ik zeg toch dat philips en benq hetzelfde zijn.IRCfreAk schreef op zaterdag 08 september 2007 @ 20:36:
[...]
zou heel goed kunnen hoor, ik heb hem 5 september geloof ik ontvangen dus ja het is dan wel erg kortdag.
heeft iemand nog naar die foto gekeken? het lijkt op een grijze versie van de philips drive -> dus benq?
Krijg je eigenlijk van te voren bericht als je Xbox wordt terug gestuurd??
Of staan ze ineens voor de deur??
Ze kunnen ook voor je deur staan. Althans dat was bij mij het geval. Had niks ontvangen van dat het onderweg was.SpEcTeR schreef op dinsdag 11 september 2007 @ 13:58:
Krijg je eigenlijk van te voren bericht als je Xbox wordt terug gestuurd??
https://card.exophase.com/1/1116015.png
Same stonden er in eenssekeroglan schreef op dinsdag 11 september 2007 @ 14:13:
[...]
Ze kunnen ook voor je deur staan. Althans dat was bij mij het geval. Had niks ontvangen van dat het onderweg was.
Het is voor de eerste keer (zowel ophalen als leveren) slecht geregeld, UPS maakt van te voren geen afspraak. Ik heb gezien dat m'n 360 inmiddels op weg terug is en als het goed is vandaag wordt bezorgd. Ben alleen overdag niet thuis geweest. Als je ze vervolgens belt kan je wel gewoon een tijd afspreken. Het is zelfs mogelijk het ergens anders (bv. op je werk te laten bezorgen/ophalen)
Ik zit met hetzelfde 'probleem'. Maar mijn XBOX is er een van het eerste uur, en het feit dat hij nu nog werkt zegt ook wat denk ik.Anoniem: 232518 schreef op zaterdag 08 september 2007 @ 23:24:
Ik heb een vraagje:
mijn xbox 360 werkt momenteel nog steeds ... maar hij maakt toch wel heel veel lawaai (ook als er geen DVD inzit), dus gewoon de fans die enorm staan te draaien.
Moet ik mij zorgen maken of is dat nu eenmaal zo bij een xbox 360 en kan ik op mijn gemak doorspelen?
Ik heb al zitten denken om de mijne te verkopen en nen Elite aan te schaffen, of is dat een beetje te voorbarig?
a) Als een 360 moet worden opgehaald bij je, kan je het beste ZELF UPS bellen voor een ophaal-afspraak.Walkman schreef op dinsdag 11 september 2007 @ 16:02:
Het is voor de eerste keer (zowel ophalen als leveren) slecht geregeld, UPS maakt van te voren geen afspraak. Ik heb gezien dat m'n 360 inmiddels op weg terug is en als het goed is vandaag wordt bezorgd. Ben alleen overdag niet thuis geweest. Als je ze vervolgens belt kan je wel gewoon een tijd afspreken. Het is zelfs mogelijk het ergens anders (bv. op je werk te laten bezorgen/ophalen)
b) Terugbrengen van een 360 kan alleen op een ander adres als je dat bij defectmelding bij Microsoft hebt opgegeven; anders moet je wachten tot UPS is langsgeweest, je niet thuis trof en een briefje achterlaat.
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Anoniem: 33599
Reden nr1 van kapotte xbox360 = hitte. Maar als je de xbox360 rechtop zet heb je bij sommige drives (samsung) inderdaad de kans dat er krassen komen op de dvd.
Oplossing is een Antec Notebook Cooler aanschaffen. Onder andere de internetwinkel Azerty verkoopt deze coolers. Hij houdt mijn xbox360 al tijden lang lekker cool, en deze cooler is ook vrij stil
Je plaatst deze cooler onder de xbox 360, het past echt uitstekend.
zie:
http://www.azerty.nl/prod...7951/notebook-cooler.html
Oplossing is een Antec Notebook Cooler aanschaffen. Onder andere de internetwinkel Azerty verkoopt deze coolers. Hij houdt mijn xbox360 al tijden lang lekker cool, en deze cooler is ook vrij stil
Je plaatst deze cooler onder de xbox 360, het past echt uitstekend.
zie:
http://www.azerty.nl/prod...7951/notebook-cooler.html
[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 33599 op 11-09-2007 16:54 ]
Anoniem: 140372
hitte is dus maar een klein deel van t probleem he
volgens mij helpt het niks, als ze gaan dan gaan ze
is toch allemaal geen oplossing. Ze moeten gewoon fatsoenlijke consoles maken bij microsoft. Neem voorbeeld aan de ps3.
ola
Anoniem: 33599
Waar heb jij het over dan?Anoniem: 140372 schreef op dinsdag 11 september 2007 @ 16:57:
hitte is dus maar een klein deel van t probleem he
zie:
http://xboxer.tv/2007/08/expert_investigates_cause_of_x.html
http://en.wikipedia.org/wiki/Xbox_360_technical_problems
http://www.games-digest.com/2007/08/expert-investig.html
http://www.gwn.com/news/s...0_Failures_Explained.html
http://kotaku.com/gaming/...-issues-solved-139259.php
http://www.creativeuncut.com/news/n0043.html
http://www.gameslave.co.u....cfm?forum=22&thread=2845
Hitte is de grootste reden van alle xbox360 defecten
Man ik heb mijn xbox360 eens gewoon op het tapijt neergezet, toen kreeg ik "lockups/hangs" omdat een paar kleine air-intakes aan de onderkant van mn xbox direct op het tapijt leunden. Bij iedereen waar de xbox als een gek begint te loeien raad ik deze cooler aan. Maar idd je zou dit niet moeten kopen, al zegt microsoft er wel duidelijk bij dat je hem in een geventileerde omgeving moet plaatsen.
[ Voor 28% gewijzigd door Anoniem: 33599 op 11-09-2007 17:06 ]
der is maar een echte fix voor een 360, en dat is niet meer koeling.
360s gaan kapot omdat de klemmen van het koelblok het moederbord krom trekken. Hierdoor breken de soldeerverbindingen binnenin het board. Hitte versneld dit proces alleen, maar uiteindelijk gaan ze allemaal kapot.
De enige echte fix is dan ook de x-clamp fix, waarbij je bevestiging van de koelblokken vervangt. Ik raad dan ook iedereen aan dit preventief te doen.
360s gaan kapot omdat de klemmen van het koelblok het moederbord krom trekken. Hierdoor breken de soldeerverbindingen binnenin het board. Hitte versneld dit proces alleen, maar uiteindelijk gaan ze allemaal kapot.
De enige echte fix is dan ook de x-clamp fix, waarbij je bevestiging van de koelblokken vervangt. Ik raad dan ook iedereen aan dit preventief te doen.
[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 140372 op 11-09-2007 18:05 ]
Kan je wel makkelijk zeggen, maar niet iedereen ( including myself ) is een rasechte modder. Vind het nogal 'spooky' om aan mn xbox die, het nu nog, goed doet te gaan kloten.. misschien fuck ik alles wel up
. Maar wat je zegt, is het idd waar dat op den duur alle x-clamps krom trekken? of ben je aan het dramatiseren?
kijk maar in dit topic xD
nah, alle is miss overdreven, maar de percentages kent iedereen wel.
