Hallo allemaal,
Ik werk zelf bij de Orange ADSL en vaste telefonie helpdesk. Aangezien dit forum van een erg goed niveau is, dacht ik dat ik zo nu en dan wat info, of wat advies zou kunnen plaatsen.
Indien dit gewenst is, zal ik wel een disclaimer moeten schrijven, aangezien ik wel een soort van overeenkomst van geheimhouding heb getekend. Aangezien ik het graag constructief wil houden, en liever niet mijn baan riskeer, zal ik sommige vragen dan ook niet beantwoorden.
Edit 21-08-07:
Ik zal zo nu en dan wat vraagjes proberen mee te pakken, of wat situaties bekijken.
Ik wil wel graag wat regels opstellen:
-Geen OMG Orange suxx!!1!!! taal, dat hoor ik al genoeg over de telefoon/email
-Ik geef hier alleen mijn eigen mening weer, of zal proberen te voorspellen wat de waarschijnlijke reactie zal zijn.
Ik heb geen zin om door mijn collegas aangesproken te worden, omdat ik hier aangeef dat ik zelf een andere aanpak zou kiezen dan mijn collega op dat moment doet. Niets wat ik dus hier zeg is definitief
Mocht ik hier toch te veel van merken, dan beeindig ik per direkt en zonder opgave van reden deze posts. Dit alles is puur ter advies/informatie.
-Ik doe zowel administratieve als technische vragen. Ik weet echter niet alles, en overleg op werk ook veel. Niet alles wat ik zal zeggen is juist
-Zo nu en dan zal er ook wel wat opgekropte frustratie uit komen. Soms heb je na een k*tklant zin om per direct ontslag te nemen. Neem het dus met een korrel zout als een reply een beetje chagerijnig/sarcastisch is
Ik verzin vast straks nog wel wat dingetjes, die ik er dan alsnog bij zal vermelden, ik kijk nu eerst even naar de reply's. Indien gewenst kan ik ook wat templates die ik veel gebruik online zetten. Ik ga er echter vanuit dat die hier niet nodig zijn
[
Voor 58% gewijzigd door
Verwijderd op 21-08-2007 15:00
. Reden: update ]