[iPhone] Discussietopic Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste
Acties:
  • 12.428 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rammes
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 07:45

rammes

koekebakker 1e klas

Ballebek schreef op zondag 16 september 2007 @ 12:20:
Al dat gespeculaas op de vroege ochtend, gewoon afwachten merken we het vanzelf :)
Zolang mijn US iPhone het doet ben ik blij.(ja ik ben heel erg egoistisch).
+0 voor meest onzinnige post deze dag. het is 12:20 als je post. weet niet hoelang de ochtend bij jou duurt?

Ik zou het doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15-02 10:35
Ballebek schreef op zondag 16 september 2007 @ 12:08:
...aangezien er in de US geen of nauwelijks korting wordt gegeven op toestellen met een abbo
Waar haal je deze info vandaan? Dit lijkt echt zo'n Tweakers gerucht dat maar rond blijft zoemen...
Afgelopen zomer 3 weken in de VS gereisd en zag toch echt ladingen afvertenties van providers in de krant staan waarbij je bv. een telefoon voor $0 icm. een tweejarig contract kreeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 9722

Naar aanleiding van CLB's comment formuleer ik de vraag even anders.

Ik heb een iphone gekocht en iets is me nog niet helemaal duidelijk.
Hoe krijg ik het ip-adres en firmware van mn iPhone te zien? moet ik de telefoon eerst bij AT&T activeren?

[ Voor 73% gewijzigd door Anoniem: 9722 op 16-09-2007 14:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

EDIT: Je weet 't al ;)

[ Voor 79% gewijzigd door CLB op 16-09-2007 15:23 ]

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Anoniem: 9722 schreef op zondag 16 september 2007 @ 13:56:
Naar aanleiding van CLB's comment formuleer ik de vraag even anders.

Ik heb een iphone gekocht en iets is me nog niet helemaal duidelijk.
Hoe krijg ik het ip-adres en firmware van mn iPhone te zien? moet ik de telefoon eerst bij AT&T activeren?
Onder settings -> general dacht ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• absrnd
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 03-05 18:03
Wie kan mij vertellen wat dit symbool rechts boven naast het Batt icoontje betekend ?
ik kan het niet in de handleiding PDF vinden, en nergens via google ??!!

Afbeeldingslocatie: http://hooverae.com/upload/files/160907/8494264.jpeg

EDIT:

was er al achter gekomen TTY symbool, is niet nodig en kan uit :)

[ Voor 14% gewijzigd door absrnd op 16-09-2007 15:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 18437

Zojuist een bevestiging gehad van de bestelling van de iPhone. Het is dus mogelijk om met NL creditcard de iPhone te bestellen en af te leveren in de VS. Gebruik wel je eigen naam bij het invullen van Shipping address:

Afbeeldingslocatie: http://img507.imageshack.us/img507/8558/iphonereadyem8.th.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

En je kan niet via PayPal of iDeal betalen zeker op apple.com. Just CC?

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

CLB schreef op zondag 16 september 2007 @ 15:42:
En je kan niet via PayPal of iDeal betalen zeker op apple.com. Just CC?
Alleen cc of apple store giftcertificates in ons geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WybWyb
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 02-05 12:23
Weet iemand hoe ik straks dat ding aan kan melden bij iTunes zonder Visa card, want die heb k niet en ben k ook niet van plan aan te schaffen alleen voor de Iphone... En als je dat ding bij de winkel haalt en je bent geen 18 kan je m toch nog gewoon kopen? Of moeten je ouders dat ding dan voor je kopen ofzo?

MBPr 13" - iPhone Xr - iPad Pro 12.9 - Apple Watch 42mm - A7 III

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11-04 11:36
WybWyb schreef op zondag 16 september 2007 @ 16:58:
Weet iemand hoe ik straks dat ding aan kan melden bij iTunes zonder Visa card, want die heb k niet en ben k ook niet van plan aan te schaffen alleen voor de Iphone... En als je dat ding bij de winkel haalt en je bent geen 18 kan je m toch nog gewoon kopen? Of moeten je ouders dat ding dan voor je kopen ofzo?
Wat bedoel je precies? Je kan hem aansluiten via usb en dan updaten via itunes. Daarna kan je met op internet circulerende applicaties je iphone unlocken zonder dat je een abonnement in itunes hoeft te nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WybWyb
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 02-05 12:23
oh,, ok. Ik las iets dat je m als je m werkend wou hebben met itunes aan moest melden ofzo... Anders zou je geen albumcovers hebben ofzo...

