fout topic
[ Voor 92% gewijzigd door Tales op 25-08-2007 15:33 ]
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
[ Voor 92% gewijzigd door Tales op 25-08-2007 15:33 ]
Ik heb idd een iPhone meegenomen uit Amerika, de 4GB versie. Ik heb er echter geen AT&T abbo bij afgesloten, ik heb hem geactiveerd via de methode van DVD John. Dit werkt prima, alleen kan ik nu niet bellen. Ik laat het horen als de software is vrijgegeven!omitz schreef op zaterdag 25 augustus 2007 @ 15:23:
@VeeGee
Ben benieuwd of het allemaal werkt. Laat het horen he!
Enne, je hebt een iphone, gekocht voor een paar hondert dollar, maar betaal je nu ook de maandelijkse kosten? Of gebeurd dat pas na activatie (wat je natuurlijk niet hebt gedaan)?
Verwijderd
dat kan standaard dus niet, er zijn wel hacks te vinden waarmee het wel kan.Kaspers schreef op zondag 26 augustus 2007 @ 17:17:
Je kunt die textherkenning toch vast wel uitzetten..
Zou echt zwaar kloten zijn als dat niet uit kon.
WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs
Oeh, mag ik je nu aanraken ?!?HaTe schreef op zondag 26 augustus 2007 @ 17:47:
Ik heb hem al in me hand gehad
Echt een mooi ding! In de Apple stores in de USA kon je hem gebruiken
Zo'n verkoper heeft met z'n eigen iPhone een foto van ons gemaakt en heeft hem per email gelijk gestuurdDus als je het neit geloofd....
Verwijderd
De verwachting van bijvoorbeeld anderen is dat het nog wel 2 weken duurt voordat de contracten getekend worden. Ik denk niet dat de telecomoperators de deal zullen presenteren. Dat zal Apple echt wel zelf willen doen.Verwijderd schreef op zondag 26 augustus 2007 @ 23:10:
De bekendmaking van het Europese contract voor de iPhone wordt op de IFA trade fair in Berlijn op 31 augustus verwacht maar die zou wel eens eerder kunnen komen.
Verwijderd
Verwijderd
Dat is dus in ieder geval zeker niet de bedoeling. We zijn hier op GoT expliciet geen vraag&aanbod van illegale producten of diensten (en ja, daar valt dit onder: Know your rights: is it illegal to unlock my iPhone?)
micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©
Verwijderd
Haters everywhere but I don’t really care
Verwijderd
Verwijderd
Wat, precies, heeft het al-dan-niet illegaal zijn van het unlocken van telefoons in de VS (wat 't dus trouwens niet is, onder voorwaarde dat je 't met het directe doel een ander netwerk te gebruiken doet) te maken met ons Nederlanders?dawuss schreef op maandag 27 augustus 2007 @ 18:07:
[...]
Dat is dus in ieder geval zeker niet de bedoeling. We zijn hier op GoT expliciet geen vraag&aanbod van illegale producten of diensten (en ja, daar valt dit onder: Know your rights: is it illegal to unlock my iPhone?)
[ Voor 6% gewijzigd door CyBeR op 27-08-2007 20:18 ]
All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.
Pfff, je kan ze ook gewoon gratis aanpassen en erbij zeggen "op eigen risico"...Verwijderd schreef op maandag 27 augustus 2007 @ 20:01:
k, ik kan ik morgen even langs komen met 5 iphones soldeer jij ze effe voor me inelkaar en als je ze bricked krijg ik natuurlijk een nieuwe van je?.
ik denk dat iedereen hier wel weet dat de hack info gratis te krijgen is, maar er zijn een aantal mensen zoals ik die elektronische noobs zijn en graag wat centen over hebben om dit door een ander te laten doen.Typisch Hollands: 1 gast hacked belangeloos de iPod, gesupport door mensen van over de hele wereld, post een tutorial online... En dan moet een Nederlander er geld aan verdienen...
Verwijderd
Volgens mij gaat die vlieger niet op, als hij echter in Belgie gereleased word moeten ze hem sim lock vrij leveren.Verwijderd schreef op maandag 27 augustus 2007 @ 20:13:
Simpel vraagje
De geruchten gaan dat de iPhone eind dit jaar in Duitsland onder T-Mobile verkocht zullen gaan worden. Is het dan zo dat ie NIET simlock vrij gemaakt hoeft te worden voor de Nederlands T-Mobile?
