Het Xbox 360 ervaringen Topic - Deel 38 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 12 Laatste
Acties:
  • 8.705 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Dennahz schreef op vrijdag 10 augustus 2007 @ 11:12:
[...]

Kan je je 360 opsturen zonder dat er daadwerkelijk iets aan mankeerd? (Krassende drive, 3 rode ledjes).
Ja, dat kan, en ja, dat is fraude (maar ze zullen hem sowieso eerst wel testen op rrod)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-09 23:34

Dennahz

Life feels like hell should.

Zie de quote. Herrie is geen defect, dus daarom mijn vraag of dit mogelijk is.

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzf1kr
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12-09 17:22
Zullen we de modjes maar vragen of ze onderstaande topics sluiten, die hebben schijnbaar geen nut meer. :S

[Xbox 360] Falcon: de 65nm-revisie van de 360
Xbox 360 defecten topic

https://www.facebook.com/hausbrandeck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-09 09:44

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

yzf1kr schreef op vrijdag 10 augustus 2007 @ 12:00:
Zullen we de modjes maar vragen of ze onderstaande topics sluiten, die hebben schijnbaar geen nut meer. :S

[Xbox 360] Falcon: de 65nm-revisie van de 360
Xbox 360 defecten topic
Ik dach juist aan om meerdere topics te openen.

Xbox 360 welke dvd drive topic
Xbox 360 ik wil een spel kopen, maar wil niet eerst de demo of reviews bekijken topic
xbox 360 mensen die lui zijn om zelf dingen op te zoeken topic

Edit: ben eentje vergeten

xbox 360 ik weet dat er een andere topic voor is, maar toch post ik het hier topic

[ Voor 8% gewijzigd door sekeroglan op 10-08-2007 12:10 ]

https://card.exophase.com/1/1116015.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Dennahz schreef op vrijdag 10 augustus 2007 @ 11:59:
Zie de quote. Herrie is geen defect, dus daarom mijn vraag of dit mogelijk is.
Nee, en wellicht krijg je onderzoekskosten voor je neus geschoteld als je dat doet en er daadwerkelijk niets aan de hand is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 04-09 23:14

Armada

-Wat wil je weten?-

sekeroglan schreef op vrijdag 10 augustus 2007 @ 12:07:
[...]

Xbox 360 ik wil een spel kopen, maar wil niet eerst de demo of reviews bekijken topic

Edit: ben eentje vergeten

xbox 360 ik weet dat er een andere topic voor is, maar toch post ik het hier topic
Ja, plus:

Ben jij het Xbox 360 ervaring topic ook zo zat - topic
Welke fans heb jij in je 360
Welke kabels moet ik kopen voor mijn 360
Ik wil een HDTV kopen maar ik krijg geen antwoord in het juiste forum dus het leek me hier wel handig topic

- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

Armada schreef op vrijdag 10 augustus 2007 @ 12:15:
[...]

Ja, plus:

Ben jij het Xbox 360 ervaring topic ook zo zat - topic
Welke fans heb jij in je 360
Welke kabels moet ik kopen voor mijn 360
Ik wil een HDTV kopen maar ik krijg geen antwoord in het juiste forum dus het leek me hier wel handig topic
Kabels genoeg info in de startpost toch elke topic tientallen vragen erover.
composiet ( als je niks anders hebt :') )
scart is oke
adv. scart is beter dan de normale scart ( wel rgb aansluiting )
component en vga nagenoeg het zelfde ( vga iets scherper en component iets kleurvoller)
en nee er zit nog geen HDMI op je xbox, maar het gaat er wel komen ( Elite en de nieuwe versie's )

fans iedereen heeft er 2 B)

elke HDTV is goed om je xbox op aantesluiten, mits hij 720p of 1080i ondersteund en dat doe bijna elke tv ( anders kijk je ff bij de specificatie van je tv )

Weer 3 topics opslot >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weltschmerz
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 30-08 19:00
sekeroglan schreef op vrijdag 10 augustus 2007 @ 12:07:
[...]

Ach, mensen zonder internet kunnen die demos niet downloaden. En vragen naar ervaringen over een spel, daar is dit forum voor! Als we dat al niet meer mogen, wat wil je hier dan nog wel bespreken? Uitkomende spellen? Die krijgen vaak ook al hun eigen topics.

Gewoon beetje relaxt aan doen. En als je ergens niet op wilt reageren, negeer het dan gewoon ;)

&

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rnenator
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09-06 00:10
Idd yzf1kr laten we het weer over de leuke dingen hebben:

Augustus wordt een goede maand voor ons xbox bezitters!

Afbeeldingslocatie: http://media.teamxbox.com/games/boxart/1182879032.jpgRelease Date: 8/21/2007
Ik heb er 1 trailer van gezien en het zag er zeer vet uit. zie ook http://games.teamxbox.com/xbox-360/1165/Stranglehold/

Afbeeldingslocatie: http://media.teamxbox.com/games/boxart/1181323336.jpgRelease Date: 8/21/2007
Singleplayer shooter met een (goed) verhaal, ik kan niet wachten! http://games.teamxbox.com/xbox-360/1457/BioShock/

Afbeeldingslocatie: http://media.teamxbox.com/games/boxart/1167768587.jpgRelease Date: 8/27/2007
Eindelijk weer een originelere aanpak bij een MoH game, ben heel benieuwd hoe dit uitpakt. http://games.teamxbox.com.../Medal-of-Honor-Airborne/

Afbeeldingslocatie: http://media.teamxbox.com/games/boxart/1183839371.jpgRelease Date: 8/28/2007
Je moet er van houden denk ik, ik vond de demo maar matig. http://games.teamxbox.com/xbox-360/1486/Blue-Dragon/

Afbeeldingslocatie: http://media.teamxbox.com/games/boxart/1183839429.jpgRelease Date: 8/28/2007
De vorige delen waren niet bijzonder, misschien dat ze het met dit deel wel goed doen. http://games.teamxbox.com/xbox-360/1670/Stuntman-Ignition/

Afbeeldingslocatie: http://media.teamxbox.com/games/boxart/1183838745.jpgRelease Date: 8/28/2007
Nog nooit gespeeld maar ik heb er ook nog nooit wat slechts over gehoord.http://games.teamxbox.com.../Tiger-Woods-PGA-Tour-08/

Er komen er nog meer uit deze maand maar ik denk dat ik voorlopig wel mijn handen vol heb!

PSN: Haenkie | CSGO: http://steamcommunity.com/id/haenkie (HANK)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

Weltschmerz schreef op vrijdag 10 augustus 2007 @ 12:31:
[...]