MBPr 13" - iPhone Xr - iPad Pro 12.9 - Apple Watch 42mm - A7 III

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 03-05 10:15

Falcon

DevOps/Q.A. Engineer

Bull... ;)

"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzy
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01-05 09:50
Anoniem: 178896 schreef op zondag 16 september 2007 @ 02:15:
@davidgilmour : mij lijkt het dan simpel, als je blij bent met je huidige gsm en dus geen nieuwe nodig hebt. Dan zou ik mij die 100euro besparen en een iPod Touch kopen.
Ben je vanplan een nieuwe gsm te kopen de komende maanden, dan zou ik de iPhone nemen.

@Tranzy: de iPhone wordt dinsdag aangekondigd, het zal waarschijnlijk tot oktober/november duren voor die er echt is.
Ik zit dicht op het vuur en heb hem over 1.5 week... werkend en al voor mijn KPN ! >:) Maar de echte NL versie duurt inderdaad nog even.

[ Voor 4% gewijzigd door Tranzy op 16-09-2007 19:47 ]

Ik heb ook een leuke computer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaSsDruM
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 01-05 14:28
Ik heb er gisteren eentje laten halen voor me in de Apple store Houston. Apple medewerker zei dat de 4Gb versie alleen online te bestellen was. Persoon die 'm voor me moest halen heeft even doorgezeurd, en toen kwam er toch nog een 4Gb doosje boven water! 322 dollar incl. tax, 225 euro! A.s. donderdag krijg ik 'm, ben benieuwd! Kan die iPhone skin ook weer van m'n P1i af ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diotav
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 00:18
Nu blijkt ook Hi Eindeloos Online (KPN) te werken met mijn iPhone .. 2x zo snel dan Web 'n Walk! :)

dion.dev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nils7
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 02-05 14:38
diotav schreef op zondag 16 september 2007 @ 21:33:
Nu blijkt ook Hi Eindeloos Online (KPN) te werken met mijn iPhone .. 2x zo snel dan Web 'n Walk! :)
Point being met alleen GPRS??

NIO ET5 | Tesla Model Y LR | iRacing Profiel | To finish first, you first have to finish!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 03-05 10:15

Falcon

DevOps/Q.A. Engineer

Weet je .. allemaal leuk en aardig natuurlijk die exclusieve contracten, maar zodra de iPhone (hopelijk natuurlijk met UMTS) in Europa te koop is, zal een sim-unlocktool ervoor zorgen dat iedereen hem kan kopen.

Nu alleen nog een sim-unlock tool die er ook voor kan zorgen dat de originele instellingen weer teruggezet kunnen worden! Dit ivm garantie mocht er hardware matig wat defect zijn.

[ Voor 7% gewijzigd door Falcon op 17-09-2007 08:34 ]

"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
's kieken wat het wordt morgen.
Op zich mooi dat ze dezelfde uitbrengen, dan kan je je import apparaat ook gewoon naar Apple Europa sturen voor garantie....

Op Hackint0sh forum hangt trouwens een Duitser rond die ze voor US kostprijs + 50 euro (shipping & beetje winst) wil gaan verkopen:camino

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
Falcon schreef op maandag 17 september 2007 @ 08:31:
Weet je .. allemaal leuk en aardig natuurlijk die exclusieve contracten, maar zodra de iPhone (hopelijk natuurlijk met UMTS) in Europa te koop is, zal een sim-unlocktool ervoor zorgen dat iedereen hem kan kopen.

Nu alleen nog een sim-unlock tool die er ook voor kan zorgen dat de originele instellingen weer teruggezet kunnen worden! Dit ivm garantie mocht er hardware matig wat defect zijn.
met itunes en bbupdater tool kan je hem helemaal weer herstellen meen ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberprutser
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23:00
Gelukkig krijg ik altijd leuke plaatjes uit de US :P

Afbeeldingslocatie: http://data.tumblr.com/11894676_500.jpg

As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 198551

@Chiquita: Ik zou ook graag wat info krijgen, ikzelf ben aant twijfelen tss de Iphone of de Nano! De nano kannek NU al gaan halen en de Iphone moet ik nog lang wachten, heb nl geen slaaf die hem in US kan halen :)
Wel spijtig dat wij weer wat langer moeten wachten :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
Beter, kan ik mn tmobile abo houden! Goed morgen nog even aankijken wat de nieuwe dataplans worden anders neem ik voor 9,95 zo'n web en walk erbij :-)

Als het even mee zit kan ik aan een stuk of 10 iphones komen. Moet er nog even terug koppeling over krijgen maar mocht iemand hier intresse hebben na morgen -> mail adres.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberprutser
Slechte keuze als het T-Mobile wordt; hoor altijd iedereen die het heeft erover klagen dat ze geen bereik hebben dat zal dan wel weer op Apple afgeschoven worden.

