Het Xbox 360 ervaringen Topic - Deel 38 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 12 Laatste
Acties:
  • 8.709 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PacinoAllstars schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 14:10:
Ben Track and Field aan het spelen. Iemand enig idee wat de snelste manier is om snel die button of joysticks te tabben?

De game Just Cause is dat nou wat? Hoorde dat er vee; bugs inzaten ofzo :S Is die game mooi en gaaf m.b.t. vrijheid?
Wellicht een 3d party controller met turbo functie..
En Just Cause.. Heb hem zelf ook gehaald.. Het is geen absolute topper, maar als je hem ergens voor weinig kan halen zou ik het zeker niet laten..
Het is zeker een mooi spel, Ik durf te beweren dat de jungle mooier is dan Far Cry..
Bugs ben Ik niet tegengekomen, wel dingen waarvan je even raar op kijkt.. (auto's die om welke reden dan ook in het water komen te liggen die exploderen na een tijdje... logisch)
En qua vrijheid zit het wel goed, vanaf het begin kun je in principe overal komen, al zal je dit waarschijnlijk niet overleven (helikopters en ander vijandig gespuis.. veel vijandig gespuis).
Het is een over the top actie freeroam spel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoccoS
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-08 08:11
Verwijderd schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 13:01:
[...]

Haal niet de Forza 2 Xbox 360 bundel.
Is gewoon een restpartij uit 2006 met disc read errors.
Dus volgens jou hebben ze die oude restpartijen allemaal uit de verpakkingen gehaald en vervolgens in de nieuwe FM2 bundel verpakking gestopt? Lijkt me sterk. Waarom zou dit dan niet voor de PES-bundel gelden bijv.?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:49

Smoonshine

Feyenoord!!

Daarbij zijn er ook genoeg Forza 2 packs waarin gewoon een goed werkende 360 zit (waaronder de mijne). Volgens mij gooien ze gewoon hun (nieuwe, dus geen refurb) voorraad in die packs. Dat ze dan nog 360's hebben staan met een TSST drive is gewoon pech hebben en heeft verder niet met de Forza pack te maken. MS gaat echt niet bewust kapotte 360's in een doos met een spelletje stoppen om er maar vanaf te komen.

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
Weet iemand een goede site waar je een beetje goedkoop oudere Xbox games op de kop kan tikken? Ik heb em net die doos(nog geen maand). En heb Forza 2, GoW, Dead rising, Viva pinata en Saints row. Maar er zijn meer interesante titels natuurlijk.

En weet iemand hoe battlefield 2 is op de Kaputdoos? Vergelijkbaar met de pc? Want daar heb ik hem helemaal kapot op gespeeld, is er ook stats tracking net zoals bij de pc versie?

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katseviool
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 11-09 16:59
Overigens vind ik die Halo versie echt lelijk... misschien toch maar dat Forza pakket bestellen, blijft een mooie prijs, echter bestaat er idd een reeele kans dat ze met dit soort pakketten even de oude voorraden aan het weg werken zijn...

Anderzijds heb je wel weer gewoon 3 jaar garantie op dat ding, dus dan blijft de enige reden om te wachten misschien nog de geluidsoverlast.. maar dat is lijkt me toch ook te verwaarlozen als je flink aan het gamen bent :?

Bij de Otto is het overigens wel een levertijd van 3 weken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weltschmerz
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 30-08 19:00
Postius schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 15:28:
Weet iemand een goede site waar je een beetje goedkoop oudere Xbox games op de kop kan tikken? Ik heb em net die doos(nog geen maand). En heb Forza 2, GoW, Dead rising, Viva pinata en Saints row. Maar er zijn meer interesante titels natuurlijk.

En weet iemand hoe battlefield 2 is op de Kaputdoos? Vergelijkbaar met de pc? Want daar heb ik hem helemaal kapot op gespeeld, is er ook stats tracking net zoals bij de pc versie?
Goedkope spellen. Denk even na, marktplaats, elke winkel zowat, gewoon even rondkijken.
En Kaputdoos? Wtf mate?

&

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zoals Weltschmerz al zei, ga een willekeurige games shop af en ze zullen nog zat hebben staan..
Als je geen oude xbox hebt ga even na voor welke spellen er al een emulator beschikbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Wat is er nu weer met Xbox Live? Ik kan ineens niet de lijst met demo's ophalen van Live, of de Arcade Games. Wil die lousy 23 MB van Track & field binnenhalen :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Smoonshine schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 15:10:
Daarbij zijn er ook genoeg Forza 2 packs waarin gewoon een goed werkende 360 zit (waaronder de mijne )(de vloek :'(). Volgens mij gooien ze gewoon hun (nieuwe, dus geen refurb) voorraad in die packs. Dat ze dan nog 360's hebben staan met een TSST drive is gewoon pech hebben en heeft verder niet met de Forza pack te maken. MS gaat echt niet bewust kapotte 360's in een doos met een spelletje stoppen om er maar vanaf te komen.
De 360's zijn allemaal uit december 2006, precies de lichting met kapotte drives.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine

Smoonshine

Feyenoord!!

Verwijderd schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 16:15:
[...]

De 360's zijn allemaal uit december 2006, precies de lichting met kapotte drives.
Nou ja, er zit in ieder geval geen kras-drive in :9. Hij is inderdaad uit december 2006.

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tortelli
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 23:15

Tortelli

mixing gas and haulin ass

Ik had hem net ook even op internet aangesloten (om die John Woo game te downloaden) maar hij stopte er op een gegeven moment ook mee. Had ook het idee dat het downloaden vrij langzaam ging (heb 20Mbit, kan meestal zo'n ~1gb game wel in een minuutje of 10 downloaden).

Iemand trouwens ervaring (met die idioot dure) wlan aansluiting voor de X360?, aangezien ik eigelijk weinig zin heb nog meer kabel door het huis aan te leggen....

360staat in de kamer, naast de internet modem, alleen staat de router aan de andere kant van het huis (~30meter), dus moet ik weer een 2e lan kabel leggen van de router>>>x360. Weinig zin in aangezien we geen kruipruimtes hebben :D.

Snelheid in de kamer met de laptop is bij ons overigens altijd perfect, dus dat zou geen probleem moeten zijn (haal een 1,5mb/s stabiel).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Laatst online: 12-09 16:25
Tortelli schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 16:19:

Iemand trouwens ervaring (met die idioot dure) wlan aansluiting voor de X360?, aangezien ik eigelijk weinig zin heb nog meer kabel door het huis aan te leggen....

