[MMORPG] Lord of the Rings Online: deel 4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 9.701 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 230357

Anoniem: 66797 schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 11:01:
nice! 80% block damn das hoog :D en hoeveel evade en parry chance heb je dan?
Beide ook redelijk hoog, maar die block is uiteraard niet constant. Ik heb daar een buff voor.

Ik heb onder andere 3 buffs, 1 die mijn health met een paar honderd verhoogd, 1 die mijn block and parry met 50% verhoogd, en 1 die mijn power restored. Hiernaast heb ik ook een spel die al deze 3 spell timers reset. Zodat ik ze dus minimaal 2 keer kan gebruiken tijdens een gevecht. En omdat deze reset spell een timer heeft van maar 2,5 minuut, soms dus wel vaker.

Dit samen met mijn traith die mij bij iedere keer dat ik block, power geeft, en een reactive spell waarmee ik mijn health en power kan bijvullen, kan ik het erg lang volhouden in een gevecht.

Gevecht gaat langzaam, ja, maar ik verbaas altijd mijzelf weer hoeveel ik eigenlijk kan hebben qua tegenstander.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knaak
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10:07

Knaak

It's me, Mario!

Die 80% is toch maar 15sec actief? Of heb ik wat gemist in de tijd dat ik ben gestopt met Lotro als tank? :)
MueR schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 11:06:
Ik heb gisteren weer even een momentje heel hard gelachen over de Dutch Dunedain. Een hidefarmer van level 42 liep ergens in Chetwood rond, alles te killen. Daar stonden een paar lowlevels beteuterd van te kijken. Ik dacht, laat ik die eens uitdagen voor een spar. Uiteraard gedeclined. Ik loop gewoon verder, tot ik even later uitgedaagd wordt voor een spar. Ik accept, draai me om, en daar staat ineens een level 50 captain. Ach, denk ik, het heeft een vriendje geroepen, laf. Nou ja.
Ik begin vrolijk op die captain te schieten, maar na een tijdje begin ik me toch ernstig af te vragen waarom ze nog niet dood is. Kheb toch al ruim 3000 punten er af getikt. Blijkt dat ze gewoon bijna 5000 morale heeft. Uiteindelijk hield ze nog 2200 morale over voordat ik zonder zat. Niet slecht, al zeg ik het zelf.
Wel jammer dat zo'n hunter meteen weer de sterkste captain uit de kinship moet roepen om een spar te beantwoorden. Ik had het eigenlijk ook kunnen weten, dit is niet de eerste keer dat het me overkomt.
Valt best mee, toen ik nog actief speelde kon ik met mijn Guardian rond de 6000 morale halen. Een 5+ hope pot + crit food + captain's herald morale buff en dan ook nog mijn Guardian buff die me even 600 morale meer geeft. Maarja, wat heb je aan zoveel morale als je team niet goed samenwerkt? Ook best weinig. En met een beetje pech ben je toch zo dood bij een boss, als hij een crit hit maakt. :X

[ Voor 87% gewijzigd door Knaak op 23-10-2007 11:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MOAW schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 11:29:
Die 80% is toch maar 15sec actief? Of heb ik wat gemist in de tijd dat ik ben gestopt met Lotro als tank? :)
Klopt, maar als zo'n orc dan 15 seconden staat te hakken en al zijn power verspeeld omdat er toch niks doorheen komt. Hierna heeft hij weer tijd nodig om voldoende power en motivatie te verzamel, dan activeer ik weer die buff, en komt hij er weer niet doorheen 8) Mocht dit alles 2,5 minuut duren dan is alles weer gereset en begin ik weer van voor af aan :+ ( ik heb het hier uiteraard over zware gevechten, niet over een solo/duo/trio 45 :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 10:14
Anoniem: 66797 schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 08:44:
ventrilo is veel relaxter je kan alles wat je moet weten op de noes site vinden :)
Inmiddels geinstalleerd, moet er nu nog wel achter zien te komen hoe ik vanuit 'lobby' in de juiste directory terecht kan komen, of zet een admin je in een bepaalde raid-groep indien nodig?
Ach, denk ik, het heeft een vriendje geroepen, laf. Nou ja.
Hoe zielig kan je zijn zeg! Toppunt van iemand met een minderwaardigheidscomplex om een spar te weigeren en een ander te sturen. Net zo triest is het van die Captain die zich op die manier laat misbruiken. Wat voor banner gebruikte die? 'Banner of Whore'? }>

Gisteren moest ik nog 40K voor lvl-up en ben wat in Annuminas aan het rondstruinen geweest, eerst samen met 2 anderen en daarna solo op Angmarin jacht 8) zo'n lvl 50 elite is toch goed voor ~500 xp/st :)
Zoals gebruikelijk verveelde ik me alweer snel met de repeterende bewegingen en besloot de omgeving wat verder te verkennen. Langs allerlei wachtposten gesneaked en het mob-lvl ging zoetjesaan omhoog naar lvl52 en het werden er ook steeds meer. Diversion ruled! :D

Aangekomen bij een nog niet in kaart gebracht z-o deel van Annuminas was een FS van de 'Defenders of the White Tree' (dacht ik) bezig met een buts mobs onder leiding van een lvl54 EM :o Nadat ik het even begluurd had concludeerde ik dat ze het niet gingen redden (EM nog op 75%-15K en de Champ op 10%-300), ofwel was iedereen out of power ofwel het was een voorbeeld van een omsamenhangend geheel.

Cranck to the rescue :)

EM dermate gedebuffed dat de damage die de Champion deed nu wel goed doorkwam en zelf ook stevig wat uitgedeeld. Gevolg was dat de EM onderuit ging en tegelijkertijd de omgeving op 'blauw' ging :Y) Zowaar bij toeval mede verantwoordelijk geweest om een gebied te heroveren. Ik vraag of ze me wel dankbaar waren, nu kunnen ze immers niet beweren dat het een kin-only overwinning was, naja anders was het niet gelukt, daar ben ik tamelijk zeker van. Een bedankje kon er iig niet af :X

Er is daar ook nog een instance die alleen open is als die plek 'blauw' is en komen er ook een aantal quest-givers. Natuurlijk won mijn nieuwsgierigheid het van mijn verstand :+ maar binnen aangekomen ging de enige route langs een drietal elite priests met 10K elk dus ben ik er maar weer uitgestapt :+

(Veel) verder scouten in het rode gebied leverde me uiteindelijk een enkele reis rezz-point op :o en ben ik naar Nan Gurth gegaan om het laatse sword uit de serie van zeven te zoeken. Uiteidelijk niet gevonden maar wel wéér een enkele reis rezz-point :( Ik kan best 1 (of zelfs of 2) lvl50(+) elite verwerken, maar zeker niet meer en ook niet te snel achter elkaar, en in Nan Gurth stikt het er van . . .

Omdat het verkeer vanmorgen een chaos was ben ik later de deur uitgegaan en kon de laatste 20K gaan grinden in Imlad. Na steeds hoopvol naar de progressie op de xp bar gekeken te hebben en nog 4K te gaan werkte ik een Wight Archer tegen de grond en kreeg met een vrolijke plof de melding dat ik mijn Wight-slayer deed had volbracht. Leuk meegenomen dacht ik en ging weer verder.

Toen ik even later de xp-bar wilde checken was 'ie helemaal leeg . . .
*O* :Y *O*

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 66797

Ik heb gisteren weer even een momentje heel hard gelachen over de Dutch Dunedain. Een hidefarmer van level 42 liep ergens in Chetwood rond, alles te killen. Daar stonden een paar lowlevels beteuterd van te kijken. Ik dacht, laat ik die eens uitdagen voor een spar. Uiteraard gedeclined. Ik loop gewoon verder, tot ik even later uitgedaagd wordt voor een spar. Ik accept, draai me om, en daar staat ineens een level 50 captain. Ach, denk ik, het heeft een vriendje geroepen, laf. Nou ja.
Ik begin vrolijk op die captain te schieten, maar na een tijdje begin ik me toch ernstig af te vragen waarom ze nog niet dood is. Kheb toch al ruim 3000 punten er af getikt. Blijkt dat ze gewoon bijna 5000 morale heeft. Uiteindelijk hield ze nog 2200 morale over voordat ik zonder zat. Niet slecht, al zeg ik het zelf.
Wel jammer dat zo'n hunter meteen weer de sterkste captain uit de kinship moet roepen om een spar te beantwoorden. Ik had het eigenlijk ook kunnen weten, dit is niet de eerste keer dat het me overkomt.
jeez das wel enorm lame!

@botoo grtz met je lvl 50 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MOAW schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 11:29:

[...]

Valt best mee, toen ik nog actief speelde kon ik met mijn Guardian rond de 6000 morale halen. Een 5+ hope pot + crit food + captain's herald morale buff en dan ook nog mijn Guardian buff die me even 600 morale meer geeft. Maarja, wat heb je aan zoveel morale als je team niet goed samenwerkt? Ook best weinig. En met een beetje pech ben je toch zo dood bij een boss, als hij een crit hit maakt. :X
sterker nog ik snap niet dat elke captain ongveer de hope banner gebruikt! ik heb zelf ook een captain (level 45) en die gebruikt in FS iig altijd de banner die power en power regen geeft. het is allemaal erg goed en usefull maar mijnziens is power bijna altijd een (groter) probleem. je krijgt insane hoge regen en een bult power voor iedereen echt more usefull mijnziens tenzij je geen healer hebt... zeker als je meeneemt dat captain ook nog kan healen.

en ja thorog kan 9000 damage doen op 1 character daar helpt niets tegen ;(

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 66797 op 23-10-2007 12:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 10:20

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Toch precies wat ik had verwacht, dus ach. Het is namelijk al de derde keer dat iemand me dat flikt. Alle drie van de Dutch Dunedain. Als die level 42 nou eerst het lef had gehad om tegen mij te sparren, kan ik er mee lachen. Maar dit is gewoon triest.

@botoo:
Grats :) Ik moet nog 2 levels. Ben al wel lekker bezig in de Ettenmoors. Ondertussen rank 3. Ben alleen gisteren teruggegaan van 2.5 sterren naar 2 :(

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Vanaf welk level is het aan te raden om Ettermoors te betreden ? En krijg je ook gewoon xp daar ?

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 230357 op 25-10-2007 13:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 230357 schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 12:59:
Vanaf welk level is het aan te raden om Ettermoors te betreden ? En krijg je ook gewoon xp daar ?

-Tank-a-Holic-
48+ je kan op lager level gaan maar ik zou het zelf pas doen vanaf lvl 50 simpel omdat je er weinig XP krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Anoniem: 230357 schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 12:59:

-Tank-a-Holic-
Zelf ben ik er vanaf level 42 naar toe gegaan, maar wel geflankeerd door wat level 50s uit mn kinship. Je raakt dan nauwelijks op de creeps, en je bent prime target, want je sterft HEEL snel. Toch liep ik op level 42 rond met de titel Footman. Op level 44 Esquire, dan begin je wat meer te raken.
Nu ben ik 48 en pakken alleen groentjes me nog alleen aan. De laatste die dat geprobeerd heeft koos toch eieren voor zijn geld toen hij op 1000 health zat, en ik nog op 1800.

