[iPhone] Discussietopic Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste
Acties:
  • 12.406 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberprutser
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 01:18
Falcon schreef op vrijdag 14 september 2007 @ 11:06:
Geen sorry voor nodig.. kan gebeuren.

Maar enig idee of je kunt syncen over GPRS?
Was iemand mee bezig icm een WebDAV server en iCal ga even zoeken (wil dit zelf ook gaan gebruiken nl :))

Heb zelf ook eens zoiets geschreven in de tijd dat Orange World er was in PHP en MySQL zodat ik mijn agenda overal kon bijhouden misschien die troep maar eens opzoeken (begin 2003 voor het laatst naar gekeken...)

[ Voor 26% gewijzigd door Uberprutser op 14-09-2007 11:58 ]

As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22-04 18:33

Nitai

Live the life you love.

Hebben jullie dit al gezien? Wel gaaf :)

Het is een filmpje van een gehackte iPhone op xda. De gozer die het gehacked heeft, heeft er een filmpje van gemaakt.

http://creationsnet.blip.tv/file/362441/

Edit: Vraag me af of het wel echt is...ik zie ook een Nes Emulator staan enzo.. :|

[ Voor 17% gewijzigd door Nitai op 14-09-2007 12:11 ]

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kvn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23:40

Kvn

Nitai schreef op vrijdag 14 september 2007 @ 12:07:

Het is een filmpje van een gehackte iPhone op xda. De gozer die het gehacked heeft, heeft er een filmpje van gemaakt.

Edit: Vraag me af of het wel echt is...ik zie ook een Nes Emulator staan enzo.. :|
http://msmobiles.com/news.php/6241.html ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11-04 11:36

ja is wel echt, heb er al meerdere screenshots van gezien. En de NES emulator is gewoon een APP (game) die je kan installeren via de installer.app

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eric123123
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 27-09-2022
Hoi allemaal,

Ik ben erg geinteresseerd op de nieuwe iPhone te kopen. Alleen ik zit vast aan een abbonoment van TELE2:S Ik vroeg me af of dit gaat werken... Weet ook iemand of ik die phone sim-lock vrij kan kopen?

Hoop dat iemand het weet.

BVD Eric

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

op eBay / Marktplaats.nl staan genoeg simlockvrij iPhones (maar daar betaal je dan ook extra voor)
Ik zou gewoon 'n iPhone orderen via eBay en 'm dan zelf simlockvrij maken! Is namelijk easy peasy!

Ikzelf zit nog steeds te twijfelen om 'n 4GB iPhone* te bestellen bij fromus2eu.com:

Pluspunten:
-Het is natuurlijk gaaf, funky, chill, adembenemend om nu al 'n iPhone te hebben in NL
-Kost zo'n 325,- (exclusief taxes) en daar zijn ze op Marktplaats en dergelijke niet voor te krijgen

Nadelen:
-Het is en blijft een Amerikaanse iPhone --> Werken alle functies, upgrades en dergelijke wel goed
-Het is een biljft een grote gok qua: komen er toch taxes bij, garantie, EU features die niet werken

Wat zouden jullie doen!?

* Ik had 't eerst telkens over 'n 8GB iPhone en 't importeren daarvan, doe ik niet omdat:
-4GB scheelt 100 euro in aanschafkosten, de taxes zullen dan ook weer 'n stukje minder zijn
-Als die kapot gaat, heeft 't me toch 100 euro minder gekost, wat opzich best 'n hoop is
-Als ik de iPhone zo onwijs vet vind, dan koop ik gewoon de EU iPhone ook (wel met 8GB of meer)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eric123123
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 27-09-2022
Erg relax voor de snelle reactie! bedankt.. ga snel zoeken voor een goede phone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankvanhoesel
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 18-03-2024
Ik heb er zojuist 2 besteld via Ellen van fromus2eu.com, 791 euro totaal
Is het niet een idee om gezamelijk met een aantal mensen van hier bij haar te bestellen, en dan wat korting te krijgen op de handling fee die zij hebben? Ik ben dan wel voor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Kwam er zelf ook al aan mee zetten, maar later dacht ik: Hoe groter 't pakket, hoe groter de 'pakkans'

Weet iemand hoe je kan betalen in de Apple Store? (.com dus)
Zus van 'n vriendin woont me in Amerika en der ouders zijn daar nu heen dus...
Als ik dan via iDeal/ PayPal kan betalen en 't naar haar adres laat verschepen...
Maarja als je alleen met CC kan betalen dan houdt dat voor mij ook op :)

[ Voor 59% gewijzigd door CLB op 14-09-2007 13:46 ]

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08:20

Falcon

DevOps/Q.A. Engineer

Pixxa schreef op vrijdag 14 september 2007 @ 12:39:
[...]

ja is wel echt, heb er al meerdere screenshots van gezien. En de NES emulator is gewoon een APP (game) die je kan installeren via de installer.app
Ik heb hem dus net even geinstalleerd.. en dit dus echt de real-deal.. heel cool en een makkelijk scherm om te gebruiken. Ik heb hem als standaard ingesteld op mijn smartphone. Aanrader!

Hier trouwens op WM5.

"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

Pixxa heeft het over een installer.app voor de iPhone zelf. Je ziet op het filmpje dat het een iPhone is, daar twijfelde ik niet over. Ik dacht misschien is het gewoon een filmpje op de iPhone.

Maar Pixxa geeft aan, en inderdaad, ik heb net ook ff gekeken, het is wel echt.

Dat andere heb ik ook draaien op m'n Qtek 9100 ;) bij gebrek aan beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FerdiV
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 10-04 16:15
Misschien dat ik toch maar even wacht met een Touch kopen, als de iPhone komt dan neem ik deze. Dan lijkt me het slim om gewoon de 8GB te nemen...

...en dan een Classic 80Gb erbij...

...en dan een Nano 8Gb als reserve...

...en een Shuffle voor 'je weet maar nooit'...

Hehe damn ik vind ze allemaal wel vet, weet niet meer wat ik wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• absrnd
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 08:43
Ik heb nu sinds gisteren ook mijn IPhone binnen, en al sim vrij gemaakt, de tooltjes ervoor zijn nu heel simple te volgen en uit te voeren, kwestie van 20min wachten, en hopla :)
ik kan ook switchen met een andere sim, ik had nl al een prepaid T-Mobile sim gekocht :)

maar ik krijg het niet voor elkaar om te internetten via mijn Wifi thuis, ik had gedacht dat Safari automatisch wel de Wifi verbinding zou gebruiken, maar mekkert konstant met een "cannot connect to server" melding :(, hangt dit samen met de Youtube lock ?

weet iemand hoe je voor Telfort de mms instellingen kan gebruiken, zodat ik wel email kan versturen en ontvangen.

het toetsenbord is heel simpel te gebruiken, en dit gaat steeds sneller, sms'en met de US auto correctie is totaal geen probleem, hij leert snel de worden, en kan nu al veel gemakkelijker sms'jes sturen.

een ding haat ik wel, en dat is Itunes, wat een waardeloos kut-programma !!, ik hoop dat er snel een hack komt dat alles via de verkenner gedaan kan worden.

