Radeon topic deel 11

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:
  • 1.186 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Zucht, houdt die ellende dan nooit op :?

Nog ff de link van de laatste drivers

http://64.177.225.210/downloads/Radeon_ME7078.zip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bomberman
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-09 02:37
Haha LoL hjs .. gooi de mijne maar dicht dan adjes.

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• abwouters
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11:24
Zal inderdaad groot verschil zijn:) (s3 virge -> Radeon) maar ik had eerst een asus v7700 (werkte niet naar behoren) dus ik ben al wel wat gewend.
Maar zit het snelheids verschil nu alleen maar in de ns van het geheugen of ook in de clock snelheid van de core/mem???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bomberman
Next one wil be mine! >:) .. ok opnieuw dan:

Bedankt voor je bezorgdheid maar ik heb al iemand die de All in Wonder graag wil kopen (iemand uit dit topic ) en die heeft geen zin om twee weken op zijn kaart te wachten, net zomin als ik daar zin in heb. TwisteR is helaas geen optie dus wordt het een OEM. Ach die OEM is ook te overclocken en wat maakt die paar MHz en fps meer nou uit ... je kunt het ong. zo zien: 50 piek en (meer dan) twee weken wachten in ruil voor een 10-20MHz hogere overclock. Vindt ik niet de moeite waard.

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Niet online
De Retail 64mb heeft 5.5ns geheugen en loopt daarom op 183/183, de rest loopt op 166/166 (geloof dat er wat 32mb (LE) oem versie's zijn die op 143/143 lopen :( )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• abwouters
Daar zit inderdaad wat in:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• abwouters
waarom staat dan op de site van ati dat alle 64 mb ddr kaartjes op 183/183 draaien.:?

Check link

http://www.ati.com/na/pages/faq/glossary.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bomberman
Op vrijdag 09 februari 2001 10:35 schreef abwouters het volgende:
Zal inderdaad groot verschil zijn:) (s3 virge -> Radeon) maar ik had eerst een asus v7700 (werkte niet naar behoren) dus ik ben al wel wat gewend.
Maar zit het snelheids verschil nu alleen maar in de ns van het geheugen of ook in de clock snelheid van de core/mem???
Het geheugen van de Retail is 5.5ns en die van de OEM 6ns. Volgens mij is het meestal het geheugen wat de limited factor is bij overclocken. De Retail is default al gezet op 183MHz en ik heb niet vaak van een OEM gehoord die dat niet haalt. Maarja zo heb je een hoop verschillende verhalen .. iemand op Rage3D had een OEM versie met 5.5ns Hyundai geheugen (kaart is identiek aan een Retail dus) en die kwam niet verder dan 192MHz geloof ik, terwijl sommige mensen met 6ns OEM kaarten over de 200MHz komen. Net als altijd met overclocken moet je dus gewoon geluk hebben (chip en geheugen uit een 'goede' batch) ...

[edit]->
waarom staat dan op de site van ati dat alle 64 mb ddr kaartjes op 183/183 draaien
Omdat ATI ervan uitgaat (yeah right) dat er alleen Retail kaarten rechtstreeks aan klanten verkocht worden. Specs moeten volgens mij ook alleen voor deze kaarten gelden ...

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• abwouters
Toch wel een beetje vaag:?
Zal wel aan mij liggen.

Maar ja, als de oem versie niet bevalt stuur ik hem gewoon terug en vraag dan gewoon een retail versie. (heb ik in de tussentijd toch ff leker kunnen ut'en)
Heb ik ze tenminste alle 2 uit kunnen proberen>:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bomberman
Eej goed idee *D .. maar het je moet spullen meestal toch wel binnen 7 dagen terug sturen niet?

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• abwouters
ja, 8 dagen maar als ik dinsdag die kaart binnen krijg stuur ik hem maandag weer terug
en tegen die tijd is die radeon retail versie wel weer leverbaar.:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bomberman
Ik hoop het voor je (en voor mij :) ) .. ik ga de kaart nu bij Beat-It bestellen. Er staat dat het nog 59 in voorraad zijn dus das iig ok plus ze verkopen ook nog eens de Retail *D .

[edit]-> Hoezo bij Beat-It bestellen, die site zit hardstikke vast :( . Wat een bagger ..

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• abwouters
Ik heb hem (oem) er gisteren besteld.

Hij moet maandag of dinsdag binnen komen bij mij.

[edit]
Site werkt bij mij gewoon perfect hoor
[edit]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edward2
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 16:53

edward2

Schieten op de beesten

Ik kom er wel op hoor.

Niet op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beat-it.nl werkt goed, heb ik de mijne disdag besteld, en gisteren zou ie geleverd zijn, als er iemand thuis was geweest.. Nu kan ik um vandaag ophalen op het postkantoor.. Perfect hoor! Kan ik vanavond eindelijk die afschuwelijke TNT2 eruit halen en die Radeon 64 MB DDRAM ViVo erin frotten!
:9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edward2

edward2

Schieten op de beesten

Das een aardige upgrade, get ready for a suprice:)

Niet op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

>:) Yeah I will!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bomberman
Ow sorry dan Beat-It :D ! Raar, bij mij deden alle sites het gewoon goed behalve Beat-It ..

