Het Nintendo Wii en Gamecube Ervaringen Topic Deel 88 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 10 Laatste
Acties:
  • 8.838 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 19:24

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Ik vind het nu ook wel wat overdreven hoor. Er wordt gevraagd hoe Resident Evil bevalt, daar is niets mis mee. Dat de reactie daarop een all-caps-oneliner is is uiteraard wat jammer. Een uitgebreide review hebben we meer aan.
Maar om dan meteen weer over DM te beginnen vind ik weer het andere uiterste. :)

Neemt niet weg dat er de laatste tijd wat meer 'gechat' wordt (ik ben ook niet onschuldig :+) en dat moeten we toch proberen te minimaliseren. ;)

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

he he eindelijk iemand die een beetje mee denkt.
oke ik zal op mijn caps letten speciaal voor JULLIE:P
maar loop dan ook niet meteen te zeuren over mijn ervaringen.doe ik ook niet als er weer voor
de zoveelste keer een vraag gesteld word over de firmware,component,lcd tv,wii sterren of wat dan ook.

ONTOPIC:
ik was gisteren in de gameshop in Enschede en daar kun je al Paper mario en Smash brothers reserveren voor volgens mij volgende maand en novermber.oei oei oei het komt nu wel griezelig dichtbij! 8)

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 17-08-2007 12:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Engineer Stewie
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 00:12
Verwijderd schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 12:49:
....
ONTOPIC:
ik was gisteren in de gameshop in Enschede en daar kun je al Paper mario en Smash brothers reserveren voor volgens mij volgende maand en novermber.oei oei oei het komt nu wel griezelig dichtbij! 8)
En toch wacht ik met smart op Super mario Galaxy.
Ik heb mario sunshine wel gemist, maar Mario 64 was geweldig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 15:01
Verwijderd schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 12:29:
[...]

Nou sorry hoor.ik kan er ook niks aan doen dat jullie hier van die saaie humor loze figuren zijn dan hier.Dit topic is vaak zo doodsaai om te lezen hier met dat saaie component kabel gebrabbel dat
ik mijn antwoorden gewoon genoodzaakt met een fleugje humor moet posten.
en een msn gesprek wil ik niet beginnen en een beetje CAPSLOCK is nog niemand aan doodgegaan.
GoT is nog altijd een serieus forum en meer technische gericht, tja dat kan je saai vinden. Maar vragen over componentkabels zijn helemaal niet misplaatst hier, en die semi MSN gesprekken wel. En als je het topic dan toch zo doodsaai vindt waarom post je hier dan. :? Ga dan gezellig op Fok posten, dat past zo te zien beter bij je. Om de mensen hier nou humorloos te noemen slaat natuurlijk ook nergens op. Het merendeel van de mensen wil serieus kunnen discussieren, en als je dat niet leuk vindt dan heb je toch echt pech.

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat hele reserveren van games gaat ook echt helemaal nergens meer over trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga op er maar niet meer op in want dit begint op slowchatten te lijken.stuur maar een DM

Reservering ben ik ook geen fan van maar aangezien iedereen die een wii heeft smash brothers wil hebben.en er al een dikke wii tekort was en ik dus denk dat t met dit soort games ook wel weer zal gebeuren(RE4) lijkt het me wel verstandig

[ Voor 57% gewijzigd door Verwijderd op 17-08-2007 13:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:52

Fuelke

Forza Ferrari

Omdat jullie er blijkbaar niet alleen uitkomen, kom ik nogmaals vragen of jullie het slowchat geleuter wat meer achterwege kunnen laten.

debart als je van mening verschilt met een andere bezoeker van het forum, dan kan je dan ook beschaafd houden, zonder te schelden.

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J2pc
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online

J2pc

UT Tux Edition

Verwijderd schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 13:29:
Ik ga op er maar niet meer op in want dit begint op slowchatten te lijken.stuur maar een DM

Reservering ben ik ook geen fan van maar aangezien iedereen die een wii heeft smash brothers wil hebben.en er al een dikke wii tekort was en ik dus denk dat t met dit soort games ook wel weer zal gebeuren(RE4) lijkt het me wel verstandig
De wii is hier in de buurt redelijk goed verkrijgbaar.

Sprak gister nog een oud collega bij de BS. Hij had het erover dat hij nog steeds iets van 4 consoles PER DAG verkocht (dorp van ca 37.000 inwoners).

Ik vroeg ook gelijk ff waarom ze niet 's de wii-afdeling uitbereiden (1 meter tegenover b.v. 2 ps3 en 3 xbox360) Maar dat ging vanaf september gebeuren, wanneer de nieuwe collectie (?) kwam.

Het lijkt er i.i.g. op dat hier (ijmond) de reserveringen wel geleverd zijn, maar dat er toch nog veel vraag naar is.

"The computer is incredibly fast, accurate, and stupid. Man is unbelievably slow, inaccurate, and brilliant. The marriage of the two is a challenge and opportunity beyond imagination." © Stuart G. Walesh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

J2pc schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 13:50:
Ik vroeg ook gelijk ff waarom ze niet 's de wii-afdeling uitbereiden (1 meter tegenover b.v. 2 ps3 en 3 xbox360) Maar dat ging vanaf september gebeuren, wanneer de nieuwe collectie (?) kwam.
Dat heeft vaak met sponsoring enzo te maken. Waarom denk je dat in bijvoorbeeld de FRS de Wii-games ergens tussen de cube en oude pc spellen worden verstopt.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjekneck
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21:23
Gonadan schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 14:09:
[...]

Dat heeft vaak met sponsoring enzo te maken. Waarom denk je dat in bijvoorbeeld de FRS de Wii-games ergens tussen de cube en oude pc spellen worden verstopt.
Heeft ook vooral te maken met marge's bij de inkoop. Sony geeft geloof ik erg veel marge af aan de winkelier in tegenstelling tot Microsoft en Nintendo. Microsoft heeft weer andere gunstige voorwaardes en veel acties die ze zelf geheel verzorgen. Nintendo NL loopt gewoon heel erg te kutten atm, er worden hele sterke cijfers neergezet en ze lopen giga achter op leveringen van games en consoles (hoewel de consoles nu iets beter te krijgen zijn). Enige wat in NL goed lijkt te gaan is de afhandeling van klachten mbt de hardware. Het nieuwskanaal is zo'n typisch voorbeeld van onkunde en klanten in de maling nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 18-09 08:31
[...]

Dat is duidelijk niet bij alle filialen van de FRS zo. Ik ben deze week in twee verschillende filialen geweest en allebei hadden ze de Wii spellen aan het begin van de gamesafdeling. In geen van beide winkels kon ik Gamecube of PS3 spellen terugvinden.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J2pc
  • Niet online

J2pc

UT Tux Edition

[...]

ik vermoed ook met het verwachtte suc6 (veel succesvoller dan verwacht) en de verkrijgbaarheid.

Ze hebben 1 vak, en da's nog half leeg ook.

zoals ik 't begreep moest eerst de stock in 't magazijn (centraal bs magazijn) op of zo, voordat er weer nieuwe meuk kwam

"We gaan in september uitbereiden, als de nieuwe collectie komt. Nu moeten we roeien met de riemen die we hebben" was 't letterlijk. Misschien dan nieuwe afspraken of zo?

Was ook nog even bij de ex-discoland (nu musicstore of zo) maar die hadden helemaal bijna nix.

"The computer is incredibly fast, accurate, and stupid. Man is unbelievably slow, inaccurate, and brilliant. The marriage of the two is a challenge and opportunity beyond imagination." © Stuart G. Walesh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

sjekneck schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 14:16:
Heeft ook vooral te maken met marge's bij de inkoop. Sony geeft geloof ik erg veel marge af aan de winkelier in tegenstelling tot Microsoft en Nintendo. Microsoft heeft weer andere gunstige voorwaardes en veel acties die ze zelf geheel verzorgen. Nintendo NL loopt gewoon heel erg te kutten atm, er worden hele sterke cijfers neergezet en ze lopen giga achter op leveringen van games en consoles (hoewel de consoles nu iets beter te krijgen zijn). Enige wat in NL goed lijkt te gaan is de afhandeling van klachten mbt de hardware. Het nieuwskanaal is zo'n typisch voorbeeld van onkunde en klanten in de maling nemen.
Inderdaad. Ik heb ook het gevoel dat Sony en Microsoft rustig bakken met geld over de balk smijten om op de een of andere manier een gustige plek in de winkels te krijgen terwijl Nintendo (NL in iedergeval) daar geen zin in heeft.
Balen voor ons. ;)

offtopic:
@j2pc: kap eens met die afkortingen en sms taal, bleh. :P

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J2pc
  • Niet online

J2pc

UT Tux Edition

Gonadan schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 14:23:
[...]

