Het Xbox 360 ervaringen Topic - Deel 38 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 ... 12 Laatste
Acties:
  • 8.703 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 09:54

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

Heb je de low-power download mode aan staan? Als je die aan hebt staan en je zet de console uit terwijl je iets aan het downloaden bent, dan blijft het licht knipperen totdat de download volledig binnen is.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ironx
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01-07 19:42
MetroidPrime schreef op dinsdag 14 augustus 2007 @ 18:22:
Heb je de low-power download mode aan staan? Als je die aan hebt staan en je zet de console uit terwijl je iets aan het downloaden bent, dan blijft het licht knipperen totdat de download volledig binnen is.
Die heb ik aanstaan ja, en ik weet ook dat hij dan knippert...

Maar in dit geval (van die vriend) staat de console dus aan (we zijn immers beide online aan het spelen) en voor zover wij allebei weten staat bij hem 'in de achtergrond downloaden' uit...

En op de reactie van een lege battery-pack: dan knipperen volgens mij alleen de 4 gedeeltes van de Ring of Light op je controller om beurten (linkboven + rechtsonder, rechtsboven + linksonder)...

Maar ik ga morgen toch naar hem toe, eens even verder neuzen :)

Iig bedankt voor de tips.

This posting is provided "AS IS" with no warranties, and confers no rights.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik lees in de review dat de hd-dvd speler met component dvdtjes niet upscaled, volgens mij is dat onzin want mijn dvd'tjes zien er 100x mooier uit dan op 480p!

Volgens mij scaled ie wel degelijk naar 1080p want ik krijg een mooier beeld dan op mijn 720p/1080i dvd speler

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
Ik heb net de demo gespeeld van bioshock(lekker laat geen problemen met downloaden). En heb de hele hype wel meegekregen maar heb er eigelijk bar weinig over gelezen. Wel gedeeltelijk express want in previews verklappen ze vaak een hoop leuke dingen of geven ze een ander beeld(per ongeluk) waardoor het spel tegen kan vallen omdat je wat anders verwacht.

De demo heerscht, het begin vond ik geweldig. Lekker filmisch(is dat een woord) en redelijk wappie. De sfeer vond ik echt ijzersterk, en de laatste scene van de demo met de tv vond ik ook vrijbrilliant. Hopelijk kan het volledige spel het vasthouden maar de demo wist me echt in de game te zuigen en das wel lang geleden :).
Het scheelt mischien ook dat ik geen grapisch hoer ben al waardeer ik mooie plaatjes wel. Maar dit ziet er en goed uit over het algemeen(water is prachtig) en de sfeer staat gewoon zo sterk. Al vond ik wel choatisch af en toe kleine ruimtes veel beestjes. Maar ik ben er nog niet uit of ik het een voor of nadeel vind, ik had een moment dat zo'n persoon/monster opeens uit de complete schaduw naar mijn hoofd sprong met zij Wrench, deed mijn hart toch eventjes een extra slag ;-)

3 weken geleden mijn Wii omgeruiled voor een 360 wat gouden tijd breekt er opeens aan qua gamen :) Zelfs als die hard PC gamer(sinds de commodore 64&486!) of juist daarom want die games lijken veel op PC games(duh ze komen er ook voor uit) maar het is minder gekloot met allll die drivers(hoh daar word je zo moe van).

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Laatst online: 10-09 11:14
ironx schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 00:16:
[...]

Maar in dit geval (van die vriend) staat de console dus aan (we zijn immers beide online aan het spelen) en voor zover wij allebei weten staat bij hem 'in de achtergrond downloaden' uit...

En op de reactie van een lege battery-pack: dan knipperen volgens mij alleen de 4 gedeeltes van de Ring of Light op je controller om beurten (linkboven + rechtsonder, rechtsboven + linksonder)...

Maar ik ga morgen toch naar hem toe, eens even verder neuzen :)

Iig bedankt voor de tips.
bel gewoon naar microsoft

0800-0233 894

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ironx
  • Laatst online: 01-07 19:42
Mars18 schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 02:07:
[...]
bel gewoon naar microsoft

0800-0233 894
Nee, alsjeblieft! Dat nummer ken ik uit mijn hoofd en wil ik voorlopig niet meer bellen! :X

Het zal vast niks bijzonders zijn, vroeg het me gewoon af ;)

[ Voor 19% gewijzigd door ironx op 15-08-2007 02:15 ]

This posting is provided "AS IS" with no warranties, and confers no rights.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 02:33
Postius schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 01:15:
Ik heb net de demo gespeeld van bioshock(lekker laat geen problemen met downloaden). En heb de hele hype wel meegekregen maar heb er eigelijk bar weinig over gelezen. Wel gedeeltelijk express want in previews verklappen ze vaak een hoop leuke dingen of geven ze een ander beeld(per ongeluk) waardoor het spel tegen kan vallen omdat je wat anders verwacht.

De demo heerscht, het begin vond ik geweldig. Lekker filmisch(is dat een woord) en redelijk wappie. De sfeer vond ik echt ijzersterk, en de laatste scene van de demo met de tv vond ik ook vrijbrilliant. Hopelijk kan het volledige spel het vasthouden maar de demo wist me echt in de game te zuigen en das wel lang geleden :).
Het scheelt mischien ook dat ik geen grapisch hoer ben al waardeer ik mooie plaatjes wel. Maar dit ziet er en goed uit over het algemeen(water is prachtig) en de sfeer staat gewoon zo sterk. Al vond ik wel choatisch af en toe kleine ruimtes veel beestjes. Maar ik ben er nog niet uit of ik het een voor of nadeel vind, ik had een moment dat zo'n persoon/monster opeens uit de complete schaduw naar mijn hoofd sprong met zij Wrench, deed mijn hart toch eventjes een extra slag ;-)

3 weken geleden mijn Wii omgeruiled voor een 360 wat gouden tijd breekt er opeens aan qua gamen :) Zelfs als die hard PC gamer(sinds de commodore 64&486!) of juist daarom want die games lijken veel op PC games(duh ze komen er ook voor uit) maar het is minder gekloot met allll die drivers(hoh daar word je zo moe van).
Ik heb ook een paar keer op het punt gestaan om een wii erbij te halen, maar ik vind het simpelweg niet boeiend genoeg. Leuke voor casuals, maar niets voor mij. De gouden tijd om te gamen op de xbox360 is idd begonnen. Heerlijke games als Gears of War/Crackdown/The Darkness zijn nu al te spelen, en daar komen snel Bioshock, Halo3 en Medel of honor bij (en nog een hele rits toppers in de herfst).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 21:28

S2S

Verwijderd schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 00:18:
ik lees in de review dat de hd-dvd speler met component dvdtjes niet upscaled, volgens mij is dat onzin want mijn dvd'tjes zien er 100x mooier uit dan op 480p!

Volgens mij scaled ie wel degelijk naar 1080p want ik krijg een mooier beeld dan op mijn 720p/1080i dvd speler
De HD-DVD player scaled alleen naar 1080p met een VGA kabel. Over component mag dat wettelijk niet. Over HDMI weer wel.

