[iPod Touch] Discussies en ervaringen Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 14 Laatste
Acties:
  • 36.951 views sinds 30-01-2008

• RobbieB
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 08:22
108886 schreef op donderdag 06 september 2007 @ 22:07:

want persoonlijk word ik dat gesleur met iPod+gsm+ soms nog goed fototoestel een beetje beu
Fototoestel zal je toch nog wel mee moeten nemen als je goede foto's wilt maken. Want ik ken nog geen een telefoon met een goed fototoestel, zelfs die ene nokia met 5MP niet. Gewoonweg omdat de lenzen die in die telefoons zitten ruk zijn. Nee, geef mij maar gewoon een kleine digicam, goede foto's op een telefoon duurt nog wel een paar jaar denk ik.
Zelf ga ik wel een iPod Touch aanschaffen (8GB), gewoonweg omdat ik gadgetfreak ben en een iPhone niet nodig heb (kheb net een 2 jaar abbo afgesloten).. Nu alleen nog mijn Nano 2GB verkopen. Iemand die er 300 euri voor over heeft ;)..

Sony A6700 - 10-18 F4 - 18-50 F2.8 - 24 F1.8 - 56 F1.4 - 70-350G

• Dancing_Animal
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-06 20:51
Xilantof schreef op donderdag 06 september 2007 @ 14:34:
Ik denk er sterk over er 1 te bestellen.
Gewoon een 8 gb versie. Momenteel red ik me prima met m'n hele oude iPod mini 2G met 6gb geheugen. Ik hoef simpelweg niet altijd ál mijn muziek bij me te hebben. Een selectie van een paar duizend nummers isdan voldoende voor me.

Ben benieuwd naar de exacte mogelijkheden van de kalender en notities. Of je ze ook kunt invoeren en wijzigen bijv. Wellicht dat dat té PDA-achtig is. Ik zou het ideaal vinden, maar verwacht 't niet. Iemand hier wat gegevens over?
Ik ben het hier echt op alle punten met je eens. Geheugen van 8 GB is voor mij ook voldoende en ik hoop ook dat de kalender te wijzigen is in plaats van de read-only-kalender die je nu bij de 'gewone' iPods hebt. Dan koop ik hem, wilde toch nog een mooie pda hebben en ik bel bijna nooit mobiel.

Anoniem: 87302

Ben ik nu de enige twijfelaar? Zodra Apple iets nieuws aankondigt trek ik mijn credit card in de afgelopen 3 jaar (ipod mini, ipod nano1, ipod nano2, macbook, bluetooth muis, new bluetooth keyboard) maar nu heb ik niks besteld.

Teveel keus? Als ze alleen de Nano hadden uitgebracht had ik die zo besteld en de oude verkocht op mp. Als ze alleen de Classic hadden uitgebracht idem. Als ze alleen de Touch hadden uitgebracht ook. Maar nu is de keuze zo groot. De nano is afgevallen. Maar doordat het allemaal niet goedkoop is en de prijs van de iPhone lager is komt die ook in aamerking.

Keuzes keuzes keuzes, we zijn verwend :)

Anoniem: 49627

Hoedje schreef op donderdag 06 september 2007 @ 19:03:
De batterijduur die Apple opgeeft kun jij in praktijk ook halen. Dat jij anders omgaat met je speler, en alleen de batterijduur wil weten voor continue nummers kiezen, verlicht scherm en een vernaggelde batterij van 5 jaar oud, is denk ik niet voor iedereen even interessant.
Probeer eens realistisch te redeneren. 95% procent van de mensen met een iPod laat deze niet op automaat spelen. Kijk maar eens rond in bus/trein/metro/stripclub; de iPod wordt trots tevoorschijn getoverd om hier en daar van nummertje te wisselen. Ik snap dus niet waarom je zo starrig ongegrond de tijden op de website wilt verdedigen. Ook Apple doet aan marketing hoor, je weet wel, dat is mensen laten geloven dat ze de aller aller aller beste zijn. :>

• Dancing_Animal
Anoniem: 87302 schreef op donderdag 06 september 2007 @ 22:33:
Ben ik nu de enige twijfelaar?
...
Keuzes keuzes keuzes, we zijn verwend :)
Je bent niet de enige twijfelaar! Ik twijfelde ook nog even tussen de Touch en de iPhone, maar was even vergeten dat je bij laatstgenoemde de abonnementskosten er nog bij moet betalen (tenzij je gaat hacken / unlocken enz, maar dat wil ik niet). Het lijkt zo verleidelijk, maar €100 meer voor een phone.
En ja, we zijn verwend!

• Scott
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 03:39

Scott

Ik ben, dus ik tweak

Anoniem: 49627 schreef op donderdag 06 september 2007 @ 22:34:
[...]

Probeer eens realistisch te redeneren. 95% procent van de mensen met een iPod laat deze niet op automaat spelen. Kijk maar eens rond in bus/trein/metro/stripclub; de iPod wordt trots tevoorschijn getoverd om hier en daar van nummertje te wisselen. Ik snap dus niet waarom je zo starrig ongegrond de tijden op de website wilt verdedigen. Ook Apple doet aan marketing hoor, je weet wel, dat is mensen laten geloven dat ze de aller aller aller beste zijn. :>
Wat moeten ze dan als norm stellen om aan te geven hoe lang de accu mee gaat ? 5 keer een nummer verwisselen per uur ? 10 keer ? En hoe lang staat het lichtje aan op wat voor sterkte bij een gemiddeld persoon ? Je moet iets verzinnen waarmee je aangeeft hoe lang hij meekan :)

Daarnaast, zo af en toe van nummer switchen zal heus geen uren schelen in accutijd ;)

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 09:38
ScottB schreef op donderdag 06 september 2007 @ 22:46:
[...]

Wat moeten ze dan als norm stellen om aan te geven hoe lang de accu mee gaat ? 5 keer een nummer verwisselen per uur ? 10 keer ? En hoe lang staat het lichtje aan op wat voor sterkte bij een gemiddeld persoon ? Je moet iets verzinnen waarmee je aangeeft hoe lang hij meekan :)

Daarnaast, zo af en toe van nummer switchen zal heus geen uren schelen in accutijd ;)
Ik zie wel wat in een mooie calculator, vooral de vraag: "hoe vaak bent u in de stripclub?" past goed op de Apple site :+

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

• Bigg Balls
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 20-06 22:29

Bigg Balls

Screw you guys, I'm going

Anoniem: 49627 schreef op donderdag 06 september 2007 @ 22:34:
[...]
Ook Apple doet aan marketing hoor, je weet wel, dat is mensen laten geloven dat ze de aller aller aller beste zijn. :>
Nee marketing is mensen laten geloven, en ondervinden dat jij hebt wat hun willen. Mensen laten geloven dat jij de beste bent is niet zo'n kunst. Mensen laten ondervinden dat jij de beste bent wel!

