[MMORPG] Lord of the Rings Online: deel 4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 9.702 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 18:01
Anoniem: 66797 schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 14:56:
ff over the rift dropt elke boss altijd dezelfde steen? dus burz de steen waar je de boots mee kan krijgen voor welke class dan ook. of kan dat nog verschillen?
Voor zover ik terug kan vinden is het steeds dezelfde steen die er bij een bepaalde boss dropt.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 191619

RRRRRR op bosses. Yellow wordt echt door velen onderschat. Y damage over time is genadeloos hard op bosses en sterkere mobs. Als je die mode aanzet waarbij je de damage van anderen ziet, dan zie je een opeenstapeling van damage.

Ik werk tegenwoordig met twee 50 burglars en die twee NL gasten zijn verschrikkelijk tactisch met hun burglars, waarbij zij herhaaldelijk Y gebruiken op FSM.

Aan te raden. Natuurlijk zijn er ook G YYYY B modes, maar in niet geijkte FS is dat moeilijk uit te voeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
RRRRRR is leuk op sub-bosses, je ziet de morale naar beneden vliegen en dat schijnt voor velen een morele opsteker te zijn. YYYYYY op de echte boss is een redelijk zekere en goed haalbare conjunction, zelfs als de Minstrel of Hunter te ver uit de buurt is krijg je toch een redelijk effect.

Het valt me steeds vaker op dat een 'mooie' conjunction vrijwel alleen lukt als een FS veel heeft samengewerkt _en_ als de tegenstander niet te zwaar is, pas dan is men bereid om eens iets anders te proberen :|

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 230357

In het begin van een gevecht ga ik altijd voor Y, aan het einde altijd voor R. Dit omdat de dot dan langer zijn werk kan doen. En die dot die je krijgt van Y is echt behoorlijk !

Van het weekend ff wat book quest gedaan, ben gestrand op het (denk ik ) laatste hoofdstuk van book 4. Met die leuke wood-troll op het einde, zo'n 34.000 k health met een aantal adds. Wow...deze quest is niet leuk ! 3 keer een poging gedaan, en 3 keer niks, en de eerste keer was nog het best.

Moet wel zeggen dat de groep ook niet echt ideaal was....ik heb zo'n 5 keer gevraagd om te assisten. Maar niemand die luisterde..ik ( als 44 guard ), heb toen gevraagd aan de andere guard ( lvl 38) om de adds voor zijn rekening te nemen, en de rest gevraagd om hem te assisten zodat deze adds snel ten onder zouden gaan. Maar helaas weer niemand die gehoor gaf. ( de guardian wel , maar de dps niet ). We hadden een groep met 2 guards, 2 minstrels 1 champ en 1 loremaster. ik had een beter resultaat verwacht.

Volgende keer beter, hoop ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 16:12

Stronkie

Where wind is Trouble

Ik ben ook al lvl 50 geworden drie dagen geleden en ik moet zeggen .. Het spel is nog lang niet afgelopen. Ik ben druk met deeds en met rep quests....

Ik word alleen niet goed van de farmers... en Ik vind goblin town gaaf. :)

IK heb nu al zo vaak die bosses gekilled.. Maar nu heb ik eindelijk de quest hiervoor...

Tevens Ik hou van mijn huisje... Ik heb er een grote biervat in mijn kamer staan.

Ik spreek jullie nog wel eens weer op de server.. Tis er nu niet zo druk.. Ben ook niet thuis
LOLOLOL

Tot laters.

Ow ben al met deel 5 begonnen met alle nieuwe info erin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freelance
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 21:01
MueR schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 11:41:
Omdat de raid leader een van die triggerhappy prutsers was, begon ik maar de boel aan te sturen. De twee LMs kregen een target om gestund/geroot te houden. De LMs zouden beginnen waarna de rest allemaal op de Hillmen Workers zou duiken, dan de slave, en dan de slavemaster. Jammer maar helaas, de guardian was weer per ongeluk aan het schieten... op de slavemaster. Weer iedereen dood. Toen hield ik het voor gezien.
En die triggerhappy raidleader/prutser was ik dus.. Het klopt dat toen ik de target marking aan het doen was en k per ongeluk op de autoattack knop drukte. Maar volgens mij was dat maar 1x?.

De twee eerdere keren dat we wipe'te was naar mijn mening alleen omdat het voor iedereen nieuw was en we de tactiek nog uit moesten stippelen, en vooral omdat we de CC niet onder controle hadden.

Vind het iig jammer dat ik je schijnbaar zo geirriteerd heb dat je het nodig vond om op te stappen, ik ben persoonlijk van mening, dat wanneer jullie niet weg waren gegaan we stukken verder waren gekomen.

(...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
@Freelance en Tank-a-Holic: communiceren is de key :)

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Forn
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 18-02-2024
Hallo allemaal,

Ik ben sinds een paar dagen ook weer begonnen met LOTRO. Heb een paar dagen aangeklooid met mijn oude characters op Snowbourne, maar wou eigenlijk echt maar één character hebben, dus ben helemaal overnieuw begonnen met een Woman Guardian op Eldar en het bevalt me uitstekend. Hopelijk houd ik de motivatie om hiermee verder te gaan.

Wat ik wel nog ontdekte op een van mijn oude characters is dat je de trait honesty kon krijg voor het doden van Crebains in Lonelands, dacht ik meld het even aangezien jij er om vroeg Legolas.

Als laatste wou ik nog zeggen dat ik de verhalen van Botoo altijd geweldig vind. Dat is mede ook de reden waarom ik mijn subscriptie weer heb geactiveerd ;).

Brokh - Dota 2 - https://dotabuff.com/players/25884604

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freelance
botoo schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 20:30:
Daar ben ik nu ook achter, maar ik moet toegeven dat dit mijn eerste raid was die ik ooit gedaan heb. En de kin had me aangesteld als Raid Leader omdat ik het moest leren, de meeste anderen hadden daar al wel ervaring mee.

Maar iig weer een ervaring rijker, en vanmiddag ging het al een stuk beter iig ;)

[ Voor 9% gewijzigd door Freelance op 30-10-2007 21:46 ]

(...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 66797

gisteren zijn we geowned door zurm of wat zijn naam (2e boss) we hebben allemaal de grond al behoorlijk vaak van dichtbij mogen aanschouwen :N het zuurste was dat die boss met 138000 morale bijna dood was hij had nog maar 3000 morale en toen werdt iedereen gewipt :( dat is wel zo verschrikkelijk zuur...

wat daar en in andere RAIDs zo zwaar is (als minstrel) is iedereen gehealed houden. ik heb een mass heal die in 1 x 1400 morale hersteld echter zit daar een cooldown op van 10 min. dan heb ik de fellowship heal maar die healt mindere hoeveelheid dan bolster courage. aangezien er continue wel 2 tot 4 op sterven na dood waren moet je op een gegeven moment inzien dat er iemand plat gaat hoe graag ik dat ook wil voorkomen.

bolster courage duurt even en vaak is dat te lang. gisteren ook dus dan zie ik zowel in mijn groep als de andere groep meerdere mensen op zo weinig morale dat 1 hit van wat dan ook hun dood wordt... echter in de tijd dat ik kan healen kan hij net degene doodslaan die ik aan het healen ben en dat nog een keer en nog eens en vervolgens is de hele FS dood.

heb weer een zak met geld naar bree rep area gebracht :D zoveel voor repairs dat ik mijn record wederom heb gebroken!!! en ik had alleen de items bij me die ik equipped had en zelfs alle tools in de vault gelaten toch moch ik 378 silver aftikken ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

botoo schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 20:30:
Helemaal waar, maar bij communiceren is er een verzender en ontvanger nodig, en dat was helaas niet het geval :X Alsof ik tegen een muur aan het praten was 8)7

Ach ja, dat heb je met een pick-up FS, you never know what your going to get. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 230357 schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 08:08:
[...]

Helemaal waar, maar bij communiceren is er een verzender en ontvanger nodig, en dat was helaas niet het geval :X Alsof ik tegen een muur aan het praten was 8)7

Ach ja, dat heb je met een pick-up FS, you never know what your going to get. 8)
daarom ben ik ook zo blij dat ik in een goeie en grote kinship zit. RAIDs doe ik vanuit kinship en hetzelfde gaat op voor quests (iig zoveel mogelijk) je weet dan veel beter met wie je speelt en dat is een enorm verschil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 66797 schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 07:48:

wat daar en in andere RAIDs zo zwaar is (als minstrel) is iedereen gehealed houden. ik heb een mass heal die in 1 x 1400 morale hersteld echter zit daar een cooldown op van 10 min. dan heb ik de fellowship heal maar die healt mindere hoeveelheid dan bolster courage. aangezien er continue wel 2 tot 4 op sterven na dood waren moet je op een gegeven moment inzien dat er iemand plat gaat hoe graag ik dat ook wil voorkomen.

bolster courage duurt even en vaak is dat te lang. gisteren ook dus dan zie ik zowel in mijn groep als de andere groep meerdere mensen op zo weinig morale dat 1 hit van wat dan ook hun dood wordt... echter in de tijd dat ik kan healen kan hij net degene doodslaan die ik aan het healen ben en dat nog een keer en nog eens en vervolgens is de hele FS dood.

heb weer een zak met geld naar bree rep area gebracht :D zoveel voor repairs dat ik mijn record wederom heb gebroken!!! en ik had alleen de items bij me die ik equipped had en zelfs alle tools in de vault gelaten toch moch ik 378 silver aftikken ;(
Daar heb je gelijk in en dat probleem ervaar ik ook met mijn minstrel. Die Bolster duurt echt te lang, waardoor je soms net te laat bent met healen en daarom doden heal. Dit gaat ten koste van je power en van anderen die ook en bolster nodig hebben.

De mass heal is de desperate heal en die trekt enorm aggro aan, wat nadelen heeft voor je protectors, en dus voor je FS.

De kleine heal levert niets op en dan heb je sinds de patch een direct heal ( zonder je gitaar melodie) , maar ook die is niet voldoende voor je FS members. Je zou dus heel gefasseerd te werk moeten gaan door een combinatie van je ogen gericht houden op de bars en op het veld wie er bezig is.

Ik vind het daarom erg fijn om met een goede captain te werken, want die maakt de bars voor het laaste stukje goed vol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrace Grumble
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22:36

Thrace Grumble

XB: Thrace Grumble

Misschien al vele malen eerder gevraagd in de verscheidene LOTRO topics: Hoe is dit spel in verhouding met WoW in terms of casual-heid?

Ben na lang weggeweest van WoW afgelopen week weer teruggekeerd naar WoW, maar toch valt dat weer stug tegen. Dus tijd voor een nieuwe MMO! Echter, moet wel een beetje casual blijven, als ik ergens een 'hekel' aan heb, is het wel het WoW-like raiden met 40 man waar je zo de hele avond mee bezig bent.

