@Legolas: Heb ik ook een keer gehad (en Lovebump volgens mij ook), netjes in het hoekje staan en toch Thrangs vernietigende aanval op je dak

Mogelijk heeft Thrang je al in een eerder stadium op de korrel en helpt schuilen niet meer. De laatste twee keer heb ikzelf helemaal geen last van Thrang gehad.
btw: als je genoeg recipes hebt voor exquisite (body) armour, dan wil ik wel eens een gokje overwegen, ik moet wel eerst shards kopen maar die beginnen iets betaalbaarder te worden (3 voor 2 gold komt regelmatig voor).
@Rfce: HiPS is effectief een +10 stealth die niet gebroken word door damage. Soms (hoogst zelden) kan een mob door die +10 heen 'zien' en dan krijg je toch damage, zolang dat in de eerste 10 sec. gebeurd is dat niet heel erg (behalve als je doodgeslagen word

), maar zodra je HiPS overgaat in normale stealth ben je wel het haasje als je geraakt word. Ook doen sommige mobs AoE attacks en als je in hun range staat dan mag je automagisch meegenieten
Gisteren weer zo'n fijne Ninja tegengekomen

Terwijl is solo in Goblin Town rondsjouwde (rondsneakte is een betere bewoording

) en _eindelijk_ de uitgang weer gevonden had, kwam er net iemand van kin met een halve PUG groep aan die ik al eerder een lfm had zien doen. Nu had ik niet veel zin om weer naar binnen te gaan maar hij wist de weg (niet dus

) en het zou hooguit 20 min. duren (

).
Cranck to the rescue dus
Vanaf de eerste drop viel het me al op dat er iemand (niet kin) op alles aan het needen was, vriendelijk verzoekje om alleen class en craft items te needen was tegen een dove

Toen hij even later op een engraved recipe met need won

en hij geen jeweller was, heb ik gezegd dat ik het wel gezien had en opstapte. Normaal maak ik daar weinig woorden aan vuil, maar met 2 kinsmen in de achterblijvende groep legde ik het netjes uit. Gevolg was dat de 'needer' gekicked werd en wij weer verder konden.
De 'ninja' ging vrolijk achter ons aan

gelukkig kon hij geen treasures voor onze neus wegkapen, maar irritant was 'ie wel. Toen er iets later een ander FS door onze heenliep en we gezamenlijk een stukje dezelfde richting opliepen, blijf hij weer bij dat andere FS plakken. Jammer voor hun, maar ik was blij dat 'ie opgetiefd was.
Naja, er staat weer iemand in mijn ignore-list . . .
Ik was ook nog ff opgetrokken met 2 Loremasters en een andere Burglar, dat was echt grappig, geen standaard melee dps'ers, geen healer en geen tank, maar we vlogen overal doorheen als boter

Totdat we bij de Goblin King op een bug stuitte (Goblin King en de resterende mobs gingen op groen), toen was het tijd voor de anderen om te mappen en probeerde ik de uitgang te vinden. Ik ben er wel achtergekomen dat ik in de lengte over balkje in de lucht kon lopen

wle ff balanceren en heel langzaam/voorzichtig, maar leuk om te doen, net een acrobaat op het dunne koord
[
Voor 49% gewijzigd door
botoo op 19-11-2007 13:18
]