Het Nintendo Wii en Gamecube Ervaringen Topic Deel 88 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 10 Laatste
Acties:
  • 8.626 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disjfa
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 26-09-2024

disjfa

be

SkyR schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 16:47:
Voor ons Nederlanders is dat volstrekt overbodig omdat wij opgevoed worden met de Engelse taal. Echter, omdat we wel in de Europese Unie zitten, moeten we gewoon wachten tot het voor de rest van Europa vertaald is.
Ik denk dat het alleen ligt aan NOE en niet aan het vertalen. 90% van de developers nemen de vertalingen gelijk mee als ze een scene af hebben. Dit aangezien dat sneller developt en dus sneller de game kan uitbrengen. Daarna komt er nog eens een bak mensen genaamd Nintendo Of Europa overheen en dat is een baggertraag bedrijf wat geheel niets door zal laten.

Nintendo van japan of amerika zijn al bedrijven waarbinnen niemand al weet wat gebeurt, op een paar mensen na. Maar hier in europa worden we ook zat tegen gehouden.

Ach ik kan ook niet verzinnen wat er daadwerkelijk gebeurt bij de nintendo`s. Het is iig niet voor de consument. Het is alleen voor de centen die bij hun moeten binnenkomen.

disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hilgo
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 02-05 15:37

hilgo

Clear your mind of can't.

Gisteren SSX blur gehaald voor 3 tientjes bij de Bart Smit maar wat een frustratie is dat zeg, niet te zuinig. Ik heb de grootste problemen om er ook maar een simpele flip uit te krijgen. De ene keer ga ik, bijvoorbeeld, met de wiimote omhoog en komt ook daadwerkelijk de gewenste actie maar bij de volgende poging lijkt het wel alsof ik word genegeerd.
Ik dacht eerst dat de batterijen leeg waren dus nieuwe er in: geen effect. Mijn vrouw was ermee op stap geweest naar kennissen dus in een vlaag van wanhoop dacht ik dat het daar misschien nog aan kon liggen dus de 2e wiimote geprobeerd maar het blijft één doffe ellende van soms wel en soms niet doen wat ik wil/verwacht.
Heb ssx op de gamecube helemaal grijs gespeeld maar ik denk dat deze richting marktplaats of ebay gaat :/

Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 228989

Anoniem: 212684 schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 16:25:
[...]

niet waar....een discussie is altijd wel goed en leuk......
maar dat geklaag en gezeur..pfff.
geklaag en gezeur brengen wel gauw een discussie op gang 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NetAmp
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09-05 16:06

NetAmp

"for indoor use only"

Nog niets bekend over het inruilen van sterren op je Nintendo account voor Wii Points? :?
Ik dacht dat het misschien bij de laatste update toegevoegd zou worden... maar mijn Winkel Kanaal ziet er nog ongeveer hetzelfde uit. Wel zag ik dat de laatste update nu USB toetsenborden zou ondersteunen :) Dat ga ik eens proberen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fikkie007
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 09-05 15:36
Smoonshine schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 13:52:
[...]

Dan geeft je router waarschijnlijk geen internet door aan je Wii. Heb je de gateway goed ingesteld?
Als ik bij de router-instellingen kijk zie ik dat hij de wii gewoon ziet. Als ik op mijn wii de verbiningstest doe, kan hij gewoon verbinding maken, en vraagt hij zelfs of ik de software wil updaten. Als ik die kies, zegt hij dat ik de laatste update al binnen heb (volgens mij versie 3.0). Tot zover is er dus nog geen probleem.

Als ik dan (bij instellingen onder het kopje internet) overeenkomst/bedrijfsinformatie aanklik, vraagt hij of ik gebruik wil maken van het wii-winkelkanaal en wiiconnect24. Druk ik op ja gat hij verbinding maken met het internet, en dan komt de foutmelding Wiiconnect 24 en het wii-winkelkanaal zijn op dit moment niet beschikbaar.

Het ligt dus volgens mij niet aan de router of het internet. Iemand nog een idee wat het kan zijn?

Groeten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2024
Trouwens, ik ga deze maand richting Leipzig om daar een kijkje te nemen op de GC. Niet zo gaaf als E3 of de TGS waarschijnlijk, maar toch ben ik erg benieuwd! Via via kan ik hoogstwaarschijnlijk ook op de persdag rondkijken, dus ik ben erg nieuwsgierig hoe dat zal zijn. Ik heb inmiddels uit betrouwbare bronnen vernomen dat Nintendo waarschijnlijk een zeer interessante demo heeft staan, maar ik weet niet helemaal zeker of ik daar nu verder wat over mag zeggen. Dus dat doe ik dan ook maar niet. :P (Geen bizarre nieuwe onthulling of zo overigens, om valse hoop op GTA Wii of Halo Wii oid gelijk even de kop in te drukken. ;))

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meekoh
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 09-05 13:22
Anoniem: 104593 schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 16:13:
[...]

Het komt ook omdat Nintendo America, Japan en Europa ieder aparte bedrijven zijn. Als iedereen zou importeren verdient Europe niks meer, daarom is de Wii niet regio vrij. Je ziet het nu al met de regiovrije DS, het is voor ons mooi dat we niet lang hoeven te wachten. Voor Nintendo is het echter minder leuk. Daarnaast zitten we met de EU regeltjes. Er moet per-se een epilepsie waarschuwing, Nederlands talige handleiding e.d. bij zitten. Men zegt niet van... ow dat is Smash Bros. nou breng die maar uit in december zonder NL handleiding. Nee de EU heeft een bloedhekel aan niet Europese bedrijven die veel verdienen hier.

Nintendo is al vaak op het matje geroepen door de EU wegens N64 prijzen, monopolie positie en niet betaalde belasting over transport van producten. Naar verluid stond er afgelopen december nog een truck vol Nederlandse Wii producten vast bij de douane in Duitsland.