Ach, mensen zonder internet kunnen die demos niet downloaden. En vragen naar ervaringen over een spel, daar is dit forum voor! Als we dat al niet meer mogen, wat wil je hier dan nog wel bespreken? Uitkomende spellen? Die krijgen vaak ook al hun eigen topics.

Gewoon beetje relaxt aan doen. En als je ergens niet op wilt reageren, negeer het dan gewoon ;)
Om een ervaring vragen is iets anders dan om te vragen of je het spel moet kopen. Daarmee bedoel ik dingen zoals; ik hou van race game's, welke moet ik kopen?

Dat je geen demo's kan downloaden, omdat je geen internet hebt ja srry de wereld is eenmaal niet eerlijk :P Vragen hoe een spel is en wat de ervaringen zijn is iets heel anders dan vragen over wat je moet kopen en wat de beste spellen zijn.

Hmm zo te zien komen er weer leuke spellen uit in augustus
Ik ben ook relax, alleen jammer dat het weer niet meewerkt kutzooi :(

[ Voor 3% gewijzigd door sekeroglan op 10-08-2007 13:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 20:11

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Weltschmerz schreef op vrijdag 10 augustus 2007 @ 12:31:
[...]

Geen internet, maar wel met regelmaat op GoT posten?

Het is gewoon duidelijk dat veel gebruikers niet bereid zijn wat naslagwerk te verrichten.

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:08

Phydomir

Dennis

rnenator schreef op vrijdag 10 augustus 2007 @ 12:32:
Idd yzf1kr laten we het weer over de leuke dingen hebben:

Augustus wordt een goede maand voor ons xbox bezitters!

Er komen er nog meer uit deze maand maar ik denk dat ik voorlopig wel mijn handen vol heb!
Blue Dragon komt trouwens al de 24e en Airborne pas in de 1e week van september. iig voor mij worden dat allebij aanschafferts. Echter Airborne wel op de pc.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh0ckTr00per
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-09 09:13
Michael Knight schreef op vrijdag 10 augustus 2007 @ 12:43:
[...]
Yep, 't is te triest voor woorden.. Iedereen zit toch de hele dag op zijn werk te xboxen.. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twixie
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 12-09 16:01
Jobbie schreef op vrijdag 10 augustus 2007 @ 09:48:
t wordt allemaal lekker onduidelijk. Er zijn zodadelijk echt een stuk of 10 verschillende soorten X360s met allemaal andere hardware.... 7(8)7
Onduidelijk voor de tweaker misschien. Voor de gewone consument zijn er maar 3 significante verschillen: HDMI of niet, grootte van de harddisk, en zwart vs wit.
Al de rest (merk/type van DVD-drive, hoeveel heatsinks, processor-technologie, etc...) zijn voor hem pure bijzaak, als hij überhaupt al weet dat er ook daar verschillen in zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20:37

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Sh0ckTr00per schreef op vrijdag 10 augustus 2007 @ 13:35:
[...]

Yep, 't is te triest voor woorden.. Iedereen zit toch de hele dag op zijn werk te xboxen.. 8)7
_O- Guilty!

Maaruh, met al die andere topics zou ik niet meer weten wat ik in dit topic zou moeten zeggen... }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Het is gewoon duidelijk dat veel gebruikers niet bereid zijn wat naslagwerk te verrichten.
Sorry, maar op de meeste plekken waar Ik werkzaam ben heb Ik toegang tot internet met restricties..
Ben al blij dat GoT het doet.. Al heb Ik een hoop moeite moeten doen sinds de site vernieuwing om core. pro. en life.tweakers te krijgen..
En Ik weet dat er meerdere mensen met zulke restricties zijn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzf1kr
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12-09 17:22
Phydomir schreef op vrijdag 10 augustus 2007 @ 12:50:
[...]

Blue Dragon komt trouwens al de 24e en Airborne pas in de 1e week van september. iig voor mij worden dat allebij aanschafferts. Echter Airborne wel op de pc.
Nee, Blue Dragon is een weekje uitgesteld ivm met Bio Shock en Bioshock komt op de 24e, en Blue Dragon dus op de 31e.

[ Voor 7% gewijzigd door yzf1kr op 10-08-2007 14:21 ]

https://www.facebook.com/hausbrandeck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01:03

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Niet dat ik je niet geloof ofzo hoor :), maar heb je daar een bron van want daar heb ik nog niets van gehoord.

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weltschmerz
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 30-08 19:00
[...]

Tot voor kort had ik thuis dus nog geen internet. Maar toch poste ik elke dag wel op internet. Toch vreemd hoe dat kan...bibliotheken, werkplek?

Daarbij zijn er vast nog mensen die bij hun ouders wonen en daar geen internet op hun eigen kamer hebben. Dan zullen ze echt wel dingen op internet op kunnen zoeken maar niet per se op hun kamer het ook ter beschikking hebben.

Ik woon sinds een tijdje weer bij mijn moeder nadat ik een dikke 3 jaar op mijzelf heb gewoond, en heb nu eindelijk internet op mijn eigen kamer (voorheen alleen beneden). Mijn xbox staat altijd al op die kamer, omdat daar ook mijn 40" tv staat. Geen demo's dus. En nu heb ik dus internet, en nog stééds niet op mijn 360, en kan dus nog geen demos downloaden. (probleempje met dns enzo, wil ik nog niet verhelpen omdat ik er eerst binnenkort nog een router tussen moet leggen).

Met andere woorden, tal van opties waarom mensen hier wel kunnen posten maar geen Live hebben.
sekeroglan schreef op vrijdag 10 augustus 2007 @ 12:40:
[...]

Om een ervaring vragen is iets anders dan om te vragen of je het spel moet kopen. Daarmee bedoel ik dingen zoals; ik hou van race game's, welke moet ik kopen?
En hier ben ik het helemaal mee eens. Die mensen mogen van mij sowieso wel een lesje in fora gebruik krijgen, want dat zijn vaak mensen die vrijwel overal korte onzinnige posts plaatsen.

&

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mawlana
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 02:46
Hmm, XBOX360 Premium met HDMI... :9~ Ik denk dat ik - zodra deze in Nederland verkrijgbaar is - maar een XBOX360 ga kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

yzf1kr schreef op vrijdag 10 augustus 2007 @ 14:20:
[...]

