Dat is Muer
> Maar goed.. Zodra ik officer kan worden mag dat ook naar mij toe
We zijn allemaal nog niet zo ver... Dus we zijn nog niet eens lvl15 . Behalve onze krakters die we over zullen brengen vanaf snowbourn.. ik breng mijn stronkie lvl50 minstrel mee..
Kan ik mooi iedereen helpen lvlen:)
Een expansion (uitbreiding) is altijd iets waar je voor kunt kiezen. In de praktijk betekent dit echter meestal wel dat de 'oude' gebieden behoorlijk zullen leeglopen waardoor je spelervaring minder kan worden als je niet ook de uitbreiding aanschaft..Stronkie schreef op woensdag 12 december 2007 @ 19:08:
mocht de expension uitkomen (die je moet betalen) en je betaald die niet.. Kun je dan nog wel spelen.. Of zijn er gebieden gewoon afgesloten
Je hebt dan geen toegang tot die nieuwe gebieden, maar kan wel blijven spelen in de oude gebieden
See you in the Galaxies Far, Far Away ....
Ik hoop dat Codemasters een beetje opschiet met mn World Character Transfer. Kheb ze net maar even gebeld, aangezien mn betaling al wel is afgeschreven, maar nog niet verwerkt bij hun.
Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.
Bij mij is de transfer ook al afgeschreven maar ook nog niet uitgevoerd.. Ik snap er niets van..
Even een korte vraag voor ik met de trial ga beginnen.
Wat gebeurt er met mijn account/character nadat de trail is afgelopen?
Is de character helemaal weg? Of kun je bij het kopen gewoon je gegevens invullen zodat je verder kunt?
Ook handig om te weten ivm nicknames die anders later bezet zijn enzo...
Wat gebeurt er met mijn account/character nadat de trail is afgelopen?
Is de character helemaal weg? Of kun je bij het kopen gewoon je gegevens invullen zodat je verder kunt?
Ook handig om te weten ivm nicknames die anders later bezet zijn enzo...
Je kunt je char gewoon blijven gebruiken na de trial. Gewoon lekker vol er tegenaan doen
Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something
Mooi zo, en naar welke class is de meeste vraag?
Ik zat aan een Captain te denken (support + solo) of misschien een Minstrel maar hoe is die om veel mee te solo-en?
Ik zat aan een Captain te denken (support + solo) of misschien een Minstrel maar hoe is die om veel mee te solo-en?
Anoniem: 218701
Mijn Minstrel is mijn personage waar ik het makkelijkst mee solo...je hebt als mega voordeel dat je jezelf kunt healen indien nodig...
Minstrel is idd het makkelijkst te solo-en. Je kunt battles heel lang vol houden door jezelf te healen.
Bovendien is er het meest vraag naar een healer in Fellowships dus je vind altijd wel een groepje.
Bovendien is er het meest vraag naar een healer in Fellowships dus je vind altijd wel een groepje.
Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something
Anoniem: 66797
als minstrel kun je hele zware mobs in je uppie omleggen (hoartusk, snowback enz) meerdere mobs is lastiger maar zelfs dat gaat best aardig met een minstrel.M@NIC schreef op donderdag 13 december 2007 @ 23:16:
Mooi zo, en naar welke class is de meeste vraag?
Vanaf het eerste moment dat ik er eentje gezien had was ik verliefd
en nu ben ik eindelijk de eigenaar van een onvervalste, evil-eyed, cow-horse!

FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
Anoniem: 191619
Maar je moet het spelen met een minstrel wel leuk vinden. Sinds war speech is het allemaal interessanter geworden, maar ik ben lvl 50 geworden zonder de add on en de minstrel is solo dan wel een beetje gaap qua dps. Nu is dat anders geworden met war speech, maar je healing wordt dan -50%. Keuzes. Het gitaar als wapen is ook een beetje vreemd op eerste gezicht, maar dat wendt.
Maar minstrels kunnen zichzelf healen, maar let op je moralebar want die gaat minder snel stijgen dan andere klassen. Daarbij ben je in FS de healer en die moet het hebben van de power voor zn heals. Dus je let meer op power, dan morale. Beide kan ook, maar dan heb je al gauw een gemiddelde.
Na de minstrel vind ik daarom de Captain echt heel erg fun om te spelen. Dan heb je een beetje healing, veel support & buffs en ook wat dps. Dat heeft mede te maken met het feit dat ik met mn hunter en minstrel eerder range was dan close combat.
Natuurlijk is een veel gevraagde klasse een guardian. Altijd nodig in FS op niveau en het valt me ook op dat de Guardian vaak leidt ipv de captain of een close dps-er.
Maar minstrels kunnen zichzelf healen, maar let op je moralebar want die gaat minder snel stijgen dan andere klassen. Daarbij ben je in FS de healer en die moet het hebben van de power voor zn heals. Dus je let meer op power, dan morale. Beide kan ook, maar dan heb je al gauw een gemiddelde.
Na de minstrel vind ik daarom de Captain echt heel erg fun om te spelen. Dan heb je een beetje healing, veel support & buffs en ook wat dps. Dat heeft mede te maken met het feit dat ik met mn hunter en minstrel eerder range was dan close combat.
Natuurlijk is een veel gevraagde klasse een guardian. Altijd nodig in FS op niveau en het valt me ook op dat de Guardian vaak leidt ipv de captain of een close dps-er.
[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 191619 op 14-12-2007 13:27 ]
Nog een pica van enkele dagen geleden toen ik een kinnie hielp met zijn tailor craft-quest icm kill drakes quests 

groot: http://tweakers.net/ext/f/Na6023ml6bo5mHaeWtEqO29g/full.jpg

groot: http://tweakers.net/ext/f/Na6023ml6bo5mHaeWtEqO29g/full.jpg
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
Minstrel en een guardian is altijd nodig in een fellowship, dus je hebt altijd een groep
Captain is ook wel handig, heeft buffs, en een coole legendary trait, +50 all stats voor je fellowship
Duurt 5minuten, 1minuut cooldown
Captain is ook wel handig, heeft buffs, en een coole legendary trait, +50 all stats voor je fellowship
Duurt 5minuten, 1minuut cooldown
See you in the Galaxies Far, Far Away ....
botoo, voor die tailor quest had je toch maar 1 drake nodig, of had je zoiets van, aaah die ligt daar zo zielig, leg de rest van zijn maatjes er maar bij?
@Cthulhu
Ja die rezz van de captain is handig (in combat) maar heeft een cooldown van een half uur, toch?
@Cthulhu
Ja die rezz van de captain is handig (in combat) maar heeft een cooldown van een half uur, toch?
euh...ja
Okee dan.. vandaag Click & Buy gebeld. Transactie voor de transfer is 2 minuten nadat ie is aangemaakt goedgekeurd en doorgestuurd naar Codemasters. Codemasters gebeld, die zeggen dat het 3-5 werkdagen kan duren voordat een betaling verwerkt is. Nou maak je mij dat niet wijs, aangezien ik een half jaar lang betaalsystemen met ClickandBuy heb gebouwd. Dat wordt _direct_ doorgegeven bij elke statuswijziging. Hun systeem is gewoon braque (maarja, what else is new bij Codemasters).MueR schreef op donderdag 13 december 2007 @ 15:18:
Ik hoop dat Codemasters een beetje opschiet met mn World Character Transfer. Kheb ze net maar even gebeld, aangezien mn betaling al wel is afgeschreven, maar nog niet verwerkt bij hun.
Nogmaals Clickandbuy gebeld, die gaan Codemasters nu een schop onder zn hol geven. Met een beetje geluk heb ik over een maand of twee mn character wel over.
[ Voor 4% gewijzigd door MueR op 14-12-2007 15:46 ]
Van de week ook weer hard aan het questen geweest met mijn 42guard, in 1 avond meer als 1,5 level aan exp verzameld.
We waren met een kleine FS, 2 hunters en 2 guards, en hebben die quests in die grotten van angmar gedaan. Hunters doen heerlijk veel damage, dus ging supervlot, en met 2 guards kun je veel aggro trekken zonder dat de hunters belemmerd worden
We gingen ook als een sneltrein door de grotten heen, echt heerlijk als je niet hoeft op te letten dat je niet teveel aggro'd, 1 of 2 mobs exta is geen probleem
Alleen op de terugweg werd 1 hunter een beetje te enthousiast, we hadden bijna een clubje van 6 mobs neergelegd, en hij had wat schade opgelopen, wat ie zelf blijkbaar niet in de gaten had
hij had dus nog maar iets van 300hp ofzo, en terwijl ik en de andere guard de laatste mob neer aan het leggen zijn, schiet de hunter een pijl richting 3 orcs die ook stenen kunnen gooien...
Niet zo'n strakke actie dus, en lag de hunter op z'n gat.
Was verder geen probleem, met z'n 3en zijn we uiteraard nog naar buiten gekomen, en de hunter was als eerste om de quest in te leveren
We waren met een kleine FS, 2 hunters en 2 guards, en hebben die quests in die grotten van angmar gedaan. Hunters doen heerlijk veel damage, dus ging supervlot, en met 2 guards kun je veel aggro trekken zonder dat de hunters belemmerd worden
We gingen ook als een sneltrein door de grotten heen, echt heerlijk als je niet hoeft op te letten dat je niet teveel aggro'd, 1 of 2 mobs exta is geen probleem
Alleen op de terugweg werd 1 hunter een beetje te enthousiast, we hadden bijna een clubje van 6 mobs neergelegd, en hij had wat schade opgelopen, wat ie zelf blijkbaar niet in de gaten had
hij had dus nog maar iets van 300hp ofzo, en terwijl ik en de andere guard de laatste mob neer aan het leggen zijn, schiet de hunter een pijl richting 3 orcs die ook stenen kunnen gooien...
Niet zo'n strakke actie dus, en lag de hunter op z'n gat.