MS zegt 33%, ikzelf schat het op 50%, en de oudste zijn 'pas' 2 jaar oud.
En ze gaan allemaal kapot aan dié ontwerpfout.
xclamp fix is trouwens alleen wat schroefjes vervangen, hoeft niet gesoldeerd te worden ofzo
En ze gaan allemaal kapot aan dié ontwerpfout.
xclamp fix is trouwens alleen wat schroefjes vervangen, hoeft niet gesoldeerd te worden ofzo
[ Voor 29% gewijzigd door Anoniem: 140372 op 11-09-2007 18:47 ]
Anoniem: 145259
De mijne is gisteren overleden. Ik heb eigenlijk nog niet te klagen over de service van MS. Helpdesk was goed bereikbaar, vriendelijk en snel geholpen. Desondanks dat het mailtje met het shipping label gisteren om 23u in mijn postvak in lag, m'n xbox vandaag nog kunnen versturen, rond 8u15 gebeld naar UPS, iets voor 10u was die al opgehaald. Dat is pas service!
Even een vraagje tussendoor. Mijn Xbox doet het nog goed en hopelijk doet ie dat ook nog een paar jaar 
Heb net even gekeken:
MFR-date van 2006-10-09 ( 10 september vorig jaar dus, hij is dus net verjaard )
Drive = samsung-tosiba
Lotnr = 0641
vraagt dit om gegarandeerde problemen? Heb al een beetje rondgesurft, maar kon zo niks vinden.
Heb net even gekeken:
MFR-date van 2006-10-09 ( 10 september vorig jaar dus, hij is dus net verjaard )
Drive = samsung-tosiba
Lotnr = 0641
vraagt dit om gegarandeerde problemen? Heb al een beetje rondgesurft, maar kon zo niks vinden.
Datum en/of drive zegt niets over problemen...zwAf schreef op woensdag 12 september 2007 @ 12:42:
Even een vraagje tussendoor. Mijn Xbox doet het nog goed en hopelijk doet ie dat ook nog een paar jaar
Heb net even gekeken:
Drive = samsung-tosiba
Lotnr = 0641

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Als je geluk heb en ik acht de kans klein (sorry voor de negatieve motivatie) kan je ook aan de beurt komen helaas.zwAf schreef op woensdag 12 september 2007 @ 12:42:
Heb net even gekeken:
Drive = samsung-tosiba
Lotnr = 0641
Altijd blijven lachen
Kijk alleen maar eens naar het aantal unieke users in het gewone 360 topic en het aantal unieke users in dit topic met problemen en maak je berekening dan nog eens.Anoniem: 140372 schreef op dinsdag 11 september 2007 @ 18:46:
kijk maar in dit topic xD Sure, dit topic geeft een goed beeld van de duizenden GoTters met een xbox en laat zien dat 50% een kapotte xbox heeft
En ze gaan allemaal kapot aan dié ontwerpfout.Ehrm, sommigen krijgen rrod, maar anderen maken krassen, rrod is echt niet de enige fout.
xclamp fix is trouwens alleen wat schroefjes vervangen, hoeft niet gesoldeerd te worden ofzoNee, maar wel je garantie vernaggelen
[ Voor 10% gewijzigd door pagani op 12-09-2007 14:48 ]
Je moet er niet zelf aan gaan klooien, daar heb je garantie voor. Die enkele weken dat je het kwijt bent weegt niet op tegen het nieuwe kopen omdat je aan je xbox hebt liggen klooien. En van wat ik begrijp is de service redelijk goed. Wat wil je dan nog meer (naast een xbox die niet kapot gaat
)

johnnyv: MS zegt 33%, ik ken geen enkel bedrijf wat te hóóg gaat zitten met slechte resultaten, lol.
(en wie zegt dat ik die 50% baseer op dit topic, zou niet erg slim zijn
)
maargoed, als mensen liever garantie willen moeten ze dat zelf weten, mag iedereen zelf kiezen.
Maar als ik een 360 koop en ik zie dat ie geen krassen maakt (wat way overrated, is kassa heeft dat opgeblazen), dan vervang ik liever wat schroefjes dan dat ik niet durf te gamen omdat mn 360 kapot gaat.
Tevens fixt MS ook xboxen zonder garantie stikker, en wil je geen risisco nemen koop dan een garantiestikker *knip* dit lijkt me niet legaal
(en wie zegt dat ik die 50% baseer op dit topic, zou niet erg slim zijn
maargoed, als mensen liever garantie willen moeten ze dat zelf weten, mag iedereen zelf kiezen.
Maar als ik een 360 koop en ik zie dat ie geen krassen maakt (wat way overrated, is kassa heeft dat opgeblazen), dan vervang ik liever wat schroefjes dan dat ik niet durf te gamen omdat mn 360 kapot gaat.
Tevens fixt MS ook xboxen zonder garantie stikker, en wil je geen risisco nemen koop dan een garantiestikker *knip* dit lijkt me niet legaal
[ Voor 10% gewijzigd door Crash op 13-09-2007 15:25 ]
mja was ik al bang voor, maarja, als het dan maar gebeurt als er die wachtrijen niet meer zijnPeterMCSE schreef op woensdag 12 september 2007 @ 14:43:
[...]
Als je geluk heb en ik acht de kans klein (sorry voor de negatieve motivatie) kan je ook aan de beurt komen helaas.
Anoniem: 115217
wil een afspraak maken via internet bij ups om mijn 360 op te komen halen en ze vragen om een UPS-klantennummer, is dat de grote boven de barcode op de "sticker" die je op de doos moet plakken?
Vriend van me heeft nu al voor de 3de keer zijn xbox vervangen. De helpdesk loste het wel elke keer netjes op. Maar hij moest elke keer bijn 1 maand wachten totdat hij het terugkreeg. Ben blij dat ik het nooit overwogen heb om het te kopen.
http://specs.tweak.to/16264
Gewoon bellen en melden dat je het om een Xbox gaat.Anoniem: 115217 schreef op woensdag 12 september 2007 @ 22:41:
wil een afspraak maken via internet bij ups om mijn 360 op te komen halen en ze vragen om een UPS-klantennummer, is dat de grote boven de barcode op de "sticker" die je op de doos moet plakken?
Die van UPS moeten wel een soort van stargate hebben ofzo. M'n Xbox is om 7u06 uitgescand (in Belgie) en om 7u07 in Frankfurt ingescand.

[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 145259 op 12-09-2007 23:43 ]
Ach dit is natuurlijk onzin, dat van niet kopen. Want er zijn ook genoeg gamers die nergens last van hebben, of gamers die na een keer vervangen al geholpen zijn.ronin7 schreef op woensdag 12 september 2007 @ 22:47:
Vriend van me heeft nu al voor de 3de keer zijn xbox vervangen. De helpdesk loste het wel elke keer netjes op. Maar hij moest elke keer bijn 1 maand wachten totdat hij het terugkreeg. Ben blij dat ik het nooit overwogen heb om het te kopen.