Gisteravond heb ik nog lol gehad daar. Met 6 man (1 minstrel, 3 hunters, 1 loremaster en een burglar) hebben we de Tyrant van het Lumber Camp afgemaakt :D. We hielden hem constant op afstand met fear, en langzaam maar zeker ging ie toch echt dood.

[ Voor 15% gewijzigd door MueR op 23-10-2007 13:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MueR schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 13:18:
[...]

Zelf ben ik er vanaf level 42 naar toe gegaan, maar wel geflankeerd door wat level 50s uit mn kinship. Je raakt dan nauwelijks op de creeps, en je bent prime target, want je sterft HEEL snel. Toch liep ik op level 42 rond met de titel Footman. Op level 44 Esquire, dan begin je wat meer te raken.
Nu ben ik 48 en pakken alleen groentjes me nog alleen aan. De laatste die dat geprobeerd heeft koos toch eieren voor zijn geld toen hij op 1000 health zat, en ik nog op 1800.

Gisteravond heb ik nog lol gehad daar. Met 6 man (1 minstrel, 3 hunters, 1 loremaster en een burglar) hebben we de Tyrant van het Lumber Camp afgemaakt :D. We hielden hem constant op afstand met fear, en langzaam maar zeker ging ie toch echt dood.
nou heb ik met mn lvl 50 minstrel nog geen enkele rank maar je krijgt er nauwelijks XP toch? niet dat dat voor mn minstrel uitmaakt... hoe zit het met drops? kun je daar ook toffe dingen looten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 219289

Gratz botoo! :D

En je verhalen blijven geweldig om te lezen. Alleen wil ik ook weer spelen. :( :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Anoniem: 66797 schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 13:24:
nou heb ik met mn lvl 50 minstrel nog geen enkele rank maar je krijgt er nauwelijks XP toch? niet dat dat voor mn minstrel uitmaakt... hoe zit het met drops? kun je daar ook toffe dingen looten?
Weinig. Als Isendeep van de freeps is, kan je er wel fijn MMS, ancient iron en exceptional hides minen. XP boeit me niet zo daar. Het gaat me meer om het doden van creeps.

Gisteren heb ik een heel matige stunt uitgehaald. We waren met 4 aan het minen in Isendeep, toen er plotseling een flinke groep creeps binnen kwam stormen. Wij gingen als een gek naar de Captain General toe, want daar durven ze niet snel te komen. Je zag ze allemaal mooi op een rijtje staan wachten, zo van: die komen wel een keer buiten spelen. Jammer jongens, ik ben hunter :D Ik zei tegen mn groep dat ze moesten zwaaien naar de creeps. Toen kreeg een Blackarrow door wat ik aan het doen was, en die begon op me af te rennen. Jammer voor hem was mn wayfaring naar Rivendell toen net klaar, en stonden er zo'n 10 creeps heel beteuterd te kijken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 21-06 14:15
MueR schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 12:52:
[...]

Toch precies wat ik had verwacht, dus ach. Het is namelijk al de derde keer dat iemand me dat flikt. Alle drie van de Dutch Dunedain. Als die level 42 nou eerst het lef had gehad om tegen mij te sparren, kan ik er mee lachen. Maar dit is gewoon triest.
Mag ik de namen van deze 3 Dutch Dunedain spelers? Ik geloof niet dat het zo is en als het wel zo is dan wil ik weten wie we er op aan kunnen spreken. Ik ken maar 1 captain in de kin en dat is mijn vrouw en die is lvl48 en heeft al helemaal geen 5k morale. Dus graag een onderbouwing van deze beschuldiging richting Dutch Dunedain.

Als lvl48 iemand uitdagen van lvl42 voor een spar is net zo lame imho en sinds wanneer is hide farmen verboden? Als je ze nodig hebt om te craften of als je de beestjes moet killen voor een deed dan mag dat toch best?

[ Voor 13% gewijzigd door JohnnyV76 op 23-10-2007 16:23 ]

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
Het lvl verschil was me even ontgaan, 48-50 is idd een heel stuk eerlijker dan 42-48 :o

Dat gezegd hebbende was de situatie zoals beschreven natuurlijk ook niet helemaal fris. Als een lvl42 alle mobjes voor de neus van de low lvls wegknalt getuigd dat imho ook niet van enige sociale ruggegraat, geef dan die low lvls even de kans om hun quest te doen, nu stonden ze met lege handen.

Isendeep minen/farmen kan ook heel goed als het in creep-handen is, tenminste als er alleen NPC creeps zijn natuurlijk. De respawns zijn lekker vlot om continue excep hides te pakken en tussen door Ancient te minen. Je bent natuurlijk wel het haasje als er players komen kijken, maar die hebben er meestal niets te zoeken.

Zodra ik wat tijd vrij kan maken ga ik ook eens aan rank/sterren werken in Ett. Vervelend is wel dat sneak sinds een poosje bepaald geen onzichtbaarheid meer is. Ik stond laatst bij Tol in stealth maar werd op grote afstand beschoten vanaf de hoogste etage.
- ouch -

Iets tevoren had ik één voor één drie NPC creeps te grazen genomen op de brug, da's dan wel weer leuk :P Heel even spotte ik een solo Warg in het water die probeerde een Champion-groentje te verschalken, maar zodra 'ie in de gaten had dat ik 'm gezien had ging 'ie er met de staart tussen de poten vandoor en hij was te ver weg om te stunnen.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

JohnnyV76 schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 16:17:
[...]

Mag ik de namen van deze 3 Dutch Dunedain spelers? Ik geloof niet dat het zo is en als het wel zo is dan wil ik weten wie we er op aan kunnen spreken. Ik ken maar 1 captain in de kin en dat is mijn vrouw en die is lvl48 en heeft al helemaal geen 5k morale. Dus graag een onderbouwing van deze beschuldiging richting Dutch Dunedain.
Geen idee eigenlijk qua namen, die van gisteren begon met een A, verder weet ik niet. Ik ben heel slecht (lees: niet geinteresseerd) in het onthouden van namen. Kvond het vechten tegen die captain op zich wel lollig. Ik beschuldig de DD nergens van, het valt me alleen op dat het al drie keer zo is gegaan. De vorige twee keren waren toen ik ergens in de level 20 zat, das lang geleden :P
Als lvl48 iemand uitdagen van lvl42 voor een spar is net zo lame imho en sinds wanneer is hide farmen verboden? Als je ze nodig hebt om te craften of als je de beestjes moet killen voor een deed dan mag dat toch best?
Ik was ook niet serieus aan het wachten op een spar. Meer een kans om het hidefarmen in een gebied waar alle lowlevels quests moeten doen even te stoppen, zodat lowlevels ook iets kunnen killen. Ik drukte op het knopje, en ben verder gelopen.
Hidefarmen is niet verboden, bij lange na niet. Alleen zijn er in Breeland veel betere plaatsen dan Chetwood forest, en zit je daarbij ook wat ruimer op andere locaties. Hides farmen als highlevel waar alle level 6-7 characters wolven af moeten maken is in mijn mening een beetje triest. Het is gewoon not done. Die lowlevels maken nauwelijks kans tegen een level 42 hunter, want die tagt en dood alles voordat de lowlevel zelfs maar adem heeft gehaald.

[ Voor 47% gewijzigd door MueR op 23-10-2007 18:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
Sorry dat ik zo reageer maar ik voel me toch wel een beetje aangesproken als er zo'n beschuldiging naar het hoofd van DD geslingerd wordt. Vooral omdat de mensen met wie ik op TS zit altijd vriendelijk en behulpzaam zijn. Daarom is het jammer dat je geen naam weet. Van je ervaring rond lvl20 kan ik me voorstellen dat je dat niet meer weet maar van je slechte ervaring van gisteren had ik toch wel gedacht dat je dat onthouden zou hebben.

Het lijkt het haast op of je om wat voor reden dan ook de DD hier negatief probeert af te schilderen. Uiteraard kan ik niet voor iedereen instaan omdat er ook genoeg mensen niet op TS zijn en zich wellicht niet zo netjes gedragen maar dat is juist de reden dat ik de namen wil weten. Er zijn al wat members gekicked omdat ze zich binnen en buiten de kin niet volgens de regels gedroegen dus neem van mij aan dat de founders van DD niet gediend zijn van slecht gedrag.

Ik kan me niet zo goed indenken waarom een hunter van lvl42 light hides nodig heeft. Wat ik zou kunnen bedenken is dat ie voor een deed wat low level mobs aan het slachten was. Wellicht had je beter een tell kunnen sturen om hem te vertellen dat er low level spelers waren die hij in de weg zat. Hoe moet hij nu snappen dat hij iets verkeerd doet doordat een lvl48 hem uitdaagt voor een spar?

Mocht je nog eens een slechte ervaring met een DD speler hebben laat het dan een provost weten maar ga niet zomaar iets roepen op een forum zonder het te kunnen onderbouwen!

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buzz_NL
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10:36
Die lvl 50 Captain was ongetwijfeld, Alexandria ;-)

Maar ben inderdaad ook niet gecharmeerd van de insinuaties aangezien er hier maar een half verhaal verteld wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

er waren gisteren een hoop reacties, iedereen vond het een eerlijk systeem. een enkeling vond dat het misschien wel wat tweaking kon gebruiken. Denk dat ik maar gewoon ga RAIDen en dan zie ik wel hoe het in de praktijk werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rfce
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 26-09-2024
@DD verhaal:
Ik zit sinds kort ook bij DD, en moet zeggen dat het me goed bevalt... iedereen is aardig en behulpzaam. Ik ben bij de Kin gegaan omdat ik mede tijdens fellowships en onderweg er naartoe goede ervaring had met DD-spelers...Die 3 situaties wat Muer schetst ben ik dus nog niet tegen gekomen, en net zoals JohhnyV76 aangeeft: Als het voorkomt, maak het hard en ligt Provost ff in... want dat kan natuurlijk niet. Het staat duidelijk in onze regels dat we iedereen met respect behandelen, binnen of butien de kinship.

@incident met het killen van lowlvl mobs...
Het kan idd best zo zijn dat die betreffende speler gewoon voor een deed aan het killen was, en ff niet die lowlvl's gezien had... mbv een im had je hem/haar er ff op attent kunnen maken.
Als ik namelijk in een lowlvl gebied kom, en om wat voor rede dan ook wat nodig heb, let ik altijd ff op of nergens een lowlvl hard bezig is... soms vraag ik zelf of hij hulp nodig heeft... zo ja -> is zijn quest sneller klaar, en kan ik sneller mijn werk voltooien. Anders ga ik gewoon opzoek naar een leeg gebiedje waar niemand is... daar zijn er echt genoeg van.