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh0ckTr00per
  • Laatst online: 12-09 09:13
ironx schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 00:16:
[...]
Oh? Bij mij knippert die dan niet.. Na ja, maar goed ook anders zou mijn zoon dat zien en dan moet hij weer op de xbox :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Ik heb een ledje op de controller zelf die blijft branden *zwak*. Enig idee hoe dat kan?

/Als t ding uitstaat dus ;)

[ Voor 14% gewijzigd door Exorcist op 15-08-2007 12:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Laatst online: 11-09 09:54

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

Exorcist schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 12:45:
Ik heb een ledje op de controller zelf die blijft branden *zwak*. Enig idee hoe dat kan?

/Als t ding uitstaat dus ;)
Volgens mij is dat "normaal" als je de oplaadbare accu gebruikt, ik heb het namelijk ook.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutatie
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 01:33
inderdaad, hier ook, weer een knap staaltje ontwerp van Microsoft. Xbox 360 controller, met ingebouwd lekstroom. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hij scaled dvd's up naar max 576p met component wat er ook al een stuk mooier uitziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alabama_man
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 31-08 14:37
Een pal dvd is standaard 576p. Dus hij scaled niks.

:edit
Met component dat is.

[ Voor 23% gewijzigd door Alabama_man op 15-08-2007 13:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19:33

Ace

Happy Happy Joy Joy

Waarom weet je dit niet zeker? Je kan op elke HD-Ready TV of hoger heel simpel controleren op welke resolutie een aangesloten apparaat werkt.

Als je weet hoe je TV werkt natuurlijk...

Maar zoals al door iemand anders gezegd, component gaat niet verder dan 576p met DVD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaT
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 01:32

BaT

Ik hoop dat die toppers die er allemaal aan gaan komen ook daadwerkelijk wat gaan worden.
Bioshock is idd een erg sfeervolle game; of ik hem direct ga halen als ie uit is weet ik nog niet; ik vond het niet zo heel vernieuwend allemaal.
Ook Stranglehold had ik veel van gehoopt; maar na de demo gespeeld te hebben; heb ik die iig afgeschreven : ik vond het veels te houterig spelen (kwa besturing).
Na de Darkness demo gespeeld te hebben, was ik ook hier niet echt van onder de indruk; de mensen die allemaal lyrisch werden over hoe het spel begon; ik vond het nogal tegenvallen.
Dan maar hopen dat Halo 3 weer als vanouds knallen wordt; heb helaas niet met de beta meegedaan; omdat ik het van de zotten vond om een game als Crackdown er voor aan te schaffen.
De enige spellen waar ik momenteel echt naar uit kijk zijn oa. Alan Wake en CoD4 en natuurlijk GTA4; hopenlijk gaan die aan alle verwachtingen voldoen.

En ondertussen weet Gears of War me gelukkig nog steeds te boeien in MP; hoewel ik eerst een kwartier bezig ben een lag-less server te vinden. Ik speel daarom ook nooit in Ranked matches (tenzijn je door NL-ers wordt uitgenodigd); want die 3 streepjes voor een goede verbinding zeggen dus helemaal niks... had liever een icoontje van het land van oorsprong van de host gezien... of nog beter; gewoon een ping cijfer.

Product Owner - Connec2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Okee dan ga ik hem nu ff met me vga kabel bekijken. Alleen ziet de rest (dashboard) er een stuk lelijker uit via vga

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Een vriend van mij heeft een philips flat tv 26Pf5321 , maar nu wil die graag de 360 er op aansluiten.

Als die de kabel op HD schakelt krijgt die alleen geluid en geen beeld, wat moet die precies doen om het te laten werken ?

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Mars18 schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 14:03:
Een vriend van mij heeft een philips flat tv 26Pf5321 , maar nu wil die graag de 360 er op aansluiten.

Als die de kabel op HD schakelt krijgt die alleen geluid en geen beeld, wat moet die precies doen om het te laten werken ?
De box eerst uitzetten, dan naar hd switchen en dan weer aanzetten. En misschien staat z'n hd resolutie in de instellingen te hoog (1080p als z'n tv maar 720p aan kan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
hij heeft idd naar hd geswitcht naar 720p, op tv instelling.

maar dan ziet die nog geen beeld op hd. omdat er staat is disabled

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
Ik zou het dan eens op een andere tv proberen als dat kan, en evt met een andere kabel (even lenen van iemand)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
hij heeft geen zin om microsoft te bellen, laat maar zitte dan. doe ik ook geen moeite verder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace
  • Laatst online: 19:33

Ace

Happy Happy Joy Joy

Verwijderd schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 13:36:
Okee dan ga ik hem nu ff met me vga kabel bekijken. Alleen ziet de rest (dashboard) er een stuk lelijker uit via vga
Dan moet je de reference levels aanpassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
BaT schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 13:28:
Ik hoop dat die toppers die er allemaal aan gaan komen ook daadwerkelijk wat gaan worden.
Bioshock is idd een erg sfeervolle game; of ik hem direct ga halen als ie uit is weet ik nog niet; ik vond het niet zo heel vernieuwend allemaal.
Ook Stranglehold had ik veel van gehoopt; maar na de demo gespeeld te hebben; heb ik die iig afgeschreven : ik vond het veels te houterig spelen (kwa besturing).
Na de Darkness demo gespeeld te hebben, was ik ook hier niet echt van onder de indruk; de mensen die allemaal lyrisch werden over hoe het spel begon; ik vond het nogal tegenvallen.
Dan maar hopen dat Halo 3 weer als vanouds knallen wordt; heb helaas niet met de beta meegedaan; omdat ik het van de zotten vond om een game als Crackdown er voor aan te schaffen.
De enige spellen waar ik momenteel echt naar uit kijk zijn oa. Alan Wake en CoD4 en natuurlijk GTA4; hopenlijk gaan die aan alle verwachtingen voldoen.

En ondertussen weet Gears of War me gelukkig nog steeds te boeien in MP; hoewel ik eerst een kwartier bezig ben een lag-less server te vinden. Ik speel daarom ook nooit in Ranked matches (tenzijn je door NL-ers wordt uitgenodigd); want die 3 streepjes voor een goede verbinding zeggen dus helemaal niks... had liever een icoontje van het land van oorsprong van de host gezien... of nog beter; gewoon een ping cijfer.
Ja sorry hoor, maar als je bioshock niet vernieuwend vind weet ik het ook niet meer. Het heeft minstens zoveel vernieuwende elementen als Gears of War. Je klinkt eigenlijk te verwend, het begin van the darkness was wel redelijk goed en origineel te noemen. Lyrisch is misschien wat overdreven, maar je zit er wel direct goed in.

