Het Xbox 360 ervaringen Topic - Deel 38 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 12 Laatste
Acties:
  • 8.709 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-09 20:37

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

DarkChylde schreef op dinsdag 31 juli 2007 @ 11:03:
[...]

kan je met een Konig Xbox 360 Cooler King, nog wel je advanced scart cable gebruiken?
zo, nee.. hoe krijg je dan RGB scart uit dat apparaat :?

by play is ie trouwens 18.50
http://www.play.com/Games...oductReviews.html?cpage=3
Als ik jullie was, zou ik de reviews van de Gamexpert Cooler King nog maar s goed doorlezen. Zijn een aantal grotere problemen geconstateerd met Live!, HD en de USB poorten.

Hier een andere, uitgebreidere review. Deze meldt geen problemen trouwens.

[ Voor 10% gewijzigd door SqueakyClean op 31-07-2007 18:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deeltje
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 15-05-2023

deeltje

.Part of my particles are part

Jobbie schreef op dinsdag 31 juli 2007 @ 12:03:
[...]

Als ik jullie was, zou ik de reviews van de Gamexpert Cooler King nog maar s goed doorlezen. Zijn een aantal grotere problemen geconstateerd met Live!, HD en de USB poorten.
Geen hi-def maar er is wel een nieuwere versie uit die je gratis kan krijgen als je de oude opstuurt begreep ik uit de comments....

iig bedankt voor je linkje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01:03

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Iemand hier die ooit in het verre verleden assault heroes heeft gekocht maar erachter kwam dat het spel niet online kon door een of andere naar mijn weten toen nog onbekende bug kan nu rustig ademhalen. De makers hebben namelijk een tijdje terug, 2 weken ofzo, een patch uitgebracht waardoor dit spel online kan! :z
Ik heb in ieder geval nu ff co-op alle bunkers gehaald. :) Had het lang geleden een paar keer geprobeerd maar telkens zag ik 2 kogels ofzo in de vierde en laatste bunker over het hoofd.. the horror..

Gister het boek van Mass Effect besteld, heeft iemand het al gelezen?

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh0ckTr00per
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-09 09:13
uchiha tijntje schreef op dinsdag 31 juli 2007 @ 14:28:
Iemand hier die ooit in het verre verleden assault heroes heeft gekocht maar erachter kwam dat het spel niet online kon door een of andere naar mijn weten toen nog onbekende bug kan nu rustig ademhalen. De makers hebben namelijk een tijdje terug, 2 weken ofzo, een patch uitgebracht waardoor dit spel online kan! :z
Ik heb in ieder geval nu ff co-op alle bunkers gehaald. :) Had het lang geleden een paar keer geprobeerd maar telkens zag ik 2 kogels ofzo in de vierde en laatste bunker over het hoofd.. the horror..
Jup.. ik heb op den duur een host sessie aangezet en na een kwartier kwam er iemand bij en zijn we gaan spelen, toen had ik de co-op achievement. De bunker buster heb ik uiteindelijk zelf gehaald; als je rustig aan doet en je nukes en granaten ervoor bewaart valt het uiteindelijk wel mee..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb net dat knopje op de kabel van de xbox naar de tv omgezet naar High definition, maar zie niet echt verschil... moet ik nog wat erbij hebben ofwat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Laatst online: 11-09 09:54

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

Verwijderd schreef op dinsdag 31 juli 2007 @ 15:58:
Ik heb net dat knopje op de kabel van de xbox naar de tv omgezet naar High definition, maar zie niet echt verschil... moet ik nog wat erbij hebben ofwat?
Hoe heb je de console aangesloten? Als je de gele, rode en witte tulpstekkers gebruikt hebt, ga je geen verschil merken. Je moet in plaats van de gele tulpstekker de rode, groene en blauwe tulpstekkers gebruiken. Daarnaast moet je ook nog in het setup scherm de juiste resolutie kiezen voor jouw HDTV toestel.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weltschmerz
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 30-08 19:00

Is dat een prequel van het Mass Effect verhaal, of lees je dan (net als bij de BG Saga boeken) het verhaal van het spel? In het tweede geval zou ik het boek namelijk voor geen goud willen lezen. Ik wil mijn eigen verhaal spelen.
Indien het een prequel betreft overweeg ik het misschien nog te lezen...

&

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m00n
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 06-08 11:01
Nieuw... :).

113,- zie ik er een exclusief verzendkosten maar wel met kabel.

SteamID: m00n22NL | GT: m00n22 | My Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:08

Phydomir

Dennis

Even een vraagje wat betreft Halo 3. Deze komt over niet zo'n lange tijd uit aleen heb ik nooit 1 of 2 gespeeld :o . Is het voor het verhaal nodig dat ik eigenlijk eerst 1 en 2 speel of staat dit redelijk los van elkaar?

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is niet echt nodig, als jij Halo 2 zou spelen dan zul je weinig missen van deel 1.
Maar aan de andere kant, probeer ze anders eens te kopen, als je ze al tegen komt, het zijn ''oude'' spellen maar zeker niet slecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weltschmerz schreef op dinsdag 31 juli 2007 @ 16:54:
[...]

Is dat een prequel van het Mass Effect verhaal, of lees je dan (net als bij de BG Saga boeken) het verhaal van het spel? In het tweede geval zou ik het boek namelijk voor geen goud willen lezen. Ik wil mijn eigen verhaal spelen.
Prequel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 21:19
Hoe zit dat nou met je display opties. Het viel mij op dat er nu ook de optie reference level staat en ik dan kan kiezen uit: standard, intermediate en expanded. Heb ze alle drie al geprobeerd, maar zie niet echt een verschil :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deeltje

deeltje

http://www.xbox360fanboy....tting-360-price-cut-love/
Afbeeldingslocatie: http://www.blogsmithmedia.com/www.xbox360fanboy.com/media/2007/07/euro-premium-cut-1.jpg

Zelfde bij Dixons btw

[ Voor 6% gewijzigd door deeltje op 31-07-2007 19:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-07 09:05
Vorige week besteld, hopelijk morgen binnen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• denivan
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 11:33

denivan

de enige

Heb vandaag een bundle pack gekocht bestaande uit een premium met 3 games voor € 355, best goeie deal dus. Alleen jammer dat hij uit de doos al defect was :(

Last night I lay in bed looking up at the stars in the sky and I thought to myself, "Where the heck is the ceiling?!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deeltje

deeltje

Verwijderd schreef op dinsdag 31 juli 2007 @ 21:24:
[...]