360staat in de kamer, naast de internet modem, alleen staat de router aan de andere kant van het huis (~30meter), dus moet ik weer een 2e lan kabel leggen van de router>>>x360. Weinig zin in aangezien we geen kruipruimtes hebben :D.
ik heb zo'n wlan ding via marktplaats gekocht voor 30 euro, werkt perfect. nooit problemen met lag ofzo.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Tortelli schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 16:19:
Ik had hem net ook even op internet aangesloten (om die John Woo game te downloaden) maar hij stopte er op een gegeven moment ook mee. Had ook het idee dat het downloaden vrij langzaam ging (heb 20Mbit, kan meestal zo'n ~1gb game wel in een minuutje of 10 downloaden).

Snelheid in de kamer met de laptop is bij ons overigens altijd perfect, dus dat zou geen probleem moeten zijn (haal een 1,5mb/s stabiel).
Switch(je) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 04-09 23:14

Armada

-Wat wil je weten?-

Phusebox schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 16:22:
[...]

ik heb zo'n wlan ding via marktplaats gekocht voor 30 euro, werkt perfect. nooit problemen met lag ofzo.
Ik heb er wel problemen mee.
De Linksys staat op de eerste verdieping, Xbox in de huiskamer, waardoor het signaal door een muur en een plafond heen moet komen en dat trekt hij toch niet zo heel erg goed. Waar mijn laptops goede verbinding hebben is het met de 360 niet zo fantastisch. En om nou ook nog een repeater van 80 EUR te kopen...
Weet iemand of zo'n ethernet kable naar wifi adaptor wat krachtiger/gevoeliger is?

Edit: ook een vriend moet zijn router in de gangkast op de benedenverdieping hebben wil zijn 360 goed ontvangst hebben.

[ Voor 8% gewijzigd door Armada op 08-08-2007 16:28 ]

- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tortelli
  • Laatst online: 23:15

Tortelli

mixing gas and haulin ass

UPC (waar ik nog tevreden over ben ook :P) registreerd de internet verbinding aan de hand van een mac adres, heb dus mijn twijfels of dat gaat werken.....

ps:
live nog steeds plat :'(

[ Voor 5% gewijzigd door Tortelli op 08-08-2007 16:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 00:57

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Armada schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 16:27:
[...]

Ik heb er wel problemen mee.
De Linksys staat op de eerste verdieping, Xbox in de huiskamer, waardoor het signaal door een muur en een plafond heen moet komen en dat trekt hij toch niet zo heel erg goed. Waar mijn laptops goede verbinding hebben is het met de 360 niet zo fantastisch. En om nou ook nog een repeater van 80 EUR te kopen...
Weet iemand of zo'n ethernet kable naar wifi adaptor wat krachtiger/gevoeliger is?

Edit: ook een vriend moet zijn router in de gangkast op de benedenverdieping hebben wil zijn 360 goed ontvangst hebben.
Ik weet niet welke Linksys router jij hebt, maar hier geen problemen.

Router (WRT54G) staat op de begane grond (in een computer kast ook nog), ik zit op de 2e verdieping en heb altijd goed signaal, en ja, alles is van beton hier. Nooit last van wegvallende verbinding of wat dan ook.

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
  • Laatst online: 21:19
pfff kan geen demo's downloaden van live. Stranghold afgekapt op 70% can't download en nu kan ik helemaal niks meer :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Tortelli schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 16:34:
[...]

UPC (waar ik nog tevreden over ben ook :P) registreerd de internet verbinding aan de hand van een mac adres, heb dus mijn twijfels of dat gaat werken.....

ps:
live nog steeds plat :'(
MAC adres kloning op je router instellen ;)
PacinoAllstars schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 16:37:
pfff kan geen demo's downloaden van live. Stranghold afgekapt op 70% can't download en nu kan ik helemaal niks meer :'(
Ik was op 99% :P

[ Voor 26% gewijzigd door Exorcist op 08-08-2007 16:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wmeester
  • Registratie: September 2001
  • Nu online
Ik heb wel spellen geruild op www.xboxworld.nl dat gaat wel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SYQ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

SYQ

ik wil prince of persia classic kopen, hoe zit het als het spel per ongeluk wordt verwijderd. of wanneer de hd kapot gaat

heb ik dan nog recht op dat spelletje??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

SYQ schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 16:45:
ik wil prince of persia classic kopen, hoe zit het als het spel per ongeluk wordt verwijderd. of wanneer de hd kapot gaat

heb ik dan nog recht op dat spelletje??
Ja, is aan je account gekoppeld itt bijv. de Wii.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada

Armada

-Wat wil je weten?-

Angeloonie schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 16:37:
[...]

Ik weet niet welke Linksys router jij hebt, maar hier geen problemen.

Router (WRT54G) staat op de begane grond (in een computer kast ook nog), ik zit op de 2e verdieping en heb altijd goed signaal, en ja, alles is van beton hier. Nooit last van wegvallende verbinding of wat dan ook.
Hmmm, ik heb exact dezelfde router.
En dan zou er theoretisch hetzelfde probleem moeten ontstaan.
Volgens mij wordt het off-topic, maar goed:
- Kan het signaal van een buurman mijn signaal 'wegdrukken'?
- Helpt het om van channel te veranderen (nu op de standaard, 11 dacht ik)?
- Komt er veel storing van de plaatsing? Ik bedoel dit: standaard wisselt het ontvangst van nul naar 1 rood streepje in het 360 menu. Trek ik mijn 360 naar voren op de grond ipv onder in de kast (TV, receiver, HD recorder), dan verbetert dit naar 2 a 3 groene streepjes (nog steeds niet fantastisch). Overigens heb ik ook al eens de 360 naar de eerste verdieping gehaald, waarbij er hemelsbreed slechts 5 cm tussen kon zitten (inclusief bureaublad :+ ) en dan nog haalde ik niet de volle strepen. Kan dit op een verkeerde instelling of een hardwarematig defect (bijv. breuk in de rubberen antenne) duiden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Armada schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 16:49:
[...]

Volgens mij wordt het off-topic, maar goed:
- Kan het signaal van een buurman mijn signaal 'wegdrukken'?
- Helpt het om van channel te veranderen (nu op de standaard, 11 dacht ik)?
- Komt er veel storing van de plaatsing? Ik bedoel dit: standaard wisselt het ontvangst van nul naar 1 rood streepje in het 360 menu. Trek ik mijn 360 naar voren op de grond ipv onder in de kast (TV, receiver, HD recorder), dan verbetert dit naar 2 a 3 groene streepjes (nog steeds niet fantastisch). Overigens heb ik ook al eens de 360 naar de eerste verdieping gehaald, waarbij er hemelsbreed slechts 5 cm tussen kon zitten (inclusief bureaublad :+ ) en dan nog haalde ik niet de volle strepen. Kan dit op een verkeerde instelling of een hardwarematig defect (bijv. breuk in de rubberen antenne) duiden?
Meerdere draadloze netwerken kunnen elkaar dwarszitten ja, en dat heeft dan weer met het kanaal te maken *dus bandbreedte*. Probeer eens Channel 1 te pakken, aangezien die door veel mensen niet wordt gebruikt (de meeste huis-tuin en keukengebruikers laten hun routers redelijk default). Kan veel schelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada

Armada

-Wat wil je weten?-

Exorcist schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 16:55:
[...]

Meerdere draadloze netwerken kunnen elkaar dwarszitten ja, en dat heeft dan weer met het kanaal te maken *dus bandbreedte*. Probeer eens Channel 1 te pakken, aangezien die door veel mensen niet wordt gebruikt (de meeste huis-tuin en keukengebruikers laten hun routers redelijk default). Kan veel schelen!
Ik zal dat vanavond eens proberen. Het is inderdaad zo dat de mensen redelijk weinig instellen, het netwerk van de buurman heet dan ook 'default'...
De 360 pakt dan automagisch het juiste channel voor een bepaald ssid, maar doen laptops etc. dat dan ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Armada schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 17:02:
[...]

Ik zal dat vanavond eens proberen. Het is inderdaad zo dat de mensen redelijk weinig instellen, het netwerk van de buurman heet dan ook 'default'...
De 360 pakt dan automagisch het juiste channel voor een bepaald ssid, maar doen laptops etc. dat dan ook?
Ja, als je scant op SSID's pakken draadloze adapters het juiste kanaal, ze zoeken namelijk alle frequenties af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er iets met Live aan de hand.

Ik zet hem aan, krijg te zien dat er een concole update gedownload dient te worden.
ok, ik zegt ja download maar, maar dat kon die dus niet om een of andere reden.

Meer mensen hier last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JayDoubleU
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 11-09 15:45
Ja ik heb ook problemen met live, ik wil de stranglehold demo downloaden. Alleen ik krijg een of andere foutmelding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Starbolt
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 00:18
Verwijderd schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 17:10:

Ik zet hem aan, krijg te zien dat er een concole update gedownload dient te worden.

Ik wilde net dezelfde vraag stellen. Ik heb er ook last van :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Verwijderd schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 17:10:

Eventjes wat posts voor je lezen, eer je post ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
hmm lekker dan dat Live down is... vanavond was game-avond... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Phusebox schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 17:21:
hmm lekker dan dat Live down is... vanavond was game-avond... :(
Meestal hebben ze het vrij snel "onder controle", dus je hebt nog wat uurtjes eer het zover is. Ik hoop het wel, vanavond komt bij een maat en wil dan wel Track & Field binnen hebben. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
track en field is wel lachen online alleen vaak teveel lag waardoor je niet goed kan timen bij een streep lol.

Trouwens maar 400 punten, dus omgerekend 5 euro...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:08

Phydomir

Dennis

Armada schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 16:49:
Kijk eens welke versie je hebt. Vanaf versie 5 zijn ze van software veranderd. Alles onder de 5 is linux based en 5 of hoger is iets anders. Vanaf die versie zijn ze heel erg bergaf gegaan :(

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

PacinoAllstars schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 17:56:
track en field is wel lachen online alleen vaak teveel lag waardoor je niet goed kan timen bij een streep lol.

Trouwens maar 400 punten, dus omgerekend 5 euro...
Mwa, speel toch niet online, maar je kan t ook lokaal doen met een maat toch? Is inderdaad niet duur!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bramvandensteen
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 23-03 11:01
Iemand die zeker weet dat de dashboard update juist de voorziening voor de draadloze gitaar bevatte gezien ik nu geupdate heb gisteren en sindsdien een paar van mijn spellen zomaar vastlopen als ik een menu oproep of dat een film er plots een stilstaand beeld aan overhoud en dat de stroom afsnijden de enige oplossing is .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hebben jullie dit ook al gelezen?

http://www.metronieuws.nl...ctie=nieuws&c=19&id=96050

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada

Armada

-Wat wil je weten?-

Phydomir schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 18:15:
[...]

Kijk eens welke versie je hebt. Vanaf versie 5 zijn ze van software veranderd. Alles onder de 5 is linux based en 5 of hoger is iets anders. Vanaf die versie zijn ze heel erg bergaf gegaan :(
Ik heb versie 5 dus.
En het wisselen van channels heeft wel iets geholpen, maar uiteindelijk zit ik toch nog op 2 oranje streepjes. Helaas, dan zit er denk ik toch niets anders op dan een repeater aan te schaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada

Armada

-Wat wil je weten?-

Beetje vreemd stuk. Het onderzoek van Nikkei is al een tijdje geleden behandeld en de reactie van MS lijkt te duiden op een oorsprong van voor de drie jaar garantietermijn. En dan is het vandaag geplaatst?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Armada schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 19:10:
[...]

Beetje vreemd stuk. Het onderzoek van Nikkei is al een tijdje geleden behandeld en de reactie van MS lijkt te duiden op een oorsprong van voor de drie jaar garantietermijn. En dan is het vandaag geplaatst?
Yep, stond vandaag in de krant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Armada schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 19:05:
[...]

Ik heb versie 5 dus.
En het wisselen van channels heeft wel iets geholpen, maar uiteindelijk zit ik toch nog op 2 oranje streepjes. Helaas, dan zit er denk ik toch niets anders op dan een repeater aan te schaffen.
Probeer de antennes van de router en wifi adapter eens goed uit te richten, bij mij scheelde dat genoeg op m'n PS3. Voor het uitrichten zat ik rond de 50% ontvangst, maar na een beetje friemelen met de antenne van m'n router kwam ik op 65%.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
Exorcist schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 18:26:
[...]

Mwa, speel toch niet online, maar je kan t ook lokaal doen met een maat toch? Is inderdaad niet duur!
Ja kan met ze vieren lokaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buddow
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 08:34
Verwijderd schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 13:01:
[...]

Haal niet de Forza 2 Xbox 360 bundel.
Is gewoon een restpartij uit 2006 met disc read errors.
Kan iemand dit onderbouwen? ik ben namelijk van plan die bundel te kopen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FDMK
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 07:29
Ik vind de onderbouwing ook nogal matig...En waarom is die bij Otto maar 325 euro en bij consoleshop 434?

Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

spyros schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 20:15:
Ik vind de onderbouwing ook nogal matig...En waarom is die bij Otto maar 325 euro en bij consoleshop 434?
core vs premium?

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FDMK
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 07:29
ik dacht dat ze alleen packs verkochten met premium daarom.... Maar dat is dan een goede instinker want het staat er niet bij ofzo.

Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buddow
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 08:34
Dat vermoed ik ook. Heb Otto al gemaild. Kreeg na twee dagen een antwoord, met het verzoek het artikelnummer door te geven. Dat vind ik niet erg klantvriendelijk, dat ze zelf niet even de moeite nemen.

Zodra ik antwoord heb zal ik het hier laten weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VonFoX
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-05 13:05

VonFoX

Las noches de Diciembre

Live is up and running nu :)

Yo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh0ckTr00per
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-09 09:13
Ben net toch gezwicht en heb een jap account aangemaakt en Eternal Sonata geprobeerd.. :9~ Me want to play now O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 12-09 19:48
Iemand ook al Stranglehold demo gespeeld?
Wat een tegenvaller zeg. Echt ik vind het 3 keer niets. Belabberde Max Payne kloon.
Speelt gewoon niet lekker, je bent eigenlijk aan 1 stuk door aan het diven en als ik over tafeltje glij is dat net halve sec, genoeg om 2 kogels af te vuren whoepiedoe. :/

Nee ziet er leuk uit in filmpjes, maar wat een ruk gameplay.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• it0
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16-08 10:24

it0

Mijn mening is een feit.

Sh0ckTr00per schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 21:28:
Ben net toch gezwicht en heb een jap account aangemaakt en Eternal Sonata geprobeerd.. :9~ Me want to play now O+
Hij is vanaf deze week toch ook met een us account te vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada

Armada

-Wat wil je weten?-

Albinoraptor schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 21:59:
Wat een tegenvaller zeg. Echt ik vind het 3 keer niets. Belabberde Max Payne kloon.
Speelt gewoon niet lekker, je bent eigenlijk aan 1 stuk door aan het diven en als ik over tafeltje glij is dat net halve sec, genoeg om 2 kogels af te vuren whoepiedoe. :/

Ik had ook zoiets van, wie heeft Remedy weer aan het werk gezet? Het lijkt wel heel erg veel op Max Payne. Op zich wel aardig, maar het mist inderdaad wat meer bullet time. Aardig herhalend, alhoewel accuracy shot tussendoor een leuk extraatje is. Wat had je ook verwacht van een spel dat zijn bullet time 'tequila time' noemt? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
stranglehold ik vind het wel vermakelijk. Gewoon leuk ala max payne alles en nog wat kapot knallen met de vetste moves. Gaat idd herhalend worden, but who carez. Fucking grappig een detective die Tequilla heet :D en dan van die b movie dialogen lol! Die special moves zijn trouwens wel super dik!

dit spel is trouwens zwaar geïnspireerd door deze film: http://imdb.com/title/tt0097202/ genaamd the killer met Chow Yung Fat. Zwaar over de top schietpartijen etc. En toevallig is die ook nog van John Woo (wist ik niet eens toen opzocht).

anyway laat maar komen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FulmeN
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10-09 22:07
PacinoAllstars schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 22:44:
stranglehold ik vind het wel vermakelijk. Gewoon leuk ala max payne alles en nog wat kapot knallen met de vetste moves. Gaat idd herhalend worden, but who carez. Fucking grappig een detective die Tequilla heet :D en dan van die b movie dialogen lol! Die special moves zijn trouwens wel super dik!

dit spel is trouwens zwaar geïnspireerd door deze film: http://imdb.com/title/tt0097202/ genaamd the killer met Chow Yung Fat. Zwaar over de top schietpartijen etc. En toevallig is die ook nog van John Woo (wist ik niet eens toen opzocht).

anyway laat maar komen :P
De game is volgens het verhaal van Hard-Boiled deze is ook van john Woo en Chow Yung Fat is daar ook Tequila, die naam komt dus wel ergens vandaan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 06-09 01:24

Ken.

\m/.([oO]).\m/

bramvandensteen schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 19:03:
Iemand die zeker weet dat de dashboard update juist de voorziening voor de draadloze gitaar bevatte gezien ik nu geupdate heb gisteren en sindsdien een paar van mijn spellen zomaar vastlopen als ik een menu oproep of dat een film er plots een stilstaand beeld aan overhoud en dat de stroom afsnijden de enige oplossing is .
Prachtige volzin die je daar hebt ;)
Een paar leestekens erbij zouden misschien wel helpen.

Maar, als ik je post goed begrijp, lijkt het mij een tikje vroeg voor zo'n update ?
En daarbij zou die update eerder worden getriggered bij het opstarten van GH3 lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
FulmeN schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 22:53:
[...]

De game is volgens het verhaal van Hard-Boiled deze is ook van john Woo en Chow Yung Fat is daar ook Tequila, die naam komt dus wel ergens vandaan ;)
Bedoelde niet zozeer qua verhaal, maar dat overdreven schieten enzo :P Maar ja zien we zoveel in die Woo films :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
.KeN. schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 23:36:
[...]

Prachtige volzin die je daar hebt ;)
Een paar leestekens erbij zouden misschien wel helpen.

Maar, als ik je post goed begrijp, lijkt het mij een tikje vroeg voor zo'n update ?
En daarbij zou die update eerder worden getriggered bij het opstarten van GH3 lijkt me.
toch is de update officieel geweest voor het ondersteunen van draadloze gitaren.
lees maar terug staat overal

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh0ckTr00per
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-09 09:13
it0 schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 22:15:
[...]

Hij is vanaf deze week toch ook met een us account te vinden?
Jep, en die heb ik ook niet. Maar dat gaf mij wel de trigger om toch maar even te gaan kijken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bertus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Shit...

Waarom zit er eigenlijk geen opslag bij Core? Ik dacht dat de HDD er standaard bijzat, maar er zit zelfs geen 64 MB kaartje bij :(

Naja, vant weekend maar effe de HDD kopen... :/

Heeft ook een computer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzf1kr
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12-09 17:22
Omdat het een core is. ;)

Het Viva-Piñata pack had overigens wel een 64MB kaart er bij/

https://www.facebook.com/hausbrandeck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferry34
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 01:24
Was het nieuws hier al bekend dat de gewone witte xbox360 nu ook een hdmi krijgt en dus niet alleen de Elite?
Wanneer de nieuwe chip komt is nog niet bekend, ff wachten dus.

http://www.engadget.com/2...hdmi-to-xbox-360-premium/

Productie schijnt gestart te zijn op 4 juli 2007.

[ Voor 9% gewijzigd door Ferry34 op 09-08-2007 08:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bertus
  • Niet online
yzf1kr schreef op donderdag 09 augustus 2007 @ 08:30:
Omdat het een core is. ;)

Het Viva-Piñata pack had overigens wel een 64MB kaart er bij/
Ik vind 64MB anders aardig oldschoolhardcore. Vandaar :P

Ik vind 404 euro wel voldoende, zometeen nog een HDD erbij en dan zit ik op 504 :(

Heeft ook een computer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzf1kr
spyros schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 20:15:
Ik denk dat het een prijsfoutje foutje van Otto is.

