Het Xbox 360 ervaringen Topic - Deel 38 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 11 12 Laatste
Acties:
  • 8.577 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14-06 14:13

Smoonshine

Feyenoord!!

Wow! Ik denk dat ik dit jaar maar voor Fifa ga. Afgelopen 2 jaar PES gehaald, nu weer tijd voor verandering en mooie graphics :o. Ook de Be A Pro modus van Fifa 08 lijkt me erg leuk om te doen. En het is wel eens weer leuk om de Premier League en Bundesliga te kunnen spelen.

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Laatst online: 13:00
hmm ik dacht dat PGR4 op 14 september zou uitkomen, nu zie ik net in een nieuwe lijst 12 oktober staan :(

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07:47

MeNTaL_TO

The future is not set

Smoonshine schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 09:29:
[...]

Wow! Ik denk dat ik dit jaar maar voor Fifa ga. Afgelopen 2 jaar PES gehaald, nu weer tijd voor verandering en mooie graphics :o. Ook de Be A Pro modus van Fifa 08 lijkt me erg leuk om te doen. En het is wel eens weer leuk om de Premier League en Bundesliga te kunnen spelen.
Hoop ik eerst dat het spel nu wel af is (in tegenstelling tot UEFA 2006/2007), waar in de ps2 en psp versie wel de Nederlandse competitie zit, maar in de 360 versie niet.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 196953

fifa irriteert me op de xbox zo ontzettend qua gameplay. 't is allemaal zo onnatuurlijk. Bij uefa CL bleef de tegenstander gewoon stilstaan en kon je gewoon 30minuten lang je speler niets laten doen en de tegenstander kwam niet eens op je af :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Microsoft (nuja, hun pr-bureau) heeft gisteren wel degelijk persbericht eruit gestuurd met wijzigingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 130184

curry684 schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 01:28:
[...]

En thank god een 256MB memory card zodat je niet meer geld uitgeklopt krijgt voordat je uberhaupt je game mag saven.
Of op live kan... Echt verrot dat je dat niet gewoon zonder storage kan/kon. Als je gewoon online wil gamen snap ik niet dat je daar storage voor MOET hebben eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kixor
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

kixor

homo homini lupus

Heb je om draadloos te kunnen gamen met je 360 eigenlijk speciaal die MS adapter nodig? (Wireless USB) Of kan je ook gewoon een USB adapter van een random merk nemen? Vind 80 euro best veel geld voor een draadloze USB adapter namelijk :X

- het gaat hier dus om een internet verbinding, niet om de wireless controller -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 01-06 13:07
kixor schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 10:52:
Heb je om draadloos te kunnen gamen met je 360 eigenlijk speciaal die MS adapter nodig? (Wireless USB) Of kan je ook gewoon een USB adapter van een random merk nemen? Vind 80 euro best veel geld voor een draadloze USB adapter namelijk :X

- het gaat hier dus om een internet verbinding, niet om de wireless controller -
Ehm ja.. dat schijnt te kunnen met een willekeurige wlan bridge. Een collega van me heeft het hier in elk geval mee gedaan.

Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 01-06 13:07
Anoniem: 130184 schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 10:47:
[...]

Of op live kan... Echt verrot dat je dat niet gewoon zonder storage kan/kon. Als je gewoon online wil gamen snap ik niet dat je daar storage voor MOET hebben eigenlijk.
Bij bv. Forza 2 scoor je on-line ook punten/geld voor je 'career'

Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoccoS
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 03-06 18:43

Je kan niet een willekeurige USB Wlan adapter gebruiken, alleen de officieele van Microsoft. Wat je wel kan doen is een wireless bridge gebruiken, kan je gelijk meerdere bekabelde netwerk apparaten op aansluiten via een simpele switch. Of je uiteindelijk veel goedkoper uitbent valt te betwijfelen, je kan de wireless usb adapter van Microsoft met korting op markplaats.nl krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Anoniem: 130184 schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 10:47:
[...]

Wat dacht je van gameupdates e.d.?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzf1kr
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 13-06 21:51

Je kan iedere bridge gebruiken.
Maar kijk eens op Marktplaats, daar heb ik er laatst ook een gekocht voor 40 euro.

Veel mensen doen hem weg wegens een ban, of omdat hij te langzaam is voor Mediacentre.

https://www.facebook.com/hausbrandeck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 16-06 11:07

Armada

-Wat wil je weten?-

Boeboe schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 10:21:
Is de volledige versie van Blue Dragon al ergens te koop ofzo? Ik zie dat verschillende mensen hem al spelen terwijl de release pas op de 24'ste valt. Tijdens de middagpauze eens even de winkels aflopen :)
Dynabyte mailt zojuist dat ze hem verstuurd hebben... Morgen binnen dus. Ben benieuwd!

- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 12-06 22:02
MeNTaL_TO schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 09:35:
[...]

Hoop ik eerst dat het spel nu wel af is (in tegenstelling tot UEFA 2006/2007), waar in de ps2 en psp versie wel de Nederlandse competitie zit, maar in de 360 versie niet.
dat kan

In addition, FIFA 08 is dramatically more real and exhilarating with the inclusion of 620 licensed teams, 30 official leagues, and more than 15,000 players.

