Het Nintendo Wii en Gamecube Ervaringen Topic Deel 88 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 10 Laatste
Acties:
  • 8.840 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disjfa
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 03-07 14:47

disjfa

be

Deddiekoel schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 10:13:
[...]
Hmmm, lijkt erop dat wederom 1UP de dikke uitschieter naar beneden heeft veroorzaakt... Die lui hebben gewoon al lang en breed bedacht dat ze de Wii stom vinden en dat motion controls per definitie ruk zijn.
Dat valt toch wel mee. Ze geven gewoon niet elk spel een 6 als ze hem stom vinden maar gaan daar gewoon onder zitten. 1up/egm is een van de weinige sites die cijvers hebben van 1-10 ipv 5-10.

90% van de websites durven vaak gewoon niet te zeggen wat ze denken. Stel je voor dat je straks een 88 aan zelda geeft :P Dan krijg je het internet over je heen :P Mischien zuigt boogie wel gewoon :+

disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 19-09 08:26
disjfa schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 10:19:
[...]

Dat valt toch wel mee. Ze geven gewoon niet elk spel een 6 als ze hem stom vinden maar gaan daar gewoon onder zitten. 1up/egm is een van de weinige sites die cijvers hebben van 1-10 ipv 5-10.

90% van de websites durven vaak gewoon niet te zeggen wat ze denken. Stel je voor dat je straks een 88 aan zelda geeft :P Dan krijg je het internet over je heen :P Mischien zuigt boogie wel gewoon :+
Als ik terugkijk naar de 1UP reviews tot nu toe dan reviewen ze gewoon heel vreemd:
Harry Potter krijgt een 8, terwijl het naar mijn mening nauwelijks een 6 waard is. SSX krijgt een 5,5, omdat ze niet eens de moeite nemen om de controls te leren. Terwijl zij Zelda gewoon een 10 geven...

Ik ben het helemaal met je eens dat het goed is dat een site ook echt de schaal gebruikt, maar zij geven wel vreemde cijfers.

De userreviews van Boogie zijn trouwens wel heel hoog op Metacritic & IGN.

[ Voor 3% gewijzigd door Hoedje op 21-08-2007 10:59 ]

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disjfa

disjfa

be

Hoedje schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 10:56:
[...]
Ik ben het helemaal met je eens dat het goed is dat een site ook echt de schaal gebruikt, maar zij geven wel vreemde cijfers.
Tsja, en omdat ze een andere beredenering hebben als het algemene publiek dan zijn ze meteen vreemd? Moet iedereen hetzelfde zeggen? Zijn verschillende reviews niet juist goed, aangezien je dan verschillende invalshoeken kan lezen?

Dat jij het er niet mee eens bent betekend niet dat ze fout zijn ;)

disjfa.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
disjfa schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 10:58:
[...]

Tsja, en omdat ze een andere beredenering hebben als het algemene publiek dan zijn ze meteen vreemd? Moet iedereen hetzelfde zeggen? Zijn verschillende reviews niet juist goed, aangezien je dan verschillende invalshoeken kan lezen?

Dat jij het er niet mee eens bent betekend niet dat ze fout zijn ;)
Dat ben ik helemaal met je eens, het gaat ook niet zozeer om mijn mening, maar meer om wat voorbeelden te geven. Want kom op, bij SSX nemen ze niet eens de moeite om de controls te leren, dus is het spel meteen ruk. Verder geven ze dus Harry Potter een 8 8)7 . Terwijl als je de review leest dan vinden ze het alleen maar een goede poging en hebben ze meer dan genoeg kritiek op het spel. Dat is toch vreemd.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Even een vraagje tussendoor.

Waarom wordt er nergens gesproken / gediscussierd over Far Cry Vengeance? Het is een shooter voor de Wii voor slechts 30eu? Niet dat ik Far Cry fan ben of dat ik hem wil kopen maar het valt me gewoon op dat niemand ook maar een woord spreekt over dit spel? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Omdat het spel al heel lang uit is, waarom spreken over oud spul? Daarnaast is het spel ook beschikbaar op vele andere consoles en biedt het eigenlijk weinig speciaals.

Daarnaast kun je als je even zoekt wel Far Cry krijgen voor een paar euro in de aanbiedingsbak ;)

Zoek maar eens wat reviews op, het is rommel eigenlijk, er is veel meer beter spul te krijgen op de Wii.

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 21-08-2007 11:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10-09 15:02

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Omdat Far Cry Vengeance een draak van een spel is die zelfs 100x zo slecht is als de Xbox versie.

ma ma ma ma ma macron one

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• losealot
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 09-05-2022
monnick schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 11:14:

Waarom wordt er nergens gesproken / gediscussierd over Far Cry Vengeance? Het is een shooter voor de Wii voor slechts 30eu? Niet dat ik Far Cry fan ben of dat ik hem wil kopen maar het valt me gewoon op dat niemand ook maar een woord spreekt over dit spel? :P
Omdat het spel in december 2006 uitgekomen is en de average press review score een 4/10 is? :)

edit: ik moet sneller leren lezen/typen :P

[ Voor 5% gewijzigd door losealot op 21-08-2007 11:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disjfa

disjfa

be

Hoedje schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 11:06:
[...]
Want kom op, bij SSX nemen ze niet eens de moeite om de controls te leren, dus is het spel meteen ruk.
De controlls zuigen ook als je de perfecte controls van ssx3 bedenkt :P Je kan nooit zeggen dat elke uber lukt die je wilt doen. Hoeveel je oefent :P Sommige mensen vinden dat een probleem. En als je dan aanneemt dat die mensen daar graag frameneuken met buttenmashen dan zijn wii controlls behoorlijk kut :P

Dus wat jij nu aanneemt zal vast niet de reden zijn :P

disjfa.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

monnick schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 11:14:

Dan kun je beter Medal of Honour kopen, die is nu ook 30 euro en een stuk beter. Of je doet net als ik en wacht nog ff op Brothers in Arms, wat er op de screenshots erg goed uit ziet:

Afbeeldingslocatie: http://www.aussie-nintendo.com/images/NEWS/brothersinarmsdoubletime1.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.aussie-nintendo.com/images/NEWS/brothersinarmsdoubletime2.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.aussie-nintendo.com/images/NEWS/brothersinarmsdoubletime3.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.aussie-nintendo.com/images/NEWS/brothersinarmsdoubletime4.jpg

Okee die zal wel weer het dubbele kosten maar ik denk dat je beter je geld in een keer aan iets goeds uit kan geven...

En wie nog geen Resident Evil heeft gespeeld op de PS2 of Gamecube kan daar de Wii edition van halen voor een schappelijke prijs.

Er zijn overigens wel wat reviews te vinden van Far Cry maar vooral grafisch schijnt het extreeem slecht te zijn met vijanden die opeens voor je verschijnen als ze dichtbij genoeg zijn enzo. Ook de besturing schijnt niet heel goed te zijn, maar ik geloof dat alleen Resident Evil dit echt goed voor elkaar heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
disjfa schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 11:23:
[...]

