Tja, ik vind de beleving van een spel op een PC toch anders dan lekker op mijn TV op de bank in de woonkamer.
Op de PC ben een een eenzame nerd, en op de console ben je een sociale gamer.
Het is wat kort door de bocht, maar zo is mijn beleving.
[...]
Hoezo 'damage control'?
Nee, natuurlijk is er nergens 'gesneden' in de content, als het nog niet in het spel gezet was. Maar die content is niet toegevoegd _omdat_ er geen ruimte was. Alle weereffecten kunnen er niet voor zorgen dat je dus nu niet een circuit in dag en in nacht kan spelen, want dat kan je dus niet geheel simuleren door fog etc. (dan denk ik bijvoorbeeld aan neon dat aangaat, lichten achter ramen, het aangezicht van een stad veranderd gewoon).
Tja, ieder medium kan je tot aan de rand toe vol krijgen als je wil.
Als je voor ieder circuit tientallen high-res textures in meermaals op een DVD wilt hebben kom je idd in de problemen.
En Sony zou sony niet zijn als ze meteen hier op zouden springen en er een persbericht van zouden maken.
De tekortkomingen van de PS3 zijn namelijk veel moeilijker aan te tonen, het probleem met het te krappe geheugen ruimte door een gescheiden geheugen zijn veel moeilijk aan te tonen. En vaak wordt dan maar de schuld bij de programmeurs gelegd. (Ik durf te wedden dat als PGR4 voor de PS3 gemaakt was alles netjes op een DVD had gepast.

)
Maarja, geef mij maar lekker een game die op 1 DVD'tje past en 10'en scoort dan een game van 25Gig die alleen maar 5en en 6en scoort.