[edit]-> nog eens geprobeerd en hij laad 'em gewoon niet. Raar, gister kon ik er gewoon op :? . Wtf, zul je altijd zien .. :(

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edward2

edward2

Schieten op de beesten

Ik ben ook eens aan het kijken daar, en zodra dat ik produkten selecteer, doet hij het idd heel traag of niet.
En ze zijn geloof ik vandaag telefonisch niet bereikbaar.

Niet op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Niet online
Ik kom er nu ook niet op (eerder vanmorgen wel, nu njet), dus zoals iemand ooit zei
Vooral doorgaan
wie was dat ook alweer :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edward2

edward2

Schieten op de beesten

Heeft iets met de soundmixshow te maken;)

Niet op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bomberman
O ja .. Sterry Bevens

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bomberman
Nou ik ben ertussen gekomen en de bestelling is geplaats .. het was zelfs nog goedkoper dan in PriceWatch stond :) (573,60 incl btw) ...

[edit]-> Shitterdeshit! Ik zie net dat er in de order bevestiging staat dat ik vooruit moet betalen! Ik heb toch echt op rembours geklikt :(

Ik heb gister trouwens de 3100 Win2K drivers geprobeert en die zijn best goed! Ik haalde met de All in Wonder 4560 1024*768*32-bit en in Quake3Arena haalde ik in de Demo001 timedemo maar 1 fps minder dan onder WinME (77.5 ipv 78.6 fps .. 1024*768*32-bit alles maxx).

Wordt tijd dus om helemaal over te stappen op Win2K .. *D .

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil bij ook bij beat-it een radeon bestellen, maar waar kan ik onder rembours selecteren.

ik kan het iig nergens vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

?! 10*255 replys = 2550 ?!

Time flies when having fun!! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bomberman
Op vrijdag 09 februari 2001 14:12 schreef M'tjeu het volgende:
Ik wil bij ook bij beat-it een radeon bestellen, maar waar kan ik onder rembours selecteren.

ik kan het iig nergens vinden.
Toen ik de kaart bestelde kon ik op het allerlaatst kiezen voor de betalingsmethode. Ik heb op Rebours geklikt maar misschien moest ik nog op updaten oid drukken :? .. ik heb ze een mailtje gestuurd met m'n mailordernr en of ze het aub wilde wijzigen.

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

edward check ur mail please
damn 10*255 posts is inderdaad veel
er was toch ook nog 1 topic van 120 ofzow die weggezakt is en niet meer gebruikt? :?:?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Niet online
Deze :? http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/19600

en deze beschouw ik als het begin: http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/19563
deel 2: http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/41925

etc.
(TwisteR zal het er wel niet mee eens zijn, dat ik de Topic van Bomberman als het begin zie, http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/19454 in deze topic verkoopt ie namelijk de eerste Radeon aan Bomberman)

:+ sinds 16 Augustus 2000 wordt er dus over de Radeon gebabbelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 19:16
hee bomberman!
kheb ook bij beat it besteld, gewoon onder rembours, staat oook in de orderinfo, de site doet het trouwens prima bij mij.
Maar die klote radeon komt maar niet, kben bang dat het verhaal van 59 radeons niet waar is. :(

Ik heb woensdag al besteld maar er is nog nix gekomen. Kheb al een mailtje gestuurd oftie nog op tijd komt, normaal is dat maximaal 2 dagen na de bestelling, mits hij op voorraad is.
Ze hebben nog niet geantwoord op het mailtje, er stond gisteren nog wel 61 radeons. Dattiz een goed teken.

Als hij pas over twee weken komt, verander ik de bestelling in retail.
klote wat heb ik zin in die kaart. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bomberman
Dan zal ik wel iets fout gedaan hebben :? . En dat na 50 keer online bestellen .. kan het niet geloven :D . Wel balen, nu moet ik afwachten of ze het veranderen. Ik kan wel geld storten van tevoren maar dalijk staat de postbode hier aan de deur met een pakketje van 580 piek en of ik ff wil dokken ;) .

Cool eh hjs, vanaf 16 augustus al. Tjek vooral de reactie van Edward in de topic dat TwisteR de Radeon tekoop aanbied .. LoL >:) !

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
yep, ik volg deze topic ook regelmatig sinds toen, maar ik had toen niet genoeg centjes om er eentje te kopen.

En nu heb ik genoeg centjes, zijn er niet genoeg radeonnetjes. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edward2

edward2

Schieten op de beesten

Wat dachten jullie ervan om die Beat-it es te bellen?

Niet op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bomberman
Vandaag zijn ze niet telefonisch bereikbaar ivm een verhuizing .. ik zal morgen eens bellen.

