Het Xbox 360 ervaringen Topic - Deel 38 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 12 Laatste
Acties:
  • 8.711 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09:22

Smoonshine

Feyenoord!!

Het eerste bericht is nog een concept en de 2de is een oud bericht. Als ik kijk naar het plaatje bij het eerste bericht, dan lijkt er toch wel iets van een omzet kastje tussen te zitten. Naar mijn idee krijg je dan nooit echt volwaardig HDMI. MS zelf zou wel dom zijn om nu een HDMI kabel voor de normale 360s uit te geven. Daarmee vervalt één van de hoofd features van de Elite.

Maar zoals gezegd. Normaal gesproken levert de HDMI kabel/aansluiting geen beter beeld dan de al beschikbare component en VGA kabels. Het enige wat de elite dan nog anders heeft dan de andere 2 zijn de zwarte kleur en de grotere HD. Als de grotere HD je niet uitmaakt, dan zou ik persoonlijk niet 100 euro meer uit gaan geven voor de zwarte kleur.

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oke... bedankt voor de uitleg... zelfs volgens de review van engadget is het zo dat er geen verschil is tussen HDMI en component... ze konden het tenminste niet zien (behalve op sommige plaatsen in GoW waar zwaar ietsje dieper met HDMI was)...

Smoonshine, speel je zelf met een compoment kabel? Is het beeld dan goed? Zie je geen kartels? Ik ben wel zeer benieuwd... Volgens mij maakt wel iets uit voor de resolutie 1080p (hoewel zoasl ik het al gezegd had, heeft engadget geen verschil kunnen merken), maar voor mijn 32inch Samsung hdtv die op 720p draait, maakt het helemaal neit uit... Of zie ik het verkeerd?!

Het voordeel van hdmi/dvi is wel dat ze digitaal signaal leveren (in tegenstelling tot vga) en HDMi lijkt me een heel nieuw iets en HDMI stuurt elke pixel afzonderlijk aan waardoor de kwaliteit beter is(afgezien van het feit dat het toch hdmi v.1.2 en niet 1.3 zoals bij PS3)... Maar hoe zit het met component? Is het analoog of digitaal?

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 06-08-2007 18:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine

Smoonshine

Feyenoord!!

Component is analoog. Maar dat geeft uitstekend beeld. Op de 360 zie je eigenlijk sowieso praktisch geen kartels. Alleen bij de simpele ports van last gen spellen. Ik zelf zie weinig verschil tussen component en analoog (heb langdurig op beiden gespeeld). Wanneer je TV dan ook component ondersteunt zou ik gewoon die kabel gebruiken.

HDMI hoort in theorie beter beeld te geven dan component en VGA, maar in de praktijk zie je daar niets van. Misschien dat als je heel goed kijkt je wel iets van kwaliteitsverschil kunt zien, maar met het blote oog zie je eigenlijk geen verschil.

Wat overigens wel een voordeel is bij VGA. Ik heb gelezen dat VGA 1080p ondersteund, terwijl component maar tot 1080i gaat. Progressive is wel een stuk mooier dan interlaced. Dus wanneer je in een 1080 resolutie wilt spelen zou ik voor de VGA kabel gaan. Aan de andere kant ziet 720p er ook strak genoeg uit en volgens mij zijn de 360 spellen ook native voor die resolutie gemaakt.

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-09 20:37

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

MGS4 op de X360? Voorlopig nog niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Smoonshine schreef op maandag 06 augustus 2007 @ 18:25:
Component is analoog. Maar dat geeft uitstekend beeld. Op de 360 zie je eigenlijk sowieso praktisch geen kartels. Alleen bij de simpele ports van last gen spellen. Ik zelf zie weinig verschil tussen component en analoog (heb langdurig op beiden gespeeld). Wanneer je TV dan ook component ondersteunt zou ik gewoon die kabel gebruiken.

HDMI hoort in theorie beter beeld te geven dan component en VGA, maar in de praktijk zie je daar niets van. Misschien dat als je heel goed kijkt je wel iets van kwaliteitsverschil kunt zien, maar met het blote oog zie je eigenlijk geen verschil.

Wat overigens wel een voordeel is bij VGA. Ik heb gelezen dat VGA 1080p ondersteund, terwijl component maar tot 1080i gaat. Progressive is wel een stuk mooier dan interlaced. Dus wanneer je in een 1080 resolutie wilt spelen zou ik voor de VGA kabel gaan. Aan de andere kant ziet 720p er ook strak genoeg uit en volgens mij zijn de 360 spellen ook native voor die resolutie gemaakt.
Oke... dan lijkt het me wel verstandig om op de Eu release van Elite te wachten...

Bedankt voor je reactie, maar wat bedoel je hiermee: "Ik zelf zie weinig verschil tussen component en analoog (heb langdurig op beiden gespeeld)." ? Component IS toch analoog! hmmm... gewoon een typfoutje neem ik aan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjvandesande
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09-09 13:57

pjvandesande

GC.Collect(head);

Verwijderd schreef op maandag 06 augustus 2007 @ 17:09:
hmmm.... ik had gelijk dus... er gaan namelijk geruchten dat er een HDMI kabel voor de "gewone" xbox360 (niet Elite) in de ontwikkeling is.... leuk...als het waar is, dan zal ik niet op de Elite wachten...
http://www.hdtvnieuws.nl/...i-hdtv-kabel-introductie/ en http://gizmodo.com/gadget...nnounced-sorta-173678.php

Misschien waren dat geruchten over de Elite en de toekomstige premiums en core's die allemaal HDMI zullen ondersteunen...
Er zijn redelijk wat bronnen die dit melden inderdaad, hier een bron die verwijst naar een inkoop lijst:

http://games.blogo.nl/blogo.asp?comments/849/28386/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op de 360 zie je eigenlijk sowieso praktisch geen kartels.
Met de nadruk op praktisch, inderdaad. Helaas zie ik soms bij Forza 2 wel een paar karteltjes, maar bij The Darkness dan weer niet. Dat ziet er subliem uit. Heeft volgens mij gewoon met de ontwikkelaar en/of gebruikte engine te maken, en of het gebruik van die " free 4xaa " door die 10mb eDRAM voor een niet al te grote performancehit zorgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine

Smoonshine

Feyenoord!!

