[iPod Touch] Discussies en ervaringen Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 ... 14 Laatste
Acties:
  • 37.038 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft er iemand al een iPod Touch gescoord bij een Apple Centre?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deltananie
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 02-03 18:37
Verwijderd schreef op vrijdag 28 september 2007 @ 12:41:
Heeft er iemand al een iPod Touch gescoord bij een Apple Centre?
Apple resellers verkopen nog geen touch. Ik heb ze vandaag nog gebeld.

Ifactors zegt dat ze geen idee hebben wanneer ze krijgen
Machouse verwacht ze pas over 1 a 2 weken
Dixons pas over 1 week, maar dixons kan je niet vertrouwen
Mediamarkt pas over 3 weken
LJS den haag heeft ook geen idee

Dus heb gewoon mijn touch besteld via apple.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vern
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23-06 09:27

Vern

technoob

Voor degenen die hun iPod Touch inmiddels al thuis op de kast hebben liggen ;) een vraag. Ik heb een AV kabel (tulp, origineel Apple) gekocht en direct aangesloten op mijn TV. Maar geen beeld en/of geluid. Iemand hier ervaring mee ?

- of je stopt de stekker er in -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vern schreef op vrijdag 28 september 2007 @ 14:07:
Voor degenen die hun iPod Touch inmiddels al thuis op de kast hebben liggen ;) een vraag. Ik heb een AV kabel (tulp, origineel Apple) gekocht en direct aangesloten op mijn TV. Maar geen beeld en/of geluid. Iemand hier ervaring mee ?
TV-Out staat ingeschakeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --Christiaan--
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 11-09 12:11
De Applesite is het snelste, of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vern

Vern

technoob

Uhh sorry, heb al iets gevonden: hier en hier. TV out valt niet in te schakelen, blijkbaar moet je persé een Apple universal dock (géén iPod universal dock !!) hebben in combinatie met een Apple component AV kabel.

Jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cache
  • Laatst online: 30-10-2024
http://www.vajacases.com/home/home_en.html

Voor de geinteresseerden: Binnenkort hebben ze een hoesje voor de touch. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SFRtje
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 10-09 19:05
Een Apple sok zal ook wel passen; de Touch is net iets groter dan en dunner als de Video, en die pastte ook. Ik heb een sok via marktplaats gekocht, 2.50 euro. Dit inclusief een invisibleshield van shieldzone.com, zal wel genoeg bescherming zijn. Daar ga ik vanuit tenminste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10:34
SFRtje schreef op vrijdag 28 september 2007 @ 15:05:
Een Apple sok zal ook wel passen; de Touch is net iets groter dan en dunner als de Video, en die pastte ook. Ik heb een sok via marktplaats gekocht, 2.50 euro. Dit inclusief een invisibleshield van shieldzone.com, zal wel genoeg bescherming zijn. Daar ga ik vanuit tenminste.
Ik vind zo'n sok maar armoedig staan en dat bij een apparaat van 400 Euro...

Ik wacht wel even tot er een geheel doorzichtige case op de markt komt van Griffin:

http://www.griffintechnol...prod_icleartouch_main.jpg

Voorlopig doe ik het dus met enkel een invisible shield en die plak ik ook alleen op de achterkant, iemand de voorkant kopen?

[ Voor 9% gewijzigd door outlandos op 28-09-2007 16:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cache
Je had toch al zo'n invisible shield gekocht? Waarom wil je dan een (naar mijn mening) lelijke case kopen? :?

Edit: Stiekem je post editten he! :P

[ Voor 15% gewijzigd door Cache op 28-09-2007 16:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SFRtje
@Outlandos: Ik heb dus ook zo'n invisible shield gekocht, gisteravond om precies te zijn. Met Paypal betaalt, maar ik kan nog steeds geen order status opvragen. Hoe ging/gaat dat bij jou (en wellicht anderen)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
SFRtje schreef op vrijdag 28 september 2007 @ 16:28:
@Outlandos: Ik heb dus ook zo'n invisible shield gekocht, gisteravond om precies te zijn. Met Paypal betaalt, maar ik kan nog steeds geen order status opvragen. Hoe ging/gaat dat bij jou (en wellicht anderen)?
quote: e-mail Order <number> Zagg
Hello,

Thank you for your recent order of The invisibleSHIELD from Zagg, Inc. Your order confirmation number is XX111111.

Please retain this information for your future reference, including warranty issues.

You have ordered the following:

Qty Description Unit Amount
--------------------------------------------------------------------------------
1 (APIPTOUCHFB) Apple iPod Touch Full $24.95 $24.95
Body Shield
* Weight: 0.15 lbs. each

--------------------------------------------------------------------------------
Total Shipment Weight: 0.15 lbs. Subtotal: $24.95
Shipping & Handling: $3.20
Total: $28.15

Order placed at: Wed Sep 26 14:04:24 2007

Due to the overwhelming popularity of the invisibleSHIELD since the release of the new iPods and iPhone, orders may take more than the usual 24 hours to ship. We appreciate your patience. <...>
Deze e-mail kreeg ik al snel (indien niet direct) nadat ik de order & betaling had voldaan.

