Het Xbox 360 ervaringen Topic - Deel 38 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 12 Laatste
Acties:
  • 8.525 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Ik heb ook nooit gesnapt waarom zo'n oplossing er niet gewoon al is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 212684

K heb nog een mooie over de ELITE..

Zon gast waar ik veel mee online zit had nu al voor de 4e x ring of death.
hij heeft de laatste toen opgestuurd en moet er maanden op wachten.
na heel veel telefoontjes hebben ze eindelijk bekend dat ze niet wisten waar zijn xdoos gebleven was.
todat hij plotseling een pakketje kreeg thuis....wat hadden ze gedaan: heb een f*cking elite gegeven
met excuus brief dat dit zo vaak moest voorkomen en zelfs zijn laatste kwijt geraakt waren!!

doe mij ook maar zon ring of death dan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13:12

Smoonshine

Feyenoord!!

Anoniem: 212684 schreef op donderdag 19 juli 2007 @ 15:51:
K heb nog een mooie over de ELITE..

Zon gast waar ik veel mee online zit had nu al voor de 4e x ring of death.
hij heeft de laatste toen opgestuurd en moet er maanden op wachten.
na heel veel telefoontjes hebben ze eindelijk bekend dat ze niet wisten waar zijn xdoos gebleven was.
todat hij plotseling een pakketje kreeg thuis....wat hadden ze gedaan: heb een f*cking elite gegeven
met excuus brief dat dit zo vaak moest voorkomen en zelfs zijn laatste kwijt geraakt waren!!

doe mij ook maar zon ring of death dan :P
Dat zou voor mij echt niet opwegen tegenover het maanden moeten missen van mijn premium 360. Dan koop ik er liever voor 100 euro alleen de grotere harde schijf bij. De hdmi poort mogen ze wel houden van mij, die gebruik ik toch niet.

Balen overigens. Colin Mcrae van Play is nog steeds niet binnen, ondanks dat hij 29 juni verstuurd is. Die zal ik dus wel niet meer terug zien. Gelukkig kan ik hem komende zaterdag als vermist opgeven en dan krijg ik als het goed is een nieuwe. Hopelijk heb ik daarmee meer geluk.

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Laatst online: 10:36
Smoonshine schreef op donderdag 19 juli 2007 @ 15:56:
[...]

Dat zou voor mij echt niet opwegen tegenover het maanden moeten missen van mijn premium 360. Dan koop ik er liever voor 100 euro alleen de grotere harde schijf bij. De hdmi poort mogen ze wel houden van mij, die gebruik ik toch niet.

Balen overigens. Colin Mcrae van Play is nog steeds niet binnen, ondanks dat hij 29 juni verstuurd is. Die zal ik dus wel niet meer terug zien. Gelukkig kan ik hem komende zaterdag als vermist opgeven en dan krijg ik als het goed is een nieuwe. Hopelijk heb ik daarmee meer geluk.
bij play.com heeft het bij mij ook wel es 3-4 weken geduurd...

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 12:58

S2S

Phusebox schreef op donderdag 19 juli 2007 @ 16:53:
[...]

bij play.com heeft het bij mij ook wel es 3-4 weken geduurd...
Bij mij ook wel is 6 dagen. Tja dat heb je soms.

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 134612

Heeft iemand Bomberman al gechecked ?

Helemaal vergeten dat hij gister uit is gekomen. Ik geloof dat ik nog wat MS punten in de buidel heb dus dat komt goed uit. Meteen downloaden als ik thuis kom. Bomberman is echt voor mij een must-have !! :9

Samen met Super Puzzle Fighter DE game waar ik naar uitkijk op XBLA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Giant87
  • Laatst online: 02-06 10:10
Één van mijn 360's een beetje gecasemod.

Faceplate na het spuiten (memcard &usb klepjes/IR oog/powerbutton moesten helemaal losgehaald worden)
Afbeeldingslocatie: http://img371.imageshack.us/img371/1350/p1020081tc8.jpg

Voorkant en bovenkant (powerbutton moet nog dezelfde kleur)

Afbeeldingslocatie: http://img526.imageshack.us/img526/3114/p1020138so4.jpg

Achterkant met nieuw coax aansluiting (digitaal geluid)

Afbeeldingslocatie: http://img469.imageshack.us/img469/622/p1020137fd9.jpg

Voorkant en onderkant

Afbeeldingslocatie: http://img469.imageshack.us/img469/2582/p1020139sl4.jpg

Veel gekloot gehad bij het spuiten van de bovenkant, was eerst zwart, maar spuitbus hield er halverwege mee op.
Dus eraf gepoetst (kut werk) en toen maar grijs gemaakt omdat ik geen zin had om een nieuw spuitbus te halen.

Er zit totaal geen blanke lak op... Dus we zien wel hoe lang de verf mooi blijft.
Spuiten kan überhaupt wat beter, maar het is goed genoeg voor mijn 2e 360 :+

(camera flits verandert de kleuren. Faceplate is zwarter, en het grijs is ook wat anders, minder groenig)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Giant87 schreef op donderdag 19 juli 2007 @ 18:05:

Faceplate na het spuiten (memcard &usb klepjes/IR oog/powerbutton moesten helemaal losgehaald worden)
[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Voorkant en onderkant

[afbeelding]

Veel gekloot gehad bij het spuiten van de bovenkant, was eerst zwart, maar spuitbus hield er halverwege mee op.
Dus eraf gepoetst (kut werk) en toen maar grijs gemaakt omdat ik geen zin had om een nieuw spuitbus te halen.

Er zit totaal geen blanke lak op... Dus we zien wel hoe lang de verf mooi blijft.

(camera flits verandert de kleuren. Faceplate is zwarter, en het grijs is ook wat anders, minder groenig)
Érg netjes! Vooral ook die coaxiale uitgang ipv de optische, waar kabels niet echt lekker in willen blijven zitten.

_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Giant87
Ja moet ook wel wil ik digitaal 5.1 geluid hebben. Mijn philips setje heeft namelijk alleen maar een coaxiale ingang.

Was nog makkelijker solderen dan bij de xbox (1). Daar moest je 3 draadjes solderen op het mobo, nu maar 2 :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 24-04 15:38
Smoonshine schreef op donderdag 19 juli 2007 @ 15:56:
[...]

Mijn dirt is 3 juli verstuurd en ik heb hem ook nog steeds niet. Crackdown 10 juli pas verstuurd en die heb ik al 4 dagen binnen. Zal wel bij de douane liggen dus.
Oh, bedoel je trouwens play.com of play-asia.com? De mijne komt van play-asia.com.

Bomberman is the shit trouwens _/-\o_ , eerste keer dat ik ms points heb gekocht.

[ Voor 8% gewijzigd door DeepSeven op 19-07-2007 19:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoodlum77
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 18-05-2023
Iemand ervaring met de wireless headset, volgens mij doe ik iets niet goed.

