xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Overigens nog niet aangesloten komt zondag wel
denk dat ik er groot met een stift op schrijf, "you idiots suck" en hem dan opstuur
DamnPhusebox schreef op zaterdag 11 augustus 2007 @ 10:36:
lekker dan, krijg je een xbox terug met de nieuwe heatsink, krijg je het "disc unreadable" probleem...
denk dat ik er groot met een stift op schrijf, "you idiots suck" en hem dan opstuur
Ja idd, en dan gaan ze het repareren extra lang laten duren ... lachenMektheb schreef op zaterdag 11 augustus 2007 @ 11:03:
[...]
Damn, naja als die van mij nu weer kapot gaat dan denk ik zoiets wel leuk is om te doen ja

who cares... van mij mogen ze het wrak houdenbelfrink schreef op zaterdag 11 augustus 2007 @ 12:22:
[...]
Ja idd, en dan gaan ze het repareren extra lang laten duren ... lachen
ik heb gewoon geeneens zin meer om erop te spelen omdat er steeds wel weer wat anders is.
Krijg je zo'n gaar afgeragd tweedehands ding van iemand anders omdat zij hun zaken niet voor elkaar hebben. Echt... ga er maar 2e hands een kopen, flashen en niks meer kopen. Dat hebben ze nu bereikt met hun kutservice
Who cares Inderdaad ...had hem toch om dvd's af te spelen ^^ prikke overgekocht dus jabelfrink schreef op zaterdag 11 augustus 2007 @ 12:22:
[...]
Ja idd, en dan gaan ze het repareren extra lang laten duren ... lachen
echte spelcomputer is nog altijd me PC , en als ik zo nodig moet haal ik wel een ps3 kortom ze als hij weer stuk gaat mogen ze hem fixen en zo lang er over doen als ze zelf willen
Anoniem: 142689
Zien jullie ook dat hij daadwerkelijk in Weiterstadt is aangekomen? Mijn laatste status is namelijk dit:Aldmar schreef op vrijdag 10 augustus 2007 @ 19:42:
Dat is wel heel erg snel! Die van mij is volgens UPS sinds 2 augustus in Weiterstadt. Van MS heb ik nog niets vernomen dat hij daar ook daadwerkelijk is gearriveerd of dat ze er mee bezig zijn.... Ik wacht rustig af en over een paar weken ga ik bellen.
Dan zou ik denken dat de zender ik ben of microsoft is maar daarboven staat dan wel:FRANKFURT,
DE
03/08/2007 10:20 's morgens RETOUR NAAR ZENDER
Maar hij is er zo te zien nooit aangekomen of ze scannen hem daar niet meer?Geretourneerd aan: WEITERSTADT, DE
Anoniem: 229500
dan verschijnen ineens vage rooie vlekken en streepen en als ik dan aan de achterkant bij de fan
met me hand er op ga drukken dan is het weg laat ik los dan komt het weer teug.
heeft iemand een idee? ik heb ook geen rooie lichten helemaal niks
alvast bedankt
Bedankt dat je contact hebt opgenomen met de klantenondersteuning voor Xbox. We hebben je serviceaanvraag ontvangen. Bereid je console voor en volg de instructies die je hebt ontvangen van onze afdeling klantenservice. Zodra de volgende stap in de procedure is gestart, ontvang je een e-mail.
Kan ik die labels dan nog verwachten of moet ik ze dan nog een keer bellen om ze op te laten sturen via de post.
De labels heeft UPS bij zich als het goed is. Email krijg ik trouwens niet van zeWalkman schreef op maandag 13 augustus 2007 @ 13:59:
Ik heb voor dat opsturen de labels (via email) nog niet ontvangen, maar wel de onderstaande cryptische mail:
Bedankt dat je contact hebt opgenomen met de klantenondersteuning voor Xbox. We hebben je serviceaanvraag ontvangen. Bereid je console voor en volg de instructies die je hebt ontvangen van onze afdeling klantenservice. Zodra de volgende stap in de procedure is gestart, ontvang je een e-mail.
Kan ik die labels dan nog verwachten of moet ik ze dan nog een keer bellen om ze op te laten sturen via de post.
Dan werken ze zeker met meerdere callcentra oid? Mij vertelden ze dat binnen 3 dagen iemand van UPS hem kwam ophalen. Gelukkig had ik nog ergens een doos staan want hij kwam de volgende dag dus alWalkman schreef op maandag 13 augustus 2007 @ 15:21:
Mij werd verteld dat je juist die label toegestuurd krijgt (per email of post (heb het eerste gekozen)) en dat je deze vervolgens op de doos moet plakken om daarna een afspraak met UPS te maken om de doos op te halen....
Nog dingen waar ik op moet letten, wil niet dat ik daar aankom en dat ie een Rrod geeft!
Owner of DBIT Consultancy
nee je hoeft niet veel te doen alleen inpakken in bubbeltjes plastic ofzo en er niet me gooiendennus2006 schreef op maandag 13 augustus 2007 @ 22:47:
Ik wil morgen mijn Xbox360 meenemen naar een vriend.
Nog dingen waar ik op moet letten, wil niet dat ik daar aankom en dat ie een Rrod geeft!
Anoniem: 140372
Tzit em echt in het ontwerp, niet hoe je er mee omgaat (tenzij je héél lomp bent natuurlijk maar keer meeslepen is echt geen probleem).
Hij is terug!!!MAX3400 schreef op woensdag 01 augustus 2007 @ 14:56:
Euh... Euh...
Mijn 360 is dinsdagochtend opgehaald door UPS. Kom ik dinsdagavond thuis: ligt er een afhaalbericht van SelectVracht (???). Dat ik niet thuis was, blabla, pakje enzo. Vanochtend even bellen om te voorkomen dat ze me weer niet thuis aantreffen en het pakje terugsturen. Blijken ze dus een pakket uit Duitsland te hebben voor me.