Overigens zegt ping vaak weinig als je connect met iemand die weinig bandbreedte tot zijn beschikking heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lapino
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08-09 21:08
Mijn vervangen Xbox360 die ik terugkreeg van Microsoft maakt qua fans een pak meer geluid dan mijn launch console die kapot is gegaan. Heeft iemand al die Talismoon fans geïnstalleerd in zijn 360? Maken die echt een stuk minder geluid? Heb er geen probleem mee dat ik een geruis hoor, maar mijn fans die nu in de 360 zitten, maken een soort ratelend geluid en is echt zeer irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchzilla
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 11-09 20:18
ik wil die demo ook spelen ik kijk al maanden uit naar deze game.
al heb ik al maanden niet fatsoenlijk op mijn box kunnen spelen. continue stuk.
ik hoop dat ik hem snel en heel terug krijg. en de game kan gaan checken. _/-\o_

You act like you've never seen a German U-boat in the jungle before

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roppedop
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:25

Roppedop

XBL/PSN: RudeRob

lapino schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 15:39:
Mijn vervangen Xbox360 die ik terugkreeg van Microsoft maakt qua fans een pak meer geluid dan mijn launch console die kapot is gegaan. Heeft iemand al die Talismoon fans geïnstalleerd in zijn 360? Maken die echt een stuk minder geluid? Heb er geen probleem mee dat ik een geruis hoor, maar mijn fans die nu in de 360 zitten, maken een soort ratelend geluid en is echt zeer irritant.
Ja ik. Ik hoor(de) geen verbetering. Sterker nog, die Talismoon maakte een heel hoog zoom geluid. Nog irritanter dan de standaard cooler. Die Talismoon heb ik er weer uitgehaald.
Zeker niet waard om je garantie te verspillen.

www.oldskoolnl.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Pindakaasman schreef op vrijdag 10 augustus 2007 @ 16:24:

Dit heb je natuurlijk altijd maar ik vraag me nu af of call of duty 3 al ergens afgeprijsd is (je zou het denken wat deel 4 komt al bijna uit :))
28 euro @ play.com

Het is de GOLD edition met bonus dvd

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

MetroidPrime schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 12:49:
[...]

Volgens mij is dat "normaal" als je de oplaadbare accu gebruikt, ik heb het namelijk ook.
Ah, thanks :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaT
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 01:32

BaT

DarkShadow schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 15:38:
[...]

Ja sorry hoor, maar als je bioshock niet vernieuwend vind weet ik het ook niet meer. Het heeft minstens zoveel vernieuwende elementen als Gears of War. Je klinkt eigenlijk te verwend, het begin van the darkness was wel redelijk goed en origineel te noemen. Lyrisch is misschien wat overdreven, maar je zit er wel direct goed in.

Overigens zegt ping vaak weinig als je connect met iemand die weinig bandbreedte tot zijn beschikking heeft.
Klinkt misschien wel verwend; maar zo zie ik het. Ik heb niet gezegd dat Bioshock slecht is; voor mij is het alleen : als het allemaal niet zo sfeervol oogde; bleef er naar mijn inziens bar weinig over. Het is rond lopen en knallen; misschien dat dat in de hele nog veranderd. Zo vond ik Doom 3 zelf ook bijzonder sfeervol ogen en was het ook alleen maar brainless shooten; zeer vermakelijk, maar niet heel erg vernieuwend (wat bij Doom 3 ook gezegd werd toendertijd; dat het niet echt vernieuwend zou zijn, behalve dan op grafisch niveau). En ja dan vind ik na aanleiding van de demo bij Bioshock hetzelfde : het oogt leuk (zeer sfeervol en immersive kwa looks); maar het onderliggende vind ik nou niet echt vernieuwend; terwijl dat bij dit spel wel continu werd gezegd : maar wederom dit is misschien alleen bij de demo zo. Net zo bij Darkness; ook na aanleiding van de demo gespeeld te hebben.

Over die ping heb je misschien gelijk; maar ga niet zeggen dat die 3 streepjes wel duidelijk zijn voor een connectie; want bij 3 bars heb ik vaak genoeg dikke lag; ik wil gewoon kunnen zien waar de host vandaan komt en niet omdat ie toevallig NL in zijn naam heeft staan (wou ik ook nog in m'n live naam zetten, ware het niet dat je moet dokken om je naam te wijzigen, maar dat terzijde). Dus gewoon een een vlaggetje; weet je iig dat je bij een nederlandse server aankomt en dat zegt mij veel meer dan die connection bars.

Product Owner - Connec2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-09 12:38
Heb net ook de BioShock demo gespeeld. Het oogt allemaal zeer sfeervol, maar het is allemaal te donker... Nu kan ik de brightness wel omhoog schroeven, maar dan is de sfeer weg...

Nee, ik laat deze toch in de winkel liggen. Dan kan iemand die hem wél graag heeft kopen.

Als ik dan naar GoW kijk, dan vind ik die toch beter. Én je ziet nog waar je loopt, én er zit een lekker sfeertje in. Dat in BioShock ook nog co-op en multiplayer ontbreekt vind ik toch echt zonde...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind het wel jammer dat mijn eerste bestelling online nu zo lang duurt dat ik een naar smaak van heb overgehouden in mijn mond. Ik denk dat ik het voortaan maar bij de winkels in mijn buurt houd. Het doen van aankopen via internet is precies wat ik dacht dat het zou zijn: ruk :P

Het is inmiddels meer dan 3 weken geleden dat ik bij play.com heb besteld en heb inmiddels aangegeven dat mijn 'item is missing'. Nu gaan ze een nieuwe toesturen maar heb geen idee hoe lang dit gaat duren en of ik uberhaupt dit ga ontvangen.

Dus bij deze: mocht je iets bij play.com willen bestellen; houd dan rekening met het feit dat het minimaal een maand duurt en dat er kans bestaat dat je helemaal niks ontvangt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rival24
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:26

Rival24

I'll Be Back

Verwijderd schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 22:18:
Ik vind het wel jammer dat mijn eerste bestelling online nu zo lang duurt dat ik een naar smaak van heb overgehouden in mijn mond. Ik denk dat ik het voortaan maar bij de winkels in mijn buurt houd. Het doen van aankopen via internet is precies wat ik dacht dat het zou zijn: ruk :P

Het is inmiddels meer dan 3 weken geleden dat ik bij play.com heb besteld en heb inmiddels aangegeven dat mijn 'item is missing'. Nu gaan ze een nieuwe toesturen maar heb geen idee hoe lang dit gaat duren en of ik uberhaupt dit ga ontvangen.

Dus bij deze: mocht je iets bij play.com willen bestellen; houd dan rekening met het feit dat het minimaal een maand duurt en dat er kans bestaat dat je helemaal niks ontvangt.
Ik heb 84 items bij Play.com besteld waarvan ongeveer 90% na een week aankomt en de rest binnen 2 weken. Het is ook pas 1x mis gegaan dus dat het toevallig bij jou een keer wat langer duurt (mag je na 3 weken al klagen?) wil niet zeggen dat het "minimaal een maand duurt" voordat je je spullen hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoccoS
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-08 08:11

Je hebt gewoon een keer pech gehad. Blijkbaar is het tijdens de verzending fout gegaan, daar kan Play.com ook niet veel aan doen natuurlijk. Ik heb daar ook besteld (R6V), was binnen 6 dagen in huis. Scheelde me wel even 30 euro. Verder nooit problemen gehad met webshops.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-
  • Laatst online: 25-08 10:11

-SaveMe-

-klik-

Net even Hexic 2 geprobeerd. Ligt het aan mij of zijn al die skin setjes voor die steentjes bagger ?
Ik vind het onspeelbaar met de huidige kleuren. Die standaard pastel tinten zijn niet echt lekker duidelijk ...

