Het Xbox 360 ervaringen Topic - Deel 38 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 12 Laatste
Acties:
  • 8.712 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 12-09 21:19
Komt echt teveel uit t/m oktober valt niet tegenop te downloaden kopen.

Ben nu nog steeds met oblivion bezig, heb nog flat out, dirt en groot deel forza 2. En zo gaat het maar door :P

[ Voor 43% gewijzigd door PacinoAllstars op 03-08-2007 01:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-09 11:14
PacinoAllstars schreef op vrijdag 03 augustus 2007 @ 01:32:
Komt echt teveel uit t/m oktober valt niet tegenop te downloaden kopen.

Ben nu nog steeds met oblivion bezig, heb nog flat out, dirt en groot deel forza 2. En zo gaat het maar door :P
Valt wel mee :P

Augustus

BioShock X360 2K Games 24 augustus 2007 als goedkoper is haal ik hem
MotoGP '07 X360 THQ 17 augustus 2007 als goedkoper is haal ik hem

September

Project Gotham Racing 4 X360 Microsoft september 2007 als goedkoper is
Medal of Honor: Airborne X360 Electronic Arts 7 september 2007
Halo 3 X360 Microsoft 26 september 2007

Oktober
FIFA 2008
Pro Evolution Soccer 7 X360 Konami oktober 2007

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Pirate-Bozz schreef op donderdag 02 augustus 2007 @ 18:05:
Ik heb gisteren Battlefield 2: Modern Combat gekocht en ik moet zeggen: het bevalt me wel :) .
Veul beter dan BF2 op de pc, singleplayer is wel leuk om te doen maar vooral de MP, die staat als een huis.
spelen er nog veel online ?

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoney3K
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12-09 19:06

Stoney3K

Flatsehats!

Misschien een zijspoortje maar:

Past de HD-DVD drive voor de X360 ook op een PC, sinds het een gewoon USB 2.0 apparaat is? Of heeft Microsoft daar weer een of andere maffe beveiligingstruc voor bedacht in plaats van een USB -> SATA chip in de drive zelf?

Zet het daar maar neer! -- It's time to party like it's 1984 -- Soundcloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weltschmerz
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 30-08 19:00
Ik dacht ook al zo'n voetbal manager achtig spel.

&

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weltschmerz
uchiha tijntje schreef op donderdag 02 augustus 2007 @ 20:09:
[...]

Het is een prequel zoals hierboven al is gezegd. Het zou wat meer inzicht geven in diverse karakters die in de game zitten. Echter is het niet noodzakelijk om het gelezen te hebben om het verhaal van de game te snappen.

Het boek is geschreven door dezelfde persoon die het verhaal voor de game heeft geschreven. Dus ik ben erg benieuwd. Ik hoop dat ik het boek snel binnen heb, want aan gamen kom ik de komende maand niet meer toe :P vandaag 3 mooie rode knipperende lampjes gekregen.
Oh maar als Mass Effect inderdaad in November uit gaat komen heb je je boek in ieder geval uit :P .
Heb je die eigenlijk bij Bol besteld? Ik zoek hem namelijk in paperback, weet niet of er ook een hardcover is, maar ik lees zelf liever paperback.
Tevens ben ik nog steeds bezig met een Topic voor Mass Effect, maar die is nog (steeds) niet af. Een paar weken is mijn pc gecrashed waardoor ik nu alleen op mijn werk op internet (lees: intranet + tweakers) kan, maar als het goed is kan ik binnen 7 dagen weer online zijn, wanneer ik even het Mass Effect topic zal gaan openen. (waar we dan [met spoilers] ook het boek kunnen gaan bespreken) _/-\o_

&

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stoney3K schreef op vrijdag 03 augustus 2007 @ 02:19:

Past de HD-DVD drive voor de X360 ook op een PC, sinds het een gewoon USB 2.0 apparaat is? Of heeft Microsoft daar weer een of andere maffe beveiligingstruc voor bedacht in plaats van een USB -> SATA chip in de drive zelf?
Zou een losse HD/BluRay speler/brander voor de pc niet goedkoper zijn/worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 04-09 23:14

Armada

-Wat wil je weten?-

Stoney3K schreef op vrijdag 03 augustus 2007 @ 02:19:

Ik zou er even een beetje over googlen over het hoe en wat, maar van wat ik gehoord heb is dat ding ook op de PC aan te sluiten (en te gebruiken ;) ), ja.

Edit: is ook blijkbaar frontpage news geweest:
nieuws: Hd dvd-drive Xbox 360 aan pc gekoppeld

[ Voor 10% gewijzigd door Armada op 03-08-2007 09:06 ]

- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
Mars18 schreef op vrijdag 03 augustus 2007 @ 01:41:
[...]

Valt wel mee :P

Augustus

BioShock X360 2K Games 24 augustus 2007 als goedkoper is haal ik hem
MotoGP '07 X360 THQ 17 augustus 2007 als goedkoper is haal ik hem

September

Project Gotham Racing 4 X360 Microsoft september 2007 als goedkoper is
Medal of Honor: Airborne X360 Electronic Arts 7 september 2007
Halo 3 X360 Microsoft 26 september 2007

Oktober
FIFA 2008
Pro Evolution Soccer 7 X360 Konami oktober 2007
bioshock zo snel al :P

Area 51 is ook uitgesteld heh, wel jammer want vind lachen game. Daarentegen is conan weer vervroegd haha :)

Komt er trouwens nog een nieuwe hitman game? Of zijn ze fulltime bezig met KAne and Lynch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Grrr het is inmiddels 10 dagen geleden dat ik een game besteld heb bij play.com maar nog steeds niets ontvangen. Ik weet ik moet geduldig zijn en volgens vele reacties hier duurt het gemiddeld tussen de 2 en 3 weken maar wat zij dan beter kunnen doen is hun automatische reply mail aanpassen want daarin staat er dat ik binnen 3 a 5 dagen mijn game in ontvangst mag nemen. Dat zorgt voor de nodige irritatie nu :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12:19

BM

Moderator Spielerij
deeltje schreef op donderdag 02 augustus 2007 @ 23:52:
Als er hierna nog bugs inzitten hebben ze echt een groot probleem.
Als jij verwacht dat GTA IV bugvrij zal zijn ben je ook wel redelijk naief moet ik zeggen ;)

Bugvrije games/software bestaat niet, en ik kan me goed voorstellen dat een complex iets als GTA nog wat moeilijker bugvrij te krijgen is.

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McPoowl
  • Laatst online: 12-09 20:09
nevermind :o

[ Voor 94% gewijzigd door McPoowl op 03-08-2007 11:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deeltje
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 15-05-2023

deeltje

.Part of my particles are part

BM schreef op vrijdag 03 augustus 2007 @ 11:14:
[...]

Als jij verwacht dat GTA IV bugvrij zal zijn ben je ook wel redelijk naief moet ik zeggen ;)

Bugvrije games/software bestaat niet, en ik kan me goed voorstellen dat een complex iets als GTA nog wat moeilijker bugvrij te krijgen is.
Als je een jaar van te voren vermeld dat je game op een bepaalde datum uitkomt en het dan 2 maandjes voor die datum uit gaat stellen vanwege technische problemen, dan mag je er toch wel van uit gaan dat deze technische problemen (bugs) eruit zijn gehaald.