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
Anoniem: 66797 schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 10:03:
er waren gisteren een hoop reacties, iedereen vond het een eerlijk systeem. een enkeling vond dat het misschien wel wat tweaking kon gebruiken. Denk dat ik maar gewoon ga RAIDen en dan zie ik wel hoe het in de praktijk werkt.
Je hebt het nu over de DKP discussie op het NOES-forum Lego, da's wel duidelijk voor mij maar niet vor de rest die je reactie leest :+

Wat betreft raid, gewoon doen als je het leuk vind en/of ervaring op wilt doen en natuurlijk ook om je mede kinsmen te leren kennen.

Raid zoals gisteren in Ett. (mag ei'k niet eens zo genoemd worden imho) is volstrekt nutteloos. Een totale ongeorganiseerde bende en communicatie van niks, en uitendelijk alleen dure repairs. De gruwelijke lag die er was maakte eea ook al een stuk minder.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

botoo schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 10:20:
[...]

Je hebt het nu over de DKP discussie op het NOES-forum Lego, da's wel duidelijk voor mij maar niet vor de rest die je reactie leest :+

Wat betreft raid, gewoon doen als je het leuk vind en/of ervaring op wilt doen en natuurlijk ook om je mede kinsmen te leren kennen.

Raid zoals gisteren in Ett. (mag ei'k niet eens zo genoemd worden imho) is volstrekt nutteloos. Een totale ongeorganiseerde bende en communicatie van niks, en uitendelijk alleen dure repairs. De gruwelijke lag die er was maakte eea ook al een stuk minder.
ehh ja thnx :+

dat was echt chaos heel jammer, wil er binnenkort toch wel werk van maken... maar eens kijken hoe we dat kunnen doen... en ja koste mij bijna 1 gold aan repairs :N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knowuse
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 20-05 22:34
Denk dat de meeste captain er voor kiezen om gear te dragen die power regen heeft, bij book 10 is de power opbrengst van de banner of victory verminderd (1.0 in-combat). Zelf heb ik een zwaard (Flame-tongue) dat 3.0 / 7.5 in/out combat power regen heeft. Verder geeft een critted banner 20% extra moral, wat voor veel mensen niet te versmaden is :)

Zelf gebruik ik trouwens voornamelijk de banner of war, 20% extra melee damage.

In FS kan de banner of victory afhankelijk van de situatie idd een goed keuze zijn.
Anoniem: 66797 schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 12:45:
[...]
sterker nog ik snap niet dat elke captain ongveer de hope banner gebruikt! ik heb zelf ook een captain (level 45) en die gebruikt in FS iig altijd de banner die power en power regen geeft. het is allemaal erg goed en usefull maar mijnziens is power bijna altijd een (groter) probleem. je krijgt insane hoge regen en een bult power voor iedereen echt more usefull mijnziens tenzij je geen healer hebt... zeker als je meeneemt dat captain ook nog kan healen.

en ja thorog kan 9000 damage doen op 1 character daar helpt niets tegen ;(
In harms way en last stand?

Shuttle st20g5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Knowuse schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 11:04:
Denk dat de meeste captain er voor kiezen om gear te dragen die power regen heeft, bij book 10 is de power opbrengst van de banner of victory verminderd (1.0 in-combat). Zelf heb ik een zwaard (Flame-tongue) dat 3.0 / 7.5 in/out combat power regen heeft. Verder geeft een critted banner 20% extra moral, wat voor veel mensen niet te versmaden is :)

Zelf gebruik ik trouwens voornamelijk de banner of war, 20% extra melee damage.

In FS kan de banner of victory afhankelijk van de situatie idd een goed keuze zijn.

[...]

In harms way en last stand?
ik had toch echt 4.2 in combat power regen en het punt is dat power veel groter probleem is (lastiger te krijgen en sneller op) tuurlijk is 20% morale erg lekker maar meestal niet nodig en power is bijna altijd voor meerdere spelers een probleem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Buzz_NL schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 09:02:
Die lvl 50 Captain was ongetwijfeld, Alexandria ;-)
Dat zou inderdaad best eens kunnen. Die naam klinkt wel bekend.

Laat ik wel even duidelijk zijn. Ik wil echt de DD niet afschilderen als een lame kinship. Ik ben het niet eens met de recruiting insteek die ik tot nu toe van DD heb gezien ("Wil je joinen, prima, je bent nu lid"), maar ook daar kan ik me in vergissen. Ook is dat niet relevant, aangezien de DD daar prima om kan gaan met rotte appels. Bij deze dan ook mijn verontschuldiging voor eventuele gekwetste trots bij DD leden.
Ik heb me best vermaakt met sparren tegen die Captain, en ben ook best trots op mn Hunter. Ruim 3000 morale wegmeppen bij een level 50 vind ik voor een level 48 best goed.

Dan nu weer over de game zelf. Gisteren het summum gezien van creep lameheid. Op Lugazag na was alles in de Ettenmoors in Freep handen. De creeps reageerden met... 8 trolls. Ze liepen, gek genoeg, in no-time over TA en de andere keeps heen. Wat zal ik morgen blij zijn dat dit soort grapjes niet meer kunnen.
Verder eindelijk mijn Wayfaring naar East Angmar gehaald. Daarna met 3 kinleden wat gequest in Angmar. We waren alleen niet snel genoeg met het doodmaken van Bogbereth's broodlings. De Matron die spawnde was in principe nog wel te doen, maar toen Bogbereth zelf kwam hadden we toch wat problemen. Heel hard rennen dus.
Bij het craften had ik ook geen geluk. De eerste 3 crit pogingen op Galadhrim spullen (gewone recipes) mislukten, zelfs met 80% critkans. De 6 daarna gelukkig wel gecrit, dus kon onze minstrel zich helemaal in Fine Galadhrim steken. Ook bij de twee pogingen op Exquisit Galadhrim Cloaks had ik geen geluk, allebei gemist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
We waren alleen niet snel genoeg met het doodmaken van Bogbereth's broodlings. De Matron die spawnde was in principe nog wel te doen, maar toen Bogbereth zelf kwam hadden we toch wat problemen
Met z'n vieren niet opgewassen tegen Bogbereth? tssss, dan heb je echt niets te zoeken in die omgeving :P ;) (Bogbereth zelf is een raid opdracht)
Broodlings moet je zoveel mogelijk buiten de spawnplek van Bogbereth pakken, en als je dan toch op die spawnplek verzeild raakt dan moet je loslopende spinnentjes met rust laten.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MueR schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 15:02:
[...]
Dan nu weer over de game zelf. Gisteren het summum gezien van creep lameheid. Op Lugazag na was alles in de Ettenmoors in Freep handen. De creeps reageerden met... 8 trolls. Ze liepen, gek genoeg, in no-time over TA en de andere keeps heen. Wat zal ik morgen blij zijn dat dit soort grapjes niet meer kunnen.
die trolls zijn echt associaal sterk... was er gisteren ook even en een trol sloeg me gewoon hun kamp in nou ik kon er dus nooit uitkomen dus weer dood en geen mogelijkheid tot een rez
Bij het craften had ik ook geen geluk. De eerste 3 crit pogingen op Galadhrim spullen (gewone recipes) mislukten, zelfs met 80% critkans. De 6 daarna gelukkig wel gecrit, dus kon onze minstrel zich helemaal in Fine Galadhrim steken. Ook bij de twee pogingen op Exquisit Galadhrim Cloaks had ik geen geluk, allebei gemist.
79% is max chance dat je kan krijgen daar 3x op missen op rij is wel een hele prestatie :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garathane
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 23:46

garathane

l'enfer, c'est les Autres

Ik heb een probleem: als ik vanuit het ene gebied naar het andere ga (waarbij dus de naam onder de radar wordt aangepast) "vries" ik vast .Dat kan na vijf minuten spelen zijn, na een kwartier of een half uur, maar het gebeurt hoe dan ook. Ik kan ronddraaien en gewoon 'spreken', ik krijg ook antwoord van eventuele 'fellowshippers', maar meer beweging zit er niet in. Ook andere spelers zie ik 'vaststaan'. In gesprek echter blijkt dat dat voor hun niet het geval is; zij kunnen vrij rondlopen en zijn allang op een andere plek dan ik ze zie.
Na een zekere tijd, ongeveer een minuut, verlies ik de verbinding. Inloggen op dezelfde server lukt zeker gedurende twee uur niet, en soms zelfs meer dan dat (ik krijg óf geen conectie, óf er wordt geladen tot mijn baard een halve meter lang is, waarna alsnog de verbinding verbreekt), terwijl inloggen op een alternatieve server geen probleem is. Totdat...inderdaad, ik kan dit verhaal dan herhalen.
Volgens Codemasters ligt e.e.a. aan mijn provider (Tiscali) maar ik heb mijn ernstige twijfels....Aangezien het eigenlijk alleen voorkomt wanneer ik van gebied wissel, lijkt het me meer een ingame bug, of zoiets.
Andere internetproblemen heb ik niet; als ik mijn virusscanner uitzet gebeurt het ook en een firewall draai ik niet, mijn router firewallt voldoende.

Kent iemand dit probleem,en belangrijker: heeft iemand een tip ? Als-ie werkt, heb ik wellicht nog wat silver in mijn beurs :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Silver? Ik werk niet voor minder dan goud of Beryl shards :P

Maar serieus, dit probleem ken ik niet. Ik merk wel af en toe dat een area binnengaan lang duurt wanneer er even niemand in dat area is geweest. Schijnbaar worden NPCs dan uitgeladen. Wanneer je dan binnen wil, moet alles weer ingeladen worden. Dit is alleen iets waar een fellowship als geheel last van heeft.
Je zou kunnen proberen om je client opnieuw te installeren. Mocht dat niet werken, toch Codemasters heel hard schoppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garathane

garathane

MueR schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 18:49:
Silver? Ik werk niet voor minder dan goud of Beryl shards :P
Nou,nou, dan moet er wel een instant on-site oplossing uitkomen !!
Overigens, mijn simpele low-level (<20) characters hébben helemaal geen goud of Beryl-shards. Is een medium-hide ook goed ? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
Nog heel even kort inhaken op het DD verhaal :)

De recruitment is nu heel anders. Minimum level voor main chars is nu op 25 gezet en we willen eerst wat weten over de persoon die wil joinen dus er kan een bericht met wat info op de site achtergelaten worden.

nu weer echt ontopic:

Dat probleem is inderdaad heel vreemd. Je zou kunnen kijken of het na de patch (book 11) verholpen is en anders is idd een complete re-install de beste optie. Heb je gegoogled of anderen hier ook last van hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garathane

garathane

Ik heb de hele Codemasters forum doorgespit (nou ja, helemaal....) en er wordt inderdaad wel aan Tiscali-problemen gerefereerd, maar dat zijn altijd Engelse Tiscali-gebruikers. Wat ik daar uit haal is, dat de Engelse Tiscali-policy inhoudt dat de prioriteit voor het vrijmaken van bandbreedte niet bij online-games ligt. Of dat kan kloppen, lijkt mij nogal vaag.....En of tiscali-NL er ook zo over denkt weet ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Goedemorgen ,

Gisteren weer heerlijk lopen questen in Angmar ! En uiteindelijk lvl 43 gedinged ( YAY ) , dus nog maar 7 te gaan 8) .

