Ik vind het jammer dat ik mijn filmDVD's niet kan afspelen op de Wii. Ik hoop dat daar snel een oplossing voor komt.
Verwijderd
Volgens Nintendo is dit iets hardware-matigs, dus weinig kans dat daar een firmware update voor komt die het oplost.Verwijderd schreef op zondag 19 augustus 2007 @ 22:58:
Ik vind het jammer dat ik mijn filmDVD's niet kan afspelen op de Wii. Ik hoop dat daar snel een oplossing voor komt.
Alleen een nieuwe Wii zou misschien kunnen worden uitgebracht
Multiplayer kan de levensduur van een game enorm verbeteren en met Hunters (de hele versie, niet de demo) hebben ze laten zien dat online play toch enorm vermakelijk kan zijn bij Metroid. De reviews van de DS versie logen er ook niet om en waren vrijwel unaniem positief.
Kortom: een goede multiplayermode zou MP3 ongetwijfeld beter kunnen maken en een 10 is zwaar overbodig. Je gaat mij tenslotte niet wijsmaken dat deze game revolutionairder is dan Mario 64 destijds.
.
Kortom: een goede multiplayermode zou MP3 ongetwijfeld beter kunnen maken en een 10 is zwaar overbodig. Je gaat mij tenslotte niet wijsmaken dat deze game revolutionairder is dan Mario 64 destijds.
Bioshock heeft niet één goede multiplayer game, Metroid welHoedje schreef op zondag 19 augustus 2007 @ 20:44:
[...]
Uhuh, want Bioshock haalt ook van die lage cijfers.

Er zijn al minder officiële oplossingen hiervoorVerwijderd schreef op zondag 19 augustus 2007 @ 23:00:
[...]
Volgens Nintendo is dit iets hardware-matigs, dus weinig kans dat daar een firmware update voor komt die het oplost.
Alleen een nieuwe Wii zou misschien kunnen worden uitgebracht
[ Voor 40% gewijzigd door BarôZZa op 19-08-2007 23:04 ]
Verwijderd
Wat een jokkebrokken bij Nintendo...Verwijderd schreef op zondag 19 augustus 2007 @ 23:00:
[...]
Volgens Nintendo is dit iets hardware-matigs, dus weinig kans dat daar een firmware update voor komt die het oplost.
http://www.engadget.com/2...bled-on-mod-chipped-wiis/
Waarom jokkebrokken als er een hardwarematige ingreep nodig is?
Software players zijn er overigens ook wel te vinden, maar dit is verre van ideaal. Bovendien schijnt de laser van de Wii er niet voor gemaakt te zijn om continu te laden zoals bij een DVD-video
Software players zijn er overigens ook wel te vinden, maar dit is verre van ideaal. Bovendien schijnt de laser van de Wii er niet voor gemaakt te zijn om continu te laden zoals bij een DVD-video
Ik heb een probleem in de game Wii Sports dat vanavond optrad nadat mijn broer op bezoek was en zijn mii had ge-upload vanuit zijn wiimote naar mijn Wii.
Na het spelen heb ik deze Mii weer vewijderd uit het Mii kanaal. Wanneer ik nu Wii Sports start en kies voor bijvoorbeeld Tennis en 2 spelers selecteer krijg ik de melding:
"One or more Miis have been erarased from the Mii channel and will be removed from your player list."
Wanneer ik vervolgens op "A" klik loopt de game / Wii helemaal vast en is de enige oplossing de Wii helemaal uit te zetten. Op de een of andere manier kan ik dus nu niet meer met twee spelers Wii Sports spelen. Enorm irritant.
Iemand soortgelijke problemen gehad en evt opgelost?
edit: Uitzetten moet overigens op de Wii zelf. Wiimote reageert niet meer.
Na het spelen heb ik deze Mii weer vewijderd uit het Mii kanaal. Wanneer ik nu Wii Sports start en kies voor bijvoorbeeld Tennis en 2 spelers selecteer krijg ik de melding:
"One or more Miis have been erarased from the Mii channel and will be removed from your player list."
Wanneer ik vervolgens op "A" klik loopt de game / Wii helemaal vast en is de enige oplossing de Wii helemaal uit te zetten. Op de een of andere manier kan ik dus nu niet meer met twee spelers Wii Sports spelen. Enorm irritant.
Iemand soortgelijke problemen gehad en evt opgelost?
edit: Uitzetten moet overigens op de Wii zelf. Wiimote reageert niet meer.
[ Voor 5% gewijzigd door robbydw op 19-08-2007 23:50 ]
Geen commentaar
Dat houdt dus in, dat de lens in de Wii goedkoper is dan die van een dvd speler van 2 tientjes?BarôZZa schreef op zondag 19 augustus 2007 @ 23:48:
Gelukkig gebruik ik mijn Wii alleen voor games... voor films heb ik een dure dvd speler staan
(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A
Verwijderd
Als ik iemand een Wii aanraad of Wii games aanraad dan kies ik genres en spellen die ze vaker terug zullen vinden. Nintendo games, voor nu dus Zelda, grote Third Party games, Resident Evil 4 en Arcade racers, Excite Truck. Het assortiment voor de komende jaren zal bestaan uit arcade racers: Mario Kart, F-zero, Wave Race, Wii Motorsports. Nintendo games, Mario, Zelda, Smash Bros. en grote third party projecten als Project O, No More Heroes e.d. De Wii zal nooit bekend worden om de sandbox games, The Godfather en Scarface aanwijzen is dus eigenlijk iemand misleiden die beter een Xbox 360 had kunnen halen voor Crackdown, Saints Row en binnenkort GTA4.Exorcist schreef op zondag 19 augustus 2007 @ 18:50:
Ik word altijd een beetje moedeloos van mensen die koste wat kost mensen aanraden dit soort games aan te schaffen. Niet iedereen heeft dezelfde smaak! RE4 hoef je niet te hebben als je deze al op de Cube hebt, of er niet van houdt, en van Zelda moet je ook houden (en ja, ik heb Zelda voor de Wii en RE4 voor de Cube). Ook Excite Truck zal lang niet iedereen boeien.
Neem als voorbeeld Gears of War voor de 360. Nu is dit spel helemaal kapot gehyped, maar ik vind er geen reet aan. Het is mijn smaak niet, dus nee, dan is het geen must-have voor mij.
Ik wijs dus naar algemene games die gangbaar zijn voor het systeem. Stel er komt iemand naar je toe die vraagt welke Xbox 360 games hij moet kopen, ik wijs diegene eerder op PGR en Gears of War dan op een game als Sonic, Enchanted Arms of Kameo. Het lijkt me duidelijk dat je de best mogelijke ervaring wil op je console. Zelda en Resident Evil 4 zijn dat voor de Wii, passen die niet in je straatje en wordt je niet warm of koud van Metroid, Mario en Smash Bros. Brawl dan kun je beter een ander systeem kopen met spellen die je wel liggen. Een game console wordt vaak gekocht om de harware, onzin als je graag 2D games doet ben je veel beter af met een handheld. Wil je de meest technisch imposante games dan is Sony je ding. Online?? Xbox 360 no doubt about it. Ga dus niet iemand teleurstellen door een Wii aan te wijzen vanwege online Strikers o.i.d.
Hunters is geen Metroid. Metroid is goed zoals het is, singleplayer. Wil je een multiplayer shooter ga dan COD2, Counter Strike, Unreal Tournament of Halo 3 spelen. Van mij mag Nintendo best een online shooter uitbrengen, maar dan liever een nieuwe franchise en niet iets vastplakken aan een bestaande. Je gaat toch ook niet Mario Kart realistisch maken met tuning opties? Multiplayer is een no-go voor Metroid en ik ben blij dat Nintendo daar achter is. Eind dit jaar kun je genieten van een online Battlefield achtige game genaamd Battalion Wars II. Een franchise die er wel geschikt voor is. Metroid is geen doodnormale ordinaire shooter maar veel beter dan dat.BarôZZa schreef op zondag 19 augustus 2007 @ 19:58:
Metroid een 10 is simpelweg belachelijk voor een game waaraan je gemakkelijk een goede multiplayer mode kan toevoegen ala Hunters.
Daarnaast kan een game best een 10 scoren zonder multiplayer, voortaan maar alle Xbox 360 games punten aftrek geven omdat er geen motion controls in zitten? Ik zie de reviews al voor me:
"Metroid Prime 3 is erg tof, maar er is geen multiplayer zoals in Unreal Tournament en daarom krijgt het spel 2 punten aftrek."
"HALO 3 is echt geweldig, maar je kunt het niet met motion-controls spelen zoals Metroid Prime 3 daarom 2 punten aftrek."
"Mario Galaxy is de beste game ooit, geen twijfel mogelijk. Waarom die 7? Het spel staat niet op een blu-ray!"
"Uncharted is duidelijk het parade paardje van Sony. Benieuwd waarom we het spel een zes geven? Wat dacht je van het gemis aan motion controls en een online optie!"
Ik twijfel geen moment aan Kensuku Tanabe en Retro Studios. Als de controls echt zo goed zijn dan zijn we eindelijk van de dual analog setup verlost. Daarnaast tellen de presentatie en ervaring ook mee. Eigenlijk zouden we alle games niet hoger moeten geven dan een 6je? aangezien het niet zo revolutionair is als Mario 64... tja sinds de N64 spelen we eigenlijk dezelfde spellen in een mooier of soepeler jasje. Metroid Prime 1 was echter minstens zo revolutionair als Super Mario 64, Metroid Prime 3 is volgens dit artikel beter of net zo goed als het eerste deel. Nintendo heeft met Hunters zelf een verkeerd beeld geschept van de Metroid serie, gelukkig zijn we voorlopig weer even van NST verlost en kunnen ze de franchise niet meer schade toebrengen.BarôZZa schreef op zondag 19 augustus 2007 @ 23:02:
Multiplayer kan de levensduur van een game enorm verbeteren en met Hunters (de hele versie, niet de demo) hebben ze laten zien dat online play toch enorm vermakelijk kan zijn bij Metroid. De reviews van de DS versie logen er ook niet om en waren vrijwel unaniem positief.