Key Features

* Clinical Finishing — A true next-generation ball-striking engine calculates shot success by combining an almost infinite number of different contexts, including ball spin, pressure from defenders, player attributes, and even air pressure to recreate the drama and unpredictable nature of shooting.
* Intelligent Soccer -- Now featuring AI with a 35-point decision engine which enables players to process 1,000 potential options and reactions every second in real time -- more than 60,000 options every minute -- via a dynamic ‘Threat Map’ system to capture the excitement and realism of soccer.
* Be a Pro: Offline Training — Think and react like a real professional soccer player. Play the entire game as a fixed player while getting real time feedback and analysis on the fly. A unique camera angle keeps both player and action in focus, zooming in when you’re on attack.
* Pro Skills — A new, organic building-block system enables you to combine tricks and skill moves together to recreate signature moves from the real-world superstars or define your own style of play. Animations can be interrupted at any time to transition into a new move, just like real life.
* Manual Controls — Dictate the play with new manual controls for through-passing and crossing. Now use the right-stick to quickly switch defenders and choose exactly who you want defending, when you want him.
* Online Leagues – Create and organize your own multiplayer Friends Leagues and tournaments with all the tools in-game.
* EA SPORTS™ Interactive Leagues: – Represent your club online against your rivals throughout the season in the F.A. Premier League, Bundesliga, French League or Mexican 1st Division. Features weekly in-game pod casts by the development team.
* Video Upload: Capture your best goals and highlights in-game and bring them online for the world to see. Upload your highlights to the FIFA 08 website to create the ultimate highlight reel to prove the stories you are telling your friends are all true. Because without the footage, it’s fiction.
* Real World Soccer News — Receive up-to-the-minute soccer news and podcasts from media outlets, including ESPN SoccerNet.
* Complete Authenticity — Dramatically more authentic and exhilarating with 620 licensed teams, 30 official leagues, and more than 15,000 players.
* Tournament Mode – Play 60 tournaments, including 35 officially licensed ones, or create one of your own.

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Heb je fm al binnen mars?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Ja en al 6 uur bezig met mijn Feyenoord game.

Ben nu wel gewend aan de controls hoor. zo lastig is het niet. en het speelt wel leuk

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12:24

Phydomir

Dennis

Klinkt allemaal erg leuk. Tijd voor een opvolger van PES6 wellicht.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 6153

Phydomir schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 15:09:
[...]

Klinkt allemaal erg leuk. Tijd voor een opvolger van PES6 wellicht.
Nee bedankt. Ik wacht wel op de echte opvolger van PES6. Vraag me nl toch af hoe lang EA deze nieuwe Fifa gaat ondersteunen (online). Hun trackrecord daarin is niet echt om over naar huis te schrijven...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Anoniem: 6153 schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 15:38:
[...]

Nee bedankt. Ik wacht wel op de echte opvolger van PES6. Vraag me nl toch af hoe lang EA deze nieuwe Fifa gaat ondersteunen (online). Hun trackrecord daarin is niet echt om over naar huis te schrijven...
dat doen ze al 3 jaar lang met fifa interactive world cup. betere toernooien zijn er niet

ga er dit jaar weer voor om een 2 hotelovernachtingen in 4 sterren hotel te winnen en deel te nemen aan de wereldfinale

[ Voor 12% gewijzigd door Mars18 op 21-08-2007 16:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buddow
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 12:43
Sinds vanmorgen ook een 'proud 360-owner'. _/-\o_

Premium met Gears of War, Forza Motorsport 2, en play & charge kit voor 415 euro. Dynabyte heeft momenteel een aanbieding (Premium plus GoW 349,- vanaf vrijdag), die folder heb ik even laten zien bij de Mediamarkt in Groningen. Was ik uiteindelijk nog goedkoper uit ook :)

Mijn Xbox heeft wel een MFR date van 10-2006 helaas. Weet iemand een site met info over serienummers en MFR dates?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
waar heb je die MFR date gevonden ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Mars18 schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 16:57:
waar heb je die MFR date gevonden ?
Achter op zijn 360 waarschijnlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amoi
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 11:54
buddow schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 16:55:
Sinds vanmorgen ook een 'proud 360-owner'. _/-\o_

Premium met Gears of War, Forza Motorsport 2, en play & charge kit voor 415 euro. Dynabyte heeft momenteel een aanbieding (Premium plus GoW 349,- vanaf vrijdag), die folder heb ik even laten zien bij de Mediamarkt in Groningen. Was ik uiteindelijk nog goedkoper uit ook :)

Mijn Xbox heeft wel een MFR date van 10-2006 helaas. Weet iemand een site met info over serienummers en MFR dates?
ik weet van de MFR van mediamart groningen ze hadden ze eerst van februarie dit jaar en dat was in juni voor dat ze de rekken anders op hadden gestelt buddow zijn er nog wat goedkope xbox 360 games bij mm groningen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buddow
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 12:43
Forza voor 48 euro viel mij vooral op :)

Niemand met meer info over serienummers/MFR dates? zou graag weten welke DVD drive ik heb, en of ik evt problemen kan verwachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amoi
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 11:54
buddow schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 18:03:
Forza voor 48 euro viel mij vooral op :)

Niemand met meer info over serienummers/MFR dates? zou graag weten welke DVD drive ik heb, en of ik evt problemen kan verwachten
jij hebt er een uit 10/2006 en dus een samsung drive, nee je hoeft geen extreme problemen te verwachten met de drive want dit is mijn 2e me samsung nooit 1 kras gemaakt. moederboard gebeuren kan je op lange termijn last van krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m00n
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 16-06 15:53
Ik vroeg me af of er al duidelijkheid was, of de Elite die in Europa verschijnt vrijdag, een 65nm core heeft ja of nee...

SteamID: m00n22NL | GT: m00n22 | My Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 15-06 21:36

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

m00n schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 18:23:
Ik vroeg me af of er al duidelijkheid was, of de Elite die in Europa verschijnt vrijdag, een 65nm core heeft ja of nee...
Nee

https://card.exophase.com/1/1116015.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Mafia 2 screens zijn zo gruwelijk.

deel 1 was super,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

* PWM loopt Videoland in op filmpje te huren

* PWM loopt naar buiten met Gears of War, Dead Rising en the Godfather voor totaal 44,97

_/-\o_

Mooie deal.

[ Voor 4% gewijzigd door PWM op 21-08-2007 19:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Den_John
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 16-06 14:04
m00n schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 18:23:
Ik dacht nochtans van wel. De Elite komt standaard met hdmi en een 65nm CPU ( en 90nm GPU). Maar ik kan het fout hebben ook natuurlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-05 22:00
Jullie moeten eens leren luisteren, vooral naar ome Seker ;)

paar maanden geleden was de hype nog Benq, nu wil iedereen 65nm. zoals ik toen al zei: eerder aan het eind van het jaar dan in de zomer al. Tis nu al eind Augustus, met kleine mazzel met kerst misschien, zou er niet van opkijken als het pas na nieuwjaar wordt.

Ik heb nu voor de 2de keer een Samsung, en hij maakt (weer) geen krassen. de Samsung die ik nu heb teruggekregen van RMA is nog stiller als m'n vorige.

heavy is good, heavy is reliable - boris the blade

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rikgoodhart
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
de elites die na in of na juli geproduceerd zijn wel. daarvoor niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SoulWar1
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 16-06 20:05
rikgoodhart schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 19:41:
de elites die na in of na juli geproduceerd zijn wel. daarvoor niet.
Dat gaat ook al niet meer op, laatste wat ik las is dat voorlopig geen enkele Xbox een 65nm CPU heeft.
Maar RoD moet verholpen zijn met de extra heatsink en krassen mag de drive (zowel Hitachi als BenQ) ook niet meer maken. Dus gewoon kopen dat ding! ;)

Know Thyself

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Afbeeldingslocatie: http://www.xbox360only.nl/screenshot.php?image=M2%20screenshot%20001_475136.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.xbox360only.nl/screenshot.php?image=M2%20screenshot%20007_315655.jpg

[ Voor 6% gewijzigd door Mars18 op 21-08-2007 20:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Wow..het ademt nu al de sfeer van Mafia 1 uit, de onovertroffen sfeer die het spel subliem maakte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
Nieuwe Mafia game?

ziet er gelikt uit. vond deel 1 (op de PC gespeeld) een erg vermakelijke game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mavi
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 16-06 08:41
Zeg me niet dat die screens van Mafia 2 zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 181923

Wow wat een graphics zeg! _/-\o_
Ik ben hier zeker benieuwd naar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Zijn van Mafia 2,

http://www.xbox360only.nl/nieuwsitem.php?nid=7794

daar staan nog meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

Terryb47 schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 19:40:
Jullie moeten eens leren luisteren, vooral naar ome Seker ;)

paar maanden geleden was de hype nog Benq, nu wil iedereen 65nm. zoals ik toen al zei: eerder aan het eind van het jaar dan in de zomer al. Tis nu al eind Augustus, met kleine mazzel met kerst misschien, zou er niet van opkijken als het pas na nieuwjaar wordt.

Ik heb nu voor de 2de keer een Samsung, en hij maakt (weer) geen krassen. de Samsung die ik nu heb teruggekregen van RMA is nog stiller als m'n vorige.
Ben jij ook eindelijk weer terug, lang niet gezien op Live :)

Grootste kans op een 65nm is de Halo 3 pack.
mavi schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 20:05:
Zeg me niet dat die screens van Mafia 2 zijn...
Nop, zijn screens van Halo 8. Ze gaan weer terug in de tijd. :P

[ Voor 61% gewijzigd door sekeroglan op 21-08-2007 20:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 134612

Exorcist schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 20:05:
[...]

Wow..het ademt nu al de sfeer van Mafia 1 uit, de onovertroffen sfeer die het spel subliem maakte.
Was deel 1 zo goed dan ? Ik was altijd in de veronderstelling dat het een behoorlijk gaar spel was. Heb zelf daarom eigenlijk nooit de moeite genomen om hem te spelen.

Iemand Bioshock al ergens gespot ? Ik weet het hij komt vrijdag officieel pas uit, maar sommige games willen nog wel eens eerder in de winkel liggen. Ik kan echt niet wachten man... Morgen ben ik vrij dus dan maar ff de stad in op jacht.

Demo van Skate staat trouwens online...

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 134612 op 21-08-2007 20:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Anoniem: 134612 schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 20:46:
[...]

Was deel 1 zo goed dan ? Ik was altijd in de veronderstelling dat het een behoorlijk gaar spel was. Heb zelf daarom eigenlijk nooit de moeite genomen om hem te spelen.

Iemand Bioshock al ergens gespot ? Ik weet het hij komt vrijdag officieel pas uit, maar sommige games willen nog wel eens eerder in de winkel liggen. Ik kan echt niet wachten man... Morgen ben ik vrij dus dan maar ff de stad in op jacht.

Demo van Skate staat trouwens online...
deel 1 was prachtig, echt beste spel ooit toen, maar op pc he

de xbox versie was maar klote :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
sekeroglan schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 20:14:
[...]

Ben jij ook eindelijk weer terug, lang niet gezien op Live :)
Grootste kans op een 65nm is de Halo 3 pack.

Nop, zijn screens van Halo 8. Ze gaan weer terug in de tijd. :P
lol - yup, maar toen ik m'n 360 had opgestuurd voor reparatie had ik vrijwel al m'n games uitgeleend aan m'n collega, en die is nu met vakantie gegaan |:( zag jou en Octagon druk met Forza 2? ik was maar stilletjes m'n Bioshock demo gaan spelen :) hopelijk gaan ze die eerder verkopen, kan niet wachten !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

Terryb47 schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 21:21:
[...]

lol - yup, maar toen ik m'n 360 had opgestuurd voor reparatie had ik vrijwel al m'n games uitgeleend aan m'n collega, en die is nu met vakantie gegaan |:( zag jou en Octagon druk met Forza 2? ik was maar stilletjes m'n Bioshock demo gaan spelen :) hopelijk gaan ze die eerder verkopen, kan niet wachten !
Yep, sinds het uit is, bijna elk avond online gespeeld, met Octagon en de andere gasten. Wat een schitterend spel _/-\o_

ik vond Bioshock niet echt apart ofzo, zag er wel leuk uit, maar niet het het wow effect die ik verwachte, na wat ik allemaal erover had gelezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kixor
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

kixor

homo homini lupus

Vandaag even bij de MM wezen kijken in Groningen, helaas waren alle 360s die ik bekeek van laat 2006. Denk dat ik toch maar even ga wachten of verder ga zoeken naar een box gemaakt na april '07.

Geduld is een schone zaak! :)

maar ben onderhand wel zat van het wachten! ;)

[ Voor 12% gewijzigd door kixor op 21-08-2007 22:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
Ik had er dus helemaal niks van gelezen of gezien van Bioshock, zo zie je maar weer: hype kills :|

maare elke avond Forza 2.. ik moet nog m'n best doen als niet gelapt(?) wil worden :+
Had Forza 2 een paar dagen geleend en vond het eigenlijk geen bal aan (zal wel weer aan mij liggen...) leek wel Forza 1 in een nieuw jasje? zelfde gevoel heb ik als ik aan een nieuwe Gran Turismo begin: moet je weer die Hopman cup racen :( maar goed, ik ben niet echt een diehard racefan, hou meer van arcade racers.

Ik heb daaraantegen wel wat uurtjes in Dirt zitten, lekker simpel, recht toe recht aan. Kijk ook weer uit naar de nieuwe Sega Rally, toch een van de arcade games die ik vaakst gespeeld heb door de jaren.

en oh ja, Virtua Fighter 5 komt er ook al aan _/-\o_ ik geef eigenlijk geen moer om Halo 3, moeten jullie mij echt gaan overhalen om die game te gaan spelen..waar kijk ik nog meer naar uit: Naruto, ben erg benieuwd. De nieuwe Pro Evo, COD4, Mass Effect zijn de games waar ik voor ga.

@kixor: man, je kan wachten tot je een ons weegt, of totdat alle goeie games in de grabbelbak liggen. gewoon nu eentje halen. Er zijn gewoon teveel goede games uit/aan het uitkomen, dan ga je geheid vele (oudere) games missen.

[ Voor 10% gewijzigd door Terryb47 op 21-08-2007 22:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
ff een korte vraag,

de samsung hd tv die bij de demo pots staan. wat is daar ook al weer het type nr van ?

het is toch een 20 inch tv

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 45238

Dé demo spots? Voor zover ik weet zijn dat bijna altijd 26", vaak van Samsung

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzf1kr
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 13-06 21:51
Waren dat niet de LE-26R51??

https://www.facebook.com/hausbrandeck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woodsy
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 08:17
Is er hier iemand die al ervaring heeft met de XFPS 360, kon er namelijk maar barweinig over vinden tot nu toe.

Ben namelijk het PC gamen een beetje zat, om te beginnen komen er meer spellen die mij boeien uit op consoles en pathes / installeren word ik ook een beetje beu. Nu had ik eerder een Xbox360 maar heb hem weggedaan omdat maar niet kon wennen aan de besturen.

Met dit apparatuur zou het mogelijk zijn om een toetsenbord / muis combinatie te gebruiken, iemand ervaring ermee al?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh0ckTr00per
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 16-06 21:46
KunDun schreef op zondag 19 augustus 2007 @ 00:33:
CM : Dirt
Dit spel boeit me toch het meeste op dit moment, Heb de Carreer mode helemaal
uitgespeeld, en ben alles nog eens aan het doen maar dan op pro-am .
Ook probeer ik alle achievements te unlocken, en dat is zo goed als gelukt.
Moet alleen nog me eerste online game(s) winnen, word telkens derde of vierde
echt vaag. En als ik voor me gevoel erg goed heb gereden, is een ander toch nog 5 a 10 seconden sneller. Maar ja zal best wel goed komen hehe .
Lukt het jou op Pro Am al een beetje? Amateur kan ik ook vrij makkelijk winnen, maar het gevoel bekruipt mij dat de handling van de auto's net iets anders is op Pro Am. Dacht namelijk een rally die ik achtereenvolgens op clubman en amateur gewonnen had meteen daarna op Pro Am te doen, maar ik vloog aan alle kanten de bochten uit terwijl ik voor mijn gevoel niks anders deed..

Als je trouwens zin hebt in een potje, voeg me maar toe; kun je in elk geval winnen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Klopt. Ik heb hem net een slagje groter maar is verder hetzelfde scherm (LE-32R51).

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 24-04 15:38
En we worden weer genaaid, rockband in europa naar 2008 Q1. Bedankt frankrijk en duitsland |:( .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
DeepSeven schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 11:27:
En we worden weer genaaid, rockband in europa naar 2008 Q1. Bedankt frankrijk en duitsland |:( .
wie gaat er ook in godsnaam 200 euro neerleggen voor een spel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKillingBean
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 11-06 11:56
Phusebox schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 12:01:
[...]

wie gaat er ook in godsnaam 200 euro neerleggen voor een spel?
Helemaal niemand, daarom brengen ze dit spel uit zodat niemand het koopt...

Is Blue Dragon tevens al gespot in de winkels?

PSN: http://psnprofiles.com/TheKillingBean | Xbox Live: https://www.xboxgamertag.com/search/TheKillingBean

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12:47

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Ik heb gisteren de demo gespeeld van Eternal Sonata... Ik was echt in O+. Die komt in september lekker hier in huis. De graphics en dan met name het kleurgebruik is echt geweldig, het lijkt gewoon niet meer op een game maar het lijkt gewoon dat je echt een interactieve tekenfilm aan het spelen bent. Tevens spreekt het vechtsysteem me wel aan. Een soort Star Ocean: till the end of time (rpg op ps2), maar dan een stuk minder hectisch doordat het gewoon toch nog turn based is (anders kan ik het niet omschrijven). :)
Ik hoop in ieder geval dat dit pareltje niet wordt overlooked door het uitkomen van bioshock, blue dragon en halo 3. :P Edit: Het spel is vrij lineair, in ieder geval in de eerste 10 uur volgens diverse previews, maar dat maakt me niet veel uit.