Heeft iemand nog een idee over welke traits/virtue's het best lijken te werken voor een guardian ?

- Valour
- Justice
- ?

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 230357 op 25-10-2007 13:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

gisteren kwam het probleem terug dat ik maanden geleden heb gehad! system halted met een prachtig blauw scherm onder Vista heb in oude kinship destijds meerdere mensen gesproken die er ook last van hadden maar nooit tot een oplossing gekomen. spontaan was het probleem weg en nu na +/- 3 maanden 4x op 1 dag en das knap waardeloos :(

dus met mega spoed nieuwste drivers geinstalleerd en bios geupdate en vervolgens XP geinstalleerd. en natuurlijk ventrillo en lotro met book 11 update. ik ben er klaar voor als ik terug kom van mijn werk :D

voordat PC kuren kreeg nog wel even kindred status behaald bij council of the north en mijn nieuwe paard aangeschaft 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 230357 schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 10:34:
Goedemorgen ,

Gisteren weer heerlijk lopen questen in Angmar ! En uiteindelijk lvl 43 gedinged ( YAY ) , dus nog maar 7 te gaan 8) .

Heeft iemand nog een idee over welke traits/virtue's het best lijken te werken voor een guardian ?

- Valour
- Justice
- ?

-Tank-a-Holic-
nog maar iets van 1,1 miljoen XP dus :+

qua traits is het beetje kijken welke meeste geeft van wat je nodig hebt. maar valour en justice in ieder geval. er is er geloof ik 1 met agility en might en armour die 3 erbij zouden een guard niet misstaan

[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 66797 op 25-10-2007 11:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
Aanpassingen en nieuwe dingen met Book 11:
kort- http://lotro.turbine.com/article/421
lang - http://lorebook.lotro.com/wiki/Release_Notes_Book_11

Ik begin toch een beetje te twijfelen over een huis, als ik het goed begrijp is er geen onbeperkte voorraad huizen en als het mogelijk de vrije markt op gaat zullen de prijzen ws erg hoog worden. Het is dus de vraag of je niet meteen op de huizenmarkt moet springen.

@Tank-a-Holic: welke traits/virtue's het best zijn blijft lastig, is afhankelijk van je doel (solo bezig of MT in een raid?), ook zal je blijven schuiven totdat je alle virtues op hetzelfde (maxed) niveau hebt.
Op http://forums.lotro.com/forumdisplay.php?f=8 zal er ongetwijfeld een topic staan met 'Best ** for Guardian' met vele visies en voorstellen :).

We lezen hier graag wat je bevindingen zijn :).

@Legolas_1973: Heb je nu zo'n fraaie grijze knol? Persoonlijk wil ik het liefst die bruin/wit gevlekte hebben, die vind ik het mooist, ook al is zo'n pikzwarte ook wel erg gaaf voor bij een Burglar.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

botoo schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 11:09:
Aanpassingen en nieuwe dingen met Book 11:
kort- http://lotro.turbine.com/article/421
lang - http://lorebook.lotro.com/wiki/Release_Notes_Book_11

Ik begin toch een beetje te twijfelen over een huis, als ik het goed begrijp is er geen onbeperkte voorraad huizen en als het mogelijk de vrije markt op gaat zullen de prijzen ws erg hoog worden. Het is dus de vraag of je niet meteen op de huizenmarkt moet springen.

@Tank-a-Holic: welke traits/virtue's het best zijn blijft lastig, is afhankelijk van je doel (solo bezig of MT in een raid?), ook zal je blijven schuiven totdat je alle virtues op hetzelfde (maxed) niveau hebt.
Op http://forums.lotro.com/forumdisplay.php?f=8 zal er ongetwijfeld een topic staan met 'Best ** for Guardian' met vele visies en voorstellen :).

We lezen hier graag wat je bevindingen zijn :).

@Legolas1978: Heb je nu zo'n fraaie grijze knol? Persoonlijk wil ik het liefst die bruin/wit gevlekte hebben, die vind ik het mooist, ook al is zo'n pikzwarte ook wel erg gaaf voor bij een Burglar.
WTF dus als ik thuis kom zijn alle huizen weg? want zoveel zijn er niet volgens mij :S
en ja ik heb een grijze knol

edit ik kan die site niet op vanaf mijn werk, is het mogelijk dat je het copy paste ?
er meteen opspringen kan niet je kan namelijk maar 1 huis per account kopen. als je er dus 1 hebt kan geen enkel char van je er nog een kopen.

maar als al die fucking goldfarmers ze opkopen en op AH zetten hoop ik wel dat ze daar wat aan doen. fuck ik wil mn huis :X maar ja als ik thuis ben is het spel al weer meerdere uren op en aangezien er maar 10 goedkopere en 7 duurdere zijn per gebied zijn er in totaal dus 68 huizen op weet ik hoeveel gebruikers :/

[ Voor 17% gewijzigd door Anoniem: 66797 op 25-10-2007 11:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rfce
Nou, zover ik heb begrepen, komen steeds nieuwe plekken vrij voor huizen, zodra de "oude" vol zijn, maar dat houd dan ook in dat de kinship huizen in die instance (neighborhood) VOL moeten zijn... dat zal het probleem worden (gezien het aantal kinships per server).
Theoretisch moet iedereen dus kunnen beschikken over een huis, en inderdaad het is niet karakter maar account gebonden (op zich jammer, want ik speel met een hobbit én een elf).

@garathane:
Ik heb dat ook wel eens, maar dan willekeurig... je staat stil, kunt springen en chatten, maar de rest van de world freezed. Als het in 10sec niet oplost doe ik alt+f4, hard afsluiten dus... ik check mijn internetverbinding.. soms is deze down en moet ik de router soft-resetten. Meesal kan ik gewoon weer inloggen en spelen, zonder problemen. Voor book10 had ik er erg veel problemen mee, erna nog maar sporadisch.

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

thnx maar ik kan daar ook niet op :( ik kan alleen op nu.nl, tweakers, webwereld en wikipedia meer gewoon weg niet (en zelfs dan nog niet eens alles op die 4 sites)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 66797 schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 11:16:
aangezien er maar 10 goedkopere en 7 duurdere zijn per gebied zijn er in totaal dus 68 huizen op weet ik hoeveel gebruikers :/
*Up to 250 neighborhoods to each homestead, so you can settle with your friends*

Er zijn per gebied 250 instances, dus als er 10 goedkopere en 7 duurdere huizen per instance zijn betekent dit voor bijvoorbeeld The Shire, 2500 goedkope huizen en 1750 duurdere huizen. Maar deze zullen ook snel weg zijn, behalve de goedkope versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Rfce schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 11:56:
Nou, zover ik heb begrepen, komen steeds nieuwe plekken vrij voor huizen, zodra de "oude" vol zijn, maar dat houd dan ook in dat de kinship huizen in die instance (neighborhood) VOL moeten zijn... dat zal het probleem worden (gezien het aantal kinships per server).
Theoretisch moet iedereen dus kunnen beschikken over een huis, en inderdaad het is niet karakter maar account gebonden (op zich jammer, want ik speel met een hobbit én een elf).

@garathane:
Ik heb dat ook wel eens, maar dan willekeurig... je staat stil, kunt springen en chatten, maar de rest van de world freezed. Als het in 10sec niet oplost doe ik alt+f4, hard afsluiten dus... ik check mijn internetverbinding.. soms is deze down en moet ik de router soft-resetten. Meesal kan ik gewoon weer inloggen en spelen, zonder problemen. Voor book10 had ik er erg veel problemen mee, erna nog maar sporadisch.
ik heb man en elf en das prima ik wil een elven huis in duilond erg goeie locatie...
Ellendras heeft gath fortnir als map locatie en rivendel als race trait maar voor craften en AH is thorins hall en bree perfect voor mij daar kan ik dan via mijn house heen :)

tevens kan mijn captain die dan cook is mooi naar michel delving om te koken :)
en mijn mule i farmer (level 13 dwerg) dus die kan vanaf daar mooi naar hobitton :)

daarnaast heb ik altijd een vault probleem en wil ik dus tier 2 huis voor opslag en traveling :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
Een huis op een travelingpoint wat ver buiten je eigen racial versie ligt is wel erg makkelijk natuurlijk, en opslag is ook niet te versmaden.
Ik hoop dat mijn AH verkopen een beetje doorzetten, dan koop ik ws een huis op een plek zover mogelijk verwijderd van Bree en van alles wat voor 1 silver vanuit Bree met swift te bereiken is.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferreur
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11-04-2024
Ik heb een vraag m.b.t. updaten.
Toen het spel net verkrijgbaar was werd het altijd netjes geupdate indien nodig. Daarna ben ik even gestopt met spelen en heb het spel verwijderd.
Gister heb ik het spel weer geinstalleerd, maar nu wordt er om een update gevraagd. Book 11 ofzo. Als ik deze wil downloaden staat daar dat ik eerst Book 10 moet downloaden, waarvoor ik Book 9 nodig heb, etc.
Wat is de snelste manier om deze updates te vinden?

B.V.D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
Je zou alle stand-alone patches op moeten kunnne halen op http://www.lotro-europe.com/downloads.php?type=Patch maar op dit moment is alles lekker overbelast.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ferreur schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 13:16:
Ik heb een vraag m.b.t. updaten.
Toen het spel net verkrijgbaar was werd het altijd netjes geupdate indien nodig. Daarna ben ik even gestopt met spelen en heb het spel verwijderd.
Gister heb ik het spel weer geinstalleerd, maar nu wordt er om een update gevraagd. Book 11 ofzo. Als ik deze wil downloaden staat daar dat ik eerst Book 10 moet downloaden, waarvoor ik Book 9 nodig heb, etc.
Wat is de snelste manier om deze updates te vinden?

B.V.D.
ik heb gisternacht mijn PC moeten formateren ik had de book 11 patch al gedownload en de rest had ik niet meer. ik heb LOTRO geinstalleerd en de book 11 update en kon toen gewoon spelen...

je hoeft dus niet alle patches te downloaden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferreur
Als ik op die pagina ga kijken staat er "None Available" :(
Na GH3D.com te hebben gecontroleerd zag ik daar wel Book9, 10 en 11 staan, maar die geven allemaal een "Unexpected end of archive" als ik ze uit wil pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ferreur schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 14:14:
Als ik op die pagina ga kijken staat er "None Available" :(
Na GH3D.com te hebben gecontroleerd zag ik daar wel Book9, 10 en 11 staan, maar die geven allemaal een "Unexpected end of archive" als ik ze uit wil pakken.
http://cogtracker.codemas...EU_Book11_Updater.torrent

torrent linkje deze heb ik ook gedownload snel en in mijn geval werkte hij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rfce
botoo schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 13:03:
dan koop ik ws een huis op een plek zover mogelijk verwijderd van Bree en van alles wat voor 1 silver vanuit Bree met swift te bereiken is.
Zover liggen de homesteads toch niet uit elkaar: Ered Luin (Falathlorn en Thorin's Halls), The Shire en Bree. De keuze maakt op zich dan toch niet zoveel uit? Enige voordeel wat ik kan bedenken, is je huis kopen in de homestead van je Kinship... dan heb je meer korting op spullen die je koopt.
Anoniem: 66797 schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 14:02:
ik heb LOTRO geinstalleerd en de book 11 update en kon toen gewoon spelen...
je hoeft dus niet alle patches te downloaden :)
Weet je dat heel zeker, op de site staat namelijk duidelijk:
Book 11: Defenders of Eriador - Standalone Patch Instructions
IMPORTANT: If you are patching from the retail client of the game (i.e. you’ve just bought the game), before installing Book 11 you will first of all need to install the Book 9 & Book 10 Standalone patches. To do this, please follow the instructions provided on the links below:

Edit:
Mocht het downloaden traag zijn, hier een link naar een nzb, om vanaf de newsgroepen Book11 te downloaden.