Het duurste onderdeel van de Wii is de DVD-drive(duurder als de CPU), de techniek wordt simpelweg anders gebruikt.Michael Knight schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 00:37:
[...]
Dat houdt dus in, dat de lens in de Wii goedkoper is dan die van een dvd speler van 2 tientjes?
Gelukkig gebruik ik mijn Wii alleen voor games... voor films heb ik een dure dvd speler staan
Nee, de Wii moet ook data streamen tegelijk muziek afspelen en soms filmpjes draaien.Bovendien schijnt de laser van de Wii er niet voor gemaakt te zijn om continu te laden zoals bij een DVD-video
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 20-08-2007 01:03 ]
Hunters is geen Metroid? Dit is een van de meest vreemde argumenten die ik hier ben tegengekomen. De laatste keer dat ik op het doosje keek stond er Metroid op. De reviews waren positief, hooguit een paar Prime fanboy zuurpruimen klaagden erover omdat het niet hetzelfde was als op de Gamecube.Verwijderd schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 00:51:
Hunters is geen Metroid. Metroid is goed zoals het is, singleplayer. Wil je een multiplayer shooter ga dan COD2, Counter Strike, Unreal Tournament of Halo 3 spelen. Van mij mag Nintendo best een online shooter uitbrengen, maar dan liever een nieuwe franchise en niet iets vastplakken aan een bestaande. Je gaat toch ook niet Mario Kart realistisch maken met tuning opties? Multiplayer is een no-go voor Metroid en ik ben blij dat Nintendo daar achter is. Eind dit jaar kun je genieten van een online Battlefield achtige game genaamd Battalion Wars II. Een franchise die er wel geschikt voor is. Metroid is geen doodnormale ordinaire shooter maar veel beter dan dat.
Daarnaast kan een game best een 10 scoren zonder multiplayer, voortaan maar alle Xbox 360 games punten aftrek geven omdat er geen motion controls in zitten? Ik zie de reviews al voor me:
"Metroid Prime 3 is erg tof, maar er is geen multiplayer zoals in Unreal Tournament en daarom krijgt het spel 2 punten aftrek."
"HALO 3 is echt geweldig, maar je kunt het niet met motion-controls spelen zoals Metroid Prime 3 daarom 2 punten aftrek."
"Mario Galaxy is de beste game ooit, geen twijfel mogelijk. Waarom die 7? Het spel staat niet op een blu-ray!"
"Uncharted is duidelijk het parade paardje van Sony. Benieuwd waarom we het spel een zes geven? Wat dacht je van het gemis aan motion controls en een online optie!"
De vergelijkingen die je voor de rest maakt zijn al helemaal vrij achterlijk omdat het daar gaat over dingen die de consoles niet hebben(X360 en motion, Wii en Bluray etc). De Wii heeft gewoon wifi en Nintendo zou daar gebruik van moeten maken als ze de mogelijkheid hebben. Bovendien gaat het hier niet om punten aftrek maar om de belachelijk hoge score van een 10: iets dat perfectie, volledigheid etc suggereert. En dat het door een Nintendo blad gegeven is maakt het niet geloofwaardiger.
Er zijn bovendien meer dan genoeg shooters met zowel een goede multiplayer als singleplayer mode, dus dat is een waardeloos argument. Goldeneye bewees dit 10 jaar geleden op de N64 al.
[ Voor 3% gewijzigd door BarôZZa op 20-08-2007 01:03 ]
Verwijderd
Als je zo dol bent op Multiplayer ga dan een pre-order plaatsen voor HALO en houd jezelf niet langer voor de gek, als je echt zo dol bent op hunters vind je die game gegarandeert geweldig. Ik zie echter liever een hele toffe Aurora boss-battle dan een gebroken multiplayer mode met constant respawn van health items, alt-forms en mogelijkheden om te hacken.BarôZZa schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 01:01:
[...]
Hunters is geen Metroid? Dit is een van de meest vreemde argumenten die ik hier ben tegengekomen. De laatste keer dat ik op het doosje keek stond er Metroid op. De reviews waren positief, hooguit een paar Prime fanboy zuurpruimen klaagden erover omdat het niet hetzelfde was als op de Gamecube.
De vergelijkingen die je voor de rest maakt zijn al helemaal vrij achterlijk omdat het daar gaat over dingen die de consoles niet hebben(X360 en motion, Wii en Bluray etc). De Wii heeft gewoon wifi en Nintendo zou daar gebruik van moeten maken als ze de mogelijkheid hebben. Bovendien gaat het hier niet om punten aftrek maar om de belachelijk hoge score van een 10: iets dat perfectie, volledigheid etc suggereert. En dat het door een Nintendo blad gegeven is maakt het niet geloofwaardiger.
Er zijn bovendien meer dan genoeg shooters met zowel een goede multiplayer als singleplayer mode, dus dat is een waardeloos argument. Goldeneye bewees dit 10 jaar geleden op de N64 al.
Hunters is wellicht 10% Metroid, 90% Unreal Tournament/Quake... 4 dezelfde eindbazen is "geen" Metroid. Saaie doodlopende gangen is geen Metroid. Metroid is perfectie.
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 20-08-2007 01:07 ]
Verwijderd
Ben ik het niet mee eens. Ik vind dat de innoverende besturing een meerwaarde geeft aan de Wii versies van Scarface en Godfather, en dat er dus helemaal niets misleidends aan is. Het gaat allereerst om de prioriteiten die je stelt bij het systeem (graphics vs. gameplay vs. online), en daarnaast om de games. Waar het vroeger, de vorige generaties nog was dat je een spelcomputer uitkoos op basis van puur en alleen de games, maakt men nu ook als allereerst de afweging tussen de Wii en 360/PS3. Als je echter op de Wii Scarface speelt, dan is dat compleet anders dan op de 360. In die zin vind ik dus dat je prima zo'n game aanraden.
Daarnaast vind ik je argument over Strikers nietszeggend; je wijst iemand inderdaad geen Wii aan, vanwege Strikers online, maar als iemand op dit moment een Wii heeft, en vraagt om eens een paar games op te noemen, die nu leuk zijn, dan noem ik echt wel Strikers. Omdat het de enige game is in Europa die online kan, en omdat het in de multiplayer gewoon verdomd leuk kan zijn. Op de lange termijn raakt deze game in de vergetelheid, net als SSX, net als Excite Truck, en zelfs net als Resi 4
Daarnaast vind ik je argument over Strikers nietszeggend; je wijst iemand inderdaad geen Wii aan, vanwege Strikers online, maar als iemand op dit moment een Wii heeft, en vraagt om eens een paar games op te noemen, die nu leuk zijn, dan noem ik echt wel Strikers. Omdat het de enige game is in Europa die online kan, en omdat het in de multiplayer gewoon verdomd leuk kan zijn. Op de lange termijn raakt deze game in de vergetelheid, net als SSX, net als Excite Truck, en zelfs net als Resi 4
offtopic:
Compleet met de Wii getypt, en op dit soort momenten smeek ik echt om toetsenbord ondersteuning
Compleet met de Wii getypt, en op dit soort momenten smeek ik echt om toetsenbord ondersteuning
[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 20-08-2007 01:19 ]
Verwijderd
Het gaat om de games, games, games en nog is games. Je koopt een Xbox 360 niet omdat de schoenen van Marcus Phoenix uit 2000 polygonen bestaan, je koopt een Xbox 360 omdat je het assortiment van games vet vind en de online opties die daar bij horen. Daarnaast staat gameplay niet altijd bovenaan bij Wii games. Ik snap zoiezo niet dat het merendeel van de Wii bezitters beweerd dat de gameplay van de Wii beter is dan die van de Xbox 360. Gears of War heeft geweldige gameplay en ook nog is geweldige graphics. Hetzelfde geld voor DOA4, Lost Planet en Dead Rising. Er zijn echter Wii games die totaal niet of slecht werken zoals Wing Island en Far Cry, ook al zijn de graphics uberlelijk, die spellen hebben slechte gameplay.Verwijderd schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 01:08:
Ben ik het niet mee eens. Ik vind dat de innoverende besturing een meerwaarde geeft aan de Wii versies van Scarface en Godfather, en dat er dus helemaal niets misleidends aan is. Het gaat allereerst om de prioriteiten die je stelt bij het systeem (graphics vs. gameplay vs. online), en daarnaast om de games. Waar het vroeger, de vorige generaties nog was dat je een spelcomputer uitkoos op basis van puur en alleen de games, maakt men nu ook als allereerst de afweging tussen de Wii en 360/PS3. Als je echter op de Wii Scarface speelt, dan is dat compleet anders dan op de 360. In die zin vind ik dus dat je prima zo'n game aanraden.
Als iemand mij vraagt om een console en hij graag sandbox titels speelt dan zie ik dit rijtje:
Xbox 360: The Godfather, Saints Row, Crack Down, Dead Rising, GTAIV
Tegenover:
Wii: The Godfather, Scarface, Driver
De keuze lijkt me snel gemaakt.
Iemand speelt graag minigames?
Xbox 360: Fuzion Frenzy 2
Wii: Wario Ware, Rayman: RR, Mario Party 8
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 20-08-2007 01:19 ]
Mijn record is een 1440Hoedje schreef op zaterdag 18 augustus 2007 @ 20:06:
[...]
Dat weet ik, maar het lukt mij niet of meer dan een 360 te maken. Dus een 720 of 1080 (kan dat uberhaupt)? 720 moet sowieso kunnen, omdat dat ook onderdeel is van de tutorial, waar 't me overigens ook niet lukt.
Heb het spel helemaal uitgespeeld, alles op S
Dit spel is echt je geld waard heb er denk ik minstens 70 uur inzitten!
E6850@3.40GHz(Asus Silent Knight), Gigabyte P35C-DS3R, 2x 1GB Crucial Balistics PC5300@667Mhz, 8800GTX 768MB DDR3, SyncMaster 226BW 22",Zalman ZM600-HP, SAMSUNG HD501LJ, Seagate ST360021 A, NZXT Nemesis Elite Case
Dat het kan betekent niet dat het moet, alhoewel mulitplayer wel vaak de replay lengte velengd. Maar ontwikkelaars hebben vaak maar een bepaalde tijd en het is logisch als je meer recources aan het eene onderwerp besteed er minder recources voor het andere overblijft.BarôZZa schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 01:01:
[...]
[nostalgie] Goldeneye, altijd tot diep in de nacht multiplayeren altijd als ik bij een kennis bleef logeren [/nostalgie]
Mooie perfectie als ze niet eens de console volledig weten te benutten. Het gaat erom dat het geen verhaal hoeft te zijn van OF een multiplayer OF een singleplayer mode. En helemaal niet als het een shooter is die met een 10 wordt beoordeeld.Verwijderd schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 01:06:
[...]
Als je zo dol bent op Multiplayer ga dan een pre-order plaatsen voor HALO en houd jezelf niet langer voor de gek, als je echt zo dol bent op hunters vind je die game gegarandeert geweldig. Ik zie echter liever een hele toffe Aurora boss-battle dan een gebroken multiplayer mode met constant respawn van health items, alt-forms en mogelijkheden om te hacken.
Hunters is wellicht 10% Metroid, 90% Unreal Tournament/Quake... 4 dezelfde eindbazen is "geen" Metroid. Saaie doodlopende gangen is geen Metroid. Metroid is perfectie.
Dat is net zoiets als de multiplayer mode uit Goldeneye halen en beweren dat de game nog steeds perfect was. Pure onzin. Of een Mario Kart zonder singleplayer.
Voor de rest zie ik de andere games die je opnoemt ook nergens met een 10 beoordeeld worden. En dat terwijl Halo 2 bijvoorbeeld zowel een uitgebreide single player als multiplayer mode had.
Een optie die voor MP3 online bijvoorbeeld erg tof zou zijn is niet alleen de deathmatch, maar bijvoorbeeld een co-op mode waarbij je samen de puzzels moet oplossen.
Heb ze allebij uitgespeeld en zou toch scarface kopen, vind ik toch duidelijk de vettere game!J2pc schreef op zondag 19 augustus 2007 @ 19:34:
Ik zit te twijfelen tussen Scarface en The Godfather.
The Godfather lijkt betere/leukere controls te hebben (vastgrijpen, in elkaar meppen etc.)
Scarface lijkt een beter spel/uitgebreidere wereld te hebben.
En aangezien hier vast iemand zit die ze allebei (gespeeld) heeft, de vraag of iemand een vergelijk kan maken.
Dus, Scarface of The Godfather, en waarom?
Ik sluit niet uit dat ik ze uiteindelijk beide koop, maar je moet met eentje beginnen
E6850@3.40GHz(Asus Silent Knight), Gigabyte P35C-DS3R, 2x 1GB Crucial Balistics PC5300@667Mhz, 8800GTX 768MB DDR3, SyncMaster 226BW 22",Zalman ZM600-HP, SAMSUNG HD501LJ, Seagate ST360021 A, NZXT Nemesis Elite Case
Verwijderd
Metroid Prime is gebasseerd op Metroid 2 en Super Metroid. Nintendo's doel was om die games over te zetten in 3D. Het eindproduct werd meer zoiets als een First Person Zelda met lock-on en puzzels maar dan in een compleet andere setting. De Wii zorgt ervoor dat men niet langer vast zit aan de lock-on en dat er een meer FPS ervaring mogelijk is. Aan het sky city filmpje te zien blijkt duidelijk dat de morphball, Grapple beam e.d. een hele grote rol spelen. Co-op in Metroid... Samus is een eenzame bounty hunter. Metroid is niet geschikt voor multiplayer. Na Metroid Prime 2 Echoes moet dat toch wel duidelijk zijn? Het is de allerlaatste Metroid Prime dus hierna kan Retro gaan bouwen aan een online shooter en die zal ik dan zeker kopen. Bij Metroid Prime 3 had het echter een "afterthought" geweest. Zoiezo snap ik de drang voor multiplayer en online gamen niet zo, in Metroid neem ik het liever op tegen Ridley die door een buis naar beneden suist. Of tegen een Mother Brain, Mechanoid of Dark Samus in epische gevechten. Het lijkt me niks om in een UT arena te knallen tegen anderen. Daarvoor heb je dus nu Hunters, niet tevreden jammer dan, maar Retro is slim geweest en heeft geen geld en tijd verspild aan een tweede rangs multiplayer mode.BarôZZa schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 01:19:
[...]
Mooie perfectie als ze niet eens de console volledig weten te benutten. Het gaat erom dat het geen verhaal hoeft te zijn van OF een multiplayer OF een singleplayer mode. En helemaal niet als het een shooter is die met een 10 wordt beoordeeld.
Dat is net zoiets als de multiplayer mode uit Goldeneye halen en beweren dat de game nog steeds perfect was. Pure onzin. Of een Mario Kart zonder singleplayer.
Voor de rest zie ik de andere games die je opnoemt ook nergens met een 10 beoordeeld worden. En dat terwijl Halo 2 bijvoorbeeld zowel een uitgebreide single player als multiplayer mode had.
Een optie die voor MP3 online bijvoorbeeld erg tof zou zijn is niet alleen de deathmatch, maar bijvoorbeeld een co-op mode waarbij je samen de puzzels moet oplossen.
Voor echoes speelde Multiplayer een belangrijke rol, haast niemand kocht dat spel dus gaat men er terecht van uit dat singleplayer beter bij de serie past. Nogmaals zie ik aan de filmpjes waar de extra tijd en resources naar toe zijn gegaan, de production values zijn gewoon torenhoog nu met voice acting e.d.
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 20-08-2007 01:28 ]
Verwijderd
Dat lijstje snap ik wel, maar daar ging het mij niet om. Als je al een Wii hebt, en die heb je gehaald vanwege Zelda, en de Mario games, maar je houdt ook van sandbox (whatever that means) games, dan vind ik Scarface en Godfather aanraders.Verwijderd schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 01:15:
[...]
Het gaat om de games, games, games en nog is games. Je koopt een Xbox 360 niet omdat de schoenen van Marcus Phoenix uit 2000 polygonen bestaan, je koopt een Xbox 360 omdat je het assortiment van games vet vind en de online opties die daar bij horen. Daarnaast staat gameplay niet altijd bovenaan bij Wii games. Ik snap zoiezo niet dat het merendeel van de Wii bezitters beweerd dat de gameplay van de Wii beter is dan die van de Xbox 360. Gears of War heeft geweldige gameplay en ook nog is geweldige graphics. Hetzelfde geld voor DOA4, Lost Planet en Dead Rising. Er zijn echter Wii games die totaal niet of slecht werken zoals Wing Island en Far Cry, ook al zijn de graphics uberlelijk, die spellen hebben slechte gameplay.
Als iemand mij vraagt om een console en hij graag sandbox titels speelt dan zie ik dit rijtje:
Xbox 360: The Godfather, Saints Row, Crack Down, Dead Rising, GTAIV
Tegenover:
Wii: The Godfather, Scarface, Driver
De keuze lijkt me snel gemaakt.
Iemand speelt graag minigames?
Xbox 360: Fuzion Frenzy 2
Wii: Wario Ware, Rayman: RR, Mario Party 8
Als je voor een nieuwe console gaat, en je houdt voornamelijk daarvan dan klopt het inderdaad wat je zegt
Verwijderd
Dat was precies mijn punt, maar het kwam misschien een beetje wazig over.Verwijderd schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 01:28:
[...]
Dat lijstje snap ik wel, maar daar ging het mij niet om. Als je al een Wii hebt, en die heb je gehaald vanwege Zelda, en de Mario games, maar je houdt ook van sandbox (whatever that means) games, dan vind ik Scarface en Godfather aanraders.
Als je voor een nieuwe console gaat, en je houdt voornamelijk daarvan dan klopt het inderdaad wat je zegt
Inderdaad zijn Scarface en The Godfather zeker aanraders voor mensen die al een Wii in hun bezit hebben en een goede aanvulling of afwisseling. Alleen is het niet de hoofd line-up van games.
Verwijderd
Die modchip doet niks hardwarematigs hoor behalve het omzeilen van enkele eentjes en nulletjes.BarôZZa schreef op zondag 19 augustus 2007 @ 23:48:
De serie is juist enorm geschikt voor multiplayer. Juist alle mogelijkheden als morphen ed zouden voor wat extra strategie moeten kunnen zorgen. Het voordeel van multi is juist dat je het meestal ff snel kan doen en het steeds anders is. Ik snap dan ook niet elke keer de beargumentatie van 'ik doe liever dit dan dat' niet. Singleplayer doe je misschien één of twee keer. Als je daarna terug kan vallen op een multiplayer mode, dan zorg je ervoor dat de game niet in een hoekje van je kast verdwijnt. Bovendien volg je in de multiplayer modes van games slechts zelden het verhaal, waardoor het eenzame gedoe weinig uitmaakt.Verwijderd schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 01:25:
[...]