Ja de XBOX heeft problemen, en in dit topic is dat 99% (maar duh daar is het topic voor). En van goede dingen hoor je nooit wat op forums
Anoniem: 179986
als ie alleen krassen zou maken als de 360 rechtop staat dan zou ik er geen probleem in zien, helaas maakt het niet uit hoe de xbox staat, de samsung drives maken gewoon krassenAnoniem: 33599 schreef op dinsdag 11 september 2007 @ 16:54:
Maar als je de xbox360 rechtop zet heb je bij sommige drives (samsung) inderdaad de kans dat er krassen komen op de dvd.

wat jij zegt is niet helemaal waar want ik heb ook een samsung drive en mijn xbox werkt perfectAnoniem: 179986 schreef op donderdag 13 september 2007 @ 18:24:
[...]
als ie alleen krassen zou maken als de 360 rechtop staat dan zou ik er geen probleem in zien, helaas maakt het niet uit hoe de xbox staat, de samsung drives maken gewoon krassen
Vandaag m'n nieuwe Xbox terug gehad.
Vorige week maandag pas omgestuurd en vandaag stond UPS ineens voor de deur.
Met een nieuwe 360 van 28-08-2007!
En een Benq drive.
Heerlijk stil is ie vergeleken met mijn oude 360!
En een Benq drive.
Hopen dat ik ook een hagelnieuwe krijg. 
Die van mij is vandaag voor de 2e keer opgehaald.
Die van mij is vandaag voor de 2e keer opgehaald.
Ducati 899 Panigale / CM MB511 RGB/ 7800X3D @ ML360R RGB/ RTX4090 FE/ Gigabyte B650 GAMING PLUS/ G.Skill Trident Z5 DDR5 6000 CL30 A-Die / Team MP34 M2 PCIe 1TB SSD/ Crucial MX500 2,5" 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ CM V850/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX
kwestie van tijdamoi schreef op donderdag 13 september 2007 @ 19:23:
[...]
wat jij zegt is niet helemaal waar want ik heb ook een samsung drive en mijn xbox werkt perfect
mijn xbox kreeg ik geen garantie op .... nu hebbe we hem deze week open gemaakt en het moederbord naar 400 grade verwarmd met professionele spulle ervoor.. ring of death doei doei
hijs fixed!:D
ik kreeg geen garantie van xbox maar toch opgelost:) iemand idee hoe ik betere koeling krijg ?? (heb al extra fans)
ik kreeg geen garantie van xbox maar toch opgelost:) iemand idee hoe ik betere koeling krijg ?? (heb al extra fans)
Je moet het koelblokje onder de DVD drive weten te koelen. Misschien dat die te vervangen is met eentje met heatpipes om de warmte af te voeren. Of waterkoelingXenophoben schreef op vrijdag 14 september 2007 @ 11:56:
mijn xbox kreeg ik geen garantie op .... nu hebbe we hem deze week open gemaakt en het moederbord naar 400 grade verwarmd met professionele spulle ervoor.. ring of death doei doei![]()
There is no place like ::1
Hoezo kreeg je geen garantie als ik vragen mag ? , en maatje van me was een 4e eigenaar van een Xdoos en hij kreeg gewoon garantie omdat iedereen garantie krijgt op de RROD omdat het een Productie Fout is dus ongeacht hoeveelste hands hij is zolang je hem kan om zetten in de registratie naar je eigen gegevens is er voor MS niks aan de Hand ( vertelde mij de afdelings leider van MS voor Xbox360 Support )Xenophoben schreef op vrijdag 14 september 2007 @ 11:56:
mijn xbox kreeg ik geen garantie op .... nu hebbe we hem deze week open gemaakt en het moederbord naar 400 grade verwarmd met professionele spulle ervoor.. ring of death doei doei![]()
ehmmm ik had hem open gemaakt
tweaker he ....
garantie zegel kapot.
Geen garantie .....
garantie zegel kapot.
Geen garantie .....
Anoniem: 130184
Van wie krijg je dan geen garantie? Want iedereen die ik ken die zn gemodde 360 ingestuurd heeft krijgt gewoon een andere refurbished terug zonder gezeur.Xenophoben schreef op vrijdag 14 september 2007 @ 13:35:
ehmmm ik had hem open gemaakttweaker he ....
garantie zegel kapot.
Geen garantie .....
ik had de mijne terug geflashed... da ding naar microsoft, 2 weken later krijg ik hem terug. ze hebben ontdekt dat de zegel kapot was en hebben in die brief hun policy geciteerd dat ze geen garantie geven waneer de zegel kapot is.
Ik heb toen nog keer de klanten lijn aan telefoon gehad en die hbben mij verteld dat ze me niet meer in behandeling willen nemen .
Nooit meer xbox voor mij , was altijd "fanboy" van microsoft(xbox) maar dit vind ik belachelijk.
Ze hebben me gewoon slecht behandeld omdat ik mijn eigen product open maak.
Ik heb niets gedaan wat er voor gezorgt heeft dan ik ring of death kreeg . dat heb ik hun ook uitgelegd. Ik zei tis toch belachelijk dat een wereldwijde fout die in media en alles is geweest die jullie toegegeven hebben niet willen repareren.
Ik ben de dupe van een productie fout en omdat ik hem open gemaakt heb krijg ik geen garantie. Dit is jullie fout . ik ben verder niet aan geweest . en na dat hingen ze de telefoon op .
Bespottelijk gewoon
Microsoft is bij mij helemaal afgeschreven.
Gelukkig is me xboxje gemaakt en brand ik lekker verder maar nooit meer een nieuwe xbox
Ik heb toen nog keer de klanten lijn aan telefoon gehad en die hbben mij verteld dat ze me niet meer in behandeling willen nemen .
Nooit meer xbox voor mij , was altijd "fanboy" van microsoft(xbox) maar dit vind ik belachelijk.
Ik heb niets gedaan wat er voor gezorgt heeft dan ik ring of death kreeg . dat heb ik hun ook uitgelegd. Ik zei tis toch belachelijk dat een wereldwijde fout die in media en alles is geweest die jullie toegegeven hebben niet willen repareren.
Ik ben de dupe van een productie fout en omdat ik hem open gemaakt heb krijg ik geen garantie. Dit is jullie fout . ik ben verder niet aan geweest . en na dat hingen ze de telefoon op .
Bespottelijk gewoon
Gelukkig is me xboxje gemaakt en brand ik lekker verder maar nooit meer een nieuwe xbox
Hoe noemen ze dat ook alweer ? Een koekje van eigen deeg ! lolXenophoben schreef op vrijdag 14 september 2007 @ 14:53:
ik had de mijne terug geflashed... da ding naar microsoft, 2 weken later krijg ik hem terug. ze hebben ontdekt dat de zegel kapot was en hebben in die brief hun policy geciteerd dat ze geen garantie geven waneer de zegel kapot is.
Bespottelijk gewoon

mensen die backups gebruiken omdat ze niet willen dat hun dure games kapot gekrast worden door de schijtdrive van de 360 zijn zo ook de dupe van microsofts wanproductbelfrink schreef op vrijdag 14 september 2007 @ 15:25:
[...]
