[MMORPG] Lord of the Rings Online: deel 4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 9.759 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En dat geldt voor elke klasse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20:45

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Zeau, ik loop al een tijdje met het idee van een blog voor mn LOTRO characters. En nu is ie er dan...

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-05 10:55

Cthulhu

Carpe Noctem

Tot hoelaat is dat onderhoud?

See you in the Galaxies Far, Far Away ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rfce
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 26-09-2024
Today is maintenance day - servers are currently offline

Today is maintenance day - servers are currently offline
Don't forget that today is maintenance day. The servers are currently offline whilst our engineers tune them up and update them. They'll be back online at approximately 13.00 hours, UK time (GMT).

If you are getting a 404 message, this is due to the servers being down for maintenance.

In today's maintenance we will be applying a small patch that deals with a number of bugs/issues. To read the full list of updates, click here.

If you have difficulty working out what time that is for you in your country, try using a site such as timeanddate.com which has useful time conversion tools.

Thanks for your patience!
Back
Dit is elke donderdagmorgen. Als ik me niet vergis is vandaag Book11 patch2 wat oa het volgende inhoud:

Patch notes for the Book 11 Patch 2. This patch fixes a number of issues that have occurred since the Book 11 content update.

UI

Items (like Legendary Book pages) will no longer have truncated names in tooltips.

Fixed a bug which would periodically cause Housing Storage Containers to become inaccessible.

Corrected a bug in the Auction House UI where an auction's time remaining could appear to oscillate.

Quests

The "Aid from the Rangers" quest in the Ettenmoors should be fixed. Ranger and Troll session play are once again available. Huzzah!

The "Mushrooms for Rivendell" quest can now be advanced when you are in a Raid group.

Rift chests will now remain in the world for 1 hour after the chest has first been opened.

We've addressed an issue where players would be killed on entering Gorthban after the death of the Balrog, Thaurlach.

Misc.

Fixed a stuck in combat issue when fighting creatures that despawn during combat (for instance, trolls that disappear when day breaks).

Graphics

Fixed a stability issue triggered by changing graphics settings.

Fixed a visual glitch that could appear when opening a dropdown menu for the first time under DirectX 10.

Performance improvements made to DirectX 10 Dynamic Shadows.

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

ok, thx
Was dat onderhoud vroeger niet op woensdag? Vond het al gek dat ik gister gewoon kon inloggen :P

[ Voor 87% gewijzigd door Cthulhu op 06-12-2007 10:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren maar weer eens aan het questen geweest met mijn huntress Irelina. Toen ik begon was ik level 16 en ik wist dat ik maar weinig tijd had die dag.

Als een wals door de Lone Lands getrokken. Binnen een half uur was ik level 17. (Gaat wel snel hoor als je wolven en boars mag killen voor staarten, tanden, poten en de hele mikmak. Tegelijkertijd de Anorian Pottery shards en Anorian Rubble verzameld, en zo heb je gelijk een stuk of 4 a 5 quests tegelijk af.

Een paar van de vervolg quests namen me terug naar Bree, dus die eerst maar even gedaan en nog wat gecraft tussendoor. Zo, de geboilde hides verstuurd naar mijn alt die dat hard nodig had en nog wat andere zooi gecraft. Toen de berichten verzameld die ik weer terug mee moest nemen naar de Lone Lands en lopend weer terug naar de Lone Lands (had nog sneller gekund met paard, maar daar had ik geen zin in) eenmaal aangekomen daar was level 17 een feit. Daarna ging het enorm snel. Goblins vermoorden en daar gelijk wat foul smelling draught toevoegen., wargs gekilled voor hun staarten, 2 deeds completed...6 quests afgerond en ingeleverd en ding...level 18...in mijn kinship kwam al de melding.. That was awesomely quick!

Ik antwoordde nog: "I know, I didn't have time to take it slow today. ;)" en vrij snel daarna logde ik weer uit...toch weer effe twee leveltjes meegepakt in een klein uurtje.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

Ik had gister en eergister een goede grp met de LM van mn broer
Van 28 naar 31 gegaan, bijna 32, questen in Evendim en North Downs(oranje/rode questen in oa Dol Dinen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 06 december 2007 @ 10:07:

Ik antwoordde nog: "I know, I didn't have time to take it slow today. ;)" en vrij snel daarna logde ik weer uit...toch weer effe twee leveltjes meegepakt in een klein uurtje.. ;)
Grappig dat jij gisteren echt exact hetzelfde hebt gedaan als ik gisteren. Ongeveer zelfde level caps in hetzelfde gebied :). Ik was met een dutch ex-kinmember ( ja ik ben uit mn huidige kin gestapt, vanwege een lage activiteit en commitment op high level) aan het praten, terwijl ik in het vreselijke Old Forest begaf met mn Captain. Het is de derde keer dat daar aan het rondbanjeren was en de derde keer dat ik me vreselijk aan het ergeren was aan de mobs, environment, fog en maze-gebeuren.

Toen zei de vriend tegen me: waarom kap je daar niet gewoon en verplaats je je activiteiten in LL? Level 50 wordt je ook wel zonder Old Forest. Meteen gedaan en toen ben ik hem (minstrel 39) in 2 uur van level 16 naar 20 gedingd. Het ging razend snel omdat hij sterk was en we beide de gebieden goed kenden. Met beide 2 chars op hoog niveau en een middenmoter weet je elke elite, gebied, item of loot te vinden.

Op level 20 in Bree de heavy armor passive skill aangekocht en ik was helemaal blij, aangezien ik na mn minstrel en hunter elf nooit H armour heb kunnen dragen. De repairbills van H armour zijn volgens mij wel wat hoger ( heb ik dat goed?)

Ik zit nu trouwens in veel betere georganiseerde kinship. Niet al te veel members, raid / run bereidheid hoog, voor elkaar craften, 2 mule's die bijgehouden worden een member qua items, een website met announcements betreft run/raids, een groot kinhouse met 3 crates waar je alles uit mag halen als je het nodig hebt. Het voelt, praat en speelt gewoon een stuk beter binnen deze gemeenschap ( Foundations of Stone) ( zo heet de titel van een van nummers van de soundtrack herinner ik me... )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maduth
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 11:10

Maduth

Probeersel

Heren,

Ik ga de trail proberen van LOTRO (komend weekend) en heb enkele vragen:

1. Zoek een server maar nog niet het merendeel high lvl is
2. Zijn er enkele punten waaraan ik moet denken om deze zeker niet te vergeten bij het opzetten van een eerste char?

Dat was het eigenlijk (kort maar voor mij krachtig)

Cheers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als het goed is worden er zelfs servers voor je aangedragen waar de bevolking nog het kleinst is. Waarschijnlijk zal onder andere Elder worden aangedragen, zelf zit ik op Evernight en er mogen dan wel aardig wat level 50's rondlopen, die zul je zeker in de begingebieden niet heel veel aantreffen.