Verwijderd schreef op maandag 06 augustus 2007 @ 18:35:
[...]

Oke... dan lijkt het me wel verstandig om op de Eu release van Elite te wachten...

Bedankt voor je reactie, maar wat bedoel je hiermee: "Ik zelf zie weinig verschil tussen component en analoog (heb langdurig op beiden gespeeld)." ? Component IS toch analoog! hmmm... gewoon een typfoutje neem ik aan...
Sorry, dat is idd een kleine typo. Ik bedoel natuurlijk component en vga.

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzf1kr
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12-09 17:22
Verwijderd schreef op maandag 06 augustus 2007 @ 14:49:
PS. men zegt dat er binnenkort een HDMI kabel voor de gewone xbox360 verkocht zal worden... Dan heeft de Elite toch geen zin meer... 120Gb is voor me no big deal at all!!!!
Dat is een hardnekkig gerucht dat steeds terug blijft komen.

De normale AV-poort van de 360 is niet in staat om digitaal beeldsignaal weer te geven. Daarom zit er op de elite ook een apparte HDMI poort naast de normale AV-poort.

Want zeg nou zelf, als het met een kabel op te lossen was, waarom heeft Microsoft dan speciaal een HDMI poort op de Elite versie gezet?

https://www.facebook.com/hausbrandeck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Smoonshine schreef op maandag 06 augustus 2007 @ 19:28:
[...]

Sorry, dat is idd een kleine typo. Ik bedoel natuurlijk component en vga.
No problemo, man! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiverzz
  • Registratie: December 2004
  • Niet online

Shiverzz

Slecht gezelschap

Component gaat bij anders prima tot 1080p ;) . Toch prefereer ik VGA overigens, eveneens 1080p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wacht liever een paar weekjes en koop dan met alle zekerheid een nieuwe Elite. Als deze in Juli geproduceerd schijnen te zijn (sn: 0728... en hoger) dan zijn deze 65nm-Falcons die ook een nieuwe heatsink aan boord hebben... Vet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiverzz
  • Niet online

Shiverzz

Slecht gezelschap

Iemand die ervaring heeft met het behandelen van de welbekende krassen op game DVD’s met dergelijke self-repair goedjes?
Afbeeldingslocatie: http://www.hama.de/bilder/00049/abb/00049838abb.jpg

Je raad het al, mijn 360 wordt opgehaald wegens krassen, maar heb echt geen zin €15,- te betalen voor vervanging van het spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Shiverzz schreef op maandag 06 augustus 2007 @ 21:46:
Iemand die ervaring heeft met het behandelen van de welbekende krassen op game DVD’s met dergelijke self-repair goedjes?
[afbeelding]

Je raad het al, mijn 360 wordt opgehaald wegens krassen, maar heb echt geen zin €15,- te betalen voor vervanging van het spel.
Nee, maar ik vraag me af of het helpt. Zou tandpasta trouwens niet hetzelfde resultaat boeken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amoi
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 12-09 15:36
Walkman schreef op maandag 06 augustus 2007 @ 12:09:
[...]

Volgens mij is daar toch pas een demo voor uitgekomen? Als dat die game is vond ik 'm niet echt lekker spelen, leuk bedacht dat je weddenschappen voor de race met iedereen kan maken, maar het racen zelf vond ik raar geimplementeerd, het voelde gewoon niet zoals het zou moeten.
die game is net iets minder als een jaar uit. dus daar zal vast niet net een demo van uit zijn.
maar zijn er nog meer met import tuner challange?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiverzz
  • Niet online

Shiverzz

Slecht gezelschap

Exorcist schreef op maandag 06 augustus 2007 @ 21:57:
Nee, maar ik vraag me af of het helpt. Zou tandpasta trouwens niet hetzelfde resultaat boeken?
Zou goed kunnen. Zat ook al te denken aan Turtle Wax oid in combinatie met het polijstapparaat voor m'n auto :D . Binnenkort eens wat experimenteren met wat minder kostbare schijfjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-07 09:05
[afbeelding]

Iemand gaf hier een tijdje terug de tip om de dvd in te smeren met zeep en dan goed af te wassen en laten drogen. Ik heb dat toen geprobeert met mijn gears of war dvd (kon niet meer voorbij een sp stuk op insane en ook enkele mp mappen kon ik niet spelen), daarna deed hij het weer prima (heb het toen maar een paar keer getest dus ik weet niet hoe lang het werkt). Dus flink insmeren met zeep, goed afspoelen met lauw water en dan laten droog tot hij compleet droog is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• it0
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16-08 10:24

it0

Mijn mening is een feit.

Shiverzz schreef op maandag 06 augustus 2007 @ 22:31:
[...]

Zou goed kunnen. Zat ook al te denken aan Turtle Wax oid in combinatie met het polijstapparaat voor m'n auto :D . Binnenkort eens wat experimenteren met wat minder kostbare schijfjes.
Tandpasta raad ik af, het korrellige in tandpasta is suiker, speciefieke producten zijn veel fijner en zullen dus fijner schuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 00:30
Misschien handig om te melden welke zeep je dan hebt gebruikt? Niet elke zeep werkt even goed.

