[iPhone] Discussietopic Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 10 Laatste
Acties:
  • 12.585 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• omitz
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-09 09:48
gewoon wachten dus. Waarshijnlijk dat alle providers met de iphone aan de leur kunnen. Ze zullen niet allemaal de diensten kunnen ondersteunen, maar ik denk dat elke provider de telefoon mag aanbieden, en zo hoort dat!

Heeft apple trouwens om 18:00u geen mediaevent waarin ze de ipods en de nieuwe iphone laten zien? Oh nee, is morgen

[ Voor 30% gewijzigd door omitz op 04-09-2007 17:44 ]

Wie het laatst lacht, denkt het langzaamst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

omitz schreef op dinsdag 04 september 2007 @ 17:34:
gewoon wachten dus. Waarshijnlijk dat alle providers met de iphone aan de leur kunnen. Ze zullen niet allemaal de diensten kunnen ondersteunen, maar ik denk dat elke provider de telefoon mag aanbieden, en zo hoort dat!

Heeft apple trouwens om 18:00u geen mediaevent waarin ze de ipods en de nieuwe iphone laten zien? Oh nee, is morgen
Dus dat is tegen 19:00u lokale tijd voor belgie en nederland?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-04-2022

KeeZ

Deze plek is te koop.

Verwijderd schreef op dinsdag 04 september 2007 @ 23:12:
[...]

Dus dat is tegen 19:00u lokale tijd voor belgie en nederland?
Zoals gewoonlijk ja...

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 09:54

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

Apple heeft net de iPod Touch aangekondigd. Op het eerste gezicht lijkt het een iPhone zonder telefoon-functionaliteit. Dit zou wel een interessant alternatief kunnen worden voor de iPhone.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Behalve dan dat je er niet mee kunt bellen :P

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

CyBeR schreef op woensdag 05 september 2007 @ 19:49:
Behalve dan dat je er niet mee kunt bellen :P
Er lijken nu ook al genoeg mensen een iPhone te halen zonder abonnement om hem als iPod te gebruiken. Dat hoeft dus niet voor iedereen een probleem te zijn. De iPod Touch zou als het goed is nog deze week in Nederland te koop moeten zijn, terwijl wij waarschijnlijk nog een half jaar op de iPhone moeten wachten.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 23:53
Wel weer typisch Apple om de prijs opeens te verlagen.
schooiers

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• omitz
hier een linkje naar dat nieuws.
Of kijk gewoon op de Apple.com

ipods touch screen en wifi
"slechts" 8 en 16 Gb.

Benieuwd naar nieuws over de Iphone want daar gaat dit topic tenslotte over....
Kan wel zeggen dat de prijs verlaagd is naar $ 399 voor de 8Gb Iphone. De 4 Gb wordt niet neer gemaakt!

[ Voor 29% gewijzigd door omitz op 05-09-2007 20:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

matthijst schreef op woensdag 05 september 2007 @ 20:30:
schooiers
Prijzen omhoog, gezeik. Prijzen omlaag, gezeik. Onvoorstelbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zpottr
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Zpottr

Henk

matthijst schreef op woensdag 05 september 2007 @ 20:30:
schooiers
He? Leg eens uit...? 8)7 8)7 8)7 8)7

Mensen die dat ding destijds gekocht hebben voor 599 hadden dat bedrag er op dat moment toch voor over? Ik ben echt benieuwd waar jouw reactie vandaan komt. Echt. Onbegrijpelijk.

[ Voor 28% gewijzigd door Zpottr op 05-09-2007 21:21 ]

Zoef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alienfruit
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 10-09 18:14

alienfruit

the alien you never expected

Tja, als early adaptor weet je gewoon dat de prijs snel na beneden gaat. Telefoons dalen ovirigens altijd snel in prijs. Als je een iPhone hebt zo vroeg na de introductie dan heb je ook gewoon het geld om het te kopen en moet je ook niet zeuren :)

[ Voor 3% gewijzigd door alienfruit op 05-09-2007 21:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-09 10:37
baal ervan dat er geen 16gig model is en eigenlijk nog meer dat er niet is aangekondigd wanneer hij in europa wordt gereleased.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R4NCOR
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09-09 15:33

R4NCOR

eigenlijk gewoon Niels

Pixxa schreef op woensdag 05 september 2007 @ 21:27:
baal ervan dat er geen 16gig model is en eigenlijk nog meer dat er niet is aangekondigd wanneer hij in europa wordt gereleased.
Dat stoort me inderdaad wel steeds meer aan Apple. Ik krijg de indruk dat het steeds vaker gebeurt met nieuwe producten :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Zpottr schreef op woensdag 05 september 2007 @ 21:20:
He? Leg eens uit...? 8)7 8)7 8)7 8)7

Mensen die dat ding destijds gekocht hebben voor 599 hadden dat bedrag er op dat moment toch voor over? Ik ben echt benieuwd waar jouw reactie vandaan komt. Echt. Onbegrijpelijk.
Onbegrijpelijk? Als je net een week een iPhone hebt en nu is hij opeens 40% goedkoper vind jij het onbegrijpelijk als mensen dat "minder" vinden? Dan is er eerder iets mis met jou dan met mij :*)

En tuurlijk had ik het geld er 6 dagen geleden (en nog wel) voor over, maar is wel ff "zuur" als je nu opeens $200 minder zou hebben kunnen betalen, dat bedoel ik, is toch een gratis nieuw model Nano erbij ;)

Apple heeft trouwens een 14 dagen refund policy als de prijs binnen die periode daalt. Zojuist een refund aangevraagd, ben benieuwd of dat gaat lukken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

matthijst schreef op woensdag 05 september 2007 @ 23:07:
[...]
En tuurlijk had ik het geld er 6 dagen geleden (en nog wel) voor over, maar is wel ff "zuur" als je nu opeens $200 minder zou hebben kunnen betalen, dat bedoel ik, is toch een gratis nieuw model Nano erbij ;)
Tsja, kan gebeuren. Je kunt toch ook vandaag in de supermarkt een zak chips kopen voor twee euro, die morgen nog maar 50ct kost? Bovendien stom om 6 dagen voor een special event dit soort dingen te kopen maar goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
CyBeR schreef op woensdag 05 september 2007 @ 23:11:
Tsja, kan gebeuren. Je kunt toch ook vandaag in de supermarkt een zak chips kopen voor twee euro, die morgen nog maar 50ct kost? Bovendien stom om 6 dagen voor een special event dit soort dingen te kopen maar goed.
Lekkere vergelijking: 1,50 voor een zak chips of meer dan $200 voor een telefoon :)
Was toen in New York, nu niet mee :)
Al met al zal het niet zoveel schelen: zelf meenemen vs. bestellen op Ebay + verzenden + evt. import+douane, maar toch.

Trouwens: Apple denkt er zelf schijnbaar ook zo over, gezien hun 14 dagen refundbeleid :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zpottr
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Zpottr

Henk

matthijst schreef op woensdag 05 september 2007 @ 23:07:
[...]

Onbegrijpelijk? Als je net een week een iPhone hebt en nu is hij opeens 40% goedkoper vind jij het onbegrijpelijk als mensen dat "minder" vinden? Dan is er eerder iets mis met jou dan met mij :*)

Apple heeft trouwens een 14 dagen refund policy als de prijs binnen die periode daalt. Zojuist een refund aangevraagd, ben benieuwd of dat gaat lukken :)
Goed. Dus
1) wat is er "typisch Apple" aan de prijsverlaging (dat is bijzonder on-Apple zelfs, iha doen ze betere specs voor hetzelfde geld als er iets veranderd wordt)
2) wat maakt ze dan "schooiers" [Landlopers, deugnieten, schoften, bedelaars]?

Zoef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alienfruit

alienfruit

Hoezo? Dat nieuws is al zo oud als de weg naar Rome. Microsoft is al tijdje bezig met een Windows Mobile based toestel met Silverlight als de grafische motor. Een prototype overigens die ik begin April heb gezien, en inderdaad meer een onderzoeksproject en/of 'hobby' project is.

[ Voor 27% gewijzigd door alienfruit op 05-09-2007 23:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Zpottr schreef op woensdag 05 september 2007 @ 23:41:
[...]

Goed. Dus
1) wat is er "typisch Apple" aan de prijsverlaging (dat is bijzonder on-Apple zelfs, iha doen ze betere specs voor hetzelfde geld als er iets veranderd wordt)
2) wat maakt ze dan "schooiers" [Landlopers, deugnieten, schoften, bedelaars]?
Eerste reactie was voordat ik die 14 dagen policy kende.
En het is natuurlijk afwachten of je dat geld werkelijk terugkrijgt :D

Tot nu toe slechte ervaringen met Apple, dus heb er nog niet al teveel hoop op :+

• Servor
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Als er een Europese 16GB iPhone (met 3G, hopelijk) aangekondigd wordt op de Expo, dan gaat mij geld daar naar toe ipv een iPod Touch. Easypeasy.

Verwijderd

Over de mensen die teleurgesteld zijn omdat er niets is vermeld over de Europese lancering: 25 September begint de Apple Expo in Parijs. Is het geen traditie daar ook een Keynote te houden?

[ Voor 1% gewijzigd door Verwijderd op 06-09-2007 10:25 . Reden: @Servor was me voor... ]

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 22:24
Engadget maakt een erg goede case voor een introductie van de 3G iPhone met 16 GB geheugen in Parijs: http://www.engadget.com/2...for-europe-we-might-know/

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

• Erhnam
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21:44

Erhnam

het Hardware-Hondje :]

Ik ben er uit! Ik zat te twijfelen over een Touch maar het wordt nu echt de iPhone. Een vriend van mij gaat naar de VS en neemt er eentje mee. De prijs 400 dollar = 300 euro is gelijk aan de touch. Ook al kan je er (nog) niet mee bellen dan nog zitten er meer features op die het eigenlijk beter maken.

http://www.xbmcfreak.nl/

• EnderQ
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 02:37
Erhnam schreef op donderdag 06 september 2007 @ 14:10:
Ik ben er uit! Ik zat te twijfelen over een Touch maar het wordt nu echt de iPhone. Een vriend van mij gaat naar de VS en neemt er eentje mee. De prijs 400 dollar = 300 euro is gelijk aan de touch. Ook al kan je er (nog) niet mee bellen dan nog zitten er meer features op die het eigenlijk beter maken.
Ja met deze prijs is het erg interessant, is er geen online betrouwbare methode om er een te bestellen uit amerika met hooguit invoerrechten van ongeveer 20%.

P.s. ik heb een dm-tje naar je gedaan Ernham.

Verwijderd

Erhnam schreef op donderdag 06 september 2007 @ 14:10:
nogmaals..... er komt zowiezo nog tax overheen en daarnaast nog invoerrechten.

• R4NCOR
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09-09 15:33

R4NCOR

eigenlijk gewoon Niels

http://www.apple.com/hotnews/openiphoneletter/

Toch sportief van Steve :)
Tuurlijk is dat een groot deel eigenbelang, marketing en klantenbinding etc. etc., maar desalniettemin, wauw!

• matthijst
Wow, na 3 telefoontjes naar Amerika, waarin ze zeiden dat de refund alleen persoonlijk kon worden gegeven, dus ik naar de winkel moest komen, gevolgd door 6 zeikmailtjes, hebben ze me de refund gegeven...

Erg nette actie van Apple!
Toch leuk, iPhone voor 243 euro ipv 404 :D

Verwijderd

R4NCOR schreef op donderdag 06 september 2007 @ 21:43:

Tuurlijk is dat een groot deel eigenbelang, marketing en klantenbinding etc. etc., maar desalniettemin, wauw!
Hey, ik heb ooit een Commodore Amiga voor 2.400 gulden gekocht en die kostte nog geen 4 jaar later 499 gulden! Kan ik nog 2000 gulden credit bij Commodore terugvragen?
En een Playstation 1 voor 1.500 gulden! En een Playststion 2 voor 1.300 gulden! En een XBOX voor 800 gulden! en.....

• matthijst
Verwijderd schreef op donderdag 06 september 2007 @ 22:23:
[...]

Hey, ik heb ooit een Commodore Amiga voor 2.400 gulden gekocht en die kostte nog geen 4 jaar later 499 gulden! Kan ik nog 2000 gulden credit bij Commodore terugvragen?
En een Playstation 1 voor 1.500 gulden! En een Playststion 2 voor 1.300 gulden! En een XBOX voor 800 gulden! en.....
Klein verschil tussen 4 jaar en 60 dagen ;)
Of in mijn geval: 6 dagen :D

Toch mooi een gratis nieuwe Nano erbij gekregen nu...
Steve, bedankt...

• Tristan
R4NCOR schreef op donderdag 06 september 2007 @ 21:43:

Absoluut! Erg netjes daar ze het niet hoefden te doen!

Verwijderd

wat is de status van de iPhone hack, by the way?

Verwijderd

Mooi gebaar inderdaad. En ze moeten tenslotte plaatsmaken voor de Europese opvolger waarvan verwacht wordt dat die op de Apple Expo, die start op 25 september in Parijs, aangekondigd zal worden: een 16GB, 3G iPhone voor... 599

Verwijderd

Het mooiste is nog wel dat Apple de iPhone twee maanden lang met minimaal 200 dollar pure winst heeft weten te verkopen. Talking about overpriced!

Inkoopprijs dalingen van de hardware niet meegerekend.

• Eswip
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 23-06-2024
Verwijderd schreef op donderdag 06 september 2007 @ 23:22:
Het mooiste is nog wel dat Apple de iPhone twee maanden lang met minimaal 200 dollar pure winst heeft weten te verkopen. Talking about overpriced!

Waarom het nu vooral goedkoper kan, komt door de iPod touch. Veel hardware is gelijk, dus kan veel groter worden ingekocht. Daarnaast kunnen bijna alle R&D kosten, en software kosten, ook worden terug verdient met de iPod touch...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Je moet niet zeuren! Accepteer gewoon dat je een early-adaptor bent :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alienfruit

alienfruit

Verwijderd schreef op donderdag 06 september 2007 @ 23:22:

Nou die 2% marge op Apple producten houd anders ook niet over. Normaal is het verschil maar een paar tientjes (10-30euro) of soms zelfs duurder dan in de Apple winkel. Nee, Apple verkopen is meer liefdadigheidswerk. Andere pc producten kan je gewoon met 10-20% marge verkopen. Netjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nils7
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 23:48
[...]

De Xbox was al in het euro tijdperk. En bij de prijsdaling van de Xbox heeft Microsoft contact met je gezocht en mocht je twee spellen naar keuze kiezen en kreeg je er een controller bij (bij elkaar waren deze producten precies het prijs verschil van voor en na de prijsdaling!)... misschien dat je die gemist had??

Alleen zo snel al na 2 maanden bij de iphone... Vind het een beetje lulkoek dat ze dat doen voor het "holiday season" in die brief.... dat is pas in december :|

NIO ET5 | Tesla Model Y LR | iRacing Profiel | To finish first, you first have to finish!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• absrnd
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 22:38
Ik krijg netjes $200,- terug van mijn vorige week gekochte IPhone _/-\o_

en iedereen weet dat er altijd meer dan 50% van de prijs winst is op elk product wat je in de winkel koopt, dus doe niet net alsof Apple een geldwolf is, juist het tegen overgestelde, zij verlagen de prijs als het kan, en beter voor hun product is, en geven zelfs de early adopters cash terug, wie doet dat nog tegenwoordig ??? ...nou wie...!! juist.

en iedereen weet dat rond een bijeenkomst van Apple een prijsverlaging kan komen op een populair product, en dan moet je niet een week van te vooren iets kopen maar moet je effe wachten :)

ik ben al een zeer grote stap dichterbij om geheel over te stappen op Apple, want laten we eerlijk zijn Apple is qua design toch net effe beter.
en om te zien wat Microsoft de volgende 10 jaar gaat gebruiken in Windows ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vooghel
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20:27

vooghel

Cunning linguist

alienfruit schreef op vrijdag 07 september 2007 @ 02:31:
[...]

Nou die 2% marge op Apple producten houd anders ook niet over. Normaal is het verschil maar een paar tientjes (10-30euro) of soms zelfs duurder dan in de Apple winkel. Nee, Apple verkopen is meer liefdadigheidswerk. Andere pc producten kan je gewoon met 10-20% marge verkopen. Netjes.
Geqxon heeft het ook niet over de marges van de retailers, naar die van het bedrijf zelf. En die kwamen uit op 45-50% (schatting iSuppli) en hoger (schatting Teardown). Voor de duidelijkheid: hierbij is alleen gekeken naar de kostprijs van de onderdelen. Het is dus een brutomarge, waar kosten als R&D, marketing, distributie etc. nog niet in verwerkt zijn.

Nederlands is makkelijker als je denkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thimp
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 22-02-2023
Verwijderd schreef op donderdag 06 september 2007 @ 17:32:
[...]

nogmaals..... er komt zowiezo nog tax overheen en daarnaast nog invoerrechten.
Hoe duur wordt het om een iPhone te bestellen bij Apple, komt er dan 19% btw overheen of hoe werkt dat? Op de site van de douane staat niet hoeveel dat is, weet iemand dat?

Met die prijsverlaging wordt het toch wel erg interessant om er eentje in te laten voeren.

Met de btw zou het dan ongeveer 350 euro kosten voor een 8gb iPhone, kan dit kloppen?

[ Voor 8% gewijzigd door Thimp op 07-09-2007 09:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Dj Omith schreef op vrijdag 07 september 2007 @ 09:36:
[...]

Hoe duur wordt het om een iPhone te bestellen bij Apple, komt er dan 19% btw overheen of hoe werkt dat? Op de site van de douane staat niet hoeveel dat is, weet iemand dat?

Met die prijsverlaging wordt het toch wel erg interessant om er eentje in te laten voeren.

Met de btw zou het dan ongeveer 350 euro kosten voor een 8gb iPhone, kan dit kloppen?
Op Ebay halen bij een buy it now, want denk niet dat Apple verzendt naar NL?
Reken op ongeveer 399 + 50 verzendkosten --> 449 = 336 euro.
Eventueel ongeveer 20% belasting/douane eroverheen --> 404 euro....

Handigst is om iemand die naar de VS gaat er 1 te laten halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
die prijsdaling kan niet anders zijn dan dat ze zich voorbereiden op een europesche iphone met 16gig. Jongens help me hopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat nou, als je nu de 100$ bon krijgt, je een 4GB iPhone waar je 499 voor betaald hebt terugbrengt met een restocking-free van 50 dollar. 50 dollar winst :)

Vervolgens koop je voor 399 dollar een 8GB iPhone, waarna je een dubbele capaciteit hebt, én je hem dus voor 350 dollar gekocht hebt!

Uitbuiten tot de max.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Verwijderd schreef op vrijdag 07 september 2007 @ 10:40:
Wat nou, als je nu de 100$ bon krijgt, je een 4GB iPhone waar je 499 voor betaald hebt terugbrengt met een restocking-free van 50 dollar. 50 dollar winst :)

Vervolgens koop je voor 399 dollar een 8GB iPhone, waarna je een dubbele capaciteit hebt, én je hem dus voor 350 dollar gekocht hebt!

Uitbuiten tot de max.
Mooiste zijn de Ebay-verkopers die meerdere iPhones hebben verkocht, daar dikke winst op hebben gemaakt en nu nog 's $100 per iPhone kunnen innen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 00:39

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

absrnd schreef op vrijdag 07 september 2007 @ 08:46:
en iedereen weet dat er altijd meer dan 50% van de prijs winst is op elk product wat je in de winkel koopt...
Tikje kort door de bocht :) om maar een voorbeeld aan te dragen: nieuws: 'Productiekosten Xbox 360 bedragen 715 dollar'

In een heeeeele kleine notedop: het hangt natuurlijk altijd af van een combinatie van de ontwikkelkosten en de productiekosten en de periode waarover deze, na marktintroductie, worden terugverdiend. Ik denk dat Apple op de eerste generatie iPhone nog geld moet toeleggen, maar aangezien een groot deel van de techniek nu gedeeld blijkt te worden met de iPod Touch (waarschijnlijk tegelijkertijd met de iPhone ontwikkeld) worden die kosten gespreid en zal het snel worden terugverdiend.

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• absrnd
de winst over spelcomputers ligt inderdaad anders omdat er meestal verlies op wordt gedraaid, maar de winst verkregen wordt door de games :)

en voor diegene die vanaf Ebay een IPhone gaat kopen PAS OP !!, er is een namaak IPhone in de omloop die ook aangeboden wordt, maar er zijn al kopers die dachten een IPhone te kopen en die nep versie opgestuurd kregen !! 8)

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zerveza
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-12-2021

Zerveza

DoS porfavor

absrnd schreef op vrijdag 07 september 2007 @ 11:39:
de winst over spelcomputers ligt inderdaad anders omdat er meestal verlies op wordt gedraaid, maar de winst verkregen wordt door de games :)

en voor diegene die vanaf Ebay een IPhone gaat kopen PAS OP !!, er is een namaak IPhone in de omloop die ook aangeboden wordt, maar er zijn al kopers die dachten een IPhone te kopen en die nep versie opgestuurd kregen !! 8)

.
spreekt uit ervaring?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• absrnd
gelukkig niet maar op een aantal forums gelezen ;)

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het niet direct kunnen terugvinden in dit topic: maar kan er mij iemand wat meer vertellen over de downloadcapaciteiten van de iPhone?

Kan ik mediabestanden (vb. podcasts) via wifi downloaden met de iphone, en zo ja, komen deze dan in mijn muziekbibliotheek?

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 11-09-2007 20:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thimp
Verwijderd schreef op vrijdag 07 september 2007 @ 10:40:

Uitbuiten tot de max.
Boven 50 dollar is het verzenden vanuit apple gratis.

En het kopen van een iPhone vanaf ebay had ik ook geen goeie ervaringen mee ...

Verstuurd apple een iPhone naar nederland of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dj Omith schreef op vrijdag 07 september 2007 @ 16:45:
[...]

Verstuurd apple een iPhone naar nederland of niet?
Wat denk je? Lees het topic eens goed door. Als je een Apple-NL en een Apple-US store hebt, stuurt de US-store dan dingen naar NL? Lees het topic eerst eens door voordat je een vraag stelt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://gizmodo.com/gadget...irmed-on-video-297651.php

iphonesimfree unlock methode bevestigd!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cool maar ik wacht tot apple de iphone zelf naar nederland brengt.
dat is dan ook gelijk een betere versie waarschijnlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Cure
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23:52
Interessant! Ben in oktober in de US en als dan nog niks bekend is voor NL dan wordt het wel erg verleidelijk, voor +-290euro een iPhone!

Zou je om te internetten in NL een GPRS abo moeten hebben? (Webnwalk bijv. van T-mobile).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Niet online

Muthas

O+

The_Cure schreef op zaterdag 08 september 2007 @ 20:11:
[...]

Interessant! Ben in oktober in de US en als dan nog niks bekend is voor NL dan wordt het wel erg verleidelijk, voor +-290euro een iPhone!

Zou je om te internetten in NL een GPRS abo moeten hebben? (Webnwalk bijv. van T-mobile).
Heb het topic al doorgezocht, maar wat ik niet snap is, als je daar een iPhone koopt moet je toch een abbo bij AT&T afsluiten naast het betalen voor de iPhone zelf. Hoe regel je dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eswip
Zou het dan toch binnenkort zover zijn?? :P

Afbeeldingslocatie: http://images.appleinsider.com/iphone-t-mobileadlg-070908.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thimp
Waarschijnlijk iemand die zich verveelde met photoshop, maar wel leuk. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
hmmm er zit een kans in dat het waar is. Alhoewel ik niet snap waarom ze het een 16Gb iPod noemen en in de dataplan een iPhone terwijl ze in duitsland 'phone' niet kennen maar 'handy' gebruiken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GuntherS
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 10-07 14:04
Wow, dit abonnement is duur moest dit waar zijn!!
Ik hoop echt dat de iPhone hier in België Simlock-vrij verkocht gaat worden.
Ik gebruik zo'n 15€ per maand dus voor mij zou dat extreem duur zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Servor
  • Niet online
Ik vraag me af wat de losse toestelprijs word. Heb helemaal geen interesse in een ander abbo en visual voicemail zal me jeuken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberprutser
  • Laatst online: 11-09 13:54
Morgen ga ik de simlockvrij poging doen :)

As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eswip
Servor schreef op zondag 09 september 2007 @ 16:11:
Ik vraag me af wat de losse toestelprijs word. Heb helemaal geen interesse in een ander abbo en visual voicemail zal me jeuken.
Die zal er wss niet zijn.. wss kan je het alleen met een bepaald abbo kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Servor
  • Niet online
Eswip schreef op zondag 09 september 2007 @ 16:21:
[...]

Die zal er wss niet zijn.. wss kan je het alleen met een bepaald abbo kopen.
Dan haal ik 'm wel van eBay. Oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
Ballebek schreef op zondag 09 september 2007 @ 16:14:
iphonesimfree ? of supersim?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnderQ
Pixxa schreef op zondag 09 september 2007 @ 16:29:
[...]

iphonesimfree ? of supersim?
of mogelijkheid drie zie hackaday.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

We horen graag over de resultaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VeeGee
  • Laatst online: 11-09 15:03
En hoe wilde je dat gaan doen? 50 licences kopen bij iphonesimfree? 1 losse kopen op eBay? Ik heb er ook al 1 besteld, maar ze hebben nu al zo vaak gezegt: ''het word volgende week!'' Ik moet nog zien of het morgen wordt....zou wel leuk zijn natuurlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eswip schreef op zondag 09 september 2007 @ 15:21:
Zou het dan toch binnenkort zover zijn?? :P

[afbeelding]
Er staat al een fout in:

Er staat Apple iPod ipv Apple iPhone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GuntherS schreef op zondag 09 september 2007 @ 16:09:
Wow, dit abonnement is duur moest dit waar zijn!!
Ik hoop echt dat de iPhone hier in België Simlock-vrij verkocht gaat worden.
Ik gebruik zo'n 15€ per maand dus voor mij zou dat extreem duur zijn.
In België kan het niet met een abonnement zijn. Dat is koppelverkoop en is verboden.
Dus ik betwijfel of we de iphone vlug in België zullen zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WybWyb
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 09-09 18:14
Verwijderd schreef op zondag 09 september 2007 @ 18:17:
[...]

Er staat al een fout in:

ja, lol... Nep dus...
50 euro voor een abbo is duur!!!

MBPr 13" - iPhone Xr - iPad Pro 12.9 - Apple Watch 42mm - A7 III

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WybWyb
Verwijderd schreef op zondag 09 september 2007 @ 18:20:
[...]

In België kan het niet met een abonnement zijn. Dat is koppelverkoop en is verboden.
Dus ik betwijfel of we de iphone vlug in België zullen zien.
Oh... als dat zo is dan rijd k wel even naar belgië toe of laat k mn familie er wel een kopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

WybWyb schreef op zondag 09 september 2007 @ 18:47:
[...]

ja, lol... Nep dus...
50 euro voor een abbo is duur!!!
Je moet wel beseffen dat in die €49,95 meteen flat-rate breedband internet abonnement zit inbegrepen. Als deze reclame echt is, dan zou het juist behoorlijk meevallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WybWyb
MetroidPrime schreef op zondag 09 september 2007 @ 19:00:
[...]

Je moet wel beseffen dat in die €49,95 meteen flat-rate breedband internet abonnement zit inbegrepen. Als deze reclame echt is, dan zou het juist behoorlijk meevallen.
En dat is??? web n walk kost 10 euro per maand... 50 euro is egt vet duur... (voor als scholier zijnde....)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vihaio
  • Registratie: November 2006
Verwijderd schreef op zondag 09 september 2007 @ 18:17:
[...]

Er staat al een fout in:

Nee, er staat dat er een iPod met video speler in zit, en dat klopt best.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GuntherS
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 10-07 14:04
WybWyb schreef op zondag 09 september 2007 @ 18:48:
[...]
Oh... als dat zo is dan rijd k wel even naar belgië toe of laat k mn familie er wel een kopen...
Ik denk persoonlijk dat er meer mensen zo over gaan denken moest dit waar zijn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

WybWyb schreef op zondag 09 september 2007 @ 19:59:
[...]

En dat is??? web n walk kost 10 euro per maand... 50 euro is egt vet duur... (voor als scholier zijnde....)
Flat-rate is dat je eens per maand een bedrag betaalt en dat daar geen kosten bovenop komen(afhankelijk van de fair-use policy).

Je vergelijking is overigens behoorlijk krom, web 'n walk van €10 heeft een maximale snelheid van 64 kilobit/s. Als je er van uitgaat dat deze reclame echt is, dan krijg je voor €49,95 per maand 3,6 megabit/s, terwijl je bij T-Mobile voor 1,8 megabit/s zonder datalimiet €69,50 per maand moet betalen. Als deze reclame echt is, dan is het relatief gezien zeer goedkoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MetroidPrime schreef op zondag 09 september 2007 @ 20:25:
[...]

Flat-rate is dat je eens per maand een bedrag betaalt en dat daar geen kosten bovenop komen(afhankelijk van de fair-use policy).

Je vergelijking is overigens behoorlijk krom, web 'n walk van €10 heeft een maximale snelheid van 64 kilobit/s. Als je er van uitgaat dat deze reclame echt is, dan krijg je voor €49,95 per maand 3,6 megabit/s, terwijl je bij T-Mobile voor 1,8 megabit/s zonder datalimiet €69,50 per maand moet betalen. Als deze reclame echt is, dan is het relatief gezien zeer goedkoop.
Wat dacht je van The Phone House die mobiel breedband (HSDPA) aan gaat bieden voor 29 euro per maand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Servor
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 09 september 2007 @ 20:32:
[...]

Wat dacht je van The Phone House die mobiel breedband (HSDPA) aan gaat bieden voor 29 euro per maand?
..waar je dus weer niet mee kunt bellen. Kijk, er is altijd wel een goedkoper alternatief voor alles te vinden, maar dit is echt geen heel slechte deal hoor. Mocht het waar zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WybWyb schreef op zondag 09 september 2007 @ 19:59:
[...]

Ik denk ook niet dat de IPhone op de scholier is gericht (op dit moment)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaspers
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 17:04
Qua featureset zeker wel!
iPod, Video, Safari, dikke opslag, agenda, Youtube...

ik vat jou stelling echt niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kaspers schreef op zondag 09 september 2007 @ 21:26:
iPod, Video, Safari, dikke opslag
pr0n is niet alleen voor scholieren maar voor elke man tussen de 12 en 88 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WybWyb
master007 schreef op zondag 09 september 2007 @ 20:09:
[...]

Nee, er staat dat er een iPod met video speler in zit, en dat klopt best.
Ja dat staat er ook. Maar daarboven staat Apple Ipod 16GB... En dat is dus fout... Onder Apple Ipod 16GB staat wat jij bedoelde... Geïntegreerde ipod met video speler... maar dat is niet fout.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WybWyb
Verwijderd schreef op zondag 09 september 2007 @ 21:12:
[...]

Ik denk ook niet dat de IPhone op de scholier is gericht (op dit moment)
Vind ik wel hoor. Ik denk dat de meest ipod bij jongeren te vinden zijn... De iPhone is gewoon een heel goed apparaat. Webbrowsen, agenda notes invoeren(geen agenda meer mee nemen), MUZIEK luisteren... zelfs video bekijken. Ik denk dat deze telefoon erg gewild gaat worden onder de jongeren. Ik zou niet weten waar de iPhone anders op gericht moet worden dan de gewone consument/jongeren. Voor het bedrijfsleven is de iPhone namelijk niet geschikt omdat er gewoon geen word, excel powerpoint ondersteuning opzit....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WybWyb
MetroidPrime schreef op zondag 09 september 2007 @ 20:25:
[...]

Sjah als je t zo bekijkt... En dan zit er bij dat abbo van 50 euro ook nog 100 sms en 200 belminuten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 00:39

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

MetroidPrime schreef op zondag 09 september 2007 @ 19:00:
[...]

50 euro per maand en 500 euro bijbetalen vind jij meevallen? :) Mag ik een van je Ferrari's een keer lenen? :P

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

BeQuietAndDrive schreef op maandag 10 september 2007 @ 00:54:
[...]

50 euro per maand en 500 euro bijbetalen vind jij meevallen? :) Mag ik een van je Ferrari's een keer lenen? :P
Per maand €49,95 betalen is inderdaad aan de hoge kant, maar als je kijkt wat je ervoor terug krijgt, dan valt het gewoon mee. De korting zit hier in de abonnementsprijs en niet in de aanschafprijs van het toestel zelf. Ik denk dat je bij aanschaf van een eventuele iPhone Nano wel voor goedkopere abonnementen zult kunnen kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnderQ
nbc interview with iphone freeing person >:)

http://www.mobilemag.com/content/100/340/C13275/

cnn

http://www.youtube.com/watch?v=wuxY7nhyXrM

and this is funny

http://www.youtube.com/watch?v=lcB8CKa73B0

[ Voor 39% gewijzigd door EnderQ op 10-09-2007 03:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kaspers schreef op zondag 09 september 2007 @ 21:26:
iPod, Video, Safari, dikke opslag, agenda, Youtube...

(Voor mij is een scholier iemand tussen de 15-18/19)

Qua features wel, maar ik heb het over de prijs (van het toestel), contract gebondenheid (meeste scholieren hebben pre-paid) Het vraagt veel. Niet dat sommige er voor sparen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Cure
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23:52
Muthas schreef op zondag 09 september 2007 @ 15:13:
[...]

Heb het topic al doorgezocht, maar wat ik niet snap is, als je daar een iPhone koopt moet je toch een abbo bij AT&T afsluiten naast het betalen voor de iPhone zelf. Hoe regel je dat?
Je koopt de iPhone gewoon voor 399$ en activeer hem via iTunes thuis. Dit is o.a. gedaan om wachtrijen te voorkomen (elke iPhone-koper moet in de winkel papierhandel invullen voor abo etc.).

Dus NL'ers kopen een iPhone en activeren hem niet. Hij dient dan nog wel gehackt te worden natuurlijk.

Ik verwacht trouwens bij de Parijs Expo wel een announcement over iPhone @ EU hoor, duurt wel erg lang allemaal :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand een bron van dat plaatje? Waar komt het vandaan? Op zich zou het nog best waar kunne zijn (als je de geruchten moet geloven) en wordt dit eind september in Berlijk bekend gemaakt (op die ene beurs waar ik de naam van kwijt ben).

Verder zijn de abo's wel heel erg duur. Maar misschien is dat in Duitsland altijd al zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• omitz
WybWyb schreef op zondag 09 september 2007 @ 21:56:
[...]

Vind ik wel hoor. Ik denk dat de meest ipod bij jongeren te vinden zijn... De iPhone is gewoon een heel goed apparaat. Webbrowsen, agenda notes invoeren(geen agenda meer mee nemen), MUZIEK luisteren... zelfs video bekijken. Ik denk dat deze telefoon erg gewild gaat worden onder de jongeren. Ik zou niet weten waar de iPhone anders op gericht moet worden dan de gewone consument/jongeren. Voor het bedrijfsleven is de iPhone namelijk niet geschikt omdat er gewoon geen word, excel powerpoint ondersteuning opzit....
Denk hier eens aan:
Meeste (voortgezette) scholen hebben de mobiel op school verboden...
Verder denk ik niet dat veel ouders bereid zijn om zoon/dochter -lief een apparaat te geven van zo'n 400 €uro met een maandelijkse bonus van zo'n € 50,- voor 2 jaar lang...
Al helemaal niet als ze meer dan 1 kind hebben.
Bovendien belt 90% van die scholieren op basis van prepaid... (op is op)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morangie
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 10-06 12:07
Verwijderd schreef op zondag 09 september 2007 @ 21:34:
[...]
is niet alleen voor scholieren maar voor elke man tussen de 12 en 88 :)
Aha, typisch gevalletje meldpunt discriminatie :P . Volgens mij ben ik nog steeds vrouw en 37 zomers en winters oud. Of was ik nu weer die uitzondering 8) ?
Anyway, zit met smart te wachten op die $100 van Steve :D . Goeie reden om weer richting US te gaan!
Ander onderwerp: doet PIT het bij de ander iPhone bezitters ook best redelijk? Ik geef toe Vodafone HSDPA op m'n Nokia 6120 en HTC p3600 gaat sneller, maar toch.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToFast
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 25-01 12:49
Is de Samsung p520 niet iets voor sommige mensen hier? Vind hem persoonlijk mooier dan de Iphone, een stuk kleiner.

Of de LG ks20 :) ook geschikt voor gps...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fab1Man
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 04:44

Fab1Man

Live life to the fullest

The_Cure schreef op maandag 10 september 2007 @ 11:45:
[...]

Je koopt de iPhone gewoon voor 399$ en activeer hem via iTunes thuis. Dit is o.a. gedaan om wachtrijen te voorkomen (elke iPhone-koper moet in de winkel papierhandel invullen voor abo etc.).

Dus NL'ers kopen een iPhone en activeren hem niet. Hij dient dan nog wel gehackt te worden natuurlijk.

Ik verwacht trouwens bij de Parijs Expo wel een announcement over iPhone @ EU hoor, duurt wel erg lang allemaal :X
Ik ga 22 september met school naar New York, dus dan heb ik de mogelijkheid om een iPhone te kopen (zit momenteel nog te twijfelen tussen iPod Classic en iPhone...). Als ik echter de mogelijkheid heb, hoe zit dat nu precies. Stel ik zou in SoHo een Apple Retail store binnenlopen, kan ik daar voor $399,- een 8GB iPhone kopen zónder abonnement? En ook zonder dat ze mij raar gaan aankijken over hoe en wat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Fab1Man schreef op maandag 10 september 2007 @ 14:06:
[...]

Ik ga 22 september met school naar New York, dus dan heb ik de mogelijkheid om een iPhone te kopen (zit momenteel nog te twijfelen tussen iPod Classic en iPhone...). Als ik echter de mogelijkheid heb, hoe zit dat nu precies. Stel ik zou in SoHo een Apple Retail store binnenlopen, kan ik daar voor $399,- een 8GB iPhone kopen zónder abonnement? En ook zonder dat ze mij raar gaan aankijken over hoe en wat?
Ja. Dat abo fix je er namelijk later thuis bij. Als je amerikaan bent tenminste, jij moet 'm eerst unlocken en dan je simkaart erin proppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morangie
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 10-06 12:07
Fab1Man schreef op maandag 10 september 2007 @ 14:06:
[...]

Ja, heb ik ook gedaan bij de Apple Store in Bethesda.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberprutser
Kleine update over het unlocken: Het is niet gelukt :(

Het was al een pokkeklus om hem open te krijgen netjes (backplate is heeel gevoelig, beetje kracht en het buigt / verkleurt gelijk).
Ik heb het volgens deze handleiding te doen maar helaas: Ik kom tot stap 15 en dan krijg ik een dikke error en gebeurt er verder niks meer :P

Enige wat ik kon doen was het weer opnieuw doen en weer dezelfde foutmelding.

Na 2x dit gedaan te hebben vond ik het wel mooi geweest; wacht nog wel ff op een makkelijkere manier zonder dat je hoeft kort te sluiten das namelijk het meest irritante van alles; niet normaal hoe dicht die banen op elkaar zitten :X

[ Voor 19% gewijzigd door Uberprutser op 10-09-2007 14:56 ]

As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb je de permissions goed ingesteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberprutser
Verwijderd schreef op maandag 10 september 2007 @ 14:59:
Heb je de permissions goed ingesteld?
Alles gedaan zoals het moest (en over permissies wordt 100x gemutst dus je moet wel erg sloom zijn mocht je dat vergeten).

Kwam al 2 posts tegen van anderen die hetzelfde hebben.

Heb ieg weer 4 uur van mijn tijd kostelijk verkloot *O*

[ Voor 17% gewijzigd door Uberprutser op 10-09-2007 15:02 ]

Pagina: 1 ... 6 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.