Xbox 360 defecten topic Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 14 Laatste
Acties:
  • 18.007 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IRCfreAk
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 17-08-2021
het gaat erom dat we hier geen behoefte hebben aan moraalridders.
in dit topic begint iedereen ineens hoog van de toren te blazen als je het woord modden in de mond neemt.
Terwijl er wel gewoon complete secties zijn over het overclocken van je computer terwijl dit ook in strijd is met de garantie..

ik heb overigens maar 5 spellen voor mijn xbox..

[ Voor 7% gewijzigd door IRCfreAk op 25-08-2007 13:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 73631

Ok dus mijn 2e hands tevens geflashte xbox 360 krijgt ineens kuren.

Ik speel er niet zo vaak op maar na ongeveer 4 minuten freezed hij nu helemaal.
Je hoort een soort van scratch, beeld freezed, allemaal blokjes in verschillende kleuren etc.

Console opengeschroefd, nog een keer aangezet en hij crashte nogmaals. Mijn vinger kon ik ongeveer 5 seconde op de cpu koelsinkhouden anders was mijn vinger waarschijnlijk samen gesmolten met het koelsink.

Beide ventilatoren draaien goed, ik heb ook nog mijn eigen ventilator( grote propeller die mij koel houdt gedurende de brute Nederlandse zomers) op me kamer er op te mikken om te kijken ofdat iets uitmaakt maar dat viel tegen.

Ik denk niet dat ik een optie heb op garantie. Dus mijn vraag heeft iemand ervaring met hetzelfde probleem en is hier misschien een andere oplossing voor dan MS bellen(betere ventilators oid) ?

Edit:
Eventjes verder gezocht:
http://www.gamespot.com/f...?topic_id=23998153&page=0
Oud topic over overheating power supply. Nadat ik dit probeerde ging er een oranje lampen branden op de power supply.
Xbox 360: The power supply light is orange
Dit zou moeten betekenen dat de kabels niet goed zitten etc. logische natuurlijk.
Dus kabels gechecked zit helemaal prima.
volgens het artikel springt het oranje lampje aan als beveiliging dus misschien is er iets mis met de power supply.

[ Voor 23% gewijzigd door Anoniem: 73631 op 25-08-2007 21:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-07-2024
De power-supply problemen komen voor bij de US versie.
Hier hebben we problemen met de console zelf.

Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crackh34d
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 22-12-2024
Ik heb mijn 360 al een tijdje niet meer aan internet hangen, en nu ik Bioshock ging spelen moest ik mijn 360 updaten. Na de update lijkt het alsof mijn beeld maar 8bit kleuren heeft, en soms krijg ik helemaal geen beeld. Tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Ik heb na laatste update geen problemen tot nu toe.
Aangesloten via HD kabel?

Owner of DBIT Consultancy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crackh34d
HD en composiet geprobeerd, nu helemaal geen beeld meer...laat hem nog maar eens afkoelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Geen Rod?

Owner of DBIT Consultancy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crackh34d
Nope, nog niet, maar ben bang dat hij er aan zit te komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:20
IRCfreAk schreef op zaterdag 25 augustus 2007 @ 13:38:
het gaat erom dat we hier geen behoefte hebben aan moraalridders.
in dit topic begint iedereen ineens hoog van de toren te blazen als je het woord modden in de mond neemt.
Terwijl er wel gewoon complete secties zijn over het overclocken van je computer terwijl dit ook in strijd is met de garantie..
ok, jij geen behoeft aan moraalridders (wat ik als flame opvat maar goed), ik geen behoefte aan zogenaamde "kijk mij stoer zijn met mijn gemodde console-nerdjes"

en overclocken, tja garantie weg, maar overclocken stelt je niet in staat om illegaal windows te installeren enz. dus die vergelijking slaat echt helemaal nergens op.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donald_dick
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 24-04 11:32
Anoniem: 73631 schreef op zaterdag 25 augustus 2007 @ 20:48:

Ik denk niet dat ik een optie heb op garantie. Dus mijn vraag heeft iemand ervaring met hetzelfde probleem en is hier misschien een andere oplossing voor dan MS bellen(betere ventilators oid) ?
gewoon opsturen, ms controleerd toch niet als ie omgebouwt is

wie de bal kaatst, kan hem gekorrigeert terug verwachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
donald_dick schreef op zondag 26 augustus 2007 @ 10:09:
[...]
gewoon opsturen, ms controleerd toch niet als ie omgebouwt is
En als ze het wel doen en in een pisbui zijn krijg je een dagvaarding wegens fraude aan je broek en kun je de rest van je leven geen serieuze baan meer krijgen, nee, leuk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IRCfreAk
Phusebox schreef op zondag 26 augustus 2007 @ 10:04:
[...]

ok, jij geen behoeft aan moraalridders (wat ik als flame opvat maar goed), ik geen behoefte aan zogenaamde "kijk mij stoer zijn met mijn gemodde console-nerdjes"

en overclocken, tja garantie weg, maar overclocken stelt je niet in staat om illegaal windows te installeren enz. dus die vergelijking slaat echt helemaal nergens op.
ik kan me niet herinneren dat ik stoer deed met mijn gemodde xbox, ik vroeg of er mensen waren die ervaring hadden met garantie en toen werd het gelijk gemoderate.
Ik vind dat een beetje kort door de bocht vergelijkend dus met het overclockers forum..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 23:54

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

IRCfreAk schreef op zondag 26 augustus 2007 @ 12:41:
Ik vind dat een beetje kort door de bocht vergelijkend dus met het overclockers forum..
Overclocken is dan ook niet illegaal. Het downloaden van spellen, in tegenstelling tot het downloaden van films en muziek, is echter wel degelijk illegaal. Het zijn twee dingen die je totaal niet met elkaar kunt vergelijken.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IRCfreAk
MetroidPrime schreef op zondag 26 augustus 2007 @ 12:44:
[...]

Overclocken is dan ook niet illegaal. Het downloaden van spellen, in tegenstelling tot het downloaden van films en muziek, is echter wel degelijk illegaal. Het zijn twee dingen die je totaal niet met elkaar kunt vergelijken.
alhoewel dat een logische conclusie is heb ik nergens gezegd dat mijn spellen gedownload/illegaal waren. Het enige wat ik vroeg is of er mensen waren met ervaring van garantie en een gemodde xbox.
Ik ben alleen maar in dit topic te vinden omdat ook mijn xbox een rod heeft die hoogstwaarschijnlijk te maken heeft met oververhitting oid.
Laten we maar weer over alle defecten gaan praten want ik heb het idee dat dit een eindeloze discussie wordt zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
IRCfreAk schreef op zondag 26 augustus 2007 @ 14:40:
[...]

alhoewel dat een logische conclusie is heb ik nergens gezegd dat mijn spellen gedownload/illegaal waren. Het enige wat ik vroeg is of er mensen waren met ervaring van garantie en een gemodde xbox.
Ik ben alleen maar in dit topic te vinden omdat ook mijn xbox een rod heeft die hoogstwaarschijnlijk te maken heeft met oververhitting oid.
Laten we maar weer over alle defecten gaan praten want ik heb het idee dat dit een eindeloze discussie wordt zo.
Je vraagt op een openbaar forum of mensen ervaring hebben met fraude, wat verwacht je zelf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kurios
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
johnnyv.nl schreef op zondag 26 augustus 2007 @ 15:52:
[...]

