[iPhone] Discussietopic Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 10 Laatste
Acties:
  • 12.581 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

matthijst schreef op dinsdag 24 juli 2007 @ 13:34:
[...]

Ik neem aan dat "iedereen" die graag GPS in de iPhone zou zien het ook heeft over navigeren in de auto :)

Zoveel stroom vreet zon module niet, 24 uur op een Nokia-accu, en de iPhone accu is stukken beter. Verbruik zit m in CPU + schermverlichting, gok ik. Maar daar zou je met een auto-adapter geen last van hebben 8)
Bluetooth GPS muis zou al een aardige optie zijn, maar voordeel van ingebouwd is weer dat je maar 1 lader in je auto hoeft te hebben....
ok, je hebt me overtuigd. Ik dacht altijd dat GPS'en stroomvreters waren. En uiteraard, in de wagen heb je dat probleem niet met een adapter 8)7 stupid me. Case closed :p

Ik blijf er wel bij dat tegen dat jij een fix hebt op straat, ik al lang een naam heb ingetypt en aan het wandelen ben :p . (niet in de auto dus, te voet).

Ik denk dat apple een exclusieve overeenkomt heeft met google om als enige 'map-aanbieder' te zijn op de iPhone. Dus ik denk dat ze zowieso niet graag hebben dat tomtom op een iPhone komt. Google maps zijn volgens mijn inschatting ook ongeschikt om als gps basis te dienen.
En tomtom heeft nog niets uitgebracht voor een mac OS? Dus het zou hoe dan ook wat tijd kosten voor al die apps geport zijn. Geeft het wat tijd. Apple kennende gaat het er zeker in wanneer zij van mening zijn dat het volwassen genoeg is om gebruikt te worden door het grote publiek. Dat is meteen ook de grote kracht van apple. Op het moment dat het erin komt, zal het voor iedereen gemakkelijk en goed werken. Consolideren van bestaande technologie in een vernieuwende interface, ipv per se voorop te willen lopen met zoveel mogelijk zooi te integreren in lastige en buggy menu's en toepassingen (nokia style ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LtMarx
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 10-09 23:52

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

NEW YORK (Reuters) - Shares of Apple Inc (AAPL.O: Quote, Profile, Research) fell 4 percent on Tuesday after AT&T Inc (T.N: Quote, Profile, Research) issued initial subscriber numbers for customers of Apple's iPhone that were below analyst estimates.

Shares of Apple were off $5.70 to $138.02 on Nasdaq after AT&T, the exclusive service provider for iPhone, said it signed up 146,000 iPhone customers as subscribers in the first two days of iPhone sales, well below analyst estimates for sales.

Pacific Crest analyst Andy Hargreaves said that while iPhone sales figures for coming months would be more telling than the first few days, AT&T's number had disappointed investors as some analysts estimated sales "north of 500,000."

Hargreaves had himself estimated 400,000 iPhone sales for the first two days, he said.

"The difference (between sales and activations) is going to be what was sold on eBay or activations that didn't happen immediately. There were some problems with activations but from what we heard it was minimal," the analyst said.

Apple and AT&T had attracted long lines of gadget enthusiasts to their stores when the much-hyped iPhone first went on sale in the evening of June 29.
bron: http://www.reuters.com/ar...ews/idUSN2442534920070724

Dat is een hoop lager als dat iedereen dacht! Maar 146.000 mensen terwijl veel analisten idd een hoop hoger schatten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberprutser
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13:54
Een jaar of 8 terug heb ik een Benefon Esc! gehad waar GPS en de geweldige functie "Friendfinder" in zat. Volgens diverse bladen zou begin 2004 elk mobieltje uitgerust zijn met een GPS module waarmee een kaart van heel europa benaderd zou kunnen worden tbv navigatie.

Inmiddels zitten we half 2007 en heeft half Nederland een TomTom in zijn auto en vraag ik mij af hoeveel mensen een telefoon gaan uitkiezen puur omdat ie een GPS funcie heeft.

Ik ken een aantal mensen die hebben zitten knoeien met een losse GPS module en een N70 met TTM5 en nu die TomTom dingen met een veel groter scherm te krijgen zijn hebben er nog weinig mensen trek om een N95 te kopen of een Mio 701 (die alweer wat langer te koop is) ondanks dat dat ook mooie oplossingen zijn.

Denk dat Apple dat ook mee zou laten spelen met de keus of ze het wel of niet integreren.

As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18:15
Verwijderd schreef op dinsdag 24 juli 2007 @ 14:04:
[...]
Ik blijf er wel bij dat tegen dat jij een fix hebt op straat, ik al lang een naam heb ingetypt en aan het wandelen ben :p . (niet in de auto dus, te voet).
Klopt, wandelend navigeren met GPS zie ik het nut ook niet van in....

@Ballebek, toch is gebrek aan GPS een vd dingen die hier nogal eens genoemd worden.
En ik gok dat "tweakers" ook tot de doelgroep van Apple behoren. Of anders gezegd: dat de mensen die interesse in een iPhone hebben zich in deze topics laten zien... Dus op zich zouden ze er denk ik veel mensen blij mee maken :)

[ Voor 32% gewijzigd door matthijst op 24-07-2007 18:27 ]

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
matthijst schreef op dinsdag 24 juli 2007 @ 18:23:
En ik gok dat "tweakers" ook tot de doelgroep van Apple behoren. Of anders gezegd: dat de mensen die interesse in een iPhone hebben zich in deze topics laten zien... Dus op zich zouden ze er denk ik veel mensen blij mee maken :)
Tweakers en mensen die zich in online technische forums bevinden horen niet bij de doelgroep van Apple. Dat zijn (over het algemeen) teveel eisende mensen, die nergens mee tevreden zullen zijn. Ze richten zich daarom ook op de algemene consument die slechts simpele eisen heeft, dan is hun afzet namelijk veel groter. Mocht Apple namelijk op de mensen die hier zitten hun producten richten, worden deze veel te duur voor de algemene consument en worden er niet genoeg van verkocht.

1+1=2 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFirepit
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 16:48

TheFirepit

Vuurbal

Airwolf schreef op dinsdag 24 juli 2007 @ 19:41:
[...]

Tweakers en mensen die zich in online technische forums bevinden horen niet bij de doelgroep van Apple. Dat zijn (over het algemeen) teveel eisende mensen, die nergens mee tevreden zullen zijn. Ze richten zich daarom ook op de algemene consument die slechts simpele eisen heeft, dan is hun afzet namelijk veel groter. Mocht Apple namelijk op de mensen die hier zitten hun producten richten, worden deze veel te duur voor de algemene consument en worden er niet genoeg van verkocht.

offtopic:
Je ziet hier toch iets heel erg verkeerd, 1+1 is namelijk 3 :9

It's nice to be important, but it's more important to be nice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Airwolf schreef op dinsdag 24 juli 2007 @ 19:41:

De "gemiddelde" consument zal niet zo snel 600 euro + 24 maanden x 40 euro betalen, gok ik...
En ik bedoel ook niet dat Apple zich alleen op "tweakers" richt, maar andersom wel dat de bezoekers die in het iPhone topic rondhangen prima in de doelgroep zullen passen: interesse in nieuwe gadgets en waarschijnlijk de benodigde koopkracht.

Er wordt vaak beweert dat Apple dingen verkoopt omdat ze zo "simpel" zijn. Ik denk dat het ook vooral komt omdat ze er cool uit zien, zie bv. de iPod. Datzelfde geldt ook voor de iPhone, daar heeft "simpel" niet zo heel veel mee te maken, gok ik: mensen kopen het omdat ze het nou eenmaal een cool ding vinden. iTunes is daar een voorbeeld van: kutsoftware, maar de iPod verkoopt alsnog als een gek :D
Want hoeveel weet jij vantevoren van een apparaat? Denk niet dat 'de gemiddelde consument' de complete handleiding gaat downloaden en doorlezen voordat hij een nieuwe telefoon gaat kopen. Hij sjokt naar de winkel, kijkt wat er cool uitziet en haalt 'm....

Vraag me overigens af in hoeverre "tweakers" bezoekers nog verschillen van de gemiddelde internetter die op zoek is naar iPhone info. Bedoel: als je tegenwoordig ook maar ergens iets over zoekt dat computer/techniek gerelateerd is, dan kom je al snel hier uit. En daar hoef je dan zelf echt geen miereneukerig techfreakje (meer) voor te zijn. Hoeveel bezoekers zijn er per dag? 100.000+ ofzo?

