[iPod Touch] Discussies en ervaringen Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 14 Laatste
Acties:
  • 36.952 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qorne
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-03-2018

Qorne

Think Different

Ik denk, maar dat baseer ik op eigen ervaring met touchscreens, dat sommige mensen er niet mee kunnen omgaan, wij tweakers weten dat je niet te hard op een touchscreen moet drukken, ik denk dat sommige iPhone gebuikers gewoon heel hard op zo;n scherm drukken, tja dan gaat het stuk.

Het zelfde met mensen die een laptop slopen omdat ze gewoon heel hard op de toetsen rammen. en daardoor de hele laptop slopen (ik ken klanten die dat doen )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 184456

het is toch niet zo dat je overal kan internetten daarmee??
je moet toch op een niet beveiligd draadloos internet van iemand of op een hotspot..
of heb ik het nu mis?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dancing_Animal
  • Laatst online: 11-06 20:51
Wat volgens mij niet zo bekend is, is dat als je belt naar Apple om een computer te bestellen je korting krijgt (75 euro op een Mac Pro ofzo). Weet iemand of dat ook voor iPods geldt? Misschien dat het toch een beetje scheelt. Ik heb trouwens een kortingscode toegemaild gekregen via de Apple nieuwsbrief waarmee je €35 euro korting krijgt als je voor meer dan €357 euro besteedt in de online store. Hmmm... toch nog eens nadenken of ik er iets bij kan bedenken, ik wil dus de 8GB versie (universal dock heb ik al, tv kabels hoef ik niet). Voor €365 kan ik ook de 16 GB nemen, maar ik denk niet dat ik dat daadwerkelijk ga gebruiken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 184456

voor die 65 euro zeker erbij kopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cache
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 30-10-2024
Nu het toch over kortingen gaat... hoeveel korting krijg je ongeveer als je (bijvoorbeeld :P ) de 16gb iTouch zou aanschaffen via de "Apple Store voor het Onderwijs"? Zal wel niet al te veel zijn, maar ieder beetje is meegenomen zou ik zeggen, je bent student of je bent het niet. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 205470

Cache schreef op vrijdag 07 september 2007 @ 21:19:
Nu het toch over kortingen gaat... hoeveel korting krijg je ongeveer als je (bijvoorbeeld :P ) de 16gb iTouch zou aanschaffen via de "Apple Store voor het Onderwijs"? Zal wel niet al te veel zijn, maar ieder beetje is meegenomen zou ik zeggen, je bent student of je bent het niet. ;)
Niks. Je krijgt geen korting als student op ipods. dat was wel zo, maar sinds een jaar of 1,5 niet meer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qorne
  • Laatst online: 27-03-2018

Qorne

Think Different

Anoniem: 205470 schreef op vrijdag 07 september 2007 @ 22:10:
[...]

Niks. Je krijgt geen korting als student op ipods. dat was wel zo, maar sinds een jaar of 1,5 niet meer..
Gelijk hebben ze, waarom korting op een iPod? heeft niks met een studie te maken toch ;) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cache
Jammer, dan mogen ze de store wel is updaten. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 229829

[b]CLB schreef op vrijdag 07 september 2007 @ 19:10:

Wat nou onzin :') Met m'n Orange Flat fee abbo'tje van 6 euro in de maand kan ik mooi geen radio luisteren/ geen tv afspelen/ sommige sites niet bezoeken and so on! Dus als jij denkt dat je met je UMTS-abbo'tje dag en nacht radio kunt luisteren voor 'n vast bedrag per maand: dream on :) :)
Dan doe je toch iets niet goed vriend....Betere provider nemen misschien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FerdiV
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 11-06 09:01
Anoniem: 205470 schreef op vrijdag 07 september 2007 @ 22:10:
[...]

Staat er wel bij als je je school moet invullen... Volgens mij hebben ze het gewoon nog niet geupdate.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deltananie
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 02-03 18:37
FerdiV schreef op vrijdag 07 september 2007 @ 22:55:
[...]

Staat er wel bij als je je school moet invullen... Volgens mij hebben ze het gewoon nog niet geupdate.
Als je korting wil ga je gewoon naar een apple store (niet de online store) daar kan je wel een paar % korting krijgen als je je ov laat zien volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cache
deltananie schreef op vrijdag 07 september 2007 @ 22:59:
[...]

Als je korting wil ga je gewoon naar een apple store (niet de online store) daar kan je wel een paar % korting krijgen als je je ov laat zien volgens mij.
Oh ok, misschien wordt er dan toch wel korting gegeven wanneer je iets aanschaft via de site. Je moet namelijk wel akkoord gaan dat Apple om bewijs mag vragen of je daadwerkelijk student bent, wanneer je naar de online onderwijs apple store gaat.

Maar goed, dan zou het idd makkelijker zijn een apple store binnen te lopen en je ov te flashen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Anoniem: 147196 schreef op vrijdag 07 september 2007 @ 20:07:
Bedoelde echt wel bluetooth :)
(was op de vraag of er AD2P op de ipod touch zit)
I'm sorry :+
Anoniem: 229829 schreef op vrijdag 07 september 2007 @ 22:50:
Dan doe je toch iets niet goed vriend....Betere provider nemen misschien...
Je komt gewoon met bullshit aanzetten en geeft geen concrete bronnen... Wat heeft iemand daar nou aan? Andere provider... T-mobile ofzo met z'n P.I.T ofzo!? Kun je ook niet alles mee streamen :)

Eerst dit zeggen, dan dat en vervolgens zo... noopz dat gaat er bij mij niet echt in Afbeeldingslocatie: http://cache2.hyves-static.net/images/smilies/default/smiley_devil.gif

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 81539

Op ipods is er geen studentenkorting. Had er vorig jaar nog over gebeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 229829

CLB schreef op zaterdag 08 september 2007 @ 00:59:
[...]

I'm sorry :+

[...]

Je komt gewoon met bullshit aanzetten en geeft geen concrete bronnen... Wat heeft iemand daar nou aan? Andere provider... T-mobile ofzo met z'n P.I.T ofzo!? Kun je ook niet alles mee streamen :)

Eerst dit zeggen, dan dat en vervolgens zo... noopz dat gaat er bij mij niet echt in [afbeelding]
Kom jij eerst eens met feiten aan vriend...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Ìk ben je vriend niet dus lul niet zo amikaal :')

Feiten: Orange en Orange World... Bekijk 't zelf: Het Orange Online discussie topic :w

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 29724

De iPod touch heeft ook gewoon wifi net als de Zune hoor. En met de Zune kun je toch niet browsen? Volgens wat ik van de Zune weet is de wifi heel limited. Je kunt wat nummers naar een andere Zune transferen en dat is het wel zo'n beetje meen ik. Site restricties heeft de iPod Touch niet. Je kunt overal heen browsen waar je wilt. Dat de iPhone (AT&T dan in ieder geval) zulke restricties heeft heb ik ook niets van gehoord en ik volg het toch wel aardig.

In ieder geval heb ik eergisteren de 8GB iPod Touch besteld. Nu nog drie weekjes niet slapen en dan is het zover. Kan haast niet wachten. Ik hoop ook op veel hacks. Met wat mazzel werken veel van de iPhone hacks zonder al te grote aanpassingen op de Ipod Touch. Aangezien het feitelijk zo'n beetje dezelfde apparaten en OS zijn.

Er is trouwens een hack uit voor de iPhone om wat meer icons op de desktop te zetten en wat andere leuke dingen. Het heet iFantastic / iPhantastic of iets dergelijks. Weet iemand hier iets meer van. Ik hoorde er meerdere malen over in Podcasts, echter als ik op Google zoek vind ik de site niet. Dus als iemand het URL heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 231705

Wat ik me nou afvraag.. Vanwaar die witte oordopjes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Is gewoon 'n iPod kenmerk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 147896

Na wat getwijfel was ik een klein uur na de introductie toch maar overgegaan op het aanschaffen van een iPod Classic 80gb. Belangrijkste reden hiervoor was de grote opslagcapaciteit.

De volgende dag zat ik een beetje naar de filmpjes en plaatjes van de Touch te kijken, wat een apparaat! Ik heb direct mijn order voor de classic gecancelled en een 16gig Touch besteld. Opslagcapaciteit mag dan wel wat minder zijn, maar de extra funties die deze mooie gadget biedt voegen zoveel meer toe. Plus dat het wel echt een mooi apparaat is.