Was verder geen probleem, met z'n 3en zijn we uiteraard nog naar buiten gekomen, en de hunter was als eerste om de quest in te leveren
Rhy Ik ken het probleem ook voordat ik na het werk ging ook met click and buy gebeld.. Zelfde verhaal.. De fout ligt bij codemasters... De betaling is nl al lang weg.. op het moment van aanvragen al eigenlijk (in mijn geval van het verivieren van mijn bank account) maarja hun doen er niets aan.. Ik zie het vanavond wel..
PS ben geslaagd
lol nog 1 keer en ik kan uit de kweek lol;) Ps andere informatie...
PS ben geslaagd
Vanavond begonnen met LOTRO trial. 
Ben inmiddels (bijna) een level 10 captain en vind het erg leuk.
Maar sjonge jong... wat komt er een informatie op je af en wat blijf je toch een enorme stapel vragen zitten.
Maar goed, volgens mij eigen ervaring heb je dat bij elke MMORPG.
Maar sjonge jong... wat komt er een informatie op je af en wat blijf je toch een enorme stapel vragen zitten.
De eerste 15 levels gaan als een speer ja en meestal als je daar bent ben je ook helemaal verslaafd geraaktM@NIC schreef op zondag 16 december 2007 @ 02:13:
Vanavond begonnen met LOTRO trial.
Het is logisch dat je met een hoop vragen zit bij een voor jou nieuwe game, dat hebben de meesten van ons wel gehad. Je leest eens wat, je hoort eens wat en je vraagt hier en daar wat en binnen no-time heb je het door en vind je het nog leuker!!
Als je vragen hebt kun je ze altijd hier posten want genoeg veteranen hier denk ik.
Gisteren met mijn Minstrel Tinybig flink aan het questen geweest in Angmar, wat oude quests afgehandeld en wat nieuwe geregeld, en plotseling was daar... Ding! Level 49..
Zelfs nog wat pages weten te verzamelen voor mijn Legendary book, heb al tijden 1 legendary skill en de andere wil maar niet droppen. Nu ga ik vandaag maar eens naar de Misty Mountains, alwaar ik de laatste snowbeast furs maar eens moest gaan farmen voor een quest voor minstrel specifiek *implements of song* als ik mij niet vergis.
Gisteren was in ieder geval een goede dag voor welke groep me dan ook meenam, want ik wist simpelweg iedereen in leven te houden.
Ik kan het nog wel een beetje..
Gisteren was in ieder geval een goede dag voor welke groep me dan ook meenam, want ik wist simpelweg iedereen in leven te houden.
Wat een dag weer gisteren zeg. Ik was eindelijk level 49 en dus vastbesloten om ver te gaan komen richting level 50. Daar is uiteindelijk niets van gekomen, maar dat maakt me helemaal niks uit. 
Ik ging op pad naar Rivendell, na de dag ervoor uitgelogd te zijn richting Kinship huis. Eerst nog even een quest ingeleverd in Angmar die ik de dag ervoor al had afgemaakt. Toch weer een 2000 XP of iets dergelijks erbij. Al snel kreeg ik daarna de vraag of ik even wilde helpen bij book 5 chapter 5, maar natuurlijk joh. (zat een kinship member bij die het vroeg en ik ben sowieso de beroerdste niet.
)
Even later hielpen we Gilmli in zijn strijd en gingen diverse mede-dwergen ritueel tegen de vlakte (hadden ze maar niet de slechte kant des levens moeten volgen) Uiteindelijk Sambrogh (hoop dat ik de naam goed heb eigenlijk) tegen de vlakte gewerkt, iedereen bedankte elkaar en ik ging weer verder met waar ik eigenlijk voor kwam, het verzamelen van een aantal Snow Beast Furs voor mijn Minstrel quest en wat Chipped Worm Teeth voor een andere, de Snow Beast Furs zijn gelukt de tanden gedeeltelijk. Snel de Furs ingeleverd in Celondim, en weer naar Angmar..daar werd ik vervolgens uitgenodigd om mee te gaan Carn Dum in. Het was alweer een tijdje geleden dat ik daar was geweest, dus dat leek me wel weer eens wat. We hadden een goede groep en gingen als een mes door warme boter door de eerste vijanden heen. Effe tussendoor een deed afgerond voor het slachten van Uruks, en op naar een deur waar we de Iron key voor nodig hadden, omdat we die echter nog niet hadden, moesten we eerst naar een leuke grot met een Nemesis Morroval daarin. Zo gezegd, zo gedaan en we waren er in no-time. Daar aangekomen zagen we al diverse additional Morroval aan het plafon hangen, dat kon wel eens lastig worden. Ook hier bleek echter weer dat we een goede groep waren. Er werd goed samengewerkt. De Lore-Master stunde een van de drie Elite Morroval die we per keer te verwerken kregen, hunters trapten een van de andere twee en alleen de met een zwaard gemarkeerde Morroval kreeg het zwaar te verduren. Een hele grot vol met Morroval werd uitgemoord. Tot we bij de Nemesis waren aangekomen. Die had de nodige adds, maar dat was geen probleem. Wat wel een probleem was, was dat er even een bug zat in onze vriendelijke Nemesis, want op 24K bleek ze ineens niet meer te raken en wipten we dus.
Een vriendelijke GM werd ingeschakeld en die besloot ons te helpen. Staat er ineens een level 9 dwerg voor je neus die wel even komt helpen. Hij hield de adds vervolgens bij ons weg en met wat dread te veel (hope pots op) gingen we er weer volle bak tegenaan. Deze Nemesis was absoluut het bokje.
Eindelijk konden we door de deur met de Iron key. Daar gingen we wederom vrij goed door de tegenstanders heen. Heel af en toe kwam het voor dat we iets teveel tegenstanders op ons afkregen, maar wederom met goed samenwerken kwamen we er doorheen. Tot we op een bepaald moment bij de Tower of the Witchking aankwamen. Net daarvoor staan namelijk wat groepjes, 3 groepjes om precies te zijn, en die worden steeds sterker. Niks mis mee, maar dit was wel heel heftig. 3 groepjes van vier, waarvan 1 groepje silkspinners waren, dan aan het eind nog een dikke vette trol van 20k hitpoints. Na wat overlijden heen en weer, konden we dan toch ook hier doorheen. We waren in de toren van de Witchking, en wat ons daar te wachten stond.... (daar vertel ik een andere keer over anders wordt dit wel een heel erg lang lulverhaal
)
Ik ging op pad naar Rivendell, na de dag ervoor uitgelogd te zijn richting Kinship huis. Eerst nog even een quest ingeleverd in Angmar die ik de dag ervoor al had afgemaakt. Toch weer een 2000 XP of iets dergelijks erbij. Al snel kreeg ik daarna de vraag of ik even wilde helpen bij book 5 chapter 5, maar natuurlijk joh. (zat een kinship member bij die het vroeg en ik ben sowieso de beroerdste niet.
Even later hielpen we Gilmli in zijn strijd en gingen diverse mede-dwergen ritueel tegen de vlakte (hadden ze maar niet de slechte kant des levens moeten volgen) Uiteindelijk Sambrogh (hoop dat ik de naam goed heb eigenlijk) tegen de vlakte gewerkt, iedereen bedankte elkaar en ik ging weer verder met waar ik eigenlijk voor kwam, het verzamelen van een aantal Snow Beast Furs voor mijn Minstrel quest en wat Chipped Worm Teeth voor een andere, de Snow Beast Furs zijn gelukt de tanden gedeeltelijk. Snel de Furs ingeleverd in Celondim, en weer naar Angmar..daar werd ik vervolgens uitgenodigd om mee te gaan Carn Dum in. Het was alweer een tijdje geleden dat ik daar was geweest, dus dat leek me wel weer eens wat. We hadden een goede groep en gingen als een mes door warme boter door de eerste vijanden heen. Effe tussendoor een deed afgerond voor het slachten van Uruks, en op naar een deur waar we de Iron key voor nodig hadden, omdat we die echter nog niet hadden, moesten we eerst naar een leuke grot met een Nemesis Morroval daarin. Zo gezegd, zo gedaan en we waren er in no-time. Daar aangekomen zagen we al diverse additional Morroval aan het plafon hangen, dat kon wel eens lastig worden. Ook hier bleek echter weer dat we een goede groep waren. Er werd goed samengewerkt. De Lore-Master stunde een van de drie Elite Morroval die we per keer te verwerken kregen, hunters trapten een van de andere twee en alleen de met een zwaard gemarkeerde Morroval kreeg het zwaar te verduren. Een hele grot vol met Morroval werd uitgemoord. Tot we bij de Nemesis waren aangekomen. Die had de nodige adds, maar dat was geen probleem. Wat wel een probleem was, was dat er even een bug zat in onze vriendelijke Nemesis, want op 24K bleek ze ineens niet meer te raken en wipten we dus.
Een vriendelijke GM werd ingeschakeld en die besloot ons te helpen. Staat er ineens een level 9 dwerg voor je neus die wel even komt helpen. Hij hield de adds vervolgens bij ons weg en met wat dread te veel (hope pots op) gingen we er weer volle bak tegenaan. Deze Nemesis was absoluut het bokje.
Eindelijk konden we door de deur met de Iron key. Daar gingen we wederom vrij goed door de tegenstanders heen. Heel af en toe kwam het voor dat we iets teveel tegenstanders op ons afkregen, maar wederom met goed samenwerken kwamen we er doorheen. Tot we op een bepaald moment bij de Tower of the Witchking aankwamen. Net daarvoor staan namelijk wat groepjes, 3 groepjes om precies te zijn, en die worden steeds sterker. Niks mis mee, maar dit was wel heel heftig. 3 groepjes van vier, waarvan 1 groepje silkspinners waren, dan aan het eind nog een dikke vette trol van 20k hitpoints. Na wat overlijden heen en weer, konden we dan toch ook hier doorheen. We waren in de toren van de Witchking, en wat ons daar te wachten stond.... (daar vertel ik een andere keer over anders wordt dit wel een heel erg lang lulverhaal
Anoniem: 245256
Hee!!