Je ziet tegenwoordig vaak winkels als de Intertoys en Bart Smit gewoon import versies van spellen als New Super Mario Bros en Pokemon verkopen om de vraag aan te kunnen. In Duitsland is de controle hierop nog veel strenger, je kan daar een celstraf krijgen voor geimporteerde spellen. En aangezien Duitsland lid is van de Eu....
_/-\o_
je hebt helemaal gelijk! Ik kan me nog wel herinneren van Recht college dat bedrijven in nederland verplicht zijn om een NL handleiding te leveren. Daarnaast is het niet voor NL maar voor de gehele EU, en daar is iedereens regeling anders. Vooral die duitsers die alles naar duits vertalen |:(

Computer says no

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 178962

Captain N schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 17:23:
Trouwens, ik ga deze maand richting Leipzig om daar een kijkje te nemen op de GC. Niet zo gaaf als E3 of de TGS waarschijnlijk, maar toch ben ik erg benieuwd! Via via kan ik hoogstwaarschijnlijk ook op de persdag rondkijken, dus ik ben erg nieuwsgierig hoe dat zal zijn. Ik heb inmiddels uit betrouwbare bronnen vernomen dat Nintendo waarschijnlijk een zeer interessante demo heeft staan, maar ik weet niet helemaal zeker of ik daar nu verder wat over mag zeggen. Dus dat doe ik dan ook maar niet. :P (Geen bizarre nieuwe onthulling of zo overigens, om valse hoop op GTA Wii of Halo Wii oid gelijk even de kop in te drukken. ;))
GTA op de Wii ja? Zo snel al? Man o man dat is echt geweldig, ik ga gelijk alle sites rondmailen dat het eraan zit te komen.

Ik geef jou als referentie op dat is toch goed he?

Echt geweldig dat je dit voor ons hebt uitgezocht _/-\o_

Nintendo is echt goed als ze zo snel al GTA op de Wii kunnen uitbrengen.

:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 212684

[b][message=28526935,noline] Ik heb inmiddels uit betrouwbare bronnen vernomen dat Nintendo waarschijnlijk een zeer interessante demo heeft staan.
ik las juist dat nintendo helemaal niks in duitsland wou gaan doen....
zal wel leuk zijn als we toch nog een leuk nieuwtje krijgen!

SSx bij bartje smit voor 30 euro?
leuk om te weten.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hilgo

hilgo

Anoniem: 212684 schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 17:34:
[...]
leuk om te weten.. ;)
Ik heb nog een exemplaar voor je.. slechts enkele uren gebruikt en toen in frustratie weg gesmeten (maar daar zie je niets van :P ).

Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 19137

[...]

leuk om te weten.. ;)
Bart Smit, E-plaza... in Spijkenisse is ondertussen een flinke lading Wii's beschikbaar voor degenen die nog steeds moedeloos afwachten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
:P
Geen persconferentie nee, maar ze zijn wel aanwezig op de beurs. :) Wel (speelbare) demo's dus, en lui van Nintendo die er een beetje rond lopen:
Nintendo wants to get all kinds of intimate at this year's Leipzig conference, apparently, as they aren't going to treat this year's show a bit differently. Instead of the usual big theatrical deal, Nintendo will be offering smaller media tours, taking attendees through their line-up of games with someone from Nintendo Germany.

Why the new approach? "It's important for people to play our games to fully understand them," a Nintendo spokesperson stated, further adding "We feel it's better to do this through more intimate briefings than through a big conference. Also, a lot of people who come to these conferences never actually play the game, so with these smaller presentations everyone will play them, and will get to ask the question they need to." Having been to a lot of these types of shows, we think the change is for the best.

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joost.B
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 19:56
Anoniem: 19137 schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 17:44:
[...]

Bart Smit, E-plaza... in Spijkenisse is ondertussen een flinke lading Wii's beschikbaar voor degenen die nog steeds moedeloos afwachten :P
Huh wie wat waar? Zie niks op website staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubic X
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 26-04 11:29
Bij de MM in Groningen is een prijsdaling doorgevoerd, de Wii is nu 222€.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNSaNe-oNe
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19:22

iNSaNe-oNe

Ja, ik ben pluizig en blauw!

Captain N schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 17:23:
Ik heb inmiddels uit betrouwbare bronnen vernomen dat Nintendo waarschijnlijk een zeer interessante demo heeft staan, maar ik weet niet helemaal zeker of ik daar nu verder wat over mag zeggen. Dus dat doe ik dan ook maar niet. :P (Geen bizarre nieuwe onthulling of zo overigens, om valse hoop op GTA Wii of Halo Wii oid gelijk even de kop in te drukken. ;))
Laat me raden: het wordt een herhaling van zetten en zul je in het echt met Wii Fit geconfronteerd worden?

Lijkt mij het meest voor de hand liggend... :Y

... en oranje! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nitpicker
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-01 14:28

nitpicker

uNF

disjfa schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 16:56:
[...]

Ik denk dat het alleen ligt aan NOE en niet aan het vertalen. 90% van de developers nemen de vertalingen gelijk mee als ze een scene af hebben. Dit aangezien dat sneller developt en dus sneller de game kan uitbrengen. Daarna komt er nog eens een bak mensen genaamd Nintendo Of Europa overheen en dat is een baggertraag bedrijf wat geheel niets door zal laten.
Blijkbaar toch niet: vacature voor vertalen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stuff
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 28-06-2010

Stuff

*ploink*

Wellicht kan iemand mij een pointer geven met Wii Sports, ik heb een specifieke vraag waar ik geen antwoord op kan vinden. En aangezien in elk Wii topic in de search naar vorenkomt, is het een ramp om te zoeken.

Hoe gooi je een rechte bal met Bowling?
Ik kom op een heleboel sites uit, maar er wordt niet gezegd HOE je het moet dan, alleen dat ze het kunnen of dat ze een vriend hebben die heel goed recht kan gooien.
Ik heb van alles geprobeerd maar mijn bal BLIJFT iedere keer naar links gaan, dat is toch wel zo [..] frustrerend!
- De bal laat ik halverwege de swing los. Dus je begint met de controller "hoog" voor je, laat hem via onder naar achter swingen, en als je dan weer naar voren gaat laat ik de bal los op het moment dat de controller verticaal naar beneden wijst.
- Het schijnt geen bal uit te maken of ik de controller naar rechts beweeg of dat ik hem naar rechts draai. Die bal blijft naar [...]ing links gaan. Ik krijg het niet voor elkaar. |:(

Als iemand een (of meerdere) pointers heeft hou ik me van harte aanbevolen.

http://www.vado.org -- Videogames are a conduit for the soul. They expand our lives, channel our imagination, test our skillz. Games exist as a channel for the boundless energy of people all over the world. -MegaTokyo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disjfa

disjfa

be

Stuff schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 18:51:
Als iemand een (of meerdere) pointers heeft hou ik me van harte aanbevolen.
Oefenen oefenen oefenen. Er is geen manier om te zeggen hoe je het moet doen. Je hebt een handycap. Daar moet je mee leven en van leren. Gewoon lekker door spelen en zorgen dat je je swing leert. Het werkt gewoon zoals je beweegt en let op.