De controlls zuigen ook als je de perfecte controls van ssx3 bedenkt :P Je kan nooit zeggen dat elke uber lukt die je wilt doen. Hoeveel je oefent :P Sommige mensen vinden dat een probleem. En als je dan aanneemt dat die mensen daar graag frameneuken met buttenmashen dan zijn wii controlls behoorlijk kut :P

Dus wat jij nu aanneemt zal vast niet de reden zijn :P
Daar gaat het niet echt om. Zij zeggen niet dat het moeilijk is. Zij zeggen gewoon dat je helemaal geen ubertricks kunt maken, dat de controls niet werken. Terwijl dit heel goed gaat, als je maar even de moeite neemt om te leren hoe. Verder hebben ze overigens ook veel kritiek op de rest van de besturing.

@hierboven, hmm dat ziet er niet eens zo slecht uit. Maar speelt 't ook een beetje is natuurlijk de grote vraag...

[ Voor 6% gewijzigd door Hoedje op 21-08-2007 12:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disjfa

disjfa

be

Hoedje schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 12:06:
[...]
Daar gaat het niet echt om. Zij zeggen niet dat het moeilijk is. Zij zeggen gewoon dat je helemaal geen ubertricks kunt maken, dat de controls niet werken. Terwijl dit heel goed gaat, als je maar even de moeite neemt om te leren hoe. Verder hebben ze overigens ook veel kritiek op de rest van de besturing.
Ok, wat jij wilt. 1up is stom :?

En tuurlijk hebben ze kritiek op de wii bestureing aangezien deze, zoals ik al zei, wat minder acuraat is dan een analoge constoller 8)7 En zoals ik al zei, 1up/egm enzo zijn heel erg gestoord als het over preciese gaming gaat.

Maargoed, 1up is stom. Jij wint. Vast :P Ze willen niet eens ssx uitproberen en geven gewoon een loos cijver enzo.

disjfa.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jefjef
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20:49

jefjef

learning by doing

wat anders, als ik een sd card met foto's in mijn Wii stop kan ik dan ook de filmpjes gemaakt met de mobiel afspelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jefjef schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 12:22:
wat anders, als ik een sd card met foto's in mijn Wii stop kan ik dan ook de filmpjes gemaakt met de mobiel afspelen?
Als het mpeg filmpjes zijn dan wel. Hangt dus een beetje van je mobiel af, ik zou zeggen probeer het gewoon eens uit. Eventueel kan je de filmpjes natuurlijk omzetten naar mpeg formaat op de PC.

Je kan zelfs puzzelen met de filmpjes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 18-09 02:12
De Wii speelt ook Quicktime af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BIA(Dat zijn Xbox screenshots, zie IGN voor de Wii versie). BOOGIE(Rotzooi van EA om snel even te cashen)
Afbeeldingslocatie: http://www.gbase.ch/uploads/ci/cbild/71895.jpg
METROID PRIME 3 MEDIA BLOW-OUT!
http://www.gametrailers.com/index.php
Metroid Prime 3 Preview duidelijkheid waarom de game een 10 kreeg!
METROIDS!!
Het lijkt me duidelijk dat Metroid Prime 3 beter is dan de complete line-up aan games stront en gamecube ports die nu in de winkel ligt.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 21-08-2007 13:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De Decasports website is geopened!

Afbeeldingslocatie: http://www.aussie-nintendo.com/images/NEWS/decasportshomepage.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyR
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 18-09 13:30
Badminton als speelbare sport. Must-have game O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-09 16:34
disjfa schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 10:19:
[...]

Je hebt gelijk, ik ben iets te snel geweest. Ik kom me simpelweg herinneren dat 1UP een aantal keer eerder nogal snel een Wii game afschreven omdat zij niet (direct) met de controls overweg konden.
Maar moet mijn mond houden als ik er niet het fijne van weet.

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

je kan ook gewoon een dvd speler kopen... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 13:51:
[...]

je kan ook gewoon een dvd speler kopen... :P
Klopt, alleen ging het hier om de vraag of je ook een kaartje van je mobiele telefoon erin kon doen, en dan de filmpjes op je Wii kon bekijken. Vind ik knap als je dat met je dvd speler kan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 14:18:
[...]

Klopt, alleen ging het hier om de vraag of je ook een kaartje van je mobiele telefoon erin kon doen, en dan de filmpjes op je Wii kon bekijken. Vind ik knap als je dat met je dvd speler kan ;)
snap ik maar ik zie het nut zo net nog niet...
plaats het filmpje dan op youtube die filmpjes kan je bekijken op de wii..
maar altijd leuk dat het kan... natuurlijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gerucht - gelekte EU release data:
Wii Dates

Avatar: Der Herr der Elemente 2 - November 2007 - 49.99 Euro
Asterix bei den Olympischen Spielen - November 2007 - 49.99 Euro
Barbie Island Princess - 22.11.2007 - 49.99 Euro
Carnival Games - 17.09.2007 - 29.99 EUR
Canis Canem Edit (Bully) - Oktober 2007 - 49.99 Euro
Cars Mater-National 15.11.2007 - 49.99 Euro
Crash of the Titans - Dezember 2007 - 49.99 Euro
Dewy's Adventure - 16.10.2007 - 49.99 Euro
Dragonball Z: Budokai Tenkaichi 3 - 8.11.2007 - 59.99 Euro
Endless Ocean - 9.11.2007 - 39.99 Euro
Ghost Squad - November 2007 - 59.99 Euro
Guitar Hero 3 Bundle - 08.11.2007 - 99.99 Euro
Godzilla: Unleashed - 22.11.2007 - 49.99 Euro
Harvest Moon: Magical Melody - 19.10.2007 - 39.99 Euro
Indoor Sports (Konami) - Dezember 2007 - 29.99 Euro
LEGO Star Wars II: Die Klassische Saga - 08.11.2007 - 49.99 Euro
Mario & Sonic at the Olympic Games - 30.11.2007 - 59.99 Euro
Metroid Prime 3 Corruption - 26.10.2007 - 49.99 Euro
MySims - 20.09.2007 - 49.99 Euro
NBA Live 08 - 11.10.2007 - 59.99 Euro
Need for Speed ProStreet - November 2007 - 49.99 Euro
Nights: Journey of Dreams - 23.11.2007 - 59.99 Euro
Pimp My Ride - 22.11.2007 - 39.99 Euro
Puppy Luv (Activision) - 22.11.2007 - 29.99 Euro
Resident Evil: Umbrella Chronicles - 30.11.2007 - 49.99 Euro
RTL Winter Sports 2008 - November 2007 - 49.99 Euro
Simpsons: Das Spiel - 02.11.2007 - 39.99 Euro
Super Mario Galaxy - 16.11.2007 - 49.99 Euro
Table Tennis - Oktober 2007 - 39.99 Euro
Thrillville Off the Rail - Oktober 2007 - 59.99 Euro
Tony Hawk Proving Ground - November 2007 - 59.99 Euro
Tomb Raider Anniversary - 7.12.2007 - 59.99 Euro
WWE SmackDown vs. Raw 2008 - November 2007 - 59.99 Euro
Zack & Wiki: Quest for Barbaros' Treasure - 7.12.2007 - 49.99 Euro
Bron:http://www.maxconsole.net/?mode=news&newsid=19950