Premium 50 euro prijsverlaging dus?
Mja in de online winkels waren deze prijzen al normaal, dus tis even wachten tot de online winkels ook nog eens 50 euro gaan zakken...

Nou is het natuurlijk voor online winkels minder normaal dan voor bijvoorbeeld een Dixons of Media-Markt om een voorraad te hebben.

[ Voor 18% gewijzigd door deeltje op 31-07-2007 21:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

denivan schreef op dinsdag 31 juli 2007 @ 21:32:
[...]

Heb vandaag een bundle pack gekocht bestaande uit een premium met 3 games voor € 355, best goeie deal dus. Alleen jammer dat hij uit de doos al defect was :(
Iemand die heeft die console waarschijnlijk omgeruild. Waar heb je hem gekocht? Ik zou hem gelijk terugbrengen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• denivan
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 11:33

denivan

de enige

Verwijderd schreef op dinsdag 31 juli 2007 @ 21:37:
[...]

Iemand die heeft die console waarschijnlijk omgeruild. Waar heb je hem gekocht? Ik zou hem gelijk terugbrengen....
Het was een splinternieuwe xbox (alle stickertjes erop). Gekocht in de keten Exell (www.exell.be)
Volgens MS moet ik hem omruilen in de winkel, dus zal morgen eens bellen.

Last night I lay in bed looking up at the stars in the sky and I thought to myself, "Where the heck is the ceiling?!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

The Tru7h About Co-Op in Halo 3 (4 spelers coop via Xbox live _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ )

Afbeeldingslocatie: http://www.bungie.net/images/News/InlineImages2007/4pFTW.jpg

Lekker raggen op Legendary mmm :z

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

OK, heb ook maar eens een Japanse live account aangemaakt (viel nog mee, gelukkig heb ik nog genoeg visitekaartjes om aan geldige postcodes te geraken) om trusty bell/eternal sonata te downloaden en mijn eerste indrukken: heel mooie graphics (dan vooral wat kleuren betreft), maar inhoudelijk is de demo jammergenoeg nogal mager: je vecht je doorheen een bos en uiteindelijk vecht je tegen een oversized panter die ook moeiteloos tegen de grond gaat. Ook het feit dat je geen controle hebt over de camera is spijtig. Het battlesysteem is echter wel mooi gedaan. Het lijkt wat op het vechtsysteem van "Tales of ...", maar dan met extra turn-based elementen ingevoegd, wat je wat ruimte geeft om je volgende actie goed te plannen. Ook de manier waarop met light en shadow wordt omgegaan vind ik best wel leuk: de spells die je kan casten veranderen naargelang je in de schaduw staat of niet, waardoor je goed moet opletten waar je staat alvorens een actie uit te voeren. Heb zowat ieder kistje in het bos opengedaan, maar jammergenoeg zat er niet veel boeiends in (buiten een +2 STR halsband). Hopelijk doet de volledige versie meer moeite om het "verkennen" te belonen, hoewel het allemaal nogal lineair aanvoelde.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-05 22:00
die prijzen hadden ze sinds vorige week in Utrecht, verder niks bijzonders, aangezien ze een tijdje geleden de Premium verkochten voor 333,-

verder heb ik wel vaker Cores bij de MM gezien voor 250,- (waaronder MM bij Pathe Arena en de Saturn) naar mijn mening mag er nog wel wat vanaf, als de Elite €450 gaat kosten, lijkt mij de Premium voor 300-325 een aantrekkelijke/acceptabele prijs. Anders gaan mensen veel eerder voor een Wii, wat nu maar € 229 kost.
Of zelfs een PS3, die kost nu 549,- met 2 games en extra controller erbij. Hoewel ik het zelf nu niet zou aanschaffen reken maar uit, 2 games kost al (2x50=) 100 euro en die controller erbij samen 140 euro. Dus de machine is nog maar 400,-

als je niet zo lang geleden bij launch 599 hebt neergelegd voor een kale machine dan voel je toch flink genaaid.

heavy is good, heavy is reliable - boris the blade

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Boeboe schreef op dinsdag 31 juli 2007 @ 23:25:
Hopelijk doet de volledige versie meer moeite om het "verkennen" te belonen, hoewel het allemaal nogal lineair aanvoelde.
Op IGN stond een preview en daarbij meldde ze ook al dat het behoorlijk lineair is. Je kan niet echt zelf dingen gaan verkennen. Zelf vind ik dat niet zo'n probleem, maar kan begrijpen dat mensen daar op afknappen.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Dyxtra schreef op dinsdag 31 juli 2007 @ 23:20:
The Tru7h About Co-Op in Halo 3 (4 spelers coop via Xbox live _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ )

[afbeelding]

Lekker raggen op Legendary mmm :z
Heerlijk _/-\o_

4 players in een level betekent veel vijanden betekent een grote map betekent veel vehicles en het betekent ook lekker kunnen tacticen (groepjes van 2 opsplitsen en dan flanken, vehicle support geven etc. etc. :*) ) *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 04-09 23:14

Armada

-Wat wil je weten?-

- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klopt het dat als ik mn huidige xbox-live-account wis, en een geheel nieuwe aanmaak (dus ook met nieuwe reachpoints.. of hoe 't ook heet) ik ook weer 1 maand een gold-abo heb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 01 augustus 2007 @ 10:48:
Klopt het dat als ik mn huidige xbox-live-account wis, en een geheel nieuwe aanmaak (dus ook met nieuwe reachpoints.. of hoe 't ook heet) ik ook weer 1 maand een gold-abo heb?
Ja, je kan dit maximaal 3 keer doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Woohoo, mijn 2e Xbox 360 die binnenkort stuk gaat, en dat binnen 4 weken tijd!