• FerdiV
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 11-06 09:01
Zijn jullie allemaal niet bang dat Apple straks op de Apple Expo in Parijs aankondigt dat er een maand later of 2 maanden later een iPhone in Europa komt en misschien wel met 16GB.

Dan kan je die toch beter nemen maar heb je deze al...

Als dat zo is dan koop ik denk de kleine iPhone (8GB) en een iPod Classic 80GB...

• ericafterdark
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17-06 19:26
Ik durf erom te wedden dat de iPhone alleen in de grote landen komt en echt pas volgend jaar (waarschijnlijk nog zonder exacte datum) in Nederland.

Hier had uw reclame kunnen staan.

Anoniem: 87302

Dancing_Animal schreef op donderdag 06 september 2007 @ 22:46:
[...]
Je bent niet de enige twijfelaar! Ik twijfelde ook nog even tussen de Touch en de iPhone, maar was even vergeten dat je bij laatstgenoemde de abonnementskosten er nog bij moet betalen (tenzij je gaat hacken / unlocken enz, maar dat wil ik niet). Het lijkt zo verleidelijk, maar €100 meer voor een phone.
En ja, we zijn verwend!
Ik wou vorig jaar dit dingetje nog kopen om filmpjes te bekijken en te wifi-internetten op een soort van minipc. Kijk, dat is de iTouch ook dan wel weer :) In vergelijking hiermee valt $300 wel mee voor een 8GB versie :)

Afbeeldingslocatie: http://ec1.images-amazon.com/images/I/41ASF6AQ6ML._AA280_.jpg
Afbeeldingslocatie: http://survivingnj.com/blog/sony.jpg
http://www.amazon.com/Son...1-LCD-Black/dp/B000HAQHXC

Overigens, als de iTouch gehackt wordt er je kunt er homebrew op draaien dan gaat er heel veel leuks mee gebeuren :)

[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 87302 op 06-09-2007 22:59 ]

• koentjek
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 23:38
FerdiV schreef op donderdag 06 september 2007 @ 22:48:
Zijn jullie allemaal niet bang dat Apple straks op de Apple Expo in Parijs aankondigt dat er een maand later of 2 maanden later een iPhone in Europa komt en misschien wel met 16GB.

Dan kan je die toch beter nemen maar heb je deze al...

Als dat zo is dan koop ik denk de kleine iPhone (8GB) en een iPod Classic 80GB...
hmm misschien maar dat is 25 september... dan kun je altijd nog cancelen of terug sturen.

• deltananie
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 02-03 18:37
Anoniem: 184456 schreef op donderdag 06 september 2007 @ 21:53:
[...]

ik zit met precies hetzelfde probleem...
maar ik denk dat ik voor de 16gig versie ga want.. ik denk dat de 8 krap word.
ik houd wel die ipod video 30gig ook voor op vakantie en dat soort dingen gewoon alles mee.
Je hebt wel gelijk 8 gig wordt wel te krap. 16 gig is echt voldoende.

• deltananie
  • Laatst online: 02-03 18:37
deltananie schreef op donderdag 06 september 2007 @ 23:16:
[...]

Je hebt wel gelijk 8 gig wordt wel te krap. 16 gig is echt voldoende. Ik ga wel wachten tot de apple expo als de iphone eerder uit komt dan neem ik toch liever de iphone.

Anoniem: 131051

Ik denk wel dat ze de iPod touch minder gesloten en hackproof zullen maken.

Kijk naar de iTV. Dat ding is gesloten en gemakkelijk bruikbaar voor de gewone consumenten (en er verder ook niet geïnteresseerd in zijn, ding moet gewoon doen waarvoor het gekocht is) Maar eens gehackt is apple niet hard achter de hacks aangegaan met lawsuits of firmware updates. Ze weten dat slechts een kleine minderheid hiermee bezig is, en wie het doet zal er de grootste moeite mee hebben om het traditionele apple publiek te overtuigen het ding zelf ook te hacken. Immers: 'het werkt allemaal wel en het hoeft niet enz dus blijf er maar af'.

Hetzelfde met dit ding. Eenmaal verkocht hebben ze hun marge binnen en is het apparaat met winst verkocht. Gewone mp3's afspelen is sowieso mogelijk, dus wat je er verder nog mee doet (andere softwaremogelijkheden 'unlocken') zal hun verder worst wezen. Dit itt de iPhone waar de hele constructie met winst via het apparaat/provider en de koppeling het marktmodel is.

Maw, ik denk dat er op de 'iTouch' eenvoudiger homebrew zal mogelijk zijn.

Ik vermoed trouwens ook dat de iTouch slechts een overgangsapparaat is totdat de iPhone wereldwijd beschikbaar kan gesteld worden en goedkoper geproduceerd.

• Dancing_Animal
Hoedje schreef op donderdag 06 september 2007 @ 22:47:
[...]

Ik zie wel wat in een mooie calculator, vooral de vraag: "hoe vaak bent u in de stripclub?" past goed op de Apple site :+
Ja en dan vragen als "Hoeveel nummertjes maakt u?", "Hoeveel standjes heeft u genoten?" en "Maakt u de nummertjes in 1 ruk achter elkaar of neemt u ook nog een pauze tussendoor". En dan nog een extra vinkje voor Verlichting aan of uit.
[/flauwekul]

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Anoniem: 131051 schreef op donderdag 06 september 2007 @ 23:25:
Hetzelfde met dit ding. Eenmaal verkocht hebben ze hun marge binnen en is het apparaat met winst verkocht. Gewone mp3's afspelen is sowieso mogelijk, dus wat je er verder nog mee doet (andere softwaremogelijkheden 'unlocken') zal hun verder worst wezen. Dit itt de iPhone waar de hele constructie met winst via het apparaat/provider en de koppeling het marktmodel is.
Met de kanttekening dat vooralsnog alleen AT&T achter de iPhone firmwarehackers is gegaan. Apple zal het hier waarschijnlijk ook een worst zijn wat mensen ermee doen en er alleen maar blij mee zijn, omdat ze hierdoor meer iPhone's verkopen.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 229829

Dit ziet er toch wel erg geil uit hoor die Ipod touch, jammie :-). Maar hoe zit dat nu precies met WiFi. Dat is toch plaats gebonden en je kunt er dan toch niet echt mobiel mee luisteren? En hoe zit het met UMTS, zit er ook een functie op om via UMTS te internetten?
Het gaat er mij om er mee naar internet radio te luisteren, vandaar mijn vragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rammes
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 08:56

rammes

koekebakker 1e klas

dus jij wil internet radio via je umts? welke sponsor heb jij??