Tevens nog een interessante poll van Nintendo:
Interesse in downloadbare demo's?
http://www.maxconsole.net/?mode=news&newsid=19948

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geldermalsen
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 19-09 01:10
komt er nog een spel uit zoals diddiykong racing ? Of komt die nog op VC die vond ik altijd super!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

ik twijfel of die gelekte data echt zijn eigenlijk. Dat zou betekenen dat nintendo hun gehele catalogus op enkele maanden tijd op de markt werpt.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

geldermalsen schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 14:55:
komt er nog een spel uit zoals diddiykong racing ? Of komt die nog op VC die vond ik altijd super!
volgend jaar Mario Kart.
Boeboe schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 15:00:
ik twijfel of die gelekte data echt zijn eigenlijk. Dat zou betekenen dat nintendo hun gehele catalogus op enkele maanden tijd op de markt werpt.
Dat klopt, Paper Mario had heel veel vertraging opgelopen dus die komt in september. Miyamoto had het al eerder over een wereldwijde release van Galaxy. Vandaar dat die zo vroeg komt. Metroid heeft duidelijk geen haast hier in Europa aangezien dat spel 27 augustus in Amerika uit komt(vind je gek aangezien iedereen men meer interesse heeft voor Boogie... :X |:( ). We missen overigens ook Smash Bros, 3 december in Amerika, Battalion Wars II en Fire Emblem.

[ Voor 60% gewijzigd door Verwijderd op 21-08-2007 15:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Verwijderd schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 01:05:
Ja je moet elkaar dus aanmelden voordat het werkt geloof ik. Is om jouw te beschermen tegen enge oude mannen enzo.
Dat had ik al door, ik dacht dat er een extra actie voor nodig was, maar deze actie (het valideren over en weer) duurd gewoon eventjes.
Schweino schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 08:57:
Deze JVC TV geeft in de rechterbovenhoek aan welk signaal 'ie weergeeft als je er een 480p signaal over component in gooit. Er hoort dan een paar seconden 576p (JVC TVs upscalen) te staan.
Kan deze misschien wat nader toegelicht worden, ik volg het niet helemaal namelijk.
576pi output zit toch standaard in elke Wii, ongeacht de kabel die je hebt? :?

Ik heb trouwens wat foto's gekregen, waarop te zien is hoe het er uit ziet op hun TV:
http://www.flipdesign.nl/wii

[ Voor 6% gewijzigd door CH4OS op 21-08-2007 15:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GJ-tje schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 15:06:
[...]
Dat had ik al door, ik dacht dat er een extra actie voor nodig was, maar deze actie (het valideren over en weer) duurd gewoon eventjes.
[...]
Kan deze misschien wat nader toegelicht worden, ik volg het niet helemaal namelijk.
576p output zit toch standaard in elke Wii, ongeacht de kabel die je hebt? :?
576i@50hz, 480i@60hz en 480p@60hz. zijn de outputs van de Wii.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disjfa

disjfa

be

Boeboe schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 15:00:
De meeste spellen op de lijst komen sowiso de komende paar maanden.

Maar de data kloppen niet helemaal en missen een berg spellen. Ik zou ook geen van die lijsten geloven zonder officiele data. Winkeldata kan ook om de week veranderen.

disjfa.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

disjfa schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 15:08:
[...]

De meeste spellen op de lijst komen sowiso de komende paar maanden.

Maar de data kloppen niet helemaal en missen een berg spellen. Ik zou ook geen van die lijsten geloven zonder officiele data. Winkeldata kan ook om de week veranderen.
Die "berg" spellen komen volgend jaar pas uit in Europa.
Fire Emblem, Battalion Wars II, Soul Calibur Legends en Super Smash Bros. Brawl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18-09 15:10

Willybubba

Nut up or shut up.

Wow, als die lijst klopt gaat november geld kosten :P

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Willybubba schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 15:14:
Wow, als die lijst klopt gaat november geld kosten :P
Nou ja we hebben van april tot september niets gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Verwijderd schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 15:10:
[...]

Fire Emblem, Battalion Wars II, Soul Calibur Legends en Super Smash Bros. Brawl.
Volgens Nintendo komt BWii iig nog in Q4, plaats genoeg zonder Brawl :) of :(, :?.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

nu nog Wii music he, eigenlijk een van de hoofdredenen dat ik men Wii gekocht heb :s

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Verwijderd schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 15:08:
576i@50hz, 480i@60hz en 480p@60hz. zijn de outputs van de Wii.
Die melding geeft de TV, over de beeld-output, niet de Wii... ;)
De Wii is ook het probleem niet volgens mij, van de kant van de Wii zit het goed, alleen de TV (nog) niet... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

GJ-tje schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 15:30:
[...]
Die melding geeft de TV, over de beeld-output, niet de Wii... ;)
De Wii is ook het probleem niet volgens mij, van de kant van de Wii zit het goed, alleen de TV (nog) niet... :)
NinteX reageerde ook op jouw stelling dat de Wii ook 576p/i ondersteunt hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Lijst ziet er op zich best realistisch uit.
Er van uit gaande dat hij klopt ben ik het meest verrast door de prijzen. Het leeuwendeel is nu echt 50euro of lager. Van de games die 60eu kosten wil ik er op zich maar 2 (DBZ3 en Tomb Raider).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deddiekoel schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 15:35:
Lijst ziet er op zich best realistisch uit.
Er van uit gaande dat hij klopt ben ik het meest verrast door de prijzen. Het leeuwendeel is nu echt 50euro of lager. Van de games die 60eu kosten wil ik er op zich maar 2 (DBZ3 en Tomb Raider).
Het zijn richtprijzen, dus als de Intertoys, Bart Smit, Eplaza besluit dat ze Galaxy ook kunnen slijten voor 59,99 dan is die duurder. Het valt me overigens op dat Zelda de enige Nintendo game is van 59,99. En dat terwijl Metroid Prime 3 en Mario Galaxy minstens zulke grote producties zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:27

SD5k

>4&X

MP3, SMG, RE:UC en GH3 allemaal binnen een tijdsbestek van ongeveer één maand? Dat wordt wel heel duur ja. GH3 is ook opvallend duur zeg, de vorige versies waren naar mijn weten steeds 80euro toen ze uitkwamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geldermalsen
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 19-09 01:10
ja ik wist van mario kart maar . diddy kong racing vond ik veel beter komt daar geen vervolg van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vectrex
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08-12-2024
Vandaag Wii gehaald, in Utrecht (daar werk ik) lijken ze overal 229 te kosten (Dixons zelfs 227, maar was uitverkocht), itt Arnhem (daar woon ik) waar ze 249 zijn (zelfs bij dezelfde ketens als Utrecht).