Nee, Blue Dragon is een weekje uitgesteld ivm met Bio Shock en Bioshock komt op de 24e, en Blue Dragon dus op de 31e.
Wil ook wel eens weten waar je dit vandaan hebt. Play, Dynabyte en Dim+ hebben het allemaal nog over de 24e.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op ToTheGame.com staat Blue Dragon ook nog steeds op 24 Aug 2007 :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pindakaasman
  • Laatst online: 02-07 14:40
Ik zoek een webwinkel die een beetje actueele prijzen heeft. Zodat ik voor ik een game ga halen even ga kijken wat ik ongeveer moet betalen :)

Ik heb al een paar keer gehad dat een titel bij de ene winkel nog 60 euro kost terwijl hij bij een ander maar 30 is (lostplanet b.v. is maar 30 bij de mediamarkt) maar kingkong (20 euro) was bij dynabyte weer goedkoper als bij de MM.

Dit heb je natuurlijk altijd maar ik vraag me nu af of call of duty 3 al ergens afgeprijsd is (je zou het denken wat deel 4 komt al bijna uit :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op budgetgaming.nl kan je de prijzen vergelijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zag net dat je bij een reservering van Blue Dragon kans maakt op een T-Shirt, Bij Dimension Plus in ieder geval.
Niet mijn game, maar voor de geïnteresseerden misschien, jawel, interessant :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ironx
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01-07 19:42
Puzzle Fighter HD is volgens mij nog niet uit toch?

Wel raar dat hij dan in de top 10 van meest gespeelde Full Versions Xbox Live Arcade titels staat: 8)7

Afbeeldingslocatie: http://62.45.45.65/~negative/xbox360/puzzle_fighter_hd.jpg

Bron: Major Nelson

This posting is provided "AS IS" with no warranties, and confers no rights.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UgotHeinzzd
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online

UgotHeinzzd

Wat kèk je nâh!

Kent iemand deze melding dit ik ontving op XBlive:

Virus Melding!!
Er gaat momenteel een xbox virus rondt die door een stel hackers is verspreidt die kan leiden tot een vastlopende of niet meer werkende 360, Accepteer geen friendrequests van onbekende voorlopig totdat microsoft er iets tegen heeft.

[CiP] Aqueum initium TJ09

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• it0
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16-08 10:24

it0

Mijn mening is een feit.

UgotHeinzzd schreef op zaterdag 11 augustus 2007 @ 15:25:

Virus Melding!!
Er gaat momenteel een xbox virus rondt die door een stel hackers is verspreidt die kan leiden tot een vastlopende of niet meer werkende 360, Accepteer geen friendrequests van onbekende voorlopig totdat microsoft er iets tegen heeft.
Wat een schattige hoax, dus ze hebben gesigned code kunnen injecten? iets waar men vanaf uur 0 mee bezig zijn? dan gaat men wel iets leukers als dan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz

Dennahz

UgotHeinzzd schreef op zaterdag 11 augustus 2007 @ 15:25:

Virus Melding!!
Lijkt mij een hoax. Een 360 kan helemaal geen unsigned code uitvoeren... als dit kon hadden ze ook allang kunnen regelen dat je backup games kon spelen etc.

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Exorcist schreef op vrijdag 10 augustus 2007 @ 12:13:
[...]

Nee, en wellicht krijg je onderzoekskosten voor je neus geschoteld als je dat doet en er daadwerkelijk niets aan de hand is.
Dus omdat ik een luidruchtige box had ( wel een goeie omschrijving van Phusebox, ratelslang) waarbij ik ook nog eens aangaf dat deze wel eens vastliep, is deze niet opgehaald en gerepareerd geweest ?

Dat zou dus betekenen dat je alleen bekende issues zou kunnen aanmelden... RRoD bijvoorbeeld....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UgotHeinzzd
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online

UgotHeinzzd

Wat kèk je nâh!

Ja,.. ach het leek mij ook total BS maar dacht ik zal het leuke bericht even delen :P

[CiP] Aqueum initium TJ09

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KunDun
  • Laatst online: 01-01 13:01
Is het trouwens mogelijk om met je CC gelijk gamerpoints te kopen voor de 360 ?

Alvast bedankt ;)

En dan bedoel ik dus die points waar ik extra content mee kan downen,
En arcade games kopen etc...

[ Voor 33% gewijzigd door KunDun op 11-08-2007 16:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-
  • Laatst online: 25-08 10:11

-SaveMe-

-klik-

KunDun schreef op zaterdag 11 augustus 2007 @ 16:41:
Is het trouwens mogelijk om met je CC gelijk gamerpoints te kopen voor de 360 ?

Alvast bedankt ;)

En dan bedoel ik dus die points waar ik extra content mee kan downen,
En arcade games kopen etc...
Ja, als je je cc aan je gamertag hebt gekoppeld koop je met een paar drukken op de knop gamerpoints ...
_/-\o_

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buddow
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 21:55
Weet iemand er een artikel waar er een goede vergelijking tussen SD en HD gamen wordt gemaakt? het liefst met screenshots natuurlijk..

Ik kan het maar niet vinden 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 19:48
Als je dat nou 2 dagen eerder had gezegt had ik je screenshots kunnen bezorgen tussen SD en HD.
Maar neem van mij aan dat HD gaming opeens een andere dimensie geeft aan gamen.

1 1/2 jaar met 360 op een CRT tv gegamed, en sinds gister op plasma, maar echt niet te vergelijken.
Ben nu 'oude' games weer aan het spelen omdat nu echt alles uit de game wil halen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

buddow schreef op zaterdag 11 augustus 2007 @ 19:28:
Weet iemand er een artikel waar er een goede vergelijking tussen SD en HD gamen wordt gemaakt? het liefst met screenshots natuurlijk..

Ik kan het maar niet vinden 8)7
Toen de 360 net uit was heeft een site zo'n overzicht geplaatst. Als je dan met je muis over het plaatje ging wisselde hij van SD naar HD en daarbij had je ook een overzicht van de verschillen tussen de kabels. Ik weet alleen niet meer welke site dat was |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jammer dat er niet goed wordt bijgehouden wat de huidige topgames zijn, en eventueel met een cijfertje van IGN ofzo erachten.