Tevens: nog steeds een gezellige, casual guild hier op GoT aanwezig die open staat voor nieuwe spelers?

XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
Die keuze kan je zelf maken Demon Hunter, als jij graag casual bezig bent is dat zonder meer mogelijk tot end-game, en als je graag de hele avond wilt raiden kan dat ook.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
World-first to down the Balrog _/-\o_ (ook al staat 'world-first' momenteel ter discussie)
Windfola server US: http://forums.lotro.com/showthread.php?t=99285
pic @ Imageshack

[ Voor 11% gewijzigd door botoo op 31-10-2007 14:20 ]

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

botoo schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 14:19:
World-first to down the Balrog _/-\o_ (ook al staat 'world-first' momenteel ter discussie)
Windfola server US: http://forums.lotro.com/showthread.php?t=99285
pic @ Imageshack
crap kan hem hier niet bekijken maar ik ben bang dat het een gruwelijke battle wordt :o

iemand die polaatje hier kan posten?

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 66797 op 31-10-2007 14:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
Mss kom ik met een vreselijk voordehand liggende vraag, maar hoe kan ik video opemen binnen lotro? Filmpjes genoeg op YouTube maar ik vind geen linkje naar een howto.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
Anoniem: 230357 schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 16:58:
In het begin van een gevecht ga ik altijd voor Y, aan het einde altijd voor R. Dit omdat de dot dan langer zijn werk kan doen.
Niet helemaal, als de mob bijna ligt en er zijn nog meer mobs in actie op dat moment kan je aan het einde beter kiezen voor power en/of healing. 1200 damage uitdelen als de mob nog maar 400 morale heeft is ook zo zonde :+

Overigens geld bovenstaande alleen bij spontane conjunctions, bewust getriggerde plan je natuurlijk op een beter moment 8) :Y)

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knaak
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10:07

Knaak

It's me, Mario!

Gisteren na 2 maanden toch eens flink het monster uit zitten hangen in de Ettenmoors. Alleen nu is me opgevallen, er zouden toch grotten komen? Ik heb totaal niets exta's gezien, wat zeer jammer is. De nieuwe skills zijn dan weer wél vet. De Blackarrow heeft nu vrijwel 1 shot 1 kill op rank7. Een burglar/loremaster/minstrel zou toch op moeten letten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
  • Laatst online: 19:36

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Ik vraag me af wanneer ze de Hunter eens een keer sterker maken. Tot nu toe is de Hunter in elke patch generfed. Zelfs de Heartseeker is nu nutteloos in de Moors, aangezien een creep allemaal knipperende alarmpjes krijgt wanneer er een wordt gericht op hem. Onze Fear skills worden generfed, onze bogen gruwelijk in damage aangepakt, onze tracking skill generfed.. Ik kan nog maar net solo-en met mn hunter.
Vroegâh kon ik met een beetje fatsoen nog wel 4 tegenstanders tegelijk aan. Nu hoef ik 3 goblins in goblin town nauwelijks te proberen. En daar spawnen ze zo verrot snel.. Elke class krijgt er mooie skills bij. De Loremaster is ineens van een redelijk zwakke (nuancering: moeilijk solo spel) class naar een zeer sterke solo player gegaan. De minstrel heeft mooie nieuwe dingen gekregen. De Burglar heeft nu veel meer aan zn burgling skills. Dit gaat echt nergens over.

Verder ben ik ook gruwelijk pissed op CodeMasters. Sinds de patch zijn er een aantal helmen uit mn inventory verdwenen. Deze waren voor de class quest "Articles of Discovery", en alleen quest drops. Ticket aangemaakt, wordt direct gesloten. Nog een ticket, toen kreeg ik wel een PM. Vervolgens zegt de GM dat ze niks kunnen doen, want ik heb de quest nog niet afgerond. Als ik na veel moeite die domme koe aan het verstand gepeuterd krijg dat ik vastzit bij het 2e deel van de quest, gaat ze overleggen.
Na 5 minuten komt ze terug: Cancel de quest maar, meer kan ik niet voor je doen. Tijdens de beta hebben ze verdomme mensen naar level 50 geholpen in recordtijd door quests voor ze op completed te zetten! Ja, dat kunnen ze niet. Na even heel boos te zijn geworden, en de opmerking dat alle goede GM skills en goede GMs weg zijn sinds de beta toch maar de quest gecancelled. Ik zou volgens de GM alleen het 2e deel opnieuw moeten doen.
Dus ik wandel weer naar Archet, en pak de quest aan.. ... dacht ik. Terug naar Angmar om die spullen te halen. Kom ik daar aan, blijk ik de quest gewoon niet te hebben. Ik kan hem niet meer accepten.
Weer een ticket aangemaakt. Duidelijk gemaakt dat ik ondertussen heeel erg boos aan het worden ben. Weer dicht. Nog een ticket. Dicht. Derde ticket dan maar. Dan ineens wel reactie van een GM, waarom ik zoveel tickets aanmaak. Zucht.

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie
  • Laatst online: 16:12

Stronkie

Where wind is Trouble

Ow we hebben op dit moment op Snowbourn 3 Kinships

1 Kinship Annon Amarth (KinHuis in de Shire)
1 Elfen Kinship (Kinhuis in de elven zooi)
1 Dwarf Online Kinship (krijg een KinHuis in Thorin's Hall)

Dus genoeg keus.. :) (PS het is de oude Vargians Of Kahnd die elfen Kin)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrace Grumble
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22:36

Thrace Grumble

XB: Thrace Grumble

Stronkie schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 19:00:
Ow we hebben op dit moment op Snowbourn 3 Kinships

1 Kinship Annon Amarth (KinHuis in de Shire)
1 Elfen Kinship (Kinhuis in de elven zooi)
1 Dwarf Online Kinship (krijg een KinHuis in Thorin's Hall)

Dus genoeg keus.. :) (PS het is de oude Vargians Of Kahnd die elfen Kin)
Enneh...Annon Amarth (doet me denken aan Ammon Amarth :P ), die staat op het moment open voor newbs in terms of recruitement?

XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knaak

Knaak

It's me, Mario!

MueR schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 17:39:
Ik vraag me af wanneer ze de Hunter eens een keer sterker maken.
Serieus, ik speel dan niet veel meer, maar heb erg lang gespeeld. Dat jij beweerd dat Hunters een update moeten krijgen is echt fout. Heb je wel eens gezien hoe erg een Guardian het heeft? Ze zijn vanaf dag 1 al altijd generfed en krijgen nu pas als laatste nieuwe skills. Dit terwijl hunters & champs meer aggro kunnen winnen dan Guardians over het algemeen.

En die tracking skill moest gewoon op de schop, hunters waren echt gruwelijk in het voordeel in de Ettenmoors. Ik heb zelf een Rank 6 warg, en kon maar nét een Hunter aanpakken, mits ze niet DF gebruikte. ;( }:|

Dus ik zou eerst eens naar Guardians gaan kijken voordat je over Hunters begint, want wees eerlijk. Als ze nu hunters een update geven en Guardians nóg langer laten wachten, dan stopt 50% van alle Guardians en heb jij ook een probleem. Met medium armor ga je het echt niet redden. _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik vraag me af wanneer ze de Hunter eens een keer sterker maken. Tot nu toe is de Hunter in elke patch generfed. Zelfs de Heartseeker is nu nutteloos in de Moors, aangezien een creep allemaal knipperende alarmpjes krijgt wanneer er een wordt gericht op hem. Onze Fear skills worden generfed, onze bogen gruwelijk in damage aangepakt, onze tracking skill generfed.. Ik kan nog maar net solo-en met mn hunter.
Vroegâh kon ik met een beetje fatsoen nog wel 4 tegenstanders tegelijk aan. Nu hoef ik 3 goblins in goblin town nauwelijks te proberen. En daar spawnen ze zo verrot snel.. Elke class krijgt er mooie skills bij. De Loremaster is ineens van een redelijk zwakke (nuancering: moeilijk solo spel) class naar een zeer sterke solo player gegaan. De minstrel heeft mooie nieuwe dingen gekregen. De Burglar heeft nu veel meer aan zn burgling skills. Dit gaat echt nergens over.
OMG dit meen je niet echt mag ik hopen!!! hunter is een gruwelijk sterk char, een nerf is nooit leuk maar heeft altijd wel een reden en zoals al eerder opgemerkt is het voor de guardians wel erger!

LM van redelijk zwak naar redelijk sterk :? LMAO een LM is per definitie een gruwelijk sterk character ik ken een lvl 50 LM die hoartusk en skybreaker solo aankan! en ja dat was voor de patch!!!
Verder ben ik ook gruwelijk pissed op CodeMasters. Sinds de patch zijn er een aantal helmen uit mn inventory verdwenen. Deze waren voor de class quest "Articles of Discovery", en alleen quest drops. Ticket aangemaakt, wordt direct gesloten. Nog een ticket, toen kreeg ik wel een PM. Vervolgens zegt de GM dat ze niks kunnen doen, want ik heb de quest nog niet afgerond. Als ik na veel moeite die domme koe aan het verstand gepeuterd krijg dat ik vastzit bij het 2e deel van de quest, gaat ze overleggen.
Na 5 minuten komt ze terug: Cancel de quest maar, meer kan ik niet voor je doen. Tijdens de beta hebben ze verdomme mensen naar level 50 geholpen in recordtijd door quests voor ze op completed te zetten! Ja, dat kunnen ze niet. Na even heel boos te zijn geworden, en de opmerking dat alle goede GM skills en goede GMs weg zijn sinds de beta toch maar de quest gecancelled. Ik zou volgens de GM alleen het 2e deel opnieuw moeten doen.
Dus ik wandel weer naar Archet, en pak de quest aan.. ... dacht ik. Terug naar Angmar om die spullen te halen. Kom ik daar aan, blijk ik de quest gewoon niet te hebben. Ik kan hem niet meer accepten.
Weer een ticket aangemaakt. Duidelijk gemaakt dat ik ondertussen heeel erg boos aan het worden ben. Weer dicht. Nog een ticket. Dicht. Derde ticket dan maar. Dan ineens wel reactie van een GM, waarom ik zoveel tickets aanmaak. Zucht.
ja die tickets aanmaken is zinloos ze doen niks. en de quest heeft een cooldown voor je hem weer aankan pakken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

botoo schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 16:43:
Mss kom ik met een vreselijk voordehand liggende vraag, maar hoe kan ik video opemen binnen lotro? Filmpjes genoeg op YouTube maar ik vind geen linkje naar een howto.
ik vermoed met een TV kaart, maar zou het zelf echt niet weten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 130184

Kan met programmatjes zoals FRAPS. Zijn vast ook genoeg freeware alternatieven voor, volgens mij moet je die reggen namelijk.

