Nog geen jaar geleden hebben wij op de zaak een x360 gekocht voor in onze kinder speelhoek, Na een half jaar begonnen de problemen, Xbox liep vast bij opstarten, terug naar winkel gebracht en die hebben hem via microsoft omgeruild voor een nieuwe
dat was de eerste negatieve ervaring
door een domme fout van mijn collega die de xbox had weggebracht zat er nog een spel (project gotham racing) in de xbox... tsja weg spel

ligt waarschijnlijk bij een Microsoft medewerker thuis nu

tweede negatieve ervaring.
Dus heb ik met het ophalen van de xbox ook direct 2 nieuwe spellen gekocht. bij ons op de zaak de nieuwe xbox aangesloten, gloednieuw spel erin van Tony hawk.... *krrrrrrrr* *grrrrrrrrrrrrrt* *kraak* *kraak* rare geluiden uit de dvd speler.... snel op eject gedrukt en jah hoor nieuwe game-cd vol krassen ik met mn domme hooft ook dat andere spel erin (dacht zal wel aan de cd liggen) en ook die was prompt vernaggeld door de nieuwe x-doos
was die xbox gelijk helemaal zat! maar vandaag toch maar eens gebled met de Ms support, kreeg aardig meneer aan de lijn, verhaal gedaan, jah heel vervelend allemaal bladiebla, maar goed Xbox wordt vandaag opgehaald door UPS en ter reparatie naar Duitsland verzonden.
ook nog gevraagd wat we aan die 2 neiuwe spellen gingen doen.... ik kon via Microsoft.nl - support - xbox360 - games een formulier downloaden invullen en opsturen naar MS om de game om te ruilen! nou dat klonk mij wel positief in de oren, dus afscheid genomen van de Microsoft medewerker met een toch nog enigszins goed gevoel.
maar ik zit nu op de Microsoft support page te kijken maar ik kan dat formulier nergens vinden?

iemand enig idee waar ik moet zijn?
[
Voor 3% gewijzigd door
Chaoss op 29-08-2007 13:46
]