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morangie
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 23-04 16:15

Abolutely real. Heb zelf ook een aantal apps geinstalleerd:

Afbeeldingslocatie: http://farm2.static.flickr.com/1293/1379428121_bf2f517652.jpg?v=0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberprutser
CLB schreef op vrijdag 14 september 2007 @ 13:22:
Weet iemand hoe je kan betalen in de Apple Store? (.com dus)
Alleen met een US creditcard zover ik weer.

As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 25156

Op nu.nl is te lezen dat Apple waarschijnlijk dinsdag de europese versie presenteert!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eswip
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 23-06-2024
Anoniem: 25156 schreef op vrijdag 14 september 2007 @ 14:54:
Op nu.nl is te lezen dat Apple waarschijnlijk dinsdag de europese versie presenteert!
Staat 2 pagina's terug ook al.. :x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 25156

Eswip schreef op vrijdag 14 september 2007 @ 15:00:
[...]

Staat 2 pagina's terug ook al.. :x
Loop het topic to hard dan :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
absrnd schreef op vrijdag 14 september 2007 @ 14:36:
Ik heb nu sinds gisteren ook mijn IPhone binnen, en al sim vrij gemaakt, de tooltjes ervoor zijn nu heel simple te volgen en uit te voeren, kwestie van 20min wachten, en hopla :)
ik kan ook switchen met een andere sim, ik had nl al een prepaid T-Mobile sim gekocht :)

maar ik krijg het niet voor elkaar om te internetten via mijn Wifi thuis, ik had gedacht dat Safari automatisch wel de Wifi verbinding zou gebruiken, maar mekkert konstant met een "cannot connect to server" melding :(, hangt dit samen met de Youtube lock ?

weet iemand hoe je voor Telfort de mms instellingen kan gebruiken, zodat ik wel email kan versturen en ontvangen.

het toetsenbord is heel simpel te gebruiken, en dit gaat steeds sneller, sms'en met de US auto correctie is totaal geen probleem, hij leert snel de worden, en kan nu al veel gemakkelijker sms'jes sturen.

een ding haat ik wel, en dat is Itunes, wat een waardeloos kut-programma !!, ik hoop dat er snel een hack komt dat alles via de verkenner gedaan kan worden.

.
ligt denk ik toch aan je wifi accespoint / router. ik kan hier in 3sec. connecten op mn wifi ap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
Anoniem: 25156 schreef op vrijdag 14 september 2007 @ 14:54:
nu.nl meldt wat de rest van internet ook speculeert.. gewoon afwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 184456

ik hoorde dat de iphone waarschijnlijk voorlopig nog niet in nederland komt maar wel in duitsland frankrijk enz.
weet iemand hier meer van??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjek
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 22-04 23:34
Anoniem: 184456 schreef op vrijdag 14 september 2007 @ 16:06:
ik hoorde dat de iphone waarschijnlijk voorlopig nog niet in nederland komt maar wel in duitsland frankrijk enz.
weet iemand hier meer van??
Grr, niemand weet dat en er is niemand die enig idee heeft! Er is niks(!) bekend over de realease in Europa. Alleen maar speculaties en die kan iedereen verzinnen. Er is niks officeels bekend totdat Steve Jobs het heeft gezegt. Rustig afwachten dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

koentjek schreef op vrijdag 14 september 2007 @ 16:32:
[...]

Grr, niemand weet dat en er is niemand die enig idee heeft! Er is niks(!) bekend over de realease in Europa. Alleen maar speculaties en die kan iedereen verzinnen. Er is niks officeels bekend totdat Steve Jobs het heeft gezegt. Rustig afwachten dus...
dat kan ik dus niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slomy
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 07:34
Ballebek schreef op vrijdag 14 september 2007 @ 14:47:
[...]

Alleen met een US creditcard zover ik weer.
Ik zit dan wel momenteel in de US, maar heb gewoon (net als mijn huisgenoot) met mijn Ned creditcard betaald. Billing en Shipping adres moet wel in de US zijn, maar je kan wel gewoon met je Ned creditcard betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Finwe
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 16-04 16:46
Anoniem: 163173 schreef op vrijdag 14 september 2007 @ 08:46:
[...]

Naart schijnt doen ze er daar iets moeilijker over. Dacht er iets over te hebben gelezen bij de launch...
Intussen ook wat meer gelezen en de verkopers bij AT&T krijgen idd een commissie als ze contract/accesoires erbij verkopen. Neemt niet weg dat ze hem wel moeten verkopen gewoon in de doos zonder contract. Ik probeer het vandaag wel eens bij een store, zeg gewoon dat het cadeau is voor vriend in VS en ik zelf niks wil contracten :) Probeer dan de unlock en post hier wel het resultaat, hoewel ik geen problemen verwacht..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15-02 10:35
absrnd schreef op vrijdag 14 september 2007 @ 14:36:
Had de eerste keer ook iets vaags mee, volgens mij moest je ff een keer in die settings van wifi klikken...

ff gezocht voor je, dit was het bij mij: "i fixed my wifi problem! finally! i changed the setting on the iphone to the wep ascii hex thingy, for the password typed in the code on the bottom of my router, and holy shit it worked"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• absrnd
matthijst schreef op vrijdag 14 september 2007 @ 17:47:
[...]

Had de eerste keer ook iets vaags mee, volgens mij moest je ff een keer in die settings van wifi klikken...

ff gezocht voor je, dit was het bij mij: "i fixed my wifi problem! finally! i changed the setting on the iphone to the wep ascii hex thingy, for the password typed in the code on the bottom of my router, and holy shit it worked"
het stomme is dat de IPhone de wifi verbinding vindt, en ik kan met mijn password onloggen, en geeft dan aan verbonden te zijn, maar zodra ik Safari opstart gaat het Edge symbool "E" weer branden en niet het Wifi logo :?
ik hoor ook duidelijk over mijn speakers op mijn laptop het kraken/piepen van de telefoon verbinding.

de WIFI instellingen zijn niet erg duidelijk een groot aantal instellingen ken ik niet eens, te opzichte van de instellingen van mijn router ?!
.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Iemand ervaring met Ebay en iphone kopen?
Zie nu een buy-it now voor $364.95 voor de 4GB versie. Das op zich nog wel redelijk, als shipping niet al te duur is?
Op zich Paypal bescherming tot $2000, dus dat zou goed moeten gaan, gok ik?