Ik zou het doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eswip
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 23-06-2024
Anoniem: 229829 schreef op vrijdag 07 september 2007 @ 00:09:
Dit ziet er toch wel erg geil uit hoor die Ipod touch, jammie :-). Maar hoe zit dat nu precies met WiFi. Dat is toch plaats gebonden en je kunt er dan toch niet echt mobiel mee luisteren? En hoe zit het met UMTS, zit er ook een functie op om via UMTS te internetten?
Het gaat er mij om er mee naar internet radio te luisteren, vandaar mijn vragen.
Internetradio gaat alleen lukken als je in de buurt bent van een hotspot.. dus thuis met je draardloze netwerk, of bv op je werk of school.. zo midden op straat zal dat niet heel soepel gaan.. :x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rammes

rammes

koekebakker 1e klas

van apple.com

To all iPhone customers:
I have received hundreds of emails from iPhone customers who are upset about Apple dropping the price of iPhone by $200 two months after it went on sale. After reading every one of these emails, I have some observations and conclusions.

First, I am sure that we are making the correct decision to lower the price of the 8GB iPhone from $599 to $399, and that now is the right time to do it. iPhone is a breakthrough product, and we have the chance to 'go for it' this holiday season. iPhone is so far ahead of the competition, and now it will be affordable by even more customers. It benefits both Apple and every iPhone user to get as many new customers as possible in the iPhone 'tent'. We strongly believe the $399 price will help us do just that this holiday season.

Second, being in technology for 30+ years I can attest to the fact that the technology road is bumpy. There is always change and improvement, and there is always someone who bought a product before a particular cutoff date and misses the new price or the new operating system or the new whatever. This is life in the technology lane. If you always wait for the next price cut or to buy the new improved model, you'll never buy any technology product because there is always something better and less expensive on the horizon. The good news is that if you buy products from companies that support them well, like Apple tries to do, you will receive years of useful and satisfying service from them even as newer models are introduced.

Third, even though we are making the right decision to lower the price of iPhone, and even though the technology road is bumpy, we need to do a better job taking care of our early iPhone customers as we aggressively go after new ones with a lower price. Our early customers trusted us, and we must live up to that trust with our actions in moments like these.

Therefore, we have decided to offer every iPhone customer who purchased an iPhone from either Apple or AT&T, and who is not receiving a rebate or any other consideration, a $100 store credit towards the purchase of any product at an Apple Retail Store or the Apple Online Store. Details are still being worked out and will be posted on Apple's website next week. Stay tuned.

We want to do the right thing for our valued iPhone customers. We apologize for disappointing some of you, and we are doing our best to live up to your high expectations of Apple.

Steve Jobs
Apple CEO

Ik zou het doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Verkeerde topic :P [iPhone] Discussietopic Deel 2 Daar is het ook al gemeld trouwens.

Maar wel een prima actie van ze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

rammes schreef op vrijdag 07 september 2007 @ 00:16:
dus jij wil internet radio via je umts? welke sponsor heb jij??
Wat is dat nu weer voor opmerking. Volg je de berichten daar niet over? UMTS is beter dan WiFi voor wat betreft internet radio. Wifi is plaatsgebonden dus Itouch kun je eigenlijk alleen maar op 1 vaste plek gebruiken zonder dat je er mee kunt fietsen, auto of in de trein mee reizen. Dat is wel heel erg jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Eswip schreef op vrijdag 07 september 2007 @ 00:20:
[...]

Internetradio gaat alleen lukken als je in de buurt bent van een hotspot.. dus thuis met je draardloze netwerk, of bv op je werk of school.. zo midden op straat zal dat niet heel soepel gaan.. :x
Tja, dat blijft dan een probleem als je onderweg bent en continu aan het reizen bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scott

Scott

Ik ben, dus ik tweak

Anoniem: 229829 schreef op vrijdag 07 september 2007 @ 00:43:
[...]

Wat is dat nu weer voor opmerking. Volg je de berichten daar niet over? UMTS is beter dan WiFi voor wat betreft internet radio. Wifi is plaatsgebonden dus Itouch kun je eigenlijk alleen maar op 1 vaste plek gebruiken zonder dat je er mee kunt fietsen, auto of in de trein mee reizen. Dat is wel heel erg jammer.
Op wat voor manier 'beter' ? Ik denk dat er bedoeld wordt dat je om radio luisteren via UMTS ongeveer 3× modaal moet verdienen om dat allemaal te kunnen bekostigen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Anoniem: 229829 schreef op vrijdag 07 september 2007 @ 00:44:
Tja, dat blijft dan een probleem als je onderweg bent en continu aan het reizen bent.
En daarom is er 'n iPhone ;)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• E-Mile
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 30-01 21:40

E-Mile

Danteezy!

Anoniem: 49627 schreef op donderdag 06 september 2007 @ 15:47:
Dat ding ziet er prachtig uit alleen de specs vallen me ongelooflijk tegen. 16GB is gewoon te weinig voor mij, ik vind dat echt een misser (dus ongeacht de redenen). En de gebruiksduur van de batterij is gewoon dramatisch; daar red je geen busreisje naar Salou mee. Dus Apple: Jas die multitouch op de iPod classic en Mark is helemaal heppie.
offtopic:
Jezelf aanspreken in de 3e persoon is nooit een dikke topper geweest, just so u know...

AxidanT<<Check't voor fijne muziek! (Als je van house houdt dan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

108886

mooie actie! (als ze effectief in huis komt uiteraard)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 49627

ScottB schreef op donderdag 06 september 2007 @ 22:46:

Ik zeg ook helemaal niet dat Apple andere tijden op haar website moet hanteren. Het enige wat ik stel is dat je in het dag en dagelijks gebruik hoogstwaarschijnlijk dergelijke tijden niet gaat halen. Een lithium-ion neemt nu eenmaal snel in capaciteit af en het apparaatje blijft niet altijd en eeuwig nieuw.

Het zal je overigens echt verbazen hoeveel tijd het switchen van nummers scheelt (vooral op een iPod met harddisk).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catchingfire
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 21-06 19:57
catchingfire schreef op donderdag 06 september 2007 @ 16:04:
kun je met de touch ook office achtige documenten lezen? PDF, Word, Excel, txt?
Niemand die dit weet?

En wat betreft Wifi... zit er een sort-of access-point scanner in die je continu kunt laten zoeken naar verbindingsmogelijkheden?

Nouja, ik heb nog effe, ga over een paar maanden naar Florida... al wordt m'n gadget-aankoop lijstje wordt wel groot met die US$ koers. Nog eens kijken hoe ik straks zonder kleerscheuren door "nothing to declare" terug kan komen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iworx
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21-06 09:41
T-Junkie schreef op donderdag 06 september 2007 @ 10:51:
[...]

Dat kan al met de normale iPod, dus ik verwacht niks anders. En op het menu van de Touch zie je duidelijk "contacts" en "Calendar" staan.
Wat ik wel nergens kan terugvinden -- kan je contacten / afspraken ingeven op het ding?
Staat nergens gedocumenteerd -- if yes, ideale oplossing voor een "PDA".

En dan nog ergens een mobile Safari webmail en we zijn vertrokken.

This space intentionally left blank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

En dan kun je alleen emailen bij 'n hot-spot, lekker handig ;) Wacht dan op de iPhone :)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

CLB schreef op vrijdag 07 september 2007 @ 01:22:
[...]