[ Voor 47% gewijzigd door Rfce op 25-10-2007 15:02 ]

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freelance
  • Laatst online: 22-06 13:46
Anoniem: 230357 schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 10:34:

- Valour
- Justice
- ?
Deep Analysis of Virtue builds

misschien iets te veel van het goeie, maar makkelijk is het wel ;)
De keuze maakt op zich dan toch niet zoveel uit? Enige voordeel wat ik kan bedenken, is je huis kopen in de homestead van je Kinship... dan heb je meer korting op spullen die je koopt.
Is dat zo?, ik dacht dat elke instance een eigen goedkopere vendor had?

[ Voor 25% gewijzigd door Freelance op 25-10-2007 15:01 ]

(...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Rfce schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 14:58:
[...]

Zover liggen de homesteads toch niet uit elkaar: Ered Luin (Falathlorn en Thorin's Halls), The Shire en Bree. De keuze maakt op zich dan toch niet zoveel uit? Enige voordeel wat ik kan bedenken, is je huis kopen in de homestead van je Kinship... dan heb je meer korting op spullen die je koopt.

Edit:
Mocht het downloaden traag zijn, hier een link naar een nzb, om vanaf de newsgroepen Book11 te downloaden.
korting :o hoe zit dat precies? (ik kan die sites niet openen ;()

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rfce
Freelance schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 15:00:
[...]
Is dat zo?, ik dacht dat elke instance een eigen goedkopere vendor had?
Ja dat klopt, de wijk waar je woont krijg je volgensmij 20% korting (tier2).
Woon je vervolgens in dezelfde wijk als je Kinshiphouse krijg je nog een 15%, en dan kom ik op 35% uit...

Op het LOTRO forum is btw een kopje erbij gekomen: housing... dat ben ik nu aan het inlezen :)
edit^^lol blijkbaar is dat kopje er al langer, maar zie ik het nu pas

edit2:
Legolas, kom je op onderstaande site:
http://www.visionsofthering.com/bree_homestead.shtml
http://www.visionsofthering.com/elf_homestead.shtml

Leuke flashsite met info over een homestead.

[ Voor 21% gewijzigd door Rfce op 25-10-2007 15:23 ]

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Rfce schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 15:13:
[...]

Ja dat klopt, de wijk waar je woont krijg je volgensmij 20% korting (tier2).
Woon je vervolgens in dezelfde wijk als je Kinshiphouse krijg je nog een 15%, en dan kom ik op 35% uit...

Op het LOTRO forum is btw een kopje erbij gekomen: housing... dat ben ik nu aan het inlezen :)
edit^^lol blijkbaar is dat kopje er al langer, maar zie ik het nu pas

edit2:
Legolas, kom je op onderstaande site:
http://www.visionsofthering.com/bree_homestead.shtml
http://www.visionsofthering.com/elf_homestead.shtml

Leuke flashsite met info over een homestead.
ik zit op mijn werk (overheid) en kan je melden dat ik zo goed als nergens op kan komen. nu.nl, tweakers.net, webwereld en wikipedia en dan heb je het echt wel gehad (op vacature sites en dergelijke na dan)

ff over die korting dan kan je dus 68% korting krijgen in totaal! das wel handig :D is dat alleen in in de stad of in het hele gebied (b.v. ered luin)
hoe je 68% kan krijgen
20% home house
15% kin house
23% rep area
10% discount via pocket item

als champion of guard word je dan wel een heel stuk blijer als je aan puin geslagen bent en je gaat repairen

[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 66797 op 25-10-2007 16:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
Bøf, ik kan niet zo snel meer vinden waar de huizen verkocht worden :( begin toch wel een beetje hebberig te worden :o

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

botoo schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 16:17:
Bøf, ik kan niet zo snel meer vinden waar de huizen verkocht worden :( begin toch wel een beetje hebberig te worden :o
dat is dus wat ik ook wil weten! waar kan ik die huizen kopen :P

damn zo sta je op 55 gold en zo ben je blut...

ik heb nu nog maar 28 gold maar ja als ik dus huis kan kopen -7 gold en dan nog alle nieuwe skills van minstrel :o

[ Voor 21% gewijzigd door Anoniem: 66797 op 25-10-2007 16:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rfce
Anoniem: 66797 schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 16:26:
[...]

dat is dus wat ik ook wil weten! waar kan ik die huizen kopen :P

damn zo sta je op 55 gold en zo ben je blut...

ik heb nu nog maar 28 gold maar ja als ik dus huis kan kopen -7 gold en dan nog alle nieuwe skills van minstrel :o
De huizen kun je kopen bij een makelaar, die in elke homestead te vinden is (aan de ingang).
Daarnaast zijn tijdelijk (nu dus net na de update), additionele makelaars ter beschikking:
Bree: Net buiten Comb en Staddle
Shire: Postkantoor in Waymeet en centrum van Tuckborough
Ered Luin, voor Falathlorn: haven van Celondim en bij scholarshuis in Duillond
Ered Luin, voor Thorins Hall: centrum van Noglond en Gondamon

En denk aan het onderhoud hè... huisje kost weekelijks onderhoud :)

Ben nu btw aan het updaten, darn wat duurt dat lang. Had gisteren de standalone patch al gedownload... de gerunt, ging vrij rap... daarna de aditionele updates, pffffffffffff bijna een uur bezig nu (update gamedata -> 3% 118/3112 files).
Waarom kan dat niet allemaal in 1 grote updatefile, maar moet het nog eens tijdens inloggen 8)7

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
Ik ben het homestead instance bij Thorins ingegaan en heb daar een huis uitgezocht, kwestie van het 'te koop' bord aanklikken :) Meteen als je het bovenste homestead aanklikt en binnengaat heb ik het eerste huis links, nr 1 dus :Y)
Het was 1G en een paar silver, iets duurder dan verderop in de achterbuurten :P. In een 7G huis zag ik niet direct een functioneel voordeel en aangezien ik dat geld toch niet had was de keus makkelijk.

Voordeel van een eigen huis is de mapping home en een mailbox voor je deur. Ook kan je 1 vault-space kist krijgen/kopen, ik weet nog niet hoe omdat ik gelijk met book 11 begonnen ben samen met een hoop van NOES.

Vanavond zal het ws raid in the Rift worden dus dan heb ik ook geen tijd om het huisgedoe uit te vlooien.

Gelukkig kreeg ik net op tijd wat AH verkoopgeld binnen :).

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 191619

mmm, weet iemand een bezigheid tijdens het downloaden.

Iets wat gemiddeld een uur duurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 217406

hey mensen...de nederlands kin dutch peacekeepers heeft nu een bataljon aan lvl 50ers :) we zoeken andere kins of meschien jullie om raids mee op te zetten..nederlands of engelstalig maakt niet uit. intresse? laat het me ff weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baserunner
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 20-06 11:45
Anoniem: 191619 schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 19:05:
mmm, weet iemand een bezigheid tijdens het downloaden.

Iets wat gemiddeld een uur duurt.
Pornootje kijken? :9~

Zelf ben ik weer geswitched van LOTRO naar WoW, ik vond LOTRO toch wat te lomp denk ik... Het heeft mij nooit heel erg kunnen pakken, wat WoW wel heeft gedaan. Toch is LOTRO een mooi spel geworden en zal ik zeker over een paar maandjes weer eens komen kijken wat de patches teweeg hebben gebracht :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Rfce schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 14:58:
[...]

[...]

Weet je dat heel zeker, op de site staat namelijk duidelijk:
Book 11: Defenders of Eriador - Standalone Patch Instructions
IMPORTANT: If you are patching from the retail client of the game (i.e. you’ve just bought the game), before installing Book 11 you will first of all need to install the Book 9 & Book 10 Standalone patches. To do this, please follow the instructions provided on the links below:

Edit:
ik weet het 100% zeker want meer heb ik niet gedownload en hele PC was geformateerd en ik heb het spel gekocht toen hij in de winkels lag (paar dagen nadat hij uit was) heb gisteren toch echt hele avond gespeeld :)

gisteren alle minstrel skills gekocht abnormaal zoveel :/ kan niet eens al mijn skills kwijt ;(
noes heeft een keigroot huis gekocht in bree en ik in celondim. heb een deluxe home en meteen de upkeep betaald t/m 6 december (150 silver per week) en beide vault boxes gekocht :)

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 66797 op 26-10-2007 10:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
Pfffff, Big Spender! :P
Ik heb nog even wat ingericht, kon met Woodworker een dwarf-table craften (ook meteen eentje voor een buurman gemaakt die kwam buurten :)), en verder heb ik met 4 chars de intro 'quest' gedaan waarbij je een boom krijgt en nog wat uit mag kiezen voor reward. Er staan dus al 4 bomen in de tuin :D

Voordeel/nadeel van de home-vault is dat je wel de spullen van je verschillende alts er in kan stoppen en er dus ook uit kan halen met een andere alt, maar je kan er geen bound items in doen, das dan wel weer jammer (maar begrijpelijk).

Wel een echt nadeel vind ik de mailbox voor je deur, die is alleen te gebruiken door degene die het huis gekocht heeft, je alts dus niet. Naja lijkt me iets voor een volgende patch.

Kinship huis ben ik nog niet geweest omdat ik de ingang van de Bree homesteads niet kan vinden :o zuid-oost van Staddle, maar waar precies?

Gisteren mijn eerste kinship georganiseerde (12 persoons) raid gedaan in de nieuwe omgeving 'the Rift'. Het was best pittig om er te komen, dwz iemand wist de weg via een sprong naar beneden maar daarbij vielen de eerste 8 slachtoffers :o.

