Zo te zien is de vierde chat de "raid" chat. Dat zie ik tenminste staan wanneer ik het plaatje aanklikAnoniem: 66797 schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 14:30:
jij hebt 4 tabs in chat venster wat is die 4e ?? ik heb allen standaard, combat en MSG
Anoniem: 66797
aha dat heb ik dus nietAnoniem: 230357 schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 14:41:
[...]
Zo te zien is de vierde chat de "raid" chat. Dat zie ik tenminste staan wanneer ik het plaatje aanklik
joh, je kunt zoveel chatvensters maken wat je wil, daarnaast kun je de channels ook selecteren wat je wil... ik heb bijv. links een chatvenster met general chat en rechts ene met alleen kinship en fellowship chat (daarnaast komt de raidchat daar in te toekomst ook in denk ik).
Je zoveel aanpassen aan de layout.. ik heb zelfs een andere skin die net iets compakter is dan de default skin.
Je zoveel aanpassen aan de layout.. ik heb zelfs een andere skin die net iets compakter is dan de default skin.
euh...ja
Derde tab is RAID met de filters zodanig aangezet dat ik alleen de raid berichten zie, dat werkt veel prettiger n raid-chaos dan wanneer je alle kin/occ/etc berichten langs ziet lopen.
klikbaar voor (veel) groter:

[ Voor 35% gewijzigd door botoo op 06-11-2007 15:44 ]
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
dat wilde ik idd ook maar dat wilde nooit zo vlotten toch eens mee gaan spelenbotoo schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 15:39:
Derde tab is RAID met de filters zodanig aangezet dat ik alleen de raid berichten zie, dat werkt veel prettiger n raid-chaos dan wanneer je alle kin/occ/etc berichten langs ziet lopen.
[afbeelding]
damn wist niet dat je zoveel kon customizen
Je kunt die tab-schermen ook verslepen en neer zetten waar je wilt, zoooo handig.
Check ook de visual opties mbt scaling... ook erg handig.
Check ook de visual opties mbt scaling... ook erg handig.
euh...ja
kan iemand mij vertellen wat je nodig hebt voor battle lore en warding lore? tevens wat het crit item is? (krijg je dan 3 lores ipv 1? of langere duration net als hope pots)
@botoo heb je PM gestuurd...
@botoo heb je PM gestuurd...
[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 66797 op 06-11-2007 16:26 ]
Battle Lore / Warding Lore
3 Faded Sindarin Passages
1 Torn Craftsman Diary,
1 Cracked Dwarf-Carving
bron: The Unofficial Scholar Guide
Crit is 3 stuks, crit item: Flawed Huorn Heartwood
3 Faded Sindarin Passages
1 Torn Craftsman Diary,
1 Cracked Dwarf-Carving
bron: The Unofficial Scholar Guide
Crit is 3 stuks, crit item: Flawed Huorn Heartwood
[ Voor 12% gewijzigd door botoo op 06-11-2007 16:49 ]
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
Okay, ik ben helemaal om. Mijn standpunt over de HeartSeeker en tracking in de Ettenmoors was onjuist. De HeartSeeker is NOG beter geworden. Behalve een mega tik is het psychologisch effect van de gele pijltjes zo ontzettend goed, dat het nog makkelijker is geworden om creeps van je af te houden.
Ook de melding die creeps nu krijgen wanneer ze getracked worden, geeft ze al rillingen. Geweldig.
Nu hebben de andere classes nog meer voer om te zaniken dat de hunter overpowered is.
Ook de melding die creeps nu krijgen wanneer ze getracked worden, geeft ze al rillingen. Geweldig.
Nu hebben de andere classes nog meer voer om te zaniken dat de hunter overpowered is.
Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.
Volgens mij is het eerder het geval dat je nu pas weer begint te begrijpen hoe je je eigen klasse moet spelen.
ok gisteren mijn hele lotro instellingen aangepast 
heb het vakje waar mail en lag in komt te staan naast de radar geplaatst en bar 4 en 5 rechts onderin het scherm naast elkaar. al een en ander met skills geschoven maar daar had ik wat weinig tijd voor daar ik vrijwel meteen ging raiden
ook een RAID tab gemaakt in chatvenster en dan is alles stukken beter te volgen...
gisteren baas 5 en 6 omgelegd toen de weg vrij gemaakt naar Thrang enne tja hoe zeg je dat hij heeft ons een beetje afgeslacht, maar bikkels als wij waren gingen we terug voor de rebound, en toen!!!!!
heb het vakje waar mail en lag in komt te staan naast de radar geplaatst en bar 4 en 5 rechts onderin het scherm naast elkaar. al een en ander met skills geschoven maar daar had ik wat weinig tijd voor daar ik vrijwel meteen ging raiden
gisteren baas 5 en 6 omgelegd toen de weg vrij gemaakt naar Thrang enne tja hoe zeg je dat hij heeft ons een beetje afgeslacht, maar bikkels als wij waren gingen we terug voor de rebound, en toen!!!!!
spoiler:
wederom 12 lijken en thrang zat er niet tussen
Anoniem: 230357
Aarrcccchhhh ! Nog steeds geen Master Artisan Metalsmith, ik dacht gisteren genoeg dwarf-iron te hebben, maar ...helaas ! Vanavond maar weer 400 dwarf-irons verzamelen.....voor de 10'e keer
en dan mag je naar tier 5Anoniem: 230357 schreef op woensdag 07 november 2007 @ 10:25:
Aarrcccchhhh ! Nog steeds geen Master Artisan Metalsmith, ik dacht gisteren genoeg dwarf-iron te hebben, maar ...helaas ! Vanavond maar weer 400 dwarf-irons verzamelen.....voor de 10'e keer
520 tot master en 1040 tot GM
Hehehe ja ja , dat weet ikAnoniem: 66797 schreef op woensdag 07 november 2007 @ 10:40:
en dan mag je naar tier 5
520 tot master en 1040 tot GM
Heb hiervoor EQ2 ( meerendeels ), en ook nog even Vanguard gespeeld, eq2 is wel redelijk te vergelijken met lotro, xp gaat daar wel iets langzamer. Maar Vanguard was wel andere koek ! Duurde maanden voordat ik level 50 leatherworker was, en er waren in totaal 3 level 50 leatherworkers op de hele server, hehehehe. Ook adventure was een hel om te levelen !
Anoniem: 191619
Gisteren met Aspar Grand Master Tailor geworden. Iets waarmee ik al een tijd bezig was. En als klap op de vuurpijl, was mn eerste craftitem een crit item: Exquisite Radiant Cloak. De cloak waar ik al naar smachte nadat ik het spel speelde na de release.
Daarna op 23 % Fine Galadrhim Boots gecraft en enkele miscrits.
Het meest opmerkelijke was mijn veel te harde vreugdekreet achter de pc, waarna mn vriendin zich duidelijk afvroeg: waar gaat dat over, daar in donkere kamertje van je? Nu verder met het masteren van tier 4 Metalsmith. Als dat af is zit ik met 5 GM titels en dan ben ik een zeer tevreden man.
@Legolas, of ik teveel tijd heb? Haha, ik weet zelf dat dat niet zo is met mijn 40 urige werkweek, maar aan de progress te zien ( lvl 50 hunter en 49,5 Minstrel en neigend naar een nieuwe char) zou je dat wel gauw denken. Mn vriendin vind LOTRO helemaal niet zo leuk...
Het is jammer dat de actieve posters hier op andere servers zitten dan ik, want ik zou graag een raid willen doen met een van de chars.
Ik wil mn chars de komende tijd equippen in het lichtblauw, maar craften kost geld. Heel veel geld, want een spawn plek voor beryl shards met een snelle respawn rate is mij nog onbekend. Wel heb ik een ruby shard spawn plek ontdekt met een spawnrate van minus 2 minuten. En dat brengt geld in het laadje.
Het meest opmerkelijke was mijn veel te harde vreugdekreet achter de pc, waarna mn vriendin zich duidelijk afvroeg: waar gaat dat over, daar in donkere kamertje van je? Nu verder met het masteren van tier 4 Metalsmith. Als dat af is zit ik met 5 GM titels en dan ben ik een zeer tevreden man.
@Legolas, of ik teveel tijd heb? Haha, ik weet zelf dat dat niet zo is met mijn 40 urige werkweek, maar aan de progress te zien ( lvl 50 hunter en 49,5 Minstrel en neigend naar een nieuwe char) zou je dat wel gauw denken. Mn vriendin vind LOTRO helemaal niet zo leuk...
Het is jammer dat de actieve posters hier op andere servers zitten dan ik, want ik zou graag een raid willen doen met een van de chars.
Ik wil mn chars de komende tijd equippen in het lichtblauw, maar craften kost geld. Heel veel geld, want een spawn plek voor beryl shards met een snelle respawn rate is mij nog onbekend. Wel heb ik een ruby shard spawn plek ontdekt met een spawnrate van minus 2 minuten. En dat brengt geld in het laadje.
Hmmmz, dat geluid komt me héél bekend voorMn vriendin vind LOTRO helemaal niet zo leuk...
Wat let je om op Eldar ook een char aan te maken? Met de kennis die je hebt kan je best snel levelen en waar nodig kan ik (of andere Eldarrers) je wel ff door moeizame/tijdrovende stukjes heen trekken.Het is jammer dat de actieve posters hier op andere servers zitten dan ik, want ik zou graag een raid willen doen met een van de chars.
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
of 1 of meerdere chars verhuizen naar Eldar dat kan ookbotoo schreef op woensdag 07 november 2007 @ 14:04:
[...]
Hmmmz, dat geluid komt me héél bekend voorIk heb zelfs een laptop gekocht om ook in de huiskamer te kunnen spelen ipv alleen in het donkere kamertje
![]()
[...]
Wat let je om op Eldar ook een char aan te maken? Met de kennis die je hebt kan je best snel levelen en waar nodig kan ik (of andere Eldarrers) je wel ff door moeizame/tijdrovende stukjes heen trekken.
verhuis 1 of meerdere chars naar EldarAnoniem: 191619 schreef op woensdag 07 november 2007 @ 13:31:
Gisteren met Aspar Grand Master Tailor geworden. Iets waarmee ik al een tijd bezig was. En als klap op de vuurpijl, was mn eerste craftitem een crit item: Exquisite Radiant Cloak. De cloak waar ik al naar smachte nadat ik het spel speelde na de release.
mijn equipment voor Ellendras is naar mijn bescheiden mening best goedIk wil mn chars de komende tijd equippen in het lichtblauw, maar craften kost geld. Heel veel geld, want een spawn plek voor beryl shards met een snelle respawn rate is mij nog onbekend. Wel heb ik een ruby shard spawn plek ontdekt met een spawnrate van minus 2 minuten. En dat brengt geld in het laadje.
instrumenten
op de nieuwe instrumenten na compleet gecritte set van alle tools
crafting
superior ancient steel tailoring tool
superior ancient steel mining pick
superior ancient steel foresters axe
standaard gear
exquisite ......... shield (paars maar beter dan de ornate voor minstrel)
mirrored ancient steel
2 x etched beryl ring
polished beryl necklace
2 x polished beryl bracelet
2 x brilliant misty mountain silver earring (weet niet zeker of dat de naam is iig 15 will en 29 fate)
fine radiant boots
exquisite radiant cloak
exquisite galadhrim helm
exquisite galadhrim shoulder guards
exquisite galadhrim armour
exquisite galadhrim gloves
exquisite galadhrim leggings
ancient arrow head (15 might, 15 agil en nog iets)
hieronder items die ik met RAIDs of full FS quests gebruik
quickhands
wandering bard`s boots (epic item)
exquisite radiant robe
club of song (class item)
ring of harmony (class item)
phial of ..... (dat blauwe pocket item 30 fate, -1,5 melee damage en 90 morale)
en dat alles maakt mij een happy minstrel
Dat ziet er ( denk ik ) mooi uit !!! Ik heb zelf ......1 lightblue item, yay ! Wel geluk, iemand bood aan om een poging te doen op een heavy shield recipe. Dus ik alle subs gemaakt, en zij het uiteindelijke product, en BLAM, crit !! Dus ik nu een mooi schild met de naam "Orcbasher" !Anoniem: 66797 schreef op woensdag 07 november 2007 @ 15:53:
Lang verhaal met droolitems.
mijn schild heet SquirrelBasherAnoniem: 230357 schreef op woensdag 07 november 2007 @ 16:39:
[...]
Dat ziet er ( denk ik ) mooi uit !!! Ik heb zelf ......1 lightblue item, yay ! Wel geluk, iemand bood aan om een poging te doen op een heavy shield recipe. Dus ik alle subs gemaakt, en zij het uiteindelijke product, en BLAM, crit !! Dus ik nu een mooi schild met de naam "Orcbasher" !
ja heb iets tegen eekhoorns
Je hebt de deed "The Squirrel Killer" al lang gehaalt neem ik aan.Anoniem: 66797 schreef op woensdag 07 november 2007 @ 16:43:
[...]
mijn schild heet SquirrelBashermijn cloak SquirrelHideCloak en mijn robe SquirrelHideRobe
ja heb iets tegen eekhoorns(alleen in game hoor)
euh...ja
uiteraard en the enhanced squirrel killer ook al en kill the squirrel king heb ik ook met succes volbrachtRfce schreef op woensdag 07 november 2007 @ 19:35:
[...]
Je hebt de deed "The Squirrel Killer" al lang gehaalt neem ik aan.
the RAID ging niet door doordat er iemand niet kon door persoonlijke omstandigheden. nou ja toen maar even wat andere dingen gedaan. begonnen met de trolls in lonelands voor honesty deed ik dus op weg daarnaartoe een alt van botoo die daar bezig was gevraagd. hij wilde graag mee echter liet zijn provider hem in de steek. uiteindelijk kwam hij op een brak lijntje van buuf via wifi terug om toch nog de troll quest mee te kunnen pakken...
tijdens dat mini avontuur kreeg ik een invite vanuit kin om reputation quests te doen in annuimas aangezien dat (op eldgang na) de enige is waar ik nog niet het 1e level had heb ik dit geaccepteerd moet nu nog 22 tombraider sashes verzamelen voor 1e level dan heb ik (op eldgang na) iig overal toegang tot reputation area.
heb ook nog even 29 well kept mathoms ingelevert heb nu kindred status bij de hobbits
komende tijd ga ik me dus op reputations en deeds storten wil ook book 11 nog even doen (nog niet gedaan

