Het Xbox 360 ervaringen Topic - Deel 38 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 12 Laatste
Acties:
  • 8.705 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Ik heb echt nog nooit hoeven betalen met tientallen bestellingen. Zoals ik eerder zei, zolang het onder een bepaalde waarde blijft kan je belasting vrij invoeren

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DapperKonijntje
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12-08 16:27

DapperKonijntje

Draw monkey

MiramarVTM schreef op woensdag 25 juli 2007 @ 09:03:
[...]

Ik heb exact dezelfde tv, en ik kan je vertellen dat het beeld echt prima is met component. Waarschijnlijk is er bij jou iets anders aan de hand dan. Kun je misschien een keer een X360 incl. component kabel lenen van een vriend of kennis oid, zodat je kan checken of het niet echt aan je tv ligt?

edit:

Ik draai hem iig op 720p. Ik weet niet of je die resolutie al hebt geprobeerd?
Jup daar heb ik hem opstaan, ik heb alle resos geprobeert behalve 1080P.

Het valt niet echt op als je 1> meter van de tv afzit en het is vooral merkbaar als je vanuit een hoek op het scherm kijkt.

Zal eens kijken of ik er een filmpje van kan maken ofzo en vanavond eens een component kabel van een huisgenoot lenen.

Portfolio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 17:43
Golden axe laatst ook ff voor 400punten erop gezet, echt leuke game die ik vroeger vaak speelde op de commodore 64. Moeilijk spel, wel erg snel uitgespeeld met die unlimited continues. Blijft toch een leuk co-op spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mas-
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 09-07-2024

Mas-

Alsof het niets kost!

Mijn gisteren bestelde xbox is vanmorgen om 11u al binnengekomen (ik deed in mijn pyamabroek open, waarop de postbode bijdehand ging lopen zijn: "zo meneer, hard aan het werk?"), en ik ben al de hele dag aan het racen in Forza Motorsport. Wat een geweldig racespel! Op het begin had ik het gevoel dat het een beetje erg makkelijk was, maar nu begint het winnen van races met zweetdruppeltjes gepaard te gaan.
Mijn andere spel, PES 6, bevalt ook prima. Ik kende het natuurlijk al wel, van de PS2, maar op de XBOX speelt het toch een stuk lekkerder. Het enige dat ik nog doen moet is het apparaat op xbox live aansluiten, iets wat nog wel een beetje gedonder met kabels opleveren gaat, vermoed ik. Nu vraag ik me wel af: bij mijn xbox heb ik een kek headsetje gekregen, maar werkt dat ook bij alle spellen, en kan ik straks ook op internet lelijke dingen zeggen wanneer de scheidsrechter een onschuldig tikje met rood beloond?

Eagles may soar high, but weasels don't get sucked into jet engines. Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rival24
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:26

Rival24

I'll Be Back

Je kunt zoveel schelden en vloeken als je wilt op internet, je tegenstanders kunnen je dan wel 'negatieve' feedback geven en dat is niet echt wenselijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• party42
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-09 11:55
op gcshop is trouwens deze week GTA4 te preorderen voor € 50,50. Misschien leuke tip?!

Everyday's an endless stream, of cigarettes and magazines...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoccoS
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-08 08:11
Overigens, de speciale Halo3 editie van de 360 (20GB) die binnenkort uitkomt schijnt ook een HDMI uitgang te hebben als je de diverse amerikaanse weblogs mag geloven. Ik vermoed dat binnenkort alle versies een HDMI aansluiting gaan krijgen, lijkt me ook logischer vanuit productie-oogpunt gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22:27

Sagat

Is pappa x2!

Yay, as i type ben ik op mijn 360 via wireless de flatout demo aan het binnenhengelen.
De oplossing voor mijn dns probleem was uiteindelijk reuze simpel, ik heb ivm portforwarding een vast ip adres ingevoerd op de 360 en ik was vergeten dat daar ook een gateway adres bij zat. Die verwees dus nog naar de verkeerde router :X |:(

Play (europe) is trouwens een geweldige shop, enige nadeel is dat ze alleen nog maar dvd size dingen buiten engeland versturen. Een guitar hero met axe gaat dus volgens mij niet lukken. En dat terwijl ze in het verleden wel gewoon mijn lotr collectors of gift (met de beeldjes) verstuud hebben.

Oh en my 2 cents over het defect raken van de box, het is vervelend, maar het lijkt erop dat met het complexer worden van de hardware, de apparaten ook makkelijker stuk gaan. De 360 spant helaas de kroon, maar de dc, ps2 en zelfs wii blinken niet uit in betrouwbaarheid.
Moet je het daarom maar niet kopen? NEE, in het ergste geval ben je je console een week of wat kwijt, maar als ie werkt is het atm de beste game ervaring. Zeker het verhoogde risico waard (helemaal nu ook de garantie verlengd is).

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 09:54

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

RoccoS schreef op woensdag 25 juli 2007 @ 21:58:
Overigens, de speciale Halo3 editie van de 360 (20GB) die binnenkort uitkomt schijnt ook een HDMI uitgang te hebben als je de diverse amerikaanse weblogs mag geloven. Ik vermoed dat binnenkort alle versies een HDMI aansluiting gaan krijgen, lijkt me ook logischer vanuit productie-oogpunt gezien.
De Halo 3 editie is dan ook gebaseerd op de Elite, maar met een 20 gigabyte harde schijf in plaats van die van 120 gigabyte. Dat de Halo 3 editie HDMI zou krijgen is op de E3 officieel aangekondigd.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-09 11:14
Demo van Moto GP 07 is online nu !, zowel Singelplayer als Multiplayer zit er in.

Ben benieuwd, vond Moto GP 06 echt gaaf. Al kan ik geen kampioenschap winnen in pro of was het champion, iedergeval het level die je moet winnen om legend te unlocken.

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de demo van Moto GP 07 net even gespeeld.
De graphics zijn sterk verbeterd en er zijn nu geen framerate drops meer.
Kortom een juweeltje van een game. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 01-09 22:45
Toch vind ik het altijd wel jammer op de een of andere manier.
Je koopt, zeg, MotoGP06. Speelt fiks, vervolgens komt 07 uit. Gevolg: 06 ligt in de kast, en komt er niet meer uit... Toch zonde eigenlijk?

* UltraSub noteert '07 op zijn to buy lijstje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:08

Phydomir

Dennis

UltraSub schreef op donderdag 26 juli 2007 @ 08:24:
Je koopt, zeg, MotoGP06. Speelt fiks, vervolgens komt 07 uit. Gevolg: 06 ligt in de kast, en komt er niet meer uit... Toch zonde eigenlijk?

Tja, zo gaat het eigenlijk met alle games die op sport licenties moeten teren.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-09 09:44

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

pjlgt schreef op woensdag 25 juli 2007 @ 10:48:
[...]