Verder nog geen bericht gehad! Heb jij helemaal geen email gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deltananie
Outlandos schreef op vrijdag 28 september 2007 @ 17:29:
[...]

[...]

Deze e-mail kreeg ik al snel (indien niet direct) nadat ik de order & betaling had voldaan.

Verder nog geen bericht gehad! Heb jij helemaal geen email gehad?
Je krijgt geen bericht hij wordt gelijk verzonden. Over een paar dagen heb je hem al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
deltananie schreef op vrijdag 28 september 2007 @ 17:31:
[...]

Je krijgt geen bericht hij wordt gelijk verzonden. Over een paar dagen heb je hem al.
Cool! Thanks! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cain69
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 14-10-2024
Ik begrijp sommigen mensen echt niet.
gewoon lekker de Ipod sok gebruiken als bescherming :P wordt die lekker schoon gepoetst als je hem er in of er uit haalt en hij is ook nog eens in 6 funky kleurtjes dus elke dag kan je een andere kleur aantrekken op je ipod touch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellboy123
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11-09 17:19
offtopic:
edit: laat maar :+

[ Voor 87% gewijzigd door hellboy123 op 28-09-2007 18:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PL JNS
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 24-04 10:47
UMD schreef op vrijdag 28 september 2007 @ 00:24:
nou ik ben es benieuwd.

Ik heb mn touch vandaag besteld en ben es benieuwd hoe lang het wachten wordt.

Maar voor zover ik dus hoor zijn de schermen hier in nederland in orde?
dat is mijn grootste zorg.

k heb nog een tweetal vraagjes aan itouch bezitters.
- Hoe klinkt ie? is het geluid een beetje in orde. Dit baart me namelijk ook zorgen aangezien ik veel negatieve berichten heb gehoord.
- Hoe komen jullie zo vroeg al aan een ipod touch?

Ik werk btw bij de Mediamarkt en de ipod touch wordt pas echt op zn vroegst over n dikke week verwacht. Zelfs de ''gewone'' ipods kwamen pas een dikke week na de aankondiging op de keynote ''... and they're available worldwide today..'' bij ons binnen. Ben dus benieuwd

greetz
Hij klinkt bij mij prima, alleen heel af en toe lijkt ie te happeren, al heb ik daar vandaag geen last van gehad.

Maar ik heb hem besteld bij de Apple Store op dezelfde avond als dat hij was aangekondigd, ik heb hem ook laten ingraveren, maar of dat wat scheelt weet ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dancing_Animal
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 07-09 02:54
PL JNS schreef op vrijdag 28 september 2007 @ 19:23:
[...]Hij klinkt bij mij prima, alleen heel af en toe lijkt ie te happeren, al heb ik daar vandaag geen last van gehad.

Maar ik heb hem besteld bij de Apple Store op dezelfde avond als dat hij was aangekondigd, ik heb hem ook laten ingraveren, maar of dat wat scheelt weet ik niet.
Misschien dat de naald af en toe uitschiet al ie over de gravering gaat.
Maar serieus: was je misschien aan het surfen op het moment van haperen?

Verwijderd

Ik twijfel nog steeds wat ik ga kopen om mn Touch te beschermen. Misschien zo'n invisible shield, maar dat heeft als nadeel dat ik via paypal moet betalen.. moet ik daar weer geld naartoe sturen. Of misschien koop ik gewoon ff bij een winkel in de buurt van die sokken?

Iemand een tip?

• Genya
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 02-10-2022

Genya

Ad Infinitum

Ik ga helemaal niks kopen om m'n Touch te beschermen. Op YouTube staat het vol van filmpjes die de krasbestendigheid van de Touch degelijk testen.

MacBookLast.fmfacebook

• Kaspers
  • Laatst online: 09:59
Achterkant van de Touch is niet krasbestendig he..
Ik heb zoiets van fuck it, ik geef eigenlijk alleen maar om het scherm, en als die krasvrij kan blijven boeit de achterkant me vrij weinig wanneer die beschadigd is..

Verwijderd

Tja, daar hebben jullie wel een punt. En de achterkant zie je trouwens toch nooit omdat daar je hand overheen zit.

Ik ga eerst maar even wachten tot ie binnen is en dan kijk ik wel of ik nog bescherming wil.

Verwijderd

Ik verwacht de mijne maandag met wat mazzel. Ehm, hoesjes enzo. Dat is toch niet nodig? Tenminste ik ga ervan uit dat het Touch scherm krasbestendig is net als het iPhone scherm. En wat ik van de iPhone heb gehoord krast het scherm nog geeneens als je het ding in dezelfde broekzak hebt als je sleutelbos.

• zonoskar
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11:46

zonoskar

<-- Mika R.I.P!

Ik heb bij een mountainbike zaak 'Bikeshield' gekocht wat verdacht veel lijkt op het spul wat invisible shield gebruikt. Maar het kost maar 15 euro voor 15x40cm (of zoiets), tegen 25 euro van invisible shield. Ik ben van plan een stuk daarvan op mijn iPhone te plakken.

Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD

• outlandos
zonoskar schreef op zaterdag 29 september 2007 @ 15:47:
Ik heb bij een mountainbike zaak 'Bikeshield' gekocht wat verdacht veel lijkt op het spul wat invisible shield gebruikt. Maar het kost maar 15 euro voor 15x40cm (of zoiets), tegen 25 euro van invisible shield. Ik ben van plan een stuk daarvan op mijn iPhone te plakken.
Je weet dat een Dollar niet evenveel waard is als een Euro he?

Inc. $25 + $3 verzendkosten is samen nog geen eens 20 Euro.

Misschien nog wel net 5 Euro'tjes duurder, maar hoef je in ieder geval niet zelf zitten te kloten met het op maat snijden, bovendien krijg je een flesje met spul bij je invisible shield dat ervoor zorgt dat het aanbrengen makkelijker gaat.

Maar ik heb die van mij enkel gekocht voor de achterkant, de voorkaant is inderdaad niet krasgevoelig, maar de achterkant destemeer!

• ReCreator
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Hoe maken jullie films voor op de iPod Touch?

Ik kan hem of niet kopieren, en bij sommige films stopt ie abrupt met spelen en gaat terug naar het menu.
Ik wil eigenlijk gewoon een dvd uit me rek pakken en op de iPod plaatsen ;)

Hoe kan ik dit het beste doen? Ik heb het geprobeert met 'Handbrake' (windows) maar die kan ik niet kopieren op de iPod.
Ik heb het ook metVideora geprobeert, maar dan stopt ie ook met spelen willekeurig. (Hoorde dat dit een geheugen probleem zou zijn).

Welke bitrate zou ik dan moeten kiezen bijvoorbeeld?

"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."

Verwijderd

Je moet in handbrake de optie ipod selecteren dan komt alles goed :)

• Kethij
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 01-12-2021
Ik gebruik Videora voor het converteren van video's.http://www.videora.com/en-us/Converter/iPod/
Werkt echt super! Je kan zelfs rechtstreeks filmpjes van youtube downloaden die meteen worden geconverteerd en in itunes gezet.

Verwijderd

Neem es een kijkje op: http://www.dvdvideosoft.com/

• Zody
  • Laatst online: 11-09 22:39
Kethij schreef op zaterdag 29 september 2007 @ 19:36:
Ik gebruik Videora voor het converteren van video's.http://www.videora.com/en-us/Converter/iPod/
Werkt echt super! Je kan zelfs rechtstreeks filmpjes van youtube downloaden die meteen worden geconverteerd en in itunes gezet.
Ja want er zit natuurlijk geen youtube functie op je Touch :)

• Kethij
Zody schreef op zaterdag 29 september 2007 @ 19:48:
[...]

Jawel maar deze ondersteunt niet alle filmpjes die youtube aanbiedt ;)

Verwijderd

Zody schreef op zaterdag 29 september 2007 @ 19:48:
[...]

Ja want je hebt natuurlijk overal wifi bereik :)

• SFRtje
@Outlandos: Ik heb ipv mn inlognaam mn emailadres ingevuld en daarom kreeg ik geen orderstatus. Dom dus. Maar de mijne komt pas 12okt aan, en ik heb niet de free shipping methode gebruikt, omdat ik dacht dat USPS First-Class Mail International sneller zou gaan. Mijn bestelling is wel dezelfde dag nog verzonden (29 sept)..

[ Voor 7% gewijzigd door SFRtje op 29-09-2007 23:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Hmm ik heb nu een aantal films over gezet en dit loopt echt perfect.
Ik zie nu alleen wel duidelijk dat ik wat luie pixels heb :/

Meeste vallen zo goed als niet op, maar eentje is toch wel erg irritant. Wat is eigenlijk de pixel garantie van een Touch? Zit er aan te denken dit toch wel even apple te vertellen.
Ook lijkt mijn wifi niet lekker te werken. Heb nu 5 routers geprobeert, maar hij vind gewoon 9 van de 10 keer niks, en als ik dan verbonden ben dan duurt dat niet langer dan 2 minuten.

Toch wel een aantal jammere puntjes.. het apparaat is zo gaaf dat ik het wel werkend wil.

Edit voor hieronder ;)
1B738KXXXXX

[ Voor 3% gewijzigd door ReCreator op 30-09-2007 01:12 ]

"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SFRtje
Mag ik vragen wat je serial code is, maw je weeknummer?

[ Voor 1% gewijzigd door SFRtje op 30-09-2007 10:51 . Reden: typfoutje ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kethij schreef op zaterdag 29 september 2007 @ 20:09:
[...]