Tsja, het is wat je acceptabel noemt.Verwijderd schreef op maandag 27 augustus 2007 @ 21:01:
Kom ik uit op ongeveer 600 pond = 900 euro + verzend kosten. Is dat een aanvaardbare prijs?
\btw en invoerrechten?matthijst schreef op maandag 27 augustus 2007 @ 21:30:
[...]
Tsja, het is wat je acceptabel noemt.
4GB iPhone kost in de winkel $499 --> 369 euro
8GB iPhone kost in de winkel $599 --> 443 euro
Persoonlijk zou ik voor 900 euro twee 8GB iPhones kopen en dan zelf een poging wagen.
ik zou zeggen voel jezelf eens lekker voor je hoofd. 900 euro.Verwijderd schreef op maandag 27 augustus 2007 @ 21:01:
[...]
kom ik uit op ongeveer 600 pond = 900 euro + verzend kosten. Is dat een aanvaardbare prijs?
Ik zou het doen!
Verwijderd
Verwijderd
Sjjt, dat heb ik ook al eens gesuggereerd, maar dan vinden ze je weirdVerwijderd schreef op maandag 27 augustus 2007 @ 22:14:
OF je kan gewoon wachten dat tie in Nederland komt met een nederlandse auto-correctie + werkende voicemail etc.
BTW en invoerrechten moet je mazzel mee hebben.
Ik zou het doen!
-de hardware hack is te herhalen als er een firmware update komt, ( de laatstemisschien nog wel even de nadelen opnoemen als je hem wil importeren
- je moet een hack uit voeren om te kunnen bellen. (geen garantie als hij het blijft doen
- hack kan mis gaan = brick
- geen nederlandse taal invoer
- nifty feature als visual voicemail werken niet.
iemand nog aanvulling?
Verwijderd
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 28-08-2007 12:02 ]
Verwijderd
Gast,.. kap eens even over dat unlocken van je iPhones hier. Ik word er langzamerhand een beetje appelig van! Niemand zit hier te wachten op je grootspraak en je zelf-verheerlijking. Veel van ons hier (jaja, we zitten op tweakers.net, maar tweakers is allang niet meer enkel tweakende mensen) zit echt niet te wachten op een unlockte iPhone.Verwijderd schreef op dinsdag 28 augustus 2007 @ 11:41:
Goed hier zijn in ieder geval de foto's
http://picasaweb.google.co.uk/groot.bastiaan/IphoneUnlocked
Ik zal niet de minste zijn om toe te geven dat er nadelen zijn, over het opnieuw hacken dat is niet zo lastig, de draadjes zitten gesoldeerd en er zijn goede howto's over de software. De prijs ja het is prijzig maar er zijn dan ook duidelijke kosten en risico's. Mijn grootste probleem nu is niet zozeer om een iphone te unlocken dat lukt wel maar, de iphones die ik nu heb zijn van mij en mijn collega's als we die unlocken en verkopen moeten we natuurlijk wel nieuwe aanschaffen voor onszelf, we komen op korte termijn niet in de VS en versturen is een duur geintje.
Ik vind de aanbiedingen nogal vaag omdat ze bijvoorbeeld niet op ebay worden aangeboden, mensen noemen ze daar wel unlocked maar als je beter kijkt bedoelen ze daarmee dat je hem als ipod kan gebruiken maar er niet mee kan bellen.
Hoe gaat dit dan? Loop je gewoon een Apple Store in, en je vraagt om een iPhone? Geen gezeur over contracten etc.?VeeGee schreef op zaterdag 25 augustus 2007 @ 18:13:
[...]
Ik heb idd een iPhone meegenomen uit Amerika, de 4GB versie. Ik heb er echter geen AT&T abbo bij afgesloten, ik heb hem geactiveerd via de methode van DVD John. Dit werkt prima, alleen kan ik nu niet bellen. Ik laat het horen als de software is vrijgegeven!