voor degene die de nieuwe honest deeds willen...
lonelands craban slayer deed
lonelands troll slayer deed
trollshaws in tal bruinen explore deed
misty mountains high pass explore deed
goblin town explore deed
goblin town bibos button deed (lijkt een beetje op pages het zijn drops die meteen verdwijnen)
ik moet nog 1 locatie in goblin town en 3 buttons en dan heb ik honesty op level 6
[ Voor 74% gewijzigd door Anoniem: 66797 op 08-11-2007 11:54 ]
Wat is een ideale virtue trait verzameling voor een minstrel ge-end op fate, will, power, regen?
@ Legolas
Dat is een aardige verzameling gear en item to wear, waar menig LOTRO char jaloers op kan zijn
Maar.
Heb je het merendeel zelf gecraft, of is merendeel aangekocht via AH.Via kinship kan er ook veel doorgaan via onderlinge ruil, maar de vraag of je de allerbeste items verkrijgt en of je niet liever zelf gaat critten ( gaat het feest niet door, dan geef je jezelf de schuld en zal je opnieuw naar je single use, components en shards moeten gaan zoeken), zodat je het meer in hand hebt?
Betreft het overgaan naar een andere server. Ik zou nooit mn chars migraten omdat er 5 NLers in mijn RP EN kinship zittem, waarmee ik goed speel en officer ben van de Kin. dat wil ik zo houden. Ik wil op dezelfde server kunnen switchen in roles (HNT <> MNS), maar wat wel een optie is om een char aan te maken op Elder. Het is alleen zo jammer dat er nog niet geraid wordt met de kinship, wat ik erg ambieer, maar vrijwel niet mogelijk is vanwege de RL omstandigheden van iedereen.
Ik wil daarom graag iets opzetten met half-kin half-anderen, maar als ik die raid verhalen hier hoor, denk ik al gauw op zn Cartman's: goddammit, waarom moet het alllemaal zo moeilijk op Laurelin?
@ Legolas
Dat is een aardige verzameling gear en item to wear, waar menig LOTRO char jaloers op kan zijn
Maar.
Heb je het merendeel zelf gecraft, of is merendeel aangekocht via AH.Via kinship kan er ook veel doorgaan via onderlinge ruil, maar de vraag of je de allerbeste items verkrijgt en of je niet liever zelf gaat critten ( gaat het feest niet door, dan geef je jezelf de schuld en zal je opnieuw naar je single use, components en shards moeten gaan zoeken), zodat je het meer in hand hebt?
Betreft het overgaan naar een andere server. Ik zou nooit mn chars migraten omdat er 5 NLers in mijn RP EN kinship zittem, waarmee ik goed speel en officer ben van de Kin. dat wil ik zo houden. Ik wil op dezelfde server kunnen switchen in roles (HNT <> MNS), maar wat wel een optie is om een char aan te maken op Elder. Het is alleen zo jammer dat er nog niet geraid wordt met de kinship, wat ik erg ambieer, maar vrijwel niet mogelijk is vanwege de RL omstandigheden van iedereen.
Ik wil daarom graag iets opzetten met half-kin half-anderen, maar als ik die raid verhalen hier hoor, denk ik al gauw op zn Cartman's: goddammit, waarom moet het alllemaal zo moeilijk op Laurelin?
[ Voor 108% gewijzigd door Anoniem: 191619 op 08-11-2007 13:22 ]
Dit is altijd zo op een RP server, omdat de focus niet ligt op raiden etc, maar zoals de server al aangeeft, op RPAnoniem: 191619 schreef op donderdag 08 november 2007 @ 13:09:
Bij eq2 was het zelfs zo ( tegen de wil in van spelers ), dat er een raid guild van een normale server in zijn geheel is overgezet naar de rp server ( ze hebben daar wel voor betaald ), omdat ze dan minder competitie zouden hebben ! Van de zotte !
Maarreee , ik ben nu een 48 Guard, dus bijna vol en klaar om te raiden. Mocht je nog eens een guardian nodig hebben, give me a tell ! ( mijn character is een female hobbit , muahahahaha, onder de naam Marscha. ) Iemand waar ik vaak mee groep is (ook) een minstrel, dus dan hebben we al een heel mooi begin van een raid
Een goed georaniseerde raid met betrouwbare spelers is niet zomaar opgezet, dus of het op Laurelin extra moeilijk is? Lego's chars en de mijne zitten in het grootse kinship van Eldar (grootst mbt aantal kinsmen), en zelfs daar is het lastig om de raids goed op de rails te krijgen.
Ik snap steeds minder van de xp's die je krijgt. Zo was ik gister solo met de Guard bezig en wat Orcs en Dourhands met de Axe kennis te laten maken. De non-elite) Orcs leverden rond de 200 xp (enhanced op), maar de elite Dourhands, waar ik veel meer moeite voor moest doen, tikten minder dan 90. Er is wel een verschil in lvl, de Orcs zijn een stuk hoger, maar je zou toch verwachten dat de moeite die je moet doen voor een mob meer invoed zou hebben dan lvl's alleen? Een 6 lvl's hogere Fly leverde ook weer weinig op.
Ik heb er wel lol in om een Guardian 'defender of the free people' uit te hangen, als er iemand met combat bezig is controleer ik altijd heel visueel of alles goed gaat. Ik ga er bij staan zodat ik direct in kan grijpen indien nodig.
Ook zo gisteren bij de Dourhands, een ploegje van 3 (2 Champions en een Captain) van net onder mijn lvl pullde 5-6 elite Dourhands tegelijk, nu had ik kort ervoor al één van de Champions op z'n knieen zien zitten dus was het noodzakelijk om de Guard onder luid gebrul in het strijdgewoel te storten. Meteen na de combat volgde het verzoek of ik wilde joinen
gelukkig nu eens met een vragende /tell tevoren ipv onverwachte en ongeziene join verzoekjes (die ik daarom meestal weiger).
Zo'n Guard is wel zeldzaam taai hoor, en aanvallend is 'ie toch ook allesbehalve hulpbehoevend. Nu bergijp ik wel dat ik door top uitrusting een stapje voor heb op vergelijkbare lvl chars, maar toch blijft het me verbazen hoe lang je een moeizame combat volhoud, een Champion had al drie keer het loodje gelegd.
Maar goed dat een Guard zo taai is want toen ik probeerde om een 10(!) lvl's hogere Blade-beak aan te pakken moest ik na een poosje een stukje rennen, ik kreeg er geen krasje in
Ondertussen op lvl 25 aangeland en tussentijds een uitrusting gecraft voor lvl 27. Zelf Gondorian armour/shield gemaakt, mijn retired Champion heeft een Gondorian Axe gebakken, en de Burglar zorgt voor de shiny opsmuk
. Met die (volledig gecritte) gear zou ik toch 4-5 lvl's verder moeten kunnen. Wel jammer dat je je eigen spullen niet in de kleedkamer uit kunt proberen, ben heel nieuwsgierig naar hoe alles er uit zien.
Het valt me op dat er veel bruikbare recipes droppen in Lone Lands, maar dat kan ook komen omdat ik nu bijna alles kan gebruiken in verschillende crafts.
Iemand waar ik vanaf het begin regelmatig mee heb gequest (meeste met mijn Champion, maar ook met de Burglar), en die nog steeds veel met z'n lvl50 Guard bezig is kwam op een gegeven moment online. Omdat ik toch een rustpuntje bij een mailbox had begroette ik hem ouderwets met een 'Axe High!!!' Hartstikke leuk om te zien dat hij meteen vroeg/wist of de Guard een alt van old Azteque was
terwijl hij geen enkele weet had van de Guard, maar dat 'Axe High!!!' is in de loop der tijd zo'n standaard groet tussen ons geworden dat dat ei'k geen verbazing was
.
'excellent choice!' was het commentaar van 'master Beardgrim'
Ik heb 'm wel gewaarschuwd dat mijn 'zoon' dat 'Axe High!!!' ook al aardig aan het inburgeren was
dus dat niet elke 'Axe High!!!' bij mij vandaan hoefde te komen 
Nu maar hopen dat ik mijn eigen ADSL lijn vanavond weer op de rit krijg ander moet ik weer leentjebuur spelen
xs4all heeft wel al gezien dat de lijn klappert maar nu moet ik eerst wat test gaan/laten doen, mss is het modem braque geworden, die dingen gaan wel vaker stuk bij mij.
Ik snap steeds minder van de xp's die je krijgt. Zo was ik gister solo met de Guard bezig en wat Orcs en Dourhands met de Axe kennis te laten maken. De non-elite) Orcs leverden rond de 200 xp (enhanced op), maar de elite Dourhands, waar ik veel meer moeite voor moest doen, tikten minder dan 90. Er is wel een verschil in lvl, de Orcs zijn een stuk hoger, maar je zou toch verwachten dat de moeite die je moet doen voor een mob meer invoed zou hebben dan lvl's alleen? Een 6 lvl's hogere Fly leverde ook weer weinig op.
Ik heb er wel lol in om een Guardian 'defender of the free people' uit te hangen, als er iemand met combat bezig is controleer ik altijd heel visueel of alles goed gaat. Ik ga er bij staan zodat ik direct in kan grijpen indien nodig.
Ook zo gisteren bij de Dourhands, een ploegje van 3 (2 Champions en een Captain) van net onder mijn lvl pullde 5-6 elite Dourhands tegelijk, nu had ik kort ervoor al één van de Champions op z'n knieen zien zitten dus was het noodzakelijk om de Guard onder luid gebrul in het strijdgewoel te storten. Meteen na de combat volgde het verzoek of ik wilde joinen
Zo'n Guard is wel zeldzaam taai hoor, en aanvallend is 'ie toch ook allesbehalve hulpbehoevend. Nu bergijp ik wel dat ik door top uitrusting een stapje voor heb op vergelijkbare lvl chars, maar toch blijft het me verbazen hoe lang je een moeizame combat volhoud, een Champion had al drie keer het loodje gelegd.
Maar goed dat een Guard zo taai is want toen ik probeerde om een 10(!) lvl's hogere Blade-beak aan te pakken moest ik na een poosje een stukje rennen, ik kreeg er geen krasje in
Ondertussen op lvl 25 aangeland en tussentijds een uitrusting gecraft voor lvl 27. Zelf Gondorian armour/shield gemaakt, mijn retired Champion heeft een Gondorian Axe gebakken, en de Burglar zorgt voor de shiny opsmuk
Het valt me op dat er veel bruikbare recipes droppen in Lone Lands, maar dat kan ook komen omdat ik nu bijna alles kan gebruiken in verschillende crafts.
Iemand waar ik vanaf het begin regelmatig mee heb gequest (meeste met mijn Champion, maar ook met de Burglar), en die nog steeds veel met z'n lvl50 Guard bezig is kwam op een gegeven moment online. Omdat ik toch een rustpuntje bij een mailbox had begroette ik hem ouderwets met een 'Axe High!!!' Hartstikke leuk om te zien dat hij meteen vroeg/wist of de Guard een alt van old Azteque was
'excellent choice!' was het commentaar van 'master Beardgrim'

