik had. Het voordeel daarvan was dat die makkelijk weg te stoppen, of om mijn nek te hangen was. Maar dat is een keuze die vooraf bij mij bekend was. De extra mogelijkheden van de Touch (en het gadgetgehalte) compenseren dat voor mij meer dan voldoende.
@Vern
@PL JNS
Hoe zijn de schermen van jullie iPods?
@PL JNS
Heey 
Zit dit topic al redelijk vanaf het begin te volgen, en na vorig jaar eigenlijk een 80GB 5.5G gekocht te hebben, zit ik er toch sterk aan te denken om aan de Touch te gaan. Het gadget-gehalte is hier wel erg hoog, en hij ziet er toch wel slick uit. Enige nadeel is dat ik mn 50GB aan muziek ff moet gaan selecteren om het op die 16GB (10GB eigenlijk...de rest voor filmpjes misschien) te krijgen...maar dat begin ik er langzamerhand wel voor over te krijgen, zeker na alle goeie berichten hier. Sinds een aantal mensen hem al binnen hebben, had ik toch nog ff wat vragen erover:
- Weet iemand of je al op internet van de Uni zou kunnen?? (Utrecht in mijn geval)
- Dacht ergens gelezen te hebben dat er Wi-fi in de trein zit...kun je daar gebruik van maken?
- ipv de iCal die erop zit..kun je gewoon google calendar gebruiken en aanpassen (via Wi-fi uiteraard)?
- .PDF-files kunnen gelezen worden via internet las ik eerder..kan dat ook met .doc files etc.??
- wordt naast de achterkant (wat me niet uitmaakt) ook de voorkant heel erg snel vies??
Bedankt alvast
Zit dit topic al redelijk vanaf het begin te volgen, en na vorig jaar eigenlijk een 80GB 5.5G gekocht te hebben, zit ik er toch sterk aan te denken om aan de Touch te gaan. Het gadget-gehalte is hier wel erg hoog, en hij ziet er toch wel slick uit. Enige nadeel is dat ik mn 50GB aan muziek ff moet gaan selecteren om het op die 16GB (10GB eigenlijk...de rest voor filmpjes misschien) te krijgen...maar dat begin ik er langzamerhand wel voor over te krijgen, zeker na alle goeie berichten hier. Sinds een aantal mensen hem al binnen hebben, had ik toch nog ff wat vragen erover:
- Weet iemand of je al op internet van de Uni zou kunnen?? (Utrecht in mijn geval)
- Dacht ergens gelezen te hebben dat er Wi-fi in de trein zit...kun je daar gebruik van maken?
- ipv de iCal die erop zit..kun je gewoon google calendar gebruiken en aanpassen (via Wi-fi uiteraard)?
- .PDF-files kunnen gelezen worden via internet las ik eerder..kan dat ook met .doc files etc.??
- wordt naast de achterkant (wat me niet uitmaakt) ook de voorkant heel erg snel vies??
Bedankt alvast
Ben vandaag nog naar mediamarkt rotterdam geweest, een medewerker van de mp3 afdeling verteld mij dat ze de ipod touch pas over 3 tot 4 weken in de winkel verwachten
Ik weet niet of er preciese afwijkingen zijn waar ik op moet letten, maar tot op heden heb ik er iig geen problemen mee gehad en ook geen dode/slapende pixels gezien.FerdiV schreef op donderdag 27 september 2007 @ 18:11:
@Vern
@PL JNS
Vraagje trouwens, zijn er mensen die ook last hebben van nummer die nu en dan "overslaan" zo nu en dan krijg ik opeens zo'n tjirpend geluid er tussen door. Lijkt vooral te verschijnen als hij iets schud, niet hard ofzo, maar als ik loop of in de trein over een spoorkruising heen rijd.
Ik heb de post over de leveringen of status van bestelling verplaatst naar Levertijd Apple producten Deel 2. Zouden we hier misschien ontopic kunnen blijven?
“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/
Wel goed geloof ik. Al die berichten over verkeerde schermen heb ik niet zo bijgehouden, dus ik weet ook niet waar ik op moet letten. Mijn serienummer (1A738XXXXXX) is uit week 38 (met tóch Corinne Bailey Rae op de doos), dus ik mag aannemen een goed scherm.FerdiV schreef op donderdag 27 september 2007 @ 18:11:
@Vern
@PL JNS
Verwijderd
Wat zijn nou precies de goede iPod's dan? Met welke artiesten op de doos zou je dan moeten letten?