Waar ik echter wel teleurgesteld in blijf is de marketplace voor entertainment zoals series en films.. Ik heb dus gister voor het eerst kunnen kijken naar de inhoud van de US marketplace maar dat is echt geweldig. Goede, nieuwe films, goede nieuwe series.. Terwijl het beste wat je hier kunt downen gratis clips zijn van robbie williams en gammo stukjes... 8)7 Ik snap wel dat dit moeilijk ligt wegens de verschillende rechten ofzo, maar dan haal dat entertainment gedeelte in de europese marketplace er gewoon vanaf want dit is gewoon een regelrechte farce.

Edit: @ sekeroglan: Ah, als dat zo is heb ik niets gezegd O-) , maar heb er zelf niets van gehoord. Het zou echt een goede toevoeging zijn aan het live gebeuren. En gerechtigheid tussen de verschillende continenten.....

Edit 2: Voor mensen die geinteresseerd zijn in een demo van Blazing Angels 2. hij staat nu op marketplace.

[ Voor 15% gewijzigd door uchiha tijntje op 22-08-2007 12:30 ]

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

uchiha tijntje schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 12:16:
Ik heb gisteren de demo gespeeld van Eternal Sonata... Ik was echt in O+. Die komt in september lekker hier in huis. De graphics en dan met name het kleurgebruik is echt geweldig, het lijkt gewoon niet meer op een game maar het lijkt gewoon dat je echt een interactieve tekenfilm aan het spelen bent. Tevens spreekt het vechtsysteem me wel aan. Een soort Star Ocean: till the end of time, maar dan een stuk minder hectisch doordat het gewoon toch nog turn based is (anders kan ik het niet omschrijven). :)
Ik hoop in ieder geval dat dit pareltje niet wordt overlooked door het uitkomen van bioshock, blue dragon en halo 3. :P

Waar ik echter wel teleurgesteld in blijf is de marketplace voor entertainment zoals series en films.. Ik heb dus gister voor het eerst kunnen kijken naar de inhoud van de US marketplace maar dat is echt geweldig. Goede, nieuwe films, goede nieuwe series.. Terwijl het beste wat je hier kunt downen gratis clips zijn van robbie williams en gammo stukjes... 8)7 Ik snap wel dat dit moeilijk ligt wegens de verschillende rechten ofzo, maar dan haal dat entertainment gedeelte in de europese marketplace er gewoon vanaf want dit is gewoon een regelrechte farce.
Vanaf 24 augustus kunnen wij toch ook series en films downloaden? ( dacht het ergens gelezen te hebben )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Heb net even de Skate demo geprobeerd en dit wordt echt een zeer goede concurent van Tony Hawk. De control zijn echt iets nieuws en ik denk dat je nar een paar uurtjes het ehct wel goed onder de knie krijgt. In de demo is het wat mij betreft allemala net iets te veel en te snel waardoor ik de weg nogal kwijt raakte.
Daarnaast ziet het er ook nog eens geweldig uit. Echter de camera postie vond ik heel erg irritant. Had hem liever een stuk meer omhoog gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

sekeroglan schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 12:18:
[...]

Vanaf 24 augustus kunnen wij toch ook series en films downloaden? ( dacht het ergens gelezen te hebben )
24 augustus is de launch van de Elite. Volgens mij kwam de Movie Marketplace september/oktober.

EDIT:

Officiele aankondiging is" Herfst 2007"

[ Voor 7% gewijzigd door PWM op 22-08-2007 12:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 16-06 11:07

Armada

-Wat wil je weten?-

TheKillingBean schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 12:06:
[...]

Geen idee of dat in de winkels ligt, maar mijn pre-order van Dynabyte is zojuist afgegeven. Nog niet zo heel lang gespeeld, maar valt zeker niet tegen!

- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 64887

Yep, Blue Dragon en ook Bioshock zijn nu te koop bij dimensionplus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odessa
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Heb Blue Dragon net gekocht. :)
Bioshock (voor de PC) hebben ze pas volgende week,zeiden ze.
Dit was bij de Bart Smits..

Straks eens verder kijken voor Bioshock..of anders morgen weer eens proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
[...]

Helemaal niemand, daarom brengen ze dit spel uit zodat niemand het koopt...

tja ik vind guitar hero bv geweldig, maar ga geen 80 euro ervoor neerleggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

BS in België? Vanavond ook eens langs BS passeren dan, misschien heb ik geluk :)

eternal sonata zag er prachtig uit, maar de demo was veeeeel te gemakkelijk (in 1 keer doorgerushed, pas bij de eindbaas kwam men hp onder de helft).

200 euro is voor de volledige set natuurlijk. Gitaar heb ik al (ik betaal WEL voor een plastic gitaar van 80 euro. Hell...de DDR dansmatten waarop ik spring zijn +- 300 euro waard). Mij kan momenteel enkel de drumkit interesseren.

[ Voor 33% gewijzigd door boe2 op 22-08-2007 13:11 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woodsy
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 08:17
Domme vraag, maar zit eraan te denken om weer een Xbox360 te kopen.

Nu koop ik alleen liever een core, ik heb namelijk een controller met een draad nodig (makkelijker voor mij). Hier zit alleen niet de harddisk in, maar alleen de MemoryUnit van 64MB.

Voldoet die mu als je niks anders doet dan games saven? Ik wil wel op live kunnen gamen, maar achievements opslaan is niet nodig. Demo's / Trialers etc downloaden doe ik allemaal niet. Wil alleen games kunnen saven en op live kunnen gamen (voor plezier, niet voor achievements).

Las namelijk dat Live ook al zoveel mb wegsnoepte, maar is dat ook als je alleen maar wilt gamen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 134612

Yes, net Bioshock weten te bemachtigen bij E-Plaza (in A'dam) !! Blue dragon hadden ze nog niet liggen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
in game play van pes 2008 http://www.xbox360only.nl/nieuwsitem.php?nid=7815

lijkt wel fifa 98 :P

Woensdag 22 augustus 2007 - Electronic Arts heeft vandaag een nieuwe feature in FIFA 08 aangekondigd met de naam Be A Pro: Online Team Play, welke het mogelijk zal maken om met maximaal 10 spelers tegelijk online te spelen. Deze nieuwe feature zal op zowel Xbox 360 als PlayStation 3 rond 6-8 weken na de release gratis gedownload kunnen worden.

In Be A Pro: Online Team Play heb je niet de leiding over een heel team, maar slechts over één speler. Hierdoor ervaar je een wedstrijd veel meer zoals een echte voetballer dat doet. In deze mode kun je met maximaal 5 vrienden in een team spelen tegen maximaal 5 andere echte tegenstanders. De rest wordt opgevuld door computerspelers. De camera zal bovendien zo zijn dat je de actie op het veld goed kunt volgen terwijl deze zich toch op jouw speler richt.

“At EA SPORTS our dream is to create a full 11 versus 11 online gameplay experience in which each user will have a set position during the match and train specifically for that position,” aldus Joe Booth, producer van FIFA 08. “Be A Pro is the first step in this direction, and now, with the ability to deliver five versus five online gameplay as free downloadable content, we are moving even closer towards the realization of this dream.”

“Be A Pro forces you to think and react like a professional player where you experience the whole range of emotions players go through during the course of a game,” zegt Andrew Wilson, Executive Producer van FIFA 08. “Now we are taking this experience online for you to share with your friends. You will have to learn to work together as a team much like any real teams go through in order to be successful.”

FIFA 08 ligt vanaf 28 september in de Europese winkels. Be A Pro: Online Team Play is 6 tot 8 weken later gratis te downloaden via Xbox Live Marketplace.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Anoniem: 134612 schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 13:19:
Yes, net Bioshock weten te bemachtigen bij E-Plaza (in A'dam) !! Blue dragon hadden ze nog niet liggen...
Net Blue Dragon gekocht bij Dynabyte, daar hadden ze Bioshock nog niet 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• estorino
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-06 19:44
Ik ga vanmiddag ook eens kijken of ik Bioshock ergens kan vinden...
Maar wat ik eigenlijk wou zeggen; gisteren weer eens verder gegaan met de hardcore campaign van Gears of War. Ik was tijden geleden tot Act 3 gekomen nadat ik hem eerst had uitgespeeld op casual. Gisteren Act 4 en 5 gedaan, behalve, u raadt het al, generaal RAAM verslaan op de trein... :(
Op casual was het goed te doen toen ik eenmaal door had dat je prima kan wachten tot 'ie vlakbij jou is, dan een roadie run naar de turret achteraan en hem dan neermaaien. Maar op hardcore is dat nog niet zo makkelijk. Ik heb het nu weet ik niet hoe vaak geprobeerd, maar die paar keren dat ik bij de turret kom en ga schieten houd ik het niet lang genoeg uit om RAAM om te leggen... Af en toe verlaat ik de turret ook om in het licht de Krill te ontwijken, maar die timing gaat vaak mis. Anyway, het frustreert me enorm. In co-op schijnt het beter te doen te zijn... Ik wil overigens ook nog wel een keer GoW coop speken met iemand (bij voorkeur met Dom voor de achievement :) ), voeg me toe aan je friendslist als je interesse hebt, mijn gamertag is gelijk aan mijn GoT username...

offtopic:
Ik ben een inhaalslag aant maken met spellen die ik nog moet afmaken. Eerst GoW op hardcore, maar ik wil ook nog Dead Rising verder spelen en GRAW uitspelen... Why oh why moet Bioshock nu uitkomen... :)

https://www.strava.com/athletes/10490675

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 181923

estorino schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 13:58:
Ik ga vanmiddag ook eens kijken of ik Bioshock ergens kan vinden...
Maar wat ik eigenlijk wou zeggen; gisteren weer eens verder gegaan met de hardcore campaign van Gears of War. Ik was tijden geleden tot Act 3 gekomen nadat ik hem eerst had uitgespeeld op casual. Gisteren Act 4 en 5 gedaan, behalve, u raadt het al, generaal RAAM verslaan op de trein... :(
Op casual was het goed te doen toen ik eenmaal door had dat je prima kan wachten tot 'ie vlakbij jou is, dan een roadie run naar de turret achteraan en hem dan neermaaien. Maar op hardcore is dat nog niet zo makkelijk. Ik heb het nu weet ik niet hoe vaak geprobeerd, maar die paar keren dat ik bij de turret kom en ga schieten houd ik het niet lang genoeg uit om RAAM om te leggen... Af en toe verlaat ik de turret ook om in het licht de Krill te ontwijken, maar die timing gaat vaak mis. Anyway, het frustreert me enorm. In co-op schijnt het beter te doen te zijn... Ik wil overigens ook nog wel een keer GoW coop speken met iemand (bij voorkeur met Dom voor de achievement :) ), voeg me toe aan je friendslist als je interesse hebt, mijn gamertag is gelijk aan mijn GoT username...

offtopic:
Ik ben een inhaalslag aant maken met spellen die ik nog moet afmaken. Eerst GoW op hardcore, maar ik wil ook nog Dead Rising verder spelen en GRAW uitspelen... Why oh why moet Bioshock nu uitkomen... :)
Co-op op Insane uitgespeeld en neem het van mij aan; Raam is veruit het makkelijkste van heel co-op samen spelen :) Act 3 en 4 waren bijzonder lastig op Insane. Ik wil je graag uitnodigen maar in verband met verbouwing heb ik geen internet meer thuis.