Dus gewoon lekker door spelen. En een linksdraaiende bal is helemaal niet erg. Lekker in laten draaien en strikes gooien ;) :P

disjfa.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 10-05 22:35
Je bent gewoon scheef ;). Dat heeft bijna iedereen, dat komt omdat je met je rechterhand standaard bij een zwaai een beetje naar links gaat. Probeer in het echt maar eens een bowlingbal rechtuit te gooien. Daarbij heb je natuurlijk meer massa en een niet zo handige greep en is het daarom nog moeilijker. Maar het gaat om het idee.

Terug naar de Wiimote. Ik ken maar twee mensen die met de Wiimote precies rechtuit kunnen gooien met één hand. De truuk is om de Wiimote precies recht te houden, bij het maken van de zwaai. Ik kan het alleen als ik de Wiimote met twee handen voor me vastpak en een soort rugby move maak. Needless to say, dat ziet er niet uit :P. Overigens kun je met een beetje of juist heel veel effect veel makkelijker strikes gooien.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Oefen eerst even met HELE zachte ballen. het is belangrijk dat je de Wiimote echt recht blijft houden, en niet een beetje een kant op helt. Als je dat een beetje onder de knie hebt lukken wat hardere ballen ook wel. Ik heb met rechtdoorgaande ballen m'n 300-punten-potje gegooid. :)

[ Voor 33% gewijzigd door Captain N op 08-08-2007 19:08 ]

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 105012

Blehh, ik blijf steeds maar steken op 290. Nu al 4 keer gehad als ik bowl tegen vrienden. Als ik er dan eens echt voor ga zitten, staan dus ;), dan gooi ik hooguit 279.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stuff
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 28-06-2010

Stuff

*ploink*

Dank jullie wel voor de reacties. Ik ben nu zachter aan het gooien, en het gaat een stuk beter! Ik merk ook dat als ik de bal _ietsjes_ later los laat, dat ik dan rechter gooi.. Dus niet als de controller verticaal staat, maar net een stukje verder.

Mijn score is inmiddels van sub-100 naar 120+ gegaan. :*)

http://www.vado.org -- Videogames are a conduit for the soul. They expand our lives, channel our imagination, test our skillz. Games exist as a channel for the boundless energy of people all over the world. -MegaTokyo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbydw
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 28-04 16:03

robbydw

live your life

Sorry, mijn fout! :)

Geen commentaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Stuff schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 19:35:
Dank jullie wel voor de reacties. Ik ben nu zachter aan het gooien, en het gaat een stuk beter! Ik merk ook dat als ik de bal _ietsjes_ later los laat, dat ik dan rechter gooi.. Dus niet als de controller verticaal staat, maar net een stukje verder.

No offence, maar dan ging het je wel heel belabberd af! Je kunt natuurlijk ook er rekening mee houden als je weet dat je altijd ietsjes naar links of recht gooit. Als je bijvoorbeeld nog 1 pin over hebt, mik je een klein stukje rechts ervan, en door je kleine afwijking naar links komt 'ie dan alsnog netjes op de pin. :)

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rowyroald
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 15-04 13:29
hilgo schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 17:00:
Gisteren SSX blur gehaald voor 3 tientjes bij de Bart Smit maar wat een frustratie is dat zeg, niet te zuinig. Ik heb de grootste problemen om er ook maar een simpele flip uit te krijgen. De ene keer ga ik, bijvoorbeeld, met de wiimote omhoog en komt ook daadwerkelijk de gewenste actie maar bij de volgende poging lijkt het wel alsof ik word genegeerd.
Ik dacht eerst dat de batterijen leeg waren dus nieuwe er in: geen effect. Mijn vrouw was ermee op stap geweest naar kennissen dus in een vlaag van wanhoop dacht ik dat het daar misschien nog aan kon liggen dus de 2e wiimote geprobeerd maar het blijft één doffe ellende van soms wel en soms niet doen wat ik wil/verwacht.
Heb ssx op de gamecube helemaal grijs gespeeld maar ik denk dat deze richting marktplaats of ebay gaat :/
Damn je moet niet zo snel opgeven! Ik heb het spel nu al een tijdje en ik ben helemaal gewend aan de controles. Ik vind het nu veel relaxter spelen dan op de wii.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 105012

Dude, dan ligt het niet alleen maar aan het rechtgooien hoor, dan is er wel iets meer mis ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hilgo

hilgo

rowyroald schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 20:59:
[...]

Damn je moet niet zo snel opgeven! Ik heb het spel nu al een tijdje en ik ben helemaal gewend aan de controles. Ik vind het nu veel relaxter spelen dan op de wii.
En jij hebt niet het gevoel dat je bewegingen (dus bijv. wiimote omhoog voor een flip) totaal niet doorkomen? Want dat is dus mijn frustratie, dat ik wel de beweging maak maar op het scherm het niet terug zie. D.w.z. de ene keer wel en de andere keer niet en dat terwijl ik dan echt dezelfde beweging maak.

Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104593

De invasie is begonnen...
EA neemt Ubisoft over, EA Nederland(:P) heeft aandelen gekocht en nu heeft EA 24.86 stemrecht. De grootste na hun zijn de Guillemot's met 22%. Als EA wil kunnen ze dus zo het hele management van Ubisoft op de stoep zetten en vervangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
hilgo schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 21:28:
[...]

En jij hebt niet het gevoel dat je bewegingen (dus bijv. wiimote omhoog voor een flip) totaal niet doorkomen? Want dat is dus mijn frustratie, dat ik wel de beweging maak maar op het scherm het niet terug zie. D.w.z. de ene keer wel en de andere keer niet en dat terwijl ik dan echt dezelfde beweging maak.
Nee, dat gevoel heb ik ook absoluut niet. Overigens kun je veel ervaringen lezen in het SSX:Blur topic, zie de link in de startpost. Het is echt gewoon een kwestie van wennen en je moet echt de tutorials spelen. Het is namelijk HEEL anders dan knopjes indrukken. Maar het is ook heel erg leuk...

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 87302

De arrogantie van Nintendo uit de jaren '80 begin jaren '90 komt weer terug. Ze gaan straks zo ongelooflijk hard op hun bek gaan als ze een opvolger van de Wii uit moeten brengen met deze mentaliteit. Macht leidt tot arrogantie. We hebben het gezien bij Atari/Commodore/Nintendo/Sony. En hoogmoed komt....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goron
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 06-03 20:52
hilgo schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 21:28:
[...]