Het ene moment zit je lekker DOA4 te spelen, het andere moment valt de muziek weg en hoor de DVD speler uitvallen en heb je weer een Disc Read Error. Het lijkt wel alsof er een timer op die dingen zit. :|

Nu wachten totdat die niks meer doet en dan naar Microsoft sturen.
Bart Smit na de 1ste keer: Nee hoor, totaal geen problemen we hebben er nog nooit eentje terug gehad.

Tuurlijk, oude december 2006 consoles kwijtraken met een Forza 2 pakket. Stelletje achterbakse honden bij Microsoft. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12-09 16:25
alleen dan komt Heavenly Sword dus niet naar de 360... wat ooit een xbox only titel was is nu een ps3 exclusive

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
  • Registratie: Augustus 2002
  • Nu online
Phusebox schreef op woensdag 01 augustus 2007 @ 13:48:
[...]

alleen dan komt Heavenly Sword dus niet naar de 360... wat ooit een xbox only titel was is nu een ps3 exclusive
Hmmm, jammer de pammer. Deed me een beetje denken aan God of War, ook zo'n vette PS titel. Dat soort spellen mist de xbx weer een beetje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada

Armada

-Wat wil je weten?-

SCIxX schreef op woensdag 01 augustus 2007 @ 14:42:
[...]

Hmmm, jammer de pammer. Deed me een beetje denken aan God of War, ook zo'n vette PS titel. Dat soort spellen mist de xbx weer een beetje...
Mja, in zijn huidige vorm wel. Maar ik kon me titel inderdaad herinneren in zijn oude vorm (is dat uberhaupt wel mogelijk, of ben ik nu aan het fantaseren?), maar toen was het redelijk onopvallend. Ik denk dat dit zo'n voorbeeld is van geslaagde marketing/hype van Sony's kant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nutral
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 11-09 13:30

Nutral

gamer/hardware freak

waar zit die setting om alleen de microfoon van je headset te gebruiken ? ik kan het niet vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom alleen de microfoon? Als je alleen wilt luisteren dan zit er een schuifje op het stekkertje van je headset, denk niet dat er een alleen praten optie is.. Zou ook niet kunnen bedenken wat het nut er van zou zijn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkChylde
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12-09 10:57
Verwijderd schreef op woensdag 01 augustus 2007 @ 10:48:
je hoeft je oude account niet te wissen. alleen een nieuwe aanmaken en die gebruik is voldoende :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dadj
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-12-2022

dadj

Boeiend, boeiend!

ok this is gonna sounds lame.. ik ben vele maanden geleden gestopt met het spelen van Gears of War omdat ik maar niet voorbij Raam kom.. heb t echt al TE vaak geprobeerd, en heb er dus duidelijk schoongenoeg van.. maar ik zou toch echt graag verder gaan met de game.. Kan iemand hier me misschien een keertje bijstaan (MP)? De theorie is me helemaal helder, Dom niet laten schieten, granates gooien en snipen op zn hoofd.. Heb 15 jaar ervaring met games maar dit lukt me niet.. |:(

XBOX 360 Gamertag | Mac mini | Macbook | iMac - God Does Not Have a Plan; He is Just a Kid With an Antfarm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-05 22:00
Verwijderd schreef op woensdag 01 augustus 2007 @ 15:13:
Waarom alleen de microfoon? Als je alleen wilt luisteren dan zit er een schuifje op het stekkertje van je headset, denk niet dat er een alleen praten optie is.. Zou ook niet kunnen bedenken wat het nut er van zou zijn..
Haha, hij wil vast alleen roepen maar niet luisteren ;)

@dadj: ik heb je volgens mij toch vaak genoeg aangeboden met GoW, of was het iemand anders?
maar goed nu kan ik je niet helpen, ik wacht op RMA van m'n 360 :'(

[ Voor 103% gewijzigd door Terryb47 op 01-08-2007 15:27 ]

heavy is good, heavy is reliable - boris the blade

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada

Armada

-Wat wil je weten?-

dadj schreef op woensdag 01 augustus 2007 @ 15:25:
ok this is gonna sounds lame.. ik ben vele maanden geleden gestopt met het spelen van Gears of War omdat ik maar niet voorbij Raam kom.. heb t echt al TE vaak geprobeerd, en heb er dus duidelijk schoongenoeg van.. maar ik zou toch echt graag verder gaan met de game.. Kan iemand hier me misschien een keertje bijstaan (MP)? De theorie is me helemaal helder, Dom niet laten schieten, granates gooien en snipen op zn hoofd.. Heb 15 jaar ervaring met games maar dit lukt me niet.. |:(
Eén consolatie, er valt verder weinig te beleven, want Raam neerknallen is het laatste wat je doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MiramarVTM
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 23:03
Wij gooiden ook geen grenades, maar gebruikten de Torque bow om de krull te verjagen, en dan snipen op zijn hoofd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nutral
  • Laatst online: 11-09 13:30

Nutral

gamer/hardware freak

Terryb47 schreef op woensdag 01 augustus 2007 @ 15:25:
[...]

Haha, hij wil vast alleen roepen maar niet luisteren ;)

@dadj: ik heb je volgens mij toch vaak genoeg aangeboden met GoW, of was het iemand anders?
maar goed nu kan ik je niet helpen, ik wacht op RMA van m'n 360 :'(
nee ik wil gewoon een koptelefoon op doen maar nog wel kunnen praten met andere, dus de mic van de headset gebruiken en dan andere mensen door je eigen koptelefoon horen.

Ik vind dat alle xbox games gewoon erg duur zijn in de winkel, de meeste zijn gewoon 50/60 euro en sommige zijn dan classic waardoor ze 25 euro zijn, maar daartussen zit eigenlijk helemaal niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kan een paar pagina's terug kijken voor een koptelefoon en headset in 1, maar die zal je waarschijnlijk moeten importeren..