Nu maar hopen dat ik mijn eigen ADSL lijn vanavond weer op de rit krijg ander moet ik weer leentjebuur spelen
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
wisdom en honesty (zie mijn eerdere post over honesty)Anoniem: 191619 schreef op donderdag 08 november 2007 @ 13:09:
Wat is een ideale virtue trait verzameling voor een minstrel ge-end op fate, will, power, regen?
rest weet ik zo niet uit mijn hoofd maar kan je zelf in je trait lijst wel bekijken
thnx@ Legolas
Ellendras heeft alle armour gemaaktMaar.
Amberlin alle jewelry (op de etched ringen na die had ik al voor mn jeweler)
rest door kin mates of friends laten craften
je eigen keus, maar 1 char op eldar om de sfeer te proeven kan geen kwaad kan je altijd later verhuizen indien je dat toch wiltBetreft het overgaan naar een andere server. Ik zou nooit mn chars migraten omdat er 5 NLers in mijn RP EN kinship zittem, waarmee ik goed speel en officer ben van de Kin. dat wil ik zo houden. Ik wil op dezelfde server kunnen switchen in roles (HNT <> MNS), maar wat wel een optie is om een char aan te maken op Elder. Het is alleen zo jammer dat er nog niet geraid wordt met de kinship, wat ik erg ambieer, maar vrijwel niet mogelijk is vanwege de RL omstandigheden van iedereen.
goeie RAID opzetten is per definitie lastigIk wil daarom graag iets opzetten met half-kin half-anderen, maar als ik die raid verhalen hier hoor, denk ik al gauw op zn Cartman's: goddammit, waarom moet het alllemaal zo moeilijk op Laurelin?
Ook afhankelijk hoe je kin is opgezet, met welke gedachte. Ik zit nu in een kleine Kin op Eldar en we krijgen The Rift steeds prima vol, met veel dezelfde mensen. Helpt goed om verder te komen als je elkaar kent en vaak samen speelt. Juist zo'n massale kin zal je steeds met andere staan en dus nooit weten hoe je ervoor staat als groep.botoo schreef op donderdag 08 november 2007 @ 14:27:
Een goed georaniseerde raid met betrouwbare spelers is niet zomaar opgezet, dus of het op Laurelin extra moeilijk is? Lego's chars en de mijne zitten in het grootse kinship van Eldar (grootst mbt aantal kinsmen), en zelfs daar is het lastig om de raids goed op de rails te krijgen.
Blub
dat is waar een goeie RAID leader om de hoek komt kijken. een rift raid opzetten in de zin van 12 man vinden die willen is niet zo moeilijk maar om hem te completen is WEL tricky. Zo zijn 2 van onze RAID ploegen al bij boss 7 gekomen... dat is best een prestatie waar ik trots op benbstard schreef op donderdag 08 november 2007 @ 16:35:
[...]
Ook afhankelijk hoe je kin is opgezet, met welke gedachte. Ik zit nu in een kleine Kin op Eldar en we krijgen The Rift steeds prima vol, met veel dezelfde mensen. Helpt goed om verder te komen als je elkaar kent en vaak samen speelt. Juist zo'n massale kin zal je steeds met andere staan en dus nooit weten hoe je ervoor staat als groep.
Wie zien jullie als boss 7? Thrang of daarna... Wij zijn al enkele dagen bezig om thrang op zijn knieen te krijgen met een goed gebalanceerde raid groep uit onze kin. Je raad het al tot op heden nog niet gelukt. De eerste 5 zijn eenvoudig maarja dan Thrang eerst zijn huisdieren de Shadow eater en de Stone biter, vervolgens de grote teleurstelling als je de chest opent
alleen trash-loot. Bij Thrang de afgelopen week (4 avonden proberen) tot op 20K health gekregen
na vanavond (verse run) maar weer verder op boss 6/7
ik noem hem boss 7 (feitelijk qua drops is het boss 6) echter als je bij thrang bent heb je stage 1, 2, 3, 4 , 5, 6 voltooid dus boss 7 lijkt me...Bobbie1980 schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 09:19:
Wie zien jullie als boss 7? Thrang of daarna... Wij zijn al enkele dagen bezig om thrang op zijn knieen te krijgen met een goed gebalanceerde raid groep uit onze kin. Je raad het al tot op heden nog niet gelukt. De eerste 5 zijn eenvoudig maarja dan Thrang eerst zijn huisdieren de Shadow eater en de Stone biter, vervolgens de grote teleurstelling als je de chest opentalleen trash-loot. Bij Thrang de afgelopen week (4 avonden proberen) tot op 20K health gekregen
na vanavond (verse run) maar weer verder op boss 6/7
Thrang is inderdaad verschrikkelijk moeilijk

iemand trouwens een idee wanneer book 12 komt?
Book12 weet ik niet, maar hier kun je zien wanneer er updates komen
In augustus 2015 is het spel helemaal compleet, inclusief Mordor, elk jaar in april komt er een betaalde expansion uit, de eerste dus April 2008
http://www.visionsofthering.com/expac_timeline.shtml
De volgende update is in December
In augustus 2015 is het spel helemaal compleet, inclusief Mordor, elk jaar in april komt er een betaalde expansion uit, de eerste dus April 2008
http://www.visionsofthering.com/expac_timeline.shtml
De volgende update is in December
[ Voor 6% gewijzigd door Cthulhu op 09-11-2007 22:21 ]
See you in the Galaxies Far, Far Away ....
@Legolas_1973
Is het uiteindelijk nog gelukt met je Quickbars ? Ik snap nu eindelijk pas wat je bedoelde, je moet namlijk de optie Dock, voor bar 4 en 5 uitzetten ( vinkje weghalen ). Dan pas worden deze 2 bars zichtbaar wanneer jij je inventory opent.
Is het uiteindelijk nog gelukt met je Quickbars ? Ik snap nu eindelijk pas wat je bedoelde, je moet namlijk de optie Dock, voor bar 4 en 5 uitzetten ( vinkje weghalen ). Dan pas worden deze 2 bars zichtbaar wanneer jij je inventory opent.
Het kan best kloppen hoor, ze hebben zelf gezegt in de laatste dev chat dat ze in "teams" werken. Hierdoor kan ik ook best begrijpen waarom ze zo snel nieuwe content kunnen maken. Dus december zal wss wel Tower Hills brengen. (logisch) Moria zal wel eerste expansion worden, want Rohan kan je voorlopig vergeten.Anoniem: 218701 schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 23:12:
Er staat wel bij Speculated he...hoe zeker is dit dus?
Anoniem: 218701
Moria zou stoer zijn...ik kan niet wachten om door de mijnen heen te banjeren...lijkt me helemaal geweldig..
Al hoop ik dan wel dat de level-cap enigszins opgetrokken wordt. Alles op level 50 lijkt me een tikje eentonig worden.
Anoniem: 219289
Ik ga er eigenlijk vanuit dat de levelcap in de expansion omhoog gaat. Anders lijkt het me idd nogal flauw worden om daar alles op lvl 50 te doen...
Anderzijds ben ik ben benieuwd wat het voor gevolgen heeft voor de huidige raids als die opeens ook op bijv lvl 60 gedaan kunnen worden. Dan zouden ze toch opeens een stuk simpeler worden als je een paar lvl 60s mee kunt nemen...
Anderzijds ben ik ben benieuwd wat het voor gevolgen heeft voor de huidige raids als die opeens ook op bijv lvl 60 gedaan kunnen worden. Dan zouden ze toch opeens een stuk simpeler worden als je een paar lvl 60s mee kunt nemen...
Het is al keer op keer herhaalt in Dev chats dat ze de level cap alleen met Expansions omhoog willen gooien. En waarom wil je een lvl50 raid doen als er lvl60 raids zijn met betere rewards?garathane schreef op zondag 11 november 2007 @ 00:44:
Al hoop ik dan wel dat de level-cap enigszins opgetrokken wordt. Alles op level 50 lijkt me een tikje eentonig worden.
Ik hoop echt dat ze met Moria en nieuwe pvmp area brengen en nieuwe classes, zoals een healer.
Heb op dit moment echt dikke fun in de 'Moors, op de server Evernight zit een leuke monster tribe, genaamd Stalkers. Allemaal rank3-4-5-6-7-8 daar, zelf ben ik al rank 6 stalker.
Nu alleen nog een leuk Kindship vinden op Evernight voor mijn lvl30 Loremaster.
en wanneer komt de 1e expansie?MOAW schreef op zondag 11 november 2007 @ 15:59:
[...]
Het is al keer op keer herhaalt in Dev chats dat ze de level cap alleen met Expansions omhoog willen gooien. En waarom wil je een lvl50 raid doen als er lvl60 raids zijn met betere rewards?
Ik hoop echt dat ze met Moria en nieuwe pvmp area brengen en nieuwe classes, zoals een healer.
Heb op dit moment echt dikke fun in de 'Moors, op de server Evernight zit een leuke monster tribe, genaamd Stalkers. Allemaal rank3-4-5-6-7-8 daar, zelf ben ik al rank 6 stalker.
Nu alleen nog een leuk Kindship vinden op Evernight voor mijn lvl30 Loremaster.
ik ben al tijden level 50 met mijn main, heb nog wat deeds (alle equipped traits heb ik op max) te doen en wat reputations en het enige dat dan overblijft is ettenmoors, helegrod en the rift..
op zich wel genoeg te doen maar om enkel en alleen te gaan raiden

gisteren begonnen met the rift we hebben de 3e boss een kopje kleiner gemaakt en toen was het

Er is nooit een datum vastgelegd voor de expansion, daar zullen we vast wel binnenkort duidelijkheid over krijgen.
hopelijk duurt het niet al te lang iig. maar als ze slim zijn doen ze het rond dezelfde tijd als warhammer en og wow expansie, probleem is wanneer komen die 
ik hoop iig snel te kunnen levelen
ik hoop iig snel te kunnen levelen
als we dat overzicht mogen geloven...zou er ieder jaar in April een expansion (expansie klinkt zo dom) uit moeten komen...we zullen het zien..
Ik heb met ze afgesproken de expansion niet eerder te laten uitkomen dan dat ik klaar ben met al mijn deeds/quest/rank/gear/etc
.
Dit weekend hoorde ik ergens Ding! toen ik in goblin town wat gobbies aan het bewerken was, bleek dat ik ineens level 49 was. Ofterwijl..nog 1 level te gaan, hmm ik bedoel een half level , want ik ben alweer halverwege....wat gaat die xp hard zeg, hehehe. Dit in tegenstelling tot het levelen van mijn metalsmithing. Nog steeds bezig aan mijn laatste tier.. !
Dit weekend hoorde ik ergens Ding! toen ik in goblin town wat gobbies aan het bewerken was, bleek dat ik ineens level 49 was. Ofterwijl..nog 1 level te gaan, hmm ik bedoel een half level , want ik ben alweer halverwege....wat gaat die xp hard zeg, hehehe. Dit in tegenstelling tot het levelen van mijn metalsmithing. Nog steeds bezig aan mijn laatste tier.. !
als het in april is zal dat niet echt een probleem zijn lijkt me...Anoniem: 230357 schreef op maandag 12 november 2007 @ 11:01:
Ik heb met ze afgesproken de expansion niet eerder te laten uitkomen dan dat ik klaar ben met al mijn deeds/quest/rank/gear/etc.
voor mij wel tot april wachten tot ik kan levelen

'Het regent niet of het giet' is een fraai gezegde, zo ook voor mij gisteren.
Met 600 D-roll punten (dus 6 Rift-raids zonder epic loot) rolde ik eindelijk goed voor de 'near perfect Sapphire'.
Alle punten weg maar wel:

