JohnnyV76 schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 14:28:
ook even mijn mening geven...
Hunters zijn nog steeds erg sterk.. mss te sterk. Veel damage doen, overal heen vliegen, traps leggen en mobs tracken zijn stuk voor stuk enorm handige mogelijkheden. Als Guardian ga je idd niet snel dood maar veel meer dan als boksbal dienen kunnen we niet echt (ja ben zelf ook lvl50 guard).
Hoop echt dat de skills voor de laatste levels een beetje interessant worden en ervoor gaan zorgen dat ook wij damage kunnen dealen. De enige echt lekkere skill die ik nu heb is Turn the Tables. Als je gestunned wordt kun je deze skill gebruiken en wordt de stun naar de enemy verplaatst en als je in een FS zit wordt er ook nog eens een conjunction unlocked.
Hunters sterk? Je hebt zeker geen hunter op hoog level? Ik kon in het begin wel redelijk uit de voeten met 2 of 3 mobs. Ook dankzij een legendary trait waar ik heel veel moeite voor heb moeten doen, namelijk Bard's Arrow, die het target 10 seconden fear geeft, zodat ik tenminste wat attacks kan doen. Elke patch wordt dat minder.
De hunter is de
enige class die tot nu toe in elke patch is generfed. Op de devchat gisteren heb ik daar ook een en ander over gevraagd, en in book 12 zijn we misschien eindelijk aan de beurt voor een upgrade van skills. Onze zwaarste skill, de Heart Seeker, is in boek 11 compleet nutteloos geworden in de Ettenmoors. Ook een main skill van de hunter, Tracking, is daar nu nutteloos.
Mijn Bard's Arrow was mijn enige mogelijkheid om Elites in Angmar fatsoenlijk aan te kunnen. Sinds deze generfed is doordat ie breakt op damage, heb ik een probleem met signatures! Ook een andere legendary trait, Rain of Thorns, onze root mogelijkheid, is nu zodanig verkloot dat ie slechts de helft van de gevallen echt iemand root. Ik heb nu geen nuttige Legendary Traits meer. De derde is een out of combat heal van power en morale. Nou nou.
De Loremaster was altijd een erg lastige om te soloën. De hunter daarentegen was altijd goed te doen. Nu is dat precies andersom.
Om niet geheel zonder argumenten te zijn, hier een lijst met hunter nerfs uit het geheugen:
Book 9
- Traps dichter bij de hunter, zodat mobs alsnog melee attacks kunnen doen.
Book 10 (zogenaamde Month of the Hunter, waar andere classes nieuwe skills krijgen en verbeterd worden)
- Bows en Crossbows zijn ontzettend generfed. Bogen gemiddeld 20 damage achteruit, crossbows 40!
- Enduring Precision cooldown verlengd, in-combat focus gainen is nu een stuk minder mogelijk.
Book 11
- Wanneer een tracked target in stealth gaat, ben je hem kwijt, ongeacht of je stealth kan tracken.
- Tracked targets weten nu dat ze getracked worden, zodat ze hun stealth kunnen gebruiken.
- Heart Seeker geeft nu heel dikke gele pijlen op targets, zodat ze dekking kunnen zoeken.
- Target forwarding voor tracked targets is nu onmogelijk.
maartend schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 17:24:
Dit is het echte werk. Keileuk. Kwam laats ook een dwerg tegen (ik ben elf) en bevroeg hem later of hij soms het voortbrengsel was van de buitenechtelijke relatie die mijn vader heeft gehad, wat ons dan ws broers maakt. Jammergenoeg ging hij niet verder mee in het spel en is het nix geworden.
Maar soms probeer ik wel eens zoiets.
Wij lopen af en toe met zn 4en (allen level 50) door Bree, Archet, Combe etc, in onze chique kleding, zonder wapens (misschien een dolk of zwaard, geen andere dingen). Vrolijk babbelend over hoe smerig de straten zijn, hoe jong sommige strijders zijn, etc. Soms spelen ze inderdaad leuk mee.
[
Voor 11% gewijzigd door
MueR op 02-11-2007 17:52
]
Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.