En voor de liefhebbers die willen weten hoe Import Tuner is. Het spel zuigt kamelenballen. Is echt heel saai. Het tunen is nog wel redelijk (aardig wat opties), maar het racen (wat je moet doen om te kunnen tunen) is zo verdomde saai. Zelfs in splitscreen is het niet eens boeiend. Je kijkt de hele tijd naar dezelfde omgeving en de baan bestaat uit een aantal snelwegen van de rondweg van Tokio. Maar dr zitten bijna geen bochten in en de bochten die erin zitten zijn niet echt geweldig.

Tegenstanders zijn ook nogal dom en heb je verder geen last van.

En als toppunt: het spel is gewoon lelijk. Had beter op de Xbox uit kunnen komen denk ik, maarja ze waren zo langzaam met programmeren dat ze dat niet eens lukte.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-07 09:05
Gewoon vloeibare dreft geloof ik, tijdje geleden weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-09 23:34

Dennahz

Life feels like hell should.

Ik snap dat niet. Je kan een kras wel herstellen, maar de data die onder de kras zit krijg je daarmee toch niet terug? Of zit zo'n kras op een andere laag ofzo?

* Dennahz is niet zo bekend met die techniek.

[ Voor 6% gewijzigd door Dennahz op 07-08-2007 07:33 ]

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Dennahz schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 07:32:
Ik snap dat niet. Je kan een kras wel herstellen, maar de data die onder de kras zit krijg je daarmee toch niet terug? Of zit zo'n kras op een andere laag ofzo?

* Dennahz is niet zo bekend met die techniek.
De data zit onder het label en dus niet aan de kraskant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjvandesande

pjvandesande

GC.Collect(head);

[afbeelding]

In veel bibliotheken in Nederland repareren ze CD's en DVD's voor een paar cent. Hier wordt het schijfje in een apparaat gelegt die er een klein laagje vanaf schuurt heb ik het idee. Werkt prima!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey... nog een dom vraagje :) aangezien ik niet zo goed op de hoogte van al dat 360-gedoe ben... als het kan...

Hoe zit het met region free games? Kan ik ntsc-versies van bepaalde games op mijn pal systeem af spelen? Maar het lijkt toch onmogelijk aangezien ntsc 30fps refreshrate heeft en pal 25 + pal heeft 625 lijnen per beeld en ntsc 525? Of maakt het niet meer uit omdat we op HDTV's zijn overgestaapt waarbij dus enkel de resoluties als 480p en 720p van belang zijn?

Stel dat ik zo'n region free game (die eigenlijk een NTSC-J spel is) op mijn pal xbox 360 speel, krijg ik dan geen schokken tijdens het gamen (25fps en 30fps verschillen van elkaar) en zal de game net zo vloeiend draaien als op een NTSC systeem?

Kan iemand een korte uitleg geven of zijn ervaringen delen? Alvast bedankt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 08:22:
Hey... nog een dom vraagje :) aangezien ik niet zo goed op de hoogte van al dat 360-gedoe ben... als het kan...

Hoe zit het met region free games? Kan ik ntsc-versies van bepaalde games op mijn pal systeem af spelen? Maar het lijkt toch onmogelijk aangezien ntsc 30fps refreshrate heeft en pal 25 + pal heeft 625 lijnen per beeld en ntsc 525? Of maakt het niet meer uit omdat we op HDTV's zijn overgestaapt waarbij dus enkel de resoluties als 480p en 720p van belang zijn?

Stel dat ik zo'n region free game (die eigenlijk een NTSC-J spel is) op mijn pal xbox 360 speel, krijg ik dan geen schokken tijdens het gamen (25fps en 30fps verschillen van elkaar) en zal de game net zo vloeiend draaien als op een NTSC systeem?

Kan iemand een korte uitleg geven of zijn ervaringen delen? Alvast bedankt...
Alle games draaien op 60hz. Dat vormt dus geen probleem. Maar ik wil niet lullig zijn, maar zou je zelf iets meer moeite willen doen met zoeken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmmm het is inmiddels 3 weken geleden dat ik bij play.com COD3 heb besteld maar nog steeds niks ontvangen ;( Kan ik nu hen een email versturen met daarin een verzoek om te kijken of ze het uberhaupt hebben verzonden? Of moet ik nog 1 week hiermee wachten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07-09 23:47
Verwijderd schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 09:19:
Hmmm het is inmiddels 3 weken geleden dat ik bij play.com COD3 heb besteld maar nog steeds niks ontvangen ;( Kan ik nu hen een email versturen met daarin een verzoek om te kijken of ze het uberhaupt hebben verzonden? Of moet ik nog 1 week hiermee wachten?
Na 21 dagen kan je aangeven bij je orderhistory dat je hem niet hebt ontvangen. Geautomatiseerd proces is het. Bij mij stuurde ze gewoon een nieuwe (dvd) op. De oorspronkelijke dvd heb ik nooit ontvangen. Ik vrees dat het me nu weer gebeurt met Puzzle Quest voor de PSP :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjvandesande

pjvandesande

GC.Collect(head);

SeamusXanthus schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 09:34:
[...]

Na 21 dagen kan je aangeven bij je orderhistory dat je hem niet hebt ontvangen. Geautomatiseerd proces is het. Bij mij stuurde ze gewoon een nieuwe (dvd) op. De oorspronkelijke dvd heb ik nooit ontvangen. Ik vrees dat het me nu weer gebeurt met Puzzle Quest voor de PSP :(
Ik hoor veel slechte verhalen over Play.com, wat is de rede dat je daar toch besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-08 23:52

MeNTaL_TO

The future is not set

pjvandesande schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 09:37:
[...]