En daarom is er 'n iPhone ;)
Zit daar dan UMTS op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ScottB schreef op vrijdag 07 september 2007 @ 01:14:
[...]

Op wat voor manier 'beter' ? Ik denk dat er bedoeld wordt dat je om radio luisteren via UMTS ongeveer 3× modaal moet verdienen om dat allemaal te kunnen bekostigen ;)
Nooit gehoord van het flatfee abbonement? 1 bedrag per maand onbeperkt internetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vooghel
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23:34

vooghel

Cunning linguist

dot.K schreef op vrijdag 07 september 2007 @ 10:58:
[...]

Wat ik wel nergens kan terugvinden -- kan je contacten / afspraken ingeven op het ding?
Staat nergens gedocumenteerd -- if yes, ideale oplossing voor een "PDA".

En dan nog ergens een mobile Safari webmail en we zijn vertrokken.
Dat is precies ook de info waar ik op zit te wachten: in hoeverre kan het ding de agenda/adresboek van een PDA vervangen? Mijn Palm Zire is een beetje aan het eind van zijn latijn, en ik heb gemerkt dat ik 'm uiteindelijk vooral voor agenda en adresboek gebruik. Daarnaast mag mijn iPod shuffle 1G ook wel eens vervangen worden voor iets nieuws :P.

Nederlands is makkelijker als je denkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 230099

Wel volgens mij is hij syncable met iCal en adresboek, wat dit op windows gaat geven weet ik niet, slimme mensen gebruiken toch OSX...

wat ik mij meer afvraag is - weet niet of het hier al aangehaald geweest is - is het feit ofdat iPod Touch net zoals iPhone OSX zou draaien?

Aangezien het features draait zoals safari neem ik aan dat de Touch ook over osx beschikt.
Lang zal het dus niet duren voordat de firmware gehackt word en men dus ook 3th party apps zal kunnen draaien.

Dat zal voor mij de doorslag geven want voor ietsje meer heb je ipv 8GB een 160GB, en hoe cool de technologie ook is voor mij blijft het in 1e plaats een muziek speler :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draconis
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 04-07-2021

Draconis

The Creator

Waarschijnlijk draait hij zeker OSX. Immers, de software is er voor de iPhone en ik verwacht dat de iPod Touch nagenoeg dezelfde hardware zal gebruiken, op hardware voor mobiele telefonie na.

Wat overigens ook wel grappig is, op de Apple site staat per iPod de hoeveelheid muziek erop past. Bij de iPod Touch is dat bij de 8GB versie 1750 nummers en bij de iPod Nano 8GB 2000 nummers. Ik neem aan dat OSX die extra ruimte in beslag neemt. Dat zou ongeveer neerkomen op 1 GB voor het OS.

Veni Vidi Vici

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grbld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 23-12-2024
vooghel schreef op vrijdag 07 september 2007 @ 11:05:
[...]

Dat is precies ook de info waar ik op zit te wachten: in hoeverre kan het ding de agenda/adresboek van een PDA vervangen?
"And iPod touch features a touchscreen QWERTY keyboard perfect for browsing the web in Safari, searching for videos on YouTube, finding music on the iTunes Wi-Fi Music Store, entering calendar events, or adding new contacts."

Gevonden op: http://www.apple.com/ipod...s.html?feature=multitouch

Voor mij ook een belangrijke, en het antwoord is dus positief!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rammes

rammes

koekebakker 1e klas

ScottB schreef op vrijdag 07 september 2007 @ 01:14:
[...]

Precies :)

Ik zou het doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Anoniem: 229829 schreef op vrijdag 07 september 2007 @ 11:04:
Nooit gehoord van het flatfee abbonement? 1 bedrag per maand onbeperkt internetten?
Nooit gehoord van blokkeringen bij zulke abbo's ;) Je kan niet alle sites bezoeken heh >:)

en je hoeft niet telkens 2 of meer losse berichtjes te plaatsen onder elkaar hoor :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 205470

CLB schreef op vrijdag 07 september 2007 @ 10:59:
En dan kun je alleen emailen bij 'n hot-spot, lekker handig ;) Wacht dan op de iPhone :)
Je moet het zien als een kleine computer.
Een laptop kan ook niet overal mail binnen halen. Waar het dan toch met een laptop kan, kan het ook met een iPod Touch.

Ik heb al een telefoon met een abbo tot begin 2009, heb geen zin om tot dan te wachten. En nee, ik doe niet aan hacks op dat gebied.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saeverix
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17-06 18:04
Ik ben misschien 1 van de weinigen die zit te twijfelen tussen een Touch en een Classic.
Vind de nieuwe Classic interface ook wel strak maar is die ook op OSX gebaseerd? Dat kan ik nergens vinden namelijk.

De Touch en iPhone interface is sowiezo een OSX based OS.

De grootste reden dat ik twijfel is dat "enge" verhaaltje wat ik heb gelezen over het touch scherm van de iPhone. Dat die na verloop van tijd zijn reactie vermogen verliest.
nieuws: Deel gebruikers meldt problemen met iPhone-scherm

Is dat opgelost? Of is er dikke kans dat de Touch het zelfde scherm heeft? Want ik heb er later niet veel over gelezen over de problemen van het scherm.

Chookity-pok

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Anoniem: 205470 schreef op vrijdag 07 september 2007 @ 12:38:
Een laptop kan ook niet overal mail binnen halen.
Waar het dan toch met een laptop kan, kan het ook met een iPod Touch.
Hier wel! Gewoon met zo'n Orange kaartje erin en hoppatee overal internet :) Maar ik begrijp je wel!
Ik heb al een telefoon met een abbo tot begin 2009, heb geen zin om tot dan te wachten.
En nee, ik doe niet aan hacks op dat gebied.
Ja dat is inderdaad wel nadelig aan 2 jarige abbo's :)
CLB zweert dan ook bij 1 jarige abbo's en als die afgelopen is komt de iPhone uit...

Momenteel zou ik gaan voor 'n 80GB iPod Classic van 249,-, maar dan alleen voor de ruimte!
Ik heb nu 'n 30GB Zune die eigenlijk voldoet, maarja meer GB'tjes is altijd leuker natuurlijk :)

Ik heb voor mezelf besloten om eerst de Zune geruchten af te wachten en dan met de kerst te kijken hoe of wat qua mp3/ mp4 player en later eens te gaan beslissen tussen 'n iPhone en 'n Zunephone >:)

iPhone met 8GB is voor mij nog steeds gewoon veel te weinig als ik 'm wil gaan gebruiken als volwaardige mp3/ mp4 player namelijk.... iPhone'tje met 32GB ofzo, dat zou ik gelijk bestellen :)
Saeverix schreef op vrijdag 07 september 2007 @ 12:44:
Ik ben misschien 1 van de weinigen die zit te twijfelen tussen een Touch en een Classic.
Ja wat wil je....