Het werd een probleem toen ik een extra remote wou hebben (met of zonder wii play), heb de hele stad afgelopen, maar nergens was er één, terwijl ik zaterdag in arnhem er gewoon een paar zag liggen. Net even gebeld met van Leest Arnhem, die hebben nu een wii play voor me apart gelegd.

2 remotes is toch wel een must.

Aantal interessante titels vind ik wat karig, maar lijkt einde van het jaar inderdaad te worden ingehaald. Ik hou het geld nog maar even vast.

Wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

[ Voor 0% gewijzigd door vectrex op 21-08-2007 15:52 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pianoman
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 03-09 23:19
Ik begin langzaam te geloven dat 4 controllers een must is. Elke keer dat we bezoek hebben en het draait uit op wii-en, baal ik ervan dat ik er maar 2 heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

geldermalsen schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 15:45:
ja ik wist van mario kart maar . diddy kong racing vond ik veel beter komt daar geen vervolg van?
Diddy Kong Racing op de DS is al uit.
Diddy Kong Racing is van Rare, Rare is verkocht aan Microsoft dus verwacht geen Wii titels van hun.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 15:10:
[...]

Sja het blijft dan leuk om te zien dat je dus bij Gameshop in Enschede dus Super Smash Bros al kan pre-orderen. (Zoals Debart al aangaf). Ik heb al dat volk daar gevraagd en ze blijven volhouden dat ze Super Smash Brawl krijgen in November. Heb em dus maar ge-preordered. Ik was nummer twee zo te zien aan de excel sheet. ;)

Het zal wel niets worden maar stel dat ze gelijk hebben dan zit ik wel goed. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vectrex
pianoman schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 15:55:
Ik begin langzaam te geloven dat 4 controllers een must is. Elke keer dat we bezoek hebben en het draait uit op wii-en, baal ik ervan dat ik er maar 2 heb.
Draait dat dan niet uit op fysiek geweld? Als je met z'n vieren staat te slaan in de kamer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 16:14:
[...]

Sja het blijft dan leuk om te zien dat je dus bij Gameshop in Enschede dus Super Smash Bros al kan pre-orderen. (Zoals Debart al aangaf). Ik heb al dat volk daar gevraagd en ze blijven volhouden dat ze Super Smash Brawl krijgen in November. Heb em dus maar ge-preordered. Ik was nummer twee zo te zien aan de excel sheet. ;)

Het zal wel niets worden maar stel dat ze gelijk hebben dan zit ik wel goed. O-)
http://www.smashbros.com
Kies een Europese vlag, wat staat er onder het navigatie balkje? Juistem 2008.
http://wii.nintendo.nl/2003.html
releasedatum 2008.

Daarnaast komt Smash eerst in Amerika en daar komt die uit op 3 december, het spel kan onmogelijk in november dan hier zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 16:30:
[...]

http://www.smashbros.com
Kies een Europese vlag, wat staat er onder het navigatie balkje? Juistem 2008.
http://wii.nintendo.nl/2003.html
releasedatum 2008.

Daarnaast komt Smash eerst in Amerika en daar komt die uit op 3 december, het spel kan onmogelijk in november dan hier zijn.
Je hoeft niet de wijsneus uit te gaan hangen. Ik lees ook bijna dagelijks de smashbros site.
Als je mijn bericht wel had gelezen dan zag je al wel dat ik sceptisch ben over hun beloftes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

verrek mooie duitse lijst guitar hero wel duur maar moeite zeker waard ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 16:51:
Jup absoluut de moeite waard. :Y
Vrijdag en zaterdag ben ik in Leipzig en kan ik hopelijk nog wat meekrijgen van de GH3 "awesomeness".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pianoman schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 15:55:
Ik ken het, maar dan wil ik ook 4 nunchucks om met z'n vieren Mario Strikers te kunnen spelen... en dan is die 120 euro voor 2 extra controllers + 2 nunchucks toch nog net ff te veel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• not-known
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20-07 00:04

not-known

[BI] Crewmember

Damn alle zaken hier afgelopen en overal die wiimotes uitverkocht.. Dat had ik even niet verwacht.. :o

Officiëel bikkel'n in #bikkels
Campzone Veld C FieldAdmin
De Veld C site!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 16:51:
Waarom is GH eigenlijk zo duur? een stukkie plastic voor die gitaar kost nooit 40 euro. Dat ze daar ook lekker op willen incashen is tot daar aan toe, maar 40 euro vind ik toch wel ietsjes teveel van het goede.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 16:39:
[...]

Je hoeft niet de wijsneus uit te gaan hangen. Ik lees ook bijna dagelijks de smashbros site.
Als je mijn bericht wel had gelezen dan zag je al wel dat ik sceptisch ben over hun beloftes.
Whahaha nou ik ga gewoon eigenwijs met je mee doen en pre order hem ook gewoon!
kunnen wij misschien wel lekker smashen in november en de rest lekker puh niet!!!!
want dan is alles toch al meteen uitverkocht. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 15:38:
[...]

Het zijn richtprijzen, dus als de Intertoys, Bart Smit, Eplaza besluit dat ze Galaxy ook kunnen slijten voor 59,99 dan is die duurder. Het valt me overigens op dat Zelda de enige Nintendo game is van 59,99. En dat terwijl Metroid Prime 3 en Mario Galaxy minstens zulke grote producties zijn.
Ze gaan meestal nauwelijks boven de adviesprijzen zitten.
Op GCShop.nl zijn ze al te bestellen: Metroid €41 en Super Paper Mario €41,50.

Developer Accused Of Unreadable Code Refuses To Comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Verwijderd schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 17:59:
[...]

Waarom is GH eigenlijk zo duur? een stukkie plastic voor die gitaar kost nooit 40 euro. Dat ze daar ook lekker op willen incashen is tot daar aan toe, maar 40 euro vind ik toch wel ietsjes teveel van het goede.
het is te duur ja, de ps2 versie heb ik destijds gekocht voor 82 euro met gitaar erbij. We zullen wel zien wat de uiteindelijke prijs wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Als je denkt dat die gitaar alleen maar van plastic is, dan is ie duur ja, maar er zit meer in dan alleen maar een beetje plastic natuurlijk... :) Denk je van electronica? Dan zijn er nog de productie en verzendkosten... Heb je de ontwerpkosten nog en de medewerkers / apparatuur die die dingen in elkaar zetten er ook nog is bij. En een stukje winst die er gedraaid moet worden... Moet zeggen dat 40 euro dan echt niet duur is hoor!
GJ-tje schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 20:07:
Een kennis van mij heeft de JVC LT-32A70SU HD(-ready) LCD TV.
Van het weekend heeft diegene de Component AV kabel gekocht, van Nintendo zelf.

Echter merken ze geen verschil in beeldkwaliteit ten opzichte van de standaard kabel.
Wat zou er aan de hand kunnen zijn, ligt dat aan de TV, dat die geen 480p ondersteund, of moet er een apart kanaal gekozen worden?