En tja, wat is duur, een gemiddeld spel heeft een vrij lange levensduur.. en als je wat ruimer zoekt zul je best spellen tegenkomen goedkoper dan de normale 50/60€..
Meestal komt dat omdat het prutspellen zijn, maar ja..

En wat je wil kan waarschijnlijk niet zonder iets hardware matig te veranderen..

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 01-08-2007 16:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Vergeet die sniper. Gewoon nades gooien en flink wat magazijnen met je normale rifle op hem legen. Na 15x de sniper taktiek zien mislukken ben ik het zo gaan doen in in 1x gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 00:30
Phydomir schreef op woensdag 01 augustus 2007 @ 16:42:
[...]

Vergeet die sniper. Gewoon nades gooien en flink wat magazijnen met je normale rifle op hem legen. Na 15x de sniper taktiek zien mislukken ben ik het zo gaan doen in in 1x gehaald.
Het belangrijkste is gewoon zorgen dat raam niet te dicht in de buurt komt en dat je altijd achter iets gaat zitten, maar dan wel zonder schaduw. Als je dat doet, maakt het niet zoveel uit wat dat je doet (schieten en nades of sniper), als je het maar lang genoeg uithoud.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Laatst online: 12-09 20:11

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Gister opgepikt in een aanbieding bij GamePlaza in Arnhem:

Afbeeldingslocatie: http://www.atcomp.cz/katalog/92110818/ALL_Xbx360UniMediaRemote_PS_RGB_S.jpg

Nieuw: € 7,50 en hij werkt ook nog eens op mijn Bravia :D :9

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Onno_Devine
  • Laatst online: 11-09 21:45
Fijn ding is het idd, alleen de toetsjes slijten wel snel bij mij ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiseguy1983
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 30-08 08:06
een vraagje over Kameo: Wie heeft de laatste baas(thorn) verslagen? Mij lukt het echt niet, ik kom met Termite zover dat Thorn gaat springen en rennen, maar daar ga ik elke keer dood. Welke warrior is het meest geschikt om deze trol te killen?:)

GamerTag Live!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkChylde
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12-09 10:57
hmm, ik heb 'm ook al een tijdje niet gespeeld. maar wil je wel proberen te helpen
add me maar... ik ga nu eten.. dus over een uurtje of zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzf1kr
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12-09 17:22
De eerste cijfers voor Bioshock druppelen binnen:

PC Gamer UK: 9.5 (7/30/07)
OXM UK: 10 (7/30/07)
Alternative Press: 10 (7/29/07)
Xbox World: 9.4 (8/1/07)

En dit is wat een admin/reviewer van 1UP te melden had:

"WOW

And I don't mean that Blizzard game.

That's all I can say, and I've already said too much."

Lijkt er op dat we deze maand eindelijk weer eens echte topper krijgen. :)

https://www.facebook.com/hausbrandeck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-09 11:14
Wow, heb net voor eerst in maanden weer gears of war gespeeld online. Geweldig eigenlijk. Maar was er zo slecht aan. Maar het ziet er zo mooi uit. Echt wel gaaf :)

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
Het is nu trouwens wel zeker; de Elite gaat voor 499,- adviesprijs over de toonbank vanaf 24 augustus. Heb zojuist een officiele inkoopslijst gezien met die prijs erop.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

djmantri schreef op woensdag 01 augustus 2007 @ 16:52:
[...]

Het belangrijkste is gewoon zorgen dat raam niet te dicht in de buurt komt en dat je altijd achter iets gaat zitten, maar dan wel zonder schaduw. Als je dat doet, maakt het niet zoveel uit wat dat je doet (schieten en nades of sniper), als je het maar lang genoeg uithoud.
Vergeet alle bovenstaande tips :-P.
Snel Raam voorbij sprinten tot je aan het einde van de wagon komt. Daar staat een mooie mounted gun waarmee je raam aan gort kan schieten. Dit werkt prima op "normal", maar erboven heb je wel een partner nodig. De AI is een beetje te dom om te overleven als het wat moeilijker wordt, en het is wel zo prettig om Raam aan de 1ne kant van de wagon te houden...het liefst zover mogelijk van jou vandaan als je aan het knallen bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deeltje

deeltje

Phusebox schreef op woensdag 01 augustus 2007 @ 23:22:
Het is nu trouwens wel zeker; de Elite gaat voor 499,- adviesprijs over de toonbank vanaf 24 augustus. Heb zojuist een officiele inkoopslijst gezien met die prijs erop.
360 Elite EUR 485,99

360 Forza pakket EUR 325,-

[ Voor 36% gewijzigd door deeltje op 02-08-2007 00:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb vandaag mijn samsung full HD tv in huis dus gelijk de xbox 360 op geprobeert ,
wat een beeld ik stond echt van woah .
Maar nu heb ik een paar films gedownload gewoon dvd-rip en die wou ik dus versturen na mijn xbox 360 met tversity alles ging goed totdat ik op de xbox 360 het wou afspelen toen zij die hij kan dit niet afspelen enzo :S
Klopt het dat de xbox 360 geen dvd- rip kan afspelen of kun je daar wat tegen doen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

yzf1kr schreef op woensdag 01 augustus 2007 @ 21:53:
De eerste cijfers voor Bioshock druppelen binnen:

PC Gamer UK: 9.5 (7/30/07)
OXM UK: 10 (7/30/07)
Alternative Press: 10 (7/29/07)
Xbox World: 9.4 (8/1/07)

En dit is wat een admin/reviewer van 1UP te melden had:

"WOW

And I don't mean that Blizzard game.

That's all I can say, and I've already said too much."