[ Voor 25% gewijzigd door matthijst op 24-07-2007 20:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Digistorm
  • Laatst online: 30-06 13:07

Digistorm

ex-demo scener

Ja, maar die 100000 zeiken ook niet over GPS. Dat zijn er maar een paar. Ik mis GPS bijvoorbeeld totaal niet, maar ik ga dat ook niet constant lopen te schreeuwen. Het enige probleem wat ik met de iPhone heb is z'n prijs ;) kwa features vind ik het een prima toestel.

Hier stond achterhaalde informatie…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
DiGiSTORM_ schreef op dinsdag 24 juli 2007 @ 22:26:
Het enige probleem wat ik met de iPhone heb is z'n prijs ;) kwa features vind ik het een prima toestel.
Tsja, had ook gehoopt dat ie ondertussen wel gehacked zou zijn, dan was het wel een mooie prijs, met de huidige dollarkoers :)
Zonder telefoonfuncties is het net iets teveel van het goeie; een iPod kopen alleen voor het touchscreen gaat me te ver.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Attilla
matthijst schreef op dinsdag 24 juli 2007 @ 20:41:
De "gemiddelde" consument zal niet zo snel 600 euro + 24 maanden x 40 euro betalen, gok ik...
En ik bedoel ook niet dat Apple zich alleen op "tweakers" richt, maar andersom wel dat de bezoekers die in het iPhone topic rondhangen prima in de doelgroep zullen passen: interesse in nieuwe gadgets en waarschijnlijk de benodigde koopkracht.
Een dollar teken vervangen door euro werkt echt niet. De 8gb versie is $599, dat is 402 euro. Nu denk ik dat je een prijs tussen de 450 en 499 kan verwachten, maar 599 euro echt niet. Daarbij zijn ook de data abonnementen vele malen goedkoper hier in Nederland.
Er wordt vaak beweert dat Apple dingen verkoopt omdat ze zo "simpel" zijn. Ik denk dat het ook vooral komt omdat ze er cool uit zien, zie bv. de iPod. Datzelfde geldt ook voor de iPhone, daar heeft "simpel" niet zo heel veel mee te maken, gok ik: mensen kopen het omdat ze het nou eenmaal een cool ding vinden. iTunes is daar een voorbeeld van: kutsoftware, maar de iPod verkoopt alsnog als een gek :D
Want hoeveel weet jij vantevoren van een apparaat? Denk niet dat 'de gemiddelde consument' de complete handleiding gaat downloaden en doorlezen voordat hij een nieuwe telefoon gaat kopen. Hij sjokt naar de winkel, kijkt wat er cool uitziet en haalt 'm....
Daar heb ik het helemaal niet over. Maar ik ben het met je eens, dat is ook een van de verkoop argumenten. Ondanks dat ik een technische man bent, vind ik de "simpelheid" gewoon heerlijk. Zelfde geld voor iTunes, ik wil gewoon muziek kunnen luisteren en mijn muziek netjes kunnen beheren, kan perfect met iTunes, zou niet weten waarom ik iets anders daarvoor moet gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Airwolf schreef op woensdag 25 juli 2007 @ 08:49:
Een dollar teken vervangen door euro werkt echt niet. De 8gb versie is $599, dat is 402 euro. Nu denk ik dat je een prijs tussen de 450 en 499 kan verwachten, maar 599 euro echt niet. Daarbij zijn ook de data abonnementen vele malen goedkoper hier in Nederland.
Ah, de iPhone is anders dan alle andere onlangs geintroduceerde electronica?
WII
$249 --> €244

iPod Nano 2GB
$149 --> €149

iPod Nano 8GB
$249 --> €249

iPod 30GB
$249 --> €269

iPod 80GB
$349 --> €369

XBOX360 Premium
$399 --> €399

T-Mobile Flex 20 € 20,00 + 9,95 internet --> 30 euro per maand = 600 + 720 = 1320 = $1820
Vodafone € 22,50 + 9,95 internet --> 32,50 per maand = 600 + 780 = 1380 = $1900
In de VS: $600 + 24x60 = $2040

ALS de providers hun abonnementen niet net iets duurder maken voor de iPhone :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Attilla
matthijst schreef op woensdag 25 juli 2007 @ 09:30:
Ja, het is namelijk een telefoon waarbij (zeker in europa) de concurrentie veel groter is. Hoewel hij misschien bepaalde voordelen heeft, is dit niet een reden om veel duurder te zijn dan andere toestellen waarbij je korting krijgt.

Dus ik denk dat ze de prijs gewoon aanpassen naar de europese markt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireStarter
  • Laatst online: 10-09 19:24
[...]

WII
$249 --> €244

iPod Nano 2GB
$149 --> €149

iPod Nano 8GB
$249 --> €249

iPod 30GB
$249 --> €269

iPod 80GB
$349 --> €369

XBOX360 Premium
$399 --> €399

T-Mobile Flex 20 € 20,00 + 9,95 internet --> 30 euro per maand = 600 + 720 = 1320 = $1820
Vodafone € 22,50 + 9,95 internet --> 32,50 per maand = 600 + 780 = 1380 = $1900
In de VS: $600 + 24x60 = $2040

Damn wat een prijzen zo heh.

w00t

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Póg mo Thóin
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
[...]

............

Mooie post en helemaal gelijk :D

Riamh mé ag dul a thabhairt duit suas, ní bheidh mé in iúl duit síos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erhnam
  • Laatst online: 20:29

Erhnam

het Hardware-Hondje :]

http://iphone.natetrue.com/

Apache op de iPhone :)

http://www.xbmcfreak.nl/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LtMarx

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

En je iPhone gebruiken als EDGE portal voor je laptop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 14:30
Bij het bekend maken van de kwartaal cijfers, zijn al wat interessante nieuwtjes naar voren gekomen. Apple heeft in de eerste 30 uur 270.000 iPhones verkocht. Ze verwachten er 1 miljoen verkocht hebben per 29 september (oftewel het einde van het derde kwartaal).

...en nog belangrijker, er is nogmaals bevestigd dat de iPhone in het vierde kwartaal in Europa op de markt komt, meer details en informatie zal in het derde kwartaal (oftewel de komende twee maanden) bekend worden gemaakt :).

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19:01
Hoedje schreef op woensdag 25 juli 2007 @ 23:21:
Bij het bekend maken van de kwartaal cijfers, zijn al wat interessante nieuwtjes naar voren gekomen. Apple heeft in de eerste 30 uur 270.000 iPhones verkocht. Ze verwachten er 1 miljoen verkocht hebben per 29 september (oftewel het einde van het derde kwartaal).
Waar haal je dat vandaan? kan dit nergens vinden. Lijkt me ook weinig ambitieus, meer dan 250.000 in 1 dag, en dan 3 maanden over 3x die hoeveelheid doen.

PSN: DutchTrickle PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
http://news.worldofapple.com/
- Apple says it sold 270,000 iPhones in first 30 hours of sales
- Based on surveys, people love their iPhones. 90% of iPhone owners were Extremely or Very satisfied with their phone. 85% Extremely or Very Likely to recommend the iPhone to others
- Apple intends to sell 1 million iPhones by end of 4th quarter (September 29)
- iPhone coming to “select” European countries in Q4
- Apple’s goal is to sell 10 million iPhones in calendar 2008
- Plan on incorporating new Software and Features into iPhone over time.
- Will begin to receive payments from AT&T in the future quarters.
- Subscription accounting on iPhone and Apple TV sales.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Gewoon de presentatie van de kwartaalcijfers. Je kunt een samenvatting o.a. op Macrumors vinden: http://www.macrumors.com/...fit-for-3rd-quarter-2007/.

Bij de Q&A zie ik overigens iets verontrustends staan, ze gaan de iPhone in "a few selected" landen introduceren in Q4. Ah oh :/

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Dit ook minder: The story which is sourced from the Taiwan Economic News says circuit board manufacturers are preparing to ship Apple component materials for a “mass production” ramp that will target availability of the new handsets for the fourth quarter of 2007.

Bluetooth headset is d'r:
http://www.flickr.com/pho...4/sets/72157600967305938/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• appels
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 01-09 15:58
Ik heb even een vraag aan iedereen. Ik kan nu een iPhone uit amerika krijgen via iemand die er heen gaat... Ik lees veelal berichten dat de simlock niet te verwijderen is van de iPhone, kan iemand dat bevestigen of denken jullie dat de software van de nederlandse versie straks op de amerikaanse versie gezet kan worden waardoor hij bijv. wel weer kan werken met nl simkaarten? Ik zit nu namelijk echt te twijfelen wat ik moet doen, ik geef namelijk niets om UMTS of GPRS in het ding omdat een blackberry ook snel zat mails binnenhaalt en dat mijn enige doel is op internetgebied naast WLAN natuurlijk. Ik heb er al eerder mee gespeeld (amerikaanse versie) en ik vind hem wel echt vet maar om nou te zeggen dat ik graag een iPod van 2x teveel geld heb.... das iets anders natuurlijk. Het schijnt een goeie simlock te zijn die ook op landcode lockt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rammes
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 20:04

rammes

koekebakker 1e klas

jong, wacht nou gewoon tot hij hier uitkomt ipv van dat je een bak geld uit geeft aan een apparaat die hier bijna niet werkt

Ik zou het doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

appels schreef op donderdag 26 juli 2007 @ 08:21:
Ik heb even een vraag aan iedereen. Ik kan nu een iPhone uit amerika krijgen via iemand die er heen gaat... Ik lees veelal berichten dat de simlock niet te verwijderen is van de iPhone, kan iemand dat bevestigen of denken jullie dat de software van de nederlandse versie straks op de amerikaanse versie gezet kan worden waardoor hij bijv. wel weer kan werken met nl simkaarten? Ik zit nu namelijk echt te twijfelen wat ik moet doen, ik geef namelijk niets om UMTS of GPRS in het ding omdat een blackberry ook snel zat mails binnenhaalt en dat mijn enige doel is op internetgebied naast WLAN natuurlijk. Ik heb er al eerder mee gespeeld (amerikaanse versie) en ik vind hem wel echt vet maar om nou te zeggen dat ik graag een iPod van 2x teveel geld heb.... das iets anders natuurlijk. Het schijnt een goeie simlock te zijn die ook op landcode lockt.
Je geeft al antwoord op je eigen vraag..
Heb een paar maanden geduld, dat scheelt een hoop ellende..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@max2slow, ik vrees dat het wat langer gaat duren dan “enkele maanden”. Tenzij dat je daaronder 6 tot 9 maanden bedoeld (wilde gok voor iPhone in België). Ikzelf wil er gewoon té hard eentje, dus zodra de SIMlock eraf is, bestel ik hem zeker, ook al zijn er nog risico's aan verbonden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Verwijderd schreef op donderdag 26 juli 2007 @ 15:01:
@max2slow, ik vrees dat het wat langer gaat duren dan “enkele maanden”. Tenzij dat je daaronder 6 tot 9 maanden bedoeld (wilde gok voor iPhone in België). Ikzelf wil er gewoon té hard eentje, dus zodra de SIMlock eraf is, bestel ik hem zeker, ook al zijn er nog risico's aan verbonden...
Idd, denk er hetzelfde over... "Limited countries" zal wel Duitsland, Engeland, Frankrijk zijn, dus NL zal wel ergens in maart worden ofzo...

Hoop dat de SIMLOCK er binnen nu en een week of 3-4 af te halen is, dan haal ik er zeker een in de VS.... Ben je voor 450 euro klaar, dat vind ik een redelijke prijs voor iPod/telefooncombinatie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LtMarx

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

^^ Hmmm gezien de berichten hier over vodafone dat daar al intern over gecommuniceerd werd, heb ik goede hoop dat wij ook bij die selected countries horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Het kan ook heel goed zijn dat selected countries betekend dat bijv. oost-europa afvalt. Het hoeft absoluut niet te betekenen dat alleen Engeland, Frankrijk en Duitsland de tel krijgen. Maar goed, we zullen het snel genoeg weten. Als het alleen de EDGE versie is uit de VS, dan zie ik het somber in voor NL...

[ Voor 14% gewijzigd door Hoedje op 26-07-2007 18:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcelP102
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
@ Lt. Marx er was tog alleen naar buiten gekomen dat er gesprekken waren gevoerd? Dus het is nog geeneens zeker dat de iphone uberhaupt naar NL komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ericafterdark
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19-08 10:57
Inderdaad, er is 0 bevestigd voor welk land dan ook. Niks is officieel.

Ik gok dat de iPhone in de UK en in Duitsland als eerste komt. De rest zal dan december 2007 of begin / midden 2008 volgen met meteen een nieuwe iPhone en eventueel een kleinere variant (nano).

Hier had uw reclame kunnen staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LtMarx

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

^^ eens. Er is niks bevestigd. Maar in dit topic kan je wel lezen dat er intern bij vodafone al gecommuniceerd is over de iPhone. Geen hard bewijs, wel een sterke aanwijzing dat Nederland wel selected is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazylegs
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 19:00
nieuwe artikelen op http://www.iphoneclub.nl zeggen dat de iphone in 2008 pas in NL zal verschijnen en ook zonder korting bij een abbo

https://www.facebook.com/hbbsebas2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
  • Registratie: Augustus 2002
  • Nu online
Echt zeer jammer dat er geen GPS op zit, anders zou ik overwegen hem te kopen !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Albert020 schreef op vrijdag 27 juli 2007 @ 08:51:
Echt zeer jammer dat er geen GPS op zit, anders zou ik overwegen hem te kopen !
Echt spijtig dat een Toyota Corolla geen rocketlauncher heeft, anders zou ik er minstens 2 kopen!

Komaan seg, gaan we blijven zeiken over zo'n zaken?!

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 27-07-2007 10:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rammes

rammes

koekebakker 1e klas

misschien verstandig dat er een topic komt (zeur hier dat de iphone geen GPS heeft)
kunnen jullie daar allemaal jammeren.

ontopic;

nog meer geruchten. verschillende soorten iphones voor europa
http://www.iphoneclub.nl/...2008-in-europe/#more-1178

Ik zou het doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberprutser
  • Laatst online: 13:54
Misschien iets om in de OP op te nemen: Niet zeiken over GPS.

As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Lekker betrouwbare bron ook, iemand die het contactformulier gebruikt:
http://www.iphoneclub.nl/contact/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rammes

rammes

koekebakker 1e klas

matthijst schreef op vrijdag 27 juli 2007 @ 11:34:
[...]

Lekker betrouwbare bron ook, iemand die het contactformulier gebruikt:
http://www.iphoneclub.nl/contact/
zijn geruchten he :)

Ik zou het doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
As Peter mentioned earlier, our next step is to begin selling the iPhone in Europe next quarter starting with the few major countries and then expand over the whole of 2008. We hope to as a result of this and other things, we hope to grow our sales step by step, year by year and model my model. Just like we have done in the prior product lines. And I do think it’s interesting to note that it took Apple seven quarters -- almost 2 years -- to sell our one millionth iPod. We hoped to sell our one millionth iPhone in the first full quarter of sale."
Goed, ik denk dat we er nu wel vanuit kunnen gaan dat de iPhone niet in 2007 in NL te koop zal zijn (of BE).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Ja snap ik, maar normaal grsproken verwacht je zelf bij geruchten een betrouwbare bron.
Als je je verveelt kan je straks even het contactformulier gebruiken om te melden dat de iPhone in Nederland 399,- euro gaat kosten, exclusief bij Vodafone, maar dat er eveneens een spaaractie bij Albert Heyn komt waarmee je iPhone-zegels kunt sparen voor 100 euro extra korting...

Bedoel te zeggen: zo kan elke randdebiel "nieuws" produceren voor zijn eigen iphone site :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• palmpaul
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 06-08 15:05
Bedoel te zeggen: zo kan elke randdebiel "nieuws" produceren voor zijn eigen iphone site
Zeg er dan tenminste NOFI bij .. het is toevallig *mijn* iPhone site (samen met mijn partner) en we hebben echt zeer gegronde redenen om aan te nemen dat dit (inderdaad via het contactformulier) aangeleverde gerucht waar is. Omdat ik de 'bron' beloofd heb zijn of haar identiteit niet te onthullen en meer details haar of hem in problemen kan brengen laten we momenteel verder niets los, temeer omdat we de toezegging hebben om meer nieuws via deze persoon te krijgen op deze manier.

De info klopt nog steeds aardig met wat er tot nu toe naar buiten is gekomen:
- 2007 voor grote landen, later voor overige Europese landen (nu ook bekend geworden tijdens de analisten conference call)
- product transistions aangekondigd -- komt overeen met drie of vier nieuwe iPhone modellen
- speciaal iPhone-abonnement (ok, dat is voorspelbaar) -- conform Apple's strategie zoals ze ook met AT&T doen.

We kregen dit nieuws dinsdag 24 juli aangeleverd, dus nog voor Apple haar kwartaalcijfers en verdere gegevens bekend had gemaakt. Tot nu toe klopt de info nog steeds. De reden dat we wat langer gewacht hebben met het nieuws is omdat we eerst de nodige extra informatie hebben ingewonnen rondom deze bron (altijd even checken).

Maar suit yourself verder... neem het ter kennisgeving aan en maak je er verder niet druk over of gebruik het (zoals hier of op onze site) als verder voer voor discussie en speculatie.

Daarnaast kregen we gisteren inderdaad zo'n flauw mailtje en dat hebben we dan ook niet geplaatst (in ieder geval om meer info gevraagd, maar het e-mailadres was fake). Dat was niet het geval bij het door ons geplaatste gerucht.

-always ill, but highly intelligent - | iCulture.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LtMarx

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

Die 3 of vier nieuwe modellen. Zijn dat extra grote/kleine flashdrives, of echt totaal andere modellen (iPhone nano/ iPhone met 3G/etc.)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
palmpaul schreef op vrijdag 27 juli 2007 @ 13:53:
We kregen dit nieuws dinsdag 24 juli aangeleverd, dus nog voor Apple...
OK, sorry dan, dat verandert de zaak (iets), maar de lezer kan niet weten op welke datum je je info kreeg....

Ik dacht:
- Holland -> beginning 2008 voorspelbaar, 3 grote landen eerst, dan de rest
- G, UK & FR or SP or IT -> end 2007 SP or IT, erbij gegokt
- No subsidised iPhone (meaning no discount with contracts) gegokt, gebaseerd op VS
- In 2008 3 (or 4) new versions/variaties of the iPhone will be available for the European market (each with different specifications) dit zou DE scoop zijn, maar ik zou het vaag vinden: eerst Europa een half jaar laten wachten en ze dan meteen 3 a 4 nieuwe versies geven? Tenzij het gaat om: 4GB, 8GB, en twee kleurvarianten daarop
- iPhone will be sold with special iPhone subscription zelfde als VS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vihaio
  • Laatst online: 16:11
Cnet prizefight tegen de N95
En de iPhone is de winnaar. Ookal is zo'n prizefight nogal subjectief, het is toch wel leuk im te zien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
master007 schreef op vrijdag 27 juli 2007 @ 15:04:
En de iPhone is de winnaar. Ookal is zo'n prizefight nogal subjectief, het is toch wel leuk im te zien
Meest verrassende vond ik dat ze allebei 8 uur talktime hebben, maar de Nokia kortere standby :?
Zou verwachten dat dat zo'n beetje gelijk zou lopen: zelfde talktime, zelfde standbytime. Of Nokia doet ergens iets niet goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireStarter
  • Laatst online: 10-09 19:24
matthijst schreef op vrijdag 27 juli 2007 @ 15:01:
[...]

OK, sorry dan, dat verandert de zaak (iets), maar de lezer kan niet weten op welke datum je je info kreeg....

Ik dacht:
- Holland -> beginning 2008 voorspelbaar, 3 grote landen eerst, dan de rest
- G, UK & FR or SP or IT -> end 2007 SP or IT, erbij gegokt
- No subsidised iPhone (meaning no discount with contracts) gegokt, gebaseerd op VS
- In 2008 3 (or 4) new versions/variaties of the iPhone will be available for the European market (each with different specifications) dit zou DE scoop zijn, maar ik zou het vaag vinden: eerst Europa een half jaar laten wachten en ze dan meteen 3 a 4 nieuwe versies geven? Tenzij het gaat om: 4GB, 8GB, en twee kleurvarianten daarop
- iPhone will be sold with special iPhone subscription zelfde als VS
Het feit dat Apple niks van zich laat horen bewijst dat ze bezig zijn met een G3 model. anders hadden ze allang iets naar buiten gelaten.

Wat zullen die Amerikanen sul staan te kijken :D

w00t

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyTi
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 18:42
Begin 2008 :) , ik heb nog getwijfeld maar ben nu toch blij dat ik voor de Gigabyte i300 ben gegaan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://bp2.blogger.com/_NJ4JFBfr1tY/Rq6w4JxajKI/AAAAAAAAAGQ/I02IZA8s2f4/s320/powerup.JPG

Lol, zie je die 5EUR liggen? Is een Europeaan. RSS'd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LtMarx

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

Eerste update is uit maar zonder echt veel noemenswaardige dingen. Mensen reporten dat sommige dingen wel wat vlotter lopen maar nog niet echt major bugfixes. Het belangrijkste is de security update voor safari.

Verholpen issues:
Impact: Visiting a maliciously crafted website may lead to an unexpected application termination or arbitrary code execution

Impact: Look-alike characters in a URL could be used to masquerade a website

Impact: Visiting a malicious website may allow cross-site requests

Impact: Viewing a maliciously crafted web page may lead to arbitrary code execution

Impact: Visiting a malicious website may allow cross-site scripting
http://docs.info.apple.com/article.html?artnum=306173

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VeeGee
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 15:03
Nog steeds geen nieuwe info over het sumlock vrij maken van de iPhone? Ik zit nu in San Francisco, en ben net even langs de apple store geweest. Damn, hij is wel echt heel mooi, ik begin nu toch wel iets te twijfelen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
VeeGee schreef op donderdag 02 augustus 2007 @ 03:24:
Nog steeds geen nieuwe info over het sumlock vrij maken van de iPhone? Ik zit nu in San Francisco, en ben net even langs de apple store geweest. Damn, hij is wel echt heel mooi, ik begin nu toch wel iets te twijfelen..
Nee, helaas nog niet... Heb over 2 weken hetzelfde probleem, zit dus ook elke dag hoopvol bij iphone dev en iphonejtag te kijken :|
Misschien sowieso wel 1 halen omdat je hem iig. als iPod en internetspeelgoed kunt gebruiken tot de unlock er is. En in de VS is hij natuurlijk relatief goedkoop nu :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rammes

rammes

koekebakker 1e klas

VeeGee schreef op donderdag 02 augustus 2007 @ 03:24:
wacht nu gewoon even. ik weet het.. tis verleidelijk maar als hij strakkies hier is dan heb je een volledig werkend model zonder dat je druk moet maken of apple een patch uit brengt en het ding weer niet doet

Ik zou het doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alabama_man
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 31-08 14:37
Iphone vs Nokia E70:
http://www.thebestpageintheuniverse.net/c.cgi?u=iphone

De Nokia E70 wint.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Die site begint met:
The iPhone is a piece of shit, and
so is your face.
Dus... lijkt me niet nodig om hier nog meer woorden aan vuil te maken.

Wel een erg grappige site overigens, misschien bedoelde je het uberhaubt niet serieus?

[ Voor 11% gewijzigd door RoD op 02-08-2007 13:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alabama_man
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 31-08 14:37
Nee was niet serieus bedoelt (tis ook niet een serieuze site). Maar opzich heeft Maddox wel een punt met dat de features van een iPhone wat overrated zijn.

[ Voor 11% gewijzigd door Alabama_man op 02-08-2007 14:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
  • Registratie: Augustus 2002
  • Nu online
Net Gelezen:
iPhone-applicaties draaien probleemloos op Nokia's.
Nokia- en iPhone applicaties zouden over en weer uitwisselbaar zijn volgens deze bron....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
rammes schreef op donderdag 02 augustus 2007 @ 12:57:
wacht nu gewoon even. ik weet het.. tis verleidelijk maar als hij strakkies hier is dan heb je een volledig werkend model zonder dat je druk moet maken of apple een patch uit brengt en het ding weer niet doet
Tsja, maar voor welke prijs is de grote vraag :D

"Even" is waarschijnlijk een half jaar? En wat heb je te verliezen?
Nu kun je een goedkope iPhone 'los' kopen, geen abonnement, en het is nog een v1.0.
Als hij gekraakt wordt is de kans groot dat Apple er alles aan zal doen om dat dmv firmware updates tegen te gaan (ala Sony PSP). En totdat de unlock er is heb je voor 450 euro een iPod met wifi mogelijkheden :P

Moet ik wel zeggen dat ik er hier in NL ook sowieso geeneen met abonnement wil kopen, aangezien ik telefoon van werk heb. Ga niet met 2 toestellen lopen, maar wil gewoon SIM in iPhone kunnen doen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een van de belangrijkste drempels voor zakelijk gebruik is nu opgelost: veilig gebruik van Exchange. Dus niet niet via IMAP/SMTP die in de meeste firewalls geblokkeerd zijn maar via Outlook Web Access (ook wel webmail of OWA genoemd). Hier meer informatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

matthijst schreef op donderdag 02 augustus 2007 @ 14:42:
[...]

Tsja, maar voor welke prijs is de grote vraag :D

"Even" is waarschijnlijk een half jaar? En wat heb je te verliezen?
Nu kun je een goedkope iPhone 'los' kopen, geen abonnement, en het is nog een v1.0.
Als hij gekraakt wordt is de kans groot dat Apple er alles aan zal doen om dat dmv firmware updates tegen te gaan (ala Sony PSP). En totdat de unlock er is heb je voor 450 euro een iPod met wifi mogelijkheden :P

Moet ik wel zeggen dat ik er hier in NL ook sowieso geeneen met abonnement wil kopen, aangezien ik telefoon van werk heb. Ga niet met 2 toestellen lopen, maar wil gewoon SIM in iPhone kunnen doen....
leuke optie icm werk telefoon,

werk telefoon doorschakelen naar privé! dit heb ik heel vaak met mijn vader zijn teleofon gedaan van het werk toen we op vakantie waren... zo kon er niks met die phone gebeuren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Verwijderd schreef op donderdag 02 augustus 2007 @ 17:10:
leuke optie icm werk telefoon,

werk telefoon doorschakelen naar privé! dit heb ik heel vaak met mijn vader zijn teleofon gedaan van het werk toen we op vakantie waren... zo kon er niks met die phone gebeuren
Ja, maar dan moet je een priveabonnement gaan afsluiten puur voor iPhone, en dan altijd doorgeschakeld laten. Kost je 24 maanden abonnement. Daarom beter een iPhone in de VS halen en hopen op unlock?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En bij elke update weer het risico lopen dat hij gelocked is. Lijkt me onhandig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 02 augustus 2007 @ 19:19:
En bij elke update weer het risico lopen dat hij gelocked is. Lijkt me onhandig.
Het leuke van updaten is dat je, tot nu, zelf mag beslissen of je een update uitvoert of niet.

Ik heb zelf nu een iPhone. Geweldig toestel tot zover. Ik ben natuurlijk net als anderen aan het wachten todat er een unlock oplossing komt. Men is nu een stap verder. De Jtag is gevonden waardoor nog een deur open is gemaakt om deze GSM te unlocken.

Wat mij opvalt is dat ik tot nu geen bugs in de niet-gsm gedeelte heb gevonden. Petje af voor apple en dat voor een 1.0 versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 03 augustus 2007 @ 10:11:
[...]

Het leuke van updaten is dat je, tot nu, zelf mag beslissen of je een update uitvoert of niet.

Ik heb zelf nu een iPhone. Geweldig toestel tot zover. Ik ben natuurlijk net als anderen aan het wachten todat er een unlock oplossing komt. Men is nu een stap verder. De Jtag is gevonden waardoor nog een deur open is gemaakt om deze GSM te unlocken.

Wat mij opvalt is dat ik tot nu geen bugs in de niet-gsm gedeelte heb gevonden. Petje af voor apple en dat voor een 1.0 versie.
sinds gisteren ben ik nu ook de eigenaar van een iphone. Ik wacht ook op de oplossing zodat mijn eigen SIM kaart kan gebruiken er mee. Alleen kun je niet een soort Thema of iets dergelijks voor de Iphone downloaden. Bij windows mobile toestellen had je themas heb je dat bij de Iphone niet dan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Albert020 schreef op donderdag 02 augustus 2007 @ 14:27:
Net Gelezen:
iPhone-applicaties draaien probleemloos op Nokia's.
Nokia- en iPhone applicaties zouden over en weer uitwisselbaar zijn volgens deze bron....
Web-applicaties ja. Nokia heeft namelijk Safari als engine in hun web browser zitten. Dus zo vreemd is dat niet.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er zijn al theme's beschikbaar en zelfs tools om deze te veranderen. Alleen weet ik niet of ik een link hier voor je kan "posten".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 03 augustus 2007 @ 11:59:
Er zijn al theme's beschikbaar en zelfs tools om deze te veranderen. Alleen weet ik niet of ik een link hier voor je kan "posten".
Zou je mij niet een prive bericht kunnen sturen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

master007 schreef op vrijdag 27 juli 2007 @ 15:04:
Ik vind het nogal een vreemd clipje...O.a. deze dingen kwamen volgens mij niet aan de orde, maar zijn toch vrij belangrijk:

-->geen MMS met de iPhone
-->geen SMS naar meerdere ontvangers tegelijk met de iPhone
-->geen mp3s als ringtones
-->geen geluiden in te stellen voor het onvangen van SMS, email, voicemail, etc.
-->geen videoclips opnemen met camera
-->geen extrra camera voor video calling
-->geen losse batterij

En dan nog het hele 3g verhaal: dat is compleet anders hier in Europa...Hier kun je wel de N95 volledig gebruiken...

Met deze punten, zou de uitslag toch anders zijn, lijkt me...Het zijn nota bene allerlei features die in vrijwel ieder redelijk telefoontje zitten...

En dat blijft toch het probleem met de iPhone: voor de USA markt is -ie kwa features vrij ok, behalve de wat simpele camera, maar voor Europa loopt -ie toch erg, erg, erg achter...

Ik sluit me aan in de rij van mensen die hopen op een zo spoedig mogelijk verschijnen van een nieuwe iPhone met features uit dit millenium...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Attilla
Verwijderd schreef op zondag 05 augustus 2007 @ 03:12:
Ik vind het nogal een vreemd clipje...O.a. deze dingen kwamen volgens mij niet aan de orde, maar zijn toch vrij belangrijk:

-->geen MMS met de iPhone
-->geen SMS naar meerdere ontvangers tegelijk met de iPhone
-->geen mp3s als ringtones
-->geen geluiden in te stellen voor het onvangen van SMS, email, voicemail, etc.
-->geen videoclips opnemen met camera
-->geen extrra camera voor video calling
-->geen losse batterij
Ik denk dat jij (en veel andere mensen hier) moeten inzien dat dit echt geen belangrijke functies zijn voor de meeste mensen.

- MMS ? Zal me een rotzorg zijn heb ik nog nooit gedaan.
- SMS naar meerdere ontvangers ? Ik heb e-mail op dat ding.
- mp3's als ring tone ? Nou en vind ik alleen maar irritant. Ring ring is genoeg voor mij
- Nog meer geluiden ? AAAHHH
- Een camera hoeft van mij al niet, daarvoor heb ik een los ding.
- Zie boven
- Nou en ? Ik koop een telefoon, na 2 of 3 jaar is hij te oud en dan gooi ik hem weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DocB
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23-02 19:55
Inderdaad, het enige uit dit rijtje waar ik het mee eens ben is het sms'en naar meerdere mensen tegelijk. e-mail is leuk, maar een sms is iets directer. Voor de rest: ik mms nooit, neem nooit filmpjes op, video calling vind ik ook onnodig, en de laatste keer dat ik de batterij uit mijn telefoon haalde was om de sim kaart erin te stoppen...

Hoewel ik het ook wel fijn zou vinden als de europese iPhone wat vlotter internet zou hebben vind ik de meeste 'missende' features die mensen hier noemen een beetje niche dingen die weinig mensen echt gebruiken. Op dit moment gebruik ik zelf naast bellen en sms'en eigenlijk alleen internet (vooral e-mail en OV info) op mijn telefoon. Nu gaat dat nogal langzaam en buggy (windows mobile he), en ik zit echt te wachten op een telefoon die dat beter kan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• memento__mori
  • Laatst online: 26-08 07:38
En dat sms'en naar meerdere contactpersonen moet met een simpele software-update op te lossen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Airwolf schreef op zondag 05 augustus 2007 @ 08:57:
[...]
Ik denk dat jij (en veel andere mensen hier) moeten inzien dat dit echt geen belangrijke functies zijn voor de meeste mensen.

- MMS ? Zal me een rotzorg zijn heb ik nog nooit gedaan.
- SMS naar meerdere ontvangers ? Ik heb e-mail op dat ding.
- mp3's als ring tone ? Nou en vind ik alleen maar irritant. Ring ring is genoeg voor mij
- Nog meer geluiden ? AAAHHH
- Een camera hoeft van mij al niet, daarvoor heb ik een los ding.
- Zie boven
- Nou en ? Ik koop een telefoon, na 2 of 3 jaar is hij te oud en dan gooi ik hem weg.
Ik denk dat je dat een beetje genuanceerder moet zeggen: "voor de meeste mensen die zeker (!) een iPhone willen"...

De realiteit is echter dat veruit "de meeste mensen" ook niet geinteresseerd zijn in:

-->iPod
-->internetten op een telefoon
-->emailen
-->google earth
-->video kijken op een telefoon
-->etc. etc.

Maar, het gaat niet om de "meeste mensen"...Het gaat hier om de potentiele geinteresseerden in telefoons als de iPhone...

En aangezien de trend op dit moment gaat naar telefoons waarbij de bovenstaande opties standaard zijn, is het wel degelijk een minpunt is dat de iPhone meer dan 2 jaar achter loopt op dit gebied...

Meer en meer mensen willen meer en meer met hun telefoon...Die gedachtegang is een van de grootste drijfveren achter het success van de iPhone (naast het Mac gevoel & de user interface)...Zoals Steve Jobs tijdens de iPhone presentatie zei:

"Today, we are introducing three revolutionary products. The first is a wide-screen iPod with touch controls. The second is a revolutionary new mobile phone. And the third is a breakthrough Internet communications device." (zegt -ie drie keer achter elkaar) "Are you getting it? These are not three separate devices. This is one device…today Apple is going to reinvent the phone!"

(die woorden hebben mij direct doen besluiten eerst de kat uit de boom te kijken als het om de iPhone gaat)

En let maar op: binenkort komen er iPhones met video camera's, 3G, wie weet ook GPS...

Wanneer?...Waarschijnlijk zal dit direct gebeuren nadat de iPhone een losse batterij heeft...

Want... ... ... .. .

De batterij is kennelijk bepalend geweest in wat de telefoon wel en niet kan!...Dat kun je inzien als je wat dieper op de zaken in gaat:

Als de batterij van een iPhone kapot is, moet het hele toestel verzonden worden...En de batterij kan slechts 300-400 keer opgeladen worden...Vervolgens ben je de telefoon minimaal 3 dagen kwijt; kost je minimaal 80 euro, ex. 8 euro verzend kosten, plus 30 euro voor een tijdelijke vervanger...

Lijkt me toch echt wel een probleem, die batterij...

En dus wordt alles wat power slurpt vermeden:

--->geen 3G (kost meer batterij dan andere netwerken en ook dan WiFi)
--->geen video-camera
--->geen flits
--->geen gps/navigatie combo
--->geen extra camera voor video calling & cam chats...
--->geen stereo bluetooth headphones (kost meer batterij dan met een kabeltje)

Apple heeft gekozen voor een prachtig scherm als enige energie slurper en dan de rest "dan maar niet", ook al zou de telefoon het wel degelijk kunnen...

Maar met een losse batterij hadden dergelijke compromissen niet nodig geweest...

Kennelijk beseffen veel mensen dit soort zaken niet...Vaak doordat ze de ins en outs van industrieel ontwerpen niet weten, of zichzelf niet goed informeren, maar ook omdat Apple een erg slimme campagne heeft opgezet, waardoor veel mensen geheel niet kritisch tegen een $600 product kijken en het kopen alsof de nieuwste gameboy is: speelgoed!

Xander

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• memento__mori
  • Laatst online: 26-08 07:38
Verwijderd schreef op zondag 05 augustus 2007 @ 17:36:
Maar met een losse batterij hadden dergelijke compromissen niet nodig geweest...

Kennelijk beseffen veel mensen dit soort zaken niet...Vaak doordat ze de ins en outs van industrieel ontwerpen niet weten, of zichzelf niet goed informeren, maar ook omdat Apple een erg slimme campagne heeft opgezet, waardoor veel mensen geheel niet kritisch tegen een $600 product kijken en het kopen alsof de nieuwste gameboy is: speelgoed!

Xander
BS!
Hoe vaak vervang jij een batterij bij je gsm? Mijn gsm is altijd eerder stuk dan de batterij.
Door te kiezen voor een vaste batterij konden ze ook een grotere capaciteit geven aan die batterij.
En stel dat je nu een losse batterij hebt, wat voor nut heeft het dan dat die in no time leeg is door die energievretende functies?
Geloof me, van zodra ze de energieconsumptie onder controle hebben zullen functies zoals flitser enzo wel komen. Maar op een losse batterij moet je niet rekenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

memento__mori schreef op zondag 05 augustus 2007 @ 18:18:
[...]

BS!
Hoe vaak vervang jij een batterij bij je gsm? Mijn gsm is altijd eerder stuk dan de batterij.
Door te kiezen voor een vaste batterij konden ze ook een grotere capaciteit geven aan die batterij.
En stel dat je nu een losse batterij hebt, wat voor nut heeft het dan dat die in no time leeg is door die energievretende functies?
Geloof me, van zodra ze de energieconsumptie onder controle hebben zullen functies zoals flitser enzo wel komen. Maar op een losse batterij moet je niet rekenen.
nou.. ik heb op dit moment een Nokia 8800 (daar krijg je een extra 2de batterij bij) en ik betrap me toch regelmatig met het wisselen. Als de ene leeg is, vervang ik snel de batterij.. de lege doe ik in de houder en die laadt dan weer op..

Hoef dus nooit de telefoon zelf aan de lader te hangen, toch wel handig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eswip
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 23-06-2024
Verwijderd schreef op zondag 05 augustus 2007 @ 17:36:
[...]

Ik denk dat je dat een beetje genuanceerder moet zeggen: "voor de meeste mensen die zeker (!) een iPhone willen"...

De realiteit is echter dat veruit "de meeste mensen" ook niet geinteresseerd zijn in:

-->iPod
-->internetten op een telefoon
-->emailen
-->google earth
-->video kijken op een telefoon
-->etc. etc.

Maar, het gaat niet om de "meeste mensen"...Het gaat hier om de potentiele geinteresseerden in telefoons als de iPhone...

En aangezien de trend op dit moment gaat naar telefoons waarbij de bovenstaande opties standaard zijn, is het wel degelijk een minpunt is dat de iPhone meer dan 2 jaar achter loopt op dit gebied...

Meer en meer mensen willen meer en meer met hun telefoon...Die gedachtegang is een van de grootste drijfveren achter het success van de iPhone (naast het Mac gevoel & de user interface)...Zoals Steve Jobs tijdens de iPhone presentatie zei:

"Today, we are introducing three revolutionary products. The first is a wide-screen iPod with touch controls. The second is a revolutionary new mobile phone. And the third is a breakthrough Internet communications device." (zegt -ie drie keer achter elkaar) "Are you getting it? These are not three separate devices. This is one device…today Apple is going to reinvent the phone!"

(die woorden hebben mij direct doen besluiten eerst de kat uit de boom te kijken als het om de iPhone gaat)

En let maar op: binenkort komen er iPhones met video camera's, 3G, wie weet ook GPS...

Wanneer?...Waarschijnlijk zal dit direct gebeuren nadat de iPhone een losse batterij heeft...

Want... ... ... .. .

De batterij is kennelijk bepalend geweest in wat de telefoon wel en niet kan!...Dat kun je inzien als je wat dieper op de zaken in gaat:

Als de batterij van een iPhone kapot is, moet het hele toestel verzonden worden...En de batterij kan slechts 300-400 keer opgeladen worden...Vervolgens ben je de telefoon minimaal 3 dagen kwijt; kost je minimaal 80 euro, ex. 8 euro verzend kosten, plus 30 euro voor een tijdelijke vervanger...

Lijkt me toch echt wel een probleem, die batterij...

En dus wordt alles wat power slurpt vermeden:

--->geen 3G (kost meer batterij dan andere netwerken en ook dan WiFi)
--->geen video-camera
--->geen flits
--->geen gps/navigatie combo
--->geen extra camera voor video calling & cam chats...
--->geen stereo bluetooth headphones (kost meer batterij dan met een kabeltje)

Apple heeft gekozen voor een prachtig scherm als enige energie slurper en dan de rest "dan maar niet", ook al zou de telefoon het wel degelijk kunnen...

Xander
Je hebt helemaal gelijk dat voor Apple het stroomverbruik de reden is dat er een aantal features missen. Echter zal Apple NOOIT voor een losse batterij gaan om dit probleem op te lossen. Waarom niet?

Met de features er in die jij net noemt, zal je telefoon niet eens een dag mee gaan, dat betekend dus dat je een extra batterij mee moet nemen. Dat is compleet tegen de gedachtengang van Apple in. Ook de telefoon groter/dikker maken voor een grotere batterij zullen ze nooit doen.

Apple is sinds dat ze laptops maken altijd aan het kijken om batterijduur te verbeteren. Ik denk dat zij hier veel meer waarde aan hechten dan welk ander bedrijf ook. Ik denk dan ook dat ze gewoon er voor gaan zorgen dat je straks wel die features er op kan krijgen, en de huidige, of betere, batterijduur behoudt.

Zo ging het ook met de iPod. De eerste iPod kon een uur of 5 geloof ik. Tegenwoordig kan de iPod nano, me vele kleinere batterij, met kleurenscherm, 24 uur..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• absrnd
  • Laatst online: 18:26
we zijn er bijna !!!

http://gizmodo.com/gadget...oser-than-ever-286102.php
After uncovering its communications core's secrets, today hackers have reached a big milestone towards freeing the iPhone from the AT&T network: they extracted the full content of the radio memory. In other words: now they have the plans for the fucking Death Star —"the main key to achieve true unlock." Want to help the iPhone Dev Team but you are no expert? Keep reading.

We hope you'll all enjoy this important step and we of course welcome any donations to encourage or to help us achieving the final goal. Please be assured that any donations are wisely spent, otherwise you can slap us.

iPhone Dev Team, we like. If you do too, please send them your donations using PayPal. I don't care if they spend mine on pizza as soon as they unlock the phone. Their PayPal address is iphone.donations(at)gmail.com.

If you are a programming expert you can also help them. They have released the tool to get your own NOR memory dump, called NORDumper.tar.bz2. Get it from here. And to to the iPhone IRC channel to learn more about it.

We are pleased to announce that another big milestone toward the unlocking has been reached.

Just a couple of days ago we managed to extract the full content of the NOR memory (from the S-Gold2), which is the main key to achieving a true unlock. Releasing this dump would be of course illegal and risky, as it contains personal information and copyrighted code. That said, we're going to release the NOR Dumper binary to enable everyone else to continue working on the iPhone's unlocking. We'll release the source code at a later date when we feel it is mature enough to do so.
We hope you'll all enjoy this important step and we of course welcome any donations to encourage or to help us achieving the final goal. Please be assured that any donations are wisely spent, otherwise you can slap us :P

DOWNLOAD: http://www.deadbeef.cn/NORDumper.tar.bz2

To run this, copy it to /usr/bin and set the executable flag with chmod.
add Disabled to /System/Library/LaunchDaemons/com.apple.CommCenter.plist and reboot.
run: NORDumper dump.bin

Stay tuned, -- the dev team

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrfunk
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
LOL, hoevaak vroegen ze nou om geld?

Ow, er was ook nog nieuws!

...

Nog even wachten dan maar hè :) Hopen dat iedereen z'n vakantiegeld naar de dev-team stuurt, dan gaat het misschien nog wat sneller. Kunnen ze namelijk een italjaan inhuren die elke dag pizza's bakt! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

memento__mori schreef op zondag 05 augustus 2007 @ 18:18:
[...]

<<BS!

Hoe vaak vervang jij een batterij bij je gsm?>>
(Met termen als "BS" kom je niet echt ver)

Hoe vaak?...Weinig; maar die batterijen kunnen ook veel meer dan 300 keer opgeladen worden...Bovendien heb ik vaak meerdere batterijen...Ook handig...Die dingen kosten een schijntje...

Maar ja...Dat kan niet met de iPhone...Laad je deze batterij om de dag op, dan heeft een iPhone zowiezo een reparatie nodig over 2 jaar...Gegarandeerd...

De keuze voor een vaste batterij is kennelijk voor jou helemaal perfect...Dus, geniet ervan, zou ik zeggen!

Verder lijkt het me zinloos om verder op je postings te reageren...You got your mind made up anyway...

Xander

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eswip schreef op zondag 05 augustus 2007 @ 19:09:
[...]
Met de features er in die jij net noemt, zal je telefoon niet eens een dag mee gaan, dat betekent dus dat je een extra batterij mee moet nemen. Dat is compleet tegen de gedachtengang van Apple in. Ook de telefoon groter/dikker maken voor een grotere batterij zullen ze nooit doen.
Aha, ja: dat kan inderdaad aan de basis liggen!...

Toch denk ik dat een verwisselbare batterij, ontwikkeld door Apple, zeker wel een dagje mee zal gaan hoor...

'tBlijft gissen, maar vergelijkbare telefoons met dit soort features halen de dag ook wel (zoals de N95)...Het ligt er natuurlijk aan hoe intensief alles gebruikt wordt...

Xander

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VeeGee
Ik heb toch de iPhone maar gekocht. Wat een ge-wel-dig apparaat! Via een omweggetje kan ik er dus nu alles mee, behalve bellen.
Toch nog een klein vraagje voor de iPhone bezitters hier. Stel, ik wil morgen toch nog naar de AT&T Store om een abbonnement af te sluiten (doe ik niet, maar stel), kan dit dan nog wel, omdat ik hem nu (net als vele anderen hier denk ik) hem al via minder legale manieren hebben ge activeerd. Kun je hem dan nog wel activeren via AT&T, of later mogelijk met een ander netwerk als je dit zou willen?

[ Voor 181% gewijzigd door VeeGee op 06-08-2007 06:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Overigens is het niet waar dat de batterij van een iPhone na 300 keer opladen op is. Na 400 cycles is de capaciteit van batterij gedaald naar 80% van de originele capaciteit (zie iPhone Batteries). Een cycle is wanneer er voor het laden de volledige capaciteit van de batterij wordt gebruikt. Dat betekent dus niet dat er een cycle is 'verbruikt' elke keer dat je de iPhone aan de oplader hangt. Als je de iPhone elke dag bijvoorbeeld voor 20% verbruikt en dan weer oplaad, dan is er pas na 5 dagen 1 cycle verbruikt.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Verwijderd schreef op maandag 06 augustus 2007 @ 02:55:
Maar ja...Dat kan niet met de iPhone...Laad je deze batterij om de dag op, dan heeft een iPhone zowiezo een reparatie nodig over 2 jaar...Gegarandeerd...
Dramaqueen... Pfff, op een tweakers forum gaan janken over reparaties...
Zo'n accu bestel je op Ebay/Marktplaats voor een tientje ofzo en zet je er zelf in. Poe, poe, poe, moet je eens in de 2 jaar een accutje bestellen in plaats van naar de plaatselijke telefoonshop...

@VeeGee, je kan 'm weer deactiveren idd.
Hoe heb jij m geactiveerd? Met die PQDVD iPhone unlock?
Is dat echt "1 click" unlock?

[ Voor 10% gewijzigd door matthijst op 06-08-2007 10:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ken je ook met dit ding bellen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nmgn231
  • Laatst online: 17-12-2023
Ik heb in een telecomwinkel gewerkt en heb deze grap werkelijk nog nooit gehoord!
Chapeau!!! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eswip
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 23-06-2024
Verwijderd schreef op maandag 06 augustus 2007 @ 03:18:
[...]

Aha, ja: dat kan inderdaad aan de basis liggen!...

Toch denk ik dat een verwisselbare batterij, ontwikkeld door Apple, zeker wel een dagje mee zal gaan hoor...

'tBlijft gissen, maar vergelijkbare telefoons met dit soort features halen de dag ook wel (zoals de N95)...Het ligt er natuurlijk aan hoe intensief alles gebruikt wordt...

Xander
Zoals ik al zei, dan heb je een extra batterij nodig, en dat zal Apple nooit doen. Apple houdt van simpele dingen, dus die zullen je nooit een extra batterij mee laten slepen.. Wanneer 3G minder stroom nodig heeft, en/of ze de batterij kunnen verbeteren, zal er echt wel een 3G versie komen. Maar verwacht niet dat ze een product op de markt gaan zetten die het nog geen dag vol houdt zonder een extra batterij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 09:54

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

Verwijderd schreef op maandag 06 augustus 2007 @ 02:55:
[...]