P.s.
Probeer alles op Insane uit te spelen anders moet je net als ik toen 3 x GoW uitspelen om al je achievements te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rikgoodhart
  • Niet online
hoe kun je aan je elite zien of deze 65nm is? (behalve door open te maken?..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

rikgoodhart schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 14:14:
Het schijnt dat de consule's gebouwd na juli een 65nm hebben. Ergens in het topic staat genoeg info over hoe en welke datum, maar je kan niet van buiten af zien of het een 65nm is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoccoS
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 03-06 18:43
Volgens mij zijn er nog nergens 65nm chips gesignaleerd in omloop. Ook de recente Premiums met HDMI in de VS hebben geen 65nm chips, ook de Elite's niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15-06 13:34

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

De naam van de revisie van de console staat op een sticker op de verpakking. De huidige consoles hebben de naam Zephyr op de verpakking staan, maar de 65nm consoles zullen in plaats daarvan de naam Falcon op de verpakking hebben staan.

Bron

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rafe
  • Laatst online: 27-05 16:36
Phydomir schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 12:23:
Heb net even de Skate demo geprobeerd en dit wordt echt een zeer goede concurent van Tony Hawk. De control zijn echt iets nieuws en ik denk dat je nar een paar uurtjes het ehct wel goed onder de knie krijgt. In de demo is het wat mij betreft allemala net iets te veel en te snel waardoor ik de weg nogal kwijt raakte.
Daarnaast ziet het er ook nog eens geweldig uit. Echter de camera postie vond ik heel erg irritant. Had hem liever een stuk meer omhoog gezien.
Ik wordt er nog niet warm van iig. Vervelende camera waardoor je moeilijk in kan schatten of je nou wel of niet goed op die rail af gaat en dat Flickit mag er wat mij betreft uitgeflikkerd worden :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KunDun
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01-01 13:01
Anoniem: 181923 schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 14:09:
[...]

Co-op op Insane uitgespeeld en neem het van mij aan; Raam is veruit het makkelijkste van heel co-op samen spelen :) Act 3 en 4 waren bijzonder lastig op Insane. Ik wil je graag uitnodigen maar in verband met verbouwing heb ik geen internet meer thuis.

P.s.
Probeer alles op Insane uit te spelen anders moet je net als ik toen 3 x GoW uitspelen om al je achievements te krijgen.
In het begin is alleen casual en hardcore beschikbaar, maar als ik je goed begrijp
is het dus zo dat als ik hardcore oversla, en gelijk met insane begin ik ook de achievement krijg voor hardcore als ik act 1 etc... uitspeel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 25534

In het blaadje(online, laatste pagina)) van Saturn staat trouwens dat Bioshock binnekomt voor €49,- euro... scheelt toch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

KunDun schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 15:06:
[...]

In het begin is alleen casual en hardcore beschikbaar, maar als ik je goed begrijp
is het dus zo dat als ik hardcore oversla, en gelijk met insane begin ik ook de achievement krijg voor hardcore als ik act 1 etc... uitspeel?
yep, dat klopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Laatst online: 25-08-2021
Ik zoek even iemand om ff Insane te doen met GoW. Wil ik ff halen. Met 2 man gaat het sneller, maar ik verwacht wel dat je een beetje kan mikken want ik heb wel is online co-op sessies gespeelt en toen moest ik praktisch altijd alles zelf doen omdat die ander gewoon echt te slecht was. Dus als iemand met wat mikkunsten zin heeft om door insane te raggen laat het weten mijn gamer tag staat hieronder.

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McPoowl
  • Laatst online: 12:18
Heb zelf ook vanmorgen de skate demo geprobeerd ( damn, wat ging die download langzaam! )
Ben er wel over te spreken, vernieuwend ( Flickit) is het iig wel, is wel wennen in het begin, maar hopelijk went het snel. Van Tony Hawk eigenlijk wel fan geweest. Ieder spel eigenlijk wel gespeeld. Ben benieuwd of Skate hieraan kan toppen. Sowieso eerst maar is kijken of we nog geld overhouden de komende maanden.

Wel jammer dat de demo maar 30 minuutjes is. Zou leuk geweest zijn al lieten ze je gewoon vrij rondskaten op het park. Iedere keer die tutorial gaat ook weer van je 30 minuten af :+

Anyway: Lijkt mij zeker een goed spel worden, hopelijk gaat dat Flickit een beetje werken bij de langere flips en grabs :k

//edit: Eternal Sonata demo hebk ook al een tijdje ( jap account :P ) en dat vind ik toch een geweldig spel!. Die komt er zeker in bij mij :D

[ Voor 9% gewijzigd door McPoowl op 22-08-2007 16:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Voor de mensen die Blue Dragon vandaag of gisteren hebben gekocht in de winkel heb ik eigenlijk een vraag. wat zijn de ervaringen over de soepelheid van het spel? Loopt het soepel of heeft het last van framerate problemen, zowel in gevechten alswel het vrij rondlopen in de wereld, want ik hoor twee verschillende dingen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

uchiha tijntje schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 16:20:
Voor de mensen die Blue Dragon vandaag of gisteren hebben gekocht in de winkel heb ik eigenlijk een vraag. wat zijn de ervaringen over de soepelheid van het spel? Loopt het soepel of heeft het last van framerate problemen, zowel in gevechten alswel het vrij rondlopen in de wereld, want ik hoor twee verschillende dingen..
Ik heb nog geen framedrops gezien (2:38u played) behalve bij de allereerste cut-scene.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Phydomir schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 16:51:
[...]

Ik heb nog geen framedrops gezien (2:38u played) behalve bij de allereerste cut-scene.
Ok, dankje, ah je moet trouwens je signature aanpassen! je hoeft niet meer te awaiten op blue dragon. :P
Ik gok dus dat ik morgen zowel bioshock aan ga schaffen als blue dragon :)

De skate demo vond ik trouwens wel geinig, in tegenstelling tot dat blazing heroes..dat viel me toch wel tegen.

[ Voor 24% gewijzigd door uchiha tijntje op 22-08-2007 17:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 139486

Ik zit er over na te denken een 360 te gaan halen
Maar zijn er wel vette games? Sowieso Halo 3 "engelengezang" O+
Zijn er vette shooters voor online ?