Doe je dit niet, dan maak je naast de NU al teleurgestelde community een enorme negatieve klapper als bedrijf.

Just my 2 cents...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat zwAf zei..

[ Voor 95% gewijzigd door Verwijderd op 03-08-2007 11:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
Nieuwe informatie omtrent pro evolution soccer voor xbox 360 (+ overige platforms)
New info on Pro Evolution Soccer 2008 (Xbox 360) from NeoGaf

- 3 Buttons combination to press for a dive
- Very difficult to dive,because the refree give you often the yellow card
- shooting is better/harder
- no difference between pc and xbox360/ps3 version
- No more black screen confirmed after a foul for quick freekick
- Turkey National licence added
- New Menu more simple with blue world map on the background
- no more scripts, better control of the player
- the ball physique look more heavy
- Untucked shirts
- Full 3D fans
- Amazing collisions
- GoalKeepers very realistic
- Joypad play on a 360 version of the game at 75% (like all preview, still no PS3)
- Crazy details on faces for the stars
- Great collisions
- The referee uses a whistle
- Alot of animations just for assist
- Alot frame rate problem
- Gameplay look the same
- Better ball protection (better collision)
- better control for pass (more sharp)
- Irritated coach
- Player go up their socks
- New camera on PK (behind the goalkeeper) when the computer shoot
- No times for try really the teamvision (but much better AI in very hard)
- no access to training mode, master league and online mode for the moment
- Scenario mode on PS2 no Next gen
- No more Latvia , now it's Israel
Vraag me af wat ze bedoelen met Joypad play on a 360 version of the game at 75%

Screenshots die ze eerder niet vrij wilden geven:
Afbeeldingslocatie: http://www.maxconsole.net/content_img/pesdd.jpg

bron: maxconsole.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09:22

Smoonshine

Feyenoord!!

Nog steeds geen gelicenseerde engelse competitie dus. Erg jammer. Sowieso boekt PES hier erg weinig vooruitgang op de laatste jaren. Ook grafisch vind ik het nog niet heel erg heftig. Ik begin voor dit jaar toch echt wel meer naar Fifa te neigen. Ik vond de demo van CL 2006/2007 erg lekker spelen en de nieuwe functies voor Fifa beloven een hoop goeds.

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada

Armada

-Wat wil je weten?-

BM schreef op vrijdag 03 augustus 2007 @ 11:14:
[...]

Volgens mij zat San Andreas toch niet vol met bugs, of heb ik het nou mis?
Het lijkt er wel op dat sinds de spellen ' patchbaar' zijn op de nieuwe consoles dat ook vol overgave gebeurd en het hele certificeringsproces van spellen op de consoles een stuk minder betrouwbaar is geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand of er een Boulder Dash achtig spel op Live Arcase bestaat? Ik vind de uitleg op marketplace maar bagger, een paar screenshots zouden niet misstaan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 09:54

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

Verwijderd schreef op vrijdag 03 augustus 2007 @ 12:22:
Weet iemand of er een Boulder Dash achtig spel op Live Arcase bestaat? Ik vind de uitleg op marketplace maar bagger, een paar screenshots zouden niet misstaan..
Daarom kun je ook demo's downloaden op Marketplace. Er is een trial versie van elk Live Arcade spel en dat zou een veel beter beeld van het spel moeten geven dan een paar screenshots kunnen.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ach als GTA4 niet uitkomt dit jaar dan scheelt me dat weer een 360 kopen :) Ik zou persoonlijk weer een 360 (falcon) halen voor GTA4 en CoD4, maar als die eerste niet komt en die tweede ook op de PC komt dan wordt het CoD4 op de pc voor mij denk ik. Scheelt me ook weer een live abbo.

Nog effe en ik word rijk :)

Verder is het wel jammer op zich want ik had me wel verheugd op een weekje vakantie in oktober...

Bugvrije software is trouwens een utopie, dat je ze persoonlijk niet tegenkomt betekent niet dat ze er niet in zitten. Bugs hebben er altijd al in games gezeten, 30 jaar geleden ook al. Het is alleen denk ik zo dat de software zoveel complexer geworden is dat het soms wat lastiger is om een kwalitatief goed produkt neer te zetten. Een game van bij wijze van spreken een paar duizend regels code is een stuk makkelijker bugvrij te maken dan een game met miljoenen regels code. Ik geloof dan ook niet dat het te doen is om te garanderen dat je oplevert zonder bugs, je kan er ten hoogste naar streven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 03 augustus 2007 @ 12:22:
Eensch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MetroidPrime schreef op vrijdag 03 augustus 2007 @ 12:27:
[...]

Daarom kun je ook demo's downloaden op Marketplace. Er is een trial versie van elk Live Arcade spel en dat zou een veel beter beeld van het spel moeten geven dan een paar screenshots kunnen.
Ben ik met je eens.. Maar als Ik gewoon ''even'' een leuk spelletje wil downloaden heb ik geen zin om eerst alles wat ook maar een beetje interesant lijkt eerst te downloaden..
Een paar plaatjes zeggen meer dan een geen refund disclaimer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-09 12:38
Verwijderd schreef op vrijdag 03 augustus 2007 @ 12:49:
[...]

Ben ik met je eens.. Maar als Ik gewoon ''even'' een leuk spelletje wil downloaden heb ik geen zin om eerst alles wat ook maar een beetje interesant lijkt eerst te downloaden..
Een paar plaatjes zeggen meer dan een geen refund disclaimer..
Dit vind ik echt rare onzin. Alle arcade demo's zijn gratis. En vooral bij arcade games is de gameplay belangrijker als wat dan ook. Aan plaatjes kun je niet zien hoe de gameplay is :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KunDun
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01-01 13:01
Ik heb Bioshock online gepre-ordered, niet omdat dit goedkoper is trouwens, of omdat ik bang ben dat er op dag van release geen een meer ligt .
Nee omdat ik deze face-plate erbij krijg hehe ;)

Afbeeldingslocatie: http://images.play.com/banners/931521l.jpg

Vind hem wel aardig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada

Armada

-Wat wil je weten?-

KunDun schreef op vrijdag 03 augustus 2007 @ 12:57:
Ik heb Bioshock online gepre-ordered, niet omdat dit goedkoper is trouwens, of omdat ik bang ben dat er op dag van release geen een meer ligt .
Nee omdat ik deze face-plate erbij krijg hehe ;)

[afbeelding]

Vind hem wel aardig :)
Ach ja, wat zal ik zeggen.
Ik ben blij dat smaken verschillen... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*iets over traag internet*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pirate-Bozz
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 12-09 21:02
Mars18 schreef op vrijdag 03 augustus 2007 @ 01:42:
[...]

spelen er nog veel online ?
Ik vind van wel, ik vind altijd wel een server of 10 die druk bevolkt zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada

Armada

-Wat wil je weten?-

Pirate-Bozz schreef op vrijdag 03 augustus 2007 @ 13:57:
[...]