Zijn er eigenlijk pokersites of installaties die je kan draaien op de iTouch? Leek me erg relext om met zo'n dingetje rustig op de bank of school online te pokeren.
Verwijderd
Er zijn nog geen berichten over slechte schermen in Nederland geweest, ik denk zelf dat alle Touches die apple nu uitlevert gewoon goede schermen, en mocht je een slechte hebben stuur je m toch gewoon terug?Verwijderd schreef op donderdag 27 september 2007 @ 23:02:
Wat zijn nou precies de goede iPod's dan? Met welke artiesten op de doos zou je dan moeten letten?
Verwijderd
Mijn begint met 9C738.... en daar staat ook die Corinne Bailey Rae op. En het scherm is bij mij perfect. Dus ik denk dat de doos niet zoveel uitmaakt en het meer gaat om het 4e en het 5e cijfer van je serienummerVern schreef op donderdag 27 september 2007 @ 22:02:
[...]
Mijn serienummer (1A738HLTW4N) is uit week 38 (met tóch Corinne Bailey Rae op de doos), dus ik mag aannemen een goed scherm.
Er is nieuwe software voor de touch 1.1.1 met de noemer ''bug fixes'' maar wat deze precies zijn is nog niet bekend. Het schijnt dat door deze update het probleem met de ''slechte'' schermen is opgelost maar dit is nog niet bevestigd.
Iemand die een touch heeft al de update gedaan en kan er misschien meer info over geven?
Iemand die een touch heeft al de update gedaan en kan er misschien meer info over geven?
Op het Apple forum vind ik tegenstrijdige berichten. Maar wij hebben toch echt goede? Het scherm is toch echt 'goed'? Want ik heb hem gister besteld, dus ik hoop dat ik geen valse hoop heb.Kethij schreef op donderdag 27 september 2007 @ 23:18:
Er is nieuwe software voor de touch 1.1.1 met de noemer ''bug fixes'' maar wat deze precies zijn is nog niet bekend. Het schijnt dat door deze update het probleem met de ''slechte'' schermen is opgelost maar dit is nog niet bevestigd.
delete
[ Voor 98% gewijzigd door marcellux op 27-09-2007 23:38 ]
About iTunes 7.4.3 for Windows
With iTunes 7.4, sync your favorite music and more with the new iPod nano (third generation), iPod classic, and iPod touch, plus create custom ringtones exclusively for iPhone with many of your favorite songs purchased from the iTunes Store. You can now also play purchased videos with closed captioning (when available), easily rate your favorite albums from one to five stars, and watch videos at a larger size inside the iTunes window.
What’s New in this Version
iTunes 7.4.3 addresses issues with the initial setup of the iPod touch on some international versions of Windows.
http://www.apple.com/supp.../itunes743forwindows.html
With iTunes 7.4, sync your favorite music and more with the new iPod nano (third generation), iPod classic, and iPod touch, plus create custom ringtones exclusively for iPhone with many of your favorite songs purchased from the iTunes Store. You can now also play purchased videos with closed captioning (when available), easily rate your favorite albums from one to five stars, and watch videos at a larger size inside the iTunes window.
iTunes 7.4.3 addresses issues with the initial setup of the iPod touch on some international versions of Windows.
En gelijk een firmware update... kwam er net wel achter dat je eerst iTunes moet updaten daarna de firmware... anders geeft ie problemen...marcellux schreef op donderdag 27 september 2007 @ 23:37:
About iTunes 7.4.3 for Windows
Je kan hem nog herstellen als het mis gaat maar toch
-TCM
nou ik ben es benieuwd.
Ik heb mn touch vandaag besteld en ben es benieuwd hoe lang het wachten wordt.
Maar voor zover ik dus hoor zijn de schermen hier in nederland in orde?
dat is mijn grootste zorg.
k heb nog een tweetal vraagjes aan itouch bezitters.
- Hoe klinkt ie? is het geluid een beetje in orde. Dit baart me namelijk ook zorgen aangezien ik veel negatieve berichten heb gehoord.
- Hoe komen jullie zo vroeg al aan een ipod touch?
Ik werk btw bij de Mediamarkt en de ipod touch wordt pas echt op zn vroegst over n dikke week verwacht. Zelfs de ''gewone'' ipods kwamen pas een dikke week na de aankondiging op de keynote ''... and they're available worldwide today..'' bij ons binnen. Ben dus benieuwd
greetz
- Hoe klinkt ie? is het geluid een beetje in orde. Dit baart me namelijk ook zorgen aangezien ik veel negatieve berichten heb gehoord.
