Euh.. nofi maar dan begrijp je de essentie van bomberman niet echt. Bomberman is met zijn 2en of 4en op de bank zitten en lachen hoe je elkaar afmaakt.
Nofi, maar dat geldt voor jou
Ik zou liever een spel zoals op de snes gezien hebben. Wat er nu uitgebracht is is voor mij gewoon te beperkt om er 800 punten aan uit te geven.
Vraag over Xbox Live:
Internetverbinding delen op laptop
Kijk daar even en help me, aub.
Bij voorbaat dank.
Internetverbinding delen op laptop
Kijk daar even en help me, aub.
Bij voorbaat dank.
De stroom adapter van mij 360 maakt de laatste tijd steeds meer herrie. Echt zo'n krijsend geluid(veel luider dan het geluid van de console zelf). Zijn er meer emnsen die hier last van hebben?
Euh, lijkt mij niet nee. Bij mij is hij gewoon stil.TheDukemaster schreef op maandag 23 juli 2007 @ 18:28:
De stroom adapter van mij 360 maakt de laatste tijd steeds meer herrie. Echt zo'n krijsend geluid(veel luider dan het geluid van de console zelf). Zijn er meer emnsen die hier last van hebben?
Anoniem: 123921
Ik denk dat iedereen een eigen beleving in een spel heeft. Er zit niet voor niks een single player in.DeepSeven schreef op maandag 23 juli 2007 @ 15:07:
Euh.. nofi maar dan begrijp je de essentie van bomberman niet echt. Bomberman is met zijn 2en of 4en op de bank zitten en lachen hoe je elkaar afmaakt.
Inderdaad. Ikzelf heb niet eens Xbox Live Gold omdat ik het liefst single speel. Volgens sommige mensen is multiplayer het mooiste wat er is. Ik vind er niks aan.Anoniem: 123921 schreef op maandag 23 juli 2007 @ 18:53:
[...]
Ik denk dat iedereen een eigen beleving in een spel heeft. Er zit niet voor niks een single player in.
Ieder z'n eigen
Ik ben zelf ook een sp speler hoor, speel amper op live alleen af en toe gow tegen wat vrienden. Wat ik wilde zeggen is dat bomberman het meeste van zijn fun haalt uit multiplayer, singleplayer met zo'n spel ben je vrij snel op uitgekeken imo.Dennahz schreef op maandag 23 juli 2007 @ 18:57:
[...]
Inderdaad. Ikzelf heb niet eens Xbox Live Gold omdat ik het liefst single speel. Volgens sommige mensen is multiplayer het mooiste wat er is. Ik vind er niks aan.![]()
Ieder z'n eigen
Ik denk dat wat je zegt voor de meeste mensen geldt, voor mij iig wel. MAAR hij zegt duidelijk dat hij de sp mode wel leuk leuker vind. Dan kan dat toch gewoon? Meningen verschillen.DeepSeven schreef op maandag 23 juli 2007 @ 19:36:
[...]
Ik ben zelf ook een sp speler hoor, speel amper op live alleen af en toe gow tegen wat vrienden. Wat ik wilde zeggen is dat bomberman het meeste van zijn fun haalt uit multiplayer, singleplayer met zo'n spel ben je vrij snel op uitgekeken imo.
Ikzelf vind gta niks aan. Ik weet dat heel veel mensen het super vinden, maar dat veranderd ongeveer 0% aan mijn mening
Ik weet trouwens niet of de xbla versie sp heeft, maar op de wii kun je dacht ik wel zowel de oude snes als turbogfx versies krijgen die wel sp bieden. Maar ja dan kun je natuurlijk weer niet online mp-en. *zucht*
(in de woorden van Queen: i want it all, sp EN online mp
10 second ninja DONE
Anoniem: 123921
Dat is dan wel weer een feit. Dat is een beetje hetzelfde als Worms. Al is de single bij level 13 ook best moeilijkIk ben zelf ook een sp speler hoor, speel amper op live alleen af en toe gow tegen wat vrienden. Wat ik wilde zeggen is dat bomberman het meeste van zijn fun haalt uit multiplayer, singleplayer met zo'n spel ben je vrij snel op uitgekeken imo.
Het probleem heeft vermoed ik waarschijnlijk niks met de 360 zelf te maken maar eigenlijk met de oude router, toen ik daar mijn 360 rechtstreeks op aansloot moest ik ook de xs4all adressen invoeren want met de dhcp info werkte het niet. En nu werken beide opties niet.
Oh well. Woensdag miss nog ff tijd om verder te tweaken en anders gewoon volgende week ofzo.
/frustratie off
10 second ninja DONE
Anoniem: 225214
Morgen ga ik denk ik een nieuw spel halen... twijfel een beetje tussen Oblivion en Saints Row. Iemand die deze spellen heeft en zn mening kwijt wilt?
Twee verschillende spellen, twee verschillende genres (First Person RPG - Action / 3rd Person), maar beide erg goede games.Anoniem: 225214 schreef op dinsdag 24 juli 2007 @ 01:58:
Morgen ga ik denk ik een nieuw spel halen... twijfel een beetje tussen Oblivion en Saints Row. Iemand die deze spellen heeft en zn mening kwijt wilt?
• Oblivion biedt erg veel: een goed verhaal, goede gameplay, veel speelplezier dankzij de grootte van de spelwereld en diepte van het verhaal en is een lust voor het oog.
• Saints Row lijkt veel op Grand Theft Auto, maar is op bepaalde gebieden net wat beter - in mijn ogen.
Het spel biedt veel speelplezier, goede gameplay, online mogelijkheden, en oogt grafisch ook erg mooi.
Ik heb beide en heb meer plezier beleefd aan Oblivion (PC), vanwege de variatie in het spel.
Naar mijn mening kan Saints Row na een tijd gaan ''vervelen'', dat neemt echter niet weg dat het een goed spel is.
Het is maar net waar je voorkeur naar uit gaat.
Anoniem: 131051
ach kom, tomatoes, tomatoes...Yonix schreef op dinsdag 24 juli 2007 @ 02:13:
[...]
Twee verschillende spellen, twee verschillende genres (First Person RPG - Action / 3rd Person), maar beide erg goede games.
Ik heb geen saints row gespeeld, maar wat is oblivion saai zeg. Typische rpg, allemaal verkapte 'ga dit eens halen, ga dat eens halen' opdrachten...
Ik speel bijna nooit rpg's en het is mijn ding niet, maar ik dacht, laat ik dit spel maar eens een kans geven (door de hype en zo). Toch niet... Ik dacht dat dit een rpg ging worden voor de 'niet-rpg'er'.