Verwijderd
Ach, de supersim en turbosim methodes lijken me ook niet al te gecompliceerd. Enkel tijdrovend. Ik zie het ook als een uitdaging. 367 dollar vind ik de uitdaging wel waard.Verwijderd schreef op dinsdag 28 augustus 2007 @ 14:53:
Ja loop gewoon de apple zaak binnen, en sluit geen contract af. Hack voor de activatie is geen probleem. Echter zonder unlock heb je niet meer dan een luxe ipod.
en verder mensen chill een beetje, dit topic gaat volgens mij over de iphone in zijn geheel en de grote vraag op elk forum of geruchten site die ik lees is hoe te unlocken en hoe hem zo goedkoop mogelijk in europa te krijgen. Verder is unlocken van telefoons in Nederland legaal, kijk eens rond op een gemiddelde markt je kan telefoons overal unlocken. Dat niet iedereen de prijs er voor over heeft kan ik goed begrijpen, is het rationeel? nee denk het niet, is het cool? ik vond het een super leuk projectje om aan te werken.
blijft ie mooi exclusiefabsrnd schreef op dinsdag 28 augustus 2007 @ 15:12:
wat veel mensen ook vergeten is dat als de IPhone
daadwerkelijk ooit naar Ned komt zal de prijs exacte
kopie zijn van de dollar prijs, dus $599,- naar 599,-Eurie !!
dat wordt bijna met all gewilde electronics gedaan
.
Hier staat wat
Verwijderd
kan je mischienabsrnd schreef op dinsdag 28 augustus 2007 @ 15:12:
wat veel mensen ook vergeten is dat als de IPhone
daadwerkelijk ooit naar Ned komt zal de prijs exacte
kopie zijn van de dollar prijs, dus $599,- naar 599,-Eurie !!
dat wordt bijna met all gewilde electronics gedaan
.
blup
Telefoons unlocken om ze met winst door te verkopen valt niet onder het directe doel een ander netwerk te gebruiken.CyBeR schreef op maandag 27 augustus 2007 @ 20:16:
(wat 't dus trouwens niet is, onder voorwaarde dat je 't met het directe doel een ander netwerk te gebruiken doet)
Naast het feit dat we hier op het forum sowieso geen Vraag & Aanbod willen zien, willen we al helemaal niets te maken hebben met de handel in dubieuze waren.Wat, precies, heeft het al-dan-niet illegaal zijn van het unlocken van telefoons in de VS te maken met ons Nederlanders?
micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©
Dat is dus niet waar, ik bel met mijn Nederlandse T-Mobile (abo uit april 2006) supersim in m'n iPhone. En anders gewoon een prepaid T-Mobile simmetje kopen, KI daarvan is op het moment extraheerbaar (pff, is dat een woordVerwijderd schreef op dinsdag 28 augustus 2007 @ 15:47:
voor de super sim heb je een sim kaart van 5 jaar oud nodig, ik ben helaas te vaak van mobile operator geswitched/ telefoon kwijt geraakt.
[ Voor 7% gewijzigd door Morangie op 28-08-2007 21:11 ]
De telefoon ontvangen en voor iemand anders unlocken echter wel.dawuss schreef op dinsdag 28 augustus 2007 @ 20:46:
[...]
Telefoons unlocken om ze met winst door te verkopen valt niet onder het directe doel een ander netwerk te gebruiken.
Geen vraag en aanbod prima, maar gezien dat de iPhone in Nederland (of überhaupt europa) nog niet direct bij Apple of een telecomoperator vandaan te koop is valt er imo weinig Nederlandse wetgeving toe te passen op het unlocken ervan en de Amerikaanse wetgeving geldt niet voor ons. Wat mij betreft is er dus weinig dubieus aan.Naast het feit dat we hier op het forum sowieso geen Vraag & Aanbod willen zien, willen we al helemaal niets te maken hebben met de handel in dubieuze waren.
Ja, 1x met de muis klikkenLt. Marx schreef op dinsdag 28 augustus 2007 @ 10:04:
Moet je zelfs niet eerst een hack uitvoeren zodat wifi en de ipod werkt? Volgens mij kan je pas daarna hem hacken om te bellen.
367 dollar?Stefan© schreef op dinsdag 28 augustus 2007 @ 15:04:
[...]
Ach, de supersim en turbosim methodes lijken me ook niet al te gecompliceerd. Enkel tijdrovend. Ik zie het ook als een uitdaging. 367 dollar vind ik de uitdaging wel waard.
Excuses, 367 euro bedoel ik.
