[MMORPG] Lord of the Rings Online: deel 4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 9.761 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 26 november 2007 @ 13:48:
Die hornblowers zijn vervelend voorals als je daar blijft staan. wat de beste (en super simpele) methode is voor dat stukje is voor die hornblowers regroupen en dan als een speer tegelijk naar de overkant rennen tot je bij de gate bent dan keer je je om en hoef je maar 1 a 2 te killen en je kan door de gate naar buiten.
Ahh ok, i principe hadden we geen problemen met die gasten. De groepleider wist waar ze zaten, dus die gaf een waarschuwing van te voren, dus allemaal als eerste op die hornblower en er viel voor hem weinig te blazen. Er was helaas 1 situatie waar we toevallig al wat adds hadden ( geen probleem met 2 guards en 2 minstrels), en toen wist die knakker wel te ontsnappen....en dat niet alleen, die adds die hij riep kwamen langs een groep trollen, die...uiteraard hierdoor ook ff mee gingen knokken. En toen werd het wel een klein beetje lastig. Gelukkig ging alleen de andere guard down, en had ik alle agro op me hierna :D ....zo'n 8-10 mobs, varierend van signature tot elite's. AUW!!! 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 26 november 2007 @ 14:05:
[...]

Ahh ok, i principe hadden we geen problemen met die gasten. De groepleider wist waar ze zaten, dus die gaf een waarschuwing van te voren, dus allemaal als eerste op die hornblower en er viel voor hem weinig te blazen. Er was helaas 1 situatie waar we toevallig al wat adds hadden ( geen probleem met 2 guards en 2 minstrels), en toen wist die knakker wel te ontsnappen....en dat niet alleen, die adds die hij riep kwamen langs een groep trollen, die...uiteraard hierdoor ook ff mee gingen knokken. En toen werd het wel een klein beetje lastig. Gelukkig ging alleen de andere guard down, en had ik alle agro op me hierna :D ....zo'n 8-10 mobs, varierend van signature tot elite's. AUW!!! 8)7
vast een leuke repair bill gehad :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

eeeuh...ik ben een guard...ik weet niet beter :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 26 november 2007 @ 14:47:
[...]

eeeuh...ik ben een guard...ik weet niet beter :'(
touche :D

ps. repairen in rep area geeft 23% korting (die kortingen van home/kinship en of rep areas stacken niet) die pocket items met 10% in gebied X wel... dus als je b.v. die in bree koopt en je daar in rep area kan dan kun je 33% korting krijgen :P

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 26-11-2007 14:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Of je gebruikt af en toe ff hobbit-silence in het midden van een gevecht O-) , kunnen de andere ook wat klappen incasseren :X !

Zag trouwens iemand zijn acorn whisle verkopen op de AH. Muahahaha.....vroeg er nog 1 gold voor ook! Bracht me wel op een idee, misschien kan ik mezelf zo wel verhuren :9. 1 whistle is goed voor 1 uur guard dienst, hehehe.

Dan maar afwachten wie je whistle koopt en waar je heen wordt gesummoned :9~ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

botoo schreef op donderdag 22 november 2007 @ 17:03:
Ah, galadhrim crits :) Gisteren heeft lego's Ellendras een drietal pogingen voor me gedaan om een Exquisite Galadhrim Armour te maken, de tweede lukte :Y)
een naam wilde ik er niet van te voren aan binden (bijgelovig :+) dus maakte een slaperige Ellebel er 'DontThrustABurglar' van, nu vermoed ik dat het 'trust' (vertrouwen) moest zijn en niet 'thrust' (steken, duwen), maar uiteindelijk wil ik ook niet dat mijn Burglar gestoken wordt dus pakt het nog goed uit :P

Het is een Dwarven Exquisite geworden, maar als je dan dacht dat Dwarfs stoere typetjes zijn en dus ook stoere armour ontwerpen dan kom je bedrogen uit, het is een schattig rood jackje met witte mouwen en een gouden borststukje geworden :X, gelukkig was dat rood nog donkergroen te dye'en maar wit en goud blijft :o
Naja, wie gay opmerkingen maakt mag het tijdens het sparren nog eens uitleggen :P
toevallig gisteren met een burglar gesparred en gewonnen 8) ook met een guard wederom gewonnen 8)

dont mess with a minstrel (unless you a LM :X)

en damn wat een spel fout :N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22:03
Verwijderd schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 09:29:
toevallig gisteren met een burglar gesparred en gewonnen 8) ook met een guard wederom gewonnen 8)

dont mess with a minstrel (unless you a LM :X)
Afaik was onze spar een draw juffie, ik kwam wel zonder power te zitten maar dat kwam deels omdat ik voor de spar met die Guard een ander pocket item had gekozen, we moeten het nog eens vaker doen, dat is goed om je skills te verbeteren :).

Tegen de Guard (ook lvl50) wat verschillende taktieken geprobeerd (en hij tegen mij) wat resulteerde in een 3-1 voor mij. We hadden tevoren afgesproken dat we geen van twee die ability zouden gebruiken die je eens per uur 3000 morale terug geeft, maar ik ben er zeker van dat dat in zijn voordeel zou werken en ws eerder op een draw uit gaat lopen.

We gaan het zeker vaker doen want we worden er beide beter van en aangezien er geen ego's in het gedrang komen is het erg leuk om te doen ook :).

Ook nog _kort_ met een Champion gesparred maar dat was geen sukses, iig niet voor de Champ want die legde het heel rap af B-)

Loremasters blijven toch wel vervelend, mijn riddles werden steeds resisted, gelukkig kregen zijn grappen en grollen ook niet steeds het (door de LM) gewenste effect dus ook dat werd draw.

Het is wel duidelijk dat ik afhakelijk van de tegenstander andere wapens en items moet kiezen voor verschillend resultaat, mooi traject om eens goed uit te vlooien :). Tegen Ellendras had ik gekoezen voor snelle wapens (daggers) om haar te onderbreken met de heals, maar mijn timing was ronduit slecht. Toch ook eens met dual mace proberen :).

Ik heb ook een keer met mijn lvl32 Guard gesparred tegen een 2 lvls lagere Burglar, ik had 'm wel gewaarschuwd dat ik zelf ook een lvl50 Burg heb en de truukjes dus wel een beetje kende :P. Zodra de spar begon en de Burg in stealh was ben ik als een dolle heen en weer gaan rennen/springen en hij kon me dus niet in focus krijgen }> (door de verwarring sneakte hij zelfs op een verkeerde af _O- ), toen het gekletter van wapens eindelijk begon ging het redelijk gelijk op en uiteindelijk resulteerde het in een draw :Y)

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

botoo schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 10:57:
[...]

Afaik was onze spar een draw juffie, ik kwam wel zonder power te zitten maar dat kwam deels omdat ik voor de spar met die Guard een ander pocket item had gekozen, we moeten het nog eens vaker doen, dat is goed om je skills te verbeteren :).

Tegen de Guard (ook lvl50) wat verschillende taktieken geprobeerd (en hij tegen mij) wat resulteerde in een 3-1 voor mij. We hadden tevoren afgesproken dat we geen van twee die ability zouden gebruiken die je eens per uur 3000 morale terug geeft, maar ik ben er zeker van dat dat in zijn voordeel zou werken en ws eerder op een draw uit gaat lopen.

We gaan het zeker vaker doen want we worden er beide beter van en aangezien er geen ego's in het gedrang komen is het erg leuk om te doen ook :).

Ook nog _kort_ met een Champion gesparred maar dat was geen sukses, iig niet voor de Champ want die legde het heel rap af B-)

Loremasters blijven toch wel vervelend, mijn riddles werden steeds resisted, gelukkig kregen zijn grappen en grollen ook niet steeds het (door de LM) gewenste effect dus ook dat werd draw.

Het is wel duidelijk dat ik afhakelijk van de tegenstander andere wapens en items moet kiezen voor verschillend resultaat, mooi traject om eens goed uit te vlooien :). Tegen Ellendras had ik gekoezen voor snelle wapens (daggers) om haar te onderbreken met de heals, maar mijn timing was ronduit slecht. Toch ook eens met dual mace proberen :).

Ik heb ook een keer met mijn lvl32 Guard gesparred tegen een 2 lvls lagere Burglar, ik had 'm wel gewaarschuwd dat ik zelf ook een lvl50 Burg heb en de truukjes dus wel een beetje kende :P. Zodra de spar begon en de Burg in stealh was ben ik als een dolle heen en weer gaan rennen/springen en hij kon me dus niet in focus krijgen }> (door de verwarring sneakte hij zelfs op een verkeerde af _O- ), toen het gekletter van wapens eindelijk begon ging het redelijk gelijk op en uiteindelijk resulteerde het in een draw :Y)
het was geen draw ik had veel power over en stond nagenoeg op max morale jij was drained qua power en je moraal was nagenoeg niets meer (en jij hebt bij mij je skill om 3000 morale te regeneren gebruikt) je bent niet verslagen in de zin van out of morale maar als ik 15 sec meer tijd had was dat wel gebeurd we both know it :P

nog een poging bring it on!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
Verwijderd schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 11:14:
het was geen draw ik had veel power over en stond nagenoeg op max morale jij was drained qua power en je moraal was nagenoeg niets meer (en jij hebt bij mij je skill om 3000 morale te regeneren gebruikt) je bent niet verslagen in de zin van out of morale maar als ik 15 sec meer tijd had was dat wel gebeurd we both know it :P

nog een poging bring it on!!!
Niet verslagen binnen de tijd is niet verslagen en dus draw! :P

Overigens is het voor mij heel makkelijk om op een draw aan te sturen middels riddles zodat de timer domweg verloopt, maar daar heeft niemand iets aan.

Had ik die 3000 morale skill gebruikt? Ik weet het echt niet meer :o.

offtopic:
Als je quote hoef je niet persé alles te quoten hoor :P

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er zijn toch geen Lore-masters/Burglars/Guardians/Minstrels/etc etc aan de monsterkant ? Dus wat maakt het uit welke class een andere kan verslaan 8). Het is een algemeen gegeven dat de scout types hierin altijd overheersen, hierna de healers, dan de conjurors ( LM in dit geval ) en uiteindelijk de warrior types :9. Heb al diverse mmorpg's gespeeld , en het nooit anders gezien :D.

Ik vergelijk natuurlijk alleen de classes, en ga er van uit dat de spelers zelf gelijk zijn. Heb je een bv een hele slechte scout speler tegen een goede guard( warrior) speler, kun je een ander resultaat verwachten >:). Aangezien ik altijd een tank speel ben ik ook nooit echt bezig met duels/spars, ik weet al dat mijn clas daar niet voor is bedoeld. Ik kom beter tot mijn recht bij het tanken van epics _/-\o_ , niet bij het sparren van een scout :9~.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

botoo schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 11:36:
[...]