Inderdaad. Ik heb ook het gevoel dat Sony en Microsoft rustig bakken met geld over de balk smijten om op de een of andere manier een gustige plek in de winkels te krijgen terwijl Nintendo (NL in iedergeval) daar geen zin in heeft.
Balen voor ons. ;)

offtopic:
Misschien dat geld uitdelen in eerste instantie werkt, maar wat ik bij de Bart Smit proefde was toch dat ze wegens het succes en de grote vraag naar games toch maar gingen uitbereiden. Komt dus vanzelf. Ik denk dat de grote vraag naar wii games (meer dan) genoeg compensatie biedt voor de kortingen die Microsoft / Sony bieden.

Zeker voor de feestdagen kan ik 't me goed voorstellen dat hier en daar nog wel wat extra wii vakken bijkomen.

offtopic:
@Gonadan: En dat terwijl ik nooit msn :'( :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-09 16:34
Ik zie juist dat winkels zoals de FRS juist meer rackspace aan de Wii besteden. Zeker niet overal, maar dat heeft wellicht ook te maken met de slechte leverbaarheid. Beetje zinloos om een ding dat je niet kunt leveren te promoten...

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik in een winkel loop krijg ik niet dat gevoel.ja tuurlijk ziet t bij de 360 er beter gevuld uit.er is ook gewoon op het moment meer verkrijgbaar daarvoor.FRS vind ik trouwens nou ook niet een mooi voorbeeld.(dikke skeit winkel vind ik)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gonadan schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 14:23:
[...]

Balen voor ons. ;)

offtopic:
ik hoorde veel klachten over problemen met de xbox 360 en als die dingen voor aan staan kunnen ze mooi aanwijzen waarmee ze problemen mee hebben :+

maar ik denk dat het komt dat er voor de wii minder spellen zijn uitgebracht...

het zou ook kunnen dat de verkopers liever wat grafische kracht willen laten zien door een draaiende xbox 360 of playstation 3 er neer te zetten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

even een vraag over een wireless usb stick.

Werken alle sticks en is er ergens een uitleg hoe je windows dan in moet stellen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

in windows hoe je je usb stick moet instellen op je wii???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-08 17:57

rajackar

Blood Minister

Verwijderd schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 15:09:
even een vraag over een wireless usb stick.

Werken alle sticks en is er ergens een uitleg hoe je windows dan in moet stellen ?
Alleen sticks die als access point kunnen werken kunnen gebruikt worden. De stick van Nintendo werkt in principe het beste omdat daar nauwelijks configuratie bij komt kijken.

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
rajackar schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 15:54:
[...]

Alleen sticks die als access point kunnen werken kunnen gebruikt worden. De stick van Nintendo werkt in principe het beste omdat daar nauwelijks configuratie bij komt kijken.
Tenzij je Windows Vista gebruikt, de USB stick van Nintendo werkt (momenteel) namelijk alleen onder XP. Nintendo is wel bezig met drivers voor Windows Vista, maar die zijn nog niet beschikbaar.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrazyFool
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 22:59
[...]

Ik zelf werk bij de Music Store, en wij hebben op dit moment ook te weinig games staan.
Dit komt door verschillende punten.

a) Slechte levertijden van Nintendo, nunchuk, big brain academy, braintraining voor DS enz enz
ik heb deze dingen al weken in bestelling maar krijg dus niks binnen.

b) Op onze producten (meeste) zit recht van retour, dit hebben andere winkels ook. Stel ik koop 30 wii big brain academy en ik verkoop er in de eerste 3 maand maar 20, dan mag ik die andere 10 weer terug sturen en krijg ik daar mijn inkoop voor terug.

c) Dit heeft natuurlijk helemaaaaaaal niks met sponsoring te maken, als ik 30 meter aan wii games wil neerzetten is dit natuurlijk mijn eigen idee, ik krijg geen geld van nintendo omdat ik 30 meter aan Nintendo producten op de plank had staan. (zou wel mooi zijn als het zo zijn natuurlijk, maar ik zie dit vooralsnog niet gebeuren)

Op de meeste games van nintendo zit geen recht van retour. Ik zet natuurlijk met plezier de gehele collectie wii games en nintendo DS games neer, maar als daar geen recht van retour op zit kan ik dus te maken krijgen met hele hoge kosten. Want als ik die games niet kan terug sturen moet ik ze na een jaar in de budgetbak gooien. En dan heb ik totaal geen marge op die games. En dat is voor ons inkooptechnisch dus ver uit van ideaal.

(frs, kent dit systeem ook)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CrazyFool schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 16:01:
[...]

Ik zelf werk bij de Music Store, en wij hebben op dit moment ook te weinig games staan.

a) Slechte levertijden van Nintendo, nunchuk, big brain academy, braintraining voor DS enz enz

b) Op onze producten (meeste) zit recht van retour, dit hebben andere winkels ook. Stel ik koop 30 wii big brain academy en ik verkoop er in de eerste 3 maand maar 20, dan mag ik die andere 10 weer terug sturen en krijg ik daar mijn inkoop voor terug.

c) Dit heeft natuurlijk helemaaaaaaal niks met sponsoring te maken, als ik 30 meter aan wii games wil neerzetten is dit natuurlijk mijn eigen idee, ik krijg geen geld van nintendo omdat ik 30 meter aan Nintendo producten op de plank had staan. (zou wel mooi zijn als het zo zijn natuurlijk, maar ik zie dit vooralsnog niet gebeuren)

Op de meeste games van nintendo zit geen recht van retour. Ik zet natuurlijk met plezier de gehele collectie wii games en nintendo DS games neer, maar als daar geen recht van retour op zit kan ik dus te maken krijgen met hele hoge kosten. Want als ik die games niet kan terug sturen moet ik ze na een jaar in de budgetbak gooien. En dan heb ik totaal geen marge op die games. En dat is voor ons inkooptechnisch dus ver uit van ideaal.

vandaar dat er geen music store meer in enschede meer zit...
er zaten er 2 maar die zijn allebij weg :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oke dan gaan we even opzoeken welke accesspoint functies hebben.

inderdaad de Nintendo stick al geprobeerd en heb Vista ging dus niet goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrazyFool
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 22:59
In enschede wonen te veel stuudjes die alles lekker downloaden via het campus netwerk ;)
De Music Store waar ik het over heb is de grootste van Nederland qua oppervlakte & omzet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je niets ontopics toe te voegen hebt, post dan niet.

[ Voor 76% gewijzigd door Verwijderd op 17-08-2007 16:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J2pc
  • Niet online

J2pc

UT Tux Edition

[...]

[... knip ...]

Op de meeste games van nintendo zit geen recht van retour. Ik zet natuurlijk met plezier de gehele collectie wii games en nintendo DS games neer, maar als daar geen recht van retour op zit kan ik dus te maken krijgen met hele hoge kosten. Want als ik die games niet kan terug sturen moet ik ze na een jaar in de budgetbak gooien. En dan heb ik totaal geen marge op die games. En dat is voor ons inkooptechnisch dus verre uit van ideaal.

Hmm, da's wel naadje.
Verklaart wel waarom onze net overgenomen cd-shop bijna geen wii had denk :+ Kijkt zeker nog ff de kat uit de boom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CrazyFool schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 16:07:
In enschede wonen te veel stuudjes die alles lekker downloaden via het campus netwerk ;)
De Music Store waar ik het over heb is de grootste van Nederland qua oppervlakte & omzet ;)
off-topic
die zal ook wel niet zo snel sluiten denk ik dan...
en niet iedereen zit hier op het campus netwerk hoor...was het maar zo :'(
maar het komt hier omdat er een grote media markt zit denk ik en 2 free record shops en een game shop twente
en de music store was gewoon veel duurder en ze konden niet tegen die andere winkels op..
er zat ook een van leest en die was ook al snel weg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18-09 19:40

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Verwijderd schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 16:07:
oke dan gaan we even opzoeken welke accesspoint functies hebben.

inderdaad de Nintendo stick al geprobeerd en heb Vista ging dus niet goed
Al eens eerder gemeld in de Wii Topics;

Ik heb een simpele USB Wi-Fi stick van DigiConnect (bij Mycom vandaan voo €20) en die werkt perfect met de Wii. Drivers met configtool zitten erbij (Voor kanaal 11 ed.)

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjekneck
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21:23
[...]