Hoe noemen ze dat ook alweer ? Een koekje van eigen deeg ! lol
Van hoeveel procent van de ombouwers denk je dat de reden voor de ombouw is om netjes je eigen game te kopiëren? (wat bij mijn weten nieteens kans) Verder is het ombouwen zelf al illegaal en software downloaden ook, dus tja...Anoniem: 179986 schreef op vrijdag 14 september 2007 @ 16:05:
[...]
mensen die backups gebruiken omdat ze niet willen dat hun dure games kapot gekrast worden door de schijtdrive van de 360 zijn zo ook de dupe van microsofts wanproduct
Geef in dat opzicht Microsoft helemaal gelijk. Het is normaal bij zo veel producten dat de garantie vervalt als je er zelf aan gaat zitten klooien (ook al maak je 'm alleen maar open). Daardoor kan een bedrijf namelijk niet garanderen dat de fout aan hen ligt. Natuurlijk is die ROD een designfout, maar dat staat los van het feit dat je er zelf voor hebt gekozen je garantie te laten vervallen. En wat betreft het niet meer kopen van Microsoft spullen...zoals je zegt "brand ik lekker verder", verdienen ze toch al weinig aan iemand die niet z'n spellen koopt. Dus zal voor hen geen gemis zijn.Xenophoben schreef op vrijdag 14 september 2007 @ 14:53:
Bespottelijk gewoon
Even nog over m'n eigen reparatie:
Heb 'm eergisteren weer terug gehad en ze hebben het moederbord vervangen. Deed het in ieder geval weer perfect en ben heel de avond bezig geweest met een maand demo's inhalen. Zitten een paar goede tussen (persoonlijk vond ik Skate en Bioshock heel goed)
[ Voor 7% gewijzigd door Walkman op 14-09-2007 16:39 ]
Kan dus wel.johnnyv.nl schreef op vrijdag 14 september 2007 @ 16:28:
[...]
Van hoeveel procent van de ombouwers denk je dat de reden voor de ombouw is om netjes je eigen game te kopiëren? (wat bij mijn weten nieteens kans) Verder is het ombouwen zelf al illegaal en software downloaden ook, dus tja...
Met een Kreon drive, dat is een Samsung DVDROM met speciale firmware, of met de dvd van de xbox zelf. Die sluit je dan aan op de sata van je PC.
Ik heb zelf een kreon drive, in een USB enclosure en dat werkt perfect.
Ik ben zeker niet heilig en in speel ook wel eens illegaal, maar iedereen doet dat wel eens.
Ik koop ook gewoon nog steeds spellen, zoals bioshock laatst, dat is een spel wat z''n geld echt waard is en daar wil ik wel voor betalen.
Dit vind ik gewoon een zielig verhaal eerlijk gezegd.
Mensen die zelf gaan kloten aan hun spullen en vervolgens garantie willen claimen.
Je weet toch zelf ook wel dat je je garantie opgeeft als je gaat lopen flashen, dat staat ook
op die sticker die je gemold hebt toen je je xbox openmaakte.
Nu reageer jij je eigen woede af op MS omdat zij een "wanproduct" maken.
Dat risico heb JIJ genomen en niemand anders, microsoft hoeft je echt geen garantie te geven, en je moet gewoon niet zo zeuren.
[ Voor 27% gewijzigd door mace op 14-09-2007 16:45 ]
Ik snap het niet mensen nu nog klaagen op MS , het is een " SCHEIT PRODUCT " 
verder mag ik hopen de nieuwe lijn wel beter word , ofc proberen ze het op telossen maar alsnog vind ik dit nog steeds zo erg dat dit kan
zoveel mensen die "genaaid zijn" ik heb geen vertrouwen in een MS console heb hem nu voor 3e x opgestuurd en telkens het zelfde probleem
Uit soort van Wanhoop heb ik voor mezelf samen met me broer een Ps3 gekocht , omdat we toch een " console willen " Pc blijft en is beter maar niet voor alle soorten games
verder mag ik hopen de nieuwe lijn wel beter word , ofc proberen ze het op telossen maar alsnog vind ik dit nog steeds zo erg dat dit kan
Uit soort van Wanhoop heb ik voor mezelf samen met me broer een Ps3 gekocht , omdat we toch een " console willen " Pc blijft en is beter maar niet voor alle soorten games
[ Voor 74% gewijzigd door Mektheb op 14-09-2007 16:43 ]
Hier en daar beginnen de PS3 problemen al naar boven te komen hoor. Blu Ray drives die het begeven, oververhitting. Misschien wel niet op zo'n grote schaal als MS majah.
Ik vraag me eigenlijk af waarom MS niet de Xclamp repair toepast op de nieuwe consoles (Kan zijn dat het niet werkt, maar krijgt toch heel veel positieve reacties) om het probleem deels op te lossen.
Ik vraag me eigenlijk af waarom MS niet de Xclamp repair toepast op de nieuwe consoles (Kan zijn dat het niet werkt, maar krijgt toch heel veel positieve reacties) om het probleem deels op te lossen.
Ik denk niet dat de reparatieafdeling ff gaat lopen boren in de kast en heatsink.Anoniem: 145259 schreef op zaterdag 15 september 2007 @ 00:13:
Hier en daar beginnen de PS3 problemen al naar boven te komen hoor. Blu Ray drives die het begeven, oververhitting. Misschien wel niet op zo'n grote schaal als MS majah.
Hoeft daarom niet in bij de reparatie, maar het design aanpassen van die die van de band rollen.
[ Voor 53% gewijzigd door Anoniem: 145259 op 15-09-2007 10:32 ]
normaal hoeft ie dus niet open om je drive te flashen, alleen frontje eraf en dit is niet illegaal volgens mij;)Anoniem: 130184 schreef op vrijdag 14 september 2007 @ 13:44:
[...]
Van wie krijg je dan geen garantie? Want iedereen die ik ken die zn gemodde 360 ingestuurd heeft krijgt gewoon een andere refurbished terug zonder gezeur.
Ik heb onlangs wéér een 1 maand xbox-live gold gekregen. Dit is nu al de 3e. 2 kaartjes zaten in de doos bij m'n gerepareerde xbox en nu eentje via de post.
M'n xbox is nog geen 3 weken weggeweest en krijg er 3 maanden gold voor terug.
Van mij mag ie weer stuk gaan.
AMD X6 1055T @ 3,6Ghz, 2x AMD HD6850 Toxic @ 1Ghz/4,8Ghz, 8GB DDR3, Asrock Extreme III, Anteq HCG 620, Scythe Mugen 2
Hey, dat had ik ook. Ik ben hem nog geen 3 weken kwijt geweest, ook 2 kaartjes bij mijn Xbox en vorige week weer 1 in de post. De post kwam uit Tjechie en er zat een excuus brief bij dat ik geen compensatie gehad voor mijn kapotte Xbox.KneppaH schreef op zaterdag 15 september 2007 @ 13:02:
Ik heb onlangs wéér een 1 maand xbox-live gold gekregen. Dit is nu al de 3e. 2 kaartjes zaten in de doos bij m'n gerepareerde xbox en nu eentje via de post.
