Het Nintendo Wii en Gamecube Ervaringen Topic Deel 88 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 10 Laatste
Acties:
  • 8.837 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

de Top VC download dan?helaas wel amerika en japan alleen....MARIO!!!MARIO!!!

VS
1. Paper Mario
2. Super Mario Bros
3. Super Mario Bros 2
4. Mario Kart 64
5.Super Mario World
6. Super Mario 64
7. Punch Out!
8. Zelda: Ocarina of Time
9. Zelda (NES)
10. Shining Force

JAP
1.Super Mario Bros.
2. Paper Mario
3. Mario Kart 64
4. Mysterious Dungeon 2
5. Ghouls 'n Ghosts
6. Super Mario Bros 2
7. Super Mario World
8. Puyo Puyo Tsuu
9. Wave Race 64
10. Super Mario 64

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disjfa
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 03-07 14:47

disjfa

be

Verwijderd schreef op dinsdag 14 augustus 2007 @ 16:27:
Heeft die save file waar je hem mee heb uitgespeeld eigelijk nog nut? niet dat ik van plan ben om het snel nog een keer uit te spelen maar toch.

Zij die extra missies trouwens die 3 missies die onder extra staan bij credits en moviebrowser?
Je hebt dan toch ook de mode dat je de game weer kan uitspelen met alleen een rocketlauncher :9

disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net RE4 uitgespeeld, echt een vet spel :D misschien wel een van de leukste die ik ooit heb gespeeld. Heb me eigenlijk geen moment verveeld of geirriteerd. Heb er 22:43 uur over gedaan en ben sinds de dag dat ie in de winkel lag bezig geweest.

Heeft die save file waar je hem mee heb uitgespeeld eigelijk nog nut? niet dat ik van plan ben om het snel nog een keer uit te spelen maar toch.

Zij die extra missies trouwens die 3 missies die onder extra staan bij credits en moviebrowser?
ik heb er 14 uur over gedaan...

bij extra staan 4 extra dingetjes.
je kan 2 soorten spellen spelen met eda wong.
een waarbij je zoveel mogelijk moet afknallen tot een helicopter je op pikt. :P
en alle filmpjes kan je bekijken.

heb m pas gister pas uitgespeeld en was tot 3 uur snachts bezig met die Extra-tjes _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

het moet wel een echte wauw rush zijn dan die RE4
vind t wel kort voor een spelletje vind ik eigenlijk hoor..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had RE4 ook uitgespeeld maar dan op Easy :P Denk dat het wel even schrikken wordt als ik Pro ga proberen.... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 19:24

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Is RE4 zo kort omdat jullie hem al gespeeld hebben op de NGC? Of omdat hij overal op easy gezet wordt? Of is het spel echt gewoon zo kort?
Het is namelijk nogal tegen mijn principes om een spel te kopen wat binnen no-time in de kast kan gaan liggen te verstoffen. ;)

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gonadan schreef op dinsdag 14 augustus 2007 @ 16:44:
Is RE4 zo kort omdat jullie hem al gespeeld hebben op de NGC? Of omdat hij overal op easy gezet wordt? Of is het spel echt gewoon zo kort?
Het is namelijk nogal tegen mijn principes om een spel te kopen wat binnen no-time in de kast kan gaan liggen te verstoffen. ;)
Ja precies....krijg er zon gears of war gevoel bij..kort maar krachtig.Gears heeft gelukkig nog multyspeler.
RE4 niet dus die ligt dan wel heel erg gauw stof te happen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb hem nooit gespeeld op de cube en idd heb hem wel gedaan op easy uitgespeeld _/-\o_
maar easy wil niet zeggen dat ik het ena laatste ventje behoorlijk irritant vond :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cleetje
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 07-08-2024

Cleetje

Psycho Slave ++

Voor mij was RE4 Wii Edition de eerste ervaring met het spel. Ik heb hem op Normal uitgespeeld en mijn laatste savegame telt +/- 24 uur. Daarnaast heb je dan nog een handjevol extra missies met Ada Wong die wel leuk zijn en mij +/- 4 uur speelplezier hebben gegeven.

Kortom, ruwe schatting van de totale speelduur op Normal: 28 uur (maak er 20 van als je een zware rusher bent). Vervolgens heb je dan nog Mercenary Mode, maar dat is meer een tussendoortje: binnen een bepaalde tijd zo veel mogelijk tegenstanders afmaken.

* Cleetje krijgt de kriebels om toch maar Hard mode te starten in verloren uurtjes

Wat mij betreft gewoon een topgame en ik heb zeker geen spijt van de aankoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 18-09 08:31
Verwijderd schreef op dinsdag 14 augustus 2007 @ 16:46:
[...]

Ja precies....krijg er zon gears of war gevoel bij..kort maar krachtig.Gears heeft gelukkig nog multyspeler.
RE4 niet dus die ligt dan wel heel erg gauw stof te happen...
Gears of War heeft een single player campaign die in minder dan 10 uur is uit te spelen. De eerste keer dat je RE4 speelt, doe je er makkelijk rond de 20 uur over(behalve als je op Easy speelt, maar op die moeilijkheidsgraad sla je stukken van het spel over). RE4 heeft daarnaast een flink aantal extra's, Separate Ways schijnt alleen al meer dan 6 uur lang te zijn.

Als je RE4 op Easy speelt, dan verpest je het spel voor een deel voor jezelf. Je krijgt veel meer ammunitie en je slaat echt grote stukken van het spel over. Daarom kun je het spel in veel minder tijd uitspelen dan wanneer je het spel op bijvoorbeeld Normal zou spelen.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DUIDELIJKE TAAL!

ben nooit zo in to resident evil geweest door de misselijke besturing en RE4 is me om de duistere redenen voorbij gegaan....
ik zal hem morgen zeker ff lenen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2024
Net RE4 uitgespeeld, echt een vet spel :D misschien wel een van de leukste die ik ooit heb gespeeld. Heb me eigenlijk geen moment verveeld of geirriteerd.
Dat is zeker ook een nieuwe ervaring voor je? ;) :+

Heb net doorgegeven welke persconferenties ik interesse in heb voor op de GC. Ben benieuwd naar welke ik uiteindelijk daadwerkelijk kan. :)

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cleetje schreef op dinsdag 14 augustus 2007 @ 16:54:
Voor mij was RE4 Wii Edition de eerste ervaring met het spel. Ik heb hem op Normal uitgespeeld en mijn laatste savegame telt +/- 24 uur. Daarnaast heb je dan nog een handjevol extra missies met Ada Wong die wel leuk zijn en mij +/- 4 uur speelplezier hebben gegeven.

Kortom, ruwe schatting van de totale speelduur op Normal: 28 uur (maak er 20 van als je een zware rusher bent). Vervolgens heb je dan nog Mercenary Mode, maar dat is meer een tussendoortje: binnen een bepaalde tijd zo veel mogelijk tegenstanders afmaken.

* Cleetje krijgt de kriebels om toch maar Hard mode te starten in verloren uurtjes

Wat mij betreft gewoon een topgame en ik heb zeker geen spijt van de aankoop.
ben blij dat ik hem niet daarvoor op de cube heb gekocht..
denk dat als ik hem normal mode speel het me heel wat uurtjes meer ga kosten...
zelfs met easy mode had ik ammo tekort ;) denk dat ik in normal mode mijn mes maar eens flink moet gaan gebruiken :Y) <-- wannabee mes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MetroidPrime schreef op dinsdag 14 augustus 2007 @ 16:57:
[...]

[...]