Ik werk btw bij de Mediamarkt en de ipod touch wordt pas echt op zn vroegst over n dikke week verwacht. Zelfs de ''gewone'' ipods kwamen pas een dikke week na de aankondiging op de keynote ''... and they're available worldwide today..'' bij ons binnen. Ben dus benieuwd
greetz
Verwijderd
Wat is de gemakkelijkste manier om de ipod touch in de auto te gebruiken? (Heb geen usb aansluiting)
mini-jack-plug-kabeltje ?Verwijderd schreef op vrijdag 28 september 2007 @ 01:13:
Wat is de gemakkelijkste manier om de ipod touch in de auto te gebruiken? (Heb geen usb aansluiting)
Verwijderd
De store levert eerst uit, dan komen de apr's dan pas de mediamarkt.UMD schreef op vrijdag 28 september 2007 @ 00:24:
nou ik ben es benieuwd.
greetz
iemand die weet wat er in deze firmware update zit? kan zo snel niks vinden op apple supportThe CarNagE Man schreef op vrijdag 28 september 2007 @ 00:08:
[...]
En gelijk een firmware update... kwam er net wel achter dat je eerst iTunes moet updaten daarna de firmware... anders geeft ie problemen...
Je kan hem nog herstellen als het mis gaat maar toch
-TCM
Verwijderd
dus de kans dat Dixons vandaag belt dat hij binnen is, is heel erg klein?Verwijderd schreef op vrijdag 28 september 2007 @ 08:42:
[...]
De store levert eerst uit, dan komen de apr's dan pas de mediamarkt.
Van de Dixons site:Verwijderd schreef op vrijdag 28 september 2007 @ 09:56:
[...]
dus de kans dat Dixons vandaag belt dat hij binnen is, is heel erg klein?
En zelfs dat is nog maar de vraag volgensmij krijgen de meeste winkels hem pas over 2 tot 3 weken.Leverbaar vanaf 5-10-2007
ik heb hem bij de Apple store op internet besteld.
Maar die zegt dat hij pas op 9-10-07 verzendklaar is
Ik hoooooop dat ie per ongeluk toch al wat eerder komt...
fingers crossed
greetz
Maar die zegt dat hij pas op 9-10-07 verzendklaar is
Ik hoooooop dat ie per ongeluk toch al wat eerder komt...
fingers crossed
greetz
Ja er zijn natuurlijk heel wat mensen je voor geweest om hem te bestellen op apple store.
Mijne zou de 28e verzonden worden. En laatste status is idd dat hij klaar is voor verzenden.
Helaas nog niet verzonden. Verwacht de mijne 3 of 4 okt te hebben.
Mijne zou de 28e verzonden worden. En laatste status is idd dat hij klaar is voor verzenden.
Helaas nog niet verzonden. Verwacht de mijne 3 of 4 okt te hebben.
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
De activatiebug is opgelost.... nogal lastig probleem als je een niet-engelse windows versie hebt..Donnie Darko schreef op vrijdag 28 september 2007 @ 08:51:
[...]
iemand die weet wat er in deze firmware update zit? kan zo snel niks vinden op apple support
-TCM
Ik had hem besteld via de apple store online... op 6 september de dag dat ie geintrodiceerd is door meneer JobsUMD schreef op vrijdag 28 september 2007 @ 00:24:
nou ik ben es benieuwd.
greetz
En ik heb er niks op laten schrijven.. dat wil hem ook langer laten duren...
lijkt me niet want dat was een itunes issue toch? ik heb er namelijk geen last van gehad op mn Mac waarom zou ik dan wel de ipod update krijgen? las overigens een paar posts terug dat de firmware bufixes zou bevatten.The CarNagE Man schreef op vrijdag 28 september 2007 @ 11:00:
[...]
De activatiebug is opgelost.... nogal lastig probleem als je een niet-engelse windows versie hebt..
-TCM
Ook.. maar het lag ook een beetje aan de firmware.. staat namelijk in het bericht als je hem gaat installeren..Donnie Darko schreef op vrijdag 28 september 2007 @ 11:26:
[...]
lijkt me niet want dat was een itunes issue toch? ik heb er namelijk geen last van gehad op mn Mac waarom zou ik dan wel de ipod update krijgen? las overigens een paar posts terug dat de firmware bufixes zou bevatten.
Dit topic is gesloten.
Let op:
De status van je bestelling kun je melden in Levertijd Apple producten Deel 3.
De status van je bestelling kun je melden in Levertijd Apple producten Deel 3.