Het eerste bericht is nog een concept en de 2de is een oud bericht. Als ik kijk naar het plaatje bij het eerste bericht, dan lijkt er toch wel iets van een omzet kastje tussen te zitten. Naar mijn idee krijg je dan nooit echt volwaardig HDMI. MS zelf zou wel dom zijn om nu een HDMI kabel voor de normale 360s uit te geven. Daarmee vervalt één van de hoofd features van de Elite.
Maar zoals gezegd. Normaal gesproken levert de HDMI kabel/aansluiting geen beter beeld dan de al beschikbare component en VGA kabels. Het enige wat de elite dan nog anders heeft dan de andere 2 zijn de zwarte kleur en de grotere HD. Als de grotere HD je niet uitmaakt, dan zou ik persoonlijk niet 100 euro meer uit gaan geven voor de zwarte kleur.
Maar zoals gezegd. Normaal gesproken levert de HDMI kabel/aansluiting geen beter beeld dan de al beschikbare component en VGA kabels. Het enige wat de elite dan nog anders heeft dan de andere 2 zijn de zwarte kleur en de grotere HD. Als de grotere HD je niet uitmaakt, dan zou ik persoonlijk niet 100 euro meer uit gaan geven voor de zwarte kleur.
uhm...