mischien had je een sgrijvvoud chemaakd ofsow *-)
Verwijderd
ARGHHHH GVD EDWARD!!!!!
lekker handschrift heb jij!!!!
ik bel net met de ptt en vertel wat er is, hij zegt dat ie er al moest zijn dus hij gaat ff checken blijkt dat de computer van de ptt met JOUW handschrift de postcode heeft gelezen als 2544 AP in plaats van 3544 AP!!!!!!!!!
ARGHHHHHHH mischien ligt het wel aan die ZWIJNDRECHTSE post computer ofzow :P:P:P
hij zei dat ie morgen/overmorgen aankomt hopelijk...
ik bel net met de ptt en vertel wat er is, hij zegt dat ie er al moest zijn dus hij gaat ff checken blijkt dat de computer van de ptt met JOUW handschrift de postcode heeft gelezen als 2544 AP in plaats van 3544 AP!!!!!!!!!
ARGHHHHHHH mischien ligt het wel aan die ZWIJNDRECHTSE post computer ofzow :P:P:P
Lekker handschrift heb jij?! , nou wordt ie godverdomme helemaal mooi, ik heb 2544 van je door gekregen en dat weet je dondersgoed, dat kan je zie in je mailhistory, dus lul geen onzin kereltje, anders haal ik die fucking kaart persoonlijk terug en trek em door plee:(Op donderdag 15 februari 2001 16:46 schreef leroy-b het volgende:
ARGHHHH GVD EDWARD!!!!!
Who the fuck denk je dat je voor je heb anyway|:(
Niet op voorraad.
Oops, alles goed ppl
? Ik kom ff melden Edward dat ik met je mee wacht op de NV20 .. ik heb net ff een MX kaartje gehaald bij de MyCom van 300 piek (gaat dan gewoon op IBazar) dus ik kan iig weer gamen. Ik moet zeggen dat ie helemaal niet zo slecht is als ik dacht! Ik heb nog niet overgeclockt (kan meer dan 10fps schelen in 1024*768*32 Q3A) maar alles loopt lekker smooth op die res. In de timedemo haal ik nu 52fps en das schijnbaar genoeg. 2D valt me ook heel erg mee
.. misschien omdat het Asus is of maakt dat niets uit? Ik check hier nog regelmatig om te kijken of er nog interessante ruzies aan de gang zijn
(sorry kon het ff niet laten) ..
Bomberman out
...
Bomberman out

Tis je vergeven, maar geef mij niet zo maar de schuld. (tis uiteraard niet tegen jou Bomberman;))
Niet op voorraad.
Tja ik had ook liever de Kyro gehad
maar die hadden ze niet op voorraad .. heb geen zin om daar op te gaan wachten. Over die MX, dat kaartje is lekker voor die prijs! Natuurlijk heb ik weer baggergeheugen wat voor geen meter overclocked (6ns samsung) maar het loopt nu op 190MHz en ik haal toch nog 60fps in timedemo001
. Das maar 17fps minder dan een DDR Radeon, zeker niet slecht. Giants loopt ook lekker, en ik weet niet of je je nog die screenshots kunt herinneren waarop de Radeon wazige textures had in de verte; het is echt zo
.. of de MX zien de textures en de bumpmaps er een stuk scherper en mooier uit .. vreemd.
Ik heb die All in Wonder voor het miezerige bedragje van 450,- verkocht (Eric you mazzelaar) maar ik ben toch best tevreden. Mocht je die Radeon al wegdoen laat me het even weten he! Ik kan die MX zo weer terug brengen
...
[edit]-> die 60fps is met dezelfde settings als ik met m'n AIW gebruikte: alles maxx (1024*768 als res, 32-bit kleur) behalve filtering op bilinear en met texture compression aan.
Ik heb die All in Wonder voor het miezerige bedragje van 450,- verkocht (Eric you mazzelaar) maar ik ben toch best tevreden. Mocht je die Radeon al wegdoen laat me het even weten he! Ik kan die MX zo weer terug brengen
[edit]-> die 60fps is met dezelfde settings als ik met m'n AIW gebruikte: alles maxx (1024*768 als res, 32-bit kleur) behalve filtering op bilinear en met texture compression aan.
Misschien filteren die Z-fukties wel wat images eruit?
Anyway, als ik m'n radeon verkoop, probeer ik 600 piek te vangen, maar ik ben er nog niet uit.
60 fps, is dat overgeklokt?
Misschien had je ook naar de CardexpertGold kunnen kijken, voor 309,- bij informatique.
Deze heeft sneller geheugen , 5 ns geloof ik?