Ik hoor veel slechte verhalen over Play.com, wat is de rede dat je daar toch besteld?
Dat ligt niet aan play maar aan de bezorger, bij mij is altijd alles aangekomen, maar een vriend van me krijgt ongeveer de helft van zijn bestellingen niet.
En wat voor slechte verhalen hoor je dan, want ik heb er nog nooit wat slechts over gehoord.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
[...]

Ik heb de afgelopen jaren al heel veel bij play.com besteld, perfecte service en als een keer iets niet aankomt dan doen ze niet moeilijk om het opnieuw te sturen. Kan mezelf dus niet echt vinden in de "slechte verhalen"....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• it0
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16-08 10:24

it0

Mijn mening is een feit.

[...]

Omdat het bere goedkoop is, ik heb afgelopen zaterdag ook eindelijk mijn copie van R6:LV mogen ontvangen, duurde wel 8 dagen maar voor 28 euro klaag ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weltschmerz
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 30-08 19:00
MeNTaL_TO schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 09:49:
[...]

Dat ligt niet aan play maar aan de bezorger, bij mij is altijd alles aangekomen, maar een vriend van me krijgt ongeveer de helft van zijn bestellingen niet.En wat voor slechte verhalen hoor je dan, want ik heb er nog nooit wat slechts over gehoord.
Een beetje tegenstrijdig niet waar? :P

[ Voor 3% gewijzigd door Weltschmerz op 07-08-2007 10:00 ]

&

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjvandesande

pjvandesande

GC.Collect(head);

Walkman schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 09:50:
[...]

Ik heb de afgelopen jaren al heel veel bij play.com besteld, perfecte service en als een keer iets niet aankomt dan doen ze niet moeilijk om het opnieuw te sturen. Kan mezelf dus niet echt vinden in de "slechte verhalen"....
Het gaat vooral om verzendingen, deze duren lang of komen soms niet eens aan. De rede waarom mensen het risico nemen ontbrak mij altijd, maar voor een aantal is het dus die 28 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzf1kr
[...]

Dat komt omdat er héél veel mensen bestellen, en omdat goede verhalen zelden gemeld worden.
Gewoon de wet van de grote getallen dus. Als er 100 mensen ergens iets kopen en er klaagt er één dan vind men het een goed bedrijf, als er 100.000 wat kopen en er klagen er 500, dan hoort men opeens veel slechte verhalen en is het een "slecht" bedrijf.

Ik heb er (samen met familie) al tiendallen dvd's gekocht en nooit problemen gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steefje
  • Laatst online: 12-09 22:08
amoi schreef op maandag 06 augustus 2007 @ 21:58:
[...]

die game is net iets minder als een jaar uit. dus daar zal vast niet net een demo van uit zijn.
maar zijn er nog meer met import tuner challange?
Anders koop je toch lekker MotoGp06 die kost maar 30 euries. Heb de game gisteren gehaald en vind het een topper.

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz

Dennahz

Hoe zijn jullie ervaringen met de 360 op een surround setje? Ik wil binnenkort een leuk setje aanschaffen en ben benieuwd naar jullie ervaringen hiermee. Is het echt een aanrader? Je zit dan wel veel meer in het spel denk ik persoonlijk.

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Niet online
Dennahz schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 10:39:
Hoe zijn jullie ervaringen met de 360 op een surround setje? Ik wil binnenkort een leuk setje aanschaffen en ben benieuwd naar jullie ervaringen hiermee. Is het echt een aanrader? Je zit dan wel veel meer in het spel denk ik persoonlijk.
Zelfde als met surround met film, natuurlijk een betere ervaring....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz

Dennahz

Walkman schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 11:06:
[...]

Zelfde als met surround met film, natuurlijk een betere ervaring....
Ik weet nooit of het de moeite is met games. Op de pc waren mijn ervaringen met gamen in 5.1 niet echt geweldig, maar ik denk dat ze voor de 360 wel veel moeite doen bij topgames.

Ik ga wel even wat op zoek, bedankt iig voor je antwoord :)

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
[...]

Voorheen nooit problemen gehad, pas bij de laatste twee bestellingen. Verder is puzzle quest in nederland bijna nergens te krijgen, en zeker niet voor 27 euro. Zo'n toppertje kan ik echt niet laten liggen. Zeker omdat het een rasechte handheld game is (anders kocht ik hem deze maand wel op XBLA (hij komt binnen nu en een maand uit geloof ik op de 360)).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 12-09 21:19
Nog meer mensen die update gehad hebben van xbox live (console update)? Ik heb nog niks erover gelezen :?

Edit

Major Nelson ze blog:
Moments ago, the team released a system update (aka Dash update) to Xbox Live. Over the next few hours, when you sign in to Xbox LIVE, you’ll receive a prompt to accept this mandatory update. What’s in this update? The only thing this minor release will do is prepare your Xbox 360 for the wireless guitars that are being released in a few months.
No new features beyond this wireless support are included in this update. As usual, we’ve got some new features planned for later this year as part of our biannual release cycle.

[ Voor 73% gewijzigd door PacinoAllstars op 07-08-2007 11:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 01-09 22:45
Dennahz schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 11:10:
[...]

Ik weet nooit of het de moeite is met games. Op de pc waren mijn ervaringen met gamen in 5.1 niet echt geweldig, maar ik denk dat ze voor de 360 wel veel moeite doen bij topgames.

Zeker wel. Bijvoorbeeld met racegames hoor ik hoe ver iemand achter me zit, en hoe snel ze dichterbij komen. Ook hoor je goed aan welke kant ze willen passeren, zonder in de spiegels te kijken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh0ckTr00per
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-09 09:13
[...]Ik weet nooit of het de moeite is met games. Op de pc waren mijn ervaringen met gamen in 5.1 niet echt geweldig, maar ik denk dat ze voor de 360 wel veel moeite doen bij topgames.