Ik heb de trial al een keer gespeeld en vond t een goed spel... Ik ben dus van plan om m te kopen. Maar wat is nu t verschil tussen een rp-server en een normale? Zou iemand mij dit kunnen vertellen?
Ik heb de trial al een keer gespeeld en vond t een goed spel... Ik ben dus van plan om m te kopen. Maar wat is nu t verschil tussen een rp-server en een normale? Zou iemand mij dit kunnen vertellen?
Op een RP server is het de bedoeling dat je je meer inleeft in je personage, je bent dus echt die persoon als het ware en zo gedraag je je ook. Staat overigens een vrij uitgebreide uitleg over op het forum van Codemasters.
Ik sta op het punt te beginnen met deze game. Ik heb WOW overgeslagen omdat je er teveel tijd in moet stoppen en volgens mij daardoor ook veel verslavender is. Ik heb begrepen dat je er met deze game wat makkelijker in en uit kan stappen en ook wat makkelijker snel een missie kan doen.
Hebben mensen ervaring met deze game op een dell Vostro met een 8600M kaart? Moet ik het video geheugen opschroeven of is de 256 genoeg? Het is een 2GHZ dual core cpu en 2GB geheugen. Zal ik dit spel goed kunnen draaien?
Hebben mensen ervaring met deze game op een dell Vostro met een 8600M kaart? Moet ik het video geheugen opschroeven of is de 256 genoeg? Het is een 2GHZ dual core cpu en 2GB geheugen. Zal ik dit spel goed kunnen draaien?
Anoniem: 219289
Volgens mij gaat dat makkelijk lukken. Ik heb niet genoeg ervaring om te zeggen om te weten hoe goed het draait op hogere graficdetails, maar op 'high' moet ie het goed doen ga ik vanuit. Op very high en ultra high weet ik niet eigenlijk.
Ik draai zelf op een AMD Athlon 64 X2 4200 2GB en een GeForce 8600 GT 256, dat gaat over het algemeen prima op Ultra high, heel af en toe wat schokjes, maar het valt reuze mee. En vind je dat wel te veel, dan schroef je gewoon omlaag naar very high en dan werkt het zeker wel goed.
Mag ik de naam van die GM, en het ticket nummer? Ik heb graag ammo voor mijn nog steeds lopende conflict met Alchemic Dream over een soortgelijk probleem in Carn Dum. Dit loopt pas 1 maand, en is exact hetzelfde verhaal. Nemesis was niet te raken omdat ie bugged was.Anoniem: 218701 schreef op maandag 17 december 2007 @ 09:58:
Uit een andere hoek: mijn betaling voor mn World Character Transfer is er EINDELIJK door. Hij staat zelfs op "In Progress". Misschien vanavond eindelijk mn startershypotheek die vanaf Snowbourn is verzonden
[ Voor 7% gewijzigd door MueR op 17-12-2007 11:46 ]
Als ik die naam en het ticketnummer zou weten zou je die uiteraard mogen. Ik weet het echt niet meer. Het was een dwerg, en zijn naam begon met een D. Het ticket nummer weet ik niet, want ik was niet degene die het ticket aanmaakte. (Draugen zou kunnen qua naam)MueR schreef op maandag 17 december 2007 @ 11:45:
[...]
Mag ik de naam van die GM, en het ticket nummer? Ik heb graag ammo voor mijn nog steeds lopende conflict met Alchemic Dream over een soortgelijk probleem in Carn Dum. Dit loopt pas 1 maand, en is exact hetzelfde verhaal. Nemesis was niet te raken omdat ie bugged was.
Uit een andere hoek: mijn betaling voor mn World Character Transfer is er EINDELIJK door. Hij staat zelfs op "In Progress". Misschien vanavond eindelijk mn startershypotheek die vanaf Snowbourn is verzonden
Zat overigens nog een Nederlander uit de From Dutch Till Dawn kinship bij onze groep, zijn naam was Amakiin (als ik me niet vergis) en is een level 47 lore-master op Evernight. (misschien weet hij nog iets meer.
Je kunt je ticket history nog nakijken als je op Help klikt. Volgens mij heet het dan "List".
Woei, character transfer staat eindelijk op "completed". Dus kan ik vanavond mooi even gaan tailoren met de stacks huiden die Melagil heeft meegenomen voor me
Dat is dus het probleem, want zoals ik al zei, was het niet mijn ticket..JohnnyV76 schreef op maandag 17 december 2007 @ 15:14:
Je kunt je ticket history nog nakijken als je op Help klikt. Volgens mij heet het dan "List".
Anoniem: 230357
Het is een kwestie van persoonlijke smaak denk ik. Volgens mij is er voor beide spellen een trial beschikbaar. Je kan ze dus allebei proberen en kiezen voor diegene die jou het meest aanspreekt.kbloem schreef op maandag 17 december 2007 @ 15:40:
Ik ga het toch maar proberen. Of zijn er toch mensen die mij WoW aanraden?
Ik ga hier namelijk niet beweren dat WoW een slecht spel is, kijk maar naar het aantal WoW leden, maar WoW is dus helemaal niks voor mij
So try before you buy
[edit] En in het lotro topic vragen naar aanbevelingen voor WoW is niet echt handig
[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 230357 op 17-12-2007 15:48 ]
Ik in ieder geval niet kbloem. Ik heb een gruwelijke [censuur]tering tyfus[/censuur] hekel aan WoW.
Lord of the Rings is grafisch beter, er zit een echt verhaal in, het is redelijk goed gebalanceerd en bovendien ook (nog) niet vol met mongolen.
Kheb mn TweakBlog over mn character ook maar eens geupdate.
Lord of the Rings is grafisch beter, er zit een echt verhaal in, het is redelijk goed gebalanceerd en bovendien ook (nog) niet vol met mongolen.
Kheb mn TweakBlog over mn character ook maar eens geupdate.
[ Voor 17% gewijzigd door MueR op 17-12-2007 15:49 ]
Amen MueR, ik heb het geprobeerd dat WoW, ik wilde het leuk vinden, maar het is me niet gelukt. Het begon al toen ik als beginner continue werd uitgedaagd door mensen van minstens 10 levels hoger, als ik dat dan afwees, dan werd ik vervolgens voor laffaard uitgemaakt, een groepje om samen mee te questen heb ik 1x gevonden, maar er werd nooit wat gezegd, ook al vroeg ik 100x wat we nu eigenlijk gingen doen...Jammer maar helaas...
Anoniem: 245256
Ik heb beide trials gespeeld, maar ik vind WoW een sfeerloos spel. Kheb nu dus LOTRO onder de kerstboom liggen
Dat gaat in lotro toch vaak anders. ook al zie je wel eens van die stakkers die er op kicken om veel lagere levels uit te dagen het gebeurt niet veel en veel onbeschoft gedrag zie je ook niet langskomen in de chatbox.Het begon al toen ik als beginner continue werd uitgedaagd door mensen van minstens 10 levels hoger, als ik dat dan afwees, dan werd ik vervolgens voor laffaard uitgemaakt,
Vanmorgenvroeg was er een 'onbeschofte' dwarf in AH en aangezien ik de enige aanwezige was wilde ik wel reageren
Het begon met luide burps en fahrts (prachtig die emotes
Ik weet wel dat TH een dwarf stronghold is maar ze hoeven zich niet als een stelletje zwijnen te gedragen
Natuurlijk heb ik gezegd dat het maar een grapje was en hem naderhand netjes gedag gezwaaid, maar het was toch wel ff een leuke role-play touch
^^^ gezegd hebbende heeft mij eigen zwijn Dwarf Guard ook weer leuke uurtjes gemaakt, de laatste tijd team ik veel met één Hobbit Burglar van gelijk lvl (44 atm). De speler heeft ook 5 chars (en alle GM's
Voordeel is dat ik weet hoe een burg werkt en hij begrijpt wat tanken is, samen hebben we het geduld om op de juiste kans te wachten en de durf om dingen domweg te proberen

Burglar gaat in stealt schuin voor me staan, op het juiste moment probeer ik één mob te pullen met mijn crossbow, die mob komt dan (natuurlijk) op mij af, ik pak all aggro aan en daarna schopt Padraig 'm onderuit of doet een attack vanuit stealth (reveal weakness altijd als eerste natuurlijk). Op deze manier hebben we o.a. de Giant Quests in Giant Valley (Trollshaws) gedaan en een hele rits quests in het nieuwe deel van Trollshaws.
Geweldig hoeveel klappen zo'n Guard kan verdragen en met een 'beetje' debuff hulp van een Burglar, aangevuld met een goed getimede green-conjunction zo nu en dan, doen we met z'n tweetjes dingen waar een grotere PUG ploeg meer moeite mee zou hebben.
Er zijn bij NOES weer twee nieuwe lvl50 burgs gekomen en zijn er vanuit eigen kin meer 50 geworden zodat we inmiddels best veel burgs hebben, heel binnenkort gaat het burgs-only 'Pack of Pickpockets' op stap
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
Nou... nee, toch niet helemaal.JohnnyV76 schreef op zondag 16 december 2007 @ 10:37:
[...]
De eerste 15 levels gaan als een speer ja en meestal als je daar bent ben je ook helemaal verslaafd geraakt
Ik heb zaterdag ongeveer 5uur zitten spelen en dacht op dat moment dat ik zondag weer zou.
Maar toen het éénmaal zondag was heb ik er niet naar gekeken, gewoon geen zin.
En nu heb ik het spel nog niet opgestart, ik denk toch niet dat het helemaal is wat ik zoek.
Het stomme is ook nog eens dat ik WoW hier enorm in herken, en daardoor juist zin krijg om WoW weer op te pakken.
