Het Nintendo Wii en Gamecube Ervaringen Topic Deel 88 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 10 Laatste
Acties:
  • 8.834 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoedje schreef op donderdag 09 augustus 2007 @ 07:59:
Een interessant artikel op IGN: Metroid Prime 3 - The Anti Hype. Nu leven wij natuurlijk niet in Amerika, maar via het internet krijg je tegenwoordig genoeg mee. Het is opvallend dat Nintendo zo vlak voor het uitbrengen van één van z'n toptitels, er nog zo weinig over heeft bekend gemaakt en zo weinig probeert te promoten...
Metroid Prime 3 nu op je Wii!

Door Thomas Haenen - 2007-08-10 - Nieuws - Bron: Shacknews

Nou ja, filmpjes dan. En alleen in Amerika. Nintendo lijkt begonnen te zijn met een Metroid Prime 3 hype-campagne!

Vanuit Amerika komt het bericht dat Nintendo het Wii Ware-menu van het Winkelkanaal heeft bijgewerkt. Het zou nu mogelijk zijn om een Metroid Prime 3 preview te downloaden. Deze bestaat uit twee video's van de game, met de melding dat er op 13 augustus nog eens twee video's volgen.

Vooralsnog lijken alleen Amerikanen dit te kunnen downloaden, maar met een Europese release van Metroid Prime 3 in oktober is het goed mogelijk dat wij deze preview binnenkort ook kunnen downloaden. We houden je op de hoogte!
Wiigamer.nl
UPDATE: http://www.youtube.com/watch?v=m8Ur_NJPfdk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
endless schreef op vrijdag 10 augustus 2007 @ 12:50:
Foutje inderdaad! Naja, zes is nog te weinig imo.
Dan moet je geen Mario Party kopen. 8)7
Voor zover ik weet hebben de meeste zes borden. Het is dan ook een partygame, je moet het met een krat bier en wat vrienden spelen. Niet in je eentje als buiten de zon (:o) schijnt. ;)

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 02-08 10:49

4th

Gonadan schreef op vrijdag 10 augustus 2007 @ 13:08:
[...]

Voor zover ik weet hebben de meeste zes borden. Het is dan ook een partygame, je moet het met een krat bier en wat vrienden spelen. Niet in je eentje als buiten de zon (:o) schijnt. ;)
tv naar buiten en in de zon met biertje spelen :P

Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whollabilla
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-03-2021
4th schreef op vrijdag 10 augustus 2007 @ 13:35:
[...]

tv naar buiten en in de zon met biertje spelen :P
Dan komen je vrienden nooit meer om te Wii'en bij je omdat de Wiimote voor geen meter werkt in de zon :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-09 16:34
Gerwin schreef op vrijdag 10 augustus 2007 @ 13:02:
Opgelet: de Europese Trauma Center: Second Opinion die vandaag gereleaed is ondersteund in tegenstelling tot de USA versie (release nov. 2006) geen 480p. Als je dus een tv hebt die geen interlaced accepteerd over component (of DVI via verloopkabel). Zul je dus elke keer als je wilt spelen de kabels moeten wisselen. Ook geen 16:9 ondersteuning voor dit spel, jammer hoor!
Ik snap dit niet. Is PAL zo enorm moeilijk of zo.
Ik had destijds ook een US SNES vanwege de snelheid en balken en begin nu steeds meer te balen dat ik geen US Wii heb. De balken etc zijn nl. op de VC gewoon terug en dit soort grappen maken me gewoon niet blij.

Traume Canter op de DS was idd een pittige game. Heb hem ook alleen kunnen uitspelen mbv een cheat. Ben op eigen kracht wel tot de laatste operatie gekomen.
Reden voor mij om de Wii versie te laten liggen is omdat het verhaal voor mij wel belangrijk is en als dat hetzelfde is dan wacht ik wel tot deeltje 2...

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disjfa
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 03-07 14:47

disjfa

be

* disjfa pom.

Ging ergens anders over.

[ Voor 94% gewijzigd door disjfa op 10-08-2007 14:15 ]

disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McFlipp
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-04-2023

McFlipp

24...

Weet iemand of Tiger Woods PGA 2008 wel volledig gebruik maakt van de Wii controller? Dus dat de kracht van de slag daadwerkelijk afhangt van hoe hard je de Wii controller beweegt? In '07 zit dat niet namelijk, maar het kan wel aangezien in Wii sports wel gewoon zo werkt.

Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
McFlipp schreef op vrijdag 10 augustus 2007 @ 14:25:
Weet iemand of Tiger Woods PGA 2008 wel volledig gebruik maakt van de Wii controller? Dus dat de kracht van de slag daadwerkelijk afhangt van hoe hard je de Wii controller beweegt? In '07 zit dat niet namelijk, maar het kan wel aangezien in Wii sports wel gewoon zo werkt.
IGN heeft een preview online staan. Nieuwe deel is wel een verbetering maar niet meer dan dat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• endless
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
Gonadan schreef op vrijdag 10 augustus 2007 @ 13:08:
[...]

Hela, wel lief blijven hè!
Ik vind dat er echt wel meer levels in mogen zitten, single player mág ook goed zijn bij een party-game toch?!
En ook als je MP met een vast groepje speelt (jahoor, met een krat bier, wat jij wilt.) heb je het ook redelijk snel gezien vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Nu online

Gonadan

Ik ben poesliev :>
Ik vind dat er echt wel meer levels in mogen zitten, single player mág ook goed zijn bij een party-game toch?!
En ook als je MP met een vast groepje speelt (jahoor, met een krat bier, wat jij wilt.) heb je het ook redelijk snel gezien vind ik.
Single player mag goed zijn ja, maar daar draait het niet om bij een partygame.
Ik ben het volkomen met je eens dat MP8 een kwalitatief uitermate teleurstellend deel is, maar dan niet om de redenen die jij noemt.
Ik denk dat Mario Party jou sowieso niet ligt, kan best, ieder zijn mening. ;)

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disjfa
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 03-07 14:47

disjfa

be

Ik heb een vriend van me en die vind de single player van MP8 leuk :P Dus die mensen zijn er.