Jawel maar deze ondersteunt niet alle filmpjes die youtube aanbiedt ;)
Overigens had ik wel gehoord dat ze zo rond de herfst klaar zouden zijn met het omzetten van de hele database naar iPod formaat.. Iemand enig idee waarom een filmpje op youtube wel of niet omgezet zou zijn? (afhankelijk van datum gepost oid, of aantal keer bekeken) Ik ben namelijk benieuwd of ik filmpjes die ik zelf heb geupload kan zien :X..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Werkt gmail en google docs een beetje lekker met die Touch? Dan heb je het probleem dat je geen bijlagen en .doc bestanden kan openen natuurlijk al voor een deel opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zody
Verwijderd schreef op zondag 30 september 2007 @ 13:21:
Werkt gmail en google docs een beetje lekker met die Touch? Dan heb je het probleem dat je geen bijlagen en .doc bestanden kan openen natuurlijk al voor een deel opgelost.
Ik heb even de proef op de som genomen. Werkt inderdaad en je kan op deze manier prima een .doc bestandje lezen. Editen gaat ook, je moet dan wel even naar .html mode (dat moet je ook als je een mail in gmail gaat typen) alleen geeft hij dan ook alle html opmaak weer en dat ik toch wel erg veel en maakt het niet echt leesbaar.
Powerpoint bestanden kan je nog niet openen omdat deze editor nog niet ondersteund wordt onder safari, dit zit wel in de pijpleiding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scott
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 07-09 07:45

Scott

Ik ben, dus ik tweak

:X Da's er dus een van week 38, ik krijg er een uit week 37... Kans is dus best aanwezig dat ik er ook een krijg waarbij het scherm nog niet in orde is ? Heb hem op 25 september besteld en zou hem 2 oktober moeten krijgen.
Zody schreef op zondag 30 september 2007 @ 14:45:
[...]

Ik heb even de proef op de som genomen. Werkt inderdaad en je kan op deze manier prima een .doc bestandje lezen. Editen gaat ook, je moet dan wel even naar .html mode (dat moet je ook als je een mail in gmail gaat typen) alleen geeft hij dan ook alle html opmaak weer en dat ik toch wel erg veel en maakt het niet echt leesbaar.
Powerpoint bestanden kan je nog niet openen omdat deze editor nog niet ondersteund wordt onder safari, dit zit wel in de pijpleiding.
Dat is wel gaaf :D Lezen lukt dus, alleen bewerken niet op een normale manier ? :)

[ Voor 47% gewijzigd door Scott op 30-09-2007 15:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cache
Denk dat je vrijwel zeker mag zijn van een goed scherm. Er zijn hier meerdere mensen die een week 37 touch hebben met ee goed scherm, toch?

Ik krijg er één uit week 39. :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalman
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11-09 21:33
Cache schreef op zondag 30 september 2007 @ 15:20:
Denk dat je vrijwel zeker mag zijn van een goed scherm. Er zijn hier meerdere mensen die een week 37 touch hebben met ee goed scherm, toch?

Ik krijg er één uit week 39. :Y)
Hoe weten jullie het serienummer van de iPod al als je hem nog niet hebt? Ik heb ook een bestelling staan (is verzonden, komt op 2 okt aan als het goed is), maar ik kan zo gauw nergens een serienummer vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scott
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 07-09 07:45

Scott

Ik ben, dus ik tweak

Metalman schreef op zondag 30 september 2007 @ 15:30:
[...]

Hoe weten jullie het serienummer van de iPod al als je hem nog niet hebt? Ik heb ook een bestelling staan (is verzonden, komt op 2 okt aan als het goed is), maar ik kan zo gauw nergens een serienummer vinden.
Het staat op de factuur die je uit kunt printen (je krigjt een preview te zien, dus je hoeft hem niet eens uit te printen om erachter te komen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalman
ScottB schreef op zondag 30 september 2007 @ 15:41:
[...]

Het staat op de factuur die je uit kunt printen (je krigjt een preview te zien, dus je hoeft hem niet eens uit te printen om erachter te komen)
Hartelijk dank voor de info, dat is inderdaad de truc :)
Zo te zien krijg ik er een uit week 37 (1A737xxxxxx).

[ Voor 6% gewijzigd door Metalman op 30-09-2007 16:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RnB
  • Registratie: September 2005
  • Nu online

RnB

Metalman schreef op zondag 30 september 2007 @ 15:46:
[...]

Hartelijk dank voor de info, dat is inderdaad de truc :)
Ik kan het niet vinden. :X
Niet op de factuur en ook niet bij de shipment status; daar staat wel part number, maar dat is iets anders volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FerdiV
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 28-06 09:20
Mijn serial is zo te zien: 1E738XXXXXX. Hee de E hadden we nog niet gehad he :P Maar ik denk een week 38 dus, ben benieuwd. 26e besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalman
Reef_91 schreef op zondag 30 september 2007 @ 15:58:
[...]

Ik kan het niet vinden. :X
Niet op de factuur en ook niet bij de shipment status; daar staat wel part number, maar dat is iets anders volgens mij.
Ik heb het als volgt gedaan: inloggen in de Apple Store. Klik dan op Bestelstatus, en dan de knop Bekijk bestelinformatie bij de betreffende bestelling. Daar zie je als het goed is staan "Verzonden op: Sep 29, 2007 | Print factuur". Waarschijnlijk zie je dat pas als je bestelling al is verzonden, maar dat weet ik niet zeker. Klik op de Print factuur link en dan krijg je een gedetailleerde weergave waar het serienummer ook op staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carfreak02
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11:39
Ik ook 39 . Het mag snel dinsdag zijn O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FerdiV schreef op zondag 30 september 2007 @ 16:08:
Mijn serial is zo te zien: 1E738XXXXXX. Hee de E hadden we nog niet gehad he :P Maar ik denk een week 38 dus, ben benieuwd. 26e besteld.
sn: 1D738xxxxxx

Gelukkig een 38, wel weer wat anders. een ID :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cache
Metalman schreef op zondag 30 september 2007 @ 16:14:
[...]