Metroid Prime is gebasseerd op Metroid 2 en Super Metroid. Nintendo's doel was om die games over te zetten in 3D. Het eindproduct werd meer zoiets als een First Person Zelda met lock-on en puzzels maar dan in een compleet andere setting. De Wii zorgt ervoor dat men niet langer vast zit aan de lock-on en dat er een meer FPS ervaring mogelijk is. Aan het sky city filmpje te zien blijkt duidelijk dat de morphball, Grapple beam e.d. een hele grote rol spelen. Co-op in Metroid... Samus is een eenzame bounty hunter. Metroid is niet geschikt voor multiplayer. Na Metroid Prime 2 Echoes moet dat toch wel duidelijk zijn? Het is de allerlaatste Metroid Prime dus hierna kan Retro gaan bouwen aan een online shooter en die zal ik dan zeker kopen. Bij Metroid Prime 3 had het echter een "afterthought" geweest. Zoiezo snap ik de drang voor multiplayer en online gamen niet zo, in Metroid neem ik het liever op tegen Ridley die door een buis naar beneden suist. Of tegen een Mother Brain, Mechanoid of Dark Samus in epische gevechten. Het lijkt me niks om in een UT arena te knallen tegen anderen. Daarvoor heb je dus nu Hunters, niet tevreden jammer dan, maar Retro is slim geweest en heeft geen geld en tijd verspild aan een tweede rangs multiplayer mode.
Voor echoes speelde Multiplayer een belangrijke rol, haast niemand kocht dat spel dus gaat men er terecht van uit dat singleplayer beter bij de serie past. Nogmaals zie ik aan de filmpjes waar de extra tijd en resources naar toe zijn gegaan, de production values zijn gewoon torenhoog nu met voice acting e.d.
Echoes was overigens gewoon veel slechter gepromoot van de eerste versie. Dat zal de voornamelijke reden zijn dat het minder verkocht werd, aangezien de singleplayer nog altijd gewoon solide was. Voice acting e.d. wordt trouwens niet gedaan door dezelfde mensen die de multiplayer zouden moeten fixen en geld heeft Nintendo zat.
Waarschijnlijk ga ik de game overigens wel halen, maar het lijkt me sterk dat het een game wordt die ik zelf ook een 10 zou geven. Vraag me ook af of IGN/Gamespot en dergelijke zo'n cijfer durven te geven(ik gok op een 8.8-9.2).
Het werkt sowieso alleen met de nieuwe modchips die Dual Layer dvd's ondersteunen. Daarna bootdisc, eruit, gewone dvd erin en dan nog is het slecht voor je laser. Nintendo zou dus wel hardwarematige aanpassingen moeten doen, willen ze het echt goed ondersteunen(zodat je geen 360 problemen krijgt waarbij de helft uitvalt).Verwijderd schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 01:45:
[...]
Die modchip doet niks hardwarematigs hoor behalve het omzeilen van enkele eentjes en nulletjes.
[ Voor 8% gewijzigd door BarôZZa op 20-08-2007 02:16 ]
De meeste fans klaagden juist omdat het spel helemaal niets heeft van wat de serie juist zo populair maakte. Het was geen slecht spel, maar het was feitelijk niets meer dan een generic FPS in een Metroid jasje. Het spel is daatom, samen met Metroid Prime Pinball, het buitenbeentje van de Metroid serie.BarôZZa schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 01:01:
[...]
Hunters is geen Metroid? Dit is een van de meest vreemde argumenten die ik hier ben tegengekomen. De laatste keer dat ik op het doosje keek stond er Metroid op. De reviews waren positief, hooguit een paar Prime fanboy zuurpruimen klaagden erover omdat het niet hetzelfde was als op de Gamecube.
Daarnaast is multiplayer lang niet zo belangrijk als vaak wordt beweerd. Als een spel een vrij rijke en diepgaande single player avontuur bevat, dan is een multiplayer mode al overbodig. Neem bijvoorbeeld Bioshock, zoals Hoedje al zei. Het spel heeft geen multiplayer mode, maar scoort toch overal vrij hoog vanwege het epische verhaal en hoe het verteld wordt. Het spel heeft daardoor geen multiplayer mode nodig.
In veel gevallen gaat de multiplayer mode ook ten koste van de single player mode. Er zijn tegenwoordig maar weinig spellen die een uitgebreide multiplayer mode hebben én een single player mode van 20+ uur in lengte.
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
Bioshock is ook 1 van de weinige spellen die ermee wegkomt. 1 spel maakt nog geen wetten ;-). Verder lijkt Metriod me toch geschikt voor Co-Op MP. Met alle mogelijkheden moet je toch vrij toffe puzzels kunnen bedenken voor 2 man, je kan gaan mierenneuken over het verhaal maar er is in toch wel genoeg ruimte voor de introductie van een 2de persoon, desnoods een AI robot van Samus of iets. Kan toch vrij uitdagend zijn denk ikMetroidPrime schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 02:27:
[...]
De meeste fans klaagden juist omdat het spel helemaal niets heeft van wat de serie juist zo populair maakte. Het was geen slecht spel, maar het was feitelijk niets meer dan een generic FPS in een Metroid jasje. Het spel is daatom, samen met Metroid Prime Pinball, het buitenbeentje van de Metroid serie.
Daarnaast is multiplayer lang niet zo belangrijk als vaak wordt beweerd. Als een spel een vrij rijke en diepgaande single player avontuur bevat, dan is een multiplayer mode al overbodig. Neem bijvoorbeeld Bioshock, zoals Hoedje al zei. Het spel heeft geen multiplayer mode, maar scoort toch overal vrij hoog vanwege het epische verhaal en hoe het verteld wordt. Het spel heeft daardoor geen multiplayer mode nodig.
In veel gevallen gaat de multiplayer mode ook ten koste van de single player mode. Er zijn tegenwoordig maar weinig spellen die een uitgebreide multiplayer mode hebben én een single player mode van 20+ uur in lengte.
GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k
aan degenen die metroid hunters als een volwaardige metroid game aanzien: hebben jullie wel ooit metroid prime gespeeld?! Hunters is echt wel een compleet ander spel qua opzet. Metroid prime: hersenen gebruiken, verkennen, puzzels oplossen. Hunters: wat in het rond knallen.
Eerlijk gezegd was ik niet echt enthousiast over bioshock (ben niet echt een shooter fan) tot ik wat artikels erover ben beginnen lezen. IMO kan bioshock wel eens tonen hoe een shooter moet gemaakt worden. Is wel eens nodig ook, want het is alweer een lange tijd geleden dat er nog een degelijke shooter uitkwam. Aanrader om je mee bezig te houden tot de nieuwe metroid uitkomt
Eerlijk gezegd was ik niet echt enthousiast over bioshock (ben niet echt een shooter fan) tot ik wat artikels erover ben beginnen lezen. IMO kan bioshock wel eens tonen hoe een shooter moet gemaakt worden. Is wel eens nodig ook, want het is alweer een lange tijd geleden dat er nog een degelijke shooter uitkwam. Aanrader om je mee bezig te houden tot de nieuwe metroid uitkomt
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Ik wil me ook wel even in de Metroid discussie.
En ook ik vind dat Metroid geen multiplay moet hebben. De game en zijn achtergrond liggen juist in het claustrofobisch onderzoeken van een planeet. Het helemaal alleen tegen de rest idee.
Daarnaast is Metroid Prime ook echt een FPA en geen FPS. De gameplay is juist daar op gericht. Dat is namelijk een van de revolutionaire dingen aan deel 1, dat Retro de 2D gameplay zo goed naar 3D heeft weten te vertalen. In Echoes is (offline) multiplay toegevoegd maar ik heb dat letterlijk nooit gespeeld. Hunters heeft misschien wel aangetoond dat er mogelijkheden voor zijn, maar Metroid is in essentie een singleplay aangelegenheid. Blijkbaar heeft Retro die ervaring zo goed uitgewerkt dat Nintendo Power het een 10 wilde geven. Dat betekent dus dat de ervaring volgens hun beter is dan die van Zelda TP. En een 10 staat niet voor absolute perfectie. Het staat voor een game die in zijn genre alles goed doet op dit moment. Een 10-game van nu is over een jaar mogelijk weer voorbij gestreefd, maar over 10 jaar zijn deze games nog steeds goed (zoals bijv. Zelda OoT nog steeds een topgame is).
En ook ik vind dat Metroid geen multiplay moet hebben. De game en zijn achtergrond liggen juist in het claustrofobisch onderzoeken van een planeet. Het helemaal alleen tegen de rest idee.
Daarnaast is Metroid Prime ook echt een FPA en geen FPS. De gameplay is juist daar op gericht. Dat is namelijk een van de revolutionaire dingen aan deel 1, dat Retro de 2D gameplay zo goed naar 3D heeft weten te vertalen. In Echoes is (offline) multiplay toegevoegd maar ik heb dat letterlijk nooit gespeeld. Hunters heeft misschien wel aangetoond dat er mogelijkheden voor zijn, maar Metroid is in essentie een singleplay aangelegenheid. Blijkbaar heeft Retro die ervaring zo goed uitgewerkt dat Nintendo Power het een 10 wilde geven. Dat betekent dus dat de ervaring volgens hun beter is dan die van Zelda TP. En een 10 staat niet voor absolute perfectie. Het staat voor een game die in zijn genre alles goed doet op dit moment. Een 10-game van nu is over een jaar mogelijk weer voorbij gestreefd, maar over 10 jaar zijn deze games nog steeds goed (zoals bijv. Zelda OoT nog steeds een topgame is).
Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2
Uit de startpost:
Nu mijn vraag. Kan ik VC spellen die een collega van mij via Wii shopping koopt op een sd kaart zetten en kan ik ze dan thuis ook afspelen?Nintendo trekt het begrip backwards compatible echter verder door, het is ook mogelijk om via het shopping channel NES, SNES en N64 spellen te downloaden en op je Wii te spelen dankzij de Wii Virtual Console. De ondersteuning voor spellen is echter niet beperkt tot Nintendo platforms, Nintendo heeft afspraken gemaakt met Sega, NEC en Hudson om de beste Mega Drive en Turbografx-16 spellen aan te bieden via de Wii Virtual Console. Ook zullen er third-parties zijn die MSX spellen op de Virtual Console zullen uitbrengen. Om de Virtual Console spellen zo goed mogelijk te kunnen spelen heeft Nintendo ook de onderstaande "classic controller" uitgebracht voor de Wii.
