Orange Family gaat tot 25 Mbit, 'Orange Extra' is wat voorheen Family is. Zo staat het op de site.
Ik heb de 'Sagem F@st 3202' firmware 0xe15080a (de livebox dus)
Lijnen liggen niet parallel aan de straten, maar in lussen, en allerlei andere vormen.
[/quote]
Je bedoelt te zeggen dat die kennis van mij dus ws. op een andere hub zit dan mij ofzo?
Of je bedoelt, hij woont 50 meter verder op van mij, maar de bedrading kan zo gigantisch raar onder de grond lopen dat hij voordeel heeft?
OK. ik ga het effe lezen, twijvel wel of ik er wat van zal snappen.
ook veels te veel technische termen in die wikipedia-artikelen waar ik vaak geen touw aan vast kan knopen
[/quote]
Het lijkt me erg sterk dat ze naar je MAC kijken, want ik kan thuis gewoon 20 apparaten, en dus 20 verschiillende MAC-adressen aansluiten op die livebox. Ook is een MAC-adres niet uniek, dus zou het daarom al niet gebruikt worden.
[/quote]
Kijkt de livebox dan ms naar 20 verschillende mac-adressen, onthoudt ze allemaal, en als er 10 apparaten uitliggen behoudt je alsnog je IP daardoor?
Was je van plan te gaan cheaten in games dan, of andere trieste zooi uit te halen

Waarom denkt iedereen dat toch? Niet iedeeen gamet. Ik game dus niet. Ik hou heeulemaal niet van video-spelletjes. Welleens sonic the hedgehog gespeeld, of een supaplex, maar die neiuwe spellen trekken mij totaal niet. Dus dat is het niet.
Volgens mij had je dit allemaal allang kunnen lezen toen je het contract aan ging, en heb je jezelf gepwnt.
Lullig, maar Orange verwijst volgens mij naar de voorwaarden van KPN, en hoeft ook niet meer te doen. Ze zijn immers ook enkel 'jou aan het helpen', en ze zijn niet KPN...
Met al die regels en opzegtermijnen houd ik het overzicht niet meer. Te gek voor woorden.
'Kleine' dingen die er zeker toe doen brengt orange ergens achter in een apparte link onder op de website. En hoeveel mensen ken jij die rekening hielden met dat opzegtermijn?. Volgens mij wisten ze het nieteens.
Wel lekker kassa voor KPN. Orange ook trouwens. En je blijft in principe bij KPN, waarom nog opzeg-kosten?
Ja, dat had ik ook op mijn Wanadoo adres, die spammen je niet hoor, maar houden gewoon serverside niets tegen. Een 'normale' ISP houdt veel spam al serverside tegen, de zooi waarvan ze 100% zeker zijn. Orange stuurt dat gewoon door geloof ik

Maar ach, mocht je het adres echt willen gebruiken, en je doet dat in een offline mailclient:
http://spambayes.sourceforge.net/
Ik gebruik 3 email adressen.
Elk email adres gebruik ik evenveel. Wat mij opvalt is dat als ik 1 email adres een tijd niet gebruik.
Dat die ineens een stuk minder spam krijgt! SPAM is toch constant?
Als een kwaadwillende spammer jouw adres heeft verspreid wordt je adres volgens mij voortdurend aangevallen. Maar niet bij Orange, Neuh.. Ze houden het wel tot een bepaalde grens zodat je email niet bomvol zit als je weer ff kijkt na een maand (ervan uitgaande dat orange er zelf achter zit om elke klant nogeens 1,95 extra afte troggelen p/maand voor een spam-filter dienst)
Ik vermoed dat zij er zelf achter zitten.
WTF slaat dit nu weer op

Omdat ik al die geldzuigende bedrijven zat ben nou goed? Bin laden mag ze van mij part platgooien.
1 bedrijf maakt een fout, ik kom in de problemen daardoor en ze wijzen naar mekaar dat de schuld bij de ander ligt... Echt vieze zoutzakken.
Verder: Kijk rechts boven je bericht eens naar die mooie knop 'edit' en klik er voor de gein eens op.

gedaan. en nu?