80GB voor 249,- voor muziek en films?
8GB voor 349,- voor wat muziek en 'n filmpje, en om er mee te kunnen browsen als dat kan...?

Ik zou 't momenteel wel weten: iPod Classic! Waarom? Omdat 8GB gewoon niks is tegenwoordig :)

Misschien zeg je nu wel van: 'Ja maar nu heb ik 'n nano met 2GB en die staat nog lang niet vol dus 8GB is meer dan zat' Maar als je eenmaal de luxe hebt van ook 't films af kunnen spelen op je player, dan is die 8GB binnen 5 minuutjes volgesynced en krijg je toch wel spijt dat je geen 80GB hebt! For sure!

[ Voor 23% gewijzigd door CLB op 07-09-2007 12:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

CLB schreef op vrijdag 07 september 2007 @ 12:51:

Ik zou 't momenteel wel weten: iPod Classic! Waarom? Omdat 8GB gewoon niks is tegenwoordig :)

Misschien zeg je nu wel van: 'Ja maar nu heb ik 'n nano met 2GB en die staat nog lang niet vol dus 8GB is meer dan zat' Maar als je eenmaal de luxe hebt van ook 't films af kunnen spelen op je player, dan is die 8GB binnen 5 minuutjes volgesynced en krijg je toch wel spijt dat je geen 80GB hebt! For sure!
Wat als je nou gewoon geen 8GB aan content op een dag nodig hebt en het niet erg vindt om zo nu en dan eens wat nieuws erop te zetten? Dat soort mensen zullen er zeker zijn. Niet iedereen hoeft zijn complete muziek/video-collectie bij zich te hebben.
Ik wel, overigens :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rammes

rammes

koekebakker 1e klas

Anoniem: 229829 schreef op vrijdag 07 september 2007 @ 11:04:
[...]

offtopic:
noem eens een provider die dit heeft en in het contract geen kleine lettertjes heeft staan dat het ene fair use policy is.

Ik zou het doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

RoD schreef op vrijdag 07 september 2007 @ 12:59:
Wat als je nou gewoon geen 8GB aan content op een dag nodig hebt en het niet erg vindt om zo nu en dan eens wat nieuws erop te zetten? Dat soort mensen zullen er zeker zijn. Niet iedereen hoeft zijn complete muziek/video-collectie bij zich te hebben.
Ik wel, overigens :+
Hmm tsjaa das 'n goede, maar ik behoor ook niet tot dat 'soort' mensjes, wil alles bij me hebben :)
Zit je in de trein 'hmm ff lekker KoRn luisteren' 'oja kut heb ik vanochtend niet op m'n iPod gezet' :9

Dan speel ik 't op 't argument dat je aardig leipig ben als je voor 8GB 349,- betaald en voor 80GB 249,- euro... Natuurlijk heeft de touch veel meer functies, maar om daar 100,- meer voor te betalen...
Hmm dat zou ik dan nog wel overwegen als hij ook 80GB zou bezitten, maar 10x zo minder opslag 8)7

[ Voor 20% gewijzigd door CLB op 07-09-2007 13:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21-06 20:21

DarkSide

theres no place like ::1

Ik heb de 8GB voor mijn meisje besteld.Met inscriptie en cadeau verpakking. 8GB heeft ze meeeeeeeer dan genoeg aan. En zo eens in de zoveel tijd je contect verwisselen is niet erg.
Ben benieuwd.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

CLB schreef op vrijdag 07 september 2007 @ 13:01:
[...]

Hmm tsjaa das 'n goede, maar ik behoor ook niet tot dat 'soort' mensjes, wil alles bij me hebben :)
Zit je in de trein 'hmm ff lekker KoRn luisteren' 'oja kut heb ik vanochtend niet op m'n iPod gezet' :9
Ja zo denk ik er ook ongeveer over, maar niet iedereen denkt zo, zoals ik zei :)
Dan speel ik 't op 't argument dat je aardig leipig ben als je voor 8GB 349,- betaald en voor 80GB 249,- euro... Natuurlijk heeft de touch veel meer functies, maar om daar 100,- meer voor te betalen...
Hmm dat zou ik dan nog wel overwegen als hij ook 80GB zou bezitten, maar 10x zo minder opslag 8)7
Dat zie je imo toch wel verkeerd Er zit meer verschil tussen de 8GB iPod Touch en de 80GB iPod Classic dan slechts de opslagcapaciteit.
Flash vs. hdd, touchscreen, wifi, groot scherm, etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

RoD schreef op vrijdag 07 september 2007 @ 13:08:
Dat zie je imo toch wel verkeerd Er zit meer verschil tussen de 8GB iPod Touch en de 80GB iPod Classic dan slechts de opslagcapaciteit.
Flash vs. hdd, touchscreen, wifi, groot scherm, etc.
Zeg ik toch ook :)

iPod Classic 80GB kost 249,-
iPod Touch 8GB kost 299,-

M'n eerste punt was de 50,- prijsverschil, maar aangezien de Touch zo onwijs veel andere features heeft dan 'n iPod Classic zou ik die 50,- extra wel makkelijk neerleggen voor die extra features :)

Maar dan heb je last van het euvel dat je wel 'n 10x zo kleinere opslagcapaciteit hebt!
En dan is mij dat 't prijsverschil bij lange na niet meer waard :)

iPod Classic 80GB voor 249,- --> perfecte prijs
iPod Touch 8GB voor 299,- --> belachelijke prijs
iPod Touch 80GB voor 449,- --> perfecte prijs*
iPhone 80GB voor 549,- --> perfecte prijs**

* Omdat je dan zowel in 1 duurder apparaat een volwaardige mp3/mp4 player hebt + tig andere functies
** Omdat je dan in zowel 1 nog duurder apparaat een volwaardige telefoon/ PDA hebt + mp3/ mp4 player

Voor 'n iPhone van 80GB zou ik trouwens wel tot zo'n 750,- voor 'n los toestel willen betalen :)
M'n huidige telefoon kost los zo'n 400,- en m'n Microsoft Zune heb ik gekocht voor zo'n 300,-

Maarja 'n iPod touch of 'n iPhone met meer dan 16GB zie ik nog niet zo snel komen -O-

@ Hieronder: I'm sorry, zat met de iPod Classic 160GB prijs in m'n hoofd! Ga 't even editten!

[ Voor 22% gewijzigd door CLB op 07-09-2007 13:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 00:45

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

CLB schreef op vrijdag 07 september 2007 @ 13:17:
[...]

iPod Classic 80GB kost 249,-
iPod Touch 8GB kost 349,-
De iPod Touch 8GB kost maar €299,-?

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gebradenkip
  • Laatst online: 09-06 10:15
Waarom heeft iedereen het over € 349,- voor de 8GB Touch? Hij kost toch echt €299,-.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mOrPhie
  • Laatst online: 18-06 10:19

mOrPhie

❤️❤️❤️❤️🤍

CLB schreef op vrijdag 07 september 2007 @ 13:17:
iPod Touch 8GB voor 299,- --> belachelijke prijs
Dit ding is geavanceerder dan menig PDA.
299,- is verre van belachelijk.

