xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
onzin dat dat 'tegenwoordig' alleen zo is. En ook pure onzin dat games minder sophisticated zijn. In het geval van rainbow six heb je waarschijnlijk wel gelijk, omdat tactiek een minder groot publiek aanspreekt dan pewpew.Angeloonie schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 20:32:
[...]
Ik schrijf zelf reviews, en eigenlijk verdienen de games tegenwoordig hooguit een 6 of 7. De rest van het cijfer wordt alleen maar bepaald door de graphics. Crysis is dan wel verdiend door de Graphics, maar neem bijvoorbeeld Rainbow Six: Vegas.
Dat was echt de grootste kutgame die ik heb moeten/mogen reviewen, besturing was kut (PC), gameplay was kut en gewoon het hele spel voelde scripted en nep aan. Maar toch zag het er best aardig uit, en als je dan een 7 geeft, lacht iedereen je uit.
Heb het uiteindelijk onder druk van wat collega's een 8,5 gegeven, maar dat zijn in mijn ogen echt 1,5 punt voor de graphics. Als ik dat niet mee hoefde te wegen was het gewoon een 7 geweest.
Zo is het met veel games, zonder de mooie graphics vindt niemand het een goede game, zijn de graphics redelijk goed, dan is het ineens een wereldgame
Maar goed, ik kan er zelf ook wel wat van(Al is dat minder op graphics gebaseerd dan "Rainbow Six" Vegas)
Maar goed, tegenwoordig met al die graphicshoeren zijn graphics meer waard dan gameplay (ook al vind ik zelf goede graphics ook wel fijn, maar ik zal een goede game daarop niet afrekenen).
Maar games als Gears of War en waarschijnlijk ook Bioshock vervelen mij voor geen minuut, zijn orgineel qua besturing en introduceren van nieuwe elementen en zijn gewoon de producten van 40 jaar gaming evolutie. Zulke games zijn voor mij inderdaad een 9 of 10 waard. Natuurlijk kunnen bepaalde dingen verbeterd worden en dat zal ook moeten. Je kan na 2 of 3 jaar niet met weer zo'n game gaan komen.
Hij is net binnen 2007, ga hem zo opstarten ben benieuwdVerwijderd schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 08:45:
[...]
je mocht 'm van mij voor 5 euro kopen.. Maar 1x gespeeld
Laat maar weten of je 't echt speelbaar vind.. Ik gok dat je snel op je woorden terugkomt
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
- grafisch ziet het er allemaal prima uit. Hier en daar wat ' gruiziger' , op de meeste plekken gewoon een goede texture. De belichting is dankzij de setting art-deco gerechtvaardigd in uitbundige kleuren van rood en cyaan. Ik vind het er heel goed uit zien en ik heb geen HDTV, dus wellicht geeft dat ook nog dat tandje extra.
- Sfeer; ik had hier eigenlijk op basis van de door mij eerder gequote review van PC Gamer meer van verwacht. Er wordt daar een bepaalde tragiek beschreven, die voor mij een reden zou zijn om te kopen. In plaats van de angst die Doom 3 probeerde oproepen, de meelij en droefheid in Bioshock. Echter, ik zie het in de demo nog niet echt terugkomen. Ja, ergens is een soort herdenkplek voor een man, een vrouw praat tegen een leeg wiegje, maar er worden geen hele verhalen gegeven die de achtergrond moeten schetsen. Misschien komt het omdat ik redelijk wat jaartjes spellen speel, waardoor je niet meer in een wereld getrokken wordt, maar eerder 'game mechanics' ziet. De vrouw in kwestie was dus niets meer dan een obstakel dat direct uit de weg geruimd moet worden. De setting van de vrouw in de WC vond ik dan wel weer goed.
- Geluid, erg goed, sfeervol, beklemmend, monter in de meest absurde plaatsen.
Aan het einde van de rit ben ik dus nog niet helemaal overtuigd van de aankoop. En dat komt eigenlijk door de reviews. Als die een 9,5 - 10 geven en ik moet nu afgaan op de demo, dan vraag ik me af waar dat precies voor gegeven wordt. Een mooie lagere negentig procent a la, maar voor zulke scores moet dit spel ook de was kunnen doen en de koffie zetten. En dan word ik erg voorzichtig. Ik wil namelijk voorkomen dat er een soort bonus-plan aan hoge reviewscores hangt.
Ik wacht nog even de publieke opinie af wanneer ze eindelijk te koop zijn.
- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id
Je kan ook niet verwachten dat een demo een perfect beeld geeft. Het is in ieder geval geen slecht spel. Wat me vaak mateloos irriteert aan reviewers(van games, films etc). Is dat ze als het persoonlijk niet leuk vinden ook zeggen dat het slecht spel is. Wat vrij belachelijk is. Maar objectieviteit is natuurlijk ook niet aan de massa besteed. Bv. Ik vind Starcraft Multi player RONDUIT ZWAAR KUT en dan echt zwaar kut. Maar het is wel goede MP als het je ligt. Alle partijen gebalanced etc. Meer mensen zouden dat eens moeten proberen.Armada schreef op zaterdag 18 augustus 2007 @ 13:53:
Ik heb eindelijk gisteravond de demo mogen spelen. Mijn indrukken:
- grafisch ziet het er allemaal prima uit. Hier en daar wat ' gruiziger' , op de meeste plekken gewoon een goede texture. De belichting is dankzij de setting art-deco gerechtvaardigd in uitbundige kleuren van rood en cyaan. Ik vind het er heel goed uit zien en ik heb geen HDTV, dus wellicht geeft dat ook nog dat tandje extra.
- Sfeer; ik had hier eigenlijk op basis van de door mij eerder gequote review van PC Gamer meer van verwacht. Er wordt daar een bepaalde tragiek beschreven, die voor mij een reden zou zijn om te kopen. In plaats van de angst die Doom 3 probeerde oproepen, de meelij en droefheid in Bioshock. Echter, ik zie het in de demo nog niet echt terugkomen. Ja, ergens is een soort herdenkplek voor een man, een vrouw praat tegen een leeg wiegje, maar er worden geen hele verhalen gegeven die de achtergrond moeten schetsen. Misschien komt het omdat ik redelijk wat jaartjes spellen speel, waardoor je niet meer in een wereld getrokken wordt, maar eerder 'game mechanics' ziet. De vrouw in kwestie was dus niets meer dan een obstakel dat direct uit de weg geruimd moet worden. De setting van de vrouw in de WC vond ik dan wel weer goed.
- Geluid, erg goed, sfeervol, beklemmend, monter in de meest absurde plaatsen.
Aan het einde van de rit ben ik dus nog niet helemaal overtuigd van de aankoop. En dat komt eigenlijk door de reviews. Als die een 9,5 - 10 geven en ik moet nu afgaan op de demo, dan vraag ik me af waar dat precies voor gegeven wordt. Een mooie lagere negentig procent a la, maar voor zulke scores moet dit spel ook de was kunnen doen en de koffie zetten. En dan word ik erg voorzichtig. Ik wil namelijk voorkomen dat er een soort bonus-plan aan hoge reviewscores hangt.
Ik wacht nog even de publieke opinie af wanneer ze eindelijk te koop zijn.
Maar terug naar bioshock, je moet toch wel zeggen dat de introductie als je in Rapture gaat. Toch wel HEEL erg sfeervol is. Als die kerel dat verhaal verteld over Rapture en zijn droom. En dan zie je bij binnenkomst allemaal van die protest borden. Zelf werd ik gewoon erg nieuwsgierig naar het verhaal van hoe en wat, en laat dat nou net 1 van de pluspunten zijn van het spel volgens bijna alle reviewers. Maar ik wacht wel 2 maandjes en haal hem dan wel voor 30euri van marktplaats af
En ik vind die uitleg van Ja een spel kan geen 10 halen etc etc zulke dikke onzin altijd. Zelf vind ik ook dat ze te makkelijk gegeven worden af en toe(half life 2 een 10? No fkn way weetje HOE slecht het einde was). Maar het idee van ja een 10 kan je nooit halen zoals een populair gezegde onder de dramatische slechte nederlandse leerkrachten is gewoon ook dikke onzin. Aangezien ik zelf bioshock nog niet heb gespeeld kan ik er geen uitspraken over doen. Maar ik neem altijd alle reviews met een korreltjes zout. Zelda: Twilight Princess kreeg ook overal dikke scores. En van mijn gewoon een 7,5(jaja fanboys ga maar schreeuwen). Soms heb ik wel het idee dat reviewers alleen hoge scores geven omdat het hun nieuwe spel is. Maar je kan wel zeggen dat bedrijven als EA alles uitmelken maar ook de "creatieve" bedrijven doen dat enorm en brengen vaak hetzelfde product in de op de markt(de SP van Twilight Princess wist mij ook gewoon totaal niet te boeien, geen gesproken stemmen etc het is 2007. Geef is wat persoonlijkheid aan je game). Sorry voor het wat off topic ranten
(en voor alle fanboys ik vind Twilight Princess gewoon een redelijk spel maar niet geniaal, oa. vanwege voorgenoemde punten. Het is gewoon niet zo goed ook objectief gezien niet. En daarom wacht ik ook even met Bioshock.)
[ Voor 17% gewijzigd door Postius op 18-08-2007 15:49 ]
GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k
Ik zag m ook in de winkel voor 200. Leek me een leuke vervanger voor mn creative extigy externe geluidskaart. Maar die creative kan 2 streams tegelijk laten klinken. Ik luister bijna altijd, terwijl ik aan t gamen ben op de xbox360, naar internet radio (itunes lounge) en vind dit helemaal geweldig.Dennahz schreef op donderdag 16 augustus 2007 @ 22:08:
Binnenkort een mooi 5.1 setje kopen. Waarschijnlijk de Logitech Z-5450... kan niet wachten om te gamen in 5.1
Maar dat schijnt heel bijzonder te zijn blijkbaar, want normaal kan je maar 1 source horen. De xbox360 is aangesloten via de optische kabel, de pc doet t via usb. Ach, eigenlijk ben ik supertevreden met mn geluid, kan hard zat ook, maar die draadloze achterspeakers leken me erg handig.
Ik kocht de hd dvd-speler een maand geleden in de winkel voor €150,-. Ik vind het nu al een koopje!Msniekers schreef op zaterdag 18 augustus 2007 @ 14:56:
Ik heb een tijdje geleden iets gelezen over een mogelijk prijsverlaging van de HD-dvd-drive voor de X360 in de VS. Tevens zouden er 3 films meegeleverd worden na de prijsverlaging. Iemand die hier al iets meer over weet?
Het zou me trouwens niks verbazen als ze een xbox360 met hdmi en ingebouwde hd dvd gaan uitbrengen!
[ Voor 10% gewijzigd door Ferry34 op 18-08-2007 20:44 ]
De Core voor €279,- de Premium voor €349,- en de Elite voor €449,-. De 120gb hdd is 149 euro.
Voor die 50 tientjes meer had ik graag die elite gehad. Al had ik er nu 2 classic games gratis erbij.
[ Voor 21% gewijzigd door Doppert op 18-08-2007 20:47 ]
http://raptr.com/Doppert/about
Mooi, nu nog ervaringenWeltschmerz schreef op zaterdag 18 augustus 2007 @ 22:08:
Er is een Mass Effect topic!
heb vandaag gelijk een stel demos moeten inhalen/gedownload:
Bioshock: eerste indruk, ben erg onder de indruk, het sfeertje is echt super. vooral het onder water wereld met neon en 50's settings: prachtig, maar tegelijkertijd ook dat je weet dat er iets gruwelijks mis is gegaan daar.
Ok misschien niet helemaal eerlijk om de game te gaan vergelijken met GoW: dit gevoel had ik dus helemaal niet bij GoW: je werd in de game gegooid en verder werd er bar weinig verteld kwa verhaal: ik voelde me dus ook helemaal niet betrokken met de game, het was alleen maar knallen.
Stranglehold: beetje over de top, maar wel echt typisch Hardboiled style. zelfs de schietgeluiden komen overeen met de film. Ik weet niet of ik de hele game door dat heen en weer glijden/duiken leuk zal vinden, maar ik vond de demo zeer geslaagd: heb het gespeeld met glimlach.
zo, en nu ga ik Blue Dragon demo proberen

heavy is good, heavy is reliable - boris the blade
Gears of War
Heb hem net uitgespeeld op casual, maar zie dat het sport is om hem ook op hardcore en insane uit te spelen
MP gears is leuk, maar ik bak er vooralsnog weinig van.
The Darkness
Ziet er ok uit, alleen had ik na 6 keer te zijn dood gegaan bij het kerkhof,
Eerste level, het wel weer even gezien. Ligt het aan mij of is dit best lastig ?
Dead Rising
Had hem al een tijdje liggen, en ben van de week maar eens begonnen met spelen.
Vind het spel best ok, alleen het saven vind ik een ramp.
Wat een doolhoof zeg, en ook weer verdomd lastig, maar misschien ben ik wel gewoon
niet zo goed meer als toen ik een jong broekkie was
CM : Dirt
Dit spel boeit me toch het meeste op dit moment, Heb de Carreer mode helemaal
uitgespeeld, en ben alles nog eens aan het doen maar dan op pro-am .
Ook probeer ik alle achievements te unlocken, en dat is zo goed als gelukt.
Moet alleen nog me eerste online game(s) winnen, word telkens derde of vierde
echt vaag. En als ik voor me gevoel erg goed heb gereden, is een ander toch nog 5 a 10 seconden sneller. Maar ja zal best wel goed komen hehe .
PS
Mocht iemand zich eenzaam voelen of gewoon me eens willen uitdagen voor een online game add me dan op Live
Cheers
Begrijp ik het goed dat je vindt dat Bioshock bij jou ongeveer 90-92% zou scoren, en dat je dan niet overtuigd bent of je het spel wel wilt kopen? Dan ben je best veeleisendArmada schreef op zaterdag 18 augustus 2007 @ 13:53:
Aan het einde van de rit ben ik dus nog niet helemaal overtuigd van de aankoop. En dat komt eigenlijk door de reviews. Als die een 9,5 - 10 geven en ik moet nu afgaan op de demo, dan vraag ik me af waar dat precies voor gegeven wordt. Een mooie lagere negentig procent a la, maar voor zulke scores moet dit spel ook de was kunnen doen en de koffie zetten.
Overigens ben ik zelf ook nog enit overtuigd hoor, maar dat komt meer doordat ik eerst Blue dragon wil spelen.
I have no life, and therefore no signature

wat ook gelijk een ergenis voor mij is zijn die verschrikkelijke irritante voicecast.
Niet dat ik helemaal geen RPG's leuk vind, ik vond Crono Trigger geweldig toendertijd, Secret of Mana en Grandia waren ook erg vermakelijk. Maar die hadden weer een fantastisch verhaal, netals Panzer Dragoon Saga. Maar de latere FF games vanaf 7? heb het nooit leuk gevonden, en bij elk deel die toen uitkwam op de PS2 zat ik echt achter m'n oor te krabben: ligt nou echt aan mij, of zijn die games gewoon verschrikkelijk saai. dit terwijl de FF games allemaal stuk voor stuk systemsellers zijn en minimaal allemaal 9's krijgt. Maar goed ik vind GTA games ook helemaal niks aan...
Over Bioshock: ik ga em wel halen, puur om het feit omdat ik de demo erg tof vind, gewoonlijks vind ik demos geen goed beeld geven over de uiteindelijke game, maar hierbij heb ik echt het gevoel dat het een vette game is. Ik heb ook geen enkele review gelezen, uiteindelijk is een review een persoonlijke mening. Ik doe wel m'n eigen judgement.
heavy is good, heavy is reliable - boris the blade
Ben het met je eens, blue dragon is een dramaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.Terryb47 schreef op zondag 19 augustus 2007 @ 02:38:
Nou ik heb net Blue Dragon demo proberen te spelen, en het is alleen maar weer een bevestiging dat ik helemaal geen RPG fan (meer) ben. eerste wat in me opkomt is: gatverdamme weer van die stomme turnbased gevechten dat heb ik al een miljoen keer gedaanok, je kan om de monsters heenrennen, maar je wordt alleen maar sterker door monsters te verslaan voor exp..dus je hebt eigenlijk geen keus.
wat ook gelijk een ergenis voor mij is zijn die verschrikkelijke irritante voicecast.
Niet dat ik helemaal geen RPG's leuk vind, ik vond Crono Trigger geweldig toendertijd, Secret of Mana en Grandia waren ook erg vermakelijk. Maar die hadden weer een fantastisch verhaal, netals Panzer Dragoon Saga. Maar de latere FF games vanaf 7? heb het nooit leuk gevonden, en bij elk deel die toen uitkwam op de PS2 zat ik echt achter m'n oor te krabben: ligt nou echt aan mij, of zijn die games gewoon verschrikkelijk saai. dit terwijl de FF games allemaal stuk voor stuk systemsellers zijn en minimaal allemaal 9's krijgt. Maar goed ik vind GTA games ook helemaal niks aan...
Over Bioshock: ik ga em wel halen, puur om het feit omdat ik de demo erg tof vind, gewoonlijks vind ik demos geen goed beeld geven over de uiteindelijke game, maar hierbij heb ik echt het gevoel dat het een vette game is. Ik heb ook geen enkele review gelezen, uiteindelijk is een review een persoonlijke mening. Ik doe wel m'n eigen judgement.
De full word er ook niet beter op. Interactiviteit is er de eerste twee uur nergens te zoeken. Die filmpjes ben je verplicht te kijken

Had er verwachtingen van, maar is niks hopen op mass effect.
Daarnaast speel ik ze op de pc eigenlijk alleen nog maar bij kleine lanparties omdat singleplayer fps mij persoonlijk niet zo boeit.
Omdat ik toch veel goede dingen over bioschock had gelezen was ik toch nieuwsgierig geworden en heb ik de demo gedowned. Toen ik begon te spelen was mijn eerste gedachte...crap een fps.....maar toch maar even door gespeeld.
De sfeer vind ik erg goed maar (voor de zekerheid maar in een spoilertje).
Verder wel genoten, toch wel wat doom/re achtige schrik momenten en de (niet vuur) wapens vond ik best grappig.
Omdat ik het genre niet zo leuk vind zal ik em niet @nieuwprijs kopen, maar als ie budget word misschien nog wel.
Mijn eerste gedachte bij Phuse's comment over gebrek aan mp was dat je idd een spel moet beoordelen op wat het wel bied, maar juist door de wapens had het erg leuk kunnen zijn denk ik..
Een beetje als jedi knights met force powers.
10 second ninja DONE
Err wat had je verwacht van Blue dragon dan? Het was toch al lang bekend dat het een jap rpg zou worden? Die zijn allemaal wel redelijk 'kiddy', of hou je meer van pc style rpg zoals kotor & jade empire?PacinoAllstars schreef op zondag 19 augustus 2007 @ 05:24:
Ben het met je eens, blue dragon is een dramaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.
*snip*
10 second ninja DONE
Ik heb Blue Dragon al besteld voor de 360, maar nu ik de reviews zo zie ben ik toch wel een beetje geschrokken. Ik hd eigenlijk verwacht dat dit een belangrijke titel zou worden. Wellicht speelt het hier ook mee dat het genre een beetje versleten is ondertussen. De IGN review liet wel weten dat het beter werd qua side-quests in de tweede disc, maar dat is wel erg ver in het verhaal.Sagat schreef op zondag 19 augustus 2007 @ 10:13:
[...]
Err wat had je verwacht van Blue dragon dan? Het was toch al lang bekend dat het een jap rpg zou worden? Die zijn allemaal wel redelijk 'kiddy', of hou je meer van pc style rpg zoals kotor & jade empire?
Verwijderd
De game doet mij erg veel aan de FF series denken en er zijn wat inovatieve ideeën wat betreft het vechten met monsters. Zo zie je nu de vijanden rondlopen voordat ze je aanvallen, ipv de random battles, waardoor je ze nu ook kan ontlopen. Wil je wat experience verzamelen, dan lok je ze allemaal bij elkaar waarna je ervoor kan kiezen om ze allemaal te bevechten. Wat er overigens kan gebeuren wanneer je verscheidene soorten vijanden tegelijk wilt bevechten, is dat ze eerst elkaar gaan aanvallen, alvorens ze zich op jouw groep richten. Zo heb je een ijs-wolf en een vuur-wolf, vecht tegelijk tegen hen en ze zullen eerst elkaar aanvallen, waardoor ze elkaars vuur / ijs elementen opheffen. De battles gaan overigens redelijk snel, ik vind ze tot nog toe minder irri dan in FFVII / FVIII.
Persoonlijk kan ik de graphics wel waarderen, maar ik kan begrijpen dat sommige mensen het kiddo-gehalte misschien iets té vinden. De omgeving waarin je rondloopt doet sfeervol aan en ziet er erg strak uit. Praktisch alles in de omgeving is te onderzoeken voor geld en items e.d.
Muziek ... wederom prima, voice-acting is goed, achtergrond deuntjes zijn passend en tot nog toe niet irritant. Het enige wat mij met de controller doet gooien is de achterlijke rockmuziek die bij elke bossbattle gespeeld wordt. De eerste keer is het grappig, de tweede keer heb je het wel gehoord, en de derde keer zet je je speakers uit.
Na een krappe zes uur spelen ben ik voor als nog dik te vreden.
Sagat schreef op zondag 19 augustus 2007 @ 10:09:
spoiler:ik vond het nogal vreemd dat er dus mutanten in de stad onderwater rondlopen zonder enige uitleg.....maar ik moet zeggen dat ik niet alles verstond wat werd omgeroepen door de radio
Ja sorry hoor, maar moet dit nou wel in spoiler tags? Dit wordt allemaal binnen de eerste minuten uitgelegd. Als iemand niet oplet op wat er gebeurd en wat er verteld wordt, ja...Rafe schreef op zondag 19 augustus 2007 @ 12:12:
[...]
spoiler:Die dude die je helpt, Atlas, legt je uit dat die plasmids alles hebben veranderd, dat mensen al dat gerommel aan hun genetische code niet konden hebben, splicers zijn geworden en voor hebben gezorgd dat Rapture er zo bij ligt. Tijdens het vervoer naar de stad wordt je uitgelegd dat die oprichter van Rapture heeft gebouwd zodat de bewoners ervan niet gebukt hoeven te gaan onder een bemoeizuchtige regering en waar wetenschappers ongestoord hun werk konden doen.
Het kerkhof is het moment voordat je The Darkness krijgt..geloof me als je op tijd cover neemt en hte kerkhof overleeft..wordt alles een stuk anders!KunDun schreef op zondag 19 augustus 2007 @ 00:33:
Ik ben nu met een paar spellen te gelijk bezig.
The Darkness
Ziet er ok uit, alleen had ik na 6 keer te zijn dood gegaan bij het kerkhof,
Eerste level, het wel weer even gezien. Ligt het aan mij of is dit best lastig ?
There is no place like ::1
Kun je mij dan ook vertellen of je in de full version wel de keuze hebt uit JAP of ENG audio? Na het spelen van de demo heeft mij dat tegengehouden om hem te pre-orderen..Verwijderd schreef op zondag 19 augustus 2007 @ 11:51:
De reviews zijn erg afwisselend hoor, ik heb ook negens zien vallen. Zelf vond ik de demo echt 3x niks, maar ben nu toch hooked aan de volledige versie. Ben gisteravond om 9 uur begonnen, stopte om half 2 's nachts en ben vanochtend meteen weer verder gegaan.
Hij deed het ook in spoilers dus ik ging mee. Sowieso wel handig voor de mensen onder ons die de demo nog niet hebben gespeeld.Armada schreef op zondag 19 augustus 2007 @ 14:12:
[...]
Ja sorry hoor, maar moet dit nou wel in spoiler tags? Dit wordt allemaal binnen de eerste minuten uitgelegd. Als iemand niet oplet op wat er gebeurd en wat er verteld wordt, ja...
Subtiele quoteVerwijderd schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 16:34:
Had al zo een vermoeden.. Als Ik het niet vergeet zal Ik wel even een code doorsturen..
Dat is toch het hele probleem van al die J(apanse)RPG's? Ik ben zelf een enorme RPG fan en heb ze vanaf mijn prille jeugd al gespeeld, maar in die japanse rpg's kon me altijd slecht inleven. De gebruikelijke commentaren als random encounters, trage battles etc. deden het voor mij altijd(en nog steeds de das om. Goede uitzondering is Final Fanatasy 7 die wel echt heel erg goed was.PacinoAllstars schreef op zondag 19 augustus 2007 @ 05:24:
[...]
Ben het met je eens, blue dragon is een dramaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.
De full word er ook niet beter op. Interactiviteit is er de eerste twee uur nergens te zoeken. Die filmpjes ben je verplicht te kijkenDaarbij komt kijken dat het super kiddy en kinderachtig is. Viva Pinata is dan leuker
Het idee van blue dragon spreekt me wel enorm aan maar ik heb geen zin in die ouderwetse systemen hoe goed het spel ook is, uiteindelijk ga ik me er teveel aan irriteren omdat ik weet dat het beter kan.
Waar kun je de full al kopen dan ?Sh0ckTr00per schreef op zondag 19 augustus 2007 @ 16:24:
[...]
Kun je mij dan ook vertellen of je in de full version wel de keuze hebt uit JAP of ENG audio? Na het spelen van de demo heeft mij dat tegengehouden om hem te pre-orderen..
GamiQ, de game notes app met game maps!
Verwijderd
Je kan kiezen tussen de talen. De Engelse voice acting valt me trouwens heel erg mee. Het enige waar ik wel achter ben gekomen dat het spel redelijk liefdevol van aard is... ben nog geen sarcastische opmerkingen tegen gekomen.Sh0ckTr00per schreef op zondag 19 augustus 2007 @ 16:24:
[...]
Kun je mij dan ook vertellen of je in de full version wel de keuze hebt uit JAP of ENG audio? Na het spelen van de demo heeft mij dat tegengehouden om hem te pre-orderen..
"Do the dance Marumaro!"
- "I don't know if I remembered it correctly"
"You can do it Marumaro!"
Dat is het enige wat me tot nog toe een beetje doet

http://www.ng-gamer.nl/nieuws.php?id=3845&comments=1
Die gamesiteCubic X schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 10:05:
Prijsdaling van Xbox 360 in Europa, Elite gaat 449€ kosten.
Aan de mensen die het tegenvallen vinden: je bent een jRPG fan of je bent het niet. Sommigen klagen over de turn-based gevechten, terwijl Blue Dragon qua battlesysteem toch een stuk meer te bieden heeft dan de "active" turn-based gevechten in Final Fantasy. Gezien de hoeveelheid mensen die hier mmo's spelen zou het toch duidelijk moeten zijn? Als je uberpersonages wil zal je moeten grinden.
Dragon Quest 8 heeft een turn-based systeem dat een heel stuk spartaanser is dan Blue Dragon (standaard ieder om beurt, random encounters) maar uiteindelijk toch een van de beste jrpg's van de afgelopen 4 jaar blijkt te zijn. De meeste rpg klassiekers van vroeger gebruiken ook ditzelfde systeem. Ik denk dat de jeugd van tegenwoordig gewoonweg geen concentratievermogen meer heeft. Wat minder shooters spelen misschien?
(en jRPG's onderscheiden zich door hun verhaallijn. Niet klagen over cutscenes dus
De "liefdevolle" opmerkingen: echt? Ik had anders verwacht van Toriyama, die toch vaak wat perverse kantjes toevoegt aan de games waar hij de art doet (het hidden bordeel in iedere DQ game bijvoorbeeld. Om van de vele bunnygirls nog maar te zwijgen).
Nu ja, ik zal er binnenkort ook maar eens aan beginnen dan, ik vreet ze zowiso wel op, goed of slecht. Moet enkel nog een exemplaar in handen zien te krijgen
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Verwijderd
Is het zo dat als je nu een nieuwe in de winkel koopt je beter af bent dan een tweedehandsje in verband met gebruik van nieuwere hardware, bv de elite versie? (minder storing)
Is het een voorwaarde om een hd tv te hebben of is het beeld of een "ouderwetse breedbeeld" ook nog te pruimen.
Minder kans op uitval zal wel meevallen. Al denk ik wel dat veel 2e hands 360's al wel een keer naar het reparatiecentrum zijn geweest. Het gevaar met 2e hands is ook dat je een omgebouwde krijgt, waardoor je niet meer op Xbox Live kunt. (geen demo's, filmpjes, online spelen). Ik ga zelf meestal gewoon voor een nieuwe uit de winkel. Daar heb ik voor mezelf altijd een iets beter gevoel bij.Verwijderd schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 11:03:
Hey, was van plan om binnenkort een xbox aan te schaffen. Nu heb ik alleen een paar vraagjes.
Is het zo dat als je nu een nieuwe in de winkel koopt je beter af bent dan een tweedehandsje in verband met gebruik van nieuwere hardware, bv de elite versie? (minder storing)
Is het een voorwaarde om een hd tv te hebben of is het beeld of een "ouderwetse breedbeeld" ook nog te pruimen.
Een HDTV is geen voorwaarde voor mooi beeld. Ook op een ouderwetse breedbeeld is het kwa graphics een stuk mooier dan je gewend bent. Om optimaal te genieten van de 360 zul je wel een HDTV moeten hebben, dat maakt het gewoon echt af. Alles wordt er gewoon een stuk scherper en helderder van.
uhm...
En enkele van de topgames kun je niet of nauwelijks spelen op je SD tv omdat de letters dan onleesbaar zijn...Smoonshine schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 11:41:
[...]
Een HDTV is geen voorwaarde voor mooi beeld. Ook op een ouderwetse breedbeeld is het kwa graphics een stuk mooier dan je gewend bent. Om optimaal te genieten van de 360 zul je wel een HDTV moeten hebben, dat maakt het gewoon echt af. Alles wordt er gewoon een stuk scherper en helderder van.
Dus het is een goed spel maar mensen die het niks vinden zijn gewoon geen fan van het Genre? Het spel kan ook gewoon slecht zijn vanwege andere dingen. Kijk jij bent zoals ik dat noemt dus een fanboy van JRPG's en das helemaal oke. Maar als je te vuur en te zwaard je spel verdedigt met argument van ja er zit een verhaal in dus eelllleeeenlange en soms saaie cutscenes mogen, tja dat is toch niet helemaal het idee. Even ter informatie ik heb door mijn game carriere heen ook wel de belangerijkste JRPG's(tales of Symphonia, paar delen van FF en nog wel meer) gespeeld simpelweg omdat ik een cultureelbrede gamer benBoeboe schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 10:21:
Is de volledige versie van Blue Dragon al ergens te koop ofzo? Ik zie dat verschillende mensen hem al spelen terwijl de release pas op de 24'ste valt. Tijdens de middagpauze eens even de winkels aflopen
Aan de mensen die het tegenvallen vinden: je bent een jRPG fan of je bent het niet. Sommigen klagen over de turn-based gevechten, terwijl Blue Dragon qua battlesysteem toch een stuk meer te bieden heeft dan de "active" turn-based gevechten in Final Fantasy. Gezien de hoeveelheid mensen die hier mmo's spelen zou het toch duidelijk moeten zijn? Als je uberpersonages wil zal je moeten grinden.
Dragon Quest 8 heeft een turn-based systeem dat een heel stuk spartaanser is dan Blue Dragon (standaard ieder om beurt, random encounters) maar uiteindelijk toch een van de beste jrpg's van de afgelopen 4 jaar blijkt te zijn. De meeste rpg klassiekers van vroeger gebruiken ook ditzelfde systeem. Ik denk dat de jeugd van tegenwoordig gewoonweg geen concentratievermogen meer heeft. Wat minder shooters spelen misschien?
(en jRPG's onderscheiden zich door hun verhaallijn. Niet klagen over cutscenes dus).
De "liefdevolle" opmerkingen: echt? Ik had anders verwacht van Toriyama, die toch vaak wat perverse kantjes toevoegt aan de games waar hij de art doet (het hidden bordeel in iedere DQ game bijvoorbeeld. Om van de vele bunnygirls nog maar te zwijgen).
Nu ja, ik zal er binnenkort ook maar eens aan beginnen dan, ik vreet ze zowiso wel op, goed of slecht. Moet enkel nog een exemplaar in handen zien te krijgen
Het feit dat andere spellen het nog slechter deden maar wel als 1 van de beste spellen in het genre worden gezien. Maakt niet automatisch dat dit spel dan beter is. Ook weer niet echt een argument
Daarom vind ik het ook zooo jammer van BLue dragon sprak me wel aan. Maar waarom ze dan weer allllll die oude systemen erin moeten plempen die gewoon voor mij(en veel mensen) het spel gewoon heel erg veel slechter maken.
Ja maar grinden in Single player RPG's is gewoon echt te stom en te achterlijk voor woorden bijna. Spellen speel je omdat ze vermaak bieden, nu weet ik dat sommige aziatische en ook veel westerse gamers tegenwoordig problemen hebben om te begrijpn dat Grinden=niet leuk. Verder heb ik het hele idee gewoon van die Random Encounters(en ja ik weet dat ze veel minder in blue dragon voorkomen maaaar ze zijn er wel en je moet ze wel doen anders loop je XP mis, waardoor je later dan weer mag...GRINDEN! w00t) vrij debiel. Ik snap gewoon de gameplay technische beslissing niet om random encounters in een game te doen waardoor je(als ik naar de geschiedenis van JPR's kijk) over het algemeen iedere 2 minuten een battle hebt met dezelfde beestjes. Dat is gewoon nietleuk (al zijn uitzonderingen er omdat ze gemaakt moeten worden).Gezien de hoeveelheid mensen die hier mmo's spelen zou het toch duidelijk moeten zijn? Als je uberpersonages wil zal je moeten grinden.
Ik heb een 2de hands op marktplaats gekocht. Maar je moet voorzichtig zijn wel. Altijd navagen of ie niet is omgebouwd. En als het kan even testen. Maar vooral navragen of ie niet is omgebouwd is belangerijk want ik wil online game. Zelf heb ik er 1 gehaald via marktplaats en die werkt nu helemaal goed. Maar ik zal dus wel goed doorvragen als ik jou was.Verwijderd schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 11:03:
Hey, was van plan om binnenkort een xbox aan te schaffen. Nu heb ik alleen een paar vraagjes.
PS. Expres even dubbel gepost, om het wat overzichtelijker te houden.
[ Voor 4% gewijzigd door Postius op 20-08-2007 14:30 ]
een jrpg discussie in een xbox topic, had je me 2 jaar geleden gezegd dat dit ooit zou gebeuren, ik had je gek verklaard
Ik besef ook wel dat het grindwerk niet voor iedereen is. Ik ben nu eenmaal iemand die geilt op stats. Ik vind het gewoon vreemd dat Blue Dragon zo hard wordt afgemaakt op zijn battlesysteem terwijl er op andere platformen (ps2 vooral) verscheidene recente (minder dan 4 jaar oud) rpg's zijn met een "saaier" battlesysteem.
Ik heb natuurlijk enkel nog maar de demo gespeeld, dus veel kan ik zelf nog niet zeggen, maar het lijkt me (de "kiddy" commentaren buiten beschouwing gelaten) volgens jRPG normen toch wel een prachtspel te zijn, zowel qua graphics als qua sfeer.
Overigens heb ik nu een probleem...ik ben over het algemeen niet te vinden voor shooters, maar bioshock heeft me toch geïnteresseerd gekregen nu...wat zou betekenen dat vrijdag een dure dag wordt. Los van dat: ik zou totaal geen tijd hebben om bioshock te spelen met Blue Dragon in men drive.
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
je geeft zelf je antwoord toch?Boeboe schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 14:38:
[...]
... ik zou totaal geen tijd hebben om bioshock te spelen ...
nou ben ik wat games betreft niet echt een noob, qua rpg's dan weer wel, maar wtf is grinden?Postius schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 14:20:
[...]
Dus het is een goed spel maar mensen die het niks vinden zijn gewoon geen fan van het Genre? Het spel kan ook gewoon slecht zijn vanwege andere dingen. Kijk jij bent zoals ik dat noemt dus een fanboy van JRPG's en das helemaal oke. Maar als je te vuur en te zwaard je spel verdedigt met argument van ja er zit een verhaal in dus eelllleeeenlange en soms saaie cutscenes mogen, tja dat is toch niet helemaal het idee. Even ter informatie ik heb door mijn game carriere heen ook wel de belangerijkste JRPG's(tales of Symphonia, paar delen van FF en nog wel meer) gespeeld simpelweg omdat ik een cultureelbrede gamer ben.
Het feit dat andere spellen het nog slechter deden maar wel als 1 van de beste spellen in het genre worden gezien. Maakt niet automatisch dat dit spel dan beter is. Ook weer niet echt een argument. Het zegt dan eerder meer over hoeveel saaie en niet leuke stukken mensen pikken(vooral aziaten met grinden) dan dat ze bedenken van "Goh wat is dit eigelijk verschrikkelijk saai, mischien kan het wel 100x beter op een andere manier." Het is niet een gebrek van concentratie maar eerder het idee dat zoveel andere studios al hebben laten zien dathet beter kan.
Daarom vind ik het ook zooo jammer van BLue dragon sprak me wel aan. Maar waarom ze dan weer allllll die oude systemen erin moeten plempen die gewoon voor mij(en veel mensen) het spel gewoon heel erg veel slechter maken.
[...]
Ja maar grinden in Single player RPG's is gewoon echt te stom en te achterlijk voor woorden bijna. Spellen speel je omdat ze vermaak bieden, nu weet ik dat sommige aziatische en ook veel westerse gamers tegenwoordig problemen hebben om te begrijpn dat Grinden=niet leuk. Verder heb ik het hele idee gewoon van die Random Encounters(en ja ik weet dat ze veel minder in blue dragon voorkomen maaaar ze zijn er wel en je moet ze wel doen anders loop je XP mis, waardoor je later dan weer mag...GRINDEN! w00t) vrij debiel. Ik snap gewoon de gameplay technische beslissing niet om random encounters in een game te doen waardoor je(als ik naar de geschiedenis van JPR's kijk) over het algemeen iedere 2 minuten een battle hebt met dezelfde beestjes. Dat is gewoon nietleuk (al zijn uitzonderingen er omdat ze gemaakt moeten worden).
Heb FF7 helemaal grijs gespeeld toen ik eenmaal doorhad hoe het spel werkte. Gisteren de Demo van Blue Dragon gespeeld en ik zie een "vernieuwde" versie van FF7! (zal wel wat anders zijn allemaal maar toch, het lijkt er wel heel veel op.) Ik ga vast een pre-ordertje plaatsen.
Jij bent dus nog echt de laatste op de planeet die gelooft in De Rationeele Mensch?
Terwijl je zelf de PS3 alleen voor F1 hebt gekocht?
Grinden is het herhalen van de dezelfde handelingen tot een skill verhoogd is of iets dergelijks. In WoW betekent dat bijvoorbeeld veel dezelfde instance in om te kijken of een specifieke 'rare drop' valt of veel relatief makkelijke beesten doodmaken om een level te stijgen.jabberwock schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 14:46:
[...]
nou ben ik wat games betreft niet echt een noob, qua rpg's dan weer wel, maar wtf is grinden?
http://cache.kotaku.com/assets/resources/2007/08/new360s.jpg
https://www.facebook.com/hausbrandeck
Verwijderd
hmm ok zal d'r op letten. Is er verder nog ergens iets van te zien als ie omgebouwd is? Als ie verder gewoon het internet op kan is het waarschijnlijk ok?Postius schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 14:21:
[...]
Ik heb een 2de hands op marktplaats gekocht. Maar je moet voorzichtig zijn wel. Altijd navagen of ie niet is omgebouwd. En als het kan even testen. Maar vooral navragen of ie niet is omgebouwd is belangerijk want ik wil online game. Zelf heb ik er 1 gehaald via marktplaats en die werkt nu helemaal goed. Maar ik zal dus wel goed doorvragen als ik jou was.
PS. Expres even dubbel gepost, om het wat overzichtelijker te houden.
Iemand trouwens ervaring met zo'n Advance SCART Cable? Maakt dit echt verschil?
Lees nou toch eens de TS!Verwijderd schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 16:10:
[...]

Staat gewoon op de 1e pagina.....Is die Advanced Scart kabel nou echt zoveel beter als de kabel die ik bij mijn Premium kreeg?
Ja, hij is echt zoveel beter. Als je geen HDTV hebt, maar een gewone SDTV is deze kabel je 30 euro goed waard. Kleine letters ingame worden leesbaar en de knopjes in dashboard zijn opeens scherp in plaats van een gekleurde vlek. Bij de Premium krijg je een component kabel. Deze kan echter ook composite outputten, 2 in 1 dus. De Advanced Scart kabel is echt gemaakt voor Scart en is er daarom ook beter in. Daarnaast heb je bij de Advanced Scart kabel geen omvormblokje nodig en bij de composite bekabeling wel, wat ook weer voor kwaliteitsverlies zorgt.
[ Voor 87% gewijzigd door Semper Fight op 20-08-2007 16:13 ]
Hier had uw advertentie kunnen staan! DM me voor meer info over de prijzen
nou ja F1 en straks MGS4... leuke is dat er dit jaar iig geen F1 spellen uitkomen dusArmada schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 14:55:
[...]
Jij bent dus nog echt de laatste op de planeet die gelooft in De Rationeele Mensch?
Terwijl je zelf de PS3 alleen voor F1 hebt gekocht?
en als ik geen tijd heb voor iets koop ik t niet
Omdat ik deze vraag zelf ook gesteld heb terwijl het gewoon in de TS staat toch even een antwoord van mijVerwijderd schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 16:10:
[...]
Het is zeker een verschil! Letters e.d. zijn een stuk scherper en ik vind de kleuren een stuk beter! Als ik nu de oude kabel weer gebruik is het imo erg wazig!
Zeker een aanrader dus.
Verwijderd
maar de advance scart cable zit toch standaard bij de xbox 360 premium of heb ik het verkeert?Dennahz schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 16:18:
[...]
Omdat ik deze vraag zelf ook gesteld heb terwijl het gewoon in de TS staat toch even een antwoord van mij
Het is zeker een verschil! Letters e.d. zijn een stuk scherper en ik vind de kleuren een stuk beter! Als ik nu de oude kabel weer gebruik is het imo erg wazig!
Zeker een aanrader dus.
MGS is geen spel, dat is een beleving.Verwijderd schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 16:34:
Wat heb je aan MGS4, ik kan me toch een paar hele duidelijke posts herinneren waarin je claimt geen SP spellen te spelen.
[ Voor 75% gewijzigd door Albinoraptor op 20-08-2007 18:25 ]
Je hebt het verkeerd, de Component AV HD cable zit standaard bij de Premium.amoi schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 18:20:
[...]
maar de advance scart cable zit toch standaard bij de xbox 360 premium of heb ik het verkeert?
Niet echt.. die meest rechtse is zonder hdd en met 256 MB memcard..yzf1kr schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 16:03:
De core verdwijnt schijnbar zelfs helemaal:
een single player beleving dat isAlbinoraptor schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 18:24:
[...]
MGS is geen spel, dat is een beleving.
Lul je daar maar een uit PhuseboxVerwijderd schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 16:34:
Wat heb je aan MGS4, ik kan me toch een paar hele duidelijke posts herinneren waarin je claimt geen SP spellen te spelen.
Maar Phusebox heeft wel gelijk. MGS (en voor mij FF13 en de nieuwe Ratchet) wordt voor mij de reden om aan het eind van het jaar ook een ps3 aan te schaffen.
edit: wordt het trouwens geen tijd voor deel 39?
[ Voor 5% gewijzigd door Phydomir op 20-08-2007 20:50 ]
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
En wat betreft het hd/sd verhaal. HD is te prefereren, en sommige games zijn echt bijna onleesbaar op SD. Maar ikzelf vind dat je sd ook prima kan genieten van de 360.
10 second ninja DONE
Aan de andere kant heeft de Arcade versie wel een wireless controller nu en 5 arcade games. Het is dus eigenlijk een opgeleukte Core versie.Sh0ckTr00per schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 19:26:
[...]
Niet echt.. die meest rechtse is zonder hdd en met 256 MB memcard..
Ik heb mijn XBox 360 Premium nog niet zo lang geleden gekocht en ik ben er erg tevreden over. Ik vind PGR 3 erg leuk en ik zit dan ook gespannen te wachten op PGR4.
Gebruikt er iemand hier een stuurtje om te racen en kan die misschien vertellen welke en hoe die bevalt? Ook mensen die hun stuur uit het raam hebben gesmeten mogen reageren.
Moet dus echt mn best doen om het level te halen, heb het nu al 10 keer geprobeerd.

Iemand een oplossing?
Whatever.
Verwijderd
Zijn er nu vier versies van de Xbox 360 (in aankomst)? M.a.w. gaat het om de
- Core,
- Premium,
- Elite en de
- Arcade?
Everybody lies
Arcade is core met extra's, zoals eerder vermeld?Verwijderd schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 22:05:
Ik heb nu al een tijdje lopen zoeken, maar helaas ben ik er niet helemaal uit
Zijn er nu vier versies van de Xbox 360 (in aankomst)? M.a.w. gaat het om de
- Core,
- Premium,
- Elite en de
- Arcade?
En ik zou voor de Elite gaanyzf1kr schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 16:03:
De core verdwijnt schijnbar zelfs helemaal:
[ Voor 17% gewijzigd door sekeroglan op 20-08-2007 22:14 ]
https://card.exophase.com/1/1116015.png
MGS online komt er ook aanAlbinoraptor schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 18:24:
[...]
MGS is geen spel, dat is een beleving.
bovendien is MGS een game waarbij het gewoon al vet is om met vrienden te doen en alleen te kijken af en toe
dat gevoel heb ik bij bioshock totaal niet
Verwijderd
om eerlijk te zijn ik bij geen van beide spellenPhusebox schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 22:14:
[...]
MGS online komt er ook aan
bovendien is MGS een game waarbij het gewoon al vet is om met vrienden te doen en alleen te kijken af en toe
dat gevoel heb ik bij bioshock totaal niet
neemt niet weg dat het beide top spellen zijn, maar ws zal ik de komende aantal jaren mgs 4 nog niet spelen
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 20-08-2007 22:34 ]
Op het doosje staat "Award for best Xbox360 Game".
Nou dat klopt wel zeg, want een geweldige game!! En dan die graphics:O
Ik kan niet wachten tot PGR4 uitkomt!
Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
Veel mensen kijken een beetje neer op PGR3, als zijnde een racegame die niet helemaal weet wat die wil.dennus2006 schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 23:48:
Heb pas PGR 3 gekocht.
Op het doosje staat "Award for best Xbox360 Game".
Nou dat klopt wel zeg, want een geweldige game!! En dan die graphics:O
Ik kan niet wachten tot PGR4 uitkomt!
Wat mij betreft ook geheel onterecht
Ja ik heb ook al aardig wat uurtjes gemaakt met dit spel:PPWM schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 23:53:
[...]
Veel mensen kijken een beetje neer op PGR3, als zijnde een racegame die niet helemaal weet wat die wil.
Wat mij betreft ook geheel onterechtIk heb er heel veel uren inzitten
Wat ik niet snap is hoe ze die graphics zo echt kunnen krijgen, het is echt verbluffend mooi!
Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
En thank god een 256MB memory card zodat je niet meer geld uitgeklopt krijgt voordat je uberhaupt je game mag saven.gr1542 schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 20:54:
[...]
Aan de andere kant heeft de Arcade versie wel een wireless controller nu en 5 arcade games. Het is dus eigenlijk een opgeleukte Core versie.
Ik heb afgelopen woensdag of zo de review copy al gespeeld dus je kunt er gevoeglijk vanuit gaan dat hij al lang en breed op de warezboards staat. Vond 'm best vermakelijk overigens, ondanks het JRPG-tikje dat je het eerste uur echt 60~70% cutscenes staat te kijken.Boeboe schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 10:21:
Is de volledige versie van Blue Dragon al ergens te koop ofzo? Ik zie dat verschillende mensen hem al spelen terwijl de release pas op de 24'ste valt. Tijdens de middagpauze eens even de winkels aflopen
[ Voor 43% gewijzigd door curry684 op 21-08-2007 01:32 ]

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Wow! Ik denk dat ik dit jaar maar voor Fifa ga. Afgelopen 2 jaar PES gehaald, nu weer tijd voor verandering en mooie graphics
uhm...
Hoop ik eerst dat het spel nu wel af is (in tegenstelling tot UEFA 2006/2007), waar in de ps2 en psp versie wel de Nederlandse competitie zit, maar in de 360 versie niet.Smoonshine schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 09:29:
[...]
Wow! Ik denk dat ik dit jaar maar voor Fifa ga. Afgelopen 2 jaar PES gehaald, nu weer tijd voor verandering en mooie graphics. Ook de Be A Pro modus van Fifa 08 lijkt me erg leuk om te doen. En het is wel eens weer leuk om de Premier League en Bundesliga te kunnen spelen.
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
Verwijderd
Verwijderd
Microsoft (nuja, hun pr-bureau) heeft gisteren wel degelijk persbericht eruit gestuurd met wijzigingen.Cubic X schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 10:05:
Prijsdaling van Xbox 360 in Europa, Elite gaat 449€ kosten.
Verwijderd
Of op live kan... Echt verrot dat je dat niet gewoon zonder storage kan/kon. Als je gewoon online wil gamen snap ik niet dat je daar storage voor MOET hebben eigenlijk.curry684 schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 01:28:
[...]
En thank god een 256MB memory card zodat je niet meer geld uitgeklopt krijgt voordat je uberhaupt je game mag saven.

- het gaat hier dus om een internet verbinding, niet om de wireless controller -
Ehm ja.. dat schijnt te kunnen met een willekeurige wlan bridge. Een collega van me heeft het hier in elk geval mee gedaan.kixor schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 10:52:
Heb je om draadloos te kunnen gamen met je 360 eigenlijk speciaal die MS adapter nodig? (Wireless USB) Of kan je ook gewoon een USB adapter van een random merk nemen? Vind 80 euro best veel geld voor een draadloze USB adapter namelijk
- het gaat hier dus om een internet verbinding, niet om de wireless controller -
Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)
Bij bv. Forza 2 scoor je on-line ook punten/geld voor je 'career'Verwijderd schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 10:47:
[...]
Of op live kan... Echt verrot dat je dat niet gewoon zonder storage kan/kon. Als je gewoon online wil gamen snap ik niet dat je daar storage voor MOET hebben eigenlijk.
Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)
Je kan niet een willekeurige USB Wlan adapter gebruiken, alleen de officieele van Microsoft. Wat je wel kan doen is een wireless bridge gebruiken, kan je gelijk meerdere bekabelde netwerk apparaten op aansluiten via een simpele switch. Of je uiteindelijk veel goedkoper uitbent valt te betwijfelen, je kan de wireless usb adapter van Microsoft met korting op markplaats.nl krijgen.kixor schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 10:52:
Heb je om draadloos te kunnen gamen met je 360 eigenlijk speciaal die MS adapter nodig? (Wireless USB) Of kan je ook gewoon een USB adapter van een random merk nemen? Vind 80 euro best veel geld voor een draadloze USB adapter namelijk
Wat dacht je van gameupdates e.d.?Verwijderd schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 10:47:
[...]
Of op live kan... Echt verrot dat je dat niet gewoon zonder storage kan/kon. Als je gewoon online wil gamen snap ik niet dat je daar storage voor MOET hebben eigenlijk.
Je kan iedere bridge gebruiken.kixor schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 10:52:
Maar kijk eens op Marktplaats, daar heb ik er laatst ook een gekocht voor 40 euro.
Veel mensen doen hem weg wegens een ban, of omdat hij te langzaam is voor Mediacentre.
https://www.facebook.com/hausbrandeck
Dynabyte mailt zojuist dat ze hem verstuurd hebben... Morgen binnen dus. Ben benieuwd!Boeboe schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 10:21:
dat kanMeNTaL_TO schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 09:35:
[...]
Hoop ik eerst dat het spel nu wel af is (in tegenstelling tot UEFA 2006/2007), waar in de ps2 en psp versie wel de Nederlandse competitie zit, maar in de 360 versie niet.
In addition, FIFA 08 is dramatically more real and exhilarating with the inclusion of 620 licensed teams, 30 official leagues, and more than 15,000 players.
Key Features
* Clinical Finishing — A true next-generation ball-striking engine calculates shot success by combining an almost infinite number of different contexts, including ball spin, pressure from defenders, player attributes, and even air pressure to recreate the drama and unpredictable nature of shooting.
* Intelligent Soccer -- Now featuring AI with a 35-point decision engine which enables players to process 1,000 potential options and reactions every second in real time -- more than 60,000 options every minute -- via a dynamic ‘Threat Map’ system to capture the excitement and realism of soccer.
* Be a Pro: Offline Training — Think and react like a real professional soccer player. Play the entire game as a fixed player while getting real time feedback and analysis on the fly. A unique camera angle keeps both player and action in focus, zooming in when you’re on attack.
* Pro Skills — A new, organic building-block system enables you to combine tricks and skill moves together to recreate signature moves from the real-world superstars or define your own style of play. Animations can be interrupted at any time to transition into a new move, just like real life.
* Manual Controls — Dictate the play with new manual controls for through-passing and crossing. Now use the right-stick to quickly switch defenders and choose exactly who you want defending, when you want him.
* Online Leagues – Create and organize your own multiplayer Friends Leagues and tournaments with all the tools in-game.
* EA SPORTS™ Interactive Leagues: – Represent your club online against your rivals throughout the season in the F.A. Premier League, Bundesliga, French League or Mexican 1st Division. Features weekly in-game pod casts by the development team.
* Video Upload: Capture your best goals and highlights in-game and bring them online for the world to see. Upload your highlights to the FIFA 08 website to create the ultimate highlight reel to prove the stories you are telling your friends are all true. Because without the footage, it’s fiction.
* Real World Soccer News — Receive up-to-the-minute soccer news and podcasts from media outlets, including ESPN SoccerNet.
* Complete Authenticity — Dramatically more authentic and exhilarating with 620 licensed teams, 30 official leagues, and more than 15,000 players.
* Tournament Mode – Play 60 tournaments, including 35 officially licensed ones, or create one of your own.
Ja en al 6 uur bezig met mijn Feyenoord game.Verwijderd schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 14:31:
Heb je fm al binnen mars?
Ben nu wel gewend aan de controls hoor. zo lastig is het niet. en het speelt wel leuk
Klinkt allemaal erg leuk. Tijd voor een opvolger van PES6 wellicht.
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Verwijderd
Nee bedankt. Ik wacht wel op de echte opvolger van PES6. Vraag me nl toch af hoe lang EA deze nieuwe Fifa gaat ondersteunen (online). Hun trackrecord daarin is niet echt om over naar huis te schrijven...Phydomir schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 15:09:
[...]
Klinkt allemaal erg leuk. Tijd voor een opvolger van PES6 wellicht.
dat doen ze al 3 jaar lang met fifa interactive world cup. betere toernooien zijn er nietVerwijderd schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 15:38:
[...]
Nee bedankt. Ik wacht wel op de echte opvolger van PES6. Vraag me nl toch af hoe lang EA deze nieuwe Fifa gaat ondersteunen (online). Hun trackrecord daarin is niet echt om over naar huis te schrijven...
ga er dit jaar weer voor om een 2 hotelovernachtingen in 4 sterren hotel te winnen en deel te nemen aan de wereldfinale
[ Voor 12% gewijzigd door Mars18 op 21-08-2007 16:07 ]
Premium met Gears of War, Forza Motorsport 2, en play & charge kit voor 415 euro. Dynabyte heeft momenteel een aanbieding (Premium plus GoW 349,- vanaf vrijdag), die folder heb ik even laten zien bij de Mediamarkt in Groningen. Was ik uiteindelijk nog goedkoper uit ook
Mijn Xbox heeft wel een MFR date van 10-2006 helaas. Weet iemand een site met info over serienummers en MFR dates?
Achter op zijn 360 waarschijnlijkMars18 schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 16:57:
waar heb je die MFR date gevonden ?
ik weet van de MFR van mediamart groningen ze hadden ze eerst van februarie dit jaar en dat was in juni voor dat ze de rekken anders op hadden gestelt buddow zijn er nog wat goedkope xbox 360 games bij mm groningen?buddow schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 16:55:
Sinds vanmorgen ook een 'proud 360-owner'.![]()
Premium met Gears of War, Forza Motorsport 2, en play & charge kit voor 415 euro. Dynabyte heeft momenteel een aanbieding (Premium plus GoW 349,- vanaf vrijdag), die folder heb ik even laten zien bij de Mediamarkt in Groningen. Was ik uiteindelijk nog goedkoper uit ook![]()
Mijn Xbox heeft wel een MFR date van 10-2006 helaas. Weet iemand een site met info over serienummers en MFR dates?
Niemand met meer info over serienummers/MFR dates? zou graag weten welke DVD drive ik heb, en of ik evt problemen kan verwachten
jij hebt er een uit 10/2006 en dus een samsung drive, nee je hoeft geen extreme problemen te verwachten met de drive want dit is mijn 2e me samsung nooit 1 kras gemaakt. moederboard gebeuren kan je op lange termijn last van krijgenbuddow schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 18:03:
Forza voor 48 euro viel mij vooral op
Niemand met meer info over serienummers/MFR dates? zou graag weten welke DVD drive ik heb, en of ik evt problemen kan verwachten
Neem00n schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 18:23:
Ik vroeg me af of er al duidelijkheid was, of de Elite die in Europa verschijnt vrijdag, een 65nm core heeft ja of nee...
https://card.exophase.com/1/1116015.png
deel 1 was super,
* PWM loopt naar buiten met Gears of War, Dead Rising en the Godfather voor totaal 44,97
Mooie deal.
[ Voor 4% gewijzigd door PWM op 21-08-2007 19:10 ]
Ik dacht nochtans van wel. De Elite komt standaard met hdmi en een 65nm CPU ( en 90nm GPU). Maar ik kan het fout hebben ook natuurlijkm00n schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 18:23:
Ik vroeg me af of er al duidelijkheid was, of de Elite die in Europa verschijnt vrijdag, een 65nm core heeft ja of nee...
Dit topic is gesloten.