Komen bij play.com echt geen extra kosten bij. 2 weken geleden nog RB6:Vegas besteld en alleen het bedrag betaald wat er op de site staat aangegeven
Yep dat klopt, vorige week ook RB6 en Flatout besteld. Hoop alleen dat de douane het niet onderschept. Niet voor de kosten, maar dat je dan nog langer moet wachten.

https://card.exophase.com/1/1116015.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -d-
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 22:33

-d-

Ik heb 120+ bestellingen bij Play gedaan sinds 2001 - nooit douane. Ga er nou maar van uit dat er geen kosten bij komen ;-)

De reden van vertraging is de gare logistiek van Royal Mail in Jersey. Vaak worden deze hier dan ook weer in NL door andere postbedrijven dan TNT bezorgd, wat ook weer vertraging geeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:57

TheVMaster

Moderator WOS
-d- schreef op donderdag 26 juli 2007 @ 09:43:
Ik heb 120+ bestellingen bij Play gedaan sinds 2001 - nooit douane. Ga er nou maar van uit dat er geen kosten bij komen ;-)

De reden van vertraging is de gare logistiek van Royal Mail in Jersey. Vaak worden deze hier dan ook weer in NL door andere postbedrijven dan TNT bezorgd, wat ook weer vertraging geeft.
Maar eh..Play zit toch in EU? En dan betalen we toch geen importheffingen enzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als u via internet goederen bestelt buiten de landen van de Europese Unie (EU) voert u goederen in. En bij invoer van goederen moet u belastingen betalen. Die belastingen kunnen zijn: douanerechten, omzetbelasting (btw) en eventueel accijns en verbruiksbelastingen.

Uitzondering:

Als de waarde van de gekochte goederen niet hoger is dan € 22 per zending betaalt u geen belasting. Maar voor alcoholhoudende producten, tabaksproducten, parfum en eau de toilette geldt dat niet. Daarvoor moet u altijd belasting betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Semper Fight
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 27-08 23:53

Semper Fight

Xbox Live = Semper Fight

TheVMaster schreef op donderdag 26 juli 2007 @ 10:04:
[...]

Maar eh..Play zit toch in EU? En dan betalen we toch geen importheffingen enzo?
Van een pagina terug:
.KeN. schreef op woensdag 25 juli 2007 @ 10:19:
Klopt, maar ze versturen het vanaf Jersey. En dat is geen onderdeel van de EU helaas.

Hier had uw advertentie kunnen staan! DM me voor meer info over de prijzen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zodra Ik een Douanier langs zie komen zal Ik het is vragen hoe het zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 04-09 23:14

Armada

-Wat wil je weten?-

Electra schreef op donderdag 26 juli 2007 @ 10:27:
[...]

Van een pagina terug:

[...]
Deze vond ik dan weer:

The Channel Islands were included in the Customs territory of the European Community (EC) under a treaty of accession which entered into force on the 1st January 1973. The effect was ultimately to allow all Community goods moving between member states of the European Community and the Channel Islands to be imported without incurring Customs duty. "Community (or EC) Goods" means both goods originating in the EC and goods imported from non-EC countries which have been put into free circulation in the EC after completion of import formalities and payment of Customs duty or similar charges. (These charges do not include VAT - see Single European Market below). Similarly, Community goods exported from Jersey are not liable to Customs duty on arrival in a member state of the EC.

Bron: http://www.gov.je/HomeAff...+with+the+European+Union/

[ Voor 6% gewijzigd door Armada op 26-07-2007 10:50 . Reden: bronvermelding ]

- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada

Armada

-Wat wil je weten?-

http://www.computerandvideogames.com/article.php?id=168906
It's no secret that the long-ago announced downloadable episodes for Grand Theft Auto IV will be exclusive to the Xbox 360 version of the game.

According to Rockstar Games spokesman Hosi Simon, however, there won't be any consolation prizes for those who choose to buy the PlayStation 3 edition instead. When asked during a preview of the game whether there would be any advantage to owning the PS3 version that could rival the 360's exclusives, Simon said, "not that I can think of."

"They're identical games," Simon continued. "We're not hardware makers, and we're not like a pawn between these companies, we try not to be as much as we can. We make great games for people to enjoy on whichever system they want.

"But I guess if you want the complete experience with the episodes, then yeah, you should buy the 360, I suppose," Simon said.
Hmmm... zat gisteren even te denken aan het verkopen van mijn 360, maar gezien de line-up en dit soort zaken, toch nog maar even aanhouden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 26 juli 2007 @ 10:21:
Als u via internet goederen bestelt buiten de landen van de Europese Unie (EU) voert u goederen in. En bij invoer van goederen moet u belastingen betalen. Die belastingen kunnen zijn: douanerechten, omzetbelasting (btw) en eventueel accijns en verbruiksbelastingen.

Uitzondering:

Als de waarde van de gekochte goederen niet hoger is dan € 22 per zending betaalt u geen belasting. Maar voor alcoholhoudende producten, tabaksproducten, parfum en eau de toilette geldt dat niet. Daarvoor moet u altijd belasting betalen.
Ik heb gisteren keurig een mail van Play.com ontvangen en daarin staat dat mijn pakketje is verzonden en dat ik het binnen 5 dagen mag verwachten. Tot nu toe verloopt alles naar wens! _/-\o_
Als ik straks voor 28 euro COD3 binnen heb wil ik denk ik ook R6LV bestellen. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:49

Smoonshine

Feyenoord!!

Verwijderd schreef op donderdag 26 juli 2007 @ 11:35:
[...]

Ik heb gisteren keurig een mail van Play.com ontvangen en daarin staat dat mijn pakketje is verzonden en dat ik het binnen 5 dagen mag verwachten. Tot nu toe verloopt alles naar wens! _/-\o_
Als ik straks voor 28 euro COD3 binnen heb wil ik denk ik ook R6LV bestellen. :D
Een tip. Wanhoop niet als het wat langer duurt. Mijn pakketje heeft er 20 dagen over gedaan om op mijn deurmat te belanden. Overigens is dat wachten mij het voordeel wel waard.

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 06-09 01:24

Ken.

\m/.([oO]).\m/

UltraSub schreef op donderdag 26 juli 2007 @ 08:24:

Ja en nee.. ik heb aardig wat uurtjes in 06 zitten en ik ben onderhand wel toe aan een nieuwe editie.
Zeker omdat ik de MotoGP ook volg en de teams in 07 dan ook weer (even) kloppen met het huidige seizoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net even een douanier aangesproken die naar huis ging en die verwees mij naar het volgende.

Uitzonderingsgebieden
Sommige gebieden maken wel deel uit van het geografische grondgebied van de EU, maar behoren niet tot het douanegebied, het accijnsgebied en/of het BTW-gebied van de EU. Deze gebieden worden als uitzonderingsgebieden beschouwd. Niet-EU-landen worden ook wel '3e landen' genoemd.

Voert u goederen in vanuit een uitzonderingsgebied dat niet tot het douanegebied van de EU behoort, dan gelden daarvoor de regels die ook gelden als u goederen vanuit een niet-EU-land zou invoeren.

Hierna ziet u een overzicht van de douane- en de fiscale gebieden binnen de EU. Per gebied is aangegeven of het wel of niet tot het douane-, BTW- en/of accijnsgebied hoort.

Landen en gebieden: Kanaaleilanden.
Alfa-code: GB
Cijfer- code: 006
Grond- gebied: Nee
Douane-gebied: Ja
BTW/ICT-gebied: Nee
Accijns-gebied: Nee
Statistiek-gebied: Ja.