Ik heb hem laten connecten, lampje brand op 1 (gekoppeld aan controler 1 lijkt me)

ALs ik dan ga kleppen met iemand, gaat eht even goed dan valt ie uit gaat ie de 4 lampjes 1 voor 1 laten branden en hoor ik mijn gesprekspartner ineens over de speakers ipv de headset. Na een tijdje terugpraten zonder dat hij mij hoort heeft ie weer verbinding en kan ik weer even kletsen en dan bovenstaande opnieuw.

Ik heb MS al gebeld, maar ik moet de bon opsturen???!!??? das nogal latig heb dat ding via ebay besteld in USA voor 14 dollar. Hmmz goedkoop duuroop of ben ik gewoon een noob en heb ik iets niet goed ingesteld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flipm0de
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 10:24

Flipm0de

geen

Giant87 schreef op donderdag 19 juli 2007 @ 18:05:

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Voorkant en onderkant

[afbeelding]

Erg vet, maar heb je nu niet de garantie verkloot?

flipm0de ! flipm0de is the greatest!!!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 04-06 09:58

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Prijs van de Xbox 360 Elite in Engeland bekend! Ongeveer dus € 525

hmmm da's best prijzig, hè? :( Als je m toch voor deze prijs zou willen hebben, Play heeft m ook staan.

Wat is de prijs van de Premium in Engeland eigenlijk?

Antwoord: 279,99 GBP = ongeveer € 450

Dit alles relateren aan de Nederlandse markt:

NL - UK
400 - 450
??? - 525

??? = € 466,66

Dus € 450 lijkt haalbaar.

[ Voor 66% gewijzigd door SqueakyClean op 19-07-2007 20:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
De consoleprijzen zijn over het algemeen in Engeland toch al hoger...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Giant87
Flipm0de schreef op donderdag 19 juli 2007 @ 20:04:
[...]

Erg vet, maar heb je nu niet de garantie verkloot?
Ik had al geen garantie meer (zelf 2x moeten repareren, dvd laser & 3lod, daarbij was hij 2e hands)
Jobbie schreef op donderdag 19 juli 2007 @ 20:44:
Prijs van de Xbox 360 Elite in Engeland bekend!

hmmm da's best prijzig, hè? :( Als je m toch voor deze prijs zou willen hebben, Play heeft m ook staan.

Wat is de prijs van de Premium in Engeland eigenlijk?

Antwoord: 279,99 GBP
>> From t3.co.uk:
After Microsoft finally announced we'd be getting a taste of the Xbox 360 Elite from August 24th, three shops have brought word on how much they'll be charging for the memory heavy box of goodness.

HMV, Play and GAME will be flogging the hub for £329. That's fifty spots more than the Premium pack, but almost a whole ton cheaper than the new PS3 starter kit. However, there's no news as yet on whether any games will be included.
Microsoft themselves haven't confirmed a UK price, but it seems now they've been held to ransom.
To know the EUR-price I called a few (3) mainland EU stores, they all told me 449.99EUR (that's 50EUR above the Premium price), so I guess that will be the EUR-price. Converted to USD that puts the GBP-price at 676USD and the EUR-price at 622USD incl. sale taxes.

Full Story: t3.co.uk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

[b][message=28426657,noline]

To know the EUR-price I called a few (3) mainland EU stores, they all told me 449.99EUR (that's 50EUR above the Premium price), so I guess that will be the EUR-price. Converted to USD that puts the GBP-price at 676USD and the EUR-price at 622USD incl. sale taxes.

Full Story: t3.co.uk
Damn, dat zou echt vet zijn. Precies waar ik op hoop!

Thanks! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 20-05 13:35

Ken.

\m/.([oO]).\m/

DeepSeven schreef op donderdag 19 juli 2007 @ 19:40:
[...]

Mijn dirt is 3 juli verstuurd en ik heb hem ook nog steeds niet. Crackdown 10 juli pas verstuurd en die heb ik al 4 dagen binnen. Zal wel bij de douane liggen dus.
Oh, bedoel je trouwens play.com of play-asia.com? De mijne komt van play-asia.com.

Bomberman is the shit trouwens _/-\o_ , eerste keer dat ik ms points heb gekocht.
Ze bedoelen play.com.. anders hadden ze wel play-asia.com getypt ;)
Mijn DiRT komt ook bij P-A vandaan en was er na ongeveer een weekje.
Kan er helaas nog steeds geen hol van :P (1x echt gespeeld ivm vakantie)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09:59

Sagat

Is pappa x2!

Ik zie dat veel mensen zin in de elite krijgen, maar waarom pcies? De hd kan je ook los kopen en hdmi is toch ook niet zo heel byzonder?
De inhoudelijke verbeteringen (betere koeling, die-schrink) komen toch pas met de falcon?

Wat vinden jullie trouwens van de standaard hd? Ik dacht dat ik em heel snel vol zou hebben, maar het valt eigenlijk best mee.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -d-
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 11:30

-d-

Ik krijg die HD ook niet snel vol (demotjes van +/- 1 GB verwijder ik toch weer na het spelen). Maar ik verwacht dat met de komst van grote(re) downloadable content (zoals TR anniversary en GTA4 episodes, en daar zal het vast niet bij blijven) je er wel snel doorheen kan gaan....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Beste gamers

Ik heb sinds 8dec2005 een 360 en ben er nog steeds enorm blij mee (het is ook mijn eerste nog steeds btw)

Alleen nu had ik een vraag
ik werk met Windows Vista Ultimate (x64) en dus ook met de media center extender en kijk veel HD films en xvid van internet,

Dit werkt allenmaal best lekker onder MCE maar ik heb vernomen dat een USB harddisk aan de 360 koppelen ook kan.
Dit zou moeten werken op FAT32 en op een mac partitie.

aangezien fat32 teklein is voor 8gig HD films, wou ik die mac partitie gaan gebruiken

Alleen nu was mijn vraag, Heeft er iemand een Mac partitie programma die onder vista x64 werkt (mac drive 7 werkt niet)
ik heb nu een prachtige mac partitie op me usb hdd maar kan hem onder vista niet zien (en dus ook geen films plaatsen)

alvast bedankt

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzf1kr
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 25-05 10:06
Sagat schreef op donderdag 19 juli 2007 @ 21:35:
Ik zie dat veel mensen zin in de elite krijgen, maar waarom pcies? De hd kan je ook los kopen en hdmi is toch ook niet zo heel byzonder?
De inhoudelijke verbeteringen (betere koeling, die-schrink) komen toch pas met de falcon?

Wat vinden jullie trouwens van de standaard hd? Ik dacht dat ik em heel snel vol zou hebben, maar het valt eigenlijk best mee.
Ik zal denk ik wachten tot de "Falcon" er is. Maar als mijn 2005' Premium voortijdig de geest (zal de eerste keer zijn) geeft dan komt er een Elite voor tijdens de reparatie en word de premium bij terugkomst geflashed. Maar dat mag nog wel even duren van mij.