Ik vind de combinatie van mat-metaal met glimmend metaal van de nieuwe classic (zeker in de zilvere versie) er ook niet mooi uit zien. Het vloekt een beetje met elkaar op de een of andere manier. Ik ga er trouwens wel van uit dat hij er best mooi uitziet als je hem in hadden hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 134756

ik vind et echt kut. Ik had zoveel verwacht van de nieuwe ipod, aangezien mijn oude 4G een beetje stuk is en ik een nieuwe wilde kopen. Ik had echter een 20gb die bijna vol zat qua muziek, en verwachtte een ipod met breedbeeld, touchscreen en veel geheugen. Nu moet ik dus kiezen voor ofwel veel te veel geheugen, ofwel een breedbeeldscherm waarop het prachtig films kijken is, alleen waarop ik geen films kan kijken omdat het apparaat te weinig beschikbare ruimte heeft.

Dit hele gedoe is gewoon dom. Een ipod touch is enkel en alleen om stoer mee te doen. Een ipod was vroeger, toen nog niet iedereen er 1 had, weliswaar "cool", maar ook functioneel, aangezien er heel veel muziek op kon. De ipod touch is gemaakt om naast muziek luisteren ook veel films te kijken, want voor muziek luisteren heb je uberhaubt GEEN beeldscherm nodig. Maar op 16gb kan je onmogelijk al je muziek kwijt en daarnaast nog eens je films.

Het lijkt zo'n domme fout van apple om hun muziekspeler 10x zoveel ruimte mee te geven als hun muziek/videospeler dat ik bijna denk dat ze dit expres hebben gedaan. Nu kopen alle gadgetfreaks, ondanks het ruimtegebrek, een ipod touch, om over een half jaartje toch eentje te kopen met veel meer ruimte.

Ik weet niet of ik er 1 ga kopen, maar als ik het doe, koop ik een classic 80gb en ga ik wel filmpjes kijken op een verneukt klein 4:3 beeldschermpje. 16gb, rot toch op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eswip
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 23-06-2024
Anoniem: 134756 schreef op zaterdag 08 september 2007 @ 12:39:
ik vind et echt kut. Ik had zoveel verwacht van de nieuwe ipod, aangezien mijn oude 4G een beetje stuk is en ik een nieuwe wilde kopen. Ik had echter een 20gb die bijna vol zat qua muziek, en verwachtte een ipod met breedbeeld, touchscreen en veel geheugen. Nu moet ik dus kiezen voor ofwel veel te veel geheugen, ofwel een breedbeeldscherm waarop het prachtig films kijken is, alleen waarop ik geen films kan kijken omdat het apparaat te weinig beschikbare ruimte heeft.

Dit hele gedoe is gewoon dom. Een ipod touch is enkel en alleen om stoer mee te doen. Een ipod was vroeger, toen nog niet iedereen er 1 had, weliswaar "cool", maar ook functioneel, aangezien er heel veel muziek op kon. De ipod touch is gemaakt om naast muziek luisteren ook veel films te kijken, want voor muziek luisteren heb je uberhaubt GEEN beeldscherm nodig. Maar op 16gb kan je onmogelijk al je muziek kwijt en daarnaast nog eens je films.

Het lijkt zo'n domme fout van apple om hun muziekspeler 10x zoveel ruimte mee te geven als hun muziek/videospeler dat ik bijna denk dat ze dit expres hebben gedaan. Nu kopen alle gadgetfreaks, ondanks het ruimtegebrek, een ipod touch, om over een half jaartje toch eentje te kopen met veel meer ruimte.

Ik weet niet of ik er 1 ga kopen, maar als ik het doe, koop ik een classic 80gb en ga ik wel filmpjes kijken op een verneukt klein 4:3 beeldschermpje. 16gb, rot toch op.
Denk je dat als het mogelijk was om er meer geheugen in te zetten dmv een harde schijf, ze dat niet hadden gedaan?? Het probleem is, dat het ding dan aardig dik en zwaar wordt, en veel erger... de batterijduur gaat gigantisch omlaag.. dan kan je nog geen film kijken, omdat je iPod er na een uur mee kapt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catchingfire
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 21-06 19:57
... het is inderdaad verre van ideaal... maar op zich vind ik flash-based geheugen wat "veiliger" dan een harddiskje, wat veel gevoeliger is voor schokken etc.

Persoonlijk neig ik toch wel sterk naar de 16GB Touch. Ik ben geen audiofiel en heb geen behoefte om overal en altijd m'n hele mp3collectie bij me te hebben. Heerlijk om op "on the road" effe snel te kunnen webmailen(ik gebruik uberhaupt geen popmail), 't nieuws en weer te checken, openingstijden etc te kunnen checken, zonder altijd die laptop mee te hoeven zeulen. Ben je ook meteen van dat "TOERIST" uithangbord af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod

Ik vind die 16GB ook wel een beetje zonde. Het is niet vreemd, want het is flash. Maar het ontbreken van een SDHC-slot vind ik persoonlijk een beetje een gemiste kans.
Je zou trouwens eens naar Archos kunnen kijken, wellicht dat hun spelers wel aan jouw eisen voldoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 34298

Als je Apple een beetje kent weet je dat dit hun standaard strategie bij het uitrollen van nieuwe producten is, zeker bij een succes als de iPod. Apple voert zn producten en specs altijd gefaseerd op, ze zetten nooit in 1 keer de vetste, snelste, dikste versie in de markt. Over 1 jaar heb je een iPod touch met 32 of GB, dat geloof ik wel.

Verder misschien een idee om je niet helemaal op te laten naaien door de speculaties op blogs en tech-sites ;)

Verder is t wel een logisch vervolg op de iPhone natuurlijk, gewoon een kwestie van dezelfde OS X versie n tikje uitkleden, mail, telefoon en widgets er uit halen...Handig gedaan en natuurlijk tamelijk verneukeratief naar AT & T, want het wordt een eitje om over een tijdje Skype op dit ding te draaien. Apple gaat toch weer z'n eigen gang!

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 34298 op 08-09-2007 12:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchzilla
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 21-06 23:03
RoD schreef op zaterdag 08 september 2007 @ 12:54:
[...]

Ik vind die 16GB ook wel een beetje zonde. Het is niet vreemd, want het is flash. Maar het ontbreken van een SDHC-slot vind ik persoonlijk een beetje een gemiste kans.
Je zou trouwens eens naar Archos kunnen kijken, wellicht dat hun spelers wel aan jouw eisen voldoen.
ik red het al jaren met 6 gigabite. dus 16 is genoeg!!
en die touch is vet!!

maar die classic 160 gigabite is ook wel aantrekkelijk voor de opslag :)

You act like you've never seen a German U-boat in the jungle before

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:23
Bij de Touch zal ik daar zwarte or witte oordopjes bij nemen... (ik ga Shures kopen)

Zwart staat er misschien beter bij, maar wit is apple style!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Anoniem: 34298 schreef op zaterdag 08 september 2007 @ 12:58:
Als je Apple een beetje kent weet je dat dit hun standaard strategie bij het uitrollen van nieuwe producten is, zeker bij een succes als de iPod. Apple voert zn producten en specs altijd gefaseerd op, ze zetten nooit in 1 keer de vetste, snelste, dikste versie in de markt. Over 1 jaar heb je een iPod touch met 32 of GB, dat geloof ik wel.
Dit is de versie met de hoogste capaciteit die ze kunnen leveren denk ik zo. Ik denk niet dat 32GB mogelijk was geweest, en zowel, dan was het onbetaalbaar geweest. 32GB zal ongetwijfeld komen met de opkomst van het flashgeheugen.
Daarom is het zo zonde dat er geen uitbreidingsslot inzit. Dan kun je zelf 16GB toevoegen, en later zelfs 32GB.

Niet dat 16GB nou slecht is, want veel flash-based spelers komen hier nog niet eens aan, maar ik kan het me voorstellen dat het voor sommige mensen gewoon te weinig is.
Dutchzilla schreef op zaterdag 08 september 2007 @ 13:01:
ik red het al jaren met 6 gigabite. dus 16 is genoeg!!
en die touch is vet!!
Tsja, jouw situatie lijkt me niet echt relevant voor anderen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baquelappe
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 17-05 17:05
Outlandos schreef op zaterdag 08 september 2007 @ 13:11:
Bij de Touch zal ik daar zwarte or witte oordopjes bij nemen... (ik ga Shures kopen)

Zwart staat er misschien beter bij, maar wit is apple style!
Als het je nog niet opgevallen is, Apple is de witte kleur aan het saneren. Alle hardware is zilver, zwart of een combinatie er van. De witte MacBooks zijn inmiddels zwaar in de aanbieding, dus ook die zullen niet lang meer hebben.