Bij het opzetten van een eerste char moet je vooral niet vergeten om zoveel mogelijk fun te hebben en kies een char dat bij je past. Hou je ervan om dicht op de actie te zitten, ga dan voor de Guardian, Champion of Captain, doe je liever wat schade van afstand of ben je graag waardevol voor anderen, dan kun je denken aan Lore-Master, Minstrel of Hunter.

Neem je tijd, en doe zoveel mogelijk alle quests die je tegenkomt. Wees niet schuchter om om hulp te vragen als je er even niet uitkomt en enjoy yourself...beter advies kan ik je niet geven denk ik.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Als je snel naar level 50 wil, en graag in groepen speelt, neem een guardian of een minstrel. Dan hoef je maar een keer te roepen dat een tank een fellowship zoekt, en je bent meteen geinvite.

Mocht je op Snowbourn terecht komen, geef Rhyaehar een keer een pm :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22:03
@Maduth: Een tank (Guardian) is idd een graag gezien char en kan (moet) lekker actief met de combat meedoen ook :)

Gisteren stond ik met mijn Guard wat gobbo en orc te malen in Dol Dinen toen er een (voor mij onbekende) kinnie langskwam en vroeg waar ik mee bezig was en of ik zin had om mee te gaan voor de 'siege master' (kill Panonka) quest. Zo gezegd en gedaan, met mij er bij haddebn we een full FS, Minstrel was wel een beetje laag maar met twee tanks hoeft dat geen probleem te zijn. Panaonka werd zonder veel poeha omgelegd en toen wilden er een paar de tent in naar de grootste boss in Dol Dinen (Zauk**). Netjes links aangehouden en zo snel mogelijk de patrouilles weggewerkt om vervolgens (met slechts 2 doden aan onze kant) Zauknogwat een kopje kleiner te maken :Y) Dat is me met mijn vorige char nog nooit gelukt (nooit de moeite genomen om een goed FS te maken/zoeken). Net op het moment dat iedereen een beetje staat na te glimmen repwawnd de hele tent! en stonden we in luttele seconden met z'n allen buiten (in een rez-circle :+). Maar toch heel leuk om met lvl38 (hoogste in de groep was 39) een mob-quest te halen die ik met mijn 50'ers niet gedaan kreeg :).

Met twee Artisan class-quest (metalsmith en tailor) op zak vroeg ik Ellendras me even te helpen met een dragon-scale te halen, die drakes zijn best wel stevig om solo te doen. Ellebel was gewillig :P en de scale had ik zo in mijn zak :D
Tegelijkertijd 12 wormen meegenomen en nadat ik die quest ingeleverd had mocht ik (inmiddels weer solo) weer naar de drakes toe om 4 hides te scoren. Naja, er is maar 1 manier om er achter te komen of dat ook solo kan :+
Het antwoord is 'ja' :Y) zonder echte problemen de elite drakes één voor één gepakt en van hun scales ontdaan :D

De volgende quest in die chain is de Matron Mother Drake omleggen, daar heb ik toch wel wat hulp bij nodig :+

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maduth

Maduth

Probeersel

Dank voor de info en misschien is een Guardian wel eens leuk aangezien ik 2 jaar heb gewow-ed met een lock. Is weer wat anders.

Cheers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maduth

Maduth

Probeersel

Heren,

Gisteren al wat gedaan en idd voor een guardian gegaan maaruh... hoe kan je je Chatvenster verkleinen (kleinere letterltypen)? Ik heb me UI al wat kleiner gemaakt en dat speelt echt een stuk beter (fijner maw). Maar de chatwindow blijft een doorn in het oog... heb ook een Deed te pakken... zal het weekend (toch kloteweer) eens flink aan de bak gaan....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rfce
Dat chat venster kun je gewoon verslepen en vergroten/verkleinen (zoals met een windows-scherm). Daarnaast kun je ook eigen chatschermen erbij maken en elders neerzetten. Door rechtmuisknop op het chatscherm krijg je opties, change-colour en vervolgens kun je de kleuren van verschillende kanalen en ook de lettergroote aanpassen.

Ik las btw net het volgende op LOTRO.com.... ze zijn ons niet vergeten:
Happy Holidays to the LOTRO Founders and Lifetime accounts!
As a token of our appreciation for your loyalty, we'd like to present you with a special gift - the Bree Horse! Useable at level 25, it's just a little something to help your alts make their way around Eriador. We don't recommend you try racing the level 35 horse, though... unless you want to lose!

The horse was a little too big to stuff in a stocking or wrap in a box, so you'll find the Bree Horse receipt, which can be traded to the vendor Gaelm, in your inventory if you're a Founder or Lifetime account whose subscription was active as of December 3, 2007. Thanks for your support during LOTRO's beta and launch, and here's looking forward to another fantastic year in Middle-earth!
Kortom net zoals de goldmembers, krijgen de founders en de lifetime abbo's (waaronder ik) een lvl25 mount.

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Rfce schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 11:07:
Ik las btw net het volgende op LOTRO.com.... ze zijn ons niet vergeten:
[...]
Kortom net zoals de goldmembers, krijgen de founders en de lifetime abbo's (waaronder ik) een lvl25 mount.
Dat dacht je dus he. Het gaat hier om Turbine die deze actie gaat houden op hun (lees: Amerikaanse) servers. Codemasters is hier de baas, en die hebben besloten dat mensen maar moeten dokken voor dat paard, door het in de Gold Edition te stoppen.
Maduth schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 10:18:
hoe kan je je Chatvenster verkleinen (kleinere letterltypen)? Ik heb me UI al wat kleiner gemaakt en dat speelt echt een stuk beter (fijner maw). Maar de chatwindow blijft een doorn in het oog... heb ook een Deed te pakken... zal het weekend (toch kloteweer) eens flink aan de bak gaan....
De meeste opties hiervoor vind je in Options (Ctrl+O) bij Chat Options. Font size, colour, diverse spam opties, profanity filter etc.

[ Voor 34% gewijzigd door MueR op 07-12-2007 11:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maduth

Maduth

Probeersel

Hmmm.... daar heb ik al gekeken maar de letters blijven in mijn ogen groot... 14 nog wat... zal vanavond weer ff checken ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanuit mijn kinship hoorde ik veel mensen klagen over de klasse Guardian. Het gebrek aan dps en vergeleken met andere front-klassen, wordt de Guardian als saai ervaren.

Nu ik nooit deze klasse heb bespeelt en ga bespelen, kan ik dat moeilijker beoordelen. Maar ik kan me er wel iets bij voorstellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maduth

Maduth

Probeersel

Ach ik ben pas lvl 4 dus we zullen zien... wil van alles wat zien om een beslissing te nemen dus ook craften en FS...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Ik heb geen problemen met mijn guardian hoor. Laatst 5 crebain tegelijk afgemaakt, allemaal geel of oranje voor me. Je moet alleen een goede volgorde in je skills vinden, dan doe je genoeg damage om het leuk te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maduth

Maduth

Probeersel

Trouwens, zijn er wat tips betreffende craften? Ben momenteel wat aan het lezen maar misschien hebben jullie nog wat tips...