Een experimentele community-site: https://technobabblenerdtalk.nl/. DM voor invite code.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martkrui
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19-06 19:09
Zo'n touch lijkt me een leuk ding, maar ik maak me toch zorgen over de Wifi.

Ik krijg mijn Mac mini bv ook niet wireless op m'n el cheapo sweex routertje. Het zou natuurlijk erg lullig zijn als je zo'n touch koopt en er alsnog een airport bij moet kopen om wifi te gebruiken....

Ik wacht de gebruikerservaringen even af....

-== EDIT ==-

Hmmm.. even met te instellingen gespeeld en toch gelukt 8)7

[ Voor 10% gewijzigd door Martkrui op 07-09-2007 14:21 ]

I haven't lost my mind! It's backed up on tape somewhere!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 207627

Waarom zou je mini niet op een standaard router kunnen inloggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Servor
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
mOrPhie schreef op vrijdag 07 september 2007 @ 13:53:
[...]

Dit ding is geavanceerder dan menig PDA.
299,- is verre van belachelijk.
Nouuuuuuuunou. Dat vind ik wat overdreven: waar is GPS? 3G? De mogelijkheid om zelf apps te installeren? Want daar heb je het over als je het over 'geavanceerder' hebt. Ik was er voor de keynote ook van overtuigd dat ik direct een touch-based iPod direct zou gaan halen, maar nu -ie er eenmaal is weet ik het nog niet zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 12609

Zit er Mail op de iPod Touch, volgens mij niet toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Anoniem: 12609 schreef op vrijdag 07 september 2007 @ 14:01:
Nee zit er niet op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vooghel
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23:34

vooghel

Cunning linguist

Servor schreef op vrijdag 07 september 2007 @ 13:59:
[...]

Nouuuuuuuunou. Dat vind ik wat overdreven: waar is GPS? 3G? De mogelijkheid om zelf apps te installeren? Want daar heb je het over als je het over 'geavanceerder' hebt. Ik was er voor de keynote ook van overtuigd dat ik direct een touch-based iPod direct zou gaan halen, maar nu -ie er eenmaal is weet ik het nog niet zo.
3G? Het is geen telefoon! Daarnaast is hij wat GUI betreft imho geavanceerder dan welke PDA dan ook, en de multimediatoepassingen lopen ook voor op wat er verder in de PDA markt is. Geavanceerd wil niet per se zeggen de meeste functionaliteit, maar ook hoe die functionaliteit is toegepast.
Nee, maar wel Safari. Aangezien ik toch veel gebruik maak van Gmail (ook voor mijn POP-mailboxen) zal ik hier meer aan hebben dan aan Mail. Bovendien, wat niet is kan nog komen :).

Nederlands is makkelijker als je denkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iworx
  • Laatst online: 21-06 09:41
Nee, maar je kan via safari wel aan je webmail.

Ga een rustig beginnen devven aan een iPod Touch/iPhone webmail interface.
Moeilijk kan dat niet zijn.

This space intentionally left blank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Servor
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
vooghel schreef op vrijdag 07 september 2007 @ 14:22:
[...]

3G? Het is geen telefoon! Daarnaast is hij wat GUI betreft imho geavanceerder dan welke PDA dan ook, en de multimediatoepassingen lopen ook voor op wat er verder in de PDA markt is. Geavanceerd wil niet per se zeggen de meeste functionaliteit, maar ook hoe die functionaliteit is toegepast.
Bluetooth dan. A2DP anyone? Sorry, maar de Touch is echt té karig bedeeld om het nu al als meest geavanceerde PDA ooit te noemen. Interface en gebruiksgemak is (erg) belangrijk, maar zeker niet alles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 147196

Servor schreef op vrijdag 07 september 2007 @ 14:40:
[...]

Bluetooth dan. A2DP anyone? Sorry, maar de Touch is echt té karig bedeeld om het nu al als meest geavanceerde PDA ooit te noemen. Interface en gebruiksgemak is (erg) belangrijk, maar zeker niet alles.
Niemand noemt het de meest geavanceerde PDA ooit ....
Daarom heeft het geen notes,GPS, camera, toetsenbord, ...

Maar tja je moet keuzes maken ... ik ken eigenlijk bijna geen enkele mp3-speler die bluetooth heeft ...
Dus waarom zou de ipod hier mee beginnen? (Ja oké ... ze moeten inoveren maar vind het concept van bluetooth headsetje ook maar niets :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mOrPhie

mOrPhie

❤️❤️❤️❤️🤍

Servor schreef op vrijdag 07 september 2007 @ 13:59:
[...]

Nouuuuuuuunou. Dat vind ik wat overdreven: waar is GPS? 3G? De mogelijkheid om zelf apps te installeren? Want daar heb je het over als je het over 'geavanceerder' hebt.
Ik doel op het multitouchscreen, de accellerometer, de safari-browser, de interface, het gewicht.

Een experimentele community-site: https://technobabblenerdtalk.nl/. DM voor invite code.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ReCreator

-geen-

mOrPhie schreef op vrijdag 07 september 2007 @ 14:52:
[...]

Ik doel op het multitouchscreen, de accellerometer, de safari-browser, de interface, het gewicht.
Ja inderdaad, dit is allemaal vrij nieuwe technologie in een 'klein' apparaat.

En de mensen die ik verteld heb dat ik de Touch gekocht had en de prijs vertelde zeiden ze eigenlijk allemaal dat het best meevalt.

"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 12609

vooghel schreef op vrijdag 07 september 2007 @ 14:22:
[...]

Nee, maar wel Safari. Aangezien ik toch veel gebruik maak van Gmail (ook voor mijn POP-mailboxen) zal ik hier meer aan hebben dan aan Mail. Bovendien, wat niet is kan nog komen :).
Ik heb niet voor niets een .mac account :)

Wie weet, dit kunnen ze volgens mij eenvoudig enablen met een software update.
Prachtig systeem dat (indien de hardware er geschikt voor is) gewoon modulair uitbreidbaar is doordat het puur software is en geen hardbuttons 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 205470

Ik denk dat veel functies in de toekomst ook nog wel komen. Zoals bijvoorbeeld mail. Maar toch mis ik ook wel de games, iemand iets over gehoord/gelezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 88433

Note: Component video output to television is supported by iPod nano (third generation) and iPod classic at 480p or 576p resolution, and by iPod touch at 480i or 576i resolution.
http://store.apple.com/1-800-MY-APPLE/WebObjects/AppleStore?productLearnMore=MB128LL/A

Betekend dit dat de nano en de classic betere video hebben dan de touch, of begrijp ik het niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eswip
Anoniem: 205470 schreef op vrijdag 07 september 2007 @ 15:09:
Ik denk dat veel functies in de toekomst ook nog wel komen. Zoals bijvoorbeeld mail. Maar toch mis ik ook wel de games, iemand iets over gehoord/gelezen?
Reken maar niet op mail... als ze dat wilden hadden ze het er al lang op gezet... ze moeten natuurlijk nog wel een verschil tussen de iPod touch en de iPhone houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rammes

rammes

koekebakker 1e klas

klopt
want steve vertelde. de nano is het enige apparaat met de meest hoge resolutie wat ooit verkocht is door apple. :)

Ik zou het doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FerdiV
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 11-06 09:01
Maar heeft iedereen het over de 8GB Touch, ik bedoel er is ook nog een 16GB hoor. Vinden jullie dat wel genoeg ruimte? Ongeacht de prijs dan...