Anoniem: 199
Ik kan me hier helemaal bij aansluiten. Ik heb ook met beide games veel lol gehad. Oblivion blijft wel langer leuk naar mijn mening, voorwaarde is uiteraard wel dat je van RPG's houdt.Yonix schreef op dinsdag 24 juli 2007 @ 02:13:
[...]
Twee verschillende spellen, twee verschillende genres (First Person RPG - Action / 3rd Person), maar beide erg goede games.
• Oblivion biedt erg veel: een goed verhaal, goede gameplay, veel speelplezier dankzij de grootte van de spelwereld en diepte van het verhaal en is een lust voor het oog.
• Saints Row lijkt veel op Grand Theft Auto, maar is op bepaalde gebieden net wat beter - in mijn ogen.
Het spel biedt veel speelplezier, goede gameplay, online mogelijkheden, en oogt grafisch ook erg mooi.
Ik heb beide en heb meer plezier beleefd aan Oblivion (PC), vanwege de variatie in het spel.
Naar mijn mening kan Saints Row na een tijd gaan ''vervelen'', dat neemt echter niet weg dat het een goed spel is.
Het is maar net waar je voorkeur naar uit gaat.
Oblivion is mijn meest gespeelde 360 spel, Saint's Row het op 2 na meest gespeelde (Pinball FX staat er tussen). Ik hou dan ook van beide genres en vind het beide fantastische games. De SP van Saint's Row is echt enorm uitgebreid, en zal je vele uren zoet houden.
Oblivion moet je je wat meer in kunnen verplaatsen. Ik ben nu met mijn 3e char aan het spelen en heb al bijna 400 uur in het spel zitten en ben er nog niet op uitgekeken (zal misschien anders worden als two worlds uitkomt
)
Oblivion moet je je wat meer in kunnen verplaatsen. Ik ben nu met mijn 3e char aan het spelen en heb al bijna 400 uur in het spel zitten en ben er nog niet op uitgekeken (zal misschien anders worden als two worlds uitkomt
Anoniem: 25534
Kan je niet gewoon beide routers resetten? Of 1 in bridge stand zetten?Sagat schreef op maandag 23 juli 2007 @ 22:57:
Net mijn nieuwe wireless router losgekoppeld en vervangen door mijn oude (non wireless), daarna de nieuwe op de begane grond aangesloten (alwaar mijn 360 staat). Beetje wat spelen met instellingen en hoe de kabels aangesloten moeten worden...... lijkt het te gaan werken. De 360 ziet mijn wireless, krijgt een ip adres eeeeeeeeeeeeeeeen loopt daarna doodleuk vast op de dns test.
![]()
![]()
Het probleem heeft vermoed ik waarschijnlijk niks met de 360 zelf te maken maar eigenlijk met de oude router, toen ik daar mijn 360 rechtstreeks op aansloot moest ik ook de xs4all adressen invoeren want met de dhcp info werkte het niet. En nu werken beide opties niet.
Oh well. Woensdag miss nog ff tijd om verder te tweaken en anders gewoon volgende week ofzo.
/frustratie off
Anoniem: 196953
Als je voor saints row kiest mag je die van mij wel overnemen (of eventueel ruilen). Misschien 4x gespeeld. Totaal niet mijn spel, maar had 'm bij aankoop xbox gekregen.Anoniem: 225214 schreef op dinsdag 24 juli 2007 @ 01:58:
Ikzelf hou niet van RPG's, maar wel van free roaming. Saints Row is dus voor mij een erg vermakelijk spel, en een absolute aanrader. Veel SP actie, humor, mooie graphics en een lekkere gameplayAnoniem: 225214 schreef op dinsdag 24 juli 2007 @ 01:58:
Ben zelf pas op 35%, heb t spel vanaf dat het uitkwam, maar ik speel simpelweg niet al te vaak
ik weet wel waar ik weer geld aan gaat uitgeven
http://ownage.nl:80/article/1425/
een vriend van me is drummer in een bandje en die zit er nu ook over te denken om een xbox aan te schaffen speciaal voor rock band
ik zie hem al zitten achter dat ding
een vriend van me is drummer in een bandje en die zit er nu ook over te denken om een xbox aan te schaffen speciaal voor rock band
Was ik vandaag van plan om ''Marvel: Ultimate Alliance'' te gaan kopen voor de Xbox 360 is hij hier in Tilburg nergens meer te vinden, en dat terwijl ik twee weken terug het spel nog zag liggen bij V&D.
Ik ga zometeen nog naar twee winkels, anders wordt het vandaag gewoon een ander spel.

Ik ga zometeen nog naar twee winkels, anders wordt het vandaag gewoon een ander spel.
Elk genre is op die manier wel met zo'n dooddoener te beschrijven, zeg dan niksAnoniem: 131051 schreef op dinsdag 24 juli 2007 @ 02:29:
[...]
ach kom, tomatoes, tomatoes...Het zijn beide games waar je rondloopt met een mannetje en opdrachten uitvoert.
Ik heb geen saints row gespeeld, maar wat is oblivion saai zeg. Typische rpg, allemaal verkapte 'ga dit eens halen, ga dat eens halen' opdrachten...
FPS: beetje lopen en schieten
Adventure: beetje praten en klikken
Racing: beetje sturen en gassen
Jump/Run: beetje springen en dingetjes verzamelen
Speel toevallig nu SR en heb Obl. helemaal uitgespeeld. Beide totaal andere spellen, maar als je van de genres houdt allebei aan te raden. Wil je een RPG dan is Oblivion de keus. Is Grand Theft Auto (free roaming) jouw ding dan is SR zeker een aanrader. Speel je ze allebei graag, gooi dan een dobbelsteen (of koop de goedkoopste).
PS de community waardeert Oblivion iets beter dan SR, maar het blijft appels met peren vergelijken
Iemand problemen met Xbox Live? Mijn Gold abo van 3 maanden is gisteren geëindigd, en ik had van iemand hier een code voor een maand Gold. Wil ik die invoeren, krijg ik een "cannot connect to Xbox Live, check connection". Ook als ik hem invoer op Xbox.com krijg ik fout : Je code kan niet worden gebruikt. Probeer het opnieuw.". Code is goed ingevoerd.
Kan met moeite inloggen op Xbox Live nu (Silver), routers zijn al gereset.