De Kanaleneilanden bestaan uit: Alderney, Jersey, Guernsey, Sark, Herm en Les Minquires.

Dus zoals .KeN. en andere al eerder opmerkten hoeft er over spelletjes van Play.com geen extra belasting te worden betaald.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 26-07-2007 14:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
.KeN. schreef op donderdag 26 juli 2007 @ 12:44:
[...]

Ja en nee.. ik heb aardig wat uurtjes in 06 zitten en ik ben onderhand wel toe aan een nieuwe editie.
Zeker omdat ik de MotoGP ook volg en de teams in 07 dan ook weer (even) kloppen met het huidige seizoen.
Ik volg het in echt niet zo, dus rijders maken me niet uit. ja de framerate is beter. maar dan houd het wel op.

ik haal hem wel als die 30 is ofzo

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace
  • Laatst online: 19:33

Ace

Happy Happy Joy Joy

De volledige trailer van Resident Evil 5, staat inmiddels ook op XBLM.

http://www.gamersyde.com/leech_4151_en.html

OMG _/-\o_

Afbeeldingslocatie: http://i19.tinypic.com/4mkkchl.gif

[ Voor 14% gewijzigd door Ace op 26-07-2007 17:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrace Grumble
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12-09 01:08

Thrace Grumble

XB: Thrace Grumble

Hmmz....aangezien ik binnenkort ook maar een XBox260 (Elite) ga halen icm met een Toshiba 32c3000, had ik alvast R6V besteld bij een niet nader te noemen online winkel.
Echter, ipv de PAL versie hebben ze me de NTSC versie toegestuurd. Na ff zoeken op Internet, kwam ik erachter dat dit een regio vrije game schijnt te zijn. Kan iemand dit misschien bevestigen, en zo ja, kan ik dan ook fatsoenlijk met R6V XBox Live!-en?

edit: tis R6V en niet RB6

[ Voor 5% gewijzigd door Thrace Grumble op 26-07-2007 14:31 ]

XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rival24

Rival24

I'll Be Back

Demon Hunter schreef op donderdag 26 juli 2007 @ 14:22:
Hmmz....aangezien ik binnenkort ook maar een XBox260 (Elite) ga halen icm met een Toshiba 32c3000, had ik alvast RB6 besteld bij een niet nader te noemen online winkel.
Echter, ipv de PAL versie hebben ze me de NTSC versie toegestuurd. Na ff zoeken op Internet, kwam ik erachter dat dit een regio vrije game schijnt te zijn. Kan iemand dit misschien bevestigen, en zo ja, kan ik dan ook fatsoenlijk met RB6 XBox Live!-en?
Bepaalde versies van R6V zijn inderdaad regiovrij, ik heb zelf ook een NTSC versie en ik kan prima online gamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Mars18 schreef op donderdag 26 juli 2007 @ 14:05:
[...]

Ik volg het in echt niet zo, dus rijders maken me niet uit. ja de framerate is beter. maar dan houd het wel op.

ik haal hem wel als die 30 is ofzo
Met een beetje geluk is de regiovrije versie gelijk bij de release al 30.
Dat was namelijk ook het geval bij 06 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roko
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Ace schreef op donderdag 26 juli 2007 @ 14:08:
De volledige trailer van Resident Evil 5, staat inmiddels ook op XBLM.
OMG _/-\o_
Inderdaad, nu nog een dik jaar wachten tot hij uitkomt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
.KeN. schreef op donderdag 26 juli 2007 @ 14:48:
[...]

Met een beetje geluk is de regiovrije versie gelijk bij de release al 30.
Dat was namelijk ook het geval bij 06 :)
Ja oke, maar komt zoveel goeds uit :P

Augustus

BioShock X360 2K Games 24 augustus 2007 , maar die haal ik wel als die afgeprijsd is, gaat mij om de singelplayer ,

September

Project Gotham Racing 4 X360 Microsoft september 2007 . mwah misschien. eerst forza 2 maar eens uit spelen

Medal of Honor: Airborne X360 Electronic Arts 7 september 2007
Halo 3 X360 Microsoft 26 september 2007

Oktober

FIFA 2008
Pro Evolution Soccer 7 X360 Konami oktober 2007
Grand Theft Auto IV X360 Rockstar Games 19 oktober 2007

November

Call of Duty 4: Modern Warfare X360 Activision 9 november 2007
Brothers in Arms: Hell's Highway X360 Ubisoft 16 november 2007

zoveel moois :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

En zo weinig tijd om het allemaal te spelen ;(

:p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada

Armada

-Wat wil je weten?-

Mars18 schreef op donderdag 26 juli 2007 @ 15:26:
[...]

Ja oke, maar komt zoveel goeds uit :P

Augustus

BioShock X360 2K Games 24 augustus 2007 , maar die haal ik wel als die afgeprijsd is, gaat mij om de singelplayer ,

September

Project Gotham Racing 4 X360 Microsoft september 2007 . mwah misschien. eerst forza 2 maar eens uit spelen

Medal of Honor: Airborne X360 Electronic Arts 7 september 2007
Halo 3 X360 Microsoft 26 september 2007

Oktober

FIFA 2008
Pro Evolution Soccer 7 X360 Konami oktober 2007
Grand Theft Auto IV X360 Rockstar Games 19 oktober 2007

November

Call of Duty 4: Modern Warfare X360 Activision 9 november 2007
Brothers in Arms: Hell's Highway X360 Ubisoft 16 november 2007

zoveel moois :+
whiskeytangofoxtrot, uitkijken naar nog een FIFA titel en gewoon Blue Dragon en Mass Effect niet vermelden, he? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Armada schreef op donderdag 26 juli 2007 @ 15:32:
[...]

whiskeytangofoxtrot, uitkijken naar nog een FIFA titel en gewoon Blue Dragon en Mass Effect niet vermelden, he? :+
Die spreken me echt totaal NIET aan ;)

nee fifa is gaaf, was nr 6 van Nederland met fifa 06, die toernooien, de fifa interactive world cup geweldig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nnndoh
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
geen nascar 8 in je lijstje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Nee, zal de demo eens downloaden. Kijken of die leuk is, te veel race games nu joh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcre8r
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-09 15:42

mindcre8r

Tradepedia

zo ik heb weer een aankoop van de maand gedaan :)

heb Flatout Ultimate Carnage gekocht, en wat een heerlijke game met nog vettere muziek..damn!
dikke actie,coole maps, leuke uitdagingen... goeie opvolger van mn burnout revenge op de xbox1.

Bears and Bulls

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo allemaal,

Even een kort vraagje. Ik heb een .wmv film van 4.7 gig op mijn pc staan. Deze wil ik via uiteindelijk op mijn tv kunnen kijken. Alleen als ik via widows connect het bestand stream naar de 360 hapert hij enorm. Het beeld loopt ook achter op het geluid.

Toen dacht ik ok: misschien dan maar branden op dvd. Zo gezegd zo gedaan, alleen blijft het probleem hetzelfde zodra ik em op de 360 wil bekijken.

Bekijk ik de film op de pc dan is er niks aan het handje. Iemand enig idee waar dit aan ligt? Zou het met een externe-hd mogelijk op te lossen zijn?