( http://en.wikipedia.org/wiki/Fraps , de enige site naast tweakers zowat waar ik vanaf hier bij kan :) )

[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 130184 op 01-11-2007 07:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 130184 schreef op donderdag 01 november 2007 @ 07:43:
[...]

Kan met programmatjes zoals FRAPS. Zijn vast ook genoeg freeware alternatieven voor, volgens mij moet je die reggen namelijk.

( http://en.wikipedia.org/wiki/Fraps , de enige site naast tweakers zowat waar ik vanaf hier bij kan :) )
werk je ook waar ik werk :o ik kan op tweakers, webwereld, nu.nl en wikipedia oh en detelefoongids.nl en dat was het :N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 130184

Anoniem: 66797 schreef op donderdag 01 november 2007 @ 07:58:
[...]

werk je ook waar ik werk :o ik kan op tweakers, webwereld, nu.nl en wikipedia oh en detelefoongids.nl en dat was het :N
Nahja de whitelist is nog wel een stuk groter maar www.lintjes.nl en www.drempelsvrij.nl boeien me niet zo om er maar een paar te noemen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 130184 schreef op donderdag 01 november 2007 @ 08:09:
[...]

Nahja de whitelist is nog wel een stuk groter maar www.lintjes.nl en www.drempelsvrij.nl boeien me niet zo om er maar een paar te noemen :)
kicken die 2 mag ik ook bezoeken *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
Ik vraag me af wanneer ze de Hunter eens een keer sterker maken.
. . .
Vroegâh kon ik met een beetje fatsoen nog wel 4 tegenstanders tegelijk aan. Nu hoef ik 3 goblins in goblin town nauwelijks te proberen. En daar spawnen ze zo verrot snel.
. . .
De Burglar heeft nu veel meer aan zn burgling skills. Dit gaat echt nergens over.
Iets inleveren is altijd vervelend, maar de Hunter is imho allesbehalve hulpbehoevend.
. . .
Goblin-Town is heel zwaar voor alle classes, vooral door de razendsnelle respawns. Ws is het alleen te solo'en door een Burglar, alhoewel solo'en dan wel betekent dat je zoveel mogelijk de combat moet vermijden.
. . .
Mja, meer aan z'n 'burgle' ability, dus je krijgt nu wat vaker een interessant item. Helaas blijft het vendorize zooi dus je hebt er vrijwel niets aan. Als er één class is die steeds en steeds meer generfed word is het de Burglar. Sommige dingen terecht om wat balans te krijgen, maar meestal is het éénrichtingsverkeer naar beneden :|

Imho moet de Guard en de Champion een flinke upgrade krijgen, die staan het langst stil terwijl Hunter, Loremaster en Minstrel al een update hebben gehad.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knaak

Knaak

It's me, Mario!

Champs hebben óók allang een update gehad hoor, ze waren de eerste. Ze moeten nu eerst Guardian de kans geven, doen ze dit niet, dan maken ze de game voor veel spelers kapot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MOAW schreef op donderdag 01 november 2007 @ 10:49:
Champs hebben óók allang een update gehad hoor, ze waren de eerste. Ze moeten nu eerst Guardian de kans geven, doen ze dit niet, dan maken ze de game voor veel spelers kapot.
champs kunnen ook wel een boost gebruiken hoor denk dat die hulp behoevender zijn dan guards... maar ze kunnen beiden een boost geven in 1 keer net als de LM en minstrel...

maar alle andere classes hebben wat mij betreft niks te klagen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 219289

Dat kan met screenrecorder programma's. Die eten wel een beetje geheugen, dus het kan lastig zijn als LOTRO al alles van je systeem vraagt.
http://www.techsmith.com/camtasia.asp voor een 30dagen trail.

Wikipediauitleg: http://en.wikipedia.org/wiki/Screen_recording

EDIT: Dat FRAPS ziet er ook wel goed uit overigens. Kende het niet, maar lijkt me wel handig te gebruiken. :)

Hopelijk gaan wij dan niet alleen verhalen lezen van botoo, maar dan nu ook zien! *O* Heb er nu al zin in. :)

En ik snap ook niet helemaal dat ze de guardians tot het laatst hebben bewaard. Die zijn een van de belangrijkste classes, en eigenlijk momenteel ook 1 van de slechts bedeelde qua skills en mogelijkheden.

[ Voor 19% gewijzigd door Anoniem: 219289 op 01-11-2007 11:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freelance
Anoniem: 219289 schreef op donderdag 01 november 2007 @ 11:12:
[...]
En ik snap ook niet helemaal dat ze de guardians tot het laatst hebben bewaard. Die zijn een van de belangrijkste classes, en eigenlijk momenteel ook 1 van de slechts bedeelde qua skills en mogelijkheden.
Ik moet zeggen dat ik mijn guardian goed uitgerust vind met mijn skills, heb vrijwel nooit problemen met aggro houden als er capabele team spelers bij me in de groep zitten.

Het enige waar ik me nog wel eens over erger is de complete nutteloosheid van "ons" in ettenmoors, maar nieuwe skills? Wat mij betreft niet nodig ,wel leuk. Enige wat ze van mij wel mogen upgraden is de Trust DoT, maar dat komt vanzelf wel denk ik.

(...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Freelance schreef op donderdag 01 november 2007 @ 11:30:
[...]

Ik moet zeggen dat ik mijn guardian goed uitgerust vind met mijn skills, heb vrijwel nooit problemen met aggro houden als er capabele team spelers bij me in de groep zitten.

Het enige waar ik me nog wel eens over erger is de complete nutteloosheid van "ons" in ettenmoors, maar nieuwe skills? Wat mij betreft niet nodig ,wel leuk. Enige wat ze van mij wel mogen upgraden is de Trust DoT, maar dat komt vanzelf wel denk ik.
Trust DoT :? en dat is???

wees blij dat je nutteloos ben... ik ben minstrel das pas leuk in ettenmoors als ze me zien komen ze in grote getallen op me af want geen healer is geen healing dus.... en aangezien mijn armour van papier is in verhouding tot een guard ben ik dan vrij snel zuur :N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
Ettenmoors blijft een bron van onbalans en helaas zetten de aanpassingen ook hun (imho vaak ongewenste) stempel op PVE.

Ik zie de meest onhandige chars met veel sterren rondsjouwen, en waarom? omdat het Hunters zijn. Ranged attacks zijn absoluut de dominante factor in Ett. maar als je dat zou nerfen dan is de Hunter gelijk uitgespeeld in PVE.

@Freelance: Ik ben het met je eens dat een goede speler een hele functionele Guard/Tank neer kan zetten en daar heeft een heel FS of zelfs raid voordeel van.
Zo kon onze MT (en enige tank in de 12 persoons raid) een lvl53 mob met 219K morale enorm lang bezig houden zodat de rest van de raid (op één Minstrel na die de tank bijhield) verschillende waves wegwerken :Y)
Ik moet er wel bij zeggen dat het een hele ervaren tank is en dat de groep uit heel veel ervaren spelers bestond.

Zelf speel ik zo nu en daan ook met een Guard (lvl19 atm) en ik vind het verbazend hoe taai zo'n Guard is. Overigens is het best grappig om te zien hoe de andere spelers op dat lvl meestal geen idee hebben van hoe een tank werkt :P

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

botoo schreef op donderdag 01 november 2007 @ 12:14:
Ettenmoors blijft een bron van onbalans en helaas zetten de aanpassingen ook hun (imho vaak ongewenste) stempel op PVE.

Ik zie de meest onhandige chars met veel sterren rondsjouwen, en waarom? omdat het Hunters zijn. Ranged attacks zijn absoluut de dominante factor in Ett. maar als je dat zou nerfen dan is de Hunter gelijk uitgespeeld in PVE.
klopt helemaal, die gaan ook altijd solo schieten er random wat aan en die worden door een groep meegenomen hun krijgen volle ferfour en zo stijgen ze heel snel in rank.

minstrels hebben het in ettenmoors het zwaarst aangezien we target nr uno zijn :N op zich logisch maar niet echt eerlijk de rest van de chars zitten tussen hunter en minstrel in gok ik....
Zo kon onze MT (en enige tank in de 12 persoons raid) een lvl53 mob met 219K morale enorm lang bezig houden zodat de rest van de raid (op één Minstrel na die de tank bijhield) verschillende waves wegwerken :Y)
Ik moet er wel bij zeggen dat het een hele ervaren tank is en dat de groep uit heel veel ervaren spelers bestond.
ja denk ook dat er rekening mee gehouden moet worden in de volgende raid onze groep kon nieteens voorbij baas 2 komen (wel bijna) en toen zat groep 1 al bij baas nr 6. ik zie dus graag wat meer roulering in het samenstellen van de raid groups

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
. . . die gaan ook altijd solo schieten er random wat aan en die worden door een groep meegenomen hun krijgen volle ferfour en zo stijgen ze heel snel in rank.
Ah op die manier, pronken met de veren van een ander dus :|

(btw: het is valour en geen ferfour, fervour is de Champion skill die zorgt dat 'ie meer damage doet en sneller power regenereert.)

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freelance
Trust is een skill die in de parry chain zit, en dit is de enige Damage over Time skill die we hebben (correct me if i'm wrong). Kan opzich heel makkelijk zijn als je solo bijvoorbeeld Hoartusk neer aan het halen bent. Alleen momenteel is die damage over time zo belachelijk laag dat ik altijd voor een andere skill kies die echter relatief veel tijd nodig heeft te laden. En één van deze twee skills is weer nodig om de parry chain af te maken met de 4de legendary skill: "To the King".

(...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

botoo schreef op donderdag 01 november 2007 @ 13:00:
[...]
Ah op die manier, pronken met de veren van een ander dus :|

(btw: het is valour en geen ferfour, fervour is de Champion skill die zorgt dat 'ie meer damage doet en sneller power regenereert.)
yep... heel veel hunters doen dat let er maar eens op. bijna alle hunters zijn solo daar gaan achter grote groep staan en schieten zoveel mogelijk aan enkel om te taggen.

hoop dan ook dat ze daar wat aan doen! zo gaat het voor de hunters keihard maar voor groepen die er speciaal heen gaan om ranks te halen gaat het trager, let er maar eens op.

mijn reputations schieten lekker op :) heb inmiddels toegang tot 6 van de 8 reputations :*)

nog maar 1 op kindred maar dat komt allemaal wel belangrijkste is overal iig toegang hebben.

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 66797 op 02-11-2007 08:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rfce
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 26-09-2024
Anoniem: 66797 schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 07:07:
[...]
yep... heel veel hunters doen dat let er maar eens op. bijna alle hunters zijn solo daar gaan achter grote groep staan en schieten zoveel mogelijk aan enkel om te taggen.
Bah :r, da erg lame... En je hebt het nu over de hogere lvl speler? Die in Ettenmoor bezig zijn?

