dat "lijngedoe" is vrijwel bij iedere provider, maar hou telfort in de gaten. die rekenen voor zover ik nu kan zien geen doorbelasting voor de lijn. ik zit zelf bij orange, had geen kpn lijn. zij hebben dit geregeld ik heb geen aansluitingskosten betaald maar betaal wel de doorbelasting van de lijn voorlopig. dat kpn niet langer nodig is is misleidend in mijn ogen. je hebt nog steeds een kpn lijn nodig, enige wat ze ermee bedoelen is dat je niet langer KPN als partij nodig hebt. bij het aangaan van een abbo bij Orange zeggen zij je huidige KPN abbo op en nemen het nr over. het eerste jaar betaal je dan geen lijnhuur, tweede jaar wel maar het verschil is dat je met KPN dus niets als contractpartij meer te maken hebt, alles wordt geregeld via Orange en dus ook geen twee facturen meer. eerste jaar dus 24.95, tweede jaar 34.95. heb er wel spijt van zit sinds 2 september bij orange vanaf begin al stuk trager dan bij mijn ouders, waar het internet wel rap is, en ik had net even langer moeten wachten op telfort....mister_S schreef op zaterdag 13 oktober 2007 @ 12:56:
Ik heb momenteel al bijna twee jaar Orange Family en hierbij een KPN abonnement. Nu vroeg ik me af of ik gewoon ka overstappen op Telefonie en KPN kan laten afsluiten. Moet ik dan de 24.95 betalen of de 34.95?
Ook begrijp ik de lijnhuur niet helemaal. Wordt dit wel betaald of niet? Een jaar geleden was er een actie dat je een jaar lang geen lijnuur hoefde te betalen, maar na bellen met de klantenservice werd het duidelijk dat het alleen voor nieuwe abonnees beschikbaar was. Nu wordt er niets meer vermeld over de lijnhuur op de Orange site, er wordt alleen gezegd dat KPN niet meer nodig is. Betekent dit nou dat je ook niet meer vastzit aan die lijnhuur? Je gebruikt toch nog steeds het KPN netwerk?
Als het niet kan, en ik dus toch lijnhuur moet betalen, overweeg ik een overstap per Januari. Is dat lijnhuur gedoe aanwezig bij elke prvider?

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 212845 op 14-10-2007 11:19 . Reden: verduidelijking ]