Heb zelf geen ervaring met T-Mobile maar ik heb menig gescheld op Nokia's gehoord terwijl het toch echt aan het netwerk lag.

As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 06:03

Nitai

Live the life you love.

@ Meph, ik zie de 4gb iPhone nergens in de Apple store. Alleen de 8gb versie. Heb je het via Apple.com besteld?

@Ballebek: Ligt er maar aan waar je zit natuurlijk. Hier in Den Haag, altijd op en top bereik. Pocket Internet is ook erg fijn van T-Mobile.

[ Voor 30% gewijzigd door Nitai op 17-09-2007 11:00 ]

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 02-05 20:16

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Nitai schreef op maandag 17 september 2007 @ 10:58:
[...]

@ Meph, ik zie de 4gb iPhone nergens in de Apple store. Alleen de 8gb versie. Heb je het via Apple.com besteld?
Een paar pagina's terug gevonden:
http://store.apple.com/1-...o=6C04E07A&nplm=MA501LL/A

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tescione
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 22-04 10:07
[...]

op de store klikken, en dan in de kolom aan de linkerkant zoeken naar Clearance...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
[...]
@Ballebek: Ligt er maar aan waar je zit natuurlijk. Hier in Den Haag, altijd op en top bereik. Pocket Internet is ook erg fijn van T-Mobile.
Die bedoel ik ja :
Pocket Internet Totaal tot 64 Kbps tot 16 Kbps € 9,50 per maand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cain69
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 14-10-2024
Never mind ;)

[ Voor 93% gewijzigd door Cain69 op 17-09-2007 11:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 06:03

Nitai

Live the life you love.

Bedankt iedereen :) Ik had gezocht binnen de Store met de zoekfunctie, kon het alleen niet vinden.

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whitehouse
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18-09-2019
hoe blij ben ik dat mijn lieve moeke nu in de VS zit en over 1,5 week weer terug vliegt :D
ze mag voor mij de 8GB mee nemen !

| www.everythingisspiritual.com | www.mosaic.org |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberprutser
[...]
Hier in Den Haag, altijd op en top bereik.
Deze mensen wonen er toevallig ook (net als ik) maar vooral in de Gaardes en Wateringen; gek genoeg is het daar binnenshuis een stuk slechter.

Maar genoeg over T-Mobile, ben wel benieuwd of het morgen bekend wordt wanneer enzo :D

[ Voor 12% gewijzigd door Uberprutser op 17-09-2007 12:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
als dit waar is koop vanavond nog APPL aandelen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• placemaster
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 22-01-2024
Is het mogelijk om bij een AT&T storen een Iphone te kopen zonder een contract af te sluiten? Kan het nergens vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oscar
  • Laatst online: 24-04 12:58
Pixxa schreef op maandag 17 september 2007 @ 12:12:
Dat kan ik bijna niet geloven... zeker niet omdat dat nieuws nu pas komt (en er in de US al 1 miljoen iPhones zijn verkocht, doorgesoldeerd, gehacked en in de blender gegooid zijn). Je zou toch zeggen dat die iPhone op hardware gebied geen geheimen meer kent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oscar
placemaster schreef op maandag 17 september 2007 @ 12:33:
Is het mogelijk om bij een AT&T storen een Iphone te kopen zonder een contract af te sluiten? Kan het nergens vinden.
Waarom zou je er niet eentje bij een Apple store kopen? Daar is het sowieso geen probleem (uiteraard thuis wel even activeren)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• placemaster
Omdat er geen Apple store is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnderQ
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 01:22
Ik heb me laatst in de hardware verdiept. Er zijn wel mobiele telefoon processoren te krijgen die alle functies ondersteunen echter moet de hardware nog wel aan de processor worden gehangen.
Dus de daadwerkelijke hsdpa gps ontvanger hardware en dergelijke zijn niet aanwezig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 02-05 20:53

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

Ik heb in een straal van minstens 2 kilometer rond mijn huis zeer slecht tot geen bereik. Ik woon ook nog eens in een stad waar KPN en Vodafone zeer goed bereik hebben. Als T-mobile echt exclusief de iPhone mag verkopen, dan is de iPhone nu geen optie meer voor mij. Ik ga niet van een provider met een goed bereik schakelen naar een provider met een zeer slecht bereik om een telefoon te kunnen kopen.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eswip
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 23-06-2024
Dan bestel je hem online..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• placemaster
Eswip schreef op maandag 17 september 2007 @ 13:00:
[...]