Je kan veel zeggen over Microsoft en de kapotte Xbox-360-en, maar niet dat ze de portemonnee niet trekken
Een maand live kost MS misschien 1 euro. Poehoe....
Ja lol heb je wel is gekeken hoeveel de eigenaar op ze bank rekening heeft ^^ , kan die iedereen provincie utrecht een X5 geven met Spinnerszneek schreef op zaterdag 15 september 2007 @ 13:30:
[...]
Hey, dat had ik ook. Ik ben hem nog geen 3 weken kwijt geweest, ook 2 kaartjes bij mijn Xbox en vorige week weer 1 in de post. De post kwam uit Tjechie en er zat een excuus brief bij dat ik geen compensatie gehad voor mijn kapotte Xbox.
Je kan veel zeggen over Microsoft en de kapotte Xbox-360-en, maar niet dat ze de portemonnee niet trekken
mag ik hopen jaMektheb schreef op zaterdag 15 september 2007 @ 13:37:
[...]
Ja lol heb je wel is gekeken hoeveel de eigenaar op ze bank rekening heeft ^^ , kan die iedereen provincie utrecht een X5 geven met Spinners, en dan houd hij nog genoeg over
maar de service is idd stuk verbeterd sinds de start van dit topic
Anoniem: 73618
Ik heb hem ook al vanaf dag één maar hij is gisteren toch echt overleden, support maar eens bellen..25287 schreef op woensdag 05 september 2007 @ 21:40:
Ik heb mijn 360 al vanaf dag één en nog helemaal nooit problemen gehadmisschien heb ik wel geluk?
Sommige mensen zijn ook nooit tevreden.lowfi schreef op zaterdag 15 september 2007 @ 13:37:
Een maand live kost MS misschien 1 euro. Poehoe....
Anoniem: 73618
Heb nu een mailtje gehad met een link naar het etiket voor retourzending, snap er alleen weinig van..Anoniem: 73618 schreef op zondag 16 september 2007 @ 11:03:
[...]
Ik heb hem ook al vanaf dag één maar hij is gisteren toch echt overleden, support maar eens bellen..
Moet ik nou heel de pagina uitprinten en op de doos plakken of alleen het plaatje?
Denk waarschijnlijk weer te moeilijk..
IRCfreAk schreef op zaterdag 15 september 2007 @ 10:47:
[...]
normaal hoeft ie dus niet open om je drive te flashen, alleen frontje eraf en dit is niet illegaal volgens mij;)
Echt, wat een onzin.
De hele xbox moet open om ook maar iets er mee uit te spoken.
Jongens, ik heb net een 360 gekocht en meteen al een raar probleem. Misschien dat het jullie bekender voorkomt, googlen hielp iig weinig (copy/paste uit andere thread):
Ik heb net een Xbox 360 Premium gekocht met Gears of War erbij, meteen ook een extra controller en NFS Carbon erbij gehaald. Alles ingeplugd, lekker gegamed, leuke spellen... maar ik heb een vreemd probleem. De voeding, dat aparte blok met het groen/oranje/rode lampje erop, slaat op willekeurige momenten eruit en geeft dan rood licht. De 360 stopt er dan meteen mee, totdat ik de voeding los heb gehaald en opnieuw inplug in de muur. Dan wordt het lampje geel en kan ik de 360 weer aanzetten. Zou mss niet zo erg zijn als het sporadisch eens in de zoveel tijd gebeurde, maar het gebeurt dus op willekeurige momenten, meerdere keren per uur. Gegoogled en op de site van MS gekeken, maar ik kan er weinig over vinden. Zoeken op rode lichtjes en power supplies levert eigenlijk alleen hits op over de ring of death, weinig op de situatie die ik heb. Al gepoogd de power supply op een open doos te zetten zodat ie maximaal kan koelen, etc, maar ik heb niet het idee dat het om oververhitting gaat. Soms kan ie namelijk ook een uur of 2 zonder problemen aan zijn, soms gaat ie na 10 minuten al uit.
Ik heb 'm direct in de muur geplugd, geen bliksembeschermers of slechte stekkerdozen. Heeft iemand een idee waar ik mee te maken zou kunnen hebben of ben ik gedoemd om na m'n eerste dag een 360 bezitten al naar MS te moeten bellen om 'm terug te laten sturen?
Ik heb net een Xbox 360 Premium gekocht met Gears of War erbij, meteen ook een extra controller en NFS Carbon erbij gehaald. Alles ingeplugd, lekker gegamed, leuke spellen... maar ik heb een vreemd probleem. De voeding, dat aparte blok met het groen/oranje/rode lampje erop, slaat op willekeurige momenten eruit en geeft dan rood licht. De 360 stopt er dan meteen mee, totdat ik de voeding los heb gehaald en opnieuw inplug in de muur. Dan wordt het lampje geel en kan ik de 360 weer aanzetten. Zou mss niet zo erg zijn als het sporadisch eens in de zoveel tijd gebeurde, maar het gebeurt dus op willekeurige momenten, meerdere keren per uur. Gegoogled en op de site van MS gekeken, maar ik kan er weinig over vinden. Zoeken op rode lichtjes en power supplies levert eigenlijk alleen hits op over de ring of death, weinig op de situatie die ik heb. Al gepoogd de power supply op een open doos te zetten zodat ie maximaal kan koelen, etc, maar ik heb niet het idee dat het om oververhitting gaat. Soms kan ie namelijk ook een uur of 2 zonder problemen aan zijn, soms gaat ie na 10 minuten al uit.
Ik heb 'm direct in de muur geplugd, geen bliksembeschermers of slechte stekkerdozen. Heeft iemand een idee waar ik mee te maken zou kunnen hebben of ben ik gedoemd om na m'n eerste dag een 360 bezitten al naar MS te moeten bellen om 'm terug te laten sturen?
~/~ 101 little bugs in the file / 101 little bugs / take one out and recompile / 102 little bugs in the file ~/~
Volgens mij is het een voeding probleem.Acolyte57 schreef op maandag 17 september 2007 @ 01:50:
Jongens, ik heb net een 360 gekocht en meteen al een raar probleem. Misschien dat het jullie bekender voorkomt, googlen hielp iig weinig (copy/paste uit andere thread):
Heb je de stukje dat in de voeding gaat goed aangesloten? en ook goed geklikt in de xbox? je weet maar nooit.
Als je hem nieuw hebt, heb je toch omruil garantie waar je hem vandaag hebt. Dus hoef je MS niet te bellen. Je kan het wel doen, maar dan ben je hem wel paar weken kwijt. Probeer het eerst bij de winkel, ze moeten wel een omruil garantie hebben.
https://card.exophase.com/1/1116015.png
Anoniem: 233485
Ik heb net mijn xbox laten fixen en heb nu een Benq driver erin zitten. Is er iemand die hier iets over kan vertellen?
tnx
tnx
Dinsdag 4 september opgehaald, vandaag teruggekregen.
Moederbord vervangen en 1 maand Gold erbij gekregen.