Het lijkt me dat de 360 probleemloos dit zou moeten weergeven? :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Laatst online: 12-09 11:37

Nitai

Live the life you love.

Je moet met Nero de DVD-ROM (UDF) indeling kiezen en dan de WMVHD branden. Googlen kan geen kwaad trouwens. :P

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkChylde
  • Laatst online: 12-09 10:57
iemand ervaringen met 3rd party vga kabels (bv speedlink)?
Sta op het punt om er een te kopen, en vraag me af welke..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoodlum77
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 02-07 10:18
[...]

15 november ARMY OF TWO !!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moortn
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 21-08 16:07

Moortn

Hallo

DarkChylde schreef op vrijdag 27 juli 2007 @ 09:28:
iemand ervaringen met 3rd party vga kabels (bv speedlink)?
Sta op het punt om er een te kopen, en vraag me af welke..
Ik heb de Logic3 VGA kabel (€17,99 bij bol.com), en hij werkt perfect. Geen flikkeringen in het beeld gehad zoals sommige mensen zeggen bij de Joytech vga kabel. Er zit alleen geen optisch geluids kabeltje bij.

Jeej wat moet hier nou staan. Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zelf heb Ik de Joytech vga kabel van de Media Markt (€25 dacht Ik) Heb geen last van flikkeringen gehad, wel last van wazig/dubbele beelden bij stilstaand beeld.
Wat Ik wel vind/vond is dat de kleuren iets doffer waren, vandaar dat Ik terug ben geswitched naar component.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

[...]

Die horen ook zeker in dat lijstje thuis. Mara vanaf Augustus komt er iedere maand wel een vette game uit en soms meerdere per maand. Mijn lijstje van must haves:

Augustus:

Blue Dragon (360)

September:

Enemy Territory: Quake Wars (PC)
Halo 3 (360)

November

Call of Duty 4 (PC)
Assasins Creed (360)
Mass Effect (360)

Het wordt een mooi 2e deel van 2007 iig :D

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-07 09:05
Mijn lijst :) :

Augustus:
Bioshock
Blue dragon (koop ik later, demo was niet zo)
September:
Eternal sonata (zwaar vette demo)
Halo 3 (als ik nog met ES bezig ben ook later)
Oktober:
GTA IV
November:
Mass effect (me 360 voor gekocht)
Army of two (later)
Assassins creed (later)
Cod 4 (later)
December:
Lost odyssey

5 koop ik zowiezo, de rest ruil ik waarschijnlijk of koop ik voor budget prijs. Dan nog, 5 x 60 = 300 :9 .

[ Voor 3% gewijzigd door DeepSeven op 27-07-2007 13:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roko
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Mijne is wat korter

Medio augustus Bioshock
Medio 2009 Resident Evil 5
;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zover in mijn lijst zijn Bioshock en Halo 3, beide al in de pre-order staan.
Daarna kijk Ik wel verder, vooral de shooters en GTA 4 zullen mijn aandacht krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

DeepSeven schreef op vrijdag 27 juli 2007 @ 13:15:

Augustus:
Bioshock
September:
waar heb je de eternal sonata demo vandaan?

Blue dragon demo had wat problemen ja. Je hebt 2 maps, en op de eerste map had je aardig wat framerateproblemen waardoor gevechten maar zeer moeizaam verlopen (selecteren van aanvallen en chargen gaat traaaaag). De tweede map liep echter verassend vlot, en hier heb ik me goed geamuseerd. Vooral omdat de moeilijkheidsgraad op de tweede map een aardig stukje hoger ligt en je echt dwingt om je equipment aan te passen :).
Ik ga hem in ieder geval direct kopen, aangezien dit spel eigenlijk de reden is dat ik een 360 gekocht heb. Ik hoop enkel dat de voices tweetalig zullen zijn. In enchanted arms vond ik dat echt een enorme plus.

[ Voor 12% gewijzigd door boe2 op 27-07-2007 13:32 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pirate-Bozz
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 21:02
Waarom niet Ace Combat 6, speelt ook wel lekker weg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Boeboe schreef op vrijdag 27 juli 2007 @ 13:31:
[...]

waar heb je de eternal sonata demo vandaan?
Japanse marketplace.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

meh, rpg's speel ik in het Engels, zo goed ben ik de taal nog niet meester :p

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swindle
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 24-09-2019
Je kan in de meeste Jrpg's gewoon keurig de taal selecteren. Eternal Sonata is ook gewoon in het engels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
Ace combat 6 demo vond ik niet zoveel aan, in het begin is het wel leuk, ontdekken wat je moet doen enzo, maar daarna zit je constant hetzelfde te doen en dat werd al vrij snel saai.
Blue dragon vind ik persoonlijk een stap terug in de turnbased combat. Gevechten zijn zo eentonig en de aanvallen zijn enorm cliche. De typische 4 elementen aanvallen (en dan water, waterus en nog 1...), en dan healen, paralize en de hele reutemeteut. Het voelt allemaal te been there, done that aan. Misschien is de game vanaf het begin wel cool hoor, ik wacht iig de reviews af.

Eternal sonata kun je met een japans account van de japanse marketplace afhalen en is compleet in het engels. Het combat systeem is erg goed en de stijl en het verhaal spreken me wel aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

DeepSeven schreef op vrijdag 27 juli 2007 @ 14:13:
Blue dragon vind ik persoonlijk een stap terug in de turnbased combat. Gevechten zijn zo eentonig en de aanvallen zijn enorm cliche. De typische 4 elementen aanvallen (en dan water, waterus en nog 1...), en dan healen, paralize en de hele reutemeteut. Het voelt allemaal te been there, done that aan. Misschien is de game vanaf het begin wel cool hoor, ik wacht iig de reviews af.
Je hebt duidelijk nog geen DragonQuest gespeeld :). Het systeem dat in Blue Dragon gebruikt wordt is juist zeer innoverend: EINDELIJK heb je zeer precieze controle over de volgorde van aanvallen en casttijden. DMV de chargemeter kan je bepalen hoeveel extra damage je wil doen/hp wil healen, ten koste van vertraging van je actie. Vooral in bossfights is dit van cruciaal belang. Je hebt een uitgebreide keuze in klasses waarbij je je party dus volledig zelf kan customizen, terwijl je toch met dezelfde hoofdpersonages werkt zonder je XP aan iemand anders te moeten geven. Het inventorysysteem laat je toe om razendsnel je items te sorten en je juiste items uit te nemen. Het encountersysteem laat je toe te bepalen hoe moeilijk je het voor jezelf wil maken: wil je je vijand al op voorhand afzwakken (met de speciale mapmoves kan je trouwens een hele hoop zaken doen), of wil je juist verschillende groepen tegelijk bevechten (dmv die blauwe selectiecirkel, ben de term even kwijt) om zo tijd te besparen, maar wel een groter risico te lopen om te sterven. Ik vind het battlesysteem in Blue Dragon het beste dat ik in lange tijd gezien heb.

En de buffs ("healen, paralise en de hele reutemeteut") is de basis van zowat iedere rpg die uitkomt, ik snap dit argument niet goed, of was je op zoek naar een rpg waar je niet moet healen en waar je de enemy zonder enig tactisch inzicht gewoon blind wil neermeppen?