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb um binnen hoor, dinsdag bij Beat-it besteld, en hij zit er al in!! :9~
Nu nog de perfecte driver vinden! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
kheb um woensdag besteld. duz ik hoop dattie morgun komt. nog ff w8ten.
anders ga ixe morgun bellen, vandaag lukte mij ut niet, door die verbouwing, kheb ze ook al een mailtje gestuurd, maar nog niet gereageerd terwijl einstein direct reageerde :(

kan bijna niet w8ten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yihaw morge stuurt edward me mijn kyro op :) :P:P:P:P:P hurry hurry hurry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is er een groot prestatie verschil tussen de Radeon sdr(oem) en de Radeon 32mb ddr(oem)?

Processor: P II 350
128mb ram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bomberman
Als je de prijs meeneemt denk ik dat de SDRAM een betere keus is voor jou systeem (tenzij je binnenkort gaat upgraden). De SDRAM presteert in 32-bit iig beter dan een GeForce MX. Ik geloof dat de goedkoopste in Pricewatch 280 piek kost? Echt geen geld ...

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
ik kan beat it nog steeds niet bereiken, kheb ook al 2 mailtjes gestuurd, maar geen antwoord :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• abwouters
Ik krijg ook geen reply op mijn mailtjes maar als je ze ff belt kunnen ze je alles vertellen wat je wilt weten. (op leverings gebied, niet op technisch gebied.)

Gewoon ff bellen dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ropniko
  • Laatst online: 31-03-2021
ik heb een eigen topic gemaakt

NL: 18 19 31 32 34 37 39 47 57 60 66 67 68 70 72 73 77 79 80 82 83 85 90 94 95 96 98 02 04 11 12 | KB: 17 43 61 67 70 71 72 79 83 86 87 93 98 99 02 06 07 10 | SC: 93 94 95 | JCS: 02 05 06 | EC1: 71 72 73 95 | EC2: 87 | UC: 92 | WB: 72 95 | ESC: 72 73 95

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reapher
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 30-08 00:17

reapher

Z POWER

Direct3d blaast de radeon ass, maar opengl vindt ik hem tegenvallen. Is dit normaaL?

Click hier niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coenen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17:17

Coenen

=LoT= IJsbier @ ET

Zijn er misschien nog meer mensen met een radeon VIVO en problemen met Project IGI.

Ik heb weer hetzelfde probleem als wat ik laatst met Q3A had, het spel start op allerlei mooie spannende geluiden maar geen beeld het blijft gewoon lekker zwart.
Dit gvd nu al de tweede keer. :(

Ik ben al even wezen kijken op de website van IGI project, hier werd ik ook niet wijzer van.
Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

IK heb sinds vandaag ook een Radeon (32MB DDR) en moet zeggen dat ik over het algemeen tevreden ben, maar... :)

- Bij Counterstrike zie je een meter voor je de scheiding tussen scherpe textures en dat ze wazig worden
- Bij Counterstrike zakt de fps naar de 25 als ik door een smokegrenade heen loopt.
- als ik mijn desktop op 32 bit kleur zet lopen mijn kleuren een beetje uit lijkt het wel? (ik draai nu dus op 16bit)
- dit had ik bij mijn voodoo5 ook, soms valt het signaal naar mijn monitor helemaal weg?!? windows blijft dan gewoon door draaien maar ik zie dus geen ene mallemoer meer.. -> reset nodig :(

Als iemand hier een oplossing voor weet? Ik ben al wezen kijken op rage3d enzo maar heb hierover nog niks kunnen vinden.

Voor de rest moet ik het nog uitproberen.
Ik heb in ieder geval geen last gehad van shimmering waar ik sommige lui over hoorde.

Ik heb driver versie 4.13.7075 geinstaleerd.
en VIA 4in1 v4.28 beta

Mijn Specs:
Asus A7V rev 1.01 (BIOS v1004D)
Duron 650@800
256 MB PC133 CUBE memory (3-3-3)
SB Live Player 1024
3Com 905b-TX
2* IBM ata100 15GB 7200 rpm
Pioneer 105f DVD-CDROM
Plextor 12/10/32A burnproof
Pijama Vision Master Pro 510 22"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edward2

edward2

Schieten op de beesten

Voor Project IGI kan je het best T&L en hierachicalZ uitzetten.

Niet op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er nog veel verschil tussen de Radeon SDR en Radeon Le?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12-09 16:16

Arfman

Drome!

Wat is dat voor gezeik steeds met die Radeon topics ?

Richt er anders een supportgroep voor op ofzo..sjezus.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
  • Laatst online: 18:15
Effe een vraagje over DVD-player van ATI, is deze een beetje goed, want als ik een film wil spelen blijft hij hangen op 2 sec. Hoe kan dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bomberman
Op zaterdag 10 februari 2001 22:21 schreef Serious Devil het volgende:
Is er nog veel verschil tussen de Radeon SDR en Radeon Le?
Zover ik weet draait de SDR op 166/166 en de LE op 148/148 .. de LE heeft echter wel DDR geheugen maar heeft HyperZ (by default) weer niet ingeschakeld :? .. ATI zal wel nVidia na moeten doen ofzo maar ik vindt dat ze nu wel erg veel Radeon varianten hebben.