• absrnd
matthijst schreef op vrijdag 14 september 2007 @ 23:39:
Iemand ervaring met Ebay en iphone kopen?
Zie nu een buy-it now voor $364.95 voor de 4GB versie. Das op zich nog wel redelijk, als shipping niet al te duur is?
Op zich Paypal bescherming tot $2000, dus dat zou goed moeten gaan, gok ik?
check wel even de feedback van de verkoper, en de hoeveelheid feedbacks ontvangen, onder de 25 feedbacks en 98% positief koop ik meestal niets van.
het is te gemakkelijk om een account met meerdere feedbacks te kopen.

als het te goed is om waar te zijn, is dat meestal ook zo, en de Paypal bescherming zegt niets !

• matthijst
absrnd schreef op zaterdag 15 september 2007 @ 00:37:
Als het te goed is om waar te zijn, is dat meestal ook zo, en de Paypal bescherming zegt niets !
shipping was $110, dus dat schiet niet op verder...

Paypal bescherming zegt zeker wel wat: al een paar keer geld terug gehad via Paypal, nadat een verkoper beloofde item niet had verstuurd... En als je met VISA betaalt, via Paypal, dan kan je je geld ook via VISA laten terugboeken, als Paypal het niet voor je regelt :)

• absrnd
even over de EDGE verbinding, ik begrijp van anderen dat als WIFI geen verbinding heeft dat er dan automatisch op EDGE overgeschakeld wordt, het is me opgevallen dat als er via Google maps wat gezocht wordt en te lang duurt, ik deze afsluit en later weer terug gaat de map alsnog geladen is, betekend dit dat EDGE altijd in de achtergrond loopt ??

even een beetje spelen met Maps komt al snel op een aantal MB's uit, dit zou wel eens aardig wat kunnen kosten, als dat permanent aan staat !
is er al een manier gevonden om hand matig applicaties uit te zetten ?.

• VeeGee
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 03:47
absrnd schreef op zaterdag 15 september 2007 @ 09:35:
even over de EDGE verbinding, ik begrijp van anderen dat als WIFI geen verbinding heeft dat er dan automatisch op EDGE overgeschakeld wordt, het is me opgevallen dat als er via Google maps wat gezocht wordt en te lang duurt, ik deze afsluit en later weer terug gaat de map alsnog geladen is, betekend dit dat EDGE altijd in de achtergrond loopt ??

even een beetje spelen met Maps komt al snel op een aantal MB's uit, dit zou wel eens aardig wat kunnen kosten, als dat permanent aan staat !
is er al een manier gevonden om hand matig applicaties uit te zetten ?.
Ik vroeg me dit dus ook af, maar ik denk dat je bezig bent met Maps, en dan gewoon afsluit door op de home knop te drukken, dat je EDGE ook stopt met ''updaten'' van google maps. Dit werkt hetzelfde bij mail, stocks en internet geloof ik. Ik kan het pas bevestigen als de telefoon rekening binnen komt :P

Tesla Model 3 RWD (2023)

• CLB
  • Niet online

CLB

Hmm zit echt in dubio momenteel...
Kan voor 400,- (euro) een gloednieuwe 8GB iPhone ophalen in Utrecht...
't Is wel 'n bak geld zo even 1 2 3 en ik moet m'n huidige phone dan ook verkopen.. pff lastig :)

Dan kan die bij de aanstaande Apple Expo wel gepresenteerd worden (de EU iPhone) maarja hoe lang zal 't dan nog gaan duren eer dat hij ook daadwerkelijk in de winkels ligt (en meer zal kosten dan 400,-) })

en iPhones zijn los te koop bij:
-Apple stores
-en AT&T winkels?

Heeft iemand misschien 'n lijst met alle vestigingen in Amerika ofzo.. Ik kan 't nergens vinden :X
En de zus van 'n vriendin van me woon in Ohio, Beavercreek, dus als daar nou 'n winkel zit O-)

iPhone Store Locator - Find out where to buy the iPhone ... Doet 't niet :'(

[ Voor 32% gewijzigd door CLB op 15-09-2007 11:11 ]

Anoniem: 87302

is er iemand in nederland die een gesprek op zijn iphone heeft kunnen voeren, nee toch?

Anoniem: 44430

Anoniem: 87302 schreef op zaterdag 15 september 2007 @ 10:20:
is er iemand in nederland die een gesprek op zijn iphone heeft kunnen voeren, nee toch?
Dat vraag ik me dus ook af.

Op dit moment is een 4GB model onderweg naar mij.

Als ik dit ding dadelijk unlock kan ik dan met mijn T-Mobile Sim kaartje gewoon bellen?

• CLB
  • Niet online

CLB

Tuurlijk wel :Y Dat is heel 't verhaal over 't unlocken, waarom unlock je 'n telefoon!?
Om 'm met jouw eigen provider te kunnen gebruiken oftwel bellen/ smsen (en mmsen/ internetten)

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

Anoniem: 44430

Ja, dat bericht had ik gelezen.

Maar daar staat duidelijk bij dat het in combinatie is met een 'supersim'.
Ik vroeg me af of ik na unlocken gewoon mijn T-Mobile sim er zo in kan stoppen.

Dus zonder supersim.

• VeeGee
Ja, ik heb de telefoon ook gewoon werkend met KPN, na de gratis unlock te hebben toegepast. Het is even pielen, en je moet een beetje mazzel hebben, maar dan heb je ook wat!

EDIT: Is het btw mogelijk om iTunes 7,4 te gebruiken als je je iPhone hebt geunlocked met iUnlock (de gratis unlock software), of word je iPhone dan gebricked?

[ Voor 32% gewijzigd door VeeGee op 15-09-2007 11:36 ]

Tesla Model 3 RWD (2023)

• Uberprutser
Bel, internet, mail er al een paar dagen mee zonder problemen (via Vodafone) :)
Enige irritante wat ik nu mis zijn de afleverraporten met SMS'en verder ben ik er blij mee!

Had ook een betere methode gevonden, jailbraken en activeren, dingetjes in mapjes zetten, programma'tje via SSH runnen in je terminal en voila klaar.
Ook een complete restore via iTunes (7.4) gaat perfect zonder dat je toestel weer gelocked raakt (je moet alleen hem wel weer activeren met software).