Vanaf welk lvl krijg/kan je je eerste FS (ontvangen)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 21:49
Vergeet ook niet dat de guardian straks gevamped gaat worden in Book 12. The month of the Guardian belooft een offensive stance in combinatie met een 2 handig wapen om zo wel DPS te doen. Ik zit er aan de ene kant niet op te wachten maar zo kan de Guardian wel een leuke allround class worden.

Mijn lvl50 is bijna "klaar". Moet nog 1 van mijn slotted traits 1 omhoog gooien (moet ik Circle of Despair doen) en alleen nog etched beryl earrings zien te scoren om mijzelf volledig in lichtblauwe spulletjes geheven te zien. Heb nu unbuffed bijna 4200 morale dus ik kan wel tegen een stootje :)

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
Circle of despair moet je (als niet-Burglar) met een flink fellowship doen, de vele mobs die daar rondlopen bij de exploration points maken het onmogelijk om dat te soloën, ook mage je er op rekenen (geen twijfel over mogelijk) dat je bij Minas Dehm het loodje legt, dus die moet je als laatste doen.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-BRAIN
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-04 20:09
zostraks ff 2 uur op een trial acc gespeelt.

vind het nogal tegen valle met uiterlijk en de speelwijze.

als je qeust accepteert staat het er vaag in waar je moet zijn. was nie echt duidelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 25-08 22:19
Is de lvl cap nog steeds 50?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie
  • Laatst online: 08-09 16:35

Stronkie

Where wind is Trouble

ja heel simpel/ pas bij de volgende bet5aalde update zal de cap verhoogd worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

B-BRAIN schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 20:40:

als je qeust accepteert staat het er vaag in waar je moet zijn. was nie echt duidelijk
Moeten ze van jou dan heel precies uitkouwen waar je moet zijn? Ik kan over het algemeen prima vinden waar ik heen moet hoor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-BRAIN
Verwijderd schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 21:50:
[...]

Moeten ze van jou dan heel precies uitkouwen waar je moet zijn? Ik kan over het algemeen prima vinden waar ik heen moet hoor...
je loopt door plaatsjes en alles en als je op map kijkt staat er geen naam bij de plaats.

heb trial al weer verwijdert. maar weer terug naar wow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
B-BRAIN schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 20:40:

http://mehq.net/dynmap/index.php
http://www.lotroquests.com/
http://lotro.allakhazam.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
B-BRAIN schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 22:32:
[...]

je loopt door plaatsjes en alles en als je op map kijkt staat er geen naam bij de plaats.

heb trial al weer verwijdert. maar weer terug naar wow
Je kan de mapfilter aanpassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-BRAIN
Hurtebise schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 22:34:
[...]

Je kan de mapfilter aanpassen.
had ik al gedaan maar dan nog zag ik de dorpjes zonder naam.

is beetje moelijk als je het spel niet kent en je moet een dorpje zoeke

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 14:15
B-BRAIN schreef op zaterdag 08 december 2007 @ 00:35:
[...]

Dan open je gewoon de map en kijk je waar je zit en heen moet. En als je er nog niet bent geweest, nee, dan staat de naam er niet. En is wel zo prettig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

B-BRAIN, persoonlijk vind ik dat meer klinken als lui zijn, dan iets anders..er staan op diverse plekken in Middle Earth zelfs wegwijzer bordjes, dus met een beetje moeite kun je die plaatsen wel vinden, maar goed...ga maar terug naar WoW. Als je het daar wel allemaal zo goed vind. Daar kon ik nu persoonlijk nooit echt goed vinden waar ik voor een quest naartoe moest...pas toen ik een add-on genaamd Tom-Tom erop had zitten kon ik dat vinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Stronkie schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 21:34:
ja heel simpel/ pas bij de volgende betaalde update zal de cap misschien verhoogd worden
Dit is nooit bevestigd. Het is altijd misschien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rfce
B-BRAIN schreef op zaterdag 08 december 2007 @ 00:35:
[...]

Jezus zeg, heb je NU al probz met iets te vinden??
Het is een game waarin je quests moet doen, dus zelf initiatief moet tonen en een beetje MOET zoeken. Het klopt inderdaad dat iets nog niet op de map staat als je er niet bent geweest (als ik me goed herinner is dat met WoW idemdito), maar zodra je er wel bent geweest staat er zelfs een indicator onder je radar. Daarnaast staat vaak zelfs in de quest-omschrijving dat je bijv. zuid-oost moet zijn van de plek waar je nu bent, kortom de beschrijvingen van de quests zijn overduidelijk.
Mocht je iets niet weten, vraag het in het advice-channel, heb je binnen 5 sec antwoord.
Ben je echter zooo lui of kom je er echt niet uit, kun je nog naar onderstaande sites browsen zoals Hurtebise aangeeft:

http://mehq.net/dynmap/index.php
http://www.lotroquests.com/
http://lotro.allakhazam.com/

Ontopic:
Gisteren met mijn alt Minstrel van lvl20 book1chap11 gedaan. Eerst geprobeerd met mijn vaste questpartner die een lvl22 captain heeft. Ging redelijk, maar halverwege werd het iets te veel van het goede en was het einde oefening. Nou goed dan maar wat maatjes erbij zoeken. Toevallig zagen we 4 personen staan in de cirkel die met chap10 bezig waren (LM, MIN, HUN, CAP) en onze hulp vroegen, schijnbaar hadden ze al 4 pogingen gedaan en mislukte dat steeds (ze waren rond lvl14-16). Hun ff uitgeholpen, zij helemaal blij en wilden direct chap11 doen.
Ik was een beetje huivering, maar wtf waarom niet. Het ging vrij goed, totdat er wat meer elite mobs bij kwamen. De hunter (lvl14) was iets té dapper, hij pullde constant de elites ipv de normale mobs. Ik had aangegeven dat onze lvl22 CAP initieel voor de elites zou zorgen, maar blijkbaar begreep hij dat niet. Het resulteerde uiteindelijk ook in 3x een dood voor hem (maar goed, kon k direct mijn nieuw verkregen rezz-skill testen :)). De andere minstrel ging ook 1x dood, maar dat kwam meer doordat hij constant fellowship-heal deed, en zover ik weet trekt die nogal wat meer aggro. Ik had hem hiervoor gewaarschuwd en na zijn dood lette hij er wel op en healde hij initieel hun lvl16 CAP. Uiteindelijk is de quest in 1x goed gegaan, mooi en op naar book2.

Zijn er hier btw Minstrels die de trait voor medium armour ge- equipt hebben? Ik wil deze nl vervangen voor een andere.

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rfce schreef op maandag 10 december 2007 @ 08:54:
Zijn er hier btw Minstrels die de trait voor medium armour ge- equipt hebben? Ik wil deze nl vervangen voor een andere.
ik heb deze heel lang equipped gehad, heb hem nu ook vervangen zodat ik een betere trait kan nemen. uiteraard wel goeie gear gecraft als aanvulling op mijn 2 EPIC items.

alleen voor sparren of ettenmoors equip ik med armour use en switch ik mijn ene uber kloffie voor de andere :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maduth

Maduth

Probeersel

Ben momenteel een guardian level 6 en probeer vanavond even 10 te halen. Volgens mij kan ik van alles verwachten als ik lvl 10 ben :-)...