Gemiste kans imho ...

GamiQ, de game notes app met game maps!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22:27

Sagat

Is pappa x2!

Ik ga ook even een lans breken voor play. Diverse cube en ps2 titels besteld en 1 keer heb ik een artikel niet gekregen. Wel is mijn ervaring dat het vaak 2-5 weken duurt. Als je echt niet kan wachten op een spel dan niet daar bestellen, maar gewoon die paar euro meer in de winkel/andere (nederlandse) webshop betalen .

Wat ik wel minder vind is dat play geen grotere artikelen verstuurd. Ik heb er mijn lotr boxen gekocht, maar tegenwoordig worden die alleen nog maar verstuurd binnen de uk ofzo (iig niet meer naar ons kikkerlandje).

10 second ninja DONE

• Sh0ckTr00per
-SaveMe- schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 22:50:
Net even Hexic 2 geprobeerd. Ligt het aan mij of zijn al die skin setjes voor die steentjes bagger ?
Ik vind het onspeelbaar met de huidige kleuren. Die standaard pastel tinten zijn niet echt lekker duidelijk ...

Gemiste kans imho ...
Ik ben het met je eens.. Zeker die battle mode leek me wel heel aardig worden, maar het is het toch uiteindelijk net niet..

En over play, stuk of 20 bestellingen, 1 keer iets niet aangekomen, geen probleem en nieuwe toegezonden gekregen. Ben dus best tevreden :)

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Ik heb net een Dolby setje gekocht, met Optical aansluiting natuurlijk. Kabel erbij gekocht, steek in het het apparaat, geen probleem.

Probeer ik hem echter in de 360 te stoppen (aansluiting van de Videokabel dus), dan vliegt hij er direct weer uit :?

Het is 100% zeker de juiste kabel. Is er een trucje voor, of heb ik een productie foutje te pakken met mijn Optical kabel?

360 kabel is het volgens mij niet, want ik heb er 2 (1 component/1 VGA) en beiden hebben hetzelfde probleem.

• Zinu
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 04-09 10:27

Zinu

dat is gewoon hoe ik rol

Een optical kabel moet je wel in dat blokje van de videokabel doen (aan de kant van de Xbox 360), hè!
Zie hier:
Afbeeldingslocatie: http://www.engadgethd.com/media/2007/01/1.6.07-xcmmulti-componentcable.jpg
(meest rechtse kabel en dan dat ingangetje naast de plek waar de kabel binnenkomt).

Zou moeten werken, in ieder geval drukken tot ie klikt, al moet je af en toe flink drukken.
Hij heeft toch wel deze vorm?
Afbeeldingslocatie: http://www.zpluscable.com/images/products/optical-5mm-end.jpg

[ Voor 73% gewijzigd door Zinu op 16-08-2007 19:44 ]

• ThomasSchrader
  • Laatst online: 28-08 16:28
Oke nou ben ik in bezit van een Panasonic TH-37PV45 en kan ik een Xbox 360 Premium overnemen.. Ga ik die hdmi kabel missen? of is verschil te negeren met de bijgeleverde kabel voor het aansluiten van de Xbox 360?

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 06-09 01:24

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Krijg je van mij een gratis tip.. Bestel voortaan bij play-asia.com
Die snappen tenminste wat service is en zijn net zo goedkoop.
Houd het alleen wel bij één spel per keer, anders krijg je geheid douane perikelen.

• PWM
  • Niet online

PWM

Zinu schreef op donderdag 16 augustus 2007 @ 19:42:
Een optical kabel moet je wel in dat blokje van de videokabel doen (aan de kant van de Xbox 360), hè!
Zie hier:
[afbeelding]
(meest rechtse kabel en dan dat ingangetje naast de plek waar de kabel binnenkomt).

Zou moeten werken, in ieder geval drukken tot ie klikt, al moet je af en toe flink drukken.
Hij heeft toch wel deze vorm?
[afbeelding]
Yep, had ik gedaan. Maar het is opgelost, althans, ik ken het probleem.

Ben even langs vriend gereden die dezelfde setup heeft. Ik heb de juist kabel, maar blijkbaar met een heel kleine afwijking, ben hem bleef hij ook niet zitten. Ik heb zijn (identiek uitziende kabel even meegenomen), en voila, het werkt.

Heerlijk :)

• ymmv
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 04-09 15:58
ThomasSchrader schreef op donderdag 16 augustus 2007 @ 20:14:
Oke nou ben ik in bezit van een Panasonic TH-37PV45 en kan ik een Xbox 360 Premium overnemen.. Ga ik die hdmi kabel missen? of is verschil te negeren met de bijgeleverde kabel voor het aansluiten van de Xbox 360?
Geen zorgen, er is nauwelijks verschil tussen de beeldwaliteit van component en HDMI.

• ThomasSchrader
Is het verschil met het blote oog te merken? 720p op een afstand van 2,5 meter?

• PWM
  • Niet online

PWM

ThomasSchrader schreef op donderdag 16 augustus 2007 @ 21:12:
Is het verschil met het blote oog te merken? 720p op een afstand van 2,5 meter?
HDMI versus Component/VGA?

Nee

Voordeel van HDMI is dat alles via 1 klein stekkertje loopt, en hij 1080P aankan. Component en VGA meestal ook, maar dat hangt weer van tv af.

Op een Big-Ass Screen (47inch+), zal het anders zijn.

[ Voor 30% gewijzigd door PWM op 16-08-2007 21:21 ]

• ThomasSchrader
PWM schreef op donderdag 16 augustus 2007 @ 21:18:
[...]

HDMI versus Component/VGA?

Nee
Oke dat ook weer duidelijk, morgen dan voor het eerst Gears of War spelen :)

• Dennahz
  • Laatst online: 11-09 23:34

Dennahz

Life feels like hell should.

Binnenkort een mooi 5.1 setje kopen. Waarschijnlijk de Logitech Z-5450... kan niet wachten om te gamen in 5.1 :D

Twitter

• PWM
  • Niet online

PWM

Zie heb ik net aangesloten 1 uur geleden :) (zie 4 posts hierboven).

Helemaal top :) 199,- bij de MM

• Dennahz

Dennahz

PWM schreef op donderdag 16 augustus 2007 @ 22:27:
Zie heb ik net aangesloten 1 uur geleden :) (zie 4 posts hierboven).

Helemaal top :) 199,- bij de MM
Hoe is het geluid? Is het de 200 euro waard? :) Als dit teveel offtopic is hier mag het ook via DM.