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bomberman
Op zaterdag 10 februari 2001 22:24 schreef Arfman het volgende:
Wat is dat voor gezeik steeds met die Radeon topics ?

Richt er anders een supportgroep voor op ofzo..sjezus.
[Ali-G style] Would you pisss of please [/Ali-G style]

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edward2

edward2

Schieten op de beesten

Bomberman, dat jij nog zin heb om op dat soort reacties te reageren;)

Niet op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Niet online
Negeren die hap.
en voor IGI moet je in ieder geval hierachicalZ uit zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bomberman
Hehe reageren is toch leuker >:) ..

Weet iemand misschien hoe je AGP2x forced bij de Radeon in WinME? Als ik de VIA AGP driver in 'normal' mode installeer heb ik AGP1x en hoewel het maar 0.5 fps in een Quake3 bench scheelt zou ik toch liever AGP2x hebben.

Ow voor de duidelijkheid m'n A7V133 bordje laat me geen AGP-snelheid instellen :( |:( .. typisch Asus, was bij de K7V ook al zo.

[edit]-> ik wil dus geen AGP4x omdat het af en toe na uren gamen wel eens een crash oplevert ... ik weet niet hoe ik die AGP driving values in moet stellen om AGP4x 100% stabiel te krijgen dus dan maar AGP2x (als het mogelijk is tenminste, anders 1x ;( )

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bomberman
Lamaar B-) .. ik heb net de laatste bios gedownload en ik kan nu voor AGP2x kiezen :) . Als ik dan toch off-topic bezig ben; geniet ff mee van m'n Sandra Membench score :9~ :

Afbeeldingslocatie: http://members.brabant.chello.nl/~t.haagen/files/SandraMemBenchBombermanGoT.jpg

TBird 1GHz @ 1125MHz met 150MHz FSB (300MHz DDR) en 512MB PC133 Apacer Infineon @ 150MHz 2-2-2 4-way Interleave 8-) .. who needs DDR ;) .

Niet dat ik er ook maar 1 fps meer door krijg in de Quake3 Demo001 timedemo @ 1024*768*32 maar het staat wel stoer :7 ...

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edward2

edward2

Schieten op de beesten

Ik draai agp4x zo stabiel als een...huis?
met 7072;)
Helemaal dronkenIO)K[iokvvv

Niet op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bomberman
LoL Edward, have phun met je hang-over man >:) ...

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkel
  • Laatst online: 14-08-2024

Wekkel

De downloadkoning

Op zondag 11 februari 2001 01:11 schreef hjs het volgende:
Negeren die hap.
en voor IGI moet je in ieder geval hierachicalZ uit zetten.
Ben net even wezen knoeien bij Coenen en dat HierarchialZ uitzetten deed de truuk... Zelfs op zijn PC hakkelt I.G.I. net als op de mijne ha ha (Celly 466, 128 Mb, TNT2):)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
Kan niemand mij helpen met die DVD vraag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Niet online
Op zondag 11 februari 2001 15:35 schreef Wekkel het volgende:

[..]

Ben net even wezen knoeien bij Coenen en dat HierarchialZ uitzetten deed de truuk... Zelfs op zijn PC hakkelt I.G.I. net als op de mijne ha ha (Celly 466, 128 Mb, TNT2):)
128 mb is ook niet genoeg voor het spel volgens mij, een collega speelt het op een tn2-ultra met een c333@416 met 196 mb wel op 1024*768@32 en ik speel het maar op 800*600@32 :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Niet online
Op zaterdag 10 februari 2001 22:24 schreef Albinoraptor het volgende:
Effe een vraagje over DVD-player van ATI, is deze een beetje goed, want als ik een film wil spelen blijft hij hangen op 2 sec. Hoe kan dit?
kijg je hier geen antwoord, moet je ff zoeken\vragen bij Rage3d *D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
OK dan vraag ik het daar effe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jullie gaan nog lekker door he;-)
wat zijn de laatste ontwikkelingen omtrend Radeon?;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The PyroPath
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07-09 16:52

The PyroPath

Go Tweak your ass off

Niewe drivers, dat is het laatste, maar weet iemand of ik er wat mee opschiet? heb net een cleaninstall gedaan in ik heb eigenlijk geen zin om het nog een keer te doen, maken ze een verschil? Ik begin eidelijk te geloven dat die nieuwe CEO meent wat hij zegt wanneer hij in een interview roept dat ze meer mensen gecentreerd hebben op de belangrijkste taken, jammer wel altijd dat wanneer ik iets leuk vind er later een hele massa achter aanhobbelt:

Had al een AMD 486/66 nu wil "iedereen" AMD
-Rage II was mijn eerste ATi bordje, sinds de prijsdaling hobbelt iedereen naar de winkel voor zo'n ding, vooral nu veel mensen roepen dat de prijs/kwaliteit verhouding veel beter is dan bij de GF.
Was altijd al Fan van de Prodigy, na Firestarter vond iedereen het ineens leuk, was een van de eerste met Acda en Munnik CD en toen iedereen ineens, Al jaren Offspring aanhanger, hoppa pretty fly en iedereen vind het top, om over Osdorp nog maar te zwijgen

Zo daar had ik ff zin in :)

Wat zijn eigenlijk jullie toekomst verw8ingen/plannen van/met ATi?

De mijne:
ATi weet eindelijk hoe het werkt in gamers land, en brengt in Juli een kaart uit die sneller en meer features heeft dan de GF3.
Ze hebben namelijk veel ervaring opgedaan met de H-z technologie en die zullen ze verbeterd hebben terwijl nVidia het voor het eerst doet en nog veel moet leren en ze hebben de features van 3DFX nog niet toe kunnen passen, kwamen te laat. De TCL engine zal ook nog verder gaan dan hij nu al gaat, nog meer features, zijn ze dol op bij ATi, met hele hyper namen :). De drivers lijken nu ook eindelijk goede kant op te gaan. werd wel een keer tijd, maar nu is het eindelijk zo ver. rond november komt er of een MAXX of een opgefokte radeon2 denk ik. Hoop alleen dat ze wel een beetje met de beentjes op de aarde blijven en de prijsen zo laag houden als ze beloofd hadden, zwaar onder die van nVidia. Zo ik ben weer uit getikt, werd wel tijd ook, vind dat ze maar een een limiet moeten stellen aan een post groote:)

Hee de mzzls, enuuh remember my question, nieuwe drivers goed????

Breek je nek voorzichtig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edward2

edward2

Schieten op de beesten

De laatste drivers 7078, vind ik niet de beste, Giants crasht, UT trager in openGL, ik draai nu 7072, of 7075 gemixt met de openGL van 7041 (10% beter in UT openGL, waarschijnlijk fog issues!)
Nieuwe D3D-renderer van Epic in UT met S3TC werkt ook, met de instellingen zoals Humus vermeld in z'n tweakproggie.
Ik verwacht ook veel van de RadeonII, HyperZ en HierachicalZ maken in NOLF de Radeon sneller dan de GF2Ultra die ik in het verleden had, ik heb dat uitvoerig getest!
In openGL is is de GTS nog King kwa speed, Q3TA moet echt terrug naar 1024x768(Bomberman;)), waar ik NOLF in 1600x1200x32 max oogsnoep speel.

Niet op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Halo_Master
  • Laatst online: 02-12-2024

Halo_Master

kan het cooler , pleaze?

Edward , welke settings gebruik je in NOLF ?Heb je nog gepatched?En welke reg settings gebruik je?Welke drivers?

Intel PIV 3.0@3600Mhz,2xiwaki md-15R en 1xswiftech mcp600, 4x xlr120 rad in externe boxes,dfi lanparty pro 875B,geil 512 mb pc4200, Ati Radeon 9800 pro,Audigy2,Silicon Graphics F180 (18,1 inch TFT)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Niet online
edward: jij hebt nu je Kyro verkocht, maar je wachte toch op nieuwe drivers :?
Zal ik je wat vertellen, ze zijn er :)

http://forums.anandtech.com/messageview.cfm?catid=31&threadid=349074

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edward2

edward2

Schieten op de beesten

IK speel NOLF met alles op max incl. hardware cursor ect. met beta patch 2.
Ik gebruik de Radeontweaker 0.8.3.
Met Alle Z-funkties aan.

Niet op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coenen

Coenen

=LoT= IJsbier @ ET

hjs, ik zie dat jij ook 'maar' 128Mb hebt.
800*600 gaat wel soepel?
Vanmiddag dan maar even wat geheugen bestellen.
Shit, ik dacht dat ik met de 64Mb vivo wel lekker vooruit zou komen, valt tegen.
Geeft het, in het begin steeds bezig zijn van mijn hd, aan dat ik meer geheugen nodig heb?
Of zou ik snellere Hd moeten hebben?
Heb je nog andere instelligen gedaan om het wat sneller te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Niet online
800*600 gaat na een paar minuten wel goed, denk dat ie nog shit moet laden in het begin ofzo :( las ook ergens iets van iemand die doet hem gelijk herstarten nadat ie geladen is omdat het dan beter zou lopen.
Maar geheugen kan helemaal geen kwaad, 128mb is volgens mij al een minimum in veel spellen. Meer instellingen :? geloof dat ik exportWbuffer in ieder geval op 0 moet hebben staan anders laad het spel geen eens (of was dat u Tony Hawk :? ), ik heb nog ff met de T&L settings gespeeld (uit gezet zoals edward dacht ik adviseerde) maar dan laad het spel helemaal niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bomberman
DarkShadow, heb jij je Radeon al? Ik heb die gasten van Beat-it al twee mailtjes gestuurd en al meerdere keren geprobeerd te bellen maar ze mailen niet terug en nemen de telefoon niet eens op :( ! Die order staat ook nog steeds op 'niet geautoriseerd' omdat ik de verkeerde betalings methode heb gekozen (hiervoor probeer ik dus contact met ze op te nemen) dus die kaart laat ook nog wel ff op zich wachten zo. Nooit meer Beat-it voor mij, dat weet ik wel. Beat-it ... tss zou ik wel willen ja >:) !

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 12 februari 2001 08:29 schreef hjs het volgende:
edward: jij hebt nu je Kyro verkocht, maar je wachte toch op nieuwe drivers :?
Zal ik je wat vertellen, ze zijn er :)

http://forums.anandtech.com/messageview.cfm?catid=31&threadid=349074
ja aan mij :P:P:P
hey edward hoe lang duurt dat opsturen? 2 werkdagen toch ofzo? is vandaag nog niemand geweest, hopuh dat ze morgen niet zo vroeg komen.
edward ff een vraagje, ik ga mijn geforce dus verkopen maar hoe moet ik dat regelen met dat rembours verzenden? gewoon naar postkantoor en wa moet ik dan zeggen offe...kun je het ff uitleggen? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Niet online
xlr8r.exe -x1024 -y768 -bpp32

kom er net achter dat je dus die XL-R8R dus wel op 32bits kunt draaien :)

(weet niet helemaal zeker dat dit de juiste optie is, kon niet meer vinden hier over bij madonion, en die persoon wist het ook niet zeker, ff proberen en anders ff /h of /? of -h of weet ik veel wat proberen ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
nope, ook 2 mailtjes gestuurd, nix geen reacties. Bij shop survey zijn ze er ook niet tevreden over. Sommige hebben 5 weken moeten w8en. Die zaak kan niet eens normaal de bestellingen afhandelen. :(

Mijn bestelling is al wel geautoriseerd.

kga ze nu nog ff bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edward2

edward2

Schieten op de beesten

Leroy, hij is pas vandaag opgestuurd, bij ons in het grote en machtige Zwijndrecht;) doen ze geen rembours op Zaterdag.
Dus je heb em uiterlijk Woensdag.
Drivers of geen drivers, die Kyro wilde het niet doen op m'n KT7a-bordje, dus ik kon er niks meer mee..waarchijnlijk iets tijdelijks maar toch.

Niet op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bomberman
Hmm ik heb ze net aan de lijn gehad. Moest eerst 10 minuten naar dat vrouwtje luisteren die me vertelde dat ze me zo spoedig mogelijk kwamen helpen en toen ik eenmaal geholpen was nog een paar keer naar "I wanna know what love isss .... I want you to show meee ..." >:) . Iig die man waarmee ik sprak heeft de betalingsmethode veranderd en hij zou morgen op de bus gaan zodat ik hem woensdag of donderdag zou ontvangen. Heb ook meteen ff naar de Retail gevraagd (eej tis nu de 12e al dus waarom niet) maar die zou de 26e pas binnen komen. Duurt me toch iets te lang ... ben benieuwd of ik de kaart ook werkelijk ga ontvangen overmorgen of donderdag :) ...

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edward2

edward2

Schieten op de beesten

He jullie een andere videokaart?, ik denk dat ik maar een Leadtek GF2Ultra erbij ga kopen, die zijn zo lekker te overklokken.
Bah, ik verveel me, ze moeten eens wat sneller videokaarten uitbrengen, der is geen reet aan om een paar maanden met dezelfde kaart opgescheept te zitten.

Niet op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bomberman
Bah, ik verveel me, ze moeten eens wat sneller videokaarten uitbrengen, der is geen reet aan om een paar maanden met dezelfde kaart opgescheept te zitten
Haha gaat de ontwikkeling niet snel genoeg voor je ;) ... nog ff geduld en je kunt je weer vermaken met de NV20. Ik ga proberen 1 heel jaar met dezelfde chip (nee niet kaart) te doen (Radeon). Moet lukken.

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
klote klote klote
:(
xit nu met een hand te typen, kbel met mn mobiele. khad ze toenet te pakken, na 10 minuutjes. vroegtie naar mn ordernummer. ik mn ordernummer halen. kom ik terug, is er niemand meer. ik weer 5 minuten wachten. tegelijkertijd bellen met mobiele. niemand. nu moet ik ff frustratie kwijt op internet.
:(

dit zuigt zwaar.

nu al weer 9 minuten aan ut bellen met mobiele

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bomberman
Volgens mij kost het je ook als je naar dat vrouwtje luistert wat 327 keer hetzelfde zegt :( ... zou me niets verbazen als die hele shop door 1 gast gerund wordt :z

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
un wonder. kheb ze nu aan de lijn. >:)

dit beschouw als een goed teken.

