[MMORPG] Lord of the Rings Online: deel 4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 9.762 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rfce schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 08:45:
Ik zal het hier niet posten, is een heeeele lap text, maar info over deeds en waar ze zijn:
Lord of the Rings Online Traits Compendium {contains spoiler info}
Ik heb zelf een Excel sheet gemaakt met de deed informatie , zodat ik degene die ik gedaan heb kan aanvinken. Alleen geen idee hoe ik dat hier kan posten 8)7 .

Mocht iemand intresse hebben, kan ik hem wel mailen ( pm me maar ), verwacht alleen niet veel bijzonders ;) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 21:49
Gister na de reset van de Rift weer even op pad geweest met wat kinmembers (Dutch Dunedain)
Verliep soepeltjes en boss 1 en 2 lopen de rest van de week wat moelijk zeg maar. Tot onze vreugde dropte vriend Barz 2 barter items waardoor ik en iemand anders zich gelukkig konden prijzen met nieuwe schoenen.

We doen max 2 bosses per keer om anderen ook een kans te gunnen.

Er dropte nog een super goed schild maar helaas (voor mij) rollde de andere guardian in de groep hem. Ben echt jaloers...713 armour value, +90 morale en +15 vitality waren de mooiste stats en als ik me niet vergis ook nog +2% block chance

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JohnnyV76 schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 11:05:
We doen max 2 bosses per keer om anderen ook een kans te gunnen.
Wat bedoel je hier precies mee? Ik heb nog niets in de Rift gedaan.. Maar dit is toch een Instance?
JohnnyV76 schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 11:05:
Er dropte nog een super goed schild maar helaas (voor mij) rollde de andere guardian in de groep hem. Ben echt jaloers...713 armour value, +90 morale en +15 vitality waren de mooiste stats en als ik me niet vergis ook nog +2% block chance
>:) me wantsssss it!!!! >:)

( alhoewel mijn critted shield ook niet verkeerd is..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22:03
In the Rift droppen idd nog wel eens wat extra'tjes die heel leuk blijken, in Helegrod ook btw, daar dropte afgelopen zondag één van de mooiste tweehandige Axe's van Middle Earth. Die Axe heeft een rij met stats zo lang als een rol toiletpapier :P

Max. 2 bosses per keer snap ik ook niet helemaal, er zit een raid-lock op Rift, dus als de eerste twee bosses (de makkelijkste) gedaan zijn dan zijn die weg totdat het instance weer reset (na de patch 3 dagen afafik). Hoe je anderen dan 'ook een kans' gunt begrijp ik niet.

Nadat ik -tig dagen bezig ben geweest om 4 laatste pages te grinden die uiterst moeizaam vielen had ik nu mazzel met de laatste 2 van het laatste boek. Eindelijk gedaan met het eindeloze Iron Crowns kloppen, alle legendary traits van boeken zijn klaar \o/, nu nog een Uru-run voor mijn laatste class-quest drop en ik ben helemaal rond met mijn traits.

Nu wat tijd zoeken om de virtues en gewenste deeds te completeren, en book weer eens oppakken, maar ik wil ook nog wat recipes en shards zoeken . . .

Vooralsnog Gimli's camp als home-milestone ingestelt en de Burglar tussen de Snowbeasts geparkeerd zodat ik steeds wat van die witte pluizenbollen om kan kegelen :P

Het leven valt helemaal nog niet mee met je 50'ste :+

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 01:33

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Ik begin boos te worden op het crafting systeem. Alle single uses die ik maak voor anderen lukken gewoon, die voor mezelf lijken altijd te missen. Gisteren één poging gedaan op een Exquisit Radiant Robe voor een Loremaster uit de kin. Naming boxje verscheen weer. Ook alle gewone stukken armor lijken te critten. Kheb een level 48 hunter uit de kin ook helemaal in Fine Dwarf Galadhrim gestoken.

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
sorry, heb het niet helemaal duidelijk gezegd.
Omdat we een stuk meer dan 12 level 50's in de kin hebben en dus ook meer mensen die mee willen moeten we het een beetje eerlijk houden. Niet echt aardig als je meteen boss 1 t/m 6 doet zodat de rest van de kin alleen nog maar 7 en 8 kan proberen. Dus om het eerlijk te houden doen we max. per avond 2 bosses. Deze 12 mensen hebben dan raid locks dus als je er de volgende dag weer heen gaat met bijv. 5 anderen dan hoef / kun je boss 1 en 2 niet meer doen maar dan doe je boss 3 en 4. We hebben nog net niet genoeg om 2 groepen van 12 er opuit te sturen

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

JohnnyV76 schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 12:59:
We hebben nog net niet genoeg om 2 groepen van 12 er opuit te sturen
Dat heeft een burglar uit mn kin ook te horen gekregen :P
Die werd gisteren door iemand van de DD gevraagd of ie niet onze kin wilde leaven, en DD joinen, want jullie hadden te weinig burglars. :+
Burglars zijn idd vrij dun gezaaid. Wij hebben er maar 3 op high level (2x 48, 1x 42), dus binnenkort kunnen we flink wat fellowship skills loslaten in de Rift :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
hmm er is gister wel een Burglar meegegaan van lvl50. Weet niet of die bij julie in de kin zat?
Maar idd een burglar mee is wel handig. Een van onze guardians verloor een spar dik maja.. ook niet zo gek als je bedenkt dat wij guards weinig damage doen en ook onze laatste skills nog niet ingevuld zijn (moet toch een excuus verzinnen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

hehe, inderdaad. guards bij ons in de kin mopperen er ook over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

van het weekend weer leuke progressie geboekt.

kinded status gehaald bij de rangers of esteldin
aquintance status bij Eldgang en mijn 2e epic item wandering bard`s gloves

tevens bij book 11 chapter 10 vanavond gana we dat even completen :)

thrang weer niet gehaald :N 2x een complete wipe :N

tevens een kinmember genaamd cranck (je weet wel botoo :o)een behoorlijke blunder bespaard :P
bij de 2e boss gooide hij voor de barter gem echter had hij de shoes al en aangezien hij de hoogste worp had zou hij hem gewonnen hebben als ik niet tijdig in ventrilo riep dat hij die al had.

[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 19-11-2007 11:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren nog weer even lekker bezig geweest met een nieuwe alt hunter die ik ben begonnen.. heb haar inmiddels naar level 13 weten te tillen en heb in de Bree omgeving inmiddels al een slordige 6 deeds afgerond.

Op een bepaald moment roop ik rond in Staddle als er ene Loveday iets aan mij vraagt.. "Are you in a kinship?". Ik had niet direct door dat het tegen mij werd gezegd want het werd gewoon in /say gezegd. Toen ik het doorhad draaide ik me om en liep terug naar deze persoon die er een beetje verloren bijstond. Keurig geantwoord dat ik inderdaad in een kinship zat. Loveday vroeg nog verder of ik nog manieren wist om met andere personen mee te spelen, want hij/zij werd een beetje droevig van het alleen rondlopen. Het spel was nog een beetje nieuw voor Loveday en zaken als praten in een bepaald kanaal werd nog niet helemaal begrepen.

Toegevoegd aan de fellowship en aan de kinship, waar Loveday meteen zeer hartelijk welkom werd geheten. Toen heb ik Loveday maar even aan de hand meegenomen en wat laten zien hoe de game in zijn werk ging. Vooral het navigeren via de kaart bleek nog wat lastig te zijn en quests had Loveday alleen geaccepteerd als ze makkelijk waren...met als gevolg dat er steeds terug naar de dorpjes gegaan moest worden om een nieuwe quest te halen. De tijd die Loveday had was beperkt, er moesten nog kinderen in bed worden gelegd, maar nog wel even gezorgd dat een quest afgerond werd..

Loveday voelde zich al een stuk minder verloren...weer een goede daad gedaan.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
Verwijderd schreef op maandag 19 november 2007 @ 09:54:
. . . thrang weer niet gehaald :N 2x een complete wipe :N
Een _bijna_ complete whipe, één van de FS wist het vege lijf te redden door een schaduwrijk plekje op ze zoeken (ook wel genoemd: HiPS) :+
Niet dat dat enig verschil maakt behalve een lange wandeling terug, maar het gaat om het idee :P (Thrang blijft een tamelijk lastige hindernis:( ik wil er niet eens over nadenken hoeveel moeilijkheden Balrog op gaat leveren).
tevens een kinmember genaamd cranck (je weet wel botoo :o)een behoorlijke blunder bespaard :P
bij de 2e boss gooide hij voor de barter gem echter had hij de shoes al en aangezien hij de hoogste worp had zou hij hem gewonnen hebben als ik niet tijdig in ventrilo riep dat hij die al had.
Mja, dat is het nadeel van verschillende chatvensters waardoor ik niet meteen zag welke gem het was en ik niet wist dat er twee keer dezelfde gem dropte (bij twee verschillende bosses), en ik was op dat moment aan het opzoeken welke gem waar voor was dus de tijd om te rollen was iets te krap.

Maar stom is het wel en bedankt voor de waarschuwing :Y) anders had ik niet de drop daarna kunnen winnen.

Cranck heeft inmiddels twee Thrill-Seekers items: boots en legging, dus 3% disperse shadow chance en +15 agility bonus 8).
Ik zit nog steeds te wachten op de Shadow-Stalker shoulders die ik vrijwel zeker gewonnen heb vorige week. Met die shoulder en nog een te verwerven tweede item kan ik nog een bonus krijgen :).

Met een beetje mazzel en virtues/traits oppoetsen kan ik mss aan een agility van 400 komen (desnoods met food-buff), en dat is best lekker voor een Burglar. De rest van mijn stats zit rond de 300 en melee eff boven de 250.

Ik kan er aardig mee uit de voeten :Y)

Ellendras moet wat beter aanleren welke afstand nodig is om te healen, je moet iig verder bij de bosses vandaan blijven, dat scheelt weer een rezz ;)

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

botoo schreef op maandag 19 november 2007 @ 11:20:
Ellendras moet wat beter aanleren welke afstand nodig is om te healen, je moet iig verder bij de bosses vandaan blijven, dat scheelt weer een rezz ;)
het vervelende is dat elke heal zijn eigen range heeft. dus ik sta het lieft in range van alle heals dat is effectiever, echter was het hier en daar niet erg handig...

wat betreft thrang ik deed echt exact wat ze wilde en kon niet verder in de hoek en toch werdt ik getarget :N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rfce
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 26-09-2024
Verwijderd schreef op maandag 19 november 2007 @ 10:21:
Loveday voelde zich al een stuk minder verloren...weer een goede daad gedaan.. :)
Daar zou nu eigenlijk ook een deed voor moeten zijn: "Dragonspirit the Helpfull Wanderer" oid. ;)
(ook wel genoemd: HiPS)
Volgensmij heb ik t al vaker gezegd, maar deze red me ook wel aardig vaak van de dood. Ik heb alleen soms dat hij wel eens doorbroken wordt... raar, weet jij hoe dat komt Botoo?