Twitter

• Marc3l
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 19:40
Moet ook maar een ander 5.1 setje
Eerst al gezeik met mijn tv die maar 50 hz aan kan.
Nu kan mijn 5.1setje geen 5.1 geluid aan (JVC th-a35) ) :X
Heb al een belletje gedaan naar JVC alleen ze kunnen er niks aan doen |:(

edit: net wel ff tafeltennis gekocht, lekker ping pongen 8)

[ Voor 12% gewijzigd door Marc3l op 16-08-2007 23:09 ]

• Mars18
Jmac ik kon het niet laten om fm 2006 vandaag bij bol.com voor 15 euro mee te pakken :P

Morgen komt FM 2007 als goed is binnen hier door van leest.

Besturing zal wel lukken, en achivements zijn mee genomen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSTPS
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 00:36
Dennahz schreef op donderdag 16 augustus 2007 @ 22:08:
Binnenkort een mooi 5.1 setje kopen. Waarschijnlijk de Logitech Z-5450... kan niet wachten om te gamen in 5.1 :D
Echt waar, koop een teufel concept e magnum power edition met de decoder. Bij elkaar kost dit 250 euro en dit klinkt nog stukken beter dan de logitech 5500D. De bass alleen al kan veel dieper dan die van de 5500. Er staat bij de teufel dan wel tot 35hz en bij de logitech 33hz, maar ik heb ze allebei gehoord/getest en dit klopt toch niet helemaal. De logitech deed 30hz met moeite, maar de teufel (die ik nu ook heb) gaat tot wel 19hz door. Natuurlijk is dit nauwelijks meer hoorbaar en kan je de bass bij deze super lage frequentie niet al te hard meer zetten, maar de 23hz doet hij nog aardig hard. Er is een programma voor om dit te testen genaamd NCH Tone generator. Hier kan je van frequenties wisselen. Nu gaat het bij geluid natuurlijk niet alleen maar om de bass, maar bij games geeft dit wel lekkere ''kick'' om een subwoofer te hebben die erg laag gaat en nog hard gaat op die lage frequenties ook. De speakertjes zijn ook nog eens 2 weg en die van de logitech niet. Dit zorgt voor erg helder geluid dankzij de aparte tweeter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz

Dennahz

SOEDARKMASTER schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 02:17:
[...]

Echt waar, koop een teufel concept e magnum power edition met de decoder. Bij elkaar kost dit 250 euro en dit klinkt nog stukken beter dan de logitech 5500D. De bass alleen al kan veel dieper dan die van de 5500. Er staat bij de teufel dan wel tot 35hz en bij de logitech 33hz, maar ik heb ze allebei gehoord/getest en dit klopt toch niet helemaal. De logitech deed 30hz met moeite, maar de teufel (die ik nu ook heb) gaat tot wel 19hz door. Natuurlijk is dit nauwelijks meer hoorbaar en kan je de bass bij deze super lage frequentie niet al te hard meer zetten, maar de 23hz doet hij nog aardig hard. Er is een programma voor om dit te testen genaamd NCH Tone generator. Hier kan je van frequenties wisselen. Nu gaat het bij geluid natuurlijk niet alleen maar om de bass, maar bij games geeft dit wel lekkere ''kick'' om een subwoofer te hebben die erg laag gaat en nog hard gaat op die lage frequenties ook. De speakertjes zijn ook nog eens 2 weg en die van de logitech niet. Dit zorgt voor erg helder geluid dankzij de aparte tweeter.
Bedankt voor je reactie! Ik zal het eens uitzoeken wat er allemaal te koop is. Voor 50 euro meer klinkt de teufel wel meer de moeite waard.

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mars18 schreef op donderdag 16 augustus 2007 @ 23:01:
Jmac ik kon het niet laten om fm 2006 vandaag bij bol.com voor 15 euro mee te pakken :P

Morgen komt FM 2007 als goed is binnen hier door van leest.

Besturing zal wel lukken, en achivements zijn mee genomen :P
je mocht 'm van mij voor 5 euro kopen.. Maar 1x gespeeld :')

Laat maar weten of je 't echt speelbaar vind.. Ik gok dat je snel op je woorden terugkomt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16:25
lees net dat bioshock geen multiplayer heeft en evengoed zulke hoge scores haalt, dat snap ik niet

voor mij is next-gen het online gamen op een console....

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• it0
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16-08 10:24

it0

Mijn mening is een feit.

Phusebox schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 08:58:
lees net dat bioshock geen multiplayer heeft en evengoed zulke hoge scores haalt, dat snap ik niet

Pst niet bij de game, het is meer een adventure in een fps setting.

Multiplayer adventure? Hoogstens misschien co-op, maar dat zou dan ook niet spannend zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
  • Laatst online: 07-09 23:47

Dat staat er natuurlijk helemaal los van. Een game moet worden beoordeeld zoals hij bedoeld is. Klagen om multiplayer bij Bioshock is het zelfde als naar een Sci-fi film gaan en roepen dat het niet realistisch is. Omdat er nu ook(!) online ge-muliplayerd kan worden op consoles betekent dit dat we de hoge scores alleen maar reserveren voor de shooters/racegames en dat we games met een goed singleplayer verhaal maar links moeten laten liggen? Next-gen is veel meer dan alleen online spelen (gelukkig maar).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16:25
SeamusXanthus schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 09:34:
[...]

Dat staat er natuurlijk helemaal los van. Een game moet worden beoordeeld zoals hij bedoeld is. Klagen om multiplayer bij Bioshock is het zelfde als naar een Sci-fi film gaan en roepen dat het niet realistisch is. Omdat er nu ook(!) online ge-muliplayerd kan worden op consoles betekent dit dat we de hoge scores alleen maar reserveren voor de shooters/racegames en dat we games met een goed singleplayer verhaal maar links moeten laten liggen? Next-gen is veel meer dan alleen online spelen (gelukkig maar).
ik zeg ook "voor mij is next gen".... ik speel eigenlijk nooit alleen.... saai

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-08 20:56
Phusebox schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 09:36:
[...]

ik zeg ook "voor mij is next gen".... ik speel eigenlijk nooit alleen.... saai
Ik speel ook voornamelijk on-line. Echter ben ik het niet met je eens dat games zonder die mogelijkheid niet fantastisch kunnen zijn. Velen spelen nog voornamelijk SP en een reviewer zal, als hij zo objectief mogelijk wil (be)oordelen, de voorkeuren van deze grote groep moeten laten meewegen in zijn oordeel.

Dus tja.. als je niet begrijpt hoe een game zo goed beoordeeld wordt moet je ook maar eens denken aan het feit dat er mensen zijn met andere voorkeuren dan jij. :)

[ Voor 13% gewijzigd door Hyp Hyper op 17-08-2007 09:57 ]

Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh0ckTr00per
Als ik al online speel doe ik dat met de voice op 0.. Puberaal geneuzel altijd.. :)

Games waarvan ik tot nu toe het meest genoten heb op de 360: Oblivion, Tomb Raider Legend, Enchanted Arms, King Kong en DiRT. Geeft wel redelijk mijn voorkeur weer gok ik zo ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Laatst online: 21:08

Phydomir

Dennis

Ach ja, een half jaar geleden schreeuwde ik ook dat ik geen games koop zonder multi-palyer. Nu ga ik echter volgende week Blue Dragon en Bioshock kopen. Allebij zonder MP.