Als je RE4 op Easy speelt, dan verpest je het spel voor een deel voor jezelf. Je krijgt veel meer ammunitie en je slaat echt grote stukken van het spel over. Daarom kun je het spel in veel minder tijd uitspelen dan wanneer je het spel op bijvoorbeeld Normal zou spelen.
Mja, ik vond het toch wel prettig om rustig te beginnen en zeker als je nieuw bent in de RE wereld dan is Easy toch wel aan te raden als je geen hardcore gamer bent :)

Zelf was ik er iig toch een stevige 24uur mee bezig op Easy om de hoofdgame uit te spelen, daarna doe ik nog ff een round 2 op Easy met alle ge-upgrade wapens en dan begin ik eens met Normal...zo rek ik de levensduur van het spel toch een beetje op ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• endless
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
disjfa schreef op dinsdag 14 augustus 2007 @ 10:08:
[...]

Er zullen vast mensen zijn die ssx het beste spel vinden. Maar wat heeft dat met jouw speelervaring te maken. Het is gewoon een goede game waar je even in moet komen.
Oké, duidelijk. Op de Zoetermeermeet vond ik je relaxter dan in dit topic, allemaal van die korte duidelijke saaie antwoorden.
Deddiekoel schreef op dinsdag 14 augustus 2007 @ 12:15:
Waar is SSX nu 30 euro? Want Paper Mario is nu bijna uit en dan ga ik verder met Scarface. SSX lijkt me dan wel leuk voor tussendoor!
Bij de MM in Breda bijvoorbeeld, maar vast wel in meer winkels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --MeAngry--
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 16:35

--MeAngry--

aka Qonstrukt

Het kan aan mij liggen, maar die zogenaamde Component fixes voor de VC-games fixen helemaal niets. Ik heb al m'n spellen geupdate, maar ze springen nog altijd allemaal op zwart met het scherm aangesloten via Component. (Out of sync dus.)
Alleen Bomberman doet het, maar dat is een TurboGrafix spel, en daar schijnen de meesten wel op 480P te werken.

Is het nou echt zo moeilijk om een Wii gewoon standaard in 480P output te laten geven...? :/

Tesla Model Y RWD (2024)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Developer Accused Of Unreadable Code Refuses To Comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moraelyn
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 12-08-2024
Streets of rage 2 doet het bij mij nu zonder een trucje in het home menu, dus dat viel alvast mee. Kirby doet het nog steeds niet jammer genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• damnsharp
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 25-05-2019
quote:
damsoft schreef op zondag 12 augustus 2007 @ 09:07:
Mijn Wii was defect en nu heb ik van Nintendo (kei goede service) een nieuwe gekregen. Alles werkt goed behalve bij het Nieuwskanaal zie ik geen enkel nieuws staan... ligt het kanaal eruit? Thanks!

nee, dan moet je even je taal op engels instellen dan heb je wel weer berichten, op nederlands heb je nu niks dacht ik
---
Ga ik proberen, thanks!

[ Voor 89% gewijzigd door damnsharp op 14-08-2007 19:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• damnsharp
Ga ik proberen, thanks sorry

[ Voor 22% gewijzigd door damnsharp op 14-08-2007 19:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met heel veel geleuter heeft iedereen volgens mij de Metroid Prime 3 beelden gemist...
Schande, op 26 oktober moeten we eigenlijk alleen mensen toelaten in het topic die Prime 3 hebben gekocht(met foto bewijs :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Verwijderd schreef op dinsdag 14 augustus 2007 @ 20:57:
Met heel veel geleuter heeft iedereen volgens mij de Metroid Prime 3 beelden gemist...
Schande, op 26 oktober moeten we eigenlijk alleen mensen toelaten in het topic die Prime 3 hebben gekocht(met foto bewijs :P)
Ik heb ze wel even kort gezien, maar echt boeiend vond ik het nog niet. :P

* Gonadan rent er vandoor...

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gonadan schreef op dinsdag 14 augustus 2007 @ 21:04:
[...]

Ik heb ze wel even kort gezien, maar echt boeiend vond ik het nog niet. :P

* Gonadan rent er vandoor...
Afbeeldingslocatie: http://i14.tinypic.com/4ktzevk.jpg
Ketters!! :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alien B.O.B.
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 16-08-2021

Alien B.O.B.

kaas is lekker

Verwijderd schreef op dinsdag 14 augustus 2007 @ 20:57:
ik heb geen van de beelden gemist (ik volg het erg goed dus)

en ik ga het meteen kopen als die uit is (jammer dat ik een pal wii heb anders had ik hem eerder)
maar ben nu toch nog bezig met MP2 te spelen dus, kan nog wel even wachten

Peace is a lie, There is only passion. Through passion, I gain strength. Through strength, I gain power. Through power, my chains are broken. The force shall free me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18-09 15:10

Willybubba

Nut up or shut up.

_/-\o_ Mother Brain / Aurora!!!

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 07:57

Sagat

Is pappa x2!

@schweino
(geen dm omdat ik vermoed dat dit voor anderen ook interresant kan zijn)
Fijn om te horen dat je voro de usa wii ook een component kabel hebt. Nog fijner om te weten dat rgb niet werkt want de tv waarop ik de komende tijd ga spelen is een crt zonder component.

Op niet al te lange termijn (err zie onder :X ) zal er toch wel een tft komen, en dan moet wil ik dus aan de component. Heeft de usa wii dezelfde uitgang (aan de wii kant natuurlijk }:O ) als de euro wii. Of simpel gezegd, gaat een euro component kabel werken (net zoals de voeding eigenlijk if i'm not mistaken)? Dan zou importeren wel HEEL makkelijk zijn :D

Hmmz als ik er op google lijken de kabels er hetzelfde uit te zien......

Oh vg+ heeft nu een zelda bundle voor 250eur. Ik ga binnenkort op vakantie en ben nog op huizenjacht anders had ik het zekers gedaan.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-07-2024
Ik heb Resident op de cube al een keer uitgespeeld...en nu net voor de tweede keer op de wii. Heb hem op normal gespeeld en er 15 uur en 20 minuten over gedaan. Echter je doet ook nog wel een uur of 5 over Seperate Ways. En je hebt dan nog de mercaneries en assignment Ada.
En de 15-20 uur die je speelt is Top entertainment....constante actie en vette bazen.

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-09 16:34
Heb net SSX gekocht. Maar tot nu toe pakt de game me nog niet. Controls zijn voelen wel lekker maar heb nog geen controle. Ubertricks gaan wel ok. Moet wel zeggen dat de tutorial me toch al wat moeite heeft gekocht. Verder weet ik niet zo goed wat ik moet doen. Morgen maar eens verder kijken!

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J2pc
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online

J2pc

UT Tux Edition

Deddiekoel schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 00:12:
Heb net SSX gekocht. Maar tot nu toe pakt de game me nog niet. Controls zijn voelen wel lekker maar heb nog geen controle. Ubertricks gaan wel ok. Moet wel zeggen dat de tutorial me toch al wat moeite heeft gekocht. Verder weet ik niet zo goed wat ik moet doen. Morgen maar eens verder kijken!
heb gister ook SSX bij de FRS meegenomen (€30 daar btw). Alleen ff carv/acc/jump tutorial gedaan (familie kwam langs, dus dat werd weer sports), maar het zag er op zich wel veelbelovend uit.

Niet echt makkelijk, maar dat had ik al verwacht/gelezen. Vanavond maar ff verder en kijken of ik al aan de carreer ga beginnen.

"The computer is incredibly fast, accurate, and stupid. Man is unbelievably slow, inaccurate, and brilliant. The marriage of the two is a challenge and opportunity beyond imagination." © Stuart G. Walesh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-09 16:34
Ik moet wel zeggen dat ik SSX Blur er goed uit vind zien. Ben momenteel nog niet helemaal convinced, maar ik weet dat er een leercurve is. Moet denk ik eerst even wat meer oefenen en die free ride optie een zoeken...

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
  • Laatst online: 18-09 02:12
Sagat schreef op dinsdag 14 augustus 2007 @ 21:54:
Heeft de usa wii dezelfde uitgang (aan de wii kant natuurlijk }:O ) als de euro wii. Of simpel gezegd, gaat een euro component kabel werken (net zoals de voeding eigenlijk if i'm not mistaken)? Dan zou importeren wel HEEL makkelijk zijn :D
Ja, alle Nintendo Wii aansluitingen zijn universeel. Je kan de component kabel dus overal vandaan halen en het zal gewoon werken. Hetzelfde geldt voor de voeding. Net als anderen hier heb ik mijn USA Wii via een Nederlandse voeding aangesloten om zo niet met een step down converter te hoeven rommelen. Je kan deze gewoon bij Nindendo Benelux (telefonisch) bestellen, of een imitatie multivolt variant kopen bij PlayAsia.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Schweino schreef op dinsdag 14 augustus 2007 @ 10:20:
[...]

Ik heb in juni van dit jaar toch echt 's ochtends in de rij moeten staan in Gainesville, Florida om er een te kunnen bemachtigen. Van Miami tot Orlando waren ze uitverkocht, pas ten noorden van Orlando heb ik er een kunnen bemachtigen. En vergeet de sales tax niet bij je berekening van $250 dollar in de US, dan is dat verschil met Canada opeens te verwaarlozen.
In Washington state hadden ze ze volop in begin Juli.
In B.C. Canada keken ze me dus ook raar aan als ik vroeg of ze ze wel op voorraad hadden....

De prijs die ik gaf in CAD was ook zonder tax, 14% daaro.
Doen de meeste staten niet aan sales tax refund dan? Dat was in Canada wel altijd zo. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
J2pc schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 08:40:
[...]

heb gister ook SSX bij de FRS meegenomen (€30 daar btw). Alleen ff carv/acc/jump tutorial gedaan (familie kwam langs, dus dat werd weer sports), maar het zag er op zich wel veelbelovend uit.

Niet echt makkelijk, maar dat had ik al verwacht/gelezen. Vanavond maar ff verder en kijken of ik al aan de carreer ga beginnen.
Deddiekoel schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 00:12:
W00t, een kleine SSX revival. Het is misschien leuk om dit topic nog even door te lezen: [Wii] Het SSX: Blur Topic. Korte samenvatting: goed spel, maar wel met een (zeer) steile leercurve. Dus doe de tutorials en geef niet te snel op. Het heeft bij mij ook redelijk lang geduurd, maar als het dan eenmaal klikt, dan is het een geweldig spel.

Ik heb via MP, zowel Excite Truck als Trauma Center voor een leuk prijsje op de kop weten te tikken. Beide spellen stonden half op m'n verlanglijstje, dus ik ben benieuwd. (Excite Truck heb ik overigens al eerder even gespeeld, maar 't is niet cool om van een 9-jarige te verliezen :P )

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrazyFool
  • Laatst online: 21:36
Wii
10 augustus 2007 Trauma Center*
31 augustus 2007 Madden 081 6-09-07
31 augustus 2007 Boogie* Wii 30-08-07
10 augustus 2007 Trauma Center*
31 august 2007 Cosmic Family 30-08-07
31 august 2007 Tiger Woods 081
augustus 2007 California Games
augustus 2007 Tamagotchi Party On!* 31-08-07
7 september 2007 Alien Syndrome* 7-09-07
Werkzaam bij Music Store, dit zijn de officiele releasedatum's voor hier in nederland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online

Smoonshine

Feyenoord!!

Dat scheelt, dan hoef ik geen Wii spel te kopen deze maand. Volgens mij wordt het eerste spel dat weer de moeite waard is voor de Wii MP3. Misschien dat Fifa nog leuk is, maar volgens mij zit er verder niet zoveel leuks tussen.

Misschien dat ik binnenkort toch nog eens Harry Potter op de kop tik. Lijkt me toch wel een grappig spel voor de Wii. Alleen ben ik bang dat het een beetje kinderachtig is.

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbooij
  • Laatst online: 12-09 15:37

mbooij

De Mosselman

Na de update van vorige week kreeg ik vandaag weer een bericht van Nintendo dat er een nieuwe update beschikbaar was. Is dit de zelfde update of is er alweer een patch van de 3.0E uitgekomen?

Intel i5 3570K@4.2Ghz, 2x4GB, MSI Z77A-G45, Club3D Radeon HD 7970 royalKing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CrazyFool schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 11:52:
Wii

[...]

Werkzaam bij Music Store, dit zijn de officiele releasedatum's voor hier in nederland.
Heb je voor mij een bevestiging dat Super Mario Galaxy op 7 december gereleased wordt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
CrazyFool schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 11:52:
Wii

[...]

Thnx! Ik heb het een en ander aangepast. Ik heb expres ervoor gekozen (en volgens mij MP voor mij ook al) om de releasedates altijd op vrijdag te zetten. Het hangt namelijk af van de winkels en de uitgevers wanneer de spellen precies uitkomen. Sommige winkels kiezen er ook voor om spellen al ruim voor de officiele releasedate te verkopen. Het is daarom makkelijker om de lijst te onderhouden, door gewoon de vrijdag aan te houden.
Smoonshine schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 12:07:
Dat scheelt, dan hoef ik geen Wii spel te kopen deze maand. Volgens mij wordt het eerste spel dat weer de moeite waard is voor de Wii MP3. Misschien dat Fifa nog leuk is, maar volgens mij zit er verder niet zoveel leuks tussen.
Ehm, Super Paper Mario op 14 september O-)
Misschien dat ik binnenkort toch nog eens Harry Potter op de kop tik. Lijkt me toch wel een grappig spel voor de Wii. Alleen ben ik bang dat het een beetje kinderachtig is.
Ik weet 't niet. Ik heb er hier nog niet zo heel veel positiefs over gelezen. De reviews zijn matig. Ik heb een vriend die het spel heeft gekocht. Die vond het ronduit teleurstellend, nu is hij volgens mij niet de meest kritische gamer. Maar goed, ik ga het morgen zelf even proberen. Dan zullen we 't wel zien :).
mbooij schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 12:12:
Na de update van vorige week kreeg ik vandaag weer een bericht van Nintendo dat er een nieuwe update beschikbaar was. Is dit de zelfde update of is er alweer een patch van de 3.0E uitgekomen?
Dat klopt.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dedominee
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 18:54
Fuck, wil ik gisteravond even lekker achter de Wii kruipen met het vrouwtje, bljkt dat het kabeltje van de bewegingssensor van de Wii door is! Geen idee hoe het komt.... Maar nu kan ik niets met mijn Wii.

Kan ik dit claimen onder garantie naar jullie idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrazyFool
  • Laatst online: 21:36
Verwijderd schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 12:16:
[...]