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat soort deads zouden inderdaad wel leuk zijn.. ;)

Ik heb ooit met GuildWars meegemaakt dat ik genoemd werd in een stukje wat geschreven was over dingen die gebeurde in de wereld...ik had toen iemand die ik niet kende voorzien van een nieuwe uitrusting...en dat vonden ze blijkbaar bijzonder genereus...ze schreven daar iedere week wat over dat soort dingen...daar liep dus gewoon iemand in de wereld rond van het spel zelf die dat soort dingen noteerde....op zich natuurlijk erg leuk om dat te lezen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
@Legolas: Heb ik ook een keer gehad (en Lovebump volgens mij ook), netjes in het hoekje staan en toch Thrangs vernietigende aanval op je dak :o Mogelijk heeft Thrang je al in een eerder stadium op de korrel en helpt schuilen niet meer. De laatste twee keer heb ikzelf helemaal geen last van Thrang gehad.

btw: als je genoeg recipes hebt voor exquisite (body) armour, dan wil ik wel eens een gokje overwegen, ik moet wel eerst shards kopen maar die beginnen iets betaalbaarder te worden (3 voor 2 gold komt regelmatig voor).

@Rfce: HiPS is effectief een +10 stealth die niet gebroken word door damage. Soms (hoogst zelden) kan een mob door die +10 heen 'zien' en dan krijg je toch damage, zolang dat in de eerste 10 sec. gebeurd is dat niet heel erg (behalve als je doodgeslagen word :P), maar zodra je HiPS overgaat in normale stealth ben je wel het haasje als je geraakt word. Ook doen sommige mobs AoE attacks en als je in hun range staat dan mag je automagisch meegenieten :o

Gisteren weer zo'n fijne Ninja tegengekomen :r
Terwijl is solo in Goblin Town rondsjouwde (rondsneakte is een betere bewoording :+ ) en _eindelijk_ de uitgang weer gevonden had, kwam er net iemand van kin met een halve PUG groep aan die ik al eerder een lfm had zien doen. Nu had ik niet veel zin om weer naar binnen te gaan maar hij wist de weg (niet dus :o) en het zou hooguit 20 min. duren ( :X ).
Cranck to the rescue dus :+

Vanaf de eerste drop viel het me al op dat er iemand (niet kin) op alles aan het needen was, vriendelijk verzoekje om alleen class en craft items te needen was tegen een dove :| Toen hij even later op een engraved recipe met need won :( en hij geen jeweller was, heb ik gezegd dat ik het wel gezien had en opstapte. Normaal maak ik daar weinig woorden aan vuil, maar met 2 kinsmen in de achterblijvende groep legde ik het netjes uit. Gevolg was dat de 'needer' gekicked werd en wij weer verder konden.

De 'ninja' ging vrolijk achter ons aan :| gelukkig kon hij geen treasures voor onze neus wegkapen, maar irritant was 'ie wel. Toen er iets later een ander FS door onze heenliep en we gezamenlijk een stukje dezelfde richting opliepen, blijf hij weer bij dat andere FS plakken. Jammer voor hun, maar ik was blij dat 'ie opgetiefd was.

Naja, er staat weer iemand in mijn ignore-list . . .

Ik was ook nog ff opgetrokken met 2 Loremasters en een andere Burglar, dat was echt grappig, geen standaard melee dps'ers, geen healer en geen tank, maar we vlogen overal doorheen als boter :D Totdat we bij de Goblin King op een bug stuitte (Goblin King en de resterende mobs gingen op groen), toen was het tijd voor de anderen om te mappen en probeerde ik de uitgang te vinden. Ik ben er wel achtergekomen dat ik in de lengte over balkje in de lucht kon lopen :) wle ff balanceren en heel langzaam/voorzichtig, maar leuk om te doen, net een acrobaat op het dunne koord :D

[ Voor 49% gewijzigd door botoo op 19-11-2007 13:18 ]

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

met mn healer de meest nutteloze LOTRO weekend gehad. Het begon met een mislukte Rift poging, waarbij er continue zwermen aggro werd aangetrokken waardoor FS2 gewiped werd en daarna ook FS1 (ik o.a. dus).

Leuke repairbill als mosterd.

Zaterdag een mislukte CD poging gedaan die om 02.00 s nachts begon. Om 04.00 zei de hunter: ive got phone bye bye. Ja ze bestaan nog! Bastaarden!

Daarna stopte de captain ermee en ik weiger CD te doen met zn vieren.

Zondag Book VIII chap 5 gedaan zonder guardian. Ga ik iedereen voorzien van tokens tegen die dread-dude omdat iedereen te lame is om Hope te kopen, deelt niemand een klap uit, is de hunter een tank en heal ik af en toe, omdat ik merendeel van de tijd met +5 hope tegen de grond lag vanwege The Great Eye.

Wellicht moet ik mijn enthousiasme inruilen voor selectiviteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 19 november 2007 @ 13:49:
met mn healer de meest nutteloze LOTRO weekend gehad. Het begon met een mislukte Rift poging, waarbij er continue zwermen aggro werd aangetrokken waardoor FS2 gewiped werd en daarna ook FS2 (ik o.a. dus).

Leuke repairbill als mosterd.

Zaterdag een mislukte CD poging gedaan die om 02.00 s anchts begon. Om 04.00 zei de hunter: ive got phone bye bye. Ja ze bestaan nog! Bastaarden!

Daarna stopte de captain ermee en ik weiger CD te doen met zn vieren.

Zondag Book VIII chap 5 gedaan zonder guardian. Ga ik iedereen voorzien van tokens tegen die dread-dude omdat iedereen te lame is om Hope te kopen, deelt niemand een klap uit, is de hunter een tank en heal ik af en toe, omdat ik merendeel van de tijd met +5 hope tegen de grond lag vanwege The Great Eye.

vooral the rift maar ook voor CD geldt de regel dat je een goed voorbereide groep nodig hebt. en daar hoort een goeie preparatie ook bij (buff spullen) zo ga ik zelf iig altijd goed voorbereid grote zware gebieden in (CD, the rift, helegrod etc) ik neem dan mee

20 pure fear pots
20 pure disease pots
20 pure wound pots
20 pure poison pots
15 superior lembas
5 +5 hope pots
warding lore en battle lore (8 van elk op het moment)
20 tier 5 morale potions
20 tier 5 power potions
45+ traveling rations
-10 en -12 threat lute strings (bijna op :N)

en natuurlijk repairen voor vertrek. na de raid vul ik de spullen weer aan met wat ik heb gebruikt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
lol@Jorgasme ;)

Je hebt zo van die momenten dat 'mede'spelers je plezier soms kunen vergallen, dat is dan ook precies de reden dat ik bij Goblin-town heel snel weg wilde bij die Ninja vandaan. Op dergelijke bout-momenten kan je het best wat solo dingetjes gaan doen of wat gaan craften/minen oid.

Zo had ik afgelopen weekend ook een zeldzaam :X moment, maar dan door eigen schuld :o.
Ik had mijn laatste class-quest item (Warg-keepers token) op AH gezien voor een schappelijke prijs (800 silver). Azgoths Cruel Talon had ik al een hele poos geleden gekocht toen die betaalbaar was dus ik wilde het in gaan leveren, maar ik kon nergens Azgoths Talon meer vinden :( Nu had ik pas mijn vaults opgeschoond (5 chars :o) en die Talon heeft hetzelfde icon als de diverse Warg's tooths.
Ik zou toch niet Azgoths Talon gevendorized hebben? :o je kunt je voorstellen dat ik wel ff een beetje pissig was :+

Gelukig stond er weer zo'n tooth op AH maar die kostte 4 gold, daar voelde ik niet veel voor dus met de graf in het lijf maar iets anders gaan doen. De volgende dag stond de tooth er weer maar nu voor een kwart van de eerdere prijs :) Snel gekocht en ingeleverd, de dagger gekozen vanwege de 1.5 speed en ook de laatste legendary trait gekregen (Stick and Move).
Toen ik op een gegeven moment in mijn huis in de lokale vault keek . . . :o

Er staat nu weer een Azgoths Cruel Talon op AH, maar nu van mij :o Toch maar eens proberen of er meer van die handige harry's als ik rondlopen die de hoofdprijs wel willen betalen :P

Luxe probleem is dat ik nu 4 legendary traits heb die ik ei'k allemaal wel wil gebruiken maar ik moets dus een keuze maken :'( Uiteindelijk ben ik op Exposed Throath en Flashing Blades terecht gekomen, dat gaat iig heel lekker in de critical hits chain :Y en de animation van Flashing Blades is helemaal geweldig, dat alleen is het al waard :9

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

botoo schreef op maandag 19 november 2007 @ 14:12:
lol@Jorgasme ;)
Luxe probleem is dat ik nu 4 legendary traits heb die ik ei'k allemaal wel wil gebruiken maar ik moets dus een keuze maken :'( Uiteindelijk ben ik op Exposed Throath en Flashing Blades terecht gekomen, dat gaat iig heel lekker in de critical hits chain :Y en de animation van Flashing Blades is helemaal geweldig, dat alleen is het al waard :9
ghehe zelfde bij mij ik zou ze ook liever alle 4 hebben :P helaas kan dat niet :N misschien dat we op lvl 60 een nieuw slot erbij krijgen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 19 november 2007 @ 13:49:

*49,8 MNS Asparwenlyyn*
Maar volgens mij ben je nu wel 50 met Asparwenlyyn , of niet? Zo wel, dan gefeliciteerd ! ! !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rfce
botoo schreef op maandag 19 november 2007 @ 12:57:
Ook doen sommige mobs AoE attacks en als je in hun range staat dan mag je automatisch meegenieten :o
Ahaa, dan zal dat het zijn... k had even gemist dat hierdoor onze stealth gebroken wordt.

Btw van het weekend weer 3 pogingen gedaan om überhaupt bij The Red Maiden te komen in AG...Ik mis dus zelf the Key voor die poort...We waren gestart met een redelijke fellowship... nou goed niemand had de key, dus maar ff naar Ivar (3 van de 6 moesten deze nog, dus voor hun kwam het goed uit). Eerste try ging direct verrassend goed... totdat onze tank om wat voor een rede panisch werd en wat rond begon te rennen en dus af ging :|. Direct hierna bedankte hij zich... nou fijn (waarom??).

De leader ging naar buiten voor een extra fellow.. het duurde ff, en deze wilde wel mee, maar we moesten eerst Grimbard (of beard) doen, die tree... Nou ok, wij allemaal van Ivar helemaal de andere kant op... Die tree ff een kopje kleiner gemaakt en weer richting Ivar... Onze nieuwe tank had beduidend meer probz met hem als onze vorige... 1e en 2e x ging weer mis.

Daarop moesten weer 2 members passen en verlieten de fellowship.... Dan maar met zijn allen terug naar de entrance en alle gerespawnde mobs weer killen.... het had verd*mme weer 30 min. geduurd voordat de FS weer aangevuld was tot 6 man.

Inmiddels dus poging 3 voor Ivar (en dat terwijl ik alleen voor de Red Maiden moest gaan, aaaarch). Kennelijk hadden onze 2 nieuwelingen ook geen ervaring met Ivar... gewoon wat in het rond attacken en vooral niet luisteren naar onze tactiek. Nou goed, we hadden het 3x geprobeerd en mislukt :(. Daarna vond ik het wel goed geweest.... |:(

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rfce schreef op maandag 19 november 2007 @ 15:52:
[...]

Ahaa, dan zal dat het zijn... k had even gemist dat hierdoor onze stealth gebroken wordt.