A ken ik mijn bedrijf ook. Alles voor NL komt uit Duitsland en het inkoopbeleid deugt niet (microsoft is ook niet al te best)

B Klopt ook, maar toch is het niet in je eigen voordeel aangezien je compensatie terug krijgt geen cash.

C Je kunt wel degelijk beinvloed worden door de Grote 3. Aangezien wij het meeste marge in procenten krijgen van XXXX wil mijn baas het liefste dat veel verkopen en ben je wel degelijk beinvloed in wat je het grootst opstelt. En als iets goed verkoopt zet je dat uiteraard ook groots op maar das logisch.
Op de meeste games van nintendo zit geen recht van retour
En dit laatste is de verklaring waarom er zo vreselijk moeilijk aan games is te komen, omdat de winkelier bang is de dupe te worden. En daarom begon ik ook net over de slechte zaken die Nintendo aan het maken is in NL. Ze draaien heel goed, maar ze kunnen het nog beter doen als ze het aantrekkelijk maken. IMO moeten ze hier echt koers gaan aanpassen, maarja wie ben ik in me uppie :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21:51

Smoonshine

Feyenoord!!

Toch wel raar dat Nintendo dat niet ziet dan. Nintendo moet toch ook wel op de hoogte zijn van retour-regelingen e.d. Dit zou dan toch echt het laatste stapje kunnen betekenen. Zorgen dat de rekken vol liggen met Nintendo spellen, alle recente titels ruim op voorraad. Gezien de verkopen van de Wii zal Nintendo dan tegen het eind van het jaar toch wel de grootste schappen moeten hebben. Als je dan ook nog eens het succes van de DS meerekent.

Hetzelfde zag je toch eigenlijk wel bij de vorige generatie. Ondanks dat de xbox ongeveer net zoveel verkocht als de Gamecube, waren de schappen van de Xbox veel rijkelijker gevuld. Zo krijg je automatisch het imago dat je de kleinste van de 3 bent, waardoor je minder gaat verkopen. Want de xbox heeft natuurlijk veel meer spellen (lijkt het).

Het zou zonde zijn als dat met de Wii weer gebeurt. Ze hebben nu een behoorlijk momentum en het zou zonde zijn, wanneer ze het op dit gebied laten liggen. Zeker straks met MP3, Super Paper Mario, Super Mario Galaxy, Batallion Wars en Smash Bros Brawl hebben ze een stapel goede games liggen die gewoon ruim aanwezig horen te zijn in de schappen. Als ze er dan ook nog eens voor zorgen dat Zelda weer een beetje verkrijgbaar wordt, dan heb je 6 system sellers in schappen liggen tegen het einde van het jaar.

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zou graag een Gamecube component kabel willen aanschaffen, allen vraag ik me af hoe ik het apparaat van geluid voorzie...

http://www.play-asia.com/paOS-13-71-24-49-en-70-14s.html

Volgens mij heeft de Gamecube verder geen aansluitmogelijkheden om geluid anders mogelijk te maken, iemand een idee..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 20:28:
Ik zou graag een Gamecube component kabel willen aanschaffen, allen vraag ik me af hoe ik het apparaat van geluid voorzie...

http://www.play-asia.com/paOS-13-71-24-49-en-70-14s.html

Volgens mij heeft de Gamecube verder geen aansluitmogelijkheden om geluid anders mogelijk te maken, iemand een idee..?
Check voor dat je het koopt of je cube 2 aansluitingen heeft. Een gewone en een Digital AV. Heb je de digitale dan kun je met een Freeloader NTSC(Amerikaanse) games in progressive scan spelen met een component cable. Het geluid gaat dan via de standaard AV composite/RGB aansluiting.

Let dus op dat je Cube en een digitale port heeft, en dat je amerikaanse games gebruikt met de freeloader. Anders krijg je simpelweg geen beeld omdat Nintendo nooit een 480p mode heeft toegevoegd aan de PAL GameCube spellen.(of je moet Rayman 3 hebben, gek genoeg het enige PAL spel met progressive scan :P)

over die leveringen van Nintendo, een tijdje terug had de FRS hier echt helemaal niets meer en toen ik hem destijds vroeg wanneer hij weer Wii Points kreeg zei hij dat Nintendo heel veel ging veranderen qua leveringen. Puntje bij paaltje was hij weer teleurgesteld door Nintendo en het FRS hoofdkantoor. Overigens was er vorig jaar een fout met de leveringen waardoor zijn FRS bijna alle Wii's kreeg. Hij maakte zich begin van dit jaar nog een beetje zorgen over de games afdeling, maar langzaam maar zeker ging het beter. Met de release van The Darkness en Flatout waren de games niet aan te slepen. Direct zei die daarop: "Ja, en Paper Mario is natuurlijk nergens te bekennen." Qua marketing is Nintendo ook altijd heel actief hier, hij had zelf een flyer gemaakt voor de Wii launch aangezien hij niet eens een poster of iets dergelijks had. Nintendo doet graag zaken met de olifant(intertoys) zegt hij altijd.

Nintendo Europe is veel te klein voor het succes dat ze nu hebben. De fabrieken draaien overuren en Nintendo kan de vraag echt niet aan. Tijdens de GameCube periode hebben ze eigeniljk na 2004 op hun gat gezeten. Hier en daar een release allemaal heel gespreid en in kleine oplages. Zo hebben Paper Mario 2 en Battalion Wars maar een print gehad. Het is nu halfaugustus, het 500.000 gat(juni) met de Xbox 360 is volgens geruchten al gedicht en Nintendo is nu wereldwijd marktleider. Het bedrijf moet zich echter wel gaan gedragen als marktleider. Meer software, hardware e.d. in de winkel, de situatie is langzaam aan het verbeteren maar ze zijn er nog lang niet. Deze kerst wordt een ware veldslag en 2008 kan het absolute triomf jaar worden als men genoeg Wii's en games heeft. Ik ben bang dat Nintendo eind dit jaar/ begin volgend jaar al het kruit verschiet met Metroid Prime 3, Mario Galaxy, Smash Bros. Brawl, Wii Fit en Mario Kart. De enige games waarvan we weten dat ze nog in ontwikkeling zijn voor 2008:
Animal Crossing, Kirby, WiiWare project, Disaster Day of Crisis, Wii Music, Wii Motorsports
Daar moet toch wel een F-zero, Starfox, Pikmin o.i.d bij komen. Nintendo is zo stil rond 2008, dat ik verwacht dat er een grote third party deal aan zit te komen die hun eigen line-up flink versterkt. Zoiets als de Capcom 5.

[ Voor 52% gewijzigd door Verwijderd op 17-08-2007 21:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 20:47:
[...]

Check voor dat je het koopt of je cube 2 aansluitingen heeft. Een gewone en een Digital AV. Heb je de digitale dan kun je met een Freeloader NTSC(Amerikaanse) games in progressive scan spelen met een component cable. Het geluid gaat dan via de standaard AV composite/RGB aansluiting.

Let dus op dat je Cube en een digitale port heeft, en dat je amerikaanse games gebruikt met de freeloader. Anders krijg je simpelweg geen beeld omdat Nintendo nooit een 480p mode heeft toegevoegd aan de PAL GameCube spellen.(of je moet Rayman 3 hebben, gek genoeg het enige PAL spel met progressive scan :P)
Ik heb die digitale AV aansluiting, thnx voor je tip en uitleg! :)
Volgens mij hebben voornamelijk de oudere versies die 2 ingangen...

Mijn scart-aanluitingen op mijn tv zijn beiden bezet, das de reden waarom ik mijn GC aan een component wil hangen.
Ik weet alleen niet hoe ik die geluids kabel aan mijn GC moet zien hangen.

De component kabel wordt aan de Digitale AV gehangen, maar dan verder...?
Je hebt dan die gewone AV ingang over maar daar sluit je geen geluidskabel op aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 21:15:
[...]

Ik heb die digitale AV aansluiting, thnx voor je tip en uitleg! :)
Volgens mij hebben voornamelijk de oudere versies die 2 ingangen...

Mijn scart-aanluitingen op mijn tv zijn beiden bezet, das de reden waarom ik mijn GC aan een component wil hangen.
Ik weet alleen niet hoe ik die geluids kabel aan mijn GC moet zien hangen.