Eerst crafting onder de knie krijgen en met zo'n trail is het toch wel lastig om te praten ingame... niemand kan je verstaan (of ze willen niet met me praten :-( )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

eb ff Burglar getest, lvl12 nu
Als crafting wordt die jeweller :P, heb nu op lvl12 al 7slots gevuld met zelf gecrafte ringetjes/amu's, wel handig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rfce
@Legolas_1973
Nou ik heb pas 1 trait beschikbaar en heb dus medium armour gekozen. Ik w8 nog 1 lvl en dan zal ik Stout Cotton kleding voor haar maken, dat is allemaal light armour en heeft goede stats. Kijken of ik veel verschil merk.
[b][message=29234493,noline]Maduth schreef op maandag 10 december 2007 @ 10:58
Eerst crafting onder de knie krijgen en met zo'n trail is het toch wel lastig om te praten ingame... niemand kan je verstaan (of ze willen niet met me praten :-( )
Volgensmij is het zelfs zo dat je tijdens een trail niet kan ruilen en praten idd ook niet. Kortom bewaar je spulletjes ff (of gooi ze in de kluis) en w8 tot na de trail, 7 dagen toch?
Welke vocation heb je gekozen?

@Cthulhu
Aah je burglar is jeweller, leuk. Denk eraan om mobs te beroven (zodra je de skill hebt), vaak burgle je namelijk edelstenen, dat scheelt weer koop of ruilwerk.

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rfce schreef op maandag 10 december 2007 @ 11:26:
@Cthulhu
Aah je burglar is jeweller, leuk. Denk eraan om mobs te beroven (zodra je de skill hebt), vaak burgle je namelijk edelstenen, dat scheelt weer koop of ruilwerk.
Kijk..dat is nu eens nuttige info...heb momenteel nog geen burglar...maar misschien wordt het dus toch eens tijd om er een te rollen... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgensmij is het zelfs zo dat je tijdens een trail niet kan ruilen en praten idd ook niet.
vandaar het viel me al op dat ik tijden geen goldspam meer kreeg in IM window, wel zie ik ze weleens op OOC trade en LLF

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Legolas_1973
Nou ik heb pas 1 trait beschikbaar en heb dus medium armour gekozen. Ik w8 nog 1 lvl en dan zal ik Stout Cotton kleding voor haar maken, dat is allemaal light armour en heeft goede stats. Kijken of ik veel verschil merk.
ik heb het pas geswitched op lvl 50 maar dat terzijde ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Record! Binnen één week ben ik met mn captain van level 0 naar 25 gedingd. Ik ben aardig trots en als er achievements uit te delen waren had ik nu 150 gamerscore ontvangen :)

Ik ben nu bezig met mn derde char naar level 50 en binnen mijn kinship heeft niemand dat nog. En dat is ook vrij logisch. Maar je craft nu individueel bijna alles zelf en voor elkaar. Dat gaat sneller, maar gisteren ontving voor mn PR werk van de main jeweller een etched beyrl bracelet cadeau.

Zelf dacht ik dat het saai zou zijn om weer alles opnieuw te doen, maar het questen en craften blijft leuk en uitdagend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Gisteravond eens een karakter op Laurelin gerolled. Toch maar weer een Hunter, maar dit keer ga ik hem fatsoenlijk levelen. Kword momenteel een beetje moe van het gezanik op Snowbourn. Eigenlijk jammer, aangezien ik daar in 4 stuks Epic rondloop, een Deluxe huis heb, en 2 kinship huizen, met een derde nog een maandje weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is er precies aan de hand met de server dan Muer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zoooo ben weer terug na een weekje vrij te hebben gehad :) ( van mijn werk, niet van lotro >:) )

En aangezien ik niet op vakantie ging, heb ik ook nog wat tijd kunnen besteden aan lotro! Ik heb nu ook mijn tailoring geleveld, en ben nu dus GM metalsmith en GM tailor, yay ! Gelijk even mijn vaste teammate ( minstrel ) aangekleed in blue armor :*) , en aangezien hij een GM jeweler is, krijg ik weer leuke items terug. Heb nu nog 5 slots open die nog niet lightblue zijn, allemaal jewerly uiteraard :/.

Echter, ik baal wel een beetje van het craft systeem. Ik heb hiervoor Vanguard gespeeld ( en daarvoor 3 jaar EQ2), en ik moet toch zeggen, het craftsysteem in Vanguard is toch wel heel erg mooi hoor! Waar je in eq2, maar vooral in Vanguard, heel erg afhankelijk bent van je eigen craftskills, is het in lotro alleen maar een gelukskwestie. -Click&pray-.

In mijn vorige spellen kon je dus ook als crafter bekend/beroemd/berucht worden wanneer je een goede crafter was. Dit mis ik wel een beetje, ik heb gisteren voor het eerst een item voor een onbekende gemaakt, en uiteraard, geen crit. Dan sta je daar met een ****gevoel..... Je zou toch verwachten dat een Grandmaster in een bepaalde craft meer op zijn wijsheid en ervaring zou bouwen dan alleen maar afhankelijk te zijn van een geluksfactor. :O. Om te voorkomen om nog meer mensen te teleurstellen, zal ik denk ik alleen nog maar voor mezelf items craften....

Hoe denken jullie over dit craftsysteem? ( dat in lotro meer wordt gezien als een secundaire skill voor een adventurer ipv een echt beroep). En hoe gaan jullie om met het rotgevoel dat je hebt wanneer je mensen moet uitleggen dat hun zuurverdiende items zijn verziekt door jou? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
MueR schreef op maandag 10 december 2007 @ 13:11:
Gisteravond eens een karakter op Laurelin gerolled. Toch maar weer een Hunter, maar dit keer ga ik hem fatsoenlijk levelen. Kword momenteel een beetje moe van het gezanik op Snowbourn.
Wat voor gezanik is dat dan? Ik heb vooralsnog geen last van gezanik.
Mijn Guardian is bijna af. Heb nu mijn gear "compleet" en moet alleen nog fidelity 1 omhoog om helemaal gemaxxed te zijn. Heb van het weekend mijn etched beryl bracelet omgeruild voor een necklace uit Urugarth. Ithilur (of iets dergelijks)

Etched beryl geeft +90 morale maar deze geeft +29 vitality. Dit is veel beter aangezien je dan ook bonussen op je resistances krijgt en meer shadow en fire damage mitigation. Bovendien geeft deze necklace +15 fate tegen +15 agility voor de etched. Als guardian is in-combat morale regen ook handig dus ik heb deze necklace maar van de AH geplukt. Dus ik ben niet helemaal "licht-blauw" :) maar volgens mij is deze wel beter voor mij.