Niet verslagen binnen de tijd is niet verslagen en dus draw! :P

Overigens is het voor mij heel makkelijk om op een draw aan te sturen middels riddles zodat de timer domweg verloopt, maar daar heeft niemand iets aan.

Had ik die 3000 morale skill gebruikt? Ik weet het echt niet meer :o.

offtopic:
Als je quote hoef je niet persé alles te quoten hoor :P
ik wel, je was nagenoeg out of morale en een knipoog later healed en ik healde je niet :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
Verwijderd schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 11:54:
. . . je was nagenoeg out of morale en een knipoog later healed en ik healde je niet :D
Mss een vergissing van je en deed je wat je gewend was? :)
naja we zien vanzelf nog wel een keer, 's avonds laat in AH TH is een veel gebruikte plek om te sparren.
dus wat maakt het uit welke class een andere kan verslaan
Niets, het enige doel is dat je je skills beter/hendiger leert gebruiken onder wisselende omstandigheden, en het vervult ook een sociaal element (tenminste als er geen ego's in het gedrang komen).

Met pve is combat sowieso heel anders, dat is veel makkelijker en voorspelbaarder, en altijd hetzelfde.

Ik ben wel heel erg blij dat mijn Guard eindelijk ranged attacks kan doen, dat heb ik enorm gemist met de burg, nu kan ik tenminste een mob vanaf een flinke afstand pullen. Voordeel is ook dat één van mijn alts GM woodworker is en dus perfecte (cross)bows kan maken. Crossbows vind ik het mooiste voor en dwarf, dat geeft het mooiste plaatje :Y)

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

botoo schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 12:31:
[...]

Mss een vergissing van je en deed je wat je gewend was? :)
ik kan je niet eens healen in een spar al zou ik willen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren weer eens op pad gegaan met mijn Lore-Master en gezien dat er weer een nieuwe Nederlander bij onze Kinship is gekomen met de illustere naam Dinsdag :P

Ik had maar weinig tijd gisteren dus ik besloot wat long-overdue deeds te gaan voltooien. Dus vol goede moed trok ik de Midgewater marshes in. My mission: Kill any neekerbreaker and sickle-fly in sight! Ze vielen als vliegen (nu is dat in het geval van de Sickle Fly's ook wel normaal natuurlijk) en al snel waren er twee deeds voltooid. De volgende bevolkingsgroep die er aan moest geloven waren de Barghests..dus op naar de Northern Barrow Downs. Het was nog vrij lastig om er genoeg te vinden, maar zodra ik ze eenmaal compleet had, kwamen er ineens veel meer...(zul je altijd zien)

Nu moet ik nog de Orcs en wat zaken in The Old Forest (maar dat woud haat ik intens) en dan heb ik echt alles in Bree gehad... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobbie1980
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 26-03-2024
Na 2 weken wipes... eindelijk een nieuwe titel :) Ruination of Thrang, verbazingwekkend hoe makkelijk het deze keer leek te gaan in verhouding tot de vorige keren >:) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yaaaaaaay !! Gisteren mijn titel Grand Master Metalsmith behaald ! (mede dankzij een gulle ancient ore donatie van een goede vriend! ). *O* *O*

Dus wat nu? Nouuuuu...verder harvesten uiteraard ! Maar dit is nu stukken leuker, aangezien ik eindelijk pogingen kan ondernemen voor mijn mirrored armor :*).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 28 november 2007 @ 10:47:
Yaaaaaaay !! Gisteren mijn titel Grand Metal Metalsmith behaald ! (mede dankzij een gulle ancient ore donatie van een goede vriend! ). *O* *O*

Dus wat nu? Nouuuuu...verder harvesten uiteraard ! Maar dit is nu stukken leuker, aangezien ik eindelijk pogingen kan ondernemen voor mijn mirrored armor :*).
grtz!

zou eerst een 20% tool maken als je die al niet hebt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bobbie1980 schreef op woensdag 28 november 2007 @ 10:23:
Na 2 weken wipes... eindelijk een nieuwe titel :) Ruination of Thrang, verbazingwekkend hoe makkelijk het deze keer leek te gaan in verhouding tot de vorige keren >:) .
WOW grtz!

hoe heb je dat geflikt? wij gaan steeds dood na de shamans :N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 28 november 2007 @ 10:14:
Gisteren weer eens op pad gegaan met mijn Lore-Master en gezien dat er weer een nieuwe Nederlander bij onze Kinship is gekomen met de illustere naam Dinsdag :P

Ik had maar weinig tijd gisteren dus ik besloot wat long-overdue deeds te gaan voltooien. Dus vol goede moed trok ik de Midgewater marshes in. My mission: Kill any neekerbreaker and sickle-fly in sight! Ze vielen als vliegen (nu is dat in het geval van de Sickle Fly's ook wel normaal natuurlijk) en al snel waren er twee deeds voltooid. De volgende bevolkingsgroep die er aan moest geloven waren de Barghests..dus op naar de Northern Barrow Downs. Het was nog vrij lastig om er genoeg te vinden, maar zodra ik ze eenmaal compleet had, kwamen er ineens veel meer...(zul je altijd zien)

Nu moet ik nog de Orcs en wat zaken in The Old Forest (maar dat woud haat ik intens) en dan heb ik echt alles in Bree gehad... :)
old forest is ook een *** gebiedt ik haat het ook, het sdcheelt echter enorm als je heel hoog bent dan kan je overal rondwandelen zonder aggro en dan een map van old forest doet ook wonderen (zoek ff op google)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 28 november 2007 @ 10:53:
grtz!
zou eerst een 20% tool maken als je die al niet hebt ;)
Ik heb nu een 18% tool... ook geen single use tool recipe meer. Mischien moet ik daar eerst naar kijken, maar die 2%, maakt dat echt heeeeel veeeeel uit ? :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 28 november 2007 @ 11:11:
[...]

Ik heb nu een 18% tool... ook geen single use tool recipe meer. Mischien moet ik daar eerst naar kijken, maar die 2%, maakt dat echt heeeeel veeeeel uit ? :9~
uiteindelijk wil je hem toch hebben dus beter dat meteen te doen. het is ook 2% extra kans op een crit (op elk item EN component) en op single use items met crit item krijg je 3% extra

of en hoeveel het uitmaakt weet je niet aangezien je alleen maar ziet of je crit ja of nee (geen diceroll waaruit je kan afleiden of je met 20% wel had gecrit)

persoonlijk zou ik eerst voor 20% tool gaan, maar dat is jouw keus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 28 november 2007 @ 11:15:
[...]

uiteindelijk wil je hem toch hebben dus beter dat meteen te doen. het is ook 2% extra kans op een crit (op elk item EN component) en op single use items met crit item krijg je 3% extra

of en hoeveel het uitmaakt weet je niet aangezien je alleen maar ziet of je crit ja of nee (geen diceroll waaruit je kan afleiden of je met 20% wel had gecrit)

persoonlijk zou ik eerst voor 20% tool gaan, maar dat is jouw keus :)
Aarrccch..... maar ik wil mijn armorrrrrrrr !!! Als ik nu weer moet gaan harvesten voor een tool....bleeeh. Ja, ik weet dat het verstandiger is, maar .... ik wil mijn armorrrrrrrrr !!! :D

[edit] Weet iemand zo even uit het hoofd hoeveel er nodig is voor 1 try op een single use metalsmith recipe(lvl 47).

Ancient-iron ores : ?
Dwarf-iron ores : ?
Exceptional hides : ?

Ik weet dat ik dit (thuis) ook kan opzoeken/berekenen, maar zit nu op mijn werk en wil graag een berekening maken :X. Alvast bedankt !!

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 28-11-2007 11:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 28 november 2007 @ 11:22:
[...]

Aarrccch..... maar ik wil mijn armorrrrrrrr !!! Als ik nu weer moet gaan harvesten voor een tool....bleeeh. Ja, ik weet dat het verstandiger is, maar .... ik wil mijn armorrrrrrrrr !!! :D
6 AS ingots en 3 elvensteel ingots is niet al te moeilijk te krijgen... en door de extra crit chance kan je dat snel goed maken (één crit die anders een failure zou zijn is al genoeg) enige wat lastig is te krijgen zijn de recipes

anyway het is jouw keus ;)

ik ben iig happy met mijn complete superior AS tool set voor tinker en explorer (6 sup AS tools :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 28 november 2007 @ 11:28:
6 AS ingots en 3 elvensteel ingots is niet al te moeilijk te krijgen... en door de extra crit chance kan je dat snel goed maken (één crit die anders een failure zou zijn is al genoeg) enige wat lastig is te krijgen zijn de recipes

anyway het is jouw keus ;)

ik ben iig happy met mijn complete superior AS tool set voor tinker en explorer (6 sup AS tools :P)
De mats voor de tools zijn dan iig niet al te extreem. Ik zal eens kijken of er wat recipes zijn te verkrijgen, want ik moet zeggen dat deze naar mijn mening de laatste tijd niet veel droppen.

Bedankt voor de input :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobbie1980
Verwijderd schreef op woensdag 28 november 2007 @ 10:53:
[...]

WOW grtz!

hoe heb je dat geflikt? wij gaan steeds dood na de shamans :N
Eigenlijk zijn de shamans het moeilijkste deel, nadat deze down zijn moet iedereen op de trap gaan staan behalve de 2 tanks die moeten vol de aggro zien te pakken en vooral te houden (Thrang wil nog wel eens random agro switchen......) telkens Thrang langs de fumeroles leiden die vooraan bij de trap staan als deze exploderen is Thrang vurnerable op dat moment conj triggeren en de dps opvoeren. Zo doorgaan (duurt ff) en op naar de Balrog... Je raadt het al eerst deel gedaan en Balrog defeated your raid :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klopt inderdaad wel, ik heb volgens mij al in tijden geen recipes meer zien droppen, bij welk van mijn 4 verschillende karakters dan ook.

Binnenkort ook maar weer ekkes wat hides gaan boilen, zodat mijn Lore-Master die weer kan gebruiken voor tailor. Heb inmiddels gelukkig tier 1 gemastered, maar tier 2 nog niet, die heb ik alleen proficient, en datzelfde geld ook voor tier 3...dan natuurlijk ook Metalsmith nog wat ophogen, maar dat kan ik zelf regelen door gewoon veel ore te verzamelen en die met mijn prospector ability weer te versmelten.. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bobbie1980 schreef op woensdag 28 november 2007 @ 12:19:
[...]