De component kabel wordt aan de Digitale AV gehangen, maar dan verder...?
Je hebt dan die gewone AV ingang over maar daar sluit je geen geluidskabel op aan.
Je hebt als et goed is bij de cube een kabeltje met Geel, Rood en Wit.
Geel is voor beeld>Composite
Rood en Wit zijn voor geluid, je moet dus die rode en witte stekker in een geluidsetje of TV/scartblokje stoppen die gele heb je niet nodig. Dan gebruik je dus de digitale AV/component kabel voor je beeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TdV
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18:22

TdV

Verwijderd schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 20:47:
[...]
Dat hangt van je tv af; mijn lcd doet ook 480i en 576i en ieder spel, ook pal, werkt met de component kabel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 19-09 08:26
Er is dit weekend 10% korting op alles bij de Wehkamp. Dus ook op de Wii, een leuke actie voor koopjesjagers dus. Dan kost Wii nog maar 225 euro. Games zijn ook in de aanbieding, maar zijn meestal wel goedkoper of even goedkoop bij andere winkels te halen. Hier een directe link naar de Wii.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Desperado112
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 09-09 11:02

Desperado112

Mokum

Hoedje schreef op zaterdag 18 augustus 2007 @ 11:07:
Er is dit weekend 10% korting op alles bij de Wehkamp. Dus ook op de Wii, een leuke actie voor koopjesjagers dus. Dan kost Wii nog maar 225 euro. Games zijn ook in de aanbieding, maar zijn meestal wel goedkoper of even goedkoop bij andere winkels te halen. Hier een directe link naar de Wii.
Yja lekker oplichters dat wehkamp bigbrain acedemy van zo genaamd van 49,99 naar 28,79 ( volgens mij kost die game in elke winkel rond de 30 euro, en dan wii points van 24,99 voor 22,49 terwijl dat je ze bij de MM voor 20,euro haalt ( zoals het ook bedoelt is )

Ik zeg niks kopen bij de wehkamp

Nes, Snes, N64, Gamecube, Wii, Gameboy (advanced), SP, DS, DS-Lite, 3DS, Wii U, Switch, NES mini, SNES mini

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-09 07:57

Sagat

Is pappa x2!

En dan nu even over VC :D

Ik hoor diverse mensen over paper mario (n64) die ze spelen bij gebrek aan nieuwe wii titels.
Wat ik me eigenlijk afvraag is hoeveel VC titels de meeste mensen nu totaal hebben? Alleen nintendo's legacy aan games is al vreselijk groot, en het is imho een briljante zet geweest om ook sega mee te nemen. Volgens mij tikt het aantal vc games wat je binnenhaalt dan toch al snel aan. Het is jammer dat wii zo weinig ruimte beschikbaar heeft anders konden saturn spellen wellicht ook nog is gaan komen (radiant silvergun, guardian heroes :9 )

Aan de andere kant, vooral hier op tweakers zullen velen net zo lief de roms van inet halen. Hmmmz
Ben wel nieuwsgierig wat toch de overhand heeft bij jullie.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Sagat schreef op zaterdag 18 augustus 2007 @ 11:22:
En dan nu even over VC :D

Ik hoor diverse mensen over paper mario (n64) die ze spelen bij gebrek aan nieuwe wii titels.
Wat ik me eigenlijk afvraag is hoeveel VC titels de meeste mensen nu totaal hebben? Alleen nintendo's legacy aan games is al vreselijk groot, en het is imho een briljante zet geweest om ook sega mee te nemen. Volgens mij tikt het aantal vc games wat je binnenhaalt dan toch al snel aan. Het is jammer dat wii zo weinig ruimte beschikbaar heeft anders konden saturn spellen wellicht ook nog is gaan komen (radiant silvergun, guardian heroes :9 )

Aan de andere kant, vooral hier op tweakers zullen velen net zo lief de roms van inet halen. Hmmmz
Ben wel nieuwsgierig wat toch de overhand heeft bij jullie.
Stiekem heb ik al redelijk wat VC titels. Ik ben begonnen met Sonic en Bomberman, maar die speel ik feitelijk nooit. Daarna kwam Street Fighter 2 die ik moest hebben. Daarna wilde ik me met name richten op de (N64) toppers die ik gemist heb. Lylat wars was daarvan de eerste maar die game viel me op het eerste gezicht aardig tegen waardoor ik hem feitelijk nooit gespeeld heb. Paper Mario is de eerste echte VC game die ik echt speel. Mario Kart 64 laatst ook nog eens gkocht maar ik vond DD beter en had achteraf liever op het SNES origineel gewacht.
Tussendoor heb ik ook nog super probotector (jeugd sentiment) gekocht en Zelda LttP om mijn Zelda collectie compleet te maken! Excite truck heb ik ook nog eens gekocht omdat Excite Truck uitkwam...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nitpicker
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-01 14:28

nitpicker

uNF

Ik hoor nog niemand over het overvolle nieuwskanaal! Ik zat gisteren weer even rond te klikken op mijn Wii.. en ik zie ineens dat het nieuwskanaal BOMvol staat :)

Ze hebben het dus gefixed!

Verder ben ik inderdaad ook benieuwd naar welke VC games nou de beste zijn, want mijn Wii is de eerste Nintendo (naast de DS, maar die is van mijn meissie :) ) dus welke (VC) games zijn nou echt verplicht en de moeite waard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Dat hangt er heel erg vanaf waar je van houdt. Bijv. platformers zijn bijna altijd wel leuk. Dan kun je kijken naar de verschillende Mario's of bijv. Donkey Kong Country. Bomberman is toch wel een echte klassieker. Maar volgens mij is de echte must-have toch wel Paper Mario voor de N64.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Hoedje schreef op zaterdag 18 augustus 2007 @ 11:53:
Dat hangt er heel erg vanaf waar je van houdt. Bijv. platformers zijn bijna altijd wel leuk. Dan kun je kijken naar de verschillende Mario's of bijv. Donkey Kong Country. Bomberman is toch wel een echte klassieker. Maar volgens mij is de echte must-have toch wel Paper Mario voor de N64.
Als je ze nog nooit gespeeld hebt vind ik Super Mario 64, Super Mario World en Zelda LttP ook wel serieuze must-haves...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2024
Ik heb Bomberman '94 (PC-Engine / TurboGfx), Gunstar Heroes (Mega Drive) en Bare Knuckle II (Mega Drive, Japanse versie van Streets of Rage II). Ik heb geen enkel Nintendo spel en zal die ook nooit aanschaffen via de VC, omdat ik daarvan liever gewoon de cartridge koop. De enige uitzondering die ik zou willen maken is als er Satellaview games verschijnen die niet ook als cartridge voor de Super Famicom zijn uitgebracht, maar ik gok dat dat niet gaat gebeuren. Ik heb nooit een Mega Drive gehad, maar vond het destijds wel een leuke console. Veel bij vriendjes op gespeeld en er zijn best een aantal gave games op verschenen. Die schaf ik dus nu via de VC aan, omdat ik mijn tastbare retro collectie beperkt heb tot Nintendo consoles. Bomberman '94 had ik aangeschaft in Japan, omdat het zo'n geweldige multiplayer game is en ik daar (nog) niet beschikte over een SFC met Bomberman, dus dat was toen wel praktisch. Bovendien was ik ook wel benieuwd naar deze versie. :)

Overigens vind ik de Donkey Kong Country series op de SNES een van de beste game series ooit. Mijn absolute aanrader dus als je die nooit eerder gedaan hebt, en je geen grote aversie tegen platformers hebt. :P

[ Voor 10% gewijzigd door Captain N op 18-08-2007 12:19 ]

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Om maar even door te gaan op de VC spellen. Ik heb een weekje geleden 1000 points gekocht en vervolgens meteen Super Mario Bros 2, omdat ik daar leuke jeugd ervaringen mee heb en ik heb geen VC / GC controller om spellen van een ander platform dan de NES te spelen.
Dus mijn keuze bestaat alleen uit NES spellen. Misschien dat ik ooit nog wel Super Mario Paper wil spelen, maar dat zie ik dan wel weer. Nu heb ik nog 500 punten over en ik weet nog niet zo goed welk spel ik wil kopen. Ik denk aan Kirby's Adventure, dat heb ik vroeger ook erg vaak gespeeld. Maar verder ken ik niet zoveel NES spellen. Behalve Double Dragon 1 & 2. Ik ben dan ook zeer benieuwd wanneer en OF deze zullen uitkomen als VC game?? Ergens waar ik dat kan vinden of misschien iemand die het weet?

Verder nog mensen tips om mijn 500 punten optimaal te gebruiken? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Laatst online: 13-09 15:01
monnick schreef op zaterdag 18 augustus 2007 @ 12:23:
Om maar even door te gaan op de VC spellen. Ik heb een weekje geleden 1000 points gekocht en vervolgens meteen Super Mario Bros 2, omdat ik daar leuke jeugd ervaringen mee heb en ik heb geen VC / GC controller om spellen van een ander platform dan de NES te spelen.
Dus mijn keuze bestaat alleen uit NES spellen. Misschien dat ik ooit nog wel Super Mario Paper wil spelen, maar dat zie ik dan wel weer. Nu heb ik nog 500 punten over en ik weet nog niet zo goed welk spel ik wil kopen. Ik denk aan Kirby's Adventure, dat heb ik vroeger ook erg vaak gespeeld. Maar verder ken ik niet zoveel NES spellen. Behalve Double Dragon 1 & 2. Ik ben dan ook zeer benieuwd wanneer en OF deze zullen uitkomen als VC game?? Ergens waar ik dat kan vinden of misschien iemand die het weet?

Zelda 1 is wel aan te raden. 2 vind ik ook wel goed maar niet veel mensen delen die mening volgens mij :P

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Als je Double Dragon leuk vindt is Streets of Rage II ook zeker een aanrader. Is ook prima te spelen met enkel de Wiimote, zoals vele andere Mega Drive games (en TurboGfx games).

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Captain N schreef op zaterdag 18 augustus 2007 @ 12:29:
[...]

Als je Double Dragon leuk vindt is Streets of Rage II ook zeker een aanrader. Is ook prima te spelen met enkel de Wiimote, zoals vele andere Mega Drive games (en TurboGfx games).
Bedankt voor de snelle reacties! Ik zal eens een kijkje nemen naar de spellen die jullie noemen.

Maar heeft Nintendo ergens een lijst van spellen die ze nog gaan releasen voor de VC? Ik ben erg benieuwd of Double Dragons ooit komt! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
monnick schreef op zaterdag 18 augustus 2007 @ 12:31:
[...]

Bedankt voor de snelle reacties! Ik zal eens een kijkje nemen naar de spellen die jullie noemen.

Maar heeft Nintendo ergens een lijst van spellen die ze nog gaan releasen voor de VC? Ik ben erg benieuwd of Double Dragons ooit komt! :)
Nintendo kondigt pas een half uur van tevoren aan welke VC spellen er uit gaan komen. Sega en Hudson kondigen wel ruim van tevoren de releasedata van hun VC spellen aan op hun eigen websites.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
In de US krijgen alle game een ESRB rating, een keurmerk die aangeeft of er geweldig/sex/etc in zit en voor wat voor leeftijd het geschikt is. Die rating moet de gegeven zijn voordat een game kan uitkomen, ook voor de VC. Dus je kunt daar wel een kleine indicatie krijgen welke games er binnenkort op de VC waarschijnlijk zullen uitkomen. Ik weet niet precies hoe lang de tijdsperiode tussen rating en release is though. Hier zoeken op Wii en dan kijken wat voor games er tussen staan. :)

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Hmm, Midway heeft er wel oren naar om de oude MK's op de vc uit te brengen.
Lijkt me geweldig. Weer eens lekker matten. :D

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21:51

Smoonshine

Feyenoord!!

Ik heb zelf maar 3 VC titels. Super Mario Bros., Sonic en Mario 64. Ondanks dat ik er best wat leuke titels tussen vind zitten (Street Fighter 2, Zelda OoT, Paper Mario) schaf ik ze niet aan, omdat ik er eigenlijk achter ben gekomen dat ik ze toch niet speel. Ik pak liever een nieuw Wii of 360 spel uit de kast, dan dat ik VC titels speel. Om diezelfde reden haal ik ook niets van de Xbox Arcade. Ik speel ze toch niet en dan vind ik het zonde geld.

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Smoonshine schreef op zaterdag 18 augustus 2007 @ 14:15:
Ik heb zelf maar 3 VC titels. Super Mario Bros., Sonic en Mario 64. Ondanks dat ik er best wat leuke titels tussen vind zitten (Street Fighter 2, Zelda OoT, Paper Mario) schaf ik ze niet aan, omdat ik er eigenlijk achter ben gekomen dat ik ze toch niet speel. Ik pak liever een nieuw Wii of 360 spel uit de kast, dan dat ik VC titels speel. Om diezelfde reden haal ik ook niets van de Xbox Arcade. Ik speel ze toch niet en dan vind ik het zonde geld.
Welke streetfighter 2 heb je? Ik wil er namelijk ook een kopen maar weet niet welke.
Volgens Wikipedia is Hyper Fighting een upgrade van World Warrior. En zou dus beter zijn denk ik. Maar is dat ook zo? :)

Laat maar, ik zie het al. Ik moet Turbo hebben natuurlijk ;)
En ik ga meteen een classic controller halen want dit werkt niet lekker met de GC controller ;)

[ Voor 8% gewijzigd door Gonadan op 18-08-2007 14:43 ]

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Ga voor Street Fighter II Turbo: Hyper Fighting. Vooral de snellere gameplay maken dit spel tot een genot. Bovendien kun je daar met Vega, Balrog, Sagat en M. Bison spelen, want in World Warrior niet kan.

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Gonadan schreef op zaterdag 18 augustus 2007 @ 14:21:
[...]

Welke streetfighter 2 heb je? Ik wil er namelijk ook een kopen maar weet niet welke.
Volgens Wikipedia is Hyper Fighting een upgrade van World Warrior. En zou dus beter zijn denk ik. Maar is dat ook zo? :)
Hyper Fighting is inderdaad een uitgebreidere versie van Street Fighter II. Op de SNES is er echter nog een derde versie van Street Fighter II uitgebracht: Super Street Fighter II. Dit is weer een uitgebreidere versie van Hyper Fighting. Waarschijnlijk komt deze versie ergens tegen het einde van dit jaar uit, mogelijk tegelijk met de Xbox 360 en PS3 versies van Super Street Fighter II Turbo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Ik vind Turbo alleen leuker dan Super. Geef mij maar de harde kern fighters in plaats van die nieuwe characters als Cammy en Dee Jay. De grafische stijl van Super vind ik ook een stuk minder sfeervol dan die van Turbo. En de hyper mode mist, met de snellere gameplay, wat ook zonde is. Wat mij betreft dus II Turbo > II > Super II.

[ Voor 20% gewijzigd door Captain N op 18-08-2007 15:02 ]

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Ik vind Turbo ook beter dan World Warroir. Heb beide gekocht en vind het jammer dat je bij de tweede weer volle mep moet betalen... Maar als Super komt koop ik die waarschijnlijk weer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TF
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19:23

TF

bla bla

ik heb net Mario Party 8 gekocht voor de Wii.... ben erg benieuwd ik ga vanavond spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Ik heb nu een paar dagen Trauma Center en Excite Truck. Tijd voor impressies dus.

Trauma Center is grafisch geen hoogstaand spel. Dat de roots bij de DS liggen is overduidelijk. Toch is het niet storend. De besturing is nagenoeg perfect. De missies zijn erg boeiend en het verhaal is ook nog eens leuk. Ik ben natuurlijk nog niet zo heel ver. De graphics mogen echter echt een stuk beter. Ze voldoen, maar daar is dan ook zo'n beetje alles mee gezegd. Daarbij zouden filmpjes met goede voice acting i.p.v. plaatjes met tekst ook totaal niet misstaan. Ik moet zeggen het totaal is toch fantastisch. De gameplay is heerlijk en dat compenseert eigenlijk alles :9.

Excite Truck is echt geweldig. Ik heb het al een paar keer gespeeld, maar dat deed het spel echt geen recht. De multiplayer vind ik eigenlijk gewoon slecht (misschien dat ik het nu leuker vind, nu ik het beter kan). Met z'n tweeen zijn er gewoon te weinig trucks, omdat je alleen maar met z'n tweeen bent. Het is echt eeuwig zonde dat er geen 4 speler modus is, of de mogelijkheid om met z'n tweeen een race te rijden (met computertegenstanders). Ook voor online lijkt me dit spel enorm geschikt.

Het spel speelt heerlijk, de presentatie is erg goed. Het spel loopt soepel, de banen zijn goed ontworpen en heel belangrijk het spel biedt veel meer gameplay dan ik eerst dacht. Het krijgen van sterren voor vrijwel alles helpt daar heel erg aan mee. Het lukt me alleen nog niet om meer dan een 360 te maken, wie weet hoe dat moet :?

Het leuke van beide spellen is dat ze zo verslavend zijn. Zeker als je ze voor een leuk prijsje kan meepakken, kan ik ze alleen maar volmondig aanraden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoedje schreef op zaterdag 18 augustus 2007 @ 18:29:
Het lukt me alleen nog niet om meer dan een 360 te maken, wie weet hoe dat moet :?
De rem inhouden tijdens het springen/vliegen en dan naar links en rechts sturen. Dan draait de Truck een rondje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Verwijderd schreef op zaterdag 18 augustus 2007 @ 20:04:
[...]