[ Voor 32% gewijzigd door Uberprutser op 15-09-2007 11:41 ]

• absrnd
Mijn IPhone werkt zoals een normale mobiel, met de extra's natuurlijk, het is even wennen om zo'n brede plaat tegen je oor te drukken :) omdat ik de smallere Nokia 8800 gewend ben, maar de audio kwaliteit is gewoon goed.

de SMS rinkel is wel wat zacht, daar klagen meerdere mensen over, maar de weergave van sms is handig omdat je alle gesprekken onder elkaar ziet, alsof je aan het chatten bent.

het is ook wennen met de Ipod functie, er is geen "stop" vierkantje alleen de pauze toets, of "done" bij video !, het converteren va video's naar IPhone formaat gaat perfect, ik gebruik Xilisoft IPhone converter, deze is zeer gebruiks vriendelijk, en je hoeft zelf niet na te denken over bitrates of beeld formaat, en is met code simpel to downloaden.

het invoeren van alle contacten 100+, gaat heel vlot met het toetsenbord, ik was al niet zo'n geoefende sms'er, maar dit gaat heel wat sneller dan op een standaard mobiel toetsenbordje !
het schijnt dat met AppTap de spelling controle uit te zetten is, maar die heb ik nog niet geprobeerd.

ik ga vanmiddag even bij de Telfort shop langs om te vragen of de EDGE functie me veel geld gaat kosten :), ik wil niet een "te"vette rekening krijgen aan het eind van de maand.

met een beetje mazzel kan ik met deze IPhone gewoon bellen tot aan de Ned release, en dan kijk ik wel of ik dan overstap op de 16GB versie.

btw, ik ben brildragend, en heb nu maar als gewoonte dat als ik mijn bril schoonmaak met vochtige doekjes ook gelijk maar de IPhone poets :+

EDIT:

toch maar even een plaatje van de oude en de niewe :)

Afbeeldingslocatie: http://hooverae.com/upload/files/150907/0336396.jpeg

[ Voor 3% gewijzigd door absrnd op 15-09-2007 12:00 ]

Anoniem: 189219

macsaber voor de iphone?

[ Voor 97% gewijzigd door Anoniem: 189219 op 15-09-2007 12:29 ]

• absrnd
Haha, yes, maar is maar een leuke gadget als Star Wars fan 8)

.

• VeeGee
Wat ik wel irritant vind, is dat als ik SALDO sms naar 1244 (Hi saldo opvragen), dat ik geen sms terug krijg, ik denk dat dit komt door de Amerikaanse nummer notatie, want soms heb je een 1 in Amerika voor het nummer, en nu krijg je dan dus (1)244. Is hier wat aan te doen?

Tesla Model 3 RWD (2023)

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

VeeGee schreef op zaterdag 15 september 2007 @ 12:52:
Wat ik wel irritant vind, is dat als ik SALDO sms naar 1244 (Hi saldo opvragen), dat ik geen sms terug krijg, ik denk dat dit komt door de Amerikaanse nummer notatie, want soms heb je een 1 in Amerika voor het nummer, en nu krijg je dan dus (1)244. Is hier wat aan te doen?
Dat maakt verder niet uit. De telefoon stuurt nog altijd '1244' naar het netwerk.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

• VeeGee
CyBeR schreef op zaterdag 15 september 2007 @ 12:55:
[...]

Dat maakt verder niet uit. De telefoon stuurt nog altijd '1244' naar het netwerk.
Het werkt iig niet op de iPhone. Op mijn oude telefoon (K800i) werkt het echt wel zonder problemen. Maar goed, het is ook niet zo heel erg, maar saldo opvragen kan soms toch wel handig zijn.

Tesla Model 3 RWD (2023)

• absrnd
Ik heb nu de IPhone gekoppeld aan mijn Gmail account, en hij is gelijk begonnen met het downloaden van 400+ mailtjes (van de 1138 die er in staan), die schijnbaar Unread zijn !!

als ik ze wis staan ze gelukkig wel nog wel in mijn Gmail lijst op het web :)

• Den_John
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 22-04 14:38
even een klein vraagje, ik bezit nu een w800i en je kan je gsm op hold zetten. Hoe werkt zoiets met de iPhone?

• Morangie
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 23-04 16:15
Anoniem: 44430 schreef op zaterdag 15 september 2007 @ 10:43:
[...]

Ja, dat bericht had ik gelezen.

Maar daar staat duidelijk bij dat het in combinatie is met een 'supersim'.
Ik vroeg me af of ik na unlocken gewoon mijn T-Mobile sim er zo in kan stoppen.

Dus zonder supersim.
Ik kan na de software unlock met Orange, Vodafone of T-Mobile sim (dus GEEN supersim) bellen (heb geen KPN of Telfort sim in bezit, zodoende niet geprobeerd :D ).
Had een maand geleden dus eerst de supersim hack gedaan, waarmee ik alleen met T-Mobile kon bellen, maar heb nu de van de week uitgekomen unlock gebruikt (zie ook mijn andere posts/plaatjes).

• CLB
  • Niet online

CLB

Den_John schreef op zaterdag 15 september 2007 @ 13:31:
even een klein vraagje, ik bezit nu een w800i en je kan je gsm op hold zetten.
Hoe werkt zoiets met de iPhone?
Afbeeldingslocatie: http://images.portalcab.com/post/zoom/iphone.jpg

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Den_John schreef op zaterdag 15 september 2007 @ 13:31:
even een klein vraagje, ik bezit nu een w800i en je kan je gsm op hold zetten. Hoe werkt zoiets met de iPhone?
Bedoel je keylock? Knopje bovenop drukken. Of bedoel je de andere persoon aan de lijn in de wacht gooien? Daarvoor heb je een knop tijdens het bellen in beeld staan.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

• AJM
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 21:21

AJM

Ik laat de iPhone waarschijnlijk versturen door mijn neef die in de US woont, maar nou vroeg ik mij alleen af hoe dan zit met de douane, stel dat ze het pakketje open maken oid, krijg je dan een naheffing opgestuurd of houden ze hem daar vast? en weet iemand hoe lang het duurt voordat zoiets uit Amerika arriveert hier in NL?

• absrnd
mijn pakketje duurde 2 weken om aan te komen met USPS Express mail, waarvan 1 week bij de douane, dat kon ik goed zien met Track&Trace, en kostte me maar $35,- + 33,- Eurie douane kosten.

je kan het veel sneller doen met TNT of UPS maar dan betaal je veel geld en loop je nog steeds de kans om gepakt te worden.

ik heb wel de IPhone uit de doos laten halen en in een andere doos laten stoppen, niet meer dan $100 waarde, en onder de vermelding "repaired goods" laten sturen :)

.

• Xilantof
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 23-04 20:24

Xilantof

ik ga lopen tot de zon komt

Whehehe! Zo tof!

Ik was daarna op Schiphol om iemand op te halen die terug kwam van vakantie. Zie ik ineens een man, typische Amerikaan, een foto maken van een poster van een dame in doorschijnende lingerie op een fitnis-apparaat. En ik kijk eens goed... een iPhone! :o
Dus ik naar hem toe. En vragen of 't de iPhone is. Ja, 't was er een. Hij alle functies laten zien. Video, iPod, calender. Ik van alles vragen over dat ding! Zo gaaf allemaal :D Heb hem niet zelf vast gehouden. :') volgens mij was ie bang dat ik er mee aan de haal zou gaan. Maar wel ff leuk staan praten over dat ding en Apple dingen algemeen. Maar die iPhone, erg netjes! Dunner dan verwacht. Mooi afgewerkt. Prachtig scherm!