Die 20G HD bleek toch echt wel te klein tijdens de E3. Hij stond nog vol van de vorige E3 ;)
Niet leuker als oude en nieuwe trailers vergelijken. Ik dacht dat ik die 20G nooit vol zou krijgen, maar het ging best snel.

https://www.facebook.com/hausbrandeck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Ik slaag er niet in om mijn gold abonnement op te zeggen :(. Ik heb alle accountinstellingen nagekeken, zowel op mijn xbox als in mijn browser op men pc, maar ik kan het simpelweg niet vinden. Bij account type krijg ik enkel gold accounts te zien, geen silver. Weet iemand wat hieraan te doen is? Ik heb geprobeerd mijn CC info te veranderen, maar dan klaagt hij dat er een probleem is met mijn account waardoor ik helemaal niet meer kan inloggen.

[ Voor 20% gewijzigd door boe2 op 20-07-2007 07:15 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine
  • Laatst online: 13:12

Smoonshine

Feyenoord!!

Nou breekt mijn klomp. Gisteren voor het eerst lopen mekkeren dat het zo lang duurde bij Play. Wat denk je dat er gisteravond op mijn deurmat ligt. Jawel, Colin Mcrae Dirt van Play. Over toeval gesproken.

Maar wat is het trouwens een ongelofelijk mooi spel. Ik kan er nog niet veel van, maar grafisch is het echt fantastisch. En ook echt alles aan je auto kan kapot. Echt een topper.

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 210471

Kan je amerikaanse 360 gewoon in NL gebruiken? Want ik las dat iemand deze mee heeft genomen uit Amerika?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 05-06 18:52

Nitai

Live the life you love.

Boeboe schreef op vrijdag 20 juli 2007 @ 07:14:
Ik slaag er niet in om mijn gold abonnement op te zeggen :(. Ik heb alle accountinstellingen nagekeken, zowel op mijn xbox als in mijn browser op men pc, maar ik kan het simpelweg niet vinden. Bij account type krijg ik enkel gold accounts te zien, geen silver. Weet iemand wat hieraan te doen is? Ik heb geprobeerd mijn CC info te veranderen, maar dan klaagt hij dat er een probleem is met mijn account waardoor ik helemaal niet meer kan inloggen.
Je kan het alleen opzeggen door te bellen met MS. Weird, maar het is zo. Dan annuleren ze het voor je. Vervolgens kan je later (in mijn geval een maand later) geen Gold meer nemen door je creditcard te gebruiken....deze optie is dan niet meer beschikbaar. Ik moest eerst het weer activeren door een gamecard te gebruiken.

Edit: Gisteren Bomberman gespeeld en gelijk aangeschaft. Wat was dat toch leuk zeg :) Ik heb echt genoten. Ook de Live match is leuk, op een gegeven moment gingen tegen wat Duitsers en Japanners (spraken japans, m'n broertje en ik konden nog een paar woordjes opvangen). Mijn god, ze waren goed :| Dat wordt flink oefenen...

[ Voor 15% gewijzigd door Nitai op 20-07-2007 09:34 ]

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mazzl
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21-05 22:16
vraagje over een extrene HD en xbox360,
ik hwb wwn hd in een usb casing zitten, fat32 format. maar als ik deze aan mijn xbox360 hang gebeurd er niets, als ik bij media kijk onder externe usb devices (of players) dan detecteerd de xbox de schijf niet, suggesties?

If you don't stand for something you'll fall for everything

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarWolfer
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 05-06 14:55
Nitai schreef op vrijdag 20 juli 2007 @ 09:30:
[...]

Je kan het alleen opzeggen door te bellen met MS. Weird, maar het is zo. Dan annuleren ze het voor je. Vervolgens kan je later (in mijn geval een maand later) geen Gold meer nemen door je creditcard te gebruiken....deze optie is dan niet meer beschikbaar. Ik moest eerst het weer activeren door een gamecard te gebruiken.
Tip:

Let goed op wat de dame of heer van de MS supportdesk tegen je zegt. Ik had een half-duitse vrouw, en die had het over "stornieren". Volgens haar kon ik alleen mijn account annuleren: m.a.w. weg gamertag en achievement points 8)7 . Toen ik nog een keer teruggebeld heb (op advies van mede-tweakers _/-\o_ ), en iemand anders aan de lijn kreeg snapte die wel wat ik bedoelde en heeft hij de creditcard betaling stopgezet.

Nu werk ik zelf alleen nog met prepaid cards; maar wellicht is er in de tussentijd al wat veranderd en zullen de supportmedewerkers wel goed op de hoogte zijn :X

[ Voor 6% gewijzigd door StarWolfer op 20-07-2007 09:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Nitai schreef op vrijdag 20 juli 2007 @ 09:30:
[...]

Edit: Gisteren Bomberman gespeeld en gelijk aangeschaft. Wat was dat toch leuk zeg :) Ik heb echt genoten. Ook de Live match is leuk, op een gegeven moment gingen tegen wat Duitsers en Japanners (spraken japans, m'n broertje en ik konden nog een paar woordjes opvangen). Mijn god, ze waren goed :| Dat wordt flink oefenen...
Is dat wel legaal? Je aanbieden via een zeer eenvoudige interface om een live abbo te nemen en vervolgens het zo moeilijk mogelijk maken om de service weer op te zeggen :?

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13:14

Phydomir

Dennis

Boeboe schreef op vrijdag 20 juli 2007 @ 10:05:
[...]

Is dat wel legaal? Je aanbieden via een zeer eenvoudige interface om een live abbo te nemen en vervolgens het zo moeilijk mogelijk maken om de service weer op te zeggen :?
Bellen is inderdaad heel moeilijk |:(

Anyway. Dit zal vast veiligheidsredenen hebben. Als iemand op een of andere manier online hele gamertags zou kunnen verwijderen heeft Microsoft een heel groot probleem.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

Legaal? Staat gewoon in de voorwaarden waarmee je akkoord gaat dat je kan annuleren. Op welke manier dat staat er niet. Het is toch ook gewoon goed mogelijk? Ze zijn goed bereikbaar dus ik zie het punt niet. Gelukkig had ik een Nederlandse meneer die ik uitlegde dat ik met vakantie ging en dus m'n creditcard betaling wilde annuleren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pindakaasman
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-05 14:12
Gister had ik hier een vraagje gedropt over een headset voor zowel game geluid als communication.
Ik had al wat zitten googlen maar blijkbaar niet genoeg :o
Heb het volgende gevonden, ik weet nog niet of ik hem ga bestellen, ik ga eerst nog even op zoek naar een onafhankelijke review. Indien ik hem koop laat ik jullie mijn bevindingen weten :)

Er is ook nog een efx2, die is draadloos. Dit merk ken ik nog van vroega, ze makten echt hele mooie geluidskaarten en midi oplossingen dus ik denk dat het wel goed spul zal zijn... :)