Het is zoals je schrijft.. Bij de topgames wordt er moeite in gestoken. DiRT bijvoorbeeld hoor je heel goed om je heen waar iedereen rijdt. Sommige andere spellen doen er geen moeite voor en verdelen het nog net over de stereo kanalen.

Of het nut heeft, voor mij wel. Mijn vrouw daarentegen zet nooit de versterker aan als ze op de 360 speelt en gebruikt gewoon het geluid van de tv want dat vindt zij ook prima..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jabberwock
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 12-09 09:44

jabberwock

XBL:Jabberwocks

[...]

Ik heb anders heel wat wars met de clan gewonnen en alleen doordat we allemaal 5.1 surround hadden. Daardoor hoor je dus echt wel rechts, achter, links etc. je vijand bewegen. Je weet dan precies waar je de actie kan verwachten. (op de PC)

Ook het voorbeeldje van Dirt waar je de auto's achter je hoort vind ik meer dan genoeg zeggen.

In alle gevallen dient het wel aanwezig te zijn in het spel natuurlijk.

Mocht je een nieuw setje halen (al is het maar voor de gewone dvd's af te spelen) zorg dat je er een kiest met TOS-link. Kun je makkelijk je xbox op aan sluiten en alleen dan ben je verzekerd van 5.1 sounds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En welk surround setje kunnen jullie aanraden om met je 360 te gebruiken... Hier ben ik al best lang naar op zoek, maar kan echt niets vinden omdat het moeilijk is om uit te zoeken of ik dat setje op de console wel zal kunnen aansluiten. Met mijn pc-boxen zal het niet lukken denk ik, daar hebben ze geen ingang voor... Maar wat raden jullie aan?!

Edit: sorry, het moeten pc-boxen zijn en niet ps-boxen... :) dom..dom..

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 07-08-2007 14:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand of het mogelijk is om (op een goedkope manier) je Playstation 2 controllers aan te sluiten op de Xbox 360?

Ik heb flink gezocht op het internet en kom niet verder dan dit dure apparaatje: XFPS 360(http://www.psxshop.nl/xb360-xfps-p-2139.html)

Heb ook een Ps2 naar USB converter gebropeerd (die voor de pc worden gebruikt), maar die werkt helaas niet.

Iemand een ideetje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 14:31:
En welk surround setje kunnen jullie aanraden om met je 360 te gebruiken... Hier ben ik al best lang naar op zoek, maar kan echt niets vinden omdat het moeilijk is om uit te zoeken of ik dat setje op de console wel zal kunnen aansluiten. Met mijn pc-boxen zal het niet lukken denk ik, daar hebben ze geen ingang voor... Maar wat raden jullie aan?!
Ik denk ieder setje dat zo een optische ingang heeft zou kunnen..
Verwijderd schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 14:36:
Weet iemand of het mogelijk is om (op een goedkope manier) je Playstation 2 controllers aan te sluiten op de Xbox 360?
Volgens mij werd er een paar pagina’s terug een muis/keyboard adapter die ook de ps2 aansluiting had, maar volgens mij was die (nog) niet in NL/EU verkrijgbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Laatst online: 12-09 16:25
Verwijderd schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 14:47:
[...]

[...]

Volgens mij werd er een paar pagina’s terug een muis/keyboard adapter die ook de ps2 aansluiting had, maar volgens mij was die (nog) niet in NL/EU verkrijgbaar.
p/s2 of ps2? :D

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 14:47:
[...]

Ik denk ieder setje dat zo een optische ingang heeft zou kunnen..

[...]

Klopt. Zie mijn vorige bericht. Is een dingetje met p/s2 en playstation 2 aansluiting inderdaad. Helaas kost dat dingetje 85 euro en kan je er 1 PSX2 controller op aansluiten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ck2000nl
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14-04 14:49
Verwijderd schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 14:31:

Edit: sorry, het moeten pc-boxen zijn en niet ps-boxen... :) dom..dom..
Logitech Z-5500 Digital

| Sony VAIO Pro 13" 8GB 256GB ssd Windows 8 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-09 12:38
Die heb ik inderdaad ook, en werken perfect met de 360. En daarnaast nog genoeg andere aansluitmogelijkheden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 06 augustus 2007 @ 17:01:
[...]

De 360 heeft wel degelijk een digitale uitgang, kijk maar eens goed naar de videokabel, je ziet dan een optische digitale uitgang.
Hoe zou je anders naar DD 5.1 kunnen luisteren in je games? :)
Volgens mij hadden we het over video output, niet audio ;)
belfrink schreef op maandag 06 augustus 2007 @ 17:06:
[...]
100% lulkoek ...

Orginele 360 heeft wel degelijk een digitale output, 5.1 DTS, HDMI etc ;)
Jij weet waar je het over hebt.... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weltschmerz
Verwijderd schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 16:10:

[...]

Jij weet waar je het over hebt.... 8)7
Ik denk dat hij bedoeld dat er een geheel aan digitale output is. 5.1 digitaal (audio output) en HDMI (video output)...

&

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiseguy1983
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 30-08 08:06
wat dus 100% lulkoek is om in zijn woorden te antwoorden :P Heb jij een HDMI port achterop je Xbox 360? Uuuhh nope :)

GamerTag Live!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar zit die HDMI uitgang dan op de orginele 360 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oke.. netjes..

en nog iets dan:
Op welk beeldscherm spelen jullie op de 360?

Ik heb hier een best nieuwe HDtv van Samsung (32inch) staan. Ik hoop dat deze wel goed genoeg is voor de xbox. Wat mijn interesseert, is de aangeraden grootte van het scherm. De mijne is HD ready (720p), maar ik wil even weten of "the size matters" :)

Is 32 inch voldoende? Wat zijn jullie ervaringen?