Ik heb het als volgt gedaan: inloggen in de Apple Store. Klik dan op Bestelstatus, en dan de knop Bekijk bestelinformatie bij de betreffende bestelling. Daar zie je als het goed is staan "Verzonden op: Sep 29, 2007 | Print factuur". Waarschijnlijk zie je dat pas als je bestelling al is verzonden, maar dat weet ik niet zeker. Klik op de Print factuur link en dan krijg je een gedetailleerde weergave waar het serienummer ook op staat.
Er wordt pas een factuur aangemaakt als je touch verzonden is. Ik moest ongeveer een dag wachten na de verzonden status totdat de factuur voor mij beschikbaar was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RnB
  • Registratie: September 2005
  • Nu online

RnB

Metalman schreef op zondag 30 september 2007 @ 16:14:
[...]

Dankje, heb t gevonden. :)
1B738etc.. een week 38 iPodtje dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Montigny
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 17-09-2024
Heb de indruk dat de ipod touch redelijk "random" verzonden wordt, gezien de posts hier betreft bestelling plaatsen, verzending en levering.
Ben benieuwd wanneer de mijne (besteld de 27ste) hier is, apple maakt er een beetje een loterij (qua levering) van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carfreak02
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11:39
Wellicht ligt het eraan of je een 8 GB of 16 GB hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

interessant topic, serienummers en bestellingsmededelingen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gebruiken jullie de normal mode van videora (windows gebruikers)? En weet iemand welke settings de normal mode heeft? Ik neem aan 1st pass encoding h.264?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik probeerde vandaag op mijn webgallery te komen via .Mac

De pagina ging gelijk door naar de "iphone" pagina van de gallery. Het probleem is echter, hij laad niks.. alleen een wit-scherm.

Hebben meer mensen dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcellux
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 19-05-2022
mijn serial is 9C739enz maar ik kreeg dus een mail dat die pas op 3 oktober verzonden wordt.

Whenever people agree with me I always feel I must be wrong

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Zouden we misschien ontopic kunnen blijven? Het melden van serienummers of de status van de bestelling is niet interessant. Dat laatste kan in Levertijd Apple Producten Deel 3. Kunnen we het hier beperken tot discussies en ervaringen?

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daedalus schreef op zondag 30 september 2007 @ 19:34:
Zouden we misschien ontopic kunnen blijven? Het melden van serienummers of de status van de bestelling is niet interessant. Dat laatste kan in Levertijd Apple Producten Deel 3. Kunnen we het hier beperken tot discussies en ervaringen?
offtopic:
Veel verder dan een track n trace nummer en/of factuur kom ik nog niet qua ervaringen :P

Zijn er al mensen met een iPod Touch icm the Invisible Shield? Belemmert dit the Touch Screen of niet? Ik twijfel overigens of deze wel nodig is, volgens YouTube moet de scherm erg krasvast zijn (lees: zelfs sleutelbestendig).

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 30-09-2007 22:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 30 september 2007 @ 20:08:
[...]

offtopic:
Veel verder dan een track n trace nummer en/of factuur kom ik nog niet qua ervaringen :P
:') _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
Verwijderd schreef op zondag 30 september 2007 @ 20:08:
[...]

offtopic:

Zijn er al mensen met een iPod Touch icm the Invisible Shield? Belemmert dit the Touch Screen of niet? Ik twijfel overigens of deze wel nodig is, volgens YouTube moet de scherm erg krasvast zijn (lees: zelfs sleutelbestendig).
Ik heb um besteld, maar zal enkel voor de achterkant het shield gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De meeste mensen die de Touch via Internet hebben besteld, verwachtten 'm rond 5 oktober. Maar geld dit dan ook voor de Apple Centre's in het land?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deltananie
Verwijderd schreef op zondag 30 september 2007 @ 23:18:
De meeste mensen die de Touch via Internet hebben besteld, verwachtten 'm rond 5 oktober. Maar geld dit dan ook voor de Apple Centre's in het land?
Apple centers hebben zelf geen ideee wanneer ze de touch krijgen. Iedere keer krijg je wat anders te horen de ene keer krijg je te horen van we krijgen hem volgende week en weer een andere centre verteld dat ze de toch pas over 2 weken krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blowthebullet
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 03-03-2023
deltananie schreef op zondag 30 september 2007 @ 23:48:
[...]