Apple brengt mensen bij elkaar 8-)

Fotonerd

• Tristan
even een paar dingentjes.

- Ja je kan bellen met de iphone in nederland. Ik heb er 2 unlocked, 1 voor vodafone en een voor kpn.
- Ik heb ze beide unlocked met de laatste itunes en firmware op de iphone
- Ik heb er 1 unlocked via de GUI unlock.app en 1 via de iunlock en aangepaste nor bestanden via de commandline.. Maakt geen verschil.
- Je kan de fontsize aanpassen zodat Vodafone NL er ook op past inplaatst van scrolled.
- Je kan het amerikaanse nummer formaat (012)34-567890 aanpassen naar het nederlandse 06-12345678 of 0612345678 wat je zelf wilt natuurlijk.
- telefoon rinkel (beltoon) is softwarematig zacht gezet, speakers kunnen harder. dit kan je aanpassen!
en contacten overzetten kan bv als je een nokia heb via isync, komen ze allemaal in je adresboek te staan vervolgens terug syncen naar je iphone via itunes, werkt echt als een trein!
- spellingscontrole kan je uitzetten inderdaad via install.app maar ik geloof dat hij op den duur ook nederlandse woorden leert als jij maar volhoudt dat het geschreven woord de juiste is. (weet ik even niet zeker)

• absrnd
even bij de Telfort shop binnen gewandeld om te vragen over de EDGE kosten, ze vertelde mij dat het € 0,25 per 100kB is, EDGE is er natuurlijk niet meer en is waarschijnlijk gewoon GPRS
en het blijkt dat Telfort nu een onbeperkt surfen pakket heeft voor € 10,- p/m.

ik heb nu twee dagen gerommeld en totaal 5MB binnen gehaald, dit zou al rond de € 12,- zitten, dat extra pakket heb ik gelijk maar online aangevraagd.

.

Anoniem: 106666

ik zit er aan te denken om een amerikaanse unlocked iphone te kopen, nou heb ik nog wel wat vraagjes voor de mensen hier die er al ervaringen mee hebben.

- ik heb KPN Mobiel (20 eu p maand) die simkaart werkt dan gewoon met unlock?
- ik hoef geen internet via me provider, wel bellen en SMS
- ik wil wel internet via wifi, werkt dat?
- syncen met mijn mac (muziek, video maar ook iCal) werkt gewoon?
- apple kan niet mijn iphone onbruikbaar maken als ik iphone niet update?
- waar kan ik het goedkoopst een betrouwbaarst iphone kopen voor in Europa/Nederland?
- zijn er nog dingen die niet werken of waar ik rekening mee moet houden?

kijk eens wat ik vind:

http://www.letsgomobile.o...n/1193/appleiphone3g16gb/

coming soon at t-mobile staat erbij.

• rammes
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 06:40

rammes

koekebakker 1e klas

vet, kan nog geen bestel knop vinden :P

Ik zou het doen!

• gravy
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 10-04 08:33
Volgende week krijf ik ook mijn iphone :D altijd handig vriendinnetjes bij een luchtvaartmaatschappij :P Volgens mij worden zij ook minder snel gecontroleerd, dus als het goed gaat ga ik ze ook verkopen :D

• Uberprutser
Gewoon topic lezen dan krijg je antwoord op je vragen.

ik zie overal van die sim unlocks, maar ik dacht dat je voor dat je ook maar iets kon doen je de iphone via itunes moet activeren, dit kan niet vanuit europa lijkt me?

[ Voor 25% gewijzigd door Anoniem: 106666 op 15-09-2007 21:50 ]

• Tristan
Anoniem: 106666 schreef op zaterdag 15 september 2007 @ 21:25:
ik zie overal van die sim unlocks, maar ik dacht dat je voor dat je ook maar iets kon doen je de iphone via itunes moet activeren, dit kan niet vanuit europa lijkt me?

iemand hier die eventueel unlocked iphone aanbiedt die in NL werken? (als ik dit hiet niet mag vragen, excuus.)
Nee hoeft niet. Je kan met het programmatje iIndependence je amerikaanse iphone activeren en dus de itunes activatie omzeilen. werkt top! Ik kan je hier niet zeggen hoe je aan een iphone moet komen .
Anoniem: 106666 schreef op zaterdag 15 september 2007 @ 20:23:
ik zit er aan te denken om een amerikaanse unlocked iphone te kopen, nou heb ik nog wel wat vraagjes voor de mensen hier die er al ervaringen mee hebben.

- ik heb KPN Mobiel (20 eu p maand) die simkaart werkt dan gewoon met unlock?
- ik hoef geen internet via me provider, wel bellen en SMS
- ik wil wel internet via wifi, werkt dat?
- syncen met mijn mac (muziek, video maar ook iCal) werkt gewoon?
- apple kan niet mijn iphone onbruikbaar maken als ik iphone niet update?
- waar kan ik het goedkoopst een betrouwbaarst iphone kopen voor in Europa/Nederland?
- zijn er nog dingen die niet werken of waar ik rekening mee moet houden?
1 heb ik een paar post boven je zelf antwoord op gegeven. Ja dat werkt
2 gewoon je standaard abonnement dus. Lijkt me geen probleem
3 kijk eens op apple.com/iphone . Als je de specificaties bekijkt zie je dat wifi gewoon ondersteund wordt door de iphone, kan uit eigen ervaring vertellen dat dit heel goed werkt.
4 de iphone is een product van apple, lijkt me logisch dat hij kan syncen met je mac. iCal geen ervaring mee. Syncen met iCal werkt gewoon. Zie mijn reactie hieronder.
5 Even nadenken, hoe willen ze dat doen? Je een sms sturen met een lock code ofzo? Nee als jij de iphone niet update zal hij niet gelocked worden. Maar ik kan je nu al zeggen dat ook voor de volgende versies die apple uitbrengt gewoon weer unlock software op den duur voor te krijgen is. Kat en muis spelletje he
6 Het is geen ebay hier, kan ik je niet mee helpen ;)
7 visual voicemail werkt niet hier in NL daar de providers op dit moment het nog niet ondersteunen.
(visual voicemail is een feature die ervoor zorgt dat al je voicemails in een lijst komen te staan op je iphone en je zelf kan selecteren welke je wilt beluisteren zonder dat je de rest eerst hoeft te beluisteren) Tevens werkt UMTS niet op de iphone en wordt EDGE technologie die de iphone wel in zich heeft in NL niet aangeboden.