Even wat demo's downloaden en straks maar mijn 360 maar even stress-testen
Moederbord vervangen en 1 maand Gold erbij gekregen.
Even wat demo's downloaden en straks maar mijn 360 maar even stress-testen
Als er een zwerfkei op je weg ligt, ga erop staan en geniet van het overzicht ...
die is echt niet stil..Anoniem: 104593 schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 15:30:
Zo na 2 weken mijn eigen Xbox 360 terug!
Het bellen was een ramp. De eerste keer waren mijn gegevens verkeerd genoteerd, gelukkig kreeg ik na het tweede telefoontje wel een label via de mail en direct mijn Xbox 360 in een Aviko doos gestopt(perfecte maat daarvoor) Vervolgens UPS gebeld die al binnen een kwartiertje op de stoep stonden. Nu, precies 14 dagen later heb ik mijn eigen Xbox 360 gerepareerd terug. In ieder geval zit er nu een Benq Drive in, die heerlijk stil is. Ik zal straks nog even checken of er een nieuwe heatsink in geplaatst is maar ik denk het wel. Ondanks dat het allemaal wat stroef verliep met het call-center, goede service van Microsoft. Mijn eigen Xbox 360 gerepareerd en wel terug.
Anoniem: 6153
Gisteravond heeft mijn 3e 360 de geest gegeven (RRoD). Aantal eerdere freezes in-game kondigden dit al aan. Hoezo is het mijn 3e ? Omdat ik al 2 keer een XBOX heb mogen opsturen. Hoezo ben ik "lichtelijk geïrriteerd" ? Dit is al de 2e keer vlak voor een major release ( eerst GoW, nu Halo 3) dat mijn box de geest geeft.
Eerste keer krijg ik een oudere, waarvan het kunststof beschadigd is, dan krijg ik een nieuwere, waar erg mee gerommeld is (lees : het kunststof is beschadigd).
Ga ik dus gisteravond naar xbox.com, zie ik bij mijn profiel geen geregistreerde console staan.
Nou bel ik vanmorgen XBOX support, ligt hun systeem er uit, konden ze niets registreren of opzoeken en wisten ze niet hoe lang het ging duren. "Belt u vanmiddag nog eens..."
Ik ben nu in totaal mijn box ca 4 maanden kwijt geweest in 17 maanden. Daar komen volgens mij nu weer een aantal weken bij ( 'versnelde procedure', dus maximaal 3 volgens de support mdw ) ...
Ik vroeg me af of ik überhaupt genoegen moet nemen met reparatie nu, dit is wat mij betreft toch een behoorlijke wanprestatie van de kant van Microsoft. Ik wilde eigenlijk gewoon een nieuwe box, 2 keer al gerepareerd vind ik eigenlijk wel genoeg. Dus er bij de support mdw tegen in gegaan. Deze kon niet garanderen dat mijn box vervangen zou worden door een nieuwe. Als compensatie, omdat het de 3e reparatie/storing was, kon ik een game krijgen , maar omdat ik behalve Viva Piñata alles al had, was dat maar een veel te klein pleistertje op een open wond ...
Als klap op de vuurpijl : zelfs het versturen van de email voor UPS duurt gemiddeld 3 werkdagen ?!? Dus ik ben mijn box waarschijnlijk minimaal 4 weken kwijt ...
Eerste keer krijg ik een oudere, waarvan het kunststof beschadigd is, dan krijg ik een nieuwere, waar erg mee gerommeld is (lees : het kunststof is beschadigd).
Ga ik dus gisteravond naar xbox.com, zie ik bij mijn profiel geen geregistreerde console staan.
Nou bel ik vanmorgen XBOX support, ligt hun systeem er uit, konden ze niets registreren of opzoeken en wisten ze niet hoe lang het ging duren. "Belt u vanmiddag nog eens..."
Ik ben nu in totaal mijn box ca 4 maanden kwijt geweest in 17 maanden. Daar komen volgens mij nu weer een aantal weken bij ( 'versnelde procedure', dus maximaal 3 volgens de support mdw ) ...
Ik vroeg me af of ik überhaupt genoegen moet nemen met reparatie nu, dit is wat mij betreft toch een behoorlijke wanprestatie van de kant van Microsoft. Ik wilde eigenlijk gewoon een nieuwe box, 2 keer al gerepareerd vind ik eigenlijk wel genoeg. Dus er bij de support mdw tegen in gegaan. Deze kon niet garanderen dat mijn box vervangen zou worden door een nieuwe. Als compensatie, omdat het de 3e reparatie/storing was, kon ik een game krijgen , maar omdat ik behalve Viva Piñata alles al had, was dat maar een veel te klein pleistertje op een open wond ...
Als klap op de vuurpijl : zelfs het versturen van de email voor UPS duurt gemiddeld 3 werkdagen ?!? Dus ik ben mijn box waarschijnlijk minimaal 4 weken kwijt ...
jij hoeft niet persé naar ups te bellen. microsoft heeft alles voor mij geregeld zonder er naar te vragen. en mijn xbox werkt perfectAnoniem: 6153 schreef op woensdag 19 september 2007 @ 17:57:
Gisteravond heeft mijn 3e 360 de geest gegeven (RRoD). Aantal eerdere freezes in-game kondigden dit al aan. Hoezo is het mijn 3e ? Omdat ik al 2 keer een XBOX heb mogen opsturen. Hoezo ben ik "lichtelijk geïrriteerd" ? Dit is al de 2e keer vlak voor een major release ( eerst GoW, nu Halo 3) dat mijn box de geest geeft.
Nou bel ik vanmorgen XBOX support, ligt hun systeem er uit, konden ze niets registreren of opzoeken en wisten ze niet hoe lang het ging duren. "Belt u vanmiddag nog eens..."![]()
![]()
![]()
Als klap op de vuurpijl : zelfs het versturen van de email voor UPS duurt gemiddeld 3 werkdagen ?!? Dus ik ben mijn box waarschijnlijk minimaal 4 weken kwijt ...![]()
![]()
Anoniem: 115217
heb ook contactnummer ofzo gekregen toen ik de helpdesk belde na mijn rrod, kan ik daar nog wat mee zoals kijken hoe het met de reparatie gaat?
Nee, daar kan JIJ niks mee.
Je kan met dat nummer wel vragen aan de helpdesk hoe het ervoor staat. Al kunnen zij ook niet altijd bar veel zien.
Je kan met dat nummer wel vragen aan de helpdesk hoe het ervoor staat. Al kunnen zij ook niet altijd bar veel zien.