Ik heb net mijn 30GB iPod Video verkocht. Kijk het is heel leuk hoor zoveel ruimte, maar je luistert toch niet alles op 1 dag, plus je kunt elke dag je aandacht echt meer op een artiest richten vind ik.

Ik heb nu bijna 120GB aan muziek, de Classic 160GB zal na verloop van tijd ook te weinig zijn. ALS ik daarom zou geven. Dusja 16GB lijkt me wel mooi opzich.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coreantes
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 23-03 13:13

Coreantes

But you can call me 'Core'...

Ik blijf nog steeds mijn twijfels hebben, zowel de iPhone als de iPod Touch!

Graag, heel graag voor het design alleen al, zou ik er nu direct één bestellen. Ik zit alleen met het feit dat ik mijn films die ik van DVD rip voor op de computer erop kan kijken. Dan bedoel ik niet dat ik ze eerst moet rippen en om hoef te zetten naar de QT/iTunes codecs, maar gewoon DivX/Mpeg4/QT movies via Diskmode erop droppen en knallen!

Voor mij een reden om er nog geen te bestellen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GuntherS
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 28-10-2024
Ik denk dat ik toch voor iPod Touch ga gaan want ik denk dat ik nog lang op de iPhone mag wachten hier in België.
Als de iPhone komt en het abonnement valt mee (of beter nog, geen abonnement want dat zou hier in principe niet mogen) kan ik nog steeds mijn iPod Touch verkopen en een iPhone aanschaffen. Er zullen dan hopelijk nog wel mensen zijn die deze wel willen hebben voor een zacht prijsje ;)
Nu nog een andere beslissing maken: 8Gb of 16Gb...

Of toch maar wachten op de iPhone? Man, wat is kiezen toch moeilijk :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L01
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 20-06 22:09

L01

Ik heb net even dat filmpje (brakke kwaliteit) bekeken van die touch :9~ Het is dat mijn huidige iPod het nog doet anders zou ik hem gelijk besteld hebben...
Tegen die tijd hebben ze vast ook wel een >16gig Touch ;)

Dit wordt iig mijn volgende iPod O+

Trouwens, in US is dat ding een poepie goedkoper 399.00 USD = 289.578 EUR

[ Voor 12% gewijzigd door L01 op 07-09-2007 15:58 ]

Hi, I'm a signature virus. Put me in your signature to help me spread.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 184456

zou wel leuk zijn als het meer geheugen word maar hij moet vooral niet duurder worden.

[ Voor 75% gewijzigd door Anoniem: 184456 op 07-09-2007 16:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjek
L01 schreef op vrijdag 07 september 2007 @ 15:55:

Zo werkt dat dus niet... Hoevaak moet dat nog worden uitgelegt? Je kunt het niet zomaar die prijs omrekenen. In de USA komt bij die $ prijs nog belasting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spyro_the_Dragon
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-04-2013

Je vergeet de BTW..... en eventuele invoerrechten....

Ha! Ha! Ha! That feisty little dragon Spyro thinks he and his pal can stop me? ME? GNASTY GNORC? NEVER!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scott

Scott

Ik ben, dus ik tweak

+ belasting. Hij is dus inderdaad goedkoper, maar als je hem importeert niet meer, dan komen er ook nog invoerrechten over...

:O Spuit 11 enzo

[ Voor 3% gewijzigd door Scott op 07-09-2007 16:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catchingfire
koentjek schreef op vrijdag 07 september 2007 @ 16:02:
Zo werkt dat dus niet... Hoevaak moet dat nog worden uitgelegt? Je kunt het niet zomaar die prijs omrekenen. In de USA komt bij die $ prijs nog belasting.
Behalve als je 'm op internet besteld en in een andere staat laat bezorgen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilsnight
  • Laatst online: 12-06 14:24
De Ipod Touch is dus nog niet eens verkrijgbaar in Nederland net zoals de Iphone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjek
catchingfire schreef op vrijdag 07 september 2007 @ 16:26:
[...]

Behalve als je 'm op internet besteld en in een andere staat laat bezorgen...
Ja of als je m steelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GuntherS
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 28-10-2024
Nee, de iPod Touch kan je wel al bestellen. Deze wordt 28 september leverbaar.
Op de iPhone zal je waarschijnlijk nog moeten wachten tot volgend jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

CLB schreef op vrijdag 07 september 2007 @ 12:36:
[...]

Nooit gehoord van blokkeringen bij zulke abbo's ;) Je kan niet alle sites bezoeken heh >:)

en je hoeft niet telkens 2 of meer losse berichtjes te plaatsen onder elkaar hoor :/
Wat een onzin. Welke sites dan? Ik heb het hier over streams....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:16
devilsnight schreef op vrijdag 07 september 2007 @ 16:40:
De Ipod Touch is dus nog niet eens verkrijgbaar in Nederland net zoals de Iphone?
28 september, worldwide release

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mOrPhie

mOrPhie

❤️❤️❤️❤️🤍

devilsnight schreef op vrijdag 07 september 2007 @ 16:40:
Wat aan dit stukje store is er onduidelijk?

http://store.apple.com/Ap...node=home/ipod/ipod_touch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catchingfire
Je moet gewoon een adresje ginds hebben. Een verre oom, vriend, collega, .... and you're all set!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dancing_Animal
Draconis schreef op vrijdag 07 september 2007 @ 11:54:
Waarschijnlijk draait hij zeker OSX.
Waarschijnlijk zeker wel ja ;). Volgens sommige sites 'zou iemand van Apple gezegd hebben' dat het ding the 'same damn libraries' als de iPhone gebruikt. Sommige sites laten zien hoe makkelijk het is apps te installeren op de iPhone en als dat op de Touch ook kan lijkt me dat wel heel erg gaaf. Lekker iMovie op je Touch zetten enzo ;). Ik ben benieuwd wat voor geluid het ding kan produceren zonder hoofdtelefoon. Zal dat net zoiets zijn als de huidige iPods, zo'n tikje of toch iets meer. Er zouden geen speakertjes in zitten in ieder geval. Ik houd de Apple-sites en dit forum de komende tijd goed in de gaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjek
Wat ik mij net bedacht:

25 September is er weer een key-note en dit is een paar dagen voor de release date, ik vind het best aannemelijk dat Mr. Jobs dat moment zou kiezen om nog meer apps aan te kondigen voor de iPod Touch...