Geen idee wat dat nou weer kan zijn; heeft iemand ooit eens een 360 met SelectVracht ontvangen? Zou ook wel enorm snel zijn, maar ja...
En dat in minder dan 2 weken. Wel dezelfde casing teruggekregen maar met nieuw mobo en nieuwe DVD-drive. Vanavond maar eens aansluiten en kijken hoe dat ding performt. En een kaartje erbij voor 3 maanden Live...
*edit*
Sterker nog; hij lijkt zwaarder te zijn dan een gewone Premium en de foto (zie uitleg enkele pagina's terug) lijkt me een extra heatsink te geven. Allemaal erg interessant; kan eigenlijk niet wachten om aan te sluiten maar we zitten ff een marathon-sessie GRAW2 te spelen met mijn Core als host.
[ Voor 15% gewijzigd door MAX3400 op 14-08-2007 14:25 ]
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
update:
10 minuten nadat MS zei dat hij onderweg was en ik dus ophing kwam UPS langs.
Mijn eigen xbox, volgens mij een nieuw moederbord, zelfde CPU koeler, nieuwe GPU koeler + 3e heatsink, zelfde dvd speler (en dus niet opnieuw hoeven flashen
Oja en voordat ik em opstuurde was ik bij één van de heatsinks een schroefje vergeten, dus maar 3 van de 4 zaten er in. Hebben ze toch een nieuw schroefje ingestopt!
[ Voor 72% gewijzigd door Anoniem: 140372 op 14-08-2007 19:47 ]
Mijn XBOX werkt prima op het, alleen blijven de LED's na uitschakelen groen branden. Alleen als ik de voedingsspanning weghaal gaan ze uit. Vreemd...? Overigens schakeld hij wel normaal uit als ik hem maar voor korte duur (1min) aan zet, staat ie langer aan dan blijft de knop vrolijk verlicht. Ik heb XBOX support hierover gebeld, maar konden mij (nog niet) verder helpen. Weet iemand wat hier aan de hand is...???
Mark
Geeft MS ook geld terug? Ik bedoel; ik zit niet echt niet meer op een XBOX te wachten. Ik vertrouw ze niet meer... Laat MS ze maar in hun bips steken...
[ Voor 11% gewijzigd door Format-C op 14-08-2007 22:15 ]
Ducati 899 Panigale / CM MB511 RGB/ 7800X3D @ ML360R RGB/ RTX4090 FE/ Gigabyte B650 GAMING PLUS/ G.Skill Trident Z5 DDR5 6000 CL30 A-Die / Team MP34 M2 PCIe 1TB SSD/ Crucial MX500 2,5" 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ CM V850/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX
Bij mij blijven de fans draaien, na uitzetten (als ik em een tijdje heb aangehad)nlmvdn schreef op dinsdag 14 augustus 2007 @ 20:09:
Ik hoop dat iemand mij wat wijzer kan maken...
Mijn XBOX werkt prima op het, alleen blijven de LED's na uitschakelen groen branden. Alleen als ik de voedingsspanning weghaal gaan ze uit. Vreemd...? Overigens schakeld hij wel normaal uit als ik hem maar voor korte duur (1min) aan zet, staat ie langer aan dan blijft de knop vrolijk verlicht. Ik heb XBOX support hierover gebeld, maar konden mij (nog niet) verder helpen. Weet iemand wat hier aan de hand is...???
Mark
Ik verwacht dat MS, wanneer ze eindelijk een echt stabiele 360 hebben ontwikkeld, ze de kapotte 360s gaan omwisselen voor nieuwe.
uhm...
Mijn oude xbox (1) werkt na ruim 4 jaar nog prima, zonder ooit vastgelopen te zijn. Net als mijn Gamecube en mijn vriendins ps2. De 360 is imho de beste gameconsole van dit moment, maar tegelijk ook de minst stabiele die er ooit is gemaakt. Ik hoop dat toekomstige versies wat meer kunnen hebben..
(de xbox1 telt niet want dat is gewoon een ATX mobo + celeron + tvout)
Maar over die vriend van jou,
ik heb 360 zonder garantie stikker en met een schroef te weinig opgestuurd, gewoon gerepareerd.
Ik weet niet of hij em opgestuurd heeft, maar ik zou t allicht proberen.
Er komen steeds meer rare geluiden, en vanochtend liep voor het eerst Forza 2 vast.
Hopelijk was het een incident, want een aantal weken zonder 360 zou rot zijn.
Mijn speelgoed: Xbox Series X, Aprilia Tuono, Hyundai Kona Hybrid
En hoezo is dat een excuus? Daarnaast ben ik het niet met je eens dat dit MS eerste console is. De Xbox 1 telt gewoon mee ook al is die opgebouwd uit standaard componenten. De 360 is dat feitelijk ook. Zit weinig exotisch in.Anoniem: 140372 schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 10:02:
de 360 is ook ms' eerste console he. Nintendo en Sony hebben al 15+ jaar ervaring allebei.
(de xbox1 telt niet want dat is gewoon een ATX mobo + celeron + tvout)
Een keer vastlopen zegt niet al te veel. Heb die van mij nu een jaar, en hij is twee keer (beide malen) alleen in Forza 2 vastgelopen.Maikel64 schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 10:06:
ik heb het gevoel dat m'n 360 binnenkort de geest gaat geven. Ik heb 'm vanaf 22 december 2005 (dus de release datum).
Er komen steeds meer rare geluiden, en vanochtend liep voor het eerst Forza 2 vast.
Hopelijk was het een incident, want een aantal weken zonder 360 zou rot zijn.
geen excuus maar vergelijken met nintendo en sony is misschien niet helemaal eerlijk. En de componenten werken ook wel bij de 360, ze zijn alleen op een verkeerde plaats op t board gezet.TLer schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 10:13:
[...]
En hoezo is dat een excuus? Daarnaast ben ik het niet met je eens dat dit MS eerste console is. De Xbox 1 telt gewoon mee ook al is die opgebouwd uit standaard componenten. De 360 is dat feitelijk ook. Zit weinig exotisch in.
Maar is geen excuus hoor, ms moet dit idd oplossen
edit: als Phusebox dit leest, stuur me even een pm dan krijg je mn 1 maand live gold die ik gekregen heb
[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 140372 op 15-08-2007 15:05 ]
Met een week of 2 een nieuwe gekregen. Deze heeft het lange tijd goed gedaan met een hele enkele keer een E74 error (op 1 hand te tellen).
3 maanden geleden ring of death - opgestuurd maar MS.
2 weken geleden terug gekregen - gaat regelmatig niet goed aan en geeft E74 meldingen.
Gebeld met MS, iets van een cache geleegd en HD geformatteerd - geen verbetering
Weer gebeld, zou em op kunnen sturen maar nog geen adres/stikker/doos van MS

Zou gewoon weer minstens 20 dagen gaan duren zei die vent.
En ik snap niet dat zoveel mensen die hem terug krijgen uit reparatie een stillere hebben gekregen.
Dat ding van mij maakt nu een ongelovelijke herrie en wordt vreselijk warm.
En ook nog 6 weken weg en 1 zielig maandje live erbij. Ik heb liever een goeie 360 terug dan van die zoethoudertjes ...
[ Voor 20% gewijzigd door InflatableMouse op 15-08-2007 10:58 . Reden: m$ gewijzigd in [b]MS[/b] :O ]
Het is MS en niet M$, trolling is niet gewenst.InflatableMouse schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 10:25:
Gekocht op de introductie datum. Paar weken later opgestuurd omdat tie dvd's slecht of niet afspeelde.
Met een week of 2 een nieuwe gekregen. Deze heeft het lange tijd goed gedaan met een hele enkele keer een E74 error (op 1 hand te tellen).
3 maanden geleden ring of death - opgestuurd maar m$.
2 weken geleden terug gekregen - gaat regelmatig niet goed aan en geeft E74 meldingen.
Gebeld met m$, iets van een cache geleegd en HD geformatteerd - geen verbetering
Weer gebeld, zou em op kunnen sturen maar nog geen adres/stikker/doos van m$ gekregen.
Zou gewoon weer minstens 20 dagen gaan duren zei die vent.
johnnyv.nl schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 10:52:
[...]
Het is MS en niet M$, trolling is niet gewenst.
als ik een trol zou zijn zou ik geen serieuze post plaatsen. m$ heeft helemaal niets met trollen te maken - dat er mensen zijn die dat zo opvatten is hun probleem - niet de mijne.
Hij is inmiddels terug, 12 dagen weggeweest. Wat en óf er iets aan veranderd is heb ik nog niet geprobeerd.Anoniem: 142689 schreef op zaterdag 11 augustus 2007 @ 18:00:
[...]
Zien jullie ook dat hij daadwerkelijk in Weiterstadt is aangekomen? Mijn laatste status is namelijk dit:
[...]
Dan zou ik denken dat de zender ik ben of microsoft is maar daarboven staat dan wel:
[...]
Maar hij is er zo te zien nooit aangekomen of ze scannen hem daar niet meer?
Anoniem: 217897
Nou ja, de diskdrive is kapot.
Op een gegeven moment ging die nog maar half open, nadat Ik hem een ''beetje'' ruw had geholpen om de dvd eruit te krijgen hoorde Ik wat kraken/breken..
En dat was dat...
*gaat de Ps2 maar eens te voorschijn voor TR anniversary*
Word beetje warm maar verder niks:D Gelukkig
Owner of DBIT Consultancy
Anoniem: 183025
Anoniem: 104593
Eindelijk na wat heen en weer bellen een mail (kennelijk hadden ze de gegevens verkeerd genoteerd). Vanmorgen de Xbox 360 ingepakt in een Aviko doos(perfecte maat daarvoor
[ Voor 105% gewijzigd door Anoniem: 12316 op 17-08-2007 16:40 ]
Volgende keer toch maar wachten op gen3 voordat ik er aan begint

Misschien is ie aangepast voor backup doeleinden?IRCfreAk schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 16:27:
[mbr]Problemen met gemodde Xbox'en behandelen we hier niet, want, tja... hij is gemod.[/]
Beetje onzin gemod = gemodWimo. schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 17:28:
[...]
Misschien is ie aangepast voor backup doeleinden?

ik wil nog even benadrukken dat de fouten die ik heb volgens mij gewoon losstaan van of iets nu getweakt is of niet,dan had ik wel een dvd firmware error gekregen.
al met al erg jammer dat het apparaat het al binnen 2 maanden begeven heeft.
Gewoon opgestuurd naar Duitsland binnen de garantie.Andere terug gekregen. Deed het direkt uit de doos al niet.
Weer terug gestuurd, kreeg een spel ter compensatie voor het wachten.
Krijg ik de zelfde weer terug, met een reparatie formulier erbij, moederbord was gerepareerd ofzo. En ze hadden hem een test laten draaien van 2 uur.
Dus weer even proberen vanavond, 0,0 werken he dat kreng. Wat een kloten apparaat.
Gaat weer terug en wil eigenlijk wel geld terug ofzo
Ik denk dat ik maar aandelen UPS ga kopen

Asus Z170 Deluxe - Intel Core i7 6700k @4 Ghz - Noctua NH-C12P SE14 - Kingston HyperX Fury 32 GB - Asus RTX 2070 Super 8GB - Samsung 950 Pro M2 240 GB - Corsair AX 850 watt - Sound Blaster X-Fi Titanium - WD Black 1TB & Green 3TB
Geld terug voor een gemodde xbox?Roger_Rabbit schreef op zaterdag 18 augustus 2007 @ 23:35:
Mijn gemode Xbox ging dus ook stuk 3 rode lampjes.
Gaat weer terug en wil eigenlijk wel geld terug ofzo
Gamertag: VAS taijyn
Hij heeft toch betaald voor het apparaat? En die vervangende xbox was niet gemod en deed het ook niet.uchiha tijntje schreef op zaterdag 18 augustus 2007 @ 23:55:
[...]
Geld terug voor een gemodde xbox?
Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com
Maar iemand anders krijgt vervolgens gemodde 360 terug en krijgt ineens een Xbox Live ban zonder er iets vanaf te weten. Ik vind het erg slordig van MS dat ze hem niet gewoon retour hebben gestuurd, iemand anders wordt zwaar genaaid omdat hij zijn gemodde 360 ter reparatie heeft aangeboden.EfBe schreef op zondag 19 augustus 2007 @ 11:08:
[...]
Hij heeft toch betaald voor het apparaat? En die vervangende xbox was niet gemod en deed het ook niet.
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
tenzij hij de nieuwste firmware heeft die is niet te detecterenMetroidPrime schreef op zondag 19 augustus 2007 @ 11:48:
[...]
Maar iemand anders krijgt vervolgens gemodde 360 terug en krijgt ineens een Xbox Live ban zonder er iets vanaf te weten. Ik vind het erg slordig van MS dat ze hem niet gewoon retour hebben gestuurd, iemand anders wordt zwaar genaaid omdat hij zijn gemodde 360 ter reparatie heeft aangeboden.
Nog niet, maar dat is nog erger. Als MS er ooit achter komt, dan wordt je ineens over een paar maanden gebanned en dan weet je absoluut niet waarom. Hoe dan ook, als je je Xbox 360 mod en je stuurt hem op voor reparaties, naai je iemand anders behoorlijk.amoi schreef op zondag 19 augustus 2007 @ 12:06:
[...]
tenzij hij de nieuwste firmware heeft die is niet te detecteren
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
nog niet maar dat komt vast wel, mijn xbox is getweaked en ik gebruik live niet, ik maak me daar dan ook niet zo'n zorgen om:)amoi schreef op zondag 19 augustus 2007 @ 12:06:
[...]
tenzij hij de nieuwste firmware heeft die is niet te detecteren
Errr... als jij een defect apparaat inlevert en iemand ANDERS krijgt dat als refurb terug dan is er iets fundamenteel mis in het hele systeem. Of vind jij het normaal dat jij NIET je eigen hardware terugkrijgt? Er zijn nl. maar weinig opties voor MS: OF nieuwe, OF eigen die gerepareerd is, maar NIET een complete kast + inhoud van een ander. Dat _KAN NIET_ want dat is nl. niet jouw apparaat en daar ben jij dus niet de eigenaar van.MetroidPrime schreef op zondag 19 augustus 2007 @ 11:48:
[...]
Maar iemand anders krijgt vervolgens gemodde 360 terug en krijgt ineens een Xbox Live ban zonder er iets vanaf te weten. Ik vind het erg slordig van MS dat ze hem niet gewoon retour hebben gestuurd, iemand anders wordt zwaar genaaid omdat hij zijn gemodde 360 ter reparatie heeft aangeboden.
Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com
Ik heb nooit gezegd dat er niets mis was, integendeel. Ik ben nu aan mijn derde 360 toe en ik ben bang dat ik binnenkort aan nummer 4 toe ben, ik begin nu al steeds vaker vastlopers te krijgen. Het systeem is naar mijn mening behoorlijk slecht, vooral als je het vergelijkt met hoe andere bedrijven zoals bijvoorbeeld Nintendo en Apple het oplossen.EfBe schreef op zondag 19 augustus 2007 @ 15:17:
[...]
Errr... als jij een defect apparaat inlevert en iemand ANDERS krijgt dat als refurb terug dan is er iets fundamenteel mis in het hele systeem. Of vind jij het normaal dat jij NIET je eigen hardware terugkrijgt? Er zijn nl. maar weinig opties voor MS: OF nieuwe, OF eigen die gerepareerd is, maar NIET een complete kast + inhoud van een ander. Dat _KAN NIET_ want dat is nl. niet jouw apparaat en daar ben jij dus niet de eigenaar van.
Anoniem: 8819
zijn xbox is pas 4maanden oud en nu verrot
steets vastlopers.
En het mooiste is dan we extra fan achter op hebben zitten voor beter lucht verplaatsing (gelijk alle aansluitingen er op )
In die paar uur is ie 3x vastgelopen. (2x tijdens de demo van Bioshock en 1x tijdens Worms. Nog geen artifacts, maar ik denk dat deze ook weer de geest gaat geven. Net nu Bioshock uit gaat komen.
AMD X6 1055T @ 3,6Ghz, 2x AMD HD6850 Toxic @ 1Ghz/4,8Ghz, 8GB DDR3, Asrock Extreme III, Anteq HCG 620, Scythe Mugen 2
En ook ik had wel originele spellen.

Er zijn vast toch wel meer Tweakers die hun drive geflasht hebben. Als Tweaker wil je toch zulke dingen proberen
Ik betwijfel het ook of ze mijn geflashte Xbox wel gerepareerd hebben. Heb gewoon een nieuwe gekregen, die vervolgens weer terug gestuurd voor reparatie en weer terug gekregen. En doet het dus nog niet

Asus Z170 Deluxe - Intel Core i7 6700k @4 Ghz - Noctua NH-C12P SE14 - Kingston HyperX Fury 32 GB - Asus RTX 2070 Super 8GB - Samsung 950 Pro M2 240 GB - Corsair AX 850 watt - Sound Blaster X-Fi Titanium - WD Black 1TB & Green 3TB
Als het die extra fan-module van Joytech is, kan ik je ongeveer wel vertellen waarom je 360 defect is.Anoniem: 8819 schreef op zondag 19 augustus 2007 @ 22:51:
me broertje ook
zijn xbox is pas 4maanden oud en nu verrot
steets vastlopers.
En het mooiste is dan we extra fan achter op hebben zitten voor beter lucht verplaatsing (gelijk alle aansluitingen er op )
Vertel 's? Ter lering ende vermaeck...MAX3400 schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 14:32:
[...]
Als het die extra fan-module van Joytech is, kan ik je ongeveer wel vertellen waarom je 360 defect is.
Ik heb zo'n Nyko ding en misschien is die ook wel slecht, namelijk.
Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)
ik heb er 1 van logic3 op usb aan te sluiten en werkt perfect heb het lawaai op gelost door silecone spray bij de motortjes te spuitenMAX3400 schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 14:32:
[...]
Als het die extra fan-module van Joytech is, kan ik je ongeveer wel vertellen waarom je 360 defect is.
die van nyko zorgen voor brand plekken op je behuizing in de buurt van de voeding en rond de voeding uitgang van de fanHyp Hyper schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 15:08:
[...]
Vertel 's? Ter lering ende vermaeck...
Ik heb zo'n Nyko ding en misschien is die ook wel slecht, namelijk.
hmm.. zal het eens checken.amoi schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 15:20:
[...]
die van nyko zorgen voor brand plekken op je behuizing in de buurt van de voeding en rond de voeding uitgang van de fan
ding gaat er toch weer af zodra de temperaturen wat dalen. (takkeherrie)
Microsoft kan het niet op de Nintendo en Apple manier oplossen, dan moet men de hele lading voor deze kerst opsturen naar haar klanten om de defecte apparaten te vervangen. De 9 miljoen Xbox 360's die verkocht zijn krijgen op den duur allemaal kuren. Helaas voor ons lost men het op door ongeveer 20% te repareren en de rest te verloten onder de mensen die 20 dagen wachten op een hopelijk gefurbished console. Gelukkig heb ik het serial number en de MFR date opgeschreven, ben benieuwd wat ik volgende maand terug krijg.MetroidPrime schreef op zondag 19 augustus 2007 @ 15:48:
Ik heb nooit gezegd dat er niets mis was, integendeel. Ik ben nu aan mijn derde 360 toe en ik ben bang dat ik binnenkort aan nummer 4 toe ben, ik begin nu al steeds vaker vastlopers te krijgen. Het systeem is naar mijn mening behoorlijk slecht, vooral als je het vergelijkt met hoe andere bedrijven zoals bijvoorbeeld Nintendo en Apple het oplossen.
Checked. Vooralsnog bespeur ik geen gekke dingen.Hyp Hyper schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 15:49:
[...]
hmm.. zal het eens checken.
ding gaat er toch weer af zodra de temperaturen wat dalen. (takkeherrie)
helemaal mee eens, we zitten hier niet voor niets op tweakers.net en niet op standard out of thebox.netRoger_Rabbit schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 14:04:
Voordat ik mijn Xbox ging flashen ben ik er niet vanuit gegaan dat het apparaat binnen een jaar kapot zou gaan. Het slaat toch nergens op dat zo'n duur apparaat binnen een jaar kapot is.
En ook ik had wel originele spellen.![]()
Er zijn vast toch wel meer Tweakers die hun drive geflasht hebben. Als Tweaker wil je toch zulke dingen proberen![]()
Ik betwijfel het ook of ze mijn geflashte Xbox wel gerepareerd hebben. Heb gewoon een nieuwe gekregen, die vervolgens weer terug gestuurd voor reparatie en weer terug gekregen. En doet het dus nog nietBrand zelfs nog geen lampje
blijf erbij dat het gewoon te gek voor woorden is dat een ding van 400 euro (ja uber premium ultra pack unit) binnen 2 maanden al stuk is terwijl ik er niet eens vaak op speel, misschien 2x per week paar uurtjes.
"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."
Anoniem: 8819
Nee niet van joytech die geeft inderdaad brandplekken.MAX3400 schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 14:32:
[...]
Ik heb een duurdere versie die je zo er op klikt .
De spanning word via usb gehaald.
En de 220snoer heeft geen last er van.
Alleen de oude versie uit de eerste serie die nog een aan en uit schakelaar hadden , en dan waren het er nog maar enkelen .amoi schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 15:20:
[...]
die van nyko zorgen voor brand plekken op je behuizing in de buurt van de voeding en rond de voeding uitgang van de fan
Ah.. dan heb ik een goeie.casey120 schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 23:16:
[...]
Alleen de oude versie uit de eerste serie die nog een aan en uit schakelaar hadden , en dan waren het er nog maar enkelen .
ik hoefde dit niet te doen, ze checken volgens mij gewoon met je serienummer, tenzij het net tegen de verloop termijn aanzit, dan kun je met je bon aantonen dat he tniet zo is bijv.osxy schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 21:45:
Hoe zit het bij de reparatie aanvragen? Moet je je kassa bon bijvoegen? Want die is hier bij de verhuizing ergens misplaatst, en het blijft een 360, nu is er nog niets maar je weet het nooit.
[ Voor 24% gewijzigd door Donnie Darko op 21-08-2007 20:28 ]
Is dit dan echt gedaan of kan ik dan net zo goed een andere console hebben gekregen?
En stel je krijgt een gemodde console zoals hierboven genoemd terug, kan je dit dan testen door ergens in je menu te kijken of moet je dan perse een gedownload spel in je console stoppen ?
PSN: KeaveXL
Anoniem: 8504
Steeds als ik het ding aanzette had ik in m'n achterhoofd dattie elk moment kapot kon gaan.. Nooit meer zo'n k*tding, 3x zoveel plezier van mijn Wii.
Dus omdat hij NU pas na 2 jaar kapot gaat is het een kut ding? sorry hoor maar er zijn ergere verhalen hier in dit topic te vinden.... maar dit heeft gewoon een erg groot huilie gehalteAnoniem: 8504 schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 20:47:
Yoep!! Mijnte is ook kapot! Omdat ik vergeten was het ding uit te zetten heeft hij de hele nacht aangestaan.. Kannie dus niet tegen.. Je zal maar kinderen hebben. Na 2 jaar min of meer trouwe dienst zit het er dan toch eindelijk op..
Steeds als ik het ding aanzette had ik in m'n achterhoofd dattie elk moment kapot kon gaan.. Nooit meer zo'n k*tding, 3x zoveel plezier van mijn Wii.
Stuur hem op laat hem repareren en je hebt er weer plezier van...
ja heel leuk inderdaad , bij mij ook stonden die dingen ook maar niks aangevinkt......KeaveXL schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 20:44:
Ik heb mijn xbox ook net terug en daar zat netjes een briefje bij en een paar opties die ze met de console hebben gedaan. Bij mij was aangevinkt "moederbord vervangen".
Is dit dan echt gedaan of kan ik dan net zo goed een andere console hebben gekregen?
En stel je krijgt een gemodde console zoals hierboven genoemd terug, kan je dit dan testen door ergens in je menu te kijken of moet je dan perse een gedownload spel in je console stoppen ?
maar hij doet het wel weer zonder gezeur wel word hij 2x warmer , hoop hij weer x kapot gaat rede om een ps3 te kopen
Was een geflashed hitatiche drive, krijg ik nu een leuke benQ terug. Helaas is het flash tijdperk dus voor mij over
Maar dat terzijde, mijn xbox heb ik terug gekregen op de brief stond dat dvd drive alleen vervangen was, hoe kan die in hemelsnaam overhit problemen veroorzaken.
Hopelijk heb ik nu een goed werkend apparaat, moet hem nog even paar uur aan 1 stuk aanzetten kijken of hij nu niet overhit, wat is beste manier om dit te kijken?
3e keer van opsturen btw.
ze hadden eigenlijk gewoon niks terug moeten sturen... alhoewel dit is ook wel lollig; nu kun je je gebrande games niet meer spelen, en hopelijk hebben ze hem meteen geband
Anoniem: 7286
mwa had maar 1 spel gebrand dus dat is geen probleem geweestPhusebox schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 12:57:
dus jij stuurt gewoon een geflashte xbox360 op voor repair en gaat dan klagen als je de best mogelijke drive terugkrijgt?
ze hadden eigenlijk gewoon niks terug moeten sturen... alhoewel dit is ook wel lollig; nu kun je je gebrande games niet meer spelen, en hopelijk hebben ze hem meteen geband
maar ja ga maar bioshock bestellen want die moet ik echt zeker hebben gespeeld. 50€ bij bol.com
Plus dat van die krassen slaat helemaal nergens op, Microsoft is verantwoordlijk ervoor, zo had ik ook 1 game die het niet meer doet, moet ik de volledige kosten dragen van verzenden en wisselen van de game.
Ik zou zeggen dat iemand iets veroorzaakt hij de volledige kosten moet dragen.
[ Voor 29% gewijzigd door J_star op 22-08-2007 13:30 ]
Ga jij eens de handleiding van je creditcard lezen... Het is niet optimaal maar wel veilig want als ik jouw formulier zou onderscheppen, kan ik er nog geen Eurocent mee betalen!Anoniem: 7286 schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 13:07:
Nou lekker zeg.. heb net 1,5 week een 360.. en me Forza 2 zit al vol krassen. Helpdesk gebeld, en ook mijn xbox mag al een reisje gaan maken. Dat is nog tot daar aan toe. wel lullig, zo snel al, maar ik wist van het probleem. Echter vind ik het schandalig dat ik 15 euro zou moeten betalen voor een vervangende disc door toedoen van HUN APPARAAT. En dit moet ook nog eens met een creditcard zover ik kan zien. En dat nummer mag je vrolijk met de post gaan opsturen naar hun? Lekker veilig... NOT.. Iemand die hier een oplossing voor weet, of moeten we dit maar gewoon slikken, 15 euro betalen en hopen dat het niet nog eens gebeurd?
Dat worden binnenkort disc read errors, ik zou zo snel mogelijk je Xbox360 opsturen naar MS.Anoniem: 7286 schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 13:07:
Nou lekker zeg.. heb net 1,5 week een 360.. en me Forza 2 zit al vol krassen. Helpdesk gebeld, en ook mijn xbox mag al een reisje gaan maken. Dat is nog tot daar aan toe. wel lullig, zo snel al, maar ik wist van het probleem. Echter vind ik het schandalig dat ik 15 euro zou moeten betalen voor een vervangende disc door toedoen van HUN APPARAAT. En dit moet ook nog eens met een creditcard zover ik kan zien. En dat nummer mag je vrolijk met de post gaan opsturen naar hun? Lekker veilig... NOT.. Iemand die hier een oplossing voor weet, of moeten we dit maar gewoon slikken, 15 euro betalen en hopen dat het niet nog eens gebeurd?
Anoniem: 130184
Want? Als hij nog een keer kapot gaat krijg je een PS3 van Microsoft?Mektheb schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 21:29:
[...]
ja heel leuk inderdaad , bij mij ook stonden die dingen ook maar niks aangevinkt......
maar hij doet het wel weer zonder gezeur wel word hij 2x warmer , hoop hij weer x kapot gaat rede om een ps3 te kopen

(of iig op een ander adres als je thuis-adres)
Want ik ga zeker geen 2 dagen vrij nemen om dat kreng mee te geven aan UPS en weer te ontvangen later.
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
jep, laten ophalen geen probleemOn_E schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 10:16:
Heeft iemand weleens kunnen regelen met UPS dat ze de 360 op kwamen halen op je werk ?
(of iig op een ander adres als je thuis-adres)
Want ik ga zeker geen 2 dagen vrij nemen om dat kreng mee te geven aan UPS en weer te ontvangen later.
afleveren doen ze alleen adres wijzigen als ze 1x op je originele adres zijn geweest
(ik was verhuisd, en microsoft wilde mijn adres niet aanpassen en UPS ook niet... lekker daar)
Ok, hopelijk kan ik ook zoiets regelen dan, en dan komen ze maar een keer voor jan lul naar mijn huis als ik op mijn werk ben.Phusebox schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 10:21:
[...]
jep, laten ophalen geen probleem
afleveren doen ze alleen adres wijzigen als ze 1x op je originele adres zijn geweest
(ik was verhuisd, en microsoft wilde mijn adres niet aanpassen en UPS ook niet... lekker daar)
Het zit MS niet mee. Heel toepasselijk zeiden ze op het journaal dan ook: MS ligt al langer onder vuur ivm de problemen met de Xbox 360.
[ Voor 6% gewijzigd door Hyp Hyper op 23-08-2007 12:02 ]
Ik heb +/- 5 weken geleden Forza 2 opgestuurd. Tot op heden niks gehoord, dus heb ik net naar Microsoft gebeld. Ik kreeg iemand te spreken die me op een hele vervelende toon aansprak... maar goed, het antwoord was dat het 4 tot 6 kan duren. Ik moest nog maar even geduld hebben. Ik wacht het maar af.Anoniem: 7286 schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 13:07:
LOL.. Ik hoop dat je dit cynisch bedoelt? Ik heb het ding gekocht voor 400 euri.. En aangezien ik hem eigenlijk gekocht heb uit nieuwsgierigheid heb ik er 1 game bijgekocht en het ding verder gemod (ohoh.. nu krijg ik de moraalridders over me heen;)).Jaguar645 schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 20:51:
[...]
Dus omdat hij NU pas na 2 jaar kapot gaat is het een kut ding? sorry hoor maar er zijn ergere verhalen hier in dit topic te vinden.... maar dit heeft gewoon een erg groot huilie gehalte![]()
Stuur hem op laat hem repareren en je hebt er weer plezier van...
Ik ben er vrij voorzichtig mee geweest. Gezorgd dat hij op een mooi koel en droog plekje staat op een separaat tafeltje zodat hij niet kan meebewegen met het draaien van de TV..
Per-ongeluk 1 keer vergeten uit te zetten en daaaag!
Het kan aan mij liggen maar dat vind ik een goed voorbeeld van een erg crappy ding.. Iedereen die dat anders ziet is volledig geïndoctrineerd door MS en consorten..
ehm "gerechtigheid" comes to mindAnoniem: 8504 schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 13:03:
[...]
LOL.. Ik hoop dat je dit cynisch bedoelt? Ik heb het ding gekocht voor 400 euri.. En aangezien ik hem eigenlijk gekocht heb uit nieuwsgierigheid heb ik er 1 game bijgekocht en het ding verder gemod (ohoh.. nu krijg ik de moraalridders over me heen;)).
Ik ben er vrij voorzichtig mee geweest. Gezorgd dat hij op een mooi koel en droog plekje staat op een separaat tafeltje zodat hij niet kan meebewegen met het draaien van de TV..
Het kan aan mij liggen maar dat vind ik een goed voorbeeld van een erg crappy ding.. Iedereen die dat anders ziet is volledig geïndoctrineerd door MS en consorten..
niet dat dat de oorzaak is , maar vindt het wel een mooi gevolg
lol jij hebt dat risico genomen door hem te modden... geen idee of je mods invloed hebben gehad doet er ook niet toe... maar erg makkelijk om microsoft af te branden voor een apparaat wat bij jou nu gecrashed is ofzo met wat voor oorzaak dan ook.Anoniem: 8504 schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 13:03:
[...]
LOL.. Ik hoop dat je dit cynisch bedoelt? Ik heb het ding gekocht voor 400 euri.. En aangezien ik hem eigenlijk gekocht heb uit nieuwsgierigheid heb ik er 1 game bijgekocht en het ding verder gemod (ohoh.. nu krijg ik de moraalridders over me heen;)).
Daarbij maar ja dan ben ik idd die moraal ridder: Wat ongeloofelijk dom om een apparaat te gaan modden en je garantie te verpesten als vanaf dag 1 al bekend is dat de xboxen een probleem kunnen hebben. Wist je dit niet... tja... wist je het wel dan lijkt me nu dat je een verkeerde beslissing hebt genomen met het modden.
Verder ben ik geen fan boy ofzo heb mijn xbox ook moeten opsturen... en was mega over de zeik. Microsoft heeft het alleen in mijn geval wel netjes opgelost en er staat inmiddels wel een werkende xbox bij mij thuis.
ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)
Staat volgens mij letterlijk ik dan een ps3 koop ma goedAnoniem: 130184 schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 16:42:
[...]
Want? Als hij nog een keer kapot gaat krijg je een PS3 van Microsoft?Ga je toch lekker nu een PS3 kopen als je hem wil.
En tot nu toe werkt hij gewoon nog prima
[ Voor 17% gewijzigd door Mektheb op 23-08-2007 16:23 ]
niet om te zeuren ofzo, ik heb altijd met veel plezier op mijn xbox gespeeld, maar nu ik van forza 2 naar 1 terug ben lijkt het wel of ik een bril nodig heb:)On_E schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 13:57:
Trouwens nog een voordeel ontdekt aan het feit dat mijn 360 dood is, ik heb mijn oude XBox maar weereens aangesloten, en games als Soul Calibur II, Rallisport Challenge II, Def Jam FFNY, Outrun, Guilty Gear X2 en Otogi blijven toppers.
Moah.. Heb er op zich nou ook niet zo'n heel erg probleem mee.. Wel een oerhollandse reactie van jou trouwensPhusebox schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 13:16:
[...]
ehm "gerechtigheid" comes to mind
niet dat dat de oorzaak is , maar vindt het wel een mooi gevolg
1, Koop nooit iets van Microsoft
2. Er lopen hier toch wel veel scheinheiligen rond (modden is in nederland legaal dus hoezo gerechtigheid en waarom is het mooi als er iets van iemand anders kapot gaat?)
[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 8504 op 23-08-2007 22:37 ]
1. Nee want stelen is veel stoerder en makkelijker, zeker als je te lui bent om van je reet af te komen om een game te kopen, laat staan om te werken en je geld te verdienen. Ik generaliseer btw, en impliceer niet dat dit op jou van toepassing is.Anoniem: 8504 schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 22:36:
[...]
Moah.. Heb er op zich nou ook niet zo'n heel erg probleem mee.. Wel een oerhollandse reactie van jou trouwensBevestigd maar weer eens 2 dingen:
1, Koop nooit iets van Microsoft
2. Er lopen hier toch wel veel scheinheiligen rond (modden is in nederland legaal dus hoezo gerechtigheid en waarom is het mooi als er iets van iemand anders kapot gaat?)
2. Modden is niet legaal, althans niet als je er andere firmwares op gaat zetten om vervolgens illegaal gekopieerde games te spelen. Ja downloaden van een game mag, maar je mag het niet gebruiken.
Schijnheilig bedoel je trouwens? mwoah, ik heb ook wel es wat gedownload in het verleden, zoals iedereen. Maar mijn games/dvd's/software etc koop ik mooi allemaal. Muziek downloaden doe ik ook niet meer want ik luister toch alleen maar radio/webcasts en nooit cd/mp3.
Ik vind het niet mooi als iets van iemand anders kapot gaat... maar lach wel een beetje in mijn vuistje als mensen hun xbox, wii of whatever modden om de boel te bezeiken, en hij dan kapot gaat. Dat is nou nog eens leuk
Dus op www.psxcare.com een nieuwe stikker gekocht voor 30E. Kost wat, wordt ie wel zeker gerepareerd. Ik miste zelfs een paar schroeven, waar het moederbord mee vast aan de case zit.
Ik ken trouwens ook gevallen waar een 360 gewoon gerepareerd wordt zonder stikker of iets, ligt er maar net aan of een vakantiemedewerker of iemand die tegen zn pensioen aan zit jou 360 onder handen neemt denk ik.
Nu twee weken geleden terug gekregen en meteen weer gemod (binnen 15 mins
Die komt vandaag uit in de winkels (?) dus even kopen straks.
iedereen doet het ook mijn hun cd/dvd brander in de computer (bios updaten)
waarom mogen wij dat niet met een xbox doen?
zie wat voor voordelen xbox1 heeft meegebracht, het werd van een doodnormale console een multimedia apparaat. lang leve de mod
en de heilige boontje hier die wel alle spellen orgineel kopen omdat ze nog bij hun mammie wonen,
leuk voor je, totdat je cd bekrast is, wie huilt er dan?
en ja, ik koop ook af en toe een spel orgineel, die dan mooi in de verpakking blijven
laat maar lullen die boontjes, ze doen allemaal alsof ze nooit wat downloaden en alles kopen, dan ben je of stinkend rijk of je hebt gewoon praktisch niks liggen thuis.nnndoh schreef op vrijdag 24 augustus 2007 @ 15:49:
een xbox crashed alleen door slechte ( soldeersel) componenten, niet door het modden.
iedereen doet het ook mijn hun cd/dvd brander in de computer (bios updaten)
waarom mogen wij dat niet met een xbox doen?
zie wat voor voordelen xbox1 heeft meegebracht, het werd van een doodnormale console een multimedia apparaat. lang leve de mod
en de heilige boontje hier die wel alle spellen orgineel kopen omdat ze nog bij hun mammie wonen,
leuk voor je, totdat je cd bekrast is, wie huilt er dan?
en ja, ik koop ook af en toe een spel orgineel, die dan mooi in de verpakking blijven
we zitten hier wel op tweakers.net en niet op het ms xbox forum oid.
mijn xbox is ook gemod, ik zie wel hoe het loopt, achteraf had ik gewoon nooit een xb360 moeten kopen maar ik ga pas bij defecten topics kijken als de boel het niet meer doet en niet vooraf:)
of je hebt een baan en kunt het wel betalenIRCfreAk schreef op vrijdag 24 augustus 2007 @ 16:56:
[...]
laat maar lullen die boontjes, ze doen allemaal alsof ze nooit wat downloaden en alles kopen, dan ben je of stinkend rijk of je hebt gewoon praktisch niks liggen thuis.
we zitten hier wel op tweakers.net en niet op het ms xbox forum oid.
mijn xbox is ook gemod, ik zie wel hoe het loopt, achteraf had ik gewoon nooit een xb360 moeten kopen maar ik ga pas bij defecten topics kijken als de boel het niet meer doet en niet vooraf:)
ik heb ca. 80 originele spellen gekocht over de afgelopen 5 jaar, zijn er dus ca. 16 per jaar, dat vinden jullie downloaders natuurlijk niet veel want jullie hebben alles
maar wat moet ik met zoveel? dit is al teveel om allemaal te spelen maar ach deze eeuwige discussie
Dit topic is gesloten.