Zo hebben ze dat ook ooit met tv's etc gedaan. Gewoon kopen dat ding!!! Als het geen premium is stuur je hem terug. Maar ik durf te wedden dat het gewoon een premium is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weltschmerz
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 30-08 19:00
Armada schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 22:29:
[...]

Ik had ook zoiets van, wie heeft Remedy weer aan het werk gezet?
Pssst, Remedy is nog steeds hard aan het werk hoor, maar aan Alan wake, dat gebeurd alleen heel stilletjes...

&

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzf1kr
Bertus schreef op donderdag 09 augustus 2007 @ 08:36:
[...]

Ik vind 64MB anders aardig oldschoolhardcore. Vandaar :P

Ik vind 404 euro wel voldoende, zometeen nog een HDD erbij en dan zit ik op 504 :(
??????

Voor 399 heb je bij de Bart Smit een Supersize Pack (Premium + 2 controllers + play en charge + remote), voor 299 al een Viva-Piñata pack.

Ik weet niet waar jij 404 euro voor een Core hebt durven uitgeven, maar volgens mij heb jij je een beetje in de maling laten nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bertus
  • Niet online
in totaal, dat was inc. Forza 2, AV Scart ding, extra controller en Core dus :P

Edit: Bij de Mediamarkt.

[ Voor 15% gewijzigd door Bertus op 09-08-2007 08:46 ]

Heeft ook een computer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc3l
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 12-09 19:40
Pirate-Bozz schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 14:04:
[...]

Ik vind het best een leuk spel om te spelen online. Er zijn nog zat servers en de diverse maps blijven leuk. Campaign is ook wel leuk
Maar is deze hetzelfde ongeveer als bf2 op de pc? (speel alleen online)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
Marc3l schreef op donderdag 09 augustus 2007 @ 11:12:
[...]

Maar is deze hetzelfde ongeveer als bf2 op de pc? (speel alleen online)
Nee.
veel kleiner, veel minder voertuigen, oogt erg ruw, aanzienlijke langzamere gameplay.

Ik vindt het eerlijk gezegt niet eens op bf2 lijken en de gameply is totaal anders in negatieve zin. Hier geen leuke squad base acties of jets en zelf geen transport helis (geloof ik).

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc3l
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 12-09 19:40
evilpin0 schreef op donderdag 09 augustus 2007 @ 11:16:
[...]
Nee.
veel kleiner, veel minder voertuigen, oogt erg ruw, aanzienlijke langzamere gameplay.

Ik vindt het eerlijk gezegt niet eens op bf2 lijken en de gameply is totaal anders in negatieve zin. Hier geen leuke squad base acties of jets en zelf geen transport helis (geloof ik).
Beetje jammer, koop hem dan toch maar niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-09 20:37

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

buddow schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 19:58:
[...]

In dit topic heb ik verschillende keren gelezen dat er oude Xbox 360's in die bundels zitten. Zelfs gerenoveerde zitten erin.

Ik persoonlijk wacht nog 2 maanden met de aanschaf. Waarom 2 maanden? Omdat op dit moment alle Xbox360s die je kunt kopen, voor 2007 gefabriceerd zijn. Ofwel oud!

Er zijn 2 belangrijke datums bekend (niet officieel, maar wel bevestigd):

Fabricage datum in/na april 2007

Elke X360 gefabriceerd in april 2007 of later heeft èn de nieuwe heatsink èn epoxy rond de GPU en CPU. Deze zorgen ervoor dat je X360 het langer uithoudt en hopelijk de levensduur verlengt naar een acceptabele leeftijd.

Fabricage datum in/na juli 2007

Elke X360 gefabriceerd in juli 2007 of later zijn de beste die je kunt krijgen. Deze heeft namelijk het befaamde Falcon moederbord met de 65nm CPU. Deze schijnt een stuk minder warmte te geven en dat is natuurlijk beter! Ook deze heeft de extra heatsink en de epoxy.

Ik heb dus hetzelfde probleem als jij. Ik wil er ook 1 kopen, maar ben nogal afgeschrikt door alle RROD verhalen. Ik wil er 1 die werkt en heb geen zin in garantie gezeur. Dus het enige wat ik kan doen is wachten. Hopelijk gaat die oude zooi een beetje snel op en zien we de goede X360s verschijnen.

Ook komt deze maand de Elite uit: € 450. Deze zal in eerste instantie alleen de extra heatsink en epoxy hebben, ofwel hetzelfde verhaal van hierboven.

Volgende maand komt de Halo 3 X360 uit: € 400. Deze heeft zeker het Falcon (65nm) moederbord, extra heatsink en de Epoxy. En HDMI.

Dus als je kan wachten, lijkt het me zeker de moeite waard. De verbeteringen geven toch veel zekerheid en daarvoor wacht ik die 2 maanden gerust.

Veel van deze informatie heb ik trouwens van deze topic op Xbox.com.

edit: alleen de CPU blijkt 65nm. De GPU is en blijft voorlopig nog 90 nm. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Overigens heeft nog niemand die nieuwe "falcon" kunnen proberen, dus dat de problemen opgelost zijn met dat moederbord is aannemelijk maar je weet het niet zeker. Je zal het pas weten als die dingen een paar maanden op de markt zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzf1kr
Het lijkt er op dat er nog wat kleine problemen zijn met Live.
Het chatten werkt niet op dit moment.

Met en door meerdere vrienden getest, maar niemand kan invites aannemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada

Armada

-Wat wil je weten?-

Jobbie schreef op donderdag 09 augustus 2007 @ 13:20:
[...]

Dus als je kan wachten, lijkt het me zeker de moeite waard. De verbeteringen geven toch veel zekerheid en daarvoor wacht ik die 2 maanden gerust.

Veel van deze informatie heb ik trouwens van deze topic op Xbox.com.
Als je de thread echt gelezen hebt op het xbox.com forum, dan weet je dus ook dat het geen donder uitmaakt of je een Falcon hebt of niet, maar dat de extra heatsink het enige is dat belangrijk is. De epoxy is een extraatje, maar ook niet noodzakelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FulmeN
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10-09 22:07
yzf1kr schreef op donderdag 09 augustus 2007 @ 13:35:
Het lijkt er op dat er nog wat kleine problemen zijn met Live.
Het chatten werkt niet op dit moment.

Met en door meerdere vrienden getest, maar niemand kan invites aannemen.
Ja dat blijkt wel vaker heb dat al paar weken met vrienden op live.