Wil weer een nieuwe game aanschaffen maar er zijn er de laatste tijd veel uitgekomen.. Call For Juarez beetje cool? The Darkness heb ik bij een vriend al bijna uitgespeeld en ben bang dat het dan een beetje zonde geld is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JorisTheWise
  • Registratie: Februari 2006
sylvesterrr schreef op vrijdag 10 augustus 2007 @ 15:12:
Hmm, XBOX360 Premium met HDMI... :9~ Ik denk dat ik - zodra deze in Nederland verkrijgbaar is - maar een XBOX360 ga kopen.
Ik geloof dat op Gamed.nl een artikel hierover stond dat die pas volgend jaar zomer in Nederland uit zou komen maar weet dat natuurlijk niet zeker, grote kans dat het gewoon over ongeveer 2 maanden zo ver zal zijn tenzij Microsoft eerst de Elite een grote kans wilt geven in Europa, dan wordt het nog eventjes wachten vrees ik hiervoor.
Zonder HDMI is hij ook nog steeds absoluut de moeite waard trouwens hoor ;-).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kethij
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 01-12-2021
Er gaan geruchten dat er morgen een bioshock demo op komst is, iemand hier meer over gehoord?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 21:28

S2S

jorisandkaylas schreef op zondag 12 augustus 2007 @ 17:47:
[...]

Ik geloof dat op Gamed.nl een artikel hierover stond dat die pas volgend jaar zomer in Nederland uit zou komen maar weet dat natuurlijk niet zeker, grote kans dat het gewoon over ongeveer 2 maanden zo ver zal zijn tenzij Microsoft eerst de Elite een grote kans wilt geven in Europa, dan wordt het nog eventjes wachten vrees ik hiervoor.
Zonder HDMI is hij ook nog steeds absoluut de moeite waard trouwens hoor ;-).
De Elite komt deze maand als het goed is. Deze heeft ook HDMI, en zal me niet verbazen dat deze ook de extra heatsink en epoxy.
Kethij schreef op zondag 12 augustus 2007 @ 18:07:
Er gaan geruchten dat er morgen een bioshock demo op komst is, iemand hier meer over gehoord?
Wat ik heb gelezen gaat het niet om een demo vandaag, maar exlusive plasmids downloads op LIVE.

[ Voor 18% gewijzigd door S2S op 12-08-2007 19:58 ]

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 21:19
hehe eindelijk blue dragon pal versie in mijn bezit. Gelukkig nog vakantie :D

me = happy

[ Voor 8% gewijzigd door PacinoAllstars op 13-08-2007 01:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ironx
PacinoAllstars schreef op maandag 13 augustus 2007 @ 01:22:
hehe eindelijk blue dragon pal versie in mijn bezit. Gelukkig nog vakantie :D
<verdachtmodus>
PAL (Europese) versie verschijnt toch pas op 24 augustus? :?
</verdachtmodus>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace
  • Laatst online: 19:33

Ace

Happy Happy Joy Joy

ironx schreef op maandag 13 augustus 2007 @ 01:28:
[...]

<verdachtmodus>
</verdachtmodus>
Verkapte 'kijk mij eens l33t3 warez d00d zijn' post.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convoy
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12-09 08:39

Convoy

g44p

ironx schreef op maandag 13 augustus 2007 @ 01:28:
[...]

<verdachtmodus>
</verdachtmodus>
is ook dikke onzin.. alleen in jap/kor is ie uit.. dus geen PAL :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kethij schreef op zondag 12 augustus 2007 @ 18:07:
Je had gelijk, de demo staat nu online. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada

Armada

-Wat wil je weten?-

Ace schreef op maandag 13 augustus 2007 @ 02:09:
[...]

Precies, gewoon negeren. Wel handig dat ik (ook nu weer) weet dat ik zijn mening met een gerust hart kan negeren over dit spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz

Dennahz

Een mening is een mening of het spel nou illegaal is of niet. Maak er toch niet telkens zo'n probleem van en praat gewoon over het spel.. wat anderen doen moeten hun weten... jij hebt er meer plezier van als je hem uiteindelijk koopt en hij mooi staat tussen je collectie.

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 13 augustus 2007 @ 06:51:
[...]

Je had gelijk, de demo staat nu online. :)
Ben zeer benieuwd naar deze game en baal dat afgelopen weekend m'n eerste 360 de geest gaf....de sfeer die het spel in de filmpjes tot nu toe uitstraalde was echt fantastisch. Speel bijna nooit FPS games, maar dit zou een uitzondering kunnen zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amoi
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 12-09 15:36
nog iemand geintresseert wanneer need for speed prostreet uit komt?
zo ja in europa op 9 november. het word een super race game!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

amoi schreef op maandag 13 augustus 2007 @ 08:50:
nog iemand geintresseert wanneer need for speed prostreet uit komt?
zo ja in europa op 9 november. het word een super race game!!
:?

Duke Nukem misschien op arcade!!

http://www.shacknews.com/onearticle.x/48414

_/-\o_ _/-\o_

[ Voor 56% gewijzigd door sekeroglan op 13-08-2007 09:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 20:11

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Dat kan nog eens leuk zijn voor multiplayer via Live! :*)

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Hoi, kan iemand die Bioshock demo heeft gespeled hoe die is? Heb men 360 nog niet terug, maar ben echt serieus benieuwd.. :) Dus graag je meningen hier!! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kethij
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 01-12-2021
Bioshock demo nu te downloaden!!!
Had ik toch gelijk gister >:)

En pacinoallstars ben de blue dragon pal versie ook tegen gekomen op usenet, zou gaan om een franse versie. Engels gesproken maar franse schermteksten, lijkt me niet echt handig of je moet hem echt heeeeeeel graag willen spelen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Heb Bioshock demo net gespeelt en de sfeer is echt geweldig inderdaad, niet hele lange demo maargoed het geeft de sfeer echt goed aan vind ik! :)

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
schnumi schreef op maandag 13 augustus 2007 @ 12:12:
Heb Bioshock demo net gespeelt en de sfeer is echt geweldig inderdaad, niet hele lange demo maargoed het geeft de sfeer echt goed aan vind ik! :)
En hoe is het grafisch? Las al verhalen dat dit weer mooier is als Gears of War....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

schnumi schreef op maandag 13 augustus 2007 @ 12:12:
Heb ik een paar vraagjes nog :P.

Loopt het spel soepel? dus geen last van framedrops ofzo? Daar was ik eigenlijk wel een beetje bang voor. En hoe ziet het eruit in vergelijking met andere games die je hebt gespeeld?

Ben gewoon nieuwsgierig! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 21:28

S2S

Walkman schreef op maandag 13 augustus 2007 @ 12:17:
[...]

En hoe is het grafisch? Las al verhalen dat dit weer mooier is als Gears of War....
Ziet er prachtig uit, Ik zelf vindt dat het dicht bij Gears in de buurt komt kwa grfx, maar toch net niet. Net iets te veel iets lager resolution textures op het scherm. Maar een goede tweede plek is ook niet verkeerd.

Kwa verhaal en gameplay etc is het wel beter dan Gears. Maar das mijn mening.