Dan bestel je hem online..
Er is nu iemand die ik ken in Amerika maar hij komt niet in een plaats waar een Apple store is. Online bestellen kan niet want je moet een Amerikaans adres opgeven. Hij blijft niet op dezelfde plaats en komt eind van de week terug naar NL. Dus online gaat niet.

Wie weet dus of je een Iphone zonder contract bij de AT&T store kan kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 25156

placemaster schreef op maandag 17 september 2007 @ 13:04:
[...]

Er is nu iemand die ik ken in Amerika maar hij komt niet in een plaats waar een Apple store is. Online bestellen kan niet want je moet een Amerikaans adres opgeven. Hij blijft niet op dezelfde plaats en komt eind van de week terug naar NL. Dus online gaat niet.

Dat is al een keer gemeld in het topic dus lezen zou geen kwaad kunnen. De AT&T verkopers zullen je proberen wijs te maken dat je het abonnement erbij moet nemen, dit is echt niet verplicht. Dus flink blijven zeiken en je loopt met een Iphone naar buiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
EnderQ schreef op maandag 17 september 2007 @ 12:46:
[...]

Ik heb me laatst in de hardware verdiept. Er zijn wel mobiele telefoon processoren te krijgen die alle functies ondersteunen echter moet de hardware nog wel aan de processor worden gehangen.
Dus de daadwerkelijke hsdpa gps ontvanger hardware en dergelijke zijn niet aanwezig.
Ok dat klinkt logisch. Tja jammer.
[...]

simpel. zeggen dat je hem voor je ma koopt en dat ze zelf via itunes heb abonnement wilt bekijken vanavond. Kan je gewoon met een abonnement loze iphone uit de winkel lopen. Al vaak genoeg gelezen.

[ Voor 24% gewijzigd door Tristan op 17-09-2007 13:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catchingfire
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02-05 20:40
EnderQ schreef op maandag 17 september 2007 @ 12:46:
voor GSP heb je uiteraard een speciale ontvanger nodig, maar voor hsdpa? Wat is daar anders dan andere data-"systemen"? Is het niet gewoon de processor die die data vertaald?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
catchingfire schreef op maandag 17 september 2007 @ 13:12:
[...]

voor GSP heb je uiteraard een speciale ontvanger nodig, maar voor hsdpa? Wat is daar anders dan andere data-"systemen"? Is het niet gewoon de processor die die data vertaald?
ja zover ik weet zou zoiets goed mogelijk moeten zijn. Zelfde chipset voor beide protocollen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nils7
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 02-05 14:38
Was al een tijdje bekend hoor...
Hetzelfde als dat alle HTC's interne GPS hebben maar die staat niet aan.
Ballebek schreef op maandag 17 september 2007 @ 10:30:
Slechte keuze als het T-Mobile wordt; hoor altijd iedereen die het heeft erover klagen dat ze geen bereik hebben dat zal dan wel weer op Apple afgeschoven worden.

Heb zelf geen ervaring met T-Mobile maar ik heb menig gescheld op Nokia's gehoord terwijl het toch echt aan het netwerk lag.
Beetje jammer door te zeggen dat het slecht is maar je geen eigen ervaring er mee hebt...

[ Voor 42% gewijzigd door nils7 op 17-09-2007 13:25 ]

NIO ET5 | Tesla Model Y LR | iRacing Profiel | To finish first, you first have to finish!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -d-
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 00:05

-d-

Sowieso is er vrijwel geen verschil in netwerk-kwaliteit tussen de operators. Zijn altijd gaten in de dekking, soms voor KPN, soms voor T-Mobile, etcetera. Altijd een goed idee om kennissen met betreffende operator(s) om ervaring te vragen hoe de ontvangst is in de regio - er is niet 1 operator 'de beste'. Ik heb een KPN & T-Mobile aansluiting, en ben iets meer te spreken over de kwaliteit van T-Mobile dan die van KPN (beide zijn goed overigens, klein verschil). Maar goed, dat kan voor iedereen verschillen aan de hand van welke locaties je vaak bent. Discussie over netwerkkwaliteit lijkt me dus ook zinloos...

edit: Voor de duidelijkheid - heb het hier over 2G dekking.