Ik sta aan Gonadan zijde :P endless, koop dat geen MP! :)

disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Nu online

Gonadan

disjfa schreef op vrijdag 10 augustus 2007 @ 16:40:
Ik heb een vriend van me en die vind de single player van MP8 leuk :P Dus die mensen zijn er.
Ik vond Mario Party 8 zelf ook erg leuk. Heb er zelfs nog een grote post aan gewijd enkele delen geleden. ;)
Ik vind alleen dat hij niet af was, net als deel 4. Laatst nog maar weer eens deel 7 gespeeld en die heeft het gewoon veel meer.
Afwisselender, spannender en mooier.
Ik verwacht dan ook dat het net als vorige keer gaat. De eerste MP op een nieuwe console is geinig maar niet echt zijn geld waard. De versie daarna is wel gaaf.
Dus MP9 zal waarschijnlijk geniaal worden. :D

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 10 augustus 2007 @ 13:02:
Vanuit Amerika komt het bericht dat Nintendo het Wii Ware-menu van het Winkelkanaal heeft bijgewerkt. Het zou nu mogelijk zijn om een Metroid Prime 3 preview te downloaden. Deze bestaat uit twee video's van de game, met de melding dat er op 13 augustus nog eens twee video's volgen
Dat is een positieve ontwikkeling. :) Waarom Nintendo altijd drie stappen achter moet liggen op de concurrentie snap ik niet (waarom niet gewoon een speelbare demo? Met de mogelijkheid om hem op een SD-kaartje op te slaan ofzo), maar het is in ieder geval een stap in de goede richting. Hopelijk heel snel meer filmpjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Over Super Metroid gesproken.
Toen ik net thuis kwam zat de Wii te blinken dus toch ff het mailtje lezen.
Metroid Prime 3 preview is nu te downloaden van WiiWare. w000t!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Verwijderd schreef op vrijdag 10 augustus 2007 @ 17:55:
Over Super Metroid gesproken.
Toen ik net thuis kwam zat de Wii te blinken dus toch ff het mailtje lezen.
Metroid Prime 3 preview is nu te downloaden van WiiWare. w000t!
Heb jij een Amerikaanse Wii?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18-09 15:10

Willybubba

Nut up or shut up.

In de VS ja...

EDIT: Wat Deddie zegt :+

[ Voor 50% gewijzigd door Willybubba op 10-08-2007 18:10 ]

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, ik heb een NTSC-U en heb net een EU stroom adapter uit hong kong ontvangen.
Ben nu dus best blij met mn Wiitje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• endless
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
Gonadan schreef op vrijdag 10 augustus 2007 @ 16:35:
[...]

Ik ben poesliev :>

[...]

Single player mag goed zijn ja, maar daar draait het niet om bij een partygame.
Ik ben het volkomen met je eens dat MP8 een kwalitatief uitermate teleurstellend deel is, maar dan niet om de redenen die jij noemt.
Ik denk dat Mario Party jou sowieso niet ligt, kan best, ieder zijn mening. ;)
Als Mario Party me niet zou liggen, had ik hem natuurlijk nooit gekocht, oké, ik geef toe, de MP games staan niet in mijn top10 favo games, maar ik kan er absoluut een leuke (!) avond mee vullen met vrienden.
Alleen wat mijn punt is, als ik het spel nog een avond ga spelen, is het wel leuk, maar weer dezelfde levels, en zoals jij al zei hierboven ergens, het spel is niet echt afwisselend of spannend. Ik had er meer van verwacht. :)
disjfa schreef op vrijdag 10 augustus 2007 @ 16:40:

Ik sta aan Gonadan zijde :P endless, koop dat geen MP! :)
Ik heb niet gezegd dat het een slecht spel vond overigens.. ;)
De volgende MP zal ik ook weer kopen, maar waarschijnlijk na een review, en een check of het de moeite waard is.

Net overigens RE4 gehaald, dus ik kom mijn avond wel door.

Owja, even een meningsvraagje:
Zelda, uitgespeeld t/m de eindbaas. (niet 100% dus, vast wel heel wat geheime gangetjes gemist enzo.) Verkopen of houden? En waarom?

@ hieronder; Gecondoleerd!
Moet ik nu vanavond wel RE4 gaan spelen? :P

[ Voor 7% gewijzigd door endless op 10-08-2007 19:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mawlana
  • Registratie: Juli 2002
  • Nu online
M'n Wii is tijdens het spelen van RE4 overleden. :'( Hij vertoont geen enkel teken van leven meer. Ook het aansluiten op een ander stopcontact (andere groep) heeft niet geholpen.

:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe kan dat nou?
Zat je 52 uur hardcore achterelkaar te gamen ofzo?
Is ie heel heet geworden? Geen ruimte om de Wii heen?
Meer info aub. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincent7
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 06-07-2024

Vincent7

Me = Wii

4th schreef op vrijdag 10 augustus 2007 @ 12:56:
hier misschien stomme vraag maar het spel dat ik mis in vc is bubble bobble voor de oude nes, niet deel 2 rainbow nog iets, maar gewoon simpel deel 1, met codes voor de lvls, lvljump naar lvl voor de eindbaas etc... daar heb ik tijd aan versleten en had wel gedacht deze terug te zien nu
Ik mis ook deze game, ik had deze game uitgespeeld met mijn zus. Eerst red je je vriendin na 100 levels of zo. Daarna zijn er nog 15 extra levels, heb je die ook uitgespeeld? Dan red je ook de ouders. Ahhhhh de herinneringen...

Wii FC: 2129-2099-1796-3776

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mawlana
  • Nu online
Verwijderd schreef op vrijdag 10 augustus 2007 @ 19:44:
Hoe kan dat nou?
Zat je 52 uur hardcore achterelkaar te gamen ofzo?
Is ie heel heet geworden? Geen ruimte om de Wii heen?
Meer info aub. ;)
Hij stond zo'n 12 uur op standby. Hierna heb ik ongeveer een uurtje zitten gamen totdat ding ermee ophield.

De Wii is niet warm geworden, laat staan heet. De Wii heeft alle ruimte om zich heen.

Ik heb 'm zonet weer aangesloten, en het werkt. :| Wtf was er net aan de hand vraag ik me dan af?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sylvesterrr schreef op vrijdag 10 augustus 2007 @ 21:45:
[...]

Hij stond zo'n 12 uur op standby. Hierna heb ik ongeveer een uurtje zitten gamen totdat ding ermee ophield.

De Wii is niet warm geworden, laat staan heet. De Wii heeft alle ruimte om zich heen.

Ik heb 'm zonet weer aangesloten, en het werkt. :| Wtf was er net aan de hand vraag ik me dan af?
Misschien zat je voedingskabel los o.i.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mawlana
  • Nu online
Verwijderd schreef op vrijdag 10 augustus 2007 @ 21:53:
[...]

Misschien zat je voedingskabel los o.i.d.
Dat heb ik 10x nagekeken. De Wii had er blijkbaar geen zin meer in. Ik hoop dat dit de eerste en laatste keer was...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poelie
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 26-01-2024
sylvesterrr schreef op vrijdag 10 augustus 2007 @ 21:54:
[...]

Dat heb ik 10x nagekeken. De Wii had er blijkbaar geen zin meer in. Ik hoop dat dit de eerste en laatste keer was...
praat je wel genoeg tegen hem dan? dat wil wel helpen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Poelie schreef op vrijdag 10 augustus 2007 @ 22:33:
[...]