[ Voor 7% gewijzigd door boe2 op 27-07-2007 14:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weltschmerz
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 30-08 19:00
Mijn lijst begint pas in September, en is niet zo lang :P

September:
Halo 3 (Meteen hebben die zooi. Zowel voor SP als MP lijkt me dat geweldig)

November:
Mass effect (Hiervoor heb ik mijn 360 aangeschaft, en ben ik een tijd lang vergeten dat Halo3 er ook nog aan kwam)
Assassins creed (indien ik nog genoeg geld over heb)

Misschien koop ik Flatout en GTAIV tussen door ook nog wel ergens, maar daar ben ik nog niet zeker van.

[ Voor 57% gewijzigd door Weltschmerz op 27-07-2007 15:02 ]

&

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 17:43
DeepSeven schreef op vrijdag 27 juli 2007 @ 13:15:

Augustus:
Bioshock
September:
Halo 3 (als ik nog met ES bezig ben ook later)
Oktober:
GTA IV
November:
Mass effect (me 360 voor gekocht)
Army of two (later)
Assassins creed (later)
Cod 4 (later)
December:
Lost odyssey

5 koop ik zowiezo, de rest ruil ik waarschijnlijk of koop ik voor budget prijs. Dan nog, 5 x 60 = 300 :9 .
Waar heb je gelezen dat lost odyssey december uitkomt?

Met lost odyssey, GTAVI en Halo ga ik helemaal met je mee! _/-\o_ Als ik daar geld voor heb.. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada

Armada

-Wat wil je weten?-

Boeboe schreef op vrijdag 27 juli 2007 @ 14:35:
[...]
of was je op zoek naar een rpg waar je niet moet healen en waar je de enemy zonder enig tactisch inzicht gewoon blind wil neermeppen?
Ik denk dat hij Diablo zocht... }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzf1kr
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12-09 17:22
Armada schreef op vrijdag 27 juli 2007 @ 18:28:
[...]

Ik denk dat hij Diablo zocht... }:O
Nee, Ninety Nine Nights :P

https://www.facebook.com/hausbrandeck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiseguy1983
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 30-08 08:06
Verwijderd schreef op donderdag 26 juli 2007 @ 22:50:
Hallo allemaal,

Even een kort vraagje. Ik heb een .wmv film van 4.7 gig op mijn pc staan. Deze wil ik via uiteindelijk op mijn tv kunnen kijken. Alleen als ik via widows connect het bestand stream naar de 360 hapert hij enorm. Het beeld loopt ook achter op het geluid.

Toen dacht ik ok: misschien dan maar branden op dvd. Zo gezegd zo gedaan, alleen blijft het probleem hetzelfde zodra ik em op de 360 wil bekijken.

Bekijk ik de film op de pc dan is er niks aan het handje. Iemand enig idee waar dit aan ligt? Zou het met een externe-hd mogelijk op te lossen zijn?

Wat ook helpt bij het streamen is de film starten en dan direct stoppen(knuppeltje naar links) hij buffert dan verder op je PC. Zet hem na 10 minuten weer op "Hervatten" en dan loopt ie wat soepeler. Als je pc snel genoeg is hoef je dit alleen in het begin te doen, anders moet je het nogmaals herhalen als ie weer stotterd.

GamerTag Live!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dag

ik heb nu mijn nieuwe tv, samsung LE32S81B, aangesloten. Hier heb ik ook mijn xbox 360 op aangesloten dmv de component kabel. Ik krijg nu alleen beeld, geen geluid. Hoe kan ik dit verhelpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Laatst online: 12-09 11:37

Nitai

Live the life you love.

^^ door de witte en rode kabel ook aan te sluiten :P

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 04-09 15:58
Verwijderd schreef op vrijdag 27 juli 2007 @ 21:34:
dag

ik heb nu mijn nieuwe tv, samsung LE32S81B, aangesloten. Hier heb ik ook mijn xbox 360 op aangesloten dmv de component kabel. Ik krijg nu alleen beeld, geen geluid. Hoe kan ik dit verhelpen?
Door je hersenen te gebruiken en je setup nog 'ns te controleren. Zo moeilijk kan het goed aansluiten van een AV-kabel toch niet zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
Boeboe schreef op vrijdag 27 juli 2007 @ 14:35:
[...]
En de buffs ("healen, paralise en de hele reutemeteut") is de basis van zowat iedere rpg die uitkomt, ik snap dit argument niet goed, of was je op zoek naar een rpg waar je niet moet healen en waar je de enemy zonder enig tactisch inzicht gewoon blind wil neermeppen?
Basis van iedere jrpg bedoel je. Wat ik wou zeggen is dat ik de skill-/spell-set ook gewoon boring vind, de helft ervan gebruik je zelden tot nooit en de upgrades zijn niet meer dan een verhoogt dmg/mp getal maar daarlangs precies hetzelfde. Ik weet het, bijna elke japanse rpg gebruikt dit systeem maar dit viel me gewoon op in de demo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Onno_Devine
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 11-09 21:45
Gasten,

ik zit op Campzone, en nu ben ik met me neef zo`n gozer tegen gekomen die een tijd met GoW op nummer 2 van de wereld heeft gestaan.
Hij beweerd dat er een fout is een GoW waardoor je in 10 min 1250G kan halen, dit gaat als volgt.
Je moet een slome internet verbinding hebben, dat het inloggen langzaam gaat.
Verder heb je 2 accounts, 1 op auto inloggen.
Je zet de 360 aan hij is bezig met inloggen, maar door de slome verbinding gaat het langzaam.
Dus voordat hij ingelogt is, log je snel met je andere account in.
Je bent nu met 2 accounts ingelogt, nu start je GoW en moet de match winnen (kost zo`n 10 min) dan worden alle achievements unlockt. 8)7

Kan iemand dit bevestigen? Het klinkt nogal stug..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Onno_Devine schreef op zaterdag 28 juli 2007 @ 01:33:
Gasten,

ik zit op Campzone, en nu ben ik met me neef zo`n gozer tegen gekomen die een tijd met GoW op nummer 2 van de wereld heeft gestaan.
Hij beweerd dat er een fout is een GoW waardoor je in 10 min 1250G kan halen, dit gaat als volgt.
Je moet een slome internet verbinding hebben, dat het inloggen langzaam gaat.
Verder heb je 2 accounts, 1 op auto inloggen.
Je zet de 360 aan hij is bezig met inloggen, maar door de slome verbinding gaat het langzaam.
Dus voordat hij ingelogt is, log je snel met je andere account in.
Je bent nu met 2 accounts ingelogt, nu start je GoW en moet de match winnen (kost zo`n 10 min) dan worden alle achievements unlockt. 8)7

Kan iemand dit bevestigen? Het klinkt nogal stug..
De andere account moet dan wel de 1250g al gehaald hebben. Dat is wat ik er van weet, verder niet getest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 02:33
Verwijderd schreef op donderdag 26 juli 2007 @ 22:50:
Hallo allemaal,

probeer eens een andere file. Ik kijk vaak wmvhd films via mn netwerk en heb nooit last van stotteringen (tenzij ik mn computer flink aan het werk zet).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Weet iemand waar ik Guitar hero 2 voor minder dan 90 euro kan bestellen? :)

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rival24

Rival24

I'll Be Back

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

DeepSeven schreef op zaterdag 28 juli 2007 @ 00:43:
[...]
de helft ervan gebruik je zelden tot nooit en de upgrades zijn niet meer dan een verhoogt dmg/
heb jij je skills überhaupt wel bekeken voordat je erover kwam klagen?! Een hogerel level skill betekent juist vaak dat je een nieuwe vaardigheid krijgt, wat ik prachtig vind aan dit spel.

Cure-all is bijvoorbeeld een basisskil, die je kan upgraden naar previve, die dan weer gevolgd wordt door revive. Cure Kelolon upgrade je naar Cure poison, die dan weer Upgrade naar Cure paralysis. Regenerate (een buff voor je party) upgrade je naar Erase (een debuff tegen de vijand). Cancel is een pure debuff, maar upgrade naar Shine, wat dan weer een puur offensieve spell is.
Zuiver offensieve spells (flare, water, ground, wind,...)lijken inderdaad niet veel te verschillen, maar verschillen wel degelijk in de hoeveelheid vijanden je kan raken en de casttijd die gebruikt wordt. (hier loont het wel degelijk om je low lvl spells te blijven gebruiken).

En als jij de helft ervan zelden of nooit gebruikt vraag ik me af hoe waanzinnig moeilijk sommige gevechten voor jou wel niet moeten zijn (en hoe je vorige rpg's uitgespeeld hebt). Buffen en debuffen is de sleutel tot de overwinning :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fietsbel schreef op zaterdag 28 juli 2007 @ 22:45:
Bij de MM voor 75 euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fietsbel schreef op zaterdag 28 juli 2007 @ 22:45:
Uhm overal? Bart Smit 75 euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Laatst online: 25-08-2021
Boeboe schreef op zondag 29 juli 2007 @ 00:29:
[...]

heb jij je skills überhaupt wel bekeken voordat je erover kwam klagen?! Een hogerel level skill betekent juist vaak dat je een nieuwe vaardigheid krijgt, wat ik prachtig vind aan dit spel.

Cure-all is bijvoorbeeld een basisskil, die je kan upgraden naar previve, die dan weer gevolgd wordt door revive. Cure Kelolon upgrade je naar Cure poison, die dan weer Upgrade naar Cure paralysis. Regenerate (een buff voor je party) upgrade je naar Erase (een debuff tegen de vijand). Cancel is een pure debuff, maar upgrade naar Shine, wat dan weer een puur offensieve spell is.
Zuiver offensieve spells (flare, water, ground, wind,...)lijken inderdaad niet veel te verschillen, maar verschillen wel degelijk in de hoeveelheid vijanden je kan raken en de casttijd die gebruikt wordt. (hier loont het wel degelijk om je low lvl spells te blijven gebruiken).

En als jij de helft ervan zelden of nooit gebruikt vraag ik me af hoe waanzinnig moeilijk sommige gevechten voor jou wel niet moeten zijn (en hoe je vorige rpg's uitgespeeld hebt). Buffen en debuffen is de sleutel tot de overwinning :)
Klinkt echt zo standaard als ik een Japanse RPG voorstel ik heb er behoorlijk wat gespeeld van die aziatische RPG's maar er is er niet echt 1 geweest die me wist te trekken. Ze zijn ook gewoon allemaal hetzelfde. Manga Kleuter+(hidden)powers=Save the world(en hier en daar wat melodrama). Heb ik toch liever Fallout of KoToR heb die blue dragon demo wel gedownload maar ik zag die trailer en had al zoiets van jaaaa laat maar hangen, saaie zelfde meuk altijd met die aziaten >:)

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Postius schreef op zondag 29 juli 2007 @ 13:35:
[...]

Klinkt echt zo standaard als ik een Japanse RPG voorstel ik heb er behoorlijk wat gespeeld van die aziatische RPG's maar er is er niet echt 1 geweest die me wist te trekken. Ze zijn ook gewoon allemaal hetzelfde. Manga Kleuter+(hidden)powers=Save the world(en hier en daar wat melodrama). Heb ik toch liever Fallout of KoToR heb die blue dragon demo wel gedownload maar ik zag die trailer en had al zoiets van jaaaa laat maar hangen, saaie zelfde meuk altijd met die aziaten >:)
Als je al weet dat je er niet van houd, dan laat je hem toch lekker links liggen, niemand die je iets zal opdringen. Blue Dragon lijkt mij in ieder geval super vet. Doet me erg denken aan FF en dat is natuurlijk alleen maar positief.

Ik vind trouwens een demo van een RPG maar vaag. Enieg nut is het show van gfx en een beetje bekend raken met het battle systeem. Belangrijkste element, het verhaal, kom je niets van te weten 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Phydomir schreef op zondag 29 juli 2007 @ 15:04:
[...]
Als je al weet dat je er niet van houd, dan laat je hem toch lekker links liggen, niemand die je iets zal opdringen. Blue Dragon lijkt mij in ieder geval super vet. Doet me erg denken aan FF en dat is natuurlijk alleen maar positief.

Ik vind trouwens een demo van een RPG maar vaag. Enieg nut is het show van gfx en een beetje bekend raken met het battle systeem. Belangrijkste element, het verhaal, kom je niets van te weten 8)7
hij lijkt veel meer op Dragon Quest dan op FF, wat alleen maar positiever is uiteraard :). Demo's van rpg's zijn inderdaad een vreemde ervaring. Vooral omdat je plots een enorme hoeveelheid skills krijgt en je eigenlijk geen enkel besef het van de sterktes en zwaktes van je team. Al vond ik het wel spijtig dat de demo een vrij (imo) grote spoiler bevatte (dat gedoe met die halsband).
Vraagje voor de manga liefhebbers: Iemand trouwens al opgevallen dat het manntje met het masker in het begin verdacht veel op Akira Toriyama lijkt? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh0ckTr00per
  • Laatst online: 12-09 09:13
Ik heb de demo van Blue Dragon maar heel even gespeeld, eigenlijk puur om wat gevoel bij het battlesysteem te krijgen. Soms hebben ze er van die verrassingen in zitten waar ik van te voren al kriegel van word en gelukkig is dat hier niet zo :)

Eerlijkheid gebiedt mij wel te zeggen dat ik op dit moment enthausiaster ben over Eternal Sonata dan over Blue Dragon. Vooral het grafische stijltje van Eternal Sonata spreekt me veel meer aan dan dat van Blue Dragon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

mja, ik kijk óók uit naar Eternal Sonata hoor. Demo heb ik niet gespeeld, maar toen ik in Japan was heb ik in de winkels wel staan kwijlen op de promofilmpjes :).
Punt is: Blue Dragon komt eind deze maand uit, terwijl Eternal Sonata nog geen releasedate heeft in Europa. Ik hype men favo games wanneer de tijd ervoor rijp is, 1 tegelijk dus :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh0ckTr00per
Ja, dat is zeker waar. Enchanted Arms was ook best een tof spel, maar ik denk niet dat ik er aan begonnen was als er meer keuze was geweest :)

Ik vind het nu alleen echt een beetje komkommertijd.. Er zijn best leuke spellen uitgekomen, alleen niet voor de prijs die ze er voor vragen, en alles wat ik nog heb liggen is een beetje grijs geworden.. Misschien toch maar eens kijken of ik DiRT kan krijgen voor weinig om het gat te vullen tot Two Worlds uitkomt (al lijkt het er sterk op dat die later gaat komen dan Blue Dragon ondertussen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Zit hier ook een beetje in een gat. Meeste wat nu is uitgekomen vind ik ook niet het volle pond waard. Had eigenlijk m'n hoop op Forza 2 gevestigd maar die viel me tegen en mag dan ook weg voor 45 euro, LE.