Heey mensen,
Ik heb Lotr gespeeld toen die net uitkwam, rond de lvl30 kwam ik vast te zitten, dat was zo'n maandje voor evendim uitkwam. ik kom nu weer terug omdat ik uitgekeken ben op de rest wat ik in de tussentijd heb gedaan en wil toch even level 50 halen.
zo even ingame beslissen of het een guardian of burglar word maar als ik zo lees zitten jullie allen op Laurelin? dan ga ik hem daar maar eens aanmaken,
Zijn er kins van jullie erbij die het niet erg vinden om "newbs" aan te nemen? zou ik wel fijn vinden natuurlijk.
M'n ingame word overigens gewoon Tjirp, zou geen probleem moeten zijn.
Let me know if you can use me
Ik heb Lotr gespeeld toen die net uitkwam, rond de lvl30 kwam ik vast te zitten, dat was zo'n maandje voor evendim uitkwam. ik kom nu weer terug omdat ik uitgekeken ben op de rest wat ik in de tussentijd heb gedaan en wil toch even level 50 halen.
zo even ingame beslissen of het een guardian of burglar word maar als ik zo lees zitten jullie allen op Laurelin? dan ga ik hem daar maar eens aanmaken,
Zijn er kins van jullie erbij die het niet erg vinden om "newbs" aan te nemen? zou ik wel fijn vinden natuurlijk.
M'n ingame word overigens gewoon Tjirp, zou geen probleem moeten zijn.
Let me know if you can use me
het grote woord is eruit, gisteren de officers op de hoogte gebracht dat ik er (tijdelijk) mee ga stoppen. verbazing en ik vrees ook enige teleurstelling...
reden is simpel
1. sociale leven
2. last van gewrichten (met die kolere kou alleen maar erger) heb ik nu medicijnen voor
3. er valt niet veel meer te doen voor mij in het spel en wat er te doen is is veel grindwerk of enkel en alleen RAIDs
zo jammer maar het is een beslissing waar ik al langer mee speelde en nu heb ik de keuze gemaakt. sorry botoo
reden is simpel
1. sociale leven
2. last van gewrichten (met die kolere kou alleen maar erger) heb ik nu medicijnen voor
3. er valt niet veel meer te doen voor mij in het spel en wat er te doen is is veel grindwerk of enkel en alleen RAIDs
zo jammer maar het is een beslissing waar ik al langer mee speelde en nu heb ik de keuze gemaakt. sorry botoo

Heel begrijpelijk Legolas, het zat er al een beetje aan te komen en de ellende met je gewrichten maakt de beslissing alleen maar verstandiger. Natuurlijk vind ik het heel jammer maar er zijn meer en belangrijkere dingen dan lotro.
Sterkte met je gewrichten, plezier met je sociale leven en kom nog eens langs om te babbelen
btw: wil je het ook ff op kin-forum ventileren? T'is aan jouw om dat in Officers of in een algemeen topic te doen.
Sterkte met je gewrichten, plezier met je sociale leven en kom nog eens langs om te babbelen
btw: wil je het ook ff op kin-forum ventileren? T'is aan jouw om dat in Officers of in een algemeen topic te doen.
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
Zeker te begrijpen Legolas, je gewrichten moet je absoluut mee uitkijken.
Zelf ben ik gisteren met de kinship Sarnur in gedoken en mijn god...we got wiped!
Het begin is supermakkelijk natuurlijk, maar afhankelijk van waar je naar beneden gaat, kom je NOGAL veel sterke tegenstanders tegen. Op een bepaald moment waren we ergens aanbeland met Bruiser trollen en behoorlijk veel elite goblins, dat ging een tijdje goed, maar zonder tank was het wachten op het moment dat het mis zou gaan. In ieder geval hebben een aantal trollen en goblins vandaag minimaal net zoveel hoofdpijn als dat wij dat hebben.
Zelf ben ik gisteren met de kinship Sarnur in gedoken en mijn god...we got wiped!
Het begin is supermakkelijk natuurlijk, maar afhankelijk van waar je naar beneden gaat, kom je NOGAL veel sterke tegenstanders tegen. Op een bepaald moment waren we ergens aanbeland met Bruiser trollen en behoorlijk veel elite goblins, dat ging een tijdje goed, maar zonder tank was het wachten op het moment dat het mis zou gaan. In ieder geval hebben een aantal trollen en goblins vandaag minimaal net zoveel hoofdpijn als dat wij dat hebben.
yep ik ga het nog posten op forum... mn gewrichten tja het is gewoon vervelend nu en de kou maakt het erger maar vooralsnog geen rare dingen gevonden. zal wel weer overgaan... anyway zoals gemeld is het niet de enige reden. mijn sociale level is ook belangrijk...botoo schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 08:03:
Heel begrijpelijk Legolas, het zat er al een beetje aan te komen en de ellende met je gewrichten maakt de beslissing alleen maar verstandiger. Natuurlijk vind ik het heel jammer maar er zijn meer en belangrijkere dingen dan lotro.
ik check dir forum nog wel en zal nog weleens op teamspeak komen, inloggen kan dan niet meer daar ik nog een paar dagen heb en dan verloopt mn gamecard dan koop ik geen nieuwe meer.
Ik ben gisteren toch maar een klein stukje gaan spelen en ik moet zeggen dat het me wel bevalt. Ik heb het Detail op Ultra gezet op mn 8600M GT en het draait heel erg soepel. Kan hier nog verandering in komen als ik verder ben? Ik heb echt maar 5 minuten gespeeld in dat kamp en ben nog niet daarbuiten geweest. Ik kan me voorstellen dat er wel framedrops gaan komen in open landschappen.
Open landschappen zul je juist bijna geen problemen mee krijgen, druk bevolkte steden eerder, zoals een Bree of een Rivendell, daar kun je zo af en toe eens wat framedrops krijgen, maar over het algemeen daal ik zelf in ieder geval nooit onder de 20 frames per seconde, en dat is toch goed te doen vind ik zelf. Mocht je overigens willen zien hoe je framerate is, dan druk je in game gewoon op CTRL-F...
In mijn kin is het ook erg rustig, drukke tijd en veel mensen die op de level cap zitten. Ik zelf ben ook even klaar met PvE. Het enige wat ik op het ogenblik doe is monster play met mijn creepAnoniem: 66797 schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 07:05:
het grote woord is eruit, gisteren de officers op de hoogte gebracht dat ik er (tijdelijk) mee ga stoppen. verbazing en ik vrees ook enige teleurstelling...
reden is simpel
1. sociale leven
Het is eigenlijk ongeloofelijk dat ze book 12 pas na de kerst uitbrengen. Anyways gl legolas.
Je zal merken dat als er veel mensen bij elkaar zijn, het spel wat moeite zal hebben. Dit gebeurt eigenlijk alleen in Bree, grote raids of pvmp.kbloem schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 09:29:
Ik ben gisteren toch maar een klein stukje gaan spelen en ik moet zeggen dat het me wel bevalt. Ik heb het Detail op Ultra gezet op mn 8600M GT en het draait heel erg soepel. Kan hier nog verandering in komen als ik verder ben? Ik heb echt maar 5 minuten gespeeld in dat kamp en ben nog niet daarbuiten geweest. Ik kan me voorstellen dat er wel framedrops gaan komen in open landschappen.
Shuttle st20g5
zodra je in bree of rivendell komt zakt het geheid even in elkaar. maar het feest begint pas als je gaat RAIDEN vooral in helegrod waar je met 24 man gaat hakken en zagen... tip van mij zet alles een flinke stap lager voordat je gaat raiden
De december maand is gewoon een moeilijkere periode om iets te organiseren qua raids. En dat is heel natuurlijk door feestdagen.
Het uitbrengen van Book12 na de kerst vind ik absoluut niet erg, ik heb nog genoeg te doen en daarbij zou instabiliteit en bugs tijdens de feestdagen niet gewaardeerd worden. Turbine / CM gaf al aan tijdens de feestdagen geen tot weinig activiteit te hebben betreft support.
En dat een beetje ja en nee- begrijpelijk. Ja, want ook zij hebben feestdagen. En nee, omdat vele een vakantie genieten en wel een middagje kan gamen.
Mocht je even geen uitdaging in de game vinden, dan helpt een nieuwe char met een nieuwe vocation heel erg om de boel op te boosten. Althans dat ervaar ik, want je doet wel alles opnieuw, maar je gaat zo razendsnel en vooral met 1 of meer buddies, die ook alles vaker hebben gedaan.
Het uitbrengen van Book12 na de kerst vind ik absoluut niet erg, ik heb nog genoeg te doen en daarbij zou instabiliteit en bugs tijdens de feestdagen niet gewaardeerd worden. Turbine / CM gaf al aan tijdens de feestdagen geen tot weinig activiteit te hebben betreft support.
En dat een beetje ja en nee- begrijpelijk. Ja, want ook zij hebben feestdagen. En nee, omdat vele een vakantie genieten en wel een middagje kan gamen.
Mocht je even geen uitdaging in de game vinden, dan helpt een nieuwe char met een nieuwe vocation heel erg om de boel op te boosten. Althans dat ervaar ik, want je doet wel alles opnieuw, maar je gaat zo razendsnel en vooral met 1 of meer buddies, die ook alles vaker hebben gedaan.
Heb ik ook, ik heb inmiddels in totaal 8 karakters (op twee servers) en geniet er nog iedere keer van om weer andere dingen te proberen, een ander startgebied met een ander soort karakter bijvoorbeeld. Ik heb overigens nog uitdaging zat...voorlopig moet ik toch nog een slordige 120.000 XP halen voor mijn main eens een keer level 50 is.
@ Legolas.
Ik vind het erg jammer, zal je bijdrages missen.
Sterkte met de botten, over een week worden de nachten weer korter, dus begint de zomer weer.
Juist om de reden van soms stoppen heb ik een lifetime gekocht. Kost even geld, maar je hoeft niet meer om te kijken.
Gisteren naar GA, vet hakken, moetsen we wachten op iemand, kon ik stoppen, moest naar mijn werk. Niet leuk, kan ik weer opnieuw beginnen vanavond.