Apple centers hebben zelf geen ideee wanneer ze de touch krijgen. Iedere keer krijg je wat anders te horen de ene keer krijg je te horen van we krijgen hem volgende week en weer een andere centre verteld dat ze de toch pas over 2 weken krijgen.
Ik vond het wel heel raar dat de UK de touch op 15 september ontvangt :S. Dan zal je verwachten dat ze het ruim op tijd hebben in nederland. Heb de touch besteld via een apple center en volgens hun komt de touch volgende week aan. (dat zal wellicht ook pas vrijdag zijn dan nu).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hey,

ik krijg binnekort een iPod touch,
maar mijn vader zegt dat je dan het internet ofzo moet betalen
of ja hoe gaat dat in zijn werk?
gaat dat gewoon via je normale computer thuis
of moet je er apart voor betalen?
of is het gewoon 'gratis'. :P

misschien een beetje een rare vraag xD maarja.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 01-10-2007 16:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

'het internet betalen'?

jochie, waar leef je?

euh, dat noemen we tegenwoordig internetbankieren of betalen met je CC?...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 01 oktober 2007 @ 16:15:
'het internet betalen'?

jochie, waar leef je?

euh, dat noemen we tegenwoordig internetbankieren of betalen met je CC?...
Hij heeft het over de wifi functie van de iPod denk ik . .

Antwoord: er is altijd wel een open netwerkje in de buurt, waardoor jij lekker gratis kunt surfen. Als je thuis een wireless netwerk hebt kun je daar natuurlijk ook gebruik van maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoHenken
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22-12-2024

MarcoHenken

Grafisch Ontwerper

@ Mindreaper

EUH,,,, volgens mij bedoelt hij er heel wat anders mee.
Niet de touch kopen via het internet, maar het gaat om de prijs voor het internetten met de touch.
Dit is gratis btw want je ipod touch gebruikt gewoon het Wi-Fi netwerk bij jou thuis.
Dus kraak hem niet zo af?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 01 oktober 2007 @ 16:13:
hey,

ik krijg binnekort een iPod touch,
maar mijn vader zegt dat je dan het internet ofzo moet betalen
of ja hoe gaat dat in zijn werk?
gaat dat gewoon via je normale computer thuis
of moet je er apart voor betalen?
of is het gewoon 'gratis'. :P

misschien een beetje een rare vraag xD maarja.
Internet gaat via wifi, dus al je thuis wifi hebt kan je "gratis" internetten.
Ook op alle open wifi punten kun je dus internetten. Maar wil je bijvoorbeeld bij een kpn hotspot willen internetten, dan zal je geld mogen betalen aan kpn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vraag me trouwens iets af:

Is het handig om Apple Care te nemen? Ik vond 60 euro eigenlijk een beetje veel... maar zou ik het toch wel moeten doen?

[ Voor 83% gewijzigd door Verwijderd op 01-10-2007 18:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 01 oktober 2007 @ 16:18:
[...]

Hij heeft het over de wifi functie van de iPod denk ik . .

Antwoord: er is altijd wel een open netwerkje in de buurt, waardoor jij lekker gratis kunt surfen. Als je thuis een wireless netwerk hebt kun je daar natuurlijk ook gebruik van maken.
hey, ja klopt dat was inderdaad mijn vraag
beetje vaag gesteld van mij .
bedankt!
oja ik ben trouwens een meisje, ik weet niet of je dat ergens kunt zien ofzo xD
maarja lynn is een meisjes nama waha .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 01 oktober 2007 @ 20:10:
[...]

hey, ja klopt dat was inderdaad mijn vraag
beetje vaag gesteld van mij .
bedankt!
oja ik ben trouwens een meisje, ik weet niet of je dat ergens kunt zien ofzo xD
maarja lynn is een meisjes nama waha .
lol, niet op je naam gelet.
en sorry dat ik je verkeerd begreep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cache
Net iTunes geinstalleerd, das ff wennen zeg... Laatste versie heeft dat probleempje met het syncen opgelost toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcellux
What’s New in this Version
iTunes 7.4.3 addresses issues with the initial setup of the iPod touch on some international versions of Windows.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjoekie
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
Even een vraagje voor de mensen die hun touch al binnen hebben met betrekking tot de WiFi verbinding.

Als ik op het draadloze netwerk van de Hanzehogeschool zou willen dan moet ik een aantal dingen instellen. In de eerste plaats moet ik mijn mac-adres registreren en daarnaast moet ik ook een certificaat installeren. Is dit mogelijk? En wat kun je allemaal instellen m.b.t. WiFi op de touch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 01 oktober 2007 @ 16:21:

Is het handig om Apple Care te nemen? Ik vond 60 euro eigenlijk een beetje veel... maar zou ik het toch wel moeten doen?
Ik werk zelf bij een apr en moet toch eerlijk zeggen dat ik Apple Care de reinste oplichterij vindt. Wat een gelul dat je mac of ipod maar een garantie heeft van 1 jaar! Zo een duur kwaliteitsproduct moet toch veel langer meegaan dan dat jaar. In principe doet Apple egt heel moeilijk over producten buiten hun garantie, maar je hebt gewoon gelijk. Dus via stichtingombudsman of de consumentenbond moet je wel wat kunnen. Soms heb je geluk en neemt een apr het voor je op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcellux
Staan weer nieuwe hoesjes voor de Ipod Touch inclusief die van Griffin

http://store.apple-touch.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hm, zo'n hoesje ziet er opzich wel stevig uit enzo, maar ik vraag me af hoe gebruiksvriendelijk dat is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
marcellux schreef op maandag 01 oktober 2007 @ 22:39:
Staan weer nieuwe hoesjes voor de Ipod Touch inclusief die van Griffin

http://store.apple-touch.com/
Die van Griffin zien er erg goed uit!