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Verwijderd schreef op maandag 10 december 2007 @ 13:13:
Wat is er precies aan de hand met de server dan Muer?
Oh, herrie binnen de kinship. Mensen die elkaar modder naar de kop smijten. Ben van het weekend naar mn vriendin geweest, kom na een erg lange en vermoeiende treinreis (bedankt prorail :x) terug, en mag meteen van alle kanten gezeik aanhoren over bans op teamspeak, ruzies en weet ik wat. Mooi moment om even lekker rustig aan te doen op een andere server.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Verwijderd schreef op maandag 10 december 2007 @ 13:20:
Hoe denken jullie over dit craftsysteem? ( dat in lotro meer wordt gezien als een secundaire skill voor een adventurer ipv een echt beroep). En hoe gaan jullie om met het rotgevoel dat je hebt wanneer je mensen moet uitleggen dat hun zuurverdiende items zijn verziekt door jou? :?
Naar mijn mening zou het anders ingericht moeten worden. Ik vind het een beetje idioot dat er pas crits gemaakt kunnen worden wanneer je master bent. Ik vind dat je vanaf het moment dat je proficiency hebt gehaald, er een kans moet zijn dat je kan critten. Ik bedoel, je bent op dat moment bekend met het vak, dan zou er met een geluksfactor critical success gehaald moeten kunnen worden. Wanneer je een tier gemastered hebt, zou er juist enkel via een pechfactor geen critical success behaald moeten kunnen worden. Je bent immers meester in je beroep.
Ook ben ik nog steeds van mening dat de 5% kans op prospecting en foresting moet worden opgevoerd wanneer je master bent.

@hieronder:
kzal vanavond even wat pics maken van onze kinhouses :)
psst, je 2e en 3e screen zijn hetzelfde

[ Voor 4% gewijzigd door MueR op 10-12-2007 14:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

Mn Kinship heeft een aardig groot huis, wat screens:

Binnenin:
Afbeeldingslocatie: http://xs222.xs.to/xs222/07501/ScreenShot00867.jpg.xs.jpg

Binnenin:
Afbeeldingslocatie: http://xs222.xs.to/xs222/07501/ScreenShot00869.jpg.xs.jpg

Buitenkant:
Afbeeldingslocatie: http://xs222.xs.to/xs222/07501/ScreenShot00871.jpg.xs.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
Denk eraan om mobs te beroven (zodra je de skill hebt), vaak burgle je namelijk edelstenen, dat scheelt weer koop of ruilwerk.
Beroven???
Burglars zijn geen simpele thugs die met bot geweld anderen beroven :( Wij doen het met een verfijnde en geweldloze techniek die vele malen subtieler is dan dom beroven.

Tssss, een beetje een Burglar voor een rover uitmaken :(

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

over het craften, het is mijnziens te makkelijk om top gear te behalen.hierdoor zijn niet gecritte items waardeloos. en loopt iedereen in mum van tijd in top gear rond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

botoo schreef op maandag 10 december 2007 @ 14:25:
[...]

Beroven???
Burglars zijn geen simpele thugs die met bot geweld anderen beroven :( Wij doen het met een verfijnde en geweldlozelaffe techniek die vele malen subtieler is dan dom beroven.

je maakte een typo :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rfce
botoo schreef op maandag 10 december 2007 @ 14:25:
[...]
Beroven???
Burglars zijn geen simpele thugs die met bot geweld anderen beroven :( Wij doen het met een verfijnde en geweldloze techniek die vele malen subtieler is dan dom beroven.

LOL je neemt altijd alles zo lekker serieus op, een echte roleplayer _/-\o_
Als je Burglar btw vertaalt wordt het inbreker en wat doen die ;) -> roven.

Maar idd we doen het wel met een verfijnde techniek, maar echter niet geweldloos... Ik laat in ieder geval niets meer van de mob over nadat ik subtiel en sneaky zijn pocket lichter heb gemaakt, ik wil de rest wat hij draagt nl ook nog hebben en dat kan alleen als hij dood is.

[ Voor 5% gewijzigd door Rfce op 10-12-2007 14:44 ]

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Een beetje burglar gapt een zwaard uit de handen van Mordirith hoor..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MueR schreef op maandag 10 december 2007 @ 14:51:
dat wil ik zien!!!! 8)

popcorn erbij :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MueR schreef op maandag 10 december 2007 @ 14:51:
En een beetje Guardian beukt die Mordirith naar de grond, en pakt dan zijn zwaard en alle andere hebbe-dingetjes van hem af. 8) ------Guards Rock!!------ 8)

Mijn voornaamste reden om een tank te spelen is toch wel zodat je het tempo kunt zetten, in plaats van afhankelijk te zijn van anderen, en ..... mijn tempo ligt hoog >:).

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 10-12-2007 16:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Heh, ik hoor dat ik een keer met jou wat mobs moet gaan hakken. Kijken of je me bij kan houden. Ik pik regelmatig agro van onze guardian af, en hij weet toch echt hoe die moet spelen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MueR schreef op maandag 10 december 2007 @ 16:06:
Heh, ik hoor dat ik een keer met jou wat mobs moet gaan hakken. Kijken of je me bij kan houden. Ik pik regelmatig agro van onze guardian af, en hij weet toch echt hoe die moet spelen :D
Inderdaad :) Hij dus wel. Jij blijkbaar niet. :*)

[edit] Agro-control is een group-effort, niet alleen de taak van de guardian ;)

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 10-12-2007 16:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Verwijderd schreef op maandag 10 december 2007 @ 16:22:
[...]

Inderdaad :) Hij dus wel. Jij blijkbaar niet. :*)

[edit] Agro-control is een group-effort, niet alleen de taak van de guardian ;)
Hij loopt vaak te roepen dat ie alle agro kan houden. Ik moet hem natuurlijk wel terechtwijzen en zn ego de grond in boren :D Voordat ik een volle DPS spree ga afgooien gaat er ook wel een "Wedden van niet" aan vooraf, gevolgd door "Echt wel!" van hem.

[Edit]: Zie ook mijn blog voor een leuk gevalletje van Hunter als tank.

[ Voor 24% gewijzigd door MueR op 10-12-2007 16:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MueR schreef op maandag 10 december 2007 @ 16:37:
Hij loopt vaak te roepen dat ie alle agro kan houden. Ik moet hem natuurlijk wel terechtwijzen en zn ego de grond in boren :D Voordat ik een volle DPS spree ga afgooien gaat er ook wel een "Wedden van niet" aan vooraf, gevolgd door "Echt wel!" van hem.
[Edit]: Zie ook mijn blog voor een leuk gevalletje van Hunter als tank.
Hahahaha, ik heb er nooit zo veel problemen mee als mensen moeten bewijzen dat ze agro kunnen stelen, scheelt mij weer in de repair kosten *cheer* !

Daarbij, agro pikken kan zo'n beetje iedereen, dus zo'n weddenschap ga ik niet aan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
Guardian zijn is soms ondankbaar maar vaak erg cool..