[ Voor 1% gewijzigd door Tristan op 15-09-2007 22:15 . Reden: typo's ]

• Falcon

Falcon

DevOps/Q.A. Engineer

Oke.. jullie hebben mij overgehaald en Falcon gaat ook aan de iPhone :) ... maar wacht nog even op de Apple Expo in London. Misschien dat ik dan aan 1 met UMTS/HPSDA kan komen.

Ook het synchroniseren met exchange draadloos (niet met WIFI, maar gewoon met G3) zou mooi zijn.

• Tristan
Ik kan je haast zwart op wit geven dat als over 3 dagen apple de europesche iphone aankondigt hij niet voor het einde van dit jaar in de winkel ligt. Althans dat lijkt me heeel sterk! Ik zet mn geld in op maart 2008.

[edit] Even een correctie: syncen met iCal werkt wel gewoon. zie iphone handleiding:
Calendars
You can sync calendars from iCal on a Mac, or from Microsoft Outlook on a PC.
On a Mac, when you sync iCal calendars with iPhone, any other calendars you’ve set to
sync with iCal, such as your events and tasks in Microsoft Entourage, will also be synced
with iPhone.

[ Voor 46% gewijzigd door Tristan op 15-09-2007 22:13 ]

• Tristan
Lees trouwens net dat Web 'n Walk van tmobile wel werkt ?? UMTS backwards compatible met EDGE ofzo?

• Falcon

Falcon

DevOps/Q.A. Engineer

Nou kijk web en walk is gewoon gprs of umts... en iphone heeft alleen gprs (edge is er niet in nederland).

Trouwens alleen al voor het programmaatje Telekinesis zou ik een iPhone willen hebben:

http://code.google.com/p/telekinesis/

Echt super!

Trouwens werkt de JAVA versie van VNC ook op de iPhone? als je met safari naar poortje 58(9?)00 gaat?

[ Voor 17% gewijzigd door Falcon op 15-09-2007 22:36 ]

Anoniem: 37526

Falcon schreef op zaterdag 15 september 2007 @ 22:35:
Nou kijk web en walk is gewoon gprs of umts... en iphone heeft alleen gprs (edge is er niet in nederland).

Trouwens alleen al voor het programmaatje Telekinesis zou ik een iPhone willen hebben:

http://code.google.com/p/telekinesis/

Echt super!

Trouwens werkt de JAVA versie van VNC ook op de iPhone? als je met safari naar poortje 58(9?)00 gaat?
Afaik doet de iPhone geen Java. Steve vind Java maar niks. :)

Ik volg beide topics (iPhone en iPod Touch) en was in dubio of ik nu een iPod Nano 3G, iPod Classic of Touch moest kopen. Teveel keuze. Na veel wikken en wegen dacht ik: "ik moet toch die Touch hebben, want dat is toch wel vernieuwend". Maat omdat de Touch relatief duur is en zo dicht bij de prijs van de iPhone komt begon ik te twijfelen want voor 100 euro meer heb je een telefoon met ingebouwd fototoestel. Toch heb ik besloten om geen iPhone te kopen omdat het voor een telefoon een te groot toestel is imo. En de hoofdreden waarom ik eenTouch wil hebben toch voor muziek/film en spelen met het gadget is. Zijn er meer mensen die afhaken voor de iPhone of ook in dubio waren en toch voor de iPhone gaan? Waarom de keuze voor de Touch of de iPhone?

• Tristan
Anoniem: 87302 schreef op zaterdag 15 september 2007 @ 23:00:
Ik volg beide topics (iPhone en iPod Touch) en was in dubio of ik nu een iPod Nano 3G, iPod Classic of Touch moest kopen. Teveel keuze. Na veel wikken en wegen dacht ik: "ik moet toch die Touch hebben, want dat is toch wel vernieuwend". Maat omdat de Touch relatief duur is en zo dicht bij de prijs van de iPhone komt begon ik te twijfelen want voor 100 euro meer heb je een telefoon met ingebouwd fototoestel. Toch heb ik besloten om geen iPhone te kopen omdat het voor een telefoon een te groot toestel is imo. En de hoofdreden waarom ik eenTouch wil hebben toch voor muziek/film en spelen met het gadget is. Zijn er meer mensen die afhaken voor de iPhone of ook in dubio waren en toch voor de iPhone gaan? Waarom de keuze voor de Touch of de iPhone?
wel voor de touch gaan maar niet voor de iphone omdat tie te groot is ??! imo als het toch gaat om een gadget zeg ik: iphone

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

Te groot? Ach, wat maakt het uit. Ik heb ook rondgelopen met verschillende smartphones (P800, P900, Qtek S100, Qtek 9100, Nokia 9300 e.d.) en het went. Het is zo veel fijner een groter display te hebben.

Het mooie scherm en het feit dat het een touch screen (multi zelfs) is, is voor mij het punt waarom ik een iPhone ga halen. Dat het een iPod is, is uiteraard mooi meegenomen ;)

Anoniem: 178896

En nu loop je met een iPod Touch én GSM rond :z

Ik zou voor de iPhone gaan - heeft alle functies en veel meer voor 100dollar verschil, mijn keuze is snel gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Pixxa schreef op zaterdag 15 september 2007 @ 23:09:
[...]

wel voor de touch gaan maar niet voor de iphone omdat tie te groot is ??! imo als het toch gaat om een gadget zeg ik: iphone
Omdat de iPhone voor een telefoon te groot is? Een iPod kun je als je hem niet gebruikt in je rugtas wegstoppen, een telefoon wil je meestal bij de hand hebben. En dan is de iPhone wel aardig aan de grote kant. Stop hem in je broekzak en je broekzak zit vol :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 178896 schreef op zaterdag 15 september 2007 @ 23:54:
En nu loop je met een iPod Touch én GSM rond :z

Ik zou voor de iPhone gaan - heeft alle functies en veel meer voor 100dollar verschil, mijn keuze is snel gemaakt.
Ik zou de Touch niet altijd bij me hebben, alleen bij reizen, lange ritten etc, dat is wel het verschil denk ik. En een GSM kan echt klein tegenwoordig. Maar ik sta open voor argumenten hoor, de Touch wordt pas over 2 weken verstuurd :) Overigens is het enige argument voor mij dat de prijs zo dicht bij elkaar ligt. Als de 8GB Touch 249 was en de 8GB iPhone 499 was het geen optie, maar 299 of 399 lijkt weinig verschil.

[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 87302 op 16-09-2007 00:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BurkaN
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 07:25
Kan hierbij bevestigen (voor zover dat al niet eerder gebeurd is) dat de iPhone ook met een KPN Hi abonnement werkt :*) . Heb vandaag de SIM-Unlock uitgevoerd op mn iPhone en dat ging heel soepel (als je eenmaal door hebt hoe het moet...!!)

