Het Nintendo Wii en Gamecube Ervaringen Topic Deel 88 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 10 Laatste
Acties:
  • 8.836 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 12 augustus 2007 @ 21:25:
[...]

Het zijn leuke extraatjes maar zonder een nieuwskanaal wat gekoppelt is aan RTL, NOS, SBS of wat dan ook, wordt het niks qua Nederlandse berichtgeving.
Wil jij SBS in het rijtje van nieuwszenders plaatsen? SBS nieuws komt niet verder dan "Truus de }:O bevalt een gezond koetje" |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TdV
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11:39

TdV

Verwijderd schreef op maandag 13 augustus 2007 @ 07:15:
[...]

Ik zie ook miljoenen keren dit antwoord voorbij komen :) Ik vraag me af waarom want verschil zit er echt niet tussen. Ik heb ze toevallig ook alle2 in huis gehad. Verschil zag ik niet. In het PSX tijdperk had ik ook altijd RGB kabels van eoa cheapass chinees iets. Geen probleem, geen verschil en rete-strak beeld.

Zolang hij echt RGB ondersteunt boeit het echt niet wat je neemt.
Het is ook van belang dat de kabel dik genoeg is & dat de connectoren stevig zijn. Als je een chinese kabel hebt die dat allemaal heeft maakt het niet zo veel meer uit maar aangezien er ook veel supergoedkope kabels op de markt zijn ben je beter af met de originele nintendo kabel die aan de minimum kwaliteitseisen voldoet. Ik heb verschil gezien tussen de 2 component kabels van play-asia en nintendo dus er zit wel degelijk verschil in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bas!
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14-08-2024
Mr_Q schreef op zondag 12 augustus 2007 @ 21:57:
Mijn Wii is nu bijna 2 weken oud en heeft af en toe last bij het laden van de game (direct na de waarschuwing van het polsbandje) dat het een leesfout geeft. De 2 spellen die ik heb (Wii Play en Wii Sports) hebben beide dit probleem, zo af en toe. Door de CD een keer te ejecten en opnieuw in te voeren is het meestal opgelost.

Zijn er meer mensen met dit probleem? Het lijkt me niet dat dit zo hoort. Beide schijven van de games zijn helemaal onbeschadigd en helemaal niet vet, dit is dus ook niet het probleem.

Daarnaast duurt het onderandere bij het laden van Boxing in Wii Sports, erg lang (ik krijgt zo'n 15 seconden zwart beeld) voordat ik in de box-ring terrecht komt.
Ik heb ook wel een paar keer gehad dat het ding de dvd maar bleef ronddraaien en dat laden enorm lang duurde en dat ik de dvd moet uitwerpen en er weer opnieuw in moet steken om het weer fatsoenlijk werkende te krijgen. Dit met zelda en met wiisports. Ik heb al op het punt gestaan nintendo te bellen om het ding te repareren. Maar tot dusver niet gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaRF
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11:27

BaRF

bijna kerst

Weet iemand of/wanneer Opera die ondersteuning van usb toetsenborden gaat delen? :)

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 13 augustus 2007 @ 07:15:
[...]

Ik zie ook miljoenen keren dit antwoord voorbij komen :) Ik vraag me af waarom want verschil zit er echt niet tussen. Ik heb ze toevallig ook alle2 in huis gehad. Verschil zag ik niet. In het PSX tijdperk had ik ook altijd RGB kabels van eoa cheapass chinees iets. Geen probleem, geen verschil en rete-strak beeld.

Zolang hij echt RGB ondersteunt boeit het echt niet wat je neemt.
Ook als ze RGB ondersteunen zit er verschil in. Het is gewoon een analoog signaal, dus de connectoren en de kwaliteit van de afscherming is ook van belang. Al ben ik het met je eens, dat als zo'n kabel RGB niet ondersteunt (wat ook vaak genoeg voorkomt, ook al staat op de verpakking dat die kabel het wel ondersteunt), dan is het beeld niet eens beter dan de bijgevoegde kabel :P
Bas! schreef op maandag 13 augustus 2007 @ 08:15:
[...]

Ik heb ook wel een paar keer gehad dat het ding de dvd maar bleef ronddraaien en dat laden enorm lang duurde en dat ik de dvd moet uitwerpen en er weer opnieuw in moet steken om het weer fatsoenlijk werkende te krijgen. Dit met zelda en met wiisports. Ik heb al op het punt gestaan nintendo te bellen om het ding te repareren. Maar tot dusver niet gedaan.
Dat heeft iedereen zo nu en dan (denk ik) wel eens. Met de nieuwe firmware heb ik het overigens niet meer gehad. Maar dat is ander probleem als Mr_Q. Die heeft het namelijk over een leesfout bij het laden van het spel. En dat bijv. boxing lang duurt om te laden, als hij eenmaal in Wii Sports zit. Dat is wel opmerkelijk, want dat hoort echt vloeiend te gaan.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 18-09 08:31
Er is een nieuw Super Smash Bros. Brawl character: de Pokémon Trainer. Hij vecht niet zelf, maar laat drie Pokémon voor zich vechten en hij roept commando's vanaf de zijlijn.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarôZZa
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 06:39
De Pokémon in Smash Bros vind ik altijd een erg leuk onderdeel. Zou tof zijn als ze eens een echte pokemon beat em up zouden maken ipv die gare Stadiums.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Q
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 08-09 15:39
Na een uur geleden contact te hebben gehad met de Technische Dienst van Nintendo heb ik mijn Wii zojuist op de post gedaan. Zij gaven aan dat het wellicht een probleem met de laserunit was en dat ik een nieuwe Wii in ongeveer 1,5 weer opgestuurd werd.Zij moesten alleen even controleren dat ik de unit niet zelf opengeschroefd heb.

Hopelijk krijg ik snel een nieuwe. Wat ik wel vreemd vind: er wordt nergens iets aangemeld. Je moet simpelweg je console opsturen naar Nintendo met een briefje en je klachten en vervolgens sturen ze er een terug.

Bedankt voor jullie reacties in elk geval!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11:45

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
MetroidPrime schreef op maandag 13 augustus 2007 @ 13:39:
Er is een nieuw Super Smash Bros. Brawl character: de Pokémon Trainer. Hij vecht niet zelf, maar laat drie Pokémon voor zich vechten en hij roept commando's vanaf de zijlijn.
Heh, grappig. :D

Ik ben echt benieuwd naar SSB:B. Als ik die site zo bekijk zien de karakters er behoorlijk groot uit.
Gaat dat ook zo worden of hebben ze gewoon screenshots van cinematics geplaatst ofzo?
Als het namelijk met zulke grote karakters en 3D gaat worden is dat voor mij een flinke tegenvaller.

* Gonadan gaat google eens afstruinen

[ Voor 3% gewijzigd door Gonadan op 13-08-2007 14:00 ]

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nftk
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 08-09 15:59
Vraagje... Ik heb dit weekend een WII gekocht... Wat een heerlijke console. Nou heb ik een vraagje... Ik heb er nog geen SD card bij gekocht ik wou eerst weten welke grote die ondersteund.
Beetje gezocht met google. Dan zeggen ze dat het MAX 2GB is.. is dat zo????? Of kan er ook 4 of 8 GB in? Want anders koop ik er 1 van 4 GB :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb er een 1GB kaart ingestopt, maar ik vraag me werkelijk af waar ik dat ding voor nodig heb.

Vrije ruimte op de console is veel en op mijn 1GB SD kaart is zelfs nog niets geplugd.

Hmm, ik ben ook vooral bezig met Wii sports en Wii play en volgens mij heeft vrouwlief nog geen spel gesaved in Prince of Persia.

Maar goed, ruimte plenty veel dus...., geen idee waarom je er dus een grotere kaart in zou willen steken.

(Ik had die 1GB nog liggen slingeren, anders had ik er wel een 256 mb in gestopt die ik ook nog over heb.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb er zelf 2 gb sd kaartje in zitten en die wordt ook gewoon herkend ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bas!
  • Registratie: April 2000
Sowieso wordt non sdhc ondersteund. Mijn non sdhc 4 gb sd kaartje werkt perfect in mijn wii (en eigenlijk in elk apparaat waar ik hem heb ingestopt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-07-2024
2 gb is idd de max.

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BounceMeister
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Klopt het dat de Wii (of NDS) bij een WiFi verbinding geen WPA aankan en je tot het onveilige WEP terug moet vallen? Of is de info die ik tot nu toe gevonden heb niet juist?

Iemand wil namelijk zijn Wii en zijn NDS aansluiten op een bestaand bedraad netwerk/internet. Ik zou even uitzoeken hoe dat het beste kon. Ik dacht zelf aan een wireless accesspoint, maar ik lees erg veel problemen met Wii en de NDS in combinatie met WiFI. Verder lees ik bij diverse tutorials alleen maar medlingen over WEP, en niet over WPA.

Wat is de beste oplossing om een Wii en een NDS aan een netwerk cq internet te koppelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De NDS weet ik niet. Maar mijn Wii doet het prima met WPA.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zal vast wel in de handleiding staan wat de max is beetje vreemd dat jij zegt dat 2 gig maximaal is, en die bas! boven je heeft er 4 gig in zitten 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cdgrit
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13-01 16:44
BounceMeister schreef op maandag 13 augustus 2007 @ 14:49:
Klopt het dat de Wii (of NDS) bij een WiFi verbinding geen WPA aankan en je tot het onveilige WEP terug moet vallen? Of is de info die ik tot nu toe gevonden heb niet juist?
Kan op de Wii gewoon hoor. Je kunt kiezen uit WEP, WPA-PSK of WPA-AES.

Originele startpagina - Stadindex.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2024

Iemand wil namelijk zijn Wii en zijn NDS aansluiten op een bestaand bedraad netwerk/internet. Ik zou even uitzoeken hoe dat het beste kon. Ik dacht zelf aan een wireless accesspoint, maar ik lees erg veel problemen met Wii en de NDS in combinatie met WiFI. Verder lees ik bij diverse tutorials alleen maar medlingen over WEP, en niet over WPA.

Wat is de beste oplossing om een Wii en een NDS aan een netwerk cq internet te koppelen?
Wii kan WPA aan, de DS WEP. Als je ze allebei wilt aansluiten moet je dus WEP gebruiken.

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SandaX
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 10:03

SandaX

Nicht Ärgern nur wundern

Naar mijn weten werkt de DS alleen op een WEP verbinding, de Wii daarentegen kan WPA wel handelen.

damn you! Captain N ;)

[ Voor 4% gewijzigd door SandaX op 13-08-2007 15:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BounceMeister
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Dat zijn snelle reacties, bedankt zover!
Dus met alleen de Wii zit je wel goed (WPA-PSK zit in de meeste accesspoints) , maar met een DS zit je hele netwerk op een laag beveiligingsniveau.

Zijn er nog aanbevelingen voor een USB WiFi stick van Nintendo voor aan de PC, een USB-Ethernet kabel voor aan de Wii of gewoon een accesspoint?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Ghehe. :)
BounceMeister schreef op maandag 13 augustus 2007 @ 15:21:
Zijn er nog aanbevelingen voor een USB WiFi stick van Nintendo voor aan de PC, een USB-Ethernet kabel voor aan de Wii of gewoon een accesspoint?
Ik heb een tijdje die USB stick gebruikt toen ik nog geen WiFi in huis had, maar ik werd er niet zo blij van. Natuurlijk moet je PC er ook voor aan staan. Ik draai nu WEP met m'n Wii en DS eraan, en nog MAC filtering ingesteld in m'n router. Dat moet maar genoeg zijn. :)

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mawlana
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 11:33
Het enige wat de Wii niet aankan is volgens mij WPA2, dat heb ik nog niet werkgend gekregen. WEP, WPA-PSK en WPA-AES werken prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J2pc
  • Niet online

J2pc

UT Tux Edition

Heb dit weekeinde ook (eindelijk O-) ) een wii aangeschaft

lol gehad met sport ;)
erg leuk allemaal.

Maar nu belde m'n dinnetje net op dat de drive 'piept' (piep piep had ze 't over) bij harry potter als hij wat moest laden. (gewoon ingame, cutscenes / spraak) hij speelt verder wel gewoon.

Sports zou er dan weer geen last van hebben.
Maar kan me nauwelijks voorstellen dat een disc piept?

Dit weekeinde hebben we 't niet gehoord.
Ik heb 't zelf nog niet gehoord (werk :Z) maar zal vanavond eens even luisteren.

Iemand iets soortgelijks gehad (gehoord :p)?

"The computer is incredibly fast, accurate, and stupid. Man is unbelievably slow, inaccurate, and brilliant. The marriage of the two is a challenge and opportunity beyond imagination." © Stuart G. Walesh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

J2pc schreef op maandag 13 augustus 2007 @ 16:06:
Nu pas?! :| ;)
lol gehad met sport ;)
erg leuk allemaal.

Maar nu belde m'n dinnetje net op dat de drive 'piept' (piep piep had ze 't over) bij harry potter als hij wat moest laden. (gewoon ingame, cutscenes / spraak) hij speelt verder wel gewoon.

Ik heb 't zelf nog niet gehoord (werk :Z) maar zal vanavond eens even luisteren.

Ja, dat noem ik het motortje van de lens. :+
Maar gelukkig weet ik dat jouw dinnetje niet zo technisch is. ;)
Je hoort de lens verplaatsen als hij leest of als je de cd er in doet. Kan volgens mij geen kwaad. :)

Edit:
Sports hoeft volgens mij veel minder te laden dus dat zou verklaren waarom die er geen last van heeft. Maar luister thuis zelf maar even.