In het begin dacht ik dat ook, het kost echter gewoon flink wat tijd om de besturing echt goed onder de knie te krijgen. Maar als je dat eenmaal achter de rug hebt, is het (naar mijn mening) echt een super leuk spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 20:19
Anoniem: 87302 schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 22:45:
[...]

De arrogantie van Nintendo uit de jaren '80 begin jaren '90 komt weer terug. Ze gaan straks zo ongelooflijk hard op hun bek gaan als ze een opvolger van de Wii uit moeten brengen met deze mentaliteit. Macht leidt tot arrogantie. We hebben het gezien bij Atari/Commodore/Nintendo/Sony. En hoogmoed komt....
Laten we even niet vergeten dat de meeste Freeloaders toch al niet op de PAL Wii werkten. Dit is dus alleen van invloed op de "Wii-compatible" Freeloader die onlangs is uitgebracht.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 87302 schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 22:45:
[...]

Is Nintendo ooit niet hoogmoedig geweest? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 87302

Anoniem: 104593 schreef op donderdag 09 augustus 2007 @ 00:06:
[...]

Is Nintendo ooit niet hoogmoedig geweest? :P
Ik vond ze tamelijk bescheiden tijdens de PS1 en PS2 hausse met de N64 en GameCube.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whut?!
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

Whut?!

Huh?

Tja, je kan je het ook niet altijd permitteren he :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Een interessant artikel op IGN: Metroid Prime 3 - The Anti Hype. Nu leven wij natuurlijk niet in Amerika, maar via het internet krijg je tegenwoordig genoeg mee. Het is opvallend dat Nintendo zo vlak voor het uitbrengen van één van z'n toptitels, er nog zo weinig over heeft bekend gemaakt en zo weinig probeert te promoten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20:37

Smoonshine

Feyenoord!!

Fikkie007 schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 17:21:
[...]
Als ik bij de router-instellingen kijk zie ik dat hij de wii gewoon ziet. Als ik op mijn wii de verbiningstest doe, kan hij gewoon verbinding maken, en vraagt hij zelfs of ik de software wil updaten. Als ik die kies, zegt hij dat ik de laatste update al binnen heb (volgens mij versie 3.0). Tot zover is er dus nog geen probleem.

Als ik dan (bij instellingen onder het kopje internet) overeenkomst/bedrijfsinformatie aanklik, vraagt hij of ik gebruik wil maken van het wii-winkelkanaal en wiiconnect24. Druk ik op ja gat hij verbinding maken met het internet, en dan komt de foutmelding Wiiconnect 24 en het wii-winkelkanaal zijn op dit moment niet beschikbaar.

Het ligt dus volgens mij niet aan de router of het internet. Iemand nog een idee wat het kan zijn?

Groeten
Dan lijkt het gewoon bij Nintendo te liggen. Je kunt eventueel proberen of je wel kunt internetten via het internet kanaal. Werkt het weerkanaal wel? Want als je kunt updaten dan is er niets mis met het internet.

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Laatst online: 22-04 14:48
Ik heb de laatste tijd ook WiFi problemen gehad. Wat bij mij werkte was de Wii helemaal uitzetten, router resetten, Wii weer aan. Dan instellingen weggooien en opnieuw opzetten. Zo ben ik aan F/W 3.0 gekomen!

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 24394

Zow, even een dagje niet het forum gelezen en gelijk al een nieuwe topic deel met meerdere pagina's.

Wat mij opvalt is dat de stemming de laatste tijd ineens aan het omslaan is van heel positief naar heel negatief. Waarom is iedereen ineens in een negatieve spiraal aan het belanden? Komkommertijd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

al een paar maanden komkommertijd :p

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 24-04 11:03

Ken.

\m/.([oO]).\m/

...en een portie lekker overdreven reageren op nieuwtjes zonder degelijke onderbouwing (nenee.. niet allemaal, rustig maar ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 219071

Kijk bij zulke nieuwsberichten krijg ik zin om de redacteur op zijn smoel te slaan. :/
http://www.newscore.nl/nieuws.php?id=2132
De Wii HD 2... laat me niet lachen.

En de SSBB update van vandaag is Pit's Army !
http://www.gamed.nl/view/30361

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 219071 op 09-08-2007 10:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disjfa

disjfa

be

Anoniem: 219071 schreef op donderdag 09 augustus 2007 @ 10:47:
Kijk bij zulke nieuwsberichten krijg ik zin om de redacteur op zijn smoel te slaan. :/
http://www.newscore.nl/nieuws.php?id=2132
:D Dat was twee weken geleden gewoon een idee van een analist en nu een primeur van een crappy gamesnews site :+ Ze zijn bij de tijd.

Verder die MP3 anti hype. Ik vind het ook wel zorgwekkend worden voor gamers wat nintendo idd aan het doen is. Ik wist ook niet dat hij over 3 weken uitkwam... Het word geen goede titel ben ik bang voor. Gewoon een kopie van twee plus een paar extratjes ben ik bang voor.

disjfa.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

disjfa schreef op donderdag 09 augustus 2007 @ 10:59:
[...]

:D Dat was twee weken geleden gewoon een idee van een analist en nu een primeur van een crappy gamesnews site :+ Ze zijn bij de tijd.

Verder die MP3 anti hype. Ik vind het ook wel zorgwekkend worden voor gamers wat nintendo idd aan het doen is. Ik wist ook niet dat hij over 3 weken uitkwam... Het word geen goede titel ben ik bang voor. Gewoon een kopie van twee plus een paar extratjes ben ik bang voor.
In heel veel media is te lezen dat MP3 de beste besturing voor een console shooter heeft! Waarop baseer je je reactie over de kwaliteit van het spel?
E3 2007: Hands-on Metroid Prime 3: Corruption
It plays better than any first-person console game ever... really. And it's one of Wii's best lookers, too.
Bron: http://wii.ign.com/articles/803/803978p1.html

[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 24394 op 09-08-2007 11:35 . Reden: Even mijn eigen bron vermelden :) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InZane
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18:19

120+.. uhh dat is gewoon laag. M'n buurmeisje van 10 kan zelfs een 200+ gooien (en dat is geen grapje) :D

Als je de bal heel laat loslaat gooi je inderdaad een bijna rechte bal, maar dit is lang niet zo effectief als een bal waar veel effect aan zit. Een bal die veel omwentelingen maakt zorgt namelijk voor veel meer 'actie' van de pins.

offtopic:
Nee, het zijn geen kegels zoals 90% van Nederland altijd zegt. Kegels staan op een kegelbaan. Pins staan op een bowlingbaan.