Afbeeldingslocatie: http://www.turtlebeach.com/Portals/0/images/Products/EF_X1/diagrams/X1_diagram1.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh0ckTr00per
  • Laatst online: 08:30
Het kostte mij wel 20 minuten om mijn live abbo op te zeggen. Moeilijk was het vooral om de spelling van mijn gamertag goed door te krijgen bij die belg.. Verder vond ik het gewoon vervelend dat er zoveel tijd in gaat zitten terwijl je sommige andere live services gewoon online kunt annuleren met een paar muisklikjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roko
  • Niet online
Donstil schreef op donderdag 19 juli 2007 @ 21:58:
Alleen nu was mijn vraag, Heeft er iemand een Mac partitie programma die onder vista x64 werkt (mac drive 7 werkt niet)
ik heb nu een prachtige mac partitie op me usb hdd maar kan hem onder vista niet zien (en dus ook geen films plaatsen)

alvast bedankt
Zou HFSExplorer werken?

http://hem.bredband.net/catacombae/hfsx.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 217897

Anoniem: 210471 schreef op vrijdag 20 juli 2007 @ 09:16:
Kan je amerikaanse 360 gewoon in NL gebruiken? Want ik las dat iemand deze mee heeft genomen uit Amerika?
Kan, maar dan moet je de spelletjes er ook vandaan halen.. US=NTSC EU=PAL
Pindakaasman schreef op vrijdag 20 juli 2007 @ 10:16:
Gister had ik hier een vraagje gedropt over een headset voor zowel game geluid als communication.
Heb het volgende gevonden, ik weet nog niet of ik hem ga bestellen, ik ga eerst nog even op zoek naar een onafhankelijke review. Indien ik hem koop laat ik jullie mijn bevindingen weten :)

Er is ook nog een efx2, die is draadloos. Dit merk ken ik nog van vroega, ze makten echt hele mooie geluidskaarten en midi oplossingen dus ik denk dat het wel goed spul zal zijn... :)
Ziet er goed uit.. zal niet lang duren voor zulke dingen in Nederland komen, er is toch best redelijk vraag naar lijkt me.

[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 217897 op 20-07-2007 12:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 130184

Sh0ckTr00per schreef op vrijdag 20 juli 2007 @ 10:17:
Het kostte mij wel 20 minuten om mijn live abbo op te zeggen. Moeilijk was het vooral om de spelling van mijn gamertag goed door te krijgen bij die belg.. Verder vond ik het gewoon vervelend dat er zoveel tijd in gaat zitten terwijl je sommige andere live services gewoon online kunt annuleren met een paar muisklikjes.
Ik ben toch altijd blij dat ik met prepay kaartjes gewerkt heb als ik dit soort gedoe lees :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc3l
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 05-06 19:00
Is er eigenlijk ook een internet browser voor de 360 en zo niet komt deze nog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Laatst online: 09:27

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

Marc3l schreef op vrijdag 20 juli 2007 @ 13:06:
Is er eigenlijk ook een internet browser voor de 360 en zo niet komt deze nog?
Nee, die komt er niet.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roko
  • Niet online
En da's wel zo verstandig van Microsoft want de embedded software in de Xbox zal net zo lek zijn als XP en IE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VonFoX
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-05 13:05

VonFoX

Las noches de Diciembre

Pindakaasman schreef op vrijdag 20 juli 2007 @ 10:16:

[afbeelding]
Dit zoek ik ook _/-\o_ Maar dan dus draadloos 8)
Oh err Price: $99.95 :(

Yo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VonFoX

VonFoX

Las noches de Diciembre

Yo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
Weet iemand wat de online aanraders zijn voor de xbox? Ik heb xbox live atm. Maar GoW wacht ik even mee totdat ik heel de SP een keer heb gehaald. Heb al een paar keer online gespeeld zowel DM,Team DM en Co-op maar ik vond het online niet heel geniaal. Kwestie van rondrennen, nog meer rondrennen en een beetje shotgunnen. Ik had toch meer gehoopt op de tactische zoek dekking en flank elkaar gameplay. Ja en Forza 2 is ook aardig maar ik kan alleen nog maar goed rijden met lagere classes :P En ik wil daar eerst ook de SP completen zodat ik online meer keuze heb. Wat zijn andere aanraders?

Edit: Weet iemand trouwens waar je meestal goedkoop 360 titels kan oppikken, meestal gebruik ik marktplaats. Maar met die berichten van krassen op cd's en alles zie ik dat bij een 360 wat minder zitten.

[ Voor 14% gewijzigd door Postius op 20-07-2007 15:12 ]

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VonFoX

VonFoX

Las noches de Diciembre

Ik heb iedere avond veel lol met COD3 online. Capture the flag, War. Les Ormes is mijn favo map. Of een andere map met tanks :)

Yo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 43158

Is het mogelijk een USB disk met FAT32 aan te sluiten en vanaf daar .WMV af te spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

yzf1kr schreef op donderdag 19 juli 2007 @ 22:55:
[...]

Ik zal denk ik wachten tot de "Falcon" er is. Maar als mijn 2005' Premium voortijdig de geest (zal de eerste keer zijn) geeft dan komt er een Elite voor tijdens de reparatie en word de premium bij terugkomst geflashed. Maar dat mag nog wel even duren van mij.

Die 20G HD bleek toch echt wel te klein tijdens de E3. Hij stond nog vol van de vorige E3 ;)
Niet leuker als oude en nieuwe trailers vergelijken. Ik dacht dat ik die 20G nooit vol zou krijgen, maar het ging best snel.
Ikzelf heb nog geen Xbox 360.
Ik wacht al heel lang op de Elite, vooral voor de HDMI aansluiting. 1 stekker voor alles vind ik toch wel erg relaxt & gemakkelijk.

De 120 gig HD kan nog van pas komen als we ook de Video Marketplace krijgen.

Als ik er al 1 had, dan zou het een ander verhaal zijn. Maar alle verhalen over de RRDs maken me bang voor de normale 360.

Maargoed, omdat ik laat in het bootje stap, heb ik wat meer keus... :+

[ Voor 40% gewijzigd door SqueakyClean op 20-07-2007 15:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada
  • Laatst online: 05-06 17:55

Armada

-Wat wil je weten?-

Jobbie schreef op vrijdag 20 juli 2007 @ 15:42:
[...]

Maargoed, omdat ik laat in het bootje stap, heb ik wat meer keus... :+
Als je dan met je keus ook nog de juiste maakt, dan zou het helemaal geweldig zijn. }:O
De Elite is niet anders dan de andere SKUs en dus maakt het geen bal uit voor de RRoDs. Hij heeft geen gegarandeerde extra heatsink, zoals al duidelijk gebleken is in de US.

- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 04-06 12:57

BioHazard

*\o/*

Moet je USB disk dan perse fat32 geformatteerd zijn? Damn, dan kunnen mijn HD films er niet op :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Giant87
Lolz bomberman is nog steeds leuk via live :D Sommige mensen laggen echter wel bij mij. Die vliegen bijna de map over...

