Niet op voorraad.
maar hij gaat wel verder je moet alleen het aantal postings op een pagina op 50 zetten ofzo
Maar edward, ik ben wel geintreseerd in je Radeon, ik vermoed dat een "schoorsteen" Radeon goedkoper is dan eentje met btw
(dat laatste hier nog maar es gezet als je de ander niet kan lezen)
Als je interesse hebt kan je m'n Radeon wel kopen, gewoon voor dezelfde prijs welke ik em gekocht hebt.
Maar wanneer hangt af van de tijd dat de 64 mb versie met TV-out er is
Niet op voorraad.
Ik heb geduld, ff in mijn mailbox kijken wat het bedrag ook alweer was
kom je welleens in amsterdam, nou ja, ik zal nog een paar weken geduld moeten hebben en dat spreken we dan wel af
I'm a happy man
Ik ben lekker bezig vandaag, nou zie ik m'n plaatje weer niet.
Niet op voorraad.
Niet op voorraad.
sinds ik Maximumaantal berichten per pagina op 50 heb gezet kan ik het wel zien.
Nou ja ik heb even in het andere topic neergezet dat we hier verder gaan.
Bomberman, je was me net voor

De 32Mb DDR Retail is binnen, dus mensen die interesse hebben kunnen mij een mailtje sturen. Graag wel even vermelden hoe je wilt betalen (Rembours of vooruit).
(Thanks Edward2 om even een nieuwe topic te posten, het begon al aardig lang te duren voordat de hele page geladen was. 56k6 sucks!)
Die nieuwe prijzen, is dat de oude plus 15%?
hoe maak ik zo'n sig?
Niet op voorraad.

Jij hebt dit: http://www.3drealms.com/duke1/index.html in je profiel, werkt niet.
hoe maak ik zo'n sig?
Ja die gif stond er niet bij, stom, maar deze is beter:)
Dit is wat voor jou TwisteR:
http://www.cloud9tours.com/bear/1999/050399e.html
Niet op voorraad.
Nu maar hopen dat ie volgende week ook bij SWW binnen komt (en niet duurder is geworden, hoewel ze pre-orders zoveel mogelijk voor de aangegeven prijs willen behandelen
Gadgeteer
Ik heb nog geen idee wanneer ik de rest van mijn bestelling ga krijgen, al blijf ik erbij dat het rond de 18e zal zijn. Is het eerder dan komt dat uiteraard hier te staan.
(Hmmm, ik denk dat ik ATI maar eens een marketing factuur stuur ofzo, zoveel reklame hebben ze nog nooit van me gehad
Het is zeker zo, dat als jij die kaarten hebt, ze rond die tijd ook naar jullie klanten gaan, of niet?
Das dan meteen een mooie indicatie wanneer mijn Radeon binnenkomt
Gadgeteer

Deze is (tijdelijk) ook wel wat voor Twister
hoewel beetje veel wit
of deze

of

nu nog een echt leuke voor mezelf zoeken
even wat leesvoer
zelf nog niet helemaal gelezen
Anoniem: 688
<center>

kan iemand mij hier nog een keer de url van geven?
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/19563
ook eentje met veel info
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/19600
PS: De schoorsteen heeft weer wat laten vallen.....
Radeon 64Mb DDR OEM 166/166 (Pre-production model).
Ik heb zelf namelijk net de final version gekregen.
En is het de Retail?
Niet op voorraad.
Dus geen retail. Retail draait op 183/183
Niet op voorraad.
Niet op voorraad.
Het is de final version OEM (Welke ATI vd prijslijst heeft gehaald, dus zonder DVI of VIVO) en hij draait op 166/166. (6ns geheugen)
De kaart welke nu te koop is, is dezelfde als Bomberman. Dus 64Mb DDR DVI 166/166 (met 5.5ns geheugen!!)
Het gekke is dat deze final sneller is, terwij hij langzamer geheugen heeft.
3DMark2000 (standaard) 4685 (oud 4649)
Quake3 (full) 70.8fps (oud 68.6)
Dus de BIOS op de kaart is verbeterd.
PS: de 3056 drivers zijn BETA, dus misschien nog niet goed getest onder WinME.
ps. doe je wel voorzichtig met die kaart
Niet op voorraad.

