[iPhone] Discussietopic Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 10 Laatste
Acties:
  • 12.586 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjek
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 10-09 18:29
Morangie schreef op maandag 10 september 2007 @ 14:20:
[...]

Ja, heb ik ook gedaan bij de Apple Store in Bethesda.
Maar het unlocking is nog niet 100% waterdicht toch? Hoe zit het met firmware upgrades enzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberprutser
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-09 13:54
Zolang je niet upgrade moet het werken maar ja dan moet het wel lukken :P

As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

komt er ook een nagivatie pakketje voor de iphone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vrijdag/maandag heb ik m'n iPhone. Eventjes installer.app op loslaten en dan tegen het einde van de week hopelijk iphonesimfree.

Wat is het leven toch prachtig vandaag *huppelt al fluitend door een groene weide*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WybWyb
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 09-09 18:14
omitz schreef op maandag 10 september 2007 @ 11:49:
[...]

Denk hier eens aan:
Meeste (voortgezette) scholen hebben de mobiel op school verboden...
Verder denk ik niet dat veel ouders bereid zijn om zoon/dochter -lief een apparaat te geven van zo'n 400 €uro met een maandelijkse bonus van zo'n € 50,- voor 2 jaar lang...
Al helemaal niet als ze meer dan 1 kind hebben.
Bovendien belt 90% van die scholieren op basis van prepaid... (op is op)
Ja maar dit is toch ook een pda waar dus een agenda op zit. Als je dus zegt dat het je agenda is kunnen ze je niks maken omdat je anders je huiswerk vergeet, want daar heb je immers een agenda voor hea.... En waarom moeten ouders dat ding voor hun kind kopen. De meeste jongeren/scholieren hebben een baantje dus zouden die dat gewoon zelf kunnen kopen. En die 50 euro per maand lukt ook wel want als je 4 zaterdagen werkt verdien je ongeveer 25 euro per dag als je 15 bent. dus hou je gewoon 50 euro per maand over....

MBPr 13" - iPhone Xr - iPad Pro 12.9 - Apple Watch 42mm - A7 III

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WybWyb schreef op maandag 10 september 2007 @ 16:13:
[...]

Ja maar dit is toch ook een pda waar dus een agenda op zit. Als je dus zegt dat het je agenda is kunnen ze je niks maken omdat je anders je huiswerk vergeet, want daar heb je immers een agenda voor hea.... En waarom moeten ouders dat ding voor hun kind kopen. De meeste jongeren/scholieren hebben een baantje dus zouden die dat gewoon zelf kunnen kopen. En die 50 euro per maand lukt ook wel want als je 4 zaterdagen werkt verdien je ongeveer 25 euro per dag als je 15 bent. dus hou je gewoon 50 euro per maand over....
1990 en Havo, dat verklaart een hoop. Je kunt natuurlijk ook even verder denken dat deze enorm toffe rebelse statement, je iPhone op flight-mode zetten en een papieren agenda gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnderQ
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 02:37
Ballebek schreef op maandag 10 september 2007 @ 14:59:
[...]

Alles gedaan zoals het moest (en over permissies wordt 100x gemutst dus je moet wel erg sloom zijn mocht je dat vergeten).

Kwam al 2 posts tegen van anderen die hetzelfde hebben.

Heb ieg weer 4 uur van mijn tijd kostelijk verkloot *O*
heb je die 1.8 volt gemeten?
En zijn er ook waar het wel is gelukt met deze guide?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Dat is zo'n onzin. Die school is ook niet dom, je kan als scholier gewoon een normale agenda meenemen. Is zelfs vaak gratis, gebruik die dan maar, zullen ze zeggen.
Ik mocht op school toch ook niet mn telefoon als rekenmachine gebruiken omdat die toevallig in mijn telefoon zat. Nee, ik moest gewoon een normale rekenmachine meenemen. Scholen kunnen die iPhone dus makkelijke verbieden.

Nu ik er over nadenken, bij mij op school (4 jaar geleden) waren telefoons EN mp3 spelers in de les verboden. Aangezien de iPhone beide is, kunnen ze hem dubbel verbieden :)

Daarnaast is een iPhone echt wel een flinke aanschaf voor een scholier. Ik denk dat alleen de sparende en rijke scholieren er mee zullen lopen. Want €400-€500 en €50 per maand kon ik zelf als scholier echt niet opbrengen (en ik werkte aardig wat die tijd).

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 10-09-2007 18:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij ons mag alles wel op school. Eten, drinken, smsen en dus ook een agenda op je telefoon. Volgens mij maken ze ook niet zoveel problemen van laptops aangezien dislectische mensen dat ook gewoon gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-09 10:37
Verwijderd schreef op maandag 10 september 2007 @ 16:11:
Vrijdag/maandag heb ik m'n iPhone. Eventjes installer.app op loslaten en dan tegen het einde van de week hopelijk iphonesimfree.

Wat is het leven toch prachtig vandaag *huppelt al fluitend door een groene weide*

is ipsf nu eindelijk vrijgegeven dan? nee toch.

Ahaa, eindelijk:
After numerous delays and endless cries of "hoax!", it looks like the iPhoneSIMfree iPhone unlocking software is finally available for purchase from four online retailers around the world. Wireless Imports in the US, iPhoneWorldwideUnlock in Australia, 1digitalphone in Germany, and iPhone4arab in Saudi Arabia (currently down) have all purchased bulk licenses from the iPhoneSIMfree team and are selling individual unlocks for around $100 (Update: that price is just from the US etailer, it seems; looks like the Aussies are letting it go for under 50 bucks American. Also, the Hackint0sh community is already busy at work trying to snatch these sites' code as we speak). Go nuts, and let us know your initial experiences below...

[ Voor 46% gewijzigd door Tristan op 10-09-2007 18:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://store.apple.com/1-...o=BC784DCD&nplm=MA501LL/A

dit is wel een gokje waard.. de 4 gig versie die nog op stock ligt is voor 299 dollar te bestellen via de site :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23:16

Chiron

Moderator Discord
[...]
En waarom moeten ouders dat ding voor hun kind kopen. De meeste jongeren/scholieren hebben een baantje dus zouden die dat gewoon zelf kunnen kopen. En die 50 euro per maand lukt ook wel want als je 4 zaterdagen werkt verdien je ongeveer 25 euro per dag als je 15 bent. dus hou je gewoon 50 euro per maand over....
Ik denk dat geld niet zozeer het probleem is (als je ziet wat 'de jeugd van tegenwoordig' te besteden heeft), maar hoef je tegenwoordig niet meer minimaal 18 te zijn voordat je een abonnement bij een telco af mag sluiten? :)

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flatwhite
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11-09 19:19
Verwijderd schreef op dinsdag 11 september 2007 @ 07:47:

dit is wel een gokje waard.. de 4 gig versie die nog op stock ligt is voor 299 dollar te bestellen via de site :o
...en hoe wil je de iPhone naar NL krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k995
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11-04 20:45
WybWyb schreef op zondag 09 september 2007 @ 21:56:
[...]

Vind ik wel hoor. Ik denk dat de meest ipod bij jongeren te vinden zijn... De iPhone is gewoon een heel goed apparaat. Webbrowsen, agenda notes invoeren(geen agenda meer mee nemen), MUZIEK luisteren... zelfs video bekijken. Ik denk dat deze telefoon erg gewild gaat worden onder de jongeren. Ik zou niet weten waar de iPhone anders op gericht moet worden dan de gewone consument/jongeren. Voor het bedrijfsleven is de iPhone namelijk niet geschikt omdat er gewoon geen word, excel powerpoint ondersteuning opzit....
Wel heb hier een collega die er 1 gekocht had toen hij in de VS was (echte apple freak)
Ik moet zeggen ik vind het een verschrikkelijk ding.

Voor het werk is het onbruikbaar (email, word , excel ,... werken amper of niet)

Voor jongeren lijkt hij me te duur en onhandig, je kan niet zelf (gratis) programa's instaleren , browsen gaat deftig via WIFI maar de browser zelf mankeert wel wat en crasht af en toe.
Muziek luisteren gaat idd deftig, agenda ook maar wie gaat er zoveel geld uitgeven voor een ipod waarmee je kan bellen?

Dan zijn er veel goedkopere en betere alternatieven.

Ik heb hier een acer N311 die veel beter als pda kan gebruikt worden dan die Iphone en een nokia gsm die even goed is als telefoon. En dat is dan nog de helft goedkoper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Jappe
  • Registratie: Februari 2006
  • Nu online
Zoals bijna iedereen hier ben ik erg onder de indruk van de iPhone en de iPod Touch. Nu zit ik alleen met het probleem welke ik moet halen.

Mijn eerste standpunt was dat ik de iPod Touch zou halen omdat de iPhone zulke hoge abbonementskosten heeft en ik toch liever prepaid bel.
Nu ik hier allerlei dingen lees over hacks etc ben ik toch weer aan het twijfelen.

De iPhone heeft toch een aantal opties die mij aantrekken zoals de Agenda functie, de camera (die heb ik niet dus mooi meegenomen!). Daarbij heb je met de iPhone wel alle functies en is de iPod Touch eigenlijk gewoon een iPhone met een stuk minder functies.

Het punt is dat ik in de herfstvakantie (15-10) naar New York ga. De iPhone en de iPod Touch liggen tegen die tijd in de schappen. Omgerekend is 399 dollar zo'n 298,01 euro. Hier komt waarschijnlijk nog belasting bij? Voor die ruim 300 euro heb ik de keuze uit de iPhone (alles in 1) of de iPod Touch.

Wat ik jullie wilde vragen is, of de hacks al in een vergevorderd stadium zijn om de iPhone prepaid te laten draaien?
Heeft iemand ervaringen met het kopen in New York (of ergens anders in de VS)? Wat is de gemiddelede tax? Of is die 399 het eindbedrag als ik bij de kassa afreken?

En wat zouden jullie doen?

Bedankt alvast voor de hulp en hopelijk kan ik beslissen voor dat ik naar NY ga ;)

Edit: Je hoeft toch geen papieren in te vullen voor dat abbonement als ik daar ben? Heeft iemand btw nog tips als ik de iPhone of Touch meeneem naar Nederland? Uitpakken, muziek erop zetten etc.

[ Voor 7% gewijzigd door Mr.Jappe op 11-09-2007 12:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaspers
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11-09 17:04
Ik zou voor een iPhone gaan, tegen die tijd gaat het waarschijnlijk een stuk makkelijker worden om de iPhone met NL sims te laten werken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morangie
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 10-06 12:07
De vrijstellingsdrempel van 175 euro voor goedereninvoer (reizigersbagage) wordt waarschijnlijk verhoogd naar 430 euro. Zie ook:

Kamervragen over goedereninvoer

Zou mij wel goed uitkomen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• absrnd
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 22:38
ik zou voor de Ipod Touch gaan als je de telefoon hype niet zo interessant vindt, de Touch heeft de zelfde appealing als the Phone, maar de IPhone wordt hoogstwaarschijnlijk naar 16GB opgeschroefd voor de Euro release.

internet surfen op de Phone is hier nog te traag en te duur, en dat kan de Touch ook via Wifi, verder zijn er veel zaken het zelfde.

de Software crack is nu uit en zal alleen maar verder weids verspreidt worden de komende dagen, en werkt op alle Sims (tot nu toe )
en de Touch hoeft niet gekraakt te worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morangie
Mr.Jappe schreef op dinsdag 11 september 2007 @ 12:11:

Wat ik jullie wilde vragen is, of de hacks al in een vergevorderd stadium zijn om de iPhone prepaid te laten draaien?
Heeft iemand ervaringen met het kopen in New York (of ergens anders in de VS)? Wat is de gemiddelede tax? Of is die 399 het eindbedrag als ik bij de kassa afreken?

Bedankt alvast voor de hulp en hopelijk kan ik beslissen voor dat ik naar NY ga ;)

Edit: Je hoeft toch geen papieren in te vullen voor dat abbonement als ik daar ben? Heeft iemand btw nog tips als ik de iPhone of Touch meeneem naar Nederland? Uitpakken, muziek erop zetten etc.
De sales tax in NY is 8% dus totaal betaal je dan $ 431. In de staat Delaware (3 uur rijden ten zuiden van NYC) is er helemaal geen sales tax.....als enige staat in de US. Geen papieren nodig dus bij de Apple Store.
Ik heb mijn T-Mobile supersim in m'n iPhone. Dus ik had ook nog zo'n 70 euro aan kosten voor de smartcard programmer en silvercard. En een hoop lol! En tijd! Dus het is maar net wat je wil en kan investeren.
Over meenemen: ik had 'm gewoon in m'n zak zitten en het doosje en tasje in m'n koffer... gokte erop dat de douane in Nederland op 1 juli nog niet zo met de iPhone bekend was. Uiteindelijk kon ik natuurlijk gewoon doorlopen...
Zelf denk ik dat de iPhone die in Nederland gaat uitkomen inderdaad 3G en 16GB zal zijn, maar ja dan is het inmiddels maart 2008 en bel ik alweer 9 maanden met m'n US iPhone...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Jappe
  • Nu online
Morangie schreef op dinsdag 11 september 2007 @ 13:23:
[...]

De sales tax in NY is 8% dus totaal betaal je dan $ 431. In de staat Delaware (3 uur rijden ten zuiden van NYC) is er helemaal geen sales tax.....als enige staat in de US. Geen papieren nodig dus bij de Apple Store.
Ik heb mijn T-Mobile supersim in m'n iPhone. Dus ik had ook nog zo'n 70 euro aan kosten voor de smartcard programmer en silvercard. En een hoop lol! En tijd! Dus het is maar net wat je wil en kan investeren.
Over meenemen: ik had 'm gewoon in m'n zak zitten en het doosje en tasje in m'n koffer... gokte erop dat de douane in Nederland op 1 juli nog niet zo met de iPhone bekend was. Uiteindelijk kon ik natuurlijk gewoon doorlopen...
Zelf denk ik dat de iPhone die in Nederland gaat uitkomen inderdaad 3G en 16GB zal zijn, maar ja dan is het inmiddels maart 2008 en bel ik alweer 9 maanden met m'n US iPhone...
Kijk de tijd om even 3 uur te rijden heb ik niet. Ik ben maar 4 dagen in New York.
Maar 431 dollar is nog steeds maar 312 euro, dus nog steeds een groot verschil.
Ook bij de Apple Store in NY hoef ik toch geen papieren te laten zien? Zo leek het even als je het leest ;)
Okay, je had je iPhone dus gewoon in je broekzak zitten. De boekjes in je koffer idd.
Ja ik weet dat de iPhone hier misschien met 16 gb komt, maar die zou dan wel 499 worden om verschil met de Touch te houden. Wat bedoel je trouwens met 3G?
Als de iPhone met 16GB in de VS zou zijn dan zou ik die wel halen denk ik.

Waar heb jij die smartcard programmer etc gekocht? Gewoon via internet? Als je geen AT&T abbonement hebt kan je toch wel alle andere features gebruiken, behalve bellen en voicemail, zoals internet, google maps, email (email gaat toch via Wifi??)

Bedankt alvast iig :)
absrnd schreef op dinsdag 11 september 2007 @ 13:16:
ik zou voor de Ipod Touch gaan als je de telefoon hype niet zo interessant vindt, de Touch heeft de zelfde appealing als the Phone, maar de IPhone wordt hoogstwaarschijnlijk naar 16GB opgeschroefd voor de Euro release.

internet surfen op de Phone is hier nog te traag en te duur, en dat kan de Touch ook via Wifi, verder zijn er veel zaken het zelfde.

de Software crack is nu uit en zal alleen maar verder weids verspreidt worden de komende dagen, en werkt op alle Sims (tot nu toe )
en de Touch hoeft niet gekraakt te worden :)
Ja ik weet dat de iPhone hier ook komt maar die komt pas laat en dan heb ik het dollar voordeel niet meer.
De iPhone heeft toch veel meer functies dan de iPod Touch en de prijs verschilt niet veel. Ik ben het met je eens hoor, als er een 16 GB iphone in de VS was dan had ik die gekocht.

Ik hoop ook best veel geduld voor die cracks want ik zal de iPhone in het begin nog niet gebruiken om te bellen, eerst de goede hack's afwachten.

Op internet surfen kost toch geen geld? :| Dat is toch via Wifi? Ik wil ook echt niet met mijn prepaid sim kaart op internet want dat is veel te duur.

De emailfunctie is via wifi? of via dat abonnement?

de abonnementkosten liggen toch echt vrij hoog.

Begin nu weer te twijfelen wat ik moet doen. de iPhone heeft best veel extra's tov de iPod Touch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morangie
Mr.Jappe schreef op dinsdag 11 september 2007 @ 13:44:
[...]

Ook bij de Apple Store in NY hoef ik toch geen papieren te laten zien? Zo leek het even als je het leest ;)
Okay, je had je iPhone dus gewoon in je broekzak zitten. De boekjes in je koffer idd.
Ja ik weet dat de iPhone hier misschien met 16 gb komt, maar die zou dan wel 499 worden om verschil met de Touch te houden. Wat bedoel je trouwens met 3G?
Als de iPhone met 16GB in de VS zou zijn dan zou ik die wel halen denk ik.

Waar heb jij die smartcard programmer etc gekocht? Gewoon via internet? Als je geen AT&T abbonement hebt kan je toch wel alle andere features gebruiken, behalve bellen en voicemail, zoals internet, google maps, email (email gaat toch via Wifi??)

Bedankt alvast iig :)
Sorry voor de onduidelijkheid, tuurlijk hoef je niets te laten zien bij welke Apple Store dan ook. Wel vroegen ze om een e-mailadres om de nota naar toe te versturen, maar dat was meer omdat het op 30 juni zo belachelijk druk was bij de kassa :D.

3G = UMTS, 3,5G = HSDPA

Ik heb de smartcard programmer bij satboy.com gekocht via internet.

Als je geen sim erin hebt zitten kun je alles doen behalve bellen en You Tube (You Tube werkt overigens nog steeds niet, omdat er kennelijk een speciale servercontrole plaatsvindt (someone correct me if i'm wrong) )

Ben overigens wel benieuwd naar de software unlock........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tescione
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 19-08 16:41
Morangie schreef op dinsdag 11 september 2007 @ 13:55:
[...]

Sorry voor de onduidelijkheid, tuurlijk hoef je niets te laten zien bij welke Apple Store dan ook.
Huh, het probleem was toch juist dat je bij de aankoop in de apple-stores in de VS in het bezit moet zijn van een Amerikaans rijbewijs en een sofinummer? zie deze link:

http://www.fd.nl/ShowReda...xt=N%7C1&DocumentId=36415

of is dat inmiddels niet meer zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fab1Man
  • Laatst online: 05:38

Fab1Man

Live life to the fullest

Mr.Jappe schreef op dinsdag 11 september 2007 @ 12:11:
Zoals bijna iedereen hier ben ik erg onder de indruk van de iPhone en de iPod Touch. Nu zit ik alleen met het probleem welke ik moet halen.

Mijn eerste standpunt was dat ik de iPod Touch zou halen omdat de iPhone zulke hoge abbonementskosten heeft en ik toch liever prepaid bel.
Nu ik hier allerlei dingen lees over hacks etc ben ik toch weer aan het twijfelen.

De iPhone heeft toch een aantal opties die mij aantrekken zoals de Agenda functie, de camera (die heb ik niet dus mooi meegenomen!). Daarbij heb je met de iPhone wel alle functies en is de iPod Touch eigenlijk gewoon een iPhone met een stuk minder functies.

Het punt is dat ik in de herfstvakantie (15-10) naar New York ga. De iPhone en de iPod Touch liggen tegen die tijd in de schappen. Omgerekend is 399 dollar zo'n 298,01 euro. Hier komt waarschijnlijk nog belasting bij? Voor die ruim 300 euro heb ik de keuze uit de iPhone (alles in 1) of de iPod Touch.

Ik zit dus met precies hetzelfde probleem. 22 september ga ik naar NY en kan dan ook kiezen tussen deze 2. Helaas weet ik het dus ook nog niet. Als ik mijn Nokia N73 verkoop is de iPhone veel goedkoper ook na de hacks, maar de onzekerheid en de risico's (dat is dan wel op z'n minst) en het gezeur trekken mij meer naar de Touch. Maar daarvoor heb ik dan gewoon een hele dure 16GB iPod...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Jappe
  • Nu online
Fab1Man schreef op dinsdag 11 september 2007 @ 15:44:
[...]

Ik zit dus met precies hetzelfde probleem. 22 september ga ik naar NY en kan dan ook kiezen tussen deze 2. Helaas weet ik het dus ook nog niet. Als ik mijn Nokia N73 verkoop is de iPhone veel goedkoper ook na de hacks, maar de onzekerheid en de risico's (dat is dan wel op z'n minst) en het gezeur trekken mij meer naar de Touch. Maar daarvoor heb ik dan gewoon een hele dure 16GB iPod...
De beste oplossing zou de 16 GB iPhone zijn :P maarja die is er nog niet. Opzich kan ik ook wel leven met 8 GB.

iPod Touch: - Dunner: 8 mm
Mooier ontwerp, vind ik (Aluminium/Chromen achterkant)
Functie: Mp3 speler met videofuncties en Wifi
Meer opslag: 16 GB

iPhone: - Camera
Agendafunctie
Bluetooth
Google maps, Weather
Emailfunctie
Telefoon (als er een betrouwbare hack is, en die komt er vrijwel zeker)

Een paar dagen geleden was ik er 100 % zeker van dat ik voor de Touch ging, omdat ik ervan uitging dat de iPhone en Touch niet veel verschilde van elkaar. Maar na het zien van het filmpje van de iPhone op apple.com zie ik dat er toch wat meer functies missen bij de Touch dan ik had verwacht. Zo ook de Email functie, gaat deze via Wifi of via je abonnement? Het internet zelf gaat toch alleen maar via Wifi of ook via je 'abonnement' als je niet in de buurt bent van een wifi point?

Ook de camera lijkt me erg handig alleen weet ik niet precies wat de kwaliteit ervan is.

Als de iPhone unlocked is dan heb je een heel mooi apparaat, alleen wil ik dan wel de extra kosten weten van email, internet, sms etc.

Daarom wil ik Morangie nog wel even uitgebreid spreken daarover, het liefst via msn. Zij heeft er verstand van, want ze heeft al een iPhone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
alles werkt via wifi, als er geen wifi is maak je gebruik van je dataplan binnen je abonnement. Dit alles regelt de iphone allemaal zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fab1Man

Fab1Man

Live life to the fullest

Mr.Jappe schreef op dinsdag 11 september 2007 @ 16:18:
[...]

De beste oplossing zou de 16 GB iPhone zijn :P maarja die is er nog niet. Opzich kan ik ook wel leven met 8 GB.

iPod Touch: - Dunner: 8 mm
Mooier ontwerp, vind ik (Aluminium/Chromen achterkant)
Functie: Mp3 speler met videofuncties en Wifi
Meer opslag: 16 GB

iPhone: - Camera
Agendafunctie
Bluetooth
Google maps, Weather
Emailfunctie
Telefoon (als er een betrouwbare hack is, en die komt er vrijwel zeker)

Een paar dagen geleden was ik er 100 % zeker van dat ik voor de Touch ging, omdat ik ervan uitging dat de iPhone en Touch niet veel verschilde van elkaar. Maar na het zien van het filmpje van de iPhone op apple.com zie ik dat er toch wat meer functies missen bij de Touch dan ik had verwacht. Zo ook de Email functie, gaat deze via Wifi of via je abonnement? Het internet zelf gaat toch alleen maar via Wifi of ook via je 'abonnement' als je niet in de buurt bent van een wifi point?

Ook de camera lijkt me erg handig alleen weet ik niet precies wat de kwaliteit ervan is.

Als de iPhone unlocked is dan heb je een heel mooi apparaat, alleen wil ik dan wel de extra kosten weten van email, internet, sms etc.

Daarom wil ik Morangie nog wel even uitgebreid spreken daarover, het liefst via msn. Zij heeft er verstand van, want ze heeft al een iPhone.
Het design en camera maakt mij niet veel uit. Voor camera heb ik een Nikon D40 dSLR dus die fotofunctie op de iPhone kan me gestolen worden.

Voor mij is het meer:
- iPod Touch: geen activatie, doet alles meteen zonder raar gehack en 16GB.
- iPhone: activatie, meer functies, telefoon (dus geen iPod én telefoon) en 8GB (ookal is me dat ook genoeg).
Morangie zou ik ook nog graag willen spreken, dus als Morangie dit leest, kun je mij dan eventjes een PB sturen of mij aanmelden op MSN/e-mail: fabcamps at gmail dot com.

[ Voor 4% gewijzigd door Fab1Man op 11-09-2007 16:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Jappe
  • Nu online
Pixxa schreef op dinsdag 11 september 2007 @ 16:20:
alles werkt via wifi, als er geen wifi is maak je gebruik van je dataplan binnen je abonnement. Dit alles regelt de iphone allemaal zelf.
Hm hoe moet ik dat dan zien?

Stel ik heb mijn iPhone geunlocked. Ik doe mijn Sim kaart van Hi erin. Prepaid.

Als ik niet kan connecten schakelt ie dan automatisch over op WAP? of iets in die richting? Of krijg ik een melding dat er geen internet is en of ik wil connecten via de provider?

Als de iPhone dat zelf doet zorgt dat voor onnodig hoge maandlasten. Ik wil Wifi alleen gebruiken bij een Wifi punt en niet via mijn abonnement of beltegoed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellboy123
  • Laatst online: 11-09 17:19
Mr.Jappe schreef op dinsdag 11 september 2007 @ 16:26:
[...]

Als ik niet kan connecten schakelt ie dan automatisch over op WAP? of iets in die richting? Of krijg ik een melding dat er geen internet is en of ik wil connecten via de provider?

Als de iPhone dat zelf doet zorgt dat voor onnodig hoge maandlasten. Ik wil Wifi alleen gebruiken bij een Wifi punt en niet via mijn abonnement of beltegoed.
wifi is alleen draadloos netwerk, niet via GSM. De iPhone zal zelf schakelen tussen deze 2, of ie een melding geeft weet ik niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fab1Man

Fab1Man

Live life to the fullest

Mr.Jappe schreef op dinsdag 11 september 2007 @ 16:26:
[...]

Als je op internet gaat zonder WiFi dan is het gewoon GPRS/GSM of EDGE als je netwerk dat ondersteunt, en met WiFi gaat het gewoon net als je laptop die draadloos internet. Dat regelt de iPhone zelf en daar hoef je je niet druk om te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tof, de 4GB iPhone is nu 299 dollar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amsterdamski
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 07-12-2023
jullie hebben toch al wel gezien dat de verkoop van de sofware unlock is gestart?!!!! (gister!) en dan is de keuze niet meer zo moeilijk, iPhone!!!

verschillende mensen hebben de software al binnen en over de gehele wereld worden succesvolle unlocks gemeld! kosten: rond de 35 eurootjes! ik heb em al besteld en kan elk moment binnenrollen! :)

of tiepiesch hollands: je wacht totdat je de software gratis kunt downloaden; hackers zitten er al bovenop! :)

http://iphoneworldwideunlock.com/
http://www.hackint0sh.org...thread.php?t=5564&page=34

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rammes
  • Registratie: Juni 1999
  • Nu online

rammes

koekebakker 1e klas

hackers die software hacken die software hackt... :P

Ik zou het doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rammes
  • Nu online

rammes

koekebakker 1e klas

Verwijderd schreef op dinsdag 11 september 2007 @ 16:35:
Tof, de 4GB iPhone is nu 299 dollar :)
op welke site zie jij die prijs? in de apple store is ie echt niet te koop :?

Ik zou het doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rammes schreef op dinsdag 11 september 2007 @ 17:21:
[...]

op welke site zie jij die prijs? in de apple store is ie echt niet te koop :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rammes
  • Nu online

rammes

koekebakker 1e klas

thnx! zal volgende keer beter kijken :P

Ik zou het doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Jappe
  • Nu online
Amsterdamski schreef op dinsdag 11 september 2007 @ 17:12:
jullie hebben toch al wel gezien dat de verkoop van de sofware unlock is gestart?!!!! (gister!) en dan is de keuze niet meer zo moeilijk, iPhone!!!

verschillende mensen hebben de software al binnen en over de gehele wereld worden succesvolle unlocks gemeld! kosten: rond de 35 eurootjes! ik heb em al besteld en kan elk moment binnenrollen! :)

of tiepiesch hollands: je wacht totdat je de software gratis kunt downloaden; hackers zitten er al bovenop! :)

Ja dat heb ik vandaag gezien. Ik heb alleen geen idee of dat voor alle telefoonproviders geldt. Als je T-Mobile hebt zit je zoiezo wel goed, maar als je Hi! hebt bijvoorbeeld weet ik niet of het werkt.

Op iPhoneclub.nl hebben ze hem alleen nog op het t-mobile werkend gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VeeGee
  • Registratie: December 2005
  • Nu online
Op iPhoneclub.nl hebben ze de unlock ook nog niet binnen. De T-Mobile die ze daar laten zien hebben ze met super- of turbosim gedaan. Ik heb er ook 2 besteld, en ik verwacht mijn unlocks aan het einde van deze week. De eerste batches zijn allemaal al verkocht, dus hij komt in elk geval niet ''zo even binnenrollen''. Ik heb gelezen op Hackint0sh dat een NL'er de software al wel binnen heeft, en hem ook al aan de praat heeft met KPN. Ik kan ieder geval niet wachten tot volgende week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjek
Amsterdamski schreef op dinsdag 11 september 2007 @ 17:12:

Ja, maar wat als er volgende week een iTunes update komt die de SIM-lock weer terug plaats? ben je weer terug bij af...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amsterdamski
tsja, ik zit nu op 1.02 en daar blijf ik dan lekker opzitten, je hoeft je firmware niet te updaten! en n simlock eraf is simlock eraf, behalve met t-mobile weet ik bijna zeker dat tie t ook met andere providers zal doen!
verder heb ik nog geen storende fouten ondekt in de firmware. laat de anderen wel eerst pielen met firmware-updates, gaat dat goed, kan ik t zelf ook nog doen.

wil ook niet meer wachten en mn iphone nu eens eeeeeeeeeeindelijk werkend krijgen, stond zelfs op t punt de hardware unlock uit te voeren... :)

en binnen niet al te korte tijd komen andere hackers weer met n full-proof versie, bestand tegen alle firmware updates van ome appel. DevWiki en anderen gaan gewoon door met hun software en laten zich verder ook niet afleiden door iphonesimfree.com.

[ Voor 3% gewijzigd door Amsterdamski op 11-09-2007 20:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar hebben jullie je iphone gekocht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amsterdamski
mijne komt uit NY, iemand heeft em voor me meegenomen. je kunt ook gaan :) of online kopen en via us-vriendje als gift naar je toe laten sturen, of braaf aangeven met versturen, jouw feesie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morangie
tescione schreef op dinsdag 11 september 2007 @ 14:15:
[...]

Huh, het probleem was toch juist dat je bij de aankoop in de apple-stores in de VS in het bezit moet zijn van een Amerikaans rijbewijs en een sofinummer? zie deze link:

http://www.fd.nl/ShowReda...xt=N%7C1&DocumentId=36415

of is dat inmiddels niet meer zo?
De situatie op 30 juni 2007 was als volgt: je koopt het apparaat in een Apple Store zonder enige vorm van identificatie en als je 'm vervolgens officieel wil activeren, ga je via iTunes naar de AT&T site en dan heb je een amerikaans social security number en een amerikaanse credit card nodig, anders kun je niet het bijbehorende abo afsluiten en dus activeren. Bij mijn weten is dit nog steeds zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morangie
@Fab1Man en Mr, Jappe: doe maar een pm met je vragen. Om kort te zijn: de iPhone wil je nu vanwege de gebruikers ervaring, het design en de geintegreerde iPod.
Wil je een betere camera, ander programma's kunnen draaien, sneller internet via UMTS, regel dan een N95 of TyTn II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gravy
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 06-09 15:49
Amsterdamski schreef op dinsdag 11 september 2007 @ 21:13:
mijne komt uit NY, iemand heeft em voor me meegenomen. je kunt ook gaan :) of online kopen en via us-vriendje als gift naar je toe laten sturen, of braaf aangeven met versturen, jouw feesie
Ik overweeg ook een iphone te importeren, als ik het als gift laat verturen komen er dan nog extra kosten overheen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iemand toevallig al eentje via ebay gekocht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Pfoeeeh man 't wordt wel erg leuk om 'n iPhone'tje te importeren vanuit Amerika...
Ik ben wel benieuwd of m'n Orange World gewoon zal werken op de iPhone!?
Als iemand me dat met zekerheid kan zeggen, sta ik op 't punt om 'n 8GB'er te importeren!

Momenteel staan er genoeg nieuwe 8GB iPods voor zo'n 550 dollar (inclusief verzending)
op internet, wat zo'n 400,- euro is, tel daar nog is 20% belasting bij op ==> 500,-

Daarvoor zou ik wel 'n simlockvrije 8GB iPhone willen hebben hoor! Doen of niet!??

EDIT: Heeft niemand 'n adresje in de USA, zodat we er daar 'n paar naar toe kunnen sturen
en vanaf dat adres gewoon naar Nederland kunnen laten verschepen!? Met m'n Zune werd ik ook gepakt toendertijd! Zune kostte 220,- (euro) maar daar kwam mooi 85,- (euro) aan douaneshit bij!

Laten we zeggen dat de 8GB iPhone al 2x zo duur is en als er dan ook 2 x 85,- bij gaat komen 8)7

[ Voor 53% gewijzigd door CLB op 11-09-2007 22:47 ]

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amsterdamski
volgens mij zijn er geen extra kosten behalve de postzegels, maar dat moet je je maatje in de states maar eens uit laten zoeken en ebay is natuurlijk ook n goeie optie, mits je ook n echte iphone toegestuurd krijgt ipv de chinees kloon :)

binnenkort weet ik of de software mijn iphone zal unlocken voor vodafone, geef wel n seintje.

en Morangie, je gaat je iphone natuurlijk niet activeren via itunes maar via de hack! je moet er alleen wel voor zorgen dat je itunes niet n v7.4 gaat worden en je firmware op 1.02 blijft!

[ Voor 22% gewijzigd door Amsterdamski op 11-09-2007 22:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Tegenwoordig worden bijna alle pakketjes verzekerd boven de xx dollar nagechecked bij de douane!
Dan kun je er wel 'gift' op laten zetten, maar dat helpt geen ene reet heb ik helaas ondervonden....

'n iPhone importeren via eBay voor 500,- vind ik geen enkel probleem, als ik de zekerheid maar zou hebben dat ik niet nog eens 150,- extra moet gaan betalen bij de douane, maarja die zekerheid is er niet!

Ik denk dat ik maar via m'n werk 'n iPhone laat verzenden naar de vestiging van ons in Amerika...
En dan via die vestiging de iPhone naar onze vestiging in Nederland laat sturen ofzo... Pff moeilijk!

EDIT: Op marktplaats.nl staat de 8GB voor 550,- dat lijkt me handiger!
Misschien iets duurder, maar dat valt wel mee en ik heb 'm gelijk....
Pfff ik ben ff uit de iPhone-info geweest enzo maar zo wordt 't toch wel heel aantrekkelijk 8)7

EDIT @ Hieronder: Werkt dat gewoon voor altijd, of mag je dan nooit je firmware/ iTunes updaten?

Heb net iemand gemailed die voor 400,- 8GB iPhones aanbood!
Als dat zo is ga ik 'm vandeweek ophalen, heb ik nog unlock-software nodig en ik kan gaaaaan :9

[ Voor 30% gewijzigd door CLB op 11-09-2007 23:10 ]

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
krijg net door dat de software unlock (free) klaar is.

[edit @ hierboven] Grote kans dat Apple het weer ongedaan maakt met een nieuwe update maar niets is onmogelijk dus ook dat zal wel weer gekraakt worden..

kan trouwens niet te diep op dit onderwerp in gaan anders krijg ik op mn donder hier :)

[ Voor 69% gewijzigd door Tristan op 11-09-2007 23:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjek
CLB schreef op dinsdag 11 september 2007 @ 22:41:
Als dat zo is ga ik 'm vandeweek ophalen, heb ik nog unlock-software nodig en ik kan gaaaaan :9
Zou je me een PM kunne sturen met gegevens en een link naar het aanbod? Klinkt bijna te mooi om waar te zijn. :D

• CLB
  • Niet online

CLB

@ Pixxa: Ik houd er ook wel over op, heb namelijk net vernomen dat m'n UMTS natuurlijk helemaal niet gaat werken op zo'n Amerikaanse EDGE iPhone dus zit nog erg erg in dubio :/ '

@ koentjek: Waarom? Je kan toch gewoon op Marktplaats.nl zoeken :)

• matthijst
  • Laatst online: 06:59
CLB schreef op dinsdag 11 september 2007 @ 22:41:
Peter van Vliet?
Die met een foto van een autolader erbij en een zwart hoesje met een geprinte iphone erin _/-\o_

Haters everywhere but I don’t really care

• Amsterdamski
en ja hoorrrrrrrrrrrrrrr, de iphonesimfree software is gekraakt en gratis te downloaden!!! shit, had ik nu maar ff gewacht, ma ja, shit happens, sjek de torrents sites, loads of it!!! :)

correctie: na downloaden krijg je n url, waar je je vervolgens kunt inschrijven op n gratis unlock-pakketje die, jaja, over n paar dagen opgestuurd zal worden, yeah right...

maar goed, DevWiki is bijna klaar met t afronden van hun onderzoek!

http://www.engadget.com/2...ep-away-from-free-unlock/

ondertussen wacht ik wel op die aussie :)

[ Voor 51% gewijzigd door Amsterdamski op 12-09-2007 01:27 ]

• Morangie
Amsterdamski schreef op dinsdag 11 september 2007 @ 22:37:
volgens mij zijn er geen extra kosten behalve de postzegels, maar dat moet je je maatje in de states maar eens uit laten zoeken en ebay is natuurlijk ook n goeie optie, mits je ook n echte iphone toegestuurd krijgt ipv de chinees kloon :)

binnenkort weet ik of de software mijn iphone zal unlocken voor vodafone, geef wel n seintje.

en Morangie, je gaat je iphone natuurlijk niet activeren via itunes maar via de hack! je moet er alleen wel voor zorgen dat je itunes niet n v7.4 gaat worden en je firmware op 1.02 blijft!
Natuurlijk, hoe zou ik anders met m'n T-Mobile abo kunnen bellen 8)7 ?
Ik reageerde op de opmerking dat je een social security number nodig zou hebben om de iPhone überhaupt te kunnen kopen....

• Morangie
Zo, en nu ga ik eens kijken hoe de unlock van het dev team werkt :D !

• Ghostrider
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11-09 13:59

Ghostrider

GSX-R 1000 k3

Das een replica...vraag me af wat er allemaal anders/goedkoper is

Asus Zenbook i7 256gb

• matthijst
Morangie schreef op woensdag 12 september 2007 @ 09:03:
Zo, en nu ga ik eens kijken hoe de unlock van het dev team werkt :D !
Unlock is vrijwel hetzelfde als voorheen lijkt het, min de soldeer/naaldacties?
Nog steeds aardige kans op een brick dus :)

Vanavond ook eens ff mee aan de gang. Had 't vanochtend geprobeerd maar kreeg "resource is busy" in minicom....

• Amsterdamski
morangieeeeeeeeeeeeee, zodra de iphone hier in ned aankomt, kun je niet eens meer via itunes activeren! bovendien ga je uiteraard niet activeren over itunes, want dan zit je dus aan dat at&t abo vast!!! er zijn talloze activatie-hacks online ervoor, simple the pimple :)

maar of je sofi nr nodig hebt om aifeun te kunnen kopen, weet ik niet, zal nog eens navragen, volgens mij kun je gewoon dat ding kopen, zonder iets te laten zien, toch?!

• Amsterdamski
its done, gratis en wel, software-unlock voor de iphone!!!!

http://iphone.unlock.no/

ben er nu mee bezig :)

• matthijst
Amsterdamski schreef op woensdag 12 september 2007 @ 09:50:
morangieeeeeeeeeeeeee, zodra de iphone hier in ned aankomt, kun je niet eens meer via itunes activeren! bovendien ga je uiteraard niet activeren over itunes, want dan zit je dus aan dat at&t abo vast!!! er zijn talloze activatie-hacks online ervoor, simple the pimple :)

maar of je sofi nr nodig hebt om aifeun te kunnen kopen, weet ik niet, zal nog eens navragen, volgens mij kun je gewoon dat ding kopen, zonder iets te laten zien, toch?!
Winkel inlopen, vragen om een iPhone en betalen.
That's it....

Na beetje heen en weer bellen en mailen met Apple trouwens nog $216 van ze terug gehad vanwege die prijsaanpassing binnen 14 dagen _/-\o_
Toch netjes.

[ Voor 11% gewijzigd door matthijst op 12-09-2007 11:01 ]

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

matthijst schreef op woensdag 12 september 2007 @ 11:00:
[...]

Winkel inlopen, vragen om een iPhone en betalen.
That's it....

Na beetje heen en weer bellen en mailen met Apple trouwens nog $216 van ze terug gehad vanwege die prijsaanpassing binnen 14 dagen _/-\o_
Toch netjes.
Het prijsverschil was $200, dus waarom krijg je dan $216 terug?

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

• matthijst
CyBeR schreef op woensdag 12 september 2007 @ 11:06:
[...]

Het prijsverschil was $200, dus waarom krijg je dan $216 terug?
8% tax ;)

• Fab1Man

Fab1Man

Live life to the fullest

Morangie schreef op dinsdag 11 september 2007 @ 22:16:
@Fab1Man en Mr, Jappe: doe maar een pm met je vragen. Om kort te zijn: de iPhone wil je nu vanwege de gebruikers ervaring, het design en de geintegreerde iPod.
Wil je een betere camera, ander programma's kunnen draaien, sneller internet via UMTS, regel dan een N95 of TyTn II
Ik kan je geen Direct Messages sturen omdat je dat niet wil/kan. Als je mij even aanmeldt op msn of een mailtje stuurt naar: fabcamps at gmail dot com (zowel msn/email) dan kunnen we het daar verder even regelen mbt activeren van de iPhone).

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

• Amsterdamski
JAAAAAAAAAAAAAA, mn iphone is unlocked!!!! zit nu weliswaar in turkije maar hier doet tie t oooooooooooooooooooooooooooooooooook! :) :) :) :) :)

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 11-09 15:57

Nitai

Live the life you love.

Amsterdamski, kun je niet wat foto's/filmpjes plaatsen van je iPhone. Altijd leuk om te zien :)

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

• matthijst
Nitai schreef op woensdag 12 september 2007 @ 12:16:
Amsterdamski, kun je niet wat foto's/filmpjes plaatsen van je iPhone. Altijd leuk om te zien :)
Wat is er nou aan te zien?
Google search images op iPhone, of youtube en je hebt ze...
Of word je opgewonden van een Turkse providernaam linksboven in beeld 8)7

• Amsterdamski
t was ff pielen, maar de handleiding is erg duidelijk, easy peasy :) zijn er al anderen in hollanda die t voor elkaar hebben?

de foto is klaar, maar hoe ik die erin mot plakken, any tips? in de editor krijg ik n script-prompter en heb net ook de faq gelezen, maar nee... zei de gast die net zn iphone had unlocked, haha :)

• Amsterdamski
haha... goeie matthijst, maar misschien denkt tie: 'eerst zien, dan geloven'

Verwijderd

Is dat sms probleem inmiddels opgelost dat hij alleen amerikaanse woorden herkend?

• Amsterdamski
ja, had ik al opgelost door autocorrection uit te schakelen. wel eerst je foon jailbreaken. opzich was t niet heel irritant. je moest zo af en toe op cancel klikken anders nam hij zn 'eigen' woord over.

binnenkort zullen er ook vast andere woordenboeken beschikbaar komen.

• Blerf
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 08-07 14:34

Blerf

VroomVroom

Ik heb een vraag ik wil de iphone erg graag aangezien ik alles met mac doe.
1ding staat me alleen tegen "Edge" dat word niet ondersteunt door providers hier... Ja door telfort en die gaat het er zelfs uit gooien......
Nu is mijn vraag gaan ze dat veranderen voor NL dat je wel byv: web&walk kunt gebruiken of iets in die richting?

iRacing profiel | Twitch | Formerly known as Marty26 || En ja ben nog steeds een deslikt!!

Verwijderd

Hoi allemaal! Ik heb nog even een ander vraagje (die ik ook al heb gesteld in het itouch forum, maar dat was daar niet echt op z'n plaats).
Waarom gaat iedereen ervan uit dat de Nederlandse iPhone-versie straks zo duur gaat worden? Namelijk dat er een aanschafprijs en abonnementskosten betaalt moeten worden? Zou het niet zo zijn dat je de iPhone GRATIS krijgt als je een 2-jarig abonnement neemt en dan dus alleen nog de abo-kosten betaalt?!?! Zijn daar uitspraken over gedaan door Apple ofzo, die ik heb gemist??
Het lijkt mij namelijk logisch dat hij straks net als andere telefoons gewoon gratis bij een abonnement zit...

• VeeGee
  • Nu online
iPhone Sim Free zijn dan dus mooie scammers. Alle resellers zijn het zelfde bedrijf. Ik had 2 licenses gekocht, bij 2 verschillende resellers om het risico te spreiden, en nu krijg ik de mail dan iPhone sim free de licenses niet heeft geleverd, en dat het betaalde geld zo goed als weg is.
Nu hebben ze inmiddels wel een gratis unlock, maar vanwege de bugs wacht ik toch liever nog even af tot dat die er helemaal uit zijn, en het proces wat makkelijker is.
Maar goed, iPhone SIM Free is dus een scam! Ik verwacht niet dat ik nu binnenkort nog opeens 2 licenses binnen krijg van ze.

• Finwe
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 08-09 14:16
Kan iemand even bevestigen dat een geunlockte Amerikaanse iPhone niet gaat werken met GPRS hier (zoals TMobile Web n' Walk)?

• Amsterdamski
zitten geen bugs in de unlocksoftware en doet t prima!!! tis wel ff pielen, maar dan heb je ook wat! ;)

• VeeGee
  • Nu online
Amsterdamski schreef op woensdag 12 september 2007 @ 17:54:
zitten geen bugs in de unlocksoftware en doet t prima!!! tis wel ff pielen, maar dan heb je ook wat! ;)
Post even wat foto's van je geunlockte iPhone dan. En heb je de GUI gebruikt, of de tut van http://iphone.unlock.no?

• rammes
  • Nu online

rammes

koekebakker 1e klas

VeeGee schreef op woensdag 12 september 2007 @ 17:35:
iPhone Sim Free zijn dan dus mooie scammers. Alle resellers zijn het zelfde bedrijf. Ik had 2 licenses gekocht, bij 2 verschillende resellers om het risico te spreiden, en nu krijg ik de mail dan iPhone sim free de licenses niet heeft geleverd, en dat het betaalde geld zo goed als weg is.
Nu hebben ze inmiddels wel een gratis unlock, maar vanwege de bugs wacht ik toch liever nog even af tot dat die er helemaal uit zijn, en het proces wat makkelijker is.
Maar goed, iPhone SIM Free is dus een scam! Ik verwacht niet dat ik nu binnenkort nog opeens 2 licenses binnen krijg van ze.
sorry en sneu voor je, maar moet er eigenlijk wel om lachen :D komop jongens. een telefoon uit america halen voor te veel geld, het apparaat kan dan officeel niet eens bellen, dan nog van dubieuze mensen software " kopen" om het apparaat "tijdelijk?" werkend te krijgen. terwijl de telefoon waarschijnlijk in Q1 in nederland komt.

zucht :>

Ik zou het doen!

• Amsterdamski
heb idd de tut van http://iphone.unlock.no/ gebruikt voor t unlocken. ben n nieuwe gebruiker van GoT, lees t al jaren, maar hoe ik zelf foto's moet uploaden... snap die editor niet, vraagt om n url. moet ik de foto dan ergens online zetten en dan n link er naartoe maken? veel teveel werk...

• Queenfanmichel
  • Laatst online: 30-07 14:36
Ik heb gisteren trouwens de iPhone in mijn handen gehad, mee gespeeld enz.
Was in de Mac winkel in Groningen en die had er een, vroeg naar de iPod Touch maar deze hadden ze niet maar wel als verrassing de iPhone.

Deze heeft trouwens weleen simlock maar wat een geweldig ding.

Ga hem zeker kopen zodra hij in Nederland uitkomt, tegen die tijd moet ik toch mijn abo verlengen.

• hellboy123
Amsterdamski schreef op woensdag 12 september 2007 @ 18:14:
heb idd de tut van http://iphone.unlock.no/ gebruikt voor t unlocken. ben n nieuwe gebruiker van GoT, lees t al jaren, maar hoe ik zelf foto's moet uploaden... snap die editor niet, vraagt om n url. moet ik de foto dan ergens online zetten en dan n link er naartoe maken? veel teveel werk...
eventjes de foto uploaden naar http://xs.to/ en dan het linkje dat je krijgt hier neergooien. Niet zo heel erg moeilijk eigenlijk ;)

Verwijderd

Als die simfree software unlock een scam was. Is dat filmpje van gizmodo ook niet echt dan?

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 11-09 15:57

Nitai

Live the life you love.

matthijst schreef op woensdag 12 september 2007 @ 12:19:
[...]

Wat is er nou aan te zien?
Google search images op iPhone, of youtube en je hebt ze...
Of word je opgewonden van een Turkse providernaam linksboven in beeld 8)7
Dude chill, was maar een suggestie, of kun je daar niet tegen? :o

Een topic is altijd leuker als mensen hun iPhone daadwerkelijk showen of eigen ervaringen neerpennen ipv schreeuwen dat ze het geunlocked hebben. Dat heeft voor mij meerwaarde.

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

• kloon
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 09-09 21:11
het werkt hoor
was hier op het belgisch nieuws te zien

kijk op www.vtm.be en kies voor de nieuws streaming van 19 u

http://web.mac.com/kl00n

Verwijderd

kloon schreef op woensdag 12 september 2007 @ 20:40:
het werkt hoor
was hier op het belgisch nieuws te zien

kijk op www.vtm.be en kies voor de nieuws streaming van 19 u
Ja ik verschoot me ff. Tussen Tsunami's en Weedplantages door plotseling de iPhone op de Vlaamsche Televisie :D

• Morangie
Amsterdamski schreef op woensdag 12 september 2007 @ 09:50:

Aaaamsterdaaaaamski, ik had m'n iPhone al 2 maanden geleden ontbrickt en sinds een week of 4 in gebruik met supersim (ja je mag me aanraken :D ). Even goed lezen aub

• VeeGee
  • Nu online
Jaa gelukt! Via de tut op http://iphone.unlock.no/#minicom-config-file heb ik mijn iPhone nu geunlocked, en ik kan er mee bellen! Netwerk? KPN :). SMS, bellen, alles werkt naar behoren. De unlock duurde ongeveer 40 minuten, maar het was gratis, en de moeite waard!! Pics volgen nog als ik er achter kan komen hoe :P

• hellboy123
VeeGee schreef op woensdag 12 september 2007 @ 21:04:
Jaa gelukt! Via de tut op http://iphone.unlock.no/#minicom-config-file heb ik mijn iPhone nu geunlocked, en ik kan er mee bellen! Netwerk? KPN :). SMS, bellen, alles werkt naar behoren. De unlock duurde ongeveer 40 minuten, maar het was gratis, en de moeite waard!! Pics volgen nog als ik er achter kan komen hoe :P
foto maken, uploaden naar http://xs.to/ , na uploaden even kijken in het tabbeletje wat de code voor een forum is. Die link plak je in je bericht en wij kunnen genieten van je foto's :)

Verwijderd

nvm

[ Voor 87% gewijzigd door Verwijderd op 12-09-2007 22:14 ]

• matthijst
rammes schreef op woensdag 12 september 2007 @ 18:07:
een telefoon uit america halen voor te veel geld, het apparaat kan dan officeel niet eens bellen, dan nog van dubieuze mensen software " kopen" om het apparaat "tijdelijk?" werkend te krijgen. terwijl de telefoon waarschijnlijk in Q1 in nederland komt.
zucht :>
Ik denk dat hij, als je hem uit Amerika haalt, goedkoper is dan hij hier zal zijn, dus wat dat betreft ;)
En verder geldt: altijd met creditcard betalen, dan ben je je geld nooit kwijt als ze niet leveren :D

• Morangie
Plaatjes van mijn iPhone met Orange... gedaan met al eerder genoemde tutorial.

Afbeeldingslocatie: http://farm2.static.flickr.com/1215/1367132373_354caef87f.jpg?v=0

Afbeeldingslocatie: http://farm2.static.flickr.com/1025/1368028698_a21ed530e8.jpg?v=0

Moet nog wel een en ander testen, maar wilde dit alvast even delen :D

Verwijderd

Inclusief een "orange" iMac :D

• CLB
  • Niet online

CLB

Ik heb ook Orange en wil ook graag 'n iPhone importeren...
Alleen 't grootste euvel is dat m'n Orange World dan niet zal werken :X

[ Voor 4% gewijzigd door CLB op 12-09-2007 23:06 ]

• Morangie
CLB schreef op woensdag 12 september 2007 @ 23:05:
Ik heb ook Orange en wil ook graag 'n iPhone importeren...
Alleen 't grootste euvel is dat m'n Orange World dan niet zal werken :X
Net getest, werkt wel, helaas alleen via het "internet" toegangspunt, niet via het "wap" toegangspunt :( .

You Tube werkt overigens niet natuurlijk

[ Voor 5% gewijzigd door Morangie op 12-09-2007 23:17 ]

• Morangie
Yep, mijn oranje anachronisme, maar net zo mooi als die iPhone O+ .

• CLB
  • Niet online

CLB

Gsus werkelijk 8)7 _/-\o_

Naja aan 25MB heb ik wel genoeg, dan maar wat minderen qua MSN :9
Hoe kun je met de iPhone op internet via GPRS dan als de Amerikaanse versie EDGE heeft!?? :)

Pff als dat zo is ga ik 'm toch echt importeren hoor, in NL wordt die toch te duur :/

• Póg mo Thóin
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
CLB schreef op woensdag 12 september 2007 @ 23:11:

Hoe kun je met de iPhone op internet via GPRS dan als de Amerikaanse versie EDGE heeft!?? :)

Pff als dat zo is ga ik 'm toch echt importeren hoor, in NL wordt die toch te duur :/
Dat is toch best simpel? Als een telefoon edge ondersteund, dan ondersteund hij to dan ook natuurlijk gewone gprs?

edit: ff wiki linkje erbij http://en.wikipedia.org/w...a_Rates_for_GSM_Evolution

edit 2: too late brotha :D

[ Voor 11% gewijzigd door Póg mo Thóin op 12-09-2007 23:16 ]

Riamh mé ag dul a thabhairt duit suas, ní bheidh mé in iúl duit síos

• Morangie
CLB schreef op woensdag 12 september 2007 @ 23:11:

Simpel, alstie geen EDGE netwerk vindt schakelt hij naar gprs...... geduld is een schone zaak...

edit: je was me voor iron-mike

[ Voor 4% gewijzigd door Morangie op 12-09-2007 23:15 ]

• CLB
  • Niet online

CLB

Naja perfect, vroeg 't vandeweek aan iemand via de email en die antwoordde dat Orange World niet zou werken :) Wat zit heel NL dan te wachten op 'n veelste dure iPhone en importeren ze niet allemaal? }:|

CLB gaat weer eBayen :) Hoeveel smsjes kun je eigenlijk opslaan in de iPhone!?
Aangezien ik 'm als volwaardige telefoon wil gaan gebruiken, moet dat ook wel goed werken!

[ Voor 23% gewijzigd door CLB op 12-09-2007 23:54 ]

Pagina: 1 ... 7 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.