Ik vind van wel, ik vind altijd wel een server of 10 die druk bevolkt zijn.
Over on-line spelen gesproken:
EA chops online for 06 games
En je hebt geen mogelijkheid meer om on-line iets te kunnen doen met die titels. 2005 okee, maar de 2006 titels...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

Armada schreef op vrijdag 03 augustus 2007 @ 14:05:
[...]

En je hebt geen mogelijkheid meer om on-line iets te kunnen doen met die titels. 2005 okee, maar de 2006 titels...?
Het grote voordeel van Xbox Live is juist dat dit helemaal niet meer hoeft te gebeuren. EA moest alleen weer zo nodig koppig zijn en hun eigen online netwerk gebruiken in plaats van Xbox Live. 8)7

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zinu
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 04-09 10:27

Zinu

dat is gewoon hoe ik rol

Wat zijn eigenlijk de meest gespeelde Xbox Live games op dit moment?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12:13

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Wat ik me vandaag eigenlijk afvroeg toen ik mijn friendslist aan het bekijken was is het volgende: Zijn er naast Gears of War nog andere games waar je content kunt unlocken als je een bepaalde achievement heb gehaald, zoals bijvoorbeeld de gamerpicture van Gears of War als je de 10.000 kills hebt gehaald.
Ik ken namelijk niet meer games die dit hebben, terwijl ik dit wel een erg leuke toevoeging vind.

@ Zinu: Daar ben ik ook wel benieuwd naar, ik gok nog steeds op GoW eigenlijk :P

[ Voor 11% gewijzigd door uchiha tijntje op 03-08-2007 16:02 ]

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada

Armada

-Wat wil je weten?-

Zinu schreef op vrijdag 03 augustus 2007 @ 15:27:
Wat zijn eigenlijk de meest gespeelde Xbox Live games op dit moment?
Major Nelson rapporteert hier regelmatig over:
http://www.majornelson.co...ity-for-week-of-7-16.aspx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

uchiha tijntje schreef op vrijdag 03 augustus 2007 @ 15:59:
Wat ik me vandaag eigenlijk afvroeg toen ik mijn friendslist aan het bekijken was is het volgende: Zijn er naast Gears of War nog andere games waar je content kunt unlocken als je een bepaalde achievement heb gehaald, zoals bijvoorbeeld de gamerpicture van Gears of War als je de 10.000 kills hebt gehaald.
Ik ken namelijk niet meer games die dit hebben, terwijl ik dit wel een erg leuke toevoeging vind.

@ Zinu: Daar ben ik ook wel benieuwd naar, ik gok nog steeds op GoW eigenlijk :P
Ik ben het wel vaker tegengekomen. Outpost Kaloki X geeft een gamerpicture vrij als je een bepaalde achievement behaald hebt. De originele Pacman geeft je zelfs een gamerpicture als je alleen de trial versie speelt, alleen krijg je daarbij niet de melding dat je een gamerpicture hebt gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 09:19
Ik heb liever dat GTAIV uitgesteld wordt dan dat er straks allemaal fouten inzitten en framedrops oid. Het zou zonde zijn als dit spel niet goed genoeg tijd krijgt om af te maken.

Zou ook wel leuk zijn als je voor de achievements microsoft punten krijgt, of content ofzo, dan doe je het nog ergens voor..

[ Voor 26% gewijzigd door SCIxX op 03-08-2007 17:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deeltje
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 15-05-2023

deeltje

.Part of my particles are part

SCIxX schreef op vrijdag 03 augustus 2007 @ 17:19:
Ik heb liever dat GTAIV uitgesteld wordt dan dat er straks allemaal fouten inzitten en framedrops oid. Het zou zonde zijn als dit spel niet goed genoeg tijd krijgt om af te maken.

Zou ook wel leuk zijn als je voor de achievements microsoft punten krijgt, of content ofzo, dan doe je het nog ergens voor..
Dat lijkt me nou helemaal te gek, mensen die dan al geen sociaal leven hebben kunnen dit mooi extra aanvullen door arcade games te kopen ;) ideaal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Armada schreef op vrijdag 03 augustus 2007 @ 14:05:
[...]

Belachelijk maarja,

trouwens 156 uur fifa 2007 gespeeld afgelopen jaar online :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzf1kr
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12-09 17:22
Sony bedankt voor het uistellen van GTAIV ;)

http://www.gamesindustry.biz/content_page.php?aid=27326

(Deze post is met een vette knipoog, want het valt te betwijfelen of dit waar is)

https://www.facebook.com/hausbrandeck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• it0
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16-08 10:24

it0

Mijn mening is een feit.

Ik zie hier regelmatig mensen dingen bij play.com bestellen, ik heb ook de sprong gewaagd met R6:LV. Nu heb ik heb een bevestigingsmail dat ze het vorige week vrijdag 27 juli op de bus hebben gedaan maar vooralsnog niks binnen gehad?

De mail zei 3 tot 5 dagen, wat is jullie ervaring?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
  • Laatst online: 30-07 09:05
uchiha tijntje schreef op donderdag 02 augustus 2007 @ 20:09:
[...]

Het is een prequel zoals hierboven al is gezegd. Het zou wat meer inzicht geven in diverse karakters die in de game zitten. Echter is het niet noodzakelijk om het gelezen te hebben om het verhaal van de game te snappen.

Het boek is geschreven door dezelfde persoon die het verhaal voor de game heeft geschreven. Dus ik ben erg benieuwd. Ik hoop dat ik het boek snel binnen heb, want aan gamen kom ik de komende maand niet meer toe :P vandaag 3 mooie rode knipperende lampjes gekregen.
Ik heb het boek gelezen en vond het super, erg leuk om een boek te lezen over een universum waar je al wat van afweet. Maar wat ik echt cool vind is dat het boek eigenlijk gewoon een proloog is, en dat je straks in de game je eigen verhaal gaat maken die verder gaat op de proloog, dat idee van boek naar game doet me echt meer dan ooit naar Mass Effect smarten.
Het feit dat je sommige karakters, locaties en plotlijnen al kent voordat je aan game begint maakt me razend benieuwt om die te ervaren in de game. Echte aanrader voor de ME fan, paperback is nog geen 10tje, had hem hier besteld en binnen een week ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiverzz
  • Registratie: December 2004
  • Niet online

Shiverzz

Slecht gezelschap

it0 schreef op vrijdag 03 augustus 2007 @ 22:04:
Ik zie hier regelmatig mensen dingen bij play.com bestellen, ik heb ook de sprong gewaagd met R6:LV. Nu heb ik heb een bevestigingsmail dat ze het vorige week vrijdag 27 juli op de bus hebben gedaan maar vooralsnog niks binnen gehad?

90% kans dat ie morgen in de bus ligt. Duurt meestal een week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

yzf1kr schreef op vrijdag 03 augustus 2007 @ 20:57:
Sony bedankt voor het uistellen van GTAIV ;)

http://www.gamesindustry.biz/content_page.php?aid=27326

(Deze post is met een vette knipoog, want het valt te betwijfelen of dit waar is)
Het is natuurlijk voornamelijk giswerk, maar het zou wel iets verklaren. Alle leden van de pers die het spel gezien/gespeeld hebben, hebben alleen de Xbox 360 versie gezien. Er is nog niemand buiten Rockstar (en Sony) geweest die de PS3 versie in actie gezien heeft. Alle screenshots en trailers zijn ook met de Xbox 360 versie van het spel gemaakt. We zullen nooit helemaal weten of het waar is, maar de theorie is nog niet eens zo heel vergezocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrumandBass
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 06-04 09:22

DrumandBass

Less is more!