Gelukkig maar 10% ofzo.

@ Biohazard lees ff de voorgaande pagina's over macdrive!

[ Voor 27% gewijzigd door Giant87 op 20-07-2007 16:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 195989

Ik heb vandaag een nieuwe HDTV gekocht. Namelijk de samsung LE-32S81B. http://www.samsung.com/nl...b.asp?page=Specifications
Ik wil mijn xbox 360 op twee plaatsen gebruiken. Op een normale TV en dan om deze nieuwe HDTV. Ik wil dan ook 1 adapter en 1 video kabel bijkopen omdat ik dan niet de hele tijd met die kabels hoef te gaan lopen.
Wat voor kabel raden jullie mij aan om op de HDTV aan te sluiten??? Wat geeft de beste kwaliteit??
( Heeft er iemand toevallig nog een voeding over die hij niet gebruikt :$ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 217897

Wat voor kabel raden jullie mij aan om op de HDTV aan te sluiten??? Wat geeft de beste kwaliteit??
Ik zou voor de component gaan die er bij zat.

edit: Ik neem aan dat de premium gehaald hebt..

[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 217897 op 20-07-2007 17:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Nee werkt helaas niet (waar ik wel van baal, want dit zou een perfect oplossing zijn)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KunDun
  • Laatst online: 01-01 13:01
Ik had altijd me 360 met een VGA Kabel van Monstercable aan me 107cm Plasma hangen.
Op een gegeven moment kreeg ik geen beeld meer via die vga kabel,
En toen heb ik maar een advanced scart kabel van Microsoft gekocht.
Alleen het verschil in beeld kwaliteit is echt schrikbarend !
Ik heb geen HD plasma ofzo, max res is 1024/768, maar dat het verschil zo groot zou zijn tussen vga en scart had ik niet verwacht.

Omdat Vga het niet meer werkt voor me, zit ik er nu dan aan te denken maar een component
kabel te gaan halen, is die kwa beeldkwaliteit wel een beetje te vergelijken met vga ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 195989

Ja ik heb een premium pack. Wat zjin dan de voordelen van component t.o.v. VGA ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• it0
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 30-03 21:55

it0

Mijn mening is een feit.

KunDun schreef op vrijdag 20 juli 2007 @ 20:09:
Ik had altijd me 360 met een VGA Kabel van Monstercable aan me 107cm Plasma hangen.
Ik heb geen HD plasma ofzo, max res is 1024/768, maar dat het verschil zo groot zou zijn tussen vga en scart had ik niet verwacht.

Omdat Vga het niet meer werkt voor me, zit ik er nu dan aan te denken maar een component
kabel te gaan halen, is die kwa beeldkwaliteit wel een beetje te vergelijken met vga ?
Als het goed is wel, maar wat mij verbaast is dat je component + vga hebt, op wat jij zegt een SD tv. Beetje vreemd, Misschien doet hij geen 720P, maar hij doet iig meer als SD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KunDun
it0 schreef op vrijdag 20 juli 2007 @ 22:50:
[...]

Als het goed is wel, maar wat mij verbaast is dat je component + vga hebt, op wat jij zegt een SD tv. Beetje vreemd, Misschien doet hij geen 720P, maar hij doet iig meer als SD.
Ik heb op me Plasma de volgende ingangen :

Scart x 3
HDMI
S-Video
Component
VGA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

heb de blue dragon demo wat zitten spelen, en ik vind het battlesysteem heel mooi uitgewerkt en ook de keuze in klasses is mooi. Wat ik echter vrij vervelend vind zijn de voortdurende framedrops tijdens de vechtanimaties. Ik hoop echt dat dit een demo-only issue is :(.

De inventory is trouwens echt een juweeltje. Eindelijk een OVERZICHTELIJKE inventory in een rpg ipv "werp alles maar op een hoop".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 40554

Ik weet niet zeker of dit hier mag. (verwijder mijn post anders maar)

Wat denk je nu zelf?

[ Voor 56% gewijzigd door Fuelke op 21-07-2007 13:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Waarom zou dat niet mogelijk zijn?
Alleen de hitachi drive krast toch helemaal niet ? Nou athans de mijne niet (launch 360)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
  • Laatst online: 08-09-2024
Boeboe schreef op vrijdag 20 juli 2007 @ 23:58:
heb de blue dragon demo wat zitten spelen, en ik vind het battlesysteem heel mooi uitgewerkt en ook de keuze in klasses is mooi. Wat ik echter vrij vervelend vind zijn de voortdurende framedrops tijdens de vechtanimaties. Ik hoop echt dat dit een demo-only issue is :(.

De inventory is trouwens echt een juweeltje. Eindelijk een OVERZICHTELIJKE inventory in een rpg ipv "werp alles maar op een hoop".
Framedrops? Geloof niet dat ik die heb ervaren in de demo. In elk geval niet storend anders zou ik het me denk ik herinneren.

Dit jaar vier(!) veel belovende RPG (BD, ME, ES, LO). Ben benieuwd of de community eindelijk eens in gaat zien hoe gevarieerd het gamesaanbod van de 360 is, ipv blind roepen dat er alleen maar FPSen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

SeamusXanthus schreef op zaterdag 21 juli 2007 @ 08:04:
ipv blind roepen dat er alleen maar FPSen zijn.
Nee dat moet zijn. "Blind roepen dat er alleen maar FPS en driving games zijn" :P

Door het systeem met demo's kun je juist ook gemakkelijk dingen proberen die buiten de standaard spellen vallen die je normaal interresant vind.
Tuurlijk had je vroeger al demo cd's voor consoles maar hier ligt de grens toch net een stukje lager.
En live arcade is natuurlijk brilliant.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 05-06 22:15

Dennahz

Life feels like hell should.

Kom je thuis van vakantie, zijn er ineens een stuk of 8 nieuw demo's :9 Erg relaxed deze manier van games testen.

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dadj
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-12-2022

dadj

Boeiend, boeiend!

Dude.. component is the best! wat zit je te klooien met vga en scart joh? halen die componentkabel!

XBOX 360 Gamertag | Mac mini | Macbook | iMac - God Does Not Have a Plan; He is Just a Kid With an Antfarm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rival24
  • Laatst online: 00:20

Rival24

I'll Be Back

dadj schreef op zaterdag 21 juli 2007 @ 11:05:
[...]

Dude.. component is the best! wat zit je te klooien met vga en scart joh? halen die componentkabel!
Onzin. Welke kabel het 'beste beeld' geeft is afhankelijk van persoonlijke voorkeur en je TV. En sinds de laatste dashboard update zijn er extra settings bijgekomen voor de VGA kabel waardoor je nog een beetje met het contrast kunt spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

dadj schreef op zaterdag 21 juli 2007 @ 11:05:
[...]