Ik heb van alles al geprobeert, systeemsoftware updaten, instellingen aangepast naar 480p... Laten controleren op 4:3 of 16:9... Maar niets maakt uit.
Weten jullie waar het aan kan liggen?
Iemand die me met dit probleem kan en wil helpen?
Ik heb nu namelijk ook wat foto's online staan: http://www.flipdesign.nl/wii
Hopelijk weten jullie wat er aan de hand is, want ik weet het niet meer :(
Als de TV idd de boel upscaled, zou het dus daarmee te maken hebben?
Hoe kan er dan op die TV ingesteld worden, dat de TV niet mag upscalen van bepaalde input? (Ik heb zelf geen handleiding van de TV en kan die ook niet vinden op het web)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2024
Aap schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 19:51:
[...]

Ik wilde eerst ook naar de beurs gaan... maar kreeg niemand mee hier ;) Zou je graag verslag willen doen? zomaar wat je ziet, bevingding is, hoe het er aan toe gaat?

Ik heb daar wel intresse in :) ! en er zullen vast nog meerdere tweakers zijn die dat vinden.
Als ik Internet heb zal ik zeker wel even een korte impressie geven. Zit nu met het raam van mijn kamer open en de laptop in de vensterbank, waar ik nu zo nu en dan een wireless verbinding kan oppikken die op de paar minuten er weer uit knalt. :P Dus als ik niks laat horen weet je hoe het zit. In Leipzig zelf zijn er door de hele stad heen veel posters (ook van die extreem grote), reclamefilmpjes van Konami dat ze op de GC aanwezig zijn met MGS4 en PES op van die grote borden met reclamefilmpjes, en veel gedoe ook al op het station. Morgenochtend vroeg met de tram naar de beurs. Ik ben benieuwd! :)

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 18:02:
[...]

kunnen wij misschien wel lekker smashen in november en de rest lekker puh niet!!!!
Afbeeldingslocatie: http://www.wiids.nl/smilies/63.gifAfbeeldingslocatie: http://www.wiids.nl/smilies/63.gifAfbeeldingslocatie: http://www.wiids.nl/smilies/63.gif
b3n666 schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 17:59:
[...]

Ze hebben een gitaar fabrikant benadert voor het ontwerp van de gitaren. Daarnaast is die wireless en de kwaliteit van de Guitar Hero accesoires is bijzonder goed.
, reclamefilmpjes van Konami dat ze op de GC aanwezig zijn met MGS4 en PES op van die grote borden met reclamefilmpjes, en veel gedoe ook al op het station. Morgenochtend vroeg met de tram naar de beurs. Ik ben benieuwd!
Erg tof klinkt het allemaal. In ieder geval niet zo saai als de E3 van dit jaar, die viel met wat betreft presentatie en het circus eromheen zwaar tegen. Trams in Duitsland, de meeste gaan automatisch open en dicht en je hebt s'avonds iets van 3 seconden om in te stappen. Toen ik begin dit jaar met een groep van school in Berlijn rond liep zat er regelmatig iemand klem tussen de deur. :P

GALAXY is bevestigd voor 16 november!!!!
http://www.jeux-france.co...6-novembre-en-europe.html

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 21-08-2007 21:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GJ-tje schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 20:09:
[...]
Als je denkt dat die gitaar alleen maar van plastic is, dan is ie duur ja, maar er zit meer in dan alleen maar een beetje plastic natuurlijk... :) Denk je van electronica? Dan zijn er nog de productie en verzendkosten... Heb je de ontwerpkosten nog en de medewerkers / apparatuur die die dingen in elkaar zetten er ook nog is bij. En een stukje winst die er gedraaid moet worden... Moet zeggen dat 40 euro dan echt niet duur is hoor!
Electronica? nah, wiimote zorgt voor het wireless gebeuren etc. Electronica houd dus op bij een wiiremote connector en een paar knoppen.

Productie en verzendkosten? natuurlijk, maar dat is geen tien+ euro. Plastic kost geen drol en verzendkosten zal ook wel meevallen als dat per containerschip gaat. Anders zou 3kwart van de spullen bij jouw in huis ook gigantisch duur moeten zijn want dat komt ook allemaal uit azie vandaan.

Ontwerpkosten? model van de gitaar is van een bestaand model dus dan is het alleen een mal maken, dat rechtvaardigt echt geen 40 euro voor een gitaar waar er zo 1+miljoen van worden gemaakt. Medewerkers ook niet, want mocht het niet allemaal machinaal gebeuren, volgens mij is het uurloon van een chinese fabrieksarbeider nou niet bepaald om over naar huis te schrijven. Als het al niet door een illigale kinderarbeider die voor 3 euro per dag werkt word gedaan...

Kortom: Ja 40 euro is dus prijzig. Je wiiremote kost ook 40 euro en daar zit een stuk meer electronica en kosten in en zelfs daar maakt nintendo waarschijnlijk zat winst op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21:51

Smoonshine

Feyenoord!!

Verwijderd schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 18:02:
[...]

Ik ben niet zo meer van het pre-orderen van spellen. Tenzij het me flink wat euro's scheelt. Bij grote releases zorgen ze er echt wel voor dat er meer dan genoeg games op voorraad zijn. Sommige winkels leggen de spellen ook iets eerder in de schappen, waardoor jij met je pre-order een paar dagen langer moet wachten, omdat je pre-order winkel wel de releasedatum aanhoudt. Dat is me nu al een paar keer gebeurd. Dus mits het flink wat euro's scheelt, vind ik het preorderen persoonlijk flauwekul. Of het moet natuurlijk om een special limited edition gaan.

[ Voor 4% gewijzigd door Smoonshine op 21-08-2007 22:33 ]

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

Captain N schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 20:20:
[...]

Als ik Internet heb zal ik zeker wel even een korte impressie geven. Zit nu met het raam van mijn kamer open en de laptop in de vensterbank, waar ik nu zo nu en dan een wireless verbinding kan oppikken die op de paar minuten er weer uit knalt. :P Dus als ik niks laat horen weet je hoe het zit. In Leipzig zelf zijn er door de hele stad heen veel posters (ook van die extreem grote), reclamefilmpjes van Konami dat ze op de GC aanwezig zijn met MGS4 en PES op van die grote borden met reclamefilmpjes, en veel gedoe ook al op het station. Morgenochtend vroeg met de tram naar de beurs. Ik ben benieuwd! :)
Pssst.... pics :>

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Verwijderd schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 22:30:
Electronica? nah, wiimote zorgt voor het wireless gebeuren etc. Electronica houd dus op bij een wiiremote connector en een paar knoppen.

Productie en verzendkosten? natuurlijk, maar dat is geen tien+ euro. Plastic kost geen drol en verzendkosten zal ook wel meevallen als dat per containerschip gaat. Anders zou 3kwart van de spullen bij jouw in huis ook gigantisch duur moeten zijn want dat komt ook allemaal uit azie vandaan.