Sterkte met de botten, over een week worden de nachten weer korter, dus begint de zomer weer.
Juist om de reden van soms stoppen heb ik een lifetime gekocht. Kost even geld, maar je hoeft niet meer om te kijken.
Gisteren naar GA, vet hakken, moetsen we wachten op iemand, kon ik stoppen, moest naar mijn werk. Niet leuk, kan ik weer opnieuw beginnen vanavond.
Heh.. met je eerste stelling ben ik het niet helemaal eens... geloof niet dat volgende week de zomer al begintmaartend schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 14:19:
@ Legolas.
De 2e stelling helemaal eens. Heb hier ook een lifetime abbo en dat is heerlijk omdat je niet zoiets hebt van... als ik nu niet speel kost het me 50 cent per dag (slordig uitgerekend) en als je een paar weken niet wilt spelen omdat je wacht op een update dan kan dat ook... maar je kunt wel elk moment inloggen als je zou willen zonder dat je met de duratie van je gamecard rekening hoeft te houden. Lifetime FTW!!
Weet iemand toevallig ook een manier om een lifetime abo aan te schaffen zonder dat met een creditcard te doen, want die wil ik gewoon niet (meer) hebben. Geven ze als optie paypal, maar daar ben ik ook bepaald niet kapot van. Ik ben eigenlijk wel fan van gewoon direct overschrijven, maar ja, die optie heb ik niet. Vandaar dat ik momenteel dus nog wel gamecards koop. Overigens zit ik er niet mee als ik eens een dagje niet speel hoor, zo erg let ik niet op die centen...eenmaal uitgegeven voel ik het niet meer. Op het moment van uitgeven, dan wel..
ga naar Cog en selecteed click and buy als manier van betaling (zelfde als direct overschrijven), dan naar "one time payment" staat daar ook de lifetime tussen.Anoniem: 218701 schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 19:13:
Weet iemand toevallig ook een manier om een lifetime abo aan te schaffen zonder dat met een creditcard te doen, want die wil ik gewoon niet (meer) hebben. Geven ze als optie paypal, maar daar ben ik ook bepaald niet kapot van. Ik ben eigenlijk wel fan van gewoon direct overschrijven, maar ja, die optie heb ik niet. Vandaar dat ik momenteel dus nog wel gamecards koop. Overigens zit ik er niet mee als ik eens een dagje niet speel hoor, zo erg let ik niet op die centen...eenmaal uitgegeven voel ik het niet meer. Op het moment van uitgeven, dan wel..
Daar ga ik eens naar kijken dan..Tjirp schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 19:14:
[...]
ga naar Cog en selecteed click and buy als manier van betaling (zelfde als direct overschrijven), dan naar "one time payment" staat daar ook de lifetime tussen.
Ja hoor, dagen worden weer langer.JohnnyV76 schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 18:59:
[...]
Heh.. met je eerste stelling ben ik het niet helemaal eens... geloof niet dat volgende week de zomer al begint
Is mijn manier im mijn winterdepressie te handlen.
Gisteren weer even op Laurelin aan de gang geweest met een nieuwe Captain (ik realiseerde me dat ik captain loos was) als een warm mes door de boter vlogen de eerste levels voorbij, Old Bloodtusk leverde een lekker lapje biefstuk op, de Mad Bristlehide die bij de gate naar combe staat te wachten werd twee keer Shis kebab en ook Iornaith heeft zijn hoofd in moeten leveren. Inmiddels level 8, en al een leuk eindje op weg naar level 9. Ik verzamel momenteel echt alles wat er gedropt wordt zodat ik snel wat extra geld kan genereren..
Jammer dat je zo af en toe ook moet slapen, anders was ik nog wel even doorgegaan, maar ja..werk he...
Jammer dat je zo af en toe ook moet slapen, anders was ik nog wel even doorgegaan, maar ja..werk he...
herkenbaar... alleen ik ben dan een elf warrior begonnen, ook gister, ook level 8 half 9. Als je wil, gooi als je in bree bent een whispertje (rond lvl 15 dacht ik zo), daar moeten we elkaar tegenkomen en kunnen we groupeAnoniem: 218701 schreef op woensdag 19 december 2007 @ 09:02:
Gisteren weer even op Laurelin aan de gang geweest met een nieuwe Captain (ik realiseerde me dat ik captain loos was) als een warm mes door de boter vlogen de eerste levels voorbij, Old Bloodtusk leverde een lekker lapje biefstuk op, de Mad Bristlehide die bij de gate naar combe staat te wachten werd twee keer Shis kebab en ook Iornaith heeft zijn hoofd in moeten leveren. Inmiddels level 8, en al een leuk eindje op weg naar level 9. Ik verzamel momenteel echt alles wat er gedropt wordt zodat ik snel wat extra geld kan genereren..
Prima, ik zal al wel eerder rondhangen in Bree gok ik zo, maar voor jou zal dat zo rond dat level ook wel zijn, afhankelijk van hoeveel quests je in de Low-Lands brijft rondhangen.Tjirp schreef op woensdag 19 december 2007 @ 09:42:
[...]
herkenbaar... alleen ik ben dan een elf warrior begonnen, ook gister, ook level 8 half 9. Als je wil, gooi als je in bree bent een whispertje (rond lvl 15 dacht ik zo), daar moeten we elkaar tegenkomen en kunnen we groupe
Het ging in ieder geval wel lekker gisteren, kan me eigenlijk niet herinneren dat ik die Iornaith ooit zo makkelijk ritueel naar de andere wereld heb geholpen. Dat is namelijk best wel een lastig schepsel. Alles kwam eigenlijk wel goed binnen, eerst de adds die met z'n drieen op me af kwamen, nadat die dood waren stond Iornaith zielig en alleen in een hoekje, toen was het dus ook een koud kunstje om die om zeep te helpen.
Heb toen ik begon met spelen (vanaf de beta al) nooit aandacht besteed aan het craften. Gevolg, ben nu lvl 31 en pas tier 1 in woodworker. Ben ik potdorie op zoek naar een paar 100 stukken ash wood in een gebied waar ik zo ongeveer alle quests al heb gehad. Gisteren had ik dat dus met Rowan wood, ik was nog geen eens tier 1. Dom dus.
Mocht iemand nog een kleine 200 stux ash wood over hebben? Dan bied deze elf zich aan voor een nachtje vol lichamelijke ontspanning, zelfs als je een dworf of hobbit bent. Voor zweepjes ed reken ik extra.
Mocht iemand nog een kleine 200 stux ash wood over hebben? Dan bied deze elf zich aan voor een nachtje vol lichamelijke ontspanning, zelfs als je een dworf of hobbit bent. Voor zweepjes ed reken ik extra.
Ik heb helemaal geen hout, maar misschien is het wel handig als je vermeld op welke server je zit.maartend schreef op woensdag 19 december 2007 @ 10:12:
/zeurmodus aan
Zelf heb ik gisteren poging 8-9-10-11 gedaan om de Westernesse Superb Galadhrim Shoulder Guards te critten voor een maat. Heb de rest van zijn set al gedaan, maar zoals je ziet willen de shoulders niet lukken. Ik heb hierom de titel Grand Master maar uitgeschakeld en ben nu alleen nog maar Marscha.
Ben eerlijk gezegd nu heel erg goed aan het nadenken of ik nog wel verder wil. Craften is voor mij altijd een groot deel van het plezier in een mmorpg, maar om iemand eerst 11 keer te moeten teleurstellen om diegene daarna 1 keer te mogen zien glimlachen gaat mij erg ver. Ik had liever gezien dat mijn GrandMaster skills de doorslag geven aan een item, en niet alleen maar een luckfactor.
/zeurmodus uit
Wie weet helpt het om dat door te geven aan de makers op de Developer Chat aanstaande donderdag? Ik zou het inderdaad ook wel logischer vinden als je crafting skills de doorslag geven, maar ik ben dan weer net wat minder bezig met craften om me daar zorgen over te maken of het de doorslag te laten geven voor het verder gaan met LOTRO. Ik ben nog veel te verslaafd om daar uberhaupt over na te denken.
Ik zit bijvoorbeeld op mijn werk al te denken aan de volgende quest die ik wil gaan doen en zit dan ook echt helemaal in mijn hoofd de stappen uit te zetten. Waar moet ik heen, wie gaat er daar sneuvelen, hoe ga ik het aanpakken...heel erg, maar dat doe ik dus...
Ik zit bijvoorbeeld op mijn werk al te denken aan de volgende quest die ik wil gaan doen en zit dan ook echt helemaal in mijn hoofd de stappen uit te zetten. Waar moet ik heen, wie gaat er daar sneuvelen, hoe ga ik het aanpakken...heel erg, maar dat doe ik dus...
Misschien wel een idee. Al is mijn ervaring met Dev's nu niet echt positiefAnoniem: 218701 schreef op woensdag 19 december 2007 @ 10:38:
Wie weet helpt het om dat door te geven aan de makers op de Developer Chat aanstaande donderdag?
En btw, aan mijn uitrusting ligt het niet, heb de 20% tools, en gebruik ook altijd de 10% scrolls erbij. Dus 11 keer een item geprobeerd op 35%. En met een beetje pech zal ie nooit raak gaan
Ik heb het idee dat de developers van Turbine toch wel redelijk goed bezig zijn en ook wel luisteren naar de kritieken uit de community. Ik denk ook echt niet dat je de enige bent die er zo over denkt qua craften, en ze zullen er vast wel iets voor kunnen maken.