Lijkt er op dat we deze maand eindelijk weer eens echte topper krijgen. :)
Ik zit hier ook al erg lang op te wachten. Het lijkt me weer echt een hele gave single player ervaring worden, daar ben ik wel weer eens aan toe na al het gegears of war, gecall of duty 3 en gelost planet. :)

elaas komen er nu ineens teveel games binnen die veel tijd zullen vragen :P, Bioshock, Blue Dragon, Eternal Sonata, Halo 3... Ik ben benieuwd hoe ik dat ga verdelen. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
En nu act 2 eindelijk uitgespeeld. En in act 3 moet ik het grote monster verslaan, wow wat is die mooi.

Over online, annex wat moet je nu precies doen. zie links boven 3 getallen maar snap niet wat de bedoeling is :)

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[Nostalgie]Vanacht Marathon 2: Durandal van Live geplukt.. even een uurtje mee aan de gang geweest, net als vroegâh toen shooters nog gewoon shooters waren[/nostalgie]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Het lijkt erop alsof Bioshock toch wel een must have gaat worden als ik de reviews en filmpjes op internet noet geloven. Maar waarom moet die game nou tergelijk met Blue Dragon uitkomen...

dilemma's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DarkChylde schreef op woensdag 01 augustus 2007 @ 15:17:
[...]

je hoeft je oude account niet te wissen. alleen een nieuwe aanmaken en die gebruik is voldoende :*)
Dank. Meteen aangemaakt en 3 maanden aangeschaft met CC. En ook maar meteen 2000 points :P

doordat die andere aan mn oude adres in US stond gekoppeld kon ik niets downloaden :( Nu maar alles op NL gezet :-)

PS: heb die extra songpacks aangeschaft van guitar hero. Maar het waren er maar 4. Is er ergens bekend of er nog meer komen? Vind dit maar matig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-09 23:34

Dennahz

Life feels like hell should.

Verwijderd schreef op donderdag 02 augustus 2007 @ 00:36:
Heb vandaag mijn samsung full HD tv in huis dus gelijk de xbox 360 op geprobeert ,
wat een beeld ik stond echt van woah .
Maar nu heb ik een paar films gedownload gewoon dvd-rip en die wou ik dus versturen na mijn xbox 360 met tversity alles ging goed totdat ik op de xbox 360 het wou afspelen toen zij die hij kan dit niet afspelen enzo :S
Klopt het dat de xbox 360 geen dvd- rip kan afspelen of kun je daar wat tegen doen ?
Nee, dat kan inderdaad niet. Het moet een .wmv bestand zijn. Wat je wel kunt doen is het streamen van je PC naar de 360 dmv Tversity.

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjvandesande
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09-09 13:57

pjvandesande

GC.Collect(head);

Phydomir schreef op donderdag 02 augustus 2007 @ 08:13:
Het lijkt erop alsof Bioshock toch wel een must have gaat worden als ik de reviews en filmpjes op internet noet geloven. Maar waarom moet die game nou tergelijk met Blue Dragon uitkomen...

dilemma's
Je kunt ze prima naast elkaar spelen. Begin de ochtend gewoon met Blue Dragon en zodra het zonnetje wat begint te zakken knal je Bioshock er in! Ik zeg, beter kun je het niet treffen! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

pjvandesande schreef op donderdag 02 augustus 2007 @ 09:36:
[...]

Je kunt ze prima naast elkaar spelen. Begin de ochtend gewoon met Blue Dragon en zodra het zonnetje wat begint te zakken knal je Bioshock er in! Ik zeg, beter kun je het niet treffen! :)
Das wel weer waar ja. Plus is dat de laatste week van mijn vakantie dus toch tijd zat d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

IGN heeft trouwens een goed artikel over de klasses in Blue Dragon en hoe ze gebruikt kunnen worden. Interessante lectuur :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada

Armada

-Wat wil je weten?-

dilemma's
Mwoah, dit is nu een titel die ik voor de PC zou kopen. Ik zie niet echt een speciale reden om dit voor de 360 te kopen.

Bizarre: PGR4 NOT limited by DVD size
Bizarre Creations has backtracked on its comments last week, where it riled up controversy by saying there was no proper day and night system in PGR 4 because "it was a problem fitting all this data onto a single DVD."

Now the developer says (possibly after backhanding the bloke who made the first statement) that the gaming public has got the "wrong end of the stick".

"it's time we cleared this one up," reads the website statement. "DVD size is absolutely not a factor that we consider when designing our games... and PGR4 is no exception. DVD9 gives us more than we need to create a fabulous experience for you guys."

Rather than having two "fixed" times of day, this time around we decided to use our time to create a dynamic weather system, which effectively creates a much more dramatic palette from which to work with," the statement continues.

"We've never had to cut content to fit on the disc, and we probably never will."

There you go then; the DVD apocalypse isn't nigh, and Microsoft won't be jumping ship for HD-DVD island any time soon.

We're not sure if they've just called CVG a bunch of "fanboys" in that statement though. It's on. We'll meet you in the park after school Bizarre - no tools.
Hoezo 'damage control'? :')
Nee, natuurlijk is er nergens 'gesneden' in de content, als het nog niet in het spel gezet was. Maar die content is niet toegevoegd _omdat_ er geen ruimte was. Alle weereffecten kunnen er niet voor zorgen dat je dus nu niet een circuit in dag en in nacht kan spelen, want dat kan je dus niet geheel simuleren door fog etc. (dan denk ik bijvoorbeeld aan neon dat aangaat, lichten achter ramen, het aangezicht van een stad veranderd gewoon).