Ik zou alleen niet kunnen kiezen tussen:

Afbeeldingslocatie: http://store.apple-touch.com/store_images/product_images/accessories/large/3114.jpg

Afbeeldingslocatie: http://store.apple-touch.com/store_images/product_images/accessories/large/3115.jpg

De eerste is volledig doorzichtig en die tweede heeft een zwarte achterkant, vind ze allebei wel mooi eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bokkow
  • Laatst online: 11:48
Vind ze allebei zonde van het mooie postuur van de Touch eerlijk gezegd, zeker sinds hij krasvrij is..

Tesla Model 3 Performance - Tesla Model 3 Long Range - 6320Wp Oost-West

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bokkow schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 00:49:
Vind ze allebei zonde van het mooie postuur van de Touch eerlijk gezegd, zeker sinds hij krasvrij is..
Dat blijf je houden met iPods, óf krassen óf een lelijk hoesje. Zelf heb ik met mijn 5G voor een lelijk hoesje gekozen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
bokkow schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 00:49:
Die achterkant is zo krasgevoelig als ik weet niet wat.

Bovendien is dat eerste hoesje 100% doorzichtig dus veel van het design verlies je niet.

En als je iPod Touch valt dan ben je blij dat ie' in zo'n hoesje zit, want daar doet zelfs een Invisible Shield niks tegen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vern

Vern

technoob

Outlandos schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 00:42:
[...]

Die van Griffin zien er erg goed uit!

Ik zou alleen niet kunnen kiezen tussen:

<knip twee plaatjes>

De eerste is volledig doorzichtig en die tweede heeft een zwarte achterkant, vind ze allebei wel mooi eigenlijk.
Ik zit ook al te wachten totdat ze uitkomen. Maar dan in Nederland, want de verzendkosten staan niet in verhouding.

Over de Touch: ik heb hem nu een week en vind 'm echt geweldig ! In vergelijking met mijn iPod mini is het concept anders. Het draai en clickwheel van de mini was wennen, maar daarna prettig. Het 'aaibaar' zijn van de Touch geeft nog meer gebruiksgemak. In het begin dacht ik volumeknoppen te missen, maar je hebt al gauw de handigheid om de home button twee keer te klikken. Je kan dan ook in de 'lock-stand' het volume regelen. Tot nu toe zeer tevreden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bokkow
Vern schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 06:20:
[...]

Ik zit ook al te wachten totdat ze uitkomen. Maar dan in Nederland, want de verzendkosten staan niet in verhouding.

Over de Touch: ik heb hem nu een week en vind 'm echt geweldig ! In vergelijking met mijn iPod mini is het concept anders. Het draai en clickwheel van de mini was wennen, maar daarna prettig. Het 'aaibaar' zijn van de Touch geeft nog meer gebruiksgemak. In het begin dacht ik volumeknoppen te missen, maar je hebt al gauw de handigheid om de home button twee keer te klikken. Je kan dan ook in de 'lock-stand' het volume regelen. Tot nu toe zeer tevreden.
En hoe had jij m ook alweer verkregen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcellux
vond deze hoesjes voor de ipod touch nog:

http://www.fabrixcases.com/store/index.html

Het makkelijke vind ik ook dat er een lus aan zit om hem door middel van een koord om je nek te hangen of een carabiner door de lus te doen om hem ergens anders aan vast te maken!

[ Voor 50% gewijzigd door marcellux op 02-10-2007 11:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bokkow
Dat vind ik dan weer wel hele toffe vervangers voor het standaard meegeleverde hoesje (dat ze niet bij de Touch stoppen grr).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kethij
Zijn er nog mensen die de touch deze week mogen ontvangen? 8)
Verwacht mijne pas volgende week.
Wil ervaringen horen! >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11-09 21:35

DarkSide

theres no place like ::1

Kethij schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 13:10:
Hij zou officieel deze week binnen moeten komen 3 of 4 okt. Echter is hij nog niet in Nederland. Dus ben bang dat het volgende week word.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchAddick
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 05-08 17:59
Na een weekje spelen al weer behoorlijk bored... :O
Nee, geintje >:)
Gewoon super gave gadget, internetten is het helemaal :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The CarNagE Man
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20-05 13:42

The CarNagE Man

SüperG33K

Hier hem nu een klein weekje ingebruik en hij bevalt echt super... vooral het internetten via safari erop is echt super... je kan ook alles gewoon goedlezen en de zoomfunctie voor de pagina's is echt geweldig..
Qua overige functionaliteiten kan ik niet echt oordelen.. ik gebruik hem alleen voor internetten en muziek luisteren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchAddick
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 05-08 17:59
Heb al wel een bug ontdekt in iChess: http://www.iphone.knibble.com/
Je kunt de koning van de tegenpartij slaan, deze verdwijnt dan van het bord en het spel gaat vrolijk verder 8)7
Verder van mijn eigen startpagina al een mobiele versie gemaakt :P , gebaseerd op dit voorbeeld: http://www.joehewitt.com/...e/navigation.html#_albums

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

superjohn schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 14:46:
Heb al wel een bug ontdekt in iChess: http://www.iphone.knibble.com/
Je kunt de koning van de tegenpartij slaan, deze verdwijnt dan van het bord en het spel gaat vrolijk verder 8)7
Verder van mijn eigen startpagina al een mobiele versie gemaakt :P , gebaseerd op dit voorbeeld: http://www.joehewitt.com/...e/navigation.html#_albums
Ik vraag me af hoe hij dat heeft gedaan.. zover ben ik nog niet met xhtml en css :')

Ik kan overigens niet wachten tot ik mn ipod ook eindelijk heb :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leftblank
  • Laatst online: 11-09 23:21
Verwijderd schreef op maandag 01 oktober 2007 @ 16:21:

offtopic:
Ik zou 't zeker niet doen, 't is een vrij slechte deal aangezien je alleen extra garantie krijgt. Zelf twijfel ik er over om een verzekering van Mahé te nemen (mail ze op hun site en je krijgt 'n foldertje), zij kosten 45€ voor 3 jaar (all in) bij 'n iPod tot 350€, en 49 bij een tot 450. Ze /vervang je iPod/betalen zelfs 100% terug t/m het tweede jaar, daarin 25% minder - betere voorwaarden dan Apple imho, al blijft het wel een verzekering waarop winst gemaakt wordt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zody
De eerste update van de touch software is uit (firmware) 1.1.1, 150mb te downloaden via itunes zoals een podcasts gedownload wordt. Verder nog geen ervaringen, de setup zei alleen: problemen verholpen. Gek dat er dan 150mb gedownload moet worden.

--edit

Kan zo 1 2 3 niet iets vinden dat veranderd is, enige vervelende is dat je je touch terug naar Nederlands moet zetten, hij staat na installatie in het engels.

[ Voor 25% gewijzigd door Zody op 02-10-2007 16:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
marcellux schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 11:26:
vond deze hoesjes voor de ipod touch nog:

http://www.fabrixcases.com/store/index.html

Het makkelijke vind ik ook dat er een lus aan zit om hem door middel van een koord om je nek te hangen of een carabiner door de lus te doen om hem ergens anders aan vast te maken!
Hmmz vind ik ook erg handig, vooral omdat mijn komende oordopjes (q-JAYS) standaard komen met een heel kort koord, zodat je als je de Touch om je nek hebt hangen je geen overbodig koord van je oordopjes hebt rondhangen.

Maar zo'n koord voor om je nek zit er niet bij he? Enig idee waar ik zo'n koord kan bestellen? Op ebay vind ik niks maar heb ook geen idee waarnaar (welk woord) precies te zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leftblank schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 15:53:
[...]

offtopic:
Ik zou 't zeker niet doen, 't is een vrij slechte deal aangezien je alleen extra garantie krijgt. Zelf twijfel ik er over om een verzekering van Mahé te nemen (mail ze op hun site en je krijgt 'n foldertje), zij kosten 45€ voor 3 jaar (all in) bij 'n iPod tot 350€, en 49 bij een tot 450. Ze /vervang je iPod/betalen zelfs 100% terug t/m het tweede jaar, daarin 25% minder - betere voorwaarden dan Apple imho, al blijft het wel een verzekering waarop winst gemaakt wordt...
Bedankt voor de tip.
Ik heb trouwens mn laptop ook bij Mahe verzekerd dacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://www.fabrixcases.com/store/sleeves/imgb13.jpg

Die is mooi :), als er niks moois in de Nederlandse winkels komt dan bestel ik die (maar 1 dollar shipping fee!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcellux
Maar zo'n koord voor om je nek zit er niet bij he? Enig idee waar ik zo'n koord kan bestellen? Op ebay vind ik niks maar heb ook geen idee waarnaar (welk woord) precies te zoeken.

keycord, lanyard, neck strap

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
marcellux schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 17:47:

keycord, lanyard, neck strap
EDIT:

Bedankt!

Denk je dat deze goed is:

http://cgi.ebay.com/Genui...ZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

Of issie te lang nog?

[ Voor 29% gewijzigd door outlandos op 02-10-2007 18:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vern

Vern

technoob

bokkow schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 10:12:
[...]

En hoe had jij m ook alweer verkregen?
Eerst geld gebietst bij mijn vrouw ;) . Daarna via Apple store internet besteld (donderdag 6 sept) en op 25 september bezorgd (was gepland op 4 oktober, hulde Apple !).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leftblank schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 15:53:
[...]

offtopic:
offtopic:
Scherpe prijzen! Ik betaal rond de 130 euro om mijn dubbel zo dure fiets drie jaar te verzekeren, en dat is inclusief afschrijving... go figure.
Pagina: 1 ... 10 ... 14 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
De status van je bestelling kun je melden in Levertijd Apple producten Deel 3.