Ik kon als enige Burglar natuurlijk lekker scouten overal 8) en ik krijg de indruk dat ik juist daarvoor mss beter een mic aan mijn pc kan hangen, 't is toch wel lastig om alles te typen wat je ziet. Ik moet er nog eens goed over nadenken, ik voel er niet zoveel voor om mezelf van de buitenwereld af te sluiten met een headset op. Mijn vrouw ziet me zitten, als het aan haar ligt had ik allang een jas met lange mouwen gehad :o

Hoe dan ook de raid was geen doorslaand succes, we hadden geen Guards en da's best vervelend met mobs die zoveel damage doen als we daar vonden. We zijn wel een stuk wijzer geworden over de mobs op het traject er naar Barz toe, maar Barz zelf kregen we er bij lange na niet onder. De eerste keer kregen we mss 10K van de 135K af, en de tweede poging iets meer dan 60K voordat de hele groep op apengapen lag.

Twee tanks op de resterende twee spots zou een hoop schelen.

Repair-bill van ruim 600 silver (in mijn Homestead) was mijn deel van de opbrengst :'( gelukkig krijg ik in Thorins wat meer korting en moest uiteindelijk net boven de 500 silver aftikken.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rfce
botoo schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 11:22:
Voordeel/nadeel van de home-vault is dat je wel de spullen van je verschillende alts er in kan stoppen en er dus ook uit kan halen met een andere alt, maar je kan er geen bound items in doen, das dan wel weer jammer (maar begrijpelijk).
Nou van die bound items: waarom niet?? Het kan toch gewoon zo zijn dat je daar wat opslaat, en alleen het char waaraan het item gebound is, deze mag oppakken...
botoo schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 11:22:
Kinship huis ben ik nog niet geweest omdat ik de ingang van de Bree homesteads niet kan vinden :o zuid-oost van Staddle, maar waar precies?
Je hebt een skill erbij gekregen om naar je kin-house te porten... als je dat teveel kost :), de homestead in bree, is als je de weg vanuit south-bree volgt richting de lone-lands, ergens rechts af... is niet te missen.... Onder de marches zeg maar.

Ik heb me gisteren kostelijk vermaakt met die huizenzooi... erg leuk allemaal :)

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
Rfce schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 11:31:
Nou van die bound items: waarom niet?? Het kan toch gewoon zo zijn dat je daar wat opslaat, en alleen het char waaraan het item gebound is, deze mag oppakken...
Lijkt me pima oplossing :Y
Je hebt een skill erbij gekregen om naar je kin-house te porten... als je dat teveel kost :)
:o die heb ik dus niet gezien (mss omdat ik er eerst een keer naar toe moet gaan?), mapping naar eigen huis heb ik wel in mijn lijst gezien, maar mogelijk was op het moment dat ik keek het kin-house nog niet aangeschaft (kin-leader had patch-probs).

Ik zal vanavond eens een kijkje gaan nemen in de Bree homesteads en het kin-house :).

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

@botoo oehhh maak mij ook eens wat toffe meubels O-)

en vergeet niet dat van de 2 keer dat alles dood ging onder de knots van gurz er 1 in levenb bleef!!!! niet de burglar zoals botoo graag vermeld, maar niemand minder dan moi 8) i love fake death :P

als ik nou met de tijd ergens anders wil wonen kan ik mijn huis dan verkopen voor een normale prijs? of is het hetzelfde verhaal als paard dat je 25% van aanschaf krijgt.

enne ja big spender idd ff kijken
ruim 1 gold aan repairs
7 gold voor huis
2x 150 silver upkeep
600 silver voor 2 vault spaces (1e was 100 silver en de 2e 500 silver)
ruim 1 gold aan nieuwe skills

ben over de 10 gold gedropt :N

[ Voor 46% gewijzigd door Anoniem: 66797 op 26-10-2007 12:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
Anoniem: 66797 schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 12:22:
@botoo oehhh maak mij ook eens wat toffe meubels O-)
Will do, maar tot nu toe heb ik nog maar één recipe voor een tafel. Bij de woodworker kon ik iig geen extra recipes kopen, en bij tailor (rugs mss?) ook niets.
Ik heb wel al iets gehoord in de chat-box dat je blijkbaar tools in je huis kan krijgen zodat je lekker thuis kan craften, geen idee of dat waar is maar dat zou wel een mooie quest reward zijn.
en vergeet niet dat van de 2 keer dat alles dood ging onder de knots van gurz er 1 in levenb bleef!!!! niet de burglar zoals botoo graag vermeld, maar niemand minder dan moi 8) i love fake death :P
Pffff, ik heb nergens vermeld dat ik het in the Rift langer volhield dan de rest, daar kan je makkelijk zat een conclusie uit trekken :o En voor opgewarmd lijk spelen kan iedereen (ook al zijn sommige beter dan anderen ;))
Die Barz deed wel enorme damage en blijkaar op een hoop tegelijk ook, ik vermoed dat we eerst iets moeten bedenken om die 'eye' buff van hem tegen te gaan of te neutraliseren.
als ik nou met de tijd ergens anders wil wonen kan ik mijn huis dan verkopen voor een normale prijs? of is het hetzelfde verhaal als paard dat je 25% van aanschaf krijgt.
Goeie vraag, ik weet alleen dat er een 24 uur cooldown op zit voordat je een nieuw huis kan kopen.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik moet me er nog even in verdiepen maar wellicht kan mijn tailor ook dingen maken, zoals kleden ofzo...

oehhh een forge, superior workbench en superior oven zou me wel wat lijken :P al zou superior er wel niet inzitten :/

wat voor hout heb je nodig? en heb je al recipes voor die nieuwe instrumenten??? die wil ik erg graag :P

en hoe kan je in je huis bij die vault spaces komen? want ik heb het nog niet ontdekt...

[ Voor 31% gewijzigd door Anoniem: 66797 op 26-10-2007 13:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

botoo schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 12:41:
[...]
Goeie vraag, ik weet alleen dat er een 24 uur cooldown op zit voordat je een nieuw huis kan kopen.
Voor zover ik weet kun je alleen je huis " abandon " , en zullen je spullen en de inhoud van je chest's verschijnen onder die nieuwe optie bij de banker. Je geld zal je kwijt zijn, dit heb ik in ieder geval opgevangen in de channels gisteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 230357 schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 13:13:
[...]

Voor zover ik weet kun je alleen je huis " abandon " , en zullen je spullen en de inhoud van je chest's verschijnen onder die nieuwe optie bij de banker. Je geld zal je kwijt zijn, dit heb ik in ieder geval opgevangen in de channels gisteren.
OMG das geen optie dus

iemand die al nieuwe recipes heeft gevonden voor hoge level characters die beter zijn (voor bepaalde classes) dan de oude recipes (etched beryl ..... exquisite galadhrim ..... exquisite radiant ..... enz enz)

[ Voor 21% gewijzigd door Anoniem: 66797 op 26-10-2007 13:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rfce
botoo schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 12:41:
[...]
Will do, maar tot nu toe heb ik nog maar één recipe voor een tafel. Bij de woodworker kon ik iig geen extra recipes kopen, en bij tailor (rugs mss?) ook niets.
Ik heb wel al iets gehoord in de chat-box dat je blijkbaar tools in je huis kan krijgen zodat je lekker thuis kan craften, geen idee of dat waar is maar dat zou wel een mooie quest reward zijn.
Nou ik ben ook tailor, en ben dus ff alle homesteads af gegaan... bij de elven verkopen ze 4 recepten voor rugs voor je tailor (tier1-4)... meteen gekocht en gemaakt... kwam er alleen achter dat die tier3 en 4 rugs te groot zijn en niet in mijn hobbithole passen :), dan maar ff op AH (of in ons kin-huis).
Anoniem: 66797 schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 13:04:
en hoe kan je in je huis bij die vault spaces komen? want ik heb het nog niet ontdekt...
Als je er 1 of 2 hebt gekocht, heb je thuis gewoon 1 of 2 kisten ter beschikking... klik je erop, heb je mooie vault-space :-)

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Rfce schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 14:07:
[...]

Nou ik ben ook tailor, en ben dus ff alle homesteads af gegaan... bij de elven verkopen ze 4 recepten voor rugs voor je tailor (tier1-4)... meteen gekocht en gemaakt... kwam er alleen achter dat die tier3 en 4 rugs te groot zijn en niet in mijn hobbithole passen :), dan maar ff op AH (of in ons kin-huis).
cool... tier 4 is dus met pristine leather :)
@botoo maak mij wat leuke meubels en ik maak wel wat kleden :)
Als je er 1 of 2 hebt gekocht, heb je thuis gewoon 1 of 2 kisten ter beschikking... klik je erop, heb je mooie vault-space :-)
thnx...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blackadder75
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09-04 11:03
Hoi allemaal.

Ik heb eerst gezocht in de mooie introdiuctie post over LotRO in deze draad, maar ik kon de informatie niet vinden, daarom hier gevraagd:

Is het correct dat je niet op US servers kan met een europese versie? En als ik nu toch eigenwijs ben (hele zooi vrienden die op Brandywine server US spelen), is het dan technisch mogelijk om een US versie te kopen en dan toch op hun server te spelen?

Ik heb alleen nog maar met een trial 7 dagen gespeeld, dus ik heb het nog niet uitgeprobeerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
Formeel is het niet mogelijk om vanuit Europa op een US server te spelen. Ik weet niet of het ip gerelateerd is of domweg op basis van gegevens van je inschrijving.

Je zou evt een US versie over kunnen laten komen en iemand in US je account laten regelen maar of dat allemaal lukt?

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhans
  • Laatst online: 07:16
blackadder75 schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 17:05:
Hoi allemaal.

Ik heb eerst gezocht in de mooie introdiuctie post over LotRO in deze draad, maar ik kon de informatie niet vinden, daarom hier gevraagd:

Is het correct dat je niet op US servers kan met een europese versie? En als ik nu toch eigenwijs ben (hele zooi vrienden die op Brandywine server US spelen), is het dan technisch mogelijk om een US versie te kopen en dan toch op hun server te spelen?

Ik heb alleen nog maar met een trial 7 dagen gespeeld, dus ik heb het nog niet uitgeprobeerd
Je kunt natuurlijk ook op de US site eent key bestellen voor 30 USD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muijs
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 18-06 10:37
Ligt het trouwens aan mij, of is sinds de Book 11 update het spel wat 'zwaarder'. Bij mij liep het ineens niet meer zo vloeiend, en heb dus de graphics wat terug moeten schroeven :/ Maar ja, ik ben toch aan het denken om een nieuwe pc te kopen, want mn huidige hardware is toch al ruim 3 jaar oud :o

Mijn captain is inmiddels al een tijdje op level 45 en kan dus 2 class quests gaan doen. Deze zijn blijkbaar wel moeilijk (staan beiden als lvl 50 quests genoteerd) en kosten veel tijd. Ach ja, langzaam maar zeker krijg ik het wel geklaard. Daarnaast zijn de quests in stappen opgebouwd met steeds mooie rewards :), alleen het kiezen tussen de selectable rewards zal moeilijk zijn.

Ook heb ik een huisje gekocht, helaas had ik net niet genoeg geld voor een deluxe huis, maar die ga ik later misschien kopen. Ik hoop alleen dat huizen wat meer voordelen met zich mee gaan brengen dan alleen wat extra opslag (het is nu natuurlijk meer voor de leukigheid).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
Extra opslag, extra map home, en het makkelijker wisselen van spullen tussen je alts, maar meer voordelen zie ik ook niet in het huis gedoe.
Die extra opslag is iig wel een stuk goedkoper dan in de vault, en map home maakt het een stuk aantrekkelijker om 'even' ergens naar to te gaan en dan toch nog een exit hebt voor als je kort er op ergens in een 'put' zit. Als je kin een kin-house heeft heb je er nog een extra mapping spot bij :).

Zo zat ik gisteren een beetje in de 'put' nadat Neocrown en ik wat aan het rommelen waren in de rep-dungeon van Barrows. We liepen tegen een named EM aan en die wilde ik natuurlijk graag aanpakken :9 maar omdat we een beetje gemakzuchtig aan het rondlopen waren was ik een beetje uit het oog verloren dat er behorlijk wat random mobs lopen daar. Gevolg was dat we niet alleen de EM Warg en de 9K Wight te verwerken kregen maar ook twee wandering Wargs en een loslopende Wight.

Bij Neo ging het licht uit en ik focusde op de EM, ik wilde toch wel erg graag weten wat 'ie zou droppen :+ Zodra de EM Warg lag heb ik eerst zonder kijken alle drops opgepakt en toen HiPS.

Omdat ik al eens eenzaam en alleen (in de schaduwen :P) ben achtergelaten door een verslagen FS en toen niet in staat bleek om door het cordon Wights heen te breken wilde ik nu wel map home doen maar dat zou niet lukken zo dicht op de mobs.

Even wachten tot enkele cooldown timers verlopen waren, en de 9K Wight van zijn mooie rustige plekje verjaagt 8) waarna ik op mijn gemak map home kon doen.
In Bree aangekomen eens gekeken wat de drops waren en er zat een Beryl Shard bij, maar Neo had Neo alle rolls gewonnen :'( Nu speel ik veel vaker samen met hem, en hij toch nog geen GM is, dus kreeg ik de Shard :Y)

Nu eens goed nadenken wat ik wil gaan proberen te critten :).

Omdat heel Ettenmoors in handen van freeps was ging de geplande raid aldaar niet door, dwz niet zoals geplanned. We zijn met een flinke ploeg geswitched naar monsterplay en hebben vervolgens een succesvole monster-raid gedaan op 3 keeps.
Ook wel eens leuk, ik gebruik mijn Warg ei'k nooit, maar nu kwam 'ie wel van pas.

Het is toch wel een beetje raar als je iemand opvreet -als monster- terwijl je kort daarvoor samen hebt gequest :o. Naja m'n Warg moet ook eten :+ }>

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
Weet iemand ondertussen al wat je met ancient nickel moet doen?
Heb een aantal stacks in mijn vault maar nog geen doel voor gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freelance
  • Laatst online: 22-06 13:46
JohnnyV76 schreef op zondag 28 oktober 2007 @ 08:52:
Weet iemand ondertussen al wat je met ancient nickel moet doen?
Heb een aantal stacks in mijn vault maar nog geen doel voor gevonden.
als je weaponsmith bent kun je o.a. van ancient nickel ingot rep items maken. Dat wil zeggen voor Annunimas rep. http://lorebook.lotro.com...p/Recipe:Warden's_Sceptre

[ Voor 38% gewijzigd door Freelance op 28-10-2007 13:12 ]

(...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ellen heeft al wat gequest in high pass en nu ook 1e level van de elven reputation gehaald. nu zou ik in hert nieuwe reputation gebied van de elven moeten kunnen komen (zuid oost achter de waterval) maar hoe ik daar kom geen idee :? iemand die het weet ???

ook heb ik gisteren wat nieuwe dingen gemaakt daar er niet echt mooie nieuwe items zijn heb nu 2 pollisht beryl bracelets en een exquisite galadhrim legging (eindelijk gecrit na 3 mislukte pogingen!!!)

pollisht beryl necklace 2x gemaakt op 80% en er dan nog 1 missen ook :N meteen erachteraan nog 1 op 35% gemaakt en die critte gelukkig :)

[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 66797 op 29-10-2007 10:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rfce
Anoniem: 66797 schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 10:29:
[...]
ik weet het 100% zeker want meer heb ik niet gedownload en hele PC was geformateerd en ik heb het spel gekocht toen hij in de winkels lag (paar dagen nadat hij uit was) heb gisteren toch echt hele avond gespeeld :)
Nou ik moest een herinstall doen, dus ook LOTRO opnieuw erop zetten... na de cleane install vraagt LOTRO gewoon naar de Patch van Book11... en zeurt helemaal niet over book9 en 10... raar dat het op de site anders staat....
Ik heb iig gewoon book11 geselecteerd en alles werd goed geupdate.
Gisterenavond heeft alleen de afconfiguratie MEGA-lang geduurd...Ik was om 22 uur ermee begonnen, en om 23u30 was hij nog niet eens door het eerste update gedeelte... niet normaal. Nou, toen ik vanmorgen keek was hij gelukkig wel klaar (nachtje aan laten staan).

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Rfce schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 11:30:
[...]

Nou ik moest een herinstall doen, dus ook LOTRO opnieuw erop zetten... na de cleane install vraagt LOTRO gewoon naar de Patch van Book11... en zeurt helemaal niet over book9 en 10... raar dat het op de site anders staat....
Ik heb iig gewoon book11 geselecteerd en alles werd goed geupdate.
Gisterenavond heeft alleen de afconfiguratie MEGA-lang geduurd...Ik was om 22 uur ermee begonnen, en om 23u30 was hij nog niet eens door het eerste update gedeelte... niet normaal. Nou, toen ik vanmorgen keek was hij gelukkig wel klaar (nachtje aan laten staan).
Dat was bij mij ook. Ik heb book 11 gedownload (1,1 Gb voor een patch/extra stukje wereld :X), en daarna was hij nog een uur bezig met het updaten van de high res textures. Steeds een stukje downloaden, patchen, client herstarten en dan begon het weer van voren af aan. Ik vind het erg onduidelijk hoe dit in elkaar zit, maar ik laat die client wel een keer een dag in de system tray staan en dan hoop ik dat hij klaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
Nieuw recipe voor de Minstrels onder ons:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/9f5eb3c38b79a0408ca93a8aaebd76e5/full.jpg Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/0ba9e36d96624a37cd8f672d9ad092de/full.jpg

Vraag me niet meteen naar de mats want die weet ik niet nu, maar dat kan ik je ingame wel wel vertellen :).

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

botoo schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 12:38:
Nieuw recipe voor de Minstrels onder ons:

[afbeelding] [afbeelding]

Vraag me niet meteen naar de mats want die weet ik niet nu, maar dat kan ik je ingame wel wel vertellen :).
crap houdt volgens mij in dat ik alle instrumenten weer opnieuw moet laten maken :S en dan ga ik er gedeeltelijk op achteruit aangezien de oude instrumenten -17 geven als ze gecrit zijn... sigh :/

enne als je wilt kan ik proberen de leggings voor je te critten heb recipes gekocht nadat ik hem miste en toen weer miste uiteindelijk nog 2 gekocht voor prijzen van 140 tot 200 silver stuk dus als je wilt kan ik hem proberen voor je die paar silver hoef ik niet gewoon de mats en dan hopen op een crit (iets meer geluk dan ik zelf had met 3 mislukte pogingen)

[ Voor 21% gewijzigd door Anoniem: 66797 op 29-10-2007 13:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
Voorbeeld van de epic gear die je kan verkrijgen in the Rift met de bijpassende barter-drop. Voorbeeld is voor Burglar gear, andere classes hebben ander speelgoed natuurlijk maar vziw in vergelijkbare kwaliteits-range. De Rift juwels zijn hetzelfde.

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/fdfa80366d82a79438161afd68572120/full.jpg

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/979f025bef94267f2b9f08c67290b291/full.jpgAfbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/0a1c0952736a726343e0c8461077c514/full.jpg

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/0d18201591585fa64f19ec1496234446/full.jpgAfbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/6d3afe43de56292184ccd6a890bec825/full.jpg

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/a1abd20ebcc47a618213ac67b2d22c3f/full.jpgAfbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/35652a109d0ea4e5260b579ecaecd38a/full.jpg

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/737ab19c3c85fc67dd922b6c132c5b86/full.jpgAfbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/8e979972d78a3be2cce2ab0c218f0b7a/full.jpg

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/d39206d20b46d9683d99beddca4dfb2c/full.jpgAfbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/c28a5b3aa63c2e6208f662158eae759b/full.jpg

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/c64664613a1da1dedca49e76d1b5f779/full.jpgAfbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/c253edbed6541b0b73119eae038769e3/full.jpg

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/3fb63049fd49f3bf9ef01bd19dff10f9/full.jpgAfbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/8e98ebc82db839f0f0f4e118a0183a66/full.jpg

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/eb7eaf2eb84c482324b358dad3fce6bb/full.jpgAfbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/8e98ebc82db839f0f0f4e118a0183a66/full.jpg

Over die Exquisite leggings, ik heb momenteel (zoals gebruikelijk) geen shards en ws ook geen tijd om er eentje te zoeken omdat we vanavond weer gaan proberen om verder in de Rift te komen, gisteren was een total failure. Drie pogingen gedaan die niet lukten, laatste keer zijn we nog gepiepelt door een bug ook :(
Afspraken gemaakt wie wat waar en hoe zou doen en vervolgens verspringt de drake ineens naar een andere plek, net als je met lag wel eens hebt dat je ineens een stuk verder staat, maar nu was het geen lag maar gewoon bugged :( Daardoor kreeg die drake de kans om weg te vliegen en wij geen kans meer om daar bij te komen (Hunters wel maar dat ging domweg te langzaam omdat de drakes sneller werden geheald door de boss).

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

en als je nou 2 x zon diamond wint heb je 2x een item waar je niks aan hebt ruilen is niet mogelijk omdat het bind on aqquire is. 1e paar items zal wel lukken maar later wordt het wel tricky denk ik...

wel de manier om mensen bezig te houden, die reputation schiet ook geen meter op daar met 1 punt per kill al zal dat later wel wat meer worden en wellicht nog wat quests die standing verhogen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
Met het DKP systeem hoef je niet te 'bidden' op een item als je dat niet wilt natuurlijk en hou je je mogelijkheden open voor een volgende drop waarmee je weer iets anders kan krijgen/ruilen. Twee keer een diamond (om jouw voorbeeld er maar eens bij te halen) zal niet snel voorkomen omdat je na je eerste drop (welke dat dan ook is) ws niet gauw genoeg punten hebt om weer een goed bod te doen. Ook zal je heel veel raids moeten doen en heel veel bosses moeten verslaan om een overvloed aan barter-drops te krijgen, uiteindelijk zitten er wel minstens 12 spelers uit diezelfde ruif te vreten.

Wb je reputation: afaik heb ik bij de Rift al een halve balk vol na 3 raids (en 3 bosses), hoef je verder niets voor te doen dus da's wel makkelijk :).