En hoe zit dat met dat 90nm en 65nm :?
Is het verstandig om morgen naar de winkel te gaan of kan ik beter wachten?
Wat voor meerwaarde heeft de 65nm?

Ik hoop dat jullie antwoorden hebben op mijn vragen en dat ik mezelf binnenkort een "360-owner" mag noemen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

in de game mania hadden ze zowel bioshock als blue dragon liggen :). Meteen beide meegenomen. Vanavond al eens een heel eind blue dragon spelen

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 08:32

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Ben ik nou kippig of staat hier serieus €84,99? 8)7

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

Anoniem: 139486 schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 18:25:
Ik zit er over na te denken een 360 te gaan halen
Maar zijn er wel vette games? Sowieso Halo 3 "engelengezang" O+
Zijn er vette shooters voor online ?

En hoe zit dat met dat 90nm en 65nm :?
Is het verstandig om morgen naar de winkel te gaan of kan ik beter wachten?
Wat voor meerwaarde heeft de 65nm?

Ik hoop dat jullie antwoorden hebben op mijn vragen en dat ik mezelf binnenkort een "360-owner" mag noemen :P
Als je met die vragen zit neem dit topic ff door: http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1235232

Er zijn genoeg shooters en andere spellen voor de xbox360, te veel om op te noemen. Kijk anders ff naar de laatste topic die bij zijn gekomen in het subforum. Meeste zijn xbox360 games.

Ik zou sowieso wachten tot 24 augustus en kijken hoe de Elite presteert en/of er een 65nm in zit. De nieuwe Premium's zijn ook onderweg met HDMI, dus wacht het ff af zou ik zeggen. ( paar weken ) En als je het voor Halo 3 wil halen, wacht dan op de Halo 3 pack's, die schijnen wel 65 nm te hebben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obiwan Kanobi
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-06 14:08
Angeloonie schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 18:33:
Ja dat staat er...is de suppah duppah limited edition. Dus snel kopen dan heb je een collectors item ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

Maar, je hebt hem wel morgen in huis :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 08:32

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Obiwan Kanobi schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 18:37:
[...]

Ja dat staat er...is de suppah duppah limited edition. Dus snel kopen dan heb je een collectors item ;)
Zelfs de echte limited edition was goedkoper _O-

Bij de mediamarkt is ie €30 ofzo

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mitchel
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Ik heb hem vorige week voor 30 euro in de winkel gekocht, super spel zeker voor 30 e :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rikgoodhart
  • Niet online
en als er staat: "xbox360 system EN/NL/FR/DE/IT/ES/PT HD
??
dus HD ipv zephyr ? ik ben al wat elites in NL tegen gekomen waar dit op de sticker staat. hebben de elites in USA ook deze sticker? of is deze sticker nieuw en dus kans op de 65nm?

ps.. als ik er op google... is deze precieze tekst sticker nog nooit eerder tegengekomen! kan goed zijn dus!
MetroidPrime schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 14:29:
[...]

De naam van de revisie van de console staat op een sticker op de verpakking. De huidige consoles hebben de naam Zephyr op de verpakking staan, maar de 65nm consoles zullen in plaats daarvan de naam Falcon op de verpakking hebben staan.

Bron

[ Voor 6% gewijzigd door rikgoodhart op 22-08-2007 18:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

rikgoodhart schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 18:47:
en als er staat: "xbox360 system EN/NL/FR/DE/IT/ES/PT HD
??
dus HD ipv zephyr ? ik ben al wat elites in NL tegen gekomen waar dit op de sticker staat. hebben de elites in USA ook deze sticker? of is deze sticker nieuw en dus kans op de 65nm?

ps.. als ik er op google... is deze precieze tekst sticker nog nooit eerder tegengekomen! kan goed zijn dus!

[...]
HD staat voor High Definition?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rikgoodhart
  • Niet online
dat klopt... maar deze string op de stickers is nog nooit eerder gezien. wel met HDRW aan het eind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

rikgoodhart schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 18:55:
dat klopt... maar deze string op de stickers is nog nooit eerder gezien. wel met HDRW aan het eind.
Kijk anders ff hier, staat veel informatie over de falcon en over de elite ( die falcon kan je voor nu wel vergeten, misschien eind van het jaar pas )

http://forums.xbox.com/14713652/ShowPost.aspx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rikgoodhart
  • Niet online
ik lees:

Note that the first batch of premiums with HDMI all seem to be lot number 0727. Thus they are 90nm, with the new heatsink and the elite zephyr motherboard. So they won't overheat, and they'll work perfectly fine, but they aren't the "falcon" 360s either. The 65nm models are all lot 0728 or later.

MS is trying to clear out their old 90nm elite motherboards, that's all.

http://www.fatwallet.com/...hreadid=753053&lastpage=1

de elite doos die ik vandaag heb gezien heeft dan ook een productiedatum van 10 july met lot 0728. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

rikgoodhart schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 19:21:
ik lees:

Note that the first batch of premiums with HDMI all seem to be lot number 0727. Thus they are 90nm, with the new heatsink and the elite zephyr motherboard. So they won't overheat, and they'll work perfectly fine, but they aren't the "falcon" 360s either. The 65nm models are all lot 0728 or later.

MS is trying to clear out their old 90nm elite motherboards, that's all.

http://www.fatwallet.com/...hreadid=753053&lastpage=1

de elite doos die ik vandaag heb gezien heeft dan ook een productiedatum van 10 july met lot 0728. :D
0728 was a guess as to when we would see July consoles dus geen 65nm!!

En trouwens zo als ik zei, als je voor de Falcon gaat, het vroegst kan je hem rond kerst of begin 2008 verwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke
  • Laatst online: 16-06 11:18

Fuelke

Forza Ferrari

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Pagina: 1 ... 11 12 Laatste

Dit topic is gesloten.