[iPhone] Discussietopic Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 10 Laatste
Acties:
  • 12.584 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tales
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 11-09 00:18
fout topic

[ Voor 92% gewijzigd door Tales op 25-08-2007 15:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VeeGee
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 15:03
omitz schreef op zaterdag 25 augustus 2007 @ 15:23:
@VeeGee
Ben benieuwd of het allemaal werkt. Laat het horen he!
Enne, je hebt een iphone, gekocht voor een paar hondert dollar, maar betaal je nu ook de maandelijkse kosten? Of gebeurd dat pas na activatie (wat je natuurlijk niet hebt gedaan)?
Ik heb idd een iPhone meegenomen uit Amerika, de 4GB versie. Ik heb er echter geen AT&T abbo bij afgesloten, ik heb hem geactiveerd via de methode van DVD John. Dit werkt prima, alleen kan ik nu niet bellen. Ik laat het horen als de software is vrijgegeven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi hoi, hoop de mijne in de loop van volgende week te kunnen bestellen! Tegen dat ie hier is is ie wss zonder probleem te unlocken via de software :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LtMarx
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 22:49

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

Dan nog blijf je hebben dat typen en smsen ondoenlijk is in het nederlands. Dat vind ik wel echt een nadeel.
zie bijvoorbeeld hier:
http://weblogs.nrc.nl/web...7/02/zo-dat-was-m-alweer/
Deze jongen probeert in het filmpje ook nederlands te typen maar dat is bijna niet te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaspers
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 17:04
Je kunt die textherkenning toch vast wel uitzetten..
Zou echt zwaar kloten zijn als dat niet uit kon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellboy123
  • Laatst online: 17:19
Kaspers schreef op zondag 26 augustus 2007 @ 17:17:
Je kunt die textherkenning toch vast wel uitzetten..
Zou echt zwaar kloten zijn als dat niet uit kon.
dat kan standaard dus niet, er zijn wel hacks te vinden waarmee het wel kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaTe
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 13:50

HaTe

haat niet

Ik heb hem al in me hand gehad :D
Echt een mooi ding! In de Apple stores in de USA kon je hem gebruiken :)
Zo'n verkoper heeft met z'n eigen iPhone een foto van ons gemaakt en heeft hem per email gelijk gestuurd :P Dus als je het neit geloofd....

WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
HaTe schreef op zondag 26 augustus 2007 @ 17:47:
Ik heb hem al in me hand gehad :D
Echt een mooi ding! In de Apple stores in de USA kon je hem gebruiken :)
Zo'n verkoper heeft met z'n eigen iPhone een foto van ons gemaakt en heeft hem per email gelijk gestuurd :P Dus als je het neit geloofd....
Oeh, mag ik je nu aanraken ?!?

Kom op hoor, zo speciaal is het nu niet meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De bekendmaking van het Europese contract voor de iPhone wordt op de IFA trade fair in Berlijn op 31 augustus verwacht maar die zou wel eens eerder kunnen komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rox_NL
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 26 augustus 2007 @ 23:10:
De bekendmaking van het Europese contract voor de iPhone wordt op de IFA trade fair in Berlijn op 31 augustus verwacht maar die zou wel eens eerder kunnen komen.
De verwachting van bijvoorbeeld anderen is dat het nog wel 2 weken duurt voordat de contracten getekend worden. Ik denk niet dat de telecomoperators de deal zullen presenteren. Dat zal Apple echt wel zelf willen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, daar verschilt men over van mening. Hoe dan ook, het zal 31 augustus op de IFA in Berlijn zijn of op 5 september op de Apple Expo in Parijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik werk op dit moment in de UK en heb mijn Iphone hardware geunlocked. Hij lijkt niet te werken met mijn engelse sim kaart maar met een net nieuwe (3g) vodafone sim kaart werkt het perfect. Het solderen was erg lastig, ik beschik hier echter over profesionele soldeer aparatuur (inlusief microscoop). Ik vraag mij af of er een handel in zou zitten, hoeveel zouden jullie bereid zijn om te betalen voor een geunlockte 8gb iphone? (ik weet dat deze vraag op het randje zit, als het niet mag edit mijn post dan maar).

ps. ik heb foto's van mijn werkende iphone ik kan alleen nergens een sd reader vinden om ze online te zetten, zodra ik hem vind zal ik ze posten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• absrnd
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 22:38
de handel in gekraakt iphones zal toch wel toenemen, niet iedereen
is technisch en handig, en ik heb zeker geen geduld om 2e kwartaal te wachten
op een Ned-Iphone :)

ik heb zeker interesse en heb een PM gestuurd :)

,
,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dawuss
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-07 16:50

dawuss

gadgeteer

absrnd schreef op maandag 27 augustus 2007 @ 17:56:
ik heb zeker interesse en heb een PM gestuurd :)
Dat is dus in ieder geval zeker niet de bedoeling. We zijn hier op GoT expliciet geen vraag&aanbod van illegale producten of diensten (en ja, daar valt dit onder: Know your rights: is it illegal to unlock my iPhone?)

* dawuss is wel benieuwd naar de foto's trouwens :)

micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ok voor de duidelijkheid, ik heb op dit moment slechts 1 geunlockte iphone maar heb er hier meerdere gelocked liggen. Ik zit met het probleem dat ik geen ervaring heb in dit soort zaken en ik ook geen richt prijzen van ebay kan halen oid, verder weet ik niet hoe groot het risico is dat ik een iphone brick tijdens de operatie (mijn score tot nu toe is 100% maar dat zegt niks). Ik vraag mij dus af wat de markt waarde is. Als ik een prijs bepaald heb zal ik kijken in welk land ik mijn diensten legaal kan aanbieden (kennelijk niet in Amerika maar de DMCA is hier niet van toepassing). Mogelijk dat ik naar belgie uitwijk daar zijn simlocks verboden en het lijkt mij dus dat het verwijderen van een sim lock legaal is.

Wat betreft de foto's ik kan het niet geloven maar de kabel van mijn camera ligt in NL en ik kan nergens een sd kaartlezer vinden. Ik hoop ze vanavond online te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 23:53
Typisch Hollands: 1 gast hacked belangeloos de iPod, gesupport door mensen van over de hele wereld, post een tutorial online... En dan moet een Nederlander er geld aan verdienen...

Pauper |:(

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

k, ik kan ik morgen even langs komen met 5 iphones soldeer jij ze effe voor me inelkaar en als je ze bricked krijg ik natuurlijk een nieuwe van je :)?.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Simpel vraagje :)
De geruchten gaan dat de iPhone eind dit jaar in Duitsland onder T-Mobile verkocht zullen gaan worden. Is het dan zo dat ie NIET simlock vrij gemaakt hoeft te worden voor de Nederlands T-Mobile?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

dawuss schreef op maandag 27 augustus 2007 @ 18:07:
[...]

Dat is dus in ieder geval zeker niet de bedoeling. We zijn hier op GoT expliciet geen vraag&aanbod van illegale producten of diensten (en ja, daar valt dit onder: Know your rights: is it illegal to unlock my iPhone?)
Wat, precies, heeft het al-dan-niet illegaal zijn van het unlocken van telefoons in de VS (wat 't dus trouwens niet is, onder voorwaarde dat je 't met het directe doel een ander netwerk te gebruiken doet) te maken met ons Nederlanders?

[ Voor 6% gewijzigd door CyBeR op 27-08-2007 20:18 ]

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Verwijderd schreef op maandag 27 augustus 2007 @ 20:01:
k, ik kan ik morgen even langs komen met 5 iphones soldeer jij ze effe voor me inelkaar en als je ze bricked krijg ik natuurlijk een nieuwe van je :)?.
Pfff, je kan ze ook gewoon gratis aanpassen en erbij zeggen "op eigen risico"...
Maar schijnbaar heb je al een stapeltje liggen dus ik gok dat je zo'n handelaartje bent die voor woekerprijzen mensen naait... Succes ermee!

Ik haal 'm zelf wel en pas 'm aan... Solderen hoeft trouwens niet, twee naalden met een draadje ertussen en klaar ben je. Zo moeilijk is het niet gok ik....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• absrnd
Typisch Hollands: 1 gast hacked belangeloos de iPod, gesupport door mensen van over de hele wereld, post een tutorial online... En dan moet een Nederlander er geld aan verdienen...
ik denk dat iedereen hier wel weet dat de hack info gratis te krijgen is, maar er zijn een aantal mensen zoals ik die elektronische noobs zijn en graag wat centen over hebben om dit door een ander te laten doen. :)

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 27 augustus 2007 @ 20:13:
Simpel vraagje :)
De geruchten gaan dat de iPhone eind dit jaar in Duitsland onder T-Mobile verkocht zullen gaan worden. Is het dan zo dat ie NIET simlock vrij gemaakt hoeft te worden voor de Nederlands T-Mobile?
Volgens mij gaat die vlieger niet op, als hij echter in Belgie gereleased word moeten ze hem sim lock vrij leveren.

Over het solderen dat gaat dus niet lukken met een huis tuin en keuken soldeerbout. Vrijwel iedereen die op irc zat terwijl de tutorial online kwam schroefde hem open en reageerde met hoe moet je dat in godesnaam solderen de stroom draad is nauwelijk zichtbaar met het bote oog.

Ik ben ook absoluut geen handelaar, ik heb meerdere iphones liggen vanwege mijn werk, het hacken van de iphone heb ik puur voor de kick gedaan. Pas toen we klaar waren en bleek dat er maar een paar mensen in de wereld zijn die het aandurven, hadden we zoiets van he misschien moeten we hem op ebay zetten (de hack is al een paar dagen uit maar er staan geen geunlockte iphones op ebay go figure). Tja kan niet zeggen dat ik geen opportunist ben, ik weet alleen niet goed hoeveel geld ik ervoor moet vragen zonder mezelf in de vingers te snijden. We hebben zelf het volgende rekensommetje gemaakt: locked iphone op ebay 440 pond + arbeidsloon + risico op een brick.

openmaken van een iphone koste de eerste keer een paar uur, gaat nu wel sneller, solderen een paar minuten en software een paar uur. Risico op een brick is toch wel aanwezig (paar mensen hebben hem gesloopt), kom ik uit op ongeveer 600 pond = 900 euro + verzend kosten. Is dat een aanvaardbare prijs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zerveza
  • Laatst online: 17-12-2021

Zerveza

DoS porfavor

misschien al ergens voorbij gekomen, maar nog niet gezien..

Gaat dus nix worden, Iphone icm vodafone...apparaat heeft geen UMTS, en daar heeft Vodafone, en andere NL aanbieders flink op ingezet.
Geen snel internet dus... of?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Verwijderd schreef op maandag 27 augustus 2007 @ 21:01:
Kom ik uit op ongeveer 600 pond = 900 euro + verzend kosten. Is dat een aanvaardbare prijs?
Tsja, het is wat je acceptabel noemt.
4GB iPhone kost in de winkel $499 --> 369 euro
8GB iPhone kost in de winkel $599 --> 443 euro
Persoonlijk zou ik voor 900 euro twee 8GB iPhones kopen en dan zelf een poging wagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellboy123
matthijst schreef op maandag 27 augustus 2007 @ 21:30:
[...]

Tsja, het is wat je acceptabel noemt.
4GB iPhone kost in de winkel $499 --> 369 euro
8GB iPhone kost in de winkel $599 --> 443 euro
Persoonlijk zou ik voor 900 euro twee 8GB iPhones kopen en dan zelf een poging wagen.
\btw en invoerrechten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rammes
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 20:53

rammes

koekebakker 1e klas

Verwijderd schreef op maandag 27 augustus 2007 @ 21:01:
[...]

kom ik uit op ongeveer 600 pond = 900 euro + verzend kosten. Is dat een aanvaardbare prijs?
ik zou zeggen voel jezelf eens lekker voor je hoofd. 900 euro. |:(

Ik zou het doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OF je kan gewoon wachten dat tie in Nederland komt met een nederlandse auto-correctie + werkende voicemail etc :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 27 augustus 2007 @ 22:14:
OF je kan gewoon wachten dat tie in Nederland komt met een nederlandse auto-correctie + werkende voicemail etc :P.
Sjjt, dat heb ik ook al eens gesuggereerd, maar dan vinden ze je weird ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
BTW en invoerrechten moet je mazzel mee hebben.
Maar als ik hem goed begrijp gaat ie dit vanuit het buitenland doen, dus heb je dit bij hem ook...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flatwhite
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 19:19
Ik vraag me zeker af of er 5 september a.s. meer info vrij komt over de EU iPhone. Het is veel te lang, veel te stil geweest rond de EU iPhone. Er komen steeds meer geruchten/vragen bij en er is nog helemaal niets met zekerheid te zeggen.

Indien 5 september geen duidelijkheid geeft over de EU iPhone, dan importeer ik er gewoon 1. Tenminste; als ik iemand kan vinden die 'm voor me wil meenemen uit de VS ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• absrnd
wat wel duidelijk is dat de Iphone niet dit jaar in Ned verschijnt, en het zal
wel 2e kwartaal worden, en daar kan ik niet op wachten !

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rammes

rammes

koekebakker 1e klas

misschien nog wel even de nadelen opnoemen als je hem wil importeren

- je moet een hack uit voeren om te kunnen bellen. (geen garantie als hij het blijft doen
- hack kan mis gaan = brick
- geen nederlandse taal invoer
- nifty feature als visual voicemail werken niet.

iemand nog aanvulling?

Ik zou het doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LtMarx
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 22:49

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

Moet je zelfs niet eerst een hack uitvoeren zodat wifi en de ipod werkt? Volgens mij kan je pas daarna hem hacken om te bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• absrnd
misschien nog wel even de nadelen opnoemen als je hem wil importeren

- je moet een hack uit voeren om te kunnen bellen. (geen garantie als hij het blijft doen
- hack kan mis gaan = brick
- geen nederlandse taal invoer
- nifty feature als visual voicemail werken niet.

iemand nog aanvulling?
-de hardware hack is te herhalen als er een firmware update komt, ( de laatste
update heeft geen lock veroorzaakt ! )

-voor het geld dat je een gehackte koopt kan je zelf 2 IPhones kopen om
te proberen.:)

- ik sms niet vaak, en ik voer nu ook al per letter in, de Ned spelling kan schijnbaar
mijn woord gebruik niet herkennen, en heen en weer switchen tussen woord herkenning
duurt langer !

- visual voicemail werkt toch alleen dan met iemand die ook een Iphone heeft !!??

het is leuk om te zien dat na mijn interesse bericht ik meerdere mailtjes hebt ontvangen om
gehackte IPhones aan mij te verkopen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goed hier zijn in ieder geval de foto's

http://picasaweb.google.co.uk/groot.bastiaan/IphoneUnlocked

Ik zal niet de minste zijn om toe te geven dat er nadelen zijn, over het opnieuw hacken dat is niet zo lastig, de draadjes zitten gesoldeerd en er zijn goede howto's over de software. De prijs ja het is prijzig maar er zijn dan ook duidelijke kosten en risico's. Mijn grootste probleem nu is niet zozeer om een iphone te unlocken dat lukt wel maar, de iphones die ik nu heb zijn van mij en mijn collega's als we die unlocken en verkopen moeten we natuurlijk wel nieuwe aanschaffen voor onszelf, we komen op korte termijn niet in de VS en versturen is een duur geintje.

Ik vind de aanbiedingen nogal vaag omdat ze bijvoorbeeld niet op ebay worden aangeboden, mensen noemen ze daar wel unlocked maar als je beter kijkt bedoelen ze daarmee dat je hem als ipod kan gebruiken maar er niet mee kan bellen.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 28-08-2007 12:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 28 augustus 2007 @ 11:41:
Goed hier zijn in ieder geval de foto's

http://picasaweb.google.co.uk/groot.bastiaan/IphoneUnlocked

Ik zal niet de minste zijn om toe te geven dat er nadelen zijn, over het opnieuw hacken dat is niet zo lastig, de draadjes zitten gesoldeerd en er zijn goede howto's over de software. De prijs ja het is prijzig maar er zijn dan ook duidelijke kosten en risico's. Mijn grootste probleem nu is niet zozeer om een iphone te unlocken dat lukt wel maar, de iphones die ik nu heb zijn van mij en mijn collega's als we die unlocken en verkopen moeten we natuurlijk wel nieuwe aanschaffen voor onszelf, we komen op korte termijn niet in de VS en versturen is een duur geintje.

Ik vind de aanbiedingen nogal vaag omdat ze bijvoorbeeld niet op ebay worden aangeboden, mensen noemen ze daar wel unlocked maar als je beter kijkt bedoelen ze daarmee dat je hem als ipod kan gebruiken maar er niet mee kan bellen.
Gast,.. kap eens even over dat unlocken van je iPhones hier. Ik word er langzamerhand een beetje appelig van! Niemand zit hier te wachten op je grootspraak en je zelf-verheerlijking. Veel van ons hier (jaja, we zitten op tweakers.net, maar tweakers is allang niet meer enkel tweakende mensen) zit echt niet te wachten op een unlockte iPhone.

Fijn voor je dat je je iPhone unlockt hebt en dat je kunt bellen enzo, ga maar lekker ruig doen in de kroeg! De iPhone komt hier in Nederland in 2008 uit, wij wachten er gewoon op! Dit topic is tenslotte geopend voor het bespreken van de iPhone, niet over het unlocken ervan! Wij wachten hier op nieuws over releases van updates en over de aankondiging van de Europese iPhones.

Plus het verkopen van geunlockte iPhones is gewoon illegaal. Je zit te klooien in de software en in de hardware van het apparaat, geloof maar dat dat gewoon niet legaal is. Als je je gelockte iPhones wilt verkopen, ga dan lekker naar marktplaats en plaats een advertentie. Ga ons er niet lastig mee vallen.

(sorry van deze uitbarsting, maar ik kijk continu naar het topic als er een nieuwe post is, verwacht namelijk snel nieuws over de Europese lancering.. maar telkens is het zo'n vage topic van Ultimate over z'n geunlock 8)7 )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• absrnd
Hey SnoRt gaat is effe een lijntje snorten :)

ik zie dit niet anders dan het Samsung lcd forum waar ook gesproken wordt
om de firmware te modden om beter beeld te krijgen !!
en je weet dat je toch tot 2008 moet wachten..dus chill !!!

@ultimate, als je de IPhones modd dan kunnen ze kiezen voor zelf gebruik of.....

op ebay zijn de meeste ook niet eens echte IPhones maar de IPhone look alike
uit Azië, stom als je daar in trapt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefan©
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08-09 23:27

Stefan©

Toet toet

VeeGee schreef op zaterdag 25 augustus 2007 @ 18:13:
[...]

Ik heb idd een iPhone meegenomen uit Amerika, de 4GB versie. Ik heb er echter geen AT&T abbo bij afgesloten, ik heb hem geactiveerd via de methode van DVD John. Dit werkt prima, alleen kan ik nu niet bellen. Ik laat het horen als de software is vrijgegeven!
Hoe gaat dit dan? Loop je gewoon een Apple Store in, en je vraagt om een iPhone? Geen gezeur over contracten etc.?

AT&T en Apple gingen er dus vanuit dat je de iPhone niet zou kunnen activeren wanneer je via iTunes géén contract af zou sluiten?

Ik vertrek donderdag voor 4 weken vakantie in Amerika. Als het zo makkelijk gaat, dan is het toch erg verleidelijk om er een 1 mee te nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja loop gewoon de apple zaak binnen, en sluit geen contract af. Hack voor de activatie is geen probleem. Echter zonder unlock heb je niet meer dan een luxe ipod.

en verder mensen chill een beetje, dit topic gaat volgens mij over de iphone in zijn geheel en de grote vraag op elk forum of geruchten site die ik lees is hoe te unlocken en hoe hem zo goedkoop mogelijk in europa te krijgen. Verder is unlocken van telefoons in Nederland legaal, kijk eens rond op een gemiddelde markt je kan telefoons overal unlocken. Dat niet iedereen de prijs er voor over heeft kan ik goed begrijpen, is het rationeel? nee denk het niet, is het cool? ik vond het een super leuk projectje om aan te werken 8) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefan©

Stefan©

Toet toet

Verwijderd schreef op dinsdag 28 augustus 2007 @ 14:53:
Ja loop gewoon de apple zaak binnen, en sluit geen contract af. Hack voor de activatie is geen probleem. Echter zonder unlock heb je niet meer dan een luxe ipod.

en verder mensen chill een beetje, dit topic gaat volgens mij over de iphone in zijn geheel en de grote vraag op elk forum of geruchten site die ik lees is hoe te unlocken en hoe hem zo goedkoop mogelijk in europa te krijgen. Verder is unlocken van telefoons in Nederland legaal, kijk eens rond op een gemiddelde markt je kan telefoons overal unlocken. Dat niet iedereen de prijs er voor over heeft kan ik goed begrijpen, is het rationeel? nee denk het niet, is het cool? ik vond het een super leuk projectje om aan te werken 8) .
Ach, de supersim en turbosim methodes lijken me ook niet al te gecompliceerd. Enkel tijdrovend. Ik zie het ook als een uitdaging. 367 dollar vind ik de uitdaging wel waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• absrnd
wat veel mensen ook vergeten is dat als de IPhone
daadwerkelijk ooit naar Ned komt zal de prijs exacte
kopie zijn van de dollar prijs, dus $599,- naar 599,-Eurie !!

dat wordt bijna met all gewilde electronics gedaan :(

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flappiewappie
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 04-09 16:21

Flappiewappie

Hier nog meer

absrnd schreef op dinsdag 28 augustus 2007 @ 15:12:

.
blijft ie mooi exclusief 8)

Hier staat wat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

voor de super sim heb je een sim kaart van 5 jaar oud nodig, ik ben helaas te vaak van mobile operator geswitched/ telefoon kwijt geraakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 31-08 19:32

Bezulba

Formerly known as Eendje

absrnd schreef op dinsdag 28 augustus 2007 @ 15:12:

.
kan je mischien
wat minder
vaak
op enter
drukken
dat leest nogal
vervelend

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dawuss
  • Laatst online: 10-07 16:50

dawuss

gadgeteer

CyBeR schreef op maandag 27 augustus 2007 @ 20:16:
(wat 't dus trouwens niet is, onder voorwaarde dat je 't met het directe doel een ander netwerk te gebruiken doet)
Telefoons unlocken om ze met winst door te verkopen valt niet onder het directe doel een ander netwerk te gebruiken.
Wat, precies, heeft het al-dan-niet illegaal zijn van het unlocken van telefoons in de VS te maken met ons Nederlanders?
Naast het feit dat we hier op het forum sowieso geen Vraag & Aanbod willen zien, willen we al helemaal niets te maken hebben met de handel in dubieuze waren.

micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morangie
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 10-06 12:07
Verwijderd schreef op dinsdag 28 augustus 2007 @ 15:47:
voor de super sim heb je een sim kaart van 5 jaar oud nodig, ik ben helaas te vaak van mobile operator geswitched/ telefoon kwijt geraakt.
Dat is dus niet waar, ik bel met mijn Nederlandse T-Mobile (abo uit april 2006) supersim in m'n iPhone. En anders gewoon een prepaid T-Mobile simmetje kopen, KI daarvan is op het moment extraheerbaar (pff, is dat een woord ;) )

[ Voor 7% gewijzigd door Morangie op 28-08-2007 21:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

dawuss schreef op dinsdag 28 augustus 2007 @ 20:46:
[...]

Telefoons unlocken om ze met winst door te verkopen valt niet onder het directe doel een ander netwerk te gebruiken.
De telefoon ontvangen en voor iemand anders unlocken echter wel.
Naast het feit dat we hier op het forum sowieso geen Vraag & Aanbod willen zien, willen we al helemaal niets te maken hebben met de handel in dubieuze waren.
Geen vraag en aanbod prima, maar gezien dat de iPhone in Nederland (of überhaupt europa) nog niet direct bij Apple of een telecomoperator vandaan te koop is valt er imo weinig Nederlandse wetgeving toe te passen op het unlocken ervan en de Amerikaanse wetgeving geldt niet voor ons. Wat mij betreft is er dus weinig dubieus aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Lt. Marx schreef op dinsdag 28 augustus 2007 @ 10:04:
Moet je zelfs niet eerst een hack uitvoeren zodat wifi en de ipod werkt? Volgens mij kan je pas daarna hem hacken om te bellen.
Ja, 1x met de muis klikken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Stefan© schreef op dinsdag 28 augustus 2007 @ 15:04:
[...]

Ach, de supersim en turbosim methodes lijken me ook niet al te gecompliceerd. Enkel tijdrovend. Ik zie het ook als een uitdaging. 367 dollar vind ik de uitdaging wel waard.
367 dollar?
Waar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefan©

Stefan©

Toet toet

Excuses, 367 euro bedoel ik. 8)7 Was nog niet helemaal wakker vanmiddag. 500 USD is in EUR 367.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stefan© schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 00:45:
[...]

Excuses, 367 euro bedoel ik. 8)7 Was nog niet helemaal wakker vanmiddag. 500 USD is in EUR 367.
Ex BTW, ex invoerrechten en ex verzendkosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Verwijderd schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 00:48:
[...]

Ex BTW, ex invoerrechten en ex verzendkosten.
Hij haalt m zelf gok ik... en hoopt op mazzel bij de douane ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stefan© schreef op dinsdag 28 augustus 2007 @ 14:20:
[...]

Hoe gaat dit dan? Loop je gewoon een Apple Store in, en je vraagt om een iPhone? Geen gezeur over contracten etc.?

AT&T en Apple gingen er dus vanuit dat je de iPhone niet zou kunnen activeren wanneer je via iTunes géén contract af zou sluiten?

Ik vertrek donderdag voor 4 weken vakantie in Amerika. Als het zo makkelijk gaat, dan is het toch erg verleidelijk om er een 1 mee te nemen.
Sterker nog je kan de iPhone gewoon online bestellen als je hier in amerika woont. Stuurt Apple de iPhone zonder verzendkostent naar je toe in een mooie box :).

En ja het is de bedoeling dat de iPhone een "brick" is totdat je hem activeerd/contract aflsuit via iTunes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is dus niet waar, ik bel met mijn Nederlandse T-Mobile (abo uit april 2006) supersim in m'n iPhone. En anders gewoon een prepaid T-Mobile simmetje kopen, KI daarvan is op het moment extraheerbaar (pff, is dat een woord ;) )
dat is interesant, ik heb het zelf met meerdere sims geprobeerd hier in Engeland en geen van alle werkte. Ik heb het niet met mijn nederlandse vodafone sim geprobeerd aangezien dat een 3g sim is en naar wat ik begrepen heb zo en zo niet zou werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

matthijst schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 01:31:
[...]

Hij haalt m zelf gok ik... en hoopt op mazzel bij de douane ;)
Dan heb je alsnog een paar procent BTW. En mazzel bij de douane? Als ze een iPhone tegen komen, zonder factuur uit Holland, ben je goed de sjaak. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Verwijderd schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 10:47:
[...]

Dan heb je alsnog een paar procent BTW. En mazzel bij de douane? Als ze een iPhone tegen komen, zonder factuur uit Holland, ben je goed de sjaak. :)
uh, gewoon meenemen in je broekzak zoals elke mobiele telefoon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morangie
Verwijderd schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 10:16:
[...]

dat is interesant, ik heb het zelf met meerdere sims geprobeerd hier in Engeland en geen van alle werkte. Ik heb het niet met mijn nederlandse vodafone sim geprobeerd aangezien dat een 3g sim is en naar wat ik begrepen heb zo en zo niet zou werken.
Klopt, de rest van de Nederlandse providers werkt niet. Kennelijk gebruikt T-Mobile als enige in Nederland nog de (relatief) eenvoudig te kopiëren comp128 v1 simkaarten. Zie dus ook het hackintosh forum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekkePrutser
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
absrnd schreef op dinsdag 28 augustus 2007 @ 11:19:
[...]
- ik sms niet vaak, en ik voer nu ook al per letter in, de Ned spelling kan schijnbaar
mijn woord gebruik niet herkennen, en heen en weer switchen tussen woord herkenning
duurt langer !
- visual voicemail werkt toch alleen dan met iemand die ook een Iphone heeft !!??
Het is al eerder langsgekomen in dit topic dat je de woordherkenning op de iPhone niet uit kan zetten, dus je zit er helaas aan vast. Edit: Ah kan dus wel, leuk! Dat wist ik nog niet. Maakt hem nog een stuk interessanter!

En visual voicemail is een functie van de provider waarbij je je voicemail kan zien als een soort email inbox. Eigenlijk een soort lijst van mailtjes met MP3 attachments waar de voicemail dan in staat dat je kan beluisteren.

Dit is puur afhankelijk van of de provider dit ondersteunt (ze zullen daar wel een paar servers van Apple voor hebben staan), dus als iemand anders met een iPhone op jouw voicemail een bericht achterlaat, gaat dit niet opeens in de visual voicemail binnenkomen..

Voor wat betreft de andere punten ben ik het wel met je eens, op zich is hij verder best bruikbaar in Nederland.

[ Voor 8% gewijzigd door GekkePrutser op 29-08-2007 13:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• absrnd
er is al een script in omloop dat de woordherkenning uitzet, dit stond op een Duits talige website.

er was ook iets meet het weergeven van de telefoon nummers van Europese en US weergeven, maar daar was ook al een oplossing voor :)

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qorne
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-03-2018

Qorne

Think Different

Heb zojuist even met de iPhone gespeelt erg mooi ding, zit er nu erg aan te twijfelen om het dingetje op eBay te kopen :P geweldig apparaat en het doet wat Apple zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Amerikaanse nummerherkenning is geen probleem, gewoon text file aanpassen op je iphone via ssh

Toetsenbord herkenning is nog tricky, ticken zonder correctie is een kriem, ik verwacht echter dat dit gefixed word zodra er een europese release is, voor apple een kwestie van trainen voor een andere taal. Verder zijn er een aantal buitenlandse taal gebruikers die rapporteren dat als je stug blijft corrigeren naar je eigen taal hij het vrij snel oppikt.

Supersim werkend op T-mobile is leuk maar ik zit nog een tijdje vast aan Vodafone :) en dan heb je er weinig aan in het dagelijks gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaassouffle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-09 22:19

kaassouffle

Medewerker v/d Maand

Ha die gast van Bright.nl kwam net bij RTL Boulevard pimpen met zijn iPhone... gehacked en wel..
supersim + software...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rammes

rammes

koekebakker 1e klas

ja hij had paar weken terug geloof ik al iets op bright gezet.filmpje over unlocken. ging in eerste instantie niet goed

Ik zou het doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik moet m nu ook hebben. Iphone kan je gewoon zonder box meenemen in broekzak dus dat moet probleem niet zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kaassouffle schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 19:09:
Ha die gast van Bright.nl kwam net bij RTL Boulevard pimpen met zijn iPhone... gehacked en wel..
supersim + software...
Hoeveel moeite is het bij elkaar om hem te hacken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is toch nog gewoon een weekje wachten?
http://www.iphonesimfree.com/
Als dat uit is.. is het afgelopen met dat moeilijke gedoe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaassouffle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-09 22:19

kaassouffle

Medewerker v/d Maand

Verwijderd schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 19:44:
[...]

Hoeveel moeite is het bij elkaar om hem te hacken?
Daar zeidenze heel weinig.. supersim bestellen..progje draaien en klaar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kaassouffle schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 20:19:
[...]

Daar zeidenze heel weinig.. supersim bestellen..progje draaien en klaar..
Ik wacht wel op de gratis hack, daar zijn we tweakers voor :)

Verwijderd

Even wat anders, Nokia kopieert de iPhone (met filmpje), no kidding.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 30-08-2007 13:10 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 30 augustus 2007 @ 13:08:
Even wat anders, [url=http://www.telecomlog.nl/nokia-kopieert-iphone-interface/]Nokia kopieert de iPhone[\url], no kidding.
die trots waarmee het ook gebracht wordt, echt schandalig. en dat terwijl nokia bij de introductie van de iphone nog de grootste mond had. dit is gewoon een regelrechte kopie!

Verwijderd

Ik ben er wel blij mee. Voor de consument is het goed als de fabrikanten van elkaar leren / kopieeren. Ik hoef niet zo nodig iets unieks, wel graag iets dat goed werkt. Niet dat ik niet gewoon een iPhone koop overigens...

Verwijderd

Ik snap het probleem niet dat mensen hebben met het feit dat Nokia Apple kopieert, wij worden er alleen maar beter van: als het een slechte kopie is kopen we hem niet, is het een kopie +ver betering hebben we een beter apparaat.

Wat betreft de software unlock, ik begin er toch een beetje aan te twijvelen of die wel uitkomt, hij zal er uiteindelijk wel komen ( het is immers bevestigd dat het mogelijk is), maar dit ziet er toch een beetje dood uit allemaal.

• Eswip
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 23-06-2024
Verwijderd schreef op donderdag 30 augustus 2007 @ 17:58:
Ik snap het probleem niet dat mensen hebben met het feit dat Nokia Apple kopieert, wij worden er alleen maar beter van: als het een slechte kopie is kopen we hem niet, is het een kopie +ver betering hebben we een beter apparaat.

Wat betreft de software unlock, ik begin er toch een beetje aan te twijvelen of die wel uitkomt, hij zal er uiteindelijk wel komen ( het is immers bevestigd dat het mogelijk is), maar dit ziet er toch een beetje dood uit allemaal.
Er is zeker wel een nadeel voor de consument, alleen iets meer indirect en wat abstracter.. Als er een bedrijf komt dat een goed en innovatief product namaakt gaat dit het originele bedrijf geld kosten. Het namaak bedrijf kan een lagere prijs hanteren doordat er lagere R&D kosten zijn.. Het gevolg is dat het originele bedrijf zijn prijzen omlaag moet doen, waardoor de marges lager worden en er minder geld binnen komt. Hierdoor is er weer minder geld om in R&D te stoppen voor weer een nieuw innovatief product.

Die patenten zijn er niet voor niks, ze zijn ervoor om de innovatie te bevorderen..

• hellboy123
inmiddels is al weer bekend dat het niet om het apparaat ging, maar om de software. Symbian met touchscreen. Het apparaat was dus niet van belang, natuurlijk wel slecht "uitgekozen"

edit, linkje: http://www.engadget.com/2...really-about-symbian-s60/

[ Voor 23% gewijzigd door hellboy123 op 30-08-2007 18:52 ]

Verwijderd

Ja natuurlijk gaat het over de software. Ik schreef na de aankondiging door Jobs als dat de iPhone niet bijzonder is door de hardware maar omdat de iPhone beschikt over een revolutionaire gebruikersinterface

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er is zeker wel een nadeel voor de consument, alleen iets meer indirect en wat abstracter.. Als er een bedrijf komt dat een goed en innovatief product namaakt gaat dit het originele bedrijf geld kosten. Het namaak bedrijf kan een lagere prijs hanteren doordat er lagere R&D kosten zijn.. Het gevolg is dat het originele bedrijf zijn prijzen omlaag moet doen, waardoor de marges lager worden en er minder geld binnen komt. Hierdoor is er weer minder geld om in R&D te stoppen voor weer een nieuw innovatief product.

Die patenten zijn er niet voor niks, ze zijn ervoor om de innovatie te bevorderen..
Ik denk dat we niet hoeven te doen of Apple nu heel zielig is, Apple and Nokia zijn beide voldoende gerespecteerde bedrijven om met dingen als patenten rekening te houden en de mogelijkheden daar van in te zien. Ofwel apple was niet innovatief genoeg voor een patent ofwel Nokia kan geen directe copy maken.

Wat ik een beetje vreemde reacties vind is in de trend van Nokia moet zelf wat bedenken of Apple is zo zielig hun idee word gepikt, het is het schoolplein niet, Apple en Nokia kunnen wel voor zichzelf zorgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 22:24
Het is in zoverre zielig van Nokia, door eerst het concept volledig af te kraken (voor de launch). Daarna, een complete draai te maken en het toch wel wat te vinden. Om vervolgens een 100% iPhone look-a-like te presenteren. Overigens bleek dat "zomaar" een concept te zijn en bleek het om de software te gaan (een versie van Symbian die middels een touchinterface werkt).

Ik denk dat de concurrentie uiteindelijk juist heel goed is. Anders zou er voor bijv. Apple ook geen reden zijn om verder te innoveren. Maar ik hoop dat Nokia niet alleen een 100% kopie presenteert, maar ook echt het één en ander verbeterd. Overigens heeft Nokia wel een geschiedenis waarbij ze trends totaal missen. Eerst de klaptelefoon, daarna de schuiftelefoon, vervolgens de dunne telefoon en nu dus de door aanraking bestuurde (touch) telefoon.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dus ze zaten fout en geven hun fout toe, wat moeten ze anders?

Verder hoeven ze het product niet eens te innoveren als ze hem gewoon sim unlocked verkopen zou dat apple al dwingen om hun iphone ook op een normale manier te distribueren. De Iphone is op dit moment one of a kind en dat merk je ook aan de prijs, concurrentie is dus hard nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• absrnd
de software unlock van -- iPhoneSIMfree.com -- schijnt toch echt te zijn !!

http://edition.cnn.com/2007/TECH/09/01/apple.iphone/

ik denk dat het dadelijk in eens heel snel gaat, via een andere site verkopen ze aan duizenden dollars van de crack om dan weer snel te verdwijnen voordat de site uit de lucht gehaald kan worden, daarna zal de software crack gewoon gratis via torrent te downen zijn.

ik hoop niet dat ik mijn IMEI nummer prijs moet geven om de crack te krijgen, dat is het enigste wat ik niet vertrouw !

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb even een vraag, is het mogelijk om een totale transformatie van mijn p910 tot iphone te veranderen?
Ik heb een theme gedownload maar dat is niet echt wat ik ervan verwachtte, kan ik de icoontjes van het application menu veranderen, als de klep open is he... Ik heb al theme creator gebruikt, maar tot nu toe geen succes...
Kijk eens even hierna.. : http://video.google.nl/videoplay?docid=8705663575682025465
De beschrijving zegt: Tricastmedia TWUIK Rich Media Engine

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 02-09-2007 22:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• memento__mori
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 26-08 07:38
Verwijderd schreef op zaterdag 01 september 2007 @ 10:44:
Dus ze zaten fout en geven hun fout toe, wat moeten ze anders?

Verder hoeven ze het product niet eens te innoveren als ze hem gewoon sim unlocked verkopen zou dat apple al dwingen om hun iphone ook op een normale manier te distribueren. De Iphone is op dit moment one of a kind en dat merk je ook aan de prijs, concurrentie is dus hard nodig.
Ik vind de prijs voor zo'n toestel redelijk normaal. Dat betaal je momenteel hier voor een dergelijk Nokia toestel ook.
Ik woon wel in Belgie dus misschien dat jullie wat verwend zijn met gratis toestellen en grote kortingen bij een abonnement :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thimp
  • Laatst online: 22-02-2023
absrnd schreef op zaterdag 01 september 2007 @ 14:33:
ik denk dat het dadelijk in eens heel snel gaat, via een andere site verkopen ze aan duizenden dollars van de crack om dan weer snel te verdwijnen voordat de site uit de lucht gehaald kan worden, daarna zal de software crack gewoon gratis via torrent te downen zijn.
Of te koop via marktplaats voor €3,- waarschijnlijk ...
Link

[ Voor 69% gewijzigd door Daedalus op 03-09-2007 14:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• absrnd
dat is knap de software crack is nog niet eens uitgegeven, en zij hebben het al ???
dan zal je wel je IMEI nummer moeten overhandigen, en daarna een paar vette rekeningen naar de mafiosie in croatië

ik zal ze wel een mailtje sturen :+

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thimp
  • Laatst online: 22-02-2023
absrnd schreef op maandag 03 september 2007 @ 14:37:
dat is knap de software crack is nog niet eens uitgegeven, en zij hebben het al ???
dan zal je wel je IMEI nummer moeten overhandigen, en daarna een paar vette rekeningen naar de mafiosie in croatië

ik zal ze wel een mailtje sturen :+

.
Vraag me inderdaad nu af wat je dan krijgt, mja voor 3 euro ... Je zou 50 licenties voor €35 euro krijgen bij IphoneSimfree.com (70 cent per licentie, 2,30 winst mwah...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oscar
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 08-09 11:29
Ik ben het hele weekend zoet geweest om nu uit te zoeken wat de beste manier is om de iPhone toch gewoon in combinatie met een Nederlandse operator aan de praat te krijgen.

Ik heb daarbij verschillende methodieken tegen het licht gehouden en zie nu wel een aantal voor en nadelen. Bovenstaande methode (softwarematige patch van de iPhone zelf) is natuurlijk wel erg interessant en makkelijk uit te voeren. Nadeel is dat ie (zelfs na beloftes vorige week) er nog steeds niet is en dat hoogstwaarschijnlijk na een update van Apple deze patch ongedaan wordt gemaakt. Ben je weer terug bij af.

Alternatief is de supersim methode, zoals die op het Hackint0sh forum wordt uitgelegd. Ik heb gepoogd deze te reproduceren, maar liep tegen het feit aan dat de genoemde silvercards nagenoeg uitverkocht zijn in Nederland. Eerste deel van de methode (nee, dit is geen hack!) werkt uitstekend; de T-Mobile kaarten zijn uit te lezen middels de genoemde software.

Let op: de links op het Hackint0sh forum naar de software bevat een virus. Gebruik deze software dus absoluut niet om je simkaart uit te lezen. De gegevens worden namelijk via een backdoor verstuurd naar een onbekend e-mail adres!

Nee, we gaan hier niet handelen in dubieuze goederen...

[ Voor 11% gewijzigd door dawuss op 03-09-2007 22:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• absrnd
ik heb wel interesse voor zo'n Silver card, afhankelijk wat dat kost, maar heb jij dan ook alle spullen om de kaart te lezen / schrijven en zo ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand al informatie over wanneer de iPhone nou uitkomt in Europa? Er zijn volgens mij nog steeds geen officiele persberichten of iets dergelijks! Help nou meneer Jobs! Wij willen ook gebruik maken van uw prachtige apparaatje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even om terug te komen op mijn vraag :
Verwijderd schreef op zondag 02 september 2007 @ 22:07:
Ik heb even een vraag, is het mogelijk om een totale transformatie van mijn p910 tot iphone te veranderen?
Ik heb een theme gedownload maar dat is niet echt wat ik ervan verwachtte, kan ik de icoontjes van het application menu veranderen, als de klep open is he... Ik heb al theme creator gebruikt, maar tot nu toe geen succes...
Kijk eens even hierna.. : http://video.google.nl/videoplay?docid=8705663575682025465
De beschrijving zegt: Tricastmedia TWUIK Rich Media Engine

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• absrnd
bron
Nederland
Voor Nederland heeft de aankondiging geen gevolgen: in ons land komt de Iphone pas in 2008 beschikbaar, niet noodzakelijk via één van de genoemde mobiele operators. Want uit de nu gesloten overeenkomst blijkt wel dat Apple niet de voorkeur heeft gegeven aan één operator die heel Europa kan afdekken.
dus nog effe wachten Snort !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Verwijderd schreef op maandag 03 september 2007 @ 17:53:
Even om terug te komen op mijn vraag :

[...]
Uhm, wat heeft dit met iPhones te maken?
Mensen hier hebben een iphone, of zijn erin geinteresseerd. Misschien meer een vraag voor een sony forum?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

matthijst schreef op maandag 03 september 2007 @ 18:36:
[...]

Uhm, wat heeft dit met iPhones te maken?
Mensen hier hebben een iphone, of zijn erin geinteresseerd. Misschien meer een vraag voor een sony forum?
dit gaat wel degelijk over de iphone, ik wil een soort look-a-like maken met deze software alleen tot nu toe alleen themes gevonden, alleen dit kost geld, en als het veranderen van mijn symbian software op het spel staat liever niet... ik bedoel ik heb dit al eens meegemaakt met de ipod nano...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Uhm 1 woord multi touch scherm?

over de release datum ik hoop op meer nieuws tijdens de keynote speech op 7 september.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gaat dit dan ook gratis met de se p910?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morangie
oscar schreef op maandag 03 september 2007 @ 15:38:

Let op: de links op het Hackint0sh forum naar de software bevat een virus. Gebruik deze software dus absoluut niet om je simkaart uit te lezen. De gegevens worden namelijk via een backdoor verstuurd naar een onbekend e-mail adres!
Niet juist, er wordt gewaarschuwd voor een gemodde versie van Woronscan door kiscan.net. De link naar Woronscan die in de Supersim tutorial staat kun je gewoon gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AJM
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 21:43

AJM

en ook voor jou is het hier geen vraag&aanbod

[ Voor 90% gewijzigd door dawuss op 03-09-2007 22:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Luitjes als het al niet officieel bekend is dan kan ik melden dat het nu vaststaat dat de iPhone in Duitsland via T-Mobile in maart 2008 wordt vrijgegeven en gesimlocked en in Nederland via Vodafone. Ook met een simlock en kan op verzoek simlock vrij worden gemaakt door Vodafone met daarbij je garantie behoudend. Bron? Vodafone zelf vanmiddag tijdens een bespreking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oscar
Morangie schreef op maandag 03 september 2007 @ 20:20:
Niet juist, er wordt gewaarschuwd voor een gemodde versie van Woronscan door kiscan.net. De link naar Woronscan die in de Supersim tutorial staat kun je gewoon gebruiken.
Je hebt gelijk, de versie op kiscan.net is gemod. Inmiddels is vanmiddag de link in de tutorial aangepast, maar ook de versie van mobile01 waar men nu naar verwijst is niet te vertrouwen. Er is ook hier een trojan aan boord! U bent gewaarschuwd allen (ach ja, een goeie up-to-date virusscanner installeren helpt ook).

Zelf gebruik ik Woron scan versie 1.8 (dus niet 1.9) en die werkt naar behoren. Deze link is virusvrij.

ps: dawuss - sorry ik reageerde iets te enthousiast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oscar
Verwijderd schreef op maandag 03 september 2007 @ 22:20:
Bron? Vodafone zelf vanmiddag tijdens een bespreking.
Hee MM2005, die geruchten hoor ik ook, maar de bronnen blijven meestal wat vaag. Kun jij misschien wat duidelijker zijn voor wat betreft jouw bron?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier een leuke fansite van de iPhone --> http://www.thebestpageintheuniverse.net/c.cgi?u=iphone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oscar schreef op maandag 03 september 2007 @ 23:20:
[...]

Hee MM2005, die geruchten hoor ik ook, maar de bronnen blijven meestal wat vaag. Kun jij misschien wat duidelijker zijn voor wat betreft jouw bron?
Tja wat moet ik er anders van zeggen dat ik het uit eerste hand heb omdat ik er zelf bij aanwezig was. Dus je zult het hiermee moeten doen. Het wordt voor Nederland Vodafone en voor Duitsland T-Mobile vanaf maart 2008. :)
Pagina: 1 ... 5 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.