nou je het zegt,
zeg Twister die 64mb schoorsteen kaart ....
maar ben je hem al kwijt die kaart Twister en wat wil je er voor hebben? Ken nog wel een paar mensen die misschien intresse hebben.
er zijn ook nog andere hoor!
Als ik de 64Mb DDR DVI (Pre.) aan Edward verkoop, dan krijg jij (HJS) de 32Mb DDR van Edward.
Dus zijn er weer 2 mensen gelukkig (eigenlijk 3---> ikke ook natuurlijk).
PS: Weet er iemand wanneer DirectX8 uitkomt?
Ik wil de Radeon wel eens aan het werk zien met die extra features.
Ik heb wel dx8 beta's gezien, bv. bij http://zoiah.m3dzone.com/
Nee hjs, ik heb ook interesse in die pre produktion 64 mb, dus mocht hij em aan mij verkopen, dan krijg jij die 32 mb sneller.
Niet op voorraad.
maar edward, wat is het voordeel dan van die 64mb versie? 2x zoveel geheugen maar voor de rest toch helemaal gelijk?
In q3 maakt het dus nauwelijks iets uit vanwege text.compressie, de 32 mb versie is snel genoeg.
Ik ben nou trouwens op
E.L.Schrijver@DZH.RWS.minvenw.nl
te bereiken.
Niet op voorraad.
Niet op voorraad.
Niet op voorraad.
nou ja, laat ik eerst maar eens GOT pingen dan weten we meer.

Niet op voorraad.
Ik zat op Anandtech forum(jaja kom ik ook)een radeon vs gts post te lezen en een gozer zei dat de Radeon Maxx in oktober
verschijnt klopt dat??
Als je je bedenkt dat in Januari de NV20 alweer verschijnt.....en dat Matrox en 3dfx dan ook wel met nieuwe kaartjes op de proppen staan, lijkt het me een beetje onzin om nu geen Radeon te kopen en op de MAXX te wachten.
Gadgeteer
hoe maak ik zo'n sig?
Volgens Nvidia komt hij tussen tussen December en Maart ergens uit.
Anand (van AnandTech) zegt dat hij de kaart rond Januari verwacht.
Gadgeteer
TwisteR, is ie al onderweg naar Edward?
zag trouwens bij Rage3d dat er nieuwe drivers onderweg zijn
Anoniem: 9292
en waar? ,en hoe kan ik zien dat het de
Retail is??
johan
hoop nog steeds met ze mee
Een weekend zonder GoT en dan nog op maandag een servercrash waardoor GoT & Tweakers.net plat liggen. Ik dacht dat ik deze dag niet meer zou overleven.
Hoe je een retailer kan onderschieden van een OEm kaartje....aan de doos!
Die 64Mb'er gaat zsm naar Edward, heb het alleen nog even druk, maar hij komt naar je toe.
PS: Weer een CD met nieuwe (Uncertified) drivers gekregen, weet alleen het nr. nog niet. (Drukdrukdruk).
PS: Ik verwacht dat de schoorsteen nu wel een beetje uitgerookt is (heb nu 7 kaartjes gehad, het is nu wachten op de All-In-Wonder en de Maxx....hopen doet geloven).
Misschien leuk om te weten, de 64 mb Radeon is in UT sneller dan de GeForce2 Ultra in 1280x1024x32:) zie annandtech.
Niet op voorraad.
Niet op voorraad.
en bedoel je dan Rembours of moet ik eerst het geld overmaken?
Niet op voorraad.
mail ik wel ff, zit nog te twijfelen of ik het thuis laat brengen of hier op mijn werk, geen idee hoe dat gaat op het werk met rembours dingen ontvangen, thuis moet je in ieder geval maar afwachten of er iemand thuis is, maar ze komem 's avonds nog wel een keer langs.
jij ervaring daarmee?