Soms lijkt het idd of bepaalde items extra moeilijk critten, maar toch zal dat schijn zijn. 10 crits op rij missen gebeurd nu eenmaal en als de die 10 pogingen verspreid over 3 weken dan lijkt het idd alsof je _nooit_ crit. Tegelijkertijd ben je meestal wel gauw vergeten als je eens 4 van 5 crit. Zo heb ik een serie van weken gehad waar niets wilde critten, heb toen even gewacht en alle te craften dingen opgespaard om daarna met frsse moed weer te beginnen. Gevolg was een crit-rate van bijna 50%
Eén van de crits die ik gedaan heb is een Ornate Spear wat een geliefd item is (ook al word er slechts bescheiden voor betaald), die heb ik met wat bijbetaling geruild tegen een Mirrored Axe voor mijn Guard (moet nog wel 3 lvls wachten
), niet zozeer omdat die Axe veel beter is dan die Spear maar omdat een Dwarf imho met een Axe _moet_ vechten. Een Hammer zou evt ook kunnen (voor het visuele plaatje), maar de axe geft ook nog eens een kleine bonus bij Dwarves dus geeft dat de doorslag.
GM skills geven je de mogelijkheid om iets zeldzaam goeds te maken, als je GM skills de doorslag zouden geven om het altijd te maken zou het niet zo waardevol/zeldzaam meer zijn.
Gisteren met Burglar Cranck aan de tweede avond Rift begonnen met de hele verse groep raiders. Totaal 3 van de 12 hebben Rift ervaring dus is dat best een uitdaging
gelukkig is de raid-leader één van de ervaren rakkers en hij doet het heel goed zodat het meestal redelijk geolied gaat.
Ik kreeg het overigens voor elkaar om met 260 punten een 2 te rollen voor de gem die ik nog niet had
Naja volgende keer een nieuwe kans . . .
Zelf heb ik vorige week een raid moeten/mogen leiden maar dat is mijn pakkie niet, ik kan het wel maar heb er gewoon niet veel lol in. Ook heb ik mijn aandacht voor mijn eigen char nodig en om in de gaten te houden wanneer de stuns van de Loremaster falen (kan ik een Riddle proberen of gaan off-tanken) en wil ik op de belangrijke momenten een conjunction starten met een zo groot mogelijk kans van slagen (dus met alle betrokken chars in de buurt en niet gestunned oid). De kennis die ik wel had van de Rift en die geen van de toen aanwezigen hadden zorgden wel dat de groep lekker rustig en gehoorzaam bleef, en uiteindelijk haalden we Zurm neer. Wel een interessant punt met een braque raid-leader
is dat iedereen zelf ook weer een beetje nadenkt ipv gedachtenloos doet wat er gezegd word, zowaar een nieuwe manier van educatief raid-leaden gelanceerd
Eén van de crits die ik gedaan heb is een Ornate Spear wat een geliefd item is (ook al word er slechts bescheiden voor betaald), die heb ik met wat bijbetaling geruild tegen een Mirrored Axe voor mijn Guard (moet nog wel 3 lvls wachten
GM skills geven je de mogelijkheid om iets zeldzaam goeds te maken, als je GM skills de doorslag zouden geven om het altijd te maken zou het niet zo waardevol/zeldzaam meer zijn.
Gisteren met Burglar Cranck aan de tweede avond Rift begonnen met de hele verse groep raiders. Totaal 3 van de 12 hebben Rift ervaring dus is dat best een uitdaging
Ik kreeg het overigens voor elkaar om met 260 punten een 2 te rollen voor de gem die ik nog niet had
Naja volgende keer een nieuwe kans . . .
Zelf heb ik vorige week een raid moeten/mogen leiden maar dat is mijn pakkie niet, ik kan het wel maar heb er gewoon niet veel lol in. Ook heb ik mijn aandacht voor mijn eigen char nodig en om in de gaten te houden wanneer de stuns van de Loremaster falen (kan ik een Riddle proberen of gaan off-tanken) en wil ik op de belangrijke momenten een conjunction starten met een zo groot mogelijk kans van slagen (dus met alle betrokken chars in de buurt en niet gestunned oid). De kennis die ik wel had van de Rift en die geen van de toen aanwezigen hadden zorgden wel dat de groep lekker rustig en gehoorzaam bleef, en uiteindelijk haalden we Zurm neer. Wel een interessant punt met een braque raid-leader
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
meh,Anoniem: 218701 schreef op woensdag 19 december 2007 @ 09:54:
[...]
Prima, ik zal al wel eerder rondhangen in Bree gok ik zo, maar voor jou zal dat zo rond dat level ook wel zijn, afhankelijk van hoeveel quests je in de Low-Lands brijft rondhangen.
ik weet dat me vorige poppeke 15 lvls deed in ered luin en toen boek 1 en zon beetje 2 direct afmakten in bree om daarnaa naar die in te gaan daar zuid/oost onder bree.
Hier ben ik niet helemaal mee eens. Ik moet zeggen dat het craftsysteem in Vanguard echt heel mooi is. Het is daar dan ook een vak apart. Met speciale craft quest's, en ook naast je adventure outfit een craft-outfit met allerlei stats erop. Het maken van een item hier was heel erg afhankelijk van en je outfit, en je skills als crafter. Met skills bedoel ik dan niet dat je een bepaalde titel hebt, maar dat je echt zelf moest nadenken. Korte uitleg: je krijgt met ieder item dat je maakt craft points, wanneer deze punten opzijn en het item niet is voltooid is je item dus weg. Progress en quality stappen kosten punten, wegwerken van complicaties kosten punten enz enz.botoo schreef op woensdag 19 december 2007 @ 11:15:
Dus de mensen die echt moeite steken in het craften zijn ook de betere crafters, en dus ook bekend op de gehele server. Nu snap ik wel dat ze niet hetzelfde systeem in lotro kunnen toepassen, maar ik zou het fijn vinden wanneer dus ook de skills van de crafter mee tellen. Net als dat je betere guardians hebt dan andere, omdat ze hun job beter doen doordat diegene achter de PC beter weet waar hij/zij mee bezig is, kan dit dus ook voor crafters
Als guardian zijnde gebruik ik ook al de taunts die ik heb bij het verliezen van agro om zodoende weer de controle te krijgen, helaas werken mijn taunts niet op een craft table

je kan me vertellen wat je wilt maar ze hebben met de crit chance gerotzooit. al mijn crafters zitten op 35% chance op single use en dus 80% op normale items.Soms lijkt het idd of bepaalde items extra moeilijk critten
ik heb tevaak gemist echt VEELS te vaak 35% crit chance my ass! ik heb weleens 11 x op rij gemist en dat is iets dat ik vaker hoor. statistich is dat NIET mogelijk... ook heb ik weleens 3+ achter elkaar gecrit. maar hoe je het ook went of keert het systeem is vernaggelt.
zelfde merkte ik ook op bij mats (hides boilen, wood treaten en het melten van ingots) voor een grote update (book 9?) waar je een 5% crit chance heb eerder kwam dat altijd wel uit 200 hides boilen en dan 4 tot 6 crits scoren vrij consequent. nu heb ik regelmatig gehad dat ik op 300 hides NIET 1 crit scoorde ook dat is statistisch gezien niet mogelijk...
dit is ook om zeep geholpen IMOH het is veels te makkelijk om top items te critten en de beryl shards te verkrijgen (zelfs via AHGM skills geven je de mogelijkheid om iets zeldzaam goeds te maken, als je GM skills de doorslag zouden geven om het altijd te maken zou het niet zo waardevol/zeldzaam meer zijn.
[ Voor 19% gewijzigd door Anoniem: 66797 op 19-12-2007 12:42 ]
Hoe heet dat RP; Laurelin?Anoniem: 230357 schreef op woensdag 19 december 2007 @ 10:34:
[...]
Ik heb helemaal geen hout, maar misschien is het wel handig als je vermeld op welke server je zit.
Iig de Engelese RP server
Statistisch gezien heel goed mogelijk. Statistiek gaat over de hele grote cijfers en per keer dat je iets kraft heb je zoveel % kans. Dat wil dus niet zeggen dat je na 100 werpen 35 keer een crit moet hebben. WS klopt het wel na 10.000 een craft maken, dan heb je wel 3.500 keer een crit.Anoniem: 66797 schreef op woensdag 19 december 2007 @ 12:37:
[...]
ik heb tevaak gemist echt VEELS te vaak 35% crit chance my ass! ik heb weleens 11 x op rij gemist en dat is iets dat ik vaker hoor. statistich is dat NIET mogelijk... ook heb ik weleens 3+ achter elkaar gecrit. maar hoe je het ook went of keert het systeem is vernaggelt.
zelfde merkte ik ook op bij mats (hides boilen, wood treaten en het melten van ingots) voor een grote update (book 9?) waar je een 5% crit chance heb eerder kwam dat altijd wel uit 200 hides boilen en dan 4 tot 6 crits scoren vrij consequent. nu heb ik regelmatig gehad dat ik op 300 hides NIET 1 crit scoorde ook dat is statistisch gezien niet mogelijk...
dit is ook om zeep geholpen IMOH het is veels te makkelijk om top items te critten en de beryl shards te verkrijgen (zelfs via AH
als je op 35% 11 keer achter elkaar mist is dat echt niet in orde. voor die grote update klopte alles wel dan kwam het min of meer overeen (tuurlijk wijkt het wel iets af) maar zoals het nu is klopt echt niet!maartend schreef op woensdag 19 december 2007 @ 12:46:
[...]
Statistisch gezien heel goed mogelijk. Statistiek gaat over de hele grote cijfers en per keer dat je iets kraft heb je zoveel % kans. Dat wil dus niet zeggen dat je na 100 werpen 35 keer een crit moet hebben. WS klopt het wel na 10.000 een craft maken, dan heb je wel 3.500 keer een crit.
dit is ook om zeep geholpen IMOH het is veels te makkelijk om top items te critten en de beryl shards te verkrijgen (zelfs via AH) hierdoor is het niet zeldzaam te noemen en is een niet critted item per definitie waardeloos.
Mijn crit kans is altijd 50%.....of hij crit wel, of hij crit niet 50/50.Anoniem: 66797 schreef op woensdag 19 december 2007 @ 12:52:
als je op 35% 11 keer achter elkaar mist is dat echt niet in orde. voor die grote update klopte alles wel dan kwam het min of meer overeen (tuurlijk wijkt het wel iets af) maar zoals het nu is klopt echt niet!