Bioshock is the shit, ga zo ff preorderen. Ik wist het eerst niet maar na de demo, ZZZZZZZZZZZekkkkkker weten!
uchiha tijntje schreef op maandag 13 augustus 2007 @ 12:33:
[...]

Heb ik een paar vraagjes nog :P.

Loopt het spel soepel? dus geen last van framedrops ofzo? Daar was ik eigenlijk wel een beetje bang voor. En hoe ziet het eruit in vergelijking met andere games die je hebt gespeeld?

Ben gewoon nieuwsgierig! :)
In de demo heb ik geen last gehad van framedrops, screentearing etc.. alles is super soepel.

[ Voor 33% gewijzigd door S2S op 13-08-2007 12:36 ]

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Ok, dankje. Er loopt nu ook een Bioshock topic zag ik net!.

Amen to that
Ill
V

[ Voor 18% gewijzigd door uchiha tijntje op 13-08-2007 13:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 04-09 15:58
Dennahz schreef op maandag 13 augustus 2007 @ 08:10:
Een mening is een mening of het spel nou illegaal is of niet. Maak er toch niet telkens zo'n probleem van en praat gewoon over het spel.. wat anderen doen moeten hun weten... jij hebt er meer plezier van als je hem uiteindelijk koopt en hij mooi staat tussen je collectie.
Waarom zou je er geen probleem van moeten maken? Het overgrote deel van de mensen geven een boel geld uit door games gewoon te kopen zoals het hoort en die vinden het niet zo leuk dat een kleine groep losers via hacks gratis alle nieuwste bij elkaar kopiëren en downloaden. Het is precies hetzelfde gevoel wat ik ook heb als ik van iemand hoor dat hij zwart bijklust naast een uitkering of dat een samenwonend stel twee uitkeringen binnenhaalt omdat ze in de administratie gescheiden zouden wonen. Zoveel anders is het ook niet vergeleken met pinpas- of verzekeringsfraude.

Al die mensen die op die manier bedrijven, banken of de staat frauderen hebben ook van die nepsmoezen. "Maak er toch niet telkens zo'n probleem van. Jij vindt het leuk om de hele dag te werken, ik doe liever andere dingen. Je hebt er toch verder geen last van? Nou dan!" "Wat maakt het nou uit dat ik die spullen heb meegenomen? De verzekering betaalt wel, voor die mensen maakt het uiteindelijk niks uit" "Banken hebben toch geld genoeg."

Uiteindelijk betalen we met zijn allen toch mee aan fraude, hoe het ook gebeurt. Het zelfde geldt voor het kopiëren van games. Wat dat betreft zou er ook een kliklijn moeten komen voor illegaal kopiëren van games. Ik zou het leuk vinden om al die pochers met hun warez-Xbox-360-games bij MS aan te geven zodat hun console wordt gebanned.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amoi
duke nukem heb ik nog in een doos liggen op zolder.

er komt binnen kort ook zo'n toetsen bord voor de xbox kost €33,- ofzo maar warom zou je die nemen als je net zo goed een plug and play usb toetsenbord kan kopen van €10,- daar mee kan je ook het menu oproepen enzo is makkelijker typen ook nog

[ Voor 30% gewijzigd door amoi op 13-08-2007 13:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 18:29
Zoals al vaker is gezegd in dit Topic, zullen de komende maanden fantastische maanden zijn voor ons Xbox 360-gamers! :p Wat een geweldige titels! :D
BioShock, Halo³, Project Gotham Racing 4, Medal of Honor: Airborne en de - voor mij - belangrijkste game: Mass Effect! ( _/-\o_ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-08 20:56
Yonix schreef op maandag 13 augustus 2007 @ 13:35:
Zoals al vaker is gezegd in dit Topic, zullen de komende maanden fantastische maanden zijn voor ons Xbox 360-gamers! :p Wat een geweldige titels! :D
BioShock, Halo³, Project Gotham Racing 4, Medal of Honor: Airborne en de - voor mij - belangrijkste game: Mass Effect! ( _/-\o_ )
Voor mij: Project Gotham Racing 4
:9~

Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Oef, wat een sfeertje in Bioshock zeg. Heerlijk _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amoi
ymmv schreef op maandag 13 augustus 2007 @ 13:03:
[...]

Waarom zou je er geen probleem van moeten maken? Het overgrote deel van de mensen geven een boel geld uit door games gewoon te kopen zoals het hoort en die vinden het niet zo leuk dat een kleine groep losers via hacks gratis alle nieuwste bij elkaar kopiëren en downloaden. Het is precies hetzelfde gevoel wat ik ook heb als ik van iemand hoor dat hij zwart bijklust naast een uitkering of dat een samenwonend stel twee uitkeringen binnenhaalt omdat ze in de administratie gescheiden zouden wonen. Zoveel anders is het ook niet vergeleken met pinpas- of verzekeringsfraude.

Al die mensen die op die manier bedrijven, banken of de staat frauderen hebben ook van die nepsmoezen. "Maak er toch niet telkens zo'n probleem van. Jij vindt het leuk om de hele dag te werken, ik doe liever andere dingen. Je hebt er toch verder geen last van? Nou dan!" "Wat maakt het nou uit dat ik die spullen heb meegenomen? De verzekering betaalt wel, voor die mensen maakt het uiteindelijk niks uit" "Banken hebben toch geld genoeg."

Uiteindelijk betalen we met zijn allen toch mee aan fraude, hoe het ook gebeurt. Het zelfde geldt voor het kopiëren van games. Wat dat betreft zou er ook een kliklijn moeten komen voor illegaal kopiëren van games. Ik zou het leuk vinden om al die pochers met hun warez-Xbox-360-games bij MS aan te geven zodat hun console wordt gebanned.
juist door mensen die alles gaan downloaden en kopieren woorden die spelletjes duurder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
amoi schreef op maandag 13 augustus 2007 @ 13:47:
[...]

juist door mensen die alles gaan downloaden en kopieren woorden die spelletjes duurder
Dacht je dat serieus? Als je gaat kijken hoeveel er verloren wordt aan piracy en vervolgens gaat kijken wat de omzet in gameland is kom je wel tot een andere conclusie.

Maar deze discussie is al vaker gevoerd, dus laten we niet weer afdwalen.