Heb je voor mij een bevestiging dat Super Mario Galaxy op 7 december gereleased wordt?
Spellen die ik nog niet in mijn systeem heb staan dus Mario Galaxy zal de release datum dus nog mischien van kunnen veranderen, ik kan je dus geen garantie geven dat Mario Galaxy op 7 December in de winkels zal liggen. Zodra ik hem zie verschijnen in mijn systeem dan geef ik hier wel even een update

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjekneck
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21:23
dedominee schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 12:48:
Fuck, wil ik gisteravond even lekker achter de Wii kruipen met het vrouwtje, bljkt dat het kabeltje van de bewegingssensor van de Wii door is! Geen idee hoe het komt.... Maar nu kan ik niets met mijn Wii.

Kan ik dit claimen onder garantie naar jullie idee?
Ehm zover ik weet is dat kabeltje 1 aderig dus kun je hem ook gewoon ff opnieuw strippen en weer aan elkaar lassen (knopen desnoods). Scheelt je weer geld en garantie kun je shaken aangezien dit niet vanzelf uit elkaar gaat ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pianoman
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 03-09 23:19
en met twee waxine lichtjes werkt het ook prima, probeer maar eens (als tijdelijke oplossing)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dedominee
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 18:54
Jammer. Gewoon 2 waxinelichtjes neerplanten? Verder niks? Ik zal één en ander gaan proberen, bedankt voor de hulp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online

Smoonshine

Feyenoord!!

Hoedje schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 12:22:
[...]

Ehm, Super Paper Mario op 14 september O-)
Oei, die was ik helemaal vergeten. Dat is toch wel een titel die me erg leuk lijkt. Komt er gewoon tijdens mijn vakantie Halo 3 en Super Paper Mario uit. Maar even kijken welke ik eerst ga kopen.
Ik weet 't niet. Ik heb er hier nog niet zo heel veel positiefs over gelezen. De reviews zijn matig. Ik heb een vriend die het spel heeft gekocht. Die vond het ronduit teleurstellend, nu is hij volgens mij niet de meest kritische gamer. Maar goed, ik ga het morgen zelf even proberen. Dan zullen we 't wel zien :).
Daar was ik ook wel een beetje bang voor. Dan maar deze maand voor Bioshock en/of Pokemon gaan. Pokemon lijkt me ideaal voor een lange vlucht.

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erpeet
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 16-09 14:59

Erpeet

Origin: Waterfles_NL

mbooij schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 12:12:
Een patch die de bugs van de laatste updates repareert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en de VGA kabel voor de Wii is er eindelijk...

http://www.vdigi.com/inde...n=com_virtuemart&Itemid=1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjekneck
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21:23
dedominee schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 13:36:
Jammer. Gewoon 2 waxinelichtjes neerplanten? Verder niks? Ik zal één en ander gaan proberen, bedankt voor de hulp!
Daarmee werkt de remote pointer ook aagezien die calibreert op lichtjes, maar dit is een oplossing van zeer tijdelijk aard. Ik zie niemand constant waxine lichtjes aansteken om te gamen. Beste oplossing is je huidige kabel voorzichtig een stukje strippen en dan een simpel connectie maken tussen beide uiteindes en netjes dichtplakken met een stukje tape. Je kunt ook op internet een nieuwe sensorbar kopen, maar daar gaat wel een paar dagen duren en ben je weer een euro of 10 verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisM
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 21:19
Koop dan meteen de draadloze sensorbalk van Nykon, geen draadjes meer die doorgeknipt kunnen worden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarôZZa
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 06:39
Ziet er goed uit, alleen staat er dat het voor de US/JAP consoles zijn. Al zou ik niet weten waarom het niet op de PAL consoles zou werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OCTheEagle
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 15-01 14:18
Jammer van die maximale output (640x480) en dat het niet gebruikt kan worden voor PAL Wii's.

[ Voor 56% gewijzigd door OCTheEagle op 15-08-2007 16:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• okio
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15:24
Vraagje aangaande de gamecube, ik heb zon sd media launcher ding gekocht van Datel om wat leuke dingen te emuleren. Als ik deze cd erin doe zie ik echter alleen een groen beeld. Zijn er meer mensen die het probleem gehad hebben en evt een oplossing weten? Mijn cube versie is de europese uit 2001 met dol-001

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

augustus 2007 California Games als dat net zo is als de eerste california games ben ik er wel benieuwd naar.
heb ik vroeger veel gespeeld :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BarôZZa schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 15:26:
[...]

Ziet er goed uit, alleen staat er dat het voor de US/JAP consoles zijn. Al zou ik niet weten waarom het niet op de PAL consoles zou werken.
Omdat de videouitgang van de PAL consoles anders is dan de US/JAP consoles (weet ik uit ervaring) ;)

Is genoeg over te vinden op internet, de uitgangen zijn echt anders (logisch ook)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarôZZa
  • Laatst online: 06:39
Verwijderd schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 17:11:
[...]

Omdat de videouitgang van de PAL consoles anders is dan de US/JAP consoles (weet ik uit ervaring) ;)

Is genoeg over te vinden op internet, de uitgangen zijn echt anders (logisch ook)
Aiai, vandaar. Ik dacht meer aan de 480p mode, die niet verschilt.

jammer, jammer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fred-Erik
  • Laatst online: 18-04 18:51
Maar ondersteundt die VGA kabel alleen maar 480p of ook 480i? Of alleen 480i? Want zoals Barozza zegt: 480p is wereldwijd gelijk (volgens mij). Ik heb nu een converter van 40 euro van play-asia waarmee ik 480p beeld krijg, en een goedkoop ***-dingetje van de MediaMarkt waarmee ik 576i krijg. Alleen het switchen daartussen is echt een ramp. Dus koop ik nooit VC games, omdat die nooit in 480p zijn. Als die (PAL-versie van) die VGA kabel dat kan oplossen, koop ik 'em zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frusciflea
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 16-06-2021
Ja, ik heb zojuist toch besloten Mario Strikers maar weer de deur uit te doen!

Na de zoveelste keer een uur in het spel gestoken te hebben (toernooitje duurt ruim een uur nl.) en wéér op de een of andere reden uit het toernooi gekickt te worden (terwijl ik de sterren van de hemel speelde tijdens de groepwedstrijden) ben ik het zat om nog meer tijd te besteden in dit spel...

Diddy Kong had ik dit keer niet eens bereikt om tegen te spelen... maar ja, hoe dat er aantoe gaat is dan helemaal niet eerlijk... sta je al met 2 man op het veld, en dan haalt Diddy die 2 ook nog eens weg... laat maar!

Online heb ik toch al geen zin meer in, en daarnaast heeft mijn directe omgeving geen zin om dit spel te spelen...

PS: maar goed dat mijn polsbandje goed vast zat... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

frusciflea schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 21:24:
Ja, ik heb zojuist toch besloten Mario Strikers maar weer de deur uit te doen!

Na de zoveelste keer een uur in het spel gestoken te hebben (toernooitje duurt ruim een uur nl.) en wéér op de een of andere reden uit het toernooi gekickt te worden (terwijl ik de sterren van de hemel speelde tijdens de groepwedstrijden) ben ik het zat om nog meer tijd te besteden in dit spel...

Diddy Kong had ik dit keer niet eens bereikt om tegen te spelen... maar ja, hoe dat er aantoe gaat is dan helemaal niet eerlijk... sta je al met 2 man op het veld, en dan haalt Diddy die 2 ook nog eens weg... laat maar!

Online heb ik toch al geen zin meer in, en daarnaast heeft mijn directe omgeving geen zin om dit spel te spelen...