Al gebruik ik zelf een componentkabel, ik ben het niet met je eens. Puur omdat dit verschilt per TV en per gebruiker. De één vind VGA mooier, de ander component. Maar dat is ook al 1000x keer aangedragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• estorino
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 03-06 11:13
Gister Table Tennis gekregen voor mijn verjaardag van een vriend, vanmorgen even gespeeld:
wat een lache spel! Het is niet moeilijk om de slagen onder de knie te krijgen, maar voordat je er écht wat mee kan moet je wel echt veel oefenen. Eerst wat practive sessions gedaan en dan denk je, ja, easy! Maar het duurde toch tot het 3e of 4e potje voordat ik van de AI won op 'easy' in een exhibition match. En wat krijg je af en toe gave rallies! Echt leuk, spannend ook, had ik niet gedacht...
Leuk ook dat je het met zijn 2en op één xbox kunt spelen, ideaal voor als je vrienden over de vloer hebt.

https://www.strava.com/athletes/10490675

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Giant87
Exorcist schreef op zaterdag 21 juli 2007 @ 12:17:
[...]

Al gebruik ik zelf een componentkabel, ik ben het niet met je eens. Puur omdat dit verschilt per TV en per gebruiker. De één vind VGA mooier, de ander component. Maar dat is ook al 1000x keer aangedragen.
Heb allebei de kabels, en met de laatste update zijn de kleuren via de vga kabel 99% gelijk aan die van de componentkabel (dat wil zeggen bij mijn lcdtv, met op elke input andere instellingen)

Vga is iets scherper dan beeld via component. Dus mijn keuze gaat nu uit naar vga. Voor de update had ik gekozen voor component.

(Ik heb zelf van die opties bij vga voor de 3e enhancer gekozen, meest extreme dus)

[ Voor 6% gewijzigd door Giant87 op 21-07-2007 15:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11-05 07:00
estorino schreef op zaterdag 21 juli 2007 @ 12:22:
Gister Table Tennis gekregen voor mijn verjaardag van een vriend, vanmorgen even gespeeld:
wat een lache spel! Het is niet moeilijk om de slagen onder de knie te krijgen, maar voordat je er écht wat mee kan moet je wel echt veel oefenen. Eerst wat practive sessions gedaan en dan denk je, ja, easy! Maar het duurde toch tot het 3e of 4e potje voordat ik van de AI won op 'easy' in een exhibition match. En wat krijg je af en toe gave rallies! Echt leuk, spannend ook, had ik niet gedacht...
Leuk ook dat je het met zijn 2en op één xbox kunt spelen, ideaal voor als je vrienden over de vloer hebt.
Ik speel TT nooit met twee man op een console. Wat we meestal doen, is mijn maat een potje, en ik een potje. Het aan de andere kant staan van de tafel vinden we allemaal niet handig hier.
Maar wel een vette game ja. Al lang niet meer gespeeld valt me nu op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zinu
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 29-05 11:03

Zinu

dat is gewoon hoe ik rol

Ik had nog mooi een lange crossover kabel liggen van mijn oude Xbox, omdat de router boven staat en de gaming-apparatuur beneden, en dacht die wel te kunnen gebruiken voor Live, maar dat bleek dus niet te kunnen.

Moet je écht die Ethernet-kabel gebruiken, of is er toch een truukje om iets met een Crossover-kabel te kunnen? Bijvoorbeeld een tussenstukje, of door het kopje van de Ethernet-kabel op de Crossover te zetten (of gaat dat niet qua elektriciteit)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Je bent een tweaker of je bent het niet? Plug afknippen en er een straight kabel van maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zinu

Zinu

dat is gewoon hoe ik rol

Aha, dus lekker één kabel van maken :) Ethernet-kabel stuk eraf, Crossover stuk eraf, en aan mekaar maken maar?

Gaat dat echt gewoon?

[ Voor 10% gewijzigd door Zinu op 22-07-2007 01:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m00n
  • Laatst online: 10:02
Als je een Xbox 360 koopt bij de Mediamarkt en hij blijkt gaar te zijn? Krijg je dan je geld terug ? (binnen zoveel dagen)?

SteamID: m00n22NL | GT: m00n22 | My Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijn1992
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 04-06 17:55
m00n schreef op zaterdag 21 juli 2007 @ 17:32:
Als je een Xbox 360 koopt bij de Mediamarkt en hij blijkt gaar te zijn? Krijg je dan je geld terug ? (binnen zoveel dagen)?
Geld weet ik niet, een vriend van mij had ook een kapotte 360 bij de mediamarkt gekocht. Toen hij hem aanzette gelijk 3RoD, terug gegaan en hij heeft een andere (werkende) meegekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nnndoh
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
bij de mediamarkt staat een bordje " omruil uitgesloten"
beetje lullig vind ik dat wel, maar zo te horen van mensen hier kan je hem wel omruilen, geld terug weet ik niet

ik kan niet wachten tot guitar hero 3 er is , vooral met de nieuwe wireless controler, die ziet er echt cool uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13:14

Phydomir

Dennis

m00n schreef op zaterdag 21 juli 2007 @ 17:32:
Ze zijn het in ieder geval niet verplicht. Wat ze wel doen is denk ik direct omruilen voor een andere.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Djerique schreef op woensdag 18 juli 2007 @ 15:33:
Wat een ongelofelijke *** TS zeg!!! :(

Het is gewoon een copy-paste van Deel37 zonder enige nieuwe toevoeging... 7(8)7

Ik kan nergens iets vinden over de ELITE
of de nieuwe ingebouwde adapter, zuinigere processor, kleinere processor, etc...
Dit zijn allemaal geconstateerde ontwikkelingen in Deel37, waar in dit deel helemaal niks mee is gedaan...
Nou, gefeliciteerd hé :z Je had me al een DM hierover gestuurd, toen heb ik jou even op een post van mij 2 delen gewezen dat ik iemand anders zoek voor dit topic, en dat jij vrij was het over te nemen. Jij antwoord niet, ik denk, dan wacht ik wel met het nieuwe topic, hij neemt hem vast wel over. Dat gebeurde dus niet, daarom deed ik het maar. En ja, een mooie bijna copy-paste.

Doe jij het volgende topic? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferry34
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 02:03
Pindakaasman schreef op donderdag 19 juli 2007 @ 13:56:
Weet er iemand misschien of en zoja hoe je een headset (koptelefoon met mic dus) kan aansluiten op een Xbox 360.
Ik ben de laatste tijd ghost recon aan het spelen met een paar vrienden en de rest van het gezin kan het geluid over de speakers niet altijd waarderen :)
Ikben al aan het googlen geweest maar ik kon niet echt iets vinden en MS heeft er nooit een uitgebracht voor zover ik weet.