Ik heb mijn minstrel geheel gehuld in Elf Exquisite Galadrim armour en daarbij heb ik op de leggings na alles in 1 keer gecrit. Gezien deze verhalen en de ervaringen van kinsmen is dit uitzonderlijk. De leggings heb ik 2 keer overgedaan.
Ik bedoel dit niet vervelend en "zie nou wel jullie hebben ongelijk", maar of het nou domweg geluk is en bij andere pech kan wellicht een verklaring zijn.
Er valt over beide gevallen iets te zeggen. Ik begrijp dat je na 11 keer missen ( en dat kost me een berg geld en tijd) helemaal furieus wordt op het craft systeem. Ik zou bijna denken aan: If: 5 keer mis, dan crit. Maar daar valt ook over te twisten.
Ik wil wel benadrukken dat de gear zeldzaam moet blijven, want anders crit iedereen er op los en kosten de items en kledingstukken geen drol meer op de AH ( verkooptechnisch gezien )
Een ander vehaal over een hunter bij ons:
Hij had 19 goud en kocht voor 3 goud per stuk 3 keer de Superb Radiant Cloak recipe om te critten. Kosten gemaakt en hij begon. 3 keer mis.
Kocht voor 3 goud per stuk weer 3 nieuwe. Weer mis.
Kreeg van kinsmen 2 nieuwe recipes: weer mis.
19 goud weg.
Kijk en dan zou ik heel graag de pc het raam uit gooien.
Ik bedoel dit niet vervelend en "zie nou wel jullie hebben ongelijk", maar of het nou domweg geluk is en bij andere pech kan wellicht een verklaring zijn.
Er valt over beide gevallen iets te zeggen. Ik begrijp dat je na 11 keer missen ( en dat kost me een berg geld en tijd) helemaal furieus wordt op het craft systeem. Ik zou bijna denken aan: If: 5 keer mis, dan crit. Maar daar valt ook over te twisten.
Ik wil wel benadrukken dat de gear zeldzaam moet blijven, want anders crit iedereen er op los en kosten de items en kledingstukken geen drol meer op de AH ( verkooptechnisch gezien )
Een ander vehaal over een hunter bij ons:
Hij had 19 goud en kocht voor 3 goud per stuk 3 keer de Superb Radiant Cloak recipe om te critten. Kosten gemaakt en hij begon. 3 keer mis.
Kocht voor 3 goud per stuk weer 3 nieuwe. Weer mis.
Kreeg van kinsmen 2 nieuwe recipes: weer mis.
19 goud weg.
Kijk en dan zou ik heel graag de pc het raam uit gooien.
Dat is zeker pijnlijk, ik zou ook niet weten waarom er gaan max aan failures kan worden ingevoerd. Heb je de crit in 1 keer, das heel mooi
, heb je hem pas de vijfde ( en laatste keer ), jammer dat je dan 5 keer zoveel items hebt verspeeld, maar je hebt hem dan tenminste wel.
Met een crit% is er altijd kans dat je mist, ook na 100.000 keer heb je nog steeds maar 35% kans dat het op dat moment gemaakte item wel of niet crit, en ik ken iemand die al 16 keer achter elkaar een crit heeft gemist op een item....ouch....
Met een crit% is er altijd kans dat je mist, ook na 100.000 keer heb je nog steeds maar 35% kans dat het op dat moment gemaakte item wel of niet crit, en ik ken iemand die al 16 keer achter elkaar een crit heeft gemist op een item....ouch....

19 goud? Mijn god, zoveel heb ik nog niet met alle karakters bij elkaar..
maar ik verkoop dan ook zelden dingen op de AH...
Sorry Legolas, ben ik het niet mee eens. Ik zit soms boven mijn gemiddelde (5%, ja, dat krijg je als je veel te laat met craften begint) en soms erboven. 2 crits op 14 keer is erg leuk.Anoniem: 66797 schreef op woensdag 19 december 2007 @ 12:52:
[...]
als je op 35% 11 keer achter elkaar mist is dat echt niet in orde. voor die grote update klopte alles wel dan kwam het min of meer overeen (tuurlijk wijkt het wel iets af) maar zoals het nu is klopt echt niet!
OEF, 19G, dat is echt veel... kon hij niet gewoon direct die Superb Radiant Cloak op AH kopen, of zijn die nog duurder??Anoniem: 191619 schreef op woensdag 19 december 2007 @ 13:21:
Hij had 19 goud en kocht voor 3 goud per stuk 3 keer de Superb Radiant Cloak recipe om te critten.
19 goud weg.
Over het critverhaal:
Ikzelf ben nog nergens master in, maar kan zeggen dat het wazig is, echt een pure gok of je crit, geen kans.
Laatst wilde ik een tier3 setje critten (daar liggen de perc. wat hoger van maar toch). 4x gecrit achter elkaar... 5e item de dag erna gemaakt (moest de items vergaren).... nou 6x gepoogd en geen crit.... LOL.
Kortom ik blijf erbij het is geen kans maar een gok.
euh...ja
Dit is niet zoRfce schreef op woensdag 19 december 2007 @ 14:32:
Over het critverhaal:
Ikzelf ben nog nergens master in, maar kan zeggen dat het wazig is, echt een pure gok of je crit, geen kans.
Laatst wilde ik een tier3 setje critten (daar liggen de perc. wat hoger van maar toch).
Anoniem: 209587
Ik begin geinterseerd te worden in deze game, ik kom van WoW maar dat begint een beetje te vervelen nu... (te veel kiddies, en pvp begint zeer irritant te worden). Zo aan de screens te zien is lotro heel sfeervol en lekker groot.
--
Welke class raden jullie me aan? en met welke professions?
Ik houd vooral van hybride classes, beejte melee, beetje casten (heb shaman, druid en paladin in WoW) Ik vind tanken ook heel leuk, maar ik wil ook wel wat damage kunnen dealen...
--
Ik houd vooral van hybride classes, beejte melee, beetje casten (heb shaman, druid en paladin in WoW) Ik vind tanken ook heel leuk, maar ik wil ook wel wat damage kunnen dealen...
Dan start je een captain, die is een beetje de allrounder.Anoniem: 209587 schreef op woensdag 19 december 2007 @ 15:52:
@Tank-a-Holic
Dat van single use en normal recipes weet ik, % bij normale ligt veel hoger, maar wat ik aan wilde aangeven is alsof het wel lijkt dat het een gok is ipv een kans... zoals ik al aangaf had ik bij een tier3 normale crit eens 4 achter elkaar een crit (crit kans was 65%), de dag erna had ik 6x een item trachten te critten uit dezelfde reeks, critkans was nog steeds 65%, maar van de 6x geen enkele crit.
Kortom elke poging is een gok op zich, je moet niet naar een totaal aantal pogingen kijken en verwachten dat je dan procentueel er iets uit kunt halen.
[ Voor 21% gewijzigd door Rfce op 19-12-2007 16:07 ]
euh...ja
Ah, dan had ik je verkeerd begrepen. En ja, zoals ik eerder al aangaf, zelfs bij de 100.000ste poging heb je nog steeds maar 35% kans op een critRfce schreef op woensdag 19 december 2007 @ 16:07:
@Tank-a-Holic
Dat van single use en normal recipes weet ik, % bij normale ligt veel hoger, maar wat ik aan wilde aangeven is alsof het wel lijkt dat het een gok is ipv een kans... zoals ik al aangaf had ik bij een tier3 normale crit eens 4 achter elkaar een crit (crit kans was 65%), de dag erna had ik 6x een item trachten te critten uit dezelfde reeks, critkans was nog steeds 65%, maar van de 6x geen enkele crit.
Kortom elke poging is een gok op zich, je moet niet naar een totaal aantal pogingen kijken en verwachten dat je dan procentueel er iets uit kunt halen.
Er zit zeker een luchtje aan het craft systeem.
Zelf heb ik nog NOOIT 2 items achter elkaar gecrit maar wel max. 5 op rij niet gecrit.
Het gekke is nog dat ik al een paar keer heb gehad dat ik op ingots 3x op rij een crit had... en dat met 5% kans.
Nu staan verdorie de shards voor 1,8G buyout per 10 te koop terwijl ik ze pas nog gekocht heb voor 1G per stuk
(Vroeger waren ze nog duurder ik weet het)
Er is eigenlijk geen lol aan dat hele craften .. de resultaten zijn altijd hetzelfde, een mirrored armour piece levert geen drol meer op (jewelry recipe's zijn duurder) en de concurrentie is moordend.
Zelf heb ik nog NOOIT 2 items achter elkaar gecrit maar wel max. 5 op rij niet gecrit.
Het gekke is nog dat ik al een paar keer heb gehad dat ik op ingots 3x op rij een crit had... en dat met 5% kans.
Nu staan verdorie de shards voor 1,8G buyout per 10 te koop terwijl ik ze pas nog gekocht heb voor 1G per stuk
Er is eigenlijk geen lol aan dat hele craften .. de resultaten zijn altijd hetzelfde, een mirrored armour piece levert geen drol meer op (jewelry recipe's zijn duurder) en de concurrentie is moordend.
Craften klopt geen donder van. Punt. Ik heb gisteren 2 keer een veldje farmen niet gecrit, terwijl je als base chance 5% hebt, het crit item +100% geeft. Vreemd hoor....
Heh, dat kan niet. Er zijn geen uber solo classes in LOTRO. Het is veel meer op samenspel gebaseerd.Anoniem: 209587 schreef op woensdag 19 december 2007 @ 15:52:
[ Voor 57% gewijzigd door MueR op 19-12-2007 17:50 ]
Anoniem: 33272
Alle classe zijn solo-classes. En je hoeft niet eens een bepaalde spec te hebben om goed te soloen. Hoewel het met de guardian wel wat langzamer gaan dan met de hunter. Maar een echte hyrbid is er niet echt.MueR schreef op woensdag 19 december 2007 @ 17:48:
Craften klopt geen donder van. Punt. Ik heb gisteren 2 keer een veldje farmen niet gecrit, terwijl je als base chance 5% hebt, het crit item +100% geeft. Vreemd hoor....