[ Voor 9% gewijzigd door pagani op 13-08-2007 13:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ironx
amoi schreef op maandag 13 augustus 2007 @ 13:47:
[...]
Ze doen maar, enige waar ik me echter vaak nog het meest gigantisch aan irriteer is dat die mensen die een game voor noppes downloaden ook nog eens in bijvoorbeeld deze thread gaan zitten klagen dat een spel zwaar bagger zou zijn na nog geen 10 minuten spelen ... omdat ze dan al de volgende "release" *moeten* downloaden (om er bij te horen) :D

[ Voor 14% gewijzigd door ironx op 13-08-2007 13:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alabama_man
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 31-08 14:37
Yonix schreef op maandag 13 augustus 2007 @ 13:35:
Mass effect. Die vergeet ik telkens in m'n lijstje mee te nemen :P. Zijn ook zo veel spellen die ik wil kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

johnnyv.nl schreef op maandag 13 augustus 2007 @ 13:50:
[...]

Dacht je dat serieus? Als je gaat kijken hoeveel er verloren wordt aan piracy en vervolgens gaat kijken wat de omzet in gameland is kom je wel tot een andere conclusie.

Maar deze discussie is al vaker gevoerd, dus laten we niet weer afdwalen.
Grapjas. Ubisoft stond 2 jaar geleden nog op omvallen. Hun Winst is echt heel erg matig.

Gelukkig voor EA, want die hebben nu weer voor een Appel en een Ei 25% van Ubiosoft kunnen kopen, omdat spellen als de Sims wel goed verkopen.

Het gaat (op EA na) echt niet zo goed in de Gamewereld.

Ubisoft haalde in 2004 of 2005 een Netto Winst van net geen $1,- per spel. Overigens staat het bedrijf nog steeds in de rode cijfers.

@hieronder

Ja, dat weet ik. Daarom is omzet ook irrelevant. Het gaat er om of een bedrijf rendabel kan zijn.

[ Voor 14% gewijzigd door PWM op 13-08-2007 14:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
PWM schreef op maandag 13 augustus 2007 @ 14:00:
[...]

Grapjas. Ubisoft stond 2 jaar geleden nog op omvallen. Hun Winst is echt heel erg matig.

Gelukkig voor EA, want die hebben nu weer voor een Appel en een Ei 25% van Ubiosoft kunnen kopen, omdat spellen als de Sims wel goed verkopen.

Het gaat (op EA na) echt niet zo goed in de Gamewereld.

Ubisoft haalde in 2004 of 2005 een Netto Winst van net geen $1,- per spel.
Winst != omzet. De omzet van de gamewereld is groter dan die van de filmwereld.

Maar laten we niet weer in een ellenlange warezdiscussie verdrinken, daar zijn speciale topics voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
Ace schreef op maandag 13 augustus 2007 @ 02:09:
[...]

Uh niet bepaald, net als forza 2 had ik die ook al 2 weken eerder ofzo (legal).

Vriend van me reist regelmatig naar Tsjechie en daar nemen ze het niet zo nou met de release datums, dit was het geval van Forza 2 en nu (blijkt) ook met Blue Dragon.

Anyway was gewoon blij dat ik hem gisteren had binnen gekregen. (dacht trouwens dat die ook al in nl onderhand uit was).

Laat de piracy discussie maar achterwegen |:(

EDIT

Er zijn trouwens enkele zaken in Frankrijk die ze al verkocht hebben. 8)

[ Voor 6% gewijzigd door PacinoAllstars op 13-08-2007 14:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
PacinoAllstars schreef op maandag 13 augustus 2007 @ 14:05:
[...]
Er zijn trouwens enkele zaken in Frankrijk die ze al verkocht hebben. 8)
Wel crap als je dan een Frans gesproken Blue Dragon hebt ;)

Heb trouwens maar even een [xbox360]Blue dragon topic gemaakt :)

[ Voor 16% gewijzigd door pagani op 13-08-2007 14:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
johnnyv.nl schreef op maandag 13 augustus 2007 @ 14:07:
[...]

Wel crap als je dan een Frans gesproken Blue Dragon hebt ;)

Heb trouwens maar even een [xbox360]Blue dragon topic gemaakt :)
Ik heb nog niet gespeeld, maar als ik me goed herinner stond er op het doosje bij languages English, French, Japanese. Dus waarschijnlijk is het net als Viva Pinata multiple languages :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phydomir schreef op maandag 13 augustus 2007 @ 13:39:
Oef, wat een sfeertje in Bioshock zeg. Heerlijk _/-\o_
Ben 'm ook aan het binnenhalen, maar ik ga wederom geduld opbrengen om niet meteen als ie binnen is te gaan spelen. Ik heb zo'n gevoel dat een game als dit het beste tot zijn recht komt als het donker is, net zoals met The Darkness :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amoi
ik ben een beetje op internet aan het rond kijken blijkt dat in 2005 al een elite prototype van chocola bestond http://microsoft.blognews.../02/20/chocolate-xbox-360
de datum wanneer de foto is gemaakt staat er op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
amoi schreef op maandag 13 augustus 2007 @ 14:19:
ik ben een beetje op internet aan het rond kijken blijkt dat in 2005 al een elite prototype van chocola bestond http://microsoft.blognews...02/20/chocolate-xbox-360/
de datum wanneer de foto is gemaakt staat er op
Ik zie 0,0 overeenkomst? Was alleen een ander kleurtje behuizing.

[ Voor 5% gewijzigd door pagani op 13-08-2007 14:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Say, laat Microsoft ons zonder problemen een USA import 360 (NTSC) online komen in Nederland? Of vinden ze dat niet lief.

edit: meteen aangepast Johnnyv.nl!

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 13-08-2007 14:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 13 augustus 2007 @ 14:23:
Say, laat M$ ons zonder problemen een USA import 360 (NTSC) online komen in Nederland? Of vinden ze dat niet lief.
Ik vraag me enigzins af waarom je dit wil (de meeste games zijn regiovrij en de niet-regiovrije games komen meestal gelijktijdig overal uit), maar het gaat waarschijnlijk gewoon werken. Het is overigens MS en niet M$, trolling is niet lief.

edit: Prima, welkom trouwens Mopi :)

[ Voor 4% gewijzigd door pagani op 13-08-2007 15:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alabama_man
Bij nader inzien vind ik Stranglehold eigenlijk toch best een vet spel en overweeg het te gaan kopen. Het is lekker chaotisch, ziet er degelijk uit en de actie is lekker brainless. Origineel is het spel niet, maar de uitvoering vind ik geweldig. Van hoe heel het level uiteindelijk gesloopt wordt door de shoot-outs tot aan de extra moves die dit spel heeft t.o.v. max payne. De Level design (gebaseerd op filmpjes, screenshots en de demo) spreekt me ook erg aan.

