Gisteren weer eens de Crystal Cup gedaan in Mario Strikers Charged Football. Het spel is echter heel erg gaaf, het is niet zomaar simpel dribbelen, passen en schieten... Er komt veel meer bij kijken, je moet in ieder geval zeer snel kunnen reageren zeg!
Maar goed, Crystal Cup verliep goed totdat ik tegen Diddy Kong kwam... Wat een rotveld is dat Crystal Canyon zeg! Eerst worden wat spelers van het veld gehaald, zodat je met een beperkt aantal man speelt... en dan kan Diddy nog de special powerup krijgen dat hij tegenstanders van het veld kan halen middels een soort van beam... Staat Diddy daar met zijn team enkel tegen jouw keeper...
Maar ja, de kunst is om dit soort situaties te vermijden en daar vind ik het spel toch wel geslaagd in, want het is niet onmogelijk. Ik heb spijtig genoeg weer de matches tegen Diddy verloren, kan weer opnieuw beginnen, maar ik zal me voorbereiden op een strategische zet tegen die brutale aap!
Al met al, hoe frustrerend soms ook, een heerlijk spel!
Met Scarface ben ik ook behoorlijk ver, vind dit spel ook echt heerlijk! Alleen zit nu bij een rotmissie waar je enorm veel door elkaar moet doen en een complete chaos wordt als je het even niet bijhoudt... Dus ja, moet daar maar weer eens voor gaan zitten... Maar ik geniet echt van dit spel!
Gister ook maar weer eens verder gegaan met Zelda...
Jup, I like the Wii!

(en dat is echt vanwege de innovatieve besturing (en games) vooral, dat is nl. het punt waar de andere consoles mij niet meer boeien)
[
Voor 4% gewijzigd door
frusciflea op 14-08-2007 11:39
]