[...]
Heh, dat kan niet. Er zijn geen uber solo classes in LOTRO. Het is veel meer op samenspel gebaseerd.
Je zou natuurlijk alle craft bij kunnen houden en dan aantal crits ook. Dan uiteindelijk daar wat statistiek op los laten en kijken of er iets significants fout in zit. Je zult daar wel een redelijk aantal poging voor moeten hebben om een goeie uitspraak te kunnen doen maar het lijkt me wel leuk om te kijken of er iets raars aan de hand is. En bijhouden is niet veel werk.Rfce schreef op woensdag 19 december 2007 @ 16:07:
[...]
Dan start je een captain, die is een beetje de allrounder.
@Tank-a-Holic
[ Voor 48% gewijzigd door Anoniem: 33272 op 19-12-2007 18:29 ]
Denk dat de captain het meest in de buurt komt van een hybrid. De captain heeft van alles wel wat.
Oeh ik ben echt benieuwd wat de changes gaan worden voor ons Guardians.
Wat ik ook een keer gehad heb met craften...
Ik denk ik ga even efficient doen. Als metalsmith heb je ancient iron chains en scales nodig voor de mirrored spulletjes en daar gaan heel wat mats in zitten. Nu kreeg ik van iemand 5 Lethal Sharp Dread Claw thingies en samen met een scroll gaf dat me 80% kans op crit. Ja hoor... zelfs dit mislukte 3x op rij. Pffft
Oeh ik ben echt benieuwd wat de changes gaan worden voor ons Guardians.
Wat ik ook een keer gehad heb met craften...
Ik denk ik ga even efficient doen. Als metalsmith heb je ancient iron chains en scales nodig voor de mirrored spulletjes en daar gaan heel wat mats in zitten. Nu kreeg ik van iemand 5 Lethal Sharp Dread Claw thingies en samen met een scroll gaf dat me 80% kans op crit. Ja hoor... zelfs dit mislukte 3x op rij. Pffft
[ Voor 51% gewijzigd door JohnnyV76 op 19-12-2007 18:36 ]
En daar ging ik gisteren weer op pad, level 8 was ik al, maar het werd tijd dat ik de wereld eens wat dieper ging verkennen. Vol goede moed en met wat rested XP bewandelde ik de paden tussen de Brigands voorbij het Lumber camp, daar had overigens iemand ook nog een rowan hammer en 3 hafts nodig. Daar kan ik wel voor zorgen sprak ik de beste man bemoedigend toe en ik trok verder. Een arme oude man genaamd Old Bauman was helemaal in tranen, hij was de ketting kwijt van zijn Sally en wat doe je dan als brave avonturier? Dan biedt je aan om die weer even voor de beste man te gaan bemachtigen.
Blijkbaar had namelijk een of andere verdorven Brigand die gejat van deze brave man. Ook een kleine hobbit met de naam Filbert Burrows was wat kwijt, zijn zakdoek was gejat (tsja, je kunt er maar rouwig om zijn) Je zou toch zeggen dat de mensen wel wat beter op hun spullen kunnen letten, want in Combe was er ook al iemand haar favoriete vishengel kwijt en nog erger, een dame was haar zoon kwijt.
Nadat ik eerst een man van een wolvenplaagje had afgeholpen, werd het tijd om naar de brigands te gaan, waar ik ook een backpack moest doorsnuffelen. Zo gezegd zo gedaan en bij het eerste kampvuur gingen de eerste drie brigands er vrij moeiteloos aan. Hopla, level 9 werd mij gemeld.
Na een tijdje werd het me wat zwaar op mijn rug, met een hengel van Gale, een brief die blijkbaar erg belangrijk was, een lockbox, Mason Thorne's Ledger en nog wat onbeduidend spul. Dus ging ik eerst die mensen maar eens blij maken. Verdorie wat zat ik al dicht bij level 10, nog maar een paar 100 XP, dat moest dus wel gaan lukken. Op naar de boerderij van die oude Bauman. De eerst twee tegenstanders gingen moeiteloos neer, maar die verrekte leider was omsingeld door meerdere vriendjes. En die vriendjes deden me de das om. Twee lukte nog wel, maar de derde was teveel. En helaas met nog 71 XP te gaan voor level 10, lag uw brave captain op de grond, overmeesterd, bloedend..
Al snel daarna was ik wel level 10 en heb ik de glimlach van die klojo zijn gezicht afgeveegd. Die zal wel 2x nadenken voor hij voortaan met mij solt. In de tussentijd lid geworden van de kinship Ammon Ammarth (hoop dat ik dat goed schrijf zo uit mijn hoofd) en voorzien van nieuwe armor en wat hout voor het craften. Ik kan er weer tegenaan.
En inmiddels, heb ik level 13 alweer bereikt.
Blijkbaar had namelijk een of andere verdorven Brigand die gejat van deze brave man. Ook een kleine hobbit met de naam Filbert Burrows was wat kwijt, zijn zakdoek was gejat (tsja, je kunt er maar rouwig om zijn) Je zou toch zeggen dat de mensen wel wat beter op hun spullen kunnen letten, want in Combe was er ook al iemand haar favoriete vishengel kwijt en nog erger, een dame was haar zoon kwijt.
Nadat ik eerst een man van een wolvenplaagje had afgeholpen, werd het tijd om naar de brigands te gaan, waar ik ook een backpack moest doorsnuffelen. Zo gezegd zo gedaan en bij het eerste kampvuur gingen de eerste drie brigands er vrij moeiteloos aan. Hopla, level 9 werd mij gemeld.
Na een tijdje werd het me wat zwaar op mijn rug, met een hengel van Gale, een brief die blijkbaar erg belangrijk was, een lockbox, Mason Thorne's Ledger en nog wat onbeduidend spul. Dus ging ik eerst die mensen maar eens blij maken. Verdorie wat zat ik al dicht bij level 10, nog maar een paar 100 XP, dat moest dus wel gaan lukken. Op naar de boerderij van die oude Bauman. De eerst twee tegenstanders gingen moeiteloos neer, maar die verrekte leider was omsingeld door meerdere vriendjes. En die vriendjes deden me de das om. Twee lukte nog wel, maar de derde was teveel. En helaas met nog 71 XP te gaan voor level 10, lag uw brave captain op de grond, overmeesterd, bloedend..
Al snel daarna was ik wel level 10 en heb ik de glimlach van die klojo zijn gezicht afgeveegd. Die zal wel 2x nadenken voor hij voortaan met mij solt. In de tussentijd lid geworden van de kinship Ammon Ammarth (hoop dat ik dat goed schrijf zo uit mijn hoofd) en voorzien van nieuwe armor en wat hout voor het craften. Ik kan er weer tegenaan.
ik heb vorige week 35 gold weg gecraftAnoniem: 218701 schreef op woensdag 19 december 2007 @ 13:48:
19 goud? Mijn god, zoveel heb ik nog niet met alle karakters bij elkaar..maar ik verkoop dan ook zelden dingen op de AH...
gz op 13, ik zelf gister 12 geworden (en een beeetje:P)Anoniem: 218701 schreef op donderdag 20 december 2007 @ 09:15:
Al snel daarna was ik wel level 10 en heb ik de glimlach van die klojo zijn gezicht afgeveegd. Die zal wel 2x nadenken voor hij voortaan met mij solt. In de tussentijd lid geworden van de kinship Ammon Ammarth (hoop dat ik dat goed schrijf zo uit mijn hoofd) en voorzien van nieuwe armor en wat hout voor het craften. Ik kan er weer tegenaan.En inmiddels, heb ik level 13 alweer bereikt.
Het lijkt wel alsof jullie allemaal in Ammon Ammarth zitten,
wie is daar een officer van zodat ik die vanmiddag thuis een postje kan geven?
Nou ja, de kin heet Annon Amarth. Ik ben de leader, verder zijn officers Mundgo, Henbryt, Stronkie, Iluve en XorinTjirp schreef op donderdag 20 december 2007 @ 10:12:
[...]
gz op 13, ik zelf gister 12 geworden (en een beeetje:P)
Het lijkt wel alsof jullie allemaal in Ammon Ammarth zitten,
wie is daar een officer van zodat ik die vanmiddag thuis een postje kan geven?
Woei, 1000ste post in dit topic
[ Voor 5% gewijzigd door MueR op 20-12-2007 10:54 ]
ik ga je vanmiddag lastigvallen ,als je het vervelend vind moet je het alvast zeggen;)MueR schreef op donderdag 20 december 2007 @ 10:35:
[...]
Nou ja, de kin heet Annon Amarth. Ik ben de leader, verder zijn officers Mundgo, Henbryt, Stronkie, Iluve en Xorin
Woei, 1000ste post in dit topic
Succes. Ben alleen op het werk. En vanavond kerstdiner op kosten van de baas.
Kzal morgen even wat gaan werken aan een vernieuwde OP, als Botoo niet al bezig is of bezwaar heeft.
update in ieder geval ff dat stukje met de link naar de beta kinship die niet meer klopt
verder staat er ook niks in over traits (en bijbehorende deeds), misschien is dat handig te vermelden omdat dat, zeker end-game zeer belangrijk is.
Bezwaar? Integendeel zelfs! De OP kan wel een opfrisbeurt gebruikenMueR schreef op donderdag 20 december 2007 @ 12:16:
Kzal morgen even wat gaan werken aan een vernieuwde OP, als Botoo niet al bezig is of bezwaar heeft.

FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
Dit topic is gesloten.
Let op:
Trial key nodig? Die kun je hier halen
Trial key nodig? Die kun je hier halen