En last but not least vind ik dat multi-player filmpje op het eind er uiterst interessant uit zien. Ben vroeger enorm fan geweest van de half-life mod the specialist. En duiken en knallen in slow-motion tegen menselijke tegenstanders staat mij bij te boek als zeer leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
Alabama_man schreef op maandag 13 augustus 2007 @ 14:49:
Bij nader inzien vind ik Stranglehold eigenlijk toch best een vet spel en overweeg het te gaan kopen. Het is lekker chaotisch, ziet er degelijk uit en de actie is lekker brainless. Origineel is het spel niet, maar de uitvoering vind ik geweldig. Van hoe heel het level uiteindelijk gesloopt wordt door de shoot-outs tot aan de extra moves die dit spel heeft t.o.v. max payne. De Level design (gebaseerd op filmpjes, screenshots en de demo) spreekt me ook erg aan.

En last but not least vind ik dat multi-player filmpje op het eind er uiterst interessant uit zien. Ben vroeger enorm fan geweest van de half-life mod the specialist. En duiken en knallen in slow-motion tegen menselijke tegenstanders staat mij bij te boek als zeer leuk.
Idem, kan niet wachten. Jammer dat die nog nergens is opgedoken. meestal is die wel eerder te krijgen dan release datum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada

Armada

-Wat wil je weten?-

ymmv schreef op maandag 13 augustus 2007 @ 13:03:
[...]

Amen, plus dat mijn opmerking niet uit de lucht gegrepen is. In veel gevallen zie je dat mensen een spel weinig kansen geven om tot zijn volle potentie te komen, omdat ze er geen geld in geïnvesteerd hebben. dan is het ff downloaden, oh het lukt niet zo goed en weer op de stapel.
Dus 'Dennahz', ik maak wel uit wiens mening ik enige waarde toedicht en dat doe ik dus niet bij 'Pacinoallstars'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada

Armada

-Wat wil je weten?-

PacinoAllstars schreef op vrijdag 03 augustus 2007 @ 01:32:
Komt echt teveel uit t/m oktober valt niet tegenop te downloaden kopen.

Ben nu nog steeds met oblivion bezig, heb nog flat out, dirt en groot deel forza 2. En zo gaat het maar door :P
Vind je het echt heel gek dat mensen aannemen dat je een spel gedownload hebt? Vooral als je niet even vermeld dat het via Tjechië gekocht is? Heeeeeel vreemd inderdaad... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Zou iets in NL MLB2007 verkopen van 2KSports? Ik kan m nergens vinden, is volgens mij ook nooit PAL uitgebracht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
Armada schreef op maandag 13 augustus 2007 @ 19:52:
[...]

Vind je het echt heel gek dat mensen aannemen dat je een spel gedownload hebt? Vooral als je niet even vermeld dat het via Tjechië gekocht is? Heeeeeel vreemd inderdaad... :X
Uhm Sherlock Holmes, er staat toch een streep door downloaden? Doordat het verleden tijd is. Anders had er gestaan kopen downloaden lol. Anyway had in een eerder stadium wel een geflashte console, maar die heb ik verkocht omdat die gebanned was toen der tijd (ook ergens vermeld) en vervolgens een nieuwe getocht.

Als je ergens in mijn post historie nog typo's vindt, aarzel dan niet om dat te vermelden ;)

Trouwens interessant nieuwtje weer: http://www.xbox360only.nl/nieuwsitem.php?nid=7618

Onafhankelijke ontwikkelaar claimed dat de nieuwe naruto game alleen op de 360 mogelijk is en de ps3 en wii niet krachtig genoeg is :z

[ Voor 14% gewijzigd door PacinoAllstars op 13-08-2007 21:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zojuist Stranglehold en Bioschock gedownload en gespeeld en moet zeggen dat zij beide toch wel leuk zijn. Bioschock ziet er grafisch er beter uit en het heeft een beter verhaal erbij. Strangehold is een regelrechte rip-off van Max Payne maar dan zonder een leuk verhaal erbij. Desalniettemin is het gewoon leuk schieten en de graphics zijn wel ok.

Ik weet niet waarom maar had eigenlijk wel meer verwacht van beide games. Bioschock is erg donker en de robots bashen voelt een beetje aan als Half-Life en Strangehold is zoiets als Max Payne maar dan zonder een sinister verhaal eromheen. Maar goed, ze zullen beide als warme broodjes gaan verkopen dus ik ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-08 23:52

MeNTaL_TO

The future is not set

Exorcist schreef op maandag 13 augustus 2007 @ 20:02:
Zou iets in NL MLB2007 verkopen van 2KSports? Ik kan m nergens vinden, is volgens mij ook nooit PAL uitgebracht.
Klopt helaas helemaal en is ook nog eens regio locked ook en is ook de reden waarom ik er zwaar zit over te denken om een ps3 te kopen, dan kan ik die tenminste gewoon spelen.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wow... heb net de demo van Bioshock gechecked maar... WOW !

Mijn verwachtingen waren al hoog maar die zijn nu naar een max gegroeid. Grafisch vind ik hem mooier dan Gears maar dat blijft natuurlijk persoonlijk. Heel sfeervol allemaal. De animaties zijn zooo goed in dit spel. En qua gameplay zit het ook dik in orde. Aan het filmplje op het eind van de demo blijkt dat we nog maar een glimps hebben gezien van wat er allemaal mogelijk is in het complete spel. Kom maar op :9~

Strangehold vond ik trouwens ook erg vermakelijk. Lekker verstand op 0 en raggen maar. Misschien niet het orgineelste spel met die bullet time maar het is wel erg goed uitgewerkt. Ook maar halen als ie uitkomt. Echt, ik ga een hele dure tijd tegemoet met alle games die ik wil gaan aanschaffen.

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 13-08-2007 22:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 13 augustus 2007 @ 21:42:
Zojuist Stranglehold en Bioschock gedownload en gespeeld en moet zeggen dat zij beide toch wel leuk zijn. Bioschock ziet er grafisch er beter uit en het heeft een beter verhaal erbij. Strangehold is een regelrechte rip-off van Max Payne maar dan zonder een leuk verhaal erbij. Desalniettemin is het gewoon leuk schieten en de graphics zijn wel ok.

Ik weet niet waarom maar had eigenlijk wel meer verwacht van beide games. Bioschock is erg donker en de robots bashen voelt een beetje aan als Half-Life en Strangehold is zoiets als Max Payne maar dan zonder een sinister verhaal eromheen. Maar goed, ze zullen beide als warme broodjes gaan verkopen dus ik ben benieuwd.
tja bijde génre's have bin done to dead.

Wel grappig om deze twee ff naast elkaar te zetten.
ze maken bijde gebruik van de U3 engine
Bioshock is de eerste game na GoW die me een Wow gaaf gevoel gaf.
Strangehold gaf me dat niet zo zeer.