Waarschijnlijk wil ik weer iets wat niet kan :)
Kan je niet gewoon een koptelefoon op je tv aansluiten, daarop het geluid van de game èn de stemmen van je medespelers opgooien. Daarvoor al, hang je de microsoft koptelefoon om je nek zodat de microfoon redelijk in de buurt van je mond komt en kan je gewoon praten.
Je hebt dan natuurlijk 2 koptelefoons, maar eentje hangt om je nek dus daar heb je geen last van.
Weet alleen niet of je dan jezelf ook hoort praten door je koptelefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferry34

Hoe bedoel je, je hebt geen hd plasma? Je hebt gewoon een hd scherm hoor, je vertikale lijnen zijn zelfs meer dan 720.
Mijn plasma is ook hd, ik heb 1366x768 en ik kan je meteen vertellen dat mijn hd-ready scherm een beter beeld geeft dan een full hd lcd (heb een paar uur getest met mn xbox360 in de winkel).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ironx
  • Laatst online: 19-05 17:44
Ferry34 schreef op zondag 22 juli 2007 @ 12:33:
[...]
Hoe bedoel je, je hebt geen hd plasma? Je hebt gewoon een hd scherm hoor, je vertikale lijnen zijn zelfs meer dan 720.
Mijn plasma is ook hd, ik heb 1366x768 en ik kan je meteen vertellen dat mijn hd-ready scherm een beter beeld geeft dan een full hd lcd (heb een paar uur getest met mn xbox360 in de winkel).
1024/768 is volgens mij toch echt geen HD... HD is minimaal 1280x720?

This posting is provided "AS IS" with no warranties, and confers no rights.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 05-06 16:54
laat maar...

[ Voor 93% gewijzigd door TranceSetter op 22-07-2007 13:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

ironx schreef op zondag 22 juli 2007 @ 13:14:
[...]

1024/768 is geen breedbeeld, maar ondersteunt de 360 dit niet via vga?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 07:39
Ferry34 schreef op zondag 22 juli 2007 @ 12:33:
[...]

het is geen hd scherm. Dat wil nog niet zeggen dat het beeld niet beter zou zijn. Alhoewel ik het toch wel iets wazig vind, 1024/768 bij een plasma van die grootte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MiramarVTM
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 12:15
offtopic:
Ik heb toch iets raars nu, ik wil er geen topic aan vuil maken in Spielerij - Problemen en vragen, misschien weet een van jullie hier een oplossing voor.

Het zit als volgt: Ik en 2 vrienden willen samen Forza 2 spelen. Ik = MiRaMaR VTM, vrienden zijn QuicksilverVT en LeonWaterskier. Als ik en QuicksilverVT willen gamen, of chatten, gaat dat prima. Als Quicksilver VT en LeonWaterskier willen gamen / chatten gaat dat ook zonder problemen.

Alleen als ik en LeonWaterskier willen gamen / chatten werkt dat voor geen meter. Hij wil gewoon niet joinen bij een game, en bij chatten komt er eerst te staan: connecting, en vervolgens gaat dat gewoon weg, en zie ik alleen de lege channels.

Wat we al hebben geprobeerd:

- Account WaterskierLeon deleten op xbox en opnieuw ophalen van XBOX live --> werkte niet.
- Account WaterskierLeon deleten en account LeonWaterskier aanmaken --> werkte niet.

Al iemand van jullie een oplossing weet, graag! Als niemand het weet, dan ga ik Microsoft bellen morgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMD1800
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11:32
DarkShadow schreef op zondag 22 juli 2007 @ 14:08:
[...]

het is geen hd scherm. Dat wil nog niet zeggen dat het beeld niet beter zou zijn. Alhoewel ik het toch wel iets wazig vind, 1024/768 bij een plasma van die grootte.
Das dan geen breedbeeld lijkt mij, maar je kunt prima met een VGA kabel van microsoft gamen hierop. Ik denk dus dat je gewoon een nieuwe VGA kabel moet kopen

[ Voor 6% gewijzigd door AMD1800 op 22-07-2007 16:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rival24
  • Laatst online: 00:20

Rival24

I'll Be Back

offtopic:
Doe eens een connection test (ergens bij je network settings) en kijk wat voor NAT status jullie allemaal hebben. Als een van de drie 'strict' is dan zorgt die persoon voor problemen. In dat geval moet je gewoon even de juiste Xbox Live poorten forwarden of je Xbox in DMZ zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• it0
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 30-03 21:55

it0

Mijn mening is een feit.

MiramarVTM schreef op zondag 22 juli 2007 @ 15:58:
offtopic:
Ik heb toch iets raars nu, ik wil er geen topic aan vuil maken in Spielerij - Problemen en vragen, misschien weet een van jullie hier een oplossing voor.

Het zit als volgt: Ik en 2 vrienden willen samen Forza 2 spelen. Ik = MiRaMaR VTM, vrienden zijn QuicksilverVT en LeonWaterskier. Als ik en QuicksilverVT willen gamen, of chatten, gaat dat prima. Als Quicksilver VT en LeonWaterskier willen gamen / chatten gaat dat ook zonder problemen.

Alleen als ik en LeonWaterskier willen gamen / chatten werkt dat voor geen meter. Hij wil gewoon niet joinen bij een game, en bij chatten komt er eerst te staan: connecting, en vervolgens gaat dat gewoon weg, en zie ik alleen de lege channels.

Wat we al hebben geprobeerd:

- Account WaterskierLeon deleten op xbox en opnieuw ophalen van XBOX live --> werkte niet.
- Account WaterskierLeon deleten en account LeonWaterskier aanmaken --> werkte niet.

Al iemand van jullie een oplossing weet, graag! Als niemand het weet, dan ga ik Microsoft bellen morgen :)
Hebben jullie dezelfde provider/danwel wonen jullie erg dicht bij elkaar, <10 km?

Dan is dat het probleem en daar kan je weinig tegen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KunDun
AMD1800 schreef op zondag 22 juli 2007 @ 16:20:
[...]

Das dan geen breedbeeld lijkt mij, maar je kunt prima met een VGA kabel van microsoft gamen hierop. Ik denk dus dat je gewoon een nieuwe VGA kabel moet kopen
Inmiddels kan ik weer gamen met die kabel, had geen beeld meer, maar na een herconfig
van me Scherm, had ik opeens weer beeld.
Bij beeld instelling op de Xbox dashbord, kan ik 1024/768 selecteren, en ook breedbeeld.
Ga ik een resolutie hoger, heb ik gewoon beeld, maar kan ik geen breedbeeld meer selecteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

it0 schreef op zondag 22 juli 2007 @ 20:36:
[...]
Hebben jullie dezelfde provider/danwel wonen jullie erg dicht bij elkaar, <10 km?
Dan is dat het probleem en daar kan je weinig tegen doen.
Het portwarding verhaal was bij mij ook een probleem (op portforwarding.com kun je voor een hele hoop routers instellingen voor 360 live vinden btw).

Maar van de bovengequote regels moet ik echt even met mijn ogen knipperen. Als je te dicht bij elkaar woont en/of dezelfde provider hebt dan heb je live problemen?! Kun je dat onderbouwen it0? Ben heel nieuwsgierig naar de technische reden.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MiramarVTM
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 12:15
Sagat schreef op zondag 22 juli 2007 @ 21:39:
[...]

Het portwarding verhaal was bij mij ook een probleem (op portforwarding.com kun je voor een hele hoop routers instellingen voor 360 live vinden btw).

Maar van de bovengequote regels moet ik echt even met mijn ogen knipperen. Als je te dicht bij elkaar woont en/of dezelfde provider hebt dan heb je live problemen?! Kun je dat onderbouwen it0? Ben heel nieuwsgierig naar de technische reden.
En klopt (bij mij iig) ook niet. De jongen waarmee ik wel kan spelen woont namelijk 3 deuren verder, en heeft dezelfde provider, en zelfs hetzelfde abonnement als ik. En om het compleet te maken ook nog eens dezelfde router.

Overigens is het probleem opgelost door mijn X360 in de DMZ te zetten, waarvoor dank _/-\o_ aan Rival24.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zinu

Zinu

dat is gewoon hoe ik rol

Ik hoeverre moet ik doorgaans eigenlijk rekening houden met overhitting? Bij aankoop van m'n 360 werd mij verteld dat ik op moest passen bij 30 graden, niet langer dan drie uur... Is dit ook zo bij ~23 graden (zo warm is het altijd in ons huis)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferry34
ironx schreef op zondag 22 juli 2007 @ 13:14:
[...]

Geen van jullie hebben het goed hoor, 1024x768 is gewoon HD. Het gaat om de 720 horizontale lijnen.

Het lijstje met voorwaarden waaraan een televisie moet voldoen om het HD Ready logo te mogen dragen is als volgt:

• De televisie vertikaal minimaal 720 beeldlijnen of beeldpunten bevatten.
• Het is verplicht om zowel een component video ingang als een digitale HDMI of DVI ingang te hebben
• Deze ingangen moeten zowel met 720p als 1080i signalen overweg kunnen, zowel met 50 als 60 beelden per seconde.
• De HDMI / DVI ingang moet geschikt zijn voor HDCP kopieerbeveiliging.

De meeste LCD tv's hebben bijv 1366x768 en dat is weer hoger en moet het beeld vaak gescaled worden, wanneer de content wèl 1280x720 is, net als dat moet gebeuren bij een plasma die weer vaker 1024x720 heeft.

Bij full hd zijn de eisen dat een tv 1920x1080 pixels heeft en dat betekent dat wanneer n tv hooguit een inkomend signaal van 1080i kan ontvangen, deze toch full hd is.

Geen breedbeeldresoluties bij de plasma's zei iemand. Let op dat de pixels bij lcd precies vierkant zijn, maar de pixels bij plasma's rechthoekig. Vandaar de iets andere resoluties.
Rechthoekige pixels? Zie je dan geen raar beeld? Nou, je ziet een waanzinnig mooi beeld.

Ik was tot enkele weken geleden ook zo'n resolutie-junky, maar als je een ander scherm wilt gaan kopen doe mij dan een plezier: neem je eigen xbox360 mee naar de winkel en sluit deze s aan op een plasma en ga s gamen. Als je t niks vindt, koop je n lcd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzf1kr
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 25-05 10:06
Sagat schreef op zondag 22 juli 2007 @ 21:39:
[...]

Ik geloof dat dit weinig met de 360 te maken heeft.

Maar het is wel zo dat o.a. @Home het onmogelijk heeft gemaakt om met programma's als Emule metmensen te verbinden op de zelfde locale server.

https://www.facebook.com/hausbrandeck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz
  • Laatst online: 05-06 22:15

Dennahz

Life feels like hell should.

Ik stelde de vraag niet, maar bedankt voor de uitleg! Mooi duidelijk :)

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Semper Fight
  • Laatst online: 29-05 21:25

Semper Fight

Xbox Live = Semper Fight

estorino schreef op zaterdag 21 juli 2007 @ 12:22:
Die is idd echt goed!
Online is deze game nog weer eens tig keer moeilijker...
Ben nu nog steeds bezig om er 3 op rij te winnen.

Voeg me anders maar toe, dan kunnen we een keer online tegen elkaar spelen.

Hier had uw advertentie kunnen staan! DM me voor meer info over de prijzen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
  • Registratie: Augustus 2002
  • Nu online
Wie heeft de bomberman op arcade al gespeeld? Ik vind het best leuk, alleen vind ik het beeld veel te klein en de 3d view redelijk irritant...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanderd
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 04-06 19:02
SCIxX schreef op maandag 23 juli 2007 @ 10:53:
Wie heeft de bomberman op arcade al gespeeld? Ik vind het best leuk, alleen vind ik het beeld veel te klein en de 3d view redelijk irritant...
Door de rechter joystick in te drukken kan je switchen tussen een aantal views, er zit er eentje tussen die de meer klassieke top-down view geeft. Verder een top-spel! Dynablaster (de PC versie) is het enige spel wat ik na 15 jaar nog steeds in een mapje op mijn PC heb staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
  • Registratie: Augustus 2002
  • Nu online
sanderd schreef op maandag 23 juli 2007 @ 11:17:
[...]

Door de rechter joystick in te drukken kan je switchen tussen een aantal views, er zit er eentje tussen die de meer klassieke top-down view geeft. Verder een top-spel! Dynablaster (de PC versie) is het enige spel wat ik na 15 jaar nog steeds in een mapje op mijn PC heb staan.
Ah kijk, dat is al stukken beter! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

SCIxX schreef op maandag 23 juli 2007 @ 10:53:
Geweldig spel, heb al vele uurtjes eraan gezeten. Heb hem dan ook gelijk gekocht en m'n broertje en ik herleefde oudere tijden toen we nog bomberman op de SNES speelde als kleine jongens.

Bomberman en Pacman zijn mijn meest favoriete XBLA games :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh0ckTr00per
Ik had Bomberman gelijk gekocht als er een normale single player in had gezeten zoals in de SNES bombermans.. Ik vind dit wel leuk, maar niet als spel op zich voor 800 punten. Overigens ben ik nooit echt van de multiplayer geweest :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Laatst online: 25-08-2021
Sh0ckTr00per schreef op maandag 23 juli 2007 @ 12:31:
Ik had Bomberman gelijk gekocht als er een normale single player in had gezeten zoals in de SNES bombermans.. Ik vind dit wel leuk, maar niet als spel op zich voor 800 punten. Overigens ben ik nooit echt van de multiplayer geweest :)
Single player bomberman...? :?

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh0ckTr00per
Postius schreef op maandag 23 juli 2007 @ 14:03:
[...]

Single player bomberman...? :?
Jep, gewoon door levels lopen, monsters bomben, na 8 levels een eindbaas, na 5 werelden heb je de prinses gered soort spel :)
Pagina: 1 2 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.