Anoniem: 196953
Idd, guitar hero al gespeeld? Erg vermakelijk. Rock band klinkt helemaal super, zeker gezien de multiplayer opties. Vind 't ook erg jammer dat Singstar niet voor de Xbox bestaatnnndoh schreef op dinsdag 24 juli 2007 @ 12:28:
ik weet wel waar ik weer geld aan gaat uitgeven![]()
Ik ben momenteel aan het overwegen om een xbox 360 te bestellen. De combinatie van een goede grafische kwaliteit, veel spellen en de (vergeleken met de PS3) relatief lage prijs. Ik zal vast niet de enige zijn, maar ik ben vrij huiverig over de vele verhalen over defecten die je overal hoort. Stel nu dat ik inderdaad een xbox 360 aanschaf, hoe groot schatten jullie dan de kans dat ik inderdaad met een defect geconfronteerd wordt?
De twee defecten waar ik veel over gehoord heb zijn het rode ringen probleem en het krassen van de DVD drive, maar ik hoorde ook dat voor allebei die problemen tegenwoordig garantie bestaat. Hoe vervelend is het om die garantie inderdaad verzilverd te zien?
Laat ik het zo stellen: als ik er zeker van was dat het apparaat gewoon fatsoenlijk zou werken, zou ik nu meteen een xbox bestellen. Kunnen jullie me vertellen wat ik er op dit gebied van verwachten kan?
Verder vroeg ik me ook af wat het precies het voordeel is van een Premium t.o.v. een Core system. Hoe handig is die harde schijf precies? Ik heb mijn PC al op mijn TV aangesloten, dus voor het spelen van films en muziek zal ik 'm niet gebruiken.
De twee defecten waar ik veel over gehoord heb zijn het rode ringen probleem en het krassen van de DVD drive, maar ik hoorde ook dat voor allebei die problemen tegenwoordig garantie bestaat. Hoe vervelend is het om die garantie inderdaad verzilverd te zien?
Laat ik het zo stellen: als ik er zeker van was dat het apparaat gewoon fatsoenlijk zou werken, zou ik nu meteen een xbox bestellen. Kunnen jullie me vertellen wat ik er op dit gebied van verwachten kan?
Verder vroeg ik me ook af wat het precies het voordeel is van een Premium t.o.v. een Core system. Hoe handig is die harde schijf precies? Ik heb mijn PC al op mijn TV aangesloten, dus voor het spelen van films en muziek zal ik 'm niet gebruiken.
Eagles may soar high, but weasels don't get sucked into jet engines. Specs
Anoniem: 6153
Same here, kan niet inloggen ( 2 actieve Gold-abbo's). Er is toch geen onderhoud aangekondigd voor vandaag ?Exorcist schreef op dinsdag 24 juli 2007 @ 13:14:
Iemand problemen met Xbox Live? Mijn Gold abo van 3 maanden is gisteren geëindigd, en ik had van iemand hier een code voor een maand Gold. Wil ik die invoeren, krijg ik een "cannot connect to Xbox Live, check connection". Ook als ik hem invoer op Xbox.com krijg ik fout : Je code kan niet worden gebruikt. Probeer het opnieuw.". Code is goed ingevoerd.
Anoniem: 217897
Tja, het niet alsof je enorme risicos loopt na aanschaf.. Mijne is een maand of 4 oud.. staat ergens boven een kachelrooster, en heeft dus genoeg ventilatie..Mas- schreef op dinsdag 24 juli 2007 @ 13:29:
Ik ben momenteel aan het overwegen om een xbox 360 te bestellen. De combinatie van een goede grafische kwaliteit, veel spellen en de (vergeleken met de PS3) relatief lage prijs. Ik zal vast niet de enige zijn, maar ik ben vrij huiverig over de vele verhalen over defecten die je overal hoort. Stel nu dat ik inderdaad een xbox 360 aanschaf, hoe groot schatten jullie dan de kans dat ik inderdaad met een defect geconfronteerd wordt?
Ga er normaal mee om en je zult -in principe- geen problemen hebben.
En de harde schijf is handig omdat spellen er tijdelijke bestanden op kunnen opslaan wat weer laadtijden kan verkorten..
Stel dat ik een Core system neem, dus zonder harde schijf, kan ik dan nog altijd mijn spellen op xbox live spelen?Anoniem: 217897 schreef op dinsdag 24 juli 2007 @ 13:47:
[...]
Tja, het niet alsof je enorme risicos loopt na aanschaf.. Mijne is een maand of 4 oud.. staat ergens boven een kachelrooster, en heeft dus genoeg ventilatie..
Ga er normaal mee om en je zult -in principe- geen problemen hebben.
En de harde schijf is handig omdat spellen er tijdelijke bestanden op kunnen opslaan wat weer laadtijden kan verkorten..
Ook hier word steeds de verbinding verbroken,..om de 3/5 minuten....joepieAnoniem: 6153 schreef op dinsdag 24 juli 2007 @ 13:33:
[...]
Same here, kan niet inloggen ( 2 actieve Gold-abbo's). Er is toch geen onderhoud aangekondigd voor vandaag ?
De kans op problemen is volgens mij niet extreem groot hoor. Je leest hier voornamelijk over de probleemgevallen. Ik ken 3 mensen (inclusief mezelf) die nog nooit problemen hebben gehad met de 360. Nu er problemen zijn (geweest) wordt er opeens ook wel erg veel aandacht besteed aan die problemen.Mas- schreef op dinsdag 24 juli 2007 @ 13:29:
Bij een Premium systeem zit niet alleen een harde schijf, maar ook een HD component kabel, een draadloze controller en een headset. Dingen die je niet bij de Core zult vinden. De harde schijf wordt niet alleen voor savegames gebruikt, maar ook voor downloads van Xbox Live (demo's, updates, straks HD films). Met de harde schijf worden ook bepaalde dingen uit games gebufferd, wat voor een performance winst zorgt in een aantal spellen. Bij een Core systeem zul je dus ook nog een memory card moeten kopen.
uhm...
Nee, je zult nog steeds een memory card erbij moeten kopen voor o.a je savegames/game update's enz... of ik moet het helemaal verkeerd hebben hoor.Mas- schreef op dinsdag 24 juli 2007 @ 13:49:
[...]
Stel dat ik een Core system neem, dus zonder harde schijf, kan ik dan nog altijd mijn spellen op xbox live spelen?
[ Voor 6% gewijzigd door Semper Fight op 24-07-2007 13:54 ]
Hier had uw advertentie kunnen staan! DM me voor meer info over de prijzen
Maar als je toch Live neemt dan kun je net zo goed een harde schijf nemen voor demo's/game video's en arcade spelletjes..