King for a day,... fool for a lifetime.
nope, ze zijn alleen speelbaar op de console waarop ze gekocht worden.
(kopieren zou anders een beetje te makkelijk worden
)
(kopieren zou anders een beetje te makkelijk worden
"The computer is incredibly fast, accurate, and stupid. Man is unbelievably slow, inaccurate, and brilliant. The marriage of the two is a challenge and opportunity beyond imagination." © Stuart G. Walesh
Makkelijk ja, maar die VC spellen das meer voor de leuk. Als een bordspel wat je uitleent. Jammer.J2pc schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 09:31:
nope, ze zijn alleen speelbaar op de console waarop ze gekocht worden.
(kopieren zou anders een beetje te makkelijk worden)
Maargoed, bedankt voor de snelle reply.
Het is trouwens verboden om je spellen op je console te laten staan als je hem verkoopt.
Je mag ze niet overdragen. Ik vind dat een beetje een vreemde regel.
Als ik een spel op dvd'tje koop mag ik toch ook gewoon op marktplaats knallen?
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Dat is inderdaad een vreemde regel. Ik denk dat ze hun eiegn plan trekken met spellen die niet op schijf gebrand zijn. Daat ze virtuele spullen als persoonsgebonden zien en je ze niet voor IRL geld mag verkopen. Hetzelfde verhaal met ingame items in warcraft en dergelijke. Met het kromme dat je wel geld aan sony mag geven voor die spellen, maar je er zelf geen geld uit mag halen verder.Gonadan schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 09:53:
Het is trouwens verboden om je spellen op je console te laten staan als je hem verkoopt.
Verwijderd
je kan die spellen toch ook op een sd kaartje planten maar ik denk dat je eigen code er aan gekoppeld is dus als je hem door geeft aan iemand anders hij het toch niet doet...
heb het nog niet getest maar denk dat het wel zo gebeurd.
heb het nog niet getest maar denk dat het wel zo gebeurd.
Voor zover ik het heb gelezen wordt niet het complete spel op je SD card gekopieerd, waardoor het dus uberhaupt onmogelijk wordt om te spelen. De reden dat je je Wii niet mag verkopen met VC spellen zal zijn dat deze zijn gekoppeld aan je winkelaccount. Wanneer je je nieuwe Wii koppelt aan je oude winkel/nintendo vip account zou je dan je gekochte spellen weer voor niets kunnen downloaden (toch?). Zo werkt het bij de Live Marketplace in ieder geval wel.
uhm...
Ja dat klopt inderdaad. Maar waarom zou je je winkelaccount niet mogen verkopen?Smoonshine schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 10:36:
Voor zover ik het heb gelezen wordt niet het complete spel op je SD card gekopieerd, waardoor het dus uberhaupt onmogelijk wordt om te spelen. De reden dat je je Wii niet mag verkopen met VC spellen zal zijn dat deze zijn gekoppeld aan je winkelaccount. Wanneer je je nieuwe Wii koppelt aan je oude winkel/nintendo vip account zou je dan je gekochte spellen weer voor niets kunnen downloaden (toch?). Zo werkt het bij de Live Marketplace in ieder geval wel.
Stel dat je je wii weg wilt doen en ook je spellen wilt verkopen. Dan kan ik mij voorstellen dat je de vc spellen ook wel wilt verkopen. Beetje vreemd. Gegevens veranderen in je profiel en klaar toch?
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Bijna correct. De downloads (spellen, kanalen etc.) die je koopt worden gekoppeld aan je Wii. Dus als je de Wii verkoopt dan kun je gewoon alle downloads erbij verkopen. Ik weet ook niet waar staat dat dat niet mag?
Helaas kun je ze niet op een andere Wii zetten, noch worden ze gekoppeld aan de winkelaccount.
Helaas kun je ze niet op een andere Wii zetten, noch worden ze gekoppeld aan de winkelaccount.
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
Verwijderd
als ik het goed begrijp moet je dus als je je wii verkoopt je hele wii formateren als je hem wil door verkopen...Hoedje schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 10:42:
Bijna correct. De downloads (spellen, kanalen etc.) die je koopt worden gekoppeld aan je Wii. Dus als je de Wii verkoopt dan kun je gewoon alle downloads erbij verkopen. Ik weet ook niet waar staat dat dat niet mag?

Nogmaals Gonadan komt daarmee, ik heb het nog nergens gelezen...
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
Staat in het winkelkanaal. Bij instellingen.Hoedje schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 10:55:
Nogmaals Gonadan komt daarmee, ik heb het nog nergens gelezen...
Bij de knop van het 'winkelaccount wissen' (oid) staat dat je die moet gebruiken als je de wii verkoopt omdat je de vc meuk niet mag overdragen.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Verwijderd
Het antwoord daarop is ja:BarôZZa schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 02:15:
Vraag me ook af of IGN/Gamespot en dergelijke zo'n cijfer durven te geven(ik gok op een 8.8-9.2).
http://www.gamerankings.c...pleratings.asp?rankings=y
Metroid Prime is de op 3 na beste game volgens de reviews. Overigens hebben van de top 10 spellen slechts 5 een multiplayer mode. Een game geen 10 geven omdat er geen multiplayer mode inzit is dus onzin.
Co-op in Metroid, het kan werken maar dan wederom liever een spel die er voor gebouwd is, dan een idee naderhand. Four Swords is geweldig om met meer mensen te spelen omdat het spel er helemaal naar ontworpen is. Een Metroid die draait om co-op zou daarom best kunnen werken, maar dan niet met Samus in de hoofdrol maar met 2 Galactic Federation Troopers. De Gfeds zuigen echter nogal dus erg lang zul je het tegen Ridley niet uithouden. Echter wil ik liever een nieuwe 2D metroid dan nog een co-op 3D deel. Daarvoor hebben we series als Time Splitters en Halo. Geweldig die diversiteit
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 20-08-2007 11:38 ]
Ben zelf al een tijdje aan het wachten op Tomb Raider Anniversary op de Wii en zag net dit fimpje. Ze gaan toch verder dan het loos porten en gaan dus extra dingen toevoegen
Kan de koper ze dan niet weer downloaden als ze toch aan één Wii gekoppeld zijn?Verwijderd schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 10:50:
[...]
als ik het goed begrijp moet je dus als je je wii verkoopt je hele wii formateren als je hem wil door verkopen...
[ Voor 6% gewijzigd door Icelus op 20-08-2007 11:45 ]
Developer Accused Of Unreadable Code Refuses To Comment
Het zo zomaar eens kunnen zijn dat wij deze week Super Metroid op de VC krijgen, aangezien hij er in de US nu opstaat.
Als NoE nu even opschiet met dat gedoe met die VIP sterren.
Als NoE nu even opschiet met dat gedoe met die VIP sterren.
Er zijn genoeg spellen die er mee wegkomen: RE4, Metroid Prime 1, Star Wars: KOTOR 1 en 2, GTA3, Vice City, San Andreas, Twilight Princess en dan zijn er nog veel meer titels te noemen. Deze spellen hebben echter zonder uitzondering een single player mode die 20+ uur in lengte is. Het aantal spellen met een uitgebreide multiplayer mode die ook 20+ uur lang zijn, zijn helaas op één hand te tellen. Bij de meeste spellen met een uitgebreide multiplayer mode mag je al blij zijn als je meer dan 10 uur bezig bent met de single player mode. Multiplayer gaat tegenwoord meestal helaas ten koste van de single player mode, daarom is het vaak beter dat een spel helemaal geen multiplayer heeft.Postius schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 02:56:
[...]
Bioshock is ook 1 van de weinige spellen die ermee wegkomt. 1 spel maakt nog geen wetten ;-).
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
Verwijderd
tegenovergestelde van mario strikers...MetroidPrime schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 12:35:
[...]
Er zijn genoeg spellen die er mee wegkomen: RE4, Metroid Prime 1, Star Wars: KOTOR 1 en 2, GTA3, Vice City, San Andreas, Twilight Princess en dan zijn er nog veel meer titels te noemen. Deze spellen hebben echter zonder uitzondering een single player mode die 20+ uur in lengte is. Het aantal spellen met een uitgebreide multiplayer mode die ook 20+ uur lang zijn, zijn helaas op één hand te tellen. Bij de meeste spellen met een uitgebreide multiplayer mode mag je al blij zijn als je meer dan 10 uur bezig bent met de single player mode. Multiplayer gaat tegenwoord meestal helaas ten koste van de single player mode, daarom is het vaak beter dat een spel helemaal geen multiplayer heeft.
singel player is ruk de A.I slaat nergens op maar de multiplayer is wel fun
dat is echt gewoon complete BS....er zijn zat spellen zonder multiplayers die hoog gewaardeert zijn.Postius schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 02:56:
[...]
Bioshock is ook 1 van de weinige spellen die ermee wegkomt. 1 spel maakt nog geen wetten ;-).
- Resident Evil
- GTA
- ZELDA
- Mario 64/Sunshine
- Metroid
- Half-LIFE
- God of WAR
- MGS
- Oblivion
Ps4/switch gamer
Verwijderd
Wii controller voor PS2 op komst!
Bron: http://life.tweakers.net/...er-voor-PS2-op-komst.html
En nu maar wachten op de rechtzaak van Nintendo!
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 20-08-2007 13:55 ]
Verwijderd
Inderdaad! Juíst een spel als Metroid en een ontwikkelaar als Nintendo zou voor een nieuwe invalshoek kunnen/moeten zorgen op het gebied van multiplayer. Ik heb het idee dat de "echte" fans hier de term multiplayer als synoniem zien voor standaard FPS-multiplayer. Think outside the box.BarôZZa schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 02:15:
[...]
De serie is juist enorm geschikt voor multiplayer. Juist alle mogelijkheden als morphen ed zouden voor wat extra strategie moeten kunnen zorgen. Het voordeel van multi is juist dat je het meestal ff snel kan doen en het steeds anders is. Ik snap dan ook niet elke keer de beargumentatie van 'ik doe liever dit dan dat' niet. Singleplayer doe je misschien één of twee keer. Als je daarna terug kan vallen op een multiplayer mode, dan zorg je ervoor dat de game niet in een hoekje van je kast verdwijnt. Bovendien volg je in de multiplayer modes van games slechts zelden het verhaal, waardoor het eenzame gedoe weinig uitmaakt.
Zo lang het niet ten koste gaat van de singleplayer ervaring, en goed en innovatief uitgewerkt is mag Nintendo mij graag verrassen. Lijkt mij een gezondere instelling dan heel hard en vaak te roepen dat Metroid geen multiplayer "mag" hebben omdat het dan geen Metroid meer is........
Ja want Mario 64 is ook zo recent. Weetje hoeveel titels er uberhaupt uitkoment? Dus hoe KLEIN het percentage is? Nee dat weet je niet denk ik anders zou je deze post niet hebben gemaakt. Tuurlijk ik kan zo 20 spellen bedenken die overal een 9 of hoger scoorden zonder MP, maar dan praat ik wel over over in totaal 10 jaar aan game geschiedenis. Geeft mischien wel aan dat ze wel schaars zijn. En ja ik weet nog steeds dat ze er zijn maar het is een blijft een klein percentageNinTeNdO_FrEaK schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 13:29:
[...]
dat is echt gewoon complete BS....er zijn zat spellen zonder multiplayers die hoog gewaardeert zijn.
- Resident Evil
- GTA
- ZELDA
- Mario 64/Sunshine
- Metroid
- Half-LIFE
- God of WAR
- MGS
- Oblivion
Dat MP tenkoste gaat van een SP is ook dikke onzin natuurlijk. Het kan zo zijn maar het is verschrikkelijk kort door de bocht.
Maar goed zoals ik oa lees proberen sommige MP niet eens. Maar ik blijf van mening dat je volgens mij wel echt een bijzonder goede en uitdagende Co-Op kan hebben in Metroid die een vrij unieke ervaring kan geven. Al zullen er natuurlijk altijd de fanboys moord en brand schreeuwen omdat het niet kan, en wijzen naar hunters etc. Nouja daarom hebben ze wss ook een offline console gekocht
Ik vind deze toch nog steeds het allermooist

Windows 7 - There Haven’t Been This Many Leaks Since Watergate
Ik denk overigens niet dat het een succes zal worden. Het probleem met accesoires en met name third-party acessoires, is dat de ondersteuning meestal niet al te best is. Veel mensen kopen de acessoires niet en dus is er weinig nut om ze te ondersteunen. Daarnaast is het nog maar de vraag of dit ding even nauwkeurig zal zijn als de Wiimote. Ik denk dat Nintendo even afwacht om te zien wat er gaat gebeuren met deze controller.Verwijderd schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 13:54:
Nofi hoor, maar je draait leuk. Jij zegt 1 spel maakt nog geen wet, deze lijst bestaat uit toch wel aantal series van spellen, dat zijn niet eens individuele spellen. Daarnaast ging het om de vraag of een spel zonder multiplayer een hoog cijfer mag krijgen en niet of MP3 wel multiplayer mag krijgen. Daarbij vind ik een belangrijker argument dat op de Xbox 360 iig, de multiplayer altijd ten koste gaat van de single player. Daardoor is de single player altijd heel erg kort (+/- 10 uur) zodat er tijd overblijft om een multiplayer modus toe te voegen. Dat is toch wel erg jammer.Postius schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 14:03:
[...]
Ja want Mario 64 is ook zo recent. Weetje hoeveel titels er uberhaupt uitkoment? Dus hoe KLEIN het percentage is? Nee dat weet je niet denk ik anders zou je deze post niet hebben gemaakt. Tuurlijk ik kan zo 20 spellen bedenken die overal een 9 of hoger scoorden zonder MP, maar dan praat ik wel over over in totaal 10 jaar aan game geschiedenis. Geeft mischien wel aan dat ze wel schaars zijn. En ja ik weet nog steeds dat ze er zijn maar het is een blijft een klein percentage
Dat MP tenkoste gaat van een SP is ook dikke onzin natuurlijk. Het kan zo zijn maar het is verschrikkelijk kort door de bocht.
Maar goed zoals ik oa lees proberen sommige MP niet eens. Maar ik blijf van mening dat je volgens mij wel echt een bijzonder goede en uitdagende Co-Op kan hebben in Metroid die een vrij unieke ervaring kan geven. Al zullen er natuurlijk altijd de fanboys moord en brand schreeuwen omdat het niet kan, en wijzen naar hunters etc. Nouja daarom hebben ze wss ook een offline console gekocht
Aan de andere kant, ben ik het er ook niet mee eens dat een serie geen multiplayer zou mogen krijgen, omdat dat niet hoort. Zoals al eerder is aangegeven kan multiplayer veel vormen krijgen...
lol, anders trekken ze even een archiefkast open. Dat was meer dan een jaar geleden ook al langsgekomen, met de bijbehorende demo.Verwijderd schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 13:54:

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
Yup, je hebt helemaal gelijk. Het is opmerkelijk, dit is pas toegevoegd bij het nieuwe Winkelkanaal (dus de 3.0 update). Niet dat Nintendo kan controleren of je de games bij je Wii verkoopt. Maar ik vind dit toch wel een slechte ontwikkeling. De VC games zijn al niet al te goedkoop en op deze manier worden je rechten ook wel erg ingeperkt.Gonadan schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 11:00:
[...]
Staat in het winkelkanaal. Bij instellingen.
Bij de knop van het 'winkelaccount wissen' (oid) staat dat je die moet gebruiken als je de wii verkoopt omdat je de vc meuk niet mag overdragen.
Ik denk helemaal niet dat ze het erop richten om een succes te laten worden. Het lijkt me dat het meer een test is van hoe het werkt. Kijken of het kan en hoe het werkt etc. Ervaring op doen. Als het goed gaat zie ik er nog een reeele kans in dat het ook voo de ps3 komt.MetroidPrime schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 14:07:
[...]
Ik denk overigens niet dat het een succes zal worden. Het probleem met accesoires en met name third-party acessoires, is dat de ondersteuning meestal niet al te best is. Veel mensen kopen de acessoires niet en dus is er weinig nut om ze te ondersteunen. Daarnaast is het nog maar de vraag of dit ding even nauwkeurig zal zijn als de Wiimote. Ik denk dat Nintendo even afwacht om te zien wat er gaat gebeuren met deze controller.
Het is een 3rd party controller...dus ik denk bij voorbaat kansloos, omdat niet alle spellen er gebruik kan maken. MAar voor ps2/ps3 bezitters kan het geinig zijn om ook een wiisports ervaring te hebben.
Ps4/switch gamer
Ik denk dat dit helemaal niet zo heel kort door de bocht is. Neem als voorbeeld Halo 2 (let wel ik heb geen persoonlijke ervaring). Deze game is bedoelt om beide fronten goed aan te pakken. Maar wat ik lees is dat de SP redelijk tegenvalt en dat het MP deel is waar het om gaat.Postius schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 14:03:
[...]
Enige voorbeeld dat me te binnen schiet waarbij SP en MP erg goed zijn is Half-Life met Counterstrike. En daar is het MP deel later pas toegevoegd en zijn het uiteindelijk zelfs aparte games geworden.
Bron van de discussie is dat MP3 geen 10 zou moeten mogen krijgen omdat het alleen SP. In dit licht is de hele discussie begonnen dat Metroid geen MP hoeft te hebben en dat het waarschijnlijk afbreuk zou doen aan de game. Uiteraard zijn er vast een hoop mogelijkheden maar die mogen van mij ook liever in andere game dan in de derde Metroid Prime game.
Als de controls inderdaad zo goed zijn dan mag er van mij best een Wii versie van Hunters komen. Maar dit is niet iets dat gecombineerd zal worden met een grote SP titel, puur vanwege de aandacht die het kan krijgen en dat ze de onderdelen dan beter los kunnen verkopen.
Los hiervan is denk ik al best aangetoond dat er een hele hoop klassieke games zijn die alleen SP zijn en toch de hoogste cijfers verdienen.
Verwijderd
als ik dan hier een kostenplaatje van zou moetn maken.NinTeNdO_FrEaK schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 14:55:
Het is een 3rd party controller...dus ik denk bij voorbaat kansloos, omdat niet alle spellen er gebruik kan maken. MAar voor ps2/ps3 bezitters kan het geinig zijn om ook een wiisports ervaring te hebben.
zou ik zeggen koop er dan gewoon een wii bij je ps2/ps3.
voor het drie dubbele van 1 zo'n controller heb je dan waarschijnlijk al een wii met wii sports
Verwijderd
Ik vind het zo jammer dat bepaalde bedrijven "AHUM sony" altijd proberen groot te worden met jatterij
van grotendeels nintendo.
ze hebben niks maar dan ook niks orgineels bij hun eigen
Sony is geen third party partij hoor..Verwijderd schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 15:42:
Ik vind het zo jammer dat bepaalde bedrijven "AHUM sony" altijd proberen groot te worden met jatterij
Dus Sony zelf heeft het niet verzonnen.
En alle Playstation consoles zijn mooie machines met mooie eigen hard- en softwaredingen.
En met deze discussie kun je natuurlijk eeuwig lang blijven doorgaan.
[ Voor 17% gewijzigd door endless op 20-08-2007 15:50 ]
Dit zou wel heel raar zijn. Dus als over een x aantal jaar de opvolger van de Wii verkrijgbaar is, die dan ook een Virtual Console heeft, dan kan ik alle VC games weer opnieuw gaan aanschaffen? Dat zou toch een soort van oplichterij zijn?Hoedje schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 14:31:
[...]
Yup, je hebt helemaal gelijk. Het is opmerkelijk, dit is pas toegevoegd bij het nieuwe Winkelkanaal (dus de 3.0 update). Niet dat Nintendo kan controleren of je de games bij je Wii verkoopt. Maar ik vind dit toch wel een slechte ontwikkeling. De VC games zijn al niet al te goedkoop en op deze manier worden je rechten ook wel erg ingeperkt.
Ik weet wel uit eigen ervaring dat als je Wii kapot gaat, de technische dienst van Nintendo al je VC games en dergelijke overzet op je nieuwe Wii. Maar of ze dat straks bij de opvolger van de Wii ook gaan doen? Lijkt mij iets teveel werk voor Nintendo...
Beter zou zijn dat je Wii nummer persoonsgebonden is. Dus als je later de opvolger van de Wii aanschaft, je 'm registreert met je eigen Wii-nummer van je huidige Wii en zo je VC games meeneemt.
Verwijderd
Verwijderd schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 14:03:
[...]
Inderdaad! Juíst een spel als Metroid en een ontwikkelaar als Nintendo zou voor een nieuwe invalshoek kunnen/moeten zorgen op het gebied van multiplayer. Ik heb het idee dat de "echte" fans hier de term multiplayer als synoniem zien voor standaard FPS-multiplayer. Think outside the box.
Zo lang het niet ten koste gaat van de singleplayer ervaring, en goed en innovatief uitgewerkt is mag Nintendo mij graag verrassen. Lijkt mij een gezondere instelling dan heel hard en vaak te roepen dat Metroid geen multiplayer "mag" hebben omdat het dan geen Metroid meer is........

Nintendo heeft vaak genoeg "outside the box" gedacht, echter is en blijft Metroid voor de hardcore fanbase. Nintendo mag van mij best een multiplayer FPS met adventure elementen maken, maar dan een nieuwe franchise die er speciaal voor ontwikkeld wordt. Metroid Prime 2: Echoes liet zien dat de echte Metroid gameplay er niet geschikt voor is, afgezien van het feit dat niemand de Metroid veteranen kan verslaan. Hunters liet zien dat het geen Metroid meer is als je het te simpel maakt. Als Metroid nu is een franchise was die 5 tot 10 miljoen mensen aanspreekt, ok dan gun ik dat die gamertjes wel. Maar aangezien Nintendo steeds weer de serie verandert en alsnog geen nieuw publiek trekt, lijkt het me beter als de zich blijven richten op de hardcore fanbase van +/- een miljoen mensen voordat ze die ook nog is kwijtraken en de serie helemaal ten onder gaat
Metroid games moeten je het gevoel geven dat je alleen rondloopt op een onbekende planeet. De "spanning" en "isolatie" zijn met een multiplayer mode compleet verdwenen. Hunters was een grappige spinn-off maar net zoveel Metroid als het Samus level in Smash Bros. en Metroid Prime Pinball. De kracht van de Metroid Prime serie is de gameplay en sfeer uit Super Metroid en Metroid 2 behouden, er nieuwe dingen aan toevoegen en dit perfectioneren. In een Metroid game past gewoon geen multiplayer. Als het wel "past" zoals bij Hunters dan is het geen Metroid meer, het maakt me niet uit wat er op het doosje staat. Metroid Prime Hunters is zoiets als Mario Party, ja er zit een platform minigame in, maar het is geen Mario platformer.
Liever mijn werkende off-line console, dan mijn on-line console die nu vanwege disc read errors en rode lampjes bij een reparatie service in Duitsland staat.Nouja daarom hebben ze wss ook een offline console gekocht
waarom het wiel opnieuw uitvinden? Hoeveel auto fabrikanten hebben het wiel van elkaar overgenomen? Hoeveel TV's delen wel niet dezelfde afstandsbediening.Ik vind het zo jammer dat bepaalde bedrijven "AHUM sony" altijd proberen groot te worden met jatterij
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 20-08-2007 15:58 ]
Nee hoor, was ook al bij 1.0E aanwezig, ik heb hem toen namelijk al eens geformatteerd omdat ik dat berichtje op mn wii had gezien.Hoedje schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 14:31:
[...]
Yup, je hebt helemaal gelijk. Het is opmerkelijk, dit is pas toegevoegd bij het nieuwe Winkelkanaal (dus de 3.0 update). Niet dat Nintendo kan controleren of je de games bij je Wii verkoopt. Maar ik vind dit toch wel een slechte ontwikkeling. De VC games zijn al niet al te goedkoop en op deze manier worden je rechten ook wel erg ingeperkt.
Verwijderd
nu we het hebben over jatterij...Verwijderd schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 15:42:
de 2 grootste dieven zijn apple en microsoft ze hebben zowel de muis als de venster interfase en verscheidene andere systemen gewoon gejat van xerox.
xerox zag er geen heil in en ms en apple kwamen ff langs en hebben het gewoon overgenomen.
het zelfde geld nu zo'n beetje voor de wii controller..
gewoon goed afgekeken
Ik heb het gevoel als ik speel dat ik me wii om hoog moet richten. Kan ik dit tegen gaan zoja hoe?
Verwijderd
in het optie menu van de wii kan je de controller Calibreren.geldermalsen schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 16:36:
Ik heb het gevoel als ik speel dat ik me wii om hoog moet richten. Kan ik dit tegen gaan zoja hoe?
zodat je hem goed kan instellen
Want ik heb gewoon die richter op me tv gezet en alles was al goed. Vond ik raar dus ik moet bij instellingen en dan calibreren?
Calibreren zal niet helpen. Waarschijnlijk staat je sensor bar te hoog of heb je ingesteld dat deze onder de TV staat in plaats van boven op.geldermalsen schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 16:42:
Want ik heb gewoon die richter op me tv gezet en alles was al goed. Vond ik raar dus ik moet bij instellingen en dan calibreren?
Verwijderd
opzich zou dat denk ik niet zo veel uit moeten maken.MetroidPrime schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 16:44:
[...]
Calibreren zal niet helpen. Waarschijnlijk staat je sensor bar te hoog of heb je ingesteld dat deze onder de TV staat in plaats van boven op.
ik heb het zelfde probleem een keer gehad ff opnieuw Calibreren en hij deed het een stuk beter...
je kan het even proberen het kan geen kwaad dacht ik zo

die bar staat gewoon op de tv. Heb hem ook ingesteld op boven de tv en met de eene controller is het erger dan de andere. Dus denk maar even beide calibreren
Verwijderd
maak anders ook ff de sensor balk en de sensor op de controllers schoon.geldermalsen schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 16:53:
die bar staat gewoon op de tv. Heb hem ook ingesteld op boven de tv en met de eene controller is het erger dan de andere. Dus denk maar even beide calibreren
met een stof vrij doekje
Verwijderd
heb ik er nou overheen gelezen of is er nog niet gemeld welke nieuwe VC games er vrijdag uit gekomen zijn?
Verwijderd
nog niet gemeld, hopelijk Super Metroid.Verwijderd schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 17:20:
heb ik er nou overheen gelezen of is er nog niet gemeld welke nieuwe VC games er vrijdag uit gekomen zijn?
Ben je zeker dat ze door de sensor bar geregistreerd worden, en niet toevallig door een lampje of iets dergelijks die boven je tv staat?geldermalsen schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 16:53:
Verwijderd
jaaa oke voor deze week..ik bedoel vorige vrijdag.Verwijderd schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 17:28:
[...]
nog niet gemeld, hopelijk Super Metroid.
super metroid zul wel uber Geil (op zn duits
Nee, dat is deze vrijdag(hopelijk). Hij heeft het volgens mij over afgelopen vrijdag.Verwijderd schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 17:28:
[...]
nog niet gemeld, hopelijk Super Metroid.
Iedere vrijdag wordt er op Nintendo.nl gemeld welke titels er beschikbaar zijn, een half uur voordat ze in het winkelkanaal verkrijgbaar zijn. Je kunt dus het beste iedere vrijdag even op Nintendo.nl kijken.Verwijderd schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 17:20:
Afgelopen vrijdag zijn in ieder geval Waverace 64 en Cratermaze uitgebracht.
Verwijderd
ik hoop nog steeds op turok 1 op de wiiVerwijderd schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 17:32:
[...]
jaaa oke voor deze week..ik bedoel vorige vrijdag.
super metroid zul wel uber Geil (op zn duits) zijn
anders moet ik hem alsnog kopen op mijn n64 maar op de wii ziet het er allemaal wat frisser uit en de besturing vind ik beter
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 20-08-2007 17:55 ]
Verwijderd
Thanxs....
nu heb ik sinds dag 1 al een hekel aan Waveracekak maar toch bedankt.
Wacht ik nog even met wii punten halen...
Turok 1 vond ik zelf nooit zo leuk...
doe mij deel 2 maar dan.
is ook de beste uit de serie.
nu heb ik sinds dag 1 al een hekel aan Waveracekak maar toch bedankt.
Wacht ik nog even met wii punten halen...
Turok 1 vond ik zelf nooit zo leuk...
doe mij deel 2 maar dan.
is ook de beste uit de serie.
[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 20-08-2007 17:54 ]
Over die 10 voor een review: een game gaat bij mij om een ervaring. Games als Metroid Prime (1) en Resident Evil 4 sleepten mij zo ontzettend mee van het begin tot het eind, dat het voor mij een perfecte ervaring was. Dus: een tien. 
Ben overig vandaag in Leipzig aangekomen. Woensdag begint de GC (met de persdag). Heb er zin in.
Zag hier vlakbij net al een busje van Midway staan op een parkeerplaats van een hotel. Woei!
Ben overig vandaag in Leipzig aangekomen. Woensdag begint de GC (met de persdag). Heb er zin in.
Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.
Ik heb geen lampje boven me tv. Plus de wii zit geen stof is pas 2 dagen oud .
Ik wilde eerst ook naar de beurs gaan... maar kreeg niemand mee hierCaptain N schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 18:52:
Over die 10 voor een review: een game gaat bij mij om een ervaring. Games als Metroid Prime (1) en Resident Evil 4 sleepten mij zo ontzettend mee van het begin tot het eind, dat het voor mij een perfecte ervaring was. Dus: een tien.
Ben overig vandaag in Leipzig aangekomen. Woensdag begint de GC (met de persdag). Heb er zin in.Zag hier vlakbij net al een busje van Midway staan op een parkeerplaats van een hotel. Woei!
Ik heb daar wel intresse in
Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie
geldermalsen: Wat je kan proberen is om juist de sensor bar onder je tv neer te zetten, en de instelling op de Wii laten staan (op dat de sensor bar boven de tv staat).
Een kennis van mij heeft de JVC LT-32A70SU HD(-ready) LCD TV.
Van het weekend heeft diegene de Component AV kabel gekocht, van Nintendo zelf.
Echter merken ze geen verschil in beeldkwaliteit ten opzichte van de standaard kabel.
Wat zou er aan de hand kunnen zijn, ligt dat aan de TV, dat die geen 480p ondersteund, of moet er een apart kanaal gekozen worden?
Ik heb van alles al geprobeert, systeemsoftware updaten, instellingen aangepast naar 480p... Laten controleren op 4:3 of 16:9... Maar niets maakt uit.
Weten jullie waar het aan kan liggen?
Echter merken ze geen verschil in beeldkwaliteit ten opzichte van de standaard kabel.
Wat zou er aan de hand kunnen zijn, ligt dat aan de TV, dat die geen 480p ondersteund, of moet er een apart kanaal gekozen worden?
Ik heb van alles al geprobeert, systeemsoftware updaten, instellingen aangepast naar 480p... Laten controleren op 4:3 of 16:9... Maar niets maakt uit.
Verwijderd
@geldermalsen: calibreren gaat je niks helpen, daarmee stel je alleen de gevoeligheid in om zo externe bronnen (zoals lampen) uit te sluiten. Dat doet niets met omhoog/omlaag.
Je zegt dat de ene Wiimote het erger heeft dan de andere. Houd je twee Wiimotes eens tegen elkaar terwijl je in het hoofdscherm zit en beweeg ze eens rond. Ze zouden allebei exact even hoog moeten zitten als je de twee Wiimotes gelijk houdt. Anders zou het betekenen dat één van de twee Wiimotes defect is (de sensor verbogen zit). Ik vermoed dat het iets gevoelsmatigs is.
Je zegt dat de ene Wiimote het erger heeft dan de andere. Houd je twee Wiimotes eens tegen elkaar terwijl je in het hoofdscherm zit en beweeg ze eens rond. Ze zouden allebei exact even hoog moeten zitten als je de twee Wiimotes gelijk houdt. Anders zou het betekenen dat één van de twee Wiimotes defect is (de sensor verbogen zit). Ik vermoed dat het iets gevoelsmatigs is.
Verwijderd
Heb je enig idee wat voor soort verbetering in beeldkwaliteit je naar op zoek bent? Het verschil zit 'm voornamelijk in de storingen langs kleine details, zoals bijvoorbeeld de poppetjes in Wii Tennis die net even een strakkere rand hebben. Heb je daar nog steeds storingen?GJ-tje schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 20:07:
Wel vreemd dat ze met de standaardkabel vs. de componentkabel geen verschil zien, terwijl ik dat wel heb, op een beeldbuis TV, met de RGB-kabel vs. de standaardkabel...Verwijderd schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 20:21:
Heb je enig idee wat voor soort verbetering in beeldkwaliteit je naar op zoek bent? Het verschil zit 'm voornamelijk in de storingen langs kleine details, zoals bijvoorbeeld de poppetjes in Wii Tennis die net even een strakkere rand hebben. Heb je daar nog steeds storingen?
En dat lijkt me nou ook weer niet de bedoeling, toch?
[ Voor 4% gewijzigd door CH4OS op 20-08-2007 20:47 ]
Met een component kabel zou je verschil echt wel moeten zien. Check eens het internetkanaal. Daar zou alles een stuk beter leesbaar moeten zijn...
Op een LCD tv is het verschil toch wel behoorlijk schokkend. Dus het lijkt me dat iedereen dat zo opvalt. Dat komt vooral omdat de kwaliteit met de bijgeleverde kabel niet om aan te zien is. Dus dit is heel vreemd, kun je anders wat pics posten...
Ínternetkanaal hebben ze niet geïnstalleerd en is voor hun niet nodig ook...Deddiekoel schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 21:04:
Met een component kabel zou je verschil echt wel moeten zien. Check eens het internetkanaal. Daar zou alles een stuk beter leesbaar moeten zijn...
Enige wat zou kunnen, zijn foto's vanaf een digitale camera, een andere manier zou ik momenteel niet weten...Hoedje schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 21:06:
Op een LCD tv is het verschil toch wel behoorlijk schokkend. Dus het lijkt me dat iedereen dat zo opvalt. Dat komt vooral omdat de kwaliteit met de bijgeleverde kabel niet om aan te zien is. Dus dit is heel vreemd, kun je anders wat pics posten...
Maar weet niet of het daarop op goed te zien is? Ik zal in ieder geval om wat foto's vragen...
Denk dat ik die morgen pas kan posten dan...
[ Voor 48% gewijzigd door CH4OS op 20-08-2007 21:16 ]
iemand een idee wanneer je je nintendo sterren in wii points om kan zetten? op wii.com is het verhaaltje nog steeds niet veranderd.....
xps15 9570 32gb|1tb|4k|i7
Is dit sowieso weleens door Nintendo zelf gezegd vraag ik mij af?Mouki_9 schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 21:30:
iemand een idee wanneer je je nintendo sterren in wii points om kan zetten? op wii.com is het verhaaltje nog steeds niet veranderd.....
PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids
Verwijderd
Mouki_9 schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 21:30:
Nintendo zelf=Wii.com=Nintendo zelfGZ schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 22:08:
Is dit sowieso weleens door Nintendo zelf gezegd vraag ik mij af?
Nintendo heeft vlak voor de Wii launch een persbericht uitgegeven waarin stond dat je "binnenkort" sterren voor Wii punten kon gaan inwisselen. Er stond ook in dat je voor de aankoop van Virtual Console spellen sterren kon krijgen door een enquete in te vullen. Het staat ook op de officiële Wii site.GZ schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 22:08:
[...]
Is dit sowieso weleens door Nintendo zelf gezegd vraag ik mij af?
Nintendo heeft zelfs per ongeluk al Wii punten verkocht op de Brits Nintendo website. Daar kosten 1000 Wii punten 789 sterren. Het was een fout, maar Nintendo heeft wel iedereen die besteld heeft de sterren gegeven en een mailtje gestuurd waarin ze hun excuses aanboden voor de fout.
Gonintendo heeft een foto van de Rockstar Stand waarop een wii te zien is in de stand. Waarschijnlijk dus beelden van Table Tennis.
http://gonintendo.com/?p=23287
http://gonintendo.com/?p=23287
Hoe zit dat trouwens met het adresboek?
Ik heb onlangs iemand toegevoegt, maar we krijgen allebei nu de melding,
dat we elkaar moeten aanmelden en zo...
Iemand die een idee heeft, hoe dat dat systeem werkt?
Ik heb onlangs iemand toegevoegt, maar we krijgen allebei nu de melding,
dat we elkaar moeten aanmelden en zo...
Verwijderd
Ja je moet elkaar dus aanmelden voordat het werkt geloof ik. Is om jouw te beschermen tegen enge oude mannen enzo.
Verwijderd
Ben eigenlijk best wel geïnteresseerd in madden '08. IGN geeft het een 8,5, en is vrij positief in de review. Een paar kleine minpunten, maar een uitgebreide singleplayer, en genoeg multiplayer modi, waaronder online, hoewel dat 'a bit sketchy' was met hier en daar lag. Ik blijf de titel in ieder geval wel volgen
Ik ben trouwens aangenaam verrast met de manier waarop online gaming op de Wii wordt opgepakt. Ik hoor nu van zo veel games dat ze online gaan. Er zat bij mij toch wel even de schrik in dat dit echt allemaal pas diep in 2008 ging gebeuren. Goeie zaak!
Deze JVC TV geeft in de rechterbovenhoek aan welk signaal 'ie weergeeft als je er een 480p signaal over component in gooit. Er hoort dan een paar seconden 576p (JVC TVs upscalen) te staan.GJ-tje schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 20:07:
Heeft er iemand Boogie gespeeld? Nogal gemengde kritieken.
http://www.gamepro.com/news.cfm?article_id=128549
wel, hoezeer ik ook van muziekgames hou, ik vind Boogie er absoluut niet boeiend uitzienVectrex Dude schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 09:59:
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Hmmm, lijkt erop dat wederom 1UP de dikke uitschieter naar beneden heeft veroorzaakt... Die lui hebben gewoon al lang en breed bedacht dat ze de Wii stom vinden en dat motion controls per definitie ruk zijn.Vectrex Dude schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 09:59:
Edit: Heb net even de GamePro review gelezen en hoewel die het een 8 geven vind ik de review aangeven dat de game eigenlijk te kort en te simpel is. Daarvoor vind ik een 8 dan wel weer erg hoog.
[ Voor 18% gewijzigd door Deddiekoel op 21-08-2007 10:22 ]
Dit topic is gesloten.