Wat denken jullie?

Komt natuurlijk weer bij dat voor die tijd er vast al exemplaren verstuurd worden naar websites en kranten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carfreak02
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 19-06 21:08
25-9 zal het wel over Leopard gaan denk ik zo.

Maar goed ik heb de iTouch ook liever vandaag als morgen. Zou overigens wel tof zijn als je zelf Apps kun instaleren. :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dancing_Animal
Grbld schreef op vrijdag 07 september 2007 @ 12:26:
[...]

"And iPod touch features a touchscreen QWERTY keyboard perfect for browsing the web in Safari, searching for videos on YouTube, finding music on the iTunes Wi-Fi Music Store, entering calendar events, or adding new contacts."

Gevonden op: http://www.apple.com/ipod...s.html?feature=multitouch

Voor mij ook een belangrijke, en het antwoord is dus positief!
Vriend, je hebt zojuist mijn dag heel erg goed gemaakt! Dat plaatje had ik wel bekeken, wie niet, maar lezen doen wij luie Tweakers niet he. * Dancing_Animal gaat naar Apple Store met het creditcardje in de hand. Nou maar hopen dat het geen foutje van ze is, net zoals het BlueTooth-logootje in vroege foto's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Anoniem: 147196 schreef op vrijdag 07 september 2007 @ 14:44:
ik ken eigenlijk bijna geen enkele mp3-speler die bluetooth heeft ...
Je bedoelt denk Wi-Fi!? Mijne heeft dat O-) [HDD] Microsoft Zune - Deel 2 :9
FerdiV schreef op vrijdag 07 september 2007 @ 15:37:
Maar heeft iedereen het over de 8GB Touch, ik bedoel er is ook nog een 16GB hoor.
Vinden jullie dat wel genoeg ruimte? Ongeacht de prijs dan...
Nee 16GB is imho ook nog te weinig... 10GB muziek heb je al snel bij elkaar gesprokkeld...
Zet er 10 filmpjes op dat is dan ook weer 5GB en dan wil je nog eens allerlei content opslaan van YouTube en dergelijke... Tevens heb je bij 'n 16GB iPod Touch ook geen 16GB tot je beschikking!
Anoniem: 229829 schreef op vrijdag 07 september 2007 @ 16:45:
Wat een onzin. Welke sites dan? Ik heb het hier over streams....
Wat nou onzin :') Met m'n Orange Flat fee abbo'tje van 6 euro in de maand kan ik mooi geen radio luisteren/ geen tv afspelen/ sommige sites niet bezoeken and so on! Dus als jij denkt dat je met je UMTS-abbo'tje dag en nacht radio kunt luisteren voor 'n vast bedrag per maand: dream on :) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:16
UMTS is zoiezo de grootste flop van de 20e eeuw, in ieder geval als je weet wat er destijds voor die rechten is bestaald :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 112922

catchingfire schreef op vrijdag 07 september 2007 @ 16:50:
[...]

Je moet gewoon een adresje ginds hebben. Een verre oom, vriend, collega, .... and you're all set!
ja, toevallig studeer ik nu een half jaar in de VS. Dus ik denk dat ik m mooi hier ga halen, scheelt toch aanzienlijk! Maar hier (in Knoxville, TN) zit ook een hele mooie apple store, dus daar ga ik m eerst wel even proberen voordat ik aanschaf!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 128120

Is d'r al iets bekend over wat voor versleutelingen de touch aankan? (WEP / WPA etc.) Ik kon daar niks over vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catchingfire
Anoniem: 112922 schreef op vrijdag 07 september 2007 @ 19:33:
ja, toevallig studeer ik nu een half jaar in de VS. Dus ik denk dat ik m mooi hier ga halen, scheelt toch aanzienlijk! Maar hier (in Knoxville, TN) zit ook een hele mooie apple store, dus daar ga ik m eerst wel even proberen voordat ik aanschaf!
Ik ga over een paar maanden naar een vriend in de States... komt ook goed uit dus. Maar dat klopt toch of niet dat internetbestellingen vanuit een andere staat ook tax-free zijn??

Nu weet ik nog steeds niet of ik PDF,XLS,DOC,TXT-achtige bestanden kan lezen op een iphone/ipod touch?

.... en of er een sort of wifi-searcher in zit, er zit wel een safari-knop, maar hoe weet je of er een wlan accesspoint in de buurt zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leftblank
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 08:46
catchingfire schreef op vrijdag 07 september 2007 @ 19:38:
Nu weet ik nog steeds niet of ik PDF,XLS,DOC,TXT-achtige bestanden kan lezen op een iphone/ipod touch?
.txt waarschijnlijk wel onder 't kopje 'ebooks', maar verder zul je op de eerste reviews moeten wachten ben ik bang...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 215492

30 sep ? ligt de ipod touch dan in de winkel ? apple centers ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 184456

jah
de 28ste al

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saeverix
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17-06 18:04
Saeverix schreef op vrijdag 07 september 2007 @ 12:44:De grootste reden dat ik twijfel is dat "enge" verhaaltje wat ik heb gelezen over het touch scherm van de iPhone. Dat die na verloop van tijd zijn reactie vermogen verliest.
nieuws: Deel gebruikers meldt problemen met iPhone-scherm

Is dat opgelost? Of is er dikke kans dat de Touch het zelfde scherm heeft? Want ik heb er later niet veel over gelezen over de problemen van het scherm.
Ik qoute mezelf maar ff want volgens mij was het niet genoeg onder de aandacht :P

[ Voor 6% gewijzigd door Saeverix op 07-09-2007 20:02 ]

Chookity-pok

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 147196

Bedoelde echt wel bluetooth :)
(was op de vraag of er AD2P op de ipod touch zit)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 29724

Saeverix schreef op vrijdag 07 september 2007 @ 19:59:
[...]

Ik qoute mezelf maar ff want volgens mij was het niet genoeg onder de aandacht :P
Echt een super groot probleem schijnt dat niet te zijn want je hoort er niemand meer over. De kans bestaat dat je scherm niet meer goed gaat reageren, dan krijg je een nieuwe van Apple. Veel mensen hebben er volgens mij ook helemaal geen last van anders was het allang een rel geworden.

Wat ik wel weet is dat een aantal van die mensen die over de responsitiviteit van het scherm klaagden hun iPhone hadden laten vallen. En dat is nooit bevordelijk natuurlijk. Anyway. Storm in een glas water dit hele verhaal volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eswip
Saeverix schreef op vrijdag 07 september 2007 @ 19:59:
[...]

Dat is maar bij een paar procent.. en je krijgt gewoon een nieuwe of ze maken hem voor je, als het binnen je garantie gebeurd iig..
Pagina: 1 2 ... 14 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
De status van je bestelling kun je melden in Levertijd Apple producten Deel 3.