[ Voor 67% gewijzigd door Armada op 02-08-2007 10:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wiseguy1983 schreef op woensdag 01 augustus 2007 @ 17:24:
een vraagje over Kameo: Wie heeft de laatste baas(thorn) verslagen? Mij lukt het echt niet, ik kom met Termite zover dat Thorn gaat springen en rennen, maar daar ga ik elke keer dood. Welke warrior is het meest geschikt om deze trol te killen?:)
Dat is lang geleden :) maar ik heb 'm wel verslagen. De makkelijkste manier is die ijsman op die bal te gebruiken (weet de namen niet meer) en dan die ene move doen waarmee die rondjes blijft draaien met z'n armen uit elkaar. Gewoon tegen thorn aan blijven botsen. Hij kan je zo namelijk niet raken. Blijf dit doen totdat het balkje met kracht leeg is en schiet dan met termite totdat die powerbalk van die ijsman weer vol is en weer rondjes draaien. Doe dit 15 tot 20 minuten en je bent klaar :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Armada schreef op donderdag 02 augustus 2007 @ 10:13:

Mwoah, dit is nu een titel die ik voor de PC zou kopen. Ik zie niet echt een speciale reden om dit voor de 360 te kopen.
Klopt, zou hem ook op de pc kunnen kopen, pc zou het wel aan moeten kunnen alleen vind ik op de bank, voor een 82cm hdtv een stuk relexter dan achter m'n pc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjvandesande

pjvandesande

GC.Collect(head);

Phydomir schreef op donderdag 02 augustus 2007 @ 11:32:
[...]

Klopt, zou hem ook op de pc kunnen kopen, pc zou het wel aan moeten kunnen alleen vind ik op de bank, voor een 82cm hdtv een stuk relexter dan achter m'n pc.
Een stuk relaxer! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dadj
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-12-2022

dadj

Boeiend, boeiend!

DarkChylde schreef op woensdag 01 augustus 2007 @ 19:07:
[...]

hmm, ik heb 'm ook al een tijdje niet gespeeld. maar wil je wel proberen te helpen
add me maar... ik ga nu eten.. dus over een uurtje of zo?
heb je ge-add gister avond maar te laat, je was al offline.. :]

XBOX 360 Gamertag | Mac mini | Macbook | iMac - God Does Not Have a Plan; He is Just a Kid With an Antfarm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiseguy1983
Verwijderd schreef op donderdag 02 augustus 2007 @ 10:24:
[...]

Dat is lang geleden :) maar ik heb 'm wel verslagen. De makkelijkste manier is die ijsman op die bal te gebruiken (weet de namen niet meer) en dan die ene move doen waarmee die rondjes blijft draaien met z'n armen uit elkaar. Gewoon tegen thorn aan blijven botsen. Hij kan je zo namelijk niet raken. Blijf dit doen totdat het balkje met kracht leeg is en schiet dan met termite totdat die powerbalk van die ijsman weer vol is en weer rondjes draaien. Doe dit 15 tot 20 minuten en je bent klaar :Y)
Ok ja zo las ik het op diverse walktroughs ook, maar dan zonder een tijdsindicatie erbij. Met die bal schiet het namelijk echt niet op, dus ik stopte al naar 5 minuten :) zal eens ff een kwartiertje doorblijven gaan, bedankt!

GamerTag Live!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jabberwock
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 12-09 09:44

jabberwock

XBL:Jabberwocks

Ik heb hem met thermite verslagen. Ik ben in de mortar modus gegaan en rondjes blijven lopen en schieten. Soms werd je weleens geraakt maar nooit zoveel dat je afgaat.
Tussen door nog even dat zusje van kameo onder de hol schoppen en klaar is kameo! 5 minuten maximaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
[...]

[...]

Nee, natuurlijk is er nergens 'gesneden' in de content, als het nog niet in het spel gezet was. Maar die content is niet toegevoegd _omdat_ er geen ruimte was. Alle weereffecten kunnen er niet voor zorgen dat je dus nu niet een circuit in dag en in nacht kan spelen, want dat kan je dus niet geheel simuleren door fog etc. (dan denk ik bijvoorbeeld aan neon dat aangaat, lichten achter ramen, het aangezicht van een stad veranderd gewoon).
Damage control of niet, er gaan nu games komen waar een zogenaamd hd required logo op komt :)

Dus dat er gewoon textures naar de hd gekopieerd kunnen worden :P

http://www.xbox360only.nl/nieuwsitem.php?nid=7390

IS echter nog een gerucht en dus niet officieel bevestigt, maar er zijn al diverse hoesjes gesignaleerd waar dat logo op staat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjvandesande

pjvandesande

GC.Collect(head);

Voor een race game niet handig, maar wat je veel ziet bij RPG's dat ze op meerderen DVD's worden geperst. Blue Dragon is hier een recent voorbeeld van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
pjvandesande schreef op donderdag 02 augustus 2007 @ 15:59:
Voor een race game niet handig, maar wat je veel ziet bij RPG's dat ze op meerderen DVD's worden geperst. Blue Dragon is hier een recent voorbeeld van.
Hoezo niet handig? Stel je voor dat er eenmalig een aantal textures worden gekopieerd naar je hd net als je pc en je hebt maar 1 schijfje nodig? Who carez :)

Of dat er een 2de dvd bij zit die je eenmalig ofzo moet gebruiken om te kopiëren, denk dat wel lekker werkt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weltschmerz
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 30-08 19:00
PacinoAllstars schreef op donderdag 02 augustus 2007 @ 15:51:
[...]

Damage control of niet, er gaan nu games komen waar een zogenaamd hd required logo op komt :)
Die waren er toch al?

&

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 06-09 01:24

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Verwijderd schreef op woensdag 01 augustus 2007 @ 23:55:
[...]

Vergeet alle bovenstaande tips :-P.
Snel Raam voorbij sprinten tot je aan het einde van de wagon komt. Daar staat een mooie mounted gun waarmee je raam aan gort kan schieten. Dit werkt prima op "normal", maar erboven heb je wel een partner nodig. De AI is een beetje te dom om te overleven als het wat moeilijker wordt, en het is wel zo prettig om Raam aan de 1ne kant van de wagon te houden...het liefst zover mogelijk van jou vandaan als je aan het knallen bent.
En als je het nóg sneller / makkelijker wilt doen tank je in de laatste wagon je torque bow even vol en schiet je 'm met perfect reloads leeg op 'm :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada

Armada

-Wat wil je weten?-

pjvandesande schreef op donderdag 02 augustus 2007 @ 15:59:
Inderdaad, dat is een genre dat zich er meer voor leent. Maar als je het hebt over race games waarbij je afhankelijk van het circuit en dag of nacht een bepaalde DVD erin zou moeten doen, lijkt me niet handig.
Ik zie het al voor me als je dat bij het multiplayer gedeelte moet gaan doen. De ene helft van de grid moet nog even de andere DVD erin doen, voordat ze aan de start kunnen verschijnen.