einde telefoon gesprek. 14 minuten en 30 seconden, met mobiele, bij mij 50 cent per minuut duz 7 gulden en 25 centjes :)
kan nog wel bij die 600 gulden.

ik krijg hem morgen, hij wordt vandaag verzonden :9

althans dat zeiden ze

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
mijn mobiele zegt wel dat dat wat kost. telt gewoon die tijd er bij op.

lekkur spoedig trouwens.
Volgens mij gaat dat ding daar na 10 minuten over, want ik kreeg ze 5 seconden na die 10 minuten te pakken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bomberman
Ow je hebt toch wel gezien dat het een 1 gulden / minuut nummer is eh >:) ? Ze zijn niet voor niets zo goedkoop, het geld moet ergens vandaan komen niet?

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• abwouters
mijn kaartje van beat-it heb ik ook nog niet binnen. :( (wel geautoblabla)
zou vandaag of morgen binnen komen zij een schattig vrouwtje over de telefoon.

[edit]
wat 1 gulden per min, heb wel 20 min aan de telefoon gezeten. waar staat dat ergens.
(moeten ze trouwens toch ook zeggen voordat je verbinding krijgt. of niet)
[edit]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bomberman
[edit]
wat 1 gulden per min, heb wel 20 min aan de telefoon gezeten. waar staat dat ergens.
(moeten ze trouwens toch ook zeggen voordat je verbinding krijgt. of niet)
[edit]
Is een geintje man :+ ...

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• abwouters
lol, had je me toch wel goed te pakken:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edward2

edward2

Schieten op de beesten

Op maandag 12 februari 2001 17:06 schreef Bomberman het volgende:

[..]

Haha gaat de ontwikkeling niet snel genoeg voor je ;) ... nog ff geduld en je kunt je weer vermaken met de NV20. Ik ga proberen 1 heel jaar met dezelfde chip (nee niet kaart) te doen (Radeon). Moet lukken.
Ja het is wel als geintje bedoelt, maar er zit wel een kern van waarheid in, ik zie graag vernieuwing en ben erg ongeduldig.
Op naar 27 feb:)

Niet op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 12 februari 2001 16:50 schreef edward2 het volgende:
Leroy, hij is pas vandaag opgestuurd, bij ons in het grote en machtige Zwijndrecht;) doen ze geen rembours op Zaterdag.
Dus je heb em uiterlijk Woensdag.
Drivers of geen drivers, die Kyro wilde het niet doen op m'n KT7a-bordje, dus ik kon er niks meer mee..waarchijnlijk iets tijdelijks maar toch.
Zwijndrecht?? :D hahahaha
woensdag ;(;(;( ik had em morgen al verwacht, ach jah kan nog wel ff wachten als ze woensdag dan maar niet te vroeg komen, pas om 4 uur uit school, maar eh 2 werkdagen vandaag en morgen zijn er 2 dus hopelijk...:)
maar nou heb je me nog niet verteld hoe ik iets rembours moet verzend ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hé mijn radeon werkt wel goed maar ik kan nu geen Glide, dat kon mijn voodoo wel. Ik speel nu Quake 3 op 1280*1024/32bit/32bit/hoog/hoog/
open Gl op hoog, ani structuur op hoog. Het speelt echt relaxed :) (wat betreft het beeld).
Maar nu hebben jullie het steeds over die frames per seconde in Quake, hoe kan ik die aanzetten?????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edward2

edward2

Schieten op de beesten

Op maandag 12 februari 2001 19:43 schreef leroy-b het volgende:

[..]

Zwijndrecht?? :D hahahaha
:?
Verklaar je nader..

maar nou heb je me nog niet verteld hoe ik iets rembours moet verzend ;)
Dat vertellen ze je bij de PTT wel.

Wat betreft die Kyro, je betaalt de PTT en die zorgen dat het op m'n rekening komt.

Niet op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
Quake FPS was volgens mij /cg_drawfps 1. Correct me if i am wrong, ook handig is /cg_drawtimer 1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coenen

Coenen

=LoT= IJsbier @ ET

hjs, ik heb vanavond project IGI nog maar eens opgestart. Ondanks het uitzetten van Hierarchical Z leek ie het niet te doen.
Hiermee deed ie het gister wel.

Wat blijkt nauw als ik m'n brightness maar flink omhoog zet kan je net aan wat zien.
Nu kan ik dus wel zien wat ik moet aanklikken om te spelen. :?
Verder doet ie het dan dus wel, al lijkt het in het begin niet zo te zijn.
Ik heb dan Hierarchical Z wel uitstaan.
Lekker vaag als ik maar kan spelen :)

Nu nog alleen nog even door dat derde level heen zien te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
Klote, tering, :(

Tip: koop nooit iets bij beat it.
vanmiddag heeft het me 20 minuten gekost om ze per telefoon te bereiken. Verteld een vriendelijke mevrouw dat mijn radeon echt morgen aankomt. Hij zou direct verzonden worden, en dat mijn mailtjes niet beantwoord werden kwam door dat het weekend was en verhuizing etc. Damnit. Klotezooi daarzo! :(

Meld mijn order status dattie nog steeds niet verzonden is.