Zolang de game zelf redelijk wat tijd vult zonder MP vind ik het tegenwoordig ook wel best.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 04-09 23:14

Armada

-Wat wil je weten?-

Omdat het misschien goed is in wat het wel doet?

Dit spel leek me helemaal niets, weer een fps, maar na het zien van de gameplay filmpjes, de previews en deze review van PCGamer:

http://www.computerandvideogames.com/article.php?id=169983

Wauw... deze moet ik toch wel hebben. Wordt alleen een PC-versie via Steam denk ik.

- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzf1kr
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 17:22
Om eerlijk te zijn vond ik de demo wat teganvallen.
Zometeen nog maar een keertje spelen dan maar, kijken of het de 2e keer beter is.

Hier nog een lijstje met score's die men aan Bioshock gegeven heeft. Het lijkt er op dat deze keer iedereen het met elkaar eens is. :)

Alternative Press - 5/5
Game Informer - 10/10
Gamer.tv - 5/5
Playboy - 4/4 Bunnies
PC Gamer UK - 9.5/10
PC Zone - 96%
Gamers - 98%
GameArena - 5/5
Console Game World - 99%
Metacritic - 100%
TeamXbox - 9.5/10
X-360 - 10/10
GameSpy.com - 5 /5
IGN.com - 9.7 /10
UnderGroundOnline - A /A+
1UP.com - 10/10
Xbox World 360 [UK] - 94 /100
GameTap -10 /10
Game Informer - 10 /10
GamesRadar [UK] - 100 /100
Eurogamer - 10 /10
Gamer.tv - 5 /5
Official Xbox Magazine - 10 /10

https://www.facebook.com/hausbrandeck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada

Armada

-Wat wil je weten?-

yzf1kr schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 13:07:
Zometeen nog maar een keertje spelen dan maar, kijken of het de 2e keer beter is.

Hier nog een lijstje met score's die men aan Bioshock gegeven heeft. Het lijkt er op dat deze keer iedereen het met elkaar eens is. :)
Eerlijk gezegd wel de demo gedownload, maar nog niet opgestart. Ik was al niet helemaal kapot van de sfeer in Doom 3 en ik denk dat dit ook wel die richting uit gaat (system shock 2 scheen ook al redelijk creepy te zijn, met spoken die verschijnen en gillend op operatietafels liggen en zo).
Maar eerst even kijken of ik het niet gewoon bij Blue Dragon moet houden... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jabberwock
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 12-09 09:44

jabberwock

XBL:Jabberwocks

Dus sommige reviewers vinden dit HET PERFECTE spel aangezien ze een 10/10 rating geven. Mag toch wel hopen dat er nog games uitkomen die er grafisch wel goed uitzien. Ben dan tevens nieuwsgierig wat voor rating die betreffende games dan krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada

Armada

-Wat wil je weten?-

jabberwock schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 13:49:
Dus sommige reviewers vinden dit HET PERFECTE spel aangezien ze een 10/10 rating geven. Mag toch wel hopen dat er nog games uitkomen die er grafisch wel goed uitzien. Ben dan tevens nieuwsgierig wat voor rating die betreffende games dan krijgen.
Heel simpel, er zit ook een tijdsfactor in natuurlijk. Spellen van 5 jaar geleden worden toch wat minder. Bovendien is het onzin om de top van de schaal altijd voor de toekomst te reserveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-08 20:56
Sh0ckTr00per schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 09:57:
Als ik al online speel doe ik dat met de voice op 0.. Puberaal geneuzel altijd.. :)
Dat sowieso. :)
Kreten als 'prepare to lose' and 'I'm the besttt' hoef ik niet zo nodig te horen. :/

Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Armada schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 13:54:
[...]

Heel simpel, er zit ook een tijdsfactor in natuurlijk. Spellen van 5 jaar geleden worden toch wat minder. Bovendien is het onzin om de top van de schaal altijd voor de toekomst te reserveren.
Inderdaad.

Het spel krijgt een 10 naar huidige maatstaven. Een 10 nu is ook niet te vergelijken met een 10 van 1 jaar geleden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 06-09 01:24

Ken.

\m/.([oO]).\m/

yzf1kr schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 13:07:
Same here.. Ik kan me niet echt vinden in de lovende reviews en rants hier.
De grapchics vallen me tegen. Misschien iets teveel van verwacht ofzo. Ik ga 'm vanavond nog maar 's proberen ofzo.
Hyp Hyper schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 13:55:
[...]

Kreten als 'prepare to lose' and 'I'm the besttt' hoef ik niet zo nodig te horen. :/
Daarom speel ik eigenlijk alleen nog maar met vrienden en bekenden online.
Dan zijn zulke kreten wel weer leuk hehe :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
Hyp Hyper schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 13:55:
[...]

Ik ervaar eigenlijk juist (iig bij gears of war ranked) vaak dat er goed gecommuniceerd wordt en de voice ervoor zorgt dat we winnen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jabberwock
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 12-09 09:44

jabberwock

XBL:Jabberwocks

PWM schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 14:11:
[...]

Inderdaad.

Het spel krijgt een 10 naar huidige maatstaven. Een 10 nu is ook niet te vergelijken met een 10 van 1 jaar geleden.
Oke heb je een puntje, maar als ik de graphics bekijk ben ik meer onder de indruk van bijv. Gears of War, GRAW (niet 2) en ja zelfs tomb raider. Ook nog wat race games, maar dat is een andere vergelijking want ik denk dat een auto wat mooier te stroomlijnen is dan een poppetje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
jabberwock schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 15:42:
[...]

Oke heb je een puntje, maar als ik de graphics bekijk ben ik meer onder de indruk van bijv. Gears of War, GRAW (niet 2) en ja zelfs tomb raider. Ook nog wat race games, maar dat is een andere vergelijking want ik denk dat een auto wat mooier te stroomlijnen is dan een poppetje.
De tijd dat een spel alleen maar beoordeeld wordt om zijn graphics ligt gelukkig ver achter ons :). Een goede reviewer kijkt niet alleen hoe gedetailleerd de textures zijn, maar ook hoe de graphics bijdragen aan de sfeer. Neem de film '300' als voorbeeld. Er zullen vast veel films zijn met betere special effects, maar het wordt visueel toch door velen als een meesterwerk beschouwd.
Grafisch vind ik Bioshock (van wat ik heb gezien heb in de demo) dan ook een visueel meesterwerk, ondanks dat hier en daar groffere textures gebruikt worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz

Dennahz

Heeft iemand misschien nog een trial code voor 48uur live? Ik zou graag nog eens online willen gamen om te zien of ik nou wel-of-niet gold wil en zou graag eerst even willen testen of het me echt bevalt.