Overigens moet ik nog zien dat dat kopieren naar de HD die vlucht neemt die nu direct toegedicht wordt. Niet alleen ga je dan mensen verplichten om een HDD te hebben, maar je gaat ze ook praktisch verplichten om een grote HD te nemen als er heel veel textures geparkeerd zouden moeten worden. Ik denk dat het gebruik van de HDD slechts beperkt zal blijven tot een stukje cache.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada

Armada

-Wat wil je weten?-

Alleen de MMO's toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18

dilemma's
Bioschock ga ik echt kopen maar wel als die maar 30 euro is over een half jaar. je mist niks als je dan pas de SP speelt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzf1kr
[...]

Tja, ik vind de beleving van een spel op een PC toch anders dan lekker op mijn TV op de bank in de woonkamer.

Op de PC ben een een eenzame nerd, en op de console ben je een sociale gamer.

Het is wat kort door de bocht, maar zo is mijn beleving.
[...]
Tja, ieder medium kan je tot aan de rand toe vol krijgen als je wil.
Als je voor ieder circuit tientallen high-res textures in meermaals op een DVD wilt hebben kom je idd in de problemen.

En Sony zou sony niet zijn als ze meteen hier op zouden springen en er een persbericht van zouden maken.

De tekortkomingen van de PS3 zijn namelijk veel moeilijker aan te tonen, het probleem met het te krappe geheugen ruimte door een gescheiden geheugen zijn veel moeilijk aan te tonen. En vaak wordt dan maar de schuld bij de programmeurs gelegd. (Ik durf te wedden dat als PGR4 voor de PS3 gemaakt was alles netjes op een DVD had gepast. ;) )

Maarja, geef mij maar lekker een game die op 1 DVD'tje past en 10'en scoort dan een game van 25Gig die alleen maar 5en en 6en scoort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pirate-Bozz
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 21:02
Ik heb gisteren Battlefield 2: Modern Combat gekocht en ik moet zeggen: het bevalt me wel :) .
Veul beter dan BF2 op de pc, singleplayer is wel leuk om te doen maar vooral de MP, die staat als een huis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pirate-Bozz schreef op donderdag 02 augustus 2007 @ 18:05:
Ik heb gisteren Battlefield 2: Modern Combat gekocht en ik moet zeggen: het bevalt me wel :) .
Veul beter dan BF2 op de pc, singleplayer is wel leuk om te doen maar vooral de MP, die staat als een huis.
bf2 op de pc is dik beter qua game. Hem draaiende krijgen/houden is een ander verhaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pirate-Bozz
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 21:02
Verwijderd schreef op donderdag 02 augustus 2007 @ 19:14:
[...]

bf2 op de pc is dik beter qua game. Hem draaiende krijgen/houden is een ander verhaal
Naja, ik persoonlijk vond BF2 een aanfluiting, gameplay was niet ok, veel lag issues en irritante hitboxbugs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Weltschmerz schreef op dinsdag 31 juli 2007 @ 16:54:
[...]

Het is een prequel zoals hierboven al is gezegd. Het zou wat meer inzicht geven in diverse karakters die in de game zitten. Echter is het niet noodzakelijk om het gelezen te hebben om het verhaal van de game te snappen.

Het boek is geschreven door dezelfde persoon die het verhaal voor de game heeft geschreven. Dus ik ben erg benieuwd. Ik hoop dat ik het boek snel binnen heb, want aan gamen kom ik de komende maand niet meer toe :P vandaag 3 mooie rode knipperende lampjes gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Ik ben van plan m'n eerste Xbox360 aan te schaffen als de Elite uitkomt.

Nu heb ik heb een jaar of 2 geleden bij een maat een Xbox Live account aangemaakt. Daarbij toen meteen ff m'n 1 maand gratis Gold gebruikt.

Nu wil ik met deze tag verder gaan, en wel met zo'n aanbieding via eBay. Daar betaal je voor 13 maanden Xbox Live Gold ongeveer € 30.
Koopje volgens mij, maar nu staat erbij dat het alleen kan met nieuwe accounts.
Nu is technisch gezien m'n profiel niet nieuw, maar ik heb ook nog nooit een Life abo ervoor gekocht.

Dus, werkt deze aanbieding bij m'n oude profiel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Only bid on this card if you want to open a new United States xbox live account.

Zal dus wel alleen EN nieuw zijn EN USA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Verwijderd schreef op donderdag 02 augustus 2007 @ 21:28:
Only bid on this card if you want to open a new United States xbox live account.

Zal dus wel alleen EN nieuw zijn EN USA
schijnt dus ook in Europa te werken. Ik heb de link volgens mij via één van de eerdere delen van dit topic gevonden.

Verder: wat is een nieuw account? Is die van mij niet meer nieuw?

Ook de feedback laat zien dat genoeg Europeanen het op deze manier doen.

[ Voor 8% gewijzigd door SqueakyClean op 02-08-2007 21:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deeltje

deeltje

Jobbie schreef op donderdag 02 augustus 2007 @ 21:33:
[...]

schijnt dus ook in Europa te werken. Ik heb de link volgens mij via één van de eerdere delen van dit topic gevonden.

Verder: wat is een nieuw account? Is die van mij niet meer nieuw?

Ook de feedback laat zien dat genoeg Europeanen het op deze manier doen.
Was het niet illegaal om een USA account te hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

deeltje schreef op donderdag 02 augustus 2007 @ 21:50:
[...]

Was het niet illegaal om een USA account te hebben?
Het gaat om een Europees account.