Ontwerpkosten? model van de gitaar is van een bestaand model dus dan is het alleen een mal maken, dat rechtvaardigt echt geen 40 euro voor een gitaar waar er zo 1+miljoen van worden gemaakt. Medewerkers ook niet, want mocht het niet allemaal machinaal gebeuren, volgens mij is het uurloon van een chinese fabrieksarbeider nou niet bepaald om over naar huis te schrijven. Als het al niet door een illigale kinderarbeider die voor 3 euro per dag werkt word gedaan...

Kortom: Ja 40 euro is dus prijzig. Je wiiremote kost ook 40 euro en daar zit een stuk meer electronica en kosten in en zelfs daar maakt nintendo waarschijnlijk zat winst op.
Waar haal jij vandaan, dat die gitaar de Wiimote voor de knoppen krijgt, laat staan voor de aansturing naar de Wii toe? Misschien zit dat allemaal ook in de gitaar, lijkt mij namelijk voor het gebruiksgemak ervan wel fijn namelijk, dat er verder niets aan bungelt... :)

Mocht dat inderdaad zo zijn: Heb je dan een bron voor me, want dat wil ik dan wel eens zien... :)

[ Voor 3% gewijzigd door CH4OS op 21-08-2007 22:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 18-09 08:31
GJ-tje schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 22:42:
[...]
Waar haal jij vandaan, dat die gitaar de Wii mote voor de knoppen krijgt, laat staan voor de aansturing naar de Wii toe? Misschien zit dat allemaal ook in de gitaar, lijkt mij namelijk voor het gebruiksgemak ervan wel fijn namelijk, dat er verder niets aan bungelt... :)
Hij haalt dat uit de foto's van de Wii guitaar die door Activision en Gibson zijn vrijgegeven.
Afbeeldingslocatie: http://gonintendo.com/wp-content/photos/51SqQTSFKCL._SS500_.jpg

De Wiimote zit vrij duidelijk in de gitaar vast. De knoppen zitten op de gitaar zelf, en de Wii gitaar is de enige die een analoge stick heeft van de next-gen versies.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

MetroidPrime schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 22:49:
Hij haalt dat uit de foto's van de Wii guitaar die door Activision en Gibson zijn vrijgegeven.
[afbeelding]

De Wiimote zit vrij duidelijk in de gitaar vast. De knoppen zitten in de gitaar zelf, en de Wii gitaar is de enige die een analoge stick heeft van de drie.
Kijk, dat verklaart een boel, oke... :)

Ik had die foto namelijk nog niet gezien... :) Moet zeggen, ziet er wel goed uit O+

Maar d'r zijn dus geen mensen hier, die me kunnen helpen met het probleem bij die LCD TV?
(Zie paar posts hierboven)

[ Voor 9% gewijzigd door CH4OS op 21-08-2007 22:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Verwijderd schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 21:16:
Erg tof klinkt het allemaal. In ieder geval niet zo saai als de E3 van dit jaar, die viel met wat betreft presentatie en het circus eromheen zwaar tegen. Trams in Duitsland, de meeste gaan automatisch open en dicht en je hebt s'avonds iets van 3 seconden om in te stappen. Toen ik begin dit jaar met een groep van school in Berlijn rond liep zat er regelmatig iemand klem tussen de deur. :P

GALAXY is bevestigd voor 16 november!!!!
http://www.jeux-france.co...6-novembre-en-europe.html
W00t, ze zijn Europa niet vergeten :D. Het is wel irritant dat Nintendo het releaseschema steeds door elkaar gooit, kan ik weer de TS gaan omgooien :P

Edit: de TS is inmiddels bijgewerkt. De droogte is inmiddels wel voorbij zeg, pff :P

[ Voor 5% gewijzigd door Hoedje op 22-08-2007 00:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoedje schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 23:49:
[...]

W00t, ze zijn Europa niet vergeten :D. Het is wel irritant dat Nintendo het releaseschema steeds door elkaar gooit, kan ik weer de TS gaan omgooien :P

Edit: de TS is inmiddels bijgewerkt. De droogte is inmiddels wel voorbij zeg, pff :P
Gelukkig wel, het mocht is tijd worden voor de echte must haves. Hopelijk krijgt dat rijtje ook een flinke update!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoedje schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 23:49:
[...]

Het mocht ook wel eens tijd worden ook zeg (de droogte, niet de update :P ).

Overigens vielen mij twee dingen op. Allereerst de belachelijke titels Catz, Hamsterz en Dogz. Wat een ongelofelijke strakke billen game lijkt me dat zeg. De titels alleen al, met die hippe 'z' op op het laatst -O-

Daarnaast, heb je, volgens mij een klein foutje; NBA live 08 staat er tweemaal in, op 12 en 26 oktober :)

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 22-08-2007 01:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

eeen tennis racket voor de wii is ook duur voor een hoopje plastic...
en je kan er nauwelijks RE4 mee spelen :P
ik wacht het wel af het verschil tussen veel winkels is wel groot.
RE4 kost bij de ene winkel 49,95 en bij de andere winkel 38,-
dus hij zal wel goedkoper te vinden zijn denk ik dan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daandegoeiste
  • Niet online
Op dit moment in Canada op vakantie, maar nergens een Wii te krijgen :( Ik ga dus maar voor de Europese versie. De Wii's zijn al weken uitverkocht hier, terwijl de games en accessoires constant aangeleverd worden, vreemd gedoe.. Ik ben in ieder geval benieuwd naar het apparaat als ik thuis kom :) 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

daandegoeiste schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 08:21:
Op dit moment in Canada op vakantie, maar nergens een Wii te krijgen :( Ik ga dus maar voor de Europese versie. De Wii's zijn al weken uitverkocht hier, terwijl de games en accessoires constant aangeleverd worden, vreemd gedoe.. Ik ben in ieder geval benieuwd naar het apparaat als ik thuis kom :) 8)
waarom wil je er een kopen in canada :?
oke er liggen er hier nog genoeg dus kom maar halen :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daandegoeiste
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 08:33:
[...]

oke er liggen er hier nog genoeg dus kom maar halen :*)
Ik zag Paper Mario erbij liggen, kon het niet laten om de Wii te kopen met dat spel erbij.. Maar goed, dan maar even wachten met de Europese versie :) De Wii ligt me op te wachten als ik thuis ben :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
daandegoeiste schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 08:21:
Wellicht een idee om wel vast een extra Wiimote en nunchuck te kopen. Wimmotes schijn weer schaars en met nunchucks schijnt het nog erger te zijn. Wellicht kun je nog wat verdienen door hier nunchucks voor 20 euro te verkopen!