Je vraagt op een openbaar forum of mensen ervaring hebben met fraude, wat verwacht je zelf?
ochoch, fraude zelfs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amoi
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 16:21
johnnyv.nl schreef op zondag 26 augustus 2007 @ 15:52:
[...]

het ombouwen van een console is geen fraude maar het downloaden van spellen wel. en hij vroeg of iemand ervaring had met het verlopen van garantie door het modden wat niet illegaal is. als hij zijn console op zou sturen is het de zaak van het reparatie centrum of microsoft. zij bepalen wat ze met een console doen zonder/ gescheurde garantie sticker.

[ Voor 17% gewijzigd door amoi op 26-08-2007 19:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 140372

IRCfreAk schreef op zondag 26 augustus 2007 @ 14:40:
[...]

Het enige wat ik vroeg is of er mensen waren met ervaring van garantie en een gemodde xbox.
Zoals ik eerder al postte heb ik mijn geflashte 360 gewoon opgestuurtd naar MS. Ik was mn garantiestikker kwijt dus die heb ik een nieuwe besteld op www.psxcare.com, zijn gewoon echte.

Mijn 360 mistte zelfs een aantal schroeven dus MS kon gewoon zien dat 'ie open is geweest ondanks de nieuwe stikker.
En hij is gewoon gemaakt, dus als ik jou was zou ik em gewoon opsturen.

Als ze 'em niet willen maken hebben ze nog niet het recht om 'em te houden dus dan krijg je em gewoon ongerepareerd terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
amoi schreef op zondag 26 augustus 2007 @ 19:14:
[...]

het ombouwen van een console is geen fraude maar het downloaden van spellen wel. en hij vroeg of iemand ervaring had met het verlopen van garantie door het modden wat niet illegaal is. als hij zijn console op zou sturen is het de zaak van het reparatie centrum of microsoft. zij bepalen wat ze met een console doen zonder/ gescheurde garantie sticker.
Het aanbieden ter garantie van een omgebouwde 360 in de hoop er mee weg te komen is wel degelijk fraude en daar vraagt hij om. Het downloaden van spellen is dan weer geen fraude maar diefstal.

[ Voor 5% gewijzigd door pagani op 27-08-2007 07:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

johnnyv.nl schreef op maandag 27 augustus 2007 @ 07:00:
[...]

[...]

Het aanbieden ter garantie van een omgebouwde 360 in de hoop er mee weg te komen is wel degelijk fraude en daar vraagt hij om. Het downloaden van spellen is dan weer geen fraude maar diefstal.
Lijkt me niet dat het opsturen van een gemod product onder het motto van repareer hem aub onder fraude valt. Het is de zaak van MS om te kijken of er nog garantie op het product zit, als dat niet het geval is dan kan MS de klant bellen en de klant voor de reparatie onderzoekskosten etc laten betalen. Maar fraude nee niet echt.

Verder in mijn post gaf ik aan dat het probleem misschien in de power supply kan zitten maar dat weet ik verder niet zeker. Bovendien vind ik het vreemd dat als de power supply te heet wordt oid het systeem hangt en niet gewoon uitvalt bijvoorbeeld. Ookis het verklaart het niet waarom dat de CPU koelsink zo heet wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-07-2024
Anoniem: 73631 schreef op maandag 27 augustus 2007 @ 11:06:
Verder in mijn post gaf ik aan dat het probleem misschien in de power supply kan zitten maar dat weet ik verder niet zeker. Bovendien vind ik het vreemd dat als de power supply te heet wordt oid het systeem hangt en niet gewoon uitvalt bijvoorbeeld. Ookis het verklaart het niet waarom dat de CPU koelsink zo heet wordt.
Dat van die powersupply komt dus alleen in de VS voor. Daar werken ze met een andere netspanning en dus is die voeding niet te vergelijken met die van ons.

Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amoi
johnnyv.nl schreef op maandag 27 augustus 2007 @ 07:00:
[...]

[...]

het moed willig oververhitten van de xbox en dan ter reparatie aan bieden is fraude. niet ombouwen en door een ander probleem kapot en dan opsturen zonder garantie sticker microsoft beppaald of ze de xbox zonder garantie repareren niks fraude

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buddow
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 24-04 21:35
Ik heb sinds twee weken een 360, met GoW en Forza. Ik ontdekte net een zeer subtiele cirkelvormige kras in mijn beide DVD's, ongeveer 0,5 cm van het midden (een kleine cirkel dus).

Volgens deze site: http://www.llamma.com/xbo..._DVD_Drive_Comparison.htm Heb ik de Hitachi. De 360 staat verticaal.

Moet ik nu al aan de bel trekken? De meeste bekraste dvds hebben een grotere cirkel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
buddow schreef op maandag 27 augustus 2007 @ 12:33:
Ik heb sinds twee weken een 360, met GoW en Forza. Ik ontdekte net een zeer subtiele cirkelvormige kras in mijn beide DVD's, ongeveer 0,5 cm van het midden (een kleine cirkel dus).

Volgens deze site: http://www.llamma.com/xbo..._DVD_Drive_Comparison.htm Heb ik de Hitachi. De 360 staat verticaal.

Moet ik nu al aan de bel trekken? De meeste bekraste dvds hebben een grotere cirkel...
Ik zou die DVD's even vergelijken met een normale DVD, volgens mij hoort die er te zitten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 215024

-off-toppic-

goh dat de 360 een speciaal error topic heeft :+
net zo super als windows vista :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
Anoniem: 215024 schreef op maandag 27 augustus 2007 @ 13:40:
-off-toppic-

goh dat de 360 een speciaal error topic heeft :+
net zo super als windows vista :)
Het gaat meer om de userbase die om de 5 minuten post dat hun x-box nog niet terug is dan om het aantal users met problemen. Kijk maar eens naar het aantal unieke users in dit topic met een kapotte x-box, dan valt het allemaal erg mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buddow
Walkman schreef op maandag 27 augustus 2007 @ 13:21:
[...]