Eigenlijk zijn de shamans het moeilijkste deel, nadat deze down zijn moet iedereen op de trap gaan staan behalve de 2 tanks die moeten vol de aggro zien te pakken en vooral te houden (Thrang wil nog wel eens random agro switchen......) telkens Thrang langs de fumeroles leiden die vooraan bij de trap staan als deze exploderen is Thrang vurnerable op dat moment conj triggeren en de dps opvoeren. Zo doorgaan (duurt ff) en op naar de Balrog... Je raadt het al eerst deel gedaan en Balrog defeated your raid :X
hmm die shamans kwamen wij wel voorbij (zonder al teveel problemen) echter vielen we daarna als lucifers om :N

maar jij zegt dus eigenlijk na de shamans allemaal de trap op en thrang tanken met de 2 guards en vervolgens hem de trap af tanken en naar de fumerolls en elke keer als een fumeroll explodeert alles op thrang richten?

hij kan ook niet dood gaan als er een fumeroll actief is he? (ongeacht de afstand tussen thrang en de fumerol)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobbie1980
Verwijderd schreef op woensdag 28 november 2007 @ 12:24:
[...]

hmm die shamans kwamen wij wel voorbij (zonder al teveel problemen) echter vielen we daarna als lucifers om :N

maar jij zegt dus eigenlijk na de shamans allemaal de trap op en thrang tanken met de 2 guards en vervolgens hem de trap af tanken en naar de fumerolls en elke keer als een fumeroll explodeert alles op thrang richten?

hij kan ook niet dood gaan als er een fumeroll actief is he? (ongeacht de afstand tussen thrang en de fumerol)
Als de tanks Thrang tanken onderaan de 2 trappen dan moet de rest op de trap staan LM's Sticky tar tussen de 2 fumeroles en de tanks Thrang tussen de fumeroles laten doorlopen van links naar recht en weer terug elke keer als een fumerole explodeert met Thrang in de buurt (zorg wel dat de tank dan uit de buurt is) wordt ie voor 15 sec vurnerable, dan inderdaad alle dps incl conj op thrang, ik weet niet hoe het met actieve fumeroles zit hier hebben wij geen last van gehad :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rfce
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 26-09-2024
Verwijderd schreef op woensdag 28 november 2007 @ 11:03:
[...]
old forest is ook een *** gebiedt ik haat het ook, het sdcheelt echter enorm als je heel hoog bent dan kan je overal rondwandelen zonder aggro en dan een map van old forest doet ook wonderen (zoek ff op google)
Het scheelt btw ook als je burglar bent (op low level dan...)
Verder is het zo moeilijk niet... als je er niet uit komt gewoon naar de rivier in de midden lopen en deze volgen...

Gisteren kwam ik bij de quest op dat eiland in Ered Luin, waar ik 2 grote salamanders (beide elite39) moet killen... hmzz moet me nog bedenken hoe ik dat ga doen als lvl39 burglar.. heb nog geen poging gedaan (zijn ze te stunnen?).

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
Bobbie1980 schreef op woensdag 28 november 2007 @ 10:23:
Na 2 weken wipes... eindelijk een nieuwe titel :) Ruination of Thrang
d:)b :D
Netjes gedaan, Thrang begint nu wat vaker klop te krijgen, ook al blijft het een behoorlijk klusje (is mij nog niet gelukt iig), de die-hard raiders die NOES verlaten hebben voor een eigen raid-kinship is het inmiddels ook gelukt.
Gisteren mijn titel Grand Metal Metalsmith behaald !
d:)b gratz, nu geld gaan verdienen :)
Gisteren kwam ik bij de quest op dat eiland in Ered Luin, waar ik 2 grote salamanders (beide elite39) moet killen... hmzz moet me nog bedenken hoe ik dat ga doen als lvl39 burglar.. heb nog geen poging gedaan (zijn ze te stunnen?).
Weet ik niet, worms iig wel (en salamanders lijken een beetje op worms he?). Er is maar één manier om er achter te komen :P

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik hoorde zelfs dat the balrog ook al is verslagen op Eldar door mellowship of het waar is weet ik niet.

wil ook graag weer een poging ondernemen op thrang, we moeten snel een RAID opzetten ookal zouden we thrang niet meteen verslaan dat zal de gemoederen binnen NOES wel geruststellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rfce schreef op woensdag 28 november 2007 @ 14:05:
[...]

Het scheelt btw ook als je burglar bent (op low level dan...)
Verder is het zo moeilijk niet... als je er niet uit komt gewoon naar de rivier in de midden lopen en deze volgen...

in ered luin komen geen lvl 39 salamanders voor uberhaubt geen lvl 39 mobs op het reputation area na dan. je bedoelt niet toevallig evendim?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knaak
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 08-09 21:06

Knaak

It's me, Mario!

Op evernight heeft hebben Eclipse en nog een ander kin (ben even de naam kwijt.. my bad..) de Balrog enkele dagen terug ook neergehaalt. Zelf ben ik nog nooit in de rift geweest. :P

Ben benieuwd wat de volgende patch word, ze zullen spoedig wel met info komen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MOAW schreef op woensdag 28 november 2007 @ 14:58:
Op evernight heeft hebben Eclipse en nog een ander kin (ben even de naam kwijt.. my bad..) de Balrog enkele dagen terug ook neergehaalt. Zelf ben ik nog nooit in de rift geweest. :P

Ben benieuwd wat de volgende patch word, ze zullen spoedig wel met info komen. :)
ben je nog niet hoog genoeg of vind je raiden niks? want the rift is the place to be als je een uitdaging en of goeie loot wilt :N :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben nog steeds niet aan het raiden geweest. Heb het ooit 1x gedaan in de Ettenmoors, maar dat was wel zo chaotisch dat ik er daarna nooit meer naar gekeken heb eigenlijk...toch wordt het naar mijn idee wel tijd dat ik mijn level 48 minstreeltje eens in de strijd ga gooien in bijvoorbeeld Hellegrod of The Rift. Ik heb er veel verhalen over gehoord, maar ben er tot nu toe simpelweg nog niet aan toegekomen..erg jammer wel...

Hoor in ieder geval heftige verhalen over The Rift en heb er eigenlijk wel eens zin in om daar de heldhaftige dwerg uit te hangen...aan de andere kant wordt het ook tijd dat ik gewoon eens een keer level 50 ga worden..al is dat nog heel wat XP verwijderd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rfce
Verwijderd schreef op woensdag 28 november 2007 @ 14:51:
[...]
je bedoelt niet toevallig evendim?
LOL@mijzelf... tuurlijk bedoel k Evendim :$

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 28 november 2007 @ 15:38:
Ik ben nog steeds niet aan het raiden geweest. Heb het ooit 1x gedaan in de Ettenmoors, maar dat was wel zo chaotisch dat ik er daarna nooit meer naar gekeken heb eigenlijk...
Ik denk niet dat je het raiden in de Ettermoors kunt vergelijken met een normale raid. Vaak zijn de raids in EM chaotisch omdat er niet echt een vaste raidsamenstelling is, maar een die continue veranderd.

Een raid voor bv Rift zal anders verlopen, hier maak je van te voren een groep , en die samenstelling zal in principe niet veranderen. Hierdoor blijft alles wat overzichtelijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knaak

Knaak

It's me, Mario!

Nouja, ik ben meerdere malen uit de groote guilds gegaan omdat die leaders altijd zaten te bitchen. Dus nu ben ik beetje alleen en zonder een guild kom je nergens. In de ettenmoors raid ik wel 5x per week, daar is het altijd fantastisch gewoon. :D

En ik heb te weinig tijd op dit moment om te raiden, er zijn gewoon zoveel games die ik moet spelen dat de keuze erg lastig word. En als je niet in een guild zit raak je snel bored op lvl50.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit in een heerlijke guild op Evernight.. "The Prophets" heb zelfs de kinship website in elkaar geknutseld op een vrije zondagmiddag... voor de geinteresseerden (hoop dat dit mag anders hoor ik het wel) http://theprophets.clanh8.co.uk

Pas bijvoorbeeld heel simpel wat aan het rondklooien met mijn Lore-Master omdat ik daar toch niet echt heel makkelijk mee level...en ik dacht laat ik eens wat gaan craften..dus ik begon om eindelijk eens tailer tier 1 te masteren...kom ik boiled light leather te kort...ik op weg naar de AH...loop ik bijna een mede member van de kinship ondersteboven die ik al even niet gezien had...effe een babbeltje gemaakt en hij vroeg waar ik mee bezig was...dus ik leg uit dat ik op weg was naar de AH om effe de boiled hides te gaan halen die ik nodig had... hij vraagt: "Hoeveel moet je er hebben" en gaat vervolgens effe light hides verzamelen en die voor me boilen...

In de tussentijd had er een ander lid weer hulp nodig met een quest ergens in de Southern Barrow Downs, vlakbij de Bone Man (een quest die ik op level 32 allang gedaan had) dus ik met hem mee. Gezorgd dat ze die quest af kregen (ze waren al twee keer onderuit gegaan daar, en toen ik terug kwam had ik de boiled hides die ik nodig had.. :) En zo helpen we elkaar waar we maar kunnen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rfce schreef op woensdag 28 november 2007 @ 15:39:
[...]

LOL@mijzelf... tuurlijk bedoel k Evendim :$
dat is in een keldertje op dat eiland met die vuur salamanders... heb ik solo gedaan met mijn minstrel toen ik evendim deed (was toen lvl 48 ofzo)

Verwijderd

Goedemorguh!

Zo zo rustig hiero! Hmmm gisteren een poging gedaan om wat recepten te bemachtigen. Helaas zonder resultaat :/ Ik ben in immidumimidmimis ( of zoiets :*) ) geweest, in Evendim. :/

In goblin town krijg ik redelijk wat single use metalsmith recepten, alleen weinig tot geen single use recepten voor craft tools. Ook zijn de jeweler recepten hier schaars. Heeft iemand een hint voor een betere plek om deze recepten te grinden? :9~

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 29 november 2007 @ 12:30:
Goedemorguh!

Zo zo rustig hiero! Hmmm gisteren een poging gedaan om wat recepten te bemachtigen. Helaas zonder resultaat :/ Ik ben in immidumimidmimis ( of zoiets :*) ) geweest, in Evendim. :/

In goblin town krijg ik redelijk wat single use metalsmith recepten, alleen weinig tot geen single use recepten voor craft tools. Ook zijn de jeweler recepten hier schaars. Heeft iemand een hint voor een betere plek om deze recepten te grinden? :9~
sinds book 11 droppen er heel veel tailor recipes en de rest nagenoeg niet meer. hopelijk wordt dit met de maintenance gefixt.

en je bedoelt natuurlijk annunnimas in evendim

• botoo
Gisteren weer een spar gedaan. Nu met mijn (inmiddels lvl33 Guard) tegen een één lvl hogere Burglar.