[ Voor 20% gewijzigd door Format-C op 19-09-2007 23:19 ]
Ducati 899 Panigale / CM MB511 RGB/ 7800X3D @ ML360R RGB/ RTX4090 FE/ Gigabyte B650 GAMING PLUS/ G.Skill Trident Z5 DDR5 6000 CL30 A-Die / Team MP34 M2 PCIe 1TB SSD/ Crucial MX500 2,5" 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ CM V850/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX
had ik het over bellen ? ik bedoel dat ik wel kan vatten dat het versturen van het mailtje met de uitprintbare labels even duurt, ( dat daar een proces achter zit, communicatie met ups, afstemming expeditie etc, begrijp ik ook wel ), maar 3 werkdagen ?amoi schreef op woensdag 19 september 2007 @ 18:23:
[...]
jij hoeft niet persé naar ups te bellen. microsoft heeft alles voor mij geregeld zonder er naar te vragen. en mijn xbox werkt perfect
Dat label hoeft inderdaad niet zo lang te duren, denk dat ze een bepaalde veiligheidsmarge inbouwen. Bij mij zeiden ze ook dat het 2 a 3 dagen kon duren, maar ik had het label binnen een paar uur in mijn mailbox. Kan ook zijn dat ze ze opsparen en dan ineens een hele batch de deur uitdoen.
auw, dat doet pijn. Idd schandalig, daar kan geen support tegenop. Hopelijk zullen nieuwe heatsinks werken voor jou.Anoniem: 6153 schreef op woensdag 19 september 2007 @ 17:57:
Nou bel ik vanmorgen XBOX support, ligt hun systeem er uit, konden ze niets registreren of opzoeken en wisten ze niet hoe lang het ging duren. "Belt u vanmiddag nog eens..."![]()
![]()
![]()
Als klap op de vuurpijl : zelfs het versturen van de email voor UPS duurt gemiddeld 3 werkdagen ?!? Dus ik ben mijn box waarschijnlijk minimaal 4 weken kwijt ...![]()
![]()
Als het troost mag zijn: ik heb mijn xbox moeten opsturen en inclusief transport had ik hem op 5! werkdagen al terug. Lucky me?
Anoniem: 73631
Gisteren mijn xbox 360 ook terug gekregen.
Heeft ongeveer 10 dagen geduurd. Volgens het blaadje hebben ze alleen het mobo vervangen van mijn omgebouwde xbox 360, dus ik had eigenlijk geen garantie meer.
Echter was 1 van de grijze onder/zij kleppen( waar je je HD ook kan neerleggen )beschadigd en deze is nu niet meer beschadigd. Dus misschien is het een andere gereviseerde xbox 360, ik heb jammergenoeg het serienummer niet opgeschreven van mijn opgestuurde xbox 360.
Maar ben blij dat ik hem terug heb met een maand lang gratis xbox live. Zal de xbox nu niet meer ombouwen en vrolijk van xbox live genieten.
Heeft ongeveer 10 dagen geduurd. Volgens het blaadje hebben ze alleen het mobo vervangen van mijn omgebouwde xbox 360, dus ik had eigenlijk geen garantie meer.
Echter was 1 van de grijze onder/zij kleppen( waar je je HD ook kan neerleggen )beschadigd en deze is nu niet meer beschadigd. Dus misschien is het een andere gereviseerde xbox 360, ik heb jammergenoeg het serienummer niet opgeschreven van mijn opgestuurde xbox 360.
Maar ben blij dat ik hem terug heb met een maand lang gratis xbox live. Zal de xbox nu niet meer ombouwen en vrolijk van xbox live genieten.
Heeft die 28-8-07 xbox al HDMI? of zijn dat alleen de allernieuwste US exemplaren?SpEcTeR schreef op donderdag 13 september 2007 @ 19:26:
Vandaag m'n nieuwe Xbox terug gehad.
En een Benq drive.
Ik dacht dat de allernieuwste premium exemplaren ook HDMI kregen.
AMD X6 1055T @ 3,6Ghz, 2x AMD HD6850 Toxic @ 1Ghz/4,8Ghz, 8GB DDR3, Asrock Extreme III, Anteq HCG 620, Scythe Mugen 2
De premiums niet, wel de pro's
https://www.facebook.com/hausbrandeck
Pro ? Was dat nou weer ? Heb ik iets gemist ?
Maarja, gelukkig dat ik 'de doos' van de vorige reparatie nog had. Scheelde weer een zoektocht naar een geschikte doos... Mijn xbox wordt vanmiddag opgehaald, kijken hoe lang het deze keer gaat duren...
Nou zit ik wel te twijfelen of ik ondertussen een 'spare' zal aanschaffen...
mijne is ook weer eens stuk.
heb een niet werkende netwerk aansluiting
ze doen het echt goed daar bij microsoft. ik moet nu bellen voor mijn 4e reparatie.
heb een niet werkende netwerk aansluiting
ze doen het echt goed daar bij microsoft. ik moet nu bellen voor mijn 4e reparatie.
[ Voor 3% gewijzigd door Dutchzilla op 21-09-2007 18:47 ]
You act like you've never seen a German U-boat in the jungle before
je krijgt nu een betere lees : ditDutchzilla schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 18:47:
mijne is ook weer eens stuk.
heb een niet werkende netwerk aansluiting![]()
In dat artikel staat wel een kleine fout, niet? Als er iets kapot is kwa hardware dan krijg je de 3 rrod. Maar dat kan vanalles zijn eh, kapotte weerstand, lekkende condensator ... De 3 RRod in gevolg, geen oorzaak.
Anoniem: 175931
Zou iemand mij kunnen aangeven waar ik de grafische hardware op het moederbord kan vinden? Zaterdag is mijn 360 kapot gegaan. Speelt prima, maar ik heb geen beeld. 29/09/06 gekocht, maar helaas de behuizing vorige maand laten vervangen voor een zwarte. M.a.w. weg garantiezegel, toedelledokie garantie. Helaas pindakaas. Ga dat ding nu helemaal open maken hoe het met de soldeerverbindingen is. TiA
Hmmm dan ga ik een probleem krijgen mocht ie kapot gaan aangezien productie datum van de release is (was demo model ..)IRCfreAk schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 08:35:
[...]
ik hoefde dit niet te doen, ze checken volgens mij gewoon met je serienummer, tenzij het net tegen de verloop termijn aanzit, dan kun je met je bon aantonen dat he tniet zo is bijv.
"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."
Onder die platte heatsink die onder de DVD zit.Anoniem: 175931 schreef op zondag 23 september 2007 @ 20:30:
Zou iemand mij kunnen aangeven waar ik de grafische hardware op het moederbord kan vinden? Zaterdag is mijn 360 kapot gegaan. Speelt prima, maar ik heb geen beeld. 29/09/06 gekocht, maar helaas de behuizing vorige maand laten vervangen voor een zwarte. M.a.w. weg garantiezegel, toedelledokie garantie. Helaas pindakaas. Ga dat ding nu helemaal open maken hoe het met de soldeerverbindingen is. TiA
Anoniem: 40559
Ik heb nu de mijne precies 1 week geleden opgestuurd met de RROD.
De telefonische hulplijn van mickeysoft was goed en ik heb er wel vertrouwen in ,maar het blijft klote om je 360 een paar weken kwijt te zijn.
Hopelijk staat UPS deze week aan de deur.
De telefonische hulplijn van mickeysoft was goed en ik heb er wel vertrouwen in ,maar het blijft klote om je 360 een paar weken kwijt te zijn.
Hopelijk staat UPS deze week aan de deur.