Daar zou ik me dan mega aan irriteren. Gelukkig kom ik het tot nu toe nog niet tegen tijdens het questen...
Gisteren nog eens mijn LoreMaster gepakt... wat een leuke extra's allemaal zeg na book11.. hele raffel OOC pets... kettingen, ringen en oorbellen die je Raaf, beer of whatever een andere look geven :-). Heb nu bijv. een Frost-Raven...

Vandaag is btw patchdag ipv gisteren.

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
Rfce schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 09:45:
Bah :r, da erg lame... En je hebt het nu over de hogere lvl speler? Die in Ettenmoor bezig zijn?

Gisteren nog eens mijn LoreMaster gepakt... wat een leuke extra's allemaal zeg na book11.. hele raffel OOC pets... kettingen, ringen en oorbellen die je Raaf, beer of whatever een andere look geven :-). Heb nu bijv. een Frost-Raven...
Met questen is dat veel moeilijker (krijg je sowieso geen rank/sterren voor ;)), als iemand een mob tagged gaat die mob die aanvallen, op Ett. zijn het meestal andere spelers achter de monsters dus die spelers bepalen zelf wie ze aanvallen en dat is dan de 'taggende' Hunter niet maar iemand die dichterbij staat.
Lame is nog zwak uitgedrukt :r

Ja die nieuwe looks van je pet zijn idd geweldig, ik heb een Bloodraven, Mottled Raven en een Black Bear (altijd makkelijk als één van je alts een GM jeweller is :D). Het valt me wel op dat die zwarte beer steevast op mijn hoofd spawned. Nu ben ik toch niet zo gecharmeerd van beren, ze zijn zo groot dat ze - zeker in FS - erg veel van het zicht blokkeren, extra vervelend als je Dwarves of Hobbits in je FS hebt, die zien meteen niets meer.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XSNL
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07-06 20:32
Ik heb laatst de trial gedownload, en het spel bevalt mij zeer goed. Kan ik nu met een pre-paid card gelijk verder, of moet ik eerst het spel zelf kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

blonTTTT

[ Voor 101% gewijzigd door Anoniem: 66797 op 02-11-2007 11:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
@XSNL, je zult het spel eerst moet kopen en jezelf daarmee bij codemasters moeten registreren. Je hoeft het niet opnieuw te installeren.

[edit]
Legolas: je had ws een verkeerde pagina voor je neus :+

[ Voor 19% gewijzigd door botoo op 02-11-2007 11:04 ]

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Eindelijk level 50 geworden!!!

Gisteravond even besloten dat ik echt Beryl Shards moet hebben. Eergisteren heb ik er 3 opgepikt, daarmee mn totale voorraad op 3 brengend, Meer dus. Ik besloot de Misty Mountains in te gaan, het nieuwe stuk. Na flink zoeken de spawnlocaties en placeholders van The Antlered King en Salmug gevonden, en na een paar uur had ik er weer 9 bij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
Gratz MueR :Y)

Doe de ;loc's een delen van die ph's en named mobs?

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Daar denk ik over na. Ik heb al veel gezien namelijk dat binnen enkele dagen hele kinships het weten, en je dus constant gecamp daar krijgt. Dat is nou net het gene wat ik zo gruwelijk irritant vind aan Beryls vinden.

Voordat er nu reacties binnenkomen van "Maar jij stond ook te campen!": Nietes, ik heb 350 exceptional hides, 200 black ash wood, 150 ancient iron ore en 70 misty mountain ore verzameld, en gewoon regelmatig even aangelopen langs die punten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
Ik verwijt niemand campen MueR, als iemand daar behoefte aan heeft dan moet 'ie dat vooral doen, zelf heb ik er zelden/nooit zin in, maar ff langslopen als ik in de buurt ben doe ik wel graag (10 min. wachten wil ook nog wel, maar dan ben ik het alweer zat).

Overigens is het niet vermelden weinig zinvol, degenen die het persé wilen weten kunnen het makkelijk zat zelf vinden (Fizen anyone? ;)) en de meest irritante campers/goldfarmers weten het toch wel.

Mijn lvl20 Dwarf Guard heeft een zoon! :D

Poosje geleden werd ik ingame aangesproken door iemand die duidelijk aan het roleplayen was en 'zijn' vader zocht :P Uiteindelijk heb ik 'm als zoon aangenomen waarmee hij natuurlijk ook een stapeltje 'ooms' er bij krijg in de vorm van mijn alts. Meteen een goede achternaam geregistreerd, en nu zijn we familie 'Rumblebutt' :Y)

Het leuke, en ws daardoor de enige basis voor een 'duurzame relatie', is dat hij helemaal geen beter gear van me wilde hebben, ook niet toen hij wist dat zijn 'ooms' diverse GM's zijn. Natuurlijk stuur ik hem met regelmaat iets op wat ik passend vind. Mooiste is een stack pork-chops, daarvoor kreeg ik onmiddelijk een verzoek om meer, want wij Rumblebutts zijn gek op pork en dus had 'ie alles gelijk opgegeten (ik twijfel er niet aan of hij heeft dat werkelijk gedaan) _O- .

Op dit moment is hij nog maar een paar lvls lager dan mijn Guard en we hebben ook al eens een stukje samen ge-quest, maar aangezien de Rumblebutts trotse Dwarven Guards zijn wilde hij weer zelf en zonder hulp verder om naam te maken :Y)

Een beetje roleplayen is best leuk, ook al komt het niet altijd uit als ik midden in een raid-combat zit en ik krijg een msg met 'how are you today Uncle?' :D

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 21-06 14:15
ook even mijn mening geven...

Hunters zijn nog steeds erg sterk.. mss te sterk. Veel damage doen, overal heen vliegen, traps leggen en mobs tracken zijn stuk voor stuk enorm handige mogelijkheden. Als Guardian ga je idd niet snel dood maar veel meer dan als boksbal dienen kunnen we niet echt (ja ben zelf ook lvl50 guard).

Hoop echt dat de skills voor de laatste levels een beetje interessant worden en ervoor gaan zorgen dat ook wij damage kunnen dealen. De enige echt lekkere skill die ik nu heb is Turn the Tables. Als je gestunned wordt kun je deze skill gebruiken en wordt de stun naar de enemy verplaatst en als je in een FS zit wordt er ook nog eens een conjunction unlocked.

Van de week voor het eerst in de ettens geweest. Daar had ik ook het gevoel dat ik er maar een beetje bijliep. Boogschieten doet te weinig damage... aggro kun je ook niet pullen als het creeps zijn en melee damage deden we als guard al niet. Wel leuk verhaal... mijn pc crashte toen we net vlak voor de base van de creeps waren dus ik log na 2 minuten weer in en kom dus weer in het spel vlak voor de basis van de creeps. Gelukkig was er net een wave van hun aan de gang richting ons dus ik ren weer terug. Helaas werd ik opgemerkt door een reaver en een spin die de achtervolging inzetten. Telkens geslowed of gewebbed worden maar als guardian kun je wel wat hebben. Ze bleven bloeddorstig op mijn hielen maar ik kwam wel dichterbij ons veilige gebied... 1 iemand van de kin kwam me via de flanken tegemoet en toen die vlakbij was (captain) kozen de beide creeps het hazenpad... slappelingen :)

Gister met onze kin (DD) opnieuw de Rift gedaan. Tot en met de 3e boss. Was zelf dood gegaan bij Barz omdat ik niet op tijd weg rende nadat ie iets riep. 2e tank nam het over en daarna ging ie soepel neer. We zijn 1x gewiped door een foutje van een minstrel.. we waren een kleinere mob aan het afmaken toen hij fear deed op eentje. De gefearde mob rende richting Fruz waardoor deze en nog wat meer gepulled werden. Dit was teveel van het goede dus iedereen dood. Niks aan de hand (buiten de repairbil) want 1 minstrel kwam terug en rezzde de rest. Daarna Fruz bezig gehouden als main tank en na een poosje liet ook hij het leven. Al met al 3 mensen van de kin gelukkig met een epic armour item. Volgende keer redden we het zonder dood te gaan.

Uiteindelijke repairbill was net 200s. Zeer acceptabel als main tank dacht ik.

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XSNL
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07-06 20:32
Heb het volledige spel net in huis gehaalt, heb nog wat problemen met de subscription; hij blijft maar aangeven dat ik nog op een trial zit, terwijl ik het spel toch echt heb geactiveerd 8)7 Ik ga nu kijken of het wat uitmaakt als ik versie die op de dvd staat instaleer..

[edit]

Inmiddels 2 dagen later, was vergeten te melden dat ie het al deed :P. Ben nu een lvl15 man minstrel, en vindt het spel echt super tof _/-\o_

[ Voor 22% gewijzigd door XSNL op 04-11-2007 18:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22:22
botoo schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 13:26:
Poosje geleden werd ik ingame aangesproken door iemand die duidelijk aan het roleplayen was en 'zijn' vader zocht :P Uiteindelijk heb ik 'm als zoon aangenomen waarmee hij natuurlijk ook een stapeltje 'ooms' er bij krijg in de vorm van mijn alts. Meteen een goede achternaam geregistreerd, en nu zijn we familie 'Rumblebutt' :Y)
Dit is het echte werk. Keileuk. Kwam laats ook een dwerg tegen (ik ben elf) en bevroeg hem later of hij soms het voortbrengsel was van de buitenechtelijke relatie die mijn vader heeft gehad, wat ons dan ws broers maakt. Jammergenoeg ging hij niet verder mee in het spel en is het nix geworden.

Maar soms probeer ik wel eens zoiets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

JohnnyV76 schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 14:28:
ook even mijn mening geven...

Hunters zijn nog steeds erg sterk.. mss te sterk. Veel damage doen, overal heen vliegen, traps leggen en mobs tracken zijn stuk voor stuk enorm handige mogelijkheden. Als Guardian ga je idd niet snel dood maar veel meer dan als boksbal dienen kunnen we niet echt (ja ben zelf ook lvl50 guard).

Hoop echt dat de skills voor de laatste levels een beetje interessant worden en ervoor gaan zorgen dat ook wij damage kunnen dealen. De enige echt lekkere skill die ik nu heb is Turn the Tables. Als je gestunned wordt kun je deze skill gebruiken en wordt de stun naar de enemy verplaatst en als je in een FS zit wordt er ook nog eens een conjunction unlocked.
Hunters sterk? Je hebt zeker geen hunter op hoog level? Ik kon in het begin wel redelijk uit de voeten met 2 of 3 mobs. Ook dankzij een legendary trait waar ik heel veel moeite voor heb moeten doen, namelijk Bard's Arrow, die het target 10 seconden fear geeft, zodat ik tenminste wat attacks kan doen. Elke patch wordt dat minder.
De hunter is de enige class die tot nu toe in elke patch is generfed. Op de devchat gisteren heb ik daar ook een en ander over gevraagd, en in book 12 zijn we misschien eindelijk aan de beurt voor een upgrade van skills. Onze zwaarste skill, de Heart Seeker, is in boek 11 compleet nutteloos geworden in de Ettenmoors. Ook een main skill van de hunter, Tracking, is daar nu nutteloos.
Mijn Bard's Arrow was mijn enige mogelijkheid om Elites in Angmar fatsoenlijk aan te kunnen. Sinds deze generfed is doordat ie breakt op damage, heb ik een probleem met signatures! Ook een andere legendary trait, Rain of Thorns, onze root mogelijkheid, is nu zodanig verkloot dat ie slechts de helft van de gevallen echt iemand root. Ik heb nu geen nuttige Legendary Traits meer. De derde is een out of combat heal van power en morale. Nou nou.
De Loremaster was altijd een erg lastige om te soloën. De hunter daarentegen was altijd goed te doen. Nu is dat precies andersom.

Om niet geheel zonder argumenten te zijn, hier een lijst met hunter nerfs uit het geheugen:
Book 9
- Traps dichter bij de hunter, zodat mobs alsnog melee attacks kunnen doen.
Book 10 (zogenaamde Month of the Hunter, waar andere classes nieuwe skills krijgen en verbeterd worden)
- Bows en Crossbows zijn ontzettend generfed. Bogen gemiddeld 20 damage achteruit, crossbows 40!
- Enduring Precision cooldown verlengd, in-combat focus gainen is nu een stuk minder mogelijk.
Book 11
- Wanneer een tracked target in stealth gaat, ben je hem kwijt, ongeacht of je stealth kan tracken.
- Tracked targets weten nu dat ze getracked worden, zodat ze hun stealth kunnen gebruiken.
- Heart Seeker geeft nu heel dikke gele pijlen op targets, zodat ze dekking kunnen zoeken.
- Target forwarding voor tracked targets is nu onmogelijk.
maartend schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 17:24:
Dit is het echte werk. Keileuk. Kwam laats ook een dwerg tegen (ik ben elf) en bevroeg hem later of hij soms het voortbrengsel was van de buitenechtelijke relatie die mijn vader heeft gehad, wat ons dan ws broers maakt. Jammergenoeg ging hij niet verder mee in het spel en is het nix geworden.

Maar soms probeer ik wel eens zoiets.
Wij lopen af en toe met zn 4en (allen level 50) door Bree, Archet, Combe etc, in onze chique kleding, zonder wapens (misschien een dolk of zwaard, geen andere dingen). Vrolijk babbelend over hoe smerig de straten zijn, hoe jong sommige strijders zijn, etc. Soms spelen ze inderdaad leuk mee.

[ Voor 11% gewijzigd door MueR op 02-11-2007 17:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Warfare
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17-06 23:28
Even deze draad weer wat tot leven wekken. Er wordt te weinig over LOTRO geketst merk ik wel weer.

Ik ben op dit moment hunter lvl21. Ik vraag mij af welke gebieden op dit moment de moeite waard zijn. Ik ben druk rondom de Lone lands, maar zijn er wellicht nog gebieden die ik aan kan?

Vanaf wanneer is het de moeite waard om naar Thorin's Hall of Rivendell te gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 215116

De North Downs zijn ook jouw level :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buzz_NL
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16:01
IMHO zijn hunters gewoon naar het niveau van de rest van de classes gewijzigd.

En ik heb nog geen 1 van onze lvl 50 hunters horen klagen, de klagende hunters hebben schijnbaar problemen met zich aan te passen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rfce
edit, oops dubbele post... deze kan weg.

[ Voor 93% gewijzigd door Rfce op 05-11-2007 09:33 ]

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rfce
Warfare schreef op maandag 05 november 2007 @ 00:02:
Even deze draad weer wat tot leven wekken. Er wordt te weinig over LOTRO geketst merk ik wel weer.

Ik ben op dit moment hunter lvl21. Ik vraag mij af welke gebieden op dit moment de moeite waard zijn. Ik ben druk rondom de Lone lands, maar zijn er wellicht nog gebieden die ik aan kan?

Vanaf wanneer is het de moeite waard om naar Thorin's Hall of Rivendell te gaan?
Thorins Hall is het startgebied voor de elven en dwarfs, hier kun je dus gewoon naar toe, maar de quests daar zijn nu onder je level (Net zoals Breeland en The Shire). Naast de Lone-lands kun je natuurlijk ook naar The North down...
Rivendell is vanaf lvl32 denk ik zo.

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MueR schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 17:49:
[...]

Hunters sterk? Je hebt zeker geen hunter op hoog level? Ik kon in het begin wel redelijk uit de voeten met 2 of 3 mobs. Ook dankzij een legendary trait waar ik heel veel moeite voor heb moeten doen, namelijk Bard's Arrow, die het target 10 seconden fear geeft, zodat ik tenminste wat attacks kan doen. Elke patch wordt dat minder.
De hunter is de enige class die tot nu toe in elke patch is generfed.
nee heb geen hunter...

burglar ook hoor, en dat gebeurd omdat er onbalans is! niet omdat ze hunters willen pesten.
op de devchat gisteren heb ik daar ook een en ander over gevraagd, en in book 12 zijn we misschien eindelijk aan de beurt voor een upgrade van skills.
vergeet het maar champ is aan de beurt en ik hoop (en verwacht) de guard de laats genoemde hebben nog nooit een upgrade gehad. ik hoor je niet over de toch wel toffe update die de hunters hebben gehad.
Onze zwaarste skill, de Heart Seeker, is in boek 11 compleet nutteloos geworden in de Ettenmoors. Ook een main skill van de hunter, Tracking, is daar nu nutteloos.
en HOE denk je dat dat komt? omdat dat veel en veel te sterk was alle hunters lopen met keihoge ranks rond in verhouding tot alle andere classes! werdt echt wel hoog tijd dat ze daar wat aan doen.
Mijn Bard's Arrow was mijn enige mogelijkheid om Elites in Angmar fatsoenlijk aan te kunnen. Sinds deze generfed is doordat ie breakt op damage, heb ik een probleem met signatures! Ook een andere legendary trait, Rain of Thorns, onze root mogelijkheid, is nu zodanig verkloot dat ie slechts de helft van de gevallen echt iemand root. Ik heb nu geen nuttige Legendary Traits meer. De derde is een out of combat heal van power en morale. Nou nou.
het spijt me maar dat ligt dan aan jou denk ik, ik zie ze nog vaak solo rond huppelen en sigs killen is echt geen probleem dat kan elke class wel...
De Loremaster was altijd een erg lastige om te soloën. De hunter daarentegen was altijd goed te doen. Nu is dat precies andersom.
kuche proest.... lastig solo ehhh ik ken een LM die voor de patch zowel skybreaker als hoartusk solo aan kon, iets dat ik een andere class niet zie doen...
Om niet geheel zonder argumenten te zijn, hier een lijst met hunter nerfs uit het geheugen:

knip
kom kom ik heb nog nooit een hunter horen zeuren en ben regelmatig met een hunter op pad geweest en die kon zich toch echt prima redden. heb ook nog nooit een hunter horen klagen dat ze te zwak zouden zijn. mijnziens logisch ze zijn een goeie en sterke class.
Wij lopen af en toe met zn 4en (allen level 50) door Bree, Archet, Combe etc, in onze chique kleding, zonder wapens (misschien een dolk of zwaard, geen andere dingen). Vrolijk babbelend over hoe smerig de straten zijn, hoe jong sommige strijders zijn, etc. Soms spelen ze inderdaad leuk mee.
das dan wel weer leuk :) voor de rest maak je echt geen punt je argumenten redden het niet misschien moet je eens kijken hoe andere hunters het aanpakken of wellicht zou een betere gear en hogere traits je char wat kunnen verbeteren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Betere gear is er momenteel niet voor mij, afgezien van raid/epic gear. Traits zijn lastig hoger te krijgen, maar ik ben inderdaad wel bezig om Determination naar 8 te krijgen. Ook wat andere traits wil ik boven de 7 krijgen (meeste zitten nu op 6).

Het feit dat veel hunters rondlopen met een hoge rang komt doordat ze een ranged class zijn. Heeft geen raid te maken met de Heartseeker. Het is gewoon feit dat de meeste freeps en creeps in de Moors lekker op een afstandje blijven kijken tot de andere partij komt. Sorry dat ik dan vast begin te schieten, of moet ik wachten tot het de Captains, Guardians, Champions, Burglars en Loremasters alle andere classes uitkomt, voordat ik aanval? De Blackarrows schieten ook hard terug hoor. De Heartseeker doet er trouwens ook 5 seconden over om op te laden, met een 5 min cooldown. Als je een beetje je best doet kan je in die 5 minuten drie tot 8 creeps neerhalen, dus ook daarmee is mn hunter niet overpowered.

Over loremasters die in zn eentje named beesten aanpakken, die hebben pets, waarmee ze de aggro kunnen trekken, en die ze ook kunnen healen. De beer bijvoorbeeld heeft een skill die er voor zorgt dat de aggro op de beer blijft, zodat de LM zn skills vrij kan gebruiken, zonder interrupts. Dat zou ik ook wel willen. Mijn damage komt uit ranged skills, met induction times van 1.5-2 sec minimum. Dan moet ik dus wel genoeg tijd hebben om die skills te gebruiken.

Hunters nog steeds te sterk? Ga toch lekker even sneeuw happen in de Misty's. Onze wayfaring skills zijn met geen mogelijkheid te betrekken in een beoordeling van in-combat sterkte. Dus ja, we kunnen naar veel plaatsen travellen, nuttig in combat is het niet. Mobs tracken is ook nuttig, maar sneller dood gaan ze er ook niet mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

gisteren helegrod RAID gedaan. dikke fun echter geen drops voor minstrel :N repairs vielen verhoudingsgewijs met voorgaande helegrods mee :)

ik zou graag van een scholar vernemen welke mats er nodig zijn om de volgende dingen te (laten) maken, graag ook het crit item vermelden:

5% warding lore
5% battle lore
tier 5 power potions
tier 5 morale potions

als ik het goed heb zijn er voor 10% scrolls de volgende dingen nodig
1 moonletter
1 huge worm eye (crit item)
2 text dingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MueR schreef op maandag 05 november 2007 @ 11:03:
Het feit dat veel hunters rondlopen met een hoge rang komt doordat ze een ranged class zijn. Heeft geen raid te maken met de Heartseeker. Het is gewoon feit dat de meeste freeps en creeps in de Moors lekker op een afstandje blijven kijken tot de andere partij komt. Sorry dat ik dan vast begin te schieten, of moet ik wachten tot het de Captains, Guardians, Champions, Burglars en Loremasters alle andere classes uitkomt, voordat ik aanval? De Blackarrows schieten ook hard terug hoor. De Heartseeker doet er trouwens ook 5 seconden over om op te laden, met een 5 min cooldown. Als je een beetje je best doet kan je in die 5 minuten drie tot 8 creeps neerhalen, dus ook daarmee is mn hunter niet overpowered.
edit wat betreft vette gedeelte
3 tot 8 creeps neerhalen in je uppie ? dat lijkt me niet indien dat wel zo is snap ik je geklaag helemaal niet!

full upic gear is leuk maar zeker niet nodig voor een goeie hunter...

je begrijpt dat jij ze dan aanschiet en een andere grote groep ze afslacht en jij de punten ervoor krijgt waardoor je zo snel stijgt hé ??? dat dat de reden is waarom veel hunters altijd solo in ettenmoors rondwandelen. en we weten beiden waarom EN dat ettenmoors geen solo gebied is, toch???