Lees mn eerste vraag: daar staat alles in uitgelegd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deeltje

deeltje

In een extra melding aan de aandeelhouders maakt Take-Two Interactive bekend dat de aankomende kaskraker Grand Theft Auto IV niet in oktober uit zal komen. De titel is uitgesteld tot het tweede kwartaal van 2008 om de kwaliteit van het spel te garanderen. Een grote teleurstelling voor gamers die op het spel zaten te wachten, maar met titels als Halo 3, Assassin’s Creed en BioShock, komen we daar vast wel overheen.
bron

BAH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

;( ;( ;(

Shit!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiseguy1983
zo wat een tegenslag! ik zat echt naar deze game uit te kijken :( en ook gelijk maar ff dik een half jaar uitstellen...

GamerTag Live!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
Normaal vind ik het uitstellen van games alleen een tegenvaller, maar nu bij GTA is het gewoon lame. Ze hadden al meer dan een jaar een vaste datum, hebben daar ook altijd mee gepromoot en iedereen ging er ook gewoon vanuit dat ze die release zouden halen, maar nu stellen ze gewoon de game 2.5 maand voor de release meer dan 5 maanden uit. Ga dan niet zo lang met een oktober release lopen schreeuwen.

edit: wat komt er nu nog in oktober voor de 360? Want echt alles lijkt in november te komen.

[ Voor 11% gewijzigd door DeepSeven op 02-08-2007 23:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gelukkig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

DeepSeven schreef op donderdag 02 augustus 2007 @ 23:32:
Normaal vind ik het uitstellen van games alleen een tegenvaller, maar nu bij GTA is het gewoon lame. Ze hadden al meer dan een jaar een vaste datum, hebben daar ook altijd mee gepromoot en iedereen ging er ook gewoon vanuit dat ze die release zouden halen, maar nu stellen ze gewoon de game 2.5 maand voor de release meer dan 5 maanden uit. Ga dan niet zo lang met een oktober release lopen schreeuwen.
Het kon eigenlijk ook niet anders. Sinds de E3 zijn er een aantal previews geweest van het spel en het was duidelijk dat het spel gewoon nog lang niet af was. In de E3 build van het spel was er geen AI aanwezig en in een latere build was de framerate dramatisch slecht. Het feit dat Rockstar minder dan 3 maanden voor de release nog steeds geen ingame footage vrij heeft gegeven was ook geen goed teken.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
MetroidPrime schreef op donderdag 02 augustus 2007 @ 23:39:
[...]

Het kon eigenlijk ook niet anders. Sinds de E3 zijn er een aantal previews geweest van het spel en het was duidelijk dat het spel gewoon nog lang niet af was. In de E3 build van het spel was er geen AI aanwezig en in een latere build was de framerate dramatisch slecht. Het feit dat Rockstar minder dan 3 maanden voor de release nog steeds geen ingame footage vrij heeft gegeven was ook geen goed teken.
Ik had alleen gelezen dat er flinke framerate problemen waren, maar daar zit mass effect ook nog mee en die lossen ze ook gewoon op voor november (optimalisatie fase). Maar 6 maanden uitstel is wel erg veel, in de 6 laatste maanden van game development kun je zeer veel doen dus dan moeten ze al veel langer hebben geweten dat ze het gingen uitstellen.
Na deze aankondiging ging het aandeel (op het moment van schrijven) van Take Two met 14.25% omlaag.
lol

[ Voor 6% gewijzigd door DeepSeven op 03-08-2007 00:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deeltje

deeltje

Als er hierna nog bugs inzitten hebben ze echt een groot probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

DeepSeven schreef op donderdag 02 augustus 2007 @ 23:48:
[...]

Ik had alleen gelezen dat er flinke framerate problemen waren, maar daar zit mass effect ook nog mee en die lossen ze ook gewoon op voor november (optimalisatie fase). Maar 6 maanden uitstel is wel erg veel, in de 6 laatste maanden van game development kun je zeer veel doen dus dan moeten ze al veel langer hebben geweten dat ze het gingen uitstellen.
Het moet eigenlijk ook wel langer bekend zijn dat de releasedatum niet gehaald zou kunnen worden. Ik weet niet precies hoe het zit met de ontwikkeling van spellen, maar volgens mij heb je ook tijd nodig voor de verschillende certificeringsprocessen en dan moet je ook nog het spel daadwerkelijk op DVD/Blu-Ray persen. Ik gok dat het spel ergens tussen nu en een aantal weken volledig af had moeten zijn om nog op tijd te kunnen zijn voor een release in oktober.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzf1kr
Ik durf er ook wel geld op te zetten dat Assassins Creed dit jaar ook niet meer uitkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
  • Registratie: September 2003
MetroidPrime schreef op vrijdag 03 augustus 2007 @ 00:05:
[...]

Het moet eigenlijk ook wel langer bekend zijn dat de releasedatum niet gehaald zou kunnen worden. Ik weet niet precies hoe het zit met de ontwikkeling van spellen, maar volgens mij heb je ook tijd nodig voor de verschillende certificeringsprocessen en dan moet je ook nog het spel daadwerkelijk op DVD/Blu-Ray persen. Ik gok dat het spel ergens tussen nu en een aantal weken volledig af had moeten zijn om nog op tijd te kunnen zijn voor een release in oktober.
Volgens mij valt die periode wel mee hoor, je hoort vaak genoeg dat games 2 weken voor de release gold gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
gta 4 dit jaar had ik sowieso niet verwacht. Lig er niet zo wakker van ook, zoveel andere games te doen.

geloof ook niet dat mas effect en assasin greed hun deadline halen. De hype is veelste erg om die spellen en moet gewoon waar worden gemaakt.

Hoe zit het eigenlijk met gears of war 2? Is die uberhaubt aangekondigd? Wanneer verschijnt die?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Ik kijk bij de meeste games niet op als de release wordt opgeschoven, maar die van GTA was volgens mij altijd consequent. Jammer, maar er zwemmen meer visjes in de zee. Als die dan ook niet worden uitgesteld ;)
Pagina: 1 ... 5 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.