Buiten Epic's eigen ding had ik tot nu toe andere nog niet echt het onderste uit de kan zien halen met die engine.
Weet niet of dat met die crappy vesie klacht te maken heeft.
Elk geval goed om te zien dat andere game bouwers de engine ook door beginnen te krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchzilla
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 11-09 20:18
Verwijderd schreef op maandag 13 augustus 2007 @ 21:42:

john woo is infeite de bedenker van max payne.
alles wat max payne heeft deed john woo al in zijn films.
nu moet ik je zeggen tot op de dag van vandaag speel ik nog steeds max payne.
maar stranglehold is verplichte kost voor mij. ik ga die game blind kopen. _/-\o_
van mij mogen er weer meer van dit soort games komen.

You act like you've never seen a German U-boat in the jungle before

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alabama_man
Snap ook niet hoe het rip-off gevoel zo zwaar kan wegen. De actie is veel dynamischer en zo dik over the top dat het bij mij totaal niet als een max payne kloon voelt. Vind het eigenlijk gewoon een verbetering op wat de max payne gameplay zo goed maakte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JorisTheWise
Armada schreef op maandag 13 augustus 2007 @ 19:52:
[...]

Ach dat is net zo in Oekraine, al zeggen ze er niet bij dat je wel een geflashde Xbox360 nodig hebt om de games te spelen. Verder is het volkomen legaal hoor ;-).
Laat me niet lachen zeg!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JorisTheWise
PacinoAllstars schreef op maandag 13 augustus 2007 @ 21:29:
[...]

Uhm Sherlock Holmes, er staat toch een streep door downloaden? Doordat het verleden tijd is. Anders had er gestaan kopen downloaden lol. Anyway had in een eerder stadium wel een geflashte console, maar die heb ik verkocht omdat die gebanned was toen der tijd (ook ergens vermeld) en vervolgens een nieuwe getocht.

Als je ergens in mijn post historie nog typo's vindt, aarzel dan niet om dat te vermelden ;)

Trouwens interessant nieuwtje weer: http://www.xbox360only.nl/nieuwsitem.php?nid=7618

Onafhankelijke ontwikkelaar claimed dat de nieuwe naruto game alleen op de 360 mogelijk is en de ps3 en wii niet krachtig genoeg is :z
Ach ja, 90% van de andere downloaders op andere sites doen dat geintje niet dus moet je hier wel geloofd worden, misschien een foto van de hoes en disc (voorkant en onderkant) om de mensen hier op andere gedachten te brengen helpt misschien denk je niet???
Aangezien ik regelmatig in Oost-Europa ben geloof ik je bijvoorbeeld absoluut niet nadat ik in flink wat "legale" games stores ben geweest en daar flink wat illegale Xbox en Xbox360 games heb aangetroffen waaronder Halo voor de NewBox360.
Dus laat maar even zien zou ik zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

MeNTaL_TO schreef op maandag 13 augustus 2007 @ 21:53:
[...]

Klopt helaas helemaal en is ook nog eens regio locked ook en is ook de reden waarom ik er zwaar zit over te denken om een ps3 te kopen, dan kan ik die tenminste gewoon spelen.
Dan hoef ik dus niet verder te zoeken. Nou ja, die PS3 komt er nog wel hier..maar voorlopig even niet. Jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellBeast
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 08-09 08:11

HellBeast

Oh My GoT!

Een aardige review van de Xbox 360 op hdtvworld.nl hier

Beauty is in the eye of the beerholder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlbertTCB
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21-12-2024

AlbertTCB

swing it baby

weet iemand of er een winkel is die een xbox 360 elite omruilactie heeft? In Amerika hebben ze dit namelijk wel gehad (en het lijkt mij de ideale kans om mijn brakke 360 om te ruilen voor een nieuwe).

I'm just taking care of business

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz

Dennahz

HellBeast schreef op dinsdag 14 augustus 2007 @ 12:13:
Een aardige review van de Xbox 360 op hdtvworld.nl hier
Vind het niet echt een goede review, eerlijk gezegd... dat lijstje met spellen lijkt wel gejat uit de topicstart hier.

[ Voor 9% gewijzigd door Dennahz op 14-08-2007 12:33 ]

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-09 11:14
Net op de site van van Leest echt bijna voor nop

Leuke spellen en voor de achivements :P

Nfs: most wanted 10,00 Xbox 360
Football manager 2007 10,00 Xbox 360

heb ze gelijk besteld !

[ Voor 7% gewijzigd door Mars18 op 14-08-2007 16:30 ]

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mars18 schreef op dinsdag 14 augustus 2007 @ 16:30:
Net op de site van van Leest echt bijna voor nop

Leuke spellen en voor de achivements :P

Nfs: most wanted 10,00 Xbox 360
Football manager 2007 10,00 Xbox 360

heb ze gelijk besteld !
van die laatste ga je HEEL, HEEL veel spijt krijgen (voor dat tientje dan :P ). Het is totaal onspeelbaar op de xbox. Ik speel fm al sinds het CM was in '95 oid en op de pc is het een van de leukste/verslavende spellen maar toen ik 't speelde op de xbox gaf ik het na 30minuten op. Ben benieuwd of je het langer dan 60minuten kan aanzien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Verwijderd schreef op dinsdag 14 augustus 2007 @ 16:47:
[...]

van die laatste ga je HEEL, HEEL veel spijt krijgen (voor dat tientje dan :P ). Het is totaal onspeelbaar op de xbox. Ik speel fm al sinds het CM was in '95 oid en op de pc is het een van de leukste/verslavende spellen maar toen ik 't speelde op de xbox gaf ik het na 30minuten op. Ben benieuwd of je het langer dan 60minuten kan aanzien...
hmm jij hier :p

ik speel fm ook al lang cm ook daar voor. hoop dat ik die achivements kan krijgen dan :P

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ironx
Mmm... zit even met een vraagje:

Toen ik mijn nieuwe 360 had gekregen en deze aansloot bleef de power-button knipperen. Dit ging na een tijdje weg.

Nu net aan het pokeren met een vriend van me, en hij melde me dat zijn power-button nu ook knippert...

Wat zou dat nou zijn?

* Met de power-button bedoel ik het gedeelte in het midden van de Ring of Light. Dus dat rondje met dat streepje er in:

Afbeeldingslocatie: http://www.yuranlu.com/images/xbox_power_button.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
kan zijn dat je batterije van controller bijna leeg zijn

Pagina: 1 ... 9 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.