GPRS werkt ook erg goed _/-\o_ ...enige wat je hoeft te doen is de EDGE gegevens aan te passen (lees: verwijderen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deltananie
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 02-03 18:37
Anoniem: 87302 schreef op zaterdag 15 september 2007 @ 23:00:
Ik heb ook het zelfde. voor 100 euro meer kan je een iphone halen. Maar de iphone vind ik toch te groot voor een mobiel. Maar de iphone heeft wel weer meer functies dan de toch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
deltananie schreef op zondag 16 september 2007 @ 00:39:
[...]

Ik heb ook het zelfde. voor 100 euro meer kan je een iphone halen. Maar de iphone vind ik toch te groot voor een mobiel. Maar de iphone heeft wel weer meer functies dan de toch.
Bekijk het anders: voor 300 Euro heb je een Europese iPod Touch, met geinige functies die je doorgaans toch thuis gebruikt (Wifi)...
En je hebt garantie, hoeft niks te hacken, geen kans op een brick :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalman
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08:35
Ik ben ook aan het twijfelen. Ik heb een 16GB Touch in bestelling staan, maar als Apple in Londen aankondigt dat eind dit jaar of begin 2008 de Europese iPhone (met 3 of 3,5G) komt dan cancel ik die bestelling maar denk ik. Tegen die tijd kan ik mijn abonnement verlengen, en dan is een iPhone in mijn optiek de betere keus. Het wordt dus sowieso de Apple persconferentie afwachten...

Zelf zie ik in ieder geval weinig in een Amerikaanse versie hier naartoe halen. Het hele hack gebeuren zie ik niet zitten, en bovendien wil ik minstens UMTS en liever nog HSDPA kunnen gebruiken. Ik ben benieuwd wat Apple gaat aankondigen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eswip
Metalman schreef op zondag 16 september 2007 @ 00:56:
Ik ben ook aan het twijfelen. Ik heb een 16GB Touch in bestelling staan, maar als Apple in Londen aankondigt dat eind dit jaar of begin 2008 de Europese iPhone (met 3 of 3,5G) komt dan cancel ik die bestelling maar denk ik. Tegen die tijd kan ik mijn abonnement verlengen, en dan is een iPhone in mijn optiek de betere keus. Het wordt dus sowieso de Apple persconferentie afwachten...

Zelf zie ik in ieder geval weinig in een Amerikaanse versie hier naartoe halen. Het hele hack gebeuren zie ik niet zitten, en bovendien wil ik minstens UMTS en liever nog HSDPA kunnen gebruiken. Ik ben benieuwd wat Apple gaat aankondigen :)
Ik zou niet al te hard rekenen op een iPhone in Nederland.. De enige geruchten over een iPhone in Europa gaan over de drie landen, Frankrijk, Engeland en Duitsland.. Ik verwacht eerlijk gezegd dit jaar ook nog geen iPhone in Nederland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzy
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 02:53
Kom net van een feestje en daar had iemand (zwager) een iphone. Hij had hem "gesoldeerd" en werkend met een nederlandse provider. Wat een geil apparaatje zeg. Dinsdag komt hij uit in Europa in eerder genoemde landen. Weekje erna heb ik een werkende 16gb versie!! :9

Ik heb ook een leuke computer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 178896

@davidgilmour : mij lijkt het dan simpel, als je blij bent met je huidige gsm en dus geen nieuwe nodig hebt. Dan zou ik mij die 100euro besparen en een iPod Touch kopen.
Ben je vanplan een nieuwe gsm te kopen de komende maanden, dan zou ik de iPhone nemen.

@Tranzy: de iPhone wordt dinsdag aangekondigd, het zal waarschijnlijk tot oktober/november duren voor die er echt is.

[ Voor 19% gewijzigd door Anoniem: 178896 op 16-09-2007 02:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Chiquita, hold your horses. Dinsdag is er een pers-conference, en misschien wordt de iPhone dan aangekondigd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Finwe
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 16-04 16:46
Ik heb gisteren een 8G iPhone opgehaald bij een AT&T store in Palm Springs, California. Was wel lachen, die gast wilde me direct abonnement aansmeren, maar ik zei: "Is voor vriend, hij kan dat toch online activeren?". Verkoper keek me wel beetje vaag aan, maar toch meegekregen. 's avonds aan het zwembad ff ingelezen op mn MacBook, wat sw gedownload en de unlock werkt perfect (gebruikt: inDependence, AppTapp en GUI unlocker van harro) op T-mobile sim. Ironisch dat mijn roaming provider in de USA nu AT&T is hehehehe.

Tja wat moet ik zeggen, tis een geweldig dingetje. Ik moet zeggen dat ik ook wel getwijfeld heb tussen de Touch en de phone. De touch met 8 GB is in NL even duur als de iPhone in US (de touch is hier lastig te krijgen nog). De enige reden voor mij om een Touch te kopen is de garantie en het feit dat je hem niet hoeft te hacken. Maar ik bedacht me, straks komen er coole extra apps voor de Touch uit en brick ik die net zo goed. Bovendien hoef ik nu nog maar 1 device bij me te hebben ipv 2!

Overigens, voor de mensen met de sw unlock, update 1.1.1 schijnt eraan te komen, die vervangt de baseband firmware en dus ook je unlock! Als iTunes je vraagt om firmware up te daten, niet doen totdat de community nieuwe gehackt firmware heeft! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 31180

Opladen kan net zoals de Touch ook via USB? iTunes werkt gewoon na gebruik van de Unlock App?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VeeGee
Kan iemand mij nou vertellen of ik iTunes 7.4 kan gebruiken met mijn geunlockte telefoon? Ik heb gewoon de gratis unlock methode gebruikt, echter kan ik nergens vinden of ik nu wel of niet de nieuwe iTunes kan installeren.