De rem inhouden tijdens het springen/vliegen en dan naar links en rechts sturen. Dan draait de Truck een rondje.
Dat weet ik, maar het lukt mij niet of meer dan een 360 te maken. Dus een 720 of 1080 (kan dat uberhaupt)? 720 moet sowieso kunnen, omdat dat ook onderdeel is van de tutorial, waar 't me overigens ook niet lukt :P.

[ Voor 13% gewijzigd door Hoedje op 18-08-2007 20:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-09 07:57

Sagat

Is pappa x2!

Waar ik stiekum op hoop is dat men VC multiplay gaat mogelijk maken, ik vind super mario kart leuker dan mario kart 64. Maar 4 player mk64 is zeker een leuke ervaring.
Dat zou het opnieuw kopen van games in mijn geval rechtvaardigen.
Verder ga ik dat toch wel doen denk ik, het is gewoon erg gebruiksvriendelijk om een console te hebben die er tig vervangt.

En natuurlijk moet ik me ook even in de streetfighter discussie mengen :*)
Picture it 19xx, Sici err Amersfoort:
The world warrior is de roots, ik heb het spel doodgespeeld en er toen heel veel plezier aan beleefd.
turbo heb ik overgeslangen om te kopen, maar wel veel geleend en met veel plezier gespeeld.
De hyper mode tot 10 sterren is grappig maar meer niet, op die snelheid veranderd het spel echt in buttonmashing was ik jammer vind
Super heb ik later als een aanbieding gekocht. Ook hier veel plezier meegehad.
Als je in ogenschouw neemt dat je de hoge snelheid niet interresant vind dat zou ik zelf super adviseren. Dit omdat je vrijwel alles kan dat met turbo ook kan en dus 4 extra vechters heb. Fei long heb ik zelf niet zo veel mee. En ik zuig in 360graden moves dus t-hawk valt ook af, maar deejay en vooral cammy zijn leuk om mee te spelen. (en die victory pose O+ )

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

Van de week Mario kart 64 gedaan (gekocht op VC) ondanks dat ik het op de N64 ook heb.. en nu kwam ik er achter dat alles gelijk speelbaar is :? dat vond ik niet zo leuk ;( wilde het gewoon weer lekker gaan unlocken maar ik kan alle banen enzo al kiezen.

En Splinter Cell: DA dat vind ik toch wel een ramp spel hoor. Ik vind niet zo snel een spel slecht maar dit vind ik gewoon een puinhoop. Deze gaat dan ook gewoon weg.

Sins (ik denk de laatste) update van m'n Wii, zijn ook alle berichtjes weg. Met berichtjes bedoel ik dan, de data die onthouden word wat je hebt gedaan. Bijv. 10min Wii Play - 2min Vote kanaal - 38min DragonballZ. Het is er nog wel, alleen "zie" je het niet meer. Vind ik wel jammer eigenlijk... nu kan ik niet meer zien, hoeveel dagen ik nou mijn Wii aan had etc. Meer mensen last van?

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Aap schreef op zaterdag 18 augustus 2007 @ 20:08:
Sins (ik denk de laatste) update van m'n Wii, zijn ook alle berichtjes weg. Met berichtjes bedoel ik dan, de data die onthouden word wat je hebt gedaan. Bijv. 10min Wii Play - 2min Vote kanaal - 38min DragonballZ. Het is er nog wel, alleen "zie" je het niet meer. Vind ik wel jammer eigenlijk... nu kan ik niet meer zien, hoeveel dagen ik nou mijn Wii aan had etc. Meer mensen last van?
Het enige verschil is dat sinds de laatste update die berichtjes wit zijn en niet meer geel zoals de andere berichtjes. Dat vind ik ook eigenlijk wel zo prettig. Alleen vind ik het nog steeds jammer dat je geen totalen kan zien. Alhoewel je daar misschien ook wel van schrikt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoedje schreef op zaterdag 18 augustus 2007 @ 20:06:
[...]

Dat weet ik, maar het lukt mij niet of meer dan een 360 te maken. Dus een 720 of 1080 (kan dat uberhaupt)? 720 moet sowieso kunnen, omdat dat ook onderdeel is van de tutorial, waar 't me overigens ook niet lukt :P.
Het is wel de manier, je moet eigenlijk gewoon is een Firefly? nemen of zo, in ieder geval die kleine buggy, dat ding vliegt super hoog en dan heb je genoeg tijd om te klooien met het spinnen. Excite Truck wordt echter beter en beter naarmate je meer unlocked. Dat spel is zwaar ondergewaardeert.

spoiler:
mijn record is 1100..., laatst ook nog mijn air-time en drift lengte verbeterd tot zieke aantallen:P

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 18-08-2007 20:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben aan het twijfelen, ik heb nu

wii sports
wii play
mario strikers charged
zelda
red steel

ik zoek een leuke multiplayer game, en red steel is te moeilijk voor een beginner, en dat maakt het niet echt leuk. Zelf dacht ik om hem om te ruilen met excite truck ( ik heb maar 2 controllers), rayman of mario party 8. Mario party 8 lijkt me gewoon leuk, ik heb toch een 4:3 scherm en geen progressive enzo dus dat is geen nadeel. Ik had de eerste mario party op de N64, dus ik ben niet heel veel gewend. Rayman lijkt mij niet zo leuk, gewoon rayman maar ik hoor er goeie dingen over en excite truck blijkt de multiplayer niet zo goed. Wat zouden jullie kiezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Hoedje schreef op zaterdag 18 augustus 2007 @ 18:29:
Het lukt me alleen nog niet om meer dan een 360 te maken, wie weet hoe dat moet :?
Vriend van me is ook geen ster in de spins. De truc is dat je het moet doen alsof je iets aanzwengeld, dus eerst iets naar links en dan naar rechts (om rechts te draaien). Als je dan bij uitgedraaid bent doe je dat nog een keer en dan ook nog een derde keer! 1080 airspins zijn goed te doen zo, alleen jammer dat je niet goed meer op je richting kunt letten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 18 augustus 2007 @ 20:36:
Ik ben aan het twijfelen, ik heb nu

wii sports
wii play
mario strikers charged
zelda
red steel

ik zoek een leuke multiplayer game, en red steel is te moeilijk voor een beginner, en dat maakt het niet echt leuk. Zelf dacht ik om hem om te ruilen met excite truck ( ik heb maar 2 controllers), rayman of mario party 8. Mario party 8 lijkt me gewoon leuk, ik heb toch een 4:3 scherm en geen progressive enzo dus dat is geen nadeel. Ik had de eerste mario party op de N64, dus ik ben niet heel veel gewend. Rayman lijkt mij niet zo leuk, gewoon rayman maar ik hoor er goeie dingen over en excite truck blijkt de multiplayer niet zo goed. Wat zouden jullie kiezen?
Excite Truck, **** de multiplayer daar heb je Wii Sports voor. Excite Truck is gewoon een must have. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joost
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 09-09 21:57
Verwijderd schreef op zaterdag 18 augustus 2007 @ 20:16:
[...]

Het is wel de manier, je moet eigenlijk gewoon is een Firefly? nemen of zo, in ieder geval die kleine buggy, dat ding vliegt super hoog en dan heb je genoeg tijd om te klooien met het spinnen. Excite Truck wordt echter beter en beter naarmate je meer unlocked. Dat spel is zwaar ondergewaardeert.

spoiler:
mijn record is 1100..., laatst ook nog mijn air-time en drift lengte verbeterd tot zieke aantallen:P
Schrikt in negatieve zin. Toen die statusberichten gewoon nog in de "kalender" te zien waren, kon ik zien wanneer ik voor het laatst had ge-Wii'd. Soms gewoon een week geleden... :N

Ik ben helemaal geen stagiair

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 18 augustus 2007 @ 22:25:
[...]

Excite Truck, **** de multiplayer daar heb je Wii Sports voor. Excite Truck is gewoon een must have. _/-\o_
Excite Truck is met 2 man ook geweldig hoor :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geldermalsen
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 19-09 01:10
Ik heb ook een wii gekocht. Maar nu zit ik te twijfelen welke game ik zou gaan halen. Mario voetbal Of toch ssx blur? En weet iemand waar nog nunchucks te koop zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deruxian
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online

Deruxian

p4 2.8 1024mb, 6800 gt

geldermalsen schreef op zondag 19 augustus 2007 @ 12:14:
Ik heb ook een wii gekocht. Maar nu zit ik te twijfelen welke game ik zou gaan halen. Mario voetbal Of toch ssx blur? En weet iemand waar nog nunchucks te koop zijn?
Ik heb beide spellen en je kan ze totaal niet vergelijken. Ik heb nooit eerder een van de vorige delen gespeeld van beide titels.
SSX Blur heeft een hele groovy style, je moet ervan houden. Mario heeft daarentegen echt een Mario style en is heel hectisch. SSX heeft een veel grotere leercurve en Mario heb je snel onder de knie. Ik heb heel plezier aan beide titels. Groot pluspunt voor Mario is wel dat het online kan! Maar groot minpunt is wel dat de singleplayer eigenlijk geen reet voorstelt. Niet dat het slecht is, het is heel karig. SSX heeft dan weer een hele sterke singpleplayer maar kan niet online. Kortom ik zou eerst beide proberen en kijken welke jou het beste licht.

(Resident Evil 4 is ook een aanrader!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Deruxian schreef op zondag 19 augustus 2007 @ 12:34:
[...]
Ik heb beide spellen en je kan ze totaal niet vergelijken. Ik heb nooit eerder een van de vorige delen gespeeld van beide titels.
SSX Blur heeft een hele groovy style, je moet ervan houden. Mario heeft daarentegen echt een Mario style en is heel hectisch. SSX heeft een veel grotere leercurve en Mario heb je snel onder de knie. Ik heb heel plezier aan beide titels. Groot pluspunt voor Mario is wel dat het online kan! Maar groot minpunt is wel dat de singleplayer eigenlijk geen reet voorstelt. Niet dat het slecht is, het is heel karig. SSX heeft dan weer een hele sterke singpleplayer maar kan niet online. Kortom ik zou eerst beide proberen en kijken welke jou het beste licht.

SSX is nu natuurlijk lekker geprijsd. In mijn ervaring (heb ook beide games gespeeld) is strikers te frustrerend. SSX is wel moeilijker maar daarin merk je dat je beter wordt.
Online play is echter wel top. Ik heb SSX maar pas gekocht en heb destijds strikers verkocht.
RE4 en Zelda zijn natuurlijk wel de absolute toppers...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geldermalsen
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 19-09 01:10
Oke. Weet iemand ook nog waar nun chucks te koop zijn? Kan ze hier nergens vinden. Ik ga denk ook ssx kopen en later misschien een keer mario voetbal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarôZZa
  • Laatst online: 23:47

Kirby's Adventure is briljant en goede graphics voor de NES. Typische Nintendo game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Deruxian schreef op zondag 19 augustus 2007 @ 12:34:
[...]

Je kan zo ook eigenlijk prima tegenover elkaar zetten. Mario Strikers is bovenal een heel leuk multiplayer spel. Terwijl SSX eigenlijk alleen maar leuk is als single player spel (of je moet iemand kennen die het spel ook heeft :) ). Daarnaast is SSX ook een stuk moeilijker om onder de knie te krijgen, alhoewel ook Strikers best nog wel wat diepgang heeft met allerlei special moves die per mannetje verschillen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Deddiekoel schreef op zaterdag 18 augustus 2007 @ 17:11:
Ik vind Turbo ook beter dan World Warroir. Heb beide gekocht en vind het jammer dat je bij de tweede weer volle mep moet betalen... Maar als Super komt koop ik die waarschijnlijk weer...
Maar als je Turbo op 'normal' mode speelt is dat toch gewoon bijna World Warrior? Tenminste, dat staat in de handleiding.

Heeft iemand nog tips voor het goed gebruiken van de d-pad? :+
Ik heb erg veel moeite met 'D-DR-R' combinaties. Die doe ik vaak fout en dat kost me nogal eens mijn leven. Met een analoge stick is dat veel makkelijker, ik lijk wel verwend geraakt de laatste jaren.
Iets als 'D-R-DR' is al helemaal uit den boze lijkt wel. Kortom, ik heb in turbo nog amper special moves gedaan. :D

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
In Turbo kun je dus ook met de vier "eindbazen" spelen (Vega, Balrog, Sagat en M. Bison) en zitten er een paar extra moves in. Van die "kwart/halve cirkeltjes naar voren/achteren", zoals ik ze noem, moet je vooral vloeiend proberen te maken. Dus niet 3x op de D-pad drukken, maar in een beweging van onder naar voren/achteren gaan met je duim. Vervolgens druk je tegelijk met dat je duim op naar voren/achteren terecht komt het bijbehorende knopje in (A/B/X/Y/L/R dus).

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Captain N schreef op zondag 19 augustus 2007 @ 16:41:
In Turbo kun je dus ook met de vier "eindbazen" spelen (Vega, Balrog, Sagat en M. Bison) en zitten er een paar extra moves in. Van die "kwart/halve cirkeltjes naar voren/achteren", zoals ik ze noem, moet je vooral vloeiend proberen te maken. Dus niet 3x op de D-pad drukken, maar in een beweging van onder naar voren/achteren gaan met je duim. Vervolgens druk je tegelijk met dat je duim op naar voren/achteren terecht komt het bijbehorende knopje in (A/B/X/Y/L/R dus).
Oh shit, daar zou het ook nog wel eens aan kunnen liggen. De timing van de extra knop bij de laatste beweging. :o

Ik kan wel met de stick gaan spelen maar dat vind ik op de een of andere manier toch minder leuk. Nostalgie? :D

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincent7
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 06-07-2024

Vincent7

Me = Wii

Gonadan schreef op zondag 19 augustus 2007 @ 16:43:
[...]
Ik kan wel met de stick gaan spelen maar dat vind ik op de een of andere manier toch minder leuk. Nostalgie? :D
Met de stick geen nostalgie? Zeker nooit op de arcade gespeeld ;)

Wii FC: 2129-2099-1796-3776

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Vincent7 schreef op zondag 19 augustus 2007 @ 17:00:
Met de stick geen nostalgie? Zeker nooit op de arcade gespeeld ;)
Nee. :+

Dit is mijn eerste console. Ik speelde vroeger altijd bij anderen op de SNES of N64.
NES heb ik maar een keer op gespeeld geloof ik. ;)

<-- ketter

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

geldermalsen schreef op zondag 19 augustus 2007 @ 13:28:
Oke. Weet iemand ook nog waar nun chucks te koop zijn? Kan ze hier nergens vinden. Ik ga denk ook ssx kopen en later misschien een keer mario voetbal.
ho, stop...

Controleer eerst even of je dit hebt:
Wii
Zelda
Resident Evil 4
Excite Truck

zo niet, haal dat eerst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 19 augustus 2007 @ 18:37:
[...]

ho, stop...

Wii
Zelda
Resident Evil 4
Excite Truck

zo niet, haal dat eerst.
Het spel is geinig, maar dat verschrikkelijke in de hemel prijzen ervan gaat echt te ver. In mijn ogen is Excite Truck op hetzelfde level als SSX, en Mario Strikers. Het ligt eraan welke 'fouten' je ze kan vergeven. Kan je er mee leven dat het spel een slechte multiplayer heeft (Excite Truck, SSX) of een slechte singleplayer heeft (Strikers). Het is een kwestie van prioriteiten stellen, en die van jou liggen kennelijk bij Excite Truck, maar je weet niet wat de ander wilt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Verwijderd schreef op zondag 19 augustus 2007 @ 18:37:
[...]

ho, stop...

Wii
Zelda
Resident Evil 4
Excite Truck

zo niet, haal dat eerst.
Ik word altijd een beetje moedeloos van mensen die koste wat kost mensen aanraden dit soort games aan te schaffen. Niet iedereen heeft dezelfde smaak! RE4 hoef je niet te hebben als je deze al op de Cube hebt, of er niet van houdt, en van Zelda moet je ook houden (en ja, ik heb Zelda voor de Wii en RE4 voor de Cube). Ook Excite Truck zal lang niet iedereen boeien.

Neem als voorbeeld Gears of War voor de 360. Nu is dit spel helemaal kapot gehyped, maar ik vind er geen reet aan. Het is mijn smaak niet, dus nee, dan is het geen must-have voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wii kijkt er al uit naar Dewy's Adventure ?

Ik in ieder geval wel ! Ik ben helemaal overtuigd door het volgende filmpje !
Top 10 Reasons Why Dewy's Adventure Completely Rocks ! Wiifolder

http://www.youtube.com/watch?v=Z-_qrJolU74

Wat ik erg prettig vind aan dit filmpje, is dat diegene die praat, jou 10 minuten lang overspoeld aan informatie over de game, en dit op een prettige manier. Zeker kijken !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tanuki
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
Ben niet zo heel erg into newgen consoles... Meer retro gamer (ook omdat die consoles veel goedkoper tweedehands te krijgen zijn :P) eigenlijk...

Maar ik heb gisteren WarioWare op de Wii gespeeld. Moet zeggen dat ik het een erg leuk spel vind!!!

Erg stoer, je moet mensen in hun neus peuteren en scheren en kunstgebitten in de mond van een omaatje doen enzo. En dat binnen de tijd en zo ga je door het spel heen.

Heb me echt vermaakt en die Wiimote maakt het ook geweldig, want je moet het ook echt doen in plaats van op knopjes drukken en het gebeurt.

Misschien dat ik toch maar een Wii koop binnenkort, want dit is echt revolutionair.

PV: Growatt MOD5000TL3-XH + 5720wp, WPB: Atlantic Explorer v4 270LC, L/L: MHI SCM 125ZM-S + SRK 50ZS-W + 2x SRK 25ZS-W + SRK 20ZS-W Modbus kWh meter nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-07-2024
Nog wat mooie metroid prime 3 Corruption screens.
Afbeeldingslocatie: http://www.enregistrersous.com/images/160669458820070818175509.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.enregistrersous.com/images/11313503120070818175509.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.enregistrersous.com/images/120120751120070818175509.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.enregistrersous.com/images/4460985820070818175510.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.enregistrersous.com/images/172484672220070818175510.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.enregistrersous.com/images/116962704820070818175511.jpg

Heeft trouwens een 10 gekregen van het blad nintendo Power, wat hoger is dan ze zelda TP gaven en de eerste 10 sinds resident evil 4.

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 17:10

S2S

NinTeNdO_FrEaK schreef op zondag 19 augustus 2007 @ 19:15:
Nog wat mooie metroid prime 3 Corruption screens.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Heeft trouwens een 10 gekregen van het blad nintendo Power, wat hoger is dan ze zelda TP gaven en de eerste 10 sinds resident evil 4.
Dit is dus de reden dat ik mn WIi heb gehouden nog 1 te gaan Galaxy. Dit ziet er super goed uit!

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J2pc
  • Niet online

J2pc

UT Tux Edition

Ik zit te twijfelen tussen Scarface en The Godfather.

The Godfather lijkt betere/leukere controls te hebben (vastgrijpen, in elkaar meppen etc.)
Scarface lijkt een beter spel/uitgebreidere wereld te hebben.

En aangezien hier vast iemand zit die ze allebei (gespeeld) heeft, de vraag of iemand een vergelijk kan maken.

Dus, Scarface of The Godfather, en waarom?

Ik sluit niet uit dat ik ze uiteindelijk beide koop, maar je moet met eentje beginnen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gr1542
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12-01-2024
l0c4lh0st schreef op zondag 19 augustus 2007 @ 19:08:
Ben niet zo heel erg into newgen consoles... Meer retro gamer (ook omdat die consoles veel goedkoper tweedehands te krijgen zijn :P) eigenlijk...

Maar ik heb gisteren WarioWare op de Wii gespeeld. Moet zeggen dat ik het een erg leuk spel vind!!!

Erg stoer, je moet mensen in hun neus peuteren en scheren en kunstgebitten in de mond van een omaatje doen enzo. En dat binnen de tijd en zo ga je door het spel heen.

Heb me echt vermaakt en die Wiimote maakt het ook geweldig, want je moet het ook echt doen in plaats van op knopjes drukken en het gebeurt.

Misschien dat ik toch maar een Wii koop binnenkort, want dit is echt revolutionair.
Kun je gelijk een heleboel VC Games gaan aanschaffen. Is echt retro. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NinTeNdO_FrEaK schreef op zondag 19 augustus 2007 @ 19:15:

Een 10 is echt een PU cijfer... Nintendo Power is verder ook absoluut geen onbevooroordeelde partij. Whats next, The Official Xbox360 magazine die claimed dat Gears of War beter is dan MP3? Joh!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
Dat valt dus wel mee. Rsident Evil 4 is de enige andere 10 die ze hebben gegeven. Zelf Zelda OOT, ZELDA TP en mario 64 hebben geen 10 gekregen.

Tuurlijk wacht ik ook al neutrale reviews van eurogamer, edge en IGN af.

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarôZZa
  • Laatst online: 23:47
Metroid een 10 is simpelweg belachelijk voor een game waaraan je gemakkelijk een goede multiplayer mode kan toevoegen ala Hunters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Wat is er mis met een 10 als je het gewoon echt een fantastische game vindt zonder minpunten? Resident Evil 4 bijvoorbeeld. Niet elke game behoeft een multiplayer, of andere onnodige features om compleet te zijn. Zo ook Metroid, laat die multiplayer mode maar lekker achterwege.

Overigens lijkt Dewy's Adventure mij ook zeker wel vermakelijk! Ik denk dat ik die iig wel een keer ga aanschaffen als 'ie in Play-Asia's grabbelbak ligt. :)

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisM
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 21:55
Filmpje voor Mario & Sonic at the Olympics: http://www.wiisworld.com/...-olympic-games-video.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
BarôZZa schreef op zondag 19 augustus 2007 @ 19:58:
Metroid een 10 is simpelweg belachelijk voor een game waaraan je gemakkelijk een goede multiplayer mode kan toevoegen ala Hunters.
Uhuh, want Bioshock haalt ook van die lage cijfers :z.
Verwijderd schreef op zondag 19 augustus 2007 @ 19:37:
[...]

Een 10 is echt een PU cijfer... Nintendo Power is verder ook absoluut geen onbevooroordeelde partij. Whats next, The Official Xbox360 magazine die claimed dat Gears of War beter is dan MP3? Joh!
Toch zegt het echt wel iets. Zo gaven zij ook maar een 6 voor MP8. Daarnaast geven zij echt niet zomaar elk spel een 10. Daarbij vind ik het ook onzin dat je spellen geen 10 zou mogen geven, waarom heb je dan een schaal van 1 tot 10 :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
BarôZZa schreef op zondag 19 augustus 2007 @ 19:58:
Mulitplayer HOORT NIET bij metroid, laat ze nou maar lekker volledig concentreren op de sinlge player zodat die perfect is...niet elk spel heeft multiplayer nodig. Zie resident evil, zelda en bioshock.
Hunters was ook maar een matig spel (ja ik heb hem op mijn DS), was dan wel een technical showcase voor de ds, maar laat metroid alsjeblieft een FPA blijven en GEEN FPS.

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Captain N schreef op zondag 19 augustus 2007 @ 20:15:
Wat is er mis met een 10 als je het gewoon echt een fantastische game vindt zonder minpunten? Resident Evil 4 bijvoorbeeld. Niet elke game behoeft een multiplayer, of andere onnodige features om compleet te zijn. Zo ook Metroid, laat die multiplayer mode maar lekker achterwege.

Overigens lijkt Dewy's Adventure mij ook zeker wel vermakelijk! Ik denk dat ik die iig wel een keer ga aanschaffen als 'ie in Play-Asia's grabbelbak ligt. :)
Maar een 10 is echt zo'n onmogelijk cijfer. Je kan niet hoger dus moet het wel perfectie zijn, en perfectie bestaat niet.

Dewy lijkt mij ook wel grappig trouwens, is daar al een EU date voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

geldermalsen schreef op zondag 19 augustus 2007 @ 12:14:
Ik heb er recent nog een gekocht bij de MM Arena, daar hingen er nog aardig wat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

Verwijderd schreef op zondag 19 augustus 2007 @ 18:56:
Wii kijkt er al uit naar Dewy's Adventure ?

Ik in ieder geval wel ! Ik ben helemaal overtuigd door het volgende filmpje !
Top 10 Reasons Why Dewy's Adventure Completely Rocks ! Wiifolder

http://www.youtube.com/watch?v=Z-_qrJolU74

Wat ik erg prettig vind aan dit filmpje, is dat diegene die praat, jou 10 minuten lang overspoeld aan informatie over de game, en dit op een prettige manier. Zeker kijken !
Bedankt! :) Ik ben ook wel overtuigd! Misschien dat ik er niet de volle mep voor betaal, aangezien de release ook dicht bij enkele andere Wii Toppers zit.... maar deze wil ik zeker wel graag spelen :) !

Edit:
Verwijderd schreef op zondag 19 augustus 2007 @ 21:35:
[...]
Dewy lijkt mij ook wel grappig trouwens, is daar al een EU date voor?
Dacht dat er gesproken werd over november, not sure thou...

[ Voor 14% gewijzigd door Dutchie! op 19-08-2007 22:37 ]

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Pagina: 1 ... 6 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.