Verwijderd
Ex BTW, ex invoerrechten en ex verzendkosten.Stefan© schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 00:45:
[...]
Excuses, 367 euro bedoel ik.Was nog niet helemaal wakker vanmiddag. 500 USD is in EUR 367.
Hij haalt m zelf gok ik... en hoopt op mazzel bij de douaneVerwijderd schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 00:48:
[...]
Ex BTW, ex invoerrechten en ex verzendkosten.
Verwijderd
Sterker nog je kan de iPhone gewoon online bestellen als je hier in amerika woont. Stuurt Apple de iPhone zonder verzendkostent naar je toe in een mooie boxStefan© schreef op dinsdag 28 augustus 2007 @ 14:20:
[...]
Hoe gaat dit dan? Loop je gewoon een Apple Store in, en je vraagt om een iPhone? Geen gezeur over contracten etc.?
AT&T en Apple gingen er dus vanuit dat je de iPhone niet zou kunnen activeren wanneer je via iTunes géén contract af zou sluiten?
Ik vertrek donderdag voor 4 weken vakantie in Amerika. Als het zo makkelijk gaat, dan is het toch erg verleidelijk om er een 1 mee te nemen.
Verwijderd
dat is interesant, ik heb het zelf met meerdere sims geprobeerd hier in Engeland en geen van alle werkte. Ik heb het niet met mijn nederlandse vodafone sim geprobeerd aangezien dat een 3g sim is en naar wat ik begrepen heb zo en zo niet zou werken.Dat is dus niet waar, ik bel met mijn Nederlandse T-Mobile (abo uit april 2006) supersim in m'n iPhone. En anders gewoon een prepaid T-Mobile simmetje kopen, KI daarvan is op het moment extraheerbaar (pff, is dat een woord)
Verwijderd
Dan heb je alsnog een paar procent BTW. En mazzel bij de douane? Als ze een iPhone tegen komen, zonder factuur uit Holland, ben je goed de sjaak.matthijst schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 01:31:
[...]
Hij haalt m zelf gok ik... en hoopt op mazzel bij de douane
uh, gewoon meenemen in je broekzak zoals elke mobiele telefoon?Verwijderd schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 10:47:
[...]
Dan heb je alsnog een paar procent BTW. En mazzel bij de douane? Als ze een iPhone tegen komen, zonder factuur uit Holland, ben je goed de sjaak.
Klopt, de rest van de Nederlandse providers werkt niet. Kennelijk gebruikt T-Mobile als enige in Nederland nog de (relatief) eenvoudig te kopiëren comp128 v1 simkaarten. Zie dus ook het hackintosh forum.Verwijderd schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 10:16:
[...]
dat is interesant, ik heb het zelf met meerdere sims geprobeerd hier in Engeland en geen van alle werkte. Ik heb het niet met mijn nederlandse vodafone sim geprobeerd aangezien dat een 3g sim is en naar wat ik begrepen heb zo en zo niet zou werken.
Het is al eerder langsgekomen in dit topic dat je de woordherkenning op de iPhone niet uit kan zetten, dus je zit er helaas aan vast. Edit: Ah kan dus wel, leuk! Dat wist ik nog niet. Maakt hem nog een stuk interessanter!absrnd schreef op dinsdag 28 augustus 2007 @ 11:19:
[...]
- ik sms niet vaak, en ik voer nu ook al per letter in, de Ned spelling kan schijnbaar
mijn woord gebruik niet herkennen, en heen en weer switchen tussen woord herkenning
duurt langer !
- visual voicemail werkt toch alleen dan met iemand die ook een Iphone heeft !!??
[ Voor 8% gewijzigd door GekkePrutser op 29-08-2007 13:28 ]
Verwijderd
Ik zou het doen!
Verwijderd
Verwijderd
Hoeveel moeite is het bij elkaar om hem te hacken?kaassouffle schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 19:09:
Ha die gast van Bright.nl kwam net bij RTL Boulevard pimpen met zijn iPhone... gehacked en wel..
supersim + software...
Verwijderd
Daar zeidenze heel weinig.. supersim bestellen..progje draaien en klaar..Verwijderd schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 19:44:
[...]
Hoeveel moeite is het bij elkaar om hem te hacken?