Of ze 's avonds terug komen weet ik niet.
Meestal komt het pakketje bij mij rond het begin van de middag aan, zo bestel ik ook al mijn pc onderdelen, goedkoop en snel.
Niet op voorraad.
Jorg Automatisering geeft aan nu al de Radeon 32MB DDR Retail op voorraad te hebben voor 692 gulden.
neem aan dat andere leveranciers dan niet lang meer zullen achterblijven
uitzetten, kaarten verwisselen, opstarten, drivers installeren.
Nog wat vergeten?
Meteen die nieuwe drivers installeren of is het beter van niet?
Verder draait hij gewoon fantastisch
Het blijkt dat je met directX7a de beste snelheden gegarandeerd.
(Moet toch wat zeggen om deze topic bovenaan te houden;) )
PS: Edward, ik doe mijn best om de Radeon woensdag op de post te gooien.
Nog iets anders, levert de nieuwe driver nog schokkende resultaten op, ik heb nog niet bij rage3d gekeken, ik moet op de zaak ook wel eens werken:0
Niet op voorraad.
heb al een mail ontvangen van sww;
orderbedrag vandaag electronisch overgemaakt, verwacht de kaart hopenlijk nog voor het weekend
heb nog wel een vraagje
als ik de kaart ontvang wat is dan de juiste volgorde van installeren van de drivers?
- standard VGA
- Via 4in1
- Radeon drivers
- directx
heb namenlijk gelezen, dat er met KT133 moederborden wel eens problemen kunnen ontstaan als je het in de verkeerde volgorde probeert.
Dat heb ik ook gelezen koen, sla het forum van rage3d er maar eens op na.
Ik heb zelf een bx en heb gewoon een standaard install gedaan en dat ging gelijk goed.
Niet op voorraad.
Anoniem: 9292
Eindhoven 22tm24 sep. de Radeon 64mb vivo
retail al hebben ??
johan
2x sneller?. De maxx is toch 128mb lijkt me sterk dat die 2x sneller is en ik denk echt niet dat ze zo snel de radeonII uitbrengen. De maxx is om de leven van de GF2 Ultra zuur te maken en de Radeon II NV20. Ja zo kan ik blijven wachten ik wou in de eerste instantie een radeon maar Sinterklaas is door mee onbekende reden wezen staken en gooit nix meer in de schoorsteen van Twister, dus heb direct een deal gesloten voor de radeon maxx zodat ik de 1st ben ik wil echt niet langer wachten.
In Deus Ex zijn ze wel een stuk sneller, grotendeels speelbaar 1280x1024x32!,maar helaas ook dezelfde verstoringen, is grotendeels dezelfde engine:)
3dMark 2000 geeft een goed beeld en is even snel als 3056.
Goeie ouwe trouwe q3 loopt zoals gewoonlijk probleemloos en is even snel als 3056, deze draai ik dus weer:)
Niet op voorraad.
Straks komen de DDR bordjes uit, daarna de NV-20, en daarna....
Als je een oud systeem hebt zoals ik (P2-233, VooDoo-2) dan wil je niet zo lang meer wachten, moet je gewoon de knoop eens doorhakken. Daarbij, als die nieuwe producten uitkomen zijn ze waarschijnlijk ook nog eens vreselijk duur, of nog instabiel.
Persoonlijk wacht ik eigenlijk alleen nog op een fatsoenlijk review (op 3DSoundSurge natuurlijk) van de Videologic Sonic Fury/Turtle Beach Santa Cruz audiocard.
Het wordt of die kaart of een Creative (bah)
Daarna moet ik maar eens zien waar ik het bestel, denk van Informatique, wel wat duurder, maar een ijzersterk bedrijf volgens mij.
hoe maak ik zo'n sig?
Ik heb er daar namelijk een in de pre-order......
Raad jij trouwens aan ff op de retail te wachten of zou je gewoon een oem ophalen?
Gadgeteer
Je kan ze daarover gewoon mailen, zij willen dat zelf ook altijd weten en zullen je daarover zeker antwoord kunnen geven ook over de snelheid van het geheugen.
Niet op voorraad.
Kijk.....ik krijg die 166/166 waarschijnlijk wel o/c naar 183/138 (maar die retail haalt vast 200/200)..........
Volgens mij haalt het maar een paar fps uit, of vergis ik me daarin?
Gadgeteer
Dit topic is gesloten.