Als het 23 Februari is en ik heb hem nog steeds niet, koop ik hem bij eynstein, doe ik ook direct maar een retail.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bomberman
ATI Technologies heeft eindelijk een fatsoenlijke site :) ...

Da sux DarkShadow :( .. als ze mijn Radeon niet leveren in de tijd die ze mij vandaag genoemd hebben annuleer ik die order ook en bestel ik hem wel ergens anders (of op de retail wachten maar die komt pas binnen als de NV20 ook al uitkomt .. jikes ;( ).

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 12 februari 2001 20:14 schreef Albinoraptor het volgende:
Quake FPS was volgens mij /cg_drawfps 1. Correct me if i am wrong, ook handig is /cg_drawtimer 1.
ga naar je quake 3 folder dan baseq3 folder in, open q3config.cfg met wordpad/notepad zoek naar fps en als er een 0 achter staat maak je er een 1 van, zoek je op timer en verander je de 0 erachter in een 1. dan saven en dan laad hij altijd ei settings.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 12 februari 2001 19:55 schreef edward2 het volgende:

[..]

Dat vertellen ze je bij de PTT wel.

Wat betreft die Kyro, je betaalt de PTT en die zorgen dat het op m'n rekening komt.
zwijndrecht hahaha kleine kut stadje/dorpje kom naar utreg man
UTREG stadjie naar me hard :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edward2

edward2

Schieten op de beesten

Vertel mij wat over Utregggggggggggg, ik heb een aantal jaartjes in het leger gezeten, opleiding in Amersfoort, elke Donderdagavond stappen in Felinies of iets dergelijks, Dolle Dries, Mad Mick oid?.
Verder veel in Arhnem geweest, studentenfeesten in de Roxy, voorfeesten op de Korenmarkt ect. dat is pas een stad, verder een overschot aan blonde vrouwen in die kroegen (Richy's)daar, wat ook wel meetelde;)
Daarna tijdje in R'dam gewoont (vriendin)
Ik ben blij dat ik die gore grote steden achter me gelaten heb, met z'n junks klote herrie ect. en vertel me niet dat het in Utrecht anders is, het is leuk om te stappen en statten, maar er gaat niks boven a peace of nature om in te wonen en daar voldoet Zwijndrecht prima in, verder zit ik overal dichbij, 5 min Dordt, 20 min Breda en 10 min op R'dam, wat wil een mens nog meer:)
Lekker met m'n wijffie in een oase van rust, als we een keer als vanouds willen feesten ligt alles binnen handbereik:)

Niet op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bomberman
vertel me niet dat het in Utrecht anders is, het is leuk om te stappen en statten, maar er gaat niks boven a peace of nature om in te wonen
Idd, citylife sux. Eindhoven is dan misschien niet zo groot als Utrecht maar druk genoeg voor mij. Ik heb vorig jaar een jaar in Wageningen gewoond ivm studie .. ahhh da was lekker rustig :* . Zo klein is Wageningen misschien niet maar toch tien keer zo klein als Eindhoven .. en uitgaan hier :r .. Stratums Eind is leuk als je 16 bent, daarna heb je er weinig meer te zoeken >:) . Ik ben niet zo bekend in Utrecht .. ben er drie keer ofzo 'verdwaald' geweest (je weet wel, op weg naar iets en dan in een of andere buitenwijk terecht komen ;) ). 1 ding moet ik wel zeggen .. jullie hebben daar one sucking busstation :z ...

Oops beetje off-topic .. zal nooit meer gebeuren >:) !

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edward2

edward2

Schieten op de beesten

In Wageningen staat een leuk flatje wat helemaal vol zit met verpleegsters in opleiding, ik had wel eens een vriendinnetje die daar studeerde, ik en een paar colega's uit het leger mee naar die flat, lopen we over die gallerij richting haar kamer, stond er in bijna elke deuropening een leuke meid en ook niks anders dan dat, heb je net met 30 gasten 4 weken op de hei gezeten;)

Niet op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bomberman
Hotdamn die heb ik nergens gezien >:) .. ik zat in 1 van die 3 'sterflats' maar daar zaten weinig mooie vrouwen ;( . Daarom ben ik ook weer terug in Eindhoven ;).

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The PyroPath
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07-09 16:52

The PyroPath

Go Tweak your ass off

Hmmz, ik heb de nieuwste HCL drivers, zelfde score in 3dmark, ongeveer 5460 maar in hl TFC heb ik in 800x600 maar een framerate van 60 framelimit staat al op 150 vroeger haalde ik vrolijk de 100, wat doet ik fout?

Breek je nek voorzichtig

Pagina: 1 2 3 Laatste

Dit topic is gesloten.