Maar komende maanden gaan wel duur worden zeg. Op mijn lijstje staan momenteel:
- Super paper Mario
- Brothers in Arms: Double Time (afhankelijk van review)
- Metroid Prime 3
- Super Mario Galaxy
- Tomb Raider Anniversary
- DBZ3
- Mario Kart Wii (er vanuit gaande dat die in 07 uitkomt)
- LEGO Star Wars: Die Complete Saga
- Mario & Sonic at the Olympic Games
- Resident Evil: Umbrella Chronicles
- Zack & Wiki

Gaat toch alweer snel richting de 550euro!

[ Voor 26% gewijzigd door Deddiekoel op 22-08-2007 08:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

daandegoeiste schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 08:36:
[...]

Ik zag Paper Mario erbij liggen, kon het niet laten om de Wii te kopen met dat spel erbij.. Maar goed, dan maar even wachten met de Europese versie :) De Wii ligt me op te wachten als ik thuis ben :P
14 september 2007 Super Paper Mario kan je nog best wel ff op wachten toch...
oke ik ben ook game verslaafd maar ik zou er niet nog een wii voor aanschaffen :+
misschien is een nintendo ds wat voor je ivm lange vliegrei :P s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Smoonshine schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 22:32:
[...]

Ik ben niet zo meer van het pre-orderen van spellen. Tenzij het me flink wat euro's scheelt. Bij grote releases zorgen ze er echt wel voor dat er meer dan genoeg games op voorraad zijn. Sommige winkels leggen de spellen ook iets eerder in de schappen, waardoor jij met je pre-order een paar dagen langer moet wachten, omdat je pre-order winkel wel de releasedatum aanhoudt. Dat is me nu al een paar keer gebeurd. Dus mits het flink wat euro's scheelt, vind ik het preorderen persoonlijk flauwekul. Of het moet natuurlijk om een special limited edition gaan.
Ik denk dat het nogal onderhevig is aan de winkel. Bij de lokale gamesshop heb ik al eens eerder ge-pre-ordered en kon de game afhalen zodra hij binnen is. Zo had ik Super Mario Strikers toch ook al gauw 2-3 dagen voor de officiële release datum.

Je kan bij de gamesshop Enschede dus ook sparen voor korting met een sticker kaart. Ze hebben onlangs een actief gestart dat pre-order games het dubbele aantal stickers opleveren. En dat kan best snel gaan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 09:04:
[...]

Ik denk dat het nogal onderhevig is aan de winkel. Bij de lokale gamesshop heb ik al eens eerder ge-pre-ordered en kon de game afhalen zodra hij binnen is. Zo had ik Super Mario Strikers toch ook al gauw 2-3 dagen voor de officiële release datum.

Je kan bij de gamesshop Enschede dus ook sparen voor korting met een sticker kaart. Ze hebben onlangs een actief gestart dat pre-order games het dubbele aantal stickers opleveren. En dat kan best snel gaan ;)
dan koop je behoorlijk wat daar ik heb dat kaartje al een jaar en ik moet nog steeds 3 sticker en dat komt omdat de gameshop bijna geen concurentie meer heeft en de prijzen behoorlijk om hoog zijn gegaan het afgelopen jaar..
toen ned game nog in enschede zat probeerden ze elkaar nog lekker dwars te zitten met de prijzen maar nu dus niet meer nu ned game weg is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 19:24

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Smoonshine schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 22:32:
Dan moet je ook nog de mazzel hebben dat ze alles wat binnen komt ook verdelen over de preorders. En niet stiekem een deel in de schappen leggen. ;)

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 09:15:
[...]

dan koop je behoorlijk wat daar ik heb dat kaartje al een jaar en ik moet nog steeds 3 sticker en dat komt omdat de gameshop bijna geen concurentie meer heeft en de prijzen behoorlijk om hoog zijn gegaan het afgelopen jaar..
toen ned game nog in enschede zat probeerden ze elkaar nog lekker dwars te zitten met de prijzen maar nu dus niet meer nu ned game weg is ;)
Mjah dat klopt wel. Ik heb onderhand 1 spaarkaart vol gemaakt. En sich is er genoeg concurrentie. Bart Smit, Intertoys, Media Markt, E-Plaza (terug van weg geweest) maar ik heb met het merendeel van die toko's niet zulke goede ervaringen. Ik haal mijn games voor de Wii dus wel bij de games shop. Mijn DS games importeer ik. ;)

Maar ik geef toe dat als je een echte games shop zoekt er weinig concurrentie is ja.

Als ik ga kijken wat er allemaal nog moet gaan komen (Super Mario Galaxy, Super Paper Mario, Super Smash Brawl, Guitar Hero 3, Metroid Prime 3, Fire Emblem, Soul Calibur Legends, etc etc)
ga ik toch minimaal wel een tweede kaartje vol maken. Zo niet meer. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 09:34:
[...]

Mjah dat klopt wel. Ik heb onderhand 1 spaarkaart vol gemaakt. En sich is er genoeg concurrentie. Bart Smit, Intertoys, Media Markt, E-Plaza (terug van weg geweest) maar ik heb met het merendeel van die toko's niet zulke goede ervaringen. Ik haal mijn games voor de Wii dus wel bij de games shop. Mijn DS games importeer ik. ;)

Maar ik geef toe dat als je een echte games shop zoekt er weinig concurrentie is ja.

Als ik ga kijken wat er allemaal nog moet gaan komen (Super Mario Galaxy, Super Paper Mario, Super Smash Brawl, Guitar Hero 3, Metroid Prime 3, Fire Emblem, Soul Calibur Legends, etc etc)
ga ik toch minimaal wel een tweede kaartje vol maken. Zo niet meer. 8)
ik ga niet alles daar kopen ze zijn veel te duur geworden en dat is jammer en dan koop ik liever het zelfde spel bij een andere winkel die vaak wel 20% goedkoper is.
het spel blijft het zelfde de prijs niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deddiekoel schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 08:43:
[...]

Maar komende maanden gaan wel duur worden zeg. Op mijn lijstje staan momenteel:
- Super paper Mario
- Brothers in Arms: Double Time (afhankelijk van review)
- Metroid Prime 3
- Super Mario Galaxy
- DBZ3
- Mario Kart Wii (er vanuit gaande dat die in 07 uitkomt)
- Mario & Sonic at the Olympic Games
- Zack & Wiki

Gaat toch alweer snel richting de 550euro!
Ken het gevoel, mijn verlanglijstje is iets korter dan die van jou, maar Sinterklaas moet ook nog voor mijn zoontje langskomen :)

Ik wil graag: (schaamteloze knip plak actie :))
- Super paper Mario
- Metroid Prime 3
- Super Mario Galaxy
- Mario Kart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jefjef
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20:49

jefjef

learning by doing

nou die filmpjes hebben dus de extensie .mov en worden niet herkend laat staan afgespeeld door de Wii! Ben ik iets vergeten te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disjfa

disjfa

be

jefjef schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 10:40:
[...]
nou die filmpjes hebben dus de extensie .mov en worden niet herkend laat staan afgespeeld door de Wii! Ben ik iets vergeten te doen?
Waarschijnlijk omdat een wii geheel geen quicktime ondersteunt en hetgeen wat de meneer zei onzin is :+

In het wii photochanel kan je alleen MJPEG filmpjes afspelen.