(Met termen als "BS" kom je niet echt ver)

Hoe vaak?...Weinig; maar die batterijen kunnen ook veel meer dan 300 keer opgeladen worden...Bovendien heb ik vaak meerdere batterijen...Ook handig...Die dingen kosten een schijntje..
De iPhone accu kun je ook veel meer dan 300 keer opladen. Volgens de specificaties van Apple bezit de accu nog 80% van de volledige capaciteit nadat deze 400 keer is opgeladen. Dat is vrij normaal voor een telefoon accu. Het verhaal dat de accu na 400 keer opgeladen moet worden is een fabeltje.

EDIT: Spuit 11.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tescione
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 19-08 16:41
Is dit nou de unlock waarop veel mensen aan het wachten zijn? Als ik het helemaal goed begrijp is de iphone nu ook als telefoon ;) te gebruiken met een andere provider dan AT&T.

http://www.hackint0sh.org/forum/showthread.php?t=2215

[ Voor 20% gewijzigd door tescione op 06-08-2007 13:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
tescione schreef op maandag 06 augustus 2007 @ 13:32:
Is dit nou de unlock waarop veel mensen aan het wachten zijn? Als ik het helemaal goed begrijp is de iphone nu ook als telefoon ;) te gebruiken met een andere provider dan AT&T.

http://www.hackint0sh.org/forum/showthread.php?t=2215
Dat begrijp je half goed ;)
Een of andere oostblokker heeft een manier gevonden om mbv. een ATT SIM en een v1 "Europese" SIM zelf een SIMkaart te beschrijven met een combinatie van die gegevens...
Probleem is dat in ontwikkelde landen weinig v1 SIMs in omloop zijn en dat je provider er waarschijnlijk niet vrolijk van wordt als iedereen zijn eigen SIM-kaarten gaat zitten maken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• absrnd
  • Laatst online: 18:26
_/-\o_ _/-\o_ HET IS ZOVER !!!! _/-\o_ _/-\o_

http://gizmodo.com/gadget...sted-in-europe-286251.php
While the wizards are still working on a software-only complete unlock for the iPhone, hackers in Europe claim that they have completely unlocked the JesusPhone, allegedly using a SIM reader/writer and a blank SIM card to obtain full calling and SMS capabilities. Total cost: $96. Read on for the details.

While we haven't been able to test this ourselves yet —our SIM card reader and blank SIM cards are now on transit and should be here tomorrow— a Hackintosh forum member has been able to test the hack in the Orange UK network.

Just tested it - works fine with Orange UK - Call In/Out, SMS In/Out. Great job to everyone who made this possible (specially to the guy that edited the Hex file).

I used the subscriber ICCID, so maybe is best to edit the tutorial - activation should
be the last step.

My thoughts on safety of using this: If so called 'Total Unlock' is released, it will be
probably patching of the baseband firmware to do a similar thing. So no worry about
alerting the network, the trick seems to fool only the good/bad guy check in the
baseband firmware.

While the other software-based solution will be free, if the SIM forgery works those $96 seems like a very low price to buy an iPhone and have it working in your network. Even more when the Infinity USB Unlimited only costs $88+shipping and its cost can be shared about many people. The blank SIM cards only cost $8.27+shipping.

We will publish our results as soon as we get our new gear. [Hackintosh Forums]

8:00 AM ON MON AUG 6 2007
BY JESUS DIAZ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Of je leest even de paar posts boven je ;)
Het is een belabberde "hack" die maar met sommige SIM-kaarten werkt:

"I tried about 12 different SIM-Cards now, not a single one with success. It seems that you have to be very very lucky here in germany to get a compatible card. I tried cards of all 4 big providers (T-Mobile, Vodafone, EPlus, O2). Not even a 8 year old D2 (Vodafone) card nor a 7 year old T-Mobile card worked. I got the same results as you (no collisions detected)."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daedalus schreef op maandag 06 augustus 2007 @ 08:20:
Overigens is het niet waar dat de batterij van een iPhone na 300 keer opladen op is. Na 400 cycles is de capaciteit van batterij gedaald naar 80% van de originele capaciteit (zie iPhone Batteries). Een cycle is wanneer er voor het laden de volledige capaciteit van de batterij wordt gebruikt. Dat betekent dus niet dat er een cycle is 'verbruikt' elke keer dat je de iPhone aan de oplader hangt. Als je de iPhone elke dag bijvoorbeeld voor 20% verbruikt en dan weer oplaad, dan is er pas na 5 dagen 1 cycle verbruikt.
Yep, da's zeker heel wat beter dan 300-400 charges!...Stelt me al aardig wat meer gerust over de levensduur...Hopelijk krijgen ze 'm wel nog beter (of los ipv vast) zodat de meer stroomvretende applicaties ook op de iPhone komen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VeeGee
VeeGee schreef op maandag 06 augustus 2007 @ 03:52:
Ik heb toch de iPhone maar gekocht. Wat een ge-wel-dig apparaat! Via een omweggetje kan ik er dus nu alles mee, behalve bellen.
Toch nog een klein vraagje voor de iPhone bezitters hier. Stel, ik wil morgen toch nog naar de AT&T Store om een abbonnement af te sluiten (doe ik niet, maar stel), kan dit dan nog wel, omdat ik hem nu (net als vele anderen hier denk ik) hem al via minder legale manieren hebben ge activeerd. Kun je hem dan nog wel activeren via AT&T, of later mogelijk met een ander netwerk als je dit zou willen?
Anyone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
matthijst schreef op maandag 06 augustus 2007 @ 08:38:
@VeeGee, je kan 'm weer deactiveren idd.
Hoe heb jij m geactiveerd? Met die PQDVD iPhone unlock?
Is dat echt "1 click" unlock?
JTAG geregeld, maar: Note: Average time to crack the system for: n = 2 and td:= 1 s: 232 * 1s / 2 = 1634 years

[ Voor 14% gewijzigd door matthijst op 07-08-2007 11:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

matthijst schreef op maandag 06 augustus 2007 @ 15:23:
Of je leest even de paar posts boven je ;)
Het is een belabberde "hack" die maar met sommige SIM-kaarten werkt:

"I tried about 12 different SIM-Cards now, not a single one with success. It seems that you have to be very very lucky here in germany to get a compatible card. I tried cards of all 4 big providers (T-Mobile, Vodafone, EPlus, O2). Not even a 8 year old D2 (Vodafone) card nor a 7 year old T-Mobile card worked. I got the same results as you (no collisions detected)."
Ik heb nog een oud Dutchtone kaart die ik gebruik. van wat is het 1999 of 1998 ofzo. Zou dat een V1 kaart kunnen zijn? Wat denken jullie ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Verwijderd schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 14:01:
Ik heb nog een oud Dutchtone kaart die ik gebruik. van wat is het 1999 of 1998 ofzo. Zou dat een V1 kaart kunnen zijn? Wat denken jullie ?
't is het proberen waard, al zou ik er geen $80-90 voor over hebben alleen om het te kunnen proberen.

[ Voor 8% gewijzigd door matthijst op 07-08-2007 14:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

matthijst schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 14:04:
[...]

't is het proberen waard, al zou ik er geen $80-90 voor over hebben alleen om het te kunnen proberen.
die dingen die benodigd zijn had ik al. Dus ik heb daar voordeel in. Hoef niks te kopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Modbreak:Mag ik trouwens iedereen erop wijzen dat bespreken en/of aanbieden van GSM-unlockers of -flashers hier not-done is. Zie hiervoor Het algemeen beleid - Licentie- of copyrightschendingen en Ik wil (laten) weten hoe ik mijn telefoon kan unlocken / firmware aanpassen

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Uhm?
Deels kopiëren simkaart maakt iPhone lockvrij
nieuws: Deels kopiëren simkaart maakt iPhone lockvrij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja dat is het zelfde nieuws waar men het hier boven over heeft,

trouwens op dit hackintosh forum is er een Nederlander die met een T-Mobile kaart dit hack heeft gedaan succesvol en kan nu met zijn Iphone bellen en smsen, en ook GPRS geeft die aan. Dus Ik denk dat ik het ook ga proberen. Heb een Dutchtone en ook een T-mobile kaart gaat het toch even proberen.

vraag dat nou niet...

[ Voor 13% gewijzigd door dawuss op 08-08-2007 12:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dawuss
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-07 16:50

dawuss

gadgeteer

Nogmaals, laat die hacks nog even achterwege. We zijn in overleg over of en hoe we dat gaan toestaan, maar tot die tijd zijn vragen en opmerkingen over het unlocken van de iPhone gewoon not-done. Verwacht billenkoek bij overtreding.

micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©

Pagina: 1 ... 3 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.