Btw van het weekend weer 3 pogingen gedaan om überhaupt bij The Red Maiden te komen in AG...Ik mis dus zelf the Key voor die poort...We waren gestart met een redelijke fellowship... nou goed niemand had de key, dus maar ff naar Ivar (3 van de 6 moesten deze nog, dus voor hun kwam het goed uit). Eerste try ging direct verrassend goed... totdat onze tank om wat voor een rede panisch werd en wat rond begon te rennen en dus af ging :|. Direct hierna bedankte hij zich... nou fijn (waarom??).

De leader ging naar buiten voor een extra fellow.. het duurde ff, en deze wilde wel mee, maar we moesten eerst Grimbard (of beard) doen, die tree... Nou ok, wij allemaal van Ivar helemaal de andere kant op... Die tree ff een kopje kleiner gemaakt en weer richting Ivar... Onze nieuwe tank had beduidend meer probz met hem als onze vorige... 1e en 2e x ging weer mis.

Daarop moesten weer 2 members passen en verlieten de fellowship.... Dan maar met zijn allen terug naar de entrance en alle gerespawnde mobs weer killen.... het had verd*mme weer 30 min. geduurd voordat de FS weer aangevuld was tot 6 man.

Inmiddels dus poging 3 voor Ivar (en dat terwijl ik alleen voor de Red Maiden moest gaan, aaaarch). Kennelijk hadden onze 2 nieuwelingen ook geen ervaring met Ivar... gewoon wat in het rond attacken en vooral niet luisteren naar onze tactiek. Nou goed, we hadden het 3x geprobeerd en mislukt :(. Daarna vond ik het wel goed geweest.... |:(
herkenbaar ik heb op een gegeven moment de quest gedropt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rfce
^^ echt waar?? Je hebt die Red Maiden dus niet gedaan (en de deed ook niet?)....
Nee, ik wil alle quests voltooien.... ooit zal ik GA op de knieën hebben _O_

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
GA is wel te doen met een goed FS van het juiste lvl, maar het duurt lang (te lang om leuk te blijven imho). Ik had met mijn eerste char de mazzel om Ivar met hulp van een veel hoger lvl char af te werken.
Met Cranck heb ik GA zo veel mogelijk in de ijskast gezet en heb het op lvl50 afgewerkt, daarbij heb ik 'hulp' gehad van een viertal veel lagere lvls maar zelfs op lvl50 zijn Ivar en Red Maiden nog een aardige opgave (iig wel als je het meeste zelf moet doen).
Imiddels ben ik met mijn lvl28 Guardian ook daar aangeland en zodra ik de epic quests daar af heb ben ik er voor 20 lvl's weg :+

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rfce schreef op maandag 19 november 2007 @ 15:52:
[...]
Ik snap helemaal wat je bedoeld, dit kan erg frustrerend werken!

Wat mij heel erg opvalt in lotro is dat er , denk ik, een hele hoop mensen zijn die nooit eerder een mmorpg hebben gespeeld. Ik heb hiervoor bijna 3 jaar eq2 gespeeld als MT, en voor mijn gevoel werd er daar veel beter gecommuniceerd in de groep. Vaak moet ik 5 keer vragen om mij te assisten, en dan nog is het alsof ik tegen een muur praat. Ook zijn er veel mensen die maar niet snappen dan een tank agro op moet bouwen, voornamelijk hunters ;), want als ik dan een mob pull, zie ik al 987 pijlen voorbijkomen....zucht!!

Er is gewoon weinig discipline te vinden, mensen die als een kip zonder kop rondrennen, en het dan vreemd vinden dat ze adds krijgen 8)7.

Jajajaja life of a tank 8)

Ik kan me hier wel aan ergeren omdat ik me als tank enigszins verantwoordelijk voel, dus als we dan wipen baal ik altijd flink, ook als is het vaak niet mijn fout. Ook bij het verliezen van agro kijkt men eerder naar de tank, dan naar de overnuking dps class, hehehe.

Als tank zijnde heb je al genoeg dingen om op te letten, sta ik goed...ben ik in healersrange...komt er een add aan.....moet ik rekening houden met een knockback....enz enz.

okidoki!! moest ff wat kwijt over de best class in game...de Guardian! Yay...Yay...Yay!!! _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LOL...ik denk altijd als healer juist...sta ik wel goed opgesteld zodat ik iedereen kan healen...ik sta me daar altijd als een bezetene op te letten of iedereen binnen mijn bereik blijft...mijn doel is ook eigenlijk altijd om niemand ook maar in de buurt van een halve morale bar te laten komen. Dat lukt uiteraard niet altijd, maar dat is mijn streven en daar blijf ik naar leven.. ;)

Zo had ik bijvoorbeeld met book 4 chapter 8 meerdere keren de eer om groepen daar doorheen te krijgen, die daar iedere keer maar weer op het laatste stuk de pisang waren. Moet wel toegeven, het is dan ook echt een zwaar stukje als je dat voor het eerst doet. Nadeel vond ik daar eigenlijk altijd dat Legolas niet met de subtiele (en dus geen tot weinig agro opleverende) heal te healen viel...dat moest perse met de lichtgroene heal anders gebeurde er niets...

Het duurde even voor ik het door had bij die quest waardoor Legolas dus ook een paar keer het bokje was...en we overnieuw moesten beginnen, maar een fellowship die mijn healer bij zich heeft hoort zich over het algemeen geen zorgen te maken..zeker niet als de tank zijn werk goed doet... Dan kan ik me voornamelijk focussen op de tank...en de rest wordt dan een eitje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik snap je helemaal :)

Imho vergt het spelen van tank/healer de meeste energie. ( in mijn verdediging, ik had op eq2 een 70 zerker(tank), een 70 fury(healer), een 70 wizard(mage/dps) en een 70 bruiser(melee/dps) ),dus ik heb behoorlijk wat ervaring met diverse classes. En door het spelen van andere classes wordt je ook beter in het spelen van je "main". Dat heb ik zeker gemerkt...en nog heb ik nog heeeel veel te leren :D

Het leven zou zoveel makkelijker zijn wanneer dps classes gewoon 5-10 seconden wachten voor de eerste aanval 8) , want de meeste wipes gebeuren door agro issues, niet omdat healers zonder power komen te zitten. Dus die 10 seconden extra healen is niet erg, alle problemen die voorkomen door het verlies van agro zijn wel erg :P ,meer mensen schade, meer healen...enz enz. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
Als tank zijnde heb je al genoeg dingen om op te letten, sta ik goed...ben ik in healersrange...komt er een add aan.....moet ik rekening houden met een knockback....enz enz.
...ik denk altijd als healer juist...sta ik wel goed opgesteld zodat ik iedereen kan healen...
lol
Het enige waar ik op let is of ik wel bij de loot kan, of er mooie verstopplaatsen zijn, en of ik op tijd kan maken dat ik weg ben :P }> ;)

Maar alle gekheid op een stokje, ik denk dat ik met mijn eerste char ook een hele behoorlijke leercurve door heb moeten maken (en idd met lotro als eerste MMORPG ooit), nu ik een paar maanden (hmmmz, 't is alweer meer dan een half jaar :o) verder ben begin ik de noodzakelijke taktieken wat beter door te krijgen, maar het blijft leren (en proberen).

Een maatje van me is nu met z'n eerste char op lvl30 en, ook al heeft 'ie wel wat WoW ervaring, hij bakt er nog niet veel van. Ik denk dat je domweg meer op moet trekken met ervaren spelers om de do's en dont's goed door te krijgen. Gelukkig is het spel ook leuk als je al die dingen niet weet, maar het maakt je functioneren in een FS wel wat lastig.

Zelf met verschillende chars spelen geeft je natuurlijk wel heel veel insight van de verschillende classes. Moet je van een newbie Champion verwachten dat 'ie weet dat een Guardian eerst aggro op wilt bouwen?
Aggro? wat is dat? laat mij maar, ik ben _de_ Champion hier!
Ach ja, zo ben ik ook begonnen :+

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rfce schreef op maandag 19 november 2007 @ 16:26:
^^ echt waar?? Je hebt die Red Maiden dus niet gedaan (en de deed ook niet?)....
Nee, ik wil alle quests voltooien.... ooit zal ik GA op de knieën hebben _O_
welke deed? ik heb ze allemaal gedaan in lonelands (iig waar je vitue trait voor krijgt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aarrrccchhh wat gaat dat metalsmithing langzaam :X ! Had geloof ik zo'n 500/600 ancient iron ores, heb nu 76 van de 1024 punten die nodig zijn....! Dus dan heb ik nog zo'n 7700 ancient iron ores nodig voor Grandmaster 8)7. Okaaaaay....dat word heel wat harvesten dan! ( iemand nog 7700 ancient iron over? )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knowuse
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 24-08 03:25
Maak je er ook armours van of alleen de componenten?
Verwijderd schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 13:14:
aarrrccchhh wat gaat dat metalsmithing langzaam :X ! Had geloof ik zo'n 500/600 ancient iron ores, heb nu 76 van de 1024 punten die nodig zijn....! Dus dan heb ik nog zo'n 7700 ancient iron ores nodig voor Grandmaster 8)7. Okaaaaay....dat word heel wat harvesten dan! ( iemand nog 7700 ancient iron over? )

Shuttle st20g5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 19 november 2007 @ 15:16:
[...]

Maar volgens mij ben je nu wel 50 met Asparwenlyyn , of niet? Zo wel, dan gefeliciteerd ! ! !
Dat klopt als een bus. Ik ben in CD 49,95 geworden en in de andere mislukte Book VIII chap 5 poging 50. Ik ben nog nooit zo ongelukkig 50 geworden.

Ik heb voor vanav een dreamteam georganiseerd voor een finale CD run. De beste GRD van Laurelin geregeld ( imho, en niet lullig bedoeld voor de andere GRDs daar, maar deze gast weet hoe werkt, kent de gebieden en mobs en communiceert als een verkeerstoren). Daarbij ook een van de betere CHP meegevraagd. Een CHP die meer aggro dan een gemiddelde GRD, maar vaak twee mobs effectief aanpakt. Een speler waarbij je het gevoel hebt dat je sowieso de quest gaat behalen. Een goede LM en HNT meegevraagd uit de kin, het is nu alleen wachten op een CPT of BRG, maar dat moet geen probleem zijn.

Mijn enthousiasme en selectiviteit is nu samengesmolten en ik heb hoge verwachtingen van de FS om nu heel CD uit te roeien. En maar hopen op de Rune of WD en Slime of Helchgam.

Ik laat jullie morgen weten hoe het verlopen is.

Nog even over Beryl shards. Ik heb die dingen nodig, maar wat ik gisteren meemaakte op de AH. Er was dus kennelijk een gast die zich asocieerde met de Southpark aflevering make love no warcraft. This guy has truly.. no life. Hij bood in totaal zo n 50 beyrl shards aan. Hoe dan? Waarom?

Wat ook een mooie ontwikkeling is zijn de prijzen van Recipes. En dan wel de superb ones voor high levels. De prijzen beginnen daarmee met goud. En dan moet je ze maken ook en het liefst met crit. Een vermogen kost het en de prijzen van de gecritte resultaten rijzen de pan uit. Vroeger was dat zo met pages, nu kan je page niet meer kwijt boven de 50 silver.