[ Voor 8% gewijzigd door InZane op 09-08-2007 12:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 215024

InZane schreef op donderdag 09 augustus 2007 @ 12:32:
[...]

120+.. uhh dat is gewoon laag. M'n buurmeisje van 10 kan zelfs een 200+ gooien (en dat is geen grapje) :D

Als je de bal heel laat loslaat gooi je inderdaad een bijna rechte bal, maar dit is lang niet zo effectief als een bal waar veel effect aan zit. Een bal die veel omwentelingen maakt zorgt namelijk voor veel meer 'actie' van de pins.

offtopic:
Nee, het zijn geen kegels zoals 90% van Nederland altijd zegt. Kegels staan op een kegelbaan. Pins staan op een bowlingbaan.
inderdaad 120 is wel erg laag de meeste vrienden van me die het voor het eerst spelen komen vaak nog hoger.
gemiddeld gooi ik zo tussen de 170 en 200 :P en een highscore van 235 :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
disjfa schreef op donderdag 09 augustus 2007 @ 10:59:
Juist niet, de gamespers is laaiend enthousiast over het spel. Volgens IGN is het spel het meest ambitieuze deel in de serie met de beste FPS controls voor een consoleshooter tot nu toe. Nintendo heeft zelf al aangegeven dat ze verwachten dat het spel beter dan Metroid Prime 1 verkoopt, wat niet makkelijk wordt met het volledige gebrek aan ook maar enige hype rond het spel. Het enige wat Nintendo nu lijkt te doen is Metroid en Super Metroid opnieuw uitbrengen op de Virtual Console.

Hopelijk zal er meer hype zijn rond de Europese launch van het spel.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

HUH?
ben ik nog niet helemaal wakker? :O
lees ik nou dat MP3 over 3 weken al uitkomt? :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MetroidPrime schreef op donderdag 09 augustus 2007 @ 14:02:
[...]

Juist niet, de gamespers is laaiend enthousiast over het spel. Volgens IGN is het spel het meest ambitieuze deel in de serie met de beste FPS controls voor een consoleshooter tot nu toe. Nintendo heeft zelf al aangegeven dat ze verwachten dat het spel beter dan Metroid Prime 1 verkoopt, wat niet makkelijk wordt met het volledige gebrek aan ook maar enige hype rond het spel. Het enige wat Nintendo nu lijkt te doen is Metroid en Super Metroid opnieuw uitbrengen op de Virtual Console.

Hopelijk zal er meer hype zijn rond de Europese launch van het spel.
Kijk eens twee postings boven die van jou :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 215024

Anoniem: 212684 schreef op donderdag 09 augustus 2007 @ 14:23:
HUH?
ben ik nog niet helemaal wakker? :O
lees ik nou dat MP3 over 3 weken al uitkomt? :9~
mogen ze wel aanpassen dan op de eerste pagina

er staat nog
26 oktober 2007 Metroid Prime 3: Corruption.

en debart je ziet er inderdaad slaperig uit vandaag :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 215024 schreef op donderdag 09 augustus 2007 @ 14:26:
[...]

mogen ze wel aanpassen dan op de eerste pagina

er staat nog
26 oktober 2007 Metroid Prime 3: Corruption.

en debart je ziet er inderdaad slaperig uit vandaag :O
Amerikaanse release is 27 augustus.
Europese release is 26 oktober.

Zelfde logica als:
Super Mario Galaxy
Amerika: 13 november
Europa: 7 december

Super Smash Bros. Brawl
Amerika: 3 december
Europa: 2008

Over hype gesproken.
Super Mario Galaxy:
http://images.gamersyde.c...public/6037/1315_0001.jpg
http://images.gamersyde.c...public/6037/1315_0002.jpg
http://images.gamersyde.c...public/6037/1315_0003.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Zie ik daar levels die er niet uitzien als die sterrenhemel die we tot heden steeds zagen?

* Captain N doet een blij dansje. :)

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Captain N schreef op donderdag 09 augustus 2007 @ 16:11:
Zie ik daar levels die er niet uitzien als die sterrenhemel die we tot heden steeds zagen?

* Captain N doet een blij dansje. :)
INDERDAAD!!!
stiekem zag ik dat planeet gehup wel somber in maar hier krijg ik ook wel een beetje de BooGie van!
8) :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TF
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08:55

TF

bla bla

klopt het dat mijn Wii erg warm word als hij uit staat? Nou ja uit.... standby...echt uit kan hij niet volgens mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldlokers
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 08-09-2024
Ik ben nu bezig met de practice mode van wii sports, maar ik heb een onderdeel wat mij absoluut niet lukt.

Bij het bowlen heb je ook een onderdeel dan moet je de bal om blokjes heen zien te gooien (dus in een bochtje eromheen), hoe ga ik dat voor elkaar krijgen? Als ik ze gooi gaan ze gewoon rechtdoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hilgo

hilgo

TF schreef op donderdag 09 augustus 2007 @ 16:23:
klopt het dat mijn Wii erg warm word als hij uit staat? Nou ja uit.... standby...echt uit kan hij niet volgens mij
In stand-by wordt hij inderdaad warm maar de laatste update (3.0e) zou dit probleem moeten verhelpen.
Overigens kan de Wii wel degelijk echt uit, je moet de uit knop in stand-by stand dan wat langer indrukken en dan gaat hij uit (lampje wordt dan rood).

Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03-04 23:48
Of je zet de standby internet verbinding uit in je Wii instellingen scherm, dan gaat je Wii ook met de Wiimote meteen helemaal uit.

Wat zou de laatste firmware update overigens aan dit probleem gedaan moeten hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koetjeboe
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 08-05 19:20

Koetjeboe

Boe, zegt de koe

ronaldlokers schreef op donderdag 09 augustus 2007 @ 16:32:
Ik ben nu bezig met de practice mode van wii sports, maar ik heb een onderdeel wat mij absoluut niet lukt.

Bij het bowlen heb je ook een onderdeel dan moet je de bal om blokjes heen zien te gooien (dus in een bochtje eromheen), hoe ga ik dat voor elkaar krijgen? Als ik ze gooi gaan ze gewoon rechtdoor.
Door voordat je de bal loslaat je pols te draaien en de bal effect krijgt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaSaN
  • Laatst online: 05-05 15:19
hilgo schreef op donderdag 09 augustus 2007 @ 16:34:
[...]