Ik heb gisteren eerst mijn vaultspace opgeschoond van dingen die ik al te lang ongebruikt aan het bewaren ben en heb daarna mijn packs zoveel mogelijk geleegd (t/m jeweller/cook tools aan toe) voordat de raid begon. Nu was mijn repairbill over de hele avond (was wel korter dan vorige keer) 150 silver :) immers wat je niet bij je hebt kan ook niet stuk gaan :D

Jammer genoeg had ik nu vrijwel niets aan de loot dus het mazzeltje van de tweede raid waar ik 2 obsidians kreeg en verkocht voor 4G was er ook niet :'( Naja, wel een lekker sprongetje gemaakt in de Rift DKP lijst :Y).

Zo'n anderskleurige knol is wel erg 8) :Y

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

botoo schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 15:18:
Wb je reputation: afaik heb ik bij de Rift al een halve balk vol na 3 raids (en 3 bosses), hoef je verder niets voor te doen dus da's wel makkelijk :).
ja maar voordat je kindred status hebt ben je wel ehhh kweenie hoeveel raids verder
Jammer genoeg had ik nu vrijwel niets aan de loot dus het mazzeltje van de tweede raid waar ik 2 obsidians kreeg en verkocht voor 4G was er ook niet :'( Naja, wel een lekker sprongetje gemaakt in de Rift DKP lijst :Y).

Zo'n anderskleurige knol is wel erg 8) :Y
obsidian:? wat is dat?

gisteren meegedaan aan een RAID in the rift het geluk lachte me toe want ik won de steen die dropte bij burz en dat leverde me de boots op van nieuwe minstrel epic :)

ook won ik op de mushroom (zijn er maar 3) echter is die blijkbaar bugged ik heb de mushroom gepakt maar er gebeurde niks, wel was de mushroom pleite :N

na een repair van 341 silver en 82 copper (dat terwijl ik alle items die ik niet gebruikte in de vault heb gelaten) en uiteraard ging repairen in bree rep area. ach met het epic item mag ik niet klagen over repairs. morgen gaan we het afmaken dit omdat we maar 1 boss hebben gehaald

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
Plaatjes spreken meer dan praatjes ;) Wat kom je zoal tegen in 'the Rift'?

twee voorbeeldjes (en helaasch komen de boss mobs nooit alleen maar worden ondersteund door een drietal waves met adds)

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/f7a2d4a328227f1af5e636c7b3dfc3bd/full.jpg

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/530d730a7d06c8b8d27c6d210df1c4e1/full.jpg

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Ben gisteren ook eens de Rift ingedoken met een raid. De entree is al interessant, met groepen van elites. Als je dan eenmaal binnen bent, hoop je dat je raid iets waard is. Niet dus. Twee guardians met bogen die denken dat ze er mee om kunnen gaan, en je hele raid is dood. Na een ressurrect verder gelopen naar het tweede groepje met een slavemaster. Omdat de raid leader een van die triggerhappy prutsers was, begon ik maar de boel aan te sturen. De twee LMs kregen een target om gestund/geroot te houden. De LMs zouden beginnen waarna de rest allemaal op de Hillmen Workers zou duiken, dan de slave, en dan de slavemaster. Jammer maar helaas, de guardian was weer per ongeluk aan het schieten... op de slavemaster. Weer iedereen dood. Toen hield ik het voor gezien. Ik ga binnenkort wel een keer de Rift in met mn kin. Ik hoef nog maar 55% xp te halen, en dan ben ik ook lvl50.
Ik had verder wel geluk wbt de drops. Er dropte 3 rift-iron ore, waarvan 1 voor iemand uit mn kinship, en 2 voor mij :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

botoo schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 18:22:
Formeel is het niet mogelijk om vanuit Europa op een US server te spelen. Ik weet niet of het ip gerelateerd is of domweg op basis van gegevens van je inschrijving.

Je zou evt een US versie over kunnen laten komen en iemand in US je account laten regelen maar of dat allemaal lukt?
Wij doen het ook voor een amerikaanse. Iemand bij ons regelde haar account en europese versie, zij betaalt via PayPal. Dus het kan.
Anoniem: 217406 schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 19:17:
hey mensen...de nederlands kin dutch peacekeepers heeft nu een bataljon aan lvl 50ers :) we zoeken andere kins of meschien jullie om raids mee op te zetten..nederlands of engelstalig maakt niet uit. intresse? laat het me ff weten.
Geef me een keer een ingame PM op Rhyaehar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knaak
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10:07

Knaak

It's me, Mario!

[...] This is not a linear story where there's this creature that you encounter at this location and this creature that you encounter at this location. Creatures are creatures in a world, they have a history, they have a genealogy, they exist not just in complete isolation. There were likely were more Balrogs in the world of Middle Earth, it's just that there's a very famous Balrog in Khazad-dûm (that you will still encounter someday) that will likely be even more impressive than the one you're encountering now.
Wel leuk, verklaard een hoop over hun visie op de Balrogs. Toch maar een keer het spel weer opstarten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

botoo schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 11:28:
Plaatjes spreken meer dan praatjes ;) Wat kom je zoal tegen in 'the Rift'?

twee voorbeeldjes (en helaasch komen de boss mobs nooit alleen maar worden ondersteund door een drietal waves met adds)

[afbeelding]

[afbeelding]
wow heavy shit :o die onderste was dat de 5e boss ?

iemand die weet waar alle nieuwe deeds te halen zijn en welke trait je ervoor krijgt? ik heb honesty nu op level 1 (misty mountains 8 locaties ontdekt) en wil die wel hoger hebben voor mijn minstrel :P

[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 66797 op 30-10-2007 12:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
Eimyr is bij de zesde boss (Thrang), z'n morale ging -tussen de waves door- redelijk vlot naar 1, maar toen kwamen er weer 4 Fumaroles (vulcano-shamans?) die elk een buts Searing Urfon's uitspugen. het probleem met die Urfon's is dat ze 100% van de damage die je doet weer reflecteren op jou (=auw). We moeten nog kijken hoe we dat gaan aanpakken, de aanval op Eimyr was aan het einde van de avond en meer bedoeld om te kijken wat er te wachten stond.

Nog wat sfeerplaatjes van gisteren.
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/d0c20b2ee1757005b3eee57678a7cce6/thumb.jpg Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/e5a944f6c14ed0fcb147cd361c770e5d/thumb.jpg Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/7ba1e36d7c9be2bd26ca89156ee24c51/thumb.jpg Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/82d5c69a8b7e3f14fb29187a0a79d1d8/thumb.jpg Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/4b28adb311aca3b76cebaa7a740db654/thumb.jpg

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferreur
Spelen hier nog mensen op de [EN-RP] server?
Ik heb een lvl 8 gnome hobbit burglar (Minop) die op zoek is naar een gezellige kinship.

[ Voor 5% gewijzigd door Ferreur op 30-10-2007 13:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
Gnome???
Sinds wanneer kan je een Gnome kiezen dan?

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferreur
botoo schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 13:44:
Gnome???
Sinds wanneer kan je een Gnome kiezen dan?
Gdvr, te veel WoW gespeeld :D
Ik bedoel natuurlijk hobbit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rfce
Botoo... mooie pics, jammer dat ik nog lang geen lvl50 ben om hierin te stappen.... daarnaast heb ik natuurlijk wel nog genoeg andere plekken te ontdekken.

Gisteren bijv. Ivar the Bloodhand gepakt (na 4 pogingen)... Wow zeg, het is een lvl34 FSquest, maar dat lijkt me wat laag.. We waren allemaal tussen de lvl35 en 37 (burglar, loremaster, guardian, minstrel, hunter en nog een guardian). Nou, je zou zeggen: mooi gebalanceerd.
Voor iedereen was deze de eerste keer... nou de weg ernaartoe is vrij makkelijk, maar dan komt het.
Bij de eerste keer gingen we snel de mist in (we hadden niet door dat die banner-dragers, Ivar flink helpen.) Nou goed, poging 2: Beide guardians op Ivar en de rest doet alle adds, ik en de LM de overige wights stunnen zover het kan, en als alle adds dood zijn, weer allen op Ivar.
Opzich werkte dit principe goed, we kwamen alleen zonder power te zitten... In battle was er geen tijd voor een afspraak mbt FSM, poging 2 en 3 gingen dus ook voorbij.
Nou, dan toch NOG maar een keer, we ewaren immers niet voor niets gekomen: nu afgesproken dat zodra ik een trip/exploit opening deed, iedereen BBBBBB zou klikken. Nou poging 4 dus: Eerste attack op Ivar deed ik snel een trip met als FSM: RRRRRB (mooi, flink wat startersdamage en een ghost die te hulp schiet)... Guardian op Ivar, en de rest zoals voorheen.... Op 3 kwart zat dus iedereen weer zonder power (salves natuurlijk wel gebruikt) en gelukkig werkte de FSM: BBBBBB, iedereen weer lekker full power en de healer hield samen met de Loremaster de morale van de guardians in de gaten... Eindelijk ging het lukken, de 4e of 5e run adds lagen down en alles of niets op Ivar... inmiddels was hij weer vurnable voor FSM.. ik snel een reset/hips/trip en nog eens RRRRRR... dat was de druppel en hij lag op de grond _O_ eindelijk.

Dit was dus een FSquest waar je zonder een goede tactiek niet verder komt. Nou jah, zo kom je de avond wel om... nog een key voor de north-gate (kan dat?) over gehouden. Vanavond maar eens kijken of ik een FS vind voor "Reclaim the Lost Maiden".

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
Yep Ivar is een hele taaie, ik heb 'm zelf pasgeleden weer een paar keer gedaan ter ondersteuning en ik kan het ook geen lvl34 quest noemen. Lost Maiden endboss is nog een tikkie straffer :o maar je zal dezelfde techniek kunnen gebruiken.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ahh good old Ivar that brings back memmories :D die rakker heeft mij ook een paar keer omgelegd :(

ff over the rift dropt elke boss altijd dezelfde steen? dus burz de steen waar je de boots mee kan krijgen voor welke class dan ook. of kan dat nog verschillen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rfce
Anoniem: 66797 schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 14:56:
ahh good old Ivar that brings back memmories :D die rakker heeft mij ook een paar keer omgelegd :(
Nou, ik kon van geluk spelen... als het de mis in leek te gaan (guardian ging dood oid) en er echt niets ander op zat (vooral poging 1 en 2 dus) renden we naar buiten of kon ik HiPS gebruiken... degene wat dood ging kon mooi geresurrect worden door onze minstrel.
Lost Maiden endboss is nog een tikkie straffer maar je zal dezelfde techniek kunnen gebruiken.
Ik heb al eens zonder dat ik de quest had, haar verslagen met een FS... moet zeggen dat dat toen makkelijker ging (of had ik toen wat zwaardere fellowmates in mijn groep :?, ik weet het niet meer)...
Alleen zwaar irri, dat ze onder je in schopt, waardoor je meters achteruit vliegt.

[ Voor 35% gewijzigd door Rfce op 30-10-2007 15:16 ]

euh...ja

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Trial key nodig? Die kun je hier halen