Nu de kabeltjes en dergelijke nog andere kleur en Apple is klaar voor het nieuwe imago.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwahiel
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20-06 22:27

zwahiel

Eindbaas HK

Keihard de lekkerste!

Ach dat geneuzel over batterijtijd... Dan hang je 'm toch af en toe eens aan de stroom...

Mijn iPod 2nd gen doet 't een keurige 26 uur. Na plaatsing van een nieuwe Apple batterij een poos geleden. Ik bedoel maar eens!

Wat ik me afvraag, komt deze iPod met dezelfde problemen als de iPhone, dus met die touch problemen?

en waarom vind Apple wit ineens een vieze kleur!?!?!?!?! :(

[ Voor 9% gewijzigd door zwahiel op 08-09-2007 15:18 ]

Laten we weer 's bierbrouwen of gewoon gekke dingen bouwen en knutselen. YEAH!
RIP Lada 2105 "Igor" 31-12-1992 - † 21-02-2014. De nieuwe Igor: Tesla model 3 SR+ 21-08-2020

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yohan
  • Laatst online: 20-06 23:16
Is de Touch gewoon als externe harddisk te gebruiken? Of kun je je mp3's alleen inladen via iTunes en WiFi?

"I'm not a cynic. I get up every morning hoping to find an honest man." - [Jack McCoy, Law & Order]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baquelappe
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 17-05 17:05
Ha, Apple kennende zal dat via iTunes lopen. Als ik mijn iPod open vanaf desktop (docked dus) kan ik enkel Calerdars, Contacts, Notes en Photo's bekijken.

[ Voor 4% gewijzigd door baquelappe op 08-09-2007 16:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 121250

Ik ben vandaag bij een Apple reseller hier geweest in Zwolle, en die vertelden mij dat hun de iPod Touch pas zo`n 2 weken na 28 sept. binnen zouden krijgen. Wat denken jullie dat sneller is, via de site kopen of in de winkel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vooghel
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-06 23:34

vooghel

Cunning linguist

Via de online Apple Store, deze wordt door Apple altijd eerder en beter bevoorraad dan resellers.

Nederlands is makkelijker als je denkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cain69
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 14-10-2024
Ach wel beter dat ze over gestapt zijn op wat discreteren kleuren (Die happy kleuren kwamen me neus uit) en dat alles richting de MacPro style gaat want Silver & black met mat kleuren is helemaal HOT!! kijk maar naar de design van dit en vorigen jaar en van volgende jaar alles wordt meer industrieel Alu met zwart of mat met een donkeren kleur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowfi
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 13:09
Hoe worden eigenlijk de films die je in iTunes hebt staan naar een ipod gesynced? Eerst weer gecodeerd....? Films die ik zelf rip namelijk zijn rond de 2 a 3GB en 3000kbps. Iets waar mijn oude powerbookje afentoe zelfs problemen mee heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yohan
  • Laatst online: 20-06 23:16
baquelappe schreef op zaterdag 08 september 2007 @ 15:54:
Ha, Apple kennende zal dat via iTunes lopen. Als ik mijn iPod open vanaf desktop (docked dus) kan ik enkel Calerdars, Contacts, Notes en Photo's bekijken.
Dat is wel jammer. Is daar voor de standaard iPod nooit een crackje ofzo voor gekomen?
Je complete mp3-collectie naar de iPod slepen via Verkenner lijkt me toch een stuk praktischer dan via iTunes.

"I'm not a cynic. I get up every morning hoping to find an honest man." - [Jack McCoy, Law & Order]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 189219

Ik verwacht trouwens niet dat Apple ondanks de nieuwe ontwerpen etc. de witte oordopjes aan de kant gaat schuiven, het is zelfs als je je iPod in je zak hebt een teken dat je er een hebt, dat is voor veel mensen belangrijk aangezien de iPod naast supermuziekspeler natuurlijk ook gewoon een hip ding is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cache
Ik denk niet dat dit een apparaat is wat je in je zak kan laten zitten, wat denk ik toch meer een negatief iets is voor mij. Touchscreens gaan niet hand in hand met broekzakken. :(
Verder ben ik altijd een anti-iPod mens geweest, dus het zou zelfs wat beschamend zijn als ik met zo'n ding wordt gespot. :P

Trouwens ben ik erg benieuwd naar de geluidskwaliteit.

[ Voor 8% gewijzigd door Cache op 08-09-2007 18:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 107960

Cache schreef op zaterdag 08 september 2007 @ 18:00:
Verder ben ik altijd een anti-iPod mens geweest, dus het zou zelfs wat beschamend zijn als ik met zo'n ding wordt gespot. :P

Ik ook, maar ik ga er toch een kopen ;) M'n zune synct niet met m'n mac.. :( Liever 16 GB dat ik vaak en makkelijk kan syncen dan 30 GB waarvoor ik een Windows PC moet zoeken om te syncen..

[ Voor 18% gewijzigd door Anoniem: 107960 op 08-09-2007 18:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowfi
Ik denk niet dat dit een apparaat is wat je in je zak kan laten zitten, wat denk ik toch meer een negatief iets is voor mij. Touchscreens gaan niet hand in hand met broekzakken. :(

Zou prima moeten gaan met de touch. Als je het beeldscherm uitzet reageert ie nergens meer op namelijk....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Toch zijn touchscreens imho vele malen kwetsbaarder dan 'normale' schermen, ongeacht aan of uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mei
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 17-10-2024

Mei

Cain69 schreef op zaterdag 08 september 2007 @ 17:12:
Ach wel beter dat ze over gestapt zijn op wat discreteren kleuren (Die happy kleuren kwamen me neus uit) en dat alles richting de MacPro style gaat want Silver & black met mat kleuren is helemaal HOT!! kijk maar naar de design van dit en vorigen jaar en van volgende jaar alles wordt meer industrieel Alu met zwart of mat met een donkeren kleur
Discreet? Ik vind die uitgewassen kleuren juist tien keer niks :+ Nouja, in ieder geval hebben ze altijd nog grijze en zwarte iPods :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjek
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 17:01
http://www.pcworld.com/video/id,545-page,1-bid,0/video.html#

Kan wel hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cache
lowfi schreef op zaterdag 08 september 2007 @ 18:16:
[...]

Zou prima moeten gaan met de touch. Als je het beeldscherm uitzet reageert ie nergens meer op namelijk....
Nou, daar doelde ik eigenlijk niet echt op, maar zoals CLB al aangeeft zijn touchscreens idd een stukje gevoeliger. Het ging mij meer om het uit je zak halen van de speler om alleen maar op "volgend nummer" te drukken of welke andere simpele handeling dan ook. Dit zal waarschijnlijk aan het begin niet echt een probleem vormen, vanwege de nieuwigheid zul je de speler wel veel willen bewonderen. Echter wanneer dit eraf is denk ik dat dit wel het geval zal zijn oor de wat luiere mensen onder ons, die voornamelijk als doel hebben deze speler als audiospeler te gebruiken.

@hierboven: Hm, interessant. Had dat zeker niet verwacht. :)

[ Voor 3% gewijzigd door Cache op 08-09-2007 19:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwahiel

zwahiel

Eindbaas HK

Keihard de lekkerste!

Je kunt je iPod gewoon op harddisc mode zetten hoor. Kan gewoon in iTunes, je ziet 'm dan als extra hdd verschijnen in finder.