Volgens mij moet deze perfect bij 360 passen. De meeste spellen ondersteunen namelijk 720p als de hoogste resolutie en als je een tv van groter dan 32 inch hebt, dan zie je duidelijk kartels en dergelijke.

Op welke tv's spelen jullie? :)

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 07-08-2007 16:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twixie
  • Registratie: Oktober 2005
  • Nu online
Weltschmerz schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 16:12:
5.1 digitaal (audio output) en HDMI (video output)...
En jij mag mij eens tonen waar die HDMI zit bij de originele 360.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
Verwijderd schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 16:16:
oke.. netjes..

en nog iets dan:

Ik heb hier een best nieuwe HDtv van Samsung (32inch) staan. Ik hoop dat deze wel goed genoeg is voor de xbox. Wat mijn interesseert, is de aangeraden grootte van het scherm. De mijne is HD ready (720p), maar ik wil even weten of "the size matters" :)

Volgens mij moet deze perfect bij 360 passen. De meeste spellen ondersteunen namelijk 720p als de hoogste resolutie en als je een tv van groter dan 32 inch hebt, dan zie je duidelijk kartels en dergelijke.

Er zijn genoeg artikelen te vinden over welke afstand 'precies goed' is bij welke kijkafstand. Met 'precies goed' bedoel ik wanneer je een zo groot mogelijk beeld ziet, zonder pixels/kartels. Ikzelf heb uiteindelijk voor 40 inch gekozen op iets meer dan 2,5 meter kijkafstand en dat blijkt (voor mij!) inderdaad een hele mooie verhouding. De grote van een TV is eigenlijk altijd irrelevant, het gaat om de kijkafstand/TV verhouding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik speel zelf op een LG HD ready scherm van Ik dacht 26''..
En of je kartels ziet ligt ook aan hoe dicht je bij je scherm zit, en het spel natuurlijk..
En als Ik mij niet vergis ondersteunen alle 360 spellen minimaal 720p.
Edit: Zit er zelf ongeveer 1-1.5 meter vanaf.. (ligt aan hoe goed of frustrerend het spel is)

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 07-08-2007 16:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-09 12:38
Ik speel zelf op een 26" Samsung scherm. Ook 720p, maar dan via de VGA-kabel, zodat ik de maximale resolutie van 1360x768 eruit kan halen. Het beeld is dan weer een stuk scherper als component, en de fletse kleuren zijn ook verholpen sinds de spring-update.

Ligt eraan waar je speelt, hoever je van de tv af zit. Ik zelf zit er maximaal 2 meter vanaf, en dat haal ik meestal nog niet omdat ik voorover leun tijdens het spelen. Dan weet ik van mezelf dat ik veel preciezer ben, en ook sneller dingen aan zie komen. Voor mij is 26" groot genoeg. Zou ik de xbox in de huiskamer hebben, dan zou ik zelf voor 32" of 36" gaan. Maar dat is nog niet aan de orde :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:) bedankt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dhrax
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-09 15:44

Dhrax

Prog Lord

Weltschmerz schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 16:12:
[...]

Ik denk dat hij bedoeld dat er een geheel aan digitale output is. 5.1 digitaal (audio output) en HDMI (video output)...
Inderdaad :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nogmaals, er zit geen HDMI op de orginele 360...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Onno_Devine
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 11-09 21:45
PacinoAllstars schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 11:40:
Nog meer mensen die update gehad hebben van xbox live (console update)? Ik heb nog niks erover gelezen :?

Edit

Major Nelson ze blog:

[...]
Idd ik heb de update melding ook net gekregen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 16:10:
[...]

Volgens mij hadden we het over video output, niet audio ;)
Je hebt volkomen gelijk, ik had jouw post niet goed gelezen. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Verwijderd schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 16:16:
oke.. netjes..

en nog iets dan:

Hier een Samsung 32" in een redelijke woonkamer, 720p. Zit er denk een meter of twee/drie vanaf, en werkt prima. Zou zelf wel liever een 37" hebben, maar daarnaast, ik ben verwend. 32" is een leuke grote voor een middle-sized woonkamer met een 360.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzf1kr

Op een Samsung LE32R71

Ik zit er 3,5 meter van af. En ik denk dat deze of verkocht gaat worden, of naar de slaapkamer verhuist en dat er een 42" of 46" voor in de plaats komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik speel bij een vriend op 26 inch, maar bij precieze dingen moet ik dan toch wel best dichtbij zitten. Ga het over een tijdje op m'n eigen 32" proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeff[NL]
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 31-12-2023
speel zelf op een JVC 37inch LCD HD ready op 1028i
in vergelijking op een 100hz 85cm breedbeeltv echt een wereld van verschil !

zit er 3 meter vanaf lekker op de bank en speelt perfect en zie eigenlijk geen kartels e.d

verrder een vraag van mijn kant. Was vandaag een Console update. weet iemand wat deze veranderd heeft ? heb hem wel gedownload enzo.. of een site waar ik dit kan vinden.

Diagnose Specialist Ford

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrace Grumble
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12-09 01:08

Thrace Grumble

XB: Thrace Grumble

Kzyto schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 19:39:

zit er 3 meter vanaf lekker op de bank en speelt perfect en zie eigenlijk geen kartels e.d

verrder een vraag van mijn kant. Was vandaag een Console update. weet iemand wat deze veranderd heeft ? heb hem wel gedownload enzo.. of een site waar ik dit kan vinden.
Zoals hierboven ook al vermeld: http://www.majornelson.co...tem-update-august-07.aspx

XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
ik heb een 37" HDready LCD, maar je raakt er toch snel aan gewend

als ik nu moest kiezen had ik toch de 42" genomen denk ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrace Grumble
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12-09 01:08

Thrace Grumble

XB: Thrace Grumble

Dennahz schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 10:39:
Misschien is dit handig voor jou: http://forum.xbw.nl/showthread.php?t=100971
Leuk threadje waar genoeg info staat. Zelf heb ik onlangs een Harman/Kardon AVR-135 en JBL speakers gekocht, Xbox 260 Elite komt er aan en tevens een Toshiba 32C3000 LCD :) Lijkt me een ultieme ervaring worden :P

XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz

Dennahz

Demon Hunter schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 19:46:
[...]