[ Voor 4% gewijzigd door -d- op 17-09-2007 15:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 148722

-d- schreef op maandag 17 september 2007 @ 15:18:
Sowieso is er vrijwel geen verschil in netwerk-kwaliteit tussen de operators. Zijn altijd gaten in de dekking, soms voor KPN, soms voor T-Mobile, etcetera. Altijd een goed idee om kennissen met betreffende operator(s) om ervaring te vragen hoe de ontvangst is in de regio - er is niet 1 operator 'de beste'. Ik heb een KPN & T-Mobile aansluiting, en ben iets meer te spreken over de kwaliteit van T-Mobile dan die van KPN (beide zijn goed overigens, klein verschil). Maar goed, dat kan voor iedereen verschillen aan de hand van welke locaties je vaak bent. Discussie over netwerkkwaliteit lijkt me dus ook zinloos...

edit: Voor de duidelijkheid - heb het hier over 2G dekking.
En daar komt nog eens bij dat het zeer waarschijnlijk is dat T-Mobile een dezer maanden de overname van Orange NL aankondigt, als ze die 2 netwerken combineren hebben ze volgens mij een heel erg goede dekking..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad_Demon
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07:16

Mad_Demon

de dokter

Anoniem: 148722 schreef op maandag 17 september 2007 @ 15:28:
[...]

En daar komt nog eens bij dat het zeer waarschijnlijk is dat T-Mobile een dezer maanden de overname van Orange NL aankondigt, als ze die 2 netwerken combineren hebben ze volgens mij een heel erg goede dekking..
Dat je 2 netwerken combineert hoeft niet te betekenen dat je de dekking bij elkaar op kan tellen. Als alle antennes alleen op A-locaties staan schiet je er qua oppervlakte nog niks mee op ;)

The art of medicine consists in amusing the patient while nature cures the disease. ~Voltaire

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnderQ
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 01:22
Pixxa schreef op maandag 17 september 2007 @ 13:17:
[...]

ja zover ik weet zou zoiets goed mogelijk moeten zijn. Zelfde chipset voor beide protocollen.
Inderdaad goed mogelijk maar niet elke edge hardware kan automatisch ook umts en of hsdpa aan.
er zijn nu wel hardware oplossingen die alles aankunnen.
Ik heb niet specifiek naar de iphone hardware gekeken. Misschien zijn er al schema's van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 31180

Net iPhone 4GB besteld op US adres, daar wordt hij via USPS Express Mail International doorgestuurd naar NL. Hoe zwaar zou het pakketje zijn? Minder dan 1 lb? Met een week zou ik de iPhone met mijn V-Moda Vibe Duo headset kunnen gaan gebruiken (reeds in mijn bezit).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hoi iedereen,

Ik zou graag de Iphone ook in mijn bezit willen krijgen, nu ik woon in Belgie en het ziet er niet naar uit dat de Iphone Snel hier zal geraken!! Dus nu was mijn vraag, kan je de Iphone vanuit Belgie bestellen? Op welke manier? Wat te doen moest ik bij een van de mensen zijn die bv een niet werkende iphone in de bus krijg?? Wat als de sim-unlock verkeert loopt?? Werkt het ook met een bestaand Proximus abbo??

zoals je ziet heb ik heel wat vraagjes hieromtrent omdat ik niet op de hoogte ben van deze zaken, ik hoop dat iemand mij wil en kan helpen, dus indien iemand wil kan ik altijd wel men mailsadres ofzo doorgeven, kwestie van niet iedereen ier lastig te vallen met ellenlange probleempjes!

Thx GunSmoke

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[...]

Je kan tijdens het bestellen van de iPhone online kiezen voor delivery binnen 1 werkdag. Kost je wel 20 dollar extra.
Anoniem: 198551 schreef op maandag 17 september 2007 @ 18:59:
Hoi iedereen,

Ik zou graag de Iphone ook in mijn bezit willen krijgen, nu ik woon in Belgie en het ziet er niet naar uit dat de Iphone Snel hier zal geraken!! Dus nu was mijn vraag, kan je de Iphone vanuit Belgie bestellen? Op welke manier? Wat te doen moest ik bij een van de mensen zijn die bv een niet werkende iphone in de bus krijg?? Wat als de sim-unlock verkeert loopt?? Werkt het ook met een bestaand Proximus abbo??

zoals je ziet heb ik heel wat vraagjes hieromtrent omdat ik niet op de hoogte ben van deze zaken, ik hoop dat iemand mij wil en kan helpen, dus indien iemand wil kan ik altijd wel men mailsadres ofzo doorgeven, kwestie van niet iedereen ier lastig te vallen met ellenlange probleempjes!