Verwijderd
Ik wacht wel op de gratis hack, daar zijn we tweakers voorkaassouffle schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 20:19:
[...]
Daar zeidenze heel weinig.. supersim bestellen..progje draaien en klaar..
Verwijderd
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 30-08-2007 13:10 ]
Verwijderd
die trots waarmee het ook gebracht wordt, echt schandalig. en dat terwijl nokia bij de introductie van de iphone nog de grootste mond had. dit is gewoon een regelrechte kopie!Verwijderd schreef op donderdag 30 augustus 2007 @ 13:08:
Even wat anders, [url=http://www.telecomlog.nl/nokia-kopieert-iphone-interface/]Nokia kopieert de iPhone[\url], no kidding.
Verwijderd
Verwijderd
Er is zeker wel een nadeel voor de consument, alleen iets meer indirect en wat abstracter.. Als er een bedrijf komt dat een goed en innovatief product namaakt gaat dit het originele bedrijf geld kosten. Het namaak bedrijf kan een lagere prijs hanteren doordat er lagere R&D kosten zijn.. Het gevolg is dat het originele bedrijf zijn prijzen omlaag moet doen, waardoor de marges lager worden en er minder geld binnen komt. Hierdoor is er weer minder geld om in R&D te stoppen voor weer een nieuw innovatief product.Verwijderd schreef op donderdag 30 augustus 2007 @ 17:58:
Ik snap het probleem niet dat mensen hebben met het feit dat Nokia Apple kopieert, wij worden er alleen maar beter van: als het een slechte kopie is kopen we hem niet, is het een kopie +ver betering hebben we een beter apparaat.
Wat betreft de software unlock, ik begin er toch een beetje aan te twijvelen of die wel uitkomt, hij zal er uiteindelijk wel komen ( het is immers bevestigd dat het mogelijk is), maar dit ziet er toch een beetje dood uit allemaal.
[ Voor 23% gewijzigd door hellboy123 op 30-08-2007 18:52 ]
Verwijderd
Verwijderd
Ik denk dat we niet hoeven te doen of Apple nu heel zielig is, Apple and Nokia zijn beide voldoende gerespecteerde bedrijven om met dingen als patenten rekening te houden en de mogelijkheden daar van in te zien. Ofwel apple was niet innovatief genoeg voor een patent ofwel Nokia kan geen directe copy maken.Er is zeker wel een nadeel voor de consument, alleen iets meer indirect en wat abstracter.. Als er een bedrijf komt dat een goed en innovatief product namaakt gaat dit het originele bedrijf geld kosten. Het namaak bedrijf kan een lagere prijs hanteren doordat er lagere R&D kosten zijn.. Het gevolg is dat het originele bedrijf zijn prijzen omlaag moet doen, waardoor de marges lager worden en er minder geld binnen komt. Hierdoor is er weer minder geld om in R&D te stoppen voor weer een nieuw innovatief product.
Die patenten zijn er niet voor niks, ze zijn ervoor om de innovatie te bevorderen..
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 02-09-2007 22:46 ]
Ik vind de prijs voor zo'n toestel redelijk normaal. Dat betaal je momenteel hier voor een dergelijk Nokia toestel ook.Verwijderd schreef op zaterdag 01 september 2007 @ 10:44:
Dus ze zaten fout en geven hun fout toe, wat moeten ze anders?
Verder hoeven ze het product niet eens te innoveren als ze hem gewoon sim unlocked verkopen zou dat apple al dwingen om hun iphone ook op een normale manier te distribueren. De Iphone is op dit moment one of a kind en dat merk je ook aan de prijs, concurrentie is dus hard nodig.
Of te koop via marktplaats voor €3,- waarschijnlijk ...absrnd schreef op zaterdag 01 september 2007 @ 14:33:
ik denk dat het dadelijk in eens heel snel gaat, via een andere site verkopen ze aan duizenden dollars van de crack om dan weer snel te verdwijnen voordat de site uit de lucht gehaald kan worden, daarna zal de software crack gewoon gratis via torrent te downen zijn.