[ Voor 7% gewijzigd door Gonadan op 13-08-2007 16:09 ]

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaSaN
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 02-09 22:17
J2pc schreef op maandag 13 augustus 2007 @ 16:06:

lol gehad met sport ;)
erg leuk allemaal.

Die USB-ondersteuning na de firmware-update was toch alleen voor een draadloos toetsenbord? en toch geen muis? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Captain N schreef op maandag 13 augustus 2007 @ 15:23:
[...]

Ghehe. :)

[...]

Ik heb een tijdje die USB stick gebruikt toen ik nog geen WiFi in huis had, maar ik werd er niet zo blij van. Natuurlijk moet je PC er ook voor aan staan. Ik draai nu WEP met m'n Wii en DS eraan, en nog MAC filtering ingesteld in m'n router. Dat moet maar genoeg zijn. :)
Het is alleen zo onveilig als het maar kan. WEP is binnen enkele minuten te kraken en dan hoef je alleen maar even af te luisteren om bijvoorbeeld je GoT sessie te kapen of je email wachtwoord te achterhalen. Er wordt vaak gezegd dat WEP + MAC filtering genoeg moet zijn, maar een beetje hacker komt daar zo voorbij. WEP is alleen veilig als je alleen gebruik maakt van SSL verbindingen, maar dat doen de meeste mensen toch niet.
sylvesterrr schreef op maandag 13 augustus 2007 @ 15:50:
Het enige wat de Wii niet aankan is volgens mij WPA2, dat heb ik nog niet werkgend gekregen. WEP, WPA-PSK en WPA-AES werken prima.
Volgens mij staat WPA2 gewoon in het menu van de Wii? Ik heb het zelf nog niet geprobeerd, mijn laptop kan het niet aan, maar het lijkt mij dat de Wii het juist wel aankan.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joost.B
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 18-09 23:31
[b][message=28551603,noline]DaSaN schreef op maandag 13 augustus 2007 @ 16:10
Die USB-ondersteuning na de firmware-update was toch alleen voor een draadloos toetsenbord? en toch geen muis? :P
Lamest comment van vandaag :P , gefeliciteerd! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mawlana
MetroidPrime schreef op maandag 13 augustus 2007 @ 16:18:
[...]
Volgens mij staat WPA2 gewoon in het menu van de Wii? Ik heb het zelf nog niet geprobeerd, mijn laptop kan het niet aan, maar het lijkt mij dat de Wii het juist wel aankan.
Ik heb 't iig niet werkend gekregen. Mijn router ondersteunt het wel, want op m'n laptop werkt het prima. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13-08 17:35
Heeft iemand hier een goede manier om Wii beelden naar PC te capturen terwijl je wel gewoon op TV kan spelen? Ik krijg het vooralsnog niet voor elkaar ;( Er zit één RGB aansluiting op maar die kan ik óf naar PC óf naar TV laten gaan. Ik wil allebei! Spelen op TV en opnemen op PC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
devv05 schreef op maandag 13 augustus 2007 @ 16:40:
Heeft iemand hier een goede manier om Wii beelden naar PC te capturen terwijl je wel gewoon op TV kan spelen? Ik krijg het vooralsnog niet voor elkaar ;( Er zit één RGB aansluiting op maar die kan ik óf naar PC óf naar TV laten gaan. Ik wil allebei! Spelen op TV en opnemen op PC.
Er is een paar delen terug in dit topic een speciale video-capture apparaat gepost voor de Wii. Die sluit je op de Wii, je TV en een USB poort aan en dan kun je videobeelden opnemen. Ik kan mij alleen de naam niet meer herinneren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meekoh
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 16-09 16:34
[...]

Het is alleen zo onveilig als het maar kan. WEP is binnen enkele minuten te kraken en dan hoef je alleen maar even af te luisteren om bijvoorbeeld je GoT sessie te kapen of je email wachtwoord te achterhalen. Er wordt vaak gezegd dat WEP + MAC filtering genoeg moet zijn, maar een beetje hacker komt daar zo voorbij. WEP is alleen veilig als je alleen gebruik maakt van SSL verbindingen, maar dat doen de meeste mensen toch niet.
WPA PSK is net zo hackable als WEP, duurt alleen wat langer als er weinig clients verbinding maken met de AP. Kan soms wel dagen duren...
Maar uiteindelijk wel te kraken. (8>

Computer says no

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Moshe85 schreef op maandag 13 augustus 2007 @ 17:08:
[...]

WPA PSK is net zo hackable als WEP, duurt alleen wat langer als er weinig clients verbinding maken met de AP. Kan soms wel dagen duren...
Maar uiteindelijk wel te kraken. (8>
Bij mijn weten is WPA PSK nog steeds veilig, mits je passphrase goed genoeg is. Als je passphrase slecht is, dan is het inderdaad net zo makkelijk te kraken als WEP.

Verder zijn vrijwel alle encryptie methoden "uiteindelijk wel te kraken". Het is eerder een vraag van hoelang het duurt dan of de encryptie te kraken is.

[ Voor 14% gewijzigd door MetroidPrime op 13-08-2007 17:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13-08 17:35
MetroidPrime schreef op maandag 13 augustus 2007 @ 16:43:
[...]

Er is een paar delen terug in dit topic een speciale video-capture apparaat gepost voor de Wii. Die sluit je op de Wii, je TV en een USB poort aan en dan kun je videobeelden opnemen. Ik kan mij alleen de naam niet meer herinneren.
Iemand misschien een linkje? Om nou 88 topics door te gaan zoeken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meekoh
MetroidPrime schreef op maandag 13 augustus 2007 @ 17:41:
[...]

Bij mijn weten is WPA PSK nog steeds veilig, mits je passphrase goed genoeg is. Als je passphrase slecht is, dan is het inderdaad net zo makkelijk te kraken als WEP.

Verder zijn vrijwel alle encryptie methoden "uiteindelijk wel te kraken". Het is eerder een vraag van hoelang het duurt dan of de encryptie te kraken is.
Dat Klopt WPA PSK is zo veilig als je passphrase. Echter jantje modaal die zal heus geen ingewikkelde passphrase maken ;) Mensen zijn nog steeds de weakest link! |:(
Tot nu toe is WPA alleen te kraken met een brute force passprhase generator. Met andere woorden je gaat een lijstje met veel gebruikte passwords uitproberen.

Computer says no

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Tja, als je een beter alternatief hebt zonder gekloot met kabels en moeilijk doen, dan hoor ik het graag. ;)

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18-09 19:40

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

devv05 schreef op maandag 13 augustus 2007 @ 17:48:
[...]

Iemand misschien een linkje? Om nou 88 topics door te gaan zoeken..
Zet gewoon een tulpsplitter op je composietkabel en gaan met die banaan ;) kost je 2 euro.

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb mijn Wii gewoon op WPA2-AES staan en het werkt hier prima ;) (Gebruik een Belkin router, type zou ik even moeten opzoeken) :)

Mijn passphrases zijn ook zeer moeilijk, letters, cijfers en andere dingen door elkaar, + ik verander mijn code elke week dus dan wordt het al lastiger te kraken, SSID heb ik cloaked en pas ik ook wekelijks aan :)

En uiteraard MAC filtering aan, alle beetjes helpen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mawlana
Verwijderd schreef op maandag 13 augustus 2007 @ 18:56:
Ik heb mijn Wii gewoon op WPA2-AES staan en het werkt hier prima ;) (Gebruik een Belkin router, type zou ik even moeten opzoeken) :)
Hmm... Ik zal het binnenkort eens weer proberen.

Mijn passphrase is trouwens ijzersterk (vind ik): md5-hash (32 tekens!) van een bepaald woord. :+ Het was een hels karwei om deze passphrase in te voeren. :P

[ Voor 7% gewijzigd door Mawlana op 13-08-2007 19:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Captain N schreef op maandag 13 augustus 2007 @ 18:18:
[...]

Tja, als je een beter alternatief hebt zonder gekloot met kabels en moeilijk doen, dan hoor ik het graag. ;)
Ik snap die ''haat'' van sommige mensen tegen kabels niet. Hoeveel moeite is het nou om 1 kabeltje te trekken? en een beetje deftig wegwerken is vaak ook zo gedaan (zeker met van die makkelijk losmaakbare plinten met ruimte voor kabels daarachter) en vervolgens zit je voor altijd goed. Snel, betrouwbaar en bovenalles echt veilig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 13 augustus 2007 @ 19:34:
[...]

Ik snap die ''haat'' van sommige mensen tegen kabels niet. Hoeveel moeite is het nou om 1 kabeltje te trekken? en een beetje deftig wegwerken is vaak ook zo gedaan (zeker met van die makkelijk losmaakbare plinten met ruimte voor kabels daarachter) en vervolgens zit je voor altijd goed. Snel, betrouwbaar en bovenalles echt veilig.
Het probleem is dat de meeste mensen in huis geen aansluitingen hebben voor netwerkkabels, dus dan moet je inderdaad een kabel gaan trekken. Dat kan een hoop gedoe zijn. Vooral als je er rekening mee houdt dat veel mensen hun Wii bijv. beneden en boven, iig in verschillende kamers gebruiken. Dan zit je alweer aan twee netwerkkabels vast. Dan wordt het wel lastig en een hoop gedoe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kabels trekken is echt niet zoveel moeite. Zeker aangezien veel mensen toch al in een aantal kamers tv's hebben hoef je echt alleen die kabel maar te trekken, buizen enzo liggen er dan al. Als je jan met de korte achternaam vertelt dat ie eerst ff zijn router moet configgen (daar gaat het dus al fout, wat is een router? configgen? hoe kom ik daar? password? username? wat moet ik instellen? hoe doe ik dat?) en vervolgens dat ook ff op zijn Wii moet doen dan durf ik erom te wedden dat de meeste een stuk sneller uitzijn met kabeltje trekken, inpluggen en gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 13 augustus 2007 @ 19:40:
Kabels trekken is echt niet zoveel moeite. Zeker aangezien veel mensen toch al in een aantal kamers tv's hebben hoef je echt alleen die kabel maar te trekken, buizen enzo liggen er dan al. Als je jan met de korte achternaam vertelt dat ie eerst ff zijn router moet configgen (daar gaat het dus al fout, wat is een router? configgen? hoe kom ik daar? password? username? wat moet ik instellen? hoe doe ik dat?) en vervolgens dat ook ff op zijn Wii moet doen dan durf ik erom te wedden dat de meeste een stuk sneller uitzijn met kabeltje trekken, inpluggen en gaan.
Tja, ik snap ook niet echt waarom Wifi wordt aangeprezen als veilig, betrouwbaar en gemakkelijk. De meeste mensen die ik ken hebben constant problemen met draadloze netwerken. Hier werkt alles als een trein, maar ik sta er versteld van hoeveel mensen een draadloze router hebben en vervolgens Nintendo's USB stick kopen :X. Dat moet toch wel het meest verotte stukje hardware zijn wat Nintendo ooit gemaakt heeft. Men had beter gewoon een UTP portje in de voorkant of achterkant van de Wii kunnen stoppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
WiFi is wel 'hip' hoor. Bijna iedereen die ik ken wil WiFi omdat zo praktisch zou zijn en met een laptop is het dat ook. Maar mijn desktop is ook gewoon wired puur omdat het zoveel betrouwbaarder is.
Wii is wel WiFi puur omdat ik geen kabels door mijn kamer wil trekken! Daarnaast wil ik met mijn DS ook online!

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 07:57

Sagat

Is pappa x2!

my 2 cents: Juist het argument van de console verplaatsen vind een een hele sterke voor wireless. (ik heb nog steeds geen wii :X , maar omdat ik mijn 360 veel verplaatst isdie dus al wel wireless gemaakt via een uitbreiding waarbij het is meegenomen dat een eventuele wii en ps3 dan ook op dezelfde manier kunnen werken.)
En de wii is natuurlijk zonder twijfel de party console en door het formaat al iets wat je sneller meeneemt (heck mijn 360 verplaatsen in het huis vind ik al eng, laat staat em in de auto meenemen)

Oh en nog een vraagje voor de us importers, wat voor tv kabel gebruiken jullie nu bij de wii? Stroom is me geheel duidelijk inmiddels, maar wat voor een kabel je kan gebruiken op een us wii, en of je ook iets als component hebt :?

Ik vind het jammer het te moeten zeggen, maar als ik alle verhalen lees over 50 herz en niet breedbeeld denk ik dat ik zelfs in 2007 toch nog voor een usa console moet gaan, en omdat ik toch niet zo heel veel spellen ga kopen is het gemis van niet hier in de winkel iets kunnen meenemen toch wel te overzien.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• king of rats
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 13-09 21:34
devv05 schreef op maandag 13 augustus 2007 @ 16:40:
Ik heb het zelf wel eens gedaan door een dvd recorder (stand alone ding) tussen de wii en de tv aan te sluiten en dan opnemen op dvd (of als je een hdd hebt doe je dat) en dan in de dvd speler van je pc.

Wii \\ xbox 360 \\ samsung 32a656 \\ pc: e6400, hd3870, p5w dh deluxe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

Verwijderd schreef op maandag 13 augustus 2007 @ 18:56:

Mijn passphrases zijn ook zeer moeilijk, letters, cijfers en andere dingen door elkaar, + ik verander mijn code elke week dus dan wordt het al lastiger te kraken, SSID heb ik cloaked en pas ik ook wekelijks aan :)

En uiteraard MAC filtering aan, alle beetjes helpen ;)
offtopic:
Ik zal het wel mis hebben, maar pas jij dat echt elke week aan? Ik weet niet hoeveel draadloze apparaten jij hebt maar je bent iedergeval vaak bezig met instellingen aan het maken! 8)7

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sagat schreef op maandag 13 augustus 2007 @ 21:36:
my 2 cents: Juist het argument van de console verplaatsen vind een een hele sterke voor wireless. (ik heb nog steeds geen wii :X , maar omdat ik mijn 360 veel verplaatst isdie dus al wel wireless gemaakt via een uitbreiding waarbij het is meegenomen dat een eventuele wii en ps3 dan ook op dezelfde manier kunnen werken.)
En de wii is natuurlijk zonder twijfel de party console en door het formaat al iets wat je sneller meeneemt (heck mijn 360 verplaatsen in het huis vind ik al eng, laat staat em in de auto meenemen)

Oh en nog een vraagje voor de us importers, wat voor tv kabel gebruiken jullie nu bij de wii? Stroom is me geheel duidelijk inmiddels, maar wat voor een kabel je kan gebruiken op een us wii, en of je ook iets als component hebt :?

Ik vind het jammer het te moeten zeggen, maar als ik alle verhalen lees over 50 herz en niet breedbeeld denk ik dat ik zelfs in 2007 toch nog voor een usa console moet gaan, en omdat ik toch niet zo heel veel spellen ga kopen is het gemis van niet hier in de winkel iets kunnen meenemen toch wel te overzien.
Een vriend van mij is ook op zoek naar een NTSC console. De enige optie is Ebay waar je meer betaald als de standaard prijs. in Amerika is de Wii nog steeds heel moeilijk te krijgen en constant uitverkocht. Het lijkt me sterk dat winkels moeite doen om een Wii op te sturen naar Europa.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisM
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 06:05
(Slechte) preview van Mario Kart Wii: http://www.computerandvideogames.com/article.php?id=169996/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Laatst online: 07:57

Sagat

Is pappa x2!

Verwijderd schreef op maandag 13 augustus 2007 @ 23:18:
[...]
Een vriend van mij is ook op zoek naar een NTSC console. De enige optie is Ebay waar je meer betaald als de standaard prijs. in Amerika is de Wii nog steeds heel moeilijk te krijgen en constant uitverkocht. Het lijkt me sterk dat winkels moeite doen om een Wii op te sturen naar Europa.
Ik wist niet dat het in de USA ook nog steeds zo hard ging met de Wii, vind het aan de ene kant wel leuk om te horen, maar wel lastig dat importeren dan weer wat lastiger word. Ik heb er nog niet heel erg diep over nagedacht wat en waar, maar mijn idee was eigenlijk om te kijken of videogamesplus een wii deze kant op wilde sturen. Het ietsjes meer betalen is minder (er, ok bijna tijd om te slapen), maar met games haal je dat er wel weer uit.

Hmm ff snel gekeken bij vg+, een wii verkopen ze (momenteel :? ) niet. Voor importeurs is dit mss nog wel interresant:
Wii Points Card (Code Emailed) (Free Shipping)- Wii
Ikzelf ben van plan diverse games te downen, voornamelijk pc engine shooters :D

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Ik vond het nog best interessant. Vooral het laatste stuk dat NOE blijkbaar aan het pushen is om Mario Kart eerder naar europa te krijgen (waar al eerder geruchten over gingen dat wij Kart zouden krijgen voor Smash Bros en de VS andersom).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Ik zie niet wat er slecht aan is? Ze hebben de trailer vrij uitvoerig geanaliseerd en ontdekken een aantal interessante dingen. Aangezien de trailer maar 10 seconden lang was, is het toch knap dat ze er zo enorm veel uit hebben weten te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisM
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 06:05
Ok ok ok, hij was niet zo slecht... behalve de screenshots. :) Die zijn behoorlijk onduidelijk (en die had ik eerst even snel bekeken...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ChrisM schreef op dinsdag 14 augustus 2007 @ 00:57:
Ok ok ok, hij was niet zo slecht... behalve de screenshots. :) Die zijn behoorlijk onduidelijk (en die had ik eerst even snel bekeken...)
Screenshots komen van een filmpje af, te vinden op Gametrailers uiteraard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J2pc
  • Niet online

J2pc

UT Tux Edition

:$ stil 's, gek :p
wii op een 35 cm 4:3 crt :N
wii op een 26" 16:9 lcd :Y
[...]

Ja, dat noem ik het motortje van de lens. :+
Maar gelukkig weet ik dat jouw dinnetje niet zo technisch is. ;)
Ik ook ;) ze had het ook al gepresteerd om de nunchuck zo in de war te maken dat Harry alleen nog maar rondjes liep 7(8)7
Je hoort de lens verplaatsen als hij leest of als je de cd er in doet. Kan volgens mij geen kwaad. :)

Edit:
Sports hoeft volgens mij veel minder te laden dus dat zou verklaren waarom die er geen last van heeft. Maar luister thuis zelf maar even.
Na het gewraakte geluid zelf beluisterd te hebben, blijkt het overduidelijk de usb muis zoekende lens te zijn.
(ook meer dzzt dzzt dan piep piep trouwens)

Vrouwen en techniek :+

Maar goed, vanmiddag ff ssx meenemen, die hadden ze niet meer bij de BS dit weekeinde :|

[ Voor 10% gewijzigd door J2pc op 14-08-2007 08:21 ]

"The computer is incredibly fast, accurate, and stupid. Man is unbelievably slow, inaccurate, and brilliant. The marriage of the two is a challenge and opportunity beyond imagination." © Stuart G. Walesh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn
  • Laatst online: 10-09 15:02

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Verwijderd schreef op maandag 13 augustus 2007 @ 21:09:
[...]
maar ik sta er versteld van hoeveel mensen een draadloze router hebben en vervolgens Nintendo's USB stick kopen :X. Dat moet toch wel het meest verotte stukje hardware zijn wat Nintendo ooit gemaakt heeft.
Omdat je met de DS geen WPA kon doen moest ik ook maar aan de stick. ik werd gewoon gedwongen door de Yakuza.. :(

ma ma ma ma ma macron one

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincent7
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 06-07-2024

Vincent7

Me = Wii

Vanochtend wilde ik de deur uitgaan voor werk, zie ik opeens mijn Wii oplichten. Was toch wel benieuwd wat het was, dus even nog aangezet :P

Bleek een nieuwe update te zijn:
  • Bij het verlaten van het internet kanaal kon de Wii vastlopen (Home knop), fixed
  • Nintendo LAN adaptor werkte niet (goed) met vorige update, fixed
Niet schrikbarend dus, alleen wat fixen van de vorige update (althans, dat is wat ze je vertellen). Wel netjes dat het wel snel is gegaan met fixen.

Wii FC: 2129-2099-1796-3776

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Het is onzin dat hij moeilijk te krijgen is hoor.
Ik heb de mijnes zelf in Canada gekocht en ik dacht ook owww dat word moeilijk.
Dus ik de lokale wal-mart bellen om 21:17: =) ow ja hoor meneer daar hebben we er "tons" van.
Dus ik meteen ééntje opgehaald voor omgerekend 200 euro.

Toen ik een week later naar de states ging lag de Wii ook overal volop te koop voor 250 usd, dus 180 euro. :( Had ik hem beter daar kunnen kopen. Maar ja ik wou meteen spelen héh. ;)

Het enige waar ik zeer moeilijk aan kon komen in Canada was een extra nunchuck. Een extra wiimote of wii play was ook geen probleem. Uiteindelijk wel nog ergens achteraf een nunchuck kunnen kopen. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Verwijderd schreef op maandag 13 augustus 2007 @ 19:34:
Voor m'n Wii zou het nog wel kunnen, ware het niet dat ik dan een kabel van 10 meter oid moet kopen, achter een zooi kasten moet leiden door m'n hele kamer en een LAN adapter moet kopen. Voor m'n DS gaat een kabel wat lastiger worden. :P En ook m'n laptop gebruik ik niet altijd op dezelfde plek. Mijn moeder heeft thuis ook draadloos, puur omdat ze soms aan de voortafel, soms aan de achtertafel, of soms in de achtertuin wil kunnen laptoppen. :)

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

J2pc schreef op dinsdag 14 augustus 2007 @ 08:18:
:$ stil 's, gek :p
wii op een 35 cm 4:3 crt :N
wii op een 26" 16:9 lcd :Y
Goed punt, op een 35cm is het niet echt de moeite, dan raak je alleen maar teleurgesteld.
Ik ook ;) ze had het ook al gepresteerd om de nunchuck zo in de war te maken dat Harry alleen nog maar rondjes liep 7(8)7
Hahaha ja, die stick is analoog. Dus die moet je in het midden laten staat bij het starten zodat hij kan kalibreren. :D
Maar goed, vanmiddag ff ssx meenemen, die hadden ze niet meer bij de BS dit weekeinde :|
Bleh. ;)
Heb jij al wat gespeeld? Harry lijkt me leuk maar ik kom er maar niet uit in hoeverre hij écht de moeite waard is. 8)7

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J2pc
  • Niet online

J2pc

UT Tux Edition

Gonadan schreef op dinsdag 14 augustus 2007 @ 09:26:
[...]

Goed punt, op een 35cm is het niet echt de moeite, dan raak je alleen maar teleurgesteld.

[...]

Hahaha ja, die stick is analoog. Dus die moet je in het midden laten staat bij het starten zodat hij kan kalibreren. :D

[...]

Bleh. ;)
Heb jij al wat gespeeld? Harry lijkt me leuk maar ik kom er maar niet uit in hoeverre hij écht de moeite waard is. 8)7
Ach, hij is wel leuk. Beetje zwaaien met je toverstaf. Maar heb 'm nog te kort gespeeld om echt een goed oordeel te kunnen geven. Als ik wat meer heb gespeeld schrijf ik wel ff een stukje hier.

offtopic:
Kom anders maar ff een keertje kijken.
(of ik kom bij jou)

ssx bleh?
Leek me wel geinig.

[ Voor 7% gewijzigd door J2pc op 14-08-2007 09:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

J2pc schreef op dinsdag 14 augustus 2007 @ 09:33:
Ach, hij is wel leuk. Beetje zwaaien met je toverstaf. Maar heb 'm nog te kort gespeeld om echt een goed oordeel te kunnen geven. Als ik wat meer heb gespeeld schrijf ik wel ff een stukje hier.

offtopic:
Kom anders maar ff een keertje kijken.
(of ik kom bij jou)
Goed plan :Y)
ssx bleh?
Leek me wel geinig.
Hij schijnt ook best gaaf en goed te zijn maar ik houd daar gewoon niet van.
Net als Excite Truck, veel mensen vinden die geweldig alleen ik ben weer dwars. :+

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disjfa
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 03-07 14:47

disjfa

be

Jullie kunnen ook op msn chatten hoor :)

En ssx ;) Doen.

[ Voor 19% gewijzigd door disjfa op 14-08-2007 09:46 ]

disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

disjfa schreef op dinsdag 14 augustus 2007 @ 09:45:
Het toch toch nog best on-topic? ;)
Over Harry dan. :+

Iemand al Mortal Kombat gespeeld trouwens? Ben daar ook wel benieuwd naar. :)

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J2pc
  • Niet online

J2pc

UT Tux Edition

disjfa schreef op dinsdag 14 augustus 2007 @ 09:45:
Dat valt erg tegen hier op 't werk :X , maar je hebt gelijk, beter DM gebruiken ;)
En ssx ;) Doen.
Kijk, dat hoor ik liever.

Dan is de wishlist alweer ingekort naar
Component kabel
Controller + nunchuck
Zelda
RE4
Red Steel

(niet noodzakelijk in deze volgorde ;) )
Ach ja, m'n vriendin heeft nog 3 weken vakantie, dus ik moet ook een beetje rekening houden met haar smaak. (vandaar Harry)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• endless
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
SSX is ook maar 30,- euro hè!
Net als RE4, ook maar 38,- euro.

Dat zijn wel de betere prijzen!

RE4 is best wel lachen, best wel pittig in het begin als je nog aan de besturing moet wennen.
SSX moet ik nog halen v/d week, er zijn mensen die SSX het beste spel op de Wii op dit moment vinden, ook qua besturing enzo.

Zijn jullie het daar mee eens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disjfa

disjfa

be

Er zullen vast mensen zijn die ssx het beste spel vinden. Maar wat heeft dat met jouw speelervaring te maken. Het is gewoon een goede game waar je even in moet komen.

disjfa.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
  • Laatst online: 18-09 02:12
Sagat schreef op maandag 13 augustus 2007 @ 21:36:
Ik gebruik zelf component. Een NTSC Wii ondersteunt voor de rest composiet (bijgeleverd) en S-Video. Scart-RGB wordt niet door een NTSC Wii ondersteunt.
[...]

Of je checkt de startpost :-)

DVDboxoffice en vgp.ca (even mailen wanneer ze de Wii weer hebben) versturen wel degelijk naar Nederland. Overigens vallen de Ebay prijzen redelijk mee als je bedenkt dat je geen Amerikaanse Sales Tax betaalt als je via Ebay koopt. Als je daadwerkelijk in een winkel in de US een Wii koopt (zoals ik heb gedaan) betaal je nog eens een percentage bovenop de $249 aan sales tax (6,25% in mijn geval in Florida).
Verwijderd schreef op dinsdag 14 augustus 2007 @ 08:59:
[...]

Het is onzin dat hij moeilijk te krijgen is hoor.
Ik heb de mijnes zelf in Canada gekocht en ik dacht ook owww dat word moeilijk.
Dus ik de lokale wal-mart bellen om 21:17: =) ow ja hoor meneer daar hebben we er "tons" van.
Dus ik meteen ééntje opgehaald voor omgerekend 200 euro.

Toen ik een week later naar de states ging lag de Wii ook overal volop te koop voor 250 usd, dus 180 euro. :( Had ik hem beter daar kunnen kopen. Maar ja ik wou meteen spelen héh. ;)
Ik heb in juni van dit jaar toch echt 's ochtends in de rij moeten staan in Gainesville, Florida om er een te kunnen bemachtigen. Van Miami tot Orlando waren ze uitverkocht, pas ten noorden van Orlando heb ik er een kunnen bemachtigen. En vergeet de sales tax niet bij je berekening van $250 dollar in de US, dan is dat verschil met Canada opeens te verwaarlozen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarôZZa
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 06:39
Weer een kleine update vanochtend. Vooral bugfixing zo te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
BarôZZa schreef op dinsdag 14 augustus 2007 @ 10:39:
Weer een kleine update vanochtend. Vooral bugfixing zo te zien.
Lezen is ook een vak: Vincent7 in "Het Nintendo Wii en Gamecube Ervaringen ..."

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Booth
  • Laatst online: 03-09 08:46

Booth

¯¯¯¯¯¯

Weet iemand of je bij het bowlen in Wii Sports nog de kleur bal kan veranderen waar je mee gooit? Ik meende namelijk zoiets gezien te hebben op internet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nieuwe trailer en Gameplay van Metroid Prime 3!!!!!!!!!!!!!!!! _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_
http://gathering.tweakers...message/28555466#28555466
Nieuwe trailer en Gameplay van Metroid Prime 3!!!!!!!!!!!!!!!! _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 14-08-2007 11:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disjfa

disjfa

be

Booth schreef op dinsdag 14 augustus 2007 @ 11:26:
Weet iemand of je bij het bowlen in Wii Sports nog de kleur bal kan veranderen waar je mee gooit? Ik meende namelijk zoiets gezien te hebben op internet..
Ze zeggen voordat je moet gooien (dus op a drukken) naar links, rechts en dergelijk moet doen. Alleen mij lukt dat niet :(

Alleen lees ik nu wat anders.
Hint: Bowling: Alternate ball color:
When starting a game of Bowling, hold the D-pad in one of the following directions to change the color of your bowling ball. Press Up for blue (default color), Left for pink/red, Down for green, or Right for gold.
Aha. Weer een keer proberen.

disjfa.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frusciflea
  • Laatst online: 16-06-2021
Gisteren weer eens de Crystal Cup gedaan in Mario Strikers Charged Football. Het spel is echter heel erg gaaf, het is niet zomaar simpel dribbelen, passen en schieten... Er komt veel meer bij kijken, je moet in ieder geval zeer snel kunnen reageren zeg!

Maar goed, Crystal Cup verliep goed totdat ik tegen Diddy Kong kwam... Wat een rotveld is dat Crystal Canyon zeg! Eerst worden wat spelers van het veld gehaald, zodat je met een beperkt aantal man speelt... en dan kan Diddy nog de special powerup krijgen dat hij tegenstanders van het veld kan halen middels een soort van beam... Staat Diddy daar met zijn team enkel tegen jouw keeper...

Maar ja, de kunst is om dit soort situaties te vermijden en daar vind ik het spel toch wel geslaagd in, want het is niet onmogelijk. Ik heb spijtig genoeg weer de matches tegen Diddy verloren, kan weer opnieuw beginnen, maar ik zal me voorbereiden op een strategische zet tegen die brutale aap!

Al met al, hoe frustrerend soms ook, een heerlijk spel!

Met Scarface ben ik ook behoorlijk ver, vind dit spel ook echt heerlijk! Alleen zit nu bij een rotmissie waar je enorm veel door elkaar moet doen en een complete chaos wordt als je het even niet bijhoudt... Dus ja, moet daar maar weer eens voor gaan zitten... Maar ik geniet echt van dit spel!

Gister ook maar weer eens verder gegaan met Zelda... :)

Jup, I like the Wii! :) (en dat is echt vanwege de innovatieve besturing (en games) vooral, dat is nl. het punt waar de andere consoles mij niet meer boeien)

[ Voor 4% gewijzigd door frusciflea op 14-08-2007 11:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Waar is SSX nu 30 euro? Want Paper Mario is nu bijna uit en dan ga ik verder met Scarface. SSX lijkt me dan wel leuk voor tussendoor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darmit
  • Laatst online: 21-04-2024

darmit

who wants to live forever

Vincent7 schreef op dinsdag 14 augustus 2007 @ 08:38:
Vanochtend wilde ik de deur uitgaan voor werk, zie ik opeens mijn Wii oplichten. Was toch wel benieuwd wat het was, dus even nog aangezet :P

Bleek een nieuwe update te zijn:
  • Bij het verlaten van het internet kanaal kon de Wii vastlopen (Home knop), fixed
  • Nintendo LAN adaptor werkte niet (goed) met vorige update, fixed
Niet schrikbarend dus, alleen wat fixen van de vorige update (althans, dat is wat ze je vertellen). Wel netjes dat het wel snel is gegaan met fixen.
Er stond ook bij als je de Wii gemodificeerd had dat hij misschien niet meer zou werken.
Iemand met een Wiikey al het lef gehad om hem te updaten, of is dit gewoon een standaard waarschuwing.

searisk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn Wii is zo verschrikkelijk langzaam op internet, ik mag blij zijn als ik 30 kb/s haal (wireless). De pc haalt gewoon de volledige snelheid. Ik snap niet wat ik fout doe, ook zonder beveiliging gaat het nog even langzaam. De Wii connect sowieso alleen maar bij channel 1 of 11 en kan daarna niet de software downloaden, omdat dit mislukt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
darmit schreef op dinsdag 14 augustus 2007 @ 12:26:
[...] Er stond ook bij als je de Wii gemodificeerd had dat hij misschien niet meer zou werken.
Iemand met een Wiikey al het lef gehad om hem te updaten, of is dit gewoon een standaard waarschuwing.
Het is een standaard waarschuwing ;)

[ Voor 81% gewijzigd door Schweino op 14-08-2007 12:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-08 17:57

rajackar

Blood Minister

Gonadan schreef op dinsdag 14 augustus 2007 @ 09:50:
[...]

Iemand al Mortal Kombat gespeeld trouwens? Ben daar ook wel benieuwd naar. :)
Ja ik heb em al een paar weken. Erg leuk spel maar het voegt niet bijzonder veel toe. belangrijkste vershillen met eerder versies zijn het aantal fighters (tegen de 60 geloof ik) en de wii controls (werkt geinig maar ik ben er nog niet over uit wat ik nou fijner vind). Ook de toevoeging van motor kombat (soort simpele mario kart met MK fighters) is wel grappig.