In stand-by wordt hij inderdaad warm maar de laatste update (3.0e) zou dit probleem moeten verhelpen.
Overigens kan de Wii wel degelijk echt uit, je moet de uit knop in stand-by stand dan wat langer indrukken en dan gaat hij uit (lampje wordt dan rood).
Als er nog lampjes branden, is het apparaat dus nog niet uit |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Schweino schreef op donderdag 09 augustus 2007 @ 16:35:
Of je zet de standby internet verbinding uit in je Wii instellingen scherm, dan gaat je Wii ook met de Wiimote meteen helemaal uit.

Wat zou de laatste firmware update overigens aan dit probleem gedaan moeten hebben?
De fan van de Wii gaat af en toe draaien in standby mode. De console wordt bij mij nog wel warm, maar lang niet zo warm meer als voor de update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hilgo

hilgo

DaSaN schreef op donderdag 09 augustus 2007 @ 16:48:
[...]

Als er nog lampjes branden, is het apparaat dus nog niet uit |:(
Zei ik dat het lampje bleef branden? Ik zei enkel dat het lampje rood werd :P

Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whollabilla
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-03-2021
hilgo schreef op donderdag 09 augustus 2007 @ 17:21:
[...]

Zei ik dat het lampje bleef branden? Ik zei enkel dat het lampje rood werd :P
Als er een rood lampje brand, dan brand er toch een lampje ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hilgo

hilgo

Whollabilla schreef op donderdag 09 augustus 2007 @ 17:38:
[...]

Als er een rood lampje brand, dan brand er toch een lampje ;)
Ik ga straks als ik thuis ben van werk nog eens kijken of het ook echt blijft branden of dat hij helemaal uit gaat, ga er nu zelf aan twijfelen.

Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 90936

Als het lampje rood brand dan is hij 'uit/standby' wat je ook vaak hebt bij tv's en stereo's. Hier zou hij niet warm moeten worden. Als hij oranje is staat WiiConnect24 aan, hierbij werd hij voor 3.0 wel warm. Nu, met versie 3.0 zou de fan moeten draaien, waardoor hij minder warm wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goron
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 06-03 20:52
Hey, dat klopt inderdaad, hij is sinds 3.0 van bijna heet naar lauw gegaan in standby modus. Toch hoor ik de fan verder niet echt, wat is de wii toch heerlijk stil.

Die screenies van Mario Galaxy zien er trouwens echt mooi uit, het spel zal de standaard voor Wii een stuk verhogen! (en dat mag ook wel als je sommige titels ziet ;)).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gr1542
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12-01-2024
[...]

Groeten
Op welk kanaal heb je hem ingesteld? Ik heb weleens gelezen dat kanaal 1 en 11 goed werken met de Wii. Excuses als dit al eerder gepost was. Ik had geen puf om alle afgelopen en komende suggesties hierover te lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
gr1542 schreef op donderdag 09 augustus 2007 @ 20:39:
Op welk kanaal heb je hem ingesteld? Ik heb weleens gelezen dat kanaal 1 en 11 goed werken met de Wii. Excuses als dit al eerder gepost was. Ik had geen puf om alle afgelopen en komende suggesties hierover te lezen.
Er wordt ook altijd een foutcode gegeven die je kan opzoeken met google.
Misschien is dat nog een idee, dan weet je meestal al snel waar je aan toe bent. :)

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Net Super Mario Bros 2 gekocht met mijn Wii punten. Wat leuk! O+
Mijn hele oude tijd met SMB2 bij de overblijf op school komt terug :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Ik hoop wel dat Super Metroid naar de VC komt. Heb echt zin om die game nog een keer te spelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Deddiekoel schreef op donderdag 09 augustus 2007 @ 21:25:
Ik hoop wel dat Super Metroid naar de VC komt. Heb echt zin om die game nog een keer te spelen!
Super Metroid is heel dichtbij. Nintendo heeft al de screenshots e.d. op de Virtual Console service gezet, het is nu een kwestie van de game uploaden en klaar!

*hoopt morgen op Wave Race 64 en Super Metroid*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goddegoddeot
  • Niet online
En wat is voor een NOOB als ik de ultieme VC game (ook leuk voor jongetjes van 6 en 8?, die helemaal gek zijn van excite truck, net als hun pa)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19:17

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Mario kart, lijkt me?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

goddegoddeot schreef op donderdag 09 augustus 2007 @ 22:06:
En wat is voor een NOOB als ik de ultieme VC game (ook leuk voor jongetjes van 6 en 8?, die helemaal gek zijn van excite truck, net als hun pa)
Excite Truck!!! Jij snapt het _/-\o_

F-zero X is snel, leuk en hectisch, Mario Kart 64 blijft natuurlijk een klassieker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TF
  • Laatst online: 08:55

TF

bla bla

is er al wat meer info over mario kart voor de Wii ? Ik lees via google dat het 2008 word. Ik heb er op de SNES en GameCube erg van genoten. 'ghostValley'

Zucht...

[ Voor 6% gewijzigd door TF op 09-08-2007 22:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Wij krijgen de N64 titels meestal voordat ze in de V.S. zijn uitgebracht, dus ik denk dat Waverace niet lang op zich laat wachten. Ik verwacht het spel eigenlijk al bij de update die straks zal komen. Super Metroid zie ik niet tegelijkertijd met Waverace komen, maar met een beetje geluk krijgen wij deze week Super Metroid en dan volgende week pas Waverace. ;) Galaga '90 is in ieder geval bevestigd voor de VC update van straks.

Ik hoop dat Super Metroid niet al te lang op zich laat wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Voor de Japanse VC zijn het deze keer:

Famicom
けっきょく南極大冒険 - Antarctic Adventure
スーパーマリオUSA - Onze SMB2
バレーボール - Volleyball
スペランカー - Spelunker

Super Famicom  
ストリートファイターII ターボ - Street Fighter II Turbo
弟切草 - Otogirisou (Japan only voor zover ik weet)   

Mega Drive
クラックダウン - Crack Down
ソニック・ザ・ヘッジホッグ3 - Sonic the Hedgehog 3
ESWAT:サイバーポリス イースワット - ESWAT: Cyber Police

PC-Engine
グラディウス - Gradius
イメージファイト - Image Fight
アドベンチャーアイランド - Adventure Island
オーダイン - Ordyne
ドロップロックほらホラ - Drop Rock Hora Hora (Geen idee of hier een Engelse versie van is :P)

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Is dat voor één week of voor een hele maand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whollabilla
  • Laatst online: 10-03-2021
MetroidPrime schreef op donderdag 09 augustus 2007 @ 23:11:
Dat is voor de hele maand volgens wikipedia

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
MetroidPrime schreef op donderdag 09 augustus 2007 @ 23:11:
Volgens de mail van Club Nintendo waar ik het uit haalde:
8月の新着タイトルをご紹介
Wat vertaalt naar "Introductie van nieuw arriverende titels in augustus". Voor een hele maand dus. ;)

edit: Ik heb net naar de 3.0 firmware geupdate, en had zin om wat te kopen in de shop. Dus heb Bare Knuckle II (Streets of Rage II buiten Japan) aangeschaft. Ik kreeg nu tijdens de download Luigi te zien. Nu had ik hiervoor nog maar twee games gedownload, dus misschien dat het gewoon toeval is, maar ik kreeg voorheen altijd Mario. Ook een 3.0 updateje?