Tesla Model 3 RWD (2023)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• desmodus
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17-07-2023
Ik bel er al vanaf de 13e mee zonder problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• desmodus
_GoldStrike_ schreef op zaterdag 15 september 2007 @ 17:07:
Ik laat de iPhone waarschijnlijk versturen door mijn neef die in de US woont, maar nou vroeg ik mij alleen af hoe dan zit met de douane, stel dat ze het pakketje open maken oid, krijg je dan een naheffing opgestuurd of houden ze hem daar vast? en weet iemand hoe lang het duurt voordat zoiets uit Amerika arriveert hier in NL?
Ik heb hem door een vriend met USPS laten versturen. Waarde $85 en als omschrijving 'used MP3 player' Verzenden kostte $18,50 en geen invoer hoeven betalen.
Laatst hoorde ik van iemand dat er op telefoons een hogere vrijstelling is voor invoer, dit heb ik niet gechecked.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• desmodus
Pixxa schreef op zaterdag 15 september 2007 @ 22:16:
Lees trouwens net dat Web 'n Walk van tmobile wel werkt ?? UMTS backwards compatible met EDGE ofzo?
Weet iemand de instellingen hiervoor op de iPhone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• desmodus
VeeGee schreef op zondag 16 september 2007 @ 09:43:
Kan iemand mij nou vertellen of ik iTunes 7.4 kan gebruiken met mijn geunlockte telefoon? Ik heb gewoon de gratis unlock methode gebruikt, echter kan ik nergens vinden of ik nu wel of niet de nieuwe iTunes kan installeren.
Hij moet gewoon werken met 7.4 ja. Daar heb ik hem ook mee draaien, 7.4.1 heb ik niet geinstalleerd.
Hier een redelijke how-to
http://modmyiphone.com/wi...IPhone_unlock_OS_X_Part_1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Dat ie dinsdag wordt aangekondigd lijkt me eigenlijk sterk: waarom in een winkel in Londen zoiets doen? En niet op een groot mediafestijn?
Lijkt me eerder dat ze dinsdag iets over de Touch en misschien Beatles en iTunes gaan melden, zoals ergens op Hackint0sh stond?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
Jongens, sommige vragen zijn al meerdere keren beantwoord. Misschien toch even de FP aanpassen met een mini-FAQ? Ik help wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eswip
matthijst schreef op zondag 16 september 2007 @ 10:16:
Dat ie dinsdag wordt aangekondigd lijkt me eigenlijk sterk: waarom in een winkel in Londen zoiets doen? En niet op een groot mediafestijn?
Lijkt me eerder dat ze dinsdag iets over de Touch en misschien Beatles en iTunes gaan melden, zoals ergens op Hackint0sh stond?
Eeeuh.. 2 weken geleden zei steve jobs nog dat de beatles pas begin 2008 komen.. Dus dat is het niet.. En waarom daar? London is de belangrijkste Europese stad voor hun. Die store is fuckin groot en ze kunnen daar genoeg pers ontvangen.. Denk aan de intro van de iMac, dat was ook niet een groot mediafestijn..

Dinsdag wordt de Europese iPhone aangekondigd, of die ook al direct te koop is is nog een hele andere vraag..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Vraagje: las dat sommigen last hebben met inkomende SMS-en van "namen" ipv. nummers?
Toevallig iemand hier die die TAN-SMS-en van de Postbank gebruikt om over te schrijven?
Komen die dan wel aan?

Over die introductie dinsdag: we zullen zien, het lijkt mij vaag om het ergens in een winkel te doen, maar je weet maar nooit.... Die Hackint0sher beweerde inside info te hebben dat het niet om de iPhone ging....

[ Voor 35% gewijzigd door matthijst op 16-09-2007 11:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 18437

Ik heb net ook een iPhone besteld. Met Nederlandse creditcard dus, maar naar een vriendin in California als shipping address.

Ik heb de 4gig online versie besteld van 299us$. Tijdens het bestellen moest ik nog wel 24 dollar TAX hier aan toevoegen.

Als apple deze betaling accepteerd, komt de telefoon binnen 5 dagen aan op de bestemming in de VS. Via PayPal kan ik dan de verzendkosten overmaken en zal de iPhone zo snel mogelijk hier zijn.

Al met al heb je dus met geluk een iPhone 4GB voor 234€ euro + verzendkosten op de mat liggen. En met een beetje pech moet je invoerbelasting betalen maar goed.. Dat is ook nog wel te overzien. De iPhone zal in NL zeker 500+ gaan kosten los tegen de tijd dat hij gereleased wordt.

Leuk verjaardagskadotje voor mijn vriendin :) (Ik zou er zelf ook wel een willen maar zolang ik mijn Exchange mailbox en agenda niet kan syncen via umts en niet kan TomTom'en is het geen optie).

Edit: Ik word net 10 minuten na het plaatsen van mijn bestelling gebeld door de creditcard maatschappij ivm een vreemde bestelling. Bij deze goedgekeurd :D

[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 18437 op 16-09-2007 12:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

maar als hij dinsdag word aangekondigd voor UK zijn er nog wel paar punten:
- wordt hij beter, bijv met UMTS, of andere upgrades
- wat voor pakketen komen er in UK, mss MOET je een abo nemen, dan kan je hem eigenlijk niet importen
- software en hardware zal waarschijnlijk wel wat anders zijn, moeten weer nieuwe unlock's voor komen.
- Engeland is een duur land zeker met de wisselkoers van euro, de dollar daar tegenover is weer heel goedkoop.

Mss is straks importen uit VS alsnog makkelijker/goedkoper dan uit UK, just saying.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Niet online

Muthas

O+

Anoniem: 18437 schreef op zondag 16 september 2007 @ 11:55:
Al met al heb je dus met geluk een iPhone 4GB voor 234€ euro + verzendkosten op de mat liggen. En met een beetje pech moet je invoerbelasting betalen maar goed.. Dat is ook nog wel te overzien. De iPhone zal in NL zeker 500+ gaan kosten los tegen de tijd dat hij gereleased wordt.
Tot nu toe zijn alle Apple producten voor zover ik weet gewoon $ = €, zie de laatste reeks iPods bijvoorbeeld maar op Apple store.

[ Voor 6% gewijzigd door Muthas op 16-09-2007 12:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberprutser
Muthas schreef op zondag 16 september 2007 @ 12:02:
[...]

Tot nu toe zijn alle Apple producten voor zover ik weet gewoon $ = €, zie de laatste reeks iPods bijvoorbeeld maar op Apple store.
Dan weet je nog niks aangezien er in de US geen of nauwelijks korting wordt gegeven op toestellen met een abbo en hier in Europa het redelijk normaal is zo min mogelijk bij te leggen bij je toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaspers
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 22-04 21:25
matthijst schreef op zondag 16 september 2007 @ 00:47:
Bekijk het anders: voor 300 Euro heb je een Europese iPod Touch, met geinige functies die je doorgaans toch thuis gebruikt (Wifi)...
En je hebt garantie, hoeft niks te hacken, geen kans op een brick :o
Er moet wel gehacked worden, wil tenslotte die mail en calendar app van de iPhone wel op m'n eventuele iTouch hebben :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Niet online

Muthas

O+

Ballebek schreef op zondag 16 september 2007 @ 12:08:
[...]

Dan weet je nog niks aangezien er in de US geen of nauwelijks korting wordt gegeven op toestellen met een abbo en hier in Europa het redelijk normaal is zo min mogelijk bij te leggen bij je toestel.
Maar hij zal in elk geval niet meer kosten zoals degene zegt die ik quote ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberprutser
Al dat gespeculaas op de vroege ochtend, gewoon afwachten merken we het vanzelf :)
Zolang mijn US iPhone het doet ben ik blij.(ja ik ben heel erg egoistisch).

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste

Dit topic is gesloten.