Misschien is dit handig voor jou: http://forum.xbw.nl/showthread.php?t=100971
Leuk threadje waar genoeg info staat. Zelf heb ik onlangs een Harman/Kardon AVR-135 en JBL speakers gekocht, Xbox 260 Elite komt er aan en tevens een Toshiba 32C3000 LCD :) Lijkt me een ultieme ervaring worden :P
Dankjewel :)

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik speel op een Z5400 digital en dat is al geweldig _O_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
  • Registratie: September 2003
  • Nu online
Kzyto schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 19:39:

Waarom speel je op 1080i als je TV dat toch niet kan weergeven? Volgens mij kan je beter op de native resolutie van je scherm spelen om optimale beeldkwaliteit te behalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
yzf1kr schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 19:20:

Op een Samsung LE32R71

Ik zit er 3,5 meter van af. En ik denk dat deze of verkocht gaat worden, of naar de slaapkamer verhuist en dat er een 42" of 46" voor in de plaats komt.
Ik kijk op een 40inch Samsung Le40R71

En voor mij is 32inch niet voldoende,
heb namelijk eerst een LE26R71 gehad en die was voor mij niet groot genoeg

Ik heb hem op me slaapkamer want woon nog thuis
Maar deze 40inch blijft ook in de slaapkamer, want als ik binnenkort op me zelf ga komt er een nog veel grotere (zit al in me budget berekend :*) )

67inch gezien bij iemand, en dat was echt super
voor 2999 haal je die online.(samsung)

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh0ckTr00per
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-09 09:13
En weer.. xbox aan, crash, reset, krijg melding van update, voer update uit, start opnieuw op, wacht een paar minuten bij het xbox logo en dan gaat hij weer.. Hebben meer mensen het dat de xbox standaard eerst crasht voordat hij wil updaten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sh0ckTr00per schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 08:42:
En weer.. xbox aan, crash, reset, krijg melding van update, voer update uit, start opnieuw op, wacht een paar minuten bij het xbox logo en dan gaat hij weer.. Hebben meer mensen het dat de xbox standaard eerst crasht voordat hij wil updaten?
Ik had gisteren precies hetzelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz

Dennahz

Hier ging de update prima..

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weltschmerz
Twixie schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 16:16:
[...]

En jij mag mij eens tonen waar die HDMI zit bij de originele 360.
Ah... daar zat ik even fout :X :P

&

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Semper Fight
  • Laatst online: 27-08 23:53

Semper Fight

Xbox Live = Semper Fight

Update ging hier ook zonder problemen, echter had ik gisteravond wel steeds last van een "hikkende" internetverbinding...

Hier had uw advertentie kunnen staan! DM me voor meer info over de prijzen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjvandesande

pjvandesande

GC.Collect(head);

Electra schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 10:08:
Update ging hier ook zonder problemen, echter had ik gisteravond wel steeds last van een "hikkende" internetverbinding...
Same here, de update ging goed maar wel met wat gehakkel en gestoot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katseviool
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 11-09 16:59
Wat is een nu eigenlijk de online realistische shooter die veel wordt gespeeld?
Twijfel of ik Ghost Recon Advanced Warfighter 2 zou bestellen, ziet er super gelikt uit maar gaat me voornamelijk om het online gedeelte of kan ik dan beter CoD/BF etc.. bestellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Katseviool schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 10:45:
Wat is een nu eigenlijk de online realistische shooter die veel wordt gespeeld?
Twijfel of ik Ghost Recon Advanced Warfighter 2 zou bestellen, ziet er super gelikt uit maar gaat me voornamelijk om het online gedeelte of kan ik dan beter CoD/BF etc.. bestellen?
wat dacht je van Rainbow 6: Vegas?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bertus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Hopen dat vandaag mijn salaris binnen in, dan haal ik vanavond mijn Xdoos :D

Ik keek net: Vanavond tref ik jullie op Live :D

[ Voor 25% gewijzigd door Bertus op 08-08-2007 11:45 ]

Heeft ook een computer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz

Dennahz

Bertus schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 11:44:
Hopen dat vandaag mijn salaris binnen in, dan haal ik vanavond mijn Xdoos :D

Ik keek net: Vanavond tref ik jullie op Live :D
:D Veel plezier alvast. Welke game(s) ga je erbij halen?

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bertus
  • Niet online
Forza 2 in ieder geval

Heeft ook een computer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

De Stranglehold demo staat nu online :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haal niet de Forza 2 Xbox 360 bundel.
Is gewoon een restpartij uit 2006 met disc read errors.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bertus
  • Niet online
Thanks. Ik wou em eigenlijk bij de MM Amsterdam ArenA gaan halen.

Weet niet of ze daar die bundels hebben?

Heb je er trouwen een bron oid van? :)

Heeft ook een computer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoccoS
  • Laatst online: 20-08 08:11
Op arstechnica.com gaat het verhaal dat vanaf september alle 360 modellen (incl. Premium en Core) uitgerust zullen zijn met een HDMI aansluiting, 65nm chips en stillere dvd-drives.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Niet online
PWM schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 12:02:
De Stranglehold demo staat nu online :)
Hoop dat het wat is, wat ik er tot nu toe van heb gezien deed het me zeer sterk aan dat spel van Jet Li denken en dat was nou niet echt super....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 04-09 23:14

Armada

-Wat wil je weten?-

Bertus schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 13:03:
Heb je er trouwen een bron oid van? :)
Nee, hij heeft nog steeds dat onbevestigde vermoeden :)
Wat je wel kan doen, als het goed is moet je door een flap van de verpakking kunnen zien wat de manufacturing date is en kan je kijken hoe oud de console is.