Boehoe, hij is overleden. Na een half jaar trouwe dienst kon ik gister niet meer booten. Waarna ik de ring of death kreeg :'(
Morgen is de uitvaart om 10 uur in de kerk iedereen is welkom. (wel een neutrale doos meenemen voor transport naar duitsland) :+

Formd-T1 Custom Loop 5600X 6800XTMNB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine

Smoonshine

Feyenoord!!

Mijn Colin Mcrae heeft er bijna een maand over gedaan om over te komen. Er is volgens mij niet echt een touw aan vast te knopen aan de uiteindelijke levering.

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-09 20:37

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Ik heb vroeger veel besteld bij Play, wel vooral DVD's. Toen duurde het ook altijd vrij lang: zeker minimaal een week. CDwow.co.uk was (is) er toen ook en die leverde een stuk sneller.

Maargoed, de prijs van Play is erg goed en geen verzend kosten zie je op vrijwel geen andere sites.

Maar, lees de voorwaarden ff door. Daar staat in wanneer je een item als niet ontvangen kan melden. Volgens mij is dat na 3 weken. Mail je ze dan, doen ze niet moeilijk om er nog 1 op te sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12:13

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

DeepSeven schreef op zaterdag 04 augustus 2007 @ 00:25:
[...]

Ik heb het boek gelezen en vond het super, erg leuk om een boek te lezen over een universum waar je al wat van afweet. Maar wat ik echt cool vind is dat het boek eigenlijk gewoon een proloog is, en dat je straks in de game je eigen verhaal gaat maken die verder gaat op de proloog, dat idee van boek naar game doet me echt meer dan ooit naar Mass Effect smarten.
Het feit dat je sommige karakters, locaties en plotlijnen al kent voordat je aan game begint maakt me razend benieuwt om die te ervaren in de game. Echte aanrader voor de ME fan, paperback is nog geen 10tje, had hem hier besteld en binnen een week ontvangen.
Mooi zo dat je het een leuk boek vind :). Ik ben erg benieuwd naar hoe zo'n cross-over van media (boek en game) verloopt, en dan met name dat het elkaar een toegevoegde waarde geeft. Dit cross-over principe met een toegevoerde waarde komt namelijk niet zovaak voor. Hiermee bedoel ik dus dat het verhaal door verschillende media wordt uitgediept in plaats van dat het enkel gekopieerd wordt, zoals je te vaak ziet met filmgames.
Het lezen van zo'n boek als Mass Effect zorgt volgens mij dan ook voor een dermate interessantere game ervaring.

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-09 09:44

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

Ik had hem ook besteld en het duurde 9 dagen, voordat ik hem binnen had.

3 tot 5 dagen is alleen voor England, daarbuiten is het 7 tot 10 dagen.

https://card.exophase.com/1/1116015.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
MetroidPrime schreef op zaterdag 04 augustus 2007 @ 00:38:
[...]
Het is natuurlijk voornamelijk giswerk, maar het zou wel iets verklaren. Alle leden van de pers die het spel gezien/gespeeld hebben, hebben alleen de Xbox 360 versie gezien. Er is nog niemand buiten Rockstar (en Sony) geweest die de PS3 versie in actie gezien heeft. Alle screenshots en trailers zijn ook met de Xbox 360 versie van het spel gemaakt. We zullen nooit helemaal weten of het waar is, maar de theorie is nog niet eens zo heel vergezocht.
Heb je ook even verder gelezen over hoe soepeltjes die demos liepen op die 360? ;)

Daaraan had je al kunnen afleiden dat het afronden van die game voor oktober gewoon geen haalbare zaak was.

Maar goed, zo boeiend is dit uitstel van GTA4 nu ook weer niet, ik bedoel de wereld vergaat niet ofzo.

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

EfBe schreef op zaterdag 04 augustus 2007 @ 18:08:
[...]

Heb je ook even verder gelezen over hoe soepeltjes die demos liepen op die 360? ;)
Als je even een pagina of twee terug leest, dan zie je dat ik dat ook al genoemd heb als mogelijke reden, in combinatie met het volledig ontbreken van NPC's in de E3 build. Als ik tussen dat en de PS3 zou moeten kiezen als verklaring voor de vertraging, dan kies ik de eerste. Ik zeg alleen dat het verhaal over de PS3 versie wel aannemelijk klinkt. Het zou ook zo kunnen zijn dat de echte reden ergens in het midden ligt, maar dat zullen wij waarschijnlijk nooit weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buddow
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 09:53
Ik denk erover om de komende weken een xbox 360 aan te schaffen. Ik zit er al een tijdje over te denken, en heb de laatste weken van de vakantie veel vrije tijd. Daarom heb ik vandaag veel gelezen, o.a. hier op GoT. Er zijn me alleen nog een paar dingen onduidelijk:

-die prijsverlagingen, zijn die nu al doorgevoerd ? (349 voor premium zag ik al, maar ook een bericht dat microsoft op 8 aug een belangrijke aankondiging zal doen)
-hoe is de beeldkwaliteit op een conventionele 4:3 tv ? (51cm Sony Trinitron met vlakke beeldbuis, 3,5 jaar oud)

Een Xbox Elite hoef ik niet. Is leuk, die extras t.o.v. de normale maar heb HDMI voorlopig dus niet nodig en die 120 GB HD is relaxed maar niet noodzakelijk.

Ik denk dat ik een Forza 2 Premium Pack koop, dan heb ik een complete startset en nieuw spul. Zouden jullie nog op de Falcon wachten in mijn geval?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Ik ben stiekum wel blij met het uitstel van GTA :)

Kan ik tenminste 6-9 maanden Non-stop Halo 3 spelen :+

Ik wist al niet hoe ik mijn tijd moest gaan verdelen, en nu biedt Rockstar mij de oplossing _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amoi
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 12-09 15:36
ups heeft mijn xbox 3x proberen bij mij af te leveren en ik was op vakantie en hun bewaren hem max 5 wrk mdagen. wat moet ik doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 04-09 15:58
buddow schreef op zaterdag 04 augustus 2007 @ 18:51:
Ik denk erover om de komende weken een xbox 360 aan te schaffen. (..) Er zijn me alleen nog een paar dingen onduidelijk:

-die prijsverlagingen, zijn die nu al doorgevoerd ? (349 voor premium zag ik al, maar ook een bericht dat microsoft op 8 aug een belangrijke aankondiging zal doen)
-hoe is de beeldkwaliteit op een conventionele 4:3 tv ? (51cm Sony Trinitron met vlakke beeldbuis, 3,5 jaar oud)

Ik denk dat ik een Forza 2 Premium Pack koop, dan heb ik een complete startset en nieuw spul. Zouden jullie nog op de Falcon wachten in mijn geval?
Prijsverlagingen zijn nog niet doorgevoerd in NL maar er is volgens mij wel een redelijke kans dat de prijs in NL zeer binnenkort omlaag gaat.