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm nu krijg ik een communicatie fout bij het updaten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wazzup!
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 18-09 21:52
Mijn LAN adapter werkte ook niet meer na de update. Dus heb net even deze update via een WiFi access point die ik hier kon ontvangen even internet "geleend". En me lan adapter lijkt weer te werken. Had zelfs heel me Wii gereset maar dat mocht ook niet baten. Net ff al de software en VC games terug erop gezet en het werkt weer. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RE 4 eindelijk uitgespeeld..
nu de Eda wong files :P

hij is vet heel vet _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is mooi!!!
hoef ik eem ook niet meer te kopen!

LEEN IK EEM MOOI VAN U! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fZeroNewbie

fZeroNewbie

believe the reggie(revo)lution

Verwijderd schreef op dinsdag 14 augustus 2007 @ 12:30:
Mijn Wii is zo verschrikkelijk langzaam op internet, ik mag blij zijn als ik 30 kb/s haal (wireless). De pc haalt gewoon de volledige snelheid. Ik snap niet wat ik fout doe, ook zonder beveiliging gaat het nog even langzaam. De Wii connect sowieso alleen maar bij channel 1 of 11 en kan daarna niet de software downloaden, omdat dit mislukt...
Ik heb precies het zelfde probleem. Snelheid is gewoon traag. Kon de laatste update eerst niet uitvoeren maar toen mijn wireless router (linksys) ingesteld op g only en nu wil ie in iedergeval de update's doen. Maar ik denk dat ik binnenkort toch maar ff een lan adapter ga scoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 14 augustus 2007 @ 14:30:
Dat is mooi!!!
hoef ik eem ook niet meer te kopen!

LEEN IK EEM MOOI VAN U! 8)
leen ik van jou Eledees ( zo heet die geloof ik ) :)

mischien weet iemand of ik de save games kan versturen of een kopie van kan maken..
de save games staan in het geheugen van de wii :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meekoh
Verwijderd schreef op dinsdag 14 augustus 2007 @ 14:54:
[...]

mischien weet iemand of ik de save games kan versturen of een kopie van kan maken..
kan je die savegames niet kopieren naar een sd kaartje?

Computer says no

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 14 augustus 2007 @ 14:54:
[...]

Is cool...spel ligt toch weg te stoffen in me kast.

save games kun je gewoon op je sd zetten en zo doormailen naar bv mij zodat ik
meteen al ver ben met RE4...toch? }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Moshe85 schreef op dinsdag 14 augustus 2007 @ 15:04:
[...]

kan je die savegames niet kopieren naar een sd kaartje?
dat weet ik dus niet, kan dat ??? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-07-2024
Ja dat kan....er zijn ook websites waar je save games zo kunt downloaden.

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

handig zon site.....als je ook verteld welke in iedergeval O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disjfa

disjfa

be

Verwijderd schreef op dinsdag 14 augustus 2007 @ 15:49:
Als je thuis komt vanavond. Dan kan je op google. Dan kan je ze gewoon vinden. Niet zo lui doen.

disjfa.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@dopje1982 and deBart.

Dit forum is toch niet bedoelt om gesprekken te voeren die jullie als collega's naast elkaar ook kunnen voeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 14 augustus 2007 @ 15:49:
www.wiisave.com :)

En je kan idd gamesaves van Wii-spellen opslaan op card, bij VC gerelateerde saves werkt dat echter niet altijd, dan verschilt het per game :)

Echter nog een voetnoot: Je moet de game van de save in kwestie minimaal één keer op JOUW Wii hebben gespeeld voordat je een save van die game op de Wii kunt zetten ;)

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 14-08-2007 16:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 14 augustus 2007 @ 16:00:
@dopje1982 and deBart.

Dit forum is toch niet bedoelt om gesprekken te voeren die jullie als collega's naast elkaar ook kunnen voeren?
off-topic
wie zegt dat we op de zelfde vestiging zitten of naast mekaar...
we kennen elkaar nou en ...
ik stel gewoon een vraag, doe ff chill.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 14 augustus 2007 @ 16:00:
@dopje1982 and deBart.

WAARSCHUWING!DIT IS OFF-TOPIC!

wat zeur je nou???
we hebben het er gewoon over save games....
en collega's zijn we maar hoeft niet te betekenen dat we naast elkaar zitten?
jullie kunnen wel drammen vaak hoor....de grootste stierepoep komt er soms voorbij.(waar ik nooit over zeik)
en dan hebben we t ff over een spelletje lenen van elkaar omdat ik lees dat hij eem uitgespeeld en mensen beginnen meteen te bitchen alsof tweakers van hun eigen zijn....

stop maar eens een keer over dat eewige WPA gedram en en componenten en tv gezeik bv(zo zeg ik het nu toch)dat weten we nu ook wel een keer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disjfa

disjfa

be

Idd, volgende keer gewoon de mods volspammen met TR`s. Ik denk niet dat het geslowchat anders ophoud. Dan word er mischien een keer tegen het geslowchat hier gedaan :)

disjfa.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

disjfa schreef op dinsdag 14 augustus 2007 @ 16:14:
Idd, volgende keer gewoon de mods volspammen met TR`s. Ik denk niet dat het geslowchat anders ophoud. Dan word er mischien een keer tegen het geslowchat hier gedaan :)
we waren niet aan het slowchatten!!!maar met dit berichtje van jou hou je t wel in stand }:O
oeps..ik nu ook met de mijne :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 14 augustus 2007 @ 12:30:
je hebt het over channel 1 t/m 11 omdat de wii de kanalen 12 en 13 niet pakt..
normaal is dit alleen bij europese draadloze producten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Tsja.
• slowchat is vervelend
• netwerk problemen zijn off-topic
• beveiligingsmethoden zijn off-topic
• discussies over spelletjes zijn off-topic

Kortom als we het écht alleen over ervaringen gaan hebben is er geen ruk aan in dit topic.
Maar ik zou het wel graag beperkt zien tot nieuwtjes, releasedata, en ervaringen over spellen.
Netwerk problemen kunnen in netwerken (al sturen modjes je vaak heen en weer :+), beveiligingsdiscussies zijn al vaak genoeg gevoerd en problemen met spelletjes kunnen soms in een eigen topic maar anders graag in een spoiler. ;)

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net RE4 uitgespeeld, echt een vet spel :D misschien wel een van de leukste die ik ooit heb gespeeld. Heb me eigenlijk geen moment verveeld of geirriteerd. Heb er 22:43 uur over gedaan en ben sinds de dag dat ie in de winkel lag bezig geweest.

Heeft die save file waar je hem mee heb uitgespeeld eigelijk nog nut? niet dat ik van plan ben om het snel nog een keer uit te spelen maar toch.

Zij die extra missies trouwens die 3 missies die onder extra staan bij credits en moviebrowser?
Pagina: 1 ... 4 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.