Ben per toeval op SW:KOTOR gestuit. Wel een 3 jaar oude game maar het bevalt me wel, alleen vind ik het battle systeem niet heel handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dhrax
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-09 15:44

Dhrax

Prog Lord

Phydomir schreef op maandag 30 juli 2007 @ 11:09:
Ben per toeval op SW:KOTOR gestuit. Wel een 3 jaar oude game maar het bevalt me wel, alleen vind ik het battle systeem niet heel handig.
Idd een erg goede game !

Heb hem op de PC gespeeld en het is echt een toppertje, vooral als je van de sfeer en setting houdt, en SW een warm hart toedraagt natuurlijk :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
Boeboe schreef op maandag 30 juli 2007 @ 08:55:
mja, ik kijk óók uit naar Eternal Sonata hoor. Demo heb ik niet gespeeld, maar toen ik in Japan was heb ik in de winkels wel staan kwijlen op de promofilmpjes :).
Punt is: Blue Dragon komt eind deze maand uit, terwijl Eternal Sonata nog geen releasedate heeft in Europa. Ik hype men favo games wanneer de tijd ervoor rijp is, 1 tegelijk dus :p
Eternal Sonata komt toch gewoon in september uit hier in europa?

Weet iemand trouwens wie zijn stem het is die zegt "this is my final journey" in deze trailer, http://eternalsonata.namcobandaigames.com/# (onder gallery). Ik herken die stem maar weet niet waarvan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

DeepSeven schreef op maandag 30 juli 2007 @ 13:17:
[...]
Eternal Sonata komt toch gewoon in september uit hier in europa?
Heb je hier een linkje van? Volgens wikipedia staat hij in de US inderdaad voor september gepland (en het is jammergenoeg onwaarschijnlijk dat de US versie hier speelbaar zal zijn), maar voor Europa lijkt er nog niets geweten van te zijn.
Niet dat ik je niet wil geloven ofzo, maar ik zou het wel leuk vinden om dit bevestigd te zien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh0ckTr00per
Boeboe schreef op maandag 30 juli 2007 @ 14:26:
[...]

Heb je hier een linkje van? Volgens wikipedia staat hij in de US inderdaad voor september gepland (en het is jammergenoeg onwaarschijnlijk dat de US versie hier speelbaar zal zijn), maar voor Europa lijkt er nog niets geweten van te zijn.
Niet dat ik je niet wil geloven ofzo, maar ik zou het wel leuk vinden om dit bevestigd te zien :)
DVDCrave heeft 'm op 5 november staan, en daar zal in ieder geval een pal versie uitkomen die hier speelbaar is. September had ik ook nog niet eerder gehoord..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
Hij komt zowiezo in de herfst hier, maar september staat gewoon op veel plekken aangegeven als us/eu release dus daar ga ik vanuit.

[ Voor 3% gewijzigd door DeepSeven op 30-07-2007 15:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deeltje
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 15-05-2023

deeltje

.Part of my particles are part

http://www.consoleshop.nl...0-cooler-king-%2B-av.html

Afbeeldingslocatie: http://www.consoleshop.nl/images/product/image.php?id=41746&dimensionid=1&shopid=6

Heeft iemand ervaring met dit prachtige apparaat?

Kvind et vrij bedenkelijk vanwege de lage prijs van EUR 29,- maar lijkt me wel ideaal aangezien mijn 360 zowel op de televisie alswel de projector moet worden aangesloten.

[ Voor 15% gewijzigd door deeltje op 30-07-2007 15:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Word deze gevoed door de 360 voeding?
Er is er een van Madzcat? dacht Ik, die er ook zo uitziet zonder de extra poorten en die heeft nog wel eens problemen met oververhitting door de voeding.
En je moet een nieuwe component kabel kopen.
Qua prijs klopt het wel ongeveer vergeleken met andere 3rd party rand apparatuur.
Edit:http://forum.teamxbox.com/showthread.php?t=471014Waarschijnlijk kleine kans, maar je weet maar nooit.
was trouwens geen madzcat? koeler

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 30-07-2007 16:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deeltje

deeltje

Verwijderd schreef op maandag 30 juli 2007 @ 16:13:
Word deze gevoed door de 360 voeding?
Er is er een van Madzcat? dacht Ik, die er ook zo uitziet zonder de extra poorten en die heeft nog wel eens problemen met oververhitting door de voeding.
En je moet een nieuwe component kabel kopen.
Qua prijs klopt het wel ongeveer vergeleken met andere 3rd party rand apparatuur.
Edit:http://forum.teamxbox.com/showthread.php?t=471014Waarschijnlijk kleine kans, maar je weet maar nooit.
was trouwens geen madzcat? koeler
EEKS, dat ziet er eng uit.....

http://www.consoleshop.nl...s-xbox-360-converter.html

Afbeeldingslocatie: http://www.consoleshop.nl/images/product/image.php?id=45442&dimensionid=17&shopid=6

Dat vind ik iets interessanter bij nader inzien ;) als dat werkt met mijn draadloze setje zal me dat zeker een paar honderd euro gaan schelen op de aankoop van mijn nieuwe pc ;)

Of zou je dit ook voor elkaar kunnen krijgen als je gewoon een usb-hubje gebruikt?

[ Voor 4% gewijzigd door deeltje op 30-07-2007 16:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmmm, muis / keyboard combo..
Maar eens in de gaten houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deeltje

deeltje

Verwijderd schreef op maandag 30 juli 2007 @ 16:28:
Hmmm, muis / keyboard combo..
Maar eens in de gaten houden.
Mja je hebt alleen wel een wired controller nodig en je xbox moet eerst aanstaan wil je hem kunnen gebruiken, dus elke keer als je deze controller wilt gebruiken moet je:

- eerst je xbox aanzetten
- dan je wired controller loskoppelen van je xbox *(moest uiteraard er al aan zitten)
- dan je xfps aansluiten
- dan je wired controller op je xfps aansluiten
- dan je keyboard/muis op je xfps aansluiten
- dan op je xbox tekentje van je wired controller drukken

elke keer als je wilt gamen ....

en toen zag ik na een beetje google werk de opvolger alweer ;)

http://www.gamersreports.com/review/113/

Afbeeldingslocatie: http://www.gamersreports.com/image_article.php?d=1181193516&type=reviews&aid=113&g=331&pos=2

[ Voor 13% gewijzigd door deeltje op 30-07-2007 16:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cleetje
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 07-08-2024

Cleetje

Psycho Slave ++

Phydomir schreef op maandag 30 juli 2007 @ 11:09:
Zit hier ook een beetje in een gat. Meeste wat nu is uitgekomen vind ik ook niet het volle pond waard. Had eigenlijk m'n hoop op Forza 2 gevestigd maar die viel me tegen en mag dan ook weg voor 45 euro, LE.

Toevallig heb ik afgelopen vrijdag ook SW: KoToR uit de kast getrokken. Hoewel die toch aardig oud is, blijf ik het een topper vinden. Natuurlijk zijn er altijd wel wat punten van kritiek, maar dat doet weinig af aan de ervaring op zich. Sowieso is die beter dan KoToR2, maar dat valt dan weer te wijten aan de ontbrekende stukken. waardoor het een nogal linear spel is geworden.

spoiler:
De vorige keer had ik hoofdzakelijk als light Jedi gespeeld, maar dit keer dus even ter verandering de andere kant opgegaan. Gewoonweg briljant hoe dit dan weer impact heeft op het verloop van het verhaal. Beetje pochen dat ik Darth lord of the Sith ben en iedereen voor mij moet knielen werkte verbazingwekkend goed. Maakte ook indruk op Bastilla, die vervolgens met alle plezier hielp om wat partymembers om te brengen. >:)

Overigens ook erg tof om te zien hoe Bastilla glashard de Republic loopt te bedriegen.

Binnenkort maar even uitspelen en dan weer wachten op The Force Unleashed voor de SW-fix en Mass Effect voor de RPG-fix.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HADES2001
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Resident Evil 5 zit ik met smart op te wachten duurt nog wel even
vandaag Armored Core 4 gehaald vond vroeger het eerste deel echt super en mechs liggen
niet zo in de meeste mensen hun genre in deel 1 waren de missies niet echt lang maar wel leuk
en ook in reviews werd gezegd dat dit spel korte missies had dus ik vergeleek het met deel 1

nou mooi niet dus de mission review is langer dan de missie gemiddelde missie ben je klaar met LETTERLIJK 1 minuut wat een zonde van de 60 euro
(HADES2001 doet snel Forza 2 weer in de tray)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

deeltje schreef op maandag 30 juli 2007 @ 15:24:
http://www.consoleshop.nl...0-cooler-king-%2B-av.html

[afbeelding]

Heeft iemand ervaring met dit prachtige apparaat?

Kvind et vrij bedenkelijk vanwege de lage prijs van EUR 29,- maar lijkt me wel ideaal aangezien mijn 360 zowel op de televisie alswel de projector moet worden aangesloten.
Ik heb precies de zelfde en moet zeggen dat hij het geld zeker waard is. Xbox blijft veel koeler en de aansluitmogelijkheden zijn zeer handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deeltje

deeltje

Verwijderd schreef op maandag 30 juli 2007 @ 16:57:
[...]

Ik heb precies de zelfde en moet zeggen dat hij het geld zeker waard is. Xbox blijft veel koeler en de aansluitmogelijkheden zijn zeer handig.
Hoe lang heb je hem al, en heb je hem er al eens afgehaald om te kijken of er niet alsnog vervormingen plaatsvinden in het plastic van je xbox360? Gebruik je je xbox360 langdurig achter elkaar? (minimaal 5 uur achter elkaar).

offtopic reply: Is de hardware van het Core systeem gelijk aan de hardware van het Premium systeem? Zoja, dan koop ik denk ik liever een Core systeem met een aparte 120GB schijf a EUR 175,- ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

deeltje schreef op maandag 30 juli 2007 @ 17:23:
offtopic reply: Is de hardware van het Core systeem gelijk aan de hardware van het Premium systeem? Zoja, dan koop ik denk ik liever een Core systeem met een aparte 120GB schijf a EUR 175,- ....
Is voor zover ik weet hetzelfde. Alleen 175 voor 120GB, wat zijn het toch ook een stelletje afzetters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m00n
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 06-08 11:01
[...]

Hoe lang heb je hem al, en heb je hem er al eens afgehaald om te kijken of er niet alsnog vervormingen plaatsvinden in het plastic van je xbox360? Gebruik je je xbox360 langdurig achter elkaar? (minimaal 5 uur achter elkaar).

89 euro op ebay. Alleen zit daar weer niet de transferkit bij, indien dat zo was geweest had ik me 20gb schrijf al lang vervangen :D.

SteamID: m00n22NL | GT: m00n22 | My Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deeltje

deeltje

m00n schreef op maandag 30 juli 2007 @ 17:52:
[...]

89 euro op ebay. Alleen zit daar weer niet de transferkit bij, indien dat zo was geweest had ik me 20gb schrijf al lang vervangen :D.
Nieuw? of 2ehands?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Ik heb hem nu ongeveer 3 maanden. Ik heb de Xdoos er even bij gepakt, maar er is niks vervormt ofzo. En als ik 5+ uur speelt is mijn xbox half zo warm, zo niet koeler dan dat hij was zonder de koeling.

Dus ik moet zeggen dat het wel degelijk goed helpt, hoewel het erop lijkt dat het nu de koeler is die alle hitte moet verdragen :P

En ook de extra aansluitmogelijkheden die de koeler heeft zijn erg fijn, ik gebruik hem nu in combinatie met een samsung syncmaster 931BW en een draadloze koptelefoon.

Ik moet dus zeggen dat ik erg tevreden ben met deze koeler en kan hem zeker aanraden(heb hem toen zelfs voor 40 euro gekocht bij de zelfde winkel)

Ik hoop dat je hier wat aan hebt! En veel succes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deeltje

deeltje

Verwijderd schreef op maandag 30 juli 2007 @ 21:24:
[...]

Ik heb hem nu ongeveer 3 maanden. Ik heb de Xdoos er even bij gepakt, maar er is niks vervormt ofzo. En als ik 5+ uur speelt is mijn xbox half zo warm, zo niet koeler dan dat hij was zonder de koeling.

Dus ik moet zeggen dat het wel degelijk goed helpt, hoewel het erop lijkt dat het nu de koeler is die alle hitte moet verdragen :P

En ook de extra aansluitmogelijkheden die de koeler heeft zijn erg fijn, ik gebruik hem nu in combinatie met een samsung syncmaster 931BW en een draadloze koptelefoon.

Ik moet dus zeggen dat ik erg tevreden ben met deze koeler en kan hem zeker aanraden(heb hem toen zelfs voor 40 euro gekocht bij de zelfde winkel)

Ik hoop dat je hier wat aan hebt! En veel succes.
Jazeker, dankjewel voor je korte review.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkChylde
  • Laatst online: 12-09 10:57
Verwijderd schreef op maandag 30 juli 2007 @ 16:57:
[...]

kan je met een Konig Xbox 360 Cooler King, nog wel je advanced scart cable gebruiken?
zo, nee.. hoe krijg je dan RGB scart uit dat apparaat :?

by play is ie trouwens 18.50
http://www.play.com/Games...oductReviews.html?cpage=3

[ Voor 13% gewijzigd door DarkChylde op 31-07-2007 11:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Laatst online: 25-08-2021
Hallllooww volk.
Ik zoek even iemand om mijn hardcore campaign af te maken met GoW en daarna hem ff op insane uit te spelen. Mijn Gamertag staat hieronder dus laat het maar weten :p

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Pagina: 1 ... 4 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.