Wow! Ik denk dat ik dit jaar maar voor Fifa ga. Afgelopen 2 jaar PES gehaald, nu weer tijd voor verandering en mooie graphics
uhm...
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Wow! Ik denk dat ik dit jaar maar voor Fifa ga. Afgelopen 2 jaar PES gehaald, nu weer tijd voor verandering en mooie graphics
uhm...
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Hoop ik eerst dat het spel nu wel af is (in tegenstelling tot UEFA 2006/2007), waar in de ps2 en psp versie wel de Nederlandse competitie zit, maar in de 360 versie niet.Smoonshine schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 09:29:
[...]
Wow! Ik denk dat ik dit jaar maar voor Fifa ga. Afgelopen 2 jaar PES gehaald, nu weer tijd voor verandering en mooie graphics. Ook de Be A Pro modus van Fifa 08 lijkt me erg leuk om te doen. En het is wel eens weer leuk om de Premier League en Bundesliga te kunnen spelen.
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
Anoniem: 196953
Anoniem: 196953
Microsoft (nuja, hun pr-bureau) heeft gisteren wel degelijk persbericht eruit gestuurd met wijzigingen.Cubic X schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 10:05:
Prijsdaling van Xbox 360 in Europa, Elite gaat 449€ kosten.
http://www.ng-gamer.nl/nieuws.php?id=3845&comments=1
Anoniem: 130184
Of op live kan... Echt verrot dat je dat niet gewoon zonder storage kan/kon. Als je gewoon online wil gamen snap ik niet dat je daar storage voor MOET hebben eigenlijk.curry684 schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 01:28:
[...]
En thank god een 256MB memory card zodat je niet meer geld uitgeklopt krijgt voordat je uberhaupt je game mag saven.
Ehm ja.. dat schijnt te kunnen met een willekeurige wlan bridge. Een collega van me heeft het hier in elk geval mee gedaan.kixor schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 10:52:
Heb je om draadloos te kunnen gamen met je 360 eigenlijk speciaal die MS adapter nodig? (Wireless USB) Of kan je ook gewoon een USB adapter van een random merk nemen? Vind 80 euro best veel geld voor een draadloze USB adapter namelijk
- het gaat hier dus om een internet verbinding, niet om de wireless controller -
Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)
Bij bv. Forza 2 scoor je on-line ook punten/geld voor je 'career'Anoniem: 130184 schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 10:47:
[...]
Of op live kan... Echt verrot dat je dat niet gewoon zonder storage kan/kon. Als je gewoon online wil gamen snap ik niet dat je daar storage voor MOET hebben eigenlijk.
Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)
Je kan niet een willekeurige USB Wlan adapter gebruiken, alleen de officieele van Microsoft. Wat je wel kan doen is een wireless bridge gebruiken, kan je gelijk meerdere bekabelde netwerk apparaten op aansluiten via een simpele switch. Of je uiteindelijk veel goedkoper uitbent valt te betwijfelen, je kan de wireless usb adapter van Microsoft met korting op markplaats.nl krijgen.kixor schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 10:52:
Heb je om draadloos te kunnen gamen met je 360 eigenlijk speciaal die MS adapter nodig? (Wireless USB) Of kan je ook gewoon een USB adapter van een random merk nemen? Vind 80 euro best veel geld voor een draadloze USB adapter namelijk
- het gaat hier dus om een internet verbinding, niet om de wireless controller -
Wat dacht je van gameupdates e.d.?Anoniem: 130184 schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 10:47:
[...]
Of op live kan... Echt verrot dat je dat niet gewoon zonder storage kan/kon. Als je gewoon online wil gamen snap ik niet dat je daar storage voor MOET hebben eigenlijk.
Je kan iedere bridge gebruiken.kixor schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 10:52:
https://www.facebook.com/hausbrandeck
Dynabyte mailt zojuist dat ze hem verstuurd hebben... Morgen binnen dus. Ben benieuwd!Boeboe schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 10:21:
Is de volledige versie van Blue Dragon al ergens te koop ofzo? Ik zie dat verschillende mensen hem al spelen terwijl de release pas op de 24'ste valt. Tijdens de middagpauze eens even de winkels aflopen
- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id
dat kanMeNTaL_TO schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 09:35:
[...]