Anyway, als ik m'n radeon verkoop, probeer ik 600 piek te vangen, maar ik ben er nog niet uit.
60 fps, is dat overgeklokt?
Misschien had je ook naar de CardexpertGold kunnen kijken, voor 309,- bij informatique.
Deze heeft sneller geheugen , 5 ns geloof ik?
Niet op voorraad.
Ik had idd best een betere kunnen bestellen maar ik heb ff genoeg van online winkels .. gewoon ouderwets naar de winkel gaan en iets kopen is soms een stuk relaxter
. die 60fps is met de kaart op 175/190. Das de eerste overclock setting die ik geprobeerd heb, waarschijnlijk valt er nog wat extra's uit te persen.
Verwijderd
gelukkig werd mijn ma niet boos dat ik geschorst was, eigenlijk is het niet zo erg, ik mag gewoon de les in en moet dan in een speciaal lokaal zitten, als ik nou geschorst was dat ik thuis mocht blijven
Hier met dat ding:9, ik word geil:9~
Niet op voorraad.
kan mijn radeon vivo oem op 205/205 krijgen, bij de 210 gaat die raar doen.
Niet slecht daggik voor een oem
klote 3dmark 2000, verder als 4100 kom ik nog niet
Niet slecht daggik voor een oem
klote 3dmark 2000, verder als 4100 kom ik nog niet
Verwijderd
Grr.
ik hou het bijna niet meer uit zonder 3d kaart.
Nouja, eigen schuld he.
had ik mijn voodoo2 maar niet moeten weggeven.
Best wel kut.
De 26e heb ik weer loon en kan ik de radeon kopen (ga ik iets van te voren bij einstein bestellen) en de 27e komt dat gebeuren over de NV20.
Zul je net zien, koop ik iets.....zakt de prijs ervan 50%. =(
denken jullie dat dat gaat gebeuren ?
Ik ga straxjes echt weer kont schoppen met CS op Gamepoint.
ik heb er wel zin in.
Als ik nou ook een GF2 Ultra koop, daar het geheugen afsloop en dat op de radeon zet. hoever zou ik hem kunnen overklokken?
(zowel de radeon als de GF2-niet-zo-ultra-meer)
ik hou het bijna niet meer uit zonder 3d kaart.
Nouja, eigen schuld he.
had ik mijn voodoo2 maar niet moeten weggeven.
Best wel kut.
De 26e heb ik weer loon en kan ik de radeon kopen (ga ik iets van te voren bij einstein bestellen) en de 27e komt dat gebeuren over de NV20.
Zul je net zien, koop ik iets.....zakt de prijs ervan 50%. =(
denken jullie dat dat gaat gebeuren ?
Ik ga straxjes echt weer kont schoppen met CS op Gamepoint.
Als ik nou ook een GF2 Ultra koop, daar het geheugen afsloop en dat op de radeon zet. hoever zou ik hem kunnen overklokken?
(zowel de radeon als de GF2-niet-zo-ultra-meer)
Verwijderd
hey is het trouwens niet mogelijk om videokaarten met meerdere geuheugen "blokken" te maken. bijv dit:
de kaart heeft 2x 32 mb en elke geheugen "blok" heeft een eigen bandbreedte etc. dan gaat de bandbreedte enorm omhoog, of je kunt een aparte blok voor Z-buffer T&L etc dan heb je dus nog 32/64 mb voor de textures. ik weet niet of het kan hoor maar heb er al vaker aan gedacht, dit moet de GPU dan wel ondersteunen
de kaart heeft 2x 32 mb en elke geheugen "blok" heeft een eigen bandbreedte etc. dan gaat de bandbreedte enorm omhoog, of je kunt een aparte blok voor Z-buffer T&L etc dan heb je dus nog 32/64 mb voor de textures. ik weet niet of het kan hoor maar heb er al vaker aan gedacht, dit moet de GPU dan wel ondersteunen
Hmmm, aangezien de die-hard Radeonners(bomberman en edward) hun kaart al weg doen, ga ik nu toch twijfelen over de aanschaf van een ViVo 64MB. Waarom bevalt die kaart niet mensen?
Kaart bevalt prima hoor, maar ik ben zo iemand die altijd graag weer met nieuwe speeltjes aan de slag wil, in dit geval de GF3.
Verder heb ik besloten om de Radeon te houden totdat ik een keuze kan maken uit enkele Gf3 kaarten.
Maar de ProphetIII met z'n blue orb maakt een grote kans;)
Verder heb ik besloten om de Radeon te houden totdat ik een keuze kan maken uit enkele Gf3 kaarten.
Maar de ProphetIII met z'n blue orb maakt een grote kans;)
Niet op voorraad.
Dr_Frickin_Evil --> kheb um net gekocht, en het bevalt goed, hij schopt kont. 
Alleen in 3d mark 2000, gaattie bij mij niet hoger als 4100, maar dat is un lokaal probleempje. De meeste met mijn systeem( PIII 550 256 mb ram en un vivotje)
In quake III heb ik 42 fps alles hoogst in 1600*1200 en ik kan mijn vivo (oem) naar de 205/205 krijgen.
Alleen in 3d mark 2000, gaattie bij mij niet hoger als 4100, maar dat is un lokaal probleempje. De meeste met mijn systeem( PIII 550 256 mb ram en un vivotje)
In quake III heb ik 42 fps alles hoogst in 1600*1200 en ik kan mijn vivo (oem) naar de 205/205 krijgen.
Dr_Frickin_Evil .. ik had eerst een preprod Radeon, heb ik 5 maanden gehad. Ik wilde graag een final (dus zoeen als in de winkel te koop is) dus kocht ik een All in Wonder. Deze beviel me goed .. op een paar dingen na. Het kwam er op neer dat je met de drivers die het beste waren voor 3D geen TV kon gebruiken .. de drivers waar dat wel goed bij ging waren al maanden oud dus die wilde ik niet gebruiken. Na een tijdje een dual boot gedraaid te hebben werd ik dat zat, verkocht m'n Radeon (sprak het iig al af) en heb toen een Radeon besteld online. Die gasten bezorgden maar niet .. heb toen een order geplaatst bij een andere zaak, bezorgde ook niet, toen een Kyro besteld, leverde ook niet en toen was m'n geduld op. Vandaar dat ik nu met een MX'je in m'n bak zit ipv m'n geliefde Radeon
.. wie weet als Edward die van hem weg doet .. hopelijk kan ik hem dan kopen
.. of idd wachten op de NV20 ...
HMZ.... toch leuk als je de voorpagina leest.
Vroeger toen de Radeon ent uit kwam en ook nu nog, werd er gezeurd dat de radeon 3 texture units had, en dat DX8.0 er 2 of 4 ondersteund, het was een van de favo dingen op nVidia sites om de Radeon uit te zijken, maar wat schetst mijn verbazing: op de voorpagina staat vrolijk dat de GF3 er ook maar 3 heeft, als dat zo is dan kan het nog leuk worden als de Radeon II komt. deze heeft er namelijk vrijwel zeker 4 en de nieuwste spellen ook... go figure slowdown op de GF3 maar de Radeon fiets stabiel verder...Krijg nu al zin in die kaarten in een Doom 3 Benchy..
Vroeger toen de Radeon ent uit kwam en ook nu nog, werd er gezeurd dat de radeon 3 texture units had, en dat DX8.0 er 2 of 4 ondersteund, het was een van de favo dingen op nVidia sites om de Radeon uit te zijken, maar wat schetst mijn verbazing: op de voorpagina staat vrolijk dat de GF3 er ook maar 3 heeft, als dat zo is dan kan het nog leuk worden als de Radeon II komt. deze heeft er namelijk vrijwel zeker 4 en de nieuwste spellen ook... go figure slowdown op de GF3 maar de Radeon fiets stabiel verder...Krijg nu al zin in die kaarten in een Doom 3 Benchy..
Breek je nek voorzichtig
Heb net ff me radeon bulk versie ff getest met q3a. 202/202 alles max
1024 = 99,2
1280 = 68,8
1600 = 48,7
Mooie scoren al zeg ik het zelf.
Nu nog wachten op de retail en een beter monitor, en dan gaan met die banaan:P
[edit]
heb net ff 3dmark gedraaid. standaard benchmark 5626 puntjes.
is volgens mij best wel goed.:)
is er trouwens ook nog een ander progje dan powerstrip om mee te oc'en, vind het zo k*t om steeds 2 programmas te laden.
[\edit]
1024 = 99,2
1280 = 68,8
1600 = 48,7
Mooie scoren al zeg ik het zelf.
Nu nog wachten op de retail en een beter monitor, en dan gaan met die banaan:P
[edit]
heb net ff 3dmark gedraaid. standaard benchmark 5626 puntjes.
is volgens mij best wel goed.:)
is er trouwens ook nog een ander progje dan powerstrip om mee te oc'en, vind het zo k*t om steeds 2 programmas te laden.
[\edit]
Je nieuwe icon?
Niet op voorraad.
Neeh, maar ik zag de laatst toegevoegde reaktie (van mezelf over powerstrip) niet, dus plaatste ik maar wat onzin en nu zie ik alles weer 
Over usericon gesproken, mij is het niet gelukt om er eentje te uploaden. (hier niet en thuis niet, misschien is de user-icon welke Tommy gemaakt had ff te groot ofzo
(ja dus hij is 38.695 bytes groot)
Over usericon gesproken, mij is het niet gelukt om er eentje te uploaden. (hier niet en thuis niet, misschien is de user-icon welke Tommy gemaakt had ff te groot ofzo
(ja dus hij is 38.695 bytes groot)
Ik vind niet zo'n mooie trouwens, op z'n zachtst gezegd;)
Niet op voorraad.
Ah, nu heb ik weer alles onder controle, even weer in de prefs rondgekeken en nu zie ik ook weer webicons
http://www.m3dzone.com/
zoiah post daar een paar plaatjes, en verglijkt een nv10 met een ... (mag ie niet zeggen, maar het zal de nv20 wel zijn)
zoiah post daar een paar plaatjes, en verglijkt een nv10 met een ... (mag ie niet zeggen, maar het zal de nv20 wel zijn)
FSAA-kwaliteit is stukken beter op de GeForce3 en hij zegt dat het nog snel loopt ook
Niet op voorraad.
Gisteren maar even de 7078 drivers geinstalleerd omdat de 7068 zwaar instabiel waren. Nu geen problemen meer
Zometeen eens even overklokken (m'n AIW-ding schijnt 200/200 te kunnen hebben) en die shimmering reg-edit er overheen gooien want ik wordt helemaal lijp van het getril.
Nog 1 "klacht": het TV beeld is zwaar onrustig...hij stelt constant automatisch de helderheid bij en da's erg irritant. Iemand een idee of het mogelijk is dat uit te schakelen?
Zometeen eens even overklokken (m'n AIW-ding schijnt 200/200 te kunnen hebben) en die shimmering reg-edit er overheen gooien want ik wordt helemaal lijp van het getril.
Nog 1 "klacht": het TV beeld is zwaar onrustig...hij stelt constant automatisch de helderheid bij en da's erg irritant. Iemand een idee of het mogelijk is dat uit te schakelen?
TV werkt niet goed met drivers nieuwer dan de 3063 (Win9x/ME) .. ik had dezelfde kuren met 7072. Het beeld is lelijk (gerafeld) en de helderheid verandert steeds. Ik zou zeggen probeer de 3063's eens en je weet hoe mooi het TV beeld er uit hoort te zien
...
7072 werkte bij mij goed en snel met DirectX8 .. het zijn tenslotte DirectX8 drivers dus waarom zou je DirectX7 gebruiken
.. volgens mij is dat niet sneller ofzo.
Ik gebruik ook 7072, met de openGl van 7041 en DX8..
Niet op voorraad.
Verwijderd
Omdat ik nu nog steeds directX 7 draai icm m'n Herc MX...wat beter loopt dan X8.
Maar ja,met de Radeon kan dat natuurlijk best andersom zijn...
Maar ja,met de Radeon kan dat natuurlijk best andersom zijn...
nog ff wat getweakt en ik kom nu op de 44 fps in 1600*1200.
In 1024*768 maar rond de 60,
en in 3d mark maar 4100
kheb een PIII 550 met 256 mb ram en vivo
In 1024*768 maar rond de 60,
en in 3d mark maar 4100
kheb een PIII 550 met 256 mb ram en vivo
Dat ligt dus duidelijk aan de cpu/mobo snelheid, der zit iets niet optimaal ingesteld bij je.
Want met je fillrate zit het wel goed, maar je memory/cpu scoort slecht.
Want met je fillrate zit het wel goed, maar je memory/cpu scoort slecht.
Niet op voorraad.
Effe een vraagje, is het bekend dat de radeon gevoelig is voor verhoginegn van de fsb bij een Duron 850 op een Abitkt7a. Heb al de laatste via drivers en agp4.04 en de laatste radeon drivers 78
Moet je eens in het forum van rage3d kijken, volgens mij kan die best wat hebben..
Niet op voorraad.
Als ik met Q3A, de demo's doe kom ik gemiddeld niet eens boven de 65 fps.
Hoe kan dat? Heb mijn radeon nu op 183/183(oem) en voor de rest TB800@950 128MB-pc100.
Is dit niet veel te laag?
En als ik 3dmarks draai loopt hij vaak vast bij de helicopter, ligt dat aan radeon of aan CPU?
Gebruik de no-official drivers en dx8.
Hoe kan dat? Heb mijn radeon nu op 183/183(oem) en voor de rest TB800@950 128MB-pc100.