Als ik ze invite en zij het aannemen dan horen we elkaar niet dan moet diegene mij 2 keer inviten om te kunnen chatten, en zo is het dan andersom ook bij hun het geval.

Meer mensen dit rare euvel??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Armada schreef op donderdag 09 augustus 2007 @ 13:43:
[...]

Als je de thread echt gelezen hebt op het xbox.com forum, dan weet je dus ook dat het geen donder uitmaakt of je een Falcon hebt of niet, maar dat de extra heatsink het enige is dat belangrijk is. De epoxy is een extraatje, maar ook niet noodzakelijk.
Nou ik heb de topic idd gelezen (ja, alle 32 pagina's) en er wordt in die topic aangegeven dat die heatsink wellicht niet voldoende is. Ook zijn er al problemen met de consoles met extra heatsink gepost op Xbox hacker.net ofzoiets.

Ik zeg niet dat ik weet dat het allemaal beter is, maar als je een beetje leest wat de verandering van 90 nm naar 65 nm voor effect heeft, zijn die dusdanig groot dat het een stuk betrouwbaarder wordt.
Het gaat immers om warmte en 65 nm verlaagt dat toch echt wel.

Die epoxy is idd niet noodzakelijk, maar wel handig.

En zeg nou zelf: Heb je liever die Falcon of niet? d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Semper Fight
  • Laatst online: 27-08 23:53

Semper Fight

Xbox Live = Semper Fight

Jobbie schreef op donderdag 09 augustus 2007 @ 14:12:
[...]

.

En zeg nou zelf: Heb je liever die Falcon of niet? d:)b
Nee, ik prefereer spelplezier boven een nieuwe revisie van een spelcomputer.
Jullie wachten, ik speel....................... zonder problemen al weer bijna driekwart jaar.

Kunnen we nu weer ontopic gaan?
We hebben immers ook een 65Nm topic waar dit in thuis hoort.

Hier had uw advertentie kunnen staan! DM me voor meer info over de prijzen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Electra schreef op donderdag 09 augustus 2007 @ 14:24:
[...]

Nee, ik prefereer spelplezier boven een nieuwe revisie van een spelcomputer.
Jullie wachten, ik speel....................... zonder problemen al weer bijna driekwart jaar.

Kunnen we nu weer ontopic gaan?
We hebben immers ook een 65Nm topic waar dit in thuis hoort.
ah, wist ik niet....

edit: En zo offtopic is dit niet. Hij vraagt om ervaringen met de Forza bundel en ik heb m wat informatie verstrekt.

[ Voor 12% gewijzigd door SqueakyClean op 09-08-2007 14:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

arghh.. Heb sinds vandaag vakantie, mooie tijd om oude, niet uitgespeelde games, weer eens op te pakken. Begonnen met GRAW1, blijft dat ding buggen bij de Bulldog missie. Wat een hel ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
waat... ook nog officieel bevestigd... Damn ja, noem me maar zeiker, maar ik had dus ook graag een HDMI poort gehad al was het maar vanwege de dikke lompe kabel van component/vga en de mogelijkheid om dan eindelijk mijn wii op component aan te sluiten als die x360 er weg is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Phusebox schreef op donderdag 09 augustus 2007 @ 15:00:
[...]

waat... ook nog officieel bevestigd... Damn ja, noem me maar zeiker, maar ik had dus ook graag een HDMI poort gehad al was het maar vanwege de dikke lompe kabel van component/vga en de mogelijkheid om dan eindelijk mijn wii op component aan te sluiten als die x360 er weg is
Het duurt nog wel even voordat de HDMI versie in Europa is. In de tussentijd kan jij iig. genieten van gamen op een X360 terwijl mensen zoals ik maar een beetje duimen zitten te draaien. O-)

You win some, you lose some. :Y)

Ze hebben trouwens in de US een soort inruil garantie. Ik weet niet precies wat het inhoudt, maar dan kan je dus je X360 omruilen in de winkel voor een nieuwere versie. Ze noemen het een replacement program.
Weet iemand of er iets vergelijkbaars is in NL?

[ Voor 17% gewijzigd door SqueakyClean op 09-08-2007 15:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada

Armada

-Wat wil je weten?-

Jobbie schreef op donderdag 09 augustus 2007 @ 15:12:
[...]

Ze hebben trouwens in de US een soort inruil garantie. Ik weet niet precies wat het inhoudt, maar dan kan je dus je X360 omruilen in de winkel voor een nieuwere versie. Ze noemen het een replacement program.
Weet iemand of er iets vergelijkbaars is in NL?
Nee, hebben ze daar inderdaad wel vaker, maar dat kennen ze hier in Nederland blijkbaar niet. Ik zou ook wel graag mijn oudere premium om willen ruilen naar een Elite als dat bijvoorbeeld 200 EUR zou kosten, simpelweg omdat de 120GB HD al 180 EUR gaat kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Albinoraptor schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 21:59:

weet het nog niet.
De controles zijn wel redelijk.
de gameplay is met het schieten op je omgeving, ding in laten storten e.d. ook wel aardig.
bullet time had idd wel iets langer gemogen.
het verhaal is met een demo wat moeilijker te zeggen, maar lijkt goed uit gewerkt.
grafies, niet onaardig al geeft de U3 engine niet het WOW effect als bij GoW.

grootste nadeel is denk ik nog, Het is geen Max Payne.

vraag me trouwens wel af hoe dat bullet time online werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Van mij mogen ze optical out ook wel in de console zelf toevoegen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb ook even de demo van vampire rain zitten spelen.

soort van splintercell.

steahlt games vind ik doorgaans erg leuk, maar dit is het net niet.
Ik weet niet waarom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

buddow schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 19:58:
[...]

MFR Date is de maand december. Alle Forza 2 Packs hebben een TSST drive die verkeerd gemonteerd is. Ik wacht nu op een mailtje zodat ik mijn 2e defecte horizontaal geplaatste Xbox 360 naar Microsoft kan sturen. Voor onderbouwing hoef je slechts te zoeken naar:
Kassa Xbox 360 op google Youtube en Hardware.info. De kwaliteit van de 360 zuigt, als je dus een oude versie koopt vraag je om problemen. Het is overigens ook niet opvallend dat zowel de Saints Row, Forza 2 en Gears of War limited edition packs voor problemen zorgen(met weer de TSST drive).

