[iPhone] Discussietopic Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 10 Laatste
Acties:
  • 12.582 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dawuss schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 12:19:
Nogmaals, laat die hacks nog even achterwege. We zijn in overleg over of en hoe we dat gaan toestaan, maar tot die tijd zijn vragen en opmerkingen over het unlocken van de iPhone gewoon not-done. Verwacht billenkoek bij overtreding.
Dus ik mag niet vragen waar ik een onderdeel wat in dit geval een silvercard is wat in mijn ogen vrij normaal is kunt halen ? Ok nou het is in iedergeval nieuw voor mij. Ik wist niet dat dat niet mocht maar dan weet ik het nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18:15
Iemand al ergens iets gehoord over de "manier" waarop Apple ze hier gaat verkopen?
Zou je hier ook gewoon een Applestore binnen kunnen sjokken om er 1 te halen, zonder meteen voor een contract te hoeven tekenen?

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LtMarx
  • Registratie: December 2003
  • Nu online

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

Misschien is de technologie die daarvoor ontwikkeld is gewoon van Apple ipv AT&T, of heeft apple een licentie daarop zodat ze deze technologie kunnen doorverkopen aan vodafone en anderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weeraanmelden
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21-05 20:55

weeraanmelden

Opnieuw opstarten...

matthijst schreef op donderdag 09 augustus 2007 @ 12:14:
Iemand al ergens iets gehoord over de "manier" waarop Apple ze hier gaat verkopen?
Zou je hier ook gewoon een Applestore binnen kunnen sjokken om er 1 te halen, zonder meteen voor een contract te hoeven tekenen?
Koffiedik kijken.
Deze methode was pas bij de launch in de us bekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHead
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02-09 23:59
dawuss schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 12:19:
Nogmaals, laat die hacks nog even achterwege. We zijn in overleg over of en hoe we dat gaan toestaan, maar tot die tijd zijn vragen en opmerkingen over het unlocken van de iPhone gewoon not-done. Verwacht billenkoek bij overtreding.
En door dit (huidige) beleid kom ik steeds minder op GoT en tweakers. De info is wel bij andere forums te vinden en na verloop van tijd ga je niet meer naar GoT.
Maar goed, ik ga hier niet een discussie starten over het 'minder legale zaken' beleid.

Over de iPhone... is er al een mogelijkheid om online te kopen en in NL te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
RedHead schreef op vrijdag 10 augustus 2007 @ 00:41:
[...]

En door dit (huidige) beleid kom ik steeds minder op GoT en tweakers. De info is wel bij andere forums te vinden en na verloop van tijd ga je niet meer naar GoT.
Maar goed, ik ga hier niet een discussie starten over het 'minder legale zaken' beleid.

Over de iPhone... is er al een mogelijkheid om online te kopen en in NL te krijgen?
Ebay?
Staan aardig wat "Buy It Now"'s op..

[ Voor 3% gewijzigd door matthijst op 10-08-2007 01:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik snap de heisa eigenlijk niet? Volgens plan moet de iPhone tegen eind dit jaar gereleased worden hier in EU? Het is augustus, voor je het beseft is het december, so what's the big deal?

Wil je daar nu echt zoveel risico voor lopen om als eerste te kunnen patsen met het ding? Na december ben je niet meer alleen, dus heb je vier maand kunnen genieten van je 'moment of fame'. Ow yeah! (zelfde verhaaltje met de psp trouwens, alleen was het gelukkig niet zo complex is riskant met dat ding, still)

iPhone kopen, laten verzenden. (abo verder uitbetalen aan AT&T lijkt me? 8)7 Want het is een combo aankoop, toestel+abo zoals dat in NE vaak gedaan wordt, dus je hoort gewoon het abo nog twee jaar verder te betalen, zo 'betaal je de telefoon' als het ware).

En dan, unlocken, firmware flash, toestellen kopen voor sim cards te beschrijven, en weet ik veel...

Met als risico dat je bij de eerste de beste firmware update van apple uit met een mooie een vooral heel dure paperweight zit opgescheept. (wie weet hoe complex die dingen zijn en hoever ze al die foefjes kunnen terugdraaien. Ik wil er in elk geval niets op verwedden). Je moet wel gestoord zijn om niet gewoon te wachten. Maar goed, wie ben ik :p (en met die 600 euro die je eraan spendeert kan je bijna een tweedehands iMac kopen ;) )

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 10-08-2007 01:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Als je niet weet waar je het over hebt, reageer dan niet :*)
- eind dit jaar in "geselecteerde landen" (ws: Duitsland, Engeland en nog twee), NL zal wel maart volgend jaar worden.
- PSP was IMHO net zo riskant: kapotte PSP, verkeerde flash en je hebt er niks meer aan. Verder dezelfde reden om te importeren: maanden eerder dan de Europese release en niet eens zoveel duurder.
- Abonnement hoef je er niet bij af te sluiten. Voor $499, of $599 heb je een 4GB/8GB versie. Met de lage dollar lijkt dat wel de moeite waard. Dus niks 2 jaar betalen.
- Unlocken is het grote probleem inderdaad, maar paperweight zal wel meevallen: in het slechtste geval heb je voor 450 euro een 8GB iPod met touchscreen en wifi functionaliteit :D

[ Voor 42% gewijzigd door matthijst op 10-08-2007 01:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WFG
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11-05 15:27

WFG

Ik was vandaag in de MacMe in Groningen en tot mijn verbazing hadden ze er een iPhone :D _/-\o_ :9~

Ik heb er even mee gespeeld en mijn conclusie: wat een Geweldig apparaat Briljant gewoon. Ik ben verkocht, voorzover ik dat nog niet was, zo snel mogelijk naar de release in Nederland schaf ik er 1 aan. O+ _/-\o_

Spin, magic wheel of bullshit! Spin!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazylegs
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 22:03
Goed en slecht nieuws...

Het goede:

Vandaag bij de belcompany in Assen geweest, hier wisten ze mij te vertellen de iphone te verwachten in december 2007 icm t-mobile abbo's geschatte prijs los rond de 700 a 800 euro. Met abbo durfden ze nog geen uitspraak over te doen.

Het slechte:

Dezelfde mensen van de belcompany hebben ook meerdere dingen gehoord over het feit dat de iphone het nog niet lekker doet. Qua software en dergelijke.
Ook zal naar mijn idee betekenen dat wanneer de iphone al in december in NL komt, dat het hoogstwaarschijnlijk om de eerste versie gaat. Dus geen 3G enz.

https://www.facebook.com/hbbsebas2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

crazylegs schreef op zaterdag 11 augustus 2007 @ 16:31:
Goed en slecht nieuws...

Het goede:

Vandaag bij de belcompany in Assen geweest, hier wisten ze mij te vertellen de iphone te verwachten in december 2007 icm t-mobile abbo's geschatte prijs los rond de 700 a 800 euro. Met abbo durfden ze nog geen uitspraak over te doen.
wow, met alle respect, ik vind de iPhone een geweldig apparaat, maar dit is toch wel heel erg duur. Ik denk niet dat er voor dat geld een ware stormloop zal ontstaan naar de iPhones. In de lage landen is men toch iets nuchterder wat betreft gadgets en elektronica.

Maar hoe kan dan de iPhone in de US aan 500 dollar verkocht worden? Het lijkt mij dat het verschil ontstaat door het twee jaar verplichte abo bij AT&T, dus dat je zo de rest ahw 'afbetaalt'.

In elk geval, ik blijf wel bij m'n iPod nano en een gewone goedkope degelijke telefoon :) Dan maar geen coverflow. (en zolang dat iPhone ding niet onder de 300 euro komt, los, zal het ook niet gaan gebeuren dat ik er eentje aanschaf, helemaal absurd :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoeiOrdinair
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 13:53

LoeiOrdinair

To Infinity and Beyond

crazylegs schreef op zaterdag 11 augustus 2007 @ 16:31:
Goed en slecht nieuws...

Het goede:

Ja, en ik ken iemand bij T-Mobile die van niks weet. Er is hier nog niks over bekend. Niemand weet iets, het blijven speculaties. Het is gewoonweg wachten op een officieel bericht van Apple / een provider.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er gingen ook geruchten dat er op het intranet van Vodafone al nieuws en schema's stonden.

Het beste kunnen we gewoon niets geloven, alles is toekomstmuziek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Vandaag in Boston met iPhone gespeeld :)
Viel me behoorlijk tegen: iPodfunctie was erg traag en liep soms even "vast".
Lagen twee toestellen, beide hadden hier last van...

Al die icons op het "todayscherm" vind ik ook niet echt handig; hoop van die dingen gebruik je nooit.
Had nog ff niet door hoe je filmpjes kunt bekijken (stonden er misschien niet op), maar 1 knop: movies zou al handig zijn...

Ging erheen met het idee van: ik haal er meteen 1. Maar denk nu dat het hem toch niet gaat worden. Weinig meerwaarde tov. huidige telefoon (Vario), eigenlijk zelfs minder: geen GPS, niks te customizen (todayscreen bv), in NL nog niet ondersteund zonder te hacken etc...
Had verwacht dat de coolnessfactor genoeg zou zijn, maar dat valt me erg tegen (vooral door traagheid van menu's)....

Het is een geinige gadget en dat scrollen door iPod menu is leuk, net als coverflow, maar dan heb ik liever een 6G iPod, die dat ws. ook wel ondersteund.
Of een 2G iPhone, die hopelijk net iets compacter zal zijn ook (hoogte)...

[ Voor 6% gewijzigd door matthijst op 12-08-2007 02:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VeeGee
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 15:03
matthijst schreef op zondag 12 augustus 2007 @ 02:17:

Al die icons op het "todayscherm" vind ik ook niet echt handig; hoop van die dingen gebruik je nooit.
Had nog ff niet door hoe je filmpjes kunt bekijken (stonden er misschien niet op), maar 1 knop: movies zou al handig zijn...

Ging erheen met het idee van: ik haal er meteen 1. Maar denk nu dat het hem toch niet gaat worden. Weinig meerwaarde tov. huidige telefoon (Vario), eigenlijk zelfs minder: geen GPS, niks te customizen (todayscreen bv), in NL nog niet ondersteund zonder te hacken etc...
Had verwacht dat de coolnessfactor genoeg zou zijn, maar dat valt me erg tegen (vooral door traagheid van menu's)....

Het is een geinige gadget en dat scrollen door iPod menu is leuk, net als coverflow, maar dan heb ik liever een 6G iPod, die dat ws. ook wel ondersteund.
Of een 2G iPhone, die hopelijk net iets compacter zal zijn ook (hoogte)...
Raar, ik heb hier de iPhone liggen, en ik heb totaaal geen last van een haperende iPod functie. Werkt vloeiend. Today scteen is juist erg handig, en zeer overzichtelijk door het heldere scherm, maarja, wie ben ik....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 22:24
matthijst schreef op zondag 12 augustus 2007 @ 02:17:

Opmerkelijk, ik heb er heel kort mee gespeeld. Een paar weken geleden, op de terugvlucht van vakantie zag ik iemand muziek mee luisteren, dus ik vragen en jawel ik mocht er even mee spelen. Alleen het iPod gedeelte heb ik mee gespeeld, maar ik vond het juist allemaal opvallend soepel werken. Vooral door bijv. het doorscrollen van lijsten bij het einde, werkt het heel erg soepel. Coverflow is ongelofelijk op zo'n apparaat. Maar goed, ik wacht sowieso op een NL versie en dan zien we wel weer verder.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
VeeGee schreef op zondag 12 augustus 2007 @ 03:25:
Raar, ik heb hier de iPhone liggen, en ik heb totaaal geen last van een haperende iPod functie. Werkt vloeiend. Today scteen is juist erg handig, en zeer overzichtelijk door het heldere scherm, maarja, wie ben ik....
Neem aan dat jij er ook nog niet volop via Edge mee loopt te surfen en bellen zoals in die winkel hier? Dingen liggen er de hele dag met gasten die er non-stop op lopen te klooien.
Het zag er beetje uit als Windows/WM5 mobiel die trager worden naar mate je meer zooi open en afgesloten hebt gehad... Een vd 2 reageerde op een gegeven moment helemaal niet meer :)
En "Home" button had soms paar seconden vertraging...

Voor die iPhonebezitters: kan je de icons op de voorpagina aanpassen, of beter: verwijderen? Zoals dat beursding bv, kan die weg?
En: hoe speel je videos af? Via de iPod functie?

Binnenkort in een Applewinkel nog s mee klooien, las pas wel iets over die 1.01 update die dingen zou versnellen?

[ Voor 15% gewijzigd door matthijst op 12-08-2007 13:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nils7
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 10-09 19:51
LoeiOrdinair schreef op zondag 12 augustus 2007 @ 00:04:
[...]

Ja, en ik ken iemand bij T-Mobile die van niks weet. Er is hier nog niks over bekend. Niemand weet iets, het blijven speculaties. Het is gewoonweg wachten op een officieel bericht van Apple / een provider.
Ik werk er ook maar ik heb ook nog niks vernomen!

NIO ET5 | Tesla Model Y LR | iRacing Profiel | To finish first, you first have to finish!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deel gebruikers meldt problemen met iPhone-scherm

(Door Olaf van Miltenburg, zondag 12 augustus 2007 13:59)

Meerdere gebruikers hebben zich bij Apple gemeld met iPhones waarvan een deel van het scherm niet meer reageert op aanraking. De Finse ontwikkelaar van de technologie zou het ontstaan van deze 'deadzones' al voorzien hebben.
Dit bericht vind ik toch best wel schokkend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• appels
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 01-09 15:58
Kan iemand me zeggen waarom zo wordt gezeken over de functies die de iPhone wel of niet bezit? Over een simpele nokia wordt ook niet gezeurd als er weer hetzelfde in zit als telefoons van jaren terug en toch wordt er dan ook geld voor betaald (veel geld!!! ) omdat mensen hem er leuk uit vinden zien en omdat ze handig in gebruik zijn. Het lijkt me dan ook dat je niet moet gaan lopen zeiken op tweakers als je het niets vindt, maar als je dat leuk vindt moet je dat vooral doen hoor want iedereen mag zijn/haar mening natuurlijk geven, daarom ook mijn mening dat ik er een beetje moe van word!

Neem de iPhone als je een handige TELEFOON wilt waarmee je wat leuke extra dingetjes kan (muziek/video/spelen/internetten) naast het bellen en smsen. Noem anders voor 500 euro maar een leuke telefoon die meer kan EN er leuk uit ziet!???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nils7
appels schreef op zondag 12 augustus 2007 @ 14:45:
Kan iemand me zeggen waarom zo wordt gezeken over de functies die de iPhone wel of niet bezit? Over een simpele nokia wordt ook niet gezeurd als er weer hetzelfde in zit als telefoons van jaren terug en toch wordt er dan ook geld voor betaald (veel geld!!! ) omdat mensen hem er leuk uit vinden zien en omdat ze handig in gebruik zijn. Het lijkt me dan ook dat je niet moet gaan lopen zeiken op tweakers als je het niets vindt, maar als je dat leuk vindt moet je dat vooral doen hoor want iedereen mag zijn/haar mening natuurlijk geven, daarom ook mijn mening dat ik er een beetje moe van word!

Neem de iPhone als je een handige TELEFOON wilt waarmee je wat leuke extra dingetjes kan (muziek/video/spelen/internetten) naast het bellen en smsen. Noem anders voor 500 euro maar een leuke telefoon die meer kan EN er leuk uit ziet!???
SE W950i 8)

Ik ben benieuwd hoe goed de iPhone is qua muziek afspelen! Vele draagbare apparaten hebben echt een zachte (qua volume) output!

NIO ET5 | Tesla Model Y LR | iRacing Profiel | To finish first, you first have to finish!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nils7 schreef op zondag 12 augustus 2007 @ 20:47:
[...]

SE W950i 8)

Ik ben benieuwd hoe goed de iPhone is qua muziek afspelen! Vele draagbare apparaten hebben echt een zachte (qua volume) output!
Hallo? Wat is dat voor onzin. Die dingen zijn bedoeld om muziek af te leveren in uw oren, niet om een hele ruimte te vullen met klank. Als ik m'n nano op max zet doet het pijn aan m'n oren en is het echt niet comfortabel. (en dan is die nog eens gelokt op 80% van het echte maximum ongeveer.)

Die dingen gaan meer dan luid genoeg hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nils7
Verwijderd schreef op zondag 12 augustus 2007 @ 20:53:
[...]

Hallo? Wat is dat voor onzin. Die dingen zijn bedoeld om muziek af te leveren in uw oren, niet om een hele ruimte te vullen met klank. Als ik m'n nano op max zet doet het pijn aan m'n oren en is het echt niet comfortabel. (en dan is die nog eens gelokt op 80% van het echte maximum ongeveer.)

Die dingen gaan meer dan luid genoeg hoor
Als ik me ipod of telefoon aansluit op me mengpaneel moet ik hem vol open zetten om bijna netzoveel volume te hebben als een cd speler die nog niet eens half open staat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Vandaag in een Apple Store nog ff geklooid. Hier stond 1.01 firmware op en reageerden nu opeens wel snel. Geen idee of dat aan firmwareupdate ligt?

Hoe groot is een standaard film (1 uur 30) op iPhone formaat? 700MB ofzo?

[ Voor 36% gewijzigd door matthijst op 12-08-2007 22:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kloon
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 09-09 21:11
en wat lees ik juist op het MacFreak forum

iPhone werkend op T-mobile Simkaart in NL
ook prepaid

http://www.iphoneclub.nl/...d-worden-video/#more-1360
wel een beetje een mottige omgeving om dat filmpje op te nemen

http://web.mac.com/kl00n

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNickx
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 09-06 11:08
Ja, vreselijk met die Iphone problemen met betrekking tot het scherm. Ik hoop dat dit snel kan worden opgelost want dit zou een enorme strop kunnen zijn.

Gr, Nick

You can't control the wind, but you can adjust your sails.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nils7 schreef op zondag 12 augustus 2007 @ 21:54:
[...]

Als ik me ipod of telefoon aansluit op me mengpaneel moet ik hem vol open zetten om bijna netzoveel volume te hebben als een cd speler die nog niet eens half open staat!
Dat is omdat een CD-speler een line-output heeft, en een telefoon danwel iPod een koptelefoon-uitgang heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• co0lman
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 04-07 10:10
De problemen met het scherm doen me spontaan denken aan de koerier van laatst. Zette ik mijn handtekening en kwamen er stukken van mijn naam gewoon niet door op het touchscreen. En verder heb ik ook dat ik altijd plaats te kort heb op het einde.

Vreemd genoeg heb ik dit wel niet als ik een pakje afhaal bij Kiala. Zijn kleine Palmpjes met ook een touchscreen. Was van plan om een iPhone in overweging te nemen als volgende telefoon maar weet het momenteel nog niet echt goed. Voordeel is wel dat ik nu verder kan sparen voor mijn iMac.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

nils7 schreef op zondag 12 augustus 2007 @ 20:47:
[...]
Dat is voor een flink deel ook europese regelgeving. De iPod is ook begrensd. Een Amerikaanse iPod kan veel harder dan een Europese.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
co0lman schreef op maandag 13 augustus 2007 @ 19:27:
De problemen met het scherm doen me spontaan denken aan de koerier van laatst. Zette ik mijn handtekening en kwamen er stukken van mijn naam gewoon niet door op het touchscreen. En verder heb ik ook dat ik altijd plaats te kort heb op het einde.

Vreemd genoeg heb ik dit wel niet als ik een pakje afhaal bij Kiala. Zijn kleine Palmpjes met ook een touchscreen. Was van plan om een iPhone in overweging te nemen als volgende telefoon maar weet het momenteel nog niet echt goed. Voordeel is wel dat ik nu verder kan sparen voor mijn iMac.
Dat is een heel andere techniek. Een traditioneel touchscreen met pennetje werkt met een drukgevoelige laag voor en soms onder het display. De iPhone werkt, als ik het goed heb begrepen, op de hitte van je vingers. Daarvoor zit er een heel fijnmazig (onzichtbaar) raster over je scherm.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

co0lman schreef op maandag 13 augustus 2007 @ 19:27:

Dit komt eerder doordat de schermpjes van de koerier erg slecht gekalibreerd zijn (en compleet afgeragd). Een koeriers (en Kiala ook) gebruiken vaak op Windows Mobile of Palm OS gebaseerde PDA met barcodescanner (meestal van Symbol). Al deze schermen werken d.m.v. twee dunne geleidende laagjes die contact met elkaar maken als je erop drukt. Aan de hand van de veranderde weerstand kan de positie bepaald worden. Hiervoor moet het scherm echter eerst wel goed gekalibreerd worden. Dit soort schermen zijn relatief goedkoop te maken, kunnen goed tegen stof en water, maar zijn wel gevoelig voor scherpe voorwerpen.

Het scherm van de iPhone werkt door het meten van verstoring in een elektromagnetisch veld.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tales
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 00:18

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Skype op je iPhone: Engadget

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-09 10:37
volgens mij ben ik 1 van de 1ste die hier post vanaf een iphone!! Het gaat echt heel gemakkelijk ondanks de engelse spellings controle. Ben echt onwijs verbaasd hoe goed het werkt! Super apparaat:-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Serenity
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 14-01-2023
Wat betreft die touchscreen problemen... Ik kan me toch haast niet voorstellen dat Apple met een telefoon komt waarvan het core-element: touchscreen, gewoon niet goed kan werken, en dat ze dit niet ontzettend uitvoerig hebben onderzocht. Het zullen wat kinderziektes zijn die wel opgelost worden. De mobiele markt binnenstappen met een product dat na twee weken nog maar voor de helft werkt is zelfs voor Apple namelijk een dure grap; lijkt me dus dat die problemen wel vrij snel zullen zijn opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Turbosim maakt iPhone werkend voor alle providers
Woo!
Maar ik ga toch nog even wachten op een 3G model en liefst ook eentje met azerty tobo :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pixxa schreef op maandag 13 augustus 2007 @ 23:03:
volgens mij ben ik 1 van de 1ste die hier post vanaf een iphone!! Het gaat echt heel gemakkelijk ondanks de engelse spellings controle. Ben echt onwijs verbaasd hoe goed het werkt! Super apparaat:-)
Ja mijn baas heeft er vandaag eentje ontvangen. Mocht ik vandaag ook mee spelen (was al weer een paar weken geleden toen ik voor het eerst ermee heb gespeeld op een klant zijn iPhone). Ja het lijkt me ook wel lastig dat het engels automatish corrigeerd maar je probeerd Nederlands te schrijven. lol.

Ik heb deze keer ook een beetje langer en dieper op de iPhone gespeeld dan de vorige keer. Ik raakte ook wel een paar keer een traag momentje maar hopelijk met de updates komt het wel goed. De Safari "tabs" zijn gewoon weer briliant and ik zie dat ik daar erg veel gebruik zou van maken. Het herrinerd die ook als je bijvoorbeeld iets anders moet doen en terug komt naar Safari zijn de tabs nog allemaal open. Is wel weer handig. Ik heb nu ook eens de iphone al mijn worden laten corrigeren in plaats van mijzelf. Hij doet het wel prima met de auto correct :).

Spijtelijk ben ik nu nog met verizon op contract tot December. Wie weet of ik er 1 ga kopen. Ik zie wel hoe het dan met de iPhone zit maar heb nu echt geen 600 dollar daarvoor over op dit moment. Misschien is mijn baas lief genoeg om mij een Kerst bonus te geven (iig zei hij dat tie het wel zal zien als het zover is :P ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
Ik weet niet hoe hij werkt voor de update (1.01) maar ik heb die versie al wel erop zitten en heb nog helemaal geen last gehad van trage reacties o.i.d. Werkt echt heel fijn en makkelijk. Ben ook zeer te spreken over safari. Mn vader vroeg zich af hoe je die kleine letters kon lezen als er een pagina geladen was want dat was niet te doen. Door simpel met je vingers die zoom beweging te maken vergroot hij de text wat een ideale funtie is! Zonder problemen.

Ik heb hem thuis op mn WLAN staan via WPA2. Ik zit beneden en mn AP staat boven in mn kamer. Bereik is dan niet optimaal met merendeel van de tijd met 2 wlan streepjes op de iphone geinternet.
Heel af en toe iets traag maar verder zeer tevreden.

Enige wat niet goed werkt is Youtube, krijg de melding dat hij niet kan verbinden met de youtube (site/server). Youtube.com via safari werkt niet, mist java plugin krijg ik als melding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNickx
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 09-06 11:08
Apple zal denk ik in de komende weken wat meer informatie beschikbaar gaan stellen voor de europese markt. Er is veel kritiek gekomen op EDGE, ik verwacht dan ook dat men hier gaat kiezen voor UMTS

Zeker als je kijkt naar de T-mobile keuze (Voor zover dat klopt) kun je er vergif op innemen dat dit ook niet kan gaan werken op EDGE uiteraard.

You can't control the wind, but you can adjust your sails.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dawuss
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-07 16:50

dawuss

gadgeteer

Pixxa schreef op dinsdag 14 augustus 2007 @ 09:36:
Enige wat niet goed werkt is Youtube, krijg de melding dat hij niet kan verbinden met de youtube (site/server). Youtube.com via safari werkt niet, mist java plugin krijg ik als melding.
Flash zal het zijn, dat heeft de iPhone inderdaad niet. Youtube filmpjes moet je bekijken vanuit een speciale applicatie.

micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
dawuss schreef op dinsdag 14 augustus 2007 @ 22:01:
[...]

Flash zal het zijn, dat heeft de iPhone inderdaad niet. Youtube filmpjes moet je bekijken vanuit een speciale applicatie.
snap ik, en die werkt niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

probeer even de youtube applicatie te force quiten misschien was die vastgelopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Youtube applicatie werkt (nog) niet op gehackte telefoons...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Youtube werkt wel met de SIM kaart van T-mobile en de TurboSim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Verwijderd schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 13:37:
Cool!
Als in: via de youtube "knop"?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 13:37:
huh? Dus een feature waar je in principe geen telecom provider voor nodig hebt is gelockt aan het al dan niet aanwezig zijn van een sim kaart van een ondersteunde telecom provider?

Lijkt mij dat dit gewoon met opzet zo gedaan is en geen foutje? Je zou toch immers ook gewoon youtube video's moeten kunnen afspelen via wifi (als het apparaat gewoon geschikt is om dat te doen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LtMarx
  • Nu online

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

Ik weet niet of dat wel helemaal waar is. Het is natuurlijk niet de normale youtube die wij ook allemaal bekijken. Alle video's zijn namelijk h264 en zijn speciaal voor de iPhone en de Apple TV gecodeerd. Misschien dat dit wat te maken heeft met gehackte iPhones en de werking van die applicatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Inderdaad: youtube heeft voor apple filmpjes in h264 gecodeerd.
Dacht ergens gelezen te hebben dat je via de iPhone (dus hoofdmenu Youtube button) via een proxy bij die pagina's komt. En dat je minimaal 1x "iets" met ATT moet hebben gedaan voor je erop komt...

Maar schijnbaar is dat nu ook opgelost, omdat T-Mobile SIMs werken. Al is dat dan weer verklaarbaar omdat je de ATT info combineert met T-Mobile info :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inderdaad, zonder Sim kaart werkt de YouTube functie niet.
Wanneer je een Sim kaart hebt die met de Iphone werkt, werkt deze functie wel.

De YouTube functie zal geblokeerd zijn zolang er geen juiste SIM aanwezig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 15:42:
[...]

huh? Dus een feature waar je in principe geen telecom provider voor nodig hebt is gelockt aan het al dan niet aanwezig zijn van een sim kaart van een ondersteunde telecom provider?

Lijkt mij dat dit gewoon met opzet zo gedaan is en geen foutje? Je zou toch immers ook gewoon youtube video's moeten kunnen afspelen via wifi (als het apparaat gewoon geschikt is om dat te doen)
YouTube filmpjes kunnen ook gedownload worden via WiFi: als je ergens bent waar er filmpjes via WiFi kunnen gedownload worden, krijg je filmpjes van betere kwaliteit. Is er geen WiFi beschikbaar, worden er filmpjes via EDGE binnengehaald, met een lagere kwaliteit.

• GekkePrutser
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Heeft iemand hier al geprobeerd om hem te bestellen met een Europese credit card (op de Amerikaanse Apple store natuurlijk)? Ik heb veel collega's en vrienden in de VS, als ik er eentje bestel met mijn credit card dan zou ik hem naar hun adres kunnen laten versturen en dan kunnen zij hem voor me opsturen/meenemen.

Alleen dit heeft allemaal geen zin als ik niet gewoon met mijn credit card kan bestellen want dan moet het weer via hun card en dan moet ik ze het geld sturen, veel ingewikkelder...

Vandaar dat ik me afvroeg of het mogelijk is om het met een Europese kaart te doen, zo ja zal ik kijken of ik iemand kan regelen. Op zich is het dan best te betalen, 370 euro voor het 4GB model...

Verwijderd

370 euro ex BTW.

• GekkePrutser
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Ja maar als je op een Amerikaans adres laat bezorgen en bestelt op de online Apple store dan betaal je geen BTW (Sales Tax). En de Ierse (waar ik woon) douane is vrij makkelijk. Het gaat me er meer om of ze mijn Europese credit card aannemen. Apple bellen om dit te vragen heeft niet zoveel zin want dan zeggen ze toch dat ik de iPhone niet kan gebruiken in Europa.

Edit: Ik hoop dat deze vraag zelf niet offtopic is trouwens ik dacht dat het hier wel kon omdat het per se om een iPhone gaat en ik me afvroeg of iemand anders hem op deze manier besteld heeft.

offtopic:
@dawuss: Maar ze kunnen wel degelijk zien uit welk land een mastercard komt, als ik bijvoorbeeld op de Amerikaanse iTunes store iets koop met mijn Ierse credit card wordt hij afgewezen omdat het een Amerikaanse moet zijn. Op die manier valideren ze hun klanten voor de verschillende iTunes stores

[ Voor 65% gewijzigd door GekkePrutser op 16-08-2007 17:54 ]

• dawuss
  • Laatst online: 10-07 16:50

dawuss

gadgeteer

offtopic:
Volgens mij hebben creditcards geen nationaliteit. MasterCard is gewoon een Amerikaans bedrijf bijvoorbeeld.

micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©

• AceRimmer
  • Laatst online: 20:30

AceRimmer

What a guy...

Het volgende staat op apple.com:

Shopping outside the U.S.

There are more than 20 Apple Online Stores in countries around the globe. The online Apple Store U.S. currently ships only within the 50 United States. We do not ship to freight forwarders. If you would like to purchase Apple products from outside the U.S., please see our International Store Directory to find out if an online Apple Store serves your country.

Smoke me a kipper, I'll be back for breakfast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij a-Mac in Utrecht hebben ze een iPhone!

Van karton...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VeeGee
Even een vraag voor de iPone bezitters hier, ik heb er hier ook 2 liggen, maar als ik in de iPod functie naar Artists ga, zie ik wel de namen op alfabetische volgorde, maar niet met de balkjes ertussen met de betreffende letters erboven. Bij de andere iPhone zie ik dit wel. Bij songs, geven bijde iPhones wel de balkjes met letters erboven. Ik heb de iPhone die het niet geeft, al een reset van de instellingen gegeven, maar dit mocht helaas niet helpen.
Ik vermoed dat het een instelling in iTunes is, weet iemand toevallig de oplossing, of de instelling vwaarmee ik die balkjes weer tevoorschijn tover?
Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• notgib
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-08 15:07

notgib

ach, wat zal ik zeggen

Dank voor tip hier, je kunt de GodPhone inderdaad bekijken en betasten bij de macme in Groningen. Nice!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Domme vraag: hoe zit het met SMS-meldingen als je voicemail hebt, krijg je die wel gewoon? Gast op hackintosh zegt dat hij ze niet krijgt? Lijkt me stug?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee geen sms als je een voicemail hebt gekregen. Daar heb je nu visual voicemail voor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Verwijderd schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 23:59:
Nee geen sms als je een voicemail hebt gekregen. Daar heb je nu visual voicemail voor :)
Die in NL dus niet werkt...

Maar voicemail SMS is toch gewoon een instelling van je provider lijkt me? Provider weet niet dat je een iPhone hebt, dus moet ie toch gewoon SMS-en bij nw. voicemail?
En: hoe werkt die visual voicemail dan? Bedoel: je moet toch een bericht krijgen als je nieuwe voicemail hebt, of ga je de hele dag lopen checken?

Of werkt het ala pushmail met WM5/6?

[ Voor 16% gewijzigd door matthijst op 18-08-2007 02:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Af en toe checked die of er een voicemail is en download die hem naar je iPhone.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 18-08-2007 03:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• appels
Je provider weet wel dat je een ander toestel hebt en hoe het dan werkt weet ik niet maar als je je met een ander toestel aanmeldt op het netwerk dan krijg je direct de nieuwe instellingen voor jouw telefoon toegezonden voor mms en wap. Misschien wordt er dus wel gekeken welk toestel je hebt of zo? Weet iemand daar meer van?

Dan nog even een vraag over tweakers.... Waarom mogen dingen zoals de iPhone niet worden besproken als het over hacken gaat? Eigenlijk is het"zogenaamde" hacken van de iPhone toch ook gewoon iets voor tweakers of vergis ik mij hierin? Er zijn talloze fora op internet waar het wel wordt besproken maar vindt tweakers het risico te groot ofzo?

[ Voor 34% gewijzigd door appels op 18-08-2007 10:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe is de MP3 geluidskwaliteit van de iPhone? Is die net zo goed als van de iPods?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• memento__mori
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 26-08 07:38
appels schreef op zaterdag 18 augustus 2007 @ 09:57:
Dan nog even een vraag over tweakers.... Waarom mogen dingen zoals de iPhone niet worden besproken als het over hacken gaat? Eigenlijk is het"zogenaamde" hacken van de iPhone toch ook gewoon iets voor tweakers of vergis ik mij hierin? Er zijn talloze fora op internet waar het wel wordt besproken maar vindt tweakers het risico te groot ofzo?
Het gaat erom dat het illegaal is. Tweakers.net is dan medeplichtig en stichting Brein/Sabam en andere organisaties kennende willen ze wel wat extra zakcentjes verdienen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
VeeGee schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 18:55:
Even een vraag voor de iPone bezitters hier, ik heb er hier ook 2 liggen, maar als ik in de iPod functie naar Artists ga, zie ik wel de namen op alfabetische volgorde, maar niet met de balkjes ertussen met de betreffende letters erboven. Bij de andere iPhone zie ik dit wel. Bij songs, geven bijde iPhones wel de balkjes met letters erboven. Ik heb de iPhone die het niet geeft, al een reset van de instellingen gegeven, maar dit mocht helaas niet helpen.
Ik vermoed dat het een instelling in iTunes is, weet iemand toevallig de oplossing, of de instelling vwaarmee ik die balkjes weer tevoorschijn tover?
Alvast bedankt!
iphone geupdate naar versie 1.01? ik weet niet waarom je het niet hebt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

memento__mori schreef op zaterdag 18 augustus 2007 @ 20:02:
[...]

Het gaat erom dat het illegaal is. Tweakers.net is dan medeplichtig en stichting Brein/Sabam en andere organisaties kennende willen ze wel wat extra zakcentjes verdienen.
dus als apple 1010101000111111000001100010 heeft geprogrammeerd en ik heb dat ding gekocht en ik maak er 1010101000111111000001100011 van dan is dat illegaal? Hoeveel jaar gevangenisstraf staat daar op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Verwijderd schreef op zaterdag 18 augustus 2007 @ 20:36:
[...]

dus als apple 1010101000111111000001100010 heeft geprogrammeerd en ik heb dat ding gekocht en ik maak er 1010101000111111000001100011 van dan is dat illegaal? Hoeveel jaar gevangenisstraf staat daar op?
Moeten we daar nu zo moeilijk over doen, deze discussie hoort plaats te vinden in Lieve Adjes.

De modjes hebben al aangegeven dat ze aan 't overleggen zijn over meer concrete regels voor Apple Talk. Het huidige beleid is te vergelijken Spielerij, waar het modden van je console weer niet worden mag besproken.

[ Voor 9% gewijzigd door Hoedje op 19-08-2007 12:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donald_dick
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:49
appels schreef op zaterdag 18 augustus 2007 @ 09:57:
Je provider weet wel dat je een ander toestel hebt en hoe het dan werkt weet ik niet maar als je je met een ander toestel aanmeldt op het netwerk dan krijg je direct de nieuwe instellingen voor jouw telefoon toegezonden voor mms en wap. Misschien wordt er dus wel gekeken welk toestel je hebt of zo? Weet iemand daar meer van?
de provider weet alleen je emei code van je telefoon, en daaruit kunnen afleiden welke telefoon je hebt. wat de provider daarmee doet, hangt af van de provider :P

wie de bal kaatst, kan hem gekorrigeert terug verwachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nils7
donald_dick schreef op zaterdag 18 augustus 2007 @ 22:15:
[...]

de provider weet alleen je emei code van je telefoon, en daaruit kunnen afleiden welke telefoon je hebt. wat de provider daarmee doet, hangt af van de provider :P
Volgens mij beginnen de iPhone Imei codes met 01 waar ze hier beginnen met 35 dus dat is niet zo moeilijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De iPhone is al geschikt voor Flash, Java en MMS maar ook voor 3G, GPS en FM radio. Het enige dat Apple hoeft te doen is het aanzetten met een software update. Er is geen actuele moderne technologie die niet al in de iPhone zit.

bron, er staat ook nog een leuk filmpje maar die kon ik hier niet toevoegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eswip
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 23-06-2024
Verwijderd schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 18:37:
De iPhone is al geschikt voor Flash, Java en MMS maar ook voor 3G, GPS en FM radio. Het enige dat Apple hoeft te doen is het aanzetten met een software update. Er is geen actuele moderne technologie die niet al in de iPhone zit.

Je topic is al verwijderd.. dus ik denk dat dit gewoon een bullshit verhaal is.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het topic is terecht doorverwezen naar dit topic dus daar heb ik het nu geplaatst. Daar loog je dat de site traag zou zijn. Vanwaar die hetze?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eswip
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 23-06-2024
Verwijderd schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 19:19:
Het topic is terecht doorverwezen naar dit topic dus daar heb ik het nu geplaatst. Daar loog je dat de site traag zou zijn. Vanwaar die hetze?
Ik loog helemaal niet.. de site was net traag.. Maar ik vind nog steeds dat het bullshit is, omdat gps en 3g CHIPS zijn.. deze waren anders al LANG boven water gekomen toen mensen het ding uit elkaar gingen slopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Verwijderd schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 18:37:

Dat is al vanuit verschillende bronnen betwist. De Franse site gaat uit van het referentieontwerp van de maker van de chip. Dat is de meest complete uitvoering, die alles ondersteunt (in potentie). Apple heeft die chip echter helemaal niet gebruikt, want die is een stuk groter/duurder. Daarbij is een chip alleen niet genoeg, je zult ook geschikte antennes (3G & GPS), aansluitingen (FM Radio) etc. nodig hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blijkbaar hebben weinig mensen de moeite genomen de specificaties van de chips te bekijken. Wie zegt dat de antennes niet geschikt zijn? En als je muziek kan afspelen wat heb je dan nog meer voor aansluitingen nodig voor radio?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Ik zal niet geloven dat je aanneemt wat ik zeg, maar goed. Lees dit artikel eens door, dat is namelijk het origineel: http://www.ipodbackstage....7/07/liphone-aura-t-.html.

Als je vervolgens kijkt op de site van Infineon dan zul je zien dat het al helemaal niet klopt. Kijk maar eens naar de specs van het MP-E+ platform. Daarbij is de telefoon door zoveel mensen uit elkaar gehaald en toch is de enige die GPS en 3G ondersteuning eruit haalt een onbekende Franse site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ken het artikel. Men is het er over eens dat er twee Infineon chips in de iPhone zitten. Van de PMB8876 is bekend dat die geschikt is voor 3G als er gebruik wordt gemaakt van een WDCMA coprocessor. De tweede lijkt geen officieel Infineon typenr. Ra, ra. :) Misschien ook nog interessant: http://seekingalpha.com/article/20740

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://store.apple.com/1-...=home/specialdeals/iphone

100 dollar goedkoper. :)

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 21-08-2007 01:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LtMarx
  • Nu online

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

http://www.tuaw.com/2007/...-carriers-for-the-iphone/
en weer wat meer nieuws alhoewel dit keer van een wat meer betrouwbare bron. Maar wat dit nu voor Nederland moet betekenen? Zowel Orange als T-Mobile als o2 (telfort toch?) hebben een deal.

[ Voor 26% gewijzigd door LtMarx op 22-08-2007 00:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Geo heeft z'n blog geupdate :D

[ Voor 37% gewijzigd door matthijst op 22-08-2007 04:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rammes
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 20:53

rammes

koekebakker 1e klas

dus :/ linkje?

Ik zou het doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens Telecomlog is het de Freemove Alliance, waarin behalve genoemde T-Mobile, Orange en O2/Telecom Italia ook de grootste Noord-Europese operator TeliaSonera deelneemt. Die hebben samen 28 landen en 295 miljoen abonnees. Is gelijk Europa gedekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LtMarx
  • Nu online

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

In meerdere berichten heb ik nou al gelezen dat Apple geen subsidies wil op de verkoopprijzen van de iPhone. Waarom willen ze dat niet? Hun product wordt goedkoper, er ontstaat meer vraag en Apple houdt nog steeds evenveel geld eraan over omdat de subsidie door de operator wordt betaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LtMarx
  • Nu online

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

Ik weet het niet hoor van de Freemove Alliance. Het lijkt gewoon een alliantie te zijn voor zakelijke gebruikers vooral gericht op roaming kosten en administratie. Verder dan dat gaat de samenwerking niet. En het heeft dus helemaal niets te maken met contracten afsluiten voor telefoontjes of andere contracten. De enige overeenkomst is dat deze grote providers toevallig in deze freemove alliance zitten. Voor de rest zijn er geen aanwijzingen dat Apple met deze alliantie contracten heeft gesloten.
FreeMove was founded in 2003 by four of Europe’s leading mobile operators. We shared a vision that everyone in business should be free to travel without restriction or compromise. That mobile technology should either be invisible or a life-saver, never a nuisance or a hassle. Critically, this should go for the professionals that manage company mobile services just as much as it does for the employees who use those services.
We realised that international mobile services could be greatly improved and made even more affordable. So we established a cross-company association that we called FreeMove. FreeMove member operations extend to a total of 28 countries with over 295 million customers worldwide.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sunoke
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Waarschijnlijk wil apple geen subsidies omdat ze dan een mindere goede onderhandelingspositie hebben met betrekking tot het af te stane deel van de abbonementsopbrengsten aan hen door de provider.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
Lt. Marx schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 00:15:
http://www.tuaw.com/2007/...-carriers-for-the-iphone/
en weer wat meer nieuws alhoewel dit keer van een wat meer betrouwbare bron. Maar wat dit nu voor Nederland moet betekenen? Zowel Orange als T-Mobile als o2 (telfort toch?) hebben een deal.
Nou, als ze bij die drie aanbieders blijven binnen europa wordt het T-mobile. T-mobile heeft namelijk nu goedkeuring om Orange in Nederland over te nemen en o2 bestaat al tijden niet meer hier. Dit is al een aantal jaar gewoon weer Telfort die inmiddels eigendom van Kpn is.

Dus in Nederland bestaan er nog 3 serieuze aanbieders voor Apple en dat is Kpn, Vodafone en T-mobile. Dus we moeten het maar afwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazylegs
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 22:03
Hopen op KPN dus anders kan ik weeeeeeeeeeeeer overstappen van provider :(

https://www.facebook.com/hbbsebas2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flappiewappie
  • Laatst online: 04-09 16:21

Flappiewappie

Hier nog meer

crazylegs schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 13:21:
Hopen op KPN dus anders kan ik weeeeeeeeeeeeer overstappen van provider :(
Ik zit bij orange, altijd goed dus :P

Iemand enig idee hoe snel providers in Europa de iphone kunnen lanceren, is daar veel voorbereiding voor nodig bijvoorbeeld?

Hier staat wat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst

• appels
Ja het is even wacchten nog op die oplossing van die gasten.... dan is een echte unlock misschien wel daar:D!!!!! lijkt me niets mis mee want nu blijf je na elke software update je iPhone activeren...... is ook niet echt handig.

• matthijst
appels schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 08:47:
Ja het is even wacchten nog op die oplossing van die gasten.... dan is een echte unlock misschien wel daar:D!!!!! lijkt me niets mis mee want nu blijf je na elke software update je iPhone activeren...... is ook niet echt handig.
Over 1,5 uur begint ie met posten van de oplossing.
Zegt ie...

[ Voor 3% gewijzigd door matthijst op 23-08-2007 13:35 ]

Verwijderd

Hij is aan het posten
Wie heeft al een soldeerbout vast?

• kaassouffle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-09 22:19

kaassouffle

Medewerker v/d Maand

http://cgi.4chan.org/r/src/1187882944125.gif

[ Voor 11% gewijzigd door kaassouffle op 23-08-2007 21:36 ]

• LtMarx
  • Nu online

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

http://uk.reuters.com/art...ews/idUKL2391516320070823
Hier zie je maar weer dat zelfs de financial times fouten maakt. Totdat er officiële aankondigingen zijn geloof ik bijna niets meer.

Voor de mensen die geen zin hebben om de link open te klikken: Er is nog helemaal geen deal met een provider en apple.

[ Voor 23% gewijzigd door LtMarx op 23-08-2007 19:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VeeGee
Bedrijf 'verwijdert simlocks van iPhone'
Zou het dan toch binnenkort gebeuren zonder en zelf aan te gaan solderen?
Echter staat er wel dat het bedrijf het nog niet heeft kunnen bewijzen dat ze de telefoon gekraakt hebben...
En als je niet kan wachten kun je altijd nog 1 op eBay kopen die hardwarematig geunlocked is:
World's Second Unlocked iPhone

EDIT: Het is zover!!
Engadget heeft bevestigt dat het inderdaad werkt!
Linkje naar Engadget
Nu maar wachten tot volgende week, en kijken wat ze er voor (durven) te vragen

[ Voor 24% gewijzigd door VeeGee op 24-08-2007 19:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• omitz
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-09 09:48
Leuk & goed nieuws is dat!
En dan over een paar weken de presentatie van de nieuwe ipods en waarschijnlijk de geupdate iphone... Spannend!

[ Voor 19% gewijzigd door omitz op 25-08-2007 12:12 ]

Wie het laatst lacht, denkt het langzaamst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VeeGee
''Second iPhone software unlock promised tomorrow''
Tomorrow is inmiddels vandaag. Deze zou vandaag rond een uur half half 6 uit kunnen komen mogen we de makers geloven. Ik ben benieuwt! Misschien kan ik er dan nog mee bellen ook dit weekend :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• omitz
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-09 09:48
@VeeGee
Ben benieuwd of het allemaal werkt. Laat het horen he!
Enne, je hebt een iphone, gekocht voor een paar honderd dollar, maar betaal je nu ook de maandelijkse kosten? Of gebeurt dat pas na activatie (wat je natuurlijk niet hebt gedaan)?

Wie het laatst lacht, denkt het langzaamst.

Pagina: 1 ... 4 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.