Ik denk dat die ondervoed is, een gezonde dosis Zelda en Excite Truck wil wellicht helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hilgo
  • Laatst online: 00:31

hilgo

Clear your mind of can't.

Poelie schreef op vrijdag 10 augustus 2007 @ 22:33:
[...]

En vergeet hem niet minstens 1x per dag te knuffelen. Echt, het helpt!

Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mawlana
  • Nu online
Wat? Vraagt de Wii ook om aandacht, net als een vriendin? :|

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doctormetal
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18-09 13:31
sylvesterrr schreef op vrijdag 10 augustus 2007 @ 23:00:
Wat? Vraagt de Wii ook om aandacht, net als een vriendin? :|

;)
Ja, maar een wii kun je dan uitzetten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SoulWar1
  • Laatst online: 22:27
sylvesterrr schreef op vrijdag 10 augustus 2007 @ 21:54:
[...]

Een paar maanden geleden had ik dat ook. Lampje was uit en geen leven in te krijgen. De volgde dag deed hij het weer, strange. Het is gelukkig bij die ene keer gebleven.

Know Thyself

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fredvj
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11-05-2024
Stuff schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 18:51:
Wellicht kan iemand mij een pointer geven met Wii Sports, ik heb een specifieke vraag waar ik geen antwoord op kan vinden. En aangezien in elk Wii topic in de search naar vorenkomt, is het een ramp om te zoeken.

Hoe gooi je een rechte bal met Bowling?
Ik kom op een heleboel sites uit, maar er wordt niet gezegd HOE je het moet dan, alleen dat ze het kunnen of dat ze een vriend hebben die heel goed recht kan gooien.
Ik heb van alles geprobeerd maar mijn bal BLIJFT iedere keer naar links gaan, dat is toch wel zo [..] frustrerend!
- De bal laat ik halverwege de swing los. Dus je begint met de controller "hoog" voor je, laat hem via onder naar achter swingen, en als je dan weer naar voren gaat laat ik de bal los op het moment dat de controller verticaal naar beneden wijst.
- Het schijnt geen bal uit te maken of ik de controller naar rechts beweeg of dat ik hem naar rechts draai. Die bal blijft naar [...]ing links gaan. Ik krijg het niet voor elkaar. |:(

Als iemand een (of meerdere) pointers heeft hou ik me van harte aanbevolen.
Als je de bal bijna bij de strep met je arm naar voren horizontaal los laat gaat hij recht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goron
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 13-09 11:45
Vandaag heb ik Resident Evil 4 Wii version gekocht! Maar pfff wat was dat ding lastig te vinden zeg, ik ben driekwart rotterdam centrum doorgelopen, uiteindelijk was de music store (waar ik echt nooit games koop..) de enige die hem had, voor 45 euro :X . Is het spel zo slecht leverbaar, of verkoopt het zo goed, ik weet het niet...

Het spel ziet er echt goed uit, en de sfeer zit er meteen al lekker in. Vind alleen de besturing erg vreemd aanvoelen. Ik wist al dat je niet kon rondkijken met de wiimote, maar toch probeer ik het elke keer weer, het is gewoon een beetje counter-intuitief ofzo. Jammer dat ze dat niet gedaan hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 18-09 08:31
Super Mario Galaxy krijgt waarschijnlijk een world-wide launch:
Miyamoto: In fact, we create the game so that it can be released everywhere in the world at the same time. However… as Japanese people create the game, and as we create it in Japanese… isn’t it. (laughter).
Bron

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SoulWar1 schreef op zaterdag 11 augustus 2007 @ 00:17:
[...]

Een paar maanden geleden had ik dat ook. Lampje was uit en geen leven in te krijgen. De volgde dag deed hij het weer, strange. Het is gelukkig bij die ene keer gebleven.
Mischien ligt het aan de power supply? Die geeft bij mij ook wel eens kuren, zoals bv een hele hoge piep in standby.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 10 augustus 2007 @ 18:26:
Ja, ik heb een NTSC-U en heb net een EU stroom adapter uit hong kong ontvangen.
Ben nu dus best blij met mn Wiitje :)
waar heb je em besteld de stroom adapter en voor hoeveel?
hierzo? -> http://cgi.ebay.com/AC-Ad...ZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mastadont
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 17-09 17:42
Verwijderd schreef op zaterdag 11 augustus 2007 @ 03:08:
[...]

Mischien ligt het aan de power supply? Die geeft bij mij ook wel eens kuren, zoals bv een hele hoge piep in standby.
hoge piep = laten vervangen..

kunnen lekkende condensatoren zijn of iets in die richting ( heb ik ook gehad met m'n gewone pc-voeding)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Nu online

Gonadan

Hebben jullie wel eens dat er een brom in je geluidssignaal komt tijdens het gebruik van het internetkanaal?
Daar heb ik sinds korte tijd ineens last van. Misschien liggen mijn kabels anders dan eerst of frituurt de wifi mijn rgb-kabel.
Vreemd :?

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vreemde dubbelpost :P

[ Voor 94% gewijzigd door Hoedje op 11-08-2007 11:37 ]

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MetroidPrime schreef op zaterdag 11 augustus 2007 @ 02:32:
Super Mario Galaxy krijgt waarschijnlijk een world-wide launch:

[...]

Bron
Maar Nintendo heeft een wat vreemde opvatting van een world-wide launch :P. Zo te zien zal de launch vergelijkbaar zijn met de launch van de Wii.

VS: 12 november
Japan: 22 november (?)
EU: 7 december

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteravond RE4 uitgespeeld :) Weliswaar op Easy maar heb daardoor iig alle extra's kunnen ontgrendelen ;) Echt een heerlijke game :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cdgrit
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13-01 16:44
Weet iemand of er bij het spel Super Monkey Ball: Banana Blitz op de Wii ook highscore-lijsten worden bijgehouden bij de mini-games? Dus of je per mini-game bijv. een top10 kunt zien van de beste scores van alle spelers.

Originele startpagina - Stadindex.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Net even een classic controller gehaald... Ik had Paper Mario gedownloadt maar was vergeten dat ik mijn 'Cube en toebehoren uitgeleend had, en aangezien Super Metroid ook een classic controller nodig zal gaan hebben en Super Mario World dat nu eigenlijk ook al heeft (beide spellen hebben knoppencombo's die de 'Cube controller niet of nauwelijks comfortabel aankan) dacht ik de stap maar eens te wagen :P

Ding ligt echt heel goed in de hand!

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mastadont schreef op zaterdag 11 augustus 2007 @ 10:54:
[...]

kunnen lekkende condensatoren zijn of iets in die richting ( heb ik ook gehad met m'n gewone pc-voeding)
Ai klinkt niet best, bedankt voor het advies! :)

Edit: @ willywubba, ligt dan de wiimote niet een beetje in de weg? of zie ik het verkeerd?