Hoop ik eerst dat het spel nu wel af is (in tegenstelling tot UEFA 2006/2007), waar in de ps2 en psp versie wel de Nederlandse competitie zit, maar in de 360 versie niet.
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Ja en al 6 uur bezig met mijn Feyenoord game.Anoniem: 196953 schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 14:31:
Heb je fm al binnen mars?
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Klinkt allemaal erg leuk. Tijd voor een opvolger van PES6 wellicht.
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Anoniem: 6153
Nee bedankt. Ik wacht wel op de echte opvolger van PES6. Vraag me nl toch af hoe lang EA deze nieuwe Fifa gaat ondersteunen (online). Hun trackrecord daarin is niet echt om over naar huis te schrijven...Phydomir schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 15:09:
[...]
Klinkt allemaal erg leuk. Tijd voor een opvolger van PES6 wellicht.
dat doen ze al 3 jaar lang met fifa interactive world cup. betere toernooien zijn er nietAnoniem: 6153 schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 15:38:
[...]
Nee bedankt. Ik wacht wel op de echte opvolger van PES6. Vraag me nl toch af hoe lang EA deze nieuwe Fifa gaat ondersteunen (online). Hun trackrecord daarin is niet echt om over naar huis te schrijven...
[ Voor 12% gewijzigd door Mars18 op 21-08-2007 16:07 ]
Achter op zijn 360 waarschijnlijkMars18 schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 16:57:
waar heb je die MFR date gevonden ?
ik weet van de MFR van mediamart groningen ze hadden ze eerst van februarie dit jaar en dat was in juni voor dat ze de rekken anders op hadden gestelt buddow zijn er nog wat goedkope xbox 360 games bij mm groningen?buddow schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 16:55:
Sinds vanmorgen ook een 'proud 360-owner'.![]()
Premium met Gears of War, Forza Motorsport 2, en play & charge kit voor 415 euro. Dynabyte heeft momenteel een aanbieding (Premium plus GoW 349,- vanaf vrijdag), die folder heb ik even laten zien bij de Mediamarkt in Groningen. Was ik uiteindelijk nog goedkoper uit ook![]()
Mijn Xbox heeft wel een MFR date van 10-2006 helaas. Weet iemand een site met info over serienummers en MFR dates?
jij hebt er een uit 10/2006 en dus een samsung drive, nee je hoeft geen extreme problemen te verwachten met de drive want dit is mijn 2e me samsung nooit 1 kras gemaakt. moederboard gebeuren kan je op lange termijn last van krijgenbuddow schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 18:03:
Forza voor 48 euro viel mij vooral op
Niemand met meer info over serienummers/MFR dates? zou graag weten welke DVD drive ik heb, en of ik evt problemen kan verwachten
Neem00n schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 18:23:
Ik vroeg me af of er al duidelijkheid was, of de Elite die in Europa verschijnt vrijdag, een 65nm core heeft ja of nee...
https://card.exophase.com/1/1116015.png
[ Voor 4% gewijzigd door PWM op 21-08-2007 19:10 ]
Ik dacht nochtans van wel. De Elite komt standaard met hdmi en een 65nm CPU ( en 90nm GPU). Maar ik kan het fout hebben ook natuurlijkm00n schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 18:23:
Ik vroeg me af of er al duidelijkheid was, of de Elite die in Europa verschijnt vrijdag, een 65nm core heeft ja of nee...
heavy is good, heavy is reliable - boris the blade
Dat gaat ook al niet meer op, laatste wat ik las is dat voorlopig geen enkele Xbox een 65nm CPU heeft.rikgoodhart schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 19:41:
de elites die na in of na juli geproduceerd zijn wel. daarvoor niet.
Know Thyself
Wow..het ademt nu al de sfeer van Mafia 1 uit, de onovertroffen sfeer die het spel subliem maakte.