Waar ik trouwens ook benieuwd naar ben of het niet een idee is om van de actieve posters een subtopic op te richten waar je screenshots van je chars zou kunnen plaatsen. Dit kan ook gewoon in het normale topic, maar ik ben benieuwd hoe jullie chars eruit zien. Ik kan crank bijna 1:1 natekenen, maar hoe zit het met de rest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
Goblin Town!

Azhurz bugged en mocked :P
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/6c4b2e97d9dedbbda6461ade2da8a158/full.jpg
http://tweakers.net/ext/f...a6461ade2da8a158/full.jpg

Farmak solo (helaas dropped 'ie geen Shard :'( )
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/efe610d6ae32d4704fb249307296e7a6/full.jpg
http://tweakers.net/ext/f...4fb249307296e7a6/full.jpg

Koud he?
Gelukkig heb ik een warme das van 'epic' proporties (ook wel Shadow-Stalker genoemd ;)).
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/5b53adcacb6507ec14aad9f52c3d8c00/full.jpg
http://tweakers.net/ext/f...14aad9f52c3d8c00/full.jpg

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
Knowuse schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 13:16:
Slimste is om alleen componenten te maken, duurt weliswaar langer om tot GM te komen maar zodra je GM bent kan je wel volop aan de slag met je bestaande voorraad.
Zo doe ik het iig wel tijdens craft-levelen.
This guy has truly.. no life. Hij bood in totaal zo n 50 beyrl shards aan. Hoe dan? Waarom?
Goldfarmer, die klanten, met meestal een vaag klinkende naam, doen nie tanders de hele dag dan farmen en het verdiende gold voor dollars verkopen aan goldsellers.
Meestal komen die goldfarmers uit lage lonen landen en voor hun is het gewoon werken.

Zo had ik laatste een braque geschreven /tell in MM of ik iemand naar 'the dwarf cafe' wilde brengen. Eerst inspect gedaan om een lvl 29 Champion te zien met een bijzonder vreemde uitrusting. Blote voeten, geen jewelry en ranzig lage armour. Ik had er niet veel zin in mar aangezien ik toch even de tijd had wilde ik hem wel beschermen naar 'the dwarf cafe', niet dat ik wist welk cafe hij bedoelde :+ maar ik had wel iets in gedachten om zo'n goldfarmer te 'helpen' }>

Vlotjes langs de Bears, Snowbeasts en Hillmen beschermd en vervolgens bovenaan Bitter Stairs bij de poort van Helegrod achter gelaten.
Can't trust a Burglar! }> 8)
(ik gok er op dat hij weer snel in een cirkel stond, vooruit Helgrod in of achteruit naar de Hillmen }>)

Pic van de naakte champion/goldfarmer
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/142b636ad76507a482f61682aa9c7188/full.jpg

[ Voor 64% gewijzigd door botoo op 20-11-2007 14:48 ]

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

botoo schreef op maandag 19 november 2007 @ 17:25:
[...]

[...]

lol
Het enige waar ik op let is of ik wel bij de loot kan, of er mooie verstopplaatsen zijn, en of ik op tijd kan maken dat ik weg ben :P }> ;)

Maar alle gekheid op een stokje, ik denk dat ik met mijn eerste char ook een hele behoorlijke leercurve door heb moeten maken (en idd met lotro als eerste MMORPG ooit), nu ik een paar maanden (hmmmz, 't is alweer meer dan een half jaar :o) verder ben begin ik de noodzakelijke taktieken wat beter door te krijgen, maar het blijft leren (en proberen).

Een maatje van me is nu met z'n eerste char op lvl30 en, ook al heeft 'ie wel wat WoW ervaring, hij bakt er nog niet veel van. Ik denk dat je domweg meer op moet trekken met ervaren spelers om de do's en dont's goed door te krijgen. Gelukkig is het spel ook leuk als je al die dingen niet weet, maar het maakt je functioneren in een FS wel wat lastig.
Ik loop als healer vaak dus uit de buurt van de loot en ben afhankelijk van de loot verdeling..ik ga ook niet continue proberen wel bij de loot te kunnen..in een nette groep wordt dat wel geregeld.

Ik moet zeggen dat voor mij LOTRO de eerste MMORPG is, die ik echt langere tijd speel..ik heb WoW geprobeerd, trok me totaal niet door te te cartoony look and feel, ik heb GuildWars gespeeld, maar om dat nu een MMORPG te noemen...Vroeger veel Baldur's Gate, Icewind Dale, Planescape Torment, Neverwinter Nights en ook Neverwinter Nights 2 gespeeld...maar LOTRO heeft me er echt in weten te zuigen...

Ik zie mezelf zeker niet als de perfecte healer, en weet ook echt zeker weten niet alles, maar ik zet altijd mijn beste beentje voor en zal er altijd voor proberen te zorgen dat mijn groepje het einde haalt zonder al te veel kleerscheuren...En probeer ook andere classes om te kijken hoe ik daarmee overweg moet...

Gisteren bijvoorbeeld weer verder gegaan met mijn huntertje Irelina, die is gisteren level 14 geworden en heeft de epic prologue eindelijk voltooid (ja, ik ben sloom) en al heel wat deeds die ik niet zou hebben gehad als ik niet mijn tijd had genomen voor alle quests. (Spider killing in Bree Advanced, Brigand Slayer advanced, Neekerbreaker Advanced, en al halverwege met Sicklefly slayer advanced) om maar wat te noemen...

Ook met crafting in ieder geval de eerste tier gemastered, en daar ook goed geld mee verdiend toen ik gisteren effe flink hides moest boilen voor een kingenoot. Heb hem een slordige 170 boiled light leather bezorgd...en hij mij 1 gold...zo vroeg ben ik nog nooit aan mijn eerste gold geraakt.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Knowuse schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 13:16:
Momenteel alleen componenten die nodig zijn voor de single recipe's. Heb niet zo'n zin om nadat ik GM ben, nog een keer een zooi te moeten harvesten voor mijn mirrored armor 8). Er gaat gewoon zoveel verloren voor je uberhaupt iets in metalsmithing kan doen, erg irritant. Dit is bij bv tailoring vele malen makkelijker.

Gisteren ook nog ff de throne room gedaan, ging erg simpel en leuk!, hehehe. Met 2 50 guards ( waaronder ikke), 1 48 minstrel en 1 50 burglar. Ook dat beestje in de kelder ff koud gemaakt, had die nog nodig voor een quest :*). Was wel een leuke run!
Verwijderd schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 13:18:
[...]
De beste GRD van Laurelin geregeld ( imho, en niet lullig bedoeld voor de andere GRDs daar, maar deze gast weet hoe werkt, kent de gebieden en mobs en communiceert als een verkeerstoren).
Aha! Ik zie dat jij nog niet met mij hebt gegrouped >:).

Marscha !~ :P

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 20-11-2007 13:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hij is gewoon qua gear wat minder bedeeld... echter heeft hij wel het belangrijkste... zijn miningpick (een erg snelle zo te zien) :X

goldfarmers/goldsellers :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
Ik heb ook flink moeite moeten doen om GM metalsmith the worden maar 8000 ancient iron ore is te veel hoor. Geloof dat je het met 2000 a 3000 moet redden. Mijn tactiek destijds was om dwarf-iron (wat redelijk makkelijk te halen is) minen en dan verkopen voor bijv. 600s op de AH. Ancient iron ore kostte toen 800s dus kostte het me maar 200s per stack. Daarna maakte ik de ingredienten van Heavy Elven Soldiers Armour waar je 4 punten voor krijgt en daarna maakte ik dus allerlei HES items die ik voor ongeveer 200/ 250s op de AH verkocht. Dat armour is best leuk voor het level.

Als je alleen mats maakt dan duurt het eeuwen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand wat screenshots met alles op ultra high+dx10
Ik speel het op een pc met een X800 kaart, met alles op medium, maar ik ben erg benieuwd hoe de game op dx10 draait

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 20-11-2007 23:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik Vista had, had je die screens kunnen krijgen, maar ik moet die bende voorlopig nog niet op mijn PC hebben draaien.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JohnnyV76 schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 15:34:
Als je alleen mats maakt dan duurt het eeuwen!
Ja...ik weet het. Daar heb je ook wel gelijk aan, maar ik ben bang dat ik op die manier nadat ik GM ben geworden, weer weken moet harvesten voor mijn mirrored armor. En zoals ik het nu doe, heb ik in ieder geval genoeg materialen voor een hoop pogingen nadat ik GM ben geworden. Welke manier sneller is, geen idee.....!

Zou wel mooi zijn als er ook reputation items gemaakt konden worden met metalsmithing. Ok, die zijn er wel, maar die nemen zoveel ore in beslag, dat het 't niet waard is. Iemand trouwens een idee wat te doen met die ancient Nickel Ores ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 21 november 2007 @ 09:39:
Zou wel mooi zijn als er ook reputation items gemaakt konden worden met metalsmithing. Ok, die zijn er wel, maar die nemen zoveel ore in beslag, dat het 't niet waard is. Iemand trouwens een idee wat te doen met die ancient Nickel Ores ?
gedeeltelijk...

ik weet dat de ancient nickel ore gebruikt kan worden voor reputation quests voor metalworking en of weaponsmith (geen idee welke van de 2 of misschien allebei) je moet recipes hebben en dan kan je rep items maken om standing met annunimas te verhogen meer weet ik er niet over...

zo gisteren button deed voltooid en bijna ally standing bij the elves, bears deed in MM voltooid vandaag nog wat giants kloppen en dan ben ik klaar in MM en dan op naar angmar voor 4 resterende deeds daar

100 wargs
110 wights
7 trolls
en circle of despair (heb ik ook nog paar quests)

als er mensen op Eldar zitten die zin hebben MSG me maar mijn char is Ellendras :)

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 21-11-2007 10:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 21 november 2007 @ 09:59:
[...]

gedeeltelijk...

ik weet dat de ancient nickel ore gebruikt kan worden voor reputation quests voor metalworking en of weaponsmith (geen idee welke van de 2 of misschien allebei) je moet recipes hebben en dan kan je rep items maken om standing met annunimas te verhogen meer weet ik er niet over...
ja, zoiets heb ik ook gehoord, alleen het nadeel is dat je voor die items ook een hele hoop normale ores moet gebruiken, waardoor het 1)een erg kostbaar geintje wordt, en 2)je dus met normale items maken sneller kunt levelen.

Ik denk dat ik gewoon maar door de zure appel moet heenbijten. In principe valt het wel mee hoor, als je ervanuit gaat dat craftlevels ook tot 50 gaan. Het lijkt alleen erg langzaam te gaan omdat je lange tijd geen resultaat ziet, ipv van dat je om de zoveel tijd een level behaald. Als ik deze 1024 punten zou vertalen naar b.v. 10 craftlevels, is het wat meer te overzien :P :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knowuse
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 24-08 03:25
Ik heb op een gegeven moment gewoon ore gekocht, componenten gemaakt en weer verkocht. Je crafting gaat dan snel en het kost je niks (als je geluk hebt maak je zelfs wat winst)

Wat trouwens wel een groot voordeel van GM zijn is, is dat je ook je componenten kan critten en dat kan je aardig wat ore besparen. Ik gebruik 20% hammer en een 10% scroll, dat geeft 35% kans op 2 extra componenten.
Verwijderd schreef op woensdag 21 november 2007 @ 09:39:
[...]

Ja...ik weet het. Daar heb je ook wel gelijk aan, maar ik ben bang dat ik op die manier nadat ik GM ben geworden, weer weken moet harvesten voor mijn mirrored armor. En zoals ik het nu doe, heb ik in ieder geval genoeg materialen voor een hoop pogingen nadat ik GM ben geworden. Welke manier sneller is, geen idee.....!

Shuttle st20g5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
Ancient Nickel kan op dit moment alleen maar gebruikt worden voor rep-zooi, helaasch is Nickel slechts een klein onderdeel van het rep-item en verbruikt het ook andere, kostbare en meer bruikbare, ores. Ik peins er niet over om daar goede ore voor te gemisbruiken. De enige reden dat éénmalig craften met Nickel is als je nog geen lvl 50 bent en je bij de eerste (en enige) keer ook wat xp's krijgt.
100 wargs
110 wights
7 trolls
en circle of despair (heb ik ook nog paar quests)
Wargs moet ik ook nog en voor circle of despair heb je een FS nodig vanwege de rondlopende mobs daar. Ik heb het zelf gehaald door overal langs te sneaken maar dat is niet voor iedereen weggelegd :+ Quests heb k ook nog daar, ik weet niet zomaar welke (een paar defeat the champion of xx, maar die zijn volledig oninteressant voor me). Wel heb ik het laatste sword of xx nog te doen daar, ik weet ongeveer waar dat is maar ik kan het steeds niet vinden :|.

Vanavond heel waarschijnlijk niet omdat Helegrod op het programma staat :).

Terwijl ik gisteren op weg was naar Goblin Town kwam ik in MM een heel vreemd gezelschap tegen, een aantal 50'ers en enkele low lvls (er was zelfs een lvl 10 bij!). Terwijl ik stond te kijken naar de geweldige aggro kwaliteiten van de low lvls op de Aurochs aldaar }> kreeg ik en /tell of ik zin had om mee te gaan op een fun-run. De raid-groep bestond nog uit een man of 12, ze waren gezellig met z'n allen helemaal vanuit de Shire gaan lopen, domweg zonder nut maar om met de low lvls de wereld te verkennen :D.

Als een stelletje verdwaasden renden we van de ene naar de andere plek en ook alle low lvls bleven leven. We kwamen ook nog een deer tegen die zowaar een Beryl Shard dropte die ik rollde :D (cant trust a Burglar :P ;) ). Uiteindelijk kwamen we bij Goblin Town aan, maakten wat screenshots en de groep werd wat kleiner. De overgebleven besloten nude Goblin Town te gaan doen 8)7 . Zo gezegd, zo gedaan, de low levels pullden een berg Gobbo's, een Guard vond dat niet genoeg en haalde er nog een half dozijn bij en samen mepten we er op los in ons ondergoed. Zelf deed ik het eerst zonder wapens en later met één dagger (jammer dat ik het butter-knife niet bij me had, dat was een perfecte gelegenheid daarvoor). Dank zij de healing overleefden we het allemaal en even later (nou ja, even :o) lagen er meer Gobbo's op de grond dan wij manschappen hadden :Y
Na een poosje Gobbo's boksen had ik het wel gezien en ben, na een hartelijk bedankt, weer solo verder gegaan.
Al bij al een heel leuk evenement geweest, het sloeg werkelijk nergens op, alsof de deur van het gekkenhuis open stond :P

Pic van het resterende deel van de groep vlak voor we Goblin Town ingingen.
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/7a9402aed18fa2830823210daa2cf97b/thumb.jpg

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeleFles
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

GeleFles

What's in a bottle?

Heb een tijd amper Lotro gespeeld, de 'zin' was even weg, ik deed te lang over het levellen, questen ging ook niet echt vlot, ook teveel FS-quests openstaan, waar maar geen fatsoenlijk FS voor te vinden was...

Maar sinds afgelopen weekend weer even flink er tegenaan geweest, en van level 38 naar 41 geklommen! Ook gelijk via kinship een compleet class-boek gekocht.
Gekregen is misschien een beter woord, koste me namelijk maar 400s ofzo, heb alle 3 de boeken gekregen, en de pages om 1 boek compleet te maken!

Ben al lekker aan het hunten geweest in MM, daar ook al redelijk wat quests gedaan.
Moet alleen nog even een stapje terug doen, ik wil eigenlijk zo snel mogelijk GM weaponsmith worden, maar daarvoor heb ik nog bergen dwarf-iron ore nodig, en die vind je niet in MM, dus moet ik even terug naar de trollshaws.

Ook moet ik Book4 Chapter8 nog, en voor zover ik heb gehoord, is deze errrug pittig, dus binnenkort maar eens even wat kin-member optrommellen.
Gisteren trouwens ook nog wat kinmembers geholpen met wat pre-fornost quests, zodat we vanavond met een volle FS de instance in kunnen duiken!

Was trouwens wel een erg lekkere FS gisteren, we waren met z'n 5en (alleen maar kinmembers), en moesten dus even die quest met die wormen doen... op een moment zelfs aggro van 4 of 5 wormen, maar iedereen wist zn hoofd koel te houden, ik kon er 3 tegelijk tanken zonder aggro te verliezen, en de andere werden door de burglar tijdelijk op afstand gehouden.
Wat is dat heerlijk als iedereen weet wat ie moet doen, af en toe kom ik gasten in FSs tegen waarvan ik denk dat ze het char net gekocht hebben via ebay ofzo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hahaha, kijk, dit zijn wel de leuke dingen van een mmorpg. Het hoeft nergens op te slaan, zolang iedereen het maar naar zijn/haar zin heeft :D.

Om even terug te komen op mijn vorige mmorpg (eq2), hier organiseerde we ook vaak events ( buiten raids en dergelijke om) die alleen maar voor de fun waren :).

Bijvoorbeeld een wedstrijd om een character (dan moest iedereen een nieuw char aanmaken , lvl 1) , zo snel mogelijk naar een plek krijgen, te voet. Uiteraard was dit in een high level gebied (lvl70). Erugg leuk allemaal :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RonnieB82 schreef op woensdag 21 november 2007 @ 11:33:
Ben al lekker aan het hunten geweest in MM, daar ook al redelijk wat quests gedaan.
Moet alleen nog even een stapje terug doen, ik wil eigenlijk zo snel mogelijk GM weaponsmith worden, maar daarvoor heb ik nog bergen dwarf-iron ore nodig, en die vind je niet in MM, dus moet ik even terug naar de trollshaws.
Je kan ook naar Angmar gaan, heel veel quest daar in jouw levelrange ( t/m level 50) , en je hebt daar ook bergen dwarf-iron.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Om een heel lang verhaal niet opnieuw te posten, een link naar mn topic op het Codemasters forum.

Lees even de eerste post door, de overige 4 zijn chat logs met GMs en Supervisors. Stem alsjeblieft daar op de poll, hopelijk wordt de GM policy aangepast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RonnieB82 schreef op woensdag 21 november 2007 @ 11:33:
Heb een tijd amper Lotro gespeeld, de 'zin' was even weg, ik deed te lang over het levellen, questen ging ook niet echt vlot, ook teveel FS-quests openstaan, waar maar geen fatsoenlijk FS voor te vinden was...

Maar sinds afgelopen weekend weer even flink er tegenaan geweest, en van level 38 naar 41 geklommen! Ook gelijk via kinship een compleet class-boek gekocht.
Gekregen is misschien een beter woord, koste me namelijk maar 400s ofzo, heb alle 3 de boeken gekregen, en de pages om 1 boek compleet te maken!

Ook moet ik Book4 Chapter8 nog, en voor zover ik heb gehoord, is deze errrug pittig, dus binnenkort maar eens even wat kin-member optrommellen.
Gisteren trouwens ook nog wat kinmembers geholpen met wat pre-fornost quests, zodat we vanavond met een volle FS de instance in kunnen duiken!

Was trouwens wel een erg lekkere FS gisteren, we waren met z'n 5en (alleen maar kinmembers), en moesten dus even die quest met die wormen doen... op een moment zelfs aggro van 4 of 5 wormen, maar iedereen wist zn hoofd koel te houden, ik kon er 3 tegelijk tanken zonder aggro te verliezen, en de andere werden door de burglar tijdelijk op afstand gehouden.
Wat is dat heerlijk als iedereen weet wat ie moet doen, af en toe kom ik gasten in FSs tegen waarvan ik denk dat ze het char net gekocht hebben via ebay ofzo...
Toch fijn dat de zin weer terug is.. :)

Book 4 chapter 8 is inderdaad behoorlijk pittig als je die nog niet eerder gedaan hebt. Belangrijkste waar je op moet letten is dat Legolas BEHOORLIJK wat healing nodig zal hebben. Dus je moet effe een goede healer meenemen die daar goed op let. Ook heel belangrijk is dat je groep zijn tijd neemt om te healen en power terug te krijgen na ieder onderdeel. Sommige onderdelen zijn namelijk ECHT heel pittig. Kom je bij de bosses, laat dan in ieder geval 1 iemand zich concentreren op de boss zelf en zet ook wat mensen op de adds, want ze hebben er aardig wat. Heb je de kans neem dan liefst ook een Lore-master mee, of pak een tweede healer, zodat 1 healer Legolas kan blijven healen en de andere zich op de groep kan blijven richten...heb je een Lore-Master dan kan die zorgen dat de healer kan blijven healen, want die zal zijn power absoluut nodig hebben.

Bij bosses is het qua fellowship manouvres erg raadzaam om voor GRRRRB te gaan of voor GYYYYB, de healer kan het beste voor B gaan, de Guardian het beste voor G ;) Bij alle andere kansen op dat soort moves zou ik gaan voor RRRRRR of YYYYYY..dan moet het wel lukken.. ;) Makkelijk zal het niet zijn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@dragonspirit goeie healer is voldoende voor book 4 chapt 8 2e healer is niet handig aardig wat adds en dan heb je behoorlijk wat DPS nodig
@muer ik vind het niet meer dan normaal dat het niet te makkelijk wordt om GM te worden.
@ronnieB82 welkom terug en wat tank-a-holic al zegt in angmar is ook dwarfore en hoge quests, evendim is ook een goeie plek voor dwarf ore
@botoo heb geen recipes voor superb galadhrim armour :N

jammer ik ga geen hele doen vanavond maar ga wel aan mn deeds/reputation werken

mijn doel is MM en angmar snel af te werken qua deeds en de reputation van elves van bijna ally naar kindred te tillen...
daarna deeds in trollshaw
dan de laatste deed in bree doen in reputation area in bree en tevens reputation kindred halen

dan blijft evendim over voor wat deeds en reputation bij annunimas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goede tips inderdaad. Heb er nog een voor je, geef (vooral bij het laatste gevecht) de guardian de tijd om agro op te bouwen, dus de eerste 5-8 seconden niemand anders een spel laten uitvoeren. Want als een hunter of healer agro krijgt van die boss, ligt ie in een paar seconden op z'n gat (bij wijze van spreken). Dit was bij ons de reden van de eerste 2 failures. Hierna heb ik echt goed moeten duidelijk maken op afstand te blijven en mij eerst tijd geven om een taunt te doen.

Toen ging het stukken beter 8). Dus als je zelf de guard bent, dit even goed communiceren met de groep :P.

Buiten dit alles, is deze quest wel heel lastig hoor, zeker voor het level waar het voor is bedoeld.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
B4C8 is idd een lastige, vooral omdat die onnozele gans van een Legolas te weinig de tijd neemt om te healen, dus als het gansje het loodje legt heb je een mislukt instance.
Eindboss is een klassieke: Guard aggro opbouwen, en de rest zorgt voor dps en adds. Het enige verschil is dat de healer ook voor ganzenhoeder moet spelen :+

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 21 november 2007 @ 12:52:
@dragonspirit goeie healer is voldoende voor book 4 chapt 8 2e healer is niet handig aardig wat adds en dan heb je behoorlijk wat DPS nodig
Zei ik toch ook? ;) Liefst in combinatie met een Lore-Master...dat scheelt power problematiek...die je anders geheid gaat krijgen.. ;)

En inderdaad...wat Tank-a-Holic ook zegt...de quest is erg lastig voor het beoogde level...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Verwijderd schreef op woensdag 21 november 2007 @ 12:52:
@muer ik vind het niet meer dan normaal dat het niet te makkelijk wordt om GM te worden.
Ik wil ook geen GM worden. Je hebt niet gelezen. Ik wil alleen support, geen "Sorry can't help you <ticket closed>".

edit:
besides, om GM te worden mag je verhuizen naar Canada, daar zit Alchemic Dream.

[ Voor 12% gewijzigd door MueR op 21-11-2007 15:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

botoo schreef op woensdag 21 november 2007 @ 13:21:
B4C8 is idd een lastige, vooral omdat die onnozele gans van een Legolas te weinig de tijd neemt om te healen, dus als het gansje het loodje legt heb je een mislukt instance.
Eindboss is een klassieke: Guard aggro opbouwen, en de rest zorgt voor dps en adds. Het enige verschil is dat de healer ook voor ganzenhoeder moet spelen :+
Datzelfde vind ik ook van die idioot van een Thorann (book 1 chap 1) die valt voor een standaard low level personage niet te solo-en, puur omdat die sukkel steeds zijn eigen dood tegemoet loopt...want zo moeilijk is die quest niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MueR schreef op woensdag 21 november 2007 @ 13:47:
[...]

Ik wil ook geen GM worden. Je hebt niet gelezen. Ik wil alleen support, geen "Sorry can't help you <ticket closed>".
ahhh die GM shit ja daar ben ik het echt mee eens die gasten doen NIETS voor je

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 11-09 14:15
MueR schreef op woensdag 21 november 2007 @ 12:21:
Om een heel lang verhaal niet opnieuw te posten, een link naar mn topic op het Codemasters forum.

Lees even de eerste post door, de overige 4 zijn chat logs met GMs en Supervisors. Stem alsjeblieft daar op de poll, hopelijk wordt de GM policy aangepast.
Ik heb het hele verhaal gelezen en hoewel ik me wel kan vinden in je frustratie ben ik aan de andere kant ook van mening daat je staat te stampvoeten. Je staat niet open voor een compromis en bent daar ook niet naar op zoek. Logisch dus dat je van de DM geen compromis krijgt aangeboden of dat ze op zoek gaan.

Je vraagstelling vind ik buiten proporties;
A ik wil support, ik betaal ervoor
B ik wil geen support

De vraag die je stelt (de poll dus) doet net alsof er geen support is. Men geeft niet de support die jij eist, maar dat zijn ze ook niet verplicht. Ik ben van mening dat ze echt wel hun best hebben gedaan door iig met je in gesprek te blijven. Ik zou na de eerste poging als GM'er het gesprek hebben afgebroken en je verder maar laten gaan. Op een later tijdstip zou ik er mogelijk ingame op terug zijn gekomen, maar zeer zeker niet op dat moment.

Ik heb ook wel eens klem gezeten aan het eind van een quest/level of hoe je het ook wilt noemn, de Boss respawnde steeds, nix aan te doen. Later opnieuw gedaan nadat ik had begrepen hoe ik dat moest vermijden.

Oftewel, ik stemn nee op je poll. En daarmee bedoel ik niet dat ik geen support wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
Knowuse schreef op woensdag 21 november 2007 @ 11:01:
Ik heb op een gegeven moment gewoon ore gekocht, componenten gemaakt en weer verkocht. Je crafting gaat dan snel en het kost je niks (als je geluk hebt maak je zelfs wat winst)

Wat trouwens wel een groot voordeel van GM zijn is, is dat je ook je componenten kan critten en dat kan je aardig wat ore besparen. Ik gebruik 20% hammer en een 10% scroll, dat geeft 35% kans op 2 extra componenten.
[...]
Als je eenmaal lvl50 bent dan is het heel niet lastig om ancient iron ore te bemachtigen. Al met al denk ik dat het GM schap me ongeveer 20 a 25G gekost heeft. Heb dus ook het meeste gekocht maar dus bekostigd door het verkopen van dwarf-iron ore en de HES items. Toen ik eenmaal de shadow-stalker jacket verkocht had voor veel te veel geld kon ik nog makkelijker ore kopen en dat heeft ook flink geholpen.

Componenten critten is heerlijk ja... wat ik nu doe is lekker veel ore opsparen en zorgen dat je de ingots smelt en dan een scroll er tegenaan en hopen op een crit... soms snap je het ook niet... heb op de ingots wel eens 3 crits op rij gehad (dus met 5% kans) en om mirrored armour te maken rustig 5x op rij mislukt met 35%.... dan ben ik wel even een paar uurtjes chaga.

@Muer...

Ik begrijp je frustratie maar ik begrijp hun standpunt ook. Zodra ze mobs gaan killen of items gaan geven is het hek van de dam en ligt de weg open voor misbruik.

Zelf hebben we een super goed schild verloren in de Rift omdat we te lang bezig waren met het bepalen wie het mocht hebben en de kist ineens leeg was. Dat was erg zuur... degene die hem rollde baalde als een stekker. Ook hier kon een GM het item niet teruggeven. Dit is nu geloof ik wel in een patch aangepast.

Ik denk dat het beter zo gelaten kan worden en ze in de erge gevallen wel iets kunnen doen. Verder hoort het gewoon bij het spelen van games. Des te blijer ben je straks als je de key op normale manier gescoord hebt.

[ Voor 21% gewijzigd door JohnnyV76 op 21-11-2007 14:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
Buiten het feit dat je veel te traag geholpen bent door de GM waardoor de irritatie nogal op is gelopen, ben ik van mening dat er geen goede oplossing meer mogelijk was. Je kan moeilijk verwachten dat een GM de eindboss ff voor je neerlegt om te looten, dat je nu tegen en bug aangelopen bent betekent niet automagisch dat jullie 'm anders gedowned zouden hebben, ook al is drie whipes door een bug imho wel reden om wat coulanter te zijn.

Wat ze wel hadden kunnen doen (indien technisch mogelijk) is de eindboss resetten en de lockdown verlengen zodat jullie het de volgende dag opnieuw konden proberen.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Bij de wipe die ik in de Rift heb gehad door een bug was de reactie hetzelfde, "nee, we mogen niks doen voor je". Feit is gewoon dat GMs door een paranoide mafketel bij Turbine niks mogen, zelfs niet bij overduidelijke fouten in de game zelf.

Er is al eens een GM geweest die ons op zo'n manier heeft geholpen. We hadden hier de boss op 10k health, dus hij was voor 80% al down. Door die bug konden we gewoon niet verder. We hadden hem zeker dood gemaakt. We hadden alle 6 members in leven, genoeg supplies, power en health. Dit heb ik eerder meegemaakt, de GM kwam, zag en concludeerde dat wij echt niks meer konden, en heeft hem toen voor ons afgemaakt. Soortgelijke situatie, waarbij de NPC in kwestie ook al bijna dood was.

Dat de GM gewoon pizza is gaan eten en pas na dik 45 minuten aan kwam kakken is de oorzaak van 90% van de frustratie. Hierdoor waren we nog maar met 4 man over. Het niet luisteren naar mijn verzoek om een supervisor, vervolgens een supervisor die me niet uit laat praten en me gewoon afkapt, dat is belachelijk.

Ik zeg niet dat de hele GM policy maar weg moet, want abuse wil ik echt niet hebben. Ik wil alleen dat supervisors wel dit soort dingen mogen doen wanneer een overduidelijke bug de oorzaak is dat net dat laatste stukje niet gedaan kan worden. Quests advancen werd gedaan, mobs killen werd gedaan. Maar ook alleen wanneer echt 100% duidelijk was dat het hier om bugs ging.

[ Voor 15% gewijzigd door MueR op 21-11-2007 14:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb ook een aantal tickets aangemaakt doordat een bug roet in het eten gooide. elke keer konden ze niks doen. ik heb een baas in barrow downs wel 5 keer moeten doen (ja de hele instance) ook een rescue quest van sara in augamaur wederom sorry closed

heb er zelfs een klacht over gestuurd naar turbine en het antwoord was maak een ticket aan :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maartend schreef op woensdag 21 november 2007 @ 14:07:
[...]

Ik heb het hele verhaal gelezen en hoewel ik me wel kan vinden in je frustratie ben ik aan de andere kant ook van mening daat je staat te stampvoeten. Je staat niet open voor een compromis en bent daar ook niet naar op zoek. Logisch dus dat je van de DM geen compromis krijgt aangeboden of dat ze op zoek gaan.

Je vraagstelling vind ik buiten proporties;
A ik wil support, ik betaal ervoor
B ik wil geen support

De vraag die je stelt (de poll dus) doet net alsof er geen support is. Men geeft niet de support die jij eist, maar dat zijn ze ook niet verplicht. Ik ben van mening dat ze echt wel hun best hebben gedaan door iig met je in gesprek te blijven. Ik zou na de eerste poging als GM'er het gesprek hebben afgebroken en je verder maar laten gaan. Op een later tijdstip zou ik er mogelijk ingame op terug zijn gekomen, maar zeer zeker niet op dat moment.

Ik heb ook wel eens klem gezeten aan het eind van een quest/level of hoe je het ook wilt noemn, de Boss respawnde steeds, nix aan te doen. Later opnieuw gedaan nadat ik had begrepen hoe ik dat moest vermijden.

Oftewel, ik stemn nee op je poll. En daarmee bedoel ik niet dat ik geen support wil.
ook wel eens klem gezeten? gast, je moet eens lezen wat ze gepost hebben. Als GM's binnen 40 minuten de boss gereset hadden was er niks aan de hand geweest. En .. dit is aan het einde van een instance waar eerst al veel tijd en teamwork in gaat zitten. Ze weigeren ook maar iets van hulp te verlenen en ze doen er ook nog eens veel te lang over. En steeds een instance doen terwijl de laatste mob bugged is en je weer een aantal dagen moet wachten voor een reset is nou niet echt mogelijk. En zelf uitvinden hoe je een bug moet ontwijken is natuurlijk verkeerd, leuk als het lukt maar dat gaat hier niet echt + dat het een probleem aan hun kant is en niet aan de onze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Juist hierom wil ik dus dat ze die paranoia eens gaan bijstellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb zo'n gevoel dat ze met een exploit wel iets sneller reageren :X.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie
  • Laatst online: 08-09 16:35

Stronkie

Where wind is Trouble

exploit. the game is gewoon een grote exploit..... :) Maarja ik zat gister tussen die mensen die 5 uur CD gespeeld hebben waarvan 3 uur zitten te wachten op een oplossing van de GM/ Bah :) Maar nu ga ik verder werken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
Verwijderd schreef op woensdag 21 november 2007 @ 15:00:
[...]

ook wel eens klem gezeten? gast, je moet eens lezen wat ze gepost hebben. Als GM's binnen 40 minuten de boss gereset hadden was er niks aan de hand geweest. En .. dit is aan het einde van een instance waar eerst al veel tijd en teamwork in gaat zitten. Ze weigeren ook maar iets van hulp te verlenen en ze doen er ook nog eens veel te lang over. En steeds een instance doen terwijl de laatste mob bugged is en je weer een aantal dagen moet wachten voor een reset is nou niet echt mogelijk. En zelf uitvinden hoe je een bug moet ontwijken is natuurlijk verkeerd, leuk als het lukt maar dat gaat hier niet echt + dat het een probleem aan hun kant is en niet aan de onze.
Het probleem zit hem dus in die paar dagen wachten, Daar had de oplossing ook moeten zitten en dus mogelijk ook het voorstel. Nu ben ik van mening dat er een probleem is en diegene die met het probleem komt heeft een oplossing waarvan bekend is dat deze niet mag. Mijn mening, ga dan alvast opzoek naar een werkbare oplossing.

• botoo
Mijn mening, ga dan alvast opzoek naar een werkbare oplossing.
Da's iets te kort door de bocht imho, als de policy van een bedrijf niet klantvriendelijk genoeg is mag je daar best en grondig over klagen. Als dat bedrijf z'n klanten serieus neemt zal er naar een aanpassing gekeken moeten worden.

De oplossing die aangedragen word is sowieso als een oplossing omdat er dubbel gefaald is, eerst de repeterende(!) bug en daarna een veel te lakse support.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Verwijderd

Ik heb het ook anders meegemaakt...

Er was ooit een dag dat Book 1 chapter 11 een bug bevatte en gewoonweg niet completed kon worden...ondanks het tot 4x!! bijna vermoorden van de boss (die zichzelf dus gewoon resette) kon die quest gewoon niet afgemaakt worden..we konden uiteindelijk de boss killen en eruit komen, maar Bombadil deed dan net alsof je nog moest beginnen.

Ik heb direct toen we eruit kwamen een ticket aangemaakt en werd binnen 2 minuten benaderd door een GM, die me keurig heeft geholpen en blijkbaar al iets vaker had gehoord dat het niet helemaal goed zat, hij heeft me geholpen door de quest handmatig op completed te zetten. Dat lukte niet meteen en hij heeft dus aardig wat moeite voor me moeten doen, maar het is hem uiteindelijk gelukt...

Hiermee wil ik vooral zeggen dat je nooit kunt zeggen hoe een GM reageert, dat is nogal afhankelijk van de persoon die je tegenover je krijgt. Je zal er net een hebben met een schijtdag...dan zal de support vast ook minder prettig zijn...tis geen excuus...maar een observatie. ;)

Verwijderd

Aangeven dat dingen niet goed worden opgepakt is volgens mij alleen maar goed voor een bedrijf. Ik denk dat het in ieder geval beter dan je constant ergeren aan iets , en dan na 2 maanden je account opzeggen wegens te veel irritatie. :(

Juist omdat er al zoveel concurentie is op mmorpg gebied, zul je als bedrijf een goede service moeten geven om je klantenkring te behouden en uitbreiden. :*). Helaas hebben veel bedrijven dit niet door :X.

Ik heb trouwens alleen nog maar positieve ervaringen gehad met GM's in lotro :) Ik werd zelfs benaderd in rp, was wel leuk >:).

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 22-11-2007 09:35 ]

• Stronkie

Stronkie

Where wind is Trouble

Het leuke is dat onze post op het forum netjes gecensureerd is.. De chat log was weggehaald... Tevens nam onze GM die ons hielp zijn woorden terug dat we alles mochten melden op het forum (qua chat log) Nog eens 30 minuten daarna werde de complete post geclosed.. Long life the freedom of speech (die we zelf over and over gevraagd hebben)

• botoo
Da's een heel beroerde en achterbakse actie Stronkie, en stom ook omdat het er toch al een poosje heeft gestaan, nu vestigen ze slechts extra aandacht op hun censuur methoden.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Om op het hele verhaal even te reageren. Supervisor Nabuna heeft me gisteravond nog even aangesproken en excuses aangeboden in-game over de verwarring omtrent chat logs op het forum.

Khandar is gewoon een lul. Nabuna heeft me verzekerd dat het topic niet geclosed zou worden, en hij doet het wel. Nabuna geeft me vanavond even weer een tell of mn topic daar opnieuw open gaat, ik een nieuw mag starten met een gematigder toon, en hoe het staat met mn email naar de GM complaint desk.

Ik heb ondertussen ook reactie van Satine, die gaat zich er nu mee bemoeien.

[ Voor 19% gewijzigd door MueR op 22-11-2007 13:46 ]

Verwijderd

Satine is wel een goede...die luistert over het algemeen wel en is ook wel geneigd er inderdaad iets aan te doen.. :)

• Stronkie

Stronkie

Where wind is Trouble

satine Wat zegt zij dan... :) en waar in je mail of in het forum?

Verwijderd

Zoooo nu weer ff iets anders dan mopperen op GM's :*)

Is Rift armor momenteel het beste wat je kunt krijgen? (Guardian) :9~ .

• botoo
Voor Guardian weet ik het niet, maar voor Burglar wel imho. Maar een combinatie van Shadow-Stalker en Thrill-Seeker lijkt me beslist ook voordelen hebben. Zo ben ikzelf druk doende om een tweede Shadow-Stalker piece te krijgen (dan ben ik 2-2) zodat ik van beide sets de eerste bonus binnen heb, daarna (of tegelijkertijd :+) ga ik proberen om de resterende 2 onderdelen van Thrill-Seeker te halen.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Stronkie schreef op donderdag 22 november 2007 @ 14:46:
satine Wat zegt zij dan... :) en waar in je mail of in het forum?
In de mail. Dit soort communicatie hoort niet op het CM forum, dan is het hek van de dam.

En wat betreft Epic armor, ik zoek nog steeds groepen om mee de Rift of Helegrod in te gaan. Ik heb momenteel 3 van de 6 stukken van de Epic "Armor of the Aurochs" voor de Hunter, dus daar hoef ik er nog maar 3 van. Ik wil ook de Doom-Hunter set compleet hebben.

Combinaties van de 2 sets lijken inderdaad erg goed te werken. Zo heb ik alleen de Helm en Shoulder Guards aan. De Leggings laat ik in de kluis liggen, aangezien Galadhrim crits voor gewoon farming net iets beter zijn.

[ Voor 47% gewijzigd door MueR op 22-11-2007 16:20 ]

• Stronkie

Stronkie

Where wind is Trouble

Rhy.. Je naam (van ons kinship) lol we zitten op Snowbourn en niet op SnowbournE

• botoo
Ah, galadhrim crits :) Gisteren heeft lego's Ellendras een drietal pogingen voor me gedaan om een Exquisite Galadhrim Armour te maken, de tweede lukte :Y)
een naam wilde ik er niet van te voren aan binden (bijgelovig :+) dus maakte een slaperige Ellebel er 'DontThrustABurglar' van, nu vermoed ik dat het 'trust' (vertrouwen) moest zijn en niet 'thrust' (steken, duwen), maar uiteindelijk wil ik ook niet dat mijn Burglar gestoken wordt dus pakt het nog goed uit :P

Het is een Dwarven Exquisite geworden, maar als je dan dacht dat Dwarfs stoere typetjes zijn en dus ook stoere armour ontwerpen dan kom je bedrogen uit, het is een schattig rood jackje met witte mouwen en een gouden borststukje geworden :X, gelukkig was dat rood nog donkergroen te dye'en maar wit en goud blijft :o
Naja, wie gay opmerkingen maakt mag het tijdens het sparren nog eens uitleggen :P

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

[flauw]Wat een nichterig armour heb jij zeg![/flauw]

• Stronkie

Stronkie

Where wind is Trouble

Ik heb zelf nu geen tijd om in het forum te kijken. Alleen Gotters schijnt hier doorgegeven te worden. Ik zit nu op het werk.. Word al een aantal keer gebeld door ons kinsship . maarja het mensen kinsship zou nu weggaan... Te weinig member.s.. Was een leuke naam.. Wat ik probeer te vertellen. Eigenlijk niets , maar ja zit nu op een klant te wachten en moet toch wat :)

• maartend
Stronkie schreef op donderdag 22 november 2007 @ 13:24:
Het leuke is dat onze post op het forum netjes gecensureerd is.. De chat log was weggehaald... Tevens nam onze GM die ons hielp zijn woorden terug dat we alles mochten melden op het forum (qua chat log) Nog eens 30 minuten daarna werde de complete post geclosed.. Long life the freedom of speech (die we zelf over and over gevraagd hebben)
Ik ben het niet helemaal eens met de door jou gekozen oplossing, maar dit gaat echt alle perken te buiten (van het forum dus) Dit riekt bijna naar internet-dictatuur.

• Stronkie

Stronkie

Where wind is Trouble

Ach ja codemasters he. Die verschuilen zich achter Turbine.. en Bovendien. Turbine is nog niet eens verantwoordelijks voor de GM's ingame. Het is een compleet ander bedrijf.. Nou ik betwijvel of het hebben van GMs wel zin heeft in een spel zo als dit.. Ik bedoel ze mogen niets... En ze willen ook nog niet eens wat ze wel mogen vermelden..

Ze mogen bv.. geen quests oplossen geen bosses killen . geen items terug geven... etc....

Maar alles hierboven word wel gedaan af en toe.. Dus kom op mensne.. Ban die hele GM buisness als ze de mensen die het nodig hebben niet eens kunnen helpen... En kom op heeeeeeee. die response tijd... in die tijd kan ik wel 30 pizzas op en tien x CD doen... :)

Ow en mijn oplossing van het probleem van onze CD avontuur was...

Na aanmaken van ons ticket een gm sturen.. De betreffende Boss resetten ... zodat wij deze konden hakken / doodmaken.. blijven kijken tot we heb dood hadden of ie niet weer in exploit zou vliegen... en dan pas daarna de ticket sluiten.. niet zoals hun het gedaan hebben.. Ticket closen na 7 minuten en dan pas 40 minuten daarna pas contact met ons opnemen....

[ Voor 23% gewijzigd door Stronkie op 22-11-2007 20:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Ik wilde vanochtend nof even snel een Superb Radiant Robe maken voor mn hunter, als vrijetijdskleding die toch wel meekan naar de Trollshaws en dergelijke. Ik had een bijna compleet rode set kleding, maar met brakke stats. Aangezien die Radiants verreweg de mooiste zijn besloot ik die maar te doen. Ik op naar Esteldin, tailor tools pakken, Elven cloth kopen, en gaan. 25% kans op een crit. Ik had geen crit nodig.

*Popup* Name:

Zucht.., nu zit ik met een exquisit radiant robe als vrijetijdskleding :x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MueR schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 10:41:
Zucht.., nu zit ik met een exquisit radiant robe als vrijetijdskleding :x
Ik heb echt medelijden met je.....!!! NOT! :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Ach, in ieder geval kan ik nu mooi wat loremasters de ogen uitsteken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
MueR schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 12:29:
Ach, in ieder geval kan ik nu mooi wat loremasters de ogen uitsteken
ik wil best zo'n andere maken voor je hoor... heb nog wat recipe's. Ruilen we wel... jij gelukkig met je rode capeje en ik met +30 fate :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie

Stronkie

Where wind is Trouble

Die cape had ik nog nodig slimmerd.. Bewaar maar mooi :).. Ik heb nu pauze en zie dat het hier een beetje stil hangt met posten van schitterende post van mensen.. Mijn vraag is .. Is botoo in slaap gevallen of is zijn ab afgelopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stronkie schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 15:17:
Die cape had ik nog nodig slimmerd.. Bewaar maar mooi :).. Ik heb nu pauze en zie dat het hier een beetje stil hangt met posten van schitterende post van mensen.. Mijn vraag is .. Is botoo in slaap gevallen of is zijn ab afgelopen :)
...misschien is hij wel ingame...GGGGRRRrrrrrrrrr !!!! >:)

En ... over het niet posten, ik zit te wachten tot het 17.30 is, zodat ik naar huis kan, en lotro kan starten!! Hmm..nadat ik boodschappen heb gedaan dan.

Ik heb toch maar besloten om de snellere manier te levelen ( metalsmith ), mijn doel is om volgende week vrijdag GM metalsmith te zijn. Wat dus betekent dat ik iedere dag/avond 250 ancient ores moet verzamelen 8)7 , heheheheeh. Heb er namelijk 1950 nodig ofzo. :D.

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 23-11-2007 15:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
Stronkie schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 15:17:
Mijn vraag is .. Is botoo in slaap gevallen . . . :)
lol
Dat zou zo maar kunnen met al die late uurtjes die ik maak met 'nog heel ff . . . ' en dan is het alweer 02:00 :o Gelukkig sta ik niet heel vroeg op en kan met redelijk weinig slaap toe :).

Maar nee, ik heb ff weinig te melden wat de moeite van het lezen waard is, ik heb gisteren een alt van een kameraad door book II en Weathertop instance getrokken met good old Azteque. Er is wat snelle dps nodig in GA met dat instance waar je de Brown Wizard moet begeleiden, en dan is een Champion de aangewezen persoon :). Ik had hetzelfde een paar dagen eerder gedaan met mijn Burglar maar toen voor een andere Burglar, maar die word niet zo snel afgemaakt als de low lvl Loremaster van gisteren.

Het valt me wel op dat je steeds meer alts van 50'ers ziet. Je pikt ze er vaak zo uit, geen geleuter en geen domme handelingen. Zo vroeg ik gister ook een lvl28 Dwarf Guard mee die op dat moment solo bij Brudhaw in Harloeg stond. Een newbie van dat lvl zou ws nooit tot daar gekomen zijn. 'Want some help?' 'Yeah sure' en hij denderde mee t/m het einde van Weathertop, zonder zich van combat afzijdig te houden maar ook niet door zich te drukken, hij wist heel goed wanneer de lvl50 Champion eerst ff de aggro moest krijgen en wachtte dat netjes af :Y).

Grappig was wel dat 'ie met een sword bezig was, dat kan natuurlijk niet met een Dwarf :P 'You're a Dwarf ffs, use an AXE!!!) Ik had nog wat ignots op zak en maakte bij Ost een (helaasch non-crit) Axe die hij (uit fatsoen?) netjes gebruikt heeft verder :Y

Na Weathertop en een welgemeend 'Axe High!!!' groet ging ieder zijns weegs :).
Verwijderd schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 15:31:
...misschien is hij wel ingame...GGGGRRRrrrrrrrrr !!!! >:)
GGGRRR bedoel je? :P

[ Voor 5% gewijzigd door botoo op 23-11-2007 15:58 ]

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Tell me about it.. ik moet nog een Metalsmith en een Weaponsmith naar GM krijgen.. ze zitten nu nog op Master Apprentice :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GRRRRB toch ? ;)
MueR schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 15:56:
Tell me about it.. ik moet nog een Metalsmith en een Weaponsmith naar GM krijgen.. ze zitten nu nog op Master Apprentice :+
:X hehehe , zit nu op ongeveer 100/1024 richting GM :9~. Ik heb toevallig de week van 3 december vrij, en ik wil voor die tijd GM zijn, zodat ik me een beetje kan focussen op het maken van mijn armor, ipv de hele dag te harvesten :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie

Stronkie

Where wind is Trouble

iedereeen is hier in slaap gevallen. Ik ga als ik terug ben van mijn werk maar even aan mijn muziekale skills werken.. Mijn repoitoire is al een poos uitgebreid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik verveelde me dit weekend, dus had besloten om maar ff een trialkey te pakken en LOTRO te installeren, en een weekendje te spelen.

Installeren is alleen een HELEBOEL gezeur, met al die extra patches, en dan weer van die kutfoutmeldingen in vista. Ik begon om 1 uur smiddags, en het was uiteindelijk 9 uur savonds voordat ik kon spelen. Wel andere dingen tussendoor gedaan natuurlijk, maar toch...

Nja, vandaag kan ik wel lekker spelen, ik ben een captain aan het uitproberen, momenteel lvl 11. Is best wel leuk, alleen ook wel even wennen. Het is toch wel anders dan mijn 35 minstreel die ik gewend was.

Ik vergeet bijvoorbeeld de helft van de tijd die shoutbuffs die je kunt gebruiken na een kill.

Verder is het ook sowieso erg wennen om jezelf niet echt te kunnen healen, maar alleen na een kill, en dat je nu opeens vooraan in een gevecht gaat, ipv alles vanaf een afstandje doet.

Maar het is wel erg leuk om te doen. Hopelijk kan ik vanavond nog wat instances uit boek 1 doen, daar heb ik wel zin in. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

laatste tijd alle voor mij alle nuttige en in de toekomst nuttige traits gehaald. heb ze nu bijna allemaal op maximale rank. er is nog 1 trait die ik wil en dat is de deed circle of despair maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan :X

verder heb ik flink progress geboekt op reputation
eldgang op aquintance de 7 anderen heb ik op kindred 8)

heb Ellendras een nieuw (very sexy too :P) pakje aangemeten namelijk light armour ipv medium zo kan ik wat nuttigers op de trait plek van medium armour zetten. ik verlies hiermee wel +/- 200 a 250 armour maar krijg er wat extra resistance voor terug daar ik weinig combat zie is het niet zo erg. de sexy look en betere trait is erg welkom :-)

tevens zijn er wat mensen opgestapt uit de elite RAID club en heeft onze leider en assistent laten weten er ook mee te stoppen :N dit is natuurlijk slecht nieuws en maakt het lastig om op dit moment raids op te zetten. dit maakte een burglar waar ik op gesteld ben niet zo happy daar ze hard gewerkt had om level 49 te worden en er erg naar uit keek om te gaan raiden.

als troost heb ik 2 leuke bracelets gemaakt 15 op vit, 15 might, 15 wil en 29 agility en een ring 24 will, 24 vitality en 12 might allemaal zonder crit mats op 35% gecrit en niet 1 failure 3 crits op rij :P alle items SneakySmira genoemd. ze was er happy mee en wilde me betalen, maar dat wilde ik niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rfce
Zo na een weekje Rome, gisteren weer lekker LOTRO kunnen spelen (was wel ff afkicken :P).

Direct mijn main van lvl37 naar lvl39 gedingt (ja ik weet het, k speel al vrij lang en hij is pas lvl39, maar dat komt doordat ik nog wat alts heb, en alles rustig aan doe). door vooral veel quests in Evendim te doen (die "Wanted Poster Quests" zijn leuk). Ik kan nu ook aan de Legendary books beginnen :).

dragonspirit schreef op donderdag 22 november 2007 @ 09:14:
Er was ooit een dag dat Book 1 chapter 11 een bug bevatte en gewoonweg niet completed kon worden...ondanks het tot 4x!! bijna vermoorden van de boss (die zichzelf dus gewoon resette) kon die quest gewoon niet afgemaakt worden..we konden uiteindelijk de boss killen en eruit komen, maar Bombadil deed dan net alsof je nog moest beginnen.
Aaarch ja idd... de eerste keer had ik zoiets, wtf?? Nou nog maar eens doen (ik kende het spel toen pas).. Kom je voor de tweede x bij die Bombadil, die vrolijk rond aan het dansen is: Howdidelydow of wat ie ook zegt, en je vervolgens weer vrolijk aankeek en zei: "ga die quests gewoon lekker nog eens doen"...BAM headshot, maar dat kon niet.

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zoooo wel een goed weekend gehad :*). Zit nu op 500/1024 richting GM metalsmith, dus verwacht dit eind van de week in de pocket te hebben.

Ook ben ik zaterdag voor het eerst naar Urugarth geweest, was ook wel erg leuk! Perfecte groep 8).
( lvl 50 grd, lvl 50 grd(ikke), lvl 50 mns, lvl 49 msn, lvl 50 hnt, lvl 50 chp). Alles gekilled, alleen de andere guard is 1 keer onderuit gegaan, omdat we zo'n 10 adds hadden ( door die vervelende klokkenluiders!), maar voor de rest zijn we geen seconde in gevaar geweest. Veel GYYYYB gedaan, en dat heeft ook geholpen :9.

Heb nu in ieder geval 1 van de 2 class quest voltooid. Moet nu alleen nog een horn van Crimson :X .

Anyways, ik heb weer vooruitgaan geboekt :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 26 november 2007 @ 13:32:
Zoooo wel een goed weekend gehad :*). Zit nu op 500/1024 richting GM metalsmith, dus verwacht dit eind van de week in de pocket te hebben.

Ook ben ik zaterdag voor het eerst naar Urugarth geweest, was ook wel erg leuk! Perfecte groep 8).
( lvl 50 grd, lvl 50 grd(ikke), lvl 50 mns, lvl 49 msn, lvl 50 hnt, lvl 50 chp). Alles gekilled, alleen de andere guard is 1 keer onderuit gegaan, omdat we zo'n 10 adds hadden ( door die vervelende klokkenluiders!), maar voor de rest zijn we geen seconde in gevaar geweest. Veel GYYYYB gedaan, en dat heeft ook geholpen :9.

Heb nu in ieder geval 1 van de 2 class quest voltooid. Moet nu alleen nog een horn van Crimson :X .

Anyways, ik heb weer vooruitgaan geboekt :D.
die hornblowers zijn vervelend voorals als je daar blijft staan. wat de beste (en super simpele) methode is voor dat stukje is voor die hornblowers regroupen en dan als een speer tegelijk naar de overkant rennen tot je bij de gate bent dan keer je je om en hoef je maar 1 a 2 te killen en je kan door de gate naar buiten.

indien er iemand dood gaat en moet retreaten kan die daar gewoon oversteken omdat de gate dan al open is kan je zelfs in combat naar buiten komen. :Y
Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Trial key nodig? Die kun je hier halen