RIP Lada 2105 "Igor" 31-12-1992 - † 21-02-2014. De nieuwe Igor: Tesla model 3 SR+ 21-08-2020

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daniëlpunt
  • Niet online

daniëlpunt

monkey's gone to heaven

Maar dan kun je niet via Finder/Verkenner MP3's slepen en dan luisteren op je iPod. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 87302

Ik begrijp je frustratie. Het is wel degelijk mogelijk om een 80/160GB versie uit te brengen maar die zou dus te duur worden denk ik - 449 euro/549 euro - of misschien 399/499.
Ik vind het probleem dat er dus te veel iPods zijn. Ik weet het, luxe probleem. Voor elk wat wils van 79 euro tot 399 euro. Ik had het voornemen om de 80GB Classic te kopen en dan mijn Nano 2nd Gen 4GB weg te doen. Maar nu ben ik steeds aan het twijfelen.
Kijk, als ze alleen de Shuffle/Nano/Classic hadden was het duidelijk: Classic 80GB. Maar omdat nu de Touch erbij is wil ik de Touch, ondanks het geheugen. Maar dan de prijs en de iPhone. Dat ligt weer zo verdomd bij elkaar dat een iPhone van 8GB gewoon een betere deal is dan de Touch van 8GB. Voor 100 euro krijg je een cameria en een fototoestel en je hebt daarnaast altijd je Wifi/MP3/Video/Phone/Cam bij je! Voor maar 399 euro straks. Wel zonder simlock uiteraard want aan verplichte abo's doen we niet.
Kijk, als de Touch nu gewoon 80GB aan boord had voor 349 euro dan was dat het succesnummer geworden. Maar zo gek zijn ze bij Apple niet. Want dat model komt pas nadat ze de 32 GB Flash op de markt hebben gezet :). En nee, met SDHC cards werkt Apple niet: why buy 8 GB for $50 when Apple can sell it to you for $100 :)
En ondertussen denk ik nog na over wat het gaat worden: de Touch 8GB of een 8GB iPhone rechtsreeks uit de USA....
Of toch maar die 16GB Touch...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowfi
super-muffin schreef op zaterdag 08 september 2007 @ 21:30:
Maar dan kun je niet via Finder/Verkenner MP3's slepen en dan luisteren op je iPod. :)
Waarom mensen nog op deze manier hun muziek beheren is mij sws een raadsel. Waarom zou je niet van al die handige metadata gebruik maken waar finder/verkenner weinig mee doen. Bovendien als al je mp3s eenmaal in itunes staan kan je ook op een finder/explorer achtige manier je mp3s beheren.... iets wat de iTunes haters nogal eens vergeten. Best of 2 worlds zou ik zeggen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart Meerdink
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13-03 09:08
Ik vind die ipod touch gewoon een geweldig apparaat en een prachtig hardware platform. Lekker audio/video podcasts en luisterboeken, gratis documentaires zoals van http://www.thecorporation.com bekijken, en natuurlijk muziek luisteren, en wat foto's om te showen.

Daarnaast internet en webmail, er komen vast ook meer wifi hotspots als er zoveel mensen behoefte aan hebben, plus, heel belangriijk, de 3rd party games en andere applicaties, en ook open source apps zijn niet tegen te houden.

8GB is genoeg voor me, die 100 of 200 euro's bewaar ik voor de volgende versie. Hoeveel opslag ik ook heb, ik moet toch beslissen waar ik naar wil kijken/luisteren.

De iphone kan wel veel meer, maar daar heb ik eigenlijk nog niet zo'n behoefte aan. Het is ook de apple philosofie dat soms 'less is more'. Alles op z'n tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjek
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 17:01
Bart Meerdink schreef op zaterdag 08 september 2007 @ 23:20:
Ik vind die ipod touch gewoon een geweldig apparaat en een prachtig hardware platform. Lekker audio/video podcasts en luisterboeken, gratis documentaires zoals van http://www.thecorporation.com bekijken, en natuurlijk muziek luisteren, en wat foto's om te showen.
offtopic:
Waar kan ik die Docu downloaden? Zie op de site alleen maar dvd's te koop staan

Nerver mind... Google is my friend

[ Voor 39% gewijzigd door koentjek op 08-09-2007 23:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

lowfi schreef op zaterdag 08 september 2007 @ 22:08:
[...]

Waarom mensen nog op deze manier hun muziek beheren is mij sws een raadsel. Waarom zou je niet van al die handige metadata gebruik maken waar finder/verkenner weinig mee doen. Bovendien als al je mp3s eenmaal in itunes staan kan je ook op een finder/explorer achtige manier je mp3s beheren.... iets wat de iTunes haters nogal eens vergeten. Best of 2 worlds zou ik zeggen ;)
Wat imo "best of two worlds" is, is de mogelijkheid hebben tot UMS én het gebruik kunnen maken van software zoals iTunes. Persoonlijk ben ik ook veel meer gecharmeerd van zelf mijn muziekcollectie indelen, in plaats van een programma dat voor me laten doen. Ik vind namelijk dat ik het zelf veel beter kan ;) Als ik het dan nog zou willen, zou ik nog een programma à la iTunes kunnen gebruiken. Waarom niet je gebruikers laten kiezen?

Verder voordeel is dat je ook op pc's waar geen iTunes staat dan je speler kunt gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 232205

Mag ik aannemen dat de meeste mensen die interesse hebben in een iPod Touch geen interesse hebben in een iPhone? Anders kan ik de afname van een iPod Touch niet begrijpen. Ik kan het namelijk niet bevatten dat mensen een iPod Touch kopen die ook interesse hebben in een iPhone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carfreak02
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 19-06 21:08
Weet je al wanneer de iPhone komt dan ? Precies daar is nog niets over bekend.
Een mooie oplossing dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Jappe
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 17:49
Ik ben zeker van plan om de iPod Touch aan te schaffen. Het is veel geld ja, maar je krijgt er ook iets heel speciaals voor. De keuze om toch voor de iPhone te kiezen doet er niet echt veel toe voor mij, omdat ik niet echt veel zin heb in een abbonement, dan betaal dus 400 euro + abonnementskosten. Vroeger was dit de prijs voor een los toestel.

Toch heb ik een paar vragen aan jullie.

Ik ga in de herstvakantie (15-10 t/m 19-10) naar New York toe. Is het dan slim om daar de iPod Touch te kopen? En hoeveel schatten jullie dan het prijsverschil? 50 euro?

En hoe zit het met de garantie? Deze is toch wereldwijd? Ze kunnen vast aan het serienummer zien hoe oud de iPod is.

Als het prijsverschil redelijk is, dan koop ik hem daar gewoon :)

Oja, ik had ergens gelezen dat het dus makkelijk is om muziek te streamen en je dus ook een grotere virtuele capaciteit hebt. Je moet dan wel ergens een internetverbinding hebben maar er zijn nog zat onbeveiligde netwerken.
poepkop schreef op donderdag 06 september 2007 @ 19:03:
Ik vind de batterijduur anders aardig realistisch, ik hoef mijn nano maar eens in de 2 weken op te laden (ok ik luister ook niet supervaak, uurtje per dag ofzo...), maar tis een behoorlijke vooruitgang op mijn oude mp3speler die 10 uur met een aaa zou moeten kunnen doen. Maargoed, de Nano gaat de verkoop in want mijn baas gaat een Touch voor me uit amerika meenemen (voor 230 eu :D ). Dus als iemand nog interesse heeft?

Even een andere vraag: Apple geeft wereldwijde garantie toch?
Tell me, jij schijnt er meer van te weten. 230 eu maakt het een stuk interessanter ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 232205

carfreak02 schreef op zondag 09 september 2007 @ 00:18:
Weet je al wanneer de iPhone komt dan ? Precies daar is nog niets over bekend.
Een mooie oplossing dus.
Een mooie oplossing voor wat?

Een mooie oplossing om te bellen? Nee
Een mooie oplossing om een complete muziekdatabase + video op te zetten? Nee, 16 GB is daar voor veel mensen toch echt te weinig voor.
Een mooie oplossing om een "net niet" iPhone te kopen? Ja!

Tevens begrijp ik niet dat veel mensen tegen de "hoge" abonnementprijzen opkijken. Meer dan 40 euro per maand zal het heus wel niet worden en dat valt tegenwoordig toch best wel mee(Ik ken de gemiddelde tweakers bezoeker niet).

Begrijp me niet verkeerd. Ik vind de iPod Touch echt een super gadget en mijn creditcard lag al klaar op mijn bureau tussen 19.00 en 21.00 uur op 5 september. Toch vind ik het geen vervanging voor de grote iPod video/photo en absoluut geen vervanging voor de iPhone. Dus welke doelgroep boort Apple nu aan? De meer "gadget georiënteerde nano gebruiker" en ongeduldige toekomstige Europese iPhone gebruiker? Van kannibalisme bij de iPod Classic lijkt me namelijk geen sprake. Daarvoor heeft de iPod Touch gewoonweg te weinig geheugen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowfi
RoD schreef op zondag 09 september 2007 @ 00:03:
[...]

Wat imo "best of two worlds" is, is de mogelijkheid hebben tot UMS én het gebruik kunnen maken van software zoals iTunes. Persoonlijk ben ik ook veel meer gecharmeerd van zelf mijn muziekcollectie indelen, in plaats van een programma dat voor me laten doen. Ik vind namelijk dat ik het zelf veel beter kan ;) Als ik het dan nog zou willen, zou ik nog een programma à la iTunes kunnen gebruiken. Waarom niet je gebruikers laten kiezen?