Nou de xbox is weer terug en rara binnen 5 seconden had ik RROD. Ik ben het onderhand wel zat, die nieuwe xbox heb ik ook niet gehad het is gewoon degene die ik heb opgestuurd, en WEER is het mobo vervangen.IRCfreAk schreef op zaterdag 08 september 2007 @ 12:36:
terwijl ik dus even een foto van de drive wou maken kwam er alweer een RROD
mijn xbox replacement van 22 augustus 2007 heeft nog geen 5 minuten aan gestaan, ik denk zelfs niet meer dan 1 minuut.
De voeding is nu oranje, als de xbox aan gaat is ie groen als ie niet aan gaat door de RROD blijft ie oranje. Is de voeding nu toch kapot of? (helpdeks zegt oranje is zowiezo standby lamp, zodra hij wel een keer aan gaat en voeding groen is, is ie niet kaput)
Nog even de foto van de drive die oh zo stil was:( hij lijkt door het licht en de slechte gsm cam donker maar de drive is echt grijs.
http://www.fhbnet.nl/~boogie/images/xbox.jpg
update: zonet gebeld, omdat xbox feitelijk doa was moest ze haar superior erbij halen, moet hem nu opsturen en krijg binnen 15 working days de laatste xbox met latest hardware opgestuurd.
Weet niet wat ik er nu helemaal van moet geloven aangezien degene die ik net kreeg ook van 21 augustus was (tenzij ze rma dingen relabbelen zoals ze bij hdd's ook doen).
Maar goed mag niet klagen, 3 weken overleef ik nog wel.
Nu zou het ineens aan de voeding liggen, ik heb vorige keer ook al aangegeven dat deze oranje werd als de xbox niet meer werkte maar goed ik krijg een nieuwe voeding. Ook dit kan 10 tot 15 werkdagen gaan duren dus echt blij wordt ik hier niet van. Als dat het niet is kan ik hem opsturen voor versnelde procedure (geloof er geen hout van) en dan krijg ik een gratis game (dat is dan wel weer mooi).
Geen HDMI kunnen ontdekken helaasHenkje.doc schreef op donderdag 20 september 2007 @ 15:30:
[...]
Heeft die 28-8-07 xbox al HDMI? of zijn dat alleen de allernieuwste US exemplaren?
Anoniem: 40559
"k Heb mijn doos ook weer terug... heeft precies 1 week geduurd.
benq erin ,nieuw mobo ,maandje live.
Heb net alles afgezocht naar halo3 maar niemand durft 'm nu al te verkopen.
Schijtlijsters.
Schijtlijsters.
Ik had ergens gelezen dat men niet allemaal tevreden was over de Halo schijf. schijnt dat ie los zat in de doos en zodoende vele krassen heeft gekregen. Kan alleen de bron niet meer vinden...waarschijnlijk was het op t.netAnoniem: 40559 schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 16:12:
Schijtlijsters.
GöÐ, ®Ë§þËÇT åñÐ Höñöµ® | LÜ©K>SkïLL | XT®ËËM|®åGË ||Funky Monkeys || Fm
Zou enkel gaan om de limited edition. Daar zouden discs loskomen uit hun houders en beschadigd raken met krassen door transport.
Ja heb jij ook een benq? ik heb er ook een, hoor vaak dat ie stiller is maar daar is volgens mij niet zoveel van te merken...Anoniem: 40559 schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 16:12:
Schijtlijsters.
wat johnny zegt is waar het scheelt maar 1dBa en het motortje die de dvdv laat draaien maakt een minder hogetoon die minder opvalt voor het gehoor
Anoniem: 100344
De premiums met HDMI zijn in het land.
Heb een witte X360 met Halo 3 gekocht voor 350,- euro bij MM Eindhoven. Met HDMI.
Ik moet me helaas hier voor het eerst melden. Volgens mij begint mijn xbox 360 ronde krassen te maken op mijn spellen.
Wat valt hier tegen te doen ?
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
ik zou zeggen doe het zelfde wat ik heb gedaan!!!Mars18 schreef op donderdag 27 september 2007 @ 01:12:
Ik moet me helaas hier voor het eerst melden. Volgens mij begint mijn xbox 360 ronde krassen te maken op mijn spellen.
dat is: met rubbertjes de voorkant van je xbox 1 cm te verhogen dat je doet 1 cm rubber onder de orginele rubbertjes die er onder zitten dat zorgt er voor dat je xbox de laser niet meer raakt
ja je bedoeld dat de benq een hoger geluid maakt (dan de hitatchi die ik eerst had)? beiden maken geloof ik ook geen krassen (hoop ik...)amoi schreef op woensdag 26 september 2007 @ 20:20:
wat johnny zegt is waar het scheelt maar 1dBa en het motortje die de dvdv laat draaien maakt een minder hogetoon die minder opvalt voor het gehoor
Holy crap zeg! Ze zijn wel erg snel met fixen! Ik heb precies hem twee week geleden opgestuurd, en vanmorgen was er al een postbode aan de deur om hem terug te brengen.
Alleen was ik zelf niet thuis.
Alleen was ik zelf niet thuis.

Reken er nog maar een paar dagen bij voor het in- en versturen. Ze weten het ook niet meer, bij mij ( 6 dagen geleden verstuurd ) zeiden ze 15 dagen... Bel ik van de week, omdat ik inmiddels wel bekend ben met het proces, was ie dinsdagmiddag bij de reparatie-afdeling binnengekomen. Vraag ik hoe lang het nu dus nog gaat duren, zeiden ze "Ja, da's dus dinsdag + 15 dagen .... "angel00008 schreef op donderdag 27 september 2007 @ 17:00:
zou volgens helpdesk 20 werkdagen gaanduren
Goh, dan wordt de markt overspoeld met refurbished boxen, ik had nl hetzelfde idee, ook 1 van mijn vrienden is zojuist naar de winkel gerend omdat zijn box kapot ging .. ( zie hieronder ) Dat drukt de prijs natuurlijk gigantisch ...miss maar die elite kopen en de refurbished verkopen
Maar ligt het aan mij of gaan er weer meer boxen kapot ? Niet zeggen dat ik er meer op let omdat mijn box kapot is, ik hou nl de fora en ook dit topic altijd wel in de gaten (niet alleen nu), en je kan merken dat het vaker gemeld wordt, ook in mijn Live Friends List van 55 mensen/nicks ( waarvan zo'n 35 mensen vrij regelmatig spelen, ik moet weer eens opschonen... ) zijn er nu 6 (!) kaput, waarvan de laatste van 1 van mijn real-life vrienden vandaag...
Volgens mij kan ik mijn xbox 360 ook aan dit topic toevoegen, hij hing eerst bij het laden van een spel en nu wil hangt hij meteen bij het logo van xbox 360 
Zal waarschijnlijk opsturen zijn, hoe gaat dat precies in zijn werk? Moet dat in de originele doos?
Zal waarschijnlijk opsturen zijn, hoe gaat dat precies in zijn werk? Moet dat in de originele doos?
[ Voor 24% gewijzigd door Slasher op 27-09-2007 22:13 ]
Elect a clown, expect a circus.
Dit topic is gesloten.