Bedankt :)

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb er nog zat liggen, duurt alleen nog een paar uur voor Ik thuis ben..
Doen de ''oude'' xbox trial codes het trouwens ook, dan heb Ik er nog veel meer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz

Dennahz

Verwijderd schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 16:09:
Doen de ''oude'' xbox trial codes het trouwens ook, dan heb Ik er nog veel meer..
Normaal kan je je gewone Xbox account wel omzetten naar je 360, maar of de trial codes ook werken? Zou ik er 1 van je mogen gebruiken? O+ Ben dit weekend toch niet thuis dus kan pas vanaf maandag weer op't boxje :)

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 20:11

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Verwijderd schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 16:09:
Oude xbox1 trial codes werken niet op de 360... heb namelijk nog zat van die dingen en ze werken allemaal niet :P

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Had al zo een vermoeden.. Als Ik het niet vergeet zal Ik wel even een code doorsturen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij werken die trial-codes vanaf 3 maand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada

Armada

-Wat wil je weten?-

SeamusXanthus schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 15:54:
[...]

De tijd dat een spel alleen maar beoordeeld wordt om zijn graphics ligt gelukkig ver achter ons :). Een goede reviewer kijkt niet alleen hoe gedetailleerd de textures zijn, maar ook hoe de graphics bijdragen aan de sfeer. Neem de film '300' als voorbeeld. Er zullen vast veel films zijn met betere special effects, maar het wordt visueel toch door velen als een meesterwerk beschouwd.
Grafisch vind ik Bioshock (van wat ik heb gezien heb in de demo) dan ook een visueel meesterwerk, ondanks dat hier en daar groffere textures gebruikt worden.
Precies, wat is dat nou voor vergelijking: het heeft geen betere graphics dan spel X, dus dan is het geen 10 waard. Lees nou eens de eerder de door mij gequote review van PC Gamer en dan begrijp je waar het om gaat. Echt, alle grafische pracht went vanzelf. Het wordt pas echt wat als er ook een echt spel onder de glanslaag zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz

Dennahz

Verwijderd schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 16:34:
Had al zo een vermoeden.. Als Ik het niet vergeet zal Ik wel even een code doorsturen..
Dankje! Super van je :)

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weltschmerz
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 30-08 19:00
Verwijderd schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 16:34:
offtopic, waarom schrijf je "ik" telkens met een hoofdletter? Ben je een sekte aan het oprichten? ;)

&

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eindcijfer 6 voor Nederlands.. :)
*notetoself.txt*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zinu schreef op donderdag 16 augustus 2007 @ 19:42:
Zie hier:
[afbeelding]
Nu speel ik al een aantal weken met deze kabel, en mij was nog niet opgevallen dat er een optische uitgang op zat. }:O

Vandaag maar eens een optisch kabeltje gehaald, 5.1 is toch prettiger dan Dolby Prologic II.
Bedankt! d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Laatst online: 25-08-2021
Armada schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 16:35:
[...]

Precies, wat is dat nou voor vergelijking: het heeft geen betere graphics dan spel X, dus dan is het geen 10 waard. Lees nou eens de eerder de door mij gequote review van PC Gamer en dan begrijp je waar het om gaat. Echt, alle grafische pracht went vanzelf. Het wordt pas echt wat als er ook een echt spel onder de glanslaag zit.
Dat is ook de reden dat alle schreeuwkiddies geen reviewer zijn en nooit zullen worden :p. AL vind ik wel dat 10'en te makkelijk gegeven worden in het algemeen. Half life 2 kreeg ook overal monster scores kwam bij mij ook niet verder dan een 8,nogwat. Maar ik reken voor mezelf vrij streng :p Bioshock haal ik over 2 weken wel voor 30 euri van marktplaats :p.

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij Friese leraar elektrotechniek moet voor een 10 iets 100% perfect zijn, en dat kan natuurlijk nooit..
Ik trek mij weinig aan van reviews die overal te vinden zijn, ik trek er alleen een conclusie uit of een spel wellicht de moeite waard is.
En dan nog probeer ik de spellen die een slechter cijfer krijgen, want een rieview is ook maar een rieview.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Verwijderd schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 17:40:
Volgens mij Friese leraar elektrotechniek moet voor een 10 iets 100% perfect zijn, en dat kan natuurlijk nooit..
Ik trek mij weinig aan van reviews die overal te vinden zijn, ik trek er alleen een conclusie uit of een spel wellicht de moeite waard is.
En dan nog probeer ik de spellen die een slechter cijfer krijgen, want een rieview is ook maar een rieview.
Met veel Examens geldt dat natuurlijk ook :) Die zijn niet subjectief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
Kan bijna niet wachten op Bioshock. Heb volgende week lekker vrij en dus alle tijd. Hopelijk komt hij een dagje of 2 eerder in de winkels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een reviewer schrijft ook maar zijn mening op. Je moet het allemaal niet te letterlijk nemen. Het is hooguit nuttig om in het algemeen ff te kijken of iets leuk is of niet. Als je 5 reviews leest die een game tussen de 2,5 en de 5 geven zal het wel niet zijn en als je 5 reviews leest die een game tussen de 8 en 10 geven zal het wel goed zijn. Lekker boeie of het dan een 8 of een 10 is :)

Verder hangt het natuurlijk ook van je persoonlijke smaak af. Zelda krijgt ook overal een 9+. Zal vast een leuk spel zijn als je er van houdt maar ik vindt het maar een ruk-game bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mazzl
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01-09 10:42
vraagje, ik wilde net even crackdown op live gaan spelen, en een game hosten,
krijg ik de melding: due to you're current network setup you will not be able to host multiplayer games.

iemand suggesties,
xbox hangt gewoon via een utp aan een speed touch adsl modem / hub. via dhcp.

If you don't stand for something you'll fall for everything

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh0ckTr00per
mazzl schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 20:12:
vraagje, ik wilde net even crackdown op live gaan spelen, en een game hosten,
krijg ik de melding: due to you're current network setup you will not be able to host multiplayer games.

iemand suggesties,
xbox hangt gewoon via een utp aan een speed touch adsl modem / hub. via dhcp.
Controleer even met een netwerk test of je NAT wel open is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 00:57

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Verwijderd schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 18:12:
Een reviewer schrijft ook maar zijn mening op. Je moet het allemaal niet te letterlijk nemen. Het is hooguit nuttig om in het algemeen ff te kijken of iets leuk is of niet. Als je 5 reviews leest die een game tussen de 2,5 en de 5 geven zal het wel niet zijn en als je 5 reviews leest die een game tussen de 8 en 10 geven zal het wel goed zijn. Lekker boeie of het dan een 8 of een 10 is :)

Verder hangt het natuurlijk ook van je persoonlijke smaak af. Zelda krijgt ook overal een 9+. Zal vast een leuk spel zijn als je er van houdt maar ik vindt het maar een ruk-game bijvoorbeeld.
Ik schrijf zelf reviews, en eigenlijk verdienen de games tegenwoordig hooguit een 6 of 7. De rest van het cijfer wordt alleen maar bepaald door de graphics. Crysis is dan wel verdiend door de Graphics, maar neem bijvoorbeeld Rainbow Six: Vegas.