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 66797 op 05-11-2007 11:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
Inleveren op je abilities is nooit leuk, en als dat betekent dat een Hunter in Ett. een skill zwaar generfed ziet is natuurlijk best jammer -in Ett-, maar als je stelt dat na de laatste patch
Als je een beetje je best doet kan je in die 5 minuten drie tot 8 creeps neerhalen
dan doe je het nog steeds een stuk beter dan mijn Champion en mijn Burglar, en je hoeft er niet eens heel veel risico bij te lopen vanwege de ranged attacks.
(Toegegeven, ik doe weinig Ett.)
Anoniem: 66797 schreef op maandag 05 november 2007 @ 11:16:
gisteren helegrod RAID gedaan. dikke fun echter geen drops voor minstrel :N repairs vielen verhoudingsgewijs met voorgaande helegrods mee :)
Raid was idd leuk, na de noodzakelijke gewenning aan elkaar en aan de raid-leader ging het uiterst soepel :Y) Jammer dat we niet aan Thorog zelf zijn begonnen, maar ook weer gelukkig omdat we al ruim 4 uur in Helegrod bezig waren.

Er was wel een Minstrel epic drop bij de laatste boss, maar die viel niet voor jou. Burglar drop was er helemaal niet, maar dat is toch niet zo erg omdat ik och nog geen DKP's heb, en als er wel een Burg-epic zou droppen zou ik het toch altijd van de andere Burg verliezen (behalve als hij het al heeft, en die kans is er ook :)).

Repair was een makkelijke, minder dan 200 bij rep-point :).

Overigens snap ik niet dat je zo nodig tussentijds wilde repairen en dan ook nog perse naar een rep-point, je hield de hele raid op en dat werd je niet echt in dank afgenomen. Je spullen waren (gezien je repair kosten) nog lang niet zwaar beschadigd?

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

botoo schreef op maandag 05 november 2007 @ 11:44:
Er was wel een Minstrel epic drop bij de laatste boss, maar die viel niet voor jou.
WTF, hoezo viel die niet voor mij ??? :S
Overigens snap ik niet dat je zo nodig tussentijds wilde repairen en dan ook nog perse naar een rep-point, je hield de hele raid op en dat werd je niet echt in dank afgenomen. Je spullen waren (gezien je repair kosten) nog lang niet zwaar beschadigd?
mijn light armour was echt behoorlijk op hoor (nog niet gekleurd maar zeker niet ver daar vandaan) daarnaast hadden we een pauze en daardoor gaf ik dat aan en toen werdt er toch aangegeven dat het geen probleem was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knaak

Knaak

It's me, Mario!

Hmm dit weekend weer aardig actief geweest, mijn Loremaster van lvl26 naar 29,5 gepushed. En van 300s naar 1,6G door alleen te questen en te looten. :*) Lage repair kosten zijn echt handig vergeleken met mijn Guardian. :)

Wel leuk dat ik die armor set "***** of The White Flame" nu bijna kan dragen, heb die 4 maanden terug gekocht en sindsdien mijn Loremaster niet meer geleveld.

Loremaster hebben iig zeer leuke skills erbij gekregen, ze heersen nu in de ettenmoors als een Loremaster slim is. Zeker door die Thunder en die revive. Ook de lynx is erg nice van wat ik hoorde.

Toch hoop ik dat de Guardian snel een update krijgt, ok, ik kan nogsteeds Hoartusk solo aan. Maar de Guardian is en blijft momenteel best zwak.

Trouwens nog meer mensen die op Evernight spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
Anoniem: 66797 schreef op maandag 05 november 2007 @ 11:55:
WTF, hoezo viel die niet voor mij ??? :S
[...]
mijn light armour was echt behoorlijk op hoor (nog niet gekleurd maar zeker niet ver daar vandaan) daarnaast hadden we een pauze en daardoor gaf ik dat aan en toen werdt er toch aangegeven dat het geen probleem was.
Ik weet niet meer wat er dropte, maar het was iets voor de Minstrels dacht ik.

Light armour? ik dacht dat jij ook medium armour droeg?
Zolang he tniet gekleurd is kan je imho beter wachten, iedereen krijgt schade en als we dat allemaal tegelijk repairen verlies je het minst tijd. Soms word er een repair-anvil neergezet dan gaat het nog sneller (maar wel duurder).

Je had de opmerkingen op vent en chat een beetje moeten volgen, die Britten drukken zich wat genuanceerder uit dan wij Hollanders, maar je hebt best wat karma gebrand vermoed ik zo.

Burglar bedenkt dat als de stable-master weg blijft, het onbewaakte paardje mss ook zo weg is . . .
8) :o

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/ddd02ee3d0de705e662f1d075126fcbd/full.jpg

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hi, ik zie dat je rechts in het beeld wat losse inven. items heb zweven. Hoe je dat precies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

botoo schreef op maandag 05 november 2007 @ 12:53:
[...]

Ik weet niet meer wat er dropte, maar het was iets voor de Minstrels dacht ik.

Light armour? ik dacht dat jij ook medium armour droeg?
Zolang he tniet gekleurd is kan je imho beter wachten, iedereen krijgt schade en als we dat allemaal tegelijk repairen verlies je het minst tijd. Soms word er een repair-anvil neergezet dan gaat het nog sneller (maar wel duurder).

Je had de opmerkingen op vent en chat een beetje moeten volgen, die Britten drukken zich wat genuanceerder uit dan wij Hollanders, maar je hebt best wat karma gebrand vermoed ik zo.

Burglar bedenkt dat als de stable-master weg bljft, het onbewaakte paardje mss ook zo weg is . . .
8) :o

[afbeelding]
ik heb full medium armour inderdaad... echter heb ik een epic en dat is light armour daarnaast heb ik quickhands (geeft fate) erbij voor raids en mijn cape heeft ook (zoals alle cloaks) minder durability en die waren dus fors beschadigd. er was al een paar keer geopperd om een anvil te plaatsen maar niemand deed dat dus vroeg ik het en ze zeiden dat het kon en we hadden pauze maar zal erop letten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knaak

Knaak

It's me, Mario!

Anoniem: 191619 schreef op maandag 05 november 2007 @ 13:07:
Hi, ik zie dat je rechts in het beeld wat losse inven. items heb zweven. Hoe je dat precies?
Make bar horizontal afzetten in options > ui settings. En dan even met ctrl + \ kijken waar die balk staat, goedzetten en daarna je skills/items erin slepen. Heb zelf bij me loremaster 1 balk met pots/scrolls etc en een balk verticaal voor me pet. :) Werkt goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knowuse
  • Laatst online: 20-05 22:34
Heb met mijn cap Hoartusk ook neergehaald, was zelfs voordat ik mijn lichtblauwe armour had. Skybreaker is een ander verhaal, probeer ik zelf niet. Die burn debuff laat je moraal te snel naar beneden gaan.

LM zijn altijd een goede solo class geweest, alleen is het niet makkelijk om een LM goed te spelen. Ik speel zelf een L44 LM en blijf het moeilijk vinden.
Nog een tip voor LM's van L39 zorg dat je Book 6 chap 5 doet, je hebt wel hulp nodig, maar dan heb je ook zo'n coole staff Eruis 29,7 dps/ 180 mor/pow.

LM is trouwens in book 10 ook een beetje generft, mobs resisten meer en hier en daar een stun timer.

In Boek 12 krijgen de guardian en de burgalers een grote upgrade. De guardians krijgen een stance die gericht is op damage, erg leuk :) Ook de champions krijg trouwens dan een kleine update.

Shuttle st20g5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rfce
Anoniem: 191619 schreef op maandag 05 november 2007 @ 13:07:
Je kunt gewoon meerdere quickslots aanzetten en vissible maken (staat onder opties).
Als je vervolgens tijden het spelen: CTRL+\ doet, kun je alle bars/etc etc verplaatsen en/of draaien.

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Rfce schreef op maandag 05 november 2007 @ 13:19:
[...]

Je kunt gewoon meerdere quickslots aanzetten en vissible maken (staat onder opties).
Als je vervolgens tijden het spelen: CTRL+\ doet, kun je alle bars/etc etc verplaatsen en/of draaien.
ben daar gisteren ook even mee bezig geweest maar dat wilde niet echt lukken :S ga ik zeker mee stoeien want dat is wel heel handig!

@botoo hoe doe je dat met die quest info weghalen ? is er een optie om dat altijd uit te zetten? of haal je ze gewoon allemaal steeds uit de tracker?

[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 66797 op 05-11-2007 13:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 218701

Het was alweer even geleden dat ik wat gezegd had hier, maar ik was dan ook een maandje niet in staat geweest om te spelen...en god...wat heb ik veel gemist zeg.. ;)

Mijn halve kinship is inmiddels level 50 en er zijn nieuwe skills bij, nieuwe housing onderdelen...tis geweldig allemaal.. :)

Mijn minstrel Tinybig heeft veel aan de nieuwe skills. Er wordt hier en daar wat geklaagd dat de nieuwe skills teveel power kosten, maar persoonlijk vind ik dat eigenlijk wel meevallen. In plaats daarvan kan ik ze goed gebruiken bij het solo-en. Ik kan nu makkelijk met mijn level 47 minstrel een level 51 mob neerleggen...iets wat ik voorheen wel kon vergeten. De andere classes moet ik ook maar weer eens doornemen, maar mijn level 47 minstrel is in ieder geval al over de helft richting level 48...en dat in 1 avondje... :) Lekker door Goblin-town heen geraced met een groepje van de kinship...het ging geweldig en we hebben zelfs Gollum's cave gevonden.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 218701 schreef op maandag 05 november 2007 @ 14:37:
Het was alweer even geleden dat ik wat gezegd had hier, maar ik was dan ook een maandje niet in staat geweest om te spelen...en god...wat heb ik veel gemist zeg.. ;)

Mijn halve kinship is inmiddels level 50 en er zijn nieuwe skills bij, nieuwe housing onderdelen...tis geweldig allemaal.. :)

Mijn minstrel Tinybig heeft veel aan de nieuwe skills. Er wordt hier en daar wat geklaagd dat de nieuwe skills teveel power kosten, maar persoonlijk vind ik dat eigenlijk wel meevallen. In plaats daarvan kan ik ze goed gebruiken bij het solo-en. Ik kan nu makkelijk met mijn level 47 minstrel een level 51 mob neerleggen...iets wat ik voorheen wel kon vergeten. De andere classes moet ik ook maar weer eens doornemen, maar mijn level 47 minstrel is in ieder geval al over de helft richting level 48...en dat in 1 avondje... :) Lekker door Goblin-town heen geraced met een groepje van de kinship...het ging geweldig en we hebben zelfs Gollum's cave gevonden.. :)
ohhh heb nog niemand horen klagen over power costs, zelf heb ik ook een minstrel (level 50) en behoorlijk goed uitgerust en ik had zowel voor als na de patch geen klachten :-) het healen schiet niet op met die buff aan maar kan me er prima mee redden...

hier dus ook een tevreden minstrel :P alleen die cooloff op instrumenten leren is erg lang :N ach niks aan te doen.

edit: het is als minstrel natuurlijk wel lastig als je de muziek mentor skill niet kan gebruiken omdat je de benodigde +/- 2150 power niet hebt gelukkig zit ik redelijk in mn power (2736 :P)

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 66797 op 05-11-2007 15:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rfce
Anoniem: 66797 schreef op maandag 05 november 2007 @ 13:31:
[...]
@botoo hoe doe je dat met die quest info weghalen ? is er een optie om dat altijd uit te zetten? of haal je ze gewoon allemaal steeds uit de tracker?
Is gewoon een optie (show/hide questtracker oid)... ook onder settings ergens... Is het je btw ook opgevallen dat je nu ook je deeds in de questtracker bij kunt houden :-)
Daarnaast is er sinds book10 ook een mooie optie om alle bars etc te scalen... daar maak ik ook nuttig gebruik van.... veel beter overzicht ;-)

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik zag ook al een direct x10 optie, iemand daar al gebruik van gemaakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knaak

Knaak

It's me, Mario!

Ja, alleen is de performance erg brak en mis ik de shadows echt niet. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Heb de optie nog niet gezien nee, toch maar eens proberen...heb ik tenminste niet voor niets een DX10 kaart...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rfce
Zeg, tot wanneer is het harvest festival ingame?? Zijn de tokens ook na ver verlopen van het festival nog in te ruilen??

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Rfce schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 09:14:
Zeg, tot wanneer is het harvest festival ingame?? Zijn de tokens ook na ver verlopen van het festival nog in te ruilen??
wat zijn dat voor tokens ? en wat kan je ermee ?

gisteren the rift gedaan was nog wat trammelant over iemand die niet op kwam dagen en wat mensen die te laat waren (file enzo) vervelend maar we kregen alles op de rit en zijn vertrokken.

de samenstelling was iets anders en dat was goed te merken, waar we de vorige keer in 3 dagen bijna baas 2 dood hadden, hebben we nu in 1 avond baas 1 t/m 4 omgelegd.

morgen baas 5 en hopelijk 6 echter heb ik vernomen dat baas 6 verschrikkelijk moeilijk is :-O

bezig geweest met mijn quickslots en dat wil niet lukken :(
heb keurig de 1e 3 gelockt en die zijn ook zichtbaar, echter die extra verticale kan ik alleen aankrijgen als ik 1 inventory bag open en dan nog kan ik er niks mee. kan er niets inzetten als ik erop ga staan met de muis krijg ik wel de text dat ik er iets heen kan slepen om een snelkoppeling te maken maar er gebeurd niets daarnaast blijft de balk niet staan als ik inventory sluit...

heb alles geprobeerd maar het wil niet lukken :N iemand die me precies kan vertellen wat ik aan en uit moet vinken in quickslot options? heb namelijk echt te weinig ruimte om alle skills te plaatsen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Warfare
Ik zie vaak bij screenshots dat mensen 3 bars in beeld hebben. Ik krijg er maar 1, en als ik de <Ctrl> toen in druk krijg ik nog wel een balk te zien, maar die verdwijnt op het moment als ik de <Ctrl> toets weer loslaat. Ik vraag mij af hoe ik alle quickslots zichtbaar krijg.

Ik hoor het graag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Warfare schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 10:10:
Ik zie vaak bij screenshots dat mensen 3 bars in beeld hebben. Ik krijg er maar 1, en als ik de <Ctrl> toen in druk krijg ik nog wel een balk te zien, maar die verdwijnt op het moment als ik de <Ctrl> toets weer loslaat. Ik vraag mij af hoe ik alle quickslots zichtbaar krijg.

Ik hoor het graag.
In je user interface options heb je 5 balken die je allemaal aan kunt zetten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 218701 schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 10:15:
[...]

In je user interface options heb je 5 balken die je allemaal aan kunt zetten...
leuk maar bij 3 houdt het bij mij op ik zou er graag 2 bij hebben iemand die me ermee kan helpen? zie mijn vorige post

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rfce
Anoniem: 66797 schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 09:49:
[...]
wat zijn dat voor tokens ? en wat kan je ermee ?
Puur voor de lol, je kunt op de festival fields in Bree, Shire en Thorins Hall grabbelen in een ton (met een cooldown van 1 uur)... daar kun je bijv. 1, 2 of 3 appels/pompoenen/whatever grabbelen als je geluk hebt. Deze kun je inleveren voor 1, 2 of resp. 3 festival tokens..... Voor die tokens kun je weer leuke extra's kopen voor je huis (statues, vlaggen, etc). Het leukste is dat je ook een festival horse kunt winnen... je moet dan mee doen aan de festival horse wedstrijd in bree... als je wint, moet je samen met dat ticket en 6 festival tokens en een bewijs van inlevering van je oude paard naar een speciale vendor en krijg je een festival paard (puur voor de looks en lol).
Ik zie nu dat het tot 11 november duurt...

Over de quickslots:
Je moet ergens onder settings de quickslots unlocken (bovenste optie), anders kun je er niets in slepen.... daarnaast moet je ze aan zetten en always visible maken. Als je vervolgens CTRL+/ doet kun je ze verplaatsen en draaien. Volgensmij (maar dat weet ik niet zeker) zijn de eerste 3 vast ingestel en kun je de overige vrij bewegen.

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Warfare
Bedankt voor de info m.b.t. die quickbars. Vanavond maar eens proberen.
Overigens, in Bree heb ik geen grabbelton of iets dergelijks zien staan. Kan iemand vertellen waar ik dat ding kan vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Rfce schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 10:22:
[...]

Puur voor de lol, je kunt op de festival fields in Bree, Shire en Thorins Hall grabbelen in een ton (met een cooldown van 1 uur)... daar kun je bijv. 1, 2 of 3 appels/pompoenen/whatever grabbelen als je geluk hebt. Deze kun je inleveren voor 1, 2 of resp. 3 festival tokens..... Voor die tokens kun je weer leuke extra's kopen voor je huis (statues, vlaggen, etc). Het leukste is dat je ook een festival horse kunt winnen... je moet dan mee doen aan de festival horse wedstrijd in bree... als je wint, moet je samen met dat ticket en 6 festival tokens en een bewijs van inlevering van je oude paard naar een speciale vendor en krijg je een festival paard (puur voor de looks en lol).
Ik zie nu dat het tot 11 november duurt...

Over de quickslots:
Je moet ergens onder settings de quickslots unlocken (bovenste optie), anders kun je er niets in slepen.... daarnaast moet je ze aan zetten en always visible maken. Als je vervolgens CTRL+/ doet kun je ze verplaatsen en draaien. Volgensmij (maar dat weet ik niet zeker) zijn de eerste 3 vast ingestel en kun je de overige vrij bewegen.
ahhh dan zal ik hem inderdaad gelocked hebben...

echter kan ik wel met CTRL+ | alles verplaatsen maar zodra ik dus inventory open zie ik de balk zodra ik inventory sluit verdwijnd die extra quickbar ook. verder krijg ik er maar 1 te zien en ik wil er 2 extra :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 66797 schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 10:40:
echter kan ik wel met CTRL+ | alles verplaatsen maar zodra ik dus inventory open zie ik de balk zodra ik inventory sluit verdwijnd die extra quickbar ook. verder krijg ik er maar 1 te zien en ik wil er 2 extra :Y
Hij verdwijnt niet, maar hij wordt onzichtbaar. Wanneer je er een spell of iets dergelijks insleept, zal deze wel zichtbaar zijn. Dus alleen de gevulde slots zullen zichtbaar zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rfce
inderdaad... als hij oplicht als jij een zakje opent, heb je toch een settings juist aan of uit staan.... gewoon kijken of deze op visible en op always show staat oid... Helaas is mijn PC gecrashed (ofja de grafische kaart), momenteel wordt een nieuw systeem samen gesteld) anders kon ik ff precies kijken welke optie(s) het zijn.

Die grabbelton staat bij de eastern bree field... dus eigenlijk tussen die paardenfokkerij (waar je de horse-quest moet doen) en Bree-Town in. Daarnaast kun je er ook nog de dancequest doen (als je deze al niet voltooit hebt bij het vorige summer-festival). In The Shire is ook een festival ground... noordelijk van Hobbiton bij de Festival Tree, daarnaast nog eentje in Thorins hall (onder in die Inn), en eentje in Ered Luin - Falathlorn om precies te zijn.

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

@rfce and tank ok duidelijk maar dan nog heb ik maar 1 bar extra (naast de 3 standaard) en die 4e dan maar ik wil die 5e ook en die zie ik niet ook niet als ik invent open :S

ik heb echt zoveel skills dat ik een 4e en 5e goed kan gebruiken zodat ik alles wat beter en mooier kan organiseren. nu heb ik gewoon een aantal skills niet in slots en moet ik een bag openen voor hope pots en potions enzo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
Festival Horse \o/ (pic volgt later).

Met mijn handigheid kreeg ik het voor elkaar om de festival race steeds te verliezen, maar toen ik gisteren na de patch inlogde en onmiddellijk naar het festivalterrein ging was ik de eerste en de enige aanwezige. De 'race' begon al snel dus kon ik solo mijn horse token scoren }>

De andere tokens is een kwestie van wat rondreizen en de cooldown in de gaten houden. Je ziet inmiddels wel erg veel chars op festival horses rijden maar dat mag de pret niet drukken.

Ook heb ik de 'cowbell' ability genomen voor 1 token, nu nog een cowbell ergens kopen en Cranck gaat ook 'muziek' maken :P

Omdat 'mijn' Rift ploeg uitgesteld werd ben ik weer wat verder gegaan met mijn Guardian. Eerst een berg onderdelen gemaakt voor armour en zodra ik daarmee tier 2 master was gelijk een hele buts armour-items voor mezelf (en enkele anderen) gecrit. Toen ik wat goblins aan het kloppen wat bij de Forsaken Inn en inging op het verzoek voor FS vroeg iemand of ik soms een alt was. Verbaasd vroeg ik hoe hij op dat idee kwam, 'alles paars' was het antwoord, tja dat valt idd wel een beetje op :+ De meeste chars op dat lvl hebben ook wel eens iets paars, maar zelden de complete uitrusting :).
Het scheelt behoorlijk als je een goede uitrusting hebt :Y) .

Terwijl ik op een gegeven moment driftig solo bezig was met elite Dourhands kloppen en in de hoek van het scherm een char zie staan met dezelfde kleur name als ik (en dus iemand uit kin is) word ik ineens geheald (was nog niet heel nodig, maar kwaad kon het ook niet :+). Nadat de Dourhand om was kon ik nog net Ellendras (van Legolas_1793 :P) gedag zwaaien, die wist dus ff niet wie ze geholpen had :D.

Hoe het nu precies met xp gaat snap ik niet, mobs (Orc) van mijn lvl bij Ost Gurth leveren 200 xp (enhanced) op, maar een 6 lvls hogere rode mob (bird) bij Esteldin deed niet meer dan 80. Je zou toch verwachten dat hoger lvl mobs meer xp op zou leveren? Ik moet er wel bij vermelden dat het vogeltje, ondanks zijn veel hogere lvl, makkelijker te kloppen is dan de Orcs.

Nu op weg naar Otrhinkar om mijn craft-quest te doen, die quest is nog paars maar als ik het niet alleen kan dan krijg ik wel hulp 'op niveau'. Daarna vast mats verzamelen en equipment craften/critten voor over 2 lvl's als de Guardian lvl25 wordt.

Mijn Burglar parkeer ik in Angmar waar de laatste pages moeten droppen zodat ik zo nu en dan wat Angmarin van het leven kan beroven B-) en als het team weer klaar is om te gaan Riften dan ga ik daar weer mee verder.

Zelfs mijn 'retired' Champion is zo nu en dan weer buiten om het alt van iemand waar ik vaak mee optrek door zijn lvls heen te sleuren als de quest wat pittig zijn. Zo heb ik gisten een zwaan-kleef-aan door de Barrow downs gedaan. Die lvl 17-20 polonaise achter de lvl50 Champion kon zo wel heel makkelijk alledrie de baasjes afwerken. Ik weet nog wel dat de Champ zelf heel wat meer lvl's had en heel wat meer tijd kwijt was voor die Ancient Evil quest klaar was.

Toch wel leuk en makkelijk als je uit 5 chars kan kiezen, ze hebben allemaal wat leuks.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

botoo schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 11:45:
Festival Horse \o/ (pic volgt later).
heeft dat nog gevolgen voor je paard ? (ik heb de duurdere variant) veranderd het je huidige paard in festival paard? of krijg je een 2e ? heeft het nog voordelen behalve de looks?
Ook heb ik de 'cowbell' ability genomen voor 1 token, nu nog een cowbell ergens kopen en Cranck gaat ook 'muziek' maken :P
minstrels kunnen je dat gratis leren :)
Terwijl ik op een gegeven moment driftig solo bezig was met elite Dourhands kloppen en in de hoek van het scherm een char zie staan met dezelfde kleur name als ik (en dus iemand uit kin is) word ik ineens geheald (was nog niet heel nodig, maar kwaad kon het ook niet :+). Nadat de Dourhand om was kon ik nog net Ellendras (van Legolas_1793 :P) gedag zwaaien, die wist dus ff niet wie ze geholpen had :D.
ik help mensen in geval van nood vrijwel altijd ook als ze niet van kinship zitten. maar ja als ik had geweten dat het een alt van jou was had ik je laten sterven >:)
Hoe het nu precies met xp gaat snap ik niet, mobs (Orc) van mijn lvl bij Ost Gurth leveren 200 xp (enhanced) op, maar een 6 lvls hogere rode mob (bird) bij Esteldin deed niet meer dan 80. Je zou toch verwachten dat hoger lvl mobs meer xp op zou leveren? Ik moet er wel bij vermelden dat het vogeltje, ondanks zijn veel hogere lvl, makkelijker te kloppen is dan de Orcs.
volgens mij zit het zo...
alle mbos hebben een maximum aan XP hoe hoger je in level bent hoe meer je krijgt. een craban is een makkelijke mob en dus heeft deze een lagere maximum XP
Nu op weg naar Otrhinkar om mijn craft-quest te doen, die quest is nog paars maar als ik het niet alleen kan dan krijg ik wel hulp 'op niveau'. Daarna vast mats verzamelen en equipment craften/critten voor over 2 lvl's als de Guardian lvl25 wordt.
haha roep maar :P
Toch wel leuk en makkelijk als je uit 5 chars kan kiezen, ze hebben allemaal wat leuks.
mwoah ik hou het op capt en minstrel

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 66797 op 06-11-2007 13:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb het toch wel erg naar mijn zin met mijn Guardian :*) JaJa, ik weet dat ik bijna geen schade uitdeel, maar ik kan me toch klappen incasseren, niet normaal ! Ik hoef ook nooit/bijna nooit te wachten tussen mobs voor power of health, omdat ik 9 van de 10 keer een gevecht eindig met 90% health and 90% power.

Ben dus wel benieuwd wat de update zal brengen voor ons, want ik ben niet geheel ontevreden over wat ik nu kan/heb. Uiteraard will ik wel meer schade doen, maar dan had ik een champion moeten kiezen en niet een Guard. Als ze guardians meer dps geven, willen de champs meer defense enz. En hebben we uiteindelijk allemaal dezelfde class, en dat is al helemaal niet leuk.

En levelen als guard is ook niet moeilijk, speel nu zo'n 2 maanden, ben level 47,5, en bijna Master Artisan Metalsmith, en ik ben ook vaak bezig met RP en zo. XP in lotro gaat gewoon heel snel.

Dus level 50 komt in zicht, dan lekker een keer raiden, en kan niet wachten tot ik als MT een keer mijn hobbit-silence kan activeren, muahahahaha O-) Daar zal ik veel vrienden mee maken ! :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb nu een 50 hunter en 49,5 minstrel, zit er erg over na te denken om een derde en laatste char aan te maken.

Wat is zou een goede keuze zijn. Ik weet dat dit persoonlijk is en dat het gaat om: wat vind je leuk om te spelen. Maar ik sterk te twijfelen tussen 3 classen: burglar, LM en Captain. Wat raden jullie aan?

Plus ik ben GM Woodsman (Woodworker/Forester) en bijna GM Armourer (Prospector/Metalsmith/Tailor), wat raden jullie als derde vocation dan aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 230357 schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 13:05:
Ik heb het toch wel erg naar mijn zin met mijn Guardian :*) JaJa, ik weet dat ik bijna geen schade uitdeel, maar ik kan me toch klappen incasseren, niet normaal ! Ik hoef ook nooit/bijna nooit te wachten tussen mobs voor power of health, omdat ik 9 van de 10 keer een gevecht eindig met 90% health and 90% power.

Ben dus wel benieuwd wat de update zal brengen voor ons, want ik ben niet geheel ontevreden over wat ik nu kan/heb. Uiteraard will ik wel meer schade doen, maar dan had ik een champion moeten kiezen en niet een Guard. Als ze guardians meer dps geven, willen de champs meer defense enz. En hebben we uiteindelijk allemaal dezelfde class, en dat is al helemaal niet leuk.

En levelen als guard is ook niet moeilijk, speel nu zo'n 2 maanden, ben level 47,5, en bijna Master Artisan Metalsmith, en ik ben ook vaak bezig met RP en zo. XP in lotro gaat gewoon heel snel.

Dus level 50 komt in zicht, dan lekker een keer raiden, en kan niet wachten tot ik als MT een keer mijn hobbit-silence kan activeren, muahahahaha O-) Daar zal ik veel vrienden mee maken ! :9
ik doe ook niet veel damage (lvl 50 minstrel) toch kan ik net als jij veel zwaardere mobs solo pakken dan een champion b.v. zo kan ik met relatief veel gemak snowback solo-en en hoartusk zou ik als ik de verhalen mag geloven ook aan moeten kunnen solo (nog niet geprobeerd) ben ook niet zo bezig met shards heb er nog 2 en heb ze vooralsnog niet echt nodig mjah wil nog wel zooi items voor amberlin hebben maar pffff dat komt wel :X

en wees blij met je guard samen met de minstrel de meest gewilde class. ik heb die hobbit skill niet logisch aangezien ik een elf ben maar heb een soort gelijke skill (fake death) en die heeft mijn leven al meerdere malen gered :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 191619 schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 13:14:
Ik heb nu een 50 hunter en 49,5 minstrel, zit er erg over na te denken om een derde en laatste char aan te maken.
teveel tijd ofzo :D
Wat is zou een goede keuze zijn. Ik weet dat dit persoonlijk is en dat het gaat om: wat vind je leuk om te spelen. Maar ik sterk te twijfelen tussen 3 classen: burglar, LM en Captain. Wat raden jullie aan?
moeilijk om die keuze voor een ander te maken. ik heb een minstrel en een captain als ik er nog 1 zou nemen zou ik burglar of loremaster nemen denk ik
Plus ik ben GM Woodsman (Woodworker/Forester) en bijna GM Armourer (Prospector/Metalsmith/Tailor), wat raden jullie als derde vocation dan aan?
scholar! jeweler is leuk en makkelijk maar daar zijn er al zoveel van :N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
. . . maar ja als ik had geweten dat het een alt van jou was had ik je laten sterven . . .
It takes more than a Dourhand elite (or two :P) to kill a true Dwarf Guardian!!!

Axe High!!!

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 66797 schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 13:15:
[...]
en wees blij met je guard samen met de minstrel de meest gewilde class.
Dat merk ik wel ja. Ik ben nu dus level 47 zoals ik al zei, en ik duo heel veel met een andere hobbit minstrel level 45 :), we zijn beide nog niet gekinshiped :9~ . Dus ik moet zeggen dat ik (en hij) al meerdere invites hebben gekregen. Maar nog niet gevonden wat ik wil, misschien dat mijn eisen te hoog liggen, hahaha.

Wat ik wel vreemd vind is dat de guard zo gewild is, aangezien ik er best een hoop zie rondlopen, en er maar 1 echt nodig is in een groep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
Nog een screenshot van een raid (chaotische) combat. Dat zijn dus 24 man (m/v) op een kluitje :o

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/ce3bc791a5f9d31297f78fb30e4fc507/full.jpg

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

botoo schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 14:24:
Nog een screenshot van een raid (chaotische) combat. Dat zijn dus 24 man (m/v) op een kluitje :o

[afbeelding]
jij hebt 4 tabs in chat venster wat is die 4e ?? ik heb allen standaard, combat en MSG
Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Trial key nodig? Die kun je hier halen