[ Voor 28% gewijzigd door Captain N op 10-08-2007 00:41 ]

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Helaas deze week geen Wave Race of Super Metroid. In plaats daarvan komt Volleybal(NES) op de V.C. uit, naast Galaga '90(Turbografx) en Breath of Fire II (SNES).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MetroidPrime schreef op vrijdag 10 augustus 2007 @ 00:40:
Helaas deze week geen Wave Race of Super Metroid. In plaats daarvan komt Volleybal(NES) op de V.C. uit, naast Galaga '90(Turbografx) en Breath of Fire II (SNES).
jammer... hoewel vorige week Metroid 1 er ineens 's ochtends bij gedaan werd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 60967

edit: Ik heb net naar de 3.0 firmware geupdate, en had zin om wat te kopen in de shop. Dus heb Bare Knuckle II (Streets of Rage II buiten Japan) aangeschaft. Ik kreeg nu tijdens de download Luigi te zien. Nu had ik hiervoor nog maar twee games gedownload, dus misschien dat het gewoon toeval is, maar ik kreeg voorheen altijd Mario. Ook een 3.0 updateje?
Dat had ik dus ook, denk dat het een 3.0 update is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Captain N schreef op donderdag 09 augustus 2007 @ 23:36:
[...]

Volgens de mail van Club Nintendo waar ik het uit haalde:

[...]

Wat vertaalt naar "Introductie van nieuw arriverende titels in augustus". Voor een hele maand dus. ;)

Ik had het ook, ik heb 3 games gedownload (2 updates en Mario Kart) en elke keer krijg ik een ander figuurtje (2x Mario (eerste klein daarna groot) en 1x Luigi)!

VC update van vandaag is trouwens:

- Volleyball (NES)
- Breath of Fire II (SNES)
- Galaga '90 (?)

Weinig boeiends voor mij...

[ Voor 7% gewijzigd door Deddiekoel op 10-08-2007 08:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

nee hoor..is geen update nieuwtje..

die figuren wisselen telekens..kleine/grote mario of luigi.
er is zelfs een hele zeldzame zwemmende mario.

k heb een keer een filmpje gezien op gametrailers waar ze dat vertelden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• endless
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
Ik heb eindelijk FarCry & RedSteel maar te koop gezet op marktplaats..
Had beide spellen meteen met de Wii gekocht, ergens in December, en heb ze samen misschien in totaal 15 uur gespeeld. Ze gingen zo snel vervelen.. :/

Zelda heb ik ook al tijden uitgespeeld.. Mario Party heeft maar 6 (ZES!) levels, dus dat wordt helaas ook redelijk snel saai, en Wii Sports is nog wel leuk, als je het niet tevaak speelt.

Het wordt tijd voor een leuk spel! Ik ga vanavond Resident Evil halen, die heeft een mooi prijsje, en daar doe ik hopelijk wat langer mee..

Ik zag overigens niets nieuws aan het Weer- & Nieuwskanaal na de update, terwijl dat volgens mij wel in het bericht van Nintendo stond.. Zie ik iets over het hoofd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
endless schreef op vrijdag 10 augustus 2007 @ 09:42:
Had beide spellen meteen met de Wii gekocht, ergens in December, en heb ze samen misschien in totaal 15 uur gespeeld. Ze gingen zo snel vervelen.. :/

Zelda heb ik ook al tijden uitgespeeld.. Mario Party heeft maar 3 (DRIE!) levels, dus dat wordt helaas ook redelijk snel saai, en Wii Sports is nog wel leuk, als je het niet tevaak speelt.

Het wordt tijd voor een leuk spel! Ik ga vanavond Resident Evil halen, die heeft een mooi prijsje, en daar doe ik hopelijk wat langer mee..

Ik zag overigens niets nieuws aan het Weer- & Nieuwskanaal na de update, terwijl dat volgens mij wel in het bericht van Nintendo stond.. Zie ik iets over het hoofd?
Voor het nieuws en wee kanaal moet je ze even openen. Nieuwskanaal heeft echter nog steeds maar 1 enkel nieuws bericht in het Nederlands...

Als je nog om games verlegen zit, dan kan ik de VC game Paper Mario warmpjes aanbevelen. Wellicht niet je genre maar wel een erg sterke game.
Wellicht is The Godfather of Scarface (ook gunstig geprijsd) ook het overwegen waard. TGF vond ik top, ook Scarface vind ik leuk maar ik ben er nog niet echt lekker in gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 155599

Baten kaitos O+
Vorige keer zat ik vast rond het 2de helft van het spel. Enigzins slaperig wist ik niet waar ik moest zijn, was ik mijn schip kwijt en ook nog eens mijn main character die overgelopen was.

Heb het spel intussen afgestoft en uitgespeeld.
Het verhaal is erg goed. Het einde bijzonder episch met wat verassingen
spoiler:
die irritante greythornes waren dus tezamen de legendarische walvis

Niemand die origins en een freeloaders voor een zacht prijsje heeft liggen? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoggyFreek
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21-12-2024

FoggyFreek

I'm a llama again!

Trauma center ligt inmiddels ook in de winkels. Heeft iemand deze al opgepikt? Impressies?

-- Altijd blijven prutsen --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 19137

Zelda heb ik ook al tijden uitgespeeld.. Mario Party heeft maar 3 (DRIE!) levels, dus dat wordt helaas ook redelijk snel saai, en Wii Sports is nog wel leuk, als je het niet tevaak speelt.