Als we bijv. eens in Urugarth of Carn Dum zijn dan wordt er vaak voorzichtig gepulled en dan is er niks leuker dan nog even 2 extra elites te pullen waarbij de healer in de stress schiet en jij kalm zegt "ah joh, ik kan ze hebben hoor", "beetje doorkachelen hier"

Vind het ook altijd lachen in de Rift. Zo'n klein dwergje wat op Barz (bijv.) afloopt en begint te hakken.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JohnnyV76 schreef op maandag 10 december 2007 @ 17:07:

Als we bijv. eens in Urugarth of Carn Dum zijn dan wordt er vaak voorzichtig gepulled en dan is er niks leuker dan nog even 2 extra elites te pullen waarbij de healer in de stress schiet en jij kalm zegt "ah joh, ik kan ze hebben hoor", "beetje doorkachelen hier"

Vind het ook altijd lachen in de Rift. Zo'n klein dwergje wat op Barz (bijv.) afloopt en begint te hakken.. :)
Hehehe inderdaad :) Of in mijn geval, een F-Hobbit :9~

Ach ja, alle classes zijn belangrijk, zolang iedereen maar weet wat ie doet. En als iemand (buiten de maintank) weet dat ie de agro/damage van een enkele elite wel kan hebben zonder dat de groep eronder lijdt, dan is het helemaal niet erg dat diegene de agro pikt, en zodoende de damage wat meer verspreid. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15:12
Heren, even een kort vraagje tussendoor:

Ik ben tegenwoordig slechts een casual gamer.
Wanneer ik 5/6uur in de week game is dat veel en over het algemeen kom ik niet boven de 4uur per week.
Ik heb me een tijd kunnen vermaken met singleplayer games en of zo en dan een multiplayer potje (bv) TF2.
Alleen lijkt het me nu toch tof om weer eens een MMORPG te doen, ik kom dan alweer snel op WoW uit maar weet ook uit het verleden dan daar geen plek is voor casual gamers.
Je MOET veel spelen anders maak je geen kans in dat wereldje... dus nu kom ik al snel op LOTRO uit.
Hoe zit dat in dit spel? Tel ik ook nog een beetje mee als casual gamer? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nika
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Game zelf ook max 10 uur in de week (late avond uren). Ik vind het zeker de moeite waard. Ben wel heel bewust op een RP server (Laurelin) gaan zitten. Ben wel geinteresseerd in de RP component en dan is 10 uur in de week prima.

Ligt er dus een beetje aan wat je wilt. High-end instances en de beste gear, tja dan is ook LOTRO niet echt iets voor je waarschijnlijk.

Ben je tevreden met iets minder mooie gear? Zeker doen, helemaal als je wilt roleplayen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeleFles
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

GeleFles

What's in a bottle?

JohnnyV76 schreef op maandag 10 december 2007 @ 17:07:

Yep, vind het zelf ook een geweldige class...

Laatst stonden we in fornost even pauze te houden (paar spelers waren even eten), stukje vlak voor de 3e boss geloof ik...
Ik was samen met een hobbit burglar, en die was een beetje aan het rondlopen/rondkijken enzo...
Toevallig net de hobbit uit de kin met de grootste bek en de grootste afschuw tegen dwergen. (op een leuke manier ;))
Opeens loopt ie te dicht langs wat mobs heen en krijgt ie het voor elkaar om 2 wargs en een spirit te aggro'en...
Natuurlijk sprong ik er gelijk tussen om zn aggro weg te pikken, maarja, daar sta je dan als guard tegenover 3 mobs (waarvan 1 elite), zonder healer...
uiteindelijk met zn 2en alsnog alles om kunnen leggen, geen moment aggro kwijt geweest en nog 100hp over :P was wel even zweten, maar nu zijn voor hem de dwarf guardians wel ok ;)
Hij gaf na de instance ook aan dat ie niet had gedacht dat we het zouden redden tegen die 3 mobs!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

M@NIC schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 09:32:
Hoe zit dat in dit spel? Tel ik ook nog een beetje mee als casual gamer? :)
Ik zou niet weten waarom niet. En zoals al aangegeven, zou ik dan zeker voor de RP server ( zit hier zelf ook op) kiezen. Juist op deze server wordt je niet zozeer aangekeken op je level en gear, maar meer op je persoonlijkheid. De interactie tussen mensen is hier van meer belang dan het showen van items aan anderen :*).

Kijk, als jouw doel is om te raiden, en in het beste van het beste rond te lopen, is 4 uur per week niet voldoende, bij geen enkele mmorpg. Een enkele raid duurt al langer dan 4 uur :D.

De enige vraag die je jezelf moet stellen is, vindt je het waard om maandelijks te betalen voor 4 uurtjes per week. En voor de rest moet je gewoon zelf je plezier maken in het spel, en het niet laten beinvloeden door anderen :X.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rfce
RonnieB82 schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 10:00:
[...]
Natuurlijk sprong ik er gelijk tussen om zn aggro weg te pikken, maarja, daar sta je dan als guard tegenover 3 mobs (waarvan 1 elite), zonder healer...
Aah, anders had die burglar als het echt te gek werd toch ff een conjunction kunnen forceren voor een GG, en jullie hadden weer genoeg moral (of was dat al gebeurt?).
M@NIC schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 09:32:
Hoe zit dat in dit spel? Tel ik ook nog een beetje mee als casual gamer?
Zeker wel... er is zooo veel te doen in de wereld van LOTRO, en zeker als je maar max 4 uur speelt. Vergis je alleen niet dat die 4 snel op zullen lopen als je eenmaal ermee bent begonnen :)

[ Voor 28% gewijzigd door Rfce op 11-12-2007 10:13 ]

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oggy
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 04-09 14:21
Goeiemorgen,

Ik heb het spel net gedownload en begin de 7 dagen trial. Ik heb eerst veel WoW gespeelt maar ben nu al een jaar gestopt want ik was er helemaal klaar mee, veelste competief. Ik vroeg me dus eigenlijk af welke server ik moet beginnen, lieftst 1 waar er niet 100x dezelfde trades worden gespamt als je weet wat ik bedoel. ook niet te rustige server ^^.

iig alvast bedankt.

i7 8700k @ 4.8ghz 24/7, 16gb ddr4 3200, MSI 1080 Gaming / CM Mastercase Maker 5T, Audio Technica AD900X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oggy schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 10:44:
Goeiemorgen,

Ik heb het spel net gedownload en begin de 7 dagen trial. Ik heb eerst veel WoW gespeelt maar ben nu al een jaar gestopt want ik was er helemaal klaar mee, veelste competief. Ik vroeg me dus eigenlijk af welke server ik moet beginnen, lieftst 1 waar er niet 100x dezelfde trades worden gespamt als je weet wat ik bedoel. ook niet te rustige server ^^.

iig alvast bedankt.
RP-Laurelin is een goede server voor wat meer rust en toch genoeg bevolking. Eldar komt ook wel in aanmerking denk ik zo. Zelf zit ik op Evernight en ik vind het over het algemeen best meevallen met het 100x dezelfde trades spammen...mocht dat wel een keer voorkomen dan staat die persoon vanaf dat moment in mijn ignore list...problem solved.. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rfce
Ikzelf zit op Snowbourn en dit is een vrij drukke server. Zelf heb ik daar eigenlijk weinig last van.

Ik weet niet hoe het in WoW zit, maar het spammen van de channels valt reuze mee.
En zoals dragonspirit al aangeeft, zit er iemand te naggen, hups op ignore list en opgelost.