Dus dan moet je eerst al je filmpjes omzetten, dan nog een keer terug zetten op een sd kaartje. Dan kan je het afspelen. Uiteindelijk blijft een dvd speler of een tv uit op je computer veel makkelijker :P

[ Voor 19% gewijzigd door disjfa op 22-08-2007 10:47 ]

disjfa.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vectrex
Verwijderd schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 10:31:
[...]

Ken het gevoel, mijn verlanglijstje is iets korter dan die van jou, maar Sinterklaas moet ook nog voor mijn zoontje langskomen :)
Ja ja, je bedoelt je eigen lijstje voor in de schoen zeker ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbooij
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 15:37

mbooij

De Mosselman

Iemand al enig idee wanneer Opera op de wii het usb toetsenbord en Flash 9 gaat ondersteunen?

Intel i5 3570K@4.2Ghz, 2x4GB, MSI Z77A-G45, Club3D Radeon HD 7970 royalKing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik wou dat de sint bij nog langs kwam want zo als het er nu uit ziet zal ik wel heel wat
moeten laten liggen in de schappen... :'(

ik ben een fonds gestart..het help het zielige bartje de winter door.
giro 666

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 12:07:
ik wou dat de sint bij nog langs kwam want zo als het er nu uit ziet zal ik wel heel wat
moeten laten liggen in de schappen... :'(

ik ben een fonds gestart..het help het zielige bartje de winter door.
giro 666
ik doneer een wii tennis racket :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 19-09 11:11
Table Tennis is speelbaar op de GC.

Diddy Kong in Smash Bros:
Afbeeldingslocatie: http://gonintendo.com/wp-content/photos/thumb_diddykong_070822b_l.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Smash brothers word volgens mij het allerbeste mooieste uber grandioschiste (?) vetste spel allertijden!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 14-09 14:52

Steffy

Ayreonaut

Alleen jammer dat we er nog een eeuwigheid op moeten wachten :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bart
Steffy schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 12:57:
Alleen jammer dat we er nog een eeuwigheid op moeten wachten :'(
Nou ik denk toch echt in Novermber (?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 12:54:
Smash brothers word volgens mij het allerbeste mooieste uber grandioschiste (?) vetste spel allertijden!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
voor mij wordt dat waarschijlijk battalion wars voor de wii...
ik denk dat als ik die binnen heb ik ff een paar dagen vrij inboek... :9
maar dat duurt nog wel even dacht ik zo 4e kwartaal 2007...
dus <+:) als je dit topic leest.
batalion wars.... *O* *O* *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 13:11:
bart
[...]

Nou ik denk toch echt in Novermber (?)
Blijf je daar nu echt in geloven? Het spel komt in Amerika en Japan rond december, dan kan het onmogelijk in november al hier zijn! Kijk op de website van smashbros: http://www.smashbros.com klik op duits of frans en tadaa, er staat 2008. Die site wordt bijgehouden door de producent van het spel, het lijkt me sterk dat hij zelf niet weet wanneer zijn game uitkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisM
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 21:55
Nog even wat screenshots van Mario & Sonic at the Olympics: http://www.strategyinform...picgames/screenshots.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vectrex
Wil toch eigenlijk een tweede cube controller op de wii.
Nu zie ik op ebay goedkope witte neppers:
Link
Iemand ervaring mee, is dit echt brak of categorie gaat wel.
Denk dat ik het maar probeer voor net onder 10-tje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 21:30:
[...]

Je hebt als et goed is bij de cube een kabeltje met Geel, Rood en Wit.
Geel is voor beeld>Composite
Rood en Wit zijn voor geluid, je moet dus die rode en witte stekker in een geluidsetje of TV/scartblokje stoppen die gele heb je niet nodig. Dan gebruik je dus de digitale AV/component kabel voor je beeld.
Nog enorm bedankt voor je uitleg! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 13:14:
[...]

Blijf je daar nu echt in geloven? Het spel komt in Amerika en Japan rond december, dan kan het onmogelijk in november al hier zijn! Kijk op de website van smashbros: http://www.smashbros.com klik op duits of frans en tadaa, er staat 2008. Die site wordt bijgehouden door de producent van het spel, het lijkt me sterk dat hij zelf niet weet wanneer zijn game uitkomt.
Ik denk persoonlijk dat jij je niet zo druk moet maken waar wij in wensen te geloven. Sommige mensen geloven in god, sommige in allah. Wij geloven in het feit dat Smash Brothers uit gaat komen in November omdat sommige gamesshops dat proclameren. Live with it. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 12:16:
[...]

ik doneer een wii tennis racket :P
Zooo, jij bent gul! :)
Beviel het racket niet..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Opmerkelijk dat ook weer in deze preview van Wii Fit (weer) gezegd wordt dat voor kerstmis uitkomt: http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=81819. Dat zijn toch wel opmerkelijk hardnekkige geruchten. Dat zowel Wii Fit als Mario Kart Wii nog voor kerstmis in Europa zouden uitkomen.

Op zich kan ik me goed voorstellen, dat Nintendo dat gaat proberen. Ik denk dat Wii Fit heel goed zal verkopen en de hardcore gamer brengen ze eigenlijk al genoeg spellen voor uit dit najaar. Als je dan Wii Fit en ergens ook Mario Kart voor de wat meer casual gamer uitbrengt dan heb je een ongelofelijk sterke line-up. Aan de andere kant kun je je wel afvragen wat er dan overblijft voor volgend jaar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
  • Laatst online: 18-09 02:12
Verwijderd schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 08:33:
[...]
- Goedkopere Wii
- Goedkopere spellen
- Spellen komen eerder uit
- Betere ondersteuning voor 480p
- Meer content in de Wii kanalen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 19-09 11:11
One more thing: PES 2008 kommt Anfang 2008 auch für die Wii.
Gelezen op www.gc-blog.de uit de Konami persconferentie.

[ Voor 13% gewijzigd door jip_86 op 22-08-2007 14:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 13:51:
[...]

Zooo, jij bent gul! :)
Beviel het racket niet..?
't is gewoon onmogelijk dan te mikken met RE4 met dat ding er op ;)
en als ik wii tennis speel raak ik van alles
de kat.
bloempotten.
kussens
lampen etc.
behalve dat virtuele balletje :P
Schweino schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 13:52:
[...]

- Goedkopere Wii
- Goedkopere spellen
- Spellen komen eerder uit
- Betere ondersteuning voor 480p
- Meer content in de Wii kanalen
maar ik dacht zoiets als import kosten en zo..
kijk hij is er nu en kan hem goedkoper aanschaffen daar
en de wii is geloof ik regio gebonden.
en als hij dan nieuwe spellen wil hebben moet hij ze allemaal importeren :/
en dan kost het meer door de import kosten dacht ik zo ;)

[ Voor 62% gewijzigd door Verwijderd op 22-08-2007 14:26 ]

Pagina: 1 ... 8 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.