PS: maar goed dat mijn polsbandje goed vast zat... :/
Ik ken het probleem, de moeilijkheidsgraad is echt slecht opgebouwd. Het spel is gewoon niet eerlijk, en zoal ik al vaak heb gezegd frustrerender als F-zero GX en de Boost Ball Guardian in Metroid Prime 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 17-09 08:24

job

Verwijderd schreef op dinsdag 14 augustus 2007 @ 16:23:
[...]

je hebt het over channel 1 t/m 11 omdat de wii de kanalen 12 en 13 niet pakt..
normaal is dit alleen bij europese draadloze producten :P
Nee hij bedoeld niet 1 t/m 11, maar echt 1 of 11.
De wii doet daar zonder een recente firmware echt moeilijk over.
En moet sommige routers blijft die moeilijk doen, kanaal 1 of 11 blijkt op de een of andere manier beter te werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goron
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 13-09 11:45
Ik vind Resident Evil 4 steeds beter en beter worden, de levels zijn zo mooi afgewerkt, echt geweldig. Het leukste vind ik de vrijheid die je hebt in het aanpakken van de vijanden. Je hebt verschillende wapens (die je ook nog eens kan upgraden voor nog meer diversiteit), extra action moves, en de omgeving die je kan gebruiken. En dan ook nog wapens uit handen schieten of in knieën.

Daar had ik trouwens nog iets leuks mee (bevat een klein spoilertje over vijanden):
spoiler:
Om de een of andere reden heb ik er erg veel plezier mee om ganados die alleen zijn te treiteren. Bijvoorbeeld eentje steeds van de ladder af gooien als hij bijna boven is.

Zo was ik er dus ook eentje steeds opnieuw in zijn voet aan het schieten, zodat hij omvalt en weer overeind krabbelt, en dit van heel dichtbij, om mezelf stoer te voelen :P . Echter, hoogmoed komt voor de val... want na vier keer opstaan ontplofde opeens zijn hoofd en kwam er zo'n monster uit. Ik stond zeer dichtbij en schrok me rot, wilde snel schieten maar 'click' was het laatste wat ik hoorde voordat hij mijn hoofd eraf beet. Geweldige speelervaring was dat! _/-\o_

edit: Wel een beetje gek dat het geforceerd breedbeeld is, ik zit dus steeds met zwarte balken op m'n 4:3 crtje.

[ Voor 4% gewijzigd door Goron op 15-08-2007 21:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WaWaWiiiiWa schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 21:39:
Wel een beetje gek dat het geforceerd breedbeeld is, ik zit dus steeds met zwarte balken op m'n 4:3 crtje.
Shinji Mikami beweerde dat het spel daardoor meer leek op een film ervaring. (eigenlijk zorgen de zwarte balken als "truukje" ervoor dat hij alle kracht uit de gamecube kon persen, daarnaast omzeilde hij daarmee de kleine framebuffer van de GPU.) Overigens zijn het 16-bit color palette(te zien aan de "groene" vlekken) ook een manier om de game beter te laten draaien. Het team speelde slim in op de sterke maar ook zwakke punten van de GameCube harware.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
Verwijderd schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 17:11:
[...]

Ik weet niet wat je daar mee bedoelt maar de video uitgang van de Wii is precies hetzelfde bij alle regio-varianten (wat betreft de fysieke aansluiting dan). Het enige verschil is dat de DAC van een PAL wii RGB-scart ondersteunt (en geen s-video), en die van een NTSC Wii s-video (en geen RGB-scart). \
De reden waarom deze VGA kabel niet op een PAL Wii zal werken heeft meer met de maximale resolutie te maken (640x480), wat betekent dat een PAL resolutie van 576i niet kan worden weergegeven (en breedbeeld overigens ook niet).

Verwijderd

Schweino schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 23:02:
[...]

Ik weet niet wat je daar mee bedoelt maar de video uitgang van de Wii is precies hetzelfde bij alle regio-varianten (wat betreft de fysieke aansluiting dan).
Fysiek zijn ze hetzelfde ja, maar het signaal op de pinnen natuurlijk niet.

Er is genoeg over te vinden, ik heb alles helemaal uitgezocht toen ik mijn one cable gemaakt heb.

Zo kan de US/JAP Wii geen RGB weergeven, standaard staat er een S-video signaal op de pinnen totdat ze geswitched worden naar component. Er zijn zo nog veel meer verschillen (die allemaal netjes op internet te vinden zijn, oa het breedbeeld signaal wat anders is, het DAC wat erachter zit (duh) en nog wat ander geneuzel in de kantlijn)

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 16-08-2007 00:40 ]

• mischadbs
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 07-09-2022
Heb best een aantal spellen, dacht laat even weten wat ik er van vind..

-Rayman Raving Rabbits >> supervet
-Exite Truck >> supervet
-Red Steel >> supervet
-Cooking Mamma >> leuk
-Pirates of the caribean3 >> wel vet spel, maar in 2 avondjes uitgespeeld..
-Tony Hawk >> leuk
-Driver >> matig
-Super Paper Mario >> supervet
-Zelda >> supervet
-Scarface >> leuk
-Mortal Combat >> leuk
-Transformers >> leuk
-Mario Party8 >> matig
-Godfather >> leuk
-Mokey Ball Banna Shizzle >> matig
-DragonBall Z >> leuk
-Resident Evil >> supervet

na de update werkt mijn draadloze toetsenbord perfect!
zag dat ik gisteren weer een nieuwe update binnenhaalde, al wat bekend hierover?

E6850@3.40GHz(Asus Silent Knight), Gigabyte P35C-DS3R, 2x 1GB Crucial Balistics PC5300@667Mhz, 8800GTX 768MB DDR3, SyncMaster 226BW 22",Zalman ZM600-HP, SAMSUNG HD501LJ, Seagate ST360021 A, NZXT Nemesis Elite Case

Verwijderd

Ik neem aan dat je in de States woont of in Japan? SPM is namelijk nog niet uit in Europa...

Of ben je zo'n modchippert? In dat geval moet je zouten dief.

• Schweino
Of je woont in NL maar hebt een US of Japanse Wii, kan ook natuurlijk ;)

• Gonadan

Gonadan

mischadbs schreef op donderdag 16 augustus 2007 @ 01:24:
Heb best een aantal spellen, dacht laat even weten wat ik er van vind..

-Rayman Raving Rabbits >> supervet
-Exite Truck >> supervet
-Red Steel >> supervet
-Cooking Mamma >> leuk
-Pirates of the caribean3 >> wel vet spel, maar in 2 avondjes uitgespeeld..
-Tony Hawk >> leuk
-Driver >> matig
-Super Paper Mario >> supervet
-Zelda >> supervet
-Scarface >> leuk
-Mortal Combat >> leuk
-Transformers >> leuk
-Mario Party8 >> matig
-Godfather >> leuk
-Mokey Ball Banna Shizzle >> matig
-DragonBall Z >> leuk
-Resident Evil >> supervet

na de update werkt mijn draadloze toetsenbord perfect!
zag dat ik gisteren weer een nieuwe update binnenhaalde, al wat bekend hierover?
Filmgames lijken altijd wel erg kort te zijn.
Zijn er wel veel spellen die een lange speelduur hebben? Ik zie er wel erg veel onder de 10 uur onderhand.
Rayman zou ik pas supervet noemen als die niet in 4 à 5 uurtjes uit te spelen was. :)
Verwijderd schreef op donderdag 16 augustus 2007 @ 02:02:
Ik neem aan dat je in de States woont of in Japan? SPM is namelijk nog niet uit in Europa...

Of ben je zo'n modchippert? In dat geval moet je zouten dief.
Ach, zolang hij het er niet over heeft en wat uitgebreidere beoordelingen geeft mag hij toch best blijven?
We zullen maar niet in discussie gaan over het onthouden van financien van de ontwikkelaars waardoor ze minder spellen kunnen ontwikkelen. ;)

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• arsimo
  • Laatst online: 10-09-2024
Gezocht maar geen sluitende info gevonden, dus vraag ik het hier. Indien ik niet goed gekeken heb, laat me dat dan ook ongezouten weten:

Kan een Europese (lees: PAL) Wii via component 576p weergeven of niet?

De NTSC versie(s) kunnen 480p via component, dat is mijn bekend. Kan op vergelijkbare manier de PAL versies 576p via component of komt er dan altijd 576i uit?

Reden is dat ik nu mijn Wii via RGB-scart aan mijn plasma heb hangen. Helemaal niet slecht, maar als ik via component 576p kan binnenkrijgen dan wordt het wellicht nog wat beter. Bedankt voor een antwoord alvast.

• Alien B.O.B.
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 16-08-2021

Alien B.O.B.

kaas is lekker

vraagje klopt het dat het toetsenbord alleen werkt als je een memo maakt en dat die niet werkt bij het internetkanaal en mii kanaal en andere kanalen waar je wel gewoon kan typen?

Peace is a lie, There is only passion. Through passion, I gain strength. Through strength, I gain power. Through power, my chains are broken. The force shall free me

• frusciflea
  • Laatst online: 16-06-2021
Gonadan schreef op donderdag 16 augustus 2007 @ 09:45:
[...]

Filmgames lijken altijd wel erg kort te zijn.
Zijn er wel veel spellen die een lange speelduur hebben? Ik zie er wel erg veel onder de 10 uur onderhand.
Rayman zou ik pas supervet noemen als die niet in 4 à 5 uurtjes uit te spelen was. :)
Filmgames lijken kort? Ga maar eens Scarface spelen... Heb er denk ik wel meer dan 20 tot 30 uur opzitten (als het niet meer is) en het boeit me nog steeds... en nog steeds niet uitgespeeld (je kan tot Reputation Level 8 gaan, wat aantoont hoe ver je bent, ben nu bij 7)

• losealot
  • Laatst online: 09-05-2022
arsimo schreef op donderdag 16 augustus 2007 @ 10:59:
Kan een Europese (lees: PAL) Wii via component 576p weergeven of niet?
Neen, de enige progressive modus is 480p
Alien B.O.B. schreef op donderdag 16 augustus 2007 @ 11:07:
vraagje klopt het dat het toetsenbord alleen werkt als je een memo maakt en dat die niet werkt bij het internetkanaal en mii kanaal en andere kanalen waar je wel gewoon kan typen?
Inderdaad, momenteel werkt het enkel nog om berichten te typen, en in de shop. In de browser dus voorlopig nog niet

• damnsharp
Verwijderd schreef op maandag 13 augustus 2007 @ 07:53:
[...]

Wil jij SBS in het rijtje van nieuwszenders plaatsen? SBS nieuws komt niet verder dan "Truus de }:O bevalt een gezond koetje" |:(
Heeft iemand eigenlijk een idee of het Nieuwskanaal (NL versie) weer eens in gebruik genomen gaat worden? Ik heb Nintendo er al over benaderd maar nog geen reactie op gekregen.

Verwijderd

supervet
leuk
matig

goede schaal :)

Verwijderd

vraagje als je RE4 heb uitgespeeld en daarna bezig bent met de extra game waarbij je binnen bepaalde tijd zoveel mogelijk moet afslachten je speelt dan alle papetjes vrij.
bij het laatste poppetje krijg je de melding dat als je alle 4 levels op 5 sterren open speelt je nog een extra krijgt...

wat houd die extra dan in??? :?

• Gonadan

Gonadan

frusciflea schreef op donderdag 16 augustus 2007 @ 11:12:
Filmgames lijken kort? Ga maar eens Scarface spelen... Heb er denk ik wel meer dan 20 tot 30 uur opzitten (als het niet meer is) en het boeit me nog steeds... en nog steeds niet uitgespeeld (je kan tot Reputation Level 8 gaan, wat aantoont hoe ver je bent, ben nu bij 7)
Uitzonderingen zijn altijd wel te vinden natuurlijk. :z

Harry Potter, Shrek, Pirates of the Caribbean al die meuk is binnen zo'n 8 à 10 uur uit te spelen lees ik overal. En dan heb ik het nog niet eens over die simpelere dingen als over the hedge of spongebob. ;)

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Verwijderd

Een hoop filmgames zijn bedoeld voor andere leeftijds groepen, niet zo verwonderlijk dat anderen ze binnen 8 uur uitspelen.

• Gonadan

Gonadan

Verwijderd schreef op donderdag 16 augustus 2007 @ 12:32:
Een hoop filmgames zijn bedoeld voor andere leeftijds groepen, niet zo verwonderlijk dat anderen ze binnen 8 uur uitspelen.
Klopt, de moeilijkheidsgraad is ook vaak minimaal.
Erg jammer, want ik vind de ideeën op zich vaak best gaaf.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Verwijderd

Ratings van mijn games:

WiiSports: 7,5/10
Het is een goede showcase voor de Wii Remote en bowlen en tennis zijn geweldig. Behalve een aantal high-res textures is de presentatie nogal matig. Daarnaast vind ik het golven en baseball niet helemaal goed uitgewerkt.

WiiPlay: 4,0/10
WiiPlay heeft maar twee leuke onderdelen, schieten en tankje rijden. Vooral die laatste speelt heerlijk weg.

Zelda: 9,5/10
De beste Zelda ooit gemaakt? Qua gameplay en graphics duidelijk wel, alles wat men met Ocarina of Time begonnen is, heeft men nog beter uitgewerkt. Het spel was echter zo gehyped dat het aanvankelijk voor sommige misschien tegenviel. Het is echter nog steeds de beste Wii game.

Red Steel: 7,0/10
De besturing werkt goed alleen het spel heeft hier en daar wat ruwe randen. Soms is Red Steel heel imposant terwijl het alsnog soepel draait. Op andere momenten bevind je je in een haperende grauwe bende. Het zwaardvechten is naar mijn mening best goed uitgewerkt, zeker omdat het Red Steel uniek maakt.

Excite Truck 8,5/10
Excite Truck een keertje gespeeld op de PU gameplay en ik was niet echt onder de indruk van de versie die daar draaide. Daarna op internet de ontwikkeling verder gevolgd en de full version is toch wel een van de meest best uitgewerkte Wii games. Aan de technische kant zijn vooral de grote open werelden indrukwekkend. Het spel draait continu op torenhoge framerates. In het begin is het echter heel erg wennen, maar naarmate je meer trucks, banen en modes unlocked wordt het spel steeds beter. Ik sta er versteld van dat ik nog steeds de records kan verbreken met springen, door de lucht vliegen en door bomen heen rijden.

Sonic and the Secret of the Rings 7,0/10
Sonic is een van de beter ogende spellen op de Wii. Het laat duidelijk een sprong zien in grafische kwaliteit. Het spel heeft nogal een dubieuze structuur voor een platformer. De on-rails gameplay is daarnaast niet helemaal goed uitgewerkt. De hoofdlevels bestaan uit het rennen van A naar B en het vijanden verslaan, dat is tof. Het is echter niet leuk om drie keer dezelfde levels door te rennen om een X aantal muntjes, vijanden, ringen, knoppen te activeren/slopen of te verzamelen. Daarnaast is het verhaal erg zwak en de voice acting e.d. ook.

SSX Blur 7,0/10
Persoonlijk vind ik dit spel zwaar tegenvallen. De trucs zijn tof, maar de besturing werkt naar mijn mening voor geen meter. Ik ken een hoop mensen die deze game wel heel erg aanprijzen dus hier kan ik eigenlijk niet objectief over zijn.

Super Mario Strikers Charged 7,0/10
Dit spel valt mij ontzettend tegen. De eerste Mario Strikers was geweldig, hectisch, chaotisch en altijd fun. De tweede was dit eerste concept maar dan omgebouwd tot een echt spel. De arena's vind ik een beetje zwak en het spel heeft regelmatig slow-downs. De wapens zijn tof, de controls en opties bijzonder goed uitgewerkt. Echter heeft men wat steekjes laten vallen bij de AI en het cup systeem. Om te winnen moet je tien heel gemakkelijke kwalificatie rondes doen. Daarna mag je meedoen met de halve finales en de finale. Zodra je een van deze laatste drie matches verliest. Moet je weer compleet opnieuw beginnen. Geen mogelijkheid voor een restart of continue, je ligt er gewoon direct uit.

Dragonball Z: Budokai Tenkaichi 2 8,0/10

Als DBZ fan heb ik echt genoten van dit spel. Het is een perfecte immitatie van de TV serie met alle geweldige moves en karakters. Een Kamehameha of Big Bang nabootsen is echt super tof. Het level systeem is goed uitgewerkt en het spel heeft ontzettend veel unlockable's. De complete Dragonball Z Saga is speelbaar en ook alle films zijn in het spel verwerkt. Het enige minpunt is dat sommige figuren nogal op elkaar lijken, en heel veel aanvallen door personages gedeeld worden. Het blijft echter de beste DBZ game tot nu toe!

Mario Party 8: 7,0/10
Tja, Mario Party. Mario Party blijft een zooi minigames op een spelbord. Ik heb deel 1 t/m 7 niet, dus heb ik 8 gehaald. Verwacht echter wederom niet veel vernieuwing. Daarnaast is het spel alleen 50hz niet breedbeeld en ondersteund het geen progressive scan. Erg slecht vind ik dat. De minigames zijn overigens heel tof en Mario Party blijft vooral een leuke multiplayer game. Als Mario Kart of Smash Bros. uit is, beland deze echter snel in de kast.

• damnsharp
damsoft schreef op donderdag 16 augustus 2007 @ 11:47:
[...]

Heeft iemand eigenlijk een idee of het Nieuwskanaal (NL versie) weer eens in gebruik genomen gaat worden? Ik heb Nintendo er al over benaderd maar nog geen reactie op gekregen.
Bericht van Nintendo:
---
Beste Nintendo-fan,

Bedankt voor je e-mail.
Het is ons bekend dat er momenteel geen nieuwsberichten te lezen zijn op het Nederlandstalige deel van het Nieuwskanaal. Er wordt momenteel gekeken naar een oplossing.

Vriendelijke groeten,
Het Nintendo-team
---

We wachten dus maar af...

Verwijderd

damsoft schreef op donderdag 16 augustus 2007 @ 13:32:
[...]

Bericht van Nintendo:
---
Beste Nintendo-fan,

Bedankt voor je e-mail.
Het is ons bekend dat er momenteel geen nieuwsberichten te lezen zijn op het Nederlandstalige deel van het Nieuwskanaal. Er wordt momenteel gekeken naar een oplossing die niets kost.

Vriendelijke groeten,
Het Nintendo-team
---
Verwacht er niet veel van iig.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 16-08-2007 13:34 ]

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Waar kan je eigenlijk zien welke firmware versie je Wii momenteel heeft?
Ik doe regelmatig controleren voor update, krijg elke keer wel de melding dat ik de nieuwste heb, dat is het probleem niet, maar zou graag de versie willen weten van de firmware die er op staat...

Verwijderd

GJ-tje schreef op donderdag 16 augustus 2007 @ 15:45:
Waar kan je eigenlijk zien welke firmware versie je Wii momenteel heeft?
Ik doe regelmatig controleren voor update, krijg elke keer wel de melding dat ik de nieuwste heb, dat is het probleem niet, maar zou graag de versie willen weten van de firmware die er op staat...
Als het goed is staat in dat zelfde schermpje ergens in de hoek: 3.0E
Die versie heb je.

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 16 augustus 2007 @ 12:32:
veel spelletjes die afgeleid zijn van films zijn vaak ruk.. :X

maar de spellen die vaak later als de film uitkomen zijn een stuk beter zoals Scarface en the godfather om maar ff een voorbeeld te noemen...

hey debart hoe bevalt RE4 by the way ;)

• Twee Dee
  • Registratie: Juli 2002
  • Nu online

Twee Dee

Morgen weer een ondertitel.

Wat mij opviel in het MP3 filmpje is dat er "one last mission" in wordt vermeld. Dit betekent dat de Wii incarnatie de laatste in de Prime serie is?

Misschien dat ze met de Wiimote in een nieuwe verhaallijn/wereld de franchise verder willen oppakken.

Gelukkig kunnen we ons eerst verheugen op MP3, daarna mogen de speculaties losbarsten :)

Luister nou gewoon naar me, dat voorkomt dat ik later "zie je wel" moet zeggen.

• MetroidPrime
Twee Dee schreef op donderdag 16 augustus 2007 @ 17:33:
Wat mij opviel in het MP3 filmpje is dat er "one last mission" in wordt vermeld. Dit betekent dat de Wii incarnatie de laatste in de Prime serie is?

Misschien dat ze met de Wiimote in een nieuwe verhaallijn/wereld de franchise verder willen oppakken.

Gelukkig kunnen we ons eerst verheugen op MP3, daarna mogen de speculaties losbarsten :)
Metroid Prime 3 zal inderdaad het allerlaatste deel in de Metroid Prime trilogie zijn. Aangezien Metroid Dread gecancelled is, lijkt Nintendo niet meer verder te willen met de 2D Metroid spellen. Ik denk dat als Retro Studios nog een Metroid spel zal ontwikkelen, dit Metroid 5 zal zijn.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

• Snippertje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 20:33

Snippertje

Light up your life

Overigens net keyboard getest. En dat werkt, alleen nog niet met internet kanaal.

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 16 augustus 2007 @ 17:32:
[...]

IK VIND EEM ZO ENG OM TE SPELEN :'(

:+

• Schweino
Verwijderd schreef op donderdag 16 augustus 2007 @ 17:32:
[...]

Daar hebben ze de DM voor uitgevonden....

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-09 13:26

SD5k

>4&X

MetroidPrime schreef op donderdag 16 augustus 2007 @ 17:40:
[...]

Metroid Prime 3 zal inderdaad het allerlaatste deel in de Metroid Prime trilogie zijn. Aangezien Metroid Dread gecancelled is, lijkt Nintendo niet meer verder te willen met de 2D Metroid spellen. Ik denk dat als Retro Studios nog een Metroid spel zal ontwikkelen, dit Metroid 5 zal zijn.
Gecancelled?! :'(

Naast Phantom Hourglass was dat dé DS game waar ik naar uitkeek.

• Vanitas
  • Laatst online: 13-09 15:01
MetroidPrime schreef op donderdag 16 augustus 2007 @ 17:40:
[...]

Dread is nooit officieel aangekondigd afaik. Dus dan kunnen ze em ook niet cancellen.

Wel jammer, MP hunters vond ik maar niks, dus een goede 2D metroid game voor de DS zou er bij mij wel in gaan.
Schweino schreef op donderdag 16 augustus 2007 @ 18:54:
[...]

Lijkt me een strak plan. Ik heb geen zin om hier die kansloze "MSN discussies" te lezen...

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

• MetroidPrime
-Sander schreef op donderdag 16 augustus 2007 @ 18:55:
[...]

Gecancelled?! :'(

Naast Phantom Hourglass was dat dé DS game waar ik naar uitkeek.
Het spel is officieel niet gecancelled, maar dat is alleen omdat het spel officieel nooit is aangekondigd. Het spel had op de E3 in 2005 getoond moeten worden, maar Nintendo zag daar op het laatste moment vanaf. Twee jaar later is het spel nog steeds niet aangekondigd, dus je kunt er nu redelijkerwijs van uitgaan dat het spel niet meer gaat uitkomen.
Schweino schreef op donderdag 16 augustus 2007 @ 18:54:
[...]

En als alternatief voor DM is er ook nog eens http://irc.tweakers.net/nintendo.

[ Voor 20% gewijzigd door MetroidPrime op 16-08-2007 19:16 ]

• Dutchie!
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

Gerucht: Samba de Amigo op Wii? Ik hoop dat het waar is :D :D :D

* Dutchie! heeft zin om die game te spelen!! :9~ :9~ :9~

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

• Tim_bots
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20-08 08:10
[semi reclame modus]
Voor diegene die de wii games op hun PC willen spelen/opnemen:

De aldi heeft volgende week 2 opname apparaten in de aanbieding.

De 1e is een USB opname apparaat. Het lijkt erop dat deze direct aan de (standaard) kabels van de wii kan hangen.
De 2e is een TV tuner waarmee je naast je wii nog meer kan bekijken (en zelfs gamen en TV kijken zou tot de mogelijkheden moeten behoren :D)

Voor meer info: ga langs je lokale aldi en vis een folder mee.
[/semi reclame modus]

Alvast hartelijk bedankt voor al jullie hulp en reacties, Tim Bots

• Gonadan

Gonadan

Ik heb hem ook vanavond gekocht. Gaaf spel.
Alleen erg wennen qua speelstijl.

spoiler:
het is dus niet de bedoeling dat je a la Rambo het dorp in rent :+

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Verwijderd

MetroidPrime schreef op donderdag 16 augustus 2007 @ 19:11:
Het spel is officieel niet gecancelled, maar dat is alleen omdat het spel officieel nooit is aangekondigd. Het spel had op de E3 in 2005 getoond moeten worden, maar Nintendo zag daar op het laatste moment vanaf. Twee jaar later is het spel nog steeds niet aangekondigd, dus je kunt er nu redelijkerwijs van uitgaan dat het spel niet meer gaat uitkomen.
Hmmm, Tanabe was erg druk bezig met Battalion Wars 2 en Metroid Prime 3, nu die projecten af zijn lijkt het me dat hij weer tijd heeft om aan 2D Metroids te werken. Dread is inderdaad nooit echt aangekondigt en nooit echt gecancelled. Miyamoto zei laatst nog tegen een interviewer dat hij aan Tanabe zou vragen of er nog een 2D Metroid komt.

Het lijkt me niet dat ze na Fusion en Zero Mission de stekker uit het 2D concept trekken. Het is duidelijk dat de serie met de juiste marketing push(en dat doet Nintendo nu met het channel) best goed kan scoren onder de hardcore gamers. Metroid zal altijd een serie blijven voor een bepaald publiek, maar ik geloof dat ZM toch wel meer als 1 miljoen keer verkocht is, dat moet toch genoeg zijn voor een sequel lijkt me. Dat Nintendo de Metroid Prime serie stopt is al langer bekend. Na hunters ben ik blij dat ze niet nogmaals proberen om er een Unreal Tournament van te maken.

Het was duidelijk dat men deze E3 weinig DS software had om te tonen, misschien krijgen we dit jaar nog een nieuwe Metroid op de DS te zien en hopelijk een F-zero of iets dergelijks. F-zero is namelijk helemaal gestorven na Climax, die niet eens in Europa verscheen. In tegenstelling tot voorheen lijkt Nintendo de software per jaar aan te prijzen. De meeste Wii Games zijn pas een jaar geleden aangekondigt en verschijnen eind dit jaar, begin volgend jaar. Nintendo toont duidelijk geen vroege alpha versies meer van spellen zoals met Sunshine, Twillight Princess, Wind Waker, Mario 128, Starfox Assault en Mario Kart Double Dash gebeurde.

• Vincent7
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 06-07-2024

Vincent7

Me = Wii

Verwijderd schreef op donderdag 16 augustus 2007 @ 12:23:
vraagje als je RE4 heb uitgespeeld en daarna bezig bent met de extra game waarbij je binnen bepaalde tijd zoveel mogelijk moet afslachten je speelt dan alle papetjes vrij.
bij het laatste poppetje krijg je de melding dat als je alle 4 levels op 5 sterren open speelt je nog een extra krijgt...

wat houd die extra dan in??? :?
Als je met alle characters in alle levels 5 sterren behaalt, dan kun je de Handcannon gebruiken in story mode. De exclusive upgrade van dit ding geeft je een monster met 99 power en unlimited ammo. Wat wil je nog meer?

Wii FC: 2129-2099-1796-3776

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vincent7 schreef op donderdag 16 augustus 2007 @ 23:41:
[...]

Als je met alle characters in alle levels 5 sterren behaalt, dan kun je de Handcannon gebruiken in story mode. De exclusive upgrade van dit ding geeft je een monster met 99 power en unlimited ammo. Wat wil je nog meer?
eigenlijk niks lijkt me wel vet ga het zsm proberen... :9~
heb gister wat wii credits gekocht en super mario world gedownload had niet aan moeten beginnen.
nu heeft mijn roomy mijn wii in beslag genomen :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat zijn we beleefd :/

[ Voor 91% gewijzigd door Fuelke op 17-08-2007 13:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Laatst online: 13-09 15:01
Verwijderd schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 12:18:
zeg zeikertjes....
het is hier het ervaringen topic dus als iemand mij vraagt hoe ik resident F#CKING evil 4 vind heb ik het recht om erop te antwoorden zonder dat jullie weer lopen te drammen....NIET?
Ja, maar doe dat dan ook eens op een normale manier. Dus niet alles in caps schrijven, of een semi MSN gesprek beginnen over het spel. En blijkbaar ergeren genoeg mensen zich daaraan.

Als je dat dan toch zo graag doet dan kan je beter naar Fok verhuizen...

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanitas schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 12:26:
[...]

Ja, maar doe dat dan ook eens op een normale manier. Dus niet alles in caps schrijven, of een semi MSN gesprek beginnen over het spel. En blijkbaar ergeren genoeg mensen zich daaraan.

Als je dat dan toch zo graag doet dan kan je beter naar Fok verhuizen...
Nou sorry hoor.ik kan er ook niks aan doen dat jullie hier van die saaie humor loze figuren zijn dan hier.Dit topic is vaak zo doodsaai om te lezen hier met dat saaie component kabel gebrabbel dat
ik mijn antwoorden gewoon genoodzaakt met een fleugje humor moet posten.
en een msn gesprek wil ik niet beginnen en een beetje CAPSLOCK is nog niemand aan doodgegaan.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 17-08-2007 12:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het Nintendo Wii en Gamecube Ervaringen heet het topic en mijn ervaringen deel ik met jullie :P

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 17-08-2007 12:34 ]

Pagina: 1 ... 5 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.