Ik zou die DVD's even vergelijken met een normale DVD, volgens mij hoort die er te zitten?
Nee, het zit echt op het 'blanke' deel van de DVD. Is niet terug te vinden op andere DVD's die ik heb. Mn Xbox komt uit oktober 2006, net twee weken geleden gehaald, :'( Mediamarkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quantor
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Mijn otto aanbieding xbox met een productiedatum van december 2006 heeft ook al een krasje veroorzaakt op de forza2 dvd, heb hem vanaf afgelopen donderdag in bezit :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buddow
Tja, ik denk dat ik maar veel ga gamen en het goed in de gaten houd. Dan is het zo snel mogelijk duidelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IRCfreAk
Anoniem: 73631 schreef op maandag 27 augustus 2007 @ 11:06:
[...]

Ook mijn voeding werd oranje nadat ik een ROD kreeg. Maar als ze xbox werkte deed ie het prima en was ie groen (ook na ROD ingame), alleen als de xb niet eens meer aan ging bleef ie oranje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

IRCfreAk schreef op maandag 27 augustus 2007 @ 15:32:
[...]

Ook mijn voeding werd oranje nadat ik een ROD kreeg. Maar als ze xbox werkte deed ie het prima en was ie groen (ook na ROD ingame), alleen als de xb niet eens meer aan ging bleef ie oranje.
Ok.
Dus wat heb je daarna gedaan. Ik begrijp uit je post dat je xb op een gegeven moment niet meer aanging? Heb je hierna contact gezocht met MS ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-05-2022
Geen ROD bij mij, maar wel een verschrikkelijk lawaaiige DVD-speler. Kijken of ze er wat aan doen, want ik heb het nooit gemerkt, totdat de 360 werd verplaatst naar de slaapkamer. Dat geluid is echt niet te harden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 19091

Eindelijk mijn boxje terug, was weg sinds begin mei. Het is een andere dan ik opgestuurd had, maar wel nieuwer. De dvd drive maakt ook minder lawaai, de loadtimes lijken iets langer te duren. Toerental softwarematig gelimiteerd? Dat is een oplossing waar ik wel mee kan leven.

Hoe lang zou het deze keer duren? Ik geniet ervan zolang het duurt. Kameo 2e hands voor mijn zoontje gekocht, dat ziet er top uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 162684

Had net rrod, microsoft gebeld, bleef het ledje van me voeding oranje, werd me verteld dat me voeding kapot was. Net bij vriend getest werkte xbox prima weer thuis aangesloten was me voeding ook weer groen :s. Dus weer met microsoft gebeld verteld dat me voeding het nu wel deed, meneer vertelde mij dat ze hem konden repareren meteen erbij verteld dat me dvd drive lawaai maakte en disk unreadable meldingen kreeg of ze deze misschien konden vervangen.

Overigens heel vriendelijk geholpen alleen de 1e keer had ik een meneer uit Amerika aan de lijn :S maar verder was alles prima. Moet xbox nu opsturen duurt 20 tot 25 werkdagen :( en ik krijg 1 maand xbox live.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 162684 schreef op maandag 27 augustus 2007 @ 21:56:
Had net rrod, microsoft gebeld, bleef het ledje van me voeding oranje, werd me verteld dat me voeding kapot was. Net bij vriend getest werkte xbox prima weer thuis aangesloten was me voeding ook weer groen :s. Dus weer met microsoft gebeld verteld dat me voeding het nu wel deed, meneer vertelde mij dat ze hem konden repareren meteen erbij verteld dat me dvd drive lawaai maakte en disk unreadable meldingen kreeg of ze deze misschien konden vervangen.

Overigens heel vriendelijk geholpen alleen de 1e keer had ik een meneer uit Amerika aan de lijn :S maar verder was alles prima. Moet xbox nu opsturen duurt 20 tot 25 werkdagen :( en ik krijg 1 maand xbox live.
Ja oranje lampje op power supply kan een heleboel betekenen Xbox 360: The power supply light is orange. Lampje zou ook moeten branden als je xbox uitstaat. Maarja er is altijd de kans dat je iemand aan de lijn heb met een ochtendhumeur :P dus nooit s'ochtends bellen! ;)

Verder probeerde ik de xbox gisterenavond nogmaals aan te zetten en kreeg meteen een [RROD] dus dat is voor mij de laatste keer geweest en ik ga het gewoon met MS proberen te regelen.

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 73631 op 28-08-2007 10:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Mij vroegen ze ook naar de kleur van het lampje op de voeding, maar daar was bij mij niets mis mee...

Hoe zit het trouwens met het opplakken van die sticker, heb er zo'n papiertje bij zitten, maar die plaatjes zijn zo donker dat je amper kan zien wat je moet doen....

[ Voor 137% gewijzigd door Walkman op 28-08-2007 16:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• waterking
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-01 12:23
Poosje geleden dacht ik nog, mijn xbox360 gaat niet stuk !
Als ik nu een uur of iets minder heb gegamed krijg ik in games soms artifacts in beeld.
Vandaag xbox360 even losgehad (garantie had ik toch al niet meer) en gloeiende gloeiende wat wordt die gpu koeler HEET ! De cpu koeler voelt in vergelijking helemaal niet zo heet aan. Even met losse kap gespeeld met tafel ventilator erop en toen deden zich er geen problemen voor. (dvd drive ernaast) Heeft iemand een idee hoe ik mijn xbox360 beter kan koelen (zonder waterkoeling) ?

klik hier voor de specs van m'n systeem || ook al is INTEL nog zo snel AMD achterhaalt hem wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 162684

Anoniem: 73631 schreef op dinsdag 28 augustus 2007 @ 10:11:
[...]

Ja oranje lampje op power supply kan een heleboel betekenen Xbox 360: The power supply light is orange. Lampje zou ook moeten branden als je xbox uitstaat. Maarja er is altijd de kans dat je iemand aan de lijn heb met een ochtendhumeur :P dus nooit s'ochtends bellen! ;)

Verder probeerde ik de xbox gisterenavond nogmaals aan te zetten en kreeg meteen een [RROD] dus dat is voor mij de laatste keer geweest en ik ga het gewoon met MS proberen te regelen.
Hij bleef dus oranje omdat me xbox niet aanging vanwege rrod :P Heb net alles gemailed gekregen over het opsturen, ondertussen nog wel ff te gamen :P maar nog geen problemen gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 162684 schreef op dinsdag 28 augustus 2007 @ 20:11:
[...]

Hij bleef dus oranje omdat me xbox niet aanging vanwege rrod :P Heb net alles gemailed gekregen over het opsturen, ondertussen nog wel ff te gamen :P maar nog geen problemen gehad.
2 dagen geleden een email verstuurd via de online support, geen antwoord gehad dus ik denk ik bel even.
Krijg ik een mevrouw aan de lijn die het volgende zegt "Goedemorgen het systeem ligt eruit, ik kan u op dit moment niet verder helpen u kunt het vanavond of morgen opnieuw proberen bedankt voor uw begrip tuut tuut tuut" en het was geen bandje.
Dus heb helaas niet veel kunnen zeggen :P

Edit:
Net nog 1x gebeld, kreeg een meneer aan de lijn die het zelfde vermelde alleen op een meer professionele manier.