Ben jij ook eindelijk weer terug, lang niet gezien op LiveTerryb47 schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 19:40:
Jullie moeten eens leren luisteren, vooral naar ome Seker![]()
paar maanden geleden was de hype nog Benq, nu wil iedereen 65nm. zoals ik toen al zei: eerder aan het eind van het jaar dan in de zomer al. Tis nu al eind Augustus, met kleine mazzel met kerst misschien, zou er niet van opkijken als het pas na nieuwjaar wordt.
Ik heb nu voor de 2de keer een Samsung, en hij maakt (weer) geen krassen. de Samsung die ik nu heb teruggekregen van RMA is nog stiller als m'n vorige.
Nop, zijn screens van Halo 8. Ze gaan weer terug in de tijd.mavi schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 20:05:
Zeg me niet dat die screens van Mafia 2 zijn...
[ Voor 61% gewijzigd door sekeroglan op 21-08-2007 20:19 ]
Anoniem: 134612
Was deel 1 zo goed dan ? Ik was altijd in de veronderstelling dat het een behoorlijk gaar spel was. Heb zelf daarom eigenlijk nooit de moeite genomen om hem te spelen.Exorcist schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 20:05:
[...]
Wow..het ademt nu al de sfeer van Mafia 1 uit, de onovertroffen sfeer die het spel subliem maakte.
[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 134612 op 21-08-2007 20:51 ]
deel 1 was prachtig, echt beste spel ooit toen, maar op pc heAnoniem: 134612 schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 20:46:
[...]
Was deel 1 zo goed dan ? Ik was altijd in de veronderstelling dat het een behoorlijk gaar spel was. Heb zelf daarom eigenlijk nooit de moeite genomen om hem te spelen.
Iemand Bioshock al ergens gespot ? Ik weet het hij komt vrijdag officieel pas uit, maar sommige games willen nog wel eens eerder in de winkel liggen. Ik kan echt niet wachten man... Morgen ben ik vrij dus dan maar ff de stad in op jacht.
Demo van Skate staat trouwens online...
lol - yup, maar toen ik m'n 360 had opgestuurd voor reparatie had ik vrijwel al m'n games uitgeleend aan m'n collega, en die is nu met vakantie gegaansekeroglan schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 20:14:
[...]
Ben jij ook eindelijk weer terug, lang niet gezien op Live![]()
Grootste kans op een 65nm is de Halo 3 pack.
Nop, zijn screens van Halo 8. Ze gaan weer terug in de tijd.
Yep, sinds het uit is, bijna elk avond online gespeeld, met Octagon en de andere gasten. Wat een schitterend spelTerryb47 schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 21:21:
[...]
lol - yup, maar toen ik m'n 360 had opgestuurd voor reparatie had ik vrijwel al m'n games uitgeleend aan m'n collega, en die is nu met vakantie gegaanzag jou en Octagon druk met Forza 2? ik was maar stilletjes m'n Bioshock demo gaan spelen
hopelijk gaan ze die eerder verkopen, kan niet wachten !
[ Voor 12% gewijzigd door kixor op 21-08-2007 22:23 ]
[ Voor 10% gewijzigd door Terryb47 op 21-08-2007 22:26 ]
https://www.facebook.com/hausbrandeck
Lukt het jou op Pro Am al een beetje? Amateur kan ik ook vrij makkelijk winnen, maar het gevoel bekruipt mij dat de handling van de auto's net iets anders is op Pro Am. Dacht namelijk een rally die ik achtereenvolgens op clubman en amateur gewonnen had meteen daarna op Pro Am te doen, maar ik vloog aan alle kanten de bochten uit terwijl ik voor mijn gevoel niks anders deed..KunDun schreef op zondag 19 augustus 2007 @ 00:33:
CM : Dirt
Dit spel boeit me toch het meeste op dit moment, Heb de Carreer mode helemaal
uitgespeeld, en ben alles nog eens aan het doen maar dan op pro-am .
Ook probeer ik alle achievements te unlocken, en dat is zo goed als gelukt.
Moet alleen nog me eerste online game(s) winnen, word telkens derde of vierde
echt vaag. En als ik voor me gevoel erg goed heb gereden, is een ander toch nog 5 a 10 seconden sneller. Maar ja zal best wel goed komen hehe .
Klopt. Ik heb hem net een slagje groter maar is verder hetzelfde scherm (LE-32R51).yzf1kr schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 00:15:
Waren dat niet de LE-26R51??
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
wie gaat er ook in godsnaam 200 euro neerleggen voor een spel?DeepSeven schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 11:27:
En we worden weer genaaid, rockband in europa naar 2008 Q1. Bedankt frankrijk en duitsland.
Helemaal niemand, daarom brengen ze dit spel uit zodat niemand het koopt...Phusebox schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 12:01:
[...]
wie gaat er ook in godsnaam 200 euro neerleggen voor een spel?
PSN: http://psnprofiles.com/TheKillingBean | Xbox Live: https://www.xboxgamertag.com/search/TheKillingBean
[ Voor 15% gewijzigd door uchiha tijntje op 22-08-2007 12:30 ]
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Vanaf 24 augustus kunnen wij toch ook series en films downloaden? ( dacht het ergens gelezen te hebben )uchiha tijntje schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 12:16:
Ik heb gisteren de demo gespeeld van Eternal Sonata... Ik was echt in. Die komt in september lekker hier in huis. De graphics en dan met name het kleurgebruik is echt geweldig, het lijkt gewoon niet meer op een game maar het lijkt gewoon dat je echt een interactieve tekenfilm aan het spelen bent. Tevens spreekt het vechtsysteem me wel aan. Een soort Star Ocean: till the end of time, maar dan een stuk minder hectisch doordat het gewoon toch nog turn based is (anders kan ik het niet omschrijven).
Ik hoop in ieder geval dat dit pareltje niet wordt overlooked door het uitkomen van bioshock, blue dragon en halo 3.![]()
Waar ik echter wel teleurgesteld in blijf is de marketplace voor entertainment zoals series en films.. Ik heb dus gister voor het eerst kunnen kijken naar de inhoud van de US marketplace maar dat is echt geweldig. Goede, nieuwe films, goede nieuwe series.. Terwijl het beste wat je hier kunt downen gratis clips zijn van robbie williams en gammo stukjes...Ik snap wel dat dit moeilijk ligt wegens de verschillende rechten ofzo, maar dan haal dat entertainment gedeelte in de europese marketplace er gewoon vanaf want dit is gewoon een regelrechte farce.
24 augustus is de launch van de Elite. Volgens mij kwam de Movie Marketplace september/oktober.sekeroglan schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 12:18:
[...]
Vanaf 24 augustus kunnen wij toch ook series en films downloaden? ( dacht het ergens gelezen te hebben )
[ Voor 7% gewijzigd door PWM op 22-08-2007 12:28 ]
Geen idee of dat in de winkels ligt, maar mijn pre-order van Dynabyte is zojuist afgegeven. Nog niet zo heel lang gespeeld, maar valt zeker niet tegen!TheKillingBean schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 12:06:
[...]
Is Blue Dragon tevens al gespot in de winkels?
- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id
Anoniem: 64887
Yep, Blue Dragon en ook Bioshock zijn nu te koop bij dimensionplus.TheKillingBean schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 12:06:
tja ik vind guitar hero bv geweldig, maar ga geen 80 euro ervoor neerleggenTheKillingBean schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 12:06:
[...]
Helemaal niemand, daarom brengen ze dit spel uit zodat niemand het koopt...
[ Voor 33% gewijzigd door boe2 op 22-08-2007 13:11 ]
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Anoniem: 134612
Net Blue Dragon gekocht bij Dynabyte, daar hadden ze Bioshock nog nietAnoniem: 134612 schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 13:19:
Yes, net Bioshock weten te bemachtigen bij E-Plaza (in A'dam) !! Blue dragon hadden ze nog niet liggen...
https://www.strava.com/athletes/10490675
Anoniem: 181923
Co-op op Insane uitgespeeld en neem het van mij aan; Raam is veruit het makkelijkste van heel co-op samen spelenestorino schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 13:58:
Ik ga vanmiddag ook eens kijken of ik Bioshock ergens kan vinden...
Maar wat ik eigenlijk wou zeggen; gisteren weer eens verder gegaan met de hardcore campaign van Gears of War. Ik was tijden geleden tot Act 3 gekomen nadat ik hem eerst had uitgespeeld op casual. Gisteren Act 4 en 5 gedaan, behalve, u raadt het al, generaal RAAM verslaan op de trein...
Op casual was het goed te doen toen ik eenmaal door had dat je prima kan wachten tot 'ie vlakbij jou is, dan een roadie run naar de turret achteraan en hem dan neermaaien. Maar op hardcore is dat nog niet zo makkelijk. Ik heb het nu weet ik niet hoe vaak geprobeerd, maar die paar keren dat ik bij de turret kom en ga schieten houd ik het niet lang genoeg uit om RAAM om te leggen... Af en toe verlaat ik de turret ook om in het licht de Krill te ontwijken, maar die timing gaat vaak mis. Anyway, het frustreert me enorm. In co-op schijnt het beter te doen te zijn... Ik wil overigens ook nog wel een keer GoW coop speken met iemand (bij voorkeur met Dom voor de achievement), voeg me toe aan je friendslist als je interesse hebt, mijn gamertag is gelijk aan mijn GoT username...
offtopic:
Ik ben een inhaalslag aant maken met spellen die ik nog moet afmaken. Eerst GoW op hardcore, maar ik wil ook nog Dead Rising verder spelen en GRAW uitspelen... Why oh why moet Bioshock nu uitkomen...
Het schijnt dat de consule's gebouwd na juli een 65nm hebben. Ergens in het topic staat genoeg info over hoe en welke datum, maar je kan niet van buiten af zien of het een 65nm is.rikgoodhart schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 14:14:
hoe kun je aan je elite zien of deze 65nm is? (behalve door open te maken?..)
Volgens mij zijn er nog nergens 65nm chips gesignaleerd in omloop. Ook de recente Premiums met HDMI in de VS hebben geen 65nm chips, ook de Elite's niet.rikgoodhart schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 14:14:
De naam van de revisie van de console staat op een sticker op de verpakking. De huidige consoles hebben de naam Zephyr op de verpakking staan, maar de 65nm consoles zullen in plaats daarvan de naam Falcon op de verpakking hebben staan.rikgoodhart schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 14:14:
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
Ik wordt er nog niet warm van iig. Vervelende camera waardoor je moeilijk in kan schatten of je nou wel of niet goed op die rail af gaat en dat Flickit mag er wat mij betreft uitgeflikkerd wordenPhydomir schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 12:23:
Heb net even de Skate demo geprobeerd en dit wordt echt een zeer goede concurent van Tony Hawk. De control zijn echt iets nieuws en ik denk dat je nar een paar uurtjes het ehct wel goed onder de knie krijgt. In de demo is het wat mij betreft allemala net iets te veel en te snel waardoor ik de weg nogal kwijt raakte.
Daarnaast ziet het er ook nog eens geweldig uit. Echter de camera postie vond ik heel erg irritant. Had hem liever een stuk meer omhoog gezien.
In het begin is alleen casual en hardcore beschikbaar, maar als ik je goed begrijpAnoniem: 181923 schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 14:09:
[...]
Co-op op Insane uitgespeeld en neem het van mij aan; Raam is veruit het makkelijkste van heel co-op samen spelenAct 3 en 4 waren bijzonder lastig op Insane. Ik wil je graag uitnodigen maar in verband met verbouwing heb ik geen internet meer thuis.
P.s.
Probeer alles op Insane uit te spelen anders moet je net als ik toen 3 x GoW uitspelen om al je achievements te krijgen.
Anoniem: 25534
yep, dat klopt.KunDun schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 15:06:
[...]
In het begin is alleen casual en hardcore beschikbaar, maar als ik je goed begrijp
is het dus zo dat als ik hardcore oversla, en gelijk met insane begin ik ook de achievement krijg voor hardcore als ik act 1 etc... uitspeel?
GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k
[ Voor 9% gewijzigd door McPoowl op 22-08-2007 16:12 ]
Ik heb nog geen framedrops gezien (2:38u played) behalve bij de allereerste cut-scene.uchiha tijntje schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 16:20:
Voor de mensen die Blue Dragon vandaag of gisteren hebben gekocht in de winkel heb ik eigenlijk een vraag. wat zijn de ervaringen over de soepelheid van het spel? Loopt het soepel of heeft het last van framerate problemen, zowel in gevechten alswel het vrij rondlopen in de wereld, want ik hoor twee verschillende dingen..
Ok, dankje, ah je moet trouwens je signature aanpassen! je hoeft niet meer te awaiten op blue dragon.Phydomir schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 16:51:
[...]
Ik heb nog geen framedrops gezien (2:38u played) behalve bij de allereerste cut-scene.
[ Voor 24% gewijzigd door uchiha tijntje op 22-08-2007 17:23 ]
Anoniem: 139486
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Als je met die vragen zit neem dit topic ff door: http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1235232Anoniem: 139486 schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 18:25:
Ik zit er over na te denken een 360 te gaan halen
Maar zijn er wel vette games? Sowieso Halo 3 "engelengezang"![]()
Zijn er vette shooters voor online ?
En hoe zit dat met dat 90nm en 65nm![]()
Is het verstandig om morgen naar de winkel te gaan of kan ik beter wachten?
Wat voor meerwaarde heeft de 65nm?
Ik hoop dat jullie antwoorden hebben op mijn vragen en dat ik mezelf binnenkort een "360-owner" mag noemen
Ja dat staat er...is de suppah duppah limited edition. Dus snel kopen dan heb je een collectors itemAngeloonie schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 18:33:
Ben ik nou kippig of staat hier serieus €84,99?
Maar, je hebt hem wel morgen in huisAngeloonie schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 18:33:
Zelfs de echte limited edition was goedkoperObiwan Kanobi schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 18:37:
[...]
Ja dat staat er...is de suppah duppah limited edition. Dus snel kopen dan heb je een collectors item
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Ik heb hem vorige week voor 30 euro in de winkel gekocht, super spel zeker voor 30 eAngeloonie schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 18:33:
MetroidPrime schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 14:29:
[...]
De naam van de revisie van de console staat op een sticker op de verpakking. De huidige consoles hebben de naam Zephyr op de verpakking staan, maar de 65nm consoles zullen in plaats daarvan de naam Falcon op de verpakking hebben staan.
Bron
[ Voor 6% gewijzigd door rikgoodhart op 22-08-2007 18:50 ]
HD staat voor High Definition?rikgoodhart schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 18:47:
en als er staat: "xbox360 system EN/NL/FR/DE/IT/ES/PT HD
??
dus HD ipv zephyr ? ik ben al wat elites in NL tegen gekomen waar dit op de sticker staat. hebben de elites in USA ook deze sticker? of is deze sticker nieuw en dus kans op de 65nm?
ps.. als ik er op google... is deze precieze tekst sticker nog nooit eerder tegengekomen! kan goed zijn dus!
[...]
Kijk anders ff hier, staat veel informatie over de falcon en over de elite ( die falcon kan je voor nu wel vergeten, misschien eind van het jaar pas )rikgoodhart schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 18:55:
dat klopt... maar deze string op de stickers is nog nooit eerder gezien. wel met HDRW aan het eind.
0728 was a guess as to when we would see July consoles dus geen 65nm!!rikgoodhart schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 19:21:
ik lees:
Note that the first batch of premiums with HDMI all seem to be lot number 0727. Thus they are 90nm, with the new heatsink and the elite zephyr motherboard. So they won't overheat, and they'll work perfectly fine, but they aren't the "falcon" 360s either. The 65nm models are all lot 0728 or later.
MS is trying to clear out their old 90nm elite motherboards, that's all.
http://www.fatwallet.com/...hreadid=753053&lastpage=1
de elite doos die ik vandaag heb gezien heeft dan ook een productiedatum van 10 july met lot 0728.
La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq