ATI Radeon & Powerstrip 2.72

Pagina: 1
Acties:
  • 104 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• TwisteR
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07-06 14:52
Ik heb net een ATI Radeon 32Mb DDR sample binnen, deze draait helaas op 166/166Mhz.

Ik heb met Powerstrip de kaart kunnen clocken op 189/189Mhz, alleen in windows dan.

Wanneer ik Powerstrip draai bij het spelen van NFS5 Porsche of de Radeon demo naait mijn systeem binnen 2min. vast. Het maakt hierbij niet uit op welke snelheid ik de kaart heb ingesteld met Powerstrip....

Iemand enig idee hoe dit opgelost kan worden?
En bestaat er ook een ander programma om je video-card te clocken??

Verwijderd

Je kunt van een sample toch niet verwachten dat alles werkt ..

Waar heb je die vandaan trouwens?

• TwisteR
Gekregen van ATI, ben een goede klant van ze.
(Had eigenlijk gevraagd om de 64Mb DDR, maar die is naar HardwareInfo gegaan) Gelukkig mocht hij hem niet houden....en ik deze wel :)

Maar hij WAS te koop....!!VERKOCHT!!

• Bomberman
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-09 02:37
Draait ie zonder Powerstrip wel 100% stabiel? Anders ben ik wel geintereseerd :) .

------

ICQ maar ff als je wil ... thnx.

PC Specs

• TwisteR
Zonder Powerstrip draait hij zonder problemen. En het is echt een heeeeel mooi kaartje.

Maar het is wel een pre-production model.
Dus zonder manual, en een copy vd driver CD.
Ook draait hij op 166/166Mhz ipv de uiteindelijke versie die op 188/188Mhz zal draaien. Maar daarnaast is de prijs natuurlijk rete interessant(!)

• Bomberman
Is het wel een 'final' sample, dus verder identiek aan het uiteindelijke produkt (behalve clockspeeds dus ...)? Drivers kan ik wel downloaden (toch?), als hij maar geen features mist (video in/uit .. ) ... zullen we verder gaan via mail ;) ... ?

PC Specs

• TwisteR
Is goed, maar wordt dan wel vanavond....
kan hier op mn werk geen eigen e-mail dl-en.

Op de kaart zit geen TV-in/Out...alleen de monitor uitgang en DFP (Digital Flat Panel)uitgang. Verder is het de uiteindelijke versie ja, ook staat op de CD alle software en de officiele release drivers.

• reapher
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 30-08 00:17

reapher

Z POWER

Mocht bomberman hem niet willen dan heb ik ook veel interessen!

Click hier niet

• Bomberman
TwisteR .. ga er maar vanuit dat ik hem wil kopen van je :). Tot vanavond .. (mail).

PC Specs

• edward2
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22:28

edward2

Schieten op de beesten

Grr#@%%%c geen email op zaak anders had ik je er ook wel vanaf geholpen TwisteR!(toevallig tornado liefhebber?, is niet als een geintje bedoelt)
Nou suc6 Bomberman, laats eens horen hoe hij presteert tov de GTS, ik loop al 3 weken te jagen op de Radeon, liefts 64 mb, maar is me nog niet gelukt en bij CompTechW. duurt het nog zo lang :(
IK moet dit ding hebben ben er zelfs bijna voor naar de VS geweest.

Niet op voorraad.

• Bomberman
Ofcourse Edward2, ik hou je geinformeerd :).

PC Specs

• TwisteR
Ik hou best van een tornado op z'n tijd, zolang ik er maar niet in mee gezogen wordt :)

Maar zonder dollen, ik heb deze post eigenlijk neergezet of iemand mijn probleem kan oplossen....dat gebeurd ook wel alleen dan zo dat ik weer van die kaart af ben!! Het kan raar lopen in Tweakerland (LOL)

Maar heeft iemand nog een idee hoe het kan dat tijdens het draaien van Powerstrip het zaakje vastloopt?

• edward2
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22:28

edward2

Schieten op de beesten

Wat tornado's betreft moet je ook al in de VS zijn, misschien trekt er eentje over Ebworld en land er een Radeonnetje in m'n tuin op een zacht plekje.
ff serieus, het enige wat ik kan verzinnen is dat powerstrip de Radeon nog niet optimaal ondersteunt en zijn er geen andere proggies, op de ATI websites en anders op rage3d in het forum misschien wat info van wat gebruikers?

Niet op voorraad.

Pagina: 1