Thx GunSmoke
Je kan de iPhone online bestellen, maar hij moet wel geleverd worden op een locatie in de VS. Wellicht een maatje aldaar?

Je moet de iPhone zelf unlocken. Dit gaat vrij eenvoudig en is normaliter als je goed uitkijkt geen probleem. Als je de telefoon toch verpest heb je natuurlijk een probleem, maar voor 234 euro is dit het risico wel waard :)

[ Voor 50% gewijzigd door Anoniem: 18437 op 17-09-2007 19:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
correct me if im wrong, ik heb nog niet eerder gehoord dat een iphone daadwerkelijk de prullebak in kon omdat hij verkeerd geunlocked is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 37526

Pixxa schreef op maandag 17 september 2007 @ 19:34:
correct me if im wrong, ik heb nog niet eerder gehoord dat een iphone daadwerkelijk de prullebak in kon omdat hij verkeerd geunlocked is..
Wel als je hem hardwarematig wilt gaan unlocken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb GEEN maatje in US, dus dat is idd wel spijtig! En ik wist echt niet dat hij MAAR 234€ kost :p

Het unlocken zal misschien idd geen probleem worden, alleen had ik dan nog 1 bijkomende vraag, kwa internet is dat dan bruikbaar met een US-model??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Waarom denk je dat er zo'n ervaringen topic is en er 'n search-functie bestaat 8)7 |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Anoniem: 37526 schreef op maandag 17 september 2007 @ 19:39:
Wel als je hem hardwarematig wilt gaan unlocken. :)
Yep :9
En de pest is dat ze voor een vervangend communications board strak $190 durven vragen :D
Softwarematig lopen er op Hackintosh ook nog wel een aantal mee te prutsen trouwens...
Dus als je echt 100% zekerheid wilt hebben, dan wacht je op een NL release of bestel je op Ebay een geunlockte...
Voor +/- 400-420 euro heb je een geunlockte 8GB, inclusief shipping, als je een beetje goed rondkijkt...
Op Hackintosh flea market verkoopt een Duitser ze, voor 395 incl. shipping...

Is nog vrij redelijk, als je bedenkt dat hij 325 kost incl. tax...

[ Voor 25% gewijzigd door matthijst op 17-09-2007 20:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falch
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 03-05 17:09
Ik ben wel benieuwd of de iPhone hier met of zonder 3g verkocht gaat worden. Ik kan me haast niet voorstellen dat de Europese iPhone geen 3g krijgt. Hoe moet je anders internetten? EDGE heb je toch niet in Europa?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberprutser
Falch schreef op maandag 17 september 2007 @ 20:44:
EDGE heb je toch niet in Europa?
Gelukkig is er pas een paar x genoemd in dit topic dat EGDE een variant van GPRS is wat overal en nergens te ontvangen is in ons lage landje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 121276

edge hij pakt gewoon mijn t-mobile gprs, werkt perfect. Ik ben benieuwd morgen maar vrees dat ze gewoon een iphone gaan leveren met gprs en niet met umts. Kijk naar de htc touch die heeft ook geen umts en dat voor een nieuwe HTC.
Echt een kikke toestel speel er al meer mee als me htc touch.het eenige wat niet werkt is voicemail omdat dat at&t related is, mail google maps youtube werkt geweldig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

offtopic:
Nog 3,5 uur en dan loopt de iPhone bieding af waarop ik geboden heb (310 dollar oftewel 220 euro)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 133926

CLB schreef op maandag 17 september 2007 @ 21:50:
offtopic:
Nog 3,5 uur en dan loopt de iPhone bieding af waarop ik geboden heb (310 dollar oftewel 220 euro)
Als je die zo graag wil winnen zou ik dat nog even voor je houden voordat er iemand anders hier overheen gaat bieden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mauricedb
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-05 11:58
Ik heb afgelopen zaterdag een 8GB iPhone bij Ellen van http://fromus2eu.com/ besteld, de site van haar is volgens mij al eerder in dit topic voorbij gekomen. Ik had het hele internet rond gekeken over haar service en iedereen was er positief over, vandaar dat ik zaterdag dus maar de knoop heb door gehakt. Wanneer het pakketje (wat straks verstuurd zal worden via USPS) niet door de douane gecontroleerd wordt ben ik in totaal 407 euro kwijt. Redelijke prijs dacht ik zo.

Ben er zeer benieuwd naar!

Mag hier ook gepraat worden over het unlock gebeuren of?

[ Voor 9% gewijzigd door mauricedb op 17-09-2007 22:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

laat maar 8)7

[ Voor 95% gewijzigd door CLB op 17-09-2007 22:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mauricedb
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-05 11:58
Ah jammer zeg.. had hier namelijk een aantal vragen over voor straks

Wat is het nou CLB?

[ Voor 18% gewijzigd door mauricedb op 17-09-2007 22:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
CLB schreef op maandag 17 september 2007 @ 21:50:
offtopic:
Sowieso nogal onnozel om 3,5 uur vantevoren al te gaan bieden. Drijf je de prijs alleen maar op...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Anoniem: 133926 schreef op maandag 17 september 2007 @ 22:13:
Als je die zo graag wil winnen zou ik dat nog even voor je houden voordat er iemand anders hier overheen gaat bieden!
Wordt toch wel overheen geboden :)
mauricedb schreef op maandag 17 september 2007 @ 22:23:
Mag hier ook gepraat worden over het unlock gebeuren of?
:N
matthijst schreef op maandag 17 september 2007 @ 22:27:
Sowieso nogal onnozel om 3,5 uur vantevoren al te gaan bieden. Drijf je de prijs alleen maar op...
Wat denk je ervan om te gaan slapen zometeen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

matthijst schreef op maandag 17 september 2007 @ 22:27:
[...]

Gelukkig gaat bieden met ebay automatisch :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AJM
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22:20

AJM

Nog tips voor het laten verzenden van de iPhone vanuit de US? Lees hier dat sommigen het pakketje laten verzekeren voor het volledige bedrag of voor $100 en dan als 'repaired goods' laten versturen. En via USPS/DHL/UPS ? USPS lijkt me wel prima, al dan niet verzekerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Anoniem: 37526 schreef op maandag 17 september 2007 @ 23:01:
Gelukkig gaat bieden met ebay automatisch :)
Duh.

Snap ik, maar doorgaans heb je meer succes als je op het laatste moment nog ff biedt, dan wanneer je al uren vantevoren tegen je "tegenstanders" gaat zitten opbieden.
Waarom denk je anders dat ze van die "sniper" software hebben ;)

[ Voor 9% gewijzigd door matthijst op 17-09-2007 23:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oscar
_GoldStrike_ schreef op maandag 17 september 2007 @ 23:07:
Nog tips voor het laten verzenden van de iPhone vanuit de US? Lees hier dat sommigen het pakketje laten verzekeren voor het volledige bedrag of voor $100 en dan als 'repaired goods' laten versturen. En via USPS/DHL/UPS ? USPS lijkt me wel prima, al dan niet verzekerd.
Tja, ik zou zeggen... probeer het eens! Sowieso heb je douanetechnisch met USPS minder kans dat het pakket geinspecteerd wordt. De Fedex en UPS pakketten worden namelijk allemaal gecontroleerd op waarde en eventuele heffingen en BTW.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

matthijst schreef op maandag 17 september 2007 @ 23:15:
[...]

Duh.

Snap ik, maar doorgaans heb je meer succes als je op het laatste moment nog ff biedt, dan wanneer je al uren vantevoren tegen je "tegenstanders" gaat zitten opbieden.
Waarom denk je anders dat ze van die "sniper" software hebben ;)
Of je vult in dat je er maximaal 400 dollar voor over hebt, en degene die het meest er voor over heeft zal hem krijgen. Geen sniper-software die daar tegen helpt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

offtopic:
En wat als 't huidige bod $300 is en ik m'n maximum bod instel van $2000, dan komt niemand daar toch overheen met z'n bod en zal die dus net boven de $300 dollar blijven steken, omdat ik de hoogste ben? Ook al bieden zij $400 / $600 enzovoorts...

Zal natuurlijk wel niet want zo slim is eBay ook wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
CLB schreef op maandag 17 september 2007 @ 23:37:
offtopic:
En wat als 't huidige bod $300 is en ik m'n maximum bod instel van $2000, dan komt niemand daar toch overheen met z'n bod en zal die dus net boven de $300 dollar blijven steken, omdat ik de hoogste ben? Ook al bieden zij $400 / $600 enzovoorts...

/Laatste offtopic...
Tsja, ik neem aan dat het idee is zo min mogelijk te betalen. Als je $800 voor een iPhone uit wilt geven had je hem allang mt Buy It Now gekocht...

Als jij een max. van 800 invult en een andere gast zet nu vast zijn max op 750. Dan doet Ebay even klik-klik-klik en dan staat de huidige prijs op $751, waar jij hem inderdaad misschien wel voor zult krijgen.... Wacht je echter tot het laatste moment, dan heb je vaker kans dat er misschien een of twee mensen online zijn die hun bod met een keer $10-15 per keer verhogen....

Science confirms, sniping works: http://www.webpronews.com...rms-sniping-works-on-ebay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 87302

CLB schreef op maandag 17 september 2007 @ 23:37:
offtopic:

try it out and be surprised. be very surprised....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Finwe
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 29-04 18:57
placemaster schreef op maandag 17 september 2007 @ 12:33:
Zie post van mij iets hoger. Zelf paar dagen geleden gedaan, gewoon zeggen dat je hem voor een vriend koopt, beetje doorzeuren als ze moeilijk doen. Activeren kan gewoon online ("zogenaamd").

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 153621

;)

[ Voor 110% gewijzigd door Anoniem: 153621 op 18-09-2007 00:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 153621

Volgens de Duitse media is het nu zo goed als zeker dat T-Mobile na Duitsland ook Oostenrijk,Croatie en Nederland de telefoon-provider van de iPhone in 2008 zal worden.

" Neben Deutschland wird die Deutsche Telekom das Multimediahandy iPhone von Apple auch in Österreich, den Niederlanden, Ungarn sowie Kroatien exklusiv verkaufen. Darauf hat sich die Telekom-Tochter T-Mobile nach FTD-Informationen mit dem US-Konzern verständigt. "

© bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rhodium
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 03-05 15:26
(jarig!)
Geen iPhone voor mij. Ik wil zelf mijn keuze bepalen in de provider en voor een overhypt te duur stukje plastic heb ik het er niet voor over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01-05 09:30

Floor-is

5.2

Gelukkig zijn die dingen te unlocken :)

Ga zelf trouwens weg bij T-Mobile omdat ik gewoon te vaak zonder bereik zit in de auto. Logisch dat Apple een partij kiest die in meerdere landen aanwezig is en betrouwbaar is (Deutsche Telekom is betrouwbaar en groot), maar jammer dat de keuze inderdaad beperkt wordt.

Bericht hierboven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t-h
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 18-03 08:54

t-h

dat zou mooi zijn. Daar zit ik al bij, met tevredenheid. Toch vraag ik me af hoe het zit als ik na anderhalf jaar wil verhuizen naar Portugal. Spannend nog even dus. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Modbreak:Omdat de laatste tijd er steeds meer hacks beschikbaar komen om mogelijkheden van de iPhone uit te breiden of om de simlock te verwijderen, hebben we gekeken in hoeverre we dit mogen toestaan.

De conclusie is dat het huidige algemeen beleid blijft gelden. Dit betekent dat het bespreken van en linken naar dergelijke praktijken niet is toegestaan. Diegene die dat vanaf nu wel doet kan rekenen op een OW. Dit geldt dus zowel voor methodes om de simlock te verwijderen, als voor methodes om bijvoorbeeld extra programma's op de iPhone te installeren, als daarvoor de firmware geweld moet worden aangedaan

Alhoewel het verwijderen van een simlock op zichzelf niet illegaal is, is het voor ons nagenoeg onmogelijk om na te gaan of de gebruikte methode wel legaal is. Om die reden wordt er een 'zero tolerance policy' gevoerd op dit gebied.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 157208

matthijst schreef op maandag 17 september 2007 @ 20:15:
[...]

Op Hackintosh flea market verkoopt een Duitser ze, voor 395 incl. shipping...

Is nog vrij redelijk, als je bedenkt dat hij 325 kost incl. tax...
Kan je me even zijn gebruikersnaam/ link geven ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 03-05 08:40
We kunnen verder in een nieuw deel: [iPhone] Discussietopic Deel 3

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

^^ :)

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste

Dit topic is gesloten.