En als ik 3dmarks draai loopt hij vaak vast bij de helicopter, ligt dat aan radeon of aan CPU?
kweenie, bij mij doet hij nu ook raar, uurtje geleden liep hij op 44 fps in 1600 bij 1200, maar nu loopt hij nog maar maximaal 31 fps. 
in tussen tijd heb ik down geclocked, en nu loopt hij weer op 616 mhz en ik heb directx 8 uninstalled en 7 er op gezet.
Nu staat 8 er weer op.
In 3dmark 2000 istie gezakt van 4100, naar 3600.
Wat is dit? en hoe kan ik dit oplossen?
in tussen tijd heb ik down geclocked, en nu loopt hij weer op 616 mhz en ik heb directx 8 uninstalled en 7 er op gezet.
Nu staat 8 er weer op.
In 3dmark 2000 istie gezakt van 4100, naar 3600.
Wat is dit? en hoe kan ik dit oplossen?
Verwijderd
nou ik zou het niet weten want ik heb hem nou nog niet binnenOp vrijdag 16 februari 2001 17:31 schreef edward2 het volgende:
Zo, Leroy,.. hoe loopt de Kyro?
maar die man van de ptt zei vrijdag/zaterdag en het is nu bijna zaterdag dus hij moet "vandaag" binnenkomen
Verwijderd
lijkt erop dat V-sync aanstaat mischien niet in de drivers maar het kan zijn dat dat genegeert wordt ofzowOp vrijdag 16 februari 2001 20:01 schreef Albinoraptor het volgende:
Als ik met Q3A, de demo's doe kom ik gemiddeld niet eens boven de 65 fps.
Verwijderd
nog niemand op uit de radeon topic??
weird
yippee vandaag me kyro, hoop ik
oh enneh edward als ie binnen is post ik wel wat screenies/benchmarks etc
weird
yippee vandaag me kyro, hoop ik
oh enneh edward als ie binnen is post ik wel wat screenies/benchmarks etc
Waar in register staan ze ook niet aan?
En bij colin mcrea is het pas echt raar dan kan ik met 4xFSAA en cubic op 1024x768 lekker soepel spelen, en de andere keer gaat het soms schokken bij 1024x768 en standaard , en geen FSAA aan???
En bij colin mcrea is het pas echt raar dan kan ik met 4xFSAA en cubic op 1024x768 lekker soepel spelen, en de andere keer gaat het soms schokken bij 1024x768 en standaard , en geen FSAA aan???
Edward, heb je nog plannen om die Radeon weg te doen? Waarschijnlijk niet maar ik vraag het ff voor de zekerheid
. Ik weet niet wat het is met die MX, het beeld is best scherp maar ik krijg hoofdpijn als ik een tijdje achter m'n compu zit
.. ik ben dan wel iemand die al van sommige 3D-games 'wagenziek' wordt en moet
maar toch .. niet echt lekker. Ik kan echter niets raars ontdekken, snap er niets van. Maargoed ik mag hem 8 dagen gebruiken voordat ik hem terug breng dus ik denk dat ik toch maar weer een Radeon ga bestellen. Dus als je hem toevallig nog weg wil doen
..
.

Nee, ik hou de Radeon maar totdat de nv20 uit komt, ik ben teveel gewend aan 1280x1024;) en ik als ik em weg zou doen krijg ik spijt denk ik.
Maar soms op een "zwak" moment wil je wel eens wat anders, maar er is op dit moment niks beters:P
Maar soms op een "zwak" moment wil je wel eens wat anders, maar er is op dit moment niks beters:P
Niet op voorraad.
Ok
.. ik ga misschien die filter-soldeer truuc om de MX uitvoeren. Ff zoeken naar ervaringen van anderen (garantie vervalt natuurlijk etc) .. of ik breng hem gewoon terug, zie wel. Maargoed nog een weekje ong. en dan die NV20. Ben beniewd
(ik weet nog wel toen de NV10 uitkwam (GeForce) .. nVidia had toen zo'n cool flash filmpje op hun site (ze telde ook af volgens mij). Ik weet niet meer precies welke dag maar rond een bepaalde tijd zouden ze de specs bekent maken op hun site. Heb nog geprobeerd er op te komen meteen na dat tijdstip maar hun site was nogal slow toen. Tja dat waren nog eens tijden
...

Shit verkeerde forum;)
Niet op voorraad.
Verwijderd
gvd edward je hebt die kyro toch niet teruggeroepen he?
hij is er nog niet 
als hij er maandag nog nie is ga ik ff boje maken
erhhh vol
als hij er maandag nog nie is ga ik ff boje maken
erhhh vol
Dit topic is gesloten.