Gelukkig kan je ook de GameCube spellen spelen, dus ook de vorige Mario Party's :P
RE is heftig BTW maar ondertussen wachten we (ongeduldig) op Mario Galaxy en Metroid Prime.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
FoggyFreek schreef op vrijdag 10 augustus 2007 @ 10:48:
Trauma center ligt inmiddels ook in de winkels. Heeft iemand deze al opgepikt? Impressies?
Ben ik ook wel benieuwd naar, helemaal wat mensen die de DS versie ook hebben gespeeld ervan vinden. Als het namelijk een remake is van de DS versie haak ik al snel af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TdV
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17:38

TdV

...Mario Party heeft maar 3 (DRIE!) levels, dus dat wordt helaas ook redelijk snel saai...
Hoezo drie levels? Er zitten 5 speelborden in mario party 8 en als je de single player game 1x uitspeelt krijg je er een 6e speelbord bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barney
  • Laatst online: 02-04 21:42

Barney

nee, ik kan niet darten

Ik had precies hetzelfde probleem met m'n router.
Uiteindelijk kwam ik erachter dat het bij mij door de WEP beveiliging kwam, want als ik de beveiliging volledig uitzette dan werkte alles perfect. Dit leek me echter ook niet zo'n geweldige oplossing, dus toen heb ik de WPA beveiliging maar geprobeerd (TKIP, AES werkte ook niet) en nu werkt alles zoals het hoort.
[...]

Groeten

PW5 DH Deluxe | Conroe 6600 @ 3,4 GHz (380x9) | Zalman 8000 | 2GB DDR2 GEIL pc6400 | Sapphire 1900XTX | 2x Maxtor 250GB RAID0 | Acer 1951c |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Deddiekoel schreef op vrijdag 10 augustus 2007 @ 10:55:
[...]

Ben ik ook wel benieuwd naar, helemaal wat mensen die de DS versie ook hebben gespeeld ervan vinden. Als het namelijk een remake is van de DS versie haak ik al snel af.
voor zover ik weet is het idd een remake van de (omfgGOORmoeilijke) DS versie.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alien B.O.B.
  • Laatst online: 16-08-2021

Alien B.O.B.

kaas is lekker

Boeboe schreef op vrijdag 10 augustus 2007 @ 11:31:
[...]

voor zover ik weet is het idd een remake van de (omfgGOORmoeilijke) DS versie.
en daarom kan je beter wachten op het volgende deel voor de wii, of niet ?

Peace is a lie, There is only passion. Through passion, I gain strength. Through strength, I gain power. Through power, my chains are broken. The force shall free me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20:37

Smoonshine

Feyenoord!!

Alien B.O.B. schreef op vrijdag 10 augustus 2007 @ 11:38:
[...]

en daarom kan je beter wachten op het volgende deel voor de wii, of niet ?
Dat kan nog wel even duren voordat dat spel in europa uitkomt. Als ik al zie hoe lang ze getreuzeld hebben met deze TC voor de Wii. Het was in de US wel één van de beter scorende launch titels.

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NetAmp
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09-05 16:06

NetAmp

"for indoor use only"

Nog niets bekend over het inruilen van sterren op je Nintendo account voor Wii Points? :?
Anders moet ik toch maar wat punten gewoon kopen; wil graag Paper Mario spelen (in afwachting van Super Paper Mario voor Wii) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• endless
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
TdV schreef op vrijdag 10 augustus 2007 @ 11:09:
[...]

Hoezo drie levels? Er zitten 5 speelborden in mario party 8 en als je de single player game 1x uitspeelt krijg je er een 6e speelbord bij.
Foutje inderdaad! Naja, zes is nog te weinig imo.
Deddiekoel schreef op vrijdag 10 augustus 2007 @ 10:05:
[...]

Voor het nieuws en wee kanaal moet je ze even openen. Nieuwskanaal heeft echter nog steeds maar 1 enkel nieuws bericht in het Nederlands...

Als je nog om games verlegen zit, dan kan ik de VC game Paper Mario warmpjes aanbevelen. Wellicht niet je genre maar wel een erg sterke game.
Wellicht is The Godfather of Scarface (ook gunstig geprijsd) ook het overwegen waard. TGF vond ik top, ook Scarface vind ik leuk maar ik ben er nog niet echt lekker in gekomen.
Paper Mario moet ik idd eens downloaden.. Dat lijkt me wel wat.

The Godfather en Scarface ken ik al van andere consoles of pc, lijkt me niet al te vermakend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 18-03 20:35

4th

hier misschien stomme vraag maar het spel dat ik mis in vc is bubble bobble voor de oude nes, niet deel 2 rainbow nog iets, maar gewoon simpel deel 1, met codes voor de lvls, lvljump naar lvl voor de eindbaas etc... daar heb ik tijd aan versleten en had wel gedacht deze terug te zien nu

verder heb ik gister me wii binnengekregen en me leuk vermaakt met de familie met wii sports, mario party 8 had ik er ook bij maar die is nog niet eens uitgepakt, komt van het weekend wel. verder ben ik van plan om zelda te halen en wii play ivm met 2de remote voor de fun met multiplayer. vraag is of je met 2 man kunt boxen? want dan moet ik nog extra nunchuck kopen.

Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aartss |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtomicWing
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 20:34
4th schreef op vrijdag 10 augustus 2007 @ 12:56:
hier misschien stomme vraag maar het spel dat ik mis in vc is bubble bobble voor de oude nes, niet deel 2 rainbow nog iets, maar gewoon simpel deel 1, met codes voor de lvls, lvljump naar lvl voor de eindbaas etc... daar heb ik tijd aan versleten en had wel gedacht deze terug te zien nu

verder heb ik gister me wii binnengekregen en me leuk vermaakt met de familie met wii sports, mario party 8 had ik er ook bij maar die is nog niet eens uitgepakt, komt van het weekend wel. verder ben ik van plan om zelda te halen en wii play ivm met 2de remote voor de fun met multiplayer. vraag is of je met 2 man kunt boxen? want dan moet ik nog extra nunchuck kopen.
Ja, je kunt met twee spelers boxen, en je hebt dan inderdaad ook een tweede nunchuck nodig.

[ Voor 4% gewijzigd door AtomicWing op 10-08-2007 13:00 . Reden: Iets uitgebreider gereageerd ]

"Als je concurrentievoordeel afhankelijk is van mensen die iets waardevols of unieks moeten maken, dan mag je geen normaal personeel hebben" (Daniel M. Cable)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerwin
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-10-2024

Gerwin

Ik ben er klaar voor!

Opgelet: de Europese Trauma Center: Second Opinion die vandaag gereleaed is ondersteund in tegenstelling tot de USA versie (release nov. 2006) geen 480p. Als je dus een tv hebt die geen interlaced accepteerd over component (of DVI via verloopkabel). Zul je dus elke keer als je wilt spelen de kabels moeten wisselen. Ook geen 16:9 ondersteuning voor dit spel, jammer hoor!

Station van Gerwin Prins op Apple Music

Pagina: 1 2 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.