Nee, er zijn al vanaf het begin problemen, die zijn er nog steeds. De aandacht voor de problemen is terecht. Hoeveel mensen ken je die wel problemen hebben ?Smoonshine schreef op dinsdag 24 juli 2007 @ 13:51:
[...]
De kans op problemen is volgens mij niet extreem groot hoor. Je leest hier voornamelijk over de probleemgevallen. Ik ken 3 mensen (inclusief mezelf) die nog nooit problemen hebben gehad met de 360. Nu er problemen zijn (geweest) wordt er opeens ook wel erg veel aandacht besteed aan die problemen.
In mijn omgeving ( en dan heb ik het niet over mensen die ik via Live ontmoet ) zijn er inclusief mijn eigen 360 5 van de 8 boxen ( soms meerdere malen ) naar Microsoft retour geweest. Als ik ook de Live-contacts meeneem, komen daar nog eens 9 bij van de 30 mensen in mijn lijst. Dat zijn dus 14 van de 38, dat is meer dan 1/3 ....
Beide observaties zijn valide, maar je moet je afvragen welke representatief is. Ik vraag me wel af in hoeverre mensen met nieuwere consoles ( uit 2007 ) problemen ondervinden.
Is live down nu ofzo ?
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Ik d8 eerst ook zo, maar heb hem toch maar gekocht 2 weken geleden. Doet het nog perfect, nog geen krasjes gezien op de schijfjes, al liep hij net nog vast, maar dat lag niet echt aan de console denk ik, ik was een beetje aan het kloten met het aansluiten van het internet.
Oh was dat het? ik probeerde ook in te loggen maar het lukte steeds niet. Ik dacht dat het wat met mijn internet was, maar had geen zin om het verder uit te zoeken.Mars18 schreef op dinsdag 24 juli 2007 @ 14:06:
Is live down nu ofzo ?
Met support gebeld, ze weten nog niet hoe lang het gaat duren...Anoniem: 225214 schreef op dinsdag 24 juli 2007 @ 14:13:
[...]
Oh was dat het? ik probeerde ook in te loggen maar het lukte steeds niet. Ik dacht dat het wat met mijn internet was, maar had geen zin om het verder uit te zoeken.
Stond 25 minuten in de wacht ( mobiele telefoon, abbo met ruim voldoende minuten ) maar vroeg me toch af van wie het wachtmuziekje is...
Had nu het probleem dat ik arcade-games waar ik voor betaald heb, ook in single-player niet kan afspelen, daarvoor bel ik nu dus ....
Volgens medewerkster kon ik het beste de games opnieuw downloaden met het account waar ik ze mee had aangeschaft ...
premium heeft een harddisk.. heb je echt nodig imo..Mas- schreef op dinsdag 24 juli 2007 @ 13:29:
microsoft weet nu wat het (hitte) probleem was en dit lossen ze nu op door een extra grote kopere
koeling te plaatsen.. ik weet niet of dit ook al het geval is met de exemplaren in de winkel.. maar je hebt sowieso 3 jaar garantie en MS regelt dat allemaal heel netjes over het algemeen.. bij defect komen ze de xbox thuis bij je ophalen zonder kosten.. Game On!
XBOX 360 Gamertag | Mac mini | Macbook | iMac - God Does Not Have a Plan; He is Just a Kid With an Antfarm
support is toch een 0800 nr..Anoniem: 6153 schreef op dinsdag 24 juli 2007 @ 14:25:
[...]
Met support gebeld, ze weten nog niet hoe lang het gaat duren...
Stond 25 minuten in de wacht ( mobiele telefoon, abbo met ruim voldoende minuten ) maar vroeg me toch af van wie het wachtmuziekje is...
Had nu het probleem dat ik arcade-games waar ik voor betaald heb, ook in single-player niet kan afspelen, daarvoor bel ik nu dus ....
Volgens medewerkster kon ik het beste de games opnieuw downloaden met het account waar ik ze mee had aangeschaft ...
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Dat vind ik niet meer dan normaal dat ze die kosten op zich nemen. In weze zouden ze de consoles in de winkel terug moeten roepen ( want een bepaald percentage daarvan kan wezenlijke problemen hebben, die je niet op je klanten mag afwentelen ).dadj schreef op dinsdag 24 juli 2007 @ 14:25:
[...]
premium heeft een harddisk.. heb je echt nodig imo..
microsoft weet nu wat het (hitte) probleem was en dit lossen ze nu op door een extra grote kopere
koeling te plaatsen.. ik weet niet of dit ook al het geval is met de exemplaren in de winkel.. maar je hebt sowieso 3 jaar garantie en MS regelt dat allemaal heel netjes over het algemeen.. bij defect komen ze de xbox thuis bij je ophalen zonder kosten.. Game On!
En even realistisch : qua advies kan je ook wachten op de Elite ( grotere HD, kleur, HDMI ). Dit heeft de PS3 ook. De PS3 heeft blu-ray ingebouwd, de 360 heeft een HD-DVD addon. Ook moet je niet vergeten dat je voor online gaming per jaar 50 a 60 euro betaalt, bij de PS3 hoef je dat niet.
Je kunt dat nummer gebruiken als je met je mobiele nummer belt. Sommige mensen en bedrijven hebben de 0*00 nummers geblokkeerd.
Mijn ervaring is dat je via het 0800-nummer er bij dit soort situaties helemaal niet, of veel later doorkomt, vandaar dat ik via het mobiele nummer belde...
Wat ik alleen vreemd vind is dat ze op xbox,com niet tijdelijk een maintenance-melding zetten, ipv de boel helemaal met elkaar te verweven ...
[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 6153 op 24-07-2007 14:42 ]
De 360 heeft alleen een (op dit moment) veel grotere games database. Ook heeft de 360 al echte toppers en ook al een classics collectie. Dingen die bij de PS3 nog wel even gaan duren. Op dit moment is de 360 kwa games/prijs verhouding gewoon de beste keus van de 3 consoles.Anoniem: 6153 schreef op dinsdag 24 juli 2007 @ 14:35:
[...]
En even realistisch : qua advies kan je ook wachten op de Elite ( grotere HD, kleur, HDMI ). Dit heeft de PS3 ook. De PS3 heeft blu-ray ingebouwd, de 360 heeft een HD-DVD addon. Ook moet je niet vergeten dat je voor online gaming per jaar 50 a 60 euro betaalt, bij de PS3 hoef je dat niet.
uhm...
FF vraagje: ben ik mijn garantie kwijt als ik mijn 360 openschroef? (ik denk het wel, maar ik vraag het om zeker te zijn)
Want anders zou ik die diamand koelpasta kunnen kopen en die tussen de cpu/whatever en het koelblok smeren
Want anders zou ik die diamand koelpasta kunnen kopen en die tussen de cpu/whatever en het koelblok smeren
Greyh0und
Zo, ik heb zojuist dan toch maar de xbox 360 besteld, premium, inclusief een extra draadloze controller en Forza Motorsport 2 en PES. Een flinke aderlating, en ik hoop dat het niet tegen gaat vallen. Trouwens, vergis ik me of krijg ik de eerste maand op xbox live gratis?
Tuurlijk is je garantie dan weg. Of ze het kunnen zien is een 2de (vaak wel, zeker als je er ff andere pasta tussen gaat doen)
Anoniem: 130184
Online gaming is imho ook een stuk verrotter dan op de 360. Verder is er volgens mij helemaal nergens gegarandeerd dat je er nooit voor zal moeten betalen, en als ik me niet vergis was er al een game waarbij je ook moest betalen? Al weet ik niet meet hoe/wat/waar dat was dus pin me daar niet op vast en kan ik het daarin dus fout hebben.Anoniem: 6153 schreef op dinsdag 24 juli 2007 @ 14:35:
[...]
Ook moet je niet vergeten dat je voor online gaming per jaar 50 a 60 euro betaalt, bij de PS3 hoef je dat niet.
Ik heb hier nog zoon USB stuurtje liggen van Microsoft voor de pc
Zou ik die kunnen aansluiten op de xbox 360?
Als ik het aansluit werkt het namelijk niet, moet ik iets instellen of drivers downloaden via xbox live?
Zou ik die kunnen aansluiten op de xbox 360?
Als ik het aansluit werkt het namelijk niet, moet ik iets instellen of drivers downloaden via xbox live?
[ Voor 33% gewijzigd door D467 op 24-07-2007 15:21 ]
Ervaring mee ? Ik heb met beiden ervaring. Ik heb echter nog niet meegemaakt dat ik op de PS3 NIET online kon....Anoniem: 130184 schreef op dinsdag 24 juli 2007 @ 14:55:
[...]
Online gaming is imho ook een stuk verrotter dan op de 360. Verder is er volgens mij helemaal nergens gegarandeerd dat je er nooit voor zal moeten betalen, en als ik me niet vergis was er al een game waarbij je ook moest betalen? Al weet ik niet meet hoe/wat/waar dat was dus pin me daar niet op vast en kan ik het daarin dus fout hebben.
Je gaat er veel plezier aan beleven, ik heb laatst mijn Wii omgeruild voor een Xdoos360 amuseer me er 100x beter mee. Vooral Forza en Gears of war. Saints Row is ook erg leuk evenals dead rising. Ik ben 5 spellen door elkaar heen aan het spelen. Als je een nieuwe gamertag maakt krijg je op die account idd Xboxlive Gold een maand gratis. Maar het gaat niet tegenvallenMas- schreef op dinsdag 24 juli 2007 @ 14:53:
Zo, ik heb zojuist dan toch maar de xbox 360 besteld, premium, inclusief een extra draadloze controller en Forza Motorsport 2 en PES. Een flinke aderlating, en ik hoop dat het niet tegen gaat vallen. Trouwens, vergis ik me of krijg ik de eerste maand op xbox live gratis?
GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k
Yep, eerste maand trial is gratis (max 3x)Mas- schreef op dinsdag 24 juli 2007 @ 14:53:
.......Trouwens, vergis ik me of krijg ik de eerste maand op xbox live gratis?
Anoniem: 210471
Waar heb je besteld? Ik zit niet ook ronde te kijken voor aanbiedingen.....Mas- schreef op dinsdag 24 juli 2007 @ 14:53:
Dit heb ik besteld: http://hetnijlpaard.tweakdsl.nl/hmmm.JPG .Anoniem: 210471 schreef op dinsdag 24 juli 2007 @ 15:10:
[...]
Waar heb je besteld? Ik zit niet ook ronde te kijken voor aanbiedingen.....
Heeft iemand problemen met Xbox live?
Ik kan niet goed inloggen, geen games starten en/of vrienden joinen. De laatste 15 minuten loopt hij constant vast als ik iemand probeer te joinen. Na een restart kan ik nu ook niet meer met xbox live connecten. Iemand dezelfde problemen met Live of gaat dit zowaar mijn eerste kapotte xbox zijn
Ik kan niet goed inloggen, geen games starten en/of vrienden joinen. De laatste 15 minuten loopt hij constant vast als ik iemand probeer te joinen. Na een restart kan ik nu ook niet meer met xbox live connecten. Iemand dezelfde problemen met Live of gaat dit zowaar mijn eerste kapotte xbox zijn
edit:
Ik zie inderdaad toevallig dat xbox.com ook niet te bereiken is.. Phew! Launch date xbox doet het gelukkig nog steeds
Ik zie inderdaad toevallig dat xbox.com ook niet te bereiken is.. Phew! Launch date xbox doet het gelukkig nog steeds
[ Voor 17% gewijzigd door Swindle op 24-07-2007 15:40 ]
Eh..hier werkt XBOX.com wel gewoon. 'k kan ook gewoon inloggen 
Of ze hebben de websites drastisch verandert, of ik ben er gewoon een paar weken niet geweest
Of ze hebben de websites drastisch verandert, of ik ben er gewoon een paar weken niet geweest

[ Voor 43% gewijzigd door TheVMaster op 24-07-2007 15:55 ]
Het lijkt inderdaad al over te zijn, goed
Anoniem: 84457
Ik heb net een nieuwe LCD tv gekocht met genoeg kabel mogelijkheden waaronder ook HDMI.
Mijn Xbox360 daarentegen is alweer wat ouder en beschikt niet over een HDMI aansluiting.
Nu ben ik op play-asia es gaan zoeken naar een juiste kabel voor mijn combinatie, maar kom daar niet uit.
Dus vandaar de vraag, zou iemand es voor me kunnen kijken welke kabel iets voor mij is..?
Zijn trouwens 3 pagina's.
http://www.play-asia.com/paOS-14-71-de-77-1-49-en.html
Mijn Xbox360 daarentegen is alweer wat ouder en beschikt niet over een HDMI aansluiting.
Nu ben ik op play-asia es gaan zoeken naar een juiste kabel voor mijn combinatie, maar kom daar niet uit.
Dus vandaar de vraag, zou iemand es voor me kunnen kijken welke kabel iets voor mij is..?
Als je genoeg aansluitingen hebt op je TV, dan zou er dus ook een component aansluiting aan moeten zitten (Rood, Groen, Blauw). Zo'n kabel zit bij je xbox. Overigens hebben wij niet zo ontzettend veel aan een lijst met kabels, maar meer aan het type van je TV. Sowieso staat in de handleiding van je TV wel wat voor aansluitingen er op zitten. Dan moet het niet zo heel moeilijk zijn om daar een kabel bij te vinden.Anoniem: 84457 schreef op dinsdag 24 juli 2007 @ 16:25:
Ik heb net een nieuwe LCD tv gekocht met genoeg kabel mogelijkheden.
Dus vandara de vraag, zou iemand es voor me kunnen kijken welke kabel iets voor mij is..?
Waarom wil je trouwens een kabel in Azië bestellen?
uhm...
De kans dat je met een 3RLOD defect geconfronteerd wordt is theoretisch 100%.Mas- schreef op dinsdag 24 juli 2007 @ 13:29:
MS heeft toegegeven dat het een designfout is. Maar zelf heb ik mijn 360 nu al dik 1,5 jaar en zeker 1800 uren speeltijd er op zitten en nog geen enkel probleem gehad, veel van mijn vrienden daarintegen wel. Op dit moment is de wachttijd bij een reparatie vrij lang, maar dat zal de komende maanden in een rap tempo weggewerkt zijn (Het is zomer en er gaan nu veel 360's stuk, en daarbij is veel personeel van MS op vakantie).
De problemen met krassen zijn vele malen kleiner. En ook afhankelijk van de drive die je hebt.
Van de andere kant is het games aanbod op dit moment (en ook nog tot Q2 2008) t.o.v. de PS3 veel beter, er zijn gewoon meer games en de multiplatform games draaien op de 360 ook vaak nog net iets beter. (Ben benieuwd of GTA4 het keerpunt zal zijn, of dat die ook beter zal lopen op de 360)
En dan het Live! netwerk, dit steekt zeer goed in elkaar. MS heeft zijn console ook rondom dit netwerk gebouwt en blijft het netwerk ook steeds verbeteren. Het netwerk van Sony is wel gratis en gamen is ook gratis, maar het is toch niet te vergelijken.
De PS3 heeft natuurlijk een groot potentieel. De cell is in threorie een stuk krachtiger als de CPU's van de 360, en de BR-disk heeft ook een groot potentieel. Maar dat is allemaal iets voor de toekomst. NU is de 360 de console die het meeste waar voor je geld geeft, over 12 - 18 maanden kan het heel anders uit zien.
Waarschijnlijk dat ik in de loop van volgend jaar ook wel een PS3 zal aanschaffen, maar dan zal de prijs eerst moeten zakken tot ca 400.
De "Elite" versie wel. (HDMI + 120Gig HD.)Anoniem: 118038 schreef op dinsdag 24 juli 2007 @ 16:31:
hebben de nieuwere xbox360 wel hdmi dan?
Geruchten zijn dat deze ca 450 euro gaat kosten.
[ Voor 10% gewijzigd door yzf1kr op 24-07-2007 16:34 ]
https://www.facebook.com/hausbrandeck
alleen de eliteAnoniem: 118038 schreef op dinsdag 24 juli 2007 @ 16:31:
hebben de nieuwere xbox360 wel hdmi dan?
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Anoniem: 84457
Bedankt voor je reactie, de (component) aansluiting is ook bij deze lcd tv aanwezig.Smoonshine schreef op dinsdag 24 juli 2007 @ 16:29:
[...]
Als je genoeg aansluitingen hebt op je TV, dan zou er dus ook een component aansluiting aan moeten zitten (Rood, Groen, Blauw). Zo'n kabel zit bij je xbox. Overigens hebben wij niet zo ontzettend veel aan een lijst met kabels, maar meer aan het type van je TV. Sowieso staat in de handleiding van je TV wel wat voor aansluitingen er op zitten. Dan moet het niet zo heel moeilijk zijn om daar een kabel bij te vinden.
Waarom wil je trouwens een kabel in Azië bestellen?
Ik bestel het liefst uit Azie aangezien je daar de (b) merk kabels het 'goedkoopst' vandaan haalt.
Zo heb ik daar voor een maandje of twee terug een scart-kart kabel voor mij Xbox360 gehaald (welke nu trouwens overbodig is geworden) van hele mooie kwaliteit.
Maar nu ik onverwacht een lcd tv heb gekocht ben ik opzoek naar een passende goede kabel.
De scartkabel voor de Xbox360 heeft me toen een kleine 15 euro gekost, nog altijd 10 euro minder dan de officiele van Microsoft.
ik heb links en rechts lopen zoeken...
maar ik kan niets vinden over mijn probleem
ik heb een toslink kabel gekocht om mijn 360 te verbinden met mijn versterker.
aan de versterker kan zit ie goed vast, maar aan de xbox kant, schiet bij het minste geringste eruit.
alsof ie een maat te klein is
is er een bepaald merk toslink kabel die wel goed is?
aan de versterker kan zit ie goed vast, maar aan de xbox kant, schiet bij het minste geringste eruit.
Ik heb precies hetzelfde probleem! echt eenmaal zachtjes de kabel aanraken en hij laat los. Ik las volgens mij hier op het forum ook iemand die het klepje van de xbox ingang weg had gehaald ofzo en dat het dan beter past. Je bent in ieder geval niet de enige. En volgens mij hebben alle toslink kabels dezelfde maat.
Live werkt weer goed,
Ben laatste tijd veel halo 2 doen online.
Nog paar gasten hier die wel keer willen spelen ?
Ben laatste tijd veel halo 2 doen online.
Nog paar gasten hier die wel keer willen spelen ?
Hoe is het spelen van een first person shooter eigenlijk zonder muis? Ik kan me haast niet voorstellen dat dat fijn is, en ben dan ook huiverig om zo'n soort spel aan te schaffen.
Ik speel CoD3 zonder problemen met de Xbox 360 controller. Niet echt langzamer dan met een muis hoor.Mas- schreef op dinsdag 24 juli 2007 @ 18:17:
Hoe is het spelen van een first person shooter eigenlijk zonder muis? Ik kan me haast niet voorstellen dat dat fijn is, en ben dan ook huiverig om zo'n soort spel aan te schaffen.
Yo.
Anoniem: 28484
Even voor de zekerheid, beide kabels hebben aan beide kanten dezelfde aansluiting toch?Wiseguy1983 schreef op dinsdag 24 juli 2007 @ 17:32:
Ik heb precies hetzelfde probleem! echt eenmaal zachtjes de kabel aanraken en hij laat los. Ik las volgens mij hier op het forum ook iemand die het klepje van de xbox ingang weg had gehaald ofzo en dat het dan beter past. Je bent in ieder geval niet de enige. En volgens mij hebben alle toslink kabels dezelfde maat.
Bij mij zit de optische kabel echt rotsvast, eigenlijk te vast zelfs... je moet redelijk goed doordrukken om hem echt goed vast te zetten.
Daarbij zijn console FPS ook aangepast aan de console. Spellen houden er rekening mee dat je iets minder snel en secuur bent met een controller. Ik heb nu GRAW, GoW en Rainbow Six Vegas gespeeld en allemaal spelen ze als een zonnetje.VonFoX schreef op dinsdag 24 juli 2007 @ 18:23:
[...]
Ik speel CoD3 zonder problemen met de Xbox 360 controller. Niet echt langzamer dan met een muis hoor.
uhm...
Goede keusMas- schreef op dinsdag 24 juli 2007 @ 14:53:
Heb precies hetzelfe pakket nu 2 weekjes.
Heb alleen de superpack, was dit geen betere keus?
O ja als je xbox account gaat aanmaken moet je gewoon silver kiezen.
Dezer word dan automatisch omgezet naar 1 maand gold
Anoniem: 121633
Als je wat verder had gezocht, was je misschien 20euro goedkoper uitgeweest.Mas- schreef op dinsdag 24 juli 2007 @ 15:18:
[...]
Dit heb ik besteld: http://hetnijlpaard.tweakdsl.nl/hmmm.JPG .
Xbox 360 Premium + PES 6 + Accu/Cable + Controller € 420,00
Forza Motorsport 2 Xbox 360 € 62,00
Speelt super, haloMas- schreef op dinsdag 24 juli 2007 @ 18:17:
Eigenlijk had ik iets van elite zal wel. toch niks aan. Maar denk nu pas er aan dat die HDMI heeft, en die ingang heb ik ook op me hd-tv.
Hoeveel keer zal dat mooier zijn dan hd-ready zoals ik het nu heb. Of merk je dat verschil pas bij Full-HD ?
Hoeveel keer zal dat mooier zijn dan hd-ready zoals ik het nu heb. Of merk je dat verschil pas bij Full-HD ?
Het verschil tussen HDMI en component is volgens mij nauwelijks te zien. De keuze voor de elite zou dus wat mij betreft alleen gebaseerd zijn op de kleur van de console en de meegeleverde extra's.Mars18 schreef op dinsdag 24 juli 2007 @ 21:22:
Eigenlijk had ik iets van elite zal wel. toch niks aan. Maar denk nu pas er aan dat die HDMI heeft, en die ingang heb ik ook op me hd-tv.
En natuurlijk als je een TV hebt die geen component ingang heeft.
Ik heb een vraagje, misschien dat meerdere mensen hier last van hebben.
Ik heb mijn Xbox via component aangesloten, maar ik krijg vage flikkerende lijnen horizontaal over mijn beeld, hoe lager de resolie hoe erger ze worden (dus 480 is het ergst, 1080i is het minst erg)
Het is best vervelend en aan mijn scherm ligt het denk ik niet (Samsung LE32R82), met HDMI en scart heb ik iig nergens last van.
Weet iemand of het aan de console kan liggen of dat de component input gewoon raar doet?
Ik heb mijn Xbox via component aangesloten, maar ik krijg vage flikkerende lijnen horizontaal over mijn beeld, hoe lager de resolie hoe erger ze worden (dus 480 is het ergst, 1080i is het minst erg)
Het is best vervelend en aan mijn scherm ligt het denk ik niet (Samsung LE32R82), met HDMI en scart heb ik iig nergens last van.
Weet iemand of het aan de console kan liggen of dat de component input gewoon raar doet?
Anoniem: 85914
heb je de schuifknop op de connector aan je xbox360 componentkabel al verschoven naar HDTV ?
DapperKonijntje schreef op dinsdag 24 juli 2007 @ 23:26:
Jup, zover was ik al.
Heb net alle kabels eruit getrokken op component na en elk apparaat wat voor storing zou kunnen zorgen een stukje verder gezet, maar helaas zonder resultaat.
Net even een dvdje gedraaid via hdmi port en mn Wii geprobeerd via RGB, allemaal perfect strak beeld...ik snap dr geen zak van.
Beeld is ook verder wel goed, geen distortions ofzo, alleen die vage knipperende banen die heel snel knipperen.
Het is niet zo erg dat het onspeelbaar is, maar je merkt het wel.
Heb net alle kabels eruit getrokken op component na en elk apparaat wat voor storing zou kunnen zorgen een stukje verder gezet, maar helaas zonder resultaat.
Net even een dvdje gedraaid via hdmi port en mn Wii geprobeerd via RGB, allemaal perfect strak beeld...ik snap dr geen zak van.
Beeld is ook verder wel goed, geen distortions ofzo, alleen die vage knipperende banen die heel snel knipperen.
Het is niet zo erg dat het onspeelbaar is, maar je merkt het wel.
Op een goede TV is het verschil niet met het oog waar te nemen volgens de kenners (ben ik niet, maar heb wel veel erover gelezen). Veel mensen komen met een analoog/digitaal verhaal maar dat is vooral theoretisch (op een goede TV dus). De Component kabel bij de premium is trouwens zeer goed en kan gewoon full-hd afbeelden (wederom als de TV het ondersteunt).Mars18 schreef op dinsdag 24 juli 2007 @ 21:22:
Ofwel, kijk even wat xbox bezitten roepen over jouw TV type in combinatie met de 360.
Achtergrond info: http://www.mcsnet.nl/nl/pg_11.html
HD Ready is niet meer dan 1280x720, dat kun dus zowel op component als HDMI zijn. Full HD (1920x1080) trouwens ook, maar bij hogere resoluties zijn vaak digitale aansluitingen beter.Mars18 schreef op dinsdag 24 juli 2007 @ 21:22:
* Exorcist is trots op zichzelf, heb vandaag EINDELIJK een aantal Achievements gehaald in Hexic. 1.000.000 totaal punten, een game met minimaal 150.000 punten en een Black Pearl. Was sinds een aantal dagen (weer) bezig met die spel, geeft wel voldoening
[ Voor 18% gewijzigd door Exorcist op 25-07-2007 01:41 ]
Ik heb exact dezelfde tv, en ik kan je vertellen dat het beeld echt prima is met component. Waarschijnlijk is er bij jou iets anders aan de hand dan. Kun je misschien een keer een X360 incl. component kabel lenen van een vriend of kennis oid, zodat je kan checken of het niet echt aan je tv ligt?DapperKonijntje schreef op dinsdag 24 juli 2007 @ 23:26:
edit:
Ik draai hem iig op 720p. Ik weet niet of je die resolutie al hebt geprobeerd?
[ Voor 4% gewijzigd door MiramarVTM op 25-07-2007 09:05 ]
http://www.budgetgaming.nl/games/1/C/console-xbox360.htmlAnoniem: 181923 schreef op woensdag 25 juli 2007 @ 09:06:
Is COD3 ergens in de aanbieding?Dat lijkt mij een prima shooter.
28 euro @ play.comAnoniem: 181923 schreef op woensdag 25 juli 2007 @ 09:06:
Is COD3 ergens in de aanbieding?Dat lijkt mij een prima shooter.
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Anoniem: 181923
Wow 28 euro lijkt mij prima. Hoe werkt bestellen via i-net? komt er nog verzendkosten en douanekosten hierbovenop of blijft het voor mij 28 euro?
Je moet wel een credit card hebben. Dit is inclusief verzenden, en ik heb in m'n tientallen bestellingen nog nooit douanekosten hoeven betalen, komt waarschijnlijk omdat je onder een bepaald bedrag komt.
yep beide kanten hebben dezelfde aansluiting. had dit kabeltje eerst tussen mijn DVD speler en de versterker. dus kabeltje is goed. en verder drukken gaat niet.. hij gaat met het kopje er helemaal in, en zit echt onwijs los (raak de xbox aan, kabel schiet los)Anoniem: 28484 schreef op dinsdag 24 juli 2007 @ 18:38:
[...]
Even voor de zekerheid, beide kabels hebben aan beide kanten dezelfde aansluiting toch?
Bij mij zit de optische kabel echt rotsvast, eigenlijk te vast zelfs... je moet redelijk goed doordrukken om hem echt goed vast te zetten.
28 euro inclusief verzendkosten is niet verkeerdGunner schreef op woensdag 25 juli 2007 @ 09:32:
Je moet wel een credit card hebben. Dit is inclusief verzenden, en ik heb in m'n tientallen bestellingen nog nooit douanekosten hoeven betalen, komt waarschijnlijk omdat je onder een bepaald bedrag komt.
Reken op minstens een week, dat is mijn ervaring.Anoniem: 181923 schreef op woensdag 25 juli 2007 @ 09:41:
28 euro inclusief verzendkosten is niet verkeerdDan ga ik dit meteen proberen. Gaat dit nog snel?
Oei dat is jammer. Maar goed dan bestel ik het nog. Kan ik overigens alle games die op hun website staan bestellen of is er nog een PAL/NTSC onderscheid ergens nodig?Gunner schreef op woensdag 25 juli 2007 @ 09:44:
[...]
Reken op minstens een week, dat is mijn ervaring.
Bij mij is het ook zo en van wat ik heb gehoord van vrienden is, dat het bij hun ook zo is.DarkChylde schreef op dinsdag 24 juli 2007 @ 17:23:
ik heb links en rechts lopen zoeken...
https://card.exophase.com/1/1116015.png
Ze hebben daar alleen PAL. Precies wat je normaal gesproken nodig hebt. Het duurt idd vrij lang, maar vaak bespaar je een hoop geld door daar te bestellen en dan neem ik dat voor lief.Anoniem: 181923 schreef op woensdag 25 juli 2007 @ 09:46:
Oei dat is jammer. Maar goed dan bestel ik het nog. Kan ik overigens alle games die op hun website staan bestellen of is er nog een PAL/NTSC onderscheid ergens nodig?
[ Voor 73% gewijzigd door Gunner op 25-07-2007 09:47 ]
bij play.com is alles PAL volgens mij, dus je kan alles bestellen
Ok thanksGunner schreef op woensdag 25 juli 2007 @ 09:47:
[...]
Ze hebben daar alleen PAL. Precies wat je normaal gesproken nodig hebt. Het duurt idd vrij lang, maar vaak bespaar je een hoop geld door daar te bestellen en dan neem ik dat voor lief.
Thank you for your order.
We hope you enjoy your purchases and come back again soon.
Nu maar afwachten hoe snel dit gaat verlopen en mocht het succes zijn dan ga ik meer games daar bestellen. Bedankt jongens voor jullie advies!
Bij mij zit hij ook stevig vast (gewoon normaal eigenlijk) terwijl ik hem vaak weghaal om te wisselen met m'n gewone xbox als ik XBMC gebruik.Anoniem: 28484 schreef op dinsdag 24 juli 2007 @ 18:38:
[...]
Even voor de zekerheid, beide kabels hebben aan beide kanten dezelfde aansluiting toch?
“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering
Play.com == UK en daarom hoef je dus ook geen douanekosten te betalen (lang leven de EU!)
Klopt, maar ze versturen het vanaf Jersey. En dat is geen onderdeel van de EU helaas.
Komen bij play.com echt geen extra kosten bij. 2 weken geleden nog RB6:Vegas besteld en alleen het bedrag betaald wat er op de site staat aangegeven.KeN. schreef op woensdag 25 juli 2007 @ 10:19:
Klopt, maar ze versturen het vanaf Jersey. En dat is geen onderdeel van de EU helaas.
Kan prima, de douane haalt echt niet alle pakketjes uit de stroom.
Maar wat ik bedoel is dat het wel zou kunnen. En dan nog ben je goedkoper uit dan hier in de winkel
Maar wat ik bedoel is dat het wel zou kunnen. En dan nog ben je goedkoper uit dan hier in de winkel
Hmm, ik wilde net antwoorden dat het niet uitmaakt waar het pakhuis staat, maar de hele limited firma is ook gevestigd in Jersey. Verder:.KeN. schreef op woensdag 25 juli 2007 @ 10:19:
Nummertje 37 van de terms and conditions:
If your delivery address is outside of Jersey, you may be subject to import duties and taxes, which are levied once a shipment reaches your country. Any such additional charges for customs clearance must be borne by you. You should note that customs policies vary widely from country to country; Play.com advises each customer to contact their local customs office for further information.
- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id
Dit topic is gesloten.