Dat was echt de grootste kutgame die ik heb moeten/mogen reviewen, besturing was kut (PC), gameplay was kut en gewoon het hele spel voelde scripted en nep aan. Maar toch zag het er best aardig uit, en als je dan een 7 geeft, lacht iedereen je uit.

Heb het uiteindelijk onder druk van wat collega's een 8,5 gegeven, maar dat zijn in mijn ogen echt 1,5 punt voor de graphics. Als ik dat niet mee hoefde te wegen was het gewoon een 7 geweest.

Zo is het met veel games, zonder de mooie graphics vindt niemand het een goede game, zijn de graphics redelijk goed, dan is het ineens een wereldgame :r

Maar goed, ik kan er zelf ook wel wat van :P (Al is dat minder op graphics gebaseerd dan "Rainbow Six" Vegas)

Maar goed, tegenwoordig met al die graphicshoeren zijn graphics meer waard dan gameplay (ook al vind ik zelf goede graphics ook wel fijn, maar ik zal een goede game daarop niet afrekenen).

[ Voor 7% gewijzigd door Angeloonie op 17-08-2007 20:36 ]

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mazzl
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01-09 10:42
@sh0cktrooper
thanx :)
nat opengezet en nu werkt het wel :D

If you don't stand for something you'll fall for everything

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Laatst online: 21:08

Phydomir

Dennis

Angeloonie schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 20:32:
Heb het uiteindelijk onder druk van wat collega's een 8,5 gegeven, maar dat zijn in mijn ogen echt 1,5 punt voor de graphics. Als ik dat niet mee hoefde te wegen was het gewoon een 7 geweest.
Met andere woorden, die review is dus niets waard?

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 02-09 13:39

swampy

Coconut + Swallow = ?

Verwijderd schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 18:12:

En vergeet niet lokale gewoontes en smaken. Een game als Gundam wordt verre van positief hier in europe en in america ontvangen. Maar in japan...well..als je daar geen gundam spel hebt dan hoor je er niet bij!

Uiteindelijk is een review maar een mening, hoe vaak je niet een review van..laten ze zeggen..doom3! Tegenkomt met een 9 of een 10, terwijl laten we redelijk zijn, het verhaal is zeer zwak en de game te kort!

En soms moet je ook kijken naar het platform, op een nintendo DS kun je geen PSP graphics krijgen enzovoort! Er zijn zoveel verschillende factoren die een review waarde geven dat je uiteindelijk zelf er moet uitkomen wat het waard is!

There is no place like ::1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 02-09 13:39

swampy

Coconut + Swallow = ?

[...]

Ik schrijf zelf reviews, en eigenlijk verdienen de games tegenwoordig hooguit een 6 of 7. De rest van het cijfer wordt alleen maar bepaald door de graphics. Crysis is dan wel verdiend door de Graphics, maar neem bijvoorbeeld Rainbow Six: Vegas.

Dat was echt de grootste kutgame die ik heb moeten/mogen reviewen, besturing was kut (PC), gameplay was kut en gewoon het hele spel voelde scripted en nep aan. Maar toch zag het er best aardig uit, en als je dan een 7 geeft, lacht iedereen je uit.

Zo is het met veel games, zonder de mooie graphics vindt niemand het een goede game, zijn de graphics redelijk goed, dan is het ineens een wereldgame :r

Maar goed, ik kan er zelf ook wel wat van :P (Al is dat minder op graphics gebaseerd dan "Rainbow Six" Vegas)

Maar goed, tegenwoordig met al die graphicshoeren zijn graphics meer waard dan gameplay (ook al vind ik zelf goede graphics ook wel fijn, maar ik zal een goede game daarop niet afrekenen).
Verhaal gaat voor mij boven graphics, tuurlijk zijn graphics belangrijk maar als een game verhaal mist, besturing verrot is of de engine zware problemen heeft..tja..dan is de basis score ook laag. Zelf zou ik zeggen dat graphics een toetje zijn, belangrijk...ja..goddelijk? Nee!

Er zijn genoeg Doom4's en Quake4's geweest die als je de graphics niet al te belangrijk vindt aardig "meh" zijn!

There is no place like ::1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
  • Laatst online: 30-07 09:05
Zo'n verhaal vertellen en dan gears of war een 9,5 geven 8)7 .

[ Voor 11% gewijzigd door DeepSeven op 17-08-2007 23:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rival24
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:26

Rival24

I'll Be Back

Phydomir schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 22:34:
[...]

Met andere woorden, die review is dus niets waard?
Het draait in een review altijd om onderbouwing, dat cijfer onderaan zegt niet zoveel en kun je altijd wel met een korreltje zout nemen (snap ook niet dat veel reviews cijfers achter de komma hebben!?).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

dat geeft alweer aan dat je een review niet te letterlijk moet nemen. Ik persoonlijk vind rainbow six vegas een top spel. Gameplay is goed, de sfeer is goed en daar draait het om en ik ben redelijk kritisch. Veel spellen laat ik gewoon liggen, alleen de echte toppers speel ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
DeepSeven schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 23:05:
Zo'n verhaal vertellen en dan gears of war een 9,5 geven 8)7 .
Als je denkt dat GoW een 9,5 kreeg alleen vanwege de graphics ben ik blij dat je geen reviewer bent ;)

GoW doet namelijk heel veel meer goed dan alleen mooi zijn. Verder ben ik het maar gedeeltelijk met Angeloonie eens. De wijze waarop graphics gebruikt worden doen voegen namelijk toe aan de immersiveness van de game. Goede graphics dienen de gameplay. Dat is de reden waarom lelijke graphics het cijfer (in mijn ogen dus terecht) naar beneden halen. Goed gebruikte graphics helpen om te zorgen dat je in de game wordt gezogen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferry34
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 01:24
amoi schreef op maandag 13 augustus 2007 @ 08:50:
nog iemand geintresseert wanneer need for speed prostreet uit komt?
zo ja in europa op 9 november. het word een super race game!!
Ik ben zeker geïntresseerd. De need for speed reeks was grafisch altijd top, het jammere was alleen dat t te onrealistisch was qua rijgedrag. Vaak was het sneller om vol een muur in te rijden en terug te stuiteren, maar aangezien ze nu een schademodel hebben, ben ik hoopvol!
BaT schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 13:28:
.

Ik heb gisteren eindelijk Gears of War in mn eentje uitgespeeld op insane pff!
Maar bij t online word ik compleet ingemaakt! Toch n heel andere manier van spelen.

Dat van die lag verbaast me, ik heb nog nooit lag gehad bij zowel gears of war als bij welk xbox spel dan ook. Alleen soms dat t spel ff stopt als iemand in de multiplayer quit en daarna gaat die weer verder.

[ Voor 46% gewijzigd door Ferry34 op 18-08-2007 10:28 ]

Pagina: 1 ... 10 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.