Zelfde taktiek gebruikt: springen/rennen en op lastig bereikbare punte gaan staan :Y) Vreemde van de situatie dat ik hem wel een paar keer in stealth kon 'zien' maar niet met crossbow kon target'en :(, daar moet ik een volgende keer dichterbij voor gaan en een AoE gebruiken.

Aan het einde had ik hem net gestund en wilde ik de fatale klap uitdelen toen de timer afliep :( Zelf had ik nog 200+ morale over en hij 25. Naja saved by the bel zullen we maar zeggen.

Grappige is dat hij, mss door het nederlandse kinship waar hij in zit, heel veel voor spars word uitgedaagd en een redelijke ervaring heeft opgebouwd, maar tegen een Guard die zelf 'enige' kennis van Burglar heeft kon hij het toch niet winnen, zelfs niet met een lvl hoger :Y)
Natuurlijk is mijn gear van betere kwaliteit en dat zal ook verschil maken, maar toch leuk om dit resultaat te hebben :).

Het blijkt maar weer: kennis == macht :)

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

• Rfce
Verwijderd schreef op donderdag 29 november 2007 @ 12:34:
[...]

sinds book 11 droppen er heel veel tailor recipes en de rest nagenoeg niet meer. hopelijk wordt dit met de maintenance gefixt.

en je bedoelt natuurlijk annunnimas in evendim
Jah, er droppen veel tailor-recipes omdat er nu aparte dwarf en elf recipes bij zijn gekomen.

Ikzelf ben bijv. opzoek naar Elf Reinforced Sturdy Leather recepies (voor de uiteindelijke Elf Stout Sturdy Leather producten), maar op de schoenen en broek na, NIETS te vinden.

euh...ja

Verwijderd

Vanmorgen nog even snel de deed bij elkaar geraapt voor het killen van orcs in Breeland, die miste ik nog dus nu heb ik voorlopig alles compleet in Bree met mijn Lore-Master. Die gaat nu de North Downs weer eens verder verkennen en kijken wat ie daar nog allemaal te doen had...

Mijn Huntress Irelina is inmiddels ook weer een leveltje opgeschoven naar level 16. Gisteren de class-quest afgerond en wat betreft book 1 nu tot aan chapter 10 gekomen. Uiteraard de doodsimpele quest gedaan om naar Trestlebridge te gaan *want dat is gewoon simpelweg gratis XP :P* Vandaag kan ik helaas niet meer verder spelen, want vanavond ga ik met drie jongedames naar de bioscoop (Beowulf) en het kostte effe afwegen... LOTRO vs met drie dames naar de bioscoop, maar de drie dames wonnen dat toch...al was het met een neuslengte.. ;)

• MueR
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 23:06

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Mijn hunter was gisteravond de Misty Mountains onveilig aan het maken. Mijn Guardian moet zn tiers in Metalsmithing en Prospector omhoog krijgen, dus ging ik ore farmen. Onderweg 4 Beryl Shards opgepikt, aangezien mijn vriend Sulmog het drie keer nodig vond mij op te willen eten. Ook de Antlered King werd gedegradeerd tot hertenbiefstuk.

Vervolgens besloot ik wat in de Giant Halls te gaan struinen. Daar wordt over het algemeen minder gejaagd op Beryl Shards. Ik kwam er Hoartusk tegen, die naast de shard ook nog Hoartusk's horn dropt. Voor degenen die hem niet kennen, Hoartusk is een level 46-47 Elite Master mammoet. Overmoedig als ik was, dacht ik "die pak ik even". Ik had 1 health potion, geen power potions. Vantevoren ook niet gegeten. Stom, dat klopt. Toch ben ik best trots op mn hunter. Van de 22000 morale had Hoartusk nog maar 4000 over voordat ik noodgedwongen moest opgeven wegens gebrek aan power en nog maar 400 morale over. Die uit de klauwen gegroeide olifant tikt makkelijk 600 morale weg bij een crit :(.

Ondertussen heb ik weer potions ingeslagen, dus vanavond ga ik hem weer even opzoeken. Dan gaat ie doot.
Verwijderd schreef op donderdag 29 november 2007 @ 12:34:
Je bedoelt dat er veel tailoring en metalsmithing recipes droppen omdat die er gewoon 5 keer zoveel zijn als de rest? Lijkt me niet meer dan normaal.

[ Voor 14% gewijzigd door MueR op 29-11-2007 14:40 ]

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.

• superbassie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10-09 17:48
Zijn er mensen hier die nu LOTRO spelen ipv WoW?
Heb zelf lang WoW gespeeld maar stopte toen TBC uitkwam. Maar ik vraag me af of LOTRO nu een leuk alternatief is (vraag zal vast weleens gestelt zijn).

Voor zover ik weet zijn er in LOTRO geen 'kanten' waar je uit kan kiezen (allies en horde in WoW) dus hoe zit het dan met PvP?
Ben zelf een groot fan van PvP namelijk.

Wil eerst meer weten over LOTRO voordat ik er aan begin omdat ik mijn ogen nog geen MMORPG gemaakt is die WoW kan verslaan en ik er geen €50 aan wil verspillen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PvP zoals je dat kent uit WoW is er in LOTRO niet. Om toch een beetje aan die wens tegemoet te komen hebben ze PvMP ingebouwd. Dat is een onderdeel dat beschikbaar wordt zodra je een personage tot level 10 hebt geleveld. Je kunt dan als een monster spelen, van een Warg tot een Orc...je kunt het zo gek niet bedenken. Als monster kun je het dan opnemen tegen de Free Peoples (oftewel de goeien) en de spelers die in de tussentijd via gewoon questen een hoog genoeg level hebben gehaald om ook echt mee te kunnen doen in de Ettenmoors.

Dat zou je dus eventueel zelf ook kunnen doen, via het gewone roleplayen levellen tot toch wel zo'n level 45 of hoger en dan vechten tegen de monsters.

Het grootste verschil is eigenlijk dat je in LOTRO hiervoor een eigen gebied hebt, da's dus de Ettenmoors, en in WoW niet. Persoonlijk vind ik de manier van LOTRO beter. Je maakt zelf de keuze om in een PvMP gebied te belanden en wordt dus niet belaagd door PvP-ers terwijl je liever gewoon wat wil questen.

Heb zelf ook even WoW geprobeerd, maar werd dus echt knotsgek van al die high levels die mij als very low level moesten verslaan. Leuk hoor, get someone your own size! Anders probeer je eerst een keer een 7-dagen free trial. Moet je vast wel lukken om level 10 te worden in die tijd en dus PvMP te gaan proberen... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 08:05:
PvP zoals je dat kent uit WoW is er in LOTRO niet. Om toch een beetje aan die wens tegemoet te komen hebben ze PvMP ingebouwd. Dat is een onderdeel dat beschikbaar wordt zodra je een personage tot level 10 hebt geleveld. Je kunt dan als een monster spelen, van een Warg tot een Orc...je kunt het zo gek niet bedenken. Als monster kun je het dan opnemen tegen de Free Peoples (oftewel de goeien) en de spelers die in de tussentijd via gewoon questen een hoog genoeg level hebben gehaald om ook echt mee te kunnen doen in de Ettenmoors.

Dat zou je dus eventueel zelf ook kunnen doen, via het gewone roleplayen levellen tot toch wel zo'n level 45 of hoger en dan vechten tegen de monsters.

Het grootste verschil is eigenlijk dat je in LOTRO hiervoor een eigen gebied hebt, da's dus de Ettenmoors, en in WoW niet. Persoonlijk vind ik de manier van LOTRO beter. Je maakt zelf de keuze om in een PvMP gebied te belanden en wordt dus niet belaagd door PvP-ers terwijl je liever gewoon wat wil questen.

Heb zelf ook even WoW geprobeerd, maar werd dus echt knotsgek van al die high levels die mij als very low level moesten verslaan. Leuk hoor, get someone your own size! Anders probeer je eerst een keer een 7-dagen free trial. Moet je vast wel lukken om level 10 te worden in die tijd en dus PvMP te gaan proberen... ;)
In WoW heb je daar natuurlijk PvE servers voor maar laten we die discussie niet aangaan ;). LoTR:O heeft ook een compleet andere inspring dan WoW. Veel meer "roleplaying" vind ik zelf. Tevens laat de wereld van LOTRO:O niet zoveel PvP toe (denk aan de 'orcs' die bree overnemen, kan gewoon verhaalsgewijs niet). Bij WoW hebben ze daar lak aan (Thrall killen anyone?).

Tis maar net wat je wil natuurlijk (speel beide op dit moment).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ze allebei geinstalleerd staan zelf, maar ik kan mijzelf toch minder vermaken in de wereld van WoW dan die van LOTRO. Zelf ben ik ook helemaal gek van Roleplayen overigens...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zozo nadat ik van de week uiteindelijk mijn GM metalsmith titel kreeg, heb ik gisteren voor het eerst wat pogingen gedaan (5 totaal).

Leggings >> Critted! *O*
Gloves >> Critted! *O*
Shoulders >> Critted! *O*
Boots >> Critted! *O*

als laatste een poging gedaan voor mijn helm en die ging mis. -O-

Maar ik denk dat ik met 4/5 wel erg tevreden mag zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuurvoske
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 18:42

Vuurvoske

Nunquam cede!

Ik ben nou eindelijk de trial aan het downloaden? Kan iemand me vertellen welk realm de meeste gotters / nederlanders zitten? Speel normaal altijd wow dus sorry als ik de verkeerde termen mocht gebruiken :)

Beroeps brabander

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik het een beetje goed heb, dan zitten er veel Gotters op zowel Snowbourn als Eldar...en ikzelf zit dan weer op Evernight...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
da's een 'aardige' score :Y

Over die recipes: Dat er meer tailor recipes droppen lijkt idd wel een feit momenteel, zo ervaar ik het ook, en jeweller/metalsmith zie ik ook veel minder. Dat er nu verschillende zijn (dwarf/elf) is niet meer dan verschil in het plaatje, specs zijn gelijk, dus droppen er relatief veel meer.

Zelf wilde ik heel graag single use recipes voor lvl35 heavy armour hebben (westernesse), maar wat daar voor gevraagd durft te worden is belachelijk. Rond de 500 silver voor een recipe waarbij je ook nog een adamant shard nodig hebt en waarvan het uiteindelijke item maar een vijftal lvls meegaat is buitenproportioneel :( Voorlopig blijft mijn Guard nog wel een poosje met z'n lagere lvl (crit) pakkie lopen. Vanaf +/- lvl42 is de volgende armour-upgrade dacht ik en pas bij lvl47 begin je aan je uiteindelijke equipment (vanaf lvl50 aan epic maar dat is een heel ander verhaal).