(als je de server je btw om een of andere rede noet bevalt kun je je tegen betaling laten moven naar een andere server)

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Of je laat die toon gewoon doen natuurlijk.. ;) Je kunt op iedere server die je maar wilt personages aanmaken, dus of je er nu een laat staan op een server omdat die je niet bevalt...prima toch? Wie weet wordt het later beter en dan kun je weer terug. Heb overigens nog op geen van de twee servers waar ik personages heb rondlopen problemen gehad...Evernight heb ik momenteel 4 personages, RP-Laurelin lopen 3 creaturen van mij rond.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 11:43:
RP-Laurelin lopen 3 creaturen van mij rond.. ;)
En wie zijn dit dan ? :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zal de namen vanavond effe posten...zijn niet allemaal even makkelijk zeg maar.. :P En ik speel ze ook niet heel regelmatig.. ;) Moet ik maar weer eens wat vaker doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 12:12:
[...]

Zal de namen vanavond effe posten...zijn niet allemaal even makkelijk zeg maar.. :P En ik speel ze ook niet heel regelmatig.. ;) Moet ik maar weer eens wat vaker doen.
Aha! Ik heb zelf maar 1 "main" , en die zit op RP-Laurelin onder de naam: Marscha ( 50 guard ). Dussss mocht er iemand een gm tailor of gm metalsmith nodig hebben op deze server, dan weet je me te vinden *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb marscha eigenlijk nog nooit gezien op Laurelin. Ik ben benieuwd :) als je iets met aspen/aspar of aspach ziet in iemands naam, geef me een tell :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Momenteel loopt er 1 actief creatuur van mij rond op Laurelin: Rhyaehar (Man Hunter, lvl 12 momenteel).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 12:58:
Ik heb marscha eigenlijk nog nooit gezien op Laurelin. Ik ben benieuwd :) als je iets met aspen/aspar of aspach ziet in iemands naam, geef me een tell :)
Hehehe oki! Je hebt me misschien niet gezien omdat ik pas een maand of ...3? speel. Daarbij speel ik veel duo met een mintrel genaamd Ninetoes :*). Ook zit ik nog niet in een kinship , dus dat scheelt misschien ook aan naamsbekendheid. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn creaturen zijn alledrie nog niet zo hoog qua level op Laurelin...weet in ieder geval dat eentje ervan een burglar is, want die wilde ik graag onder de knie krijgen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zoals beloofd, de personages die ik heb op Laurelin zijn:

- Lilliana (level 13 Woman Lore-Master)
- Nuray (level 14 Hunter)
- Taniequetil (Human Burglar)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie

Stronkie

Where wind is Trouble

We zijn nu met onze halve kin (nou ja.. ) Main mensen die we hebben . Naar Laurelin gegaan... Ik ga zelf mijn stronkie ook nog verhuizen naar Laurelin van Snowbourne.... Ik heb dan daar drie karakters nu rondlopen. De andere 4 die ik dan nog heb op Snowbourne..... Hasta La vista...

Ik hoop alleen dat mijn server switch goed gaat... En dat stronkie word gepikt als naam.. Nou we zullen het wel merken.. Duurt 3 werkdagen

O nog iets leuks Muer Heeft een G15 macro gemaakt en hij en ik spammen elkaar vol met alle emotes die titles opleveren.... Duurt 40 dagen en dan hebben we ze allemaal.. :) (Ow op een G15 keyboard dan )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Emotes die titles opleveren? Die kende ik nog niet.. ;)

Heb gisteren even met Taniequetil rondgelopen en ook met Rhyaehar (MueR) gebabbeld terwijl ik de ene na de andere spin ritueel om zeep hielp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 12 december 2007 @ 09:00:
Emotes die titles opleveren? Die kende ik nog niet.. ;)
Jazekers :) Ik heb onder andere /firebreath - /heropose en /swordsalute. En die heb ik op de "legale" manier verkregen , niet door macro's >:).

[edit]
/cheer unlocked /firebreath
/bow unlocked /heropose
/salute unlocked /swordsalute

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 12-12-2007 10:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
ik weet wel dat als iemand 100x /yawn doet op je dat je dan de titel "xxxxx, The Dull" kan kiezen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die emotes gebruik ik sowieso niet zo vaak, maar ik wist niet dat je daar traits voor kreeg...staan dan toch niet vermeld in mijn traits lijst in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 12 december 2007 @ 10:36:
Die emotes gebruik ik sowieso niet zo vaak, maar ik wist niet dat je daar traits voor kreeg...staan dan toch niet vermeld in mijn traits lijst in ieder geval.
het is ook geen trait maar een deed die niet in je deed log komt te staan, je krijgt een titel zodra iemand het 100x bij je heeft gedaan (max 5x per dag)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

JohnnyV76 schreef op woensdag 12 december 2007 @ 10:27:
ik weet wel dat als iemand 100x /yawn doet op je dat je dan de titel "xxxxx, The Dull" kan kiezen :)
Ik heb ze gisteravond allemaal uitgezocht met een nieuw karakter. Kheb nu een keybind op mn G15 om alle emotes die een titel geven te spammen aan de max hoeveelheid per dag :)

Spuit Elluf zie ik weer

Het zijn er een stuk of 20. Thuis heb ik het volledige lijstje liggen, ik zal het vanavond even posten.

[ Voor 15% gewijzigd door MueR op 12-12-2007 11:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Grappige gimmick die title deeds met emotes.

Ik merk server migrations op van mensen hier. Kost dat geen bergen geld? En daarbij Stronkie als name zal waarschijnlijk niet mogen. Ik had eerst een anime naam: Appleseed en op level 30 werd ik hernoemd naar Harkon.

Leuk. Harkon.

Helemaal niet Dune.

En heel toepasselijk voor een female elf hunter.

Nee, dus. Dus ik mocht een nieuwe naam naar de GM sturen en die veranderde hem.

Stronkie might be difficult, maar wel succes gewenst.

Voordeel van Laurelin is inderdaad de tolerantie en de waardering van character ipv gear en stats. Daarbij is RP niet een verplicht onderdeel en zijn de marktprijzen toch een stuk lager. Een beryl shard voor 350s was deze week hot item bijv. qua nieuws.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
Op snowbourn kun je voor 2,5G 10 beryl shards kopen. Het is echt niet leuk meer om een dropper te hunten of mirrored armour te maken. Levert weinig meer op.

Als je naar de lijst kijkt zie je dat er gasten zijn die 5 stacks van 10 shards op de AH hebben staan. allemaal met namen als "Players", "Coolcool", "Nicenice" en nog meer van die weinigzeggende namen. Deze figuren verpesten het imho.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Verwijderd schreef op woensdag 12 december 2007 @ 13:01:
Ik merk server migrations op van mensen hier. Kost dat geen bergen geld? En daarbij Stronkie als name zal waarschijnlijk niet mogen. Ik had eerst een anime naam: Appleseed en op level 30 werd ik hernoemd naar Harkon.
Mjah, ik heb ook een character meegenomen naar Laurelin. Hoop alleen dat het doorgaat, aangezien ik een redelijk deel van mn goudvoorraad op snowbourn heb meegestuurd met dat karakter als "startershypotheek"; 45 goud. Dat en 2 stacks Beryl shards vinden ze misschien wat veel voor een level 17 loremaster.

[ Voor 3% gewijzigd door MueR op 12-12-2007 13:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TAA
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16:29

TAA

Liever IRC

Nu niet de boel op Laurelin komen verpesten he? ;)

Anyway, ik speel LOTRO nu sinds eind oktober en heb heel veel lol met m'n Guardian. Wat me vooral aanspreekt is het spelen in een fellowship. Veel mensen zien het misschien als vervelend omdat solo spelen met de vele fel quests wat moeilijker is zonder in eindeloos grinden te vervallen.

Wat ik mis is het advertisen van crafters in character zoals je dat bij UO hebt (dus een channel spammen); een nadeel van de AH. Ondanks dat je met een crafting title loopt wordt je ook nooit/zelden aangesproken voor crafting services... jammer.

Grimdoin
lvl37 GDN op Laurelin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 12 december 2007 @ 13:01:
Een beryl shard voor 350s was deze week hot item bijv. qua nieuws.
Hehehe, ik heb gisterenavond nog een stack beryl shards gekocht voor een buyout van 2 gold en 300 silver. (230 silver per shard, niet verkeerd dacht ik zo ).

Zeker niet omdat ik met de eerste 3 shards al 2 crits had, 1 op een ancient mirrored armour piece, en 1 keer een hardened heavy ancient shield. Beide op de broker geplaats, chest piece voor 3,5g starting bid, en het schild voor 4,5g starting bid. En gelijk op allebei een bod :*). Zat ook een paar goudstukken onder de andere vergelijkbare items. Iig, dat is dus leuk winst maken :D.

Met de volgende 2 shards een poging gedaan op een critted medium chestpiece, en de tweede poging was raak. Kadootje voor iemand waar ik veel mee samenspeel, dus die was ook blij 8). En zo was het een leuke avond voor meerdere mensen.

[edit]
TAA schreef op woensdag 12 december 2007 @ 13:27:
Wat ik mis is het advertisen van crafters in character zoals je dat bij UO hebt (dus een channel spammen); een nadeel van de AH. Ondanks dat je met een crafting title loopt wordt je ook nooit/zelden aangesproken voor crafting services... jammer.
Naar mijn mening is dit omdat het craften in lotro geen uitdaging is. En er dus heel veel crafters rondlopen, en zul je dus bijna nooit worden aangesproken.

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 12-12-2007 13:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

TAA schreef op woensdag 12 december 2007 @ 13:27:
Nu niet de boel op Laurelin komen verpesten he? ;)
Ey, das nie lief.

We zijn iig weer begonnen met ons kinship opnieuw opzetten. Wel even wennen hoor, geen Deluxe house meer, geen 2 kinship halls meer.. jammer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TAA
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16:29

TAA

Liever IRC

of de duivel er mee speelt... net zat er een lvl2 (!!!) te spammen op het trade channel met 10 beryls voor 2.3G... Toeval? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie

Stronkie

Where wind is Trouble

Nee die leest gewoon het topic...

en Muer. Ik had al aangegeven dat jij de g15 macro gemaakt had.. Effe elkaar spammen met 1 druk op de knop.. en dan 40 dagen wachten en al die leuke emotes en titels..

Ik denk dat ik eerst mijn karakter laat omnoemen op Snowbourne.. en dan pas laat verhuizen..... Ik bedoel straks keuren ze de transfer af en ben ik mijn 17 euro kwijt....

Maarja.. Ik weet nu hoe een pakezel zich voeld.. Al mijn karakters leeggetrokken en ik speel voor geldkoerier.... Neem ong 15 goud mee voor twee mensen die ook mee overstappen.. Ik denk dat ik 1 karakter bewaar op snowbourn voor het geval dat Laurerin er eens uit vliegt....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JohnnyV76 schreef op woensdag 12 december 2007 @ 13:10:
Op snowbourn kun je voor 2,5G 10 beryl shards kopen. Het is echt niet leuk meer om een dropper te hunten of mirrored armour te maken. Levert weinig meer op.

Als je naar de lijst kijkt zie je dat er gasten zijn die 5 stacks van 10 shards op de AH hebben staan. allemaal met namen als "Players", "Coolcool", "Nicenice" en nog meer van die weinigzeggende namen. Deze figuren verpesten het imho.
het craft systeem is IMHO om zeep geholpen met de komst van de shards. daarvoor was er veel geld te verdienen als je goed en veel crafte. echter moest je dan wel de crits maken met lastig te verkrijgen trophies (arachnids mandible b.v.)

nu met die shard kan iedereen met groot gemak aan grote hoeveelheden shards komen heb je een stuk minder mats nodig (qua ore en hides enzo) en zelfs hides en ore is makkelijker te vinden.

in de tijd voor de shards moest je echt wel kei hard je best doen om single use tier 5 crits te verkrijgen tegenwoordig is het een makkie. TE makkelijk mijnziens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TAA schreef op woensdag 12 december 2007 @ 14:43:
of de duivel er mee speelt... net zat er een lvl2 (!!!) te spammen op het trade channel met 10 beryls voor 2.3G... Toeval? 8)7
zou goed een mule kunnen zijn mijn mule heeft ook weleens dingen verkocht die ze op level 5 nooit zelf kon verkrijgen maar mijn kick ass level 50 minstrel wel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oggy
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 04-09 14:21
Ik ga beginnen op de server laurelin. Is daar een kin die ik kan joinen? Ben beginnend met het spel, maar kin staat gelijk aan guild?
Ingame name zal nog komen, eerst even een leuke character maken.
Denk zo'n lore. mn nick is Sovrian.

[ Voor 4% gewijzigd door Oggy op 12-12-2007 16:33 ]

i7 8700k @ 4.8ghz 24/7, 16gb ddr4 3200, MSI 1080 Gaming / CM Mastercase Maker 5T, Audio Technica AD900X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Kins zijn inderdaad identiek aan guilds. Ieder beestje een eigen naam he.

Ons (op)nieuw gevormde kinship Annon Amarth is nog wel op zoek naar extra mensen. We zijn allemaal nog in de lagere levels, dus dat is wel prettig spelen. Aangezien we eigenlijk alle quests al wel een keer gedaan hebben op de Snowbourn server, weten we in ieder geval wel de weg ;)

Stuur maar een in-game bericht naar Rhyaehar vanavond.

[ Voor 18% gewijzigd door MueR op 12-12-2007 16:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knaak
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 08-09 21:06

Knaak

It's me, Mario!

Hmm aanstaande zondag loopt mijn abbo af en ik zit te twijfelen of ik er nu dan ook definitief mee stop. Aangezien ik binnenkort 4,5 maand stage heb zal het toch moeilijk worden om uberhaupt te spelen. Wel jammer, was zo benieuwd naar Moria! :(
Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Trial key nodig? Die kun je hier halen