Op de Xbox.com-fora zit 1 figuur (MRCUR), die redelijk veel weet over de productie van de 360. Een kleine samenvatting:
- Alle geproduceerde 360 vanaf mid-april hebben de extra heatsink erin zitten
- Alle geproduceerde 360's vanaf mid-July hebben een 65nm chip (alias: Falcon), batch/lotnummer: 0728 en hoger (sticker op de doos).
- De 65nm heeft niet een dusdanig koelingvoordeel dat de extra heatsink overbodig wordt.
- In de aanloop naar de extra heatsink is er een epoxy gebruikt bij de chips, dit is iets dat alleen in een nieuw gemaakte 360 zit, niet een gerefurbde.
- Alle bovengenoemde data zijn de productiedata, het kan dus makkelijk zijn dat de voorraad bij een winkel ouder is. Ook zijn er geen garanties bij refurbs, of er een heatsink in is gezet of niet. Sommige mensen krijgen op verzoek nu een nieuwe.
- De Elite in Europa is al eerder geproduceerd en zolang er nog oude voorraden zijn, heb je dus wel een tweede heatsink, maar nog geen 65nm (wat op zich niet zoveel uitmaakt).
- Naast de designfout van de X-clamp, soldeer etc. blijkt dus ook dat MS in het ontwerpen meer had verwacht aan koeling van de DVD-drive (en de bijkomende airflow). Speculatie van mijn kant is dat dat ook de reden is dat het ding luidruchtiger is. MRCUR gaf aan dat het wellicht in de toekomst door een patch mogelijk zal zijn om die minder luidruchtig te maken.
- Er is 1 absolute zekerheid om een 65nm + extra heatsink te krijgen: de Halo-edition. Dat ding is zo laat in dit jaar gemaakt, dat het niet een 90nm kan zijn.

- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• denivan
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 11:33

denivan

de enige

Sh0ckTr00per schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 08:42:
Bij mij identiek hetzelfde, zet xbox aan, zie even iets verschijnen en dan loopt hij vast. Ik panikeerde al onmiddellijk omdat dit net m'n 2e xbox was (1e was vanuit de doos defect).

Gereset, mooi update uitgevoerd, alles klaar. Rare manier van werken ;)

[ Voor 5% gewijzigd door denivan op 08-08-2007 13:42 ]

Last night I lay in bed looking up at the stars in the sky and I thought to myself, "Where the heck is the ceiling?!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc3l
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 12-09 19:40
Hoe is Battlefield 2 modern Combat
Is dat een beetje te doen of is het een slap aftreksel van de pc versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majoh
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12-09 08:51

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

Ik zit te kijken naar een 360, en het advies hierboven is een Halo editie te nemen.

Op Dimension Plus staat deze Halo versie ook:

Europees (PAL) Xbox360 Elite System 499.00 -------- 24 augustus 2007
Europees (PAL) Xbox360 Halo 3 System 435.00 -------- 26 september 2007

Hier zie ik dat Halo goedkoper is dan de Elite. Maar bij de beschrijving staat dat het een elite versie is, in een andere kleur + extras. Kan iemand dat bevestigen? Want dan is die Halo versie een hele goede deal...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J-air
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23-11-2023
majoh schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 14:01:
Ik zit te kijken naar een 360, en het advies hierboven is een Halo editie te nemen.

Op Dimension Plus staat deze Halo versie ook:

Europees (PAL) Xbox360 Elite System 499.00 -------- 24 augustus 2007
Europees (PAL) Xbox360 Halo 3 System 435.00 -------- 26 september 2007

Hier zie ik dat Halo goedkoper is dan de Elite. Maar bij de beschrijving staat dat het een elite versie is, in een andere kleur + extras. Kan iemand dat bevestigen? Want dan is die Halo versie een hele goede deal...
\
tis wel een elite maar met mindere HD

http://www.xbox.com/en-US...0halo3console/default.htm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pirate-Bozz
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 12-09 21:02
Marc3l schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 13:45:
Hoe is Battlefield 2 modern Combat
Is dat een beetje te doen of is het een slap aftreksel van de pc versie?
Ik vind het best een leuk spel om te spelen online. Er zijn nog zat servers en de diverse maps blijven leuk. Campaign is ook wel leuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Het leuke van de Stranglehold demo is dat je content kan unlocken:
As promised by Midway, there’s a load of content waiting to be unlocked. Completing the demo once will net you a new difficulty (Hard) and a new mode, then completing the game again on Hard will result in another new difficulty (Hard-Boiled) and a new weapon. There is more to be discovered, but that will be a nice surprise for you as you play through it.
Ik kan mij geen demo op de 360 herinneren die dat eerder deed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 12-09 21:19
Ben Track and Field aan het spelen. Iemand enig idee wat de snelste manier is om snel die button of joysticks te tabben?

De game Just Cause is dat nou wat? Hoorde dat er vee; bugs inzaten ofzo :S Is die game mooi en gaaf m.b.t. vrijheid?

[ Voor 33% gewijzigd door PacinoAllstars op 08-08-2007 14:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FDMK
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10:09
Verwijderd schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 13:01:
[...]

Haal niet de Forza 2 Xbox 360 bundel.
Is gewoon een restpartij uit 2006 met disc read errors.
ok dan...zag deze bundel al staan bij otto.nl voor 325 euro...to good to be true dus?

Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.

Pagina: 1 ... 7 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.