Gelukkig ben ik inmiddels een bereden Guard (en 4.2 Gold armer :| ), daar was ik wel aan toe want dat geloop begon me aardig de keel uit te hangen :Y)

Burglar is (natuurlijk) weer aan het sparren geweest met de vaste sparringspartner. Waar ik zonder enige moeite een andere lvl50 Guard tweemaal alle hoeken liet zien (best of three), moest ik de laatste keer het onderspit delven tegen mijn 'eigen' sparrings-Guard, hij begint aardig veel beter in te spelen op mijn spar-techniek en past zich sneller aan op mij dan ik op hem :o. Maar het blijft leuk om te doen en steeds iets andere taktieken te proberen. Gisteren heb ik het geprobeerd met sword/dagger, sword/mace (traag) en dagger/dagger (snel!) maar ik zie geen merkbaar verschil tegen de Guard.

@Vuurvoske: Ik weet dat er op Eldar ook een behoorlijk groot nederlandstalige kinship is (Dutch Alliance ofzo).

[ Voor 3% gewijzigd door botoo op 30-11-2007 10:15 ]

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 09:41:
Zozo nadat ik van de week uiteindelijk mijn GM metalsmith titel kreeg, heb ik gisteren voor het eerst wat pogingen gedaan (5 totaal).

Leggings >> Critted! *O*
Gloves >> Critted! *O*
Shoulders >> Critted! *O*
Boots >> Critted! *O*

als laatste een poging gedaan voor mijn helm en die ging mis. -O-

Maar ik denk dat ik met 4/5 wel erg tevreden mag zijn!
grtz! dat is extreme mazzel!!!

ik had gister extreme pech met mijn tailor 5 items gemaakt op 35% crit chance en slechts 1 crit :N
amberlin (mijn jeweler) moest ook even in actie komen voor een kinmate die een poging wilde op etched beryl bracelet en die critte :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 10:13:
ik had gister extreme pech met mijn tailor 5 items gemaakt op 35% crit chance en slechts 1 crit :N
Das wel balen...ik zal die dagen ook nog wel gaan meemaken denk ik. Zelf zat ik op 33% crit chance, dankzij wat scrolls van een maat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
Verwijderd schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 08:05:
Anders probeer je eerst een keer een 7-dagen free trial. Moet je vast wel lukken om level 10 te worden in die tijd en dus PvMP te gaan proberen... ;)
Thnx! Ja het ganken was een minder punt in WoW, das waar.
Heb vannacht dus LOTRO gedownload en zo'n trialcode gekregen dus maar eens kijken wat het is.
Speel op Snowbourn een Elf Huntress lvl 4 nu. Gameplay lijkt erg op dat van WoW en dat spreekt me wel aan. Het ziet er grafisch goed uit. Het is alleen wat rustiger dan op de WoW servers (in begingebieden iig) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bstard
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 08-08 15:56

bstard

---------------

Hoop dat ik niemand hiermee beledig , maar deze thread is voor een buitenstaander nouwelijks door te komen. 90% is slowchat over hoeveel crits mensen hebben en van sommige characters kan je level voor level hun blog nalezen ;) Jammer want de informatie over Lotro die je hier zou verwachten wordt zo ondergesneeuwd. Patch notes, dev talks, etc etc is toch net iets meer interesant voor de gemiddelde lezer IMO. Nogmaals excuses, mss dat het juist de bedoeling is zo hoor.. geen idee.

Blub

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bstard schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 10:44:
Hoop dat ik niemand hiermee beledig , maar deze thread is voor een buitenstaander nouwelijks door te komen. 90% is slowchat over hoeveel crits mensen hebben en van sommige characters kan je level voor level hun blog nalezen ;) Jammer want de informatie over Lotro die je hier zou verwachten wordt zo ondergesneeuwd. Patch notes, dev talks, etc etc is toch net iets meer interesant voor de gemiddelde lezer IMO. Nogmaals excuses, mss dat het juist de bedoeling is zo hoor.. geen idee.
Ik zou zeggen, geeft het goede voorbeeld :9~

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 30-11-2007 10:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
Je hebt helemaal gelijk bstard, het word een beetje incrowd gebabbel waarbij het regelmatig weinig info en een hoop tekst oplevert. Er is natuurlijk niet altijd veel nieuwe informatie en een hoop staat al in de OP.
Zodra patchnotes e.d. weer aan de orde zijn zal dat ongetwijfeld ook besproken worden, en op deze losse manier houden we elkaar een beetje op de hoogte van de dingen die er op Middle Earth afspelen.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

superbassie schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 10:32:
[...]

Thnx! Ja het ganken was een minder punt in WoW, das waar.
Heb vannacht dus LOTRO gedownload en zo'n trialcode gekregen dus maar eens kijken wat het is.
Speel op Snowbourn een Elf Huntress lvl 4 nu. Gameplay lijkt erg op dat van WoW en dat spreekt me wel aan. Het ziet er grafisch goed uit. Het is alleen wat rustiger dan op de WoW servers (in begingebieden iig) :P
Het is vaker gezegd, gameplay is niet veel veranderd uiteraard, want waarom zou je iets veranderen wat blijkbaar goed werkt. Als ik beide interfaces van de games naast elkaar zie (de standaard interfaces dus) dan vind ik die van LOTRO in ieder geval een heel stuk rustiger ogen.

Dat het rustiger is op de servers is ergens ook wel logisch natuurlijk. Na die ruime 2 jaar dat WoW uit is, zitten daar logischerwijs ook gewoon veel meer mensen op. Denk dat die aantallen nog wel zullen bijtrekken, en tot die tijd is het iets prettiger om rond te hobbelen in de wereld. Heel druk is ook niet alles.

Wat mij persoonlijk ook trok aan LOTRO is dat er veel makkelijker contact gelegd werd andere mensen. Iedereen is wat meer easy going lijkt het wel..misschien ook omdat veel mensen er zitten omdat ze al helemaal gek waren op de wereld die Tolkien ooit heeft geschapen...dat durf ik niet te zeggen.

Level 4 Elven Huntress, dan zit je nog in Ered Luin in ieder geval, ziet er altijd wel erg mooi uit. :)

Ben benieuwd hoe het je verder vergaat.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

botoo schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 10:53:
Je hebt helemaal gelijk bstard, het word een beetje incrowd gebabbel waarbij het regelmatig weinig info en een hoop tekst oplevert. Er is natuurlijk niet altijd veel nieuwe informatie en een hoop staat al in de OP.
Zodra patchnotes e.d. weer aan de orde zijn zal dat ongetwijfeld ook besproken worden, en op deze losse manier houden we elkaar een beetje op de hoogte van de dingen die er op Middle Earth afspelen.
Ik wacht nog steeds op mijn guard updates ! >:).

Als er alleen maar gesproken mag worden over updates etc, dan wordt het wel erg lastig om dit topic levend te houden. Ook zouden ze dan het WoW topic kunnen sluiten , want het is daar nog 100x erger :D.

Ik denk dat ik dit weekend voor het eerst riching het Rift ga. Heeft iemand nog enkele hints ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
Verwijderd schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 11:15:
Ik denk dat ik dit weekend voor het eerst riching het Rift ga. Heeft iemand nog enkele hints ?
Jahoor, laat je summonen of neem een Hunter-Cab, er naar toe lopen rijden is bijna geen doen en een quest op zichzelf (zelfs als Burglar valt dat niet mee en kost heel veel tijd).

Wb mijn eerder vermelde spar-taktieken met de Guard: Ik vermoed dat het verschil gemaakt word met 'Guardian's Pledge' waarmee hij 50.0% Evade, Parrry en Block Chance krijgt waardoor ik veel moeilijker mijn tricks kan landen, daarna werkt 'Turn the Tables' natuurlijk ook niet echt in mijn voordeel. Ik zal met name de 15 seconden van de 'Guardian's Pledge' eens domweg uit gaan zitten in stealth }> Ik moet natuurlijk wel goed opletten wanneer hij die 'Guardian's Pledge' start, ws meteen aan het begin, dus dat is makkelijk :P.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

botoo schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 12:30:
[...]

Jahoor, laat je summonen of neem een Hunter-Cab, er naar toe lopen rijden is bijna geen doen en een quest op zichzelf (zelfs als Burglar valt dat niet mee en kost heel veel tijd).

Wb mijn eerder vermelde spar-taktieken met de Guard: Ik vermoed dat het verschil gemaakt word met 'Guardian's Pledge' waarmee hij 50.0% Evade, Parrry en Block Chance krijgt waardoor ik veel moeilijker mijn tricks kan landen, daarna werkt 'Turn the Tables' natuurlijk ook niet echt in mijn voordeel. Ik zal met name de 15 seconden van de 'Guardian's Pledge' eens domweg uit gaan zitten in stealth }> Ik moet natuurlijk wel goed opletten wanneer hij die 'Guardian's Pledge' start, ws meteen aan het begin, dus dat is makkelijk :P.
Summonen huh? Okay! Maar zijn er nog wat items ( speciale food etc) die ik zou moeten meenemen?

Wat betreft guardian pledge, je weet dat deze 2 keer is te activeren? Zo kan je dus in principe de eerste 30 seconden guardian pledge aktief kunnen hebben. Of hem de tweede keer activeren wanneer je ziet dat de andere uit zijn stealth komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
Wat betreft guardian pledge, je weet dat deze 2 keer is te activeren?
Shoot! :(
Bijna Deep Breath vergeten :o dat zal ik moeten counteren met 'Ready and Able' en HiPS maar RaA dat heeft een cd van 30 min. en de 'Deep Breath' van slechts 5 min. Dat is wat nadelig tijdens best of three.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 12:39:
[...]

Summonen huh? Okay! Maar zijn er nog wat items ( speciale food etc) die ik zou moeten meenemen?

Wat betreft guardian pledge, je weet dat deze 2 keer is te activeren? Zo kan je dus in principe de eerste 30 seconden guardian pledge aktief kunnen hebben. Of hem de tweede keer activeren wanneer je ziet dat de andere uit zijn stealth komt.
captains kunnen vanaf level 40 mensen summonen ff op ja klikken en ploep je staat naast hem :)

in raids is het verstandig om goede voorbeeiding te hebben zelf neem ik altijd een zooi mee

20x tier 5 morale potions
20x tier 5 power potions
20x pure fear cure
20x pure wounds cure
20x pure poison cure
20x pure disease cure
15x superior lembas (gewone volstaat ook wel maar deze zijn beter)
5x +5 hope pots
40+ traveling rations
battle lore als ik het heb
warding lore als ik het heb
lute strings (minstrel only)

en uiteraard volledig gerepareerd wat betreft disease en poison cure die heb ik nog niet nodig gehad in the rift the rest zeer zeker wel. maar wellicht dat je met de balrog disease en of poison cures moet hebben (zorg wel dat je pure cures haalt want alle andere werken niet op die mobs ;))

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 30-11-2007 12:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkasantion
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 09-09 09:15

Darkasantion

Just keep swimming!

Hmm, denk dat ik LotRO maar eens ga uitproberen, om te kijken hoe goed mij dat bevalt om te spelen en te zien. Hoewel ik denk dat WoW toch bij mij bovenaan staat.

Join het DPC Whatpulse team Intel/ATI.AMD Powered PC!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

botoo schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 12:54:
[...]
Shoot! :(
Bijna Deep Breath vergeten :o dat zal ik moeten counteren met 'Ready and Able' en HiPS maar RaA dat heeft een cd van 30 min. en de 'Deep Breath' van slechts 5 min. Dat is wat nadelig tijdens best of three.
Hehehe bij mij is de downtime van Deep Breath geen 5 min, maar 2,5 minuut, dankzij een trait die ik heb equiped.
Verwijderd schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 12:55:
en uiteraard volledig gerepareerd wat betreft disease en poison cure die heb ik nog niet nodig gehad in the rift the rest zeer zeker wel. maar wellicht dat je met de balrog disease en of poison cures moet hebben (zorg wel dat je pure cures haalt want alle andere werken niet op die mobs ;))
Thanks a lot! Ik zal zeker proberen zoveel mogelijk van dit lijstje mee te nemen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 13:13:
[...]

Hehehe bij mij is de downtime van Deep Breath geen 5 min, maar 2,5 minuut, dankzij een trait die ik heb equiped.

[...]

Thanks a lot! Ik zal zeker proberen zoveel mogelijk van dit lijstje mee te nemen :)
die pure cures kan je gewoon bij healer kopen (8 silver per stuk) met shift ingedrukt kan je in 1 keer een stack kopen. tot en met thrang heb je iig fear cures en wound cures nodig...

fear komt nogal vaak voor daar :P en thrang geeft wounds die je een instant death bezorgen als je ze niet cured

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knaak

Knaak

It's me, Mario!

Verwijderd schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 09:58:
Als ik het een beetje goed heb, dan zitten er veel Gotters op zowel Snowbourn als Eldar...en ikzelf zit dan weer op Evernight...
Ik zit op evernight :P leuke server, alleen jammer dat veel oude bekenden zijn gestopt. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MOAW schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 14:05:
[...]

Ik zit op evernight :P leuke server, alleen jammer dat veel oude bekenden zijn gestopt. :'(
verhuis naar eldar :P kan je ons de hele dag lastig vallen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knaak

Knaak

It's me, Mario!

Dat verhuizen is een duur grapje hehe, en ik speel niet super veel ivm andere games en school.

Enigste wat me nooit verveelde aan Lotro was monsterplay. Echt lache als rank6 warg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MOAW schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 14:05:
[...]

Nou ja, ik ben nog geen bekende van je geloof ik...maar wie weet... :) Kunnen we es kennis maken. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

toch langzaam verder gegaan met het afronden van deeds... heb er op dit moment nog 6 openstaan...

Ellendras heeft nu ook een achternaam :P mijn volledige naam luid nu Ellendras Coldheart 8) dwerg Beardgrim en burglar Cranck vonden het een passende naam daar ik regelmatig de opmerking cold! naar me toe gesmeten kreeg :P (volledig terecht uiteraard ;)) dat heeft me er ook toe bewogen om deze coole achternaam te nemen :P

ben toch wel benieuwd wanneer book 12 nu komt en wat het ons gaat brengen, ik hoop dat de levelcap hoger komt te liggen maar vrees dat dat niet gaat gebeuren...

gisteren voor een kinmate wat jewelry gemaakt (weet naam niet meer) en miste op 80% best knap :N gelukkig critte de volgende op 80% en die daarna op 35% wel. ook nog een engraved beryl ring recipe gevonden en gecraft met een crit als gevolg die ging voor 22 gold over de virtuele toonbank :P (minus 1.1 gold van AH stelletje rippers :r)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Zoals in meerdere devchats aangegeven, zal de levelcap niet omhoog gaan met patches/books. Alleen met paid expansions (zoals Rohan) zal dit misschien worden gedaan.
Wat er wel in book 12 gaat komen zijn dingen als een Barber, waar je je character kan customisen. Er komen nieuwe hoofden, kapsels, etc.

Gisteren was de server ook weer ziek met crits. Ik wilde 11 Pristine Leather Guards maken, en ging met 25 stuks weg. Van de 11 stuks heb ik er 7 gecrit. Ook met het maken van 8 blessed leather plates critte ik er 6, dus ging ik er met 20 weg. Ik durfde het niet aan om een single use te maken, gegarandeerd dat ik die ging missen.

Verder een nieuwe kinmember "eventjes" door 3 tiers prospecting heen geholpen. Samen met mn andere mining buddy hadden we genoeg ore liggen om dat 8 keer te halen :). Ook mn level 20 Guardian is nu Master Expert Metalsmith en GM Prospector. Nu maar even een expeditie naar de Trollshaws voor een kleine 2000 dwarf iron ore, de North Downs voor 1000 Sturdy hides en Evendim voor 2000 Pristine hides. Dan kan ik de dwerg ook weer naar MA Metalsmith en Tailor brengen, al is tailoring bijzaak aangezien mn main character ook al GM tailor is.

Ben ook eens gaan scouten naar een goede locatie voor ons derde kinship house. Kheb een erg mooie locatie gevonden in de Dwarf instance :) Nog 2 maandjes, dan is de dwarf kin klaar voor een kinship hall.

[ Voor 64% gewijzigd door MueR op 03-12-2007 13:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
Ik durfde het niet aan om een single use te maken, gegarandeerd dat ik die ging missen.
lol, dat heb ik ook altijd, als er te veel spontane crits zijn tijdens het maken van de onderdelen dan ben ik ook extra terughoudend met het maken van single use items.

Opvallend hoe stil het is in Fornost (iig op Eldar) het lijkt een weinig populaire omgeving te zijn, je ziet er zelden advonturiers ronlopen en ook in het social panel zie je zelden Fornost gangers.

Een paar dagen geleden hadden een aantal kinners het plan gevat om Fornost eens bij de horens te vatten, helaas bleef het bij een viertal NOES'ers maar gelukking vonden we nog 2 van een ander kin die meewilden. Het was een behoorlijk sterk team met Burglar, 2 Loremasters, Minstrel, Champion en mijn (op dat moment nog lvl36) Guard. Ik was veruit het laagste lvl, de meesten waren 42-45 en één LM op 49.

Ondanks dat de 9 levels hogere Champion regelmatig mijn aggro 'stal' :+ (ws door zijn hogere dps threat) ging het erg lekker, dat tanken ligt me wel, zeker als er een healer achter je staat :Y). Uiteindelijk hebben we alle 4 bosses gedaan van de 'Darkness Within' quest waarbij je 4 Morghul-hilts moet vinden.

Aangezien ik op lvl 36 nog weinig met zware dread te maken heb had ik ook geen hope potion bij me (stom genoeg de anderen ook niet :X) en bij de laatste boss was dat ei'k wel een 'beetje' nodig (5 dread :o). Gelukkig gingen we er goed doorheen omdanks het feit dat we zo nu en dan allemaal verstijfd van angst stonden te bibberen :+

Leuke drops en rewards ook :0 zo heb ik een huge 2 handige Axe gescoord (geweldig om te zien zo'n dwarf met een 'life-size' Axe :9) en fraaie boots (helaasch had ik al een iets beter craft-crit paar) en een lichtblauwe Lucky Worm Tooth, helaas moet ik nog 6 lvls wachten voor ik die kan gebruiken :(. Wel een bruikbaar ding met +26 Fate, +39 Morale en 3.8 Power Regeneration in non-Combat, ook al weet ik niet of ik op dat lvl niet iets beters heb.

Ook wat side-quests meegepikt, Spirits, Goblins, Trolls, Oakheart en dus een behoorlijk pak xp verdiend. Met een beetje mazzel gaan we 'Collor for a King' ook nog doen. Ik heb nog niet zoveel Fornost Instance quests gedaan als met mijn Guard :) altijd leuk om weer eens op 'nieuwe' plaatsen te komen :D

Alles bij elkaar hadden we één keer een dooie, maar dat kwam door connection probs dus reken ik dat niet echt mee. Toen we klaar waren me tde laatste boss en het inmiddels best laat was geworden, gingen 4 van de 6 per map naar buiten, de Burglar zwierf nog wat verder rond en ik ben van de toren naar beneden gesprongen. Wel eerst gekeken hoe ik moest springen zodat ik steeds op een richel terecht kwam en al doende stapsgewijs heel beneden aankwam :Y)
Beneden aangekomen was ik (natuurlijk) de weg kwijt en ben dwars door de elite squads gecharged maar na een stuk of wat van die olijke rakkers ben ik toch maar naar het einde geswift (naar een retreat circle om precies te zijn :o). Kort daarna hoorde ik de Burglar 'wtf?' roepen en stond 'ie naast me :P

Alles bij elkaar weer een ouderwets avondje questen :) ei'k is het streven náár lvl 50 leuker dan lvl 50 zelf.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeleFles
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

GeleFles

What's in a bottle?

Voor Fornost heb je inderdaad een redelijk FS nodig, als je dat niet hebt is het echt een 'pain in the ass' :P

Het is vooral erg klote als je erg ver bent, en je gaat dood... de eerste orcs bij de ingang respawnen namelijk, en daar kom je dus solo niet langsheen. Je kan dan ook niet snel doorrennen, want zodra je aggro hebt, kan je de deuren niet in.
Enige optie is dus om een paar FS members terug te roepen, en die je terug te laten escorteren naar je FS toe.

Ik heb Fornost nu grotendeels gehad, hoef alleen nog maar die quest met die fallen spirits volgens mij... De reward daarvoor is nou niet echt bijzonder, dus ik denk dat ik die skip, of een hoop kinship members moeten binnenkort Fornost induiken, dan ga ik misschien wel mee :P

Gisteren ook de Legolas instance gedaan (bk4chp8), weer een bijeengeraapt FS, waar normaal gesproken mijn voorkeur niet echt naar uitgaat ;)
We hadden 1 healer, 1 champion, een LM en 3 guards (waaronder ik). Helaas waren de LM en een guard nog redelijk lowlevel (lvl38), dus ik had vanaf het begin al m'n twijfels, vooral omdat dit een erg pittige instance is, met weinig rustpunten...
Onderweg werd dit nog maar even benadrukt, toen de guard verkeerde vragen ging stellen toen wij het over taktieken hadden e.d.: 'What is aggro?', 'What is a dps?'
Komop zeg, heb je je account net van ebay gekocht ofzo... :|

Niet snel daarna een wipe, doordat die guard geen aggro kon houden, en de troll op legolas begon in te meppen.

Dezelfde guard vond het gelijk genoeg, dus een plekje vrij in de FS! Onze healer kon snel een lvl50 champ vinden, die de instance al wat vaker gedaan had, en met 2 guards gaat aggro verdelen een stuk makkelijker, heeft de healer ook wat meer rust ;)

Vorige week ook eindelijk mn laatste tier voor weaponsmith geopend, ben alweer druk ore aan het sparen om alles te masteren!

[edit]
Owja! Gisteren ook met de kinship weer een horserace gehouden, was ook weer erg lachen :P

We begonnen in threstlebridge, vanuit daar naar adso's camp voor het eerste checkpoint, toen naar een dorpje in de shire voor het 2e checkpoint, Het 3e checkpoint was in een brigand camp onderin evendim (Dwaling?), vanuit daar door naar tinnudir, en als laatste de oversteek naar eavespires.

Bij elk checkpoint word er gekeken wie de 1e 4 zijn, en deze krijgen punten... dan nog even wachten tot iedereen er is, en dan weer een gelijke start voor de race naar het volgende checkpoint :)

We waren met zo'n 15-20 kinmembers, erg lachen dus, iedereen probeert de snelste route te vinden :P
(btw, de snelste route naar eavespires is gewoon zwemmen! :P)

Over 2 weken word er weer een race georganiseerd, ben benieuwd wat de route dan word!

[ Voor 18% gewijzigd door GeleFles op 03-12-2007 15:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
Vind het wel een beetje tegenvallen dat de armor er in LOTRO zo saai uit ziet.
Zag lvl 50's met paarse gear, wat in WoW goede gear betekende, neem aan dat dat in LOTRO ook wel zo zal zijn, maar ze zien eruit alsof ze lvl 10 zijn?! :?

Vanaf lvl 35 kan je zo'n paard als mount kopen, maar weet iemand of er andere mounts in de maak zijn? Misschien mounts die meer race verbonden zijn?

Het is wel een leuk spel verder, maar ik weet nog niet zeker of ik na m'n trial tijd verder ga aangezien het me niet zo trekt als WoW toen ik daar de trial van speelde. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik overweeg om LOTRO op pauze te zetten :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rfce
MueR schreef op maandag 03 december 2007 @ 13:02:
de Trollshaws voor een kleine 2000 dwarf iron ore, de North Downs voor 1000 Sturdy hides en Evendim voor 2000 Pristine hides.
Dwarf-iron ore vindt je toch ook in overvloed in Evendim.... Kun je daar direct ook de Pristine hides vergaren en hoef je niet 3 gebieden in.

Gisteren waren mijn critkansen in ieder geval 100% (ik heb het niet over single use lvl40+ zooi, maar tier3). Ik heb een collega van me volledig voorzien van nieuwe kleding en nieuwe juwelen (juwelen met een alt van me), waarvan dus alles critte. Hij natuurlijk superblij. Ik had natuurlijk wel eerst van te voren even met hem de crit-items gefarmt en deze dropte ook verdacht snel.
Normaal zoek ik best lang op bijv. een Large Warg Tail, maar gisteren had ik er 4 op de 10 wargs :D.

Van het weekend mijn Main Burglar op lvl40 gekregen, hèhè op naar de 50. Inmiddels ook al 3 boeken ingeleverd voor mijn Legendary traits, nu de pages zoeken ;)
ik overweeg om LOTRO op pauze te zetten
Overwegen kun je doen maar dat doe je toch niet ;)

[ Voor 5% gewijzigd door Rfce op 04-12-2007 09:30 ]

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
Lotro-pauze?

Dat zie ik je niet zo gauw doen Lego. Zodra er weer iets nieuws is moet je het toch hebben, of het nu een drum of nieuwe armour is maakt niet uit, jij kicked er nu eenmaal op om alles top en maxed te hebben.

Gisteren op een invite van een PUG gereageerd, ze gingen een quest in Fornost doen en de LFM was o.a. met: 'we have a great Guard!' Dat wekt op mijn nieuwsgierigheid natuurlijk :+

Bij de (heel gebalanceerde) groep aangekomen zie ik een Dwarf Guard van mijn level, met exact dezelfde (purple) Armour, vrijwel dezelfde stats en het enige echte verschil was dat hij een Axe gebruikte en ik een Hammer. Veel van zijn gear was door dezelfde crafter gemaakt waarvan de naam me wel belend voorkwam.

We gingen heel ge-olied door fields of Fornost heen waaruit ik wel op durfde te maken dat dit zeer ervaren spelers waren en ws alts.

Toen we op een rustpuntje waren heb ik maar gevraagd van wie hij een alt was, eerst een verbaasde vraag terug hoe ik daar bij kwam :) maar het bleek een alt te zijn van Luwyn die ik vanuit mijn Burglar wel kon en die eerst ook in NOES zat. Hij was samen met z'n vrouw (was er ook bij en ook ex-NOES) alts opgestart en nu vormden ze weer een vast tag-team op een lager lvl.

Na wat beleefdheden uitgewisseld te hebben was het tijd om te loggen.

Best grappig dat je de ervaren spelers er ook op lager lvl zo uit kan vissen, niet alleen door uitrusting maar ook door spelwijze.

Van het weekend mijn Main Burglar op lvl40 gekregen, hèhè op naar de 50. Inmiddels ook al 3 boeken ingeleverd voor mijn Legendary traits, nu de pages zoeken
Pages grinden gaat niet meevallen op lvl40, ze droppen van lvl40+ mobs o.a. in Angmar Donnvail, Ram Duath en elite Spiders in Trollshaws. Droprate is ook heel wisselend, zelf had ik 4 dagen nodig voor 3 pages en een bevriende Burglar is een dag bezig geweest in Trollshaws zonder één drop terwijl hij twee dagen daarna 6 pages in anderhalf uur vind in Angmar en Ram Duath.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Pages zijn een ramp inderdaad. Ik ben al 2 weken op zoek naar de laatste page voor mijn laatste boek. Hoe nutteloos de trait ook is, ik wil hem completen. Die verrotte orcs ten noorden van Gabilshatur droppen hem gewoon niet.

Overigens hoef ik alleen nog even een Rune of Winged Dominance te vinden in Carn Dum, dan heb ik ook mn vierde trait. De Insignia of Battle heb ik voor een prikkie gekocht van iemand. Die was aan het advertisen in trade channel, toen ik hem naar de prijs vroeg was het antwoord tot mijn verbazig '100s'. Das natuurlijk een done deal.

[ Voor 5% gewijzigd door MueR op 04-12-2007 12:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
Die verrotte orcs ten noorden van Gabilshatur droppen hem gewoon niet.
In Ongbishuk zelf lijkt de droprate een stuk hoger is mijn eigen ervaring en ook gehoord van anderen. Als je doorloopt naar achterin en een beetje rechts aanhoud, dan kom je bij een klein kampje waar de respawnrate heel redelijk is en de Orcs zijn veelal te isoleren en/of met slechts twee tegelijk komen. Zodra je het kampje voor de eerste keer schoon hebt respawnen ze snel genoeg om je niet te vervelen en langzaam genoeg om te herstellen :)

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-05 10:55

Cthulhu

Carpe Noctem

iemand die vanmiddag gaat lvlen op Snowbourn? Ik ga de LM van mn broer ff lvlen, lvl28 is die nu
Whisper Sylar maar vanmiddag rond 14.30

mijn Captain heeft alle pages gekregen van guildmembers :)
4e Legendary die ik heb is die epic trait, In Defence of ME, +50 all stats

[ Voor 33% gewijzigd door Cthulhu op 04-12-2007 13:09 ]

See you in the Galaxies Far, Far Away ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Betreft level 50 en het stoppen / pauze zetten van het spel.

Ik moet eerlijk toegeven dat het idd leuker is om naar level 50 te gaan, dan lang met lvl 50 te spelen. Eenmaal op dat level kan je verschillende dingen doen:

Raids - CD/Uru-runs
craften: jezelf verhullen in light blue gear
deeds optimaliseren
lower levels helpen.

Het kan, maar echt spannend zijn de laatste drie punten niet. Ik heb nu twee chars op 50 ( hunter en minstrel) en met de hunter kan je gemakkelijk en reparatie-low grinden en een minstrel is altijd welcome in FS/Raids.

Maar.

Ik wilde graag captain spelen en maakte de derde char aan. Het werd een jeweller zodat ik zelf vrijwel alle char slots afdek. Ik merk daardoor dat de game een enorme boost krijgt. Omdat je alles al een keer gedaan hebt en omdat je vaak fellowed met alts van anderen gaat het behoorlijk snel. je weet waar je moet zijn, hoe je moet doen en hoe anderen moeten doen.

Je andere chars krijgen dan ook een boost omdat zij je alt gaan voorzien van gecrafte gear, items en geld. Dus missch kan je hiermee de game opboosten doordeweeks bijv. In het weekend kan je je op raids en runs storten, omdat ik vaak doordeweeks om half één op de klok kijk en dan echt moet aangeven dat het voor mij niet meer lang kan duren vanwege RL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

botoo schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 11:31:
Lotro-pauze?

Dat zie ik je niet zo gauw doen Lego. Zodra er weer iets nieuws is moet je het toch hebben, of het nu een drum of nieuwe armour is maakt niet uit, jij kicked er nu eenmaal op om alles top en maxed te hebben.
scherpe analyse :P maar ik heb alles top en maxed. zit nu regelmatig op lotro en dan denk ik tja wat zal ik doen... ik kan natuurlijk met amberlin verder gaan maar dat wil ik eigenlijk niet meer (teveel grind zooi)

ik overweeg zelfs ***WARNING*** spoiler bevat schokkende texten
spoiler:
mijn account te verkopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Cthulhu schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 13:07:
mijn Captain heeft alle pages gekregen van guildmembers :)
4e Legendary die ik heb is die epic trait, In Defence of ME, +50 all stats
Knap, aangezien van 1 of 2 boeken de pages enkel worden gedropt voor de speler zelf wanneer deze het boek heeft.
Verwijderd schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 13:20:
ik overweeg zelfs ***WARNING*** spoiler bevat schokkende texten
spoiler:
mijn account te verkopen
Heb je niks aan, diegene gaat boos op je worden. Op het CM forum zijn er genoeg die er over klagen dat 2ehands accounts niet werken. Die worden lekker disabled. Iets met Terms of Service enzo

[ Voor 37% gewijzigd door MueR op 04-12-2007 13:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MueR schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 13:20:
[...]

Knap, aangezien van 1 of 2 boeken de pages enkel worden gedropt voor de speler zelf wanneer deze het boek heeft.

[...]

Heb je niks aan, diegene gaat boos op je worden. Op het CM forum zijn er genoeg die er over klagen dat 2ehands accounts niet werken. Die worden lekker disabled. Iets met Terms of Service enzo
als ik hem verkoop dan aan iemand die het spel kent niet iemand die er niet ervaren in is en gewoon meteen een top char wil kopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knowuse
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 24-08 03:25
Je bent een optie vergeten : PvMP.

Vond PvMP nooit veel aan, maar nadat mijn 2e char 50 dingde, toch maar eens een paar creeps gestart. En het bevalt me wel :) Gisteren met mijn black arrow rank 3 gehaald door een welbekende ganker een lesje te leren :)
Verwijderd schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 13:10:

Ik moet eerlijk toegeven dat het idd leuker is om naar level 50 te gaan, dan lang met lvl 50 te spelen. Eenmaal op dat level kan je verschillende dingen doen:

Raids - CD/Uru-runs
deeds optimaliseren
lower levels helpen.

Het kan, maar echt spannend zijn de laatste drie punten niet. Ik heb nu twee chars op 50 ( hunter en minstrel) en met de hunter kan je gemakkelijk en reparatie-low grinden en een minstrel is altijd welcome in FS/Raids.

Maar.
....

Shuttle st20g5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 13:10:

Raids - CD/Uru-runs
RAIDs liggen op dit moment gevoelig daar we dat nu niet doen :N dit omdat onze kin een zooi van de raiders kwijt is geraakt. we hebben genoeg 50ers om te raiden maar schijnt niet echt te willen lukken :N
heb alles dat er te craften valt al ;) en 2 chars met full sup AS tools en GM op gehele vocation
deeds optimaliseren
heb alles wat ik actief heb op max. tevens nog maar 6 deeds over en dan heb ik alle virtues op max mogelijk.
lower levels helpen.
doe ik regelmatig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
Ligt er vanmorgen een (reclame) mailtje in de bus van Codemasters met o.a.:
Deze maand zagen we de lancering van The Lord of the Rings Online: Shadows of Angmar Gold Edition, de nieuwe steel case versie van de game, met prachtige wannahave extra's, inclusief 45 dagen gratis gamen, een gratis paard, gelukshoefijzers en meer! En als je liever de originele game probeert kan dat op de Try LOTRO site: gratis voor 7 dagen!
Een gratis paard???
Nu kan ik er nog niets over terugvinden in de info op de betreffende Codemasters site, maar een paard gratis komt dan overeen met een bonus van 4.2 gold (indien het net als de cloak bonus is geld dat dus voor elk char wat je aanmaakt). Indien dit correct is vind ik dat een beetje hyprocriet van Codemasters omdat ze dan effectief gold verkopen terwijl ze wel driftig ageren tegen RMT (Real Money Trading) zoals op het inlogscherm te lezen is.

Leuk voor nieuwe kopers van het spel maar toch best l*llig voor degenen die hard moeten sappelen om aan een paard te kunnen komen.

Wat komt er hierna dan? Epic gear bij aanschaf van [insert bonus/jubileum editie]? |:(

Prima manier om je bestaande klanten te irriteren imho.

Ik ben er inmiddels achter waarom ik zo nu en dan ineens een enorme berg morale extra krijg tijdens combat/spar. Enorm stom van mezelf dat ik dat niet eerder gezien heb, of beter gezegd: dat ik mijn tricks niet beter gelezen heb :o
'Find Footing' is niet alleen om versneld uit stun/daze/knockdown/etc te komen maar geeft ook nog eens iets van 2K morale bonus :)

Gisteren tijdens een spar met een andere Burglar deed mijn tegenstander het terwijl ik hem bijna verslagen had, naderhand legde hij uit waar die morale vandaan kwam. Ik gebruikte deze skill dus altijd veel te vroeg in een spar waardoor de bonus te verwaarlozen is en me vrijwel nooit opviel. Als ik al eens die bonus kreeg dacht ik dat het van een speciale lucky bonus kwam, maar ik kon er niet achter komen vanwaar :o.

Toch maar goed om regelmatig te sparren met anderen, je (iig ik :+) leert er een hoop van :).

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rfce
botoo schreef op woensdag 05 december 2007 @ 11:32:
[...]
Een gratis paard???
Ja is bekent, stond al eerder op de site en ook op het forum; The New Gold edition.
Zover ik weet kun je dat paard ook pas vanaf lvl25 gebruiken. Hij zou alleen een extreem stuk langzamer zijn dan de lvl35 mount. Daarnaast krijgen ze ook een horseshoe voor in de pocket (+5fate). Ook krijg je wat extra stuff voor je huis (candles, doormat etc).
Kortom ik vond het een naaistreek van codemasters... Je kunt deze btw alsnog kopen en de items krijgen op je hudiige account als ik me niet vergis, maar dan is het nog steeds een naaistreek.

Nu we het er toch over hebben, wellicht kun je die info over de gold edition opnemen in de TS
botoo schreef op woensdag 05 december 2007 @ 11:32:
[...]
Ik ben er inmiddels achter waarom ik zo nu en dan ineens een enorme berg morale extra krijg tijdens combat/spar. Enorm stom van mezelf dat ik dat niet eerder gezien heb, of beter gezegd: dat ik mijn tricks niet beter gelezen heb :o
'Find Footing' is niet alleen om versneld uit stun/daze/knockdown/etc te komen maar geeft ook nog eens iets van 2K morale bonus :)
Was je dat niet opgevallen B) ? Dat was tochwel het eerste wat me opviel nadat ik gestunt werd en deze skill voor de eerste keer kon testen.... Ooooh zoveel moraal erbij 8)
Gisteren BTW leaf-walker voltooit... en direct de trait gekocht: wooof dat loopt een stuk sneller in stealth (10% langzamer als normaal lopen, en dat merk je echt ;))

[ Voor 8% gewijzigd door Rfce op 05-12-2007 12:28 ]

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
Gevalletje zeldzaam stom dus :X
De morale -boost was me wel opgevallen maar ik heb dat dus nooit aan Find Footing gekooppeld :o :o :o

Naja, gratis extra skill zullen we maar denken nu ik weet wanneer ik dat het best in kan zetten :). Ik ken een bepaalde Guard (mijn vaste sparringspartner) die hier enige hinder van gaat ondervinden }> :D

Leafwalker is idd helemaal top, al je nu in een FS ergens loopt waar je rottigheid verwacht (en waar is dat niet :9), dan kan je vrijwel altijd bijblijven terwijl je in stealth bent. Scheelt een hoop aggro krijgen en klappen vangen 8).

TS aangepast met vermelding van gold edition. :)

[edit]
+5 Hope met zo'n hoefijzer? Ook leuk, heb je geen Hope pots meer nodig die de andere chars duur moeten kopen of met dure mats moeten maken :X
+5 Fate dus, ook lekker maar met een 'iets' andere impact :+

Het lijkt er een beetje op dat Codemasters z'n bestaande klanten een beetje aan het vergeten is, goeie manier om ze weg te krijgen :(

[ Voor 21% gewijzigd door botoo op 05-12-2007 14:31 ]

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rfce schreef op woensdag 05 december 2007 @ 12:06:
een horseshoe voor in de pocket (+5fate).
botoo schreef op woensdag 05 december 2007 @ 12:33:
+5 Hope met zo'n hoefijzer? Ook leuk, heb je geen Hope pots meer nodig die de andere chars duur moeten kopen of met dure mats moeten maken :X
vetgedrukt "subtiel" verschilletje :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rfce
^^ Ik had eerst +5 hope getikt en me vergist, daarna aangepast naar +5fate (je kunt btw ook nog deze shoe activeren en wordt hij +10fate, erg handig in de begin levels)... wellicht had Botoo nog niet op F5 gedrukt.

Maar goed leuk voor de nieuwe spelers die extra's, maar ik ga er niet voor stoppen. Ik weet btw ook niet hoeveel sneller dat paard is, maar ik vermoed 15% runspeed ofzo, en dat valt nogwel mee. Ik zie het als een lokkertje voor eventuele nieuwe spelers.

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rfce schreef op woensdag 05 december 2007 @ 13:42:
^^ Ik had eerst +5 hope getikt en me vergist, daarna aangepast naar +5fate (je kunt btw ook nog deze shoe activeren en wordt hij +10fate, erg handig in de begin levels)... wellicht had Botoo nog niet op F5 gedrukt.

Maar goed leuk voor de nieuwe spelers die extra's, maar ik ga er niet voor stoppen. Ik weet btw ook niet hoeveel sneller dat paard is, maar ik vermoed 15% runspeed ofzo, en dat valt nogwel mee. Ik zie het als een lokkertje voor eventuele nieuwe spelers.
het paard is langzamer toch? maar gratis paard op lvl 25 had ik ook wel gewild :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

MueR schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 13:20:
[...]

[...]

Boeken heb ik in AH gekocht, 100s :)
Pages droppen random, heb ze toch echt allemaal van mn guildmembers gekregen
Heb zelf wel pages gevonden, maar voor andere classes

En die 4e krijg je pas als je allebei je lvl45 class questen hebt gedaan, en wat zooi uit CD/Uru etc hebt gehaald
Krijg je je 4e Legendary en 2 blauwe items voor je class

[ Voor 12% gewijzigd door Cthulhu op 05-12-2007 14:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cthulhu schreef op woensdag 05 december 2007 @ 14:14:
[...]

Boeken heb ik in AH gekocht, 100s :)
Pages droppen random, heb ze toch echt allemaal van mn guildmembers gekregen
Heb zelf wel pages gevonden, maar voor andere classes

En die 4e krijg je pas als je allebei je lvl45 class questen hebt gedaan, en wat zooi uit CD/Uru etc hebt gehaald
Krijg je je 4e Legendary en 2 blauwe items voor je class
je kan alleen van het 1e book pages kopen/ruilen/krijgen van de andere 2 kan je ze alleen zelf vinden zodra je hem loot vverdwijnt hij meteen in je book. je kan dus 8 pages hebben gekregen de andere 16 heb je gewoon gevonden dat kan echt niet anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

Zou kunnen, is al een hele tijd geleden dat i ze heb
weet wel dat ik geen enkele page zelf heb gevonden voor de Captain, heb alle pages gekregen via Kinship

Heb nu de meer damage trait, en mn 4e legendary de class quest trait, In Defence of Middle Earth, +50 all stats

[ Voor 27% gewijzigd door Cthulhu op 05-12-2007 14:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Voor de Book of Oaths kan dan inderdaad. De anderen niet.

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Trial key nodig? Die kun je hier halen