Extra opslag, extra map home, en het makkelijker wisselen van spullen tussen je alts, maar meer voordelen zie ik ook niet in het huis gedoe.
Die extra opslag is iig wel een stuk goedkoper dan in de vault, en map home maakt het een stuk aantrekkelijker om 'even' ergens naar to te gaan en dan toch nog een exit hebt voor als je kort er op ergens in een 'put' zit. Als je kin een kin-house heeft heb je er nog een extra mapping spot bij

.
Zo zat ik gisteren een beetje in de 'put' nadat Neocrown en ik wat aan het rommelen waren in de rep-dungeon van Barrows. We liepen tegen een named EM aan en die wilde ik natuurlijk graag aanpakken

maar omdat we een beetje gemakzuchtig aan het rondlopen waren was ik een beetje uit het oog verloren dat er behorlijk wat random mobs lopen daar. Gevolg was dat we niet alleen de EM Warg en de 9K Wight te verwerken kregen maar ook twee wandering Wargs en een loslopende Wight.
Bij Neo ging het licht uit en ik focusde op de EM, ik wilde toch wel erg graag weten wat 'ie zou droppen

Zodra de EM Warg lag heb ik eerst zonder kijken alle drops opgepakt en toen HiPS.
Omdat ik al eens eenzaam en alleen (in de schaduwen

) ben achtergelaten door een verslagen FS en toen niet in staat bleek om door het cordon Wights heen te breken wilde ik nu wel map home doen maar dat zou niet lukken zo dicht op de mobs.
Even wachten tot enkele cooldown timers verlopen waren, en de 9K Wight van zijn mooie rustige plekje verjaagt

waarna ik op mijn gemak map home kon doen.
In Bree aangekomen eens gekeken wat de drops waren en er zat een Beryl Shard bij, maar Neo had Neo alle rolls gewonnen

Nu speel ik veel vaker samen met hem, en hij toch nog geen GM is, dus kreeg ik de Shard
Nu eens goed nadenken wat ik wil gaan proberen te critten

.
Omdat heel Ettenmoors in handen van freeps was ging de geplande raid aldaar niet door, dwz niet zoals geplanned. We zijn met een flinke ploeg geswitched naar monsterplay en hebben vervolgens een succesvole monster-raid gedaan op 3 keeps.
Ook wel eens leuk, ik gebruik mijn Warg ei'k nooit, maar nu kwam 'ie wel van pas.
Het is toch wel een beetje raar als je iemand opvreet -als monster- terwijl je kort daarvoor samen hebt gequest

. Naja m'n Warg moet ook eten