Verder voordeel is dat je ook op pc's waar geen iTunes staat dan je speler kunt gebruiken.
Ik weet dat jij zon beetje de grootste tegenstander bent maar door dit antwoord vermoed ik toch een beetje dat je niet naar de mogelijkheden van iTunes hebt gekeken. Mijn mp3s/accs staan namelijk net zo in iTunes als dat ik ze in finder kan vinden. Iets waar je ook voor kan kiezen in iTunes.

DWZ: genre > artiest > album

Het enige verschil is dus dat je het idd niet met finder doet maar met een los programma.... een programma wat mogelijkheden biedt om oa via metadata te syncen.

Maar goed mss is dit meer een discussie voor het iTunes topic of anders de frontpage waar dit ook elke keer wordt besproken......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Tsja, het is een mening. Ik vind dit verschrikkelijk onoverzichtelijk, onhandig en lomp. En ja, ik heb er mee gewerkt (m'n zusje heeft een iPod). Ieder z'n ding :) Wat ik persoonlijk jammer vind is dat Apple je niet laat kiezen. Wil je iTunes gebruiken? Dan doe je dat. Wil je via verkenner je mp3'tjes of andere files slepen? Dan doe je dat.
Maargoed, deze discussie is inderdaad al vaker gevoerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwahiel

zwahiel

Eindbaas HK

Keihard de lekkerste!

reden waarom ik geen iPhone zou willen is omdat ik zowieso SonyEricsson klant ben en blijf en daarnaast wil geen baksteen aan mijn oor hangen om te bellen. Ik hou van een beetje discretie en niet van bellen met een toestel ter grootte van een stoeptegel!

Dat zal een van de veel gehoorde redenen zijn, daarnaast is natuurlijk het batterijen gebruik belangrijk. Mijn foon doet 't zo'n kleine 6 dagen dat gaat die iPhone nooit halen omdat ik die voor veel meer ga gebruiken als gebruiker zijnde. Dus minder accu door meer mogelijkheden. Liever minder mogelijkheden en twee apparaten dan eentje met alles erin waarvan de batterij met een knipoog ineens leeg is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-G
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 30-07-2024

X-G

Yeah.

zwahiel schreef op zondag 09 september 2007 @ 06:22:
reden waarom ik geen iPhone zou willen is omdat ik zowieso SonyEricsson klant ben en blijf en daarnaast wil geen baksteen aan mijn oor hangen om te bellen. Ik hou van een beetje discretie en niet van bellen met een toestel ter grootte van een stoeptegel!

Dat zal een van de veel gehoorde redenen zijn, daarnaast is natuurlijk het batterijen gebruik belangrijk. Mijn foon doet 't zo'n kleine 6 dagen dat gaat die iPhone nooit halen omdat ik die voor veel meer ga gebruiken als gebruiker zijnde. Dus minder accu door meer mogelijkheden. Liever minder mogelijkheden en twee apparaten dan eentje met alles erin waarvan de batterij met een knipoog ineens leeg is.
Begrijp niet echt wat het probleem is. Er is een dock bijgeleverd. Gewoon jezelf aanleren dat ding in de dock te duwen voordat je in je nestje gaat liggen en je zult er never nooit last van hebben hoor.

Verder, over de schijfruimte van de Touch (naar alle andere klagende mensen) 16GB lijkt me meer dan sufficient om 2 films + nog een liedje of 1000 op te pleuren. Je gaat mij niet zeggen dat je je hele filmcollectie de hele tijd bij je gaat dragen. Mij lijkt het als je videocontent op de iPod gooit je dat doet voor eenmalig bekijken en misschien nog wel een paar keer aan vrienden laten zien en dat je het dan eraf flikkert.

Er verder.. diegene die daarnaast nog eens tijd krijgt om 1000 liedjes te beluisteren VOORDAT de batterij dood is of je weer bij je PC bent gekomen is aardig knap bezig hoor.

ToyzBuilder YouTube - Gratis Bitcoin Verdienen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maeslant
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13:26
zwahiel schreef op zondag 09 september 2007 @ 06:22:

Ik weet niet of ik een iPhone wil, aan de ene kant heerlijk alles in 1. Maar momenteel heb ik geloof ik liever een telefoon, een iPod en een fotocamera gescheiden.

Een half jaar geleden zou ik hem zo gekocht hebben, toen gebruikte ik mijn telefoon als mp3-speler (SE).

Waar ik het dus niet mee eens ben is de accu. Maak voor mij een accu die max 2 dagen meegaat, prima. Doe er een dokkingstation bij en ik ben tevreden. Ik hoef geen 35 uur accuduur te hebben, mits ik een dockingstation heb. Elke dag kom ik wel thuis en elke nacht kan hij wel 2 uurtjes aan de lader. Wat is daar mis mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 16:30
RoD schreef op zondag 09 september 2007 @ 01:33:
Tsja, het is een mening. Ik vind dit verschrikkelijk onoverzichtelijk, onhandig en lomp. En ja, ik heb er mee gewerkt (m'n zusje heeft een iPod). Ieder z'n ding :) Wat ik persoonlijk jammer vind is dat Apple je niet laat kiezen. Wil je iTunes gebruiken? Dan doe je dat. Wil je via verkenner je mp3'tjes of andere files slepen? Dan doe je dat.
Maargoed, deze discussie is inderdaad al vaker gevoerd.
Toch is het met de verkenner liedjes slepen langzaam aan 't uitsterven. Dus op een gegeven moment (misschien is dat punt nu wel aangebroken) is deze discussie gewoon irrelevant. In het begin vond ik 't ook best lastig om de controle uit handen te geven, dat is overigens inmiddels al snel 5 (?) jaar geleden. Maar als je eenmaal leert om te gaan met een programma die de muziek voor je beheert is dat ook heel fijn. Het geeft namelijk ook wel de nodige grote voordelen en functionaliteit die je nooit met alleen slepen kunt krijgen. Maar goed, ik denk dat Apple nooit meer de stap (terug) zal zetten naar iPods, waarbij je kunt slepen met verkenner.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Servor
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Hoedje schreef op zondag 09 september 2007 @ 09:53:
[...]

Toch is het met de verkenner liedjes slepen langzaam aan 't uitsterven.
Idd. Zeker bij grotere muziekcollecties snap ik maar niet dat mensen daar nog de voorkeur aan geven. Ik heb zelf ruim 80GB aan muziek, ik moet er niet aan denken dat handmatig te beheren en doorzoeken elke keer. Zeker wanneer je een muziekspeler hebt die kleiner is als je totale collectie (een nano, bijvoorbeeld) biedt zoiets als smart playlists (alle meest gespeelde nummers syncen) echt een uitkomst. Je ziet dat dat ook altijd de insteek van Apple is geweest: maak je nou niet druk om waar je spullen staan, dat doen wij wel én we zorgen ervoor dat je het kunt vinden wanneer je het nodig hebt (bijv. door het superieure Spotlight). Maar goed, het heeft voor mij ook een hele tijd geduurd voordat ik daar aan kon wennen, dat idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hertog
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12:30

Hertog

Aut bibat, aut abeat

Anoniem: 34298 schreef op zaterdag 08 september 2007 @ 12:58:
Verder is t wel een logisch vervolg op de iPhone natuurlijk, gewoon een kwestie van dezelfde OS X versie n tikje uitkleden, mail, telefoon en widgets er uit halen...Handig gedaan en natuurlijk tamelijk verneukeratief naar AT & T, want het wordt een eitje om over een tijdje Skype op dit ding te draaien. Apple gaat toch weer z'n eigen gang!
Aangezien er geen microfoon en alleen WiFi op de iPod Toch zit, zal dit nog wel meevallen. Of tegenvallen, net hoe je het bekijkt. :)

"Pray, v. To ask that the laws of the universe be annulled in behalf of a single petitioner, confessedly unworthy." --Ambrose Bierce, The Devil's Dictionary

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

[...]

Toch is het met de verkenner liedjes slepen langzaam aan 't uitsterven.
offtopic:
Hoe kom je daar bij? Afaik komen er juist steeds meer DAP's die met UMS werken. Zelfs Creative heeft er eentje gemaakt. Het is zeker niet minder geworden. Ook zijn er veel mensen die gewoon veel waarde hechten aan een dergelijke feature, al zullen die mensen waarschijnlijk niet hier zitten.
Wat mij voor in de toekomst een ideale oplossing lijkt is de keuze tussen de twee. Een synchronisatieprogramma + de mogelijkheid om zelf alles in te kunnen delen. Goed voorbeeld daarvan is de Zen Stone (Plus): Een UMS-device, maar Creative levert software mee om de boel te kunnen beheren. Dat concept is imo ideaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RuudBurger
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 17:42
[...]