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 73631 op 29-08-2007 10:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 00:18

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Nog geen jaar geleden hebben wij op de zaak een x360 gekocht voor in onze kinder speelhoek, Na een half jaar begonnen de problemen, Xbox liep vast bij opstarten, terug naar winkel gebracht en die hebben hem via microsoft omgeruild voor een nieuwe

dat was de eerste negatieve ervaring :P

door een domme fout van mijn collega die de xbox had weggebracht zat er nog een spel (project gotham racing) in de xbox... tsja weg spel :X ligt waarschijnlijk bij een Microsoft medewerker thuis nu ;) tweede negatieve ervaring.

Dus heb ik met het ophalen van de xbox ook direct 2 nieuwe spellen gekocht. bij ons op de zaak de nieuwe xbox aangesloten, gloednieuw spel erin van Tony hawk.... *krrrrrrrr* *grrrrrrrrrrrrrt* *kraak* *kraak* rare geluiden uit de dvd speler.... snel op eject gedrukt en jah hoor nieuwe game-cd vol krassen ik met mn domme hooft ook dat andere spel erin (dacht zal wel aan de cd liggen) en ook die was prompt vernaggeld door de nieuwe x-doos :/ |:(

was die xbox gelijk helemaal zat! maar vandaag toch maar eens gebled met de Ms support, kreeg aardig meneer aan de lijn, verhaal gedaan, jah heel vervelend allemaal bladiebla, maar goed Xbox wordt vandaag opgehaald door UPS en ter reparatie naar Duitsland verzonden.

ook nog gevraagd wat we aan die 2 neiuwe spellen gingen doen.... ik kon via Microsoft.nl - support - xbox360 - games een formulier downloaden invullen en opsturen naar MS om de game om te ruilen! nou dat klonk mij wel positief in de oren, dus afscheid genomen van de Microsoft medewerker met een toch nog enigszins goed gevoel.

maar ik zit nu op de Microsoft support page te kijken maar ik kan dat formulier nergens vinden? :? iemand enig idee waar ik moet zijn?

[ Voor 3% gewijzigd door Chaoss op 29-08-2007 13:46 ]

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21:09

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Chaoss schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 13:44:maar ik zit nu op de Microsoft support page te kijken maar ik kan dat formulier nergens vinden? :? iemand enig idee waar ik moet zijn?
http://www.xbox.com/nl-NL...screplacement-program.htm

Geldt alleen voor games van Microsoft Studios. Overige games moet je namelijk opsturen (eerst contact zoeken) met de betreffende distributeur.

Xbox Programma voor vervanging van beschadigde games

Nu beschikbare gametitels de volgende gametitels zijn momenteel beschikbaar voor dit programma:

* Crackdown™
* Dead or Alive® 4
* DEAD OR ALIVE® Xtreme 2
* Forza 2
* Fuzion Frenzy 2
* Gears Of War®
* Halo® 2
* Kameo™: Elements of Power™
* Ninety Nine Nights™
* Perfect Dark Zero™
* Project Gotham Racing® 3
* Shadowrun
* Viva Piñata™
* Xbox Live® Arcade Unplugged Vol. 1

[ Voor 36% gewijzigd door MAX3400 op 29-08-2007 14:02 ]

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 00:18

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

ok lekker dan, beide defecte games die ik hier heb zijn niet van Microsoft zelf |:(

dan maar weer nieuwe games kopen...

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104593

Zo na 2 weken mijn eigen Xbox 360 terug!

Het bellen was een ramp. De eerste keer waren mijn gegevens verkeerd genoteerd, gelukkig kreeg ik na het tweede telefoontje wel een label via de mail en direct mijn Xbox 360 in een Aviko doos gestopt(perfecte maat daarvoor :P) Vervolgens UPS gebeld die al binnen een kwartiertje op de stoep stonden. Nu, precies 14 dagen later heb ik mijn eigen Xbox 360 gerepareerd terug. In ieder geval zit er nu een Benq Drive in, die heerlijk stil is. Ik zal straks nog even checken of er een nieuwe heatsink in geplaatst is maar ik denk het wel. Ondanks dat het allemaal wat stroef verliep met het call-center, goede service van Microsoft. Mijn eigen Xbox 360 gerepareerd en wel terug. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpEcTeR
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 29-03 13:12
Nou, maandag ovond tijdens Bioshock ineens een vastloper.
Raar geluid, beeld helemaal verrot, en nergens meer op reageren.
360 uitgezet, aangezet, wat denk je RROD....
Uit gezet, aangezet, vast loper tijdens opstarten, maar geen RROD.
Helpdesk gebeld, Engelse vent aan de lijn.
Stekkers erin, eruit, hele verhaal en wat denk je weer prima werken.
Dinsdag ook geen problemen, tot vandaag, weer het zelfde als maandag.
Nu komen ze hem ophalen (20 tot 25 dagen wachten 8)7 :'( )
Rare is dat ik niet telkens de RROD krijg, soms start ie op, soms loopt ie vast bij opstaren....

Iemand zelfde verhaal???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaWaN
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 19:40

DaWaN

'r you wicked ??

Kent iemand:
http://www.x-clamp-fix.com/

Ze lijken speciale bouten te gebruiken. Ik snap ook niet dat ze het zo enorm strak aandraaien, zal wel aan die ringetjes liggen dat dat mogelijk is.

Ik heb hier 4 defecte (RROD) Xbox360's liggen en zit te denken om zo'n setje te bestellen. Ik zit dan ook te denken om een extra 50mm fan naast de GPU te zetten om iets meer flow door het blokje te forceren :)

Misschien is het wel aardig om 25 van die setjes te bestellen, kost dan 5 dollar per stuk :) Dus geef maar een gil (lees: DM) mocht je interresse hebben !

Ik weet niet of het zin heeft dit op V&A te zetten, ik denk ook niet dat ze er daar blij mee zijn. Als er veel reacties zijn kan ik misschien samenkopen.net overwegen :) Mocht je echt interresse hebben laat het dan aub puur bij DM er vervuil het topic niet :P

[ Voor 5% gewijzigd door DaWaN op 29-08-2007 23:03 ]

If you do not change direction, you may end up where you are heading

• Wimo.
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 00:24

Wimo.

Shake and Bake!

Uh, die paar boutjes en moertjes kun je gewoon bij de gamma halen. Waarom dan daar kopen?

• yzf1kr
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 18-03 17:20
DaWaN schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 23:02:
Ik heb hier 4 defecte (RROD) Xbox360's liggen en zit te denken om zo'n setje te bestellen. Ik zit dan ook te denken om een extra 50mm fan naast de GPU te zetten om iets meer flow door het blokje te forceren :)
Wat moet je in godsnaam met 4 defecte 360's. Verzamel je die dingen ofzo?