Als de Amerikaanse game pers nu is niet zo omkoop gevoelig was, dan had een recall onafwendbaar geweest. Een uitval percentage van ruim 30% is gewoon te achterlijk voor woorden. Microsoft doet alsof haar neus bloed maar verkoopt dus al geruime tijd defecte hardware. Dat MS nog steeds niet voor de rechter gesleept is... :/ . 3 jaar lang defecte consoles rondsturen via een zogenaamd "Consumer Service Warranty" is geen oplossing. Een extra heatsink lost geen disc read errors op. Ik kan nog wel een alinea vullen met leuke weetjes en feitjes over de service, hardware en fabricatie van Xbox 360 consoles maar dat bespaar ik jullie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferry34
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 01:24
Het is moeilijk, maar t wordt toch echt even afwachten.
Ja de hdmi komt ook op de premium en de 65nm komt, maar je kunt nu nog niet zien of je de 65nm of de 90nm hebt.
Bovendien schijnt t t beste te zijn wanneer zowel GPU alsook CPU 65nm zijn, zodat t hitteprobleem helemaal is verholpen.
Ik hoor ook dat de benq drive t beste is, waarom is dat? Is die het stilst? En waarom zetten ze die dan niet in alle nieuwe boxen?

Mijn xbox360 van 2 jaar oud loopt nog steeds als een (behoorlijk stil) zonnetje, maar ik wil wel de nieuwe kopen vanwege hdmi. Maar dan natuurlijk alleen met alle hardware updates!
Dat zwarte van zo'n Elite trekt me niet zo, het witte ziet er mooier uit in mn kast en bovendien heb ik al een witte hd dvd speler.

Ik ben echt gek op mn xbox360 en hij laat me nooit in de steek. Maar ik lees toch wel veel uitval, die wel weer perfect worden gerepareerd.
Wat ik me afvraag: hoe is dat met de ps3? Hebben die nooit problemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 04-09 15:58
Ferry34 schreef op donderdag 09 augustus 2007 @ 22:18:
Ja de hdmi komt ook op de premium en de 65nm komt, maar je kunt nu nog niet zien of je de 65nm of de 90nm hebt.
Klopt. Er roepen een heleboel mensen dat de Premium met HDMI ook de 65nm-chips hebben, maar tot nu toe is daar nog geen enkele bevestiging van. Het is wachten op foto's van het moederbord en de losgemaakte CPU, die zullen toch snel genoeg verrshijnen op sites als xboxscene.com
Ik hoor ook dat de benq drive t beste is, waarom is dat? Is die het stilst? En waarom zetten ze die dan niet in alle nieuwe boxen?
Gebeurt nu ook.
Ik ben echt gek op mn xbox360 en hij laat me nooit in de steek. Maar ik lees toch wel veel uitval, die wel weer perfect worden gerepareerd.
Wat ik me afvraag: hoe is dat met de ps3? Hebben die nooit problemen?
Bijzonder weinig, 1% misschien. De enige klacht is dat er modellen zijn met luidruchtige(re) fans maar ik heb zelf het idee dat het komt omdat die kopers een compleet stil exemplaar verwachten. Als je de PS3 aanzet is hij niet te horen, pas na een minuut of tien beginnen de fans te draaien en met echt gebruik schakelt hij nog een tandje bij. Misschien dat dat sommige mensen tegenstaat die ook bij full load een fluisterzacht geluid verwachten.

Het is in ieder geval niks vergeleken met het kabaal dat mijn Xbox 360 maakt. Daar komt ook bij gewoon gebruik al een redelijk kabaal uit en al helemaal als de DVD-speler op volle toeren gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada

Armada

-Wat wil je weten?-

Verwijderd schreef op donderdag 09 augustus 2007 @ 21:59:
[...]

MFR Date is de maand december. Alle Forza 2 Packs hebben een TSST drive die verkeerd gemonteerd is. Ik wacht nu op een mailtje zodat ik mijn 2e defecte horizontaal geplaatste Xbox 360 naar Microsoft kan sturen. Voor onderbouwing hoef je slechts te zoeken naar:
Kassa Xbox 360 op google Youtube en Hardware.info. De kwaliteit van de 360 zuigt, als je dus een oude versie koopt vraag je om problemen. Het is overigens ook niet opvallend dat zowel de Saints Row, Forza 2 en Gears of War limited edition packs voor problemen zorgen(met weer de TSST drive).
1) Ja, de bouwkwaliteit van de 360 is niet zo goed als van de PS3
2) Kom nou eens met onderbouwingen voor jouw bewering dat in die packs alleen maar oude 360's met krasdrives zitten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada

Armada

-Wat wil je weten?-

Ferry34 schreef op donderdag 09 augustus 2007 @ 22:18:
Er zijn beweringen dat de Benq stiller zijn. Het is nieuwer, dus dan moet het wel beter zijn, toch? Het kan er natuurlijk ook aan liggen dat MS weer een nieuwe biedronde heeft gedaan en Benq als winnaar eruit kwam, maar laten we de droombel niet gelijk spatten... ;)
Anyhoe, ze komen nu in alle nieuwe Xboxen en dat ze niet eerder in alle 360's kwamen, was omdat Benq niet aan de leveringen kon voldoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada

Armada

-Wat wil je weten?-

Jobbie schreef op donderdag 09 augustus 2007 @ 14:12:
[...]

Nou ik heb de topic idd gelezen (ja, alle 32 pagina's) en er wordt in die topic aangegeven dat die heatsink wellicht niet voldoende is. Ook zijn er al problemen met de consoles met extra heatsink gepost op Xbox hacker.net ofzoiets.

Ik zeg niet dat ik weet dat het allemaal beter is, maar als je een beetje leest wat de verandering van 90 nm naar 65 nm voor effect heeft, zijn die dusdanig groot dat het een stuk betrouwbaarder wordt.
Het gaat immers om warmte en 65 nm verlaagt dat toch echt wel.
Nogmaals, als je echt de hele thread had gelezen, dan had je dit stuk niet gemist:
The problem was not the CPU. The heatsink was geniously designed for the small space with the use of a heatpipe. This has worked extremely well, which is evident in the design of the new GPU heatsink. MS realized that the GPU hatsink design was horrible, and relying on the DVD drive to move air across the entire heatsink was a ridiculous idea. That is why MS implemented the new heatpipe into the GPU heatsink which greatly helps quickly move a lot of heat away from the GPU die.

The main problem with the GPU design was the fact that almost no heat moved away from it (only the very very back part of the heatsink had any air moving over it because of the design) and the X-Clamp design as well. The X-Clamps that MS uses have a small piece of plastic on them which applies pressure directly under the GPU. The idea was to keep constant pressure on the GPU die (this design is also used with the CPU heatsink, but doesn't cause problems because of the heatsink design) which would keep it in even (yeah, that never happened) pressure with the heatsink above.

What ended up happening is the heat built up right on and under the GPU which caused the motherboard to begin warping from the pressure of the X-Clamp. This caused the GPU to "pop" off of the board, causing the infamous RoD. This happens within 2 years of use (normally), which explains the 3 year warranty. The epoxy fix was implemented as a quick and cheap (remember, MS wants to be saving money at this point, not spending more. Too bad they didn't fix this earlier...) fix. The epoxy helps keep the GPU (the CPU as well, but that is a non-issue as you can see) connected to the board, even if it warps.

