Nou als noob maar even.
Een amerikaanse vriend van me heeft gevraagd of ik 2 mountainbikes voor zijn zoontjes wil kopen. een 26" en een 22" (wonen hier nog maar net)
Gebruikt maar niet in al te slechte staat.. moeten ong een jaar of 3 mee en spatbordjes en lampjes moeten erop kunnen.
26" maximaal 250 euro
22" maximaal 150 euro.
Je komt van alles tegen maar heb een lijstje voormezelf gemaakt waaraan ze moeten voldoen.. graaaaag aanvulling en/of ik het bij het juiste eind heb.
1. Triangel vorming frame
Reden : In mijn ogen het stevigste en het minst snel gebonden aan goedkope merken fietsen die je her en der op i-net vind.
2. Bijvoorkeur een merk fiets. Batavus, Giant, etc.
3. liefste zonder vering.
Reden : Wat niet veert gaat stuk minder snel stuk
zeker 2de hands.
Vraag. Zijn de vorken goed te reviseren ? als in is er speciaal gereedschap nodig en zijn onderdelen makkelijk te krijgen ?
Is er een voorspatbord mogelijk op een fiets met verende voorvork?
( side note : sleutel zelf aan alles. Van motoren op 2 wielen tot auto's. Een vorkpoot reviseren is op een motorfiets in mijn ogen peanuts )
3. Normale velg remmen.
4. 2de hands ivm beter een goede kwaliteit en wat ouder als zo'n internet fiets........
5..... help ?
Heb op marktplaats een witte giant gevonden voor vraagprijs van 250 euro in Amsterdam.
Daar wil ik eigenlijk vanavond of morgenavond ff gaan kijken.
Een amerikaanse vriend van me heeft gevraagd of ik 2 mountainbikes voor zijn zoontjes wil kopen. een 26" en een 22" (wonen hier nog maar net)
Gebruikt maar niet in al te slechte staat.. moeten ong een jaar of 3 mee en spatbordjes en lampjes moeten erop kunnen.
26" maximaal 250 euro
22" maximaal 150 euro.
Je komt van alles tegen maar heb een lijstje voormezelf gemaakt waaraan ze moeten voldoen.. graaaaag aanvulling en/of ik het bij het juiste eind heb.
1. Triangel vorming frame
Reden : In mijn ogen het stevigste en het minst snel gebonden aan goedkope merken fietsen die je her en der op i-net vind.
2. Bijvoorkeur een merk fiets. Batavus, Giant, etc.
3. liefste zonder vering.
Reden : Wat niet veert gaat stuk minder snel stuk
Vraag. Zijn de vorken goed te reviseren ? als in is er speciaal gereedschap nodig en zijn onderdelen makkelijk te krijgen ?
Is er een voorspatbord mogelijk op een fiets met verende voorvork?
( side note : sleutel zelf aan alles. Van motoren op 2 wielen tot auto's. Een vorkpoot reviseren is op een motorfiets in mijn ogen peanuts )
3. Normale velg remmen.
4. 2de hands ivm beter een goede kwaliteit en wat ouder als zo'n internet fiets........
5..... help ?
Heb op marktplaats een witte giant gevonden voor vraagprijs van 250 euro in Amsterdam.
Daar wil ik eigenlijk vanavond of morgenavond ff gaan kijken.
[ Voor 3% gewijzigd door Capo op 07-08-2007 14:49 ]
My old man wrote me a letter from prison once. It said "if you don't want to end up in here, stay away from crime, women and drugs" Trouble is, that don't leave you much else to do, does it?