Er zit toch nog gewoon garantie op die dingen (ook als ze gemod zijn).

https://www.facebook.com/hausbrandeck

• lapino
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16:22
Godverdomme!! Sinds gisteren nieuwe Premium gehaald (vorige had ik verkocht), console maakt krassen op schijfjes, textures kunnen niet geladen worden enz. Mooi zo Microsoft!! Vond al dat de drive zoveel lawaai maakte, en had al gemerkt dat ik hapering kreeg in Bioshock en textures die wegvielen bij Forza2. Qua hardware valt de 360 toch enorm tegen ze. Is nu al de vierde (!) die ik in handen heb, en altijd mankeert er wel iets aan. Mijn beste was nog mijn launch maar die kreeg na 1,5j de RROD.

• Xenophoben
  • Laatst online: 21:56
jezus wat een rot service..
ze hlpen me gewoon niet ... rot bedrijf... eerst gezeik met vista en nu dit weer.. xbox dood.
Lekker hoor
maargoed ik koop er nooit meer een want microsoft is gewoon slecht bezig laaatste tijd.
Veel slechte producten..
ik moet nu nog van me xbox stuur af zien te kome voor die doorfikt :P

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Xenophoben schreef op donderdag 30 augustus 2007 @ 09:25:
jezus wat een rot service..
ze hlpen me gewoon niet ... rot bedrijf... eerst gezeik met vista en nu dit weer.. xbox dood.
Lekker hoor
maargoed ik koop er nooit meer een want microsoft is gewoon slecht bezig laaatste tijd.
Veel slechte producten..
ik moet nu nog van me xbox stuur af zien te kome voor die doorfikt :P
Waarom helpen ze je niet dan?

Anoniem: 142689

SpEcTeR schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 17:15:
Nou, maandag ovond tijdens Bioshock ineens een vastloper.
Raar geluid, beeld helemaal verrot, en nergens meer op reageren.
360 uitgezet, aangezet, wat denk je RROD....
Uit gezet, aangezet, vast loper tijdens opstarten, maar geen RROD.
Helpdesk gebeld, Engelse vent aan de lijn.
Stekkers erin, eruit, hele verhaal en wat denk je weer prima werken.
Dinsdag ook geen problemen, tot vandaag, weer het zelfde als maandag.
Nu komen ze hem ophalen (20 tot 25 dagen wachten 8)7 :'( )
Rare is dat ik niet telkens de RROD krijg, soms start ie op, soms loopt ie vast bij opstaren....

Iemand zelfde verhaal???
Als je eenmaal een RROD hebt gehad is ie gewoon kapot ook al doet hij het daarna weer. Mijne liep ook telkens vast en soms ook tijdens het opstarten, 1x een RROD gehad. Ik heb hem gewoon aangemeld als xbox met RROD en had iets minder dan 2 weken later mijn gerepareerde terug met nieuwe dvddrive en moederbord

• SpEcTeR
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 29-03 13:12
Anoniem: 142689 schreef op donderdag 30 augustus 2007 @ 11:56:
[...]

Als je eenmaal een RROD hebt gehad is ie gewoon kapot ook al doet hij het daarna weer. Mijne liep ook telkens vast en soms ook tijdens het opstarten, 1x een RROD gehad. Ik heb hem gewoon aangemeld als xbox met RROD en had iets minder dan 2 weken later mijn gerepareerde terug met nieuwe dvddrive en moederbord
Het rare is ook nog dat ik demo's nog wel normaal kan spelen, maar zodra ik er een game op dvd in staak is het weer patat......

Naja, maandag komt UPS um halen, en dan maar hopen dat ut niet te lang gaat duren....

• lapino
Heeft iemand zijn console al kunnen laten herstellen/omruilen omwille van DVD die krassen maakt? Ik heb dat voor bij mijn (gloednieuwe!) Premium, maar vraag me af of Microsoft, als die daar binnenkomt, wel zomaar een nieuwe drive en moederbord zal plaatsen. Probleem blijkt maar de kop op te steken na halfuurtje spelen of zo, lijkt me sterk dat ze daar zo nauw gaan testen. Als ze hem dus 'even' testen gaat het lijken alsof er niks aan de hand is met de console. Of doen ze sowieso swap van de belangrijkste onderdelen?

Anoniem: 142689

SpEcTeR schreef op donderdag 30 augustus 2007 @ 15:05:
[...]

Het rare is ook nog dat ik demo's nog wel normaal kan spelen, maar zodra ik er een game op dvd in staak is het weer patat......

Naja, maandag komt UPS um halen, en dan maar hopen dat ut niet te lang gaat duren....
Demo's liepen ook vast bij mijne
Het duurt nu niet zo lang meer, bij mij 12 dagen.

@lapino: mijn dvddrive was ook vervangen ook al had ik een rrod, ze zullen wel heel je systeem checken oid

• lapino
Het is logisch dat je drive wordt vervangen na een RROD omdat je moederbord gelinkt is aan de drive (afin, omgekeerd eigenlijk). Maar ik vraag me af, als ik mijn console terugstuur onder mom "textures laden niet in Forza2, krijg krassen op schijfjes als hij rechtop staat enz..." of ze dat dan nog gaan vervangen, of gewoon 5min gaan testen om dat te besluiten dat er niks mis met de console is. Zou wel vervelend zijn mocht die naar Ms gaan en ongewijzigd terugkeren!

lapino schreef op donderdag 30 augustus 2007 @ 20:38:
Het is logisch dat je drive wordt vervangen na een RROD omdat je moederbord gelinkt is aan de drive (afin, omgekeerd eigenlijk). Maar ik vraag me af, als ik mijn console terugstuur onder mom "textures laden niet in Forza2, krijg krassen op schijfjes als hij rechtop staat enz..." of ze dat dan nog gaan vervangen, of gewoon 5min gaan testen om dat te besluiten dat er niks mis met de console is. Zou wel vervelend zijn mocht die naar Ms gaan en ongewijzigd terugkeren!
ik heb een nieuw moederbord met oude drive

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amoi
lapino schreef op donderdag 30 augustus 2007 @ 18:23:
Heeft iemand zijn console al kunnen laten herstellen/omruilen omwille van DVD die krassen maakt? Ik heb dat voor bij mijn (gloednieuwe!) Premium, maar vraag me af of Microsoft, als die daar binnenkomt, wel zomaar een nieuwe drive en moederbord zal plaatsen. Probleem blijkt maar de kop op te steken na halfuurtje spelen of zo, lijkt me sterk dat ze daar zo nauw gaan testen. Als ze hem dus 'even' testen gaat het lijken alsof er niks aan de hand is met de console. Of doen ze sowieso swap van de belangrijkste onderdelen?
ik hoop dat je weet dat microsoft niks repareert maar het reparatie centrum in duitsland. je kan het makkelijkst de duitsers de schuld geven als er snel kapot gaat want hun hebben het niet goed gerepareert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiverzz
  • Registratie: December 2004
  • Niet online

Shiverzz

Slecht gezelschap

lapino schreef op donderdag 30 augustus 2007 @ 18:23:
De 2de refurb die ik terug kreeg maakte ook krassen. Niet direct, maar na 3 dagen Forza 2 spelen kreeg ik de 'disc unreadable error', omdat de disc opeens vol met krassen stond. Vervolgens apparaat weer opgestuurd naar Duitsland, 3 weken later komt ie terug met de mededeling dat ze 'm 2 uur getest hebben, maar geen problemen gevonden en zodoende ongewijzigd weer hebben teruggestuurd. Omdat ik het gekloot zo zat was heb ik vorig weekend een Elite gekocht met een stuk stillere (en krasvrije) BenQ drive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
yzf1kr schreef op donderdag 30 augustus 2007 @ 09:09:
[...]

Wat moet je in godsnaam met 4 defecte 360's. Verzamel je die dingen ofzo?

Er zit toch nog gewoon garantie op die dingen (ook als ze gemod zijn).
Je kan veel zeggen, maar garantie na modden heb je zeker niet meer :P Of ze hem alsnog repareren is een tweede.

[ Voor 5% gewijzigd door pagani op 31-08-2007 08:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lapino
Shiverzz schreef op vrijdag 31 augustus 2007 @ 07:33:
[...]

De 2de refurb die ik terug kreeg maakte ook krassen. Niet direct, maar na 3 dagen Forza 2 spelen kreeg ik de 'disc unreadable error', omdat de disc opeens vol met krassen stond. Vervolgens apparaat weer opgestuurd naar Duitsland, 3 weken later komt ie terug met de mededeling dat ze 'm 2 uur getest hebben, maar geen problemen gevonden en zodoende ongewijzigd weer hebben teruggestuurd. Omdat ik het gekloot zo zat was heb ik vorig weekend een Elite gekocht met een stuk stillere (en krasvrije) BenQ drive.
Oei dat is niet zo best, mijn 360 maakt ook maar krassen na hele tijd (en dan nog alleen als ie rechtop staat). Gisteren uurtje of twee Bioshock gespeeld zonder problemen (console lag horizontaal), éénmaal textures gehad die verdwenen in Forza2. Misschien toch nog maar wachten om die op te sturen dan? Want zou hem niet graag 3 weken kwijt zijn om dan gewoon console terug te krijgen zonder dat ze er iets aan hebben gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 22-04 22:00
lapino schreef op vrijdag 31 augustus 2007 @ 09:57:
[...]

Oei dat is niet zo best, mijn 360 maakt ook maar krassen na hele tijd (en dan nog alleen als ie rechtop staat). Gisteren uurtje of twee Bioshock gespeeld zonder problemen (console lag horizontaal), éénmaal textures gehad die verdwenen in Forza2. Misschien toch nog maar wachten om die op te sturen dan? Want zou hem niet graag 3 weken kwijt zijn om dan gewoon console terug te krijgen zonder dat ze er iets aan hebben gedaan.
Okee Het is weer zover , mijne heeft het officeel na terug gestuurd gerepareerd te zijn 1 maand uitgehouden , Deze x Stuur ik hem maar weer is op , en ja zodra te terug is doen we het dunnetjes over

Vanavond de Ps3 maar is aanschaffen de Xbox kan de klere krijgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 21:25

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

Een kennis van mij heeft een zijn Xbox laten repareren bij Microsoft, ook constant crashed en een RROD....
Xbox van hem is al 2 weken weg ongeveer. Afwachten...

☀️ Goedemorgen zonneschijn! ☀️
☀️Ja, je maakt me zo gelukkig, en door jou voel ik me fijn! ☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincentio
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Hoeveel pech kan je hebben?
Woensdag aan het eind van de dag een Xbox 360 Supersize pack gekocht, 19:30 aangesloten. RROD...
Donderdag omgeruild voor een XboX 360 Elite, hele dag goed gespeeld.
Vanochtend hele tijd problemen met Gears of War disc lezen, Bioshock ging wel goed.
15:30 crasht Bioshock en blijft het crashen, tijdens laden of net na het laden en Gears of War wil ook niet
17:00-18:30 wel goed gespeeld even eten
en nu crasht ie elke keer na 5 minuten spelen als ik dat al haal 7(8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lapino
heb ondertussen ook al 4 verschillende 360s gehad. Eerste (launch) was eigenlijk vrij stil in dashboard (gebruikte heb regelmatig als DVD speler) maar DVD drive maakte bij games wel vrij veel lawaai. Rond de tijd dat Forza2 uitkwam gaf deze de geest, met een RROD tot gevolg. Heel raar dat mijn broer zijn launch console identiek probleem vertoonde. Maar goed, beide opgestuurd. Toen mijn 360 terugkwam van Microsoft, zat er een andere drive in (even luid) maar ENORM luidruchtige fans (merk:Sunon). Die maakten echt een ratelend geluid, voor sommige mensen geen probleem maar voor mij voldoende om mijn Premium te verkopen. Heb me dan een Elite gehaald maar was echt verbaast over feit dat deze ook meer dan luid was om te kunnen gebruiken als DVD speler/media center (DC Brushless fans zaten erin). Drive was een Benq maar zo spectaculair veel stiller vond ik die toch ook niet. Heb me nu een nieuwe Elite gekocht (in Makro, lot 0710, fabricage 02/07) en die is redelijk stil (maar toch nog goed hoorbaar) in dashboard, drive is luid als vanouds. Probleem is wel dat deze nu weer mijn discs bekrast als hij verticaal staat.