Kwaliteit op een gewone TV is goed, maar je haalt zo niet het optimale uit een Xbox. Als je geen geld hebt voor een LCD-TV, sluit hem dan op een VGA-monitor aan om toch HD-beelden te krijgen.

Wachten op de Falcon is een beetje een gok, want het is onbekend wanneer de 65nm-chips uitkomen. Dat zou over een paar maanden kunnen zijn, maar voor hetzelfde geld is dat pas februari 2008. Wacht gewoon de 1e prisjdaling af en koop een exemplaar wat na mei 2007 geproduceerd is als je bang bent voor een slecht exemplaar. Met een oudere versie heb je een kans van 30% op uitval. Een prijs van 350 voor een premie is prima denk ik, ik denk niet dat de nieuwe verkoopsprijs daaronder zal komen.

[ Voor 3% gewijzigd door ymmv op 04-08-2007 20:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• turbopinda
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 16-12-2024
Hallo ik ga mijn XBOX 360 verkopen. weet iemand hoe het zit met die registratie op naam, voor eventuele garantie?

Kan ik deze gewoon laten overzetten op naam van de nieuwe koper? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Beste Gamers

Ik heb wat problemen met mijn 360

Mijn 360 is nog van de launch en vertoonde eigenlijk nooit kuren.

Alleen sinds donderdag doet hij raar.

Donderdag avond lekker zitten gamen zonder problemen, toen ik hem ongeveer een uurtje later aanzette als media extender kwamen de problemen,
hij liep na ongeveer 2min in media center compleet vast, kwam een Knarsend geluid uit me speakers en het beeld vertoonde witte vierkantjes.

Ik heb hem toen van de stroom gehaald en weer aan gezet, en kreeg de " rooie ring"
Toen 4a5x geprobeerd en telkens de rode ring,
De volgende morgen deed hij het weer keurig, en heb ik in de avond een goed uur zitten gamen, en media center de rest van de avond kunnen gebruiken,

Nu vandaag zet ik me 360 weer aan (zonder problemen), stop er een DVD in en na 3min weer het zelfde (Knarsend geluid en blokjes).
ik krijg hem nu niet meer aan, hij geeft bijna direct een rode ring (3 van de 4blokjes)

Iemand van jullie enig idee of dit te verhelpen is , of dat hij gewoon overleden is

Alvast bedankt

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Donstil schreef op zaterdag 04 augustus 2007 @ 23:13:
Beste Gamers

Ik heb wat problemen met mijn 360

Mijn 360 is nog van de launch en vertoonde eigenlijk nooit kuren.

Alleen sinds donderdag doet hij raar.

Donderdag avond lekker zitten gamen zonder problemen, toen ik hem ongeveer een uurtje later aanzette als media extender kwamen de problemen,
hij liep na ongeveer 2min in media center compleet vast, kwam een Knarsend geluid uit me speakers en het beeld vertoonde witte vierkantjes.

Ik heb hem toen van de stroom gehaald en weer aan gezet, en kreeg de " rooie ring"
Toen 4a5x geprobeerd en telkens de rode ring,
De volgende morgen deed hij het weer keurig, en heb ik in de avond een goed uur zitten gamen, en media center de rest van de avond kunnen gebruiken,

Nu vandaag zet ik me 360 weer aan (zonder problemen), stop er een DVD in en na 3min weer het zelfde (Knarsend geluid en blokjes).
ik krijg hem nu niet meer aan, hij geeft bijna direct een rode ring (3 van de 4blokjes)

Iemand van jullie enig idee of dit te verhelpen is , of dat hij gewoon overleden is

Alvast bedankt
Dat soort problemen zijn extern niet te verhelpen, tenzij de xbox op een plaats staat waar de luchttoevoer geblokkeerd wordt. Vierkantjes op het scherm is meestal een teken dat de GPU gaar is door oververhitting of problemen met solder. MS opbellen en terug sturen dus en wordt het gratis vervangen/verholpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KunDun
  • Laatst online: 01-01 13:01
Ik heb nu nog een 20g HD voor me 360, Maar ik zit er aan te denken een grotere
te kopen binnenkort. Is het op een of andere manier mogelijk de data van die
20g over te zetten naar die andere. Anders ben ik al mijn saved games kwijt straks.

iemand een idee ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 05 augustus 2007 @ 00:02:
[...]

Dat soort problemen zijn extern niet te verhelpen, tenzij de xbox op een plaats staat waar de luchttoevoer geblokkeerd wordt. Vierkantjes op het scherm is meestal een teken dat de GPU gaar is door oververhitting of problemen met solder. MS opbellen en terug sturen dus en wordt het gratis vervangen/verholpen.
Ik heb mijn Xbox Altijd liggend, en heb het al geprobeerd met meer lucht (nooit een probleem geweest maargoed)

hij gaf net kuren, heb zojuist een film (dvd) afgekeken (xbox staand) en dat ging zonder problemen.
hij geeft het ook willekeurig lijkt het wel,(want heb vanmiddag iets van 2a3uur zitten gamen zonder problemen) want als ik hem net aanzet en hij geeft het probleem na 2min dan lijkt me dat geen warmte,

Ik heb een ban op XboxLive dus opsturen wordt denk ik lastig,
maarja niet geschoten is altijd mis natuurlijk
KunDun schreef op zondag 05 augustus 2007 @ 00:11:
20g over te zetten naar die andere. Anders ben ik al mijn saved games kwijt straks.

iemand een idee ?
Als je de 120gig variant koopt (weet niet of die al leverbaar is) krijg je er een Transfer kabel bij,
bij de XboxElite (met 120gig hdd) kan je die bestellen (kostenloos)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12-09 20:11

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

buddow schreef op zaterdag 04 augustus 2007 @ 18:51:
Ik denk erover om de komende weken een xbox 360 aan te schaffen. Ik zit er al een tijdje over te denken, en heb de laatste weken van de vakantie veel vrije tijd. Daarom heb ik vandaag veel gelezen, o.a. hier op GoT. Er zijn me alleen nog een paar dingen onduidelijk:

Een Xbox Elite hoef ik niet. Is leuk, die extras t.o.v. de normale maar heb HDMI voorlopig dus niet nodig en die 120 GB HD is relaxed maar niet noodzakelijk.

Gewoon gamen wanneer jij dat zelf wilt. Zo kun je blijven wachten op iedere revisie. Mocht je xbox kapot gaan, is de garantie sowieso goed geregeld.. :)

Koop voor die Trinitron een 'Advanced Scart Cable' en je haalt het maximale uit je Sony 8)
KunDun schreef op zondag 05 augustus 2007 @ 00:11:

iemand een idee ?
Er zit een of andere (ethernet)kabel bij waarmee je je data kan overzetten naar de nieuwe schijf :)

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amoi
ups heeft mijn xbox 3x proberen bij mij af te leveren en ik was op vakantie en hun bewaren hem max 5 wrk mdagen. wat moet ik doen?
maar ik vindt het mooi dat mijn xbox terug is na 3 á 4 week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11:31

Sagat

Is pappa x2!

amoi schreef op zondag 05 augustus 2007 @ 07:51:
maar ik vindt het mooi dat mijn xbox terug is na 3 á 4 week.
UPS bellen of ze de 360 nog hebben, als ze hem niet meer hebben dan zal hij normaliter teruggestuurd worden naar MS lijkt me.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buddow
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 09:53
ymmv schreef op zaterdag 04 augustus 2007 @ 20:54:
[...]