Nu op weg voor een tweede uit de set zodat de extra bonus mee gaat tellen
Even later, nadat we boss 3 Frûz verslagen hadden, mocht iedereen die dat wilde voor wat ramdom drops rollen (standaard D100) en weer had ik geluk, een rol van 100 op 100
en ik kreeg de 'Twimmed Cloack'. Leuk ding die cloack maar wmb niet wereldschokkend en ik schonk er niet teveel aandacht aan totdat ik een msg kreeg van één van de Guards dat 'ie 'm wilde kopen. Aangezien ik er toch niet bijzonder veel waarde aan hechte vertelde ik dat 'ie 'm wel mocht hebben maar dat wilde hij niet, hij wilde er persé voor betalen en bood 10 gold!!!
Eerst dacht ik dat 'ie een geintje maakte maar in het secure-trade venster plaatste hij echt 10 Gold. Aangezien ik dat véél te veel vond heb ik dat geweigerd
maar hij bleef aandringen en wilde 'm niet voor niets hebben. Uiteindelijk heb ik 5 Gold geacepteerd, minder wilde hij niet, naja, dat moest dan maar 
Ik het de exacte stats niet van de 'Twimmed Cloack' maar die moeten hetzelfde zijn als de Shadow-wrap alleen de 15 Agility is vervangen voor 15 Vitality, en juist die 15 vit waren voor de Guard zoveel waard. Het is gelukkig wel een beetje mooie cloack en niet zo'n butt-ugly radiant ding waar bijna alle 50'ers mee lopen
Een mooi resultaat voor een avondje Riften
Ook heel leuk was de reactie op vent nadat ik de final blow uitdeelde aan Frûz, 'what do you think about that, it's the Burglar!'
Met 600 D-roll punten (dus 6 Rift-raids zonder epic loot) rolde ik eindelijk goed voor de 'near perfect Sapphire'.
Alle punten weg maar wel:

Nu op weg voor een tweede uit de set zodat de extra bonus mee gaat tellen
Even later, nadat we boss 3 Frûz verslagen hadden, mocht iedereen die dat wilde voor wat ramdom drops rollen (standaard D100) en weer had ik geluk, een rol van 100 op 100
Eerst dacht ik dat 'ie een geintje maakte maar in het secure-trade venster plaatste hij echt 10 Gold. Aangezien ik dat véél te veel vond heb ik dat geweigerd
Ik het de exacte stats niet van de 'Twimmed Cloack' maar die moeten hetzelfde zijn als de Shadow-wrap alleen de 15 Agility is vervangen voor 15 Vitality, en juist die 15 vit waren voor de Guard zoveel waard. Het is gelukkig wel een beetje mooie cloack en niet zo'n butt-ugly radiant ding waar bijna alle 50'ers mee lopen

Een mooi resultaat voor een avondje Riften

Ook heel leuk was de reactie op vent nadat ik de final blow uitdeelde aan Frûz, 'what do you think about that, it's the Burglar!'
You wound Frûz with Burglar's Advantage for 213 points of Light damage.
Your mighty blow defeated Frûz.
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
ik heb je al gefeliciteerd... maar bij deze nogmaals 
ik hoop ook deze week op nog een item
ik hoop ook deze week op nog een item
gisteren stond er een RAID gepland boss 4 en hoger, helaas besloot mijn PC dat hij niet meer wilde opstarten en als ik op kon starten kreeg ik voor ik in windows kwam een prachtig blauw scherm 
LOTRO + Vista leidt tot BSODs
Bah...dat is zeker niet zo mooi. Ik heb er echt een hekel aan wanneer mijn PC niet doet wat ik wil....zoooooo frustrerend.Anoniem: 66797 schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 08:04:
gisteren stond er een RAID gepland boss 4 en hoger, helaas besloot mijn PC dat hij niet meer wilde opstarten en als ik op kon starten kreeg ik voor ik in windows kwam een prachtig blauw scherm

heb dit probleem al +/- 6 maand gekke is dat hij soms zo 3 maanden zonder problemen werkt en soms krijg ik die melding elke keer hoe vaak ik ook probeer zodra ik windows inkom bam BSODAnoniem: 230357 schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 08:51:
[...]
Bah...dat is zeker niet zo mooi. Ik heb er echt een hekel aan wanneer mijn PC niet doet wat ik wil....zoooooo frustrerend.

als je link naar topic leest zal je zien dat het vaag is
Ik heb zelf nog geen BSOD's gehad...maar wel een paar keer dat mijn beeld ineens heel vreemd werd...het gebeurt niet vaak en was ook alweer maanden geleden, maar vorige week had ik het ook weer een keer. Is overigens ook alleen in LOTRO voor zover ik kan nagaan (speel ook niet zoveel anders) De laatste keer dat het gebeurde kon ik het ook niet oplossen door terug te gaan naar Windows...dat kon de keren daarvoor wel...nu was ik echt compleet vastgeslagen...met mijn eerste keer doodgaan voor dat personage als gevolg...
Darn, gisteren waren er problemen op Snowbourn.... Ik heb er 20x over gedaan voordat ik was ingelogd. Op een geven moment kwam er een world message om vooral NIET uit te loggen. Leuk, vooral NIET uitloggen, zoiets had ik nog nooit gehoord. Nou, na een half uur, kwam het bericht dat de problemen waren opgelost, maar ik (en eigenlijk iedereen anders) had de hele avond nog problemen met bepaalde gebieden in te lopen... Dat was gewoon geblokt. Hopelijk zijn de probz vandaag voorbij.
Gisteren wel nog mzzl gehad met wat sapphire shard. In 10 min 6 stuks, zou dat schiet op. Ik kwam zelfs toen ik aan kwam, de named mob 2x tegen.
Gisteren wel nog mzzl gehad met wat sapphire shard. In 10 min 6 stuks, zou dat schiet op. Ik kwam zelfs toen ik aan kwam, de named mob 2x tegen.
euh...ja
Neehoor, lotro is niet verslavend en je bent ook geen junk3 uur verlof genomen in de hoop vanavond voor de RAID mn PC in orde te hebben...
Waarom maar je er niet gelijk dual-boot Vista/XP van? Als je de combinatie lotro/Vista wantrouwt kan je omschakelen naar lotro/XP zonder dat je Vista aan de kant hoeft te zetten
Als je wilt weten hoe dat moet dan is er voldoende info op GoT te vinden of http://apcmag.com/5485/dualbooting_vista_and_xp
Wat betreft de Rift-raids: Beide ploegen zijn bij Thrang en vanavond zal er wel weer wat wipe/wipe/wipe/wipe geluiden klinken vermoed ik
Gisteren ging het bij ons mis met Thrang en de 4 Shamans, bij de eerste keer kon ik als enige het vege lijf redden met een HiPS, maar bij de tweede poging sprong ik tot tweemaal toe verkeerd (ws net iets te veel lag) over de lavastroom en incasserde 1500+ damage nadat ik één van de boogschutters moest stunnen met Riddle (Riddle heeft een range van 30 meter en dat is niet genoeg vor een grote afstand), en was dus de eerste die er onderdoor ging
Het goede nieuws is dat mijn repair-kosten tegenwoordig heel aanvaardbaar zijn, minder dan 200 silver bij een reppoint. Het heeft beslist veel nut om zoveel mogelijk zooi uit je packs te gooien voor je aan zware combat begint.
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
Ik heb vrijdag mn rift raid, maar ik vroeg me juist af of je juist geen extra gear moet meenemen, aangezien het ge-equipde gear weleens stuk kan gaan. Of hebben alleen de front lines chars hier last van?botoo schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 12:08:
[...]
Het heeft beslist veel nut om zoveel mogelijk zooi uit je packs te gooien voor je aan zware combat begint.
Laatst had moesten de chp en grd in CD van gear wisselen omdat er veel gear vernietigd was. We waren ook van 20.00 tot 04.30 uur bezig.
Ja, ik kan op bepaalde avonden erg verslaafd zijn. Weekenden questen/raiden en doordeweeks farmen en craften. Gisteren de Exquisite Elf Galadhrim Shoulder Pads gecrit, en ik spring dan echt van mn stoel af als ik dat invulbalkje te zien krijg.
ik ben de ontkenningsfase al voorbij hoorbotoo schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 12:08:
[...]
Neehoor, lotro is niet verslavend en je bent ook geen junk
schat ik draai nu XP en daar heb ik dezelfde problemen!Waarom maar je er niet gelijk dual-boot Vista/XP van? Als je de combinatie lotro/Vista wantrouwt kan je omschakelen naar lotro/XP zonder dat je Vista aan de kant hoeft te zetten.
ok dan ze hebben dus een healer gevonden, ik probeer iig zo snel mogelijk weer online te zijn zodat ik kan riftenWat betreft de Rift-raids: Beide ploegen zijn bij Thrang en vanavond zal er wel weer wat wipe/wipe/wipe/wipe geluiden klinken vermoed ikNaja, laatste avond van de raid-lock dus hierna kunnen we weer bij de 'makkelijke' bosses beginnen en tenminste weer wat jewels scoren
.
Gisteren ging het bij ons mis met Thrang en de 4 Shamans, bij de eerste keer kon ik als enige het vege lijf redden met een HiPS, maar bij de tweede poging sprong ik tot tweemaal toe verkeerd (ws net iets te veel lag) over de lavastroom en incasserde 1500+ damage nadat ik één van de boogschutters moest stunnen met Riddle (Riddle heeft een range van 30 meter en dat is niet genoeg vor een grote afstand), en was dus de eerste die er onderdoor ging
Het goede nieuws is dat mijn repair-kosten tegenwoordig heel aanvaardbaar zijn, minder dan 200 silver bij een reppoint. Het heeft beslist veel nut om zoveel mogelijk zooi uit je packs te gooien voor je aan zware combat begint.
en ja ik dump ook al mijn extra items en crafting tools scheelt idd een sloot geld
Met een beetje geluk (afspreken helpt ook
) heeft een metalsmith een repairanvil bij zich zodat je tussentijds kan repairen. Anders moet het mogelijk zijn om ff terug te mappen naar home voor repair en je daarna opnieuw te laten summonen. Extra gear meenemen als backup zou ik niet doen, daar word het domweg te kostbaar voor want de gear die in je packs zit beschadigd ook.
Op mijn eerste lange raid was ik ruim 1 gold repair kwijt
, nu meestal 200-300 silver. Natuurlijk heeft de groep een stuk meer ervaring met de huidige bosses en loopt daardoor veel minder schade op, maar een heel groot deel van de repairkosten is ondervangen door met een minimum gear op stap te gaan.
Crit-invulbalkje is id een leuk moment, ik weet nooit wat ik in zal vullen, meestal vul ik gewoon het benodigde crit-mat in (LethalSharp e.d.) of ik noem het 'TheLuckOfTheDraw' als het een spontane crit is zonder spec.mats.
Op mijn eerste lange raid was ik ruim 1 gold repair kwijt
Crit-invulbalkje is id een leuk moment, ik weet nooit wat ik in zal vullen, meestal vul ik gewoon het benodigde crit-mat in (LethalSharp e.d.) of ik noem het 'TheLuckOfTheDraw' als het een spontane crit is zonder spec.mats.
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
zinloos als je dood gaat beschadigd alles dus ook items in je packs. meeste damage aan items komt daar ook vandaan dus als er een item aan gort is dan is de spare in je pack ook vrij zwaar beschadigd (wel iets minder) en als je gaat repairen krijg je een rekening waar je u tegen zegtAnoniem: 191619 schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 12:29:
[...]
Ik heb vrijdag mn rift raid, maar ik vroeg me juist af of je juist geen extra gear moet meenemen, aangezien het ge-equipde gear weleens stuk kan gaan. Of hebben alleen de front lines chars hier last van?
Laatst had moesten de chp en grd in CD van gear wisselen omdat er veel gear vernietigd was. We waren ook van 20.00 tot 04.30 uur bezig.
Ja, ik kan op bepaalde avonden erg verslaafd zijn. Weekenden questen/raiden en doordeweeks farmen en craften. Gisteren de Exquisite Elf Galadhrim Shoulder Pads gecrit, en ik spring dan echt van mn stoel af als ik dat invulbalkje te zien krijg.
beter is te zorgen dat iemand een repair kit heeft dan kan iedereen daarop repairen.
gewone repair anvil 150% van vendor price
superior repair anvil 125% van vendor price
ik heb het 1 keer gedaan in helegrod maar verder eigenlijk niet.. en repair ik bij een rep area met 23% korting
Een kinny vertel me ook om niet uit te loggen vanwege boodschap, dus tijdens het eten maar even tegen een muurtje aan blijven lopen. Had trouwens geen problemen met in loggen.
Rubber banding was inderdaad niet normaal meer, ben maar heel de avond in de northern pass gebleven
Rubber banding was inderdaad niet normaal meer, ben maar heel de avond in de northern pass gebleven
Rfce schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 11:15:
Darn, gisteren waren er problemen op Snowbourn.... Ik heb er 20x over gedaan voordat ik was ingelogd. Op een geven moment kwam er een world message om vooral NIET uit te loggen. Leuk, vooral NIET uitloggen, zoiets had ik nog nooit gehoord. Nou, na een half uur, kwam het bericht dat de problemen waren opgelost, maar ik (en eigenlijk iedereen anders) had de hele avond nog problemen met bepaalde gebieden in te lopen... Dat was gewoon geblokt. Hopelijk zijn de probz vandaag voorbij.
Shuttle st20g5
Lone survivor 
(Minstrel had inmiddels gerealeased om de groep te gaan rezzen)

Eindelijk een geslaagde (full) conjunction: 'Chaos in the Ranks'
Meestal lukt dat niet omdat de Minstrel en de Hunter te ver uit de buurt staan.
(Minstrel had inmiddels gerealeased om de groep te gaan rezzen)

Eindelijk een geslaagde (full) conjunction: 'Chaos in the Ranks'
Meestal lukt dat niet omdat de Minstrel en de Hunter te ver uit de buurt staan.

FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
Wat is jullie groep voor de shadow eater? Tot nu toe stranden we hier altijd.
Chaos in the ranks is maar een 4 man's conjunction. Er zijn veel betere 6 man's conjunctions maar die zijn natuurlijk lastiger voor elkaar te krijgen.
Chaos in the ranks is maar een 4 man's conjunction. Er zijn veel betere 6 man's conjunctions maar die zijn natuurlijk lastiger voor elkaar te krijgen.
Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something
Ik als minstrel moet bij FS conjunctions (FSC) vaak rennen, dat klopt ( bij all Y), maar als we de move doen waarbij iedereen cloakwise een andere color in moet drukken, probeer ik groen of blauw te zijn.
De hunter moet eigenlijk geen moeite hebben met FSC, want die kan als enige class op alle distances een kleur indrukken.
Ik vond deze link betreft Rift, zag er wel aardig uit:
http://www.pooh.cz/pooh/a.asp?a=2014392
De hunter moet eigenlijk geen moeite hebben met FSC, want die kan als enige class op alle distances een kleur indrukken.
Ik vond deze link betreft Rift, zag er wel aardig uit:
http://www.pooh.cz/pooh/a.asp?a=2014392
[ Voor 63% gewijzigd door Anoniem: 191619 op 13-11-2007 13:22 ]
Wat wij altijd doen (hebben ze nu al een keer of 3 downJohnnyV76 schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 13:13:
Hier de patchnotes voor de komende patch:
Release Notes Book 11 Patch 1
Housing
Resolved several duplicate or misplaced housing hook issues.
For Sale signs have been updated to reflect the correct number of available interior and exterior hooks -- including hooks for walls, floors, and music.
All types of housing decorations now appear under the main "Decoration" category on the Auction House.
Mailboxes in housing neighborhoods will no longer display icons on the radar or regional map panels. This includes the specific neighborhood map pages.
DirectX 10
As of the November 14 patch we are officially bringing DX10 graphics features out of Beta! Several bugs and performance issues have been addressed with this patch and auto-detect defaults have been revised. Specifically we have made the following changes:
DX10 dynamic shadows are much faster than before.
DX10 water look has been tuned. The water should no longer appear to be too transparent in some places.
Fixed an issue which caused some tree shadows to look blocky.
Improved DX10 shadows to reduce flickering when moving.
Fixed a large performance drop in DX10 mode from certain UI panels, such as when a pet was summoned or in fellowships.
Auto-detect settings for DX10 class graphics cards have been adjusted.
DX10 Known Issue
There is a known issue where on ATI Radeon 2900 and other ATI DX10 cards, turning on anti-aliasing will cause the 3D world view to render improperly. ATI is investigating the problem and will address it in an upcoming driver update. For now affected users should disable anti-aliasing on these cards.
Quests, Instances, and Raids
The Rift
Fixed the badly pathing Orcs in the Lava section.
Fixed the door in the World-eater boss room so players can't get stuck behind it after killing the World-eater bosses.
Fixed Boss chests so they don't despawn
We've adjusted the pathing for the minions of Frûz the Troll in the Rift so that these minions can now successfully jump down the ledge and join him in the battle.
Barz and Zurm now reliably lose the "Ire of Zurm" or "Ire of Barz" (respectively) effect when beginning combat.
Barz will now properly animate through his healing induction sequence.
We've reduced the power of Helchgam's heal, which was used when his line-of-sight to you is blocked and he has no skills that can be used on you, by 75%.
A pathing issue in the Book 11, Chapter 12 instance has been resolved.
Fixed an issue where the Book 11 Chapter 4 funeral could break. It was very sad.
We've fixed a problem with the Bree-land Dance quest, so that you will now be able to complete the quest and receive the dance step.
PvMP
Monster conjunction damage has been changed for balance; Fear and Disease were far beyond their intended power level and their output has been reduced
Hot points surrounding Tirith Rhaw will now generate the guards needed to defend the Free People.
Rangers will no longer cost Destiny Points to play. Instead, they will cost 10 Tokens of Valour.
Session-based troll characters are no longer immune to stun, and can now be the victims of fellowship manouevers.
The Warleader Banner of Terror skill now functions as follows: you can summon a banner to the field once every 2 minutes and it will negatively affect players and only players.
Crafting
Tailoring
The "Spool of Rough Thread" can now be purchased from all Novice Tailor vendor NPCs.
Corrected the required ingredients for the following six Tailoring decoration recipes (these recipes were previously using only store-bought ingredients):
"Small 'Tree Shadow' Rug Decoration Recipe"
"Large White 'Leaf Border' Rug Decoration Recipe"
"Small 'Ring and Leaf' Rug Decoration Recipe"
"Large 'Dragon-fly' Rug Decoration Recipe"
"Small 'High Seas' Rug Decoration Recipe"
"Cushioned Bench Decoration Recipe"
The critical crafted "Fine Gondorian Sword" has had its attribute bonuses changed to be more in line with the non-critical "Gondorian Sword". They now both grant 19 Agility, with the critical version granting 9 Vitality as well.
Pre-Book 11 versions of the 4 crafted Westernesse weapons (Westernesse Sword, Westernesse Greatsword, Westernesse Axe and Westernesse Dagger) have had their minimum level requirements returned to the pre-Book 11 values (from level 35 back down to 31). Any new versions of these weapons that are created will be level 35. All older versions will revert to level 31.
Graphics
Eliminated several hitches which occurred as you traveled through the world.
Changed Very Low, Low and Medium graphics details to fix performance degradation introduced with Book 11 for people on certain hardware (e.g. ATI Radeon 9xxx or NVidia FX 5xxx cards).
The Intel 945 chipset should no longer have performance/stability problems.
The lava outside the Balrog room in the Rift is now properly visible from greater distances.
Fearsome Murk-Waters no longer appear invisible under Low detail.
Fixed a white "shimmering" effect that was visible with anti-aliasing on.
Improved DX9 particle/decal/streak/beam performance.
Fixed a performance issue related to use of Blob shadows.
Vista users can use high resolution textures again.
Miscellaneous
Pets don't spawn on top of you anymore!
The Hope bonus on the Bounder Shirriff's Cap has been fixed so it no longer vanishes 10 minutes after being equipped, and we removed the effect icon from the user interface.
Cam Applewood now barters Fall Festival Mounts year-round!
Reputation: You will now receive an alert when you hit a new standing with a faction.
If you tried to send a second kinship mail too quickly, the mail system would take your money but not deliver your mail. This has been corrected.
The "Show Vitals" checkbox now stays checked.
Fixed a problem with the Kinship Lifespan Rank not updating properly for some Kinships.
Updated the skill icons for "Track Artifacts" and "Track Crops."
Release Notes Book 11 Patch 1
Housing
Resolved several duplicate or misplaced housing hook issues.
For Sale signs have been updated to reflect the correct number of available interior and exterior hooks -- including hooks for walls, floors, and music.
All types of housing decorations now appear under the main "Decoration" category on the Auction House.
Mailboxes in housing neighborhoods will no longer display icons on the radar or regional map panels. This includes the specific neighborhood map pages.
DirectX 10
As of the November 14 patch we are officially bringing DX10 graphics features out of Beta! Several bugs and performance issues have been addressed with this patch and auto-detect defaults have been revised. Specifically we have made the following changes:
DX10 dynamic shadows are much faster than before.
DX10 water look has been tuned. The water should no longer appear to be too transparent in some places.
Fixed an issue which caused some tree shadows to look blocky.
Improved DX10 shadows to reduce flickering when moving.
Fixed a large performance drop in DX10 mode from certain UI panels, such as when a pet was summoned or in fellowships.
Auto-detect settings for DX10 class graphics cards have been adjusted.
DX10 Known Issue
There is a known issue where on ATI Radeon 2900 and other ATI DX10 cards, turning on anti-aliasing will cause the 3D world view to render improperly. ATI is investigating the problem and will address it in an upcoming driver update. For now affected users should disable anti-aliasing on these cards.
Quests, Instances, and Raids
The Rift
Fixed the badly pathing Orcs in the Lava section.
Fixed the door in the World-eater boss room so players can't get stuck behind it after killing the World-eater bosses.
Fixed Boss chests so they don't despawn
We've adjusted the pathing for the minions of Frûz the Troll in the Rift so that these minions can now successfully jump down the ledge and join him in the battle.
Barz and Zurm now reliably lose the "Ire of Zurm" or "Ire of Barz" (respectively) effect when beginning combat.
Barz will now properly animate through his healing induction sequence.
We've reduced the power of Helchgam's heal, which was used when his line-of-sight to you is blocked and he has no skills that can be used on you, by 75%.
A pathing issue in the Book 11, Chapter 12 instance has been resolved.
Fixed an issue where the Book 11 Chapter 4 funeral could break. It was very sad.
We've fixed a problem with the Bree-land Dance quest, so that you will now be able to complete the quest and receive the dance step.
PvMP
Monster conjunction damage has been changed for balance; Fear and Disease were far beyond their intended power level and their output has been reduced
Hot points surrounding Tirith Rhaw will now generate the guards needed to defend the Free People.
Rangers will no longer cost Destiny Points to play. Instead, they will cost 10 Tokens of Valour.
Session-based troll characters are no longer immune to stun, and can now be the victims of fellowship manouevers.
The Warleader Banner of Terror skill now functions as follows: you can summon a banner to the field once every 2 minutes and it will negatively affect players and only players.
Crafting
Tailoring
The "Spool of Rough Thread" can now be purchased from all Novice Tailor vendor NPCs.
Corrected the required ingredients for the following six Tailoring decoration recipes (these recipes were previously using only store-bought ingredients):
"Small 'Tree Shadow' Rug Decoration Recipe"
"Large White 'Leaf Border' Rug Decoration Recipe"
"Small 'Ring and Leaf' Rug Decoration Recipe"
"Large 'Dragon-fly' Rug Decoration Recipe"
"Small 'High Seas' Rug Decoration Recipe"
"Cushioned Bench Decoration Recipe"
The critical crafted "Fine Gondorian Sword" has had its attribute bonuses changed to be more in line with the non-critical "Gondorian Sword". They now both grant 19 Agility, with the critical version granting 9 Vitality as well.
Pre-Book 11 versions of the 4 crafted Westernesse weapons (Westernesse Sword, Westernesse Greatsword, Westernesse Axe and Westernesse Dagger) have had their minimum level requirements returned to the pre-Book 11 values (from level 35 back down to 31). Any new versions of these weapons that are created will be level 35. All older versions will revert to level 31.
Graphics
Eliminated several hitches which occurred as you traveled through the world.
Changed Very Low, Low and Medium graphics details to fix performance degradation introduced with Book 11 for people on certain hardware (e.g. ATI Radeon 9xxx or NVidia FX 5xxx cards).
The Intel 945 chipset should no longer have performance/stability problems.
The lava outside the Balrog room in the Rift is now properly visible from greater distances.
Fearsome Murk-Waters no longer appear invisible under Low detail.
Fixed a white "shimmering" effect that was visible with anti-aliasing on.
Improved DX9 particle/decal/streak/beam performance.
Fixed a performance issue related to use of Blob shadows.
Vista users can use high resolution textures again.
Miscellaneous
Pets don't spawn on top of you anymore!
The Hope bonus on the Bounder Shirriff's Cap has been fixed so it no longer vanishes 10 minutes after being equipped, and we removed the effect icon from the user interface.
Cam Applewood now barters Fall Festival Mounts year-round!
Reputation: You will now receive an alert when you hit a new standing with a faction.
If you tried to send a second kinship mail too quickly, the mail system would take your money but not deliver your mail. This has been corrected.
The "Show Vitals" checkbox now stays checked.
Fixed a problem with the Kinship Lifespan Rank not updating properly for some Kinships.
Updated the skill icons for "Track Artifacts" and "Track Crops."
euh...ja
Groep 1:JohnnyV76 schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 13:13:
- Captain
- Guard
- Hunter
- Champion
- Minstrel
- Burglar
Groep 2:
- Champion 2 x
- Minstrel
- Hunter
- Guard
- Loremaster
De vorige keer deden we het met een Champion minder en een extra Loremaster (groepen waren wel wat anders ingedeeld).
Dat er betere conjunctions zijn weet ik (ik heb alles uitgeprint op mijn bureau liggen

Op dit moment gaan we bij alles op rood en bij bosses op geel, soms moeten we groen of blauw maar dat word altijd op vent aangegeven (gebeurd zelden).
[edit]
Persoonlijk vind ik G YYYY B een hele bruikbare, vooral als de Tank de eerste groene heal neemt en de Minstrel of Loremaster de laatse blauwe power. Probleem is om de Tank als eerste op tijd te laten reageren en om de Minstrel en Loremaster bliksemsnel te laten beslissen wie het hardst power nodig heeft en blauw neemt. Maar over het geheel gezien is deze conjunction best makkelijk uit te voeren.
[ Voor 17% gewijzigd door botoo op 13-11-2007 15:42 ]
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
Gewoon even voor de fun.. 
The Forming of the Fellowship
Gandalf: 'o.k. merry, pippin, sam. you're going to have to stay in rivendell.'
Pippin: why?
Gandalf: 'we can only fit 6 people in our fellowship and we’re going to need a well rounded
group’
Gandalf: 'we'd create a raid, you know, but then none of us would get any xp when we destroy
the ring'
Pippin: ok
[LookingForFellowship] Sam: '3 hobbits LFF'
Moria
Aragorn: 'shit’
Aragorn: ‘the wizard died. can anybody rez?'
Gandalf: 'its cool.'
Gandalf: 'you guys go ahead.'
Gandalf: 'i'll rez and meet up with you in fangorn. brb'
The Breaking of the Fellowship
Aragorn: 'whoa’
Aragorn: ‘that was close’
Aragorn: ‘soloed like 10 uruks’
Legolas: 'wait. where's frodo?'
Frodo has left the Fellowship.
Gimli: 'FUCK!'
Aragorn: 'son of a bitch!'
Aragorn: 'i hate it when people leave in the middle of a fucking quest!'
Legolas: 'frodo had the ring. were going to have to go back and start the quest all over again'
Aragorn [to Frodo]: 'WTF man?'
Legolas: 'did boramir leave too?'
Aragorn: 'no i think he died’
Gandalf Retuns
Aragorn: 'wb gand. got a new title huh? gandalf the white'
Gandalf: 'yeah. sorry it took me so long to get here. like my new white robe?'
Gimli: 'no prob. we like waiting, asshole'
Gandalf: 'and i trained new spells. where's frodo?'
Legolas: 'he left'
Gandalf: 'that sucks. oh, well. wanna go do helms deep?'
Legolas: 'isnt that on the other side of the zone? my mom says i have to get off in an hour'
Gandalf: 'its cool. i stopped and bought a new mount too.'
Gimli: 'i fucking hate you.'
Frodo and Sam Encounter Gollum
Gollum: 'give us the ring. my precious.... my precious...'
Frodo: 'you are annoying. stop following us or we'll report you to a GM'
Gollum: 'what precious is a jee um? is that like an orcses? we hate orcses? give us the ring...we
wants it."
Sam: 'crap. he's one of those.'
Frodo: 'roleplayer'
Gollum: 'playing roles? who, precious, is playing roles? *gollum* *gollum*'
Frodo: 'look. if you cut out the gay shit we'll invite you into our fellowship'
Gollum: 'gollum is not gay. gollum is not merry. gollum is very angry because WE WANT OUR
PRECIOUS!'
Sam: 'reported'
Frodo and Sam Destroy the Ring of Power
Sam: 'alright we're here. destroy it'
Frodo: 'how do you destroy an item again?'
Sam: 'press i'
Frodo: 'ok'
Sam: 'click the ring and then drag it out of the window'
Frodo: 'its not working'
Sam: 'r u right clicking or left clicking'
Frodo: 'right'
Sam: 'click means left click'
Frodo: 'you just said click'
Sam: 'everybody knows when you say click you mean l-click'
Sam: 'if you mean r-click you say right click'
Frodo: 'still not working'
Sam: 'r u dragging it?'
Frodo: 'it wont drag'
Sam: 'r u clicking it?'
Frodo: 'yes. i'm fucking clicking it. it won't drag'
Sam: 'double click or single?'
Frodo: 'nvm. got it.'
Sam: 'woohoo. ding'
Frodo: 'gratz'
The Forming of the Fellowship
Gandalf: 'o.k. merry, pippin, sam. you're going to have to stay in rivendell.'
Pippin: why?
Gandalf: 'we can only fit 6 people in our fellowship and we’re going to need a well rounded
group’
Gandalf: 'we'd create a raid, you know, but then none of us would get any xp when we destroy
the ring'
Pippin: ok
[LookingForFellowship] Sam: '3 hobbits LFF'
Moria
Aragorn: 'shit’
Aragorn: ‘the wizard died. can anybody rez?'
Gandalf: 'its cool.'
Gandalf: 'you guys go ahead.'
Gandalf: 'i'll rez and meet up with you in fangorn. brb'
The Breaking of the Fellowship
Aragorn: 'whoa’
Aragorn: ‘that was close’
Aragorn: ‘soloed like 10 uruks’
Legolas: 'wait. where's frodo?'
Frodo has left the Fellowship.
Aragorn: 'son of a bitch!'
Aragorn: 'i hate it when people leave in the middle of a fucking quest!'
Legolas: 'frodo had the ring. were going to have to go back and start the quest all over again'
Aragorn [to Frodo]: 'WTF man?'
Legolas: 'did boramir leave too?'
Aragorn: 'no i think he died’
Gandalf Retuns
Aragorn: 'wb gand. got a new title huh? gandalf the white'
Gandalf: 'yeah. sorry it took me so long to get here. like my new white robe?'
Gimli: 'no prob. we like waiting, asshole'
Gandalf: 'and i trained new spells. where's frodo?'
Legolas: 'he left'
Gandalf: 'that sucks. oh, well. wanna go do helms deep?'
Legolas: 'isnt that on the other side of the zone? my mom says i have to get off in an hour'
Gandalf: 'its cool. i stopped and bought a new mount too.'
Gimli: 'i fucking hate you.'
Frodo and Sam Encounter Gollum
Gollum: 'give us the ring. my precious.... my precious...'
Frodo: 'you are annoying. stop following us or we'll report you to a GM'
Gollum: 'what precious is a jee um? is that like an orcses? we hate orcses? give us the ring...we
wants it."
Sam: 'crap. he's one of those.'
Frodo: 'roleplayer'
Gollum: 'playing roles? who, precious, is playing roles? *gollum* *gollum*'
Frodo: 'look. if you cut out the gay shit we'll invite you into our fellowship'
Gollum: 'gollum is not gay. gollum is not merry. gollum is very angry because WE WANT OUR
PRECIOUS!'
Sam: 'reported'
Frodo and Sam Destroy the Ring of Power
Sam: 'alright we're here. destroy it'
Frodo: 'how do you destroy an item again?'
Sam: 'press i'
Frodo: 'ok'
Sam: 'click the ring and then drag it out of the window'
Frodo: 'its not working'
Sam: 'r u right clicking or left clicking'
Frodo: 'right'
Sam: 'click means left click'
Frodo: 'you just said click'
Sam: 'everybody knows when you say click you mean l-click'
Sam: 'if you mean r-click you say right click'
Frodo: 'still not working'
Sam: 'r u dragging it?'
Frodo: 'it wont drag'
Sam: 'r u clicking it?'
Frodo: 'yes. i'm fucking clicking it. it won't drag'
Sam: 'double click or single?'
Frodo: 'nvm. got it.'
Sam: 'woohoo. ding'
Frodo: 'gratz'
John Ronald Reuel Tolkien zou zich in zijn graf omkeren als hij dat zou kunnen lezen.
dragonspirit: 

FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
@dragonspirit , jezus ik lig hier echt dubbel op de vroege morgen... heb je nog meer van die onzin verhalen?? schitterend 
Gisteren ff alle quests in Ered Luin gedaan incl. deeds. (als lvl37 gaat dat vrij rap;-) ). Waarom?? Nou gewoon, zolang k op mijn oude laptop moet spelen, loopt LOTRO als crap en hapert... ik ga dus geen quests op niveau doen. Ochjah, zo heb ik toch nog wat te doen
Gisteren ff alle quests in Ered Luin gedaan incl. deeds. (als lvl37 gaat dat vrij rap;-) ). Waarom?? Nou gewoon, zolang k op mijn oude laptop moet spelen, loopt LOTRO als crap en hapert... ik ga dus geen quests op niveau doen. Ochjah, zo heb ik toch nog wat te doen
euh...ja
ps. lotro werkt weer bij mij

[ Voor 39% gewijzigd door Anoniem: 66797 op 14-11-2007 10:58 ]
Goedzo Legolas, je bent net zo verslaafd als ik. Mooi, daar hou ik van
.
Gisteravond in bijzijn van een Wow speler laten zien hoe het craften er bij 'ons' uitziet. Hij vond het allemaal mooi, maar hoe genant is het dan om met: twee beryl shards, een zooi components, een ancient tool en scrolls mis te critten. Ik was aardig verdrietig, want Beryl shards vinden... daar heb ik geen tijd voor, dus ik koop ze voor 600 s gemiddeld en aangezien craften aardig veel tijd en geld kost, had ik een vrij nutteloze avond.
Toch is het goedkoper en spannder om te craften dan om te kopen, want alles wat ik wil qua spullen is rond de 4-6 gold op de AH.
Van het weekend ga ik mn derde personage maken die ge-end is op jeweller en het wordt hoogst waarschijnlijk een captain. Doordat ik jeweller ga worden kan ik op zwaarden en scholar stuff na alles zelf gaan craften. Ik weet niet hoe het bij anderen gaat, maar het is aardig frustrerend om alle components aan een ander te geven die vervolgens miscrit. Niks aan de hand en is zijn schuld uiteraard niet, maar aangezien jewels vele slots inneemt op je char, wil ik dit zelf in de hand hebben.
Gisteravond in bijzijn van een Wow speler laten zien hoe het craften er bij 'ons' uitziet. Hij vond het allemaal mooi, maar hoe genant is het dan om met: twee beryl shards, een zooi components, een ancient tool en scrolls mis te critten. Ik was aardig verdrietig, want Beryl shards vinden... daar heb ik geen tijd voor, dus ik koop ze voor 600 s gemiddeld en aangezien craften aardig veel tijd en geld kost, had ik een vrij nutteloze avond.
Toch is het goedkoper en spannder om te craften dan om te kopen, want alles wat ik wil qua spullen is rond de 4-6 gold op de AH.
Van het weekend ga ik mn derde personage maken die ge-end is op jeweller en het wordt hoogst waarschijnlijk een captain. Doordat ik jeweller ga worden kan ik op zwaarden en scholar stuff na alles zelf gaan craften. Ik weet niet hoe het bij anderen gaat, maar het is aardig frustrerend om alle components aan een ander te geven die vervolgens miscrit. Niks aan de hand en is zijn schuld uiteraard niet, maar aangezien jewels vele slots inneemt op je char, wil ik dit zelf in de hand hebben.
ben ik nu ook mee bezig...Rfce schreef op woensdag 14 november 2007 @ 08:12:
@dragonspirit , jezus ik lig hier echt dubbel op de vroege morgen... heb je nog meer van die onzin verhalen?? schitterend
ered luin CHECK
the shire CHECK
lonelands CHECK
northdowns CHECK
bree nog 1 deed in reputation area
angmar paar deeds open
misty mountains paar deeds open
trollshaw

evendim

Maar over die laatste gebieden... zijn jullie van plan om alle deeds te behalen, of alleen de deeds die je nodig hebt en wellicht gebruikt?
Ik wel ! ( in ieder geval van planAnoniem: 191619 schreef op woensdag 14 november 2007 @ 15:40:
Maar over die laatste gebieden... zijn jullie van plan om alle deeds te behalen, of alleen de deeds die je nodig hebt en wellicht gebruikt?
ik doe alles met mijn main... gewoon voor de fun, mijn lijstje:
Ered Luin CHECK
The Shire CHECK
Lonelands nog de red-maiden quest, rest check
Northdowns nog de troll deed en fornost, rest check
Bree CHECK
angmar nog aan beginnen
misty mountains nog aan beginnen
trollshaw nog aan beginnen
evendim pas een paar quests gedaan.
Daarnaast natuurlijk nog de rep. quests, maar die zijn er pas kort.
Ered Luin CHECK
The Shire CHECK
Lonelands nog de red-maiden quest, rest check
Northdowns nog de troll deed en fornost, rest check
Bree CHECK
angmar nog aan beginnen
misty mountains nog aan beginnen
trollshaw nog aan beginnen
evendim pas een paar quests gedaan.
Daarnaast natuurlijk nog de rep. quests, maar die zijn er pas kort.
euh...ja
Ik ga deed pas halen als ik er tijd voor heb en/of als de noodzaak er tijd voor eist. Tot nu toe loop ik zwaar achter met deeds en traits maar ik speel er niet minder om
Sowieso zijn stats imho wat overrated, handig inspelen op bepaalde situaties is belangrijker (ook al is handig inspelen _en_ goede stats natuurlijk nog beter).
Omdat ik vanmorgen pas heel laat naar het werk hoefde heb ik wat uurtjes kunnen besteden aan page-grinden en E I N D E L I J K mijn tweede boek (Knee-breaker's Manual) vol en heb 'sweep the leg' kunnen bijschrijven in mijn legendary traits. Trip verbreekt stealt niet meer en de cooldown is met 40 sec. verkort, ik voorzie een hoop mobs op de knieën binnenkort
Alles bij elkaar 4 dagen zoet geweest met enkele uurtjes grinden per dag voor de laatste 2 pages, nu nog 2 pages grinden rond Ram Duath, maar dat stel ik voorlopig nog ff uit, ik heb mijn portie grinden wel ff gehad momenteel. Bijkomend voordeel wat dat ik nu nog mar 80 deversion hoef te doen om die deed ook af te hebben. Jammer dat er geen Hillmen deed is, anders had ik die wel drie keer gehaald
Het is maar goed dat Hillmen spawnen en niet door de ooivaar gebracht worden anders had er toch een compleet leger ooievaars met pijn in de rug in de ziektewet gelegen 
Ik heb ook nog een hele tijd eerst Burgle gedaan en daarna pas een suprise strike maar zelfs dat ging vervelen. Wel een hoop recipes gevonden voor mijn Tailor, Metalsmith en Weaponsmith, voor de laatste een single use voor een Ornate Spear en als ik die crit dan levert 'ie meteen 3.6 gold op van een kinmate (hij een matsprijsje en ik 3.6 gold
).
Alle opgespaarde scholar-zooi aan een GM scholar afgegeven en die zou kijken wat er van te maken is, met een beetje mazzel wat black dye voor mijn Guardian (lekker onbenullig protserig op een armour wat je maar een paar lvls gebruikt
), en ook wat craft-scrolls.
Het ruimt iig lekker op
@Lego: in MM heb ik (o.a.) de troll-deed voor valour nog niet af, die is goed en snel te doen met een beetje dps, mss kunnen we daar eens een * done * achter zetten. Neocrown zal ook wel mee willen (als 'ie mag van de Dragon-Lady) en er zullen nog wel een paar in het kinship zitten die dan mee willen.
Ik weet nog niet hoe de Rift-teams verder gaan, vziw word er iig één team samengesteld met 'the best of the best' maar ik weet niet wie daar inzitten. Ik wil iig volgende week weer een Rift-raid doen, desnoods alleen op de eerste 4 bosses voor de gems. 4 gems op 12 man is een mooie kans
.
Omdat ik vanmorgen pas heel laat naar het werk hoefde heb ik wat uurtjes kunnen besteden aan page-grinden en E I N D E L I J K mijn tweede boek (Knee-breaker's Manual) vol en heb 'sweep the leg' kunnen bijschrijven in mijn legendary traits. Trip verbreekt stealt niet meer en de cooldown is met 40 sec. verkort, ik voorzie een hoop mobs op de knieën binnenkort
Alles bij elkaar 4 dagen zoet geweest met enkele uurtjes grinden per dag voor de laatste 2 pages, nu nog 2 pages grinden rond Ram Duath, maar dat stel ik voorlopig nog ff uit, ik heb mijn portie grinden wel ff gehad momenteel. Bijkomend voordeel wat dat ik nu nog mar 80 deversion hoef te doen om die deed ook af te hebben. Jammer dat er geen Hillmen deed is, anders had ik die wel drie keer gehaald
Ik heb ook nog een hele tijd eerst Burgle gedaan en daarna pas een suprise strike maar zelfs dat ging vervelen. Wel een hoop recipes gevonden voor mijn Tailor, Metalsmith en Weaponsmith, voor de laatste een single use voor een Ornate Spear en als ik die crit dan levert 'ie meteen 3.6 gold op van een kinmate (hij een matsprijsje en ik 3.6 gold
Alle opgespaarde scholar-zooi aan een GM scholar afgegeven en die zou kijken wat er van te maken is, met een beetje mazzel wat black dye voor mijn Guardian (lekker onbenullig protserig op een armour wat je maar een paar lvls gebruikt
Het ruimt iig lekker op
@Lego: in MM heb ik (o.a.) de troll-deed voor valour nog niet af, die is goed en snel te doen met een beetje dps, mss kunnen we daar eens een * done * achter zetten. Neocrown zal ook wel mee willen (als 'ie mag van de Dragon-Lady) en er zullen nog wel een paar in het kinship zitten die dan mee willen.
Ik weet nog niet hoe de Rift-teams verder gaan, vziw word er iig één team samengesteld met 'the best of the best' maar ik weet niet wie daar inzitten. Ik wil iig volgende week weer een Rift-raid doen, desnoods alleen op de eerste 4 bosses voor de gems. 4 gems op 12 man is een mooie kans
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
ik wil de focus leggen op de deeds die ik nog moet hebben, en die trolls voor valour mjah die heb ik albotoo schreef op woensdag 14 november 2007 @ 16:21:
Legolas, reinstall eens de Microsoft .NET v1.1 framework... check ook of al je system drivers 100% OK zijn.
euh...ja
Verklaart niet echt dat hij het de dag ervoor nog wel kon natuurlijk...hoewel...had je niet ook alles helemaal opnieuw geinstalleerd inclusief nieuw mobo enzo?
Zelf gisteren nog even met een nieuw karaktertje van me gespeeld die ik inmiddels alweer naar level 11 heb weten te helpen. Gisteren dus ook die vervelende spinnenkop in Archet ritueel om zeep geholpen. Kostte wat moeite om die te soloen, level 8 ging me niet lukken...level 9 was ik bijna het bokje door de adds, maar level 10 was hij de sigaar! Of zij (heb niet onderweg naar het geslacht gekeken
)
Zelf gisteren nog even met een nieuw karaktertje van me gespeeld die ik inmiddels alweer naar level 11 heb weten te helpen. Gisteren dus ook die vervelende spinnenkop in Archet ritueel om zeep geholpen. Kostte wat moeite om die te soloen, level 8 ging me niet lukken...level 9 was ik bijna het bokje door de adds, maar level 10 was hij de sigaar! Of zij (heb niet onderweg naar het geslacht gekeken
het is een totaal nieuwe installatie van de PC (nieuw mainboard geplaatst) en het spel werkte perfect. heb zelfs gespeeld. dag erna kreeg ik die error.Rfce schreef op donderdag 15 november 2007 @ 08:31:
Legolas, reinstall eens de Microsoft .NET v1.1 framework... check ook of al je system drivers 100% OK zijn.
heb inmiddels spel opnieuw geinstalleerd. en het werkt weer. ging ook een stuk sneller met updaten blijkbaar ging het gisteren fout doordat ik meteen book 11 installeerde...
Net afgerondbotoo schreef op woensdag 14 november 2007 @ 16:21:
Ik
Nog enkel enel Ered Luin, Angmar en Trollshaws deeds....
Ik heb vannacht na de Helegrod raid ook nog een invite/summon geaccepteerd vanuit kin voor de Trolls in MM, ik heb er wel tevoren bijgezegd dat ik niet lang zou blijven. Na mijn laatste 44 ben ik nog wel een poosje gebleven maar uiteindelijk toch gestopt.
We waren met 5 chars en iemand wilde graag conjunctions oefenen, en hoe kan dat beter dan met een Burglar in de groep
. Bij elkaar hebben we een 20-25 pogingen gedaan met uiteindelijk één gelukte
wel een hele mooie met twee spirits maar toch, het koste blijkbaar extreem veel moeite om tijdig op een button te drukken 
De Helegrod raid van gisteren lijkt bijzonder goed uit te pakken voor me. Zaudru dropte Shadow-Stalker shoulders en de enige Burglar die meer DKP heeft dan ik die vertelde me dat hij er niet op ging bieden omdat 'ie ze toch al heeft. Natuurlijk kon 'ie me overbieden en de shoulders op AH zetten voor de hoofdprijs (ik heb ze al eens gezien voor 35 Gold), maar daarmee zou ik natuurlijk wel bijna evenveel DKP overhouden als hem en dan word het tricky wie een volgende drop gaat winnen.
Hoe dan ook, als alles volgens planning loopt dan krijg ik vandaag/morgen mijn eerste Shadow-Stalker onderdeel. Toch moet ik nog eens goed overwegen of ik 'm wel meteen wil dragen of dat ik 'm in de vault bewaar totdat ik twee uit die serie heb. Bij twee stuks krijg je een +15 Agility bonus waarmee de shoulders veel beter worden dan mijn huidige Exquisite.
Verkopen doe ik zeker nog niet, maar de kans bestaat dat ik nog een tweede Thrill-Seeker uit de Rift kan vangen en ik zou niet graag zulke dure dingen dubbel willen.
Overigens is het wel een butt-ugly item, die shoulders zien er uit als een wollen wintershawl, naja het gaat om de stats (maar toch . . . .
).
[edit]
pics!
We waren met 5 chars en iemand wilde graag conjunctions oefenen, en hoe kan dat beter dan met een Burglar in de groep

De Helegrod raid van gisteren lijkt bijzonder goed uit te pakken voor me. Zaudru dropte Shadow-Stalker shoulders en de enige Burglar die meer DKP heeft dan ik die vertelde me dat hij er niet op ging bieden omdat 'ie ze toch al heeft. Natuurlijk kon 'ie me overbieden en de shoulders op AH zetten voor de hoofdprijs (ik heb ze al eens gezien voor 35 Gold), maar daarmee zou ik natuurlijk wel bijna evenveel DKP overhouden als hem en dan word het tricky wie een volgende drop gaat winnen.
Hoe dan ook, als alles volgens planning loopt dan krijg ik vandaag/morgen mijn eerste Shadow-Stalker onderdeel. Toch moet ik nog eens goed overwegen of ik 'm wel meteen wil dragen of dat ik 'm in de vault bewaar totdat ik twee uit die serie heb. Bij twee stuks krijg je een +15 Agility bonus waarmee de shoulders veel beter worden dan mijn huidige Exquisite.
Verkopen doe ik zeker nog niet, maar de kans bestaat dat ik nog een tweede Thrill-Seeker uit de Rift kan vangen en ik zou niet graag zulke dure dingen dubbel willen.
Overigens is het wel een butt-ugly item, die shoulders zien er uit als een wollen wintershawl, naja het gaat om de stats (maar toch . . . .
[edit]
pics!

FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
Geeft altijd een goed gevoel als een conjunction lukt. Laatst waren we met 6 man in Urugarth en daar lukte hij bijna elke keer (die met 1 spirit, weet de combo niet meer). Dat geeft letterlijk en figuurlijk een moraal boost.
Ik heb zelf een keer die shadow-stalker jacket gevonden (dropte van een goblin in angmar) en die is idd via AH voor 35G verkocht. Daar heb ik nog steeds profijt van
en heb nog 19g over.
Moet zelf ook nog wat spullen uit de rift scoren... hoop ooit alles te hebben maar dat zal wel niet lukken.
Ik heb zelf een keer die shadow-stalker jacket gevonden (dropte van een goblin in angmar) en die is idd via AH voor 35G verkocht. Daar heb ik nog steeds profijt van
Moet zelf ook nog wat spullen uit de rift scoren... hoop ooit alles te hebben maar dat zal wel niet lukken.
Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something
you lucky bastard... hij had ook 1 punt minder kunnen bieden dan jouw max dan had jij alles moeten bieden om hem te winnen. dat is wat mij is overkomen, ik moest er ook even over nadenken maar toch besloten om hem te verkopen...botoo schreef op donderdag 15 november 2007 @ 12:34:
Ik heb vannacht na de Helegrod raid ook nog een invite/summon geaccepteerd vanuit kin voor de Trolls in MM, ik heb er wel tevoren bijgezegd dat ik niet lang zou blijven. Na mijn laatste 44 ben ik nog wel een poosje gebleven maar uiteindelijk toch gestopt.
We waren met 5 chars en iemand wilde graag conjunctions oefenen, en hoe kan dat beter dan met een Burglar in de groep. Bij elkaar hebben we een 20-25 pogingen gedaan met uiteindelijk één gelukte
wel een hele mooie met twee spirits maar toch, het koste blijkbaar extreem veel moeite om tijdig op een button te drukken
Overigens is het wel een butt-ugly item, die shoulders zien er uit als een wollen wintershawl, naja het gaat om de stats (maar toch . . . .).
vandaag ga ik iig weer wat deeds clearen dus als je mee wilt roept u maar zo uit mijn hoofd
Misty mountains:
bears
giants
bilbo buttons (moet er nog 3)
angmar:
wargs
wights
trolls (7 ofzo)
en die circel waar je die quests van blackspeech moet doen summon blabla enz enz
bree:
spirits in elite area (heb ook nog een bult rep zooi nodig daar)
trollshaws:
giants
wolves
crawlers
wights
evendim:
alles op goblins na
Gisteren mn derde poging op de Exquisite Elf Galadhrim Leggings gedaan en gecrit. Van allerlei yes- en oerkreten kwamen voort uit een donker kamertje in ons huis. Hurray!
.
Ik begin mn collectie aardig te completen voor mn minstrel op de boots na, want de Fine-version beschikt over fate, wat een minstrel goed kan gebruiken.
Gisteren laatste contact gehad met raid leader betreft: hoeveel mensen moet ik nog regelen? Hij had een LM nodig en een guard. De LM had ik snel geregeld want onze kin heeft een van de beste LM met de meest gave legend skills en natural skills ( hij is geen nuker, maar een echte crowd controller), alleen een 50 grd kan ik voor aanstaande vrijdag niet regelen voor de Rift. Is hier een 50 GRD aanwezig die vrijdag kan wellicht?
Daarbij nog een vraag: in welk gebied kan ik de laatste Minstrel pages vinden voor Melodies of the Valar? Ik mis er al weken vier
[/quote]heb zelf een keer die shadow-stalker jacket gevonden (dropte van een goblin in angmar) en die is idd via AH voor 35G verkocht. Daar heb ik nog steeds profijt van en heb nog 19g over.[quote]
Kijk daar word ik nou echt jaloers van. Geld is echt een probleem in dit spel. Ik ben geen goldspender, maar ik kom altijd te kort. Gelukkig kan mn HNT vrij repair-less farmen, maar farmen is nogal saai
.
Ik begin mn collectie aardig te completen voor mn minstrel op de boots na, want de Fine-version beschikt over fate, wat een minstrel goed kan gebruiken.
Gisteren laatste contact gehad met raid leader betreft: hoeveel mensen moet ik nog regelen? Hij had een LM nodig en een guard. De LM had ik snel geregeld want onze kin heeft een van de beste LM met de meest gave legend skills en natural skills ( hij is geen nuker, maar een echte crowd controller), alleen een 50 grd kan ik voor aanstaande vrijdag niet regelen voor de Rift. Is hier een 50 GRD aanwezig die vrijdag kan wellicht?
Daarbij nog een vraag: in welk gebied kan ik de laatste Minstrel pages vinden voor Melodies of the Valar? Ik mis er al weken vier
[/quote]heb zelf een keer die shadow-stalker jacket gevonden (dropte van een goblin in angmar) en die is idd via AH voor 35G verkocht. Daar heb ik nog steeds profijt van en heb nog 19g over.[quote]
Kijk daar word ik nou echt jaloers van. Geld is echt een probleem in dit spel. Ik ben geen goldspender, maar ik kom altijd te kort. Gelukkig kan mn HNT vrij repair-less farmen, maar farmen is nogal saai

Ik heb sowieso alles geboden en dat in het raid channel gemeld, het was dus niet nodig voor Dirfred oom mij daartoe te dwingen, ik ben al blij dat hij niet 1 punt meer dan mijn DKP bied en er met een tweede Shadow-Stalker shoulders vandoor gaat. Uiteindelijk kost het me de inzet van twee Helegrod raids en dat is imho uiterst schappelijk
.
Vanavond ben ik maar heel even online, RL AD&D
is aan de beurt 
[edit]
De deeds die jij noemt moet ik ook nog allemaal, maar ik wil me eerst focussen op de deeds voor mijn geslotte traits, welke dat zijn weet ik niet zo.
Vanavond ben ik maar heel even online, RL AD&D
[edit]
De deeds die jij noemt moet ik ook nog allemaal, maar ik wil me eerst focussen op de deeds voor mijn geslotte traits, welke dat zijn weet ik niet zo.
[ Voor 16% gewijzigd door botoo op 15-11-2007 13:14 ]
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
Ik heb nog steeds geen raid gedaan...ik heb wel bergen Helegrod raid quests verzameld...maar ik heb nog niet de kans gehad om ook een raid te doen...
Heb overigens ook nog steeds niet mijn tweede Legendary trait met mijn hoogste karakter...
Heb 2 pages en kan de rest echt gewoon niet gevonden krijgen...het dropt steeds maar niet voor mij ofzo.
Heb overigens ook nog steeds niet mijn tweede Legendary trait met mijn hoogste karakter...
@Jorgasme...
Mijn crit ratio ligt op 1 uit 5 en ben daardoor regelmatig chaga als ik weer 3 op rij niet crit en kan vendoren voor 11S. Heb na problemen met geheugen reepje nu mijn hoofdpc helemaal opnieuw ingericht en geinstalleerd en in de tussentijd op de server pc ingelogd en bij een beryl shard dropper gestaan. Heb daardoor maarliefst 25 beryl shards in de pocket dus daar zouden 5 crits uit moeten voortvloeien met mijn geluk. Recipe's van armoursmith zijn gelukkig niet zo duur als de jeweller's (adviseer iedereen even een ingame ticket aan te maken om te melden dat de droprate verbeterd moet worden want 5G voor een engraved beryl (ear)ring recipe vind ik absurd... zeker als je maar 35% crit kans hebt max) dus hopelijk kan ik daar nog wat geld mee verdienen.
Ik ben een Guardian maar weet niet of ik mee kan vrijdag... hangt ervan of ik niet al met de eigen kin ga, mss raid locks heb en of de thuissituatie (vrouw + zoontje van 10 maanden) het toe laat
je moet gewoon even zoeken op internet waar je die pages moet farmen. Het zijn echt heel specifieke mobs waar ze droppen.
Ik ga er vanuit dat ik nooit meer zo'n mooie drop krijg maar het heeft me echt heel veel geholpen. Heb daarmee veel ancient iron ore gekocht om GM metalsmith te worden. En dat was toen duur!
Heb eigenlijk geen spullen gekocht behalve mirrored shoulder guards van iemand van de kin voor 4G.
Waar is het allemaal gebleven.
Moet zeggen dat je wel makkelijker dingen koopt met zoveel gold.
Mijn crit ratio ligt op 1 uit 5 en ben daardoor regelmatig chaga als ik weer 3 op rij niet crit en kan vendoren voor 11S. Heb na problemen met geheugen reepje nu mijn hoofdpc helemaal opnieuw ingericht en geinstalleerd en in de tussentijd op de server pc ingelogd en bij een beryl shard dropper gestaan. Heb daardoor maarliefst 25 beryl shards in de pocket dus daar zouden 5 crits uit moeten voortvloeien met mijn geluk. Recipe's van armoursmith zijn gelukkig niet zo duur als de jeweller's (adviseer iedereen even een ingame ticket aan te maken om te melden dat de droprate verbeterd moet worden want 5G voor een engraved beryl (ear)ring recipe vind ik absurd... zeker als je maar 35% crit kans hebt max) dus hopelijk kan ik daar nog wat geld mee verdienen.
Ik ben een Guardian maar weet niet of ik mee kan vrijdag... hangt ervan of ik niet al met de eigen kin ga, mss raid locks heb en of de thuissituatie (vrouw + zoontje van 10 maanden) het toe laat
je moet gewoon even zoeken op internet waar je die pages moet farmen. Het zijn echt heel specifieke mobs waar ze droppen.
Ik ga er vanuit dat ik nooit meer zo'n mooie drop krijg maar het heeft me echt heel veel geholpen. Heb daarmee veel ancient iron ore gekocht om GM metalsmith te worden. En dat was toen duur!
Heb eigenlijk geen spullen gekocht behalve mirrored shoulder guards van iemand van de kin voor 4G.
Waar is het allemaal gebleven.
Toevallig ben ik gisteren level 50 "gedinged". Nadeel van mij is, dat ik 1) waarschijnlijk niet op jou server zit, 2) Slechte gear hebt t.o.v iemand die al maanden een 50 guard is en 3) Ik nog helemaal geen ervaring heb met de RiftAnoniem: 191619 schreef op donderdag 15 november 2007 @ 13:10:
Is hier een 50 GRD aanwezig die vrijdag kan wellicht?
Ben nu hard bezig voor GM metalsmith, zodat ik mijn armor kan upgraden! En ondertussen nog steeds zoekende naar een guild, hehehe. Niet makkelijk om er een te vinden die Fun-Rp-instances-raids en events organiseert
Kheb er gisteren nog 2 in de AH gezet voor 750s startbid, 1.750g buyout. Gek genoeg was ik de AH nog niet uit of ze waren verkocht.JohnnyV76 schreef op donderdag 15 november 2007 @ 15:05:Recipe's van armoursmith zijn gelukkig niet zo duur als de jeweller's (adviseer iedereen even een ingame ticket aan te maken om te melden dat de droprate verbeterd moet worden want 5G voor een engraved beryl (ear)ring recipe vind ik absurd... zeker als je maar 35% crit kans hebt max) dus hopelijk kan ik daar nog wat geld mee verdienen.
Ben ondertussen eindelijk GM tailor. Een kin lid vroeg me Dwarf Galadhrim spullen voor hem te maken, dus na even Turtles farmen kon ik hem blij maken met een bijna complete Dwarf Fine Galadhrim set. Hij vond de Westernesse Shoulder Guards alleen mooier. Die had ik niet, dus de Superb maar geprobeerd. Helaas de crit gemist. Hij had al een superb radiant cloak (wilde er perse een met hood) maar aangezien ik nog 3 van die recepten had liggen dacht ik, ik waag een poging voor hem. De kreten op Teamspeak toen ie zn Exquisit Radiant Cloak kreeg waren erg leuk
Jammer genoeg kon ik de rest van de avond geen single uses meer critten.
Anoniem: 219289
Gratz.Anoniem: 230357 schreef op donderdag 15 november 2007 @ 15:38:
[...]
Toevallig ben ik gisteren level 50 "gedinged". Nadeel van mij is, dat ik 1) waarschijnlijk niet op jou server zit, 2) Slechte gear hebt t.o.v iemand die al maanden een 50 guard is en 3) Ik nog helemaal geen ervaring heb met de Rift.
Ondanks dat ik nu al een tijdje geen LOTRO speel, blijft dit topic ontzettend leuk om te lezen overigens.
Muer...
bedoel je dat je 2 recipe's verkocht hebt voor 1,750 p.s.? Ja dan snijd je je zelf in je vingers... ik zie dat er rusting 5G geboden wordt op die dingen.
Moet ook nog steeds de exquisite radiant cloak hebben... mocht je er een voor een leuke prijs in de aanbieding hebben
bedoel je dat je 2 recipe's verkocht hebt voor 1,750 p.s.? Ja dan snijd je je zelf in je vingers... ik zie dat er rusting 5G geboden wordt op die dingen.
Moet ook nog steeds de exquisite radiant cloak hebben... mocht je er een voor een leuke prijs in de aanbieding hebben
Ja, ik kan hem voor 5g er neer zetten, maar dan gaan de prijzen nooit omlaag.
Het lijkt wel of de prijzen sterk verschillen per server. Beryl shards en recipes zijn op Laurelin echt een stuk goedkoper.
Wel moet toegeven dat het moment opnames zijn, aangezien de economie en de prijzen bepaald worden door schaarste en concurrentie.
Wel moet toegeven dat het moment opnames zijn, aangezien de economie en de prijzen bepaald worden door schaarste en concurrentie.
zowiezo wil jij determination voor agilitybotoo schreef op donderdag 15 november 2007 @ 13:10:
wargs in angmar determination
crawlers in trollshaws determination
rest weet ik zo niet... gisteren met wat kinmates zooitje giants en bears onder de sneeuw geschoffeld. ben nadat we dat weer even zat waren met book 11 verder gegaan en ben nu bij chapter 7
ga dus nu zo snel mogelijk book 11 afmaken en zoveel mogelijk deeds afronden.
[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 66797 op 16-11-2007 08:22 ]
Ik zal het hier niet posten, is een heeeele lap text, maar info over deeds en waar ze zijn:
Lord of the Rings Online Traits Compendium {contains spoiler info}
Lord of the Rings Online Traits Compendium {contains spoiler info}
euh...ja
Dit topic is gesloten.
Let op:
Trial key nodig? Die kun je hier halen
Trial key nodig? Die kun je hier halen