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 11-08-2007 14:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
  • Laatst online: 10-07-2024
WaWaWiiiiWa schreef op zaterdag 11 augustus 2007 @ 01:41:
Vandaag heb ik Resident Evil 4 Wii version gekocht! Maar pfff wat was dat ding lastig te vinden zeg, ik ben driekwart rotterdam centrum doorgelopen, uiteindelijk was de music store (waar ik echt nooit games koop..) de enige die hem had, voor 45 euro :X . Is het spel zo slecht leverbaar, of verkoopt het zo goed, ik weet het niet...

Het spel ziet er echt goed uit, en de sfeer zit er meteen al lekker in. Vind alleen de besturing erg vreemd aanvoelen. Ik wist al dat je niet kon rondkijken met de wiimote, maar toch probeer ik het elke keer weer, het is gewoon een beetje counter-intuitief ofzo. Jammer dat ze dat niet gedaan hebben.
hier moest ik in het begin ook aan wennen, maar ik zit er nu ongveer 10 uur in (op normal), en ik moet zeggen dat de besturing juist perfect werkt voor dit spel. Terwijl ik bij zowel red steel als cod 3 af en toe control issues had. Op deze manier kan je namelijk erg makkelijk mikken, en omdat je toch stilstaat bij het schieten is het geen probleem dat je de camera met je controlstick moet draaien.

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wiimote leg je gewoon naast je neer, desnoods op je schoot ;)

De classic controller voelt inderdaad erg fijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kun je de Gamecube AV kabel ook op de Wii aansluiten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNSaNe-oNe
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:55

iNSaNe-oNe

Ja, ik ben pluizig en blauw!

Verwijderd schreef op zaterdag 11 augustus 2007 @ 14:53:
Kun je de Gamecube AV kabel ook op de Wii aansluiten?
Neen, is andere connector aan Wii-zijde.

... en oranje! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jammer, was lekker makkelijk aansluiten geweest.

In elk geval bedankt! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaaoie17
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17-09 11:00
Mastadont schreef op zaterdag 11 augustus 2007 @ 10:54:
[...]

Moet je hem dan echt vervangen? Ik hoor wel wat geluid in standby alleen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blehhh, ik had dus een Datel connector voor internet. Het internet kanaal deed het gewoon, maar het nieuwskanaal en het winkelkanaal deden het niet. Nou las ik laatst ergens hier een bericht dat die van Datel het na de update niet meer deed, direct dus maar de aansluiting van Nintendo gekocht.

Nu werkt het nieuwskanaal wel weer, maar weigert het winkelkanaal nog steeds. Blijf maar die foutcode 051420 krijgen. Bloedirritant :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 11 augustus 2007 @ 16:13:
Blehhh, ik had dus een Datel connector voor internet. Het internet kanaal deed het gewoon, maar het nieuwskanaal en het winkelkanaal deden het niet. Nou las ik laatst ergens hier een bericht dat die van Datel het na de update niet meer deed, direct dus maar de aansluiting van Nintendo gekocht.

Nu werkt het nieuwskanaal wel weer, maar weigert het winkelkanaal nog steeds. Blijf maar die foutcode 051420 krijgen. Bloedirritant :(
Of je koopt even voor een paar euro een WiFi accespointje, scheelt je gelijk een kabel en is ook nog voor andere dingen handig ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 11 augustus 2007 @ 16:22:
[...]

Of je koopt even voor een paar euro een WiFi accespointje, scheelt je gelijk een kabel en is ook nog voor andere dingen handig ;)
Maarrrrr, ik ben een 17-jarige jongen die gewoon nog bij mams en paps in huis woont. Zij hebben engen verhalen over draadloos internet gehoord, dus no way hosé dat zij daaraan gaan. Verder heb ik wel zo'n ding van Nintendo in huis, die voor je DS bedoeld was, maar als dan de pc uitgaat, heb ik geen internet meer op de kamer. De pc staat in een andere kamer, waar mijn broer slaapt, dus die kan ook niet aanblijven.

Het komt er dus op neer dat dit de ideale oplossing is, ware het niet dat het nu niet werkt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Oftewel, verre van ideaal :P

Ik ben nu dus bezig met Paper Mario, wat een spel weer zeg. Ik heb nooit een N64 gehad, dus de VC is wat dat betreft toch wel erg handig. Tot nog toe vind ik Paper mario 2 wel net even beter, die was qua schrijfstijl wat humoristischer vond ik. Maar, de 1000 punten meer dan waard. Ik heb momenteel zelfs RE4 ervoor op een lager pitje gezet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

True, true, maar je moet wat he ;)
Ik ben nu dus bezig met Paper Mario, wat een spel weer zeg. Ik heb nooit een N64 gehad, dus de VC is wat dat betreft toch wel erg handig.
Zelfde voor mij, vond de playstation toen die tijd veel leuker. Erg blij dat ik dit spel heb kunnen krijgen, en dus nog dubbel blijer dat ik besloot om eerst te downloaden, en daarna te updaten ;)
Tot nog toe vind ik Paper mario 2 wel net even beter, die was qua schrijfstijl wat humoristischer vond ik. Maar, de 1000 punten meer dan waard. Ik heb momenteel zelfs RE4 ervoor op een lager pitje gezet :P
Ik had zelf, overduidelijk, dus eerst Paper Mario 2 gespeeld, en daarna deel 1. Je herkent vind ik wel heel veel van deel 1 in deel 2. De opbouw van je party, dus humor die erin zit en sowieso het hele sfeertje wat erom zit. Wel vind ik bij deel 2 de stylish moves echt een uitbreiding, dat miste ik hier toch wel een beetje. Ik kan in ieder geval niet meer wachten op deel 3 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voorheen had ik een scart-verdeelbox, met aan/uit knpoppen, zodat ik kon bepalen welke scartkabel wilde laten werken.
Maar sinds ik een andere tv heb, (Plasma) is dit geen optimale combinatie meer.
Met bepaalde games zie je iets dubbel.

Nu vraag ik me af hoe het zit met een 'Composite Splitter'.
Moet ik er hier ook vanuit gaan dat deze splitter vergelijkbare problemen als mijn scartverdeler in combinatie met mijn Plasma gaat geven..?

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 11-08-2007 17:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McFlipp
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-04-2023

McFlipp

24...

Kan iemand mij vertellen wat een leuke party/fun/behendigheid game voor de Wii is? Er lijkt wel geen een goede game te zijn... :( Klassieke Mario games vind ik helemaal niks, dus Mario Galaxy etc is geen optie.
Maar er is bijvoorbeeld geen goede golf game (wii sports golf, heeft maar 9 holes, nogal snel op uit gekeken), Mario Party schijnt enorm tegen te vallen, Mario Strikerz is ook niet echt een fantastische game zeggen velen, Monkey Ball voor de Wii heeft allemaal nieuwe features etc. die de game juist alleen maar minder maken... En dan is er niet eens een tennis game voor de Wii (Ja Wii Sports tennis, maarja daar ben je na 3 potjes ook wel op uitgekeken, aangezien je niet eens topspin/slice kan geven, geen single partijen kan spelen, geen toernooien oid kunt doen)! Terwijl die controller daar nou juist enorm voor gemaakt lijkt te zijn! Hoe kan dat?!

Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Omdat de console nou eenmaal pas een maand of 8 uit is en het nou eenmaal een tijdje duurt voordat er voor iedereen wat te krijgen is. Zoals bij iedere console moet je het eerste jaar gewoon niet teveel verwachten van het aantal games, en de gemiddelde kwaliteit daarvan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
McFlipp schreef op zaterdag 11 augustus 2007 @ 18:32:
Kan iemand mij vertellen wat een leuke party/fun/behendigheid game voor de Wii is? Er lijkt wel geen een goede game te zijn... :( Klassieke Mario games vind ik helemaal niks, dus Mario Galaxy etc is geen optie.
Maar er is bijvoorbeeld geen goede golf game (wii sports golf, heeft maar 9 holes, nogal snel op uit gekeken), Mario Party schijnt enorm tegen te vallen, Mario Strikerz is ook niet echt een fantastische game zeggen velen, Monkey Ball voor de Wii heeft allemaal nieuwe features etc. die de game juist alleen maar minder maken... En dan is er niet eens een tennis game voor de Wii (Ja Wii Sports tennis, maarja daar ben je na 3 potjes ook wel op uitgekeken, aangezien je niet eens topspin/slice kan geven, geen single partijen kan spelen, geen toernooien oid kunt doen)! Terwijl die controller daar nou juist enorm voor gemaakt lijkt te zijn! Hoe kan dat?!
Tja, zo kun je alles snel afschrijven. Wii Sport blijft toch wel een leuk spelletje, maar ik ben het met je eens dat het vooral leuk zo zijn om meer te hebben... een echt golf spel, een echt tennisspel. Bij IGN zeiden ze over de nieuwe Tiger Woods dat het niet perfect is, maar wel een stuk beter dan de voorganger. Misschien is dat wat (nog even de reviews afwachten).

Mario Strikers is echt een heel leuk spel. Vooral de multiplayer is heel erg gaaf. Dus die zou ik zeker kopen als je op zoek bent naar een leuke multiplayer game. Verder is Wario Ware heel leuk. Er wordt heel goed gebruik gemaakt van de wiimote en het is verder een grappig spel (als je er van houdt).

In de komende maanden komt er ook genoeg leuks uit. De opvolger van Rayman komt in oktober en ook Mario en Sonic at the Olympic Games komt dan uit. Dat zullen waarschijnlijk ook prima multiplayer games worden met minigames. Later komen dan natuurlijk nog de nieuwe Smash Bros en Mario Kart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn
  • Laatst online: 10-09 15:02

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Verwijderd schreef op zaterdag 11 augustus 2007 @ 16:27:
[...]
Zij hebben engen verhalen over draadloos internet gehoord, dus no way hosé dat zij daaraan gaan.
Je ouders rijden ook geen auto ? Het is gevaarlijker voor jou om bij je ouders in de auto te zitten dan wireless internet te nemen ;)

ma ma ma ma ma macron one

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Hoedje schreef op zaterdag 11 augustus 2007 @ 18:48:
Tja, zo kun je alles snel afschrijven. Wii Sport blijft toch wel een leuk spelletje, maar ik ben het met je eens dat het vooral leuk zo zijn om meer te hebben... een echt golf spel, een echt tennisspel. Bij IGN zeiden ze over de nieuwe Tiger Woods dat het niet perfect is, maar wel een stuk beter dan de voorganger. Misschien is dat wat (nog even de reviews afwachten).
Zo enthousiast vond ik IGN niet over Tiger Woods, het is een verbetering, maar de grafische engine is nog steeds dezelfde (ergo een PS2 engine...) en de controls zijn wat verbeterd, maar zouden nog zeker beter kunnen.

Even een quote van IGN:
but thus far our general consensus is that Tiger Woods 08 still falls under some of its 07 issues, and is by no means a perfect golf game. At the same time, a few of the core changes are for the better, as long as Wii owners understand the very serious disclaimer that Tiger Woods 08 looks exactly like 07, falls under some of the same traps as 07, and includes no Wi-Fi support or PS2-supported "ESPN Integration," which is a definite downside.
Maar ik zit, naast MK Wii, ook te wachten op een echt golfspel en een echt tennisspel. Vind het eigenlijk ook gek dat ze daar niet massaal mee bezig zijn. Wii Sports vinden echt veel mensen leuk en dan kun je als ontwikkelaar toch ook wel bedenken dat een groot deel van die mensen een uitgebreider sportspel ook wel leuk zouden vinden?

[ Voor 19% gewijzigd door Oscar Mopperkont op 11-08-2007 21:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn
  • Laatst online: 10-09 15:02

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Een goede Golf en tennis game zou ik ook zeker kopen en ben nu al 2x snoei teleurgesteld door Tiger Woods. Het spel volgt gewoon niet echt je beweging en heeft ook nog eens een PS2 engine..bah :(

ma ma ma ma ma macron one

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2024
Verwijderd schreef op zaterdag 11 augustus 2007 @ 16:27:
Maarrrrr, ik ben een 17-jarige jongen die gewoon nog bij mams en paps in huis woont. Zij hebben engen verhalen over draadloos internet gehoord, dus no way hosé dat zij daaraan gaan. Verder heb ik wel zo'n ding van Nintendo in huis, die voor je DS bedoeld was, maar als dan de pc uitgaat, heb ik geen internet meer op de kamer. De pc staat in een andere kamer, waar mijn broer slaapt, dus die kan ook niet aanblijven.

Het komt er dus op neer dat dit de ideale oplossing is, ware het niet dat het nu niet werkt. ;)
Je kunt natuurlijk ook gewoon de internetkabel die nu op je kamer ligt ergens achter je bureau of zo in een heel klein routertje prikken, geen haan die er naar kraait. :+

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mawlana
  • Nu online
Verwijderd schreef op zaterdag 11 augustus 2007 @ 17:13:
Voorheen had ik een scart-verdeelbox, met aan/uit knpoppen, zodat ik kon bepalen welke scartkabel wilde laten werken.
Maar sinds ik een andere tv heb, (Plasma) is dit geen optimale combinatie meer.
Met bepaalde games zie je iets dubbel.

Nu vraag ik me af hoe het zit met een 'Composite Splitter'.
Moet ik er hier ook vanuit gaan dat deze splitter vergelijkbare problemen als mijn scartverdeler in combinatie met mijn Plasma gaat geven..?
Als je plasma-tv een component-aansluiting heeft (hoogstwaarschijnlijk wel), dan kun je het beste een Wii Component Cable kopen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincent7
  • Laatst online: 06-07-2024

Vincent7

Me = Wii

... aangezien je niet eens topspin/slice kan geven...
Kan wel hoor. Van boven naar beneden bewegen, wiimote een beetje draaien om de as.

Wii FC: 2129-2099-1796-3776

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sylvesterrr schreef op zaterdag 11 augustus 2007 @ 21:59:
[...]

Als je plasma-tv een component-aansluiting heeft (hoogstwaarschijnlijk wel), dan kun je het beste een Wii Component Cable kopen. :)
Dus je raadt me een composite splitter af?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alien B.O.B.
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 16-08-2021

Alien B.O.B.

kaas is lekker

Verwijderd schreef op zaterdag 11 augustus 2007 @ 22:29:
[...]

Dus je raadt me een composite splitter af?
het ligt eraan wat jij liever hebt, goed helder en scherp beeld (component), of wat je nu hebt (composiet)

Peace is a lie, There is only passion. Through passion, I gain strength. Through strength, I gain power. Through power, my chains are broken. The force shall free me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ari3
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Net de nieuwe VC spellen in Japan in de mail aangekondigd gekregen:

Famicom:
『けっきょく南極大冒険』 Kekkyoku Nankyoku Daibouken (hier bekend als Antarctic Adventure)
『スーパーマリオUSA』 Super Mario USA (hier bekend als Super Mario Bros. 2)
『バレーボール』 Volleyball
『スペランカー』 Spelunker

Super Famicom:
『ストリートファイターII ターボ』 Street Fighter II Turbo
『弟切草』 Otogiri

Mega Drive:
『クラックダウン』 Crackdown
『ソニック・ザ・ヘッジホッグ3』 Sonic the Hedgehog 3
『ESWAT:サイバーポリス イースワット』 ESWAT Cyber Police

PC Engine:
『グラディウス』 Gradius
『イメージファイト』 Image Fight
『アドベンチャーアイランド』 Adventure Island (hier bekend als The Dragon's Trap)
『オーダイン』 Ordyne
『ドロップロックほらホラ』 Drop Rock Hora-Hora

"Kill one man, and you are a murderer. Kill millions of men, and you are a conqueror. Kill them all, and you are a god." -- Jean Rostand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ari3
  • Niet online
Heh, je kan wel zien dat ik niet alles meer lees... Never mind... ;)

[ Voor 3% gewijzigd door ari3 op 11-08-2007 22:55 ]

"Kill one man, and you are a murderer. Kill millions of men, and you are a conqueror. Kill them all, and you are a god." -- Jean Rostand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyR
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 18-09 13:30
Oscar Mopperkont schreef op zaterdag 11 augustus 2007 @ 21:03:
Vind het eigenlijk ook gek dat ze daar niet massaal mee bezig zijn. Wii Sports vinden echt veel mensen leuk en dan kun je als ontwikkelaar toch ook wel bedenken dat een groot deel van die mensen een uitgebreider sportspel ook wel leuk zouden vinden?
Feit is echter dat geen enkele developer (naast Ubisoft dan) ook maar enigzins rekening had gehouden met een succesverhaal voor de Wii, zoals dat nu uitkomt. Ubisoft was het enige bedrijf dat al gelijk meerdere games voor de Wii klaar hadden staan. Het zijn echt niet allemaal top-games, maar met de weinige games die beschikbaar zijn kun je er zeker van uit gaan dat ze daar goed geld mee verdiend hebben.

Pas sinds een paar maanden hebben ook de andere developers door dat er veel geld te halen valt bij de Wii, misschien zelfs wel meer dan bij de 360 of PS3. Dus beginnen ze ook nu pas aan het ontwikkelen van games. Zulke titels zul je dus pas over op zijn vroegst een half jaar mogen verwachten (tenzij het rush-jobs worden, wat spellen nooit ten goede komt).

Ik zit ook te wachten op een goed tennis-spel. Ik zit bijna elke dag nog wel een kwartier tot een half uur met Wii Sports te tennissen, om wat te oefenen op mijn slice/topspin (en mijn rating nog hoger te krijgen, is nu 2376). Maar een tennisspel met meer diepgang en opties, waar ik meer tijd in kan steken, wil ik wel graag zien. Evenals een (GOED!) boksspel. Ik ben wat dat betreft toch nog niet blij met de werking van boksen in Wii Sports.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
SkyR schreef op zaterdag 11 augustus 2007 @ 23:13:
Evenals een (GOED!) boksspel. Ik ben wat dat betreft toch nog niet blij met de werking van boksen in Wii Sports.
Hajime no Ippo: The Fighting Revolution misschien wat voor jou? Komt ook naar het Westen las ik laatst. :)

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyR
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 18-09 13:30
Captain N schreef op zaterdag 11 augustus 2007 @ 23:16:
Hajime no Ippo: The Fighting Revolution misschien wat voor jou? Komt ook naar het Westen las ik laatst. :)
Ziet er tof uit, al lijkt de besturing wel heel erg gevoelig te zijn. Is in elk geval een titel die ik in de gaten zal gaan houden. September komt ie uit in de USA, dus hopelijk over een paar maanden ook naar Europa.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SkyR schreef op zondag 12 augustus 2007 @ 00:35:
[...]

Ziet er tof uit, al lijkt de besturing wel heel erg gevoelig te zijn. Is in elk geval een titel die ik in de gaten zal gaan houden. September komt ie uit in de USA, dus hopelijk over een paar maanden ook naar Europa.
Wat is de uitgever?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
XSEED games. Vrij nieuwe publisher die Japanse games in de US uitbrengt, opgericht door wat ex-Square-Enix werknemers. Geloof niet dat ze ook in Europa dingen uitbrengen, dus dan zullen ze hier nog een publisher moeten vinden.

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Captain N schreef op zaterdag 11 augustus 2007 @ 23:16:
[...]

Heus? Buiten de Frans/Duitse mangas lijkt die titel nochtans niet echt bekend te zijn hier?

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hing
  • Laatst online: 19-05-2023
... En dan is er niet eens een tennis game voor de Wii (Ja Wii Sports tennis, maarja daar ben je na 3 potjes ook wel op uitgekeken, aangezien je niet eens topspin/slice kan geven...
Je kunt prima topspin geven en slicen hoor. Zelfs met een beetje sidespin! Alleen de backhand slice moet je met een nogal vage beweging uitvoeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alien B.O.B. schreef op zaterdag 11 augustus 2007 @ 22:37:
[...]

het ligt eraan wat jij liever hebt, goed helder en scherp beeld (component), of wat je nu hebt (composiet)
Dan heb ik uiteraard het liefst component, thnx! :)

Maar wanneer ik een component spiltter aan mijn plasma bevestig, gaat dit dan ook weer ten kostte van het beeldkwaliteit?

Dit was namelijk wel het geval toen ik er een scartbox aan had hangen.
Op mijn oude tv zag ik wel dat dat kleuren minder mooi waren, maar toen ik de scartbox op mijn plasma aansloot zag ik dat het beeld tijdens een potje voetbal bij vlagen te wensen overliet.
Zo zag ik spelers dubbel en de bal liet een flinke streep na.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frusciflea
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 16-06-2021
Vanavond een behoorlijk lange tijd met 2 vrienden geWii'd :)

We hadden enkel WarioWare en Red Steel gespeeld. WarioWare was behoorlijk lachwekkend (op een goede manier)! Zeker toen je een minigame had waarbij je samen een parcours moet afleggen waarbij je mannetje automatisch loopt maar je zelf moet springen. Hierbij moest de ene de nunchuck vasthouden en de ander de WiiMote. In feite willen ze dat je echt springt, maar dat was niet zo fijn voor de onderburen daar :P

Anyway, aan het eind van die minigame moet je een victory-pose aanhouden, haha, als je dat ziet en ook nog echt doet (wat wij deden)... geweldig!

In Red Steel hebben we een stuk of 4 a 5 keer multiplayer gedaan met elk de max. tijdslimiet van 30 min. Speelde echt heerlijk en we beleefden enorm veel lol hiermee, zeker nadat we de maps wat doorhadden en de fijne plekjes vonden. Geweldige situaties ontstonden er! Deed me een beetje terugdenken aan GoldenEye en de lol die je daarmee had... heerlijk! (en het was lang geleden dat ik splitscreen speelde met meer dan 2 man.. en het speelde erg goed!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickyVermeersch
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 23-02-2023
En vrij vreemde vraag misschien, maar weet er al iemand meer wanneer Nintendo hun points systeem zou aanpassen? Bij een bepaalde nieuwsbrief melde nintendo dat ze de mogelijkheid gingen aanbieden om je stars op de NintendoVIP site (dit krijg je door je games te registreren etc) om te zetten naar Wii-points om dan zo games / software te kunnen kopen.

Echter heb ik nog niets nieuws hiervan gehoord?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whollabilla
  • Laatst online: 10-03-2021
NickyVermeersch schreef op zondag 12 augustus 2007 @ 01:46:
En vrij vreemde vraag misschien, maar weet er al iemand meer wanneer Nintendo hun points systeem zou aanpassen? Bij een bepaalde nieuwsbrief melde nintendo dat ze de mogelijkheid gingen aanbieden om je stars op de NintendoVIP site (dit krijg je door je games te registreren etc) om te zetten naar Wii-points om dan zo games / software te kunnen kopen.

AFAIK is er nog niets van bekend verder. Misschien dat het wel een over-enthousiaste nieuwsbrief-redacteur was die wat op de zaken vooruit liep ofzo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• damnsharp
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 25-05-2019
Mijn Wii was defect en nu heb ik van Nintendo (kei goede service) een nieuwe gekregen. Alles werkt goed behalve bij het Nieuwskanaal zie ik geen enkel nieuws staan... ligt het kanaal eruit? Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alien B.O.B.
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 16-08-2021

Alien B.O.B.

kaas is lekker

damsoft schreef op zondag 12 augustus 2007 @ 09:07:
Mijn Wii was defect en nu heb ik van Nintendo (kei goede service) een nieuwe gekregen. Alles werkt goed behalve bij het Nieuwskanaal zie ik geen enkel nieuws staan... ligt het kanaal eruit? Thanks!
nee, dan moet je even je taal op engels instellen dan heb je wel weer berichten, op nederlands heb je nu niks dacht ik

Peace is a lie, There is only passion. Through passion, I gain strength. Through strength, I gain power. Through power, my chains are broken. The force shall free me

Acties:
  • 0 Henk 'm!
NickyVermeersch schreef op zondag 12 augustus 2007 @ 01:46:

Dat klopt ook wel, er is alleen nog niets bekend over wanneer en hoeveel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Boeboe schreef op zondag 12 augustus 2007 @ 01:01:
Heus? Buiten de Frans/Duitse mangas lijkt die titel nochtans niet echt bekend te zijn hier?
Naja, het Westen is dus Amerika in dit geval, tot heden in elk geval. Dus wellicht dat het daar wat bekender is? Of die uitgever denkt gewoon dat een goeie boxgame sowieso wel zal scoren, ongeacht of mensen bekend zijn met de manga. :)

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Vind het wel erg schraal dat het NL nieuwskanaal gewoon leeg is. Leuk dat je een gelokaliseerde versie hebt maar nu kost het me alleen opslag ruimte...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poelie
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 26-01-2024
Deddiekoel schreef op zondag 12 augustus 2007 @ 18:33:
Vind het wel erg schraal dat het NL nieuwskanaal gewoon leeg is. Leuk dat je een gelokaliseerde versie hebt maar nu kost het me alleen opslag ruimte...
idd het is een beetje triest dat ze nu niets meer plaatsen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lethargy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 05:27
Poelie schreef op zondag 12 augustus 2007 @ 20:46:
[...]

vakantie = komkommertijd ? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Poelie schreef op zondag 12 augustus 2007 @ 20:46:
[...]

Nintendo heeft de waarde van de kanalen denk zwaar overschat. In Japan heeft men duidelijk partners voor het nieuws, het weer etc. Hier in Nederland is er echter alleen het ANP en men zal niet alleen daarvoor een systeem opzetten. Waarschijnlijk krijgen wij de boel binnen vanaf een ander Europees land waar men zo goedkoop mogelijk een deal mee heeft gesloten.

Dit soort kanalen kunnen eigenlijk alleen werken als men per land een service opzet die alles netjes bijhoud. Echter kost dat geld en dat geld moet ergens vandaan komen. Nu lijkt het me sterk dat iemand geld over heeft voor het nieuwskanaal. Advertenties worden al snel hinderlijk aangezien de resolutie ook niet al te hoog is. Het zijn leuke extraatjes maar zonder een nieuwskanaal wat gekoppelt is aan RTL, NOS, SBS of wat dan ook, wordt het niks qua Nederlandse berichtgeving.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nintendo gaf aan 't begin van 't jaar al aan dat er verbeterde versies zouden volgen van het nieuws kanaal met meer lokaal nieuws, specifiek gericht op de verschillende Europese landen. Waarschijnlijk zijn ze daar nu mee bezig en is daarom nu zo weinig nieuws.

[ Voor 11% gewijzigd door Hoedje op 12-08-2007 21:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WesleyB
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 18-09 21:07
Ik weet niet als deze vraag eens al gesteld is,maar ik heb ik het jammer genoeg nog niet gevonden.

Ik wil graag een Nintendo RGB Scart Kabel kopen,maar maakt het uit welke merk ik doe??

vb.Nintendo of MadCatz??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Q
  • Laatst online: 08-09 15:39
Heren,

Heb vele topics doorzocht / doorgelezen maar er is niemand met de problemen die ik ondervindt met mijn Wii, vandaar deze post.

Mijn Wii is nu bijna 2 weken oud en heeft af en toe last bij het laden van de game (direct na de waarschuwing van het polsbandje) dat het een leesfout geeft. De 2 spellen die ik heb (Wii Play en Wii Sports) hebben beide dit probleem, zo af en toe. Door de CD een keer te ejecten en opnieuw in te voeren is het meestal opgelost.

Zijn er meer mensen met dit probleem? Het lijkt me niet dat dit zo hoort. Beide schijven van de games zijn helemaal onbeschadigd en helemaal niet vet, dit is dus ook niet het probleem.

Daarnaast duurt het onderandere bij het laden van Boxing in Wii Sports, erg lang (ik krijgt zo'n 15 seconden zwart beeld) voordat ik in de box-ring terrecht komt.

Alvast ontzettend bedankt voor jullie hulp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hmm, Mr_Q dat klinkt niet goed. Ik zou even contact opnemen met Nintendo of anders daar langsgaan. Als je het bij meerdere spellen hebt, dan zal het waarschijnlijk aan de Wii liggen en niet aan de gamediscs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Q
  • Laatst online: 08-09 15:39
dat vermoedde had ik al, heb het nog even zitten testen maar het kan goed 10x goed gaan, met wii sports en dan weer een keer niet. Na het ejecten van de disc doet hij het weer prima.

Langsgaan is geen optie maar ik zal morgen even met Nintendo bellen.
Bedankt voor je reactie in elk geval.

[ Voor 7% gewijzigd door Mr_Q op 12-08-2007 22:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

DownPoster schreef op zondag 12 augustus 2007 @ 21:55:
Ik weet niet als deze vraag eens al gesteld is,maar ik heb ik het jammer genoeg nog niet gevonden.

Ik wil graag een Nintendo RGB Scart Kabel kopen,maar maakt het uit welke merk ik doe??

vb.Nintendo of MadCatz??
*zucht*

Ja, al miljoenen keren gesteld. Gewoon Nintendo doen. Zijn duurder maar dat merk je ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goron
Zo, vandaag even flink lang geresident eviled. Wat een spel zeg, ongeloofelijk! Voordat ik het kocht vroeg ik me nog af of het niet te makkelijk zou zijn, zombies schieten met de wiimote. Ondertussen ben ik al 20 keer doodgegaan :P. Het spel grijpt met echt aan, en ik ben me al een paar keer rot geschrokken gewoon. En het ziet er ook nog eens een keertje super mooi uit.

En nu ik aan de besturing gewend ben is die ook prima, vooral de 'zombies van je afschudden' beweging werkt fijn, ik loop echt steeds als een gek te bewegen :). Ik denk dat het het leukste spel is wat ik tot nu toe op de Wii gespeeld hebt, beter nog dan Zelda. Ik hoop dan ook dat het spel flink lang is.

[ Voor 4% gewijzigd door Goron op 12-08-2007 22:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WaWaWiiiiWa schreef op zondag 12 augustus 2007 @ 22:54:
Zo, vandaag even flink lang geresident eviled. Wat een spel zeg, ongeloofelijk! Voordat ik het kocht vroeg ik me nog af of het niet te makkelijk zou zijn, zombies schieten met de wiimote. Ondertussen ben ik al 20 keer doodgegaan :P. Het spel grijpt met echt aan, en ik ben me al een paar keer rot geschrokken gewoon. En het ziet er ook nog eens een keertje super mooi uit.

En nu ik aan de besturing gewend ben is die ook prima, vooral de 'zombies van je afschudden' beweging werkt fijn, ik loop echt steeds als een gek te bewegen :). Ik denk dat het het leukste spel is wat ik tot nu toe op de Wii gespeeld hebt, beter nog dan Zelda. Ik hoop dan ook dat het spel flink lang is.
Waar ben je nu ongeveer?
Het spel is een uur of 20 geloof ik, hangt er vanaf hoe snel je er doorheen gaat. 2 jaar geleden was Resident Evil 4 inderdaad mijn favoriete game. De laatste tijd zit gamen een beetje in het slop qua echt vernieuwende en vette titels. Hopelijk komt daar eind dit jaar verandering in :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Spel is aardig lang, ben al een uur of 19 bezig nu en ik ben een half uurtje geleden pas de eerste regenerators tegengekomen (irritante ventjes zijn dat trouwens :D).

Vraag me wel af wat ik na RE4 moet kopen, ik wou harry potter nog kopen maar vind 60 euro eigenlijk toch teveel en voor de rest komt er de komende tijd volgens mij niet echt iets uit wat ook nog een beetje kwaliteit te bieden heeft. Aan de andere kant, het is toch nog maar een maand of 3 a 4 totdat mp3 en smg uitkomen in europa?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goron
Verwijderd schreef op zondag 12 augustus 2007 @ 23:13:
[...]

Waar ben je nu ongeveer?
Het spel is een uur of 20 geloof ik, hangt er vanaf hoe snel je er doorheen gaat. 2 jaar geleden was Resident Evil 4 inderdaad mijn favoriete game. De laatste tijd zit gamen een beetje in het slop qua echt vernieuwende en vette titels. Hopelijk komt daar eind dit jaar verandering in :) .
Ik zit nu een kasteel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat complete kasteel is denk ik 50% van de game, er komt daarna nog een stuk dat ongeveer even lang is als het dorp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Willybubba schreef op zondag 12 augustus 2007 @ 22:46:
[...]

*zucht*

Ja, al miljoenen keren gesteld. Gewoon Nintendo doen. Zijn duurder maar dat merk je ook.
Ik zie ook miljoenen keren dit antwoord voorbij komen :) Ik vraag me af waarom want verschil zit er echt niet tussen. Ik heb ze toevallig ook alle2 in huis gehad. Verschil zag ik niet. In het PSX tijdperk had ik ook altijd RGB kabels van eoa cheapass chinees iets. Geen probleem, geen verschil en rete-strak beeld.

Zolang hij echt RGB ondersteunt boeit het echt niet wat je neemt.
Pagina: 1 ... 3 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.