Wachten op de Falcon is een beetje een gok, want het is onbekend wanneer de 65nm-chips uitkomen. Dat zou over een paar maanden kunnen zijn, maar voor hetzelfde geld is dat pas februari 2008. Wacht gewoon de 1e prisjdaling af en koop een exemplaar wat na mei 2007 geproduceerd is als je bang bent voor een slecht exemplaar. Met een oudere versie heb je een kans van 30% op uitval. Een prijs van 350 voor een premie is prima denk ik, ik denk niet dat de nieuwe verkoopsprijs daaronder zal komen.
Hoe kan ik controleren of ie na mei 2007 geproduceerd is en wat is er sindsdien veranderd?

Ga ik problemen krijgen met het 60hz issue? Mn tv is nog maar 3 jaar oud..

[ Voor 5% gewijzigd door buddow op 05-08-2007 14:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carfreak02
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 12-09 19:25
Wat houdt het in als je 2 rode lampjes hebt ?

Ah al gevonden , te heet dus :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeSs
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 21-01 11:25
buddow schreef op zondag 05 augustus 2007 @ 13:40:
[...]

Hoe kan ik controleren of ie na mei 2007 geproduceerd is en wat is er sindsdien veranderd?

Ga ik problemen krijgen met het 60hz issue? Mn tv is nog maar 3 jaar oud..
staat achterop de console en met een tv van 3 jaar oud krijg je geen problemen de mijn was 8 jaar en deed ook niet moeilijk met 60 Hz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada

Armada

-Wat wil je weten?-

Ja we blijven toch nog even bezig, maar HMV neemt nu pre-orders aan voor MGS4 voor de Xbox 360, 5 maanden na de PS3 versie:

http://www.hmv.co.uk/hmvw...+4&pGroupID=-1&searchUID=

Dit lijkt me het einde van het gerucht en een zekerheid ondertussen, of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Armada schreef op zondag 05 augustus 2007 @ 19:17:
Ja we blijven toch nog even bezig, maar HMV neemt nu pre-orders aan voor MGS4 voor de Xbox 360, 5 maanden na de PS3 versie:

http://www.hmv.co.uk/hmvw...+4&pGroupID=-1&searchUID=

Dit lijkt me het einde van het gerucht en een zekerheid ondertussen, of niet?
Nee :+

Halo 3 kon je pre-orderen voor 120 verschillende data, Duke Nukem is al 100 keer verschenen op diverse websites. Het zegt helemaal niks :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada

Armada

-Wat wil je weten?-

PWM schreef op zondag 05 augustus 2007 @ 19:26:
[...]

Nee :+

Halo 3 kon je pre-orderen voor 120 verschillende data, Duke Nukem is al 100 keer verschenen op diverse websites. Het zegt helemaal niks :)
Wat nee, happen naar de baas? ;)

Maar ik denk dat dat andere gevallen waren. Het ging daar om de timing van een spel, dit gaat alleen maar over het feit of een spel ook op een andere console uitkomt. En ik heb nog geen pre-orders voor PS3 van Halo 3 gezien... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh0ckTr00per
  • Laatst online: 12-09 09:13
Ik vind DiRT toch wel 1 van de mooiste 360 games tot nu toe.. beetje screen tearing zo af en toe, maar alles kan kapot, en het grappige is dat je zo af en toe ook ineens een reclamebord tegenkomt midden op de weg waarvan je zeker weet dat je die niet zelf overhoop gereden hebt. Voor de mensen die erg van multiplayer houden is dit waarschijnlijk niet echt een goed spel, maar dat doet mij toch weinig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCFreak
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 31-12-2022

DCFreak

If it aint broke, dont fix it.

Armada schreef op zondag 05 augustus 2007 @ 19:44:
[...]

Wat nee, happen naar de baas? ;)

Maar ik denk dat dat andere gevallen waren. Het ging daar om de timing van een spel, dit gaat alleen maar over het feit of een spel ook op een andere console uitkomt. En ik heb nog geen pre-orders voor PS3 van Halo 3 gezien... :+
Het is nee vanwege het feit dat MGS4 niet op de xbox360 uitkomt, het is namelijk een PS3 exclusive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiseguy1983
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 30-08 08:06
Sh0ckTr00per schreef op zondag 05 augustus 2007 @ 20:44:
Ik vind DiRT toch wel 1 van de mooiste 360 games tot nu toe.. beetje screen tearing zo af en toe, maar alles kan kapot, en het grappige is dat je zo af en toe ook ineens een reclamebord tegenkomt midden op de weg waarvan je zeker weet dat je die niet zelf overhoop gereden hebt. Voor de mensen die erg van multiplayer houden is dit waarschijnlijk niet echt een goed spel, maar dat doet mij toch weinig :)
Ik was altijd wel een race fan eigenlijk, maar helaas kon Forza2 mij niet lang boeien(wordt snel saai) Dat terwijl ik PGR3 op gold heb uitgespeeld en daarna nog een 3/4 op platinum. Iemand hier die DIRT en Forza in bezit heeft en mij kan vertellen of Dirt leuker is dan Forza? Ik snap dat dit persoonlijk is, maar bring it on :)

GamerTag Live!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Laatst online: 01-09 22:45
Dirt = zuivere arcade (baseer ik op de demo)
Forza = met alles aan, arcade. Met alles uit, zuivere sim.

MIjn conclusie: Forza. Absoluut, met stip op een. Niks gavers als op het randje een bocht uit komen, en dan gewoon iemand naast je zien komen die meer grip heeft, en dus harder de bocht uit komt. En jij wéét gewoon dat je nog niet nét dat kleine beetje meer gas kunt geven om hem bij te houden, anders lig je er hard naast. Zoooo frusterend! :+
Ge-wel-dig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada

Armada

-Wat wil je weten?-

DCFreak schreef op zondag 05 augustus 2007 @ 21:41:
[...]

Het is nee vanwege het feit dat MGS4 niet op de xbox360 uitkomt, het is namelijk een PS3 exclusive.
We zullen zien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Donstil schreef op zondag 05 augustus 2007 @ 01:16:
[...]

Ik heb mijn Xbox Altijd liggend, en heb het al geprobeerd met meer lucht (nooit een probleem geweest maargoed)

hij gaf net kuren, heb zojuist een film (dvd) afgekeken (xbox staand) en dat ging zonder problemen.
hij geeft het ook willekeurig lijkt het wel,(want heb vanmiddag iets van 2a3uur zitten gamen zonder problemen) want als ik hem net aanzet en hij geeft het probleem na 2min dan lijkt me dat geen warmte,

Ik heb een ban op XboxLive dus opsturen wordt denk ik lastig,
maarja niet geschoten is altijd mis natuurlijk

[...]

Als je de 120gig variant koopt (weet niet of die al leverbaar is) krijg je er een Transfer kabel bij,
bij de XboxElite (met 120gig hdd) kan je die bestellen (kostenloos)
Tja, toch raar.

Mocht hij het helemaal niet meer doen dan heb ik nog wel een moederbord voor je die nog werkt (ook verbannen, maar geeft in jouw geval niet denk ik zo). Key is aanwezig. PM maar als je interesse hebt. Alleen de dvd drive van mijn oude xbox 360 was kapot, dus had besloten om maar een nieuwe te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiseguy1983
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 30-08 08:06
UltraSub schreef op zondag 05 augustus 2007 @ 22:45:
Dirt = zuivere arcade (baseer ik op de demo)
Forza = met alles aan, arcade. Met alles uit, zuivere sim.

MIjn conclusie: Forza. Absoluut, met stip op een. Niks gavers als op het randje een bocht uit komen, en dan gewoon iemand naast je zien komen die meer grip heeft, en dus harder de bocht uit komt. En jij wéét gewoon dat je nog niet nét dat kleine beetje meer gas kunt geven om hem bij te houden, anders lig je er hard naast. Zoooo frusterend! :+
Ge-wel-dig!
Hmm ja ik vind het ook wel cool, heb ook zeker alle hulpmiddelen uit staan, maar het is zo makkelijk omdat je je auto veel hoger kan Tunen dan de computer(in de meeste gevallen!!) dus veel meer PK's en dus win je makkelijk... Misschien moet ik toch ff doorzetten, ik zit op 35% pas ofzo

GamerTag Live!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 05 augustus 2007 @ 23:00:
[...]

Tja, toch raar.

Mocht hij het helemaal niet meer doen dan heb ik nog wel een moederbord voor je die nog werkt (ook verbannen, maar geeft in jouw geval niet denk ik zo). Key is aanwezig. PM maar als je interesse hebt. Alleen de dvd drive van mijn oude xbox 360 was kapot, dus had besloten om maar een nieuwe te kopen.
je hebt je Direct message uitstaan.

Maar ik heb zeker intresse (vind het altijd wel leuk wat te knutselen)

Contact me: menno punt stil At wanadoo punt nl

Edit: @hieronder,
Bedankt, weer wat geleerd

[ Voor 10% gewijzigd door Donstil op 06-08-2007 00:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 02-09 23:21

PromoX

Flying solo

Donstil schreef op zondag 05 augustus 2007 @ 23:29:
[...]

Misschien heel raar, maar ik weet niet hoe je een PM moet sturen, ik kan het simpelweg niet vinden :P
offtopic:
Zet DM (direct messages) in je voorkeuren. Vervolgens kun je met Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/tweakers/images/icons/dm.gif of via myreact een bericht sturen (naar iemand anders die het ook aan heeft staan (e-form zou het in dit geval dus ook aan moeten zetten).

[ Voor 5% gewijzigd door PromoX op 05-08-2007 23:35 ]

And I'm the only one and I walk alone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amoi
heeft iemand hier import tuner challange?
zo ja: is het een leuk spel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een vraagje...

Welke kabels kan ik het beste gebruiken i.c.m. met mijn HD Ready Samsung tv: component of vga kabel? (deze heeft ondersteuning voor beide), Of is het beter om een tijdje op Elite 360 te wachten zodat ik de HDMI aansluiting zal kunnen gebruiken? Is er een zichtbaar kwaliteitsverschil tussen component vga?

Alvast bedankt...

dit is hem dan, mijn tv: http://www.samsung.com/nl...b.asp?page=Specifications

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 06-08-2007 11:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Verwijderd schreef op maandag 06 augustus 2007 @ 11:29:
Even een vraagje...

Welke kabels kan ik het beste gebruiken i.c.m. met mijn HD Ready Samsung tv: component of vga kabel? (deze heeft ondersteuning voor beide), Of is het beter om een tijdje op Elite 360 te wachten zodat ik de HDMI aansluiting zal kunnen gebruiken? Is er een zichtbaar kwaliteitsverschil tussen component vga?

Alvast bedankt...
Dat is (en al zoooo vaak behandeld) een persoonlijke ervaring. Ikzelf vind component op mijn Samsung LCD beter dan VGA, maar bij mij speelt ook mee dat de VGA aansluiting wordt gebruikt voor een HTPC. HDMI zal niet veel verschillen van component, vooral nieto p een lagere reso als 720p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oke... maar ik ook even eerdere berichten over deze kabels niet vinden...
misschien is er iemand die dezelfde tv heeft als ik en zijn ervaringen kan delen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Semper Fight
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 27-08 23:53

Semper Fight

Xbox Live = Semper Fight

Even een vraagje...

Alvast bedankt...

Kijk eens in de openingspost.
Los verkrijgbaar en standaard bij de Premiumversie zit de HD-kabel met zowel component- als composietaansluitingen waarmee je beamers, LCD- en plasma-TV's kunt aansluiten. Voor aansluiting op een computermonitor heb je de los verkrijgbare VGA-bekabeling nodig.
Het verschil tussen VGA en Component is per gebruiker weer anders.
De ene vind VGA beter, en de ander Component, dus probeer het eerst maar eens met de bijgeleverde component kabel, en daarna kun je altijd nog 30 euro uitgeven aan een VGA kabel.

Of je wacht op de Elite uitvoering en koopt er alsnog een HDMI kabel bij.

[ Voor 33% gewijzigd door Semper Fight op 06-08-2007 11:41 ]

Hier had uw advertentie kunnen staan! DM me voor meer info over de prijzen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine

Smoonshine

Feyenoord!!

Verwijderd schreef op maandag 06 augustus 2007 @ 11:34:
oke... maar ik ook even eerdere berichten over deze kabels niet vinden...
misschien is er iemand die dezelfde tv heeft als ik en zijn ervaringen kan delen....
Wat je vaak hoort is dat component warmere kleuren geeft, maar dat VGA weer net een stukje scherper/strakker is. Ik heb de 360 op mijn eigen TV met VGA aangesloten, op de TV van mijn ouders speel ik op component. Verschrikkelijk veel verschil zie ik eerlijk gezegd niet. Het is dat mijn TV geen component heeft (alleen dvi) dat ik VGA gebruik, maar anders was ik mooi met component gaan spelen. Die zit er al bij, dus je spaart 30 euro uit.

HDMI zal ook niet voor een substantieel verschil met component en VGA gaan zorgen. De keus voor een Elite zou voor mezelf alleen verband houden met de zwarte kleur en de grotere harde schijf (schandalig wat MS trouwens vraagt voor die dingen 20GB voor 99,- :X ).

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferry34
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 01:24
Even een vraagje...

Alvast bedankt...

Bij de premium zit al de hd componentenkabel en die geeft n prachtig beeld.

Op deze site zie je een vergelijking tussen een Elite met hdmi en een gewone premium getest met een full hd lcd 46 inch, maar het verschil is bijna niet te zien!
http://www.engadget.com/2...lite-vs-classic-the-test/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
amoi schreef op maandag 06 augustus 2007 @ 11:10:
heeft iemand hier import tuner challange?
zo ja: is het een leuk spel?
Volgens mij is daar toch pas een demo voor uitgekomen? Als dat die game is vond ik 'm niet echt lekker spelen, leuk bedacht dat je weddenschappen voor de race met iedereen kan maken, maar het racen zelf vond ik raar geimplementeerd, het voelde gewoon niet zoals het zou moeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twixie
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 11:03
carfreak02 schreef op zondag 05 augustus 2007 @ 17:50:
Wat houdt het in als je 2 rode lampjes hebt ?
Ah al gevonden , te heet dus :9~
Of oververhit/om zeep en een LEDje kapot :p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
  • Laatst online: 07-09 23:47
Ferry34 schreef op maandag 06 augustus 2007 @ 12:08:
[...]

Bij de premium zit al de hd componentenkabel en die geeft n prachtig beeld.

Op deze site zie je een vergelijking tussen een Elite met hdmi en een gewone premium getest met een full hd lcd 46 inch, maar het verschil is bijna niet te zien!
http://www.engadget.com/2...lite-vs-classic-the-test/
Inderdaad, dat hele HDMI verhaal is eigenlijk alleen maar in relevant geworden omdat Sony/fanboys riepen dat dit toch wel erg belangrijk is. Verschil is echt onzichtbaar op een goede TV. Ik vind persoonlijk die elite echt waardeloos als je ziet hoe weinig je extra krijgt voor het geld. Enige reden om HDMI te gebruiken is als je component kabel al gebruikt wordt door een ander apparaat.
Die component kabel van de premium is 'as good as it gets' (is er toch nog iets van topkwaliteit ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dank jullie wel voor jullie reacties... Ik zag ook verschillende screenshots op internet en het is wel duidelijk te zien dat je met een component kabel wat warmere/rijkere kleuren krijgt terwijl de vga kabel een beetje blauwerig maar wel scherp beeld geeft...
Het is wel een moeilijke keuze omdat ik zelf nog geen 360 in actie gezien heb... misschien moet ik allebei de kabels even testen maar als jullie zeggen dat het weinig uitmaakt, ga ik niet nog eens 30 euro voor een vga kabel betalen....
Thanks!

PS. men zegt dat er binnenkort een HDMI kabel voor de gewone xbox360 verkocht zal worden... Dan heeft de Elite toch geen zin meer... 120Gb is voor me no big deal at all!!!!

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 06-08-2007 14:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weltschmerz
Verwijderd schreef op maandag 06 augustus 2007 @ 14:49:

PS. men zegt dat er binnenkort een HDMI kabel voor de gewone xbox360 verkocht zal worden... Dan heeft de Elite toch geen zin meer...
Ehm, ja leuk zo'n kabel voor de "gewone 360" maar waar haal je dan de HDMI poort vandaan...? die heeft de "gewone" 360 namelijk niet...

&

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weltschmerz schreef op maandag 06 augustus 2007 @ 15:04:
[...]

Ehm, ja leuk zo'n kabel voor de "gewone 360" maar waar haal je dan de HDMI poort vandaan...? die heeft de "gewone" 360 namelijk niet...
De ene kant van de kabel zal een HDMI-uitgang zijn, maar de andere uiteinde zal gewoon de ingang voor je xbox360 zijn die je ook bij je component kabel hebt... dit is wat ik heb begrepen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjvandesande
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09-09 13:57

pjvandesande

GC.Collect(head);

Iemand enig idee waar de collectors edition van Bioshock nog te halen is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WaterFire
  • Laatst online: 12-09 17:44
Wow... je complete zin gewoon in google geplakt en er staat overal dat deze 24 augustus uitkomt voor de 360... moeten we dan alles uitzoeken? ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 06 augustus 2007 @ 15:13:
[...]

De ene kant van de kabel zal een HDMI-uitgang zijn, maar de andere uiteinde zal gewoon de ingang voor je xbox360 zijn die je ook bij je component kabel hebt... dit is wat ik heb begrepen...
De orginele 360 is niet in staat digitale output te leveren, alleen analoog. Een HMDI kabel heeft dus geen nut omdat je het analoge signaal wat uit je xbox komt moet gaan converteren naar een digitaal signaal. De Elite heeft die digitale output wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 06 augustus 2007 @ 15:25:
[...]

De orginele 360 is niet in staat digitale output te leveren, alleen analoog. Een HMDI kabel heeft dus geen nut omdat je het analoge signaal wat uit je xbox komt moet gaan converteren naar een digitaal signaal. De Elite heeft die digitale output wel.
oke... dan heb ik het verkeerd begrepen... sorry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjvandesande

pjvandesande

GC.Collect(head);

WaterFire schreef op maandag 06 augustus 2007 @ 15:20:
Wow... je complete zin gewoon in google geplakt en er staat overal dat deze 24 augustus uitkomt voor de 360... moeten we dan alles uitzoeken? ;-)
De collector edition moet je pre-orderen, deze kan ik nergens bestellen. :'(

Free Record Shop net gebeld, maar die leveren alleen Halo pre order kits.

[ Voor 11% gewijzigd door pjvandesande op 06-08-2007 15:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
  • Laatst online: 30-07 09:05
Gamevision.nl heeft hem nog. Ik zou wel even mailen of je hem dan gegarandeerd hebt want bij veel webshops hebben ze de reserveringslimiet al bereikt.

[ Voor 20% gewijzigd door DeepSeven op 06-08-2007 15:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjvandesande

pjvandesande

GC.Collect(head);

DeepSeven schreef op maandag 06 augustus 2007 @ 15:58:
Gamevision.nl heeft hem nog. Ik zou wel even mailen of je hem dan gegarandeerd hebt want bij veel webshops hebben ze de reserveringslimiet al bereikt.
Er zijn nog wel wat webshops die hem aanbieden, maar niemand garandeerd inderdaad. Ik zal die gamevision.org is mailen, thanks!

Gaat de Dixons, FRS, Bart Smit of welke winkel dan ook hier nog iets mee doen?

[ Voor 7% gewijzigd door pjvandesande op 06-08-2007 16:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pjvandesande schreef op maandag 06 augustus 2007 @ 16:12:
[...]

Er zijn nog wel wat webshops die hem aanbieden, maar niemand garandeerd inderdaad. Ik zal die gamevision.org is mailen, thanks!

Gaat de Dixons, FRS, Bart Smit of welke winkel dan ook hier nog iets mee doen?
zo bijzonder ist toch niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjvandesande

pjvandesande

GC.Collect(head);

Voor de een wel, de ander geeft er niks om.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

De 360 heeft wel degelijk een digitale uitgang, kijk maar eens goed naar de videokabel, je ziet dan een optische digitale uitgang.
Hoe zou je anders naar DD 5.1 kunnen luisteren in je games? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dhrax
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-09 15:44

Dhrax

Prog Lord

[...]

100% lulkoek ...

Orginele 360 heeft wel degelijk een digitale output, 5.1 DTS, HDMI etc ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmmm.... ik had gelijk dus... er gaan namelijk geruchten dat er een HDMI kabel voor de "gewone" xbox360 (niet Elite) in de ontwikkeling is.... leuk...als het waar is, dan zal ik niet op de Elite wachten...
http://www.hdtvnieuws.nl/...i-hdtv-kabel-introductie/ en http://gizmodo.com/gadget...nnounced-sorta-173678.php

Misschien waren dat geruchten over de Elite en de toekomstige premiums en core's die allemaal HDMI zullen ondersteunen...
Pagina: 1 ... 6 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.