Ik ga in elk geval wachten op de nieuwere Premiums met HDMI en me dan zo eentje halen. Vermoedelijk zijn er dan al weer paar verbetering doorgevoerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 00:04
pff wat frustrerend zeg, dit topic. Ik ben ongeloofelijk blij dat ik nog geen problemen heb gehad met mn xbox. Maar het is toch vrij belachelijk dat ze nog steeds van die prutzooi in de consoles stoppen. Elite nog steeds met kras-drives, en herrie fans. Wat denken ze nou bij MS? Dit is niet alleen voor de consument kwalijk, ook voor Microsoft is dit erg slecht. De enige die er beter van worden zijn Sunon en Hitachi :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

DarkShadow schreef op zaterdag 01 september 2007 @ 09:27:
pff wat frustrerend zeg, dit topic. Ik ben ongeloofelijk blij dat ik nog geen problemen heb gehad met mn xbox. Maar het is toch vrij belachelijk dat ze nog steeds van die prutzooi in de consoles stoppen. Elite nog steeds met kras-drives, en herrie fans. Wat denken ze nou bij MS? Dit is niet alleen voor de consument kwalijk, ook voor Microsoft is dit erg slecht. De enige die er beter van worden zijn Sunon en Hitachi :P
Ik had op één of andere manier ook verwacht da tde Elite beter zou zijn..zoals ik in het andere topic heb gepost, een vriend zn Elite gaf 2 seconden na aansluiten al 3 rode ledjes. Uitgezet en weer aan, werkte weer, maar na 5 minuten weer hetzelfde verhaal. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

elite is gewoon zelfde als premium/cores, alleen met hdmi poort. DVDdrives zijn wel altijd een benq of hitachi 79.

wil je een moederbord wat beter werkt dan zal je moeten wachten op de falcon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 22-04 22:00
Anoniem: 140372 schreef op zaterdag 01 september 2007 @ 14:39:
elite is gewoon zelfde als premium/cores, alleen met hdmi poort. DVDdrives zijn wel altijd een benq of hitachi 79.

inderdaad maar denk toch dat veel mensen eieren voor hun geld kiezen en een Ps3 of maybe een upgrade voor de pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 218213

meschien niet echt het topic hiervoor,maar ik vroeg me af hoe de xbox-360 beeld geeft op een gewone phillips crt tv is dat nog een beetje te doen,of ziet het er totaal niet uit :P iemand hier ervaring mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IRCfreAk
Anoniem: 218213 schreef op zondag 02 september 2007 @ 12:43:
meschien niet echt het topic hiervoor,maar ik vroeg me af hoe de xbox-360 beeld geeft op een gewone phillips crt tv is dat nog een beetje te doen,of ziet het er totaal niet uit :P iemand hier ervaring mee :)
ik heb hier een philips breedbeeld, crt, niks mis mee, iig stukken beter beeld dan op de oude xbox..
Anoniem: 140372 schreef op zaterdag 01 september 2007 @ 14:39:

en wat is dan weer ultimate?
is dat premium met wat extra meuk of zit er nog iets anders in?

[ Voor 32% gewijzigd door IRCfreAk op 02-09-2007 12:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dhrax
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20:29

Dhrax

Prog Lord

Anoniem: 218213 schreef op zondag 02 september 2007 @ 12:43:
Prima beeld hoor :) @ Philips 81cm breedbeeld CRT

[ Voor 4% gewijzigd door Dhrax op 02-09-2007 12:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 218213

mooi dan ga ik um aanschafen :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoctorV64
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:15

DoctorV64

Cosmopoliet

Mijn 2e 360 geeft net de geest, rrod (hardware failure). Juli vorig deze refurbished gekregen, dus ruim een jaar volgehouden. Mijn release 360 had het dus maar net 7 maanden uitgehouden.

Morgen maar eens bellen, zal wel weer lekker lang duren. Misschien maar in tussentijd een elite halen :D en als de refurbished terugkomt deze maar cheapass verpatsen.

Als er een zwerfkei op je weg ligt, ga erop staan en geniet van het overzicht ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 19091

* ICQICQ-nummer: 23633633

Reg. datum: 19 januari 2003

quote:
racer13 schreef op zondag 02 september 2007 @ 12:43:

ik heb hier een philips breedbeeld, crt, niks mis mee, iig stukken beter beeld dan op de oude xbox..

quote:
Jasp0r schreef op zaterdag 01 september 2007 @ 14:39:

en wat is dan weer ultimate?
is dat premium met wat extra meuk of zit er nog iets anders in?
Beste mensen, OT graag! Dit kun je beter bespreken in het XBox 360 ervaringen topic. Krijg je waarschijnlijk ook aardiger antwoord dan van de gefrustreerde gasten die hier klagen over hun defecte dozen en rottige service (mijzelf incluis) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReRichard
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 04-06-2020
Dit heeft niets te maken met de inhoud van dit topic ;)

[ Voor 90% gewijzigd door Crash op 04-09-2007 18:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21:09

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Niet crossposten?

Zit er op de 360-connector niet zo'n schuifje die je bent vergeten om te zetten? Moet je de TV niet opnieuw instellen via een menu waar hij naar moet luisteren? Wat heb je al geprobeerd?

[ Voor 55% gewijzigd door Crash op 04-09-2007 18:19 ]

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReRichard
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 04-06-2020
Sorry voor de crosspost,

Ik heb op de tv al ingesteld dat hij RGB over av2 moet accepteren. De vga is een heel ander kanaal.Ik kan me verder ook geen opties in denken die nog aangepast kunnen/moeten worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danielson
  • Laatst online: 24-04 18:29
DaWaN schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 23:02:
Kent iemand:
http://www.x-clamp-fix.com/

Ze lijken speciale bouten te gebruiken. Ik snap ook niet dat ze het zo enorm strak aandraaien, zal wel aan die ringetjes liggen dat dat mogelijk is.

Misschien is het wel aardig om 25 van die setjes te bestellen, kost dan 5 dollar per stuk :) Dus geef maar een gil (lees: DM) mocht je interresse hebben !

Ik weet niet of het zin heeft dit op V&A te zetten, ik denk ook niet dat ze er daar blij mee zijn. Als er veel reacties zijn kan ik misschien samenkopen.net overwegen :) Mocht je echt interresse hebben laat het dan aub puur bij DM er vervuil het topic niet :P
Ik heb zelf een kapotte xbox 360 gekocht en deze fix uitgevoerd, hij doet het nu al een week prima :) Ik heb de bouten ringetjes enz gewoon bij de Gamma gekocht!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 197496

Ik ben nu al een tijdje op zoek naar alle problemen die vaak voorkomen met betrekking tot de Xbox 360. Zo heb je de krassende drive en de RROD's, maar welke problemen zijn er nog meer? En wat zijn de oplossingen? M.a.w.: kan iemand mij vertellen welke problemen (en eventueel ook de oplossingen (waaronder bellen naar MS :P)) op dit moment bekend zijn?

Lijkt het de topicstarter niet een goed idee om in de TS alle bekende problemen (en eventueel ook bekende oplossingen) op te nemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erw
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 16:15

Erw

Eagles may soar, but weasels don't get sucked into jet engines

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IRCfreAk
ROFL

En woei, mijn xbox is na 2 weken al weer terug, ik heb een replacement gekregen, hij lijkt een stuk stiller.
Hoe kom ik erachter wat voor drive erin zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makster
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 21:08
Kijk hier voor de drives: klik
Eerste hit als je google afbeeldingen zoekt op 'xbox360 drives' ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geruudt
  • Laatst online: 30-11-2021
Donderdag 23 augustus 's avonds gebeld voor een rood ringetje naar het support center.

Vrijdag 24 augustus is mijn zieke XBOX opgehaald.

En vandaag een vervangend exemplaar binnen _/-\o_
man-date: 22-08-2007 _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 130184

geruudt schreef op woensdag 05 september 2007 @ 17:38:
Donderdag 23 augustus 's avonds gebeld voor een rood ringetje naar het support center.

Ga eens openslopen dat ding dan en kijken of die 65nm onzin er al in zit? :) Dat zou vanaf na de zomer toch komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 20:48

On_E

Housemusic

geruudt schreef op woensdag 05 september 2007 @ 17:38:

lol precies hetzelfde hier !

24-08 opgehaald, vandaag een nieuwe gehad, met manufacturing date 22-08 idd.

En stil dat ie is ! _/-\o_

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geruudt
Je hoort hem inderdaad bijna in het geheel niet. Zowel met DVD-drive als gewoon HDWMV kijken via de stream.

Zit trouwens een hitachi drive in bij mij. Bij jouw ook ?

[ Voor 22% gewijzigd door geruudt op 05-09-2007 19:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

25287

Ik heb mijn 360 al vanaf dag één en nog helemaal nooit problemen gehad :p misschien heb ik wel geluk? Ik had wel een HD-DVD drive gehaald die kapot bleek, opgestuurd naar Microsoft en 6-8 weken later ofzo kreeg ik een geheel nieuwe. Die werkt wel weer perfecto.

• amoi
On_E schreef op woensdag 05 september 2007 @ 18:44:
[...]

lol precies hetzelfde hier !

24-08 opgehaald, vandaag een nieuwe gehad, met manufacturing date 22-08 idd.

En stil dat ie is ! _/-\o_
met of zonder hdmi?

hdmi op premiums zijn nog niet opgedoken in EU

en ik neem aan dat MS geen elite teruggeeft als je een premium op stuurt

• geruudt
Anoniem: 140372 schreef op donderdag 06 september 2007 @ 08:21:
hdmi op premiums zijn nog niet opgedoken in EU

en ik neem aan dat MS geen elite teruggeeft als je een premium op stuurt
Inderdaad. Zonder HDMI dus.

• IRCfreAk
Makster schreef op woensdag 05 september 2007 @ 14:37:
Kijk hier voor de drives: klik
Eerste hit als je google afbeeldingen zoekt op 'xbox360 drives' ;)
bedankt ik zag er alleen een met samsung en hitachi, maar ik mis nog hoe de benq er uit ziet of hebben we die nog niet in nederland?

• Makster
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 21:08
Ik las het volgende:
It looks exactly like the tray in the Philips VAD6037, except the tray is GRAY.

• IRCfreAk
ok bedankt, vanavond eens kijken welke ik heb en wanneer mijne gemaakt is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Makster schreef op donderdag 06 september 2007 @ 13:03:
Ik las het volgende:
It looks exactly like the tray in the Philips VAD6037, except the tray is GRAY.
Philips en BENQ is één en zelfde drive, philips produceert ze affentoe voor BENQ ofzoiets. Dezelfde drive iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IRCfreAk
terwijl ik dus even een foto van de drive wou maken kwam er alweer een RROD
mijn xbox replacement van 22 augustus 2007 heeft nog geen 5 minuten aan gestaan, ik denk zelfs niet meer dan 1 minuut.

De voeding is nu oranje, als de xbox aan gaat is ie groen als ie niet aan gaat door de RROD blijft ie oranje. Is de voeding nu toch kapot of? (helpdeks zegt oranje is zowiezo standby lamp, zodra hij wel een keer aan gaat en voeding groen is, is ie niet kaput)

Nog even de foto van de drive die oh zo stil was:( hij lijkt door het licht en de slechte gsm cam donker maar de drive is echt grijs.
http://www.fhbnet.nl/~boogie/images/xbox.jpg

update: zonet gebeld, omdat xbox feitelijk doa was moest ze haar superior erbij halen, moet hem nu opsturen en krijg binnen 15 working days de laatste xbox met latest hardware opgestuurd.
Weet niet wat ik er nu helemaal van moet geloven aangezien degene die ik net kreeg ook van 21 augustus was (tenzij ze rma dingen relabbelen zoals ze bij hdd's ook doen).
Maar goed mag niet klagen, 3 weken overleef ik nog wel.

[ Voor 33% gewijzigd door IRCfreAk op 08-09-2007 12:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzf1kr
  • Laatst online: 18-03 17:20
Schijnbaar herlabelen ze, want als je een beetje kan tellen weet je dat een 360 met een productiedatum van 22 augustus nooit nu al bij jouw in de woonkamer kan staan.

Het boottransport van China naar Europa alleen al kost 4 weken.

https://www.facebook.com/hausbrandeck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 21:25

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

Ariën Clay schreef op vrijdag 31 augustus 2007 @ 19:08:
Een kennis van mij heeft een zijn Xbox laten repareren bij Microsoft, ook constant crashed en een RROD....
Xbox van hem is al 2 weken weg ongeveer. Afwachten...
En terug, het is een nieuwe gewordne. Hij had een sticker aan de onderkant gedaan, maar die is er niet meer.... (of ze hebben hem er daar afgeklauwd :P)
Tevens is hij ook veel stiller.

Tot zover 'Peters' ervaringen.

☀️ Goedemorgen zonneschijn! ☀️
☀️Ja, je maakt me zo gelukkig, en door jou voel ik me fijn! ☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IRCfreAk
yzf1kr schreef op zaterdag 08 september 2007 @ 13:45:
Schijnbaar herlabelen ze, want als je een beetje kan tellen weet je dat een 360 met een productiedatum van 22 augustus nooit nu al bij jouw in de woonkamer kan staan.

Het boottransport van China naar Europa alleen al kost 4 weken.
zou heel goed kunnen hoor, ik heb hem 5 september geloof ik ontvangen dus ja het is dan wel erg kortdag.

heeft iemand nog naar die foto gekeken? het lijkt op een grijze versie van de philips drive -> dus benq?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 179986

Mijn console maakt ook krassen, gears of war naar de klote... sindsdien maakt het niet zoveel meer uit, 2 euro kostende dual layer dvd's zijn zo te vervangen. Schijtconsole dus, als de garantie periode afgelopen is (zegel is zo terug te plakken 8)7 ) haal ik wel een PS3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 232518

Ik heb een vraagje:

mijn xbox 360 werkt momenteel nog steeds ... maar hij maakt toch wel heel veel lawaai (ook als er geen DVD inzit), dus gewoon de fans die enorm staan te draaien.

Moet ik mij zorgen maken of is dat nu eenmaal zo bij een xbox 360 en kan ik op mijn gemak doorspelen?

Ik heb al zitten denken om de mijne te verkopen en nen Elite aan te schaffen, of is dat een beetje te voorbarig?
Pagina: 1 ... 8 ... 14 Laatste

Dit topic is gesloten.