The new GPU heatsink moves heat away from the GPU die into the airflow path of the CPU heatsink. (Before the new heatsink the CPU's heatsink was under-used. It's a good thing since MS was able to move the GPU heat in front of it.) Because of this, the board does not flex (and even if it does a small bit, the epoxy will keep the GPU down) which stops the RoD (yeah, finally).

The 65nm chips will only give MS an even better thermal margin to work with before the console gets the RoD. Some people ask me why MS is spending the money on the new heatsinks in the new "Falcon" systems; the simple answer is: they don't want to scr3w everything up again. Maybe down the road we will see the "Falcon" systems run quieter as MS updates the firmware that controls the fan speed. Hopefully with the increased thermal margins that come with the 65nm chips, this will allow MS to slow the fans down a bit. (They should really slow down the DVD drive, IMO.)
Verderop in de thread geeft hij dan ook aan dat de echte RROD killer de extra heatsink is, niet de marginale afname van warmte door de 65nm chip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchzilla
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 11-09 20:18
Even een vraagje als je van microsoft een compensatie krijgt omdat hij stuk is.
Wordt dit via selectvracht bezorgd.
Nu heb ik van mijn 3 compensaties 1 gekregen de 2e wordt maar niet bezorgt.
Ik heb wel 2 deutche post nummers. Alleen zijn deze niet terug te vinden op de site.
ook zie ik geen code op de verpaking.

kan ik nu selectvracht bellen en vragen wat er met de 1e is gebeurd?

kunnen zij dit zien of niet?

You act like you've never seen a German U-boat in the jungle before

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine

Smoonshine

Feyenoord!!

[...]

MFR Date is de maand december. Alle Forza 2 Packs hebben een TSST drive die verkeerd gemonteerd is.
Niet waar. De MFR date is idd december, maar in mijn 360(Forza 2 pack) zit gewoon een Hitachi drive.

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L-VIS
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 12-09 19:04
(jarig!)
[...]
Onzin! Ik heb een GoW pack, en heb ook een Hitachi drive. Zoals Smoonshine ook al zegt. Kijk dat je problemen hebt met de Xbox ok! Maar probeer wel een beetje objectief te reageren en niet nutteloss MS te bashen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Helaas blijkt dat de HDMI premiums die gevonden zijn, niet helemaal kloppen. Er schijnt namelijk een oud Elite moederbord (Zephyr) in te zitten. Dus deze hebben wel HDMI en de nieuwe heatsink, maar nog geen 65nm technologie (Falcon).

t wordt allemaal lekker onduidelijk. Er zijn zodadelijk echt een stuk of 10 verschillende soorten X360s met allemaal andere hardware.... 7(8)7

Ik weet maar 1 ding wel zeker: mijdt de X360's gebouwd voor april 2007!
Oude hardware = Geen Heatsink of epoxy = grote kans op RROD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine

Smoonshine

Feyenoord!!

Jobbie schreef op vrijdag 10 augustus 2007 @ 09:48:
Helaas blijkt dat de HDMI premiums die gevonden zijn, niet helemaal kloppen. Er schijnt namelijk een oud Elite moederbord (Zephyr) in te zitten. Dus deze hebben wel HDMI en de nieuwe heatsink, maar nog geen 65nm technologie (Falcon).

t wordt allemaal lekker onduidelijk. Er zijn zodadelijk echt een stuk of 10 verschillende soorten X360s met allemaal andere hardware.... 7(8)7

Ik weet maar 1 ding wel zeker: mijdt de X360's gebouwd voor april 2007!
Oude hardware = Geen Heatsink of epoxy = grote kans op RROD
Het is niet onduidelijk. Je hebt straks de Core, Premium en Elite die allemaal hetzelfde doen. Niets onduidelijks aan. Het is niet dat ze straks gesorteerd staan op moederbord, heatsink en HDMI aansluiting.

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Armada schreef op donderdag 09 augustus 2007 @ 23:52:
[...]

Nogmaals, als je echt de hele thread had gelezen, dan had je dit stuk niet gemist:

[...]

Verderop in de thread geeft hij dan ook aan dat de echte RROD killer de extra heatsink is, niet de marginale afname van warmte door de 65nm chip.
Het blijkt dus dat de GPU voorlopig niet eens 65nm wordt. Alleen de CPU. Verklaart ook waarom die extra heatsink er nog opzit.

Maar goed, ga er maar lekker vanuit dat ik de thread niet heb gelezen. See if I care. :O

Waar het om gaat is dat mensen weten wat er in XBox land gebeurt. En ook ik probeer een steentje bij te dragen... O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Smoonshine schreef op vrijdag 10 augustus 2007 @ 09:51:
[...]

Het is niet onduidelijk. Je hebt straks de Core, Premium en Elite die allemaal hetzelfde doen. Niets onduidelijks aan. Het is niet dat ze straks gesorteerd staan op moederbord, heatsink en HDMI aansluiting.
Heb je gelijk in.
Ik bedoelde meer dat er veel verschillende X360s in omloop zullen zijn. Waarschijnlijk kan het 90% geen zak schelen wat er in hun X360 zit.... zolang die het maar doet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
ach ja zodra er een periode komt dat ik mijn xbox360 kan missen en er zekerheid is dat alle refurbs ook hdmi hebben ga ik mijn xbox weer opsturen...

deze drive maakt echt een takkeherrie dat is niet normaal, het lijkt tussen al het geblaas door ook wel of er een ratelslang inzit af en toe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz
  • Laatst online: 11-09 23:34

Dennahz

Life feels like hell should.

Phusebox schreef op vrijdag 10 augustus 2007 @ 11:11:
ach ja zodra er een periode komt dat ik mijn xbox360 kan missen en er zekerheid is dat alle refurbs ook hdmi hebben ga ik mijn xbox weer opsturen...

deze drive maakt echt een takkeherrie dat is niet normaal, het lijkt tussen al het geblaas door ook wel of er een ratelslang inzit af en toe
Kan je je 360 opsturen zonder dat er daadwerkelijk iets aan mankeerd? (Krassende drive, 3 rode ledjes).

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Dennahz schreef op vrijdag 10 augustus 2007 @ 11:12:
[...]

Kan je je 360 opsturen zonder dat er daadwerkelijk iets aan mankeerd? (Krassende drive, 3 rode ledjes).
Waarom zou je hem opsturen als er niets aan mankeert? Dan kunnen ze hem toch ook niet maken 8)7
Pagina: 1 ... 8 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.