Toch is het met de verkenner liedjes slepen langzaam aan 't uitsterven. Dus op een gegeven moment (misschien is dat punt nu wel aangebroken) is deze discussie gewoon irrelevant. In het begin vond ik 't ook best lastig om de controle uit handen te geven, dat is overigens inmiddels al snel 5 (?) jaar geleden. Maar als je eenmaal leert om te gaan met een programma die de muziek voor je beheert is dat ook heel fijn. Het geeft namelijk ook wel de nodige grote voordelen en functionaliteit die je nooit met alleen slepen kunt krijgen. Maar goed, ik denk dat Apple nooit meer de stap (terug) zal zetten naar iPods, waarbij je kunt slepen met verkenner.
Wat er gewoon mist aan spelers die voor jou je bestanden beheren is een soort van "single optie".
Ik luister bijna altijd naar volledige albums, maar ik heb ook een mapje met +- 60 singles erin.
Bij een iPod krijg je al deze artiesten dan ook in je lijst, waardoor bij mij deze lijst meer dan verdubbeld, wat dus moeilijker is erdoor heen te scrollen.
Ik heb sinds kort een iAudio D2 en deze kan zowel via je tags aangestuurd worden als gewoon door je eigen mappen structuur te scrollen. Als ik dan een bepaald album zoek, gebruik ik mijn mappen structuur (zodat ik niet onnodig hoef te scrollen door alle singles die er tussen zitten). En als ik een bepaald nummer zoek gebruik ik het id3-tag database.
Zo zou het gewoon moeten. De gebruiker laten kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daniëlpunt
  • Niet online

daniëlpunt

monkey's gone to heaven

Mr.Jappe schreef op zondag 09 september 2007 @ 00:19:
Ik ben zeker van plan om de iPod Touch aan te schaffen. Het is veel geld ja, maar je krijgt er ook iets heel speciaals voor. De keuze om toch voor de iPhone te kiezen doet er niet echt veel toe voor mij, omdat ik niet echt veel zin heb in een abbonement, dan betaal dus 400 euro + abonnementskosten. Vroeger was dit de prijs voor een los toestel.

Ik ga in de herstvakantie (15-10 t/m 19-10) naar New York toe. Is het dan slim om daar de iPod Touch te kopen? En hoeveel schatten jullie dan het prijsverschil? 50 euro?

En hoe zit het met de garantie? Deze is toch wereldwijd? Ze kunnen vast aan het serienummer zien hoe oud de iPod is.

Oja, ik had ergens gelezen dat het dus makkelijk is om muziek te streamen en je dus ook een grotere virtuele capaciteit hebt. Je moet dan wel ergens een internetverbinding hebben maar er zijn nog zat onbeveiligde netwerken.

[...]

Tell me, jij schijnt er meer van te weten. 230 eu maakt het een stuk interessanter ;)
Mijn ouders gaan naar Amerika, en een 16gb $399 = ± €270 (volgens het GWK) Daar komt dan nog ietsjes belasting bij. Maar dat is maar rond de 6% geloof ik. :)

Dus ja, er komt er voor mij 1 uit Amerika.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mux
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 21-05 13:41

mux

99% efficient!

RoD schreef op zondag 09 september 2007 @ 12:38:
[...]

offtopic:
Hoe kom je daar bij? Afaik komen er juist steeds meer DAP's die met UMS werken. Zelfs Creative heeft er eentje gemaakt. Het is zeker niet minder geworden. Ook zijn er veel mensen die gewoon veel waarde hechten aan een dergelijke feature, al zullen die mensen waarschijnlijk niet hier zitten.
Wat mij voor in de toekomst een ideale oplossing lijkt is de keuze tussen de twee. Een synchronisatieprogramma + de mogelijkheid om zelf alles in te kunnen delen. Goed voorbeeld daarvan is de Zen Stone (Plus): Een UMS-device, maar Creative levert software mee om de boel te kunnen beheren. Dat concept is imo ideaal.
Ik zou doodgaan als die mogelijkheid niet bestond. Ik erger me nu al aan mn PDA (wat imo eigenlijk een veel beter idee is dan een ipod touch, goedkoper en je krijgt meer, maja, that's second hand for you) die alleen met synchronisatie werkt. Ik pleur mn sd-kaartje er gewoon uit en in mn pc om bestanden over te zetten!

Wie is het met mij eens dat deze ipod de grens naar de pda overschrijdt wat prijs betreft? Je kunt voor hetzelfde geld een pda krijgen met evenveel opslag, en daar kun je gewoon relaxt TCPMP op zetten die behalve aac en mp3 ook gewoon alle andere mogelijke (en onmogelijke) muziek- en videoformaten afspeelt. En er zit waarschijnlijk dan wel wifi in, bt, etc. Ik heb een ouwetje: ipaq h1940, die heeft dezelfde functionaliteit als alle mp3-spelertjes zoals aaipotten van de afgelopen twee jaar, afgezien van wifi. En als ik wil kan ik er gee-pee-es aan hangen en heb ik ook een navigatiesysteemgadget! En dat alles in 125 gram! 7 uur batterijtijd!

Maja, dan staat er geen appeltje op... (enige argument dat ik kan bedenken)

Youtube: PowerElectronicsBlog - Plank2 (4W computer)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

super-muffin schreef op zondag 09 september 2007 @ 12:54:
[...]

Mijn ouders gaan naar Amerika, en een 16gb $399 = ± €270 (volgens het GWK) Daar komt dan nog ietsjes belasting bij. Maar dat is maar rond de 6% geloof ik. :)

Dus ja, er komt er voor mij 1 uit Amerika.
De GWK converter klopt voor geen meter. http://today.reuters.com/investing/currencies.aspx Is wat beter op dat gebied.
Verder is de belasting die je zou moeten betalen minimaal de BTW, dus 19%.

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowfi
En er draait windows op :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrummie
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 20-06 10:05

Scrummie

Think different

ssj3gohan schreef op zondag 09 september 2007 @ 12:57:
[...]

Wie is het met mij eens dat deze ipod de grens naar de pda overschrijdt wat prijs betreft? Je kunt voor hetzelfde geld een pda krijgen met evenveel opslag, en daar kun je gewoon relaxt TCPMP op zetten die behalve aac en mp3 ook gewoon alle andere mogelijke (en onmogelijke) muziek- en videoformaten afspeelt. En er zit waarschijnlijk dan wel wifi in, bt, etc. Ik heb een ouwetje: ipaq h1940, die heeft dezelfde functionaliteit als alle mp3-spelertjes zoals aaipotten van de afgelopen twee jaar, afgezien van wifi. En als ik wil kan ik er gee-pee-es aan hangen en heb ik ook een navigatiesysteemgadget! En dat alles in 125 gram! 7 uur batterijtijd!

Ik was het met je oneens zo gauw je "TCPMP" zei. Ik wil niet eens weten wat dat is :P Ik wil helemaal niet al die dingen wat jij wil. Ik wil simpel muziek (met iTunes) er op kunnen zetten, evt een filmpje en wat foto's. Ik wil op "Music" kunnen drukken en gaan luisteren. Ik wil door mn albums bladeren a la CoverFlow. Ik wil in de iTunes Music Store iets kunnen kopen op mn werk, en op de terug weg er naar luisteren. Ik wil een iPod die er mooi uit ziet, multi touch heeft, YouTube heeft, Safari heeft. Ik wil de iPod Touch dus!

En 7 uur batterij tijd? Is dat nou een argument om een PDA te kopen ipv de iPod Touch? Lijkt me niet..

Begrijp ook niet waarom je het belangrijkste argument voor de iPod Touch "vergeet", namelijk de interface..

Seizoenskaarthouder Feyenoord - Vak T

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 29724

Ik geloof ook wel in Skype op de Touch. Het is welliswaar zo dat er geen microfoon op de Touch zit maar je kunt nu ook al oplossingen van derden kopen. Sommige podcasters recorden op hun iPod op deze wijze. Onmogelijk lijkt het me dus niet. Voor de rest moet ik zeggen dat door de prijsverlaging van de iPhone de keuze wel moeilijker wordt voor de Touch. Maar goed persoonlijk heb ik al een zakelijk toestel wat ik ook prive kan gebruiken. Dat kost me dus niets. Maar ik kan me wel heel goed voorstellen dat het nu lastig kiezen word voor een heleboel mensen. Als we nu eerst eens even zeker wisten welke providers het worden en welke maandlasten erbij komen zou het duidelijker worden. Wel moet ik zeggen dat als ik hoor dat Americanen 599 betalen voor een iPhone en sommige dan data-plan maandlasten van rond de 100 dollar hebben, geef mijn portie dan maar aan fikkie. No way dat ik ooit zoiets zou gaan ophoesten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mux
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 21-05 13:41

mux

99% efficient!

Scrummie schreef op zondag 09 september 2007 @ 13:16:
[...]

Ik was het met je oneens zo gauw je "TCPMP" zei. Ik wil niet eens weten wat dat is :P Ik wil helemaal niet al die dingen wat jij wil. Ik wil simpel muziek (met iTunes) er op kunnen zetten, evt een filmpje en wat foto's. Ik wil op "Music" kunnen drukken en gaan luisteren. Ik wil door mn albums bladeren a la CoverFlow. Ik wil in de iTunes Music Store iets kunnen kopen op mn werk, en op de terug weg er naar luisteren. Ik wil een iPod die er mooi uit ziet, multi touch heeft, YouTube heeft, Safari heeft. Ik wil de iPod Touch dus!

En 7 uur batterij tijd? Is dat nou een argument om een PDA te kopen ipv de iPod Touch? Lijkt me niet..

Begrijp ook niet waarom je het belangrijkste argument voor de iPod Touch "vergeet", namelijk de interface..
Je wilt lekker in je holletje blijven zitten en de wereld niet verkennen, ok, ik begrijp. Ik dacht al dat ik de grens van dit topic aan het opzoeken was, maar had geen idee dat ik er mijlenver overheen ging :)

ben al weg!

Youtube: PowerElectronicsBlog - Plank2 (4W computer)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrummie
  • Laatst online: 20-06 10:05

Scrummie

Think different

ssj3gohan schreef op zondag 09 september 2007 @ 17:24:
[...]

Je wilt lekker in je holletje blijven zitten en de wereld niet verkennen, ok, ik begrijp. Ik dacht al dat ik de grens van dit topic aan het opzoeken was, maar had geen idee dat ik er mijlenver overheen ging :)

ben al weg!
Huh? Ga je nou weg? Grens van dit topic? :?

Apart...

Seizoenskaarthouder Feyenoord - Vak T

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 210541

Ik zit er aan te denken mijn ipod 30gb te laten vervangen. Ik heb een muziek collectie van 15-20 GB, maar de pda-functies van de touch spreken me wel zeer aan.

Even twee noobvraagjes.

Bestaat de studentenkorting (10%?) nog? Zo ja, ook op de touch? En weet iemand hoe ver de wi-fi situatie in treinen en stations is? Bedankt voor het antwoorden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 189219

Anoniem: 210541 schreef op zondag 09 september 2007 @ 17:35:
Ik zit er aan te denken mijn ipod 30gb te laten vervangen. Ik heb een muziek collectie van 15-20 GB, maar de pda-functies van de touch spreken me wel zeer aan.

Even twee noobvraagjes.

Bestaat de studentenkorting (10%?) nog? Zo ja, ook op de touch? En weet iemand hoe ver de wi-fi situatie in treinen en stations is? Bedankt voor het antwoorden!
studentenkorting geldt jammergenoeg niet voor iPods :'( denk eens aan alle educatieve content die we op dat mooie scherm kunnen kijken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 8514

X-G schreef op zondag 09 september 2007 @ 06:52:
[...]

Begrijp niet echt wat het probleem is. Er is een dock bijgeleverd. Gewoon jezelf aanleren dat ding in de dock te duwen voordat je in je nestje gaat liggen en je zult er never nooit last van hebben hoor.

Verder, over de schijfruimte van de Touch (naar alle andere klagende mensen) 16GB lijkt me meer dan sufficient om 2 films + nog een liedje of 1000 op te pleuren. Je gaat mij niet zeggen dat je je hele filmcollectie de hele tijd bij je gaat dragen. Mij lijkt het als je videocontent op de iPod gooit je dat doet voor eenmalig bekijken en misschien nog wel een paar keer aan vrienden laten zien en dat je het dan eraf flikkert.

Er verder.. diegene die daarnaast nog eens tijd krijgt om 1000 liedjes te beluisteren VOORDAT de batterij dood is of je weer bij je PC bent gekomen is aardig knap bezig hoor.
Ooit bij stil gestaan dat mensen ook langere tijd van huis zjin dan 1 dag? Als ik een paar weken op reis bent heb je niet heel veel aan 8 of 16GB. Dan wil ik minimaal mijn mp3 collectie op het ding hebben staan en een aantal seizoenen van een aantal series en een film of 10. Gelukkig is het wel mogelijk met een Ipod Classic, maar dan net weer niet met alle mooie functies die de touch heeft. Die classic heb ik in principe al, in de vorm van een 5,5G 80GB Video. Ik wil die touch features met de capaciteit van de classic of video. Had gehoopt dat ze dat zouden doen. Zal wel met de 7G Ipod komen dan. Deze generatie sla ik in ieder geval over. Terwijl ik het wel echt een heel vet ding vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 107960

Anoniem: 8514 schreef op zondag 09 september 2007 @ 19:18:
[...]

Ooit bij stil gestaan dat mensen ook langere tijd van huis zjin dan 1 dag? Als ik een paar weken op reis bent heb je niet heel veel aan 8 of 16GB. Dan wil ik minimaal mijn mp3 collectie op het ding hebben staan en een aantal seizoenen van een aantal series en een film of 10.
In dat geval smokkel ik wel stiekem mijn MBP mee :P Heb um net besteld, geweldig ding! En deze synct tenminste met mijn MBP itt mijn Zune. Dat ik daarvoor wat opslagruimte moet missen neem ik wel voor lief.

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 107960 op 09-09-2007 19:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 87302

Ok, de kogel is door de kerk. Geen Nano 3G. Geen Classic zilver 80GB. Het is de Touch geworden en dan de 8GB versie. Geen iPhone omdat die inderdaad te groot is om mee te bellen. En na het zien van de diverse videos kwam de Touch er toch wel als bijzonder uit. Het 'album scrollen' gaat heel smooth en ja, er zit een betere processor in dan in de gewone iPods dus MAME (galaga, pacman) gaat over een tijdje zeker lukken :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catchingfire
  • Laatst online: 21-06 19:57
ssj3gohan schreef op zondag 09 september 2007 @ 12:57:
Maar bovenal: je hebt een kak-windows interface die zonder stylus niet fatsoenlijk te bedienen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 100231

Misschien is het al gemeld maar ik geloof van niet.. Die itouch is toch een super ding om de les mee door te komen? Ik als student in Groningen ga dr zeker 1 halen! Colleges doorkomen(youtube kijke), muziek op de fiets enz en zelfs in nederland komen al veel meer terrasjes waar je wifi spots hebt.

Veel hoor ik hier roepen dat er te weinig opslag capaciteit op zit, maar dit vind ik wel mee vallen. Als je veel gb;s wil ga je voor de classic! Wil je een klein apparaatje ga je voor de shuffle.. wil je er tussen in ga je voor de nano, en wil je de "nieuwste" features ga je voor de touch. Zo simpel is het. Toen de nano uit kwam hoorde je toch ook niet van oh wat is er weinig opslagcapacitieit? Als jij een touch vol gooit met muziek kan je nog niet eens alle nummers afspelen voor de battarij alweer leeg is. Dus als je hem dan toch aan het dockingstation zet om op te laden kan je ook wel nieuwe muziek toevoegen/wijzigen...

Ik ga er iig maar een bestellen, top apparaat! En op het eerste gezicht niets op aan te merken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Jappe
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 17:49
Mr.Jappe schreef op zondag 09 september 2007 @ 00:19:

[...]

Iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GuntherS
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 28-10-2024
Anoniem: 100231 schreef op zondag 09 september 2007 @ 20:05:
Als jij een touch vol gooit met muziek kan je nog niet eens alle nummers afspelen voor de battarij alweer leeg is. Dus als je hem dan toch aan het dockingstation zet om op te laden kan je ook wel nieuwe muziek toevoegen/wijzigen...
Hier ga ik wel gedeeltelijk mee akkoord.
Maar voor sommigen is een computer niet altijd binnen handbereik en dan kan je enkel laden via het stopcontact. Niet iedereen neemt een notebook of dergelijke mee op vakantie en dan kan het wel handig zijn dat je veel muziek/films kan meedragen in je speler. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 100231

GuntherS schreef op zondag 09 september 2007 @ 20:20:
[...]

Hier ga ik wel gedeeltelijk mee akkoord.
Maar voor sommigen is een computer niet altijd binnen handbereik en dan kan je enkel laden via het stopcontact. Niet iedereen neemt een notebook of dergelijke mee op vakantie en dan kan het wel handig zijn dat je veel muziek/films kan meedragen in je speler. :)
Daar heb jij dan ook wel weer gelijk in, maar dan nog.. Ik heb nu een ipod 20 gb.. En als ik dan op vakantie ben Zonder laptop oid, heb ik genoeg albums waar ik niet naar luister. En dan zijn dat nog mijn favoriete albums ook.. Ik heb zo;n 64 gb muziek waarvan leukste op de ipod staat, dus kan je nagaan of het zo belangrijk is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 121250

Is er eigenlijk al een zwarte dock verkrijgbaar van apple? Zou mooi passen bij de iPod touch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 65293

Anoniem: 121250 schreef op zondag 09 september 2007 @ 22:56:
Is er eigenlijk al een zwarte dock verkrijgbaar van apple? Zou mooi passen bij de iPod touch.
Inhoud van de verpakking

* iPod touch
* Oortelefoon
* USB 2.0-kabel
* Dockadapter
* Reinigingsdoekje
* Houder
* Beknopte handleiding

Geen zwarte dock dus.. denk ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowfi
Alleen thirdparty.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypress3d
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21-06 12:26
na het zien van diverse videos ben ik erg onder de indruk van de iTouch. Ik heb nu nog een oud model Nano liggen en die gebruik ik altijd in de auto. Ik heb een autoradio van Alpine waarop je zo je ipod kunt aansluiten. Mijn vraag is nu, of de iTouch ook gewoon aangesloten kan worden op die ingang. Aangezien dit om een nieuw product gaat van Apple.

ik heb de Alpine CDE-9850Ri

http://i1.tinypic.com/5yrg076.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

cypress3d schreef op maandag 10 september 2007 @ 01:29:
na het zien van diverse videos ben ik erg onder de indruk van de iTouch. Ik heb nu nog een oud model Nano liggen en die gebruik ik altijd in de auto. Ik heb een autoradio van Alpine waarop je zo je ipod kunt aansluiten. Mijn vraag is nu, of de iTouch ook gewoon aangesloten kan worden op die ingang. Aangezien dit om een nieuw product gaat van Apple.

Aangezien de touch pas einde september beschikbaar is, zullen er heel erg weinig mensen zijn die je kunnen vertellen of het gaat werken of niet. Waarschijnlijk wel, maar niemand weet het zeker. Misschien dat je contact kunt opnemen met Alpine en kunnen zij je meer vertellen. Anders moet je echt wachten tot eind september.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 112922

ik sta er elke keer weer versteld van dat er mensen zijn (ongeveer iedereen hier) die 16GB veel te weinig vinden en perse 60/80GB aan muziek mee willen slepen. Tuurlijk heb ik ook liever 80 dan 16, maar niet als dit ten koste gaat van de batterijduur of de omvang. Sommigen weten gewoon niet meer wat ze met de situatie aan moeten..en dat is eigenlijk best wel grappig.

Ik ga gewoon lekker een 8GB hier in de States halen (of misschien toch maar een 16GB, 8 is ook zo weinig :+ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Anoniem: 112922 schreef op maandag 10 september 2007 @ 03:11:
ik sta er elke keer weer versteld van dat er mensen zijn (ongeveer iedereen hier) die 16GB veel te weinig vinden en perse 60/80GB aan muziek mee willen slepen. Tuurlijk heb ik ook liever 80 dan 16, maar niet als dit ten koste gaat van de batterijduur of de omvang. Sommigen weten gewoon niet meer wat ze met de situatie aan moeten..en dat is eigenlijk best wel grappig.

Ik ga gewoon lekker een 8GB hier in de States halen (of misschien toch maar een 16GB, 8 is ook zo weinig :+ )
Dus batterijduur en omvang is heilig en een grote opslagcapaciteit willen is heel raar? :? Ik wil al mijn muziek bij me hebben omdat vaak gewoon random nummers kies uit mijn muziekcollectie dus ik wil niet mijn muziek hoeven selecteren. Daarbij komen dan nog de nodige video's en de nodige data die ik zo nu en dan eens zou willen verslepen, en dan is minimaal 30GB zo gek nog niet. Dat ik dan op het formaat en batterijduur iets in moet leveren vind ik niet zo erg. Het ding gaat elke dag aan de lader en het tijdperk van de lompe 2,5" hdd's zijn we ook al voorbij.
Dat jij het niet nodig hebt betekent niet dat het nutteloos is. Beetje kortzichtig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17:07
cypress3d schreef op maandag 10 september 2007 @ 01:29:

Volgens mij heb ik of gehoord of gelezen dat de interface hetzelfde is gebleven en alle 'oude' accesoires gewoon werkte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L01
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 17:06

L01

Anoniem: 112922 schreef op maandag 10 september 2007 @ 03:11:

Er kunnen ook films worden afgespeeld op dat ding en dan is 16gig wel een beetje krap ja ;)

Hi, I'm a signature virus. Put me in your signature to help me spread.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoGi_Berra
  • Nu online
Ik heb deze topic even snel doorgezocht, maar heb niet gelezen of de Touch ook 802.1x ondersteund. Als hetzelfde verhaal is als bij de iPhone (die 802.1x niet ondersteund) heb ik daar weinig aan als ik bijv. op de campus rondloop. Dan kan ik namelijk geen verbinding maken met internet.

Of heeft iemand anders wat gevonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 65293

YoGi_Berra schreef op maandag 10 september 2007 @ 11:24:
Ik heb deze topic even snel doorgezocht, maar heb niet gelezen of de Touch ook 802.1x ondersteund. Als hetzelfde verhaal is als bij de iPhone (die 802.1x niet ondersteund) heb ik daar weinig aan als ik bijv. op de campus rondloop. Dan kan ik namelijk geen verbinding maken met internet.

Of heeft iemand anders wat gevonden?
Staat bij de specs van de telefoon., Wi-Fi (802.11b/g)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 37526

Anoniem: 65293 schreef op maandag 10 september 2007 @ 11:32:
[...]

Staat bij de specs van de telefoon., Wi-Fi (802.11b/g)
802.1x heeft niks met het standaard te maken, 802.1x gaat over de beveiligingstechnology.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

802.1x is een authenticatiemethode, 802.11b/g is een draadloze netwerk standaard. Het is vooralsnog niet duidelijk welke vormen van netwerkbeveiliging de touch ondersteund.

[ Voor 35% gewijzigd door Daedalus op 10-09-2007 11:40 ]

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 37526

Persoonlijk ga ik er vanuit dat hij 802.1x ondersteund, omdat er OS X op draait, en ook omdat Steve het zo specifiek benaderd had dat Wifi MP3 spelers hier juist op geflopt zijn, dat je vanwege een netwerk beveiliging niet op het netwerk kon. (Ook al ging het hier om inloggen doormiddel van een webpagina).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xilantof
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 11:31

Xilantof

ik ga lopen tot de zon komt

De vrolijke mededeling in dit topic dat je op de touch gewoon calender item en contacten kunt toevoegen heeft mij helemaal overgehaald. Mijn overige beweegredenen staan al eerder dit topic. Vanavond een dat filmpje bekijken en dan denk ik gewoon lekker bestellen...
je mag jezelf best af en toe verwennen ;)

Fotonerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowfi
Anoniem: 37526 schreef op maandag 10 september 2007 @ 11:44:
Persoonlijk ga ik er vanuit dat hij 802.1x ondersteund, omdat er OS X op draait, en ook omdat Steve het zo specifiek benaderd had dat Wifi MP3 spelers hier juist op geflopt zijn, dat je vanwege een netwerk beveiliging niet op het netwerk kon. (Ook al ging het hier om inloggen doormiddel van een webpagina).
Is dat niet te achterhalen door naar gebruikerservaringen/specs van de iPhone te kijken?
Pagina: 1 ... 3 ... 14 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
De status van je bestelling kun je melden in Levertijd Apple producten Deel 3.