[ Voor 69% gewijzigd door Daedalus op 03-09-2007 14:07 ]
Vraag me inderdaad nu af wat je dan krijgt, mja voor 3 euro ... Je zou 50 licenties voor €35 euro krijgen bij IphoneSimfree.com (70 cent per licentie, 2,30 winst mwah...)absrnd schreef op maandag 03 september 2007 @ 14:37:
dat is knap de software crack is nog niet eens uitgegeven, en zij hebben het al ???
dan zal je wel je IMEI nummer moeten overhandigen, en daarna een paar vette rekeningen naar de mafiosie in croatië
ik zal ze wel een mailtje sturen![]()
.
[ Voor 11% gewijzigd door dawuss op 03-09-2007 22:26 ]
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd schreef op zondag 02 september 2007 @ 22:07:
Ik heb even een vraag, is het mogelijk om een totale transformatie van mijn p910 tot iphone te veranderen?
Ik heb een theme gedownload maar dat is niet echt wat ik ervan verwachtte, kan ik de icoontjes van het application menu veranderen, als de klep open is he... Ik heb al theme creator gebruikt, maar tot nu toe geen succes...
Kijk eens even hierna.. : http://video.google.nl/videoplay?docid=8705663575682025465
De beschrijving zegt: Tricastmedia TWUIK Rich Media Engine
dus nog effe wachten Snort !Nederland
Voor Nederland heeft de aankondiging geen gevolgen: in ons land komt de Iphone pas in 2008 beschikbaar, niet noodzakelijk via één van de genoemde mobiele operators. Want uit de nu gesloten overeenkomst blijkt wel dat Apple niet de voorkeur heeft gegeven aan één operator die heel Europa kan afdekken.
Uhm, wat heeft dit met iPhones te maken?Verwijderd schreef op maandag 03 september 2007 @ 17:53:
Even om terug te komen op mijn vraag :
[...]
Verwijderd
dit gaat wel degelijk over de iphone, ik wil een soort look-a-like maken met deze software alleen tot nu toe alleen themes gevonden, alleen dit kost geld, en als het veranderen van mijn symbian software op het spel staat liever niet... ik bedoel ik heb dit al eens meegemaakt met de ipod nano...matthijst schreef op maandag 03 september 2007 @ 18:36:
[...]
Uhm, wat heeft dit met iPhones te maken?
Mensen hier hebben een iphone, of zijn erin geinteresseerd. Misschien meer een vraag voor een sony forum?
Verwijderd
Niet juist, er wordt gewaarschuwd voor een gemodde versie van Woronscan door kiscan.net. De link naar Woronscan die in de Supersim tutorial staat kun je gewoon gebruiken.oscar schreef op maandag 03 september 2007 @ 15:38:
Let op: de links op het Hackint0sh forum naar de software bevat een virus. Gebruik deze software dus absoluut niet om je simkaart uit te lezen. De gegevens worden namelijk via een backdoor verstuurd naar een onbekend e-mail adres!
[ Voor 90% gewijzigd door dawuss op 03-09-2007 22:26 ]
Verwijderd
Je hebt gelijk, de versie op kiscan.net is gemod. Inmiddels is vanmiddag de link in de tutorial aangepast, maar ook de versie van mobile01 waar men nu naar verwijst is niet te vertrouwen. Er is ook hier een trojan aan boord! U bent gewaarschuwd allen (ach ja, een goeie up-to-date virusscanner installeren helpt ook).Morangie schreef op maandag 03 september 2007 @ 20:20:
Niet juist, er wordt gewaarschuwd voor een gemodde versie van Woronscan door kiscan.net. De link naar Woronscan die in de Supersim tutorial staat kun je gewoon gebruiken.
Hee MM2005, die geruchten hoor ik ook, maar de bronnen blijven meestal wat vaag. Kun jij misschien wat duidelijker zijn voor wat betreft jouw bron?Verwijderd schreef op maandag 03 september 2007 @ 22:20:
Bron? Vodafone zelf vanmiddag tijdens een bespreking.
Verwijderd
Verwijderd
Tja wat moet ik er anders van zeggen dat ik het uit eerste hand heb omdat ik er zelf bij aanwezig was. Dus je zult het hiermee moeten doen. Het wordt voor Nederland Vodafone en voor Duitsland T-Mobile vanaf maart 2008.oscar schreef op maandag 03 september 2007 @ 23:20:
[...]
Hee MM2005, die geruchten hoor ik ook, maar de bronnen